Magyar Gárda, zsidó thürmer :-)
Az áldást SF küldte 2007. augusztus 8., szerda - 2:48-korKategóriák: Hülye ember
Címkék: antifasiszta fasiszta garda magyar munkaspart zsido
37 komment
A Magyarországi ( tehát nem magyar) Munkáspárt 2006 a Legfelsőbb Ügyészséghez fordul: semmisítsék meg a Magyar Gárda Egyesület bejegyzését és tiltsák be a szervezetet. A Magyar Antifasiszta Liga csatlakozik a kezdeményezéshez. A Magyar Antikommunista Liga viszont sohasem létezett, így ők nem nyilatkoztak. :)
"Állítsuk meg a neofasiszta nyomulást" felszólítással közleményt adott ki a Magyarországi Munkáspárt 2006 Elnöksége, amelyhez a Magyar Antifasiszta Liga Ügyvezető Testülete is csatlakozott. A felhívásban a többi között a Jobbik által alapított Magyar Gárda beiltását követelik az illetékes hatóságoktól. "Országunkban, az utóbbi időben szaporodnak, és egyre agresszívebbé válnak a nyílt vagy burkolt neofasiszta jelenségek, melyekkel szemben a hivatalos politika tehetetlennek bizonyul." - áll a közleményben. A két szervezet vezetése hangoztatja, hogy hazai és külföldről érkezett neofasiszta csoportok náci jelvényekkel és jelszavakkal éveken keresztül háborítatlanul Budapest hős védőként ünnepelték a Német Birodalom védelmében a magyar fővárost romhalmazzá változtató fasiszta német csapatokat és magyar csatlósaikat. Jobboldali tüntetéseken és politikai rendezvényeken általánossá vált a nyilas időket idéző Árpádsávos zászló használata. Kerületi önkormányzat a háború és a fasizmus áldozatai emlékének ürügyén képmutatóan közterületen, engedély nélkül hungarista szellemiségű Turul szobrot állíttatott. Tábornoki rangjában a köztársasági elnök rendeletével rehabilitálták a Szálasi kormány kitelepítési kormánybiztosát, a katonai vésztörvényszék elnökét, aki többek között aláírta Bajcsy Zsilinszky Endre és társai halálos ítéletét. A Legfelső Bíróság sorozatban rehabilitál háborús bűnösöket. Szobrot akarnak állítani a hungarista, Romániában háborús bűntettért elítélt Wass Albertnek. A július 27-29-én tartott Keszi Találkozón a budakeszi Országzászlón a háromszínű magyar lobogót Árpádsávos zászlóval cserélték fel. Legutóbb arról értesülhettünk, hogy a Jobbik Magyar Gárdát létesít rend- és polgári védelmi feladatok ellátására, melynek tagjai a hajdani náci egyenruhára emlékeztető fekete egyenruhát és Árpádsávos címert viselnek, és lövészegyletekben készülnek a fegyverek használatát elsajátítani - sorolják a tűrhetetlen szélsőjobboldali jelenségeket, majd leszögezik: "Nem tűrhetjük tovább a neofasizmus nyomulását." A közlemény szerint a Magyarországi Munkáspárt 2006 a Legfelsőbb Ügyészséghez fordul: semmisítsék meg a Magyar Gárda Egyesület bejegyzését és tiltsák be a szervezetet. A Magyar Antifasiszta Liga csatlakozik a kezdeményezéshez. "Fogjunk össze a neofasizmus nyomulásának megállítására!"
Lám, van itt minden mint a bucsuban : Wass Albertről a legsötétebb, már románok által sem hangoztatott bolsevista rágalmak, Árpád-sávozás, Turulozás, nácizás, fasisztázás... Ennyire sötét csak egy zsidó vagy egy zsidóbérenc lehet, esetleg egy komcsi dinoszaurusz, mint maga thürmer gyula, és ehhez a nyilatkozathoz, ezekhez az "afa" közhaszontalan egyesületekhez tagságnak szar emberek kellenek és főleg PÉNZ.
Mintha nem lett volna itt 40 év kommunista diktatúra, lágerek, emberdaráló gép no és savmedence az ávósok kínzókamráiban !!!!!
A kommunisták meg csak ne pofázzanak humanizmusról, azok, akik 100 millió ember haláláért felelősek!!!!!!!
A Magyar Gárda alapító nyilatkozatában szerepel, hogy céljuk a Nemzetőrség leendő bázisának megteremtése. Addig is békeidőben katasztrófa- és polgári védelmi, valamint kulturális feladatokat látnak el, háborús helyzetben pedig készek a haza védelmére kelni.
Persze az ilyen thürmer féle MAGYARORSZÁGI :-) vörös zsidó kommunista dinoszauruszoknak mindez ellenszenves.
Ezeknek a rend, fegyelem, hazaszeretet, a hazáért való tenni akarás, a tradíció, az idealizmus mind mind "fasizmus" amit ők a létező legnagyobb rosszal azonosítanak. De a legfőbb : az alattomosan magát világnézetileg semlegesnek álcázó, ám szélsőliberális cionista agymosást folytató média, (és az iskolák többsége) ne zárja szellemi gettóba a fiatalokat.
A magyar katonai hagyományok, tradíciók ápolására ugyan nagyon sok jó kezdeményezés van, de ezek egymástól elszigetelten működnek. Ami pedig a legsúlyosabb probléma, és ez a Magyar Gárda fő életre hívó oka, hogy a fiatal generációk elkallódnak. Egy lebutított világban csavarognak. Tudatosan vagy tudattalanul, de keresik az ideálokat, a gyökereket, de csak nagyon keveseknek sikerül kitörni az SZDSZ által körberajzolt szellemi, lelki lágerből. A Magyar Gárda őket akarja megmenteni a jövőnek.





Eddig 37 komment érkezett (
)
2007. 08. 08. 4:03
Megoldottam a rejtélyt : ez van a kollektív tudatban, mert a ballib média akik többségben vannak, most ezzel foglalkoznak. Ez folyik a csapból is, mondjuk jó, mert jó ingyenreklám a Gárdának :D
2007. 08. 08. 4:07
Mi a megfelelő válasz a zsindexes nyegle stílusra a nemzeti oldalon?? Több embernek összefogva egy NAGYON jó, sokoldalú blogot kellene szerkesztenie, lehetőleg USA szerveren, azaz USA blogszolgáltatónál.
A tóta zsidó csak fikázik mindent ami a mienk, azt a hülye is tudja :))
2007. 08. 08. 4:11
Szóval ilyenek miatt, a munkáspárt nem alternatíva, thürmer nem alternatíva, mert a munkáspárt kommunista zsidó , a jelenlegi hatalom pedig cionista neoliberális - de ezek sok pontban megyegyeznek. És ugye tudjuk mi a zsidó módszere : CSALÁSSAL VISELJ HÁBORÚT. :-D
2007. 08. 08. 4:11
Szerintem a cikk eleje a lényeg. Idézem:
""Állítsuk meg a neofasiszta nyomulást" felszólítással közleményt adott ki a Magyarországi Munkáspárt 2006 Elnöksége, amelyhez a Magyar Antifasiszta Liga Ügyvezető Testülete is csatlakozott. A felhívásban a többi között a Jobbik által alapított Magyar Gárda beiltását követelik az illetékes hatóságoktól. "
Ez attól lényeges, hogy mindegyik szervezetet a központi hatalom pénzeli. Mert hát ugye kiknek van akkora pénzügyi erejük, hogy ilyen szervezeteket pénzeljenek, s állandóan játszák itt a demokráciát? Hát naná h azoknak, akik kisajátították a pénzrendszert. Néha kitalálnak álproblémákat, hogy leküzdjék.:)
2007. 08. 08. 4:36
Minden alulról jövő kezdeményezést igyekeznek jogi úton, és erőszakszervezetek útján megakadályozni.
2007. 08. 08. 7:07
SF finoman utal arra, hogy kicsit hanyagolom mostanában a politikát. :)
2007. 08. 08. 7:09
Igen, mert volt itt valahol thürmer fényezés is, amit pontosan ilyenek miatt nagyon nem kéne XD
2007. 08. 08. 7:11
A ballibek rikoltoznak, óbégatnak a gárdisták ellen, és azért az a közbeszéd témája : az ellenség tematizálja aközbeszédet. Persze arra jó hogy sokan akik NEM szaertik a munkáspártot (ezek sokan vannak) még annál inkább a Gárdával szimpatizálnak majd. :D
2007. 08. 08. 7:11
Különben a Munkáspárt 2006 nem Thürmer pártja, hanem az a munkáspárt, amelyik Thürmer pártjával szemben határozza meg magát. :)
A választási kampányban sokat lehetett hallani a civakodásaikról. (Thürmer az MSZP ellen van, éppen ezért hozták létre a szocik mellé ezt a kis szörnygárdát, mert tudták, hogy így tovább gyengíthetik).
2007. 08. 08. 7:12
Ja, de a thürmer is tagja annak az antifasiszta akárminek, és ő is szónokolt egyet a gárda ellen
2007. 08. 08. 7:13
Ez mondjuk tény.
Kötelező gajdolás, zsidókörben muszáj. :)
2007. 08. 08. 7:16
Thürmer zsidó mint ahogy az nevéből és egyéb közéleti szerepléseiből is nyilvánvaló : holokamu megemlékezések, és egyéb nem kifejezetten kommunista viszont zsidós rendezvények rendszeres vendége.
2007. 08. 08. 7:16
Idióta barmok, itt is árpádsávoznak.
Pedig csak a zászló legalsó sávját kell megnézni.
Ha piros, nyilas.
Ha nem piros, nem nyilas.
Én még a saját szememmel nem láttam olyat, aminek piros lenne.
2007. 08. 08. 7:17
Pedig nem néz ki zsidónak. :)
2007. 08. 08. 7:25
Keverednek ezek is szerencsére eléggé :))
Normális ember nem kommunista ha elégedetlen a rendszerrel, hanem mondjuk hungarista xD
Őket még nem tiltották be, azért ez is jelzi, kik is állnak mögöttük :D
2007. 08. 08. 7:48
Miért, a hungaristák be vannak tiltva?
Na jó, Vér és becsület, de ott nem tudom, mi volt az indok.
Hmmm, ez érdekes kérdés, érdemes kicsit mélyebben is utánaolvasni....
2007. 08. 08. 7:59
Persze ezt arra is ráhúznák, ha a nép forradalmat tetszene csinálni, és pontosan ez a baj az alkotmányos rend elleni gumuparagrafusokkal. A forradalom, az maga a népakarat. Ez valahogy kimaradt belőle, pedig az Aranybullában is ott áll, hogy a zsarnok uralkodó elkergethető, leváltható. A népfelség elve ugye. :D
http://href.hu/x/39dv
"Ami a rendszer megdöntésének, a nép demokratikus jogoktól való megfosztásának veszélyét illeti, számos olyan pont van, ahol egy totális hatalomra törő csoport megállítható. Egy esetben azonban nincs erre lehetőség. Ha az illetők szabad választásokon megszerzik a parlamenti helyek több mint kétharmadát, és ennek a minősített többségnek a birtokában átalakítják a hatalom szerkezetét. Ilyen esetben azonban valójában nem ők, hanem a többségi társadalom kívánná és vezetné be a diktatúrát."
" Aki az alkotmányos rendet erőszakkal vagy azzal fenyegetve, különösképpen pedig fegyveres erő alkalmazásával kívánja megváltoztatni, az már súlyos büntetésre számíthat. Ha tesz is valamit az ügy érdekében, akkor akár életfogytig tartó szabadságvesztést is kaphat, de már az előkészület is büntetendő. Ez azt jelenti, hogy amennyiben valaki a bűncselekmény elkövetése céljából az ehhez szükséges vagy ezt könnyítő feltételeket biztosítja, az elkövetésre felhív, ajánlkozik, vállalkozik vagy a közös elkövetésben megállapodik, akkor öt évig terjedő szabadságelvonással sújtható. A szervezetszerűen megvalósított előkészületet külön tényállásban rendeli büntetni a jogalkotó. "
2007. 08. 08. 8:00
DE! Lehet csalni a választások a szociknak szadesznek, majd a feles többség birtokában kiárusíthatják és eladósíthatják az országot + lehet brutális karhatalmuk ami a párt ökleként működik. Az is antidemokratikus, és a feles többség is elég hozzá XD
2007. 08. 08. 10:01
most nézem csak, nemecsekernő thürmer :D
2007. 08. 08. 10:07
Az úgy van tudod hogy aki ellenség annak kisbetűvel van a neve, ez egy didaktikai kiemelő fogás :))
2007. 08. 08. 11:46
http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid
A zsidók hüllők, bizony :))
Ezért járatták le Dänikent is mikor erre ő is rájött, valami nincs rendben a zsidók származása körül. Persze ennél bonyolultabb a dolog, de akkor sem egy légbőlkapott hülyeség. :D
2007. 08. 08. 12:42
Most már tényleg érik egy Dunába lövetés, ezekkel nem lehet másképp beszélni. Ha finomabb eszközökkel küzdenek ellenük, akkor az hatástalan, szaporodnak, mint a nyulak, mindent ellepnek, tönkretesznek, mint a csótányok.
2007. 08. 08. 13:18
A jog az erőben rejlik, írja a talmud és a cion bölcsei egyaránt.
A zsidó csak az erőből, erőszakból ért.
Megvetik a gyengéket.
2007. 08. 08. 16:21
a zsidók tényleg mindenhova beépültek. érdemes beütni pld a "dönme"török szót mondjuk a magyar googléba.érdekes dolgokat lehet találni a török zsidokról....
2007. 08. 08. 16:21
a zsidók tényleg mindenhova beépültek. érdemes beütni pld a "dönme"török szót mondjuk a magyar googléba.érdekes dolgokat lehet találni a török zsidokról....
2007. 08. 08. 16:30
Az tény, hogy idáig amit kikiáltottak, hogy "világ terroristái", az valójában a globális titkosszolgálat arab elágazásának tettei voltak (Al Kaida, Ich bin láden:) ).
Viszont beépülhetnek az igazi arab szerveződésekbe is, ha már Török országban vannak, onnan simán.:) Így a "terroristák" is ők lehetnek. Nem muszály titkosszolgálaton keresztül rángatni, őket... hiába a szabadkőművesség és egyéb titkos szervezetek bármivel összeházasíthatóak.:)
2007. 08. 08. 16:35
Ifjútörök mozgalom, az cionista volt zömében, azt tudom :D
2007. 08. 08. 17:14
Pedig a Thürmert még a Bayer Zsolt is megdicsérte...
A tulajdonnevek kisbetűvel írása szerintem fenemód kicsinyes és stílustalan stiláris megoldás. Enélkül is tudjuk nagyon jól, hogy kikkel állunk szemben.
2007. 08. 08. 17:33
Hapták, ata hennei?
2007. 08. 08. 17:38
Nem mindenkinek van névjegyzék feketelistás index a fejében, elvégre nem lehet lexikális tudást elvárni a blogra benéző emberkéktől tetszőleges témában xD
Valahogy úgy érzem, ilyen "embereken" mint ezek, nincs mit tisztelni, káromolni trágárul őket meg mégúgyse jó, ezért a kisbetű
2007. 08. 08. 19:25
Jut eszembe!
Thürmer nem lehet cionista, ugyanis annak idején közös anticionista paktumot írt alá Száddám Husszeinnel!
(Pokorni Zoltán egyik legfőbb érve a szocik ellen éppen ez volt. 2002-ben a műegyetemi rakparton tartott Fidesz rendezvényen mondta erre utalva: "Méghogy mi tartunk a szélsőségesekkel? Micsoda arcátlanság! Nem a mi szövetségeseink írtak alá... bla bla bla").
2007. 08. 08. 19:29
A nem cionista antifasiszta az miért antifasiszta? :))
A Pokornit túlzott megalkuvása miatt nem kedvelik a kurucos gondolkodűsúak, igazuk is van
2007. 08. 08. 19:42
igen, a "dönme " muzulmánnak álcázott titkos zsidó szektábol virágzott ki később az ifjutörök mozgalom.ugyhogy végül is a török birodalmat is voltaképpen a zsidok hathatós segítségével sikerült megszüntetni..amugy szeptemberben "horna " koncert lesz pesten, finn nemszetszocialista black metal.....jeeeeee
2007. 08. 08. 19:55
Az antifasizmusról mindig az jut eszembe, hogy igazán nagy bátorság kell hozzá így 2007-ben. Holnaptól asszem tiltakozni fogok a spanyol inkvizíció ellen. Remélem, nem lesz bajom belőle. :D
2007. 08. 08. 22:50
Thürmer elvtársat sikerült lencsevégre kapnom a tömegben egy civil tüntetésen a Kossuth téren 2006 Június 4-én az 'igazság napja ' című rendezvényen ,amit ő maga is lelkesen üdvözölt a tüntetésre küldött levelében ,rengeteg Árpádsávos zászló volt jelen , a képen a Gyuszi éppen egy ilyen zászló alatt áll.A fiúk mikor mellé lépetek,meg is kérdezték :Ide állhatunk maga mellé Thürmer elvtárs?
2007. 08. 08. 23:44
"Budapest hős védőként ünnepelték a Német Birodalom védelmében a magyar fővárost romhalmazzá változtató fasiszta német csapatokat és magyar csatlósaikat"
Ez nagyon texik.Ezek a német-magyar fasiszták ezek szerint saját magukra lőtek.:)
2007. 08. 10. 11:02
Igazam lett : a zsidók óbégatnak a Gárba ellen !
Felháborító felháborodás a Magyar Gárda ellen
2007-08-09 17:05 Barikád.hu Belföld Vezércikk
A Mazsihisz is beállt az újfasizmust és a kiújuló harcokat vizionálók táborába a tegnapi napon kiadott közleményükkel, melyben értetlenül állnak azelőtt, "hogy egy olyan párt, amely több képviselővel rendelkezik különböző önkormányzatokban, nemrégen Magyar Gárda elnevezéssel felfegyverkezett harci alakulatot (...és ezt a Nemzetbiztonsági Hivatal tétlenül nézi - a szerk.) hozott létre, amelynek egyenruhája a megtévesztésig hasonlít a 40-es évek fasiszta mozgalmak öltözékéhez." A Mazsihisz szerint "ezen harci alakulat létrehozása egyenes folytatása a múlt év őszén kezdődött szélsőjobboldali mozgalmak tevékenységének, amelyek az utcai tüntetéseik során folyamatosan zsidóellenes nézeteket hangoztattak."
A tegnap kelt közleményük szerint, "már nemcsak szóbeli támadásokról van szó, hanem a radikális erők megkezdték a fegyveres erőszakra való felkészülést, amely egyaránt veszélyezteti az ország közrendjét, és a magyarországi zsidóság nyugalmát is." Ezek alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Magyar Gárda Kulturális és Hagyományőrző Egyesület az alkotmányos rend erőszakos megdöntésére készül? A Mazsihisz nem adja fel...
Nem meglepő az sem, hogy "érthetetlennek tartják, hogy a többi parlamenti párt nem ismerte fel ezen alakulat létrehozásának valódi veszélyét, és megengedhetőnek tartja az ilyen, a fasiszta mozgalom egyenruhájára emlékeztető öltözékben parádézó erőszakos csoportok létezését."
A közlemény elolvasása után megkerestük a Mazsihisz vezetőjét Feldmájer Pétert, hogy az alábbi kérdéseket feltegyük neki:
-Mi alapján gondolják, hogy az egyenruha hasonlít a '40-es évek fasiszta mozgalmak öltözékéhez?
-Miből gondolják, hogy a Magyar Gárda zsidóellenes harci alakulat?
-Milyen információkra alapozzák, hogy a Magyar Gárda megkezdte a fegyveres felkészülést, valamint van-e tudomásuk arról, hogy a Magyar Gárda fegyvereket vásárolt?
A telefonbeszélgetés alapján a barikád.hu szerkesztője az alábbi közleményt adhatná ki:
A barikád.hu hírportál megdöbbenéssel fogadta Dr. Feldmájer Péter, a Mazsihisz elnökének nyilatkozatát, melyben közölte, hogy nincs mondanivalója a barikád.hu számára. Köszönjük a megbékélés jegyében adott korrekt tájékoztatást, melyben hitelességéről tett tanúbizonyságot. A toleranciabajnokságot, megint nem mi nyertük...
Megkerestük az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség - mint a második legnagyobb zsidó felekezet vezetőjét - Köves Slomó budapesti lubavicsi haszid rabbit, aki kérdésünkre elmondta, hogy a napokban tért vissza külföldről, de nem is hallott a Magyar Gárda körül kialakult helyzetről.
Kijelentette, hogy a zsidó vallás nem foglalkozik antiszemitizmussal, bár érinti a zsidóságot, de nem szerves része. Arra a kérdésünkre, hogy van-e jelenleg „náciveszély” elmondta, hogy kis mértékben érezhető a gyűlölködés erősödése, de nem kell félni zsidóként élni Magyarországon. A rabbi véleménye szerint azonban, egyházi szervezetnek nem kell beleszólnia a politikába; utalt a Mazsihisz által kiadott közleményre.
Megkíséreltük elérni Hanti Vilmost, a Magyar Ellenállók és Antifasiszták Szövetségének vezetőjét, de többszöri próbálkozásunk ellenére sem jártunk sikerrel.
Az XX. század első felének kutatója, Dr. Kővári István történész érdeklődésünkre elmondta: Szakmailag nem helytálló a sajtó támadási hulláma, ugyanis konkrét információk nélkül, pusztán találgatásokra épül az újabb náci botrány, ráadásul a mindent kiváltó sajtóközleményben közel sem a totalista rendszerekre jellemző paramilitáns szervezet képét vázolták fel. A fekete ruházatra épült vádaskodásban pedig elfelejtik, hogy egy olyan romantikus szemléletkörben, amely Árpád-házi Imre király címerét vette alapul, és Kárpát-medence nemzet- és polgárőri védelmének ellátásáról szól, inkább mérvadó lehetett Mátyás Fekete Serege, mintsem elbukott külföldi félkatonai szervezetek. - nyilatkozta Kővári doktor, aki nem lát veszélyt az augusztus 25-én elstartoló egyesületben, viszont nem hiszi, hogy a média érdeklődéséből kikerülve hosszútávon is sikeres lehet a mai „elglobalizált” világban, egy ilyen tradicionális kör.
Lapunk megkeresésére Kartonos Bence, a pécsi székhelyű Magyar Fasiszta Nagytanács (sic!) vezetője a Magyar Gárda körül kialakult helyzettel kapcsolatosan elmondta, hogy ismét szimplán a balliberális média és szervezet tömbje fasisztoid veszéllyel való riogatásának lehetünk tanúi. Bár olvasta az alapító okiratot, de gondolataiban, eszmekörében nem talált jelentősebb összefüggést a Magyar Gárda és az attól igen távol áll olasz fasizmus eszméje között. Szerinte igen veszélyes kiengedni a szellemet a palackból, és kontár módjára a fogalmak ismerete nélkül besározni valaki, vagy valami jó hírnevét. Igen hasznos lenne az ország számára, ha a fasizmus világ több pontján meghonosított és igen eredményes pontját, vagy a korporatív gazdasági modellt ma inkább egyetemeken tanulmányoznák, mint sem a Blikk és más búvárlapok címlapján dobnák be hangulatkeltés gyanánt. A Vona Gábor által életre hívott szervezet, egy tisztán nemzeti, a '20-'30-as évek revíziós lángjában hevülő Magyarország Levente-mozgalmának mai megfelelőjére emlékezteti Kartonost, aki az állítólagos fekete egyenruháról nem tudott nyilatkozni, hiszen mint senki, még ő sem látta...
A Magyar Gárda Egyesület nem kívánta a kommentálni számunkra a fejleményeket, válaszuk szerint a közeljövőben egy sajtótájékoztató keretében minden médiumnak lesz módja feltenni kérdéseit. A titkosszolgálatok munkája kapcsán később egy neve elhallgatását kérő tagjuk elárulta, hogy mind a sajtóban nyíltan megjelent üzenet, mind az őket ért „érdekes” események alapján tudnak róla, hogy a Nemzetbiztonsági Hivatal figyeli működésüket, de mivel minden tettük törvényes, ezért nincs mitől tartaniuk. Mint adófizető állampolgárok viszont sajnálják, hogy rájuk pazarolja az állam a bevételeit, mintsem a kábítószer kereskedelmet számolná fel.
barikád.hu
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.