Apró túlzások
Az áldást sodika küldte 2007. október 23., kedd - 15:39-korCímkék: forradalom krisztina morvai
133 komment
Minden tiszteletem Morvai Krisztináé, azonban ekkora magas labdát nem kellett volna dobnia a ballib sajtónak, mert így az Index is azon nyomban fotókat kezdett lobogtatni "esőben ázó fiatalokról, amint éppen nem borítanak fel egy autót és nem hajítanak Molotov-koktélt".
Szóval azért túlzásokba ne essünk. :D
By SoDI
Update:
Az Index helyreigazítása:
Rosszul idéztük Morvai Krisztina szavait
Index| 2007. 10. 25., 10:47 | Frissítve: 2007. október 25., csütörtök 11:02
Az Index hibájából pontatlan, és dr. Morvai Krisztina jó hírnevét sértő tudósítás jelent meg "Megint százan fogócskáztak" címmel október 23-án dr. Morvai Krisztina a Corvin közben elmondott - "Nyílt levél Gyurcsány Ferenchez és tettestársaihoz" című beszédéről. Az írásunkkal ellentétben Morvai Krisztina a következőket mondta az október 22-i tüntetéssel kapcsolatosan:
"Ön és tettestársai ismét önkényes bebörtönzésekkel próbálkoztak tegnap éjjel. Másfél órán át, zuhogó esőben, jéghidegben kellett terpeszállásban a házfalat támasztania hét fiatalnak. Nem, Gyurcsány Ferenc, nem dobáltak Molotov koktélt, nem borogattak autókat, nem voltak erőszakos csőcselék. Ne próbálja ismét megvezetni a magyar embereket és a világ közvéleményét."
Nem felel meg a valóságnak az, hogy azt állította volna, hogy nem is voltak Molotov-koktélok, és nem is borogattak fel autókat, csak néhány fiatal ázott el az esőben. Morvai Krisztina a hét fiatal ügyének összefüggésében említette azt, hogy az ő részükről nem volt Molotov-koktél és autóborogatás. A fentiek miatt Morvai Krisztinától elnézést kérünk.





Eddig 133 komment érkezett (
)
2007. 10. 23. 18:41
Na igen, a fosnáci papírmagyar hontalan csőcselék.
A barátaid, sodináci. Barátaid és elvtársaid.
Akik nem bújnak kamu újságíró-igazolvány mögé.
Akik nem csalnak a szociális támogatással, miközben luxus-videokártyájukról raknak fel ide videókat.
2007. 10. 23. 19:39
Legalább most már mindenki tudja, hogy Morvai egy hazug, jellemtelen picsa.
2007. 10. 23. 19:57
Malacka egy mocskos zsidó kurva, az ilyenek azért fosnak, mert van valami bűnük amit elkövettek a magyar nép ellen
2007. 10. 23. 19:58
Én nem fosok, te húgyagyú tök. Röhögök a szarfaszú, hazug, mocskos, gerinctelen Morvain. Elkúrta. Nyilvánvaló, hogy amit mond, az nem igaz.
2007. 10. 23. 19:59
Ezeket a molotov dobálókat a kormány küldte oda. Provokátorok.
2007. 10. 23. 20:18
Ez Morvai tetűasszonyon nem segít, ő ugyanis a létüket tagadta le. Az ostoba picsa.
2007. 10. 23. 20:26
A tetves kurva anyádat nevezd tetűnek te ribanc
Ő legalább tesz valamit, ellentétben veled.
2007. 10. 23. 20:27
AHAHAHA. Tesz valamit, igen! Ormótlanul és nagyon-nagyon ostobán hazudik. Mivel egy tetű. Érdekes, úgy látszik, a hazugság csak akkor bűn, ha Gyurcsány teszi... hehehehe, ostoba kis faszok.
2007. 10. 23. 20:51
Morvai mai nyilvános levelének vége is arra bizonyíték, nem akart ő semmit, csak szónok, forradalmárnő lenni.
És a nyilvánvaló hazugságaiból látszik, ő nagyjából mostmár semennyire sem "CIVIL", már amennyiban egy civiltől ha nem is elfogultságot, de minimális korrektséget remélünk.
Magyarországon még a jogvédők és politikai oldalakon állnak. Ez az agyrém!!!
Lehet, majd írok is erről bővebben.
2007. 10. 23. 20:52
Talán néznéd, figyelnéd a munkásságát, ő a mi érdekünkben cselekszik.
http://www.hirtv.hu/multimedia
http://www.oktober23bizottsag.hu
2007. 10. 23. 20:53
Pengető, te barom, a zsidó médiából tájékozódsz, aztán meg játszod itt az eszed.
http://www.oktober23bizottsag.hu
2007. 10. 23. 20:54
Miért te ökör, a görényi akit kitüntettek pro urbe díjjal tavaly, az micsoda, civil????
Kívánom neked hogy álljanak körül és verjenek össze hogy tudd meg te életképtelen okostojás, miért harcol Morvai.
2007. 10. 23. 20:54
Miért te ökör, a görényi akit kitüntettek pro urbe díjjal tavaly, az micsoda, civil????
Kívánom neked hogy álljanak körül és verjenek össze hogy tudd meg te életképtelen okostojás, miért harcol Morvai.
2007. 10. 23. 20:55
H te fosnáci takony, neked még nem verték be a pofádat ma gumibottal?
2007. 10. 23. 20:56
Hölgyem és Uraim! Most azt adták, ami lényegük! De alaposan leégették magukat, mint ez lenni szokott azokkal, akik mindenképpen teljesíteni akarnak, akiknek nincs sem istenük, s nem ismernek emberiességet sem, ha érdekük, vagy megbízóik érdeke úgy kívánja. Röviden (bár nem akarom megsérteni a gilisztákat vagy a meztelen csigákat): nekem a meztelen csiga jutott az eszembe amikor önök Morvai kisasszonyt voltak szívesek támadni, és szemébe hazudozva igyekeztek belefojtani a szót.
Csakhogy… nem elég az elvakult kommunista érzület ahhoz, hogy demokratikus körülmények között kicsináljanak valakit. Ahhoz tudás kell! Olyan, mint Morvai kisasszonynak megadatott. Önök hozzá képest csak egyszerű ÁVH-s megbízottak lehetnek, olyanok, mint akik suszterból, géplakatosból, vagy kocsisból néhány hónap alatt doktorrá avanzsáltak Rákosi elvtárs jóvoltából, mert megbízható kádernek bizonyultak… jól tudtak vallatni az Andrássy út 60-ban, vagy elegendő feljelentést írtak az NKVD magyarországi megbízottainak. Szóval, önök szégyene a magyar újságírásnak, az objektivitásnak, a tisztességnek. Mert szégyene mind ennek lehet…
Morvai kisasszony ugyanis nem zsidózott, mint azt megpróbálják zsidózva rákenni. Pofátlanul és vérlázítón. Akkor most én elmagyarázom önöknek, hogy miért is van úgy, ahogyan Morvai kisasszony írta, ama levelében, amelyet napokig tartó gondolkodás után önök megpróbáltak a visszájára fordítani, ezúttal sikertelenül és – hála Istennek – saját ostoba önmagukat lejáratva: Tehát azért van nekünk egy hazánk, ellentétben Önökkel, mert mi magyarok vagyunk. Vallástól és származástól függetlenül. Magyarok vagyunk lélekben, testben és szellemiségben, ellentétben önökkel, akik nem kötődnek Magyarországhoz, vallástól, származástól és szellemiségtől függetlenül. Önöknek igaz, lakhelyük ez az ország, de önök voltaképpen világpolgárok, akiknek nem szent a Korona, csak svájci sapka… akiknek, minden ami keresztény az antiszemita (Gadó György), akik egy gyilkos hatalmat szolgáltak évtizedeken keresztül… önök kommunisták, akik azzal áltatják magukat, hogy ha védik (nem tudom kik ellenében) a zsidókat, a cigányokat, a buzikat, a szingliket és ki tudja még kiket, akkor önök már nyertesek is. Pedig nem azok! Önöknek sok hazájuk van, mert nincs hazájuk. Az önök elméjében a rendszerváltásból egyetlen dolog maradt meg: az, hogy a cionizmus nem üldözendő… így önökben a szocialista demokrácia és ez utóbbi izmus egyesült. Így próbálnak önök ország világ előtt szerepelni, Magyarországot és a többségi magyar érzelmű lakosságot lejáratni, így igyekeznek mindenkire hazudozni, aki a mai kommunista utódoknak nem tetszik, s így járatják le önmagukat, ami viszont nekem nagyon tetszik.
Morvai kisasszony megszólalt. Jókor, és időben! Mert önöknek még mindig Horn Gyulát kellene látogatni az állami megőrzőben, és körülbelül úgy kellene kussolniuk, mint tették 1989 után néhány évig, amíg újra lábra nem kapott cinikus szemtelen és aljaskodó mivoltjuk. Igen, vagyunk ebben az országban mi, és önök. Mert nekünk ez az ország a hazánk! Ez a nemzet nekünk a rokonságunk, a családunk, a hitünk, mert ezt az országot kaptuk örökül, és ezért az országért adta vérét sok millió elődünk. És ebben az országban mentettük zsidó honfitársainkat is, és higgyék el, ma is ezt tennénk, ha egy hitleri, vagy kádári elme ismét veszélyeztetné az önök biztonságát, életét. Mert mi magyarok vagyunk, és akik velünk élnek, még ha rossz rokonok is, védelmünket élvezik… Önök kommunista cionista urak és hölgyek! Önök nem is érthetik, hogy nekünk mit jelent a haza, mert azt csak az érzi, akinek van, vagy volt. És ezért önöket szánjuk, mert önök szánalmasak a maguk képzelt antirasszizmusában, amely nem más, mint magyarellenesség, következetes aljaskodás… a nemzettel. S talán azért vannak itt, és nem Európa más országában, mert itt biztonságban érzik magukat az önök által hirdetett bizonytalanság ellenére. Mert Európa más államaiban, vagy éppen a sokat emlegetett Izraelben azért a magatartásért, amelyet önök a TV-ben Morvai kisasszonnyal műveltek, bizonyára nem efféle sorokat kapnának… Magyarország más. Nem esik jól, amikor önök szélmalomharcaikban ócsárolják a magyarságot (vallástól és származástól függetlenül), de immár csak a szánalmat érezzük önök iránt. Segítenénk, de nem lehet, mert önök a lövöldöző rendőrök és a nemzeti ünnepet sárba tipró főrendőr hívei… és mint mondani szoktam, a proli házmesterrel Mozartról nem lehet vitatkozni.
Önök tehát maradjanak házmesterek, mi pedig a lakók! Mert mi szeretjük Mozartot…
2007. 10. 23. 20:56
Proliházmester vagy te is szarburger! :))
2007. 10. 23. 20:57
A szkinhed geciputtony csőcselék bűnöző hontalan fosmagyarokért harcol netán a drága Morvai ribanckurva, akik a mellékelt kép szerint se autót nem borogattak, se molotovot nem dobtak?
Morvai tökéletesen illik a szakadt fosnáci csőcselékhez, ugyanolyan jellemtelen, és ugyanúgy nem magyar.
2007. 10. 23. 20:58
H te egy senki csőcselék vagy, egy hontalan szutyok szittya génhiba. Se magyar, se ember, semmi se vagy, csak egy nulla, egy üres halmaz.
2007. 10. 23. 21:01
Na, van itt még jó :)))
"Az a baj, hogy ezek a politikai zsidók nem önmagukat járatják le, hanem minket szívatnak, és nem ők a szánalmasak ezért, hanem mi, akik tűrjük!
(Egyébként a saját nemét preferáló oroszjózsi ugyanezt eljátszotta a klub rádióban is Morvai Krisztinával, bicskanyitogató stílusban.)
Egyébként kíváncsi lennék arra, hogy ha holnap Gyurcsány bejelentené, hogy a sikeres reformok, meg a szebb jövő érdekében holnaptól négykézláb kell járni (és ezt a balliberális média "megmagyarázná"), akkor hányan követnék?
(Főleg, ha Orbán Viktor ezt beteges ötletnek nevezné, amiben máris benne van, hogy az Orbánfób szoci törzsszavazók csakartéztis megtennék, nehogy má' Orbán mondja meg nekik!)
Sajnos ebben az országban, ezzel a néppel bármi megtehető, és ezt a gyurcsányok, oroszjózsik, bächerivánok (nagyon sok stb) pontosan tudják. Meg is teszik, és az a nép amellyel mindez megtehető, az meg is érdemli! Magam is kíváncsian várom, hol a határ? Bolsik konyec!"
Szóval a magatokfajta agyamosott barmoknak mindenki náci akinek nem tetszik a rendszer? A jó kurva anyátokat, azt.
2007. 10. 23. 21:03
Azt a kormány által kiküldött inkalos provokátorok borították fel.
Viszont a rebaszes állatok megint a békés embereket basztatták
2007. 10. 23. 21:04
Ide figyelj, copypaste király, egyetlen önálló gondolatod van neked, te hontalan fosnáci génhiba?
2007. 10. 23. 21:05
Ha rájövök ki vagy, agyonverlek.
Nesze, önálló gondolat. :)
2007. 10. 23. 21:05
Ha mindent a kormány provokátorai intéztek helyettetek, szaros gyáva fosnáci taknyok helyett, akkor ti mit is csináltatok a pofátok jártatásán túl?
2007. 10. 23. 21:07
Azért kellenek a civil megfigyelők hogy soha ne ismétlődhessenek meg a tavalyi rendőrattakok.
Morvai nélkül ezek NEM lennének. Idén csak neki köszönhetjük, hogy viszonylag nyugodtan lement az ünnep.
A provokátorokat pedig a kormány küldi ki, ahogy azt a Fidesz is mondta már több alkalommal.
2007. 10. 23. 21:07
De az se te leszel, hanem valami provokátor, nemde? :)
Nyihaha, akkora fosadék nácik vagytok, hogy még azt a pár tetves autóborogatást se meritek fölvállalni.
Hát mekkora szarpatkány fosemberek vagytok ti?
2007. 10. 23. 21:09
Hitler törvényesen jutott hatalomra, és NEM náci indíttatásúak a kormányellenes tüntetések. Attól, hogy valakik a zsidókat is szidják, még nem lesznek nácik.
Amúgy már szar sincs az utcákon, esik az eső hideg van, mindenki elment haza.
2007. 10. 23. 21:10
Autókat konkrétan, felvételek szerint is provokátorgyanús elemek borogattak, amolyan kigyúrt SECURITI-sek.
2007. 10. 23. 21:10
A sok hős forradalmár hontalan takonyember, mind haza húzott a rossz időben.
Vazz menjetek kormányt dönteni Algériába, ott jó meleg van. :)
2007. 10. 23. 21:13
Menjél akkor ki te fotelből hősködő gyáva szar.
2007. 10. 23. 21:13
Még egyszer: ha mindent a provokátorok csináltak helyettetek, akkor ti szakadt buzik mire gyúrtatok itt hetek óta?
Vazz pumpáljátok itt egymást, hogy milyen kemények lesztek, hogy megbuktatják Gyurcsányt, aztán az egészből csak annyi sül ki, hogy sodináci csalja a szociális támogatást, az utcai fosnáci futballhuligánok helyett meg balos provokátorok végzik a piszkos munkát.
2007. 10. 23. 21:14
Tény hogy tavaly ilyenkor SOKKAL melegebb volt. :-)
2007. 10. 23. 21:14
Nem ez volt a fő attrakció ha nem tűnt volna fel nagyokos
2007. 10. 23. 21:15
Aztán mér mennék, nekem nincs bajom a rendszerrel.
De ha jól értem, nektek sincs semmi bajotok, és ti is csak a fotelből ugattok, mert az utcán a balos provokátorok csinálnak helyettetek mindent. :)
Mekkora gyáva fosadék szaremberek vagytok, elképesztő. :)
Még jó, hogy egyikőtök se magyar.
2007. 10. 23. 21:16
Hát mi? Hogy sodi vett egy videokártyát, és az utcán egy kamu újságíróigazolvány mögé bújva mószerolja tomcatet, ez a főmutatvány?
2007. 10. 23. 21:18
Burgermájszter: Igen, mószeroltam, mert NAGYON nem tetszett, amit láttam.
2007. 10. 23. 21:19
Ugyanaz mint a magyarozás csak forditott előjellel !!
2007. 10. 23. 21:20
Egy kérdés: egy hős magyar szarnáci miért takarja el a pofáját sálba-kapucniba?
Árpád vére biztos nem csinálna ilyet, egy IGAZI magyar nem takarja el a pofáját, hanem büszkén vállalj a tetteit.
Na innen is látszik, hogy egyiktek se magyar, hontalan huligánok.
2007. 10. 23. 21:20
Az a nem magyar, aki zsidóbb a zsidónál, az ostoba, elmebeteg zsidó, azaz te magad.
2007. 10. 23. 21:20
Akkor még nem voltak közterületi kamerák!!!!!
2007. 10. 23. 21:21
Burgermájszter, 88 szerint te vagy a férjem:DD
2007. 10. 23. 21:22
Én meg ki is voltam még ma? Micsidi?
2007. 10. 23. 21:23
Te okádék hontalan náci 88, szerinted Árpád népe ilyen gyáva fosadék taknyokból állt, akik féltek egy nyamvadt közterületi kamerától?
Nyihaha, te fosadék álmagyar, még megvetésre se vagy méltó.
2007. 10. 23. 21:24
Pukkadj meg zsidóproli, a héten veszek egy 8800GTX-et magamnak, SZÁZEZERÉRT :-))
2007. 10. 23. 21:24
H.
Érdekes, mindig ez az érv, hogy honnan tájékozódom, de én kurvára mindenhonnan tájékozódom. Például mi a faszt csinálok itt, te hülyegyerek? Vagy ez is a zsidó média? A belinkelt honlapot is ismerem, köszi.
Morvai hazudott. Az, hogy kik döntötték fel az autót, kik dobáltak molotov koktélt, az a második kérdés. De morvai a létüket tagadta, és ez hazugság.
Utána pedig kizárólag a levelének végéről mondtam véleményt, és KÉPZELD EL!!! az mindenütt ugyanolyan volt. A "zsidómédiában" is.
Gergényit nem neveztem civilnek, de ő soha nem is volt a "CIVIL jogász bizottságban". Ezért a civilt kérdőjeleztem meg, ha felfognád.
Neked fogalmad nincs, hogy mit kritizáltam, hogy mit írtam, pedig világosan leírtam.
Azokra érdemben nem reagáltál, beindult a nyálelválasztásod, valaki mást gondol mint te, hörögsz, nyomod a megszokott dumát, szociprovokátorok, meg fujjgyurcsány és különben is zsidók. Meg egy is copypaste......... Totál nulla vagy. Kevés.
És az kurva unalmas szöveg, hogy MINDEN erőszakot a rendőrök, és/vagy szoci provokátorok követtek el, hiszen ez nyilvánvalóan NEM IGAZ.
Gondolom a börtöncellákba is szociprovokátor akart benézni... Gondolom a hídlezáráson is ők lesznek a legnagyobb gonoszak.
Vagy akkor ez most hogy van? A pofa nagy, a zúzáshoz meg semmi közötök? Hát lófaszt. Egyértelmű.
2007. 10. 23. 21:24
Szerintem meg nácisodinak 88 a férje. Vagy fordítva, ezeknél a köcsögöknél sose lehet tudni. :)))
2007. 10. 23. 21:25
És egész nap mulatós zenéket fogok hallgatni, mint akik szerinted a segélyekből élnek. Nem megmondták, hogy cigánybűnözés nincs? XD
2007. 10. 23. 21:25
Vegyed, te paraszt, csak ne igényelj mellé szociális támogatást, mint a suttyó gerinctelen csaló takonysodi.
2007. 10. 23. 21:26
Lehet hogy ő MÉG NEM TUDOTT akkor ezekről a felvételekrő, és amiről nem tud, arról nem tud, logice?
2007. 10. 23. 21:27
Figyelj már sodináci, 88 épp lecigányozott téged, ha jól értem.
Nagyon cukik vagytok ti szobanácik. :)
2007. 10. 23. 21:28
Akár attól függetlenül is, hogy a "MAGUKFAJTÁK" közt milyen százalékban reprezentáltak a zsidók (nagy számban !), a megnyilvánulásaik óhatatlanul antiszemita érzéseket fognak kiváltani és felerősíteni azokban is, akik küzdenek magukban az ilyen érzések ellen, a "kis zsidók" fogják megszívni. Az is nyilvánvaló, hogy ezek a "kis zsidók" tisztában kell legyenek a provokatív hangadók előidézte veszéllyel. Mind várom, hogy valaki közöllük szólal meg végre, és küldi a sarokba a militáns acsargókat. Erre azonban nem tudnék hazai példát mondani. Ennyire meg lennének félemlítve saját "vezetőiktől" ?
2007. 10. 23. 21:29
"Lehet hogy ő MÉG NEM TUDOTT akkor ezekről a felvételekrő, és amiről nem tud, arról nem tud, logice?"
Ezt nem hinném. Ha meg nem tud róla másnap, akkor miért ő a főokos?
2007. 10. 23. 21:30
És ha nem tud róla, akkor mi alapján minősíti a híradást???
Ne haragudj, ez gyenge próbálkozás volt.
2007. 10. 23. 21:33
Morvai egy szakadt idegbeteg náci kurva. Pont olyan gerinces mondjuk mint a mi nácisodink, aki adót csal, elvtársakat mószerol, majd elhatárolódik saját magától.
Kiváncsi vagyok, az idióta Morvai mikor fog elhatárolódni saját magától. :)
2007. 10. 23. 21:34
Miért olyan visszafogott a Fidesz?
Olyan erős nyomás nehezedik a jobboldalra a politikai zsidó osztály felől, hogy sokan ezt nem bírják, meg akarnak felelni, kompenzálnak.
Ezért történt az, hogy balliberális lapokat támogatott az Orbán kormány alatt a NKÖM, miközben hisztérikus rohamot váltott ki a baloldalon már az is, hogy a MALÉV gépekre felkerült a Magyar Nemzet, miközben a többi balliberális napilap már régen olvasható volt.
Ezért történt (történik!!!), hogy a baloldal gátlástalanul támogatja saját médiáját (állami hirdetések, stb), addig ez nem volt meg az OV kormány alatt (A Demokrata akkor sem kapott állami hirdetést), mégis össztűz zúdult a Fideszre...
Ezért történt az, hogy OV-alatt olyan művészek is kaptak támogatást, akik a balliberális oldalhoz köthetők, 2002-után viszont a jobboldaliakat azonnal ignorálták..
stb stb.
Arról már nem is beszélve, hogy a baloldal által kipécézett embereket, akikre rászálltak, a jobboldal sokkal, sokkal kevésbé védte meg, mint a baloldal a saját embereit!...
Lovas István egyszer azt mondta, hogy a Fidesznek mindent meg kellett volna tennie, amivel megvádolták!
Nos tökéletesen igaza volt, mert így a tettek elmaradtak, ám a vádak így is úgy is célbaértek!...
2007. 10. 23. 21:39
Ne haragudj, de te alapvetően csak egy a való élettől fényévekre levő szar kis okostojás vagy, burokban élsz, egyszer majd a fölényes kioktató tenyérbemászó dumádért beverik a pofád, de meg is érdemled.
2007. 10. 23. 21:44
Sodi úgy látom megszállták a rohadt zsidók a blogodat, szerintem kellene itt valami rendet tenni. Nincs itt valami olyan mint a chat szűrő, amikor csak azoknak a hozzászólását látja az ember akikét akarja?
2007. 10. 23. 21:44
Hülye vagy, libsi vagy, elfogult vagy, az szdsz-es zsidó tanáraidra hallgatsz, mellesleg tudjuk a polgári neved.
2007. 10. 23. 21:45
Pengeto-nek az a baja hogy nem vágták még pofán jó alaposan, ami késik nem múlik :))
2007. 10. 23. 21:48
Nézd a hős bastinácit, moderációt akar. Te hallod még a sodinál gyávább fosadék vagy.
2007. 10. 23. 21:51
Jobbat tudok : ip cím lenyomozás, és egy jó kis verő brigád
2007. 10. 23. 21:52
Te, műmájer, reggelj már be Bombagyárba, a címeddel, de stimmeljen ám, aztán ott legyen nagy a pofád.
Akinek csak ott van merszepofázni ahol NINCS tétje, az egy utolsó gyáva nagy nulla szar, hulladék geci
2007. 10. 23. 21:55
Kedves liscseyzs
Bár volt egy kis vitánk egymással, de nekem is a családom nagyrésze az ö jóvoltukból üdült az Andrássy út 60-ban !!! Nálunk csak három generációt tudtak tönkretenni, de ez is untig elég volt .
Èn egyet sem mentenék meg közülük, miért ök mivel ÈRDEMELTÈK ezt ki !!
Nem akarom hallani a szeresd ellenségeid cimü szavalatot !! Nem szeretem öket !!!! és valószinüleg nem is fogom !! El fogok kárhozni emiatt, egyesek szerint, de még ezt is felvállalom, de nem mentek !! A szüleim mentették öket aztán ök üdültek elöször Dachauban , majd a háború után az Andrássy út 60-ban !! Elegem lett a HÀLÀJUKBÒL !!!
Akarki viheti oket, akar az ordog is!
Gondolod, hogy Ö nem fél tölük ??
Szerintem igen !!
Szeretnék nem tévedni,
stoffán, cs, 2007-01-11 22:04
Szeretnék nem tévedni, bár saját anyám a következőket mondta: Én éjjelente a városmajori plébánián tizenhét évesen saját életemet is veszélyeztetve gépeltem a keresztleveleket, és a csarkészlány szövetségben égettem el a zsidó lányok kartonjait, hogy a nyilasok ne találják meg a zsidó barátnőimet.... de hidd el, ma egyet sem mentenék közülük. Mert ez a hála érte... ez amit most kapunk....
És anyám szava szent előttem is... de ha oda kerülne a sor, hát nem tudom... én nem tudnék kiszolgáltatni embereket egy gyilkos hatalomnak, ahogyan ők tették ( és teszik!). Igazad van... Lélekben az ember menti az ártatlan üldözöttet, de kérdés, hogy a maiak ártatlanok-e.... borzalmas kérdések ezek, amelyekre történések nélkkül válasz sincsen... Átkozott korez, amikor az egykori emberséges magyarok kérdésként vetik föl egy lehetséges új üldözésben való részvételük milyenségét.... És ezt ők csinálták, ők idézték elő, az ő gyűlölködésük teremtette ezt a helyzetet.... az én családopmból is öltek meg ezek embereket. De én azt mondom és azt akarom tudni, hogy mi mégis képesek leszünk megvédeni azokat, akik veszélyben lesznek... mert lesznek hamarosan. Maradjunk keresztények, és szeressük az ellenségeinket is! Kérem.... mert Jézus tanítása ezt követeli meg tőlünk, Ha nem így gondolkodunk, akkor nem vagyunk már keresztények sem! És ez tragédia mindnyájunk számára.
Kedves stoffi !! Hallgass
zola, p, 2007-01-12 04:25
Kedves stoffi !!
Hallgass továbbra is a bölcs és tapasztalt édesanyádra !! Néha nem árt a sziv helyett az észt is használni !!!
Maradjunk keresztények, és szeressük az ellenségeinket is!
Ez igaz, de nem igy !! mert ez már ostobaság !!!!
Nem gondolod azt, hogy az Isten büntet is, mert az Ò-Testamentumban kapták ám a büntetést rendesen zsidó barátaink
Valahogy az Isten (Jehova) véleménye, meg a tettei, valamint Jézus szavai, kissé elütöttek egymástól és mielött elkezdenétek idézni a Bibliából, már akkora szöveggyüjteménnyel rendelkezem, hogy az egész Jobbik megtelik vele.! Jézus karddal is jött rendet csinálni. Péter apostol is kardot húzott és odavágott. (magyarázatot nem kérek !!)
Jézust keresztre feszitették és azóta sincs nyugtunk tölük.
Néha nem árt a helycserés támadás !! Jézus köztünk, ök meg a Kereszten , !!!
Jézus tanítása ezt követeli meg tőlünk
Ebbe nem vagyok olyan biztos, hogy Követeli !!!! legfeljebb tanácsolja, bár, János Evangéliumában, Jézus kötéllel a kezében igen HARCIASAN !! Nem keresztényi módon verte ki a kufárokat a templom elöl !!!! Söt az Istenüket Ördögnek nevezte, aki gyilkos volt már a kezdet kezdetétöl !!!!
Neki sem az volt a célja, hogy mentse öket, mert LÀTTA, hogy ez a náció MENTHETETLEN !! Azokat mentette akik hallgattak rá !!! Nem nyüzsögtek a megtértek Jézus körül, söt sokszor meg is akarták kövezni ( szintén János Evangéliuma ) még az Apostolokat is sokszor letolta igen keményen !!! ( ha kell idézek )
Késöbb lelkiismeretfurdalás nélkül kr.u. 75-ben, Titus szépen földig rombolta Jeruzsálemet, mert elárulták egymást a zsidók és elhurcolta öket Rómába rabszolgának !!( Josephus Flavius zsidó rabszolga történetiró, valamint Suetonius : Császáréletrajzok ) Ott Rómában, viszont hallgattak mint a sir.
Mózes is igen rossz véleménnyel volt róluk, ( szintén lelkiismeretfurdalás nélkül ) ezért is vándorolt velük a pusztában 40 évig és kövezte is öket rendesen. Joshua meg lándzsával ritkitotta a soraikat (szintén önmarcangolás nélkül !!)
Ne sirj olyan nagyon felettük, mert ez a nép CSAK az ERÖ politikát ismeri. A szép szó, meg a nemes , lovagias bánásmód lepereg róluk, mint kutyáról a viz !!
Okos mamád van !!! Becsüld meg a tanácsát !!
2007. 10. 23. 22:06
Mivel az Operánál lakom még mindig, igy volt szerencsém élöben látni azt amiröl irok.
Nem volt semmi pirotechnikai cirkusz meg ködobálás. Ott álltam a Nagymezö utca és az Andrássy út sarkán, pont ezidöben és a SAJTÒ képviselöje, tölem fél méterre állt, a kamerájával.
Az emberek beszéltek !! a rendörökhöz, nem üvöltöztek. Egy csoport rohamosztagos szaladt el mellettünk az egyik meglökött visszafordult és elnézést kért. Nem volt siálarc, viszont VOLT azonositója !!
Amikor az operaházi cécó véget ért, a keritéseket leszedték és az utca teljesen nyugodt volt. Igy elindultunk az Oktogon felé, hogy vásároljunk, viszont az éjjel-nappal nyitvatartó Rothschild élelmiszer bolt ZÀRVA volt.
A Bajcsy -Zsilinszky útnál a lárma nagyobb volt, de ott sem voltak közelharcok. Viszont ott volt a TV stáb kocsija, innen vették filmre az eseményeket. ha jól emlékszem a TV2 volt ott.
Rosszabra voltunk felkészülve !!!
Jelenleg, most haladt el a tüntetök hosszú sora az Operaház elött. Filmre vettem.
Mind a tüntetök, mind a rendörök nagyon nyugodtan viselkedtek.
A Jelszavak ismeretesek
Gyurcsány takarodj!
Hazaáruló........stb
Innentöl kezdve, csak várakozni lehet.
2007. 10. 23. 22:31
Gyerekek, fenyegetni csak nyíltan!
Végiggondoltam a tanáraimat. Hát nem talált... Meg aztán, hogy én morvairól meg tüntetésekről beszélgetek a tanáraimmal, végképp nem.
Ja, és ki vagyok? Megmondod?
Továbbá hogy ellentmondásra verésígéret a válasz, az nem engem minősít.
2007. 10. 23. 22:35
Meg még azt is megkérdezném, ti honnan tudjátok, hogy engem vágtak-e már pofán vagy nem?
2007. 10. 23. 22:48
Gyáva vagy, és azt igyekszel megmagyarázni, miért nem mersz csinálni semmit, sőt, még a Fideszt is balról szidod, pedig azt bizony JOBBRÓL lehet jogosan kritizálni.
És a lekezelő okoskodás sem nyerő, havasnak sem jött be, lám, kitették a mokkából :)
2007. 10. 23. 22:54
Félreértésben élsz.
Én nem AKAROK semmit csinálni. Mármint ha a valami ilyen jellegű, ami az utcán vagy itt történik. Sőt, a kormányt se akarom leváltani. Na és? Akkor verés?
De azt még mindig nem tudom, ki vagyok?
A lekezelő okoskodást, a lenézést, a butának nézést, a félretájékozottnak nézést (más véleményű helyett), meg itt tanultam.
2007. 10. 23. 23:13
Neked nincs saját véleményed, a zsindex a fő hírforrásod, nesze neked "forradalmi" ifjúság, annyi eszetek nincs hogy a saját érdekeitekért kiálljatok.
2007. 10. 23. 23:19
A "reformokból" hiányzik a párbeszéd, így az átalakítás sem hatékony - a kormány intézkedései olyanok, mint a rákosista tervgazdaság ötéves tervei, eleve megnehezítik a következő kormány dolgát.
És igenis csaltak a választáson, persze aki a Célpontot sem nézi, meg aki burokban él, nem hiszi el. :)
2007. 10. 23. 23:20
Lejtényi: 5. pont. A szövetség célja, hogy az egyetemekről és főiskolákról kikerülő ifjúság, mely a nemzet agyát van hivatva képviselni, ne közönyös passzív tömeg, ne gyáva, gerinctelen és önző réteg legyen, hanem népéért, hazájáért, boldogabb jövőnkért harcoló bátor, lelkes sereg. Ne riadjon vissza az igaz szó kimondásától, hanem képzettségével, tudásával, tehetségével népünket, hazánkat szolgálja /Nagy taps/ E pont indoklása: Sztálin és Rákosi rendszere szellemi nyomorékokat, fejbólintó jánosokat nevelt. Kíméletlen és embertelen retorziókat alkalmaztak azok ellen, akik a józan ész, az emberiesség hangján mertek szólalni, brutalitásuk, baklövéseik ellen. Durva önkényt, elvtelenséget az önkény előtti szolgai hajbókolást próbáltak több-kevesebb sikerrel belénk nevelni. Le akarták törni az ifjúság lelkében gyökerező szabadságvágyat, galádságaik engedelmes cselédjeit akarták belőlünk kinevelni. A XX. kongresszus szelleme ezeket a szándékokat elsöpörte. Szabad, termékeny légkör jött létre, de a múltban gyökerező maradványok még mindig gátolnak bennünket a kibontakozásban. Ifjúsági szervezetünk célja: kidobni tudatunkból ezeket a maradványokat, népünk, hazánk, a magunk hasznára. /Taps/
2007. 10. 23. 23:21
Úgy látom pengeto, téged sikeresen átneveltek a neoliberális és fals közgazdasági és politikailag korrekt zagyvalékkal.
2007. 10. 23. 23:22
SF, ez az összes töltényed? Aki nem ért veled egyet, annak nincs saját véleménye? Kurva unalmas lemez.
"a kormány intézkedései olyanok, mint a rákosista tervgazdaság ötéves tervei, eleve megnehezítik a következő kormány dolgát."
Ez vicces. A rákosista ötéves tervek megnehezítették a következő kormányok dolgát, vagy mi van? :D
Továbbra is várom Ki vagyok én, ha olyan jól tudjátok?
2007. 10. 23. 23:23
harcoljatok inkább az utcán, az izgalmasabb :))
2007. 10. 23. 23:27
"...Jó lenne ha megértené egyszer s mindenkorra a hibbant Néróként viselkedő véreskezű miniszterelnök és az ő bandája is, hogy itt azért most már nem lehet feltétlenül szabadon garázdálkodni, úgy mint eddig ... "
2007. 10. 23. 23:28
Egy okoskodó libsi :))
2007. 10. 23. 23:29
Egyébként ha nincsnek a CJB megfigyelői, akkor most is sokkal durvább dolgokat meg mertek volna tenni a rebaszes állatok.
2007. 10. 23. 23:31
Ahol kamera van, ott kényszerűségből is normálisan kell viselkednie az ávónak, a térfigyelő nem ér, hisz alig akarták kiadni a felvételeket tavaly is az ügyészségnek.
2007. 10. 23. 23:33
SF: Ezt meg tudom erősíteni.
Ma is a Gyorskocsi utcában NAGYON figyeltek arra a REBISZ-esek, hogy ne legyenek durvák az árpádsávosokkal, miután velem együtt hárman is rögzítették, hogy "na, vajon most mi lesz?" :-)
http://href.hu/x/3s8x
2007. 10. 23. 23:41
De kemény vagy sodináci, ahogy a szociális támogatásból vett kamerával rögzíted ahogy a balos provokátorok randalíroznak.
Azt nem rögzítettétek véletlenül, ahogy fölvetted jogtalanul a szociális támogatást?
2007. 10. 23. 23:45
krisztina egy jó nő. imádom.corvin közben jól beszélt, csak szar volt a hangodsítás. még nem döglöttél meg, burger???kösd már fel magad, köcsög csicska.....
2007. 10. 23. 23:48
Rólad is sokat elmond, hogy egy bizonyítottan hazug náci lotyó tetszik. :)
2007. 10. 23. 23:56
logyó a cigányfaszopó kurva trippes anyád, burger. megeszem a szived., oszt kihányom a sírodra.
2007. 10. 24. 0:04
Igen, a balos provokátorok, azaz bűnözők, akinek ezért fizetnek, hogy vandálkodjanak.
2007. 10. 24. 0:06
Aki nácizik az egy tetves zsidó fostarisznya, ez már többször beigazolódott.
2007. 10. 24. 0:07
Te burger, a cigány kurva anyád hogy van? :))
2007. 10. 24. 0:12
Megint elvagyunk :D
2007. 10. 24. 0:15
Mint az olasz parlamentben :))
2007. 10. 24. 0:17
Amúgy a CJB nem zúz, hanem megyfigyel, elemez és kiértékel, többek közt.
És attól civil, hogy nem a kormány megrendelésére dolgozik.
2007. 10. 24. 0:29
burgert csak ugy kiszarta egy hajléktalan valahol.........azért frusztrált)))))))))))))))
2007. 10. 24. 0:55
a burger féle zsidókat "meg kell érteni" :))
Azért vonyítanak mert tudják magukról, hogy CSAK zsidók. Nehéz feldolgozniuk.
Csak zsidók.
zsidók de nem emberek. :D
Ezek mindent gyűlölnek ami nekünk kedvező, azért szidják a Morvai Krisztinát is, mert az is a zsidóhatalommal száll szembe.
2007. 10. 24. 1:02
Pengeto, más szemében meglátod a szálkát, a magadéban meg nem látod a gerendát. Népszavazás ügyben a jómúltkor ugyanazt mondtad szóról szóra, mint az szdsz.
2007. 10. 24. 1:06
Tehát népharagra és abból is kritikus tömegre van szükség. Ehhez az kell hogy elegen legyenek azok, akik már "csak a láncaikat" veszíthetik. Sajnos a neoliberalizmus sok szegény-kevés gazdag felosztása ezt eredményezi. Ezért is képzik ki izraeli segítséggel a rohamrendőrséget, az elnyomást erőszakkal fenntartandó.
2007. 10. 24. 1:11
Ez azért rendben volt :
Morvai Corvin közi beszédének összefoglalója
2007-10-24. 00:02:12
„A bűn csak bűn marad, a hazugság akkor is hazugság, ha nem derül ki” – jelentette ki Morvai Krisztina, a Civil Jogász Bizottság társelnöke a Corvin közi Bajtársi Közösség október 23-i rendezvényén. A Civil Jogász Bizottság társelnöke beszédében úgy fogalmazott: míg Gyurcsány Ferenc tegnap az Operaházban beszélt, ismét orrfacsaró könnygázfelhő lepte be a Bajcsy-Zsilinszky utat. Mint mondta: a magyar embereknek ismét félniük kellett, mert felidéződött bennük a tonfák puffogása és a könnygázgránátok durrogása.
A magyar kormányhoz idézett szavai szerint „Önök megpróbálták szembeállítani a rosszul fizetett, búskomor rendőröket a rosszul fizetett, búskomor emberekkel. Morvai úgy fogalmazott: visszaszerezzük a rendőrségünket, amely nem bánt, hanem megvéd minket. Felidézte a hétfői eseményeket, melyek szerint a rendőrség a tüntetők közül hét fiatalembert kiemelt, őket órákig terpeszállásban a falhoz állították, majd rendőrségi fogdákba vitték őket. Hozzátette: „Odamentünk és kiszabadítottuk őket, nem erőszakkal, hanem a jog erejével.” Morvai szerint akkor leszünk méltók azok emlékéhez, akik ötvenegy évvel ezelőtt az életüket adták a magyar szabadságért, ha sikerül összefognunk. Mint mondta: így visszaállítjuk 15 millió magyar lelki összetartozását.
(mno)
2007. 10. 24. 3:37
Sodika te is jól beugrottál az indexnek, ha minden igaz.
A nem borítottak és nem molotovoztak az konkrétan a bevittekre (köztük Tomcatre) vonatkozott ugyanis, nem az összes tüntetőre :)
2007. 10. 24. 8:26
Ugyanazt mondtam, mint az SZDSZ? ÉS?
Mindjárt elnézést kérek érte, tényleg.
Fonak: a híradások nem is mondták, hogy TC (& friends) molotovozott. Akkor voltak hamisak?
2007. 10. 24. 9:26
fonak: Lehetséges.
Azt azért nem feltételeztem az Index-től sem, hogy EKKORÁT hazudik. Ezért lenne jó hallani az eredeti szöveget.
2007. 10. 24. 12:04
Morvai nagyonhülyekurva Krisztike hozta a formáját,nem tudom ezen mit kell csodálkozni. Az ilyen elkúrt cselekedetek miatt még jobban lejáratódtok agymosottkáim
2007. 10. 24. 12:22
Micsidi, a cigány kurva anyádat kurvázzad, senki nem járatódott le, csak néhány fröcsögőgép, többek közt te magad.
Milyen egy nyomorék fasz vagy már, máshol szidod gyurcsányt, itt meg csak káromkodásokra telik tőled.
2007. 10. 24. 12:23
A zsindex a múltkor is hazudott, a press pólós ember, akinek az ss feliratot montírozták a ruhájára
2007. 10. 24. 12:29
Nem járatódott le a szakadt náci ribanc? Nézd már meg a lap telején a képet, te torz atka.
2007. 10. 24. 12:29
Te marha H betűs kutya,azért mert nem értek egyet Gyurcsánnyal esetleg szidom is,már váljak a hozzátok hasonló fasisztoid kisebbség saját magát szembeköpő cselekedeteivel egyetértőkké...Köszönöm,de nem! Akkor inkább cigányozzál le patkány!
2007. 10. 24. 12:29
Meg akartok halni? :)
2007. 10. 24. 12:31
Nem is olvastátok el a postot, pontagyú zsidóbanda, igen, patkány cigányféreg vagy, a legszarabb ami létezik, az ilyet mindenki utálja, mert egyszerre gyáva és rosszindulatú.
2007. 10. 24. 12:34
A zsidó kurva anyátokat nevezhetitek hazugnak, maximum.
Barmok, a kommunista rendben van, aki meg nem szimpatikus az máris fasiszta?
2007. 10. 24. 12:35
Olvasó: Demeter Morvait sem engedte volna a Fidesz gyűlésére?
2007-10-24. 10:24:21
Hogy mekkora zűrzavar és fejetlenség uralkodik a Fideszben, azt jól megmutatta a Demeter Ervin szánalmas ripacskodása a párt nagygyűlésének helyszínén. Ez a gátlástalan, pénzéhes karrierista – aki az MDF-ből azért lépett át a Fideszbe, hogy titokminiszter lehessen – kérdőre vonta a rendőröket: miért engedik a rendezvény helyszínére a Corvin közből érkező tüntetőket?
Nos, először is, honnan kellene tudnia azt bárkinek is, ki honnan jött? Én például ott voltam az 56-os szervezetek Corvin közi megemlékezésén, amely 14 órakor kezdődött. ¾ 3 körül azonban, még mielőtt a rendezvény véget ért volna, egyedül elindultam, hogy részt vehessek a Fidesz ünnepségén. Most akkor engem sem kellett volna oda beengedni Demeter Ervin szerint? Milyen alapon tilt ki ez az ember bárkit is bármiféle megemlékezésről? De ami a fő: A Corvin téri megemlékezésen részt vett és felszólalt Wittner Mária és Morvai Krisztina is. Wittner Mária a Fidesz parlamenti képviselője, aki miután elmondta beszédét a Corvin közben, átment a Fidesz gyűlés színhelyére. És ott elmondta ugyanazt a szónoklatot! Mármost akkor őt sem kellett volna odaengedni a fideszesek körébe? Hát ő is a Corvin közből jött, könyörgöm! Õ odamehetett, sőt felszólalhatott a Fidesz ünnepségén, míg azok, akik a Corvin közben hallgatták, és megtapsolták, sőt éljenezték, azok nem? Mi ez? Ennyire összezavarodtak a fiúk, vagy megint valami ravasz PR technikát dolgoztak ki, amelynek a lényege ugyebár, hogy a radikálisokat és a mérsékelteket is a saját zászlajuk alatt tartsák? Jelzem továbbá, hogy Orbán Viktor ünnepi beszédében roppant meleg szavakkal szólt a Civil Jogász Bizottság működéséről. Ennek a bizottságnak Morvai Krisztina és Gaudi Tamás a társelnökei. Ha Demeter Ervin nem tudná, akkor most közlöm: mind a ketten ott voltak a Corvin közi ünnepségen.
Ami pedig Orbán Viktor semmitmondó beszédét illeti, számomra egyetlen említésre érdemes mozzanata volt. Éspedig az, hogy a pártelnök az orosz nagyhatalmi törekvések újjáéledéséből fakadó veszélyekről beszélt. Ami roppant árulkodó: Orbán vagy nincs tisztában Magyarország valóságos helyzetével, vagy szándékosan vezeti félre hallgatóságát, nehogy észrevegyék a hazánkra leselkedő igazi veszedelmeket.
Magyarország ugyanis a nyugati pénzoligarchia és a cionisták gyarmata; nem Oroszország tette tönkre és vásárolta föl iparunkat, bankrendszerünket, energiaszolgáltató üzemeinket. Nem az oroszok teszik rá kezüket földjeinkre, nem ők települnek be ide, nem az ő szavuk szól a médiából, és nem Moszkva érdekeinek szolgálatában küldik ki a még megmaradt magyar katonákat. Igaz, Oroszország két alkalommal is leverte szabadságharcunkat, a második világháború után kegyetlenül kifosztotta, és 40 évig megszállás alatt tartotta hazánkat. És tény az is, hogy Oroszország Putyin uralma alatt ismét erősödik, és igyekszik bizonyos hadállásokat szerezni Kelet-Európában is. De az orosz befolyás a mai Magyarországon össze sem vethető a hazánkat teljesen leigázó és kirabló pénzoligarchia gyarmatosításával. Hát talán nem a „nyugati világ részeként”, NATO és EU-tagként süllyedtünk ide, alakult ki ez a mai diktatúra és „megélhetési válság”? Ebben tán mégsem az oroszok a hibásak. Sőt, egy okos nemzeti politika még örülhetne is Oroszország felemelkedésének, mert akkor hazánknak módja lenne a nagyhatalmak közötti okos egyensúlyozással nagyobb függetlenséget biztosítani a maga számára.
Orbán Viktor tehát – szándékosan vagy akaratlanul – onnan látja a veszélyt, ahonnan pillanatnyilag nem fenyeget. Ezzel szemben a nemzetünket végveszélybe sodró és megsemmisítéssel fenyegető nemzetközi pénzoligarchia ténykedéséről nem ejtett szót. És természetesen a zsidóság hazánk teljes alávetését célzó törekvéseiről sem. Ezzel szemben a népszavazást emlegette, mint amely gyógyír lesz majd minden bajunkra. Pedig soha, egyetlen ország sem szabadult még fel az idegen járom alól aláírásgyűjtésekkel és népszavazásokkal.
Bismarck mondta, jellemző módon mostanában senki nem meri idézni: a történelem nagy kérdéseit nem népszavazásokkal, hanem vassal és vérrel oldják meg. Ehhez képest Orbán szerint az erőszak nem elfogadható megoldás – mondotta éppen az 1956-os forradalom évfordulóján. És mondta ezt annak a nemzetnek, amely egy erőszakos, idegen uralom befolyása alatt áll.
Meglehetősen értelmezhetetlen számomra a középrétegek és a plebejusok összefogásának gondolata is. Középosztály Magyarországon nemigen létezik; akik mégis ehhez a réteghez sorolnák magukat, jórészt nem független egzisztenciák, hanem a pénzoligarchia járszalagján csüngenek. Az un. plebejusok pedig elbutítottak, önszerveződésre képtelenek, politikai képviseletük pedig nincs. Nagyobbik részük nem is hallott arról, mit ajánlgat nekik Orbán Viktor, de ha hallanának róla, nem is értenék, mit akarna tőlük ez a furcsa öltönyös ember. Ez a „politikus”.
Perge Ottó
2007. 10. 24. 12:36
Nyócvannnyócc: Ismét hozod az elmés fasisztoid hszed,így tovább agymosottkám
2007. 10. 24. 12:38
Amikor egy zömében zsidó származásúakból helyi önkormányzat izreali vállalkozóknak ad olcsón beépíthető földet, azaz üres szántóföldet, ahová MINDEN infrastruktúrát a magyar államnak kell majd kiépíteni, ahol szántóföldeket minősítenek át belterületté, mégis mire gondoljunk, ha nem a hazánk kiárusítására, és ez csak egy példa a sok közül
2007. 10. 24. 12:41
Morvai Krisztina: Visszaállítjuk 15 millió magyar lelki összetartozását
2007. október 23.
"A bűn csak bűn marad, a hazugság akkor is hazugság, ha nem derül ki" - jelentette ki Morvai Krisztina, a Civil Jogász Bizottság társelnöke a Corvin közi Bajtársi Közösség kedd délutáni rendezvényén.
A Civil Jogász Bizottság társelnöke beszédében úgy fogalmazott: míg Gyurcsány Ferenc tegnap az Operaházban beszélt, ismét orrfacsaró könnygázfelhő lepte be a Bajcsy-Zsilinszky utat. Mint mondta: a magyar embereknek ismét félniük kellett, mert felidéződött bennük a tonfák puffogása és a könnygázgránátok durrogása. A magyar kormányhoz idézett szavai szerint "Önök megpróbálták szembeállítani a rosszul fizetett, búskomor rendőröket a rosszul fizetett, búskomor emberekkel".
Morvai úgy fogalmazott: visszaszerezzük a rendőrségünket, amely nem bánt, hanem megvéd minket. Felidézte a hétfői eseményeket, melyek szerint a rendőrség a tüntetők közül hét fiatalembert kiemelt, őket órákig terpeszállásban a falhoz állították, majd rendőrségi fogdákba vitték őket. Hozzátette: "Odamentünk és kiszabadítottuk őket, nem erőszakkal, hanem a jog erejével." Morvai szerint akkor leszünk méltók azok emlékéhez, akik ötvenegy évvel ezelőtt az életüket adták a magyar szabadságért, ha sikerül összefognunk. Mint mondta: így visszaállítjuk 15 millió magyar lelki összetartozását.
Forrás: MNO összeállítás
2007. 10. 24. 12:50
Krisztike soha az életben nem lesz méltó az 56osok emlékére,a kis utolsó senkiházi ribanc!
2007. 10. 24. 12:51
A kurva anyádról beszélsz remélem.
2007. 10. 24. 12:52
"A zsidó a tolvaj, a liberális államhatalom az orgazda, a nép a meglopott, a liberális állam alkotmánya a szentesítő. És aki nem akar lopni, aki nem áll az orgazda szolgálatába, aki nem hagyja, hogy meglopják: az az alkotmányellenes!"
Szálasi Ferenc
2007. 10. 24. 12:53
Ha allergiás vagy ne hisztizz hanem egyél parlagfüvet :D
2007. 10. 24. 12:56
"aki meg nem szimpatikus az máris fasiszta?"
Rossz a sorrend. Aki fasiszta, az nem szimpatikus.
Az fosnáci rongyember, amelyik arra gerjed, hogy minden postjába beleírja a zsidó szót, az egy fasiszta mocsadék, emberi selejt, takonygeci.
2007. 10. 24. 12:57
"aki meg nem szimpatikus az máris fasiszta?"
Rossz a sorrend. Aki fasiszta, az nem szimpatikus.
Az fosnáci rongyember, amelyik arra gerjed, hogy minden postjába beleírja a zsidó szót, az egy fasiszta mocsadék, emberi selejt, takonygeci.
2007. 10. 24. 13:01
Mikikém,mi volt a Misi mókusban,arról beszélj:)
2007. 10. 24. 13:04
A legnagyobb pofánverése ennek a gyáva szar söpredéknek, amely az egész várost lezáratta szinte, mert fél, ha egyetlen rossz szó sem esett volna e két nap alatt.... De ezt felfogni sokkal több ész kellene, mint ami e két megszólítottnak van.
2007. 10. 24. 13:05
Az autóburogatósdiról kiderült, hogy nem a tüntetők burogatták fel, hanem dokumentáltan az új izraeli vízágyú nem fért el az utcában. Egyszerűen felborították őket, hiszen elgurítani vagy cipelni nem lehetett, a tüntetőket pedig más útvonalon kiszorítani kockázatos volt. Az autókon mindenhol ott vannak az izraelből már megszokott dróthuzalok nyomai, amik az új mozgó vízágyú elejére vannak szerelve "gallytörőnek". Kocsi is lehet gally...amint az jól látható.
Ha azt gondolod, hogy tüntető csak magyar lehet, úgy felhívnám a figyelmedet, hogy ha nem lett volna, akkor csinálnak. Tehát a jól bevált módszer: végy 2 csapat civilbe öltözött rendőrt (mint azt gyakran teszik) és dúld fel a várost "áltüntetőnek" öltözve. Szervezd meg, hogy a sajtó nagytotált kapjon róluk és kész az igényelt képanyag, amit mindannyiunk szörnyülködésére a zsidó Bárdos, Máté és társai görcsökben rángva mutogatnak az országosan látható szenncsatornájukban.
Na és ezek után legyen szíves mindenki nyugodt szívvel elhatárolódni a saját édesannyjától is!!! Mert az is ezt tette, ott volt. Ha nem akkor bemontázsoljuk... Hiszen a technika és ha lebukunk, akkor az ügyvédek mindenre képesek.
Az ügyészség és a rendőrség a kereskedelmi tévéket ilyen "bakikért" nem szokták viperával szétverni. Ha pedig mégis kártérítés meg személyiségi jogok, akkor az a nézettségből meg a reklámszpot extraprofitjából néhány fillérrel kifizetik.
2007. 10. 24. 13:16
Én pl. nem gondoltam, hogy tüntető csak magyar lehet.
Nekem meggyőződésem, hogy egyikőtök se magyar, hanem hontalan papírmagyar fosnáci csőcselék.
2007. 10. 24. 13:18
Zolika, ha úgyis dokumentáltan kiderült, hogy a rendőrök borogatták az autókat, ahogy hazudod itt, akkor tudnál erről valami dokumentációt mutatni?
Vagy csak hazudsz pofátlanul, mint a nácikurva morvai, meg összes szarfaszú szobanáci itt?
2007. 10. 24. 13:21
A ti NEMzsidó származásotokról szívesen látnék valami dokumentációt :)
De ilyen nincs, mert szarfaszú buzeráns korcs biboldó takonyládák vagytok, annak is a hülyébbje, azaz hÁt a LEGALJA
2007. 10. 24. 13:24
A patkányfejű kurva anyját minden kibaszott gané zsidónak, aki magyar 26án velünk tart!!!
2007. 10. 24. 13:27
Nyomoztasd ki Morvaival a családfámat gyökér! Ti komolyan ekkora barmok vagytok,vagy mi??? Az előbb még cigányoztál,látom azt meguntad,most visszatérsz a jó régi szlogenetekre,komolyan mondom öröm itt veletek társalogni...
2007. 10. 24. 13:29
A rendőrök állatok. 2002 előtt ez valahogy nem volt így. Rendőrséget is a komcsik tették ilyenné.
Ilyen az, ha a zsidók vannak hatalmon.
Így volt ez az ötvenes években is, szó nélkül ütöttek.
2007. 10. 24. 13:30
Azt csak azért kaptad mert netcigány vagy, :DD
2007. 10. 24. 13:32
Én is szívesen látnék valami dokumentációt arról, hogy 88=misi=h=szar=fos=sodi=takony=nácigané nem zsidó.
Sőt, ami még fontosabb volna, hogy bármelyikőtök is legalább nyomokban magyar.
2007. 10. 24. 13:35
Vagyunk még azért igazi magyarok elegen, Misinek meg nem ez az igaz neve, de egy diktatúrában azt nem is mondjuk ilyen faszoknak meg
2007. 10. 24. 13:39
De kurva bátrak vagytok, náci mocsadékok. :) "Misinek meg nem ez az igazi neve" Nyihaha a sok hős hazafi.
Nemhogy igazi magyarok, még szarmagyarok se vagytok. Hontalan gyökértelen senkiházi söpredék ganétúró bogarak vagytok.
2007. 10. 24. 13:46
Ez egyszerűen a józan észből következik, elvégre senki nem akar rövid hír lenni a kék fényben :D
2007. 10. 25. 14:46
Rosszul idéztük Morvai Krisztina szavait
Index
| 2007. 10. 25., 10:47 | Frissítve: 3 órája
Az Index hibájából pontatlan, és dr. Morvai Krisztina jó hírnevét sértő tudósítás jelent meg "Megint százan fogócskáztak" [1] címmel október 23-án dr. Morvai Krisztina a Corvin közben elmondott - "Nyílt levél Gyurcsány Ferenchez és tettestársaihoz" című beszédéről. Az írásunkkal ellentétben Morvai Krisztina a következőket mondta az október 22-i tüntetéssel kapcsolatosan:
"Ön és tettestársai ismét önkényes bebörtönzésekkel próbálkoztak tegnap éjjel. Másfél órán át, zuhogó esőben, jéghidegben kellett terpeszállásban a házfalat támasztania hét fiatalnak. Nem, Gyurcsány Ferenc, nem dobáltak Molotov koktélt, nem borogattak autókat, nem voltak erőszakos csőcselék. Ne próbálja ismét megvezetni a magyar embereket és a világ közvéleményét."
Nem felel meg a valóságnak az, hogy azt állította volna, hogy nem is voltak Molotov-koktélok, és nem is borogattak fel autókat, csak néhány fiatal ázott el az esőben. Morvai Krisztina a hét fiatal ügyének összefüggésében említette azt, hogy az ő részükről nem volt Molotov-koktél és autóborogatás. A fentiek miatt Morvai Krisztinától elnézést kérünk.
Innen :
http://index.hu/politika/belhirek/331425/
2007. 10. 25. 15:29
látod sodi jó nagy gyökér vagy ,jól beszoptad a zsidók ferdítését,kis szerencsétlen
2007. 11. 12. 1:57
Hopp, ezt csak most vettem észre.
Frissítem is a bejegyzést...
2007. 11. 12. 2:37
Hát pontosan EZ és ilyesmi a baj a zsidómédiával... :))
2007. 11. 12. 2:51
Ez azért majd megér egy külön bejegyzést.
Ugyanis ez itt nem ferdítés volt. Nem csúsztatás.
Sokkal több annál.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.