Móka a Nagymezőben
Az áldást sodika küldte 2007. november 3., szombat - 2:20-korCímkék: forradalom konnygaz rendorseg tuntetes video
70 komment
Már kaptatok egy videót az október 22-én, Nagymező utcában megrendezett könnygázas törés-zúzásról, de ez a mostani talán jobban visszaadja a hangulatot.
Ha valaki megint abba akar belekötni, hogy miért "rángatom" a kamerát, annak csak annyit mondok, hogy pulcsival az arcom előtt, egy harcoló tömeg közepén, fulladozva és vakon botorkálva szerintem pont jó végeredmény, amit látunk :-)
Nem tudósítani akarok tehát ezzel, hanem meg akarom mutatni, milyen jó buli egy ilyen tömegoszlatás, ha a közepén vagy. Hátha legközelebb így azok is kedvet kapnak, akik az eddigieken esetleg nem voltak ott. :D
Na, jön valaki a következőre? ;D
By SoDI





Eddig 70 komment érkezett (
)
2007. 11. 03. 2:32
"milyen jó buli egy ilyen tömegoszlatás"
Ezzel a mondatoddal tökéletesen rámutattál az események lényegére. Az 1-200 dilettáns (a küldötteken) BULI-ból van kint. Csakhogy a kis bulitok miatt, mi a magyar nép szívunk...
2007. 11. 03. 2:47
Félreértesz, én csupán arra akartam ezzel rámutatni, hogy a nemzeti ügyekért (teszem azt a nyilvánvaló jogtiprások ellen; ebben a konkrét esetben egy, a nemzetközi jog precedens értékű ítéletei alapján feloszlathatatlan demonstráció karhatalmi akadályozása ellen) folytatott kiállás NEM csak és kizárólag vér, veríték, valamint egyoldalú áldozatvállalás.
Nagyon fontos, hogy az alapvető szabadságjogok sohasem csorbulhatnak. Olyan nem fordulhat elő soha, sehol.
Vagy ha mégis, mint itt, akkor lehet, hogy durvának tűnik a rá adott népi válasz, de a lényeg nem ezen a sajátosságon van, hanem azon, hogy egyáltalán VAN VÁLASZ!
2007. 11. 03. 3:15
annnyira abszurd ez az egész szar. az a néhány ember a "csőcselék", aki még még tud gondolkozni ebben az országban... na, mindegy, jövő héten kurvázok egy nagyot megint pesten.......)))))))))))
2007. 11. 03. 3:20
Miért pont a jövő héten? :)
November 4-e most lesz, a MÖM következő juszt-sem-jelentjük-be akciója pedig csak két hét múlva.
2007. 11. 03. 3:30
tényleg, holnap már nov 4-e............na mindegy, én tényleg kurvázni is akarok))))))))))annyi hirdet a neten, hogy néha csak elcsbúl az ember fia)))))fizetni meg ugyis kell mindenhol))))), meg ugyis megdöglünk, mind........az a lényeg, hogy lehessen szájba lőni))))))))))majd meggyónom.
2007. 11. 03. 9:25
Kezd egyre nagyobb és viccesebb lenni ez a katyvasz, szóval most már csak azért álltok ki és tüntettek, hogy a tüntetéseket, rendzavarásokat ne oszlassák fel, hát ez witzig nagyon:)
"Nagyon fontos, hogy az alapvető szabadságjogok sohasem csorbulhatnak."
Hmm , ez esetben akkor legyetek szívesek ti se csorbítsátok az enyémet, hogy bejelentetlenül egy egész hidat elvesztek a tőlem és az összes többi HONFITÁRSATOKTÓL.
2007. 11. 03. 9:27
A kormánytól vesszük el azt a hidat. :))))
2007. 11. 03. 9:30
A kormány meg röhög a markában, mert legalább van esélye riogatni fasisztaveszéllyel, mely miatt véghez viheti a jövőben az egyre súlyosbodó biztonsági intézkedéseket, fejlesztéseket---> hasonlóan mint pl USA 2001 után, vagy '33 után tudjátok ki.
2007. 11. 03. 9:34
Mit tudtok , mi lesz most november 4en ?:D
2007. 11. 03. 9:50
A hungaristák honlapjain meg pont az van ,hogy nincs értelmük ezeknek a tüntetéseknek, mondjuk a Kitartás.hu oldalon is :))
2007. 11. 03. 10:12
Akkor meg már tényleg csak a buliból kint lévők maradnak, akik egyéb érdemeik hiánya miatt más módon nem kerülhetnének reflektorfénybe:)
2007. 11. 03. 11:12
Jönnek mindig a rohadéák ávós pribékek azzal hogy a törvény nevében
AMIKOR ÉPP ŐK TAPOSSÁK AZT LÁBBAL, EGYÁLTALÁN NEM KÉNE OSZLATNIUK, OTT SE KÉNE LENNIÜK!
2007. 11. 03. 11:17
http://www.kuruc.info/r/1/17977/ - gyülekezési jogok
Amúgy a Nagykörút hány sávos? :)
2007. 11. 03. 11:44
este jó állapotban voltam, az iwiwes lapomra is jó kis náci képeket töltöttem fel)))))))))mindegy, fenthagyom.az ember vállalja fel magát, ezt ugatta csernus doki isa tvben)))))))))))
2007. 11. 03. 11:48
EZ A CUCC EGYÉBKÉNT FIREFOX ALAPON VAN, csak még kicsit összevissza van, sütiket sem találom hol kell, de beállítom :))
2007. 11. 03. 12:27
"Fulladozva, avagy Lószar, ez nem könnygáz."
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/10/22/Loszar_ez_nem_konnygaz/
El kéne dönteni, h akkor most mivan.
Jóbuli.... Na igen... Ennyit erről.
2007. 11. 03. 12:39
Sodináci ismét elhatárolódott saját magától.
A hős szobanáci. :)
2007. 11. 03. 13:20
Pengető: Idézek a linkelt írásomból:
"Ha a közepén vagy, és futva mélyeket lélegzel, akkor persze már nem. Ezt most jól megtanultam egy kevés fulladozás árán, de van bennem annyi önirónia, hogy megmutatom nektek majd a hangos szenvedésemet is. :) "
2007. 11. 03. 13:21
"mivel elvileg világnézeti kisebbség vagyunk"
Nocsak-nocsak! Akkor miért ugattok a többség meg a nemzet meg a kárpátmagyar összfaszság nevében, he? kisbuzi.
Mi az a magyarsággyalázás, erre meg légyszíves mutass rá. Én nem olvastam ilyet az utóbbi időben.
2007. 11. 03. 13:28
ha letöltöm ezt a szuper böngészőt, az operát tudom használni mellette???????????????
2007. 11. 03. 13:30
malacka: Mert csak elvileg vagyunk azok. Elvileg = a bolsevik férgek által sulykolt legelterjedtebb álláspont szerint, vagyis nyugodtan hivatkozhatunk erre a bíróság előtt.
De ha nem így lenne, akkor sem lenne semmi baj, elvégre a történelemben soha nem a többség, hanem egy harcos kisebbség ért el sikereket
Ami a magyargyalázást illeti, a többségi magyarságot mocskolni engedő gyűlölettörvény szövege kiváló példa rá. Tudod, ezt már írtam. Kimondja, hogy ha a magyarságot mocskolja valaki, akkor azt nem sugárzik ki minden magyarra, ugyanis a magyar az valami kocsonyás massza, ami az égvilágon mindent elnyel.
2007. 11. 03. 13:31
szabadsag: Bazmeg vagy nem bazmeg, ez itt a kérdés. :DDD
2007. 11. 03. 13:32
na most akkor így van vagy nem így van?
mert szerintem kevesebben vagytok mint a zsidók, sőt a krisnásoknál is kevsebben. ez már magyargyalázásnak számít? ja és szerintem ostoba faszok is vagytok. ez is?
ja te meg keress egy nőt és dugd bele a pisilődet - ez egyértelműen jótanács.
2007. 11. 03. 13:42
Bregli: "szóval most már csak azért álltok ki és tüntettek, hogy a tüntetéseket, rendzavarásokat ne oszlassák fel"
Ez az egyik ok, ugyanis a jogtalan tömegoszlatás egyik leglátványosabb jogtiprás. Egy öntudatos ember mindig kiáll a jogaiért.
" 'Nagyon fontos, hogy az alapvető szabadságjogok sohasem csorbulhatnak.'
Hmm , ez esetben akkor legyetek szívesek ti se csorbítsátok az enyémet"
Az, hogy nem tudsz bejutni a munkahelyedre, egészen más tészta. A nemzeti ügyek, mint például a jogbiztonság kivívása, legalábbis az annak folyamatos rombolásával szemben mutatott nagyon határozott elégedetlenség, mint minden harc, sokaktól áldozatot követel. Nem muszáj kint lenni a blokádoknál, viszont azt mondom, hogy aki ilyenkor a személyes veszteségeit helyezi előtérbe, és siránkozik, az beáll a magyarság ellenségeinek a táborába, hiszen mindig úgy a helyes, ha a nemzet minél több tagja vállal áldozatokat, illetve kellemetlenségeket nagy közös ügyeink érdekében.
Ezt a gondolatmenetet persze lehet párhuzamba vonni a kormány „reformista” gazdaságpolitikájával, azonban a kettő között hatalmas különbség, hogy míg az egyik idegen érdekeket szolgál, és család -valamint nemzetellenes ideológiai köntösben teszi amit tesz, vagyis a végső célja egy teljesen elbutított, de legalábbis az internacionalista gyökértelenség közegét természetesnek gondoló híg embermassza létrehozása, addig mi egy lelkében és önbizalmában megerősödött, erős nemzettudattal átitatott magyarságot képzelünk el.
2007. 11. 03. 13:44
Igen, tudod használni mellette. Amúgy az a Torpark Firefox és Mozilla alapú.
Telepíteni nem kell, elindítod az exét, megadod hova pakolja ki és ennyi.
2007. 11. 03. 13:45
tenk jú
2007. 11. 03. 13:47
újra mondom: ti NEM vagytok a magyarság, csak párszáz hülye. a ti ellenségetek nem a magyarság ellensége. vili?
más: a jogbiztonságba nem tartozik bele a sajtó munkatársainak biztonsága? mintha ott nem így írtál volna...
plusz: szerintem a turul egy faszság, egy műlegenda. ez magyargyalázás?
2007. 11. 03. 13:47
malacka: " kevesebben vagytok mint a zsidók"
A fontos az, hogy egyre többen vagyunk, és ezért félnek tőlünk. Ezért is csinálják most a gyűlölettörvényt.
De a konkrét létszámtól függetlenül, mivel egyik nyelvben sincs ilyen szó, hogy "angolkodik", vagy "németkedik", esetleg "franciáskodik", ezért amikor a "magyarkodókat" mocskolja valaki, akkor az egész magyarság érdekében, de a saját szűk, nemzeti radikális csoportunk NEVÉBEN fogjuk a gyűlölettörvény alapján szarrá perelni az illetőt, ha hatályba lép ez a szabályozás.
2007. 11. 03. 13:50
De mi a mocskolás? Mondj már példát. Felőlem Tóta W-től is jó, vagy bárkitől.
A fontos továbbra is az, hogy ti NEM a amgyarság vagytok, hanem mint elismerted, aprócska kisebbség, sőt piciség. Mint a farkad.
2007. 11. 03. 13:51
eh, rossz threadbe írtam elve, most már midnegy.
2007. 11. 03. 13:57
"ti NEM vagytok a magyarság, csak párszáz hülye. a ti ellenségetek nem a magyarság ellensége. vili?"
Képviseletet támadsz, képviselteket támadod.
És a "magyarkodás" szó már eleve az egész nemzet ellen szól. Már használata már eleve mocskolódás.
2007. 11. 03. 13:59
Azt azért te is tudod, hogy ez semmilyen bíróságon nem állna meg. Mármint a "magyarkodás" mint sérelem. Mutass nekem igazi magyargyalázást.
Melelsleg a törvény egy hülyeség, Sólyom nem fogja aláírni. Onannatól annynit se lehetne mondani, hogy a fidesz hülyeségeket beszél, vagy hogy a scientológia hülyeség, vagy a kereszténység egy rossz ribanc meséjéből lett. Pedig ezek igazságok.
2007. 11. 03. 14:04
malacka: Ha a "magyarkodás" szó használata nácizással, vagy fasiztázással párosul, akkor már biztosan megállja a helyét.
A magyarkodókat nácizza? Megsértett engem, mint kisebbségben lévő, nemzeti radikális világlátású embert.
Csak alkalmazom a törvényt...Szevasz :D
Különben szervezetnek is van már a személyiségi joga, nem is olyan régen, így fogalmam sincs, hogy a Magyar Gárda mi a francért nem perel, amikor Gyurcsány lefasisztázza őket.
Amit a kereszténységről írsz, olcsó provokáció, ezért nem is vagyok hajlandó reagálni rá.
2007. 11. 03. 14:28
Malacka, egyben igazad van, ez a törvény egy hülyeség. A Turul viszont igazi :))
2007. 11. 03. 15:13
Bár az is igaz, ezzel új értelmet nyerne a blog mottója de gondolom Sodi sem akarna üldözött boszorkány avagy mártír lenni :))
2007. 11. 03. 15:38
Nemzeti radikálisok, piha. Semmilyen nemzet tagjai nem vagytok, így nemzeti radikálisok sem lehettek.
Okádék gyökértelen fosnácik vagytok, pár száz fős hontalan fartúró futbalhuligán csürhe, aki csalnak a szociális támogatással és a fashion tévére recskáznak.
Ez nem világnézet, amit képviselni szeretnétek, egyszerű beteg emberek vagytok, mint a pedofilok.
2007. 11. 03. 15:48
Sose csaltam. A szabályozás egyértelmű.
Ami jár, az jár.
Konkrétan le vannak írva a kritériumok.
2007. 11. 03. 15:49
Persze, gondolom leírtad az igénylőlapon, hogy 50 ezres videokártyára kell.
Ez ám a derék szittya gerinc!
2007. 11. 03. 15:59
akkor még nem tudtam, hogy kölcsön kell kérnem ahhoz, hogy rendesen tudjak dolgozni a gépen.
de a kölcsön különben sem bevétel.
még adóalapot sem képez, SŐT, a gázárkompenzációnál sem kell bevallani, mint pénzt. tehát: fizikailag elkölthető, de ennek ellenére nincs.
2007. 11. 03. 16:07
Hazátlan galiciáner csürhe :))
2007. 11. 03. 16:28
A röhej az egészben, hogy néhány ezer ember (rebiszes csürhe) akadályozza a demokrácia érvényesülését az országban. Ha lehetne csak néhány hónapig egy jól fizető állást kínálni nekik és leszerelnének, ott állna a kormány "pőrén" és menekülne árkon-bokron. Persze néhány perc alatt lemészárolnánk őket, új választások és helyreállna a rend végre. Azért nem mozdulnak az emberek, mert azt gondolják nincs értelme ezek ellen, hiszen végső esetben nyílván éles fegyvereket is bevetnének. De ha tudnák, hogy nincs senki a Parlamentnél és bent vannak a férgek, mindjárt lenne ott néhány százezer ember. A vicc az, hogy akkor már nem is kellene annyi, éppen, hogy most kellene, dehát hülyeség ellen nincs orvosság....
2007. 11. 03. 16:34
"új választások és helyreállna a rend végre"
Nehezemre esik leírni, de te hülyébb vagy sodinál is. Reggel megtalálod a saját segglukadat?
Abban az új rendben nem lennének rendőrök és kormányőrök? Na mondjat, pocika, a buta lepényszáddal, nyögd ki, különben egyes.
Olvasátok el ezt a cikket:
http://nol.hu/cikk/469888/
és ha tehetitek, nézzétek meg a hasonló című filmet. Tartsátok észben. És azt is, hogy amennyire betartjátok a törvényt, annyira részesültök a védelméből. Persze Sodi valószínűleg élvezné, hogy pár nap alatt végigbuzulhatja az országot, de hát van annak jobb módja...
2007. 11. 03. 16:41
Igen, olvastam én is, hogy a 3. birodalomban sem volt szükség karhatalomra, se rendőrség, se vermaht, se ss, semmi nem volt, csak néhány pártaktivista védte a rendet. Igen, persze, seggfejek.
Aztán Basti felébredt, kimászott a saját seggéből, és folytatta életét torz náci atkaként.
2007. 11. 03. 16:45
malacka: "Abban az új rendben nem lennének rendőrök és kormányőrök?"
De igen.
A MI rendőreink és a MI kormányőreink.
2007. 11. 03. 16:46
Ahahah, akkor tehát mégis szükség van az államhatalom erőszakos védelmére. Te fasz.
2007. 11. 03. 16:47
Ja, az úgy mindjárt más.
Mindig kiderül, hogy a hagymázas eszmék mögött csak a hataloméhség van. :)
2007. 11. 03. 16:57
"tehát mégis szükség van az államhatalom erőszakos védelmére"
Naná.
De csak a nemzetközi jog rendelkezéseivel összhangban.
2007. 11. 03. 17:08
Nol, vazze a félretájékoztatás hamis magabiztosságot ad, aki hisz a zsidómédiának meg a léderer zsidaj magyarellenes uszításainak, az balek.
2007. 11. 03. 17:12
"A röhej az egészben, hogy néhány ezer ember (rebiszes csürhe) akadályozza a demokrácia érvényesülését az országban"
Helyesebben :
A röhej az egészben, hogy néhány ezer ember (rebiszes csürhe) akadályozza az akaratunk érvényesülését az országban
Gondolom erre gondoltál inkább :(
2007. 11. 03. 17:25
BlindSight: A kettő ugyanaz.
Mint a jogbiztonság és jogszerűség maradéktalan érvényesülését kívánjuk a karhatalom részéről. Ez olyannyira fontos, hogy az érte folytatott harcba erkölcsileg még a gazdasági károkozás, vagyis a radikális polgári engedetlenség is belefér. Sőt, helyenként még az égő autók is.
Ha ugyanis a kormány betartja a törvényeket, akkor onnantól a mi oldalunk sem kényszerül (az egyenlő feltételek jegyében) követni őt a jogszerűség keretein túlra.
2007. 11. 03. 17:30
De hiszen ti annyian se vagytok, mint a REBISZ. Apró kisebbség, kb a szcientológusokkal egyenrangú. Örülhet, ha nem basszák be a börtönbe, és kúrja végig a zárka. Igaz, Sodi élvezné.
2007. 11. 03. 17:31
"Mint a jogbiztonság és jogszerűség maradéktalan érvényesülését "
Ismét kérdezem, vonatkozik-e ez újságírókra és fotósokra, kisfaszúendre.
2007. 11. 03. 17:35
Tehát a többség akarata (lásd demokrácia), megegyezik a ti akaratotokkal.
"Ez olyannyira fontos, hogy az érte folytatott harcba erkölcsileg még a gazdasági károkozás, vagyis a radikális polgári engedetlenség is belefér. Sőt, helyenként még az égő autók is"
Na itt van a baj. Ugyanis a többség nem így látja. Amíg ezt nem tudod/tudjátok meggyőzően kommunikálni kifelé, addig joggal neveznek (sajnos) titeket csőcseléknek.
2007. 11. 03. 17:47
A többség birka, mert azzá teszik a propagandahazugságokkal, meg amúgy is, és legfeljebb akkor lázad ha már alapvető létfeltételei kerülnek veszélybe, ezért is valószínűbb egy éhséglázadás mint egy forradalom
2007. 11. 03. 17:48
"Ismét kérdezem, vonatkozik-e ez újságírókra és fotósokra"
Elvileg igen, de a gyakorlat mást mutat.
Úgy nem lehet dolgozni ilyen helyszínen, hogy ne menjél oda, ahova elvileg nem lenne szabad.
Lehetetlen. :-)) Ez szakmai sajátosság.
Ez olyan, mint a pszichikai bűnsegédlet.
Elméletben rá lehetne húzni bűncselekményként a helyszínen dolgozó újságírókra is, de soha nem fog megtörténni, mert az a jogi VILÁGVÉGE lenne.
A fotós elvileg megszeg néhány szabályt, mégis hagyjuk dolgozni, mert a KÖZVÉLEMÉNY TÁJÉKOZTATÁSA magasabb rendű érdek, ezért kiüti az olyan apróságokat, hogy úttestre nem lépünk.
2007. 11. 03. 17:50
Jugoszláv háborúban is odamentek, pedig az háború volt.
2007. 11. 03. 17:53
Naná.
Újságíróként akkor is kimennék megmutatni az embereknek, hogy mi van az utcán ilyenkor, ha kijárási tilalom lenne érvényben. Egyszerűen azért, mert a közvélemény tájékoztatása majdnem mindenek felett való.
2007. 11. 03. 19:54
Te agyalágyult burger, nem arról van szó, hogy nem kell rendőrség, csak a rebisz féle nem kell. A bűnözőket a nyomozók, a járőrözők feladata elkapni, a közlekedési balesetek, kresz betartatása stb. a közlekedésiek feladata. A Honvédség a külső ellenség elleni védelemre van kitalálva (elvileg). A Rebisz kizárólag ellenünk van kitalálva, olyan mint korábban a Munkásőrség vagy a Forradalmi Rendőrezred. Ilyesmire semmi szükség ha normálisan vezetik az országot, senkinek nem passziója az utcán tüntetgetni, van mindenkinek épp elég dolga. Korábban eszembe sem jutott ilyesmi, de van egy határ, amikor már nem lehet tétlenül nézni az eseményeket (az ország tönkretételét). Az államnak úgy kell viselkednie, mint a tanárnak az osztályban, úgy kell vezetnie az órát, hogy ne kelljen verni a gyerekeket, ha jól végzi a munkáját, akkor nincs is szükség agresszív fegyelmezésre (cigányokra ez nem vonatkozik, emberekről beszélünk :)). Nálunk az osztályfőnök rosszul végzi a munkáját, ezért a "diákok" fellázadnak és erre nem az a válasz, hogy agyonverjük őket, hanem változtatunk az oktatási módszeren és máris visszatér a rend az "osztályba". Ennyi. Aki ezt nem érti, annak sürgősen orvost....
2007. 11. 03. 20:19
"Nálunk az osztályfőnök rosszul végzi a munkáját, ezért a "diákok" fellázadnak "
Itt (persze mindezt csak metaforikus értelemben) azonban az osztálynak egy - maximum - két diákjáról van szó.
Na és nem is az oktatási módszerrel, hanem a tanár személyével van bajuk.
Javaslatuk általában csak a tanár leváltására van, egyéb terveik a nullához konvergálnak, már ha egyáltalán vannak terveik.
Persze azt gondolják, hogy ők képviselik mindenki véleményét.
És soha nem fogják megérteni, hogy az osztálytársaik miért nem érzik azt át, amit ők, miért nem tartanak velük, és különben is miért van ellenük az egész világ.
2007. 11. 03. 20:29
Azért van szó csak néhány diákról, mert a többiek nem mernek szólni, félnek az "intőtöl", nem azért mert nekik jó így (ez egyébként személyes tapasztalat is a tanulmányaim során). Egyébként a tanár személye csak annyiban fontos, hogy ő testesíti meg a rossz módszert. Kurcsányt azért útáljuk amit tesz, egyébként amúgy is kreténnek tartanám, de ezért önmagában nem mennék tüntetni. Pufajkás Gyuszit is utáltam (remélem még sokáig fog szenvedni amíg megdöglik), de idáig még ő sem merészkedett (legalábbis nem ilyen nyíltan). Orbánt sem szeretem, de már azzal is kiegyeznék egyelőre, ami 1998-2002 között volt.
2007. 11. 03. 20:35
Hát nem tudom, én a világ legtermészetesebb dolgának tartom, hogy ha valakit meg akarnak fosztani a jogaitól, akkor úgy reagál, hogy "még mit nem, a kurva anyátok".
Ezért is írtam le, amikor azt hittem, hogy 21 óráig akarnak engem kihallgatni a rendőrségen, hogy "na lófasz, előbb gyújtom rájuk azt a kurva kapitányságot".
http://href.hu/x/3v55
Mert egy társadalomban a jog a MINDEN.
(Persze késöbb kiderült, hogy félreértés volt a dolog:
http://href.hu/x/3v56)
2007. 11. 03. 20:44
" Azért van szó csak néhány diákról, mert a többiek nem mernek szólni, félnek az "intőtöl", "
Épp az a baj, hogy ezt hiszik a főfő provokatőrők, hogy ők képviselik mindenki véleményét.
2007. 11. 03. 20:48
Na ja, emberekről beszélünk. Az emebrek most se hőzöngenek az utcán, csak a magatokfajta városi cigányok. Ilyenek mindig lesznek, a szájukba kell lépni. Díszpéldány a kisbuzi, szoctámból dőszölő kisfarkúendre. Sírás lesz a vége.
2007. 11. 03. 20:49
A fél országét feltétlenül, csak ők nem tudják mi a fenét csináljanak. Mi legalább tudjuk....
2007. 11. 03. 20:56
" A fél országét feltétlenül, csak ők nem tudják mi a fenét csináljanak. Mi legalább tudjuk.... "
Az egyik fele ezt mélységesen elítéli, a másik pedig csendben röhög.
2007. 11. 03. 20:59
malacka: "Sírás lesz a vége."
Mondom, hogy te valami rebiszes vagy. Ne is tagadd :)
2007. 11. 04. 14:19
Fél országot te hogy képviselnéd, te hontalan fosadék bastináci?
Te legfeljebb párszáz hontalan bűnözőt képviselsz. Fashion tévére recskázókat, szoctámot jogtalanul elcsalókat, gerinctelen elhatárolódókat, baloldali honlapokat készítő provokátorokat.
Szép kompánia, megérdemlitek egymást. :)
2007. 11. 04. 14:49
ezt te már nem is írod. copy-zod.
2007. 11. 04. 15:10
Ha kopiznám is, igaz lenne. :)
De mindig örömmel beírom újra a szikár tényeket. :)
2007. 11. 04. 15:24
Jó, ha élvezed, tessék.
Kellemes szórakozást...
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.