Kitartás?
Az áldást sodika küldte 2008. január 26., szombat - 17:20-korCímkék: bombagyar fekete kitartas naci pako
79 komment
Igaz ugyan, hogy Pákó tegnapi szereplése a Bombagyárban talán nem érdemli meg, hogy ennyit foglalkozzunk vele, azonban nagyon hülyének érezném magam, ha a két órás rádióműsor végighallgatása után nem árnyalnám egy cseppet azt, amit éjjel „realitásérzék” címmel írtam. Hatalmas szerencse, hogy a személyes blog sokkal kötetlenebb forma bármi másnál, így nem kell, hogy kössön bármi féle terjedelmi megfontolás.
Mint ahogy már sokszor leírtam ezen a helyen, én az egyik legnagyobb erényemnek a rendíthetetlen következetességet tartom, ami egészen pontosan abban mutatkozik meg, hogy legjobb igyekezetem szerint próbálok úgy fogalmazni, hogy az ne ütközzön semmi mással, amit korábban leírtam. Ennek szellemében most sem akarok ellentmondani saját magamnak, de egyik írásom apró árnyalása ennek ellenére is hiányzik innen.
Azt éppen a napokban fejtettem ki viszonylag részletesebben, hogy ha eredményeket akarunk elérni a közvélemény megszólításában, akkor szét kell tudnunk választani a mély tényszerűséget annak hatékonyan kommunikálható formáitól. Vagyis hiába tudjuk, hogy amit mondunk, az egyetlen üdvözítő igazság, már ennek a ténynek a világos kifejtése is ellenérzéseket válthat ki azokból, akikbe a liberális média agymosása majdhogynem beleégette az erkölcsi relativizmus, és ezen keresztül az ideológiai sokszínűség haladó szellemiségének ártó mételyét.
Nekünk ezt a falat úgy kell áttörnünk, hogy lépcsőzetesen építkezünk, mert ha szívósan haladunk, megharcolva minden apró eredményért, és szilajan megvetjük a lábunkat, mindahányszor akár csak egy talpalattnyit is hátrébb akarnak taszítani minket az ellenségeink az így elért pozícióinkból, akkor belátható időn belül megvalósulhat mindaz, amit a vörös hordák beözönlése méltatlan módon szakított meg annak idején.
Értelmetlen dolog tehát afelől megközelíteni a kérdést, hogy mindazt, amit Tomcaték elmondtak Pákónak a háború előtti eszmékről, és a mai társadalmi viszonyokról, igazak-e, elvégre az, aki tisztán lát, magától is egyértelmű választ tud adni erre a kérdésre, a többiek pedig még nem érettek meg arra, hogy a maga lecsupaszított valójában tárjuk fel számukra az igazságot, és az ehhez kapcsolódó eljárásmódokat.
Abban viszont szerintem megegyezhetünk, hogy bizonyos történelmi személyek szerepéről ilyen végletesen direkt közlésmód, pláne mikrofonközelben, semmiképpen sem időszerű. A fokozatosság elvének hasonló módon történő megsértése olyan dolog lehet, ami elképzelhetetlenül nagy akadályokat görgethet a nemzet valós felemelkedése, és a Kárpát-medence tudományos alaposságú optimumra formálása elé. Természetesen erről itt még nincs szó, elvégre a rádióadás hangvétele egyértelművé tette az ironikus felhangot, ugyanakkor mindez óvatosságra int minket, nehogy a humor eszközén keresztül elhamarkodottan lépjünk meg egy olyan szintet, melynek fogadásához még nem ágyaztuk ki a közvélemény tudatában a jól kigondolt helyet.
Nem lehet túlbecsülni ugyanis annak fontosságát, hogy milyen magas szintű önuralom szükségeltetik mindannyiunktól ahhoz, hogy ne töltsön el minket a mélyen gyökerező természettörvények, és az emberek mindennapjait megkeserítő ezernyi probléma megoldását jelentő tényszerű ismeretek kizárólagos birtoklása nyomán egy rosszul felfogott felsőbbrendűség-tudat, ugyanis ez a szellemi kincs a számunkra nem önkényes hatalmat, hanem éppen ellenkezőleg: szörnyű nagy felelősséget jelent.
Itt van előttünk egy bitang ellenség, amelyik csápjaival átfog mindent, és ha valahol meglát minket, akkor tébolyult dühhel próbálja szétroncsolni a kezünket, mellyel fogódzót keresünk a további útounkhoz. Ha közvetlenül a polipnak támadunk, mert nem vagyunk képesek várni, akkor a szörnyeteg könnyűszerrel taszíthat minket a mélybe, seperc alatt semmivé téve azt a rengeteg erőfeszítést, amivel mostani helyünkre jutottunk. Tudjuk, hogy idegőrlő a néhol véget nem érő folyamat újabb apró szintjeiért küzdeni, ha látjuk és ismerjük azt a fényességet, ami az út végén, a csúcson várja nemzetünket, és a Kárpát-medence minden más természetes lakóját, azonban tisztában kell lennünk vele, hogy a média láthatatlan hadteste sokkal alattomosabb bármilyen, fizikai valójában is megjelenő fegyveres hadseregnél, mert amíg annál viszonylag könnyen mérhetjük fel az erőviszonyokat, addig a balliberális média erős gyengülésének nincsenek látványos jelei, ami hamis elégedetlenségre, és így a lépcsőfokok - elhibázott - kettesével történő szelésére késztethet minket.
Nem jelenti az elveink feladását, ha az igazságot olyan mázzal tálaljuk a nyilvánosságnak, ami még a cionisták által meghülyített birkák számára is emészthetővé teszi azt. Ha egy szintet már befogadtak, akkor pedig nyugodtan lehet tovább lépni, egészen addig, amíg el nem érjük a végső célunkat.
Nehogy félreértse bárki is: itt nem arról van szó, hogy tilos lenne keményen beszélni, mondjuk a molotov-dobálókkal kapcsolatban megfogalmazott utólagos szolidaritás kimutatásával, vagy akár a határozott utcai kiállás propagálásával. Itt mindössze olyan ideológiai megfontolásokról beszélek, melyeket bizonyos szakaszban rettenetesen káros lehet a fokozatosság elvének figyelmen kívül hagyásával kommunikálni.
Ne feledjük, hogy most éppen a társadalmi bázisképzés időszakát éljük, amikor folyamatosan egyre többen csatlakoznak hozzánk. Ezek nem kis része máshonnan jött, és fokozatosan ébred rá az igazságra. Őket nem lehet egyből olyan elvekkel letámadni, aminek a következetes elutasítására nevelték őket, amióta csak az eszüket tudják.
Minden jószívű magyar ember könnyedén eljuthat arra a szintre, hogy kinyíljon a szíve az igazságra, azonban csoportszinten mindenképpen hagyni kell, hogy ez valamelyest autodidakta módon alakuljon ki, különben méltatlanul szubkulturális szerepbe kényszerítjük nemes küzdelmünket, mint ahogyan ez nem egy alkalommal történt az elmúlt évtizedekben.
Nem vitatom persze, hogy néha a sokkterápia is hatásos lehet, ha az ember életében elsőként találkozik a tényekkel, azonban ehhez az oktatási eszközhöz csak fokozott óvatossággal szabad nyúlni, mindenképpen bizalmas közegbe helyezve az efféle közlésmódot. Egy több tízezer ember által figyelt rádió -és netes tévéadás tehát nem feltétlen a legmegfelelőbb ehhez. :D
A nagy tömegre gyakorolt hatás tekintetében ugyanakkor ennek ellenére sem tartom rossznak ezt a fajta poénkodós tálalást, mert remek mód ahhoz, hogy aki nem érett még meg a befogadásra, az poénra vegye, a többieknél viszont tiszta megvilágosodást idézzen elő. Eme gondolatsor mentén továbbra is fenntartom, hogy gratulálok a Bombagyár munkatársainak az áldozatos munkájukért, mert minden szempontot összevetve arra juthatunk, hogy ez az adás kizárólag arra volt alkalmas, hogy előmozdítsa a mozgalmi célokat. (A magyarázat erre a következő: Azokat a negatív hatásokat, amik egy komoly hangvételű kinyilatkozásnál megmutatkoznának, tökéletesen kioltotta az átható ironikus jelleg, míg a pozitív hatások kompenzálására szinte semmi sem szolgált.)
Amellett viszont, hogy Pákó éleslátására, és intelligenciájára vonatkozó állításaimat továbbra is változatlan formában fenntartom, annyival árnyalnám ezt, hogy bár most Pákó nyilvánvalóan sokkal közelebb került az igazsághoz annál, mint ahol eddig állt, azonban azt ennek ellenére is helytelenül mérte föl, hogy az információ befogadásának, és - nagyon helyes - asszimilálásának módja saját szempontjából vajon a lehető legoptimálisabb módon történt-e, vagy sem (tekintettel ugye a nyilvános felvételre).
Röviden összefoglalva: A Bombagyárnak továbbra is tisztelet, mert megint előmozdítottak valamit, és Pákónak elismerés, mert valóban az igazság felé mozdult el, de ezt a gyönyörű öntudatra ébredést talán végezhette volna konszolidáltabb módon is. :)
By SoDI
Kapcsolódó saját anyagok:





Eddig 79 komment érkezett (
)
2008. 01. 26. 17:21
Ja és Pákóról most utoljára, esküszöm! :D
2008. 01. 26. 17:34
Ja és a Budaházy videó második része inkább csak holnap reggel jön, most ugyanis fáradt vok megvágni az utolsó másfél órányi anyagot 10 perc YouTube terjedelemre...
2008. 01. 26. 17:38
SODI VÁDLOTT!
ÁLLJON FEL ÉS NYILATKOZZONFELELŐSSÁGE TUDATÁBAN:
MAGA NÁCI?
2008. 01. 26. 17:39
Nem, ahhoz németnek kéne lenni.
2008. 01. 26. 17:41
Értse ahogy kell.
Nem nazi akkor,
hanem fasiszta, rasszista szélsőjobbos provokátor.
2008. 01. 26. 17:41
De csak az igazat, mert megfigyeljük!!!
2008. 01. 26. 17:41
Ezeket a videókat amikhez nem tartozik se honlap se blog nem rakod ki hogy nézzék? Le is mentettem őket hátha leszedik :)
http://href.hu/x/4ih2
2008. 01. 26. 17:42
Ha valaki provokátor, akkor az azt jelenti, nem az aminek látszani akar. Logika.
2008. 01. 26. 17:43
Most írtam valamit frissen. Az legyen néhány óráig az oldal tetején, oszt utána kirakom ezt is. :)))
2008. 01. 26. 17:45
Fasisztához olasznak vagy spanyolnak kéne lennem.
A szélsőjobbon a királypártiak (SF nyomán :)), és a bőrfejűek állnak. Én egyik sem vagyok.
A rasszizmus vádját pedig határozottan kikérem magamnak!
2008. 01. 26. 17:46
Maga is és a tomcat nevű paprokajancsi blogger is csak egy újfasiszta provokátor.
ebből a pákó videóból is jól látszik ez amúgy.
És nemtudom amúgy mi köze ennek a hungarizmushoz meg a magyar nemzethez, mert amúgy hitler és a német nácik is majdnem úgy szivattak minket mint a szovjetek.
tehát tulképpen hitlert és a náciakt támogatni = a szovjet komcsikat támogatni = hazaárulás
2008. 01. 26. 17:48
A bolsevizmus és a francia forradalom igen hasonló, és ott volt gyilkolás keményen. Aki antikommunista és emellett látja a tőke és a munka egymáshoz való állami szabályozásának szökségességét, a munka javára, az jár a középúton. A marxizmus nem működik, a kapitalizmus jelenlegi formája pedig emberellenes.
2008. 01. 26. 17:50
NBH: Ha majd felfogod, hogy miért tartjuk sokan hazaáruló féregnek Ságvárit, és miért tekintünk hősként Bajcsy-Zsilinszky Endrére, annak ellenére, hogy a kommunista retorika szerint mindketten ugyanúgy a "fasiszták ellen" harcoltak, akkor közelebb kerülsz a megfejtéshez.
2008. 01. 26. 17:56
Értem én ember, más a világnézet, meg más a nemzethez való kötődés.
Nagy Imre is komcsi volt, mégsem vethető meg mint Kádár vagy Rákosi.
De éppen ezért nem értem mit akarnak a nagy igazmagyarok itt a német nácikkal, hitlerrel ésatöbbi.
2008. 01. 26. 18:04
Működő gazdaságot, jólétet, és rendet, mert ott és akkor azt megteremtették a németek.
2008. 01. 26. 18:07
"nem értem mit akarnak a nagy igazmagyarok itt a német nácikkal, hitlerrel ésatöbbi"
Velük konkrétan semmit.
Látom, nem megy ez neked. Segítek...
Nézz utána, hogy kiket lőtt le Ságvári és kiket Bajcsy-Zsilinszky.
2008. 01. 26. 18:08
Meg szálasi és a nyilas hordája is hazaáruló tömeggyilkos volt, mert a végén már szinte mindenkit irtottak aki nem volt velük.
egyedül Horthy volt értékelhető figura a világháborúban.
2008. 01. 26. 18:09
kötőjel: Van nekünk sajátunk! :))
Asszem éppen te ajánlottad a linket hozzá.
2008. 01. 26. 18:11
Nem a szart nem akartok.
Itt ez a video is, meg az össze propagandátok.
te is meg tomcat is szar újfasiszták vagytok.
meg nyilasok.
de amúgy ez duplán igaz a kuriuc infósokra, az is tele náci propagandával.Mi közünk hozzá?
ezért nem értek fele annyit sem mint budaházi, meg torockai, azoktól sosem hallottam hogy kitartás meg heil hitler!
2008. 01. 26. 18:12
Te most a Dunába lövetésekre gondolsz, ha jól értem.
Nos, ehhez csak meg kell nézni a népbírósági periratokat.
Azoktól az antiszemita szabadcsapatoktól, akik ilyesmiket elkövettek, még a hungarista vezetők is elhatárolódtak, sőt, köztörvényes bűnözőnek tekintették őket.
2008. 01. 26. 18:14
Én se mondom, hogy heil hitler...
És a kurucon se olvashattál semmi ilyesmit.
"újfasiszták vagytok. meg nyilasok."
Jaj, összezavarsz.
Most akkor melyikek? :))
2008. 01. 26. 18:17
nem a fenét.
a kuruc tele van náci propagandával.
náci némettel igen.
egyébként meg magatok sem tudjátok kik vagytok,
tomcat is hol náci hol nyilas szeretne lenni,
te is csak egy ócska kis zsebhitler vagy!
2008. 01. 26. 18:20
Én nem hiszek a jelképek elsőbbségében.
Ez a nyilasozás egy síkidomról szól.
Pedig van ennek az egésznek saját neve is. A 'nyilas' kifejezés inkább amolyan pejoratív, komcsi meghatározás.
2008. 01. 26. 18:22
esetleg még az lehet, ahogy a kolléga mondta:
szdsz által felbérelt álnyilas, álfasiszta provokátor vagy...
az szdsz pártközpontból látnak el utasításokkal
2008. 01. 26. 18:23
Az országban amúgy egyetlen komoly csoport van (legalábbis ha tesznek még komoly dolgokat) az a magyarok nyilai.
A többi csak duma.
2008. 01. 26. 18:27
Tomcatet különben szemen szedett hazugság lenyilasozni. Ha valóban "az szeretne lenni", osztatlan tiszteletemmel találkozna, azonban egyelőre ennek még nem látom semmi konkrét jelét. :DD
Te viszont inkább olvasd el a Hungarizmus gazdasági elveit. Ne ragadj le az aszemitizmusnál, vagy bármi másnál, ami felfújva eltereli a figyelmed az összképről! Közel sem ezeken van a kizárólagos hangsúly!
Az a gond veled, hogy te is benyalod a cionista hazugságot, ami a hülye bőrfejű szubkultúrával azonosít mindent.
2008. 01. 26. 18:30
Ezt már kitárgyaltuk egy másik bejegyzésnél.
A magyarok nyilai egyetlen egy front.
A háború viszont sokfrontos.
Törvényes, jogi úton is meg kell vívni a harcot.
2008. 01. 26. 18:49
Nézd sodikám,
mellébeszélsz, halandzsázol...
Te is meg tomcat is újfasiszta, rasszista provokátorok vagytok.
De nem kizárt hogy csak szdsz bérenc álprovokátorok!
ennyi összefoglalva.
2008. 01. 26. 19:00
Tehát egy nyomorult kis náci vagy. És még csodálkozol, hogy megvetnek a jobboldalon is. Mondjuk te az a szerencsétlen gnóm balfasz vagy, akit még a nácik is leköpnek.
Jut eszembe, sikerül már megbaszni valami lyukat? Legalább egy tököt? Kétévente egyszer igazán kérhetsz anyutól kurvapénzt, mert agyadra húzódik a geci.
2008. 01. 26. 19:09
Sodinak az első szexuális élménye a sitten lesz egy 150 kilós kisebbségivel:-)
2008. 01. 26. 19:09
Garantáltan NEM.
Malacka meg szerintem valami hermafrodita lehet hogy ennyire csak erről tud témázni
2008. 01. 26. 19:14
Bár, arra talán van esélye még hogyha magánál hordja a rendőrségi papírjait akkor elkápráztat egy részeg 15 éves újnáci-skinhead-hungarista szerű kiscsajt a következő skinhead zenei koncerten, és az elmegy vele mert felnéz rá a nagyeszű lázadó forradalmárra...
bár ahhoz sodinak is itatnia kell még a csajt egy jó ideig:-)
2008. 01. 26. 19:38
Szart se tudtok a hungarizmusról. Úgy szólod le hogy nem ismered csak a zsidó hazugságokat róla. Semmi köze a skinhead szubkultúrához. Miért? Mi volt előbb? A hungarizmus.
2008. 01. 26. 20:03
De éntudok!
karlendíteni kell és azt mondani hejhitler!
Nem?
2008. 01. 26. 20:47
Jaja, előbbutóbb hátulról veszti el a szüzességét a mi kis púposgnómunk. Végül is a náciknál nagy hagyománya volt a buzulásnak.
2008. 01. 26. 20:48
Tomcat egy aljas fereg. Amit ezzel a mar-mar szellemi fogyatekossal muvelt a blogradioban, az undoritoan aljas. Kozben az megundoritobb demagogia, torzitasok. De megerte meghallgatni, mar ertem miert kell buntetni a holocaust tagadast. Blogin meg a kontras, perverz allat. Ducimaci, meg masik disznocska.
2008. 01. 26. 20:48
Az kevés. El kell olvasni az alapműveket legalább és meg is kell érteni őket. A korabeli katonai üdvözlés amúgy másutt is a karlendítés volt.
2008. 01. 26. 20:49
A holocaust állítást kell büntetni mivel nem igaz.
2008. 01. 26. 20:51
Az nem "a nácik" hanem a zsidó írók rosszindulatú történelemhamisító szennyirományaiba szereplő fiktív alakok, amennyiben a pink sawstika című förmedvéynre gondolsz
2008. 01. 26. 21:00
Blogin csak egy kisbuzi, olyan, mint sodi, csak talán könnyebben talál magának faszt, mert nem annyira gnóm.
Érdekesebb, hogy a bajszos faszkalap, aki Molnárgörény (sic!) néven okoskodik a kisegítő iskolában (bombagyár) a retardált tiniknek, önkormányzati képviselő, valódi neve Büki Tamás. Kicsit utánakaparunk, meglátjuk, meddig marad a helyén :D
2008. 01. 26. 21:04
Öregem de primitív senkiházi tuskó vagy, Sodi szó nélkül töröld amit ez a disznaj ír, ez egy pofátlan mocskos tetves perverz zsidó
2008. 01. 26. 21:05
Ez is az is köcsög csíra.
Kis szdsz-es zsidó porontyok sodi is, meg a tomcat és kompániája is.
Szdsz pártnapokon okosodnak, megkapják az ukászt hogyan provokáljanak.
Én azt mondom az összeset zárják egy hétre egy falka brutál, 2 általánost végzett, kiéhezett, emberölésért többször ült 150 kilós kancigány közé.
utána meglátjuk tudnak-e karlendíteni, vagy már csak hátul védenek a kezükkel:-)
2008. 01. 26. 21:08
A karlendítés azért tetszik ezeknek a nyomorékoknak annyira, mert a faszuk nem áll fel. Hát a karjukkal kompenzálnak.
2008. 01. 26. 21:16
jaja, ennek is van igazságtartalma:-)
szerinted sodi mennyi egyetemista bigét vitt ágyba eddig,
2008. 01. 26. 21:32
Megártott a partizán-in-fos olvasása úgy látom. Hülyék vagytok, Sodi nem provokátor. Bloginnak meg van barátnője.
Amúgy meg, GET A LIFE mocskos nyomorult zsidajok, mert nektek aztán biztos nincs hová dugni (az is lehet hogy nincs is mit).
2008. 01. 26. 21:51
Valami azt súgja hogy pesszimista lettem. Ahogy egyre jobban megtapasztalom a dolgokat, egyre inkább úgy látom, hogy szar ez az egész. Szar ez a fajta demokratikus rendszer, szar a törvényhozás, az adórendszer. Szar a munkahely, szar a fizetés, szar a bankrendszer. Végül is szar minden.
Ebből kínálnak kiutat az általatok gyalázott nemzetiszocialisták.
Elég primitív hogy megértsd malac? XD
2008. 01. 27. 4:23
Kezdjük azzal, hogy én SOHA nem karlendítettem.
malacocska: Nem vagyok náci. Soha nem is voltam.
Az különben egy német eszme.
A másik: Büki Tamás? Megismerted a videóról? (Igen, a két oldalán mászkáló 40-es, 50-es úriember tényleg Molnárgörény)
Nem tudom, ez az ember itt soványabb:
http://href.hu/x/4ile
Áááá, megnéztem. Független képviselő.
Nem tudják kibaszni sehonnan :DD
Emlékezz Goró Oszkárra, őt sem tudjták!
hehe!!
nuel: "A holocaust állítást kell büntetni mivel nem igaz."
Ott a pont :DD
2008. 01. 27. 4:27
Akkor itt saját magáról ír harmadik személyként? :))
Molnargoreny · (...) 2007.07.05. 01:16:46
"Érdekes, ezt már próbálták tavasszal, amit írsz. Egy Büki Tamás nevű civil önkormányzati képviselő a XVI. kerületben vissza akarta vonatni az időközben besúgónak bizonyult Novák Dezső és a kerületért soha semmit nem tett Persányi Miklós díszpolgári címét. Ordítva rohant rá a baloldali média (bár az ipse olyan technikásan ellenállt, hogy még a Klubrádió reflektálói közt is többséget kapott), de a polgármester és a fideszes többség kihátrált az ügy mögül, amit elsőre támogattak. Ő (Büki) mondta a nyilvánosság előtt többször, hogy aktív politikust nem volna szabad kitüntetni. Több se kellett a Klubrádió, a TV2 csahosainak, Friderikusznak és a Népszabadság vitézeinek.(...)"
http://href.hu/x/4ilf
2008. 01. 27. 4:29
Hopp. Zsidó vagy, malacoska, de igazad van.
"Bajtársak, hogy informáljatok mindenről, ami visszásság van - a [email protected] címem biztosan megmarad, a [email protected] változhat a közeljövőben.
Viszlát: Büki Tamás"
http://giulio.freeblog.hu/archives/2006/03/
2008. 01. 27. 8:00
Figyelem!
Sodi náci karlendítésre és hejhitler! kiáltásra recskázik!
Többen látták az egyetemi vécében előadás szünetben!!!
üdv:
egy anarchokommunistacionista igazzsidó.
2008. 01. 27. 8:00
nabazmeg lebuktam...
2008. 01. 27. 8:03
Sodi,
térj át a zsidó hitre akkor ember lesz belőled és lesz jövőd az országban.
Ezt ajánlom másoknak is.
2008. 01. 27. 8:04
ha a másik lehetőség a halál, akkor inkább temessetek :)
2008. 01. 27. 8:18
Túl sok a hasonlóság a te és bácsfi diána munkássága között.
Szdsz-es provokátorok vagytok mindketten!
És zsidók!
2008. 01. 27. 8:20
Vagy legalébbis szeretnél az lenni, hiába tagadod.
Amúgy a magadfajta nácik azért utálják a zsidókat, mert az a világ legjobb népe, a világuralomra rendelt faj, és erre nagyon irígyek vagytok!
2008. 01. 27. 8:24
Regisztrálj sodi, ember lehet belőled:
http://www.jmpoint.hu/
2008. 01. 27. 8:24
te most szimplán provokálsz
ezt a kesztyűt nem veszem fel
2008. 01. 27. 8:45
Valami zsidók bűzlenek.
2008. 01. 27. 8:59
Mosakodj meg krisztián.
Sodi, regisztráltál már?
találsz majd egy jó zsidó barátnőt magadnak aki süt neked egy tutifincsi flódnit!
Válj emberré ne maradj egy rossz fasiszta!
2008. 01. 27. 11:27
Kérdezhetek valamit? Mikor teszed vissza a blogodra az ÖSSZES olyan bejegyzést, amit a Szetey-ügy kirobbanása után gyáván leszedtél? Akkor azt ígérted nekünk, hogy hamarosan minden ismét fent lesz. Szóval mikor? Pontos dátumot kérek, különben olyan leszel, mint gyurcsány az euroval.
2008. 01. 27. 13:49
nohát itt van újra, a mélymagyar szánalom.
És itt van újra a regisztrált név a félreértések elkerülése végett!
2008. 01. 27. 14:12
C: Nem szedtem le semmit, csak felfüggesztettem a megjelenésüket. És MINDEN visszakerült.
2008. 01. 27. 14:37
- Mi a kűlömbség a kosárlabda és a zsidó között ?
- A kosárlabdába nem rugung bele.
2008. 01. 27. 14:39
Megjött Xp!! :DDD
sziaaa :DDD
2008. 01. 27. 14:55
Hány zsidó fér egy személygépkocsiba?
-???
-45. 5 az üllésen és a többi a hamutartóban.
2008. 01. 27. 15:03
SoDi ha egy zsidós(kutyást) képet kiraksz fejemet hajtom.
http://almost.fotopages.com/
2008. 01. 27. 15:22
Jaj ez olyan ari-bari :D
2008. 01. 27. 16:10
Tényleg, jaj de jó! Visszatetted... Nem írt át egy mondatot sem az ügyvéded, ugye? Hát persze, hogy nem :)
Na, akkor a következő kérdésem: szerinted én zsidó vagyok?
2008. 01. 27. 16:22
nem írtam át semmit, és zsidó vagy.
2008. 01. 27. 16:40
Nem,mocskos tetves zsidó,ez a helyes.
2008. 01. 27. 17:10
Figyelem!
Sodi nevű blogger egy szdsz-es provokátor!
Kémeink látták az szdsz pártirodán, liberális esteken (és orgiákon) a buzipárt legfelsőbb propagandistáival együtt!
Óvakodjatok, mert csak álmagyar, amúgy izralehű.
Még az sem teljesen kizárt hogy nemcsak az nbh-nak, mazsihisznek de a moszadnak is jelent!
2008. 01. 27. 17:15
Figyelem!
ugyanahhoz az szdsz-es povokátor körhöz tartozik a tomcat nevű macskajancsi is,
aki kicsit fajsúlyosabb provokátor mint sodi.
Forradalmi cselekménye abban merül ki hogy
hanukázni megy a nyugatihoz zsidó társaival, de amikor felismerik eljátsza hogy ő éppen hogy tiltakozni ment oda.
A rendőrség kérésére békésen továbbáll.
Őt is látták az szdsz pártirodában és liberális klubesteken.
emellett mindketten hivatalosan az szdsz "Füvet és segglyukat!!!" című, csak bennfenteseknek tartott orgiáira, ahol amolyan swinger-gruppen szerelmeket szövögetnek.
2008. 01. 27. 17:22
Nem fogod elérni, hogy töröljelek, mert ezzel a stílussal csak saját magadat járatod le.
2008. 01. 27. 17:24
Egyrészt persze jogod van törölni ha fáj az igazság, de azzal csak magadat járatod le.
Amúgy mi nem tetszik konkrétan?
2008. 01. 27. 17:31
OK, sodi, akinek az ügyvédje nem írt át semmit (hehe)... Pontosan fejtsd ki kérlek, hogy szerinted miben nyilvánul meg, hogy én zsidó lennék.
2008. 01. 27. 17:32
nem fogsz te engem provokálni.
annyi energiát nem érsz, hogy felvegyem a lapot.
2008. 01. 27. 18:40
No, elvitte a cica a nyelved? Fejtsd ki kérlek, hogy szerinted miben nyilvánul meg az, hogy én zsidó volnék. Úgy szeretném már tudni.
2008. 01. 27. 22:26
Sodit én igazolom hogy nem provokátor.
2008. 01. 28. 8:09
Te is szdsz párttag vagy SF.
igazolod elvtársadat!
provokátor vagy te is.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.