Út a győzelemig
Az áldást sodika küldte 2008. február 2., szombat - 20:39-korCímkék: budahazy forradalom gyorgy laszlo toroczkai
134 komment
Bognár Tibi bácsi: Saját képek Gyurcsány Ferencről a Zuschlag-perben
Papi Gergely főhadnagy rágalmazás miatt feljelentette Hermán Pétert
Havrilla István: FRISS: A bíróságon megfegyelmezett ÁVÓS története
Szinte ingyen. Hány gyerek ebédelhetne belőle egy évig? (Rebisz adatközlés - október 23)
Hermán Péter: Az ÁVH nak ki kell adni a videófelvételeket július 4-ről
Gőbl Gyuri levele az ÁVH-nak okt. 23-ról
Hermán Péter: Kupleráj az ÁVH-nál - 8 hónap nem elég március 15 kivizsgálásához
| « Munkahelyteremtés | Lendvai retteg » |
Eddig 134 komment érkezett (
)
2008. 02. 03. 1:06
Na, látom, ezzel nem aratok sikert.
Vettem az üzenetet: többet ilyet NE.
Oké :))
2008. 02. 03. 7:48
Szerintem logikailag jól felépített :)
2008. 02. 03. 8:02
Marhaság az egész.
Egyébként nagyon-nagyon kíváncsi leszek hogy fogja kezelni majd a helyzetet a fidesz kormány....
de tényleg.
Úgy az utcai zavargást, mint a budaházi féle tárgyalásokat.
Nekem van egy tippem hogy durvábbak lesznek, és szarnak a jogra.
Visszasírjátok még gyurcsányt szerintem!
2008. 02. 03. 11:07
Hogy miként viszonyuljunk a Fidesz kormányhoz, arról majd ráérünk értekezni 2010 után.
2008. 02. 03. 11:50
Figyelem!
Ezúton közlöm a rajongótáborral,
hogy a szélsőségesen rasszista, irredenta, soviniszta, antiszemita,neonáci, újfasiszta-hungarista bloggert, sodit meghúztam a vizsgán.
és a jövőben sem fog átmenni, valószínűleg az egyetemről is távozni fog idővel, és árufeltöltő lesz egy zsidó hipermarket láncnál!
Köszönöm
2008. 02. 03. 12:00
Sodi! Azt mondtad, hogy stabilan veszteséges a vállalkozásod. Akkor minek csinálod?
2008. 02. 03. 12:02
Ennek vállallkozása?
Van neki.
Sodi, neonáci web és és egyéb média propagandista antiszemita bt.
Majd akkor lesz nyeresége ha hatalomra jut az újfasiszta csürhe.
2008. 02. 03. 12:23
P: Ez kispolgári gondolkodás.
Azért csinálom, mert vannak távlati terveim.
Ez egy folyamat.
2008. 02. 03. 12:24
Professzor: Mint tudod, már érvényben vannak a moderálási elveim... Nem leszünk zsidó-hülyegyerek játszótér.
2008. 02. 03. 12:35
Bocs sodi, de igen vállalom, én csak amolyan kispolgár vagyok. A kispolgárok meg úgy gondolják, hogy akkor csinálok vállalkozást, ha több bevételt tudok produkálni, mint amennyibe a vállalkozás fenntartás kerül...
Te hogyan gondolkozol? Nagypolgárként?
Tipikus kiskapukat keresgető állam pénzét lopó vállalkozó vagy, aki még a videókártyáját is leírja, mert kell webfejlesztéshez? Számlára meg X forintot írsz, és zsebbe meg 5*X-et kapsz? Ha valós kiadásokat könyvelnél el a vállalkozásba, és bevallanád a valós bevételeidet, akkor szerintem nem lennél veszteséges...
2008. 02. 03. 12:39
"A kispolgárok meg úgy gondolják, hogy akkor csinálok vállalkozást, ha több bevételt tudok produkálni, mint amennyibe a vállalkozás fenntartás kerül..."
Pontosan.
A gazdag emberek ezt hívják úgy, hogy jelenorientált szűklátókörűség. Én soha nem szerettem középszerűen gondolkodni.
2008. 02. 03. 12:46
Különben én nem költségezek, átalányadón vagyok. Szép alacsony adókulcs, cserébe viszont nem írhatok le semmit.
"és zsebbe meg 5*X-et kapsz?"
Vigyázz, ez már rágalom kategória.
2008. 02. 03. 13:07
Sodiblogger!
Én nem szeretnék önről elhamarkodottan ítélni, ezért lenne néhány kérdésem, amire ha igennel/nemmel válaszol világosan kiderül hogy ön valóban egy neonáci, antiszemita, rasszista, újfasiszta, soviniszta felforgaó elem-e vagy nem.
Kezdhetjük?
Nem esetén igazoltnak látom feltevésemet.
2008. 02. 03. 13:10
Nem kezdünk semmi szarakodást, de ha egyetlen kommentbe sűríted be a kérdéseket, talán végigmegyek rajtuk.
2008. 02. 03. 13:19
Sokáig nem akarom húzni...legyen, csak 5 kérdés egyben.
1.Egyetért-e ön azzal hogy a magyarok tartsák el és segélyezzék a
-zsidókat felérendeltségük
-cigányokat és egyéb színesekett elnyomottságuk okán?
2.Egyetért-e ön azzal hogy a magyarok fizessenek a zsidóknak (esetleg a cigányoknak is) a holokauszt és népirtás miatt vagyoni és erkölcsi kártérítést , melyet az állami vagyonból más nemzeti beruházások terhére valósítanának meg?
3.Egyetért-e ön azzal hogy a fokozottan fasiszta/antiszemita/rasszista elveket vallók megfélemlítik a zsidó/cigány népet és azok támogatóit , ezért az ezeket vallókat el kell hallgattani, börtönbe zárni, velük kártérítést fizettetni a megfélemlítetteknek?
4.Egyetért-e ön azzal hol a zsidó szokások és ünnepek hivatalossá váljanak, a zsidók minden "fronton", médiában , közigazgatásban, kultúrában..stb átvegyék a hatalmat, az ellenvéleményeket pedig bűntényként kezeljék?
A holokauszttagadást és a gyűlöletbeszédet is büntessék keményen.
5.Egyetért-e ön azzal hogy izraelből korlátlan számú bevándorló érkezhessen az országba állímilag támogatott letelepedéssel, idővel kikiáltva magyarország helyett az új izraelt?
2008. 02. 03. 13:23
Sodi blogger.
Az értékelés egyszerű:
bármire NEM-mel válaszol akkor ön neonáci, rasszista, antiszemita szélsőjobbos elem.
2008. 02. 03. 13:24
A 3-assal egyetértek (kivéve a kártérítést), a többivel nem.
2008. 02. 03. 13:26
Gondolkodjatok. Professzor, szerintem te valójában sodival vagy.
2008. 02. 03. 13:27
"és zsebbe meg 5*X-et kapsz?"
Hogy lehet egy kérdés rágalom?
2008. 02. 03. 13:46
"Egyetért-e ön azzal hogy a magyarok tartsák el és segélyezzék a"
Segélyezésre szükség van.
"zsidókat felérendeltségük"
Ez baromság. :)
"cigányokat és egyéb színesekett elnyomottságuk okán?"
Nincsenek elnyomva, de a társadalmi béke így is megkívánja a segélyezésüket. Különben az éhséglázadás miatt nem lehetne kimenni az utcára.
"Egyetért-e ön azzal hogy a magyarok fizessenek a zsidóknak (esetleg a cigányoknak is) a holokauszt és népirtás miatt vagyoni és erkölcsi kártérítést"
Amennyiben ennek forrását az Oroszországtól kapott, a Gulág magyar áldozatainak járó kártérítéssel pontosan megegyező összegben különítjük el, semmi kivernivalót nem látok ebben.
"melyet az állami vagyonból más nemzeti beruházások terhére valósítanának meg?"
Miért kéne elvonni bármitől is pénzt? Ez megint baromság.
Ha a Gulág nyomán kapott kárpótlási pénz bekerül a magyar gazdaságba, akkor ez előbb-utóbb kompenzálja az átmeneti fiskális veszteségeket.
"Egyetért-e ön azzal hogy a fokozottan fasiszta/antiszemita/rasszista elveket vallók megfélemlítik a zsidó/cigány népet és azok támogatóit"
Ha sokan lennének, képesek lennének rá. De mivel olyan kevesen vannak, hogy én magam személyesen még egyetlen ilyennel sem találkoztam, ezért - bár a viselkedésük alkalmas lehetne erre -, de - az alacsony létszámuk okán- a valóságban képtelenek ilyen hatást kifejteni.
"ezért az ezeket vallókat el kell hallgattani, börtönbe zárni, velük kártérítést fizettetni a megfélemlítetteknek?"
Szerintem, amennyiben nem akarunk diktatúrában élni, tiszteletben kell tartani a szólásszabadságot.
"Egyetért-e ön azzal hol a zsidó szokások és ünnepek hivatalossá váljanak, a zsidók minden 'fronton', médiában , közigazgatásban, kultúrában..stb átvegyék a hatalmat"
Hát, ha a zsidók nem is, a cionisták, és filoszemita csatlósaik már elérték ezt.
"az ellenvéleményeket pedig bűntényként kezeljék?"
Mivel ez szintén a szólásszabadsággal megy szembe, természetesen nem.
"A holokauszttagadást és a gyűlöletbeszédet is büntessék keményen."
Amerikában szólásszabadság van.
Magyarországon is szólásszabadság van.
És ez így van jól.
"Egyetért-e ön azzal hogy izraelből korlátlan számú bevándorló érkezhessen az országba állímilag támogatott letelepedéssel"
Aki költözni akar, mert dolgozni szeretne, szívesen látjuk.
Az állami támogatással viszont nem értek egyet. Termeljék meg maguknak szorgalmasan, amire szükségük van. Ha egyszer azért jönnek, hogy segítsenek az országnak, joggal várhatjuk el tőlük a létrehozott többletértéket.
"idővel kikiáltva magyarország helyett az új izraelt?"
Ha ennek majdan valós veszélye lesz, felelős nemzetállamként ez ellen természetesen mindent meg kell tennünk.
2008. 02. 03. 13:47
C: Ha sugalmazol, az teljesen olyan, mintha állítást fogalmaznál meg.
2008. 02. 03. 13:55
A kérdések nem véletlen lettek feltéve, valamilyen szinten ezek már folyamatban vannak vagy éppen aktuálisak.
Kicsit talán a megfogalmazás egyes esetekben félreérthető, ugyanis a zsidó felérendeltség az nem genetikai, vagy isteni, hanem pl.hogy ők vezetik az országot, és a gazdaságot, ergo, a magyar dolgozzon nekik és tartsa el őket ugye.
Másrészt az hogy ki kitől és miért kér kárérítést az a magánügye.
A zsidók kiharcolják maguknak a holokausztért.
A magyaroknak is szíves joga ez a gulágért, vagy trianonért, csak ehhez nincsen merszük/tehetségük.
Innentől kezdve nem következnek egymásból.
A pénzt meg valamiből el kell vonni,vagy a nemzeti beruházásokról (mert másból nem lehet, vagy leáll az ország), vagy különadóból.
tartalékok nincsenek erre, az államadósság nagy.tehát nem hülyeség.
A szóládszabadságot nem vesézném, de meddig terjed?A határ nem ott van amikor mások jogait sérti?
A bevándorlásról annyit hogy izrael burkoltan támogatja a letelepedést.
Nem tom milyen többletértéket hoz ez, hacsak azt nem hogy magyar kubikosok kapnak munkát a zsidó befektetők által zsidó cégekkel épített zsidó tulajdonú lakóparkok építésén.
2008. 02. 03. 13:55
Hát bazdmeg nekem már csak egyetlen kérdésem van: hogy a faszba van pont neked pofád ilyet mondani? Istenem, hogy lehet ez ilyen undorító?!
2008. 02. 03. 13:56
A 23-as sodinak szólt.
2008. 02. 03. 14:23
Professzor: Nem kell elvonni semmilyen pénzt.
Majd ha kapunk kárpótlást a Gulágért, mi is adunk a Hollókosztért. Addig viszont nem időszerű a kérdés..
C: Mi az, ami szerinted nnyire undorító?
2008. 02. 03. 15:30
Lefelé hajló sorvég.
Farkincás a. Kiskapitális k.
2008. 02. 03. 15:38
Sodi... Egyszer már én is céloztam rá, hogy grafológiai /pszichológiai szempontból az írásképed tragikus... Nem részleteztem , csak a "t" áthúzását. Kegyelemből.... Azt hittem azok után nem raksz ki mégegyszer kézzel írt szöveget:-)
2008. 02. 03. 15:44
Te zsidó bárcás kurva, célozz az anyádnál,annál a torzszűltt zsidó fajnál .Pusztuljon minden zsidó!
2008. 02. 03. 15:53
Xp.
Te pedig élj sokáig, békességben, szeretetben, egészségben, boldogságban.
:-)
2008. 02. 03. 15:59
És te pedig húzz a kurva anyádba a judapest és a hasonlók közé,ne zavard itt a levegőt.
2008. 02. 03. 16:14
Xp :-)
Apenia sicca dolorosa...
Az van neked .De lehet rajta segíteni.
Csak kérdezz meg egy latinost. vagy egy dokit:)
2008. 02. 03. 16:18
Nekem a zsidófobiámon kivűl semmi nincs,rajtad a gázkamrával lehet segiteni.Nehogy kezdjél itt tanitgatni és tegyed a nagyot.
2008. 02. 03. 16:23
Isten ments.. nem vagyok én tanító néni:)
De az sem betegség amit írtam:)
2008. 02. 03. 16:27
Fogadjunk, most guglizik:D
2008. 02. 03. 16:28
Van e neked itt dolgod ? Igazgasad a mocskos tetves zsidóidat,egymás között karöltve.Már túl sok a zsidó parazita az országban,tisztogatni kéne,a Duna szabad.
2008. 02. 03. 16:36
Egymás között karöltve izgatás....:)
Lassan ki lehet tenni a 18-as karikát:)
2008. 02. 03. 16:38
Amég a zsidókat öljűk,igen.
2008. 02. 03. 16:47
Na jó, nem hülyítelek tovább... Elég neked a magad baja:)
2008. 02. 03. 16:51
Jó,hogy nem baszatnak a tetves zsidók.Elvégre magyar kenyeret esznek.
2008. 02. 03. 16:54
Saját sütésű, teljes kiőrlésű,félbarna kenyeret...
2008. 02. 03. 16:56
Különben este 8 körül érdemes lesz visszanézni ide a blogra. Jön egy videóriport arról, hogy vajon kik szerkesztik a kuruc.info-t. Most vágom. :)
2008. 02. 03. 16:57
.....lehet sűtni 100 zsidó elégetése után is.
2008. 02. 03. 17:12
Na ezert kibaszlak innen Xp, megmondtam, hogy moderalasi alapelveim szerint ezt az ocsmany cionista szoveget nem turom. Kulonben is nagyon be vagyok szarva.
2008. 02. 03. 17:15
Ez nem uszitás,én azt irtam,hogy lehet.
2008. 02. 03. 17:19
Sőt, én sem uszítok. Annak ellenére sem, hogy helyenként durvábban fogalmazok, mint Budaházy. :)))
Tetszik, nem tetszik, zsidajok, a JOG MELLETTÜNK ÁLL! :DD
2008. 02. 03. 17:21
Xp ki engedte meg, hogy visszapofazz nekem te cionista fereg?
2008. 02. 03. 17:45
Na megint valaki Sodinak képzeli itt magát? :)
2008. 02. 03. 18:26
Sodi!
"A gazdag emberek ezt hívják úgy, hogy jelenorientált szűklátókörűség. Én soha nem szerettem középszerűen gondolkodni."
Akkor Te különlegesen gondolkodó Gazdag ember vagy???
"Átalányadó..."
Ja, az adókulcs alacsony, és a járulékok? Vagy olyat Neked nem kell fizetni? (Újabb rágalom? :D)
""és zsebbe meg 5*X-et kapsz?"
Vigyázz, ez már rágalom kategória."
Ha ez rágalom, akkor az egész blogod egy rágalom blog.
2008. 02. 03. 19:10
P: "Akkor Te különlegesen gondolkodó Gazdag ember vagy???"
Nem, hanem egy gazdag emberek agyával gondolkodó szegény ember.
Nappali tagozatos egyetemi hallgatóként nincs TB járulék.
Még akkor sincs, ha vállalkozó vagy.
Ezt neked is pontosan kéne tudnod.
2008. 02. 03. 19:11
Xp: Azt ott nem én írtam :DD
Amit én írok, amellett megjelenik a szemem, és a nickemre kattintva pedig azt látod, hogy http://admin.freeblog.hu/profile/34906/
2008. 02. 03. 19:12
Na, kész a kuruc.info-s anyag.
Mentem ki, ellenőrzöm, konvertálom, és megy is fel.
2008. 02. 03. 19:12
P, te se tudod mit akarsz.
2008. 02. 03. 19:33
"végső cél", "végső győzelem".....
Unom. Vagy leírod (te IS), hogy MI EZ, vagy marad az egész vérgőzős faszság. (mint ahogy ezt a hangulatfokozó elemekből összerakott különösebb értelemmel nem rendelkező mondataid is mutatják).
Mi a végső cél?
Gyurcsány távozása?
Új választás?
Jobbik a parlamentben?
A tagadott holokauszt újbóli megvalósítása?
...?
ÉS semmi hablaty, írd le feketén fehéren, SEMMI PARÓDIA (azt leszámítva, hogy mindvégig saját magatok paródiája vagy).
Szóval?
2008. 02. 03. 20:11
Nem csak a TB létezik, de jobb ha hagyom. Biztos könyvelőd is van, ha ennyire nem vágod....
2008. 02. 03. 20:14
"Nem csak a TB létezik."
Az EKHO meg konkrétan 4350 Ft. Többek közt a könyvek mellett erre kell a szoctám, mert különben még ezt sem tudnám fizetni.
Különben nincs megbízott könyvelőm. Anyám bátyjának van könyvelőcége, és bevállaltak ingyen.
2008. 02. 03. 20:39
Hát ezaz Sodika, kilóg a lóláb a zsákból vagy mi......
Vanakinek EKHOra kell a szoctám van akinek meg arra kéne (csak az ekhós felveszi előle), hogy normálisan tudjon enni. De téged ez ne érdekeljen, magyarázz a bevételeidről tovább.
Válaszodat továbbra is várom "mi a tököm az a végső győzelem" jeligére, mondjuk ide.
2008. 02. 03. 20:52
Jaj, szegény kis faszvirág, kell a szociális támogatás a veszteséges kis vállalkozásának. Ismerek egy pár embert, akik kollégiumban laknak egerek között, minden nap Tesco májkrémet esznek, tankönyvet a könyvtárban olvasnak, illetve kölcsönöznek. Nekik arra kéne a pénz, hogy rendesen egyenek, nem arra, hogy veszteséges vállalkozást tartsanak fenn, mert később meg akarnak gazdagodni. Saját érdekedből lopod a köz pénzét, egy szégyenfolt vagy.
2008. 02. 03. 20:56
Igy konnyu elgyalogolni a gyozelemig. Edesanyad cipel a hatan. Gyerek vagy te meg Sodi. Kicsit kapzsi, nem kicsit irigy, es legfokeppen eletkeptelen. Ez szuli benned a gyuloletet. Persze lehet mondani, hogy a cionistak igy, meg a zsido lakasmaffia ugy (ami mar onmagaban baromsag, mint jelzo), es persze az orszag sorsa amugy, de a melyben az van, hogy esztelenul kapzsi voltal, amire majdnem ramentel, csak anyad ugyvedi kore kimosott. Ennek az orszagnak osszes lelkiismeretileg, erkolcsileg megkerdojelezheto elonyet kiaknazod, csak nehogy kuzdened kelljen barmiert is. Ha tehetned, egesz eletedben diak lennel, akit az anyukaja, ha nem is kozvetlenul, de kitart, patronal. Ez mind vissza fog utni rad Sodi, mert ezeket az iskolakat te nem vegzed el, aztán mikor a burok eloszlik korulotted, akkor radobbensz a vilagra.
2008. 02. 03. 22:22
C: NEM A VÁLLALKOZÁSNAK, TE FASZ!!!!
Járuléknak!!!! Nem LOPOM a köz pénzét, te barom, hanem VISSZAADOM! BEadom a közösbe.
Az az államnak megy vissza!!
És főleg - mondom - KÖNYVRE, hogy tudjak tanulni!
sh_d0w: "nem kicsit irigy"
Mi van? Kire vagyok én irigy? :)))
"esztelenul kapzsi voltal, amire majdnem ramentel"
Az a kapzsiság, hogy szeretem az antikvitásokat, és így elvállalok egy hozzájuk kapcsolódó grafikai-informatikai munkát, vagy mi? Hülye vagy?
"anyad ugyvedi kore kimosott"
Ők ezt egymás között így mondják, valóban. Szerintem meg ügyeltem mindenre, így nekik túl sok dolguk egyáltalán nem volt, elvégre rendesen megőriztem a dokumentumokat.
2008. 02. 04. 0:40
Megkérdezem még egyszer:
Mi az a végső győzelem????
2008. 02. 04. 0:50
"Járuléknak!!!! Nem LOPOM a köz pénzét, te barom, hanem VISSZAADOM! BEadom a közösbe."
Nos, DE. Neked a saját pénzedből, bevételedből, keresetedből kéne a közösbe beadni, nem a csóró egyetemistáknak szánt SZOCIÁLIS támogatásból.
De mindegy hagyjuk ezt, a gerinctelen húzásodat, csak legalább ne próbálnád meg megmagyarázni. Hagyjuk, nem számít.
Az igazi kérdés az: MI AZ A VÉGSŐ CÉL, amiről beszéltek???
2008. 02. 04. 0:50
A végső győzelem Hunnia.
Arról, hogy ez mit jelent, itt találsz egy 10 perces saját videót:
http://href.hu/x/2mcn
2008. 02. 04. 0:55
Pengető: Majd ha lesz bevételem (vagyis elegendő időm arra, hogy tanulás mellett a pénzkereséssel is törődjek), akkor abból fogom fizetni.
Különben én magam is csóró egyetemista vagyok.
Kurva idegesítő ám, hogy gazdagnak próbáltok leírni, amikor nap mint nap komolyan meg kell gondolnom, milyen szendvicset vegyek a büfében, vagy hogy megengedhetek-e magamnak egy dobozos italt vizsga előtt.
Nincs pénzem, szegény vagyok, MERT kifosztottak a zsidók!!
Be van szkennelve a legtöbb irat, el lehet olvasni!
(lakásmaffia-ügyem: http://href.hu/x/3l8q)
A végső cél pedig Hunnia.
Az jelenti a győzelmet.
2008. 02. 04. 9:10
Hunnia. :D Szóval egy vicc! Értem.....
Sodika, vannak akik nem tudják megengedni maguknak az alsóhangon és 200 ft körüli szendvicseket a büfében. Na, nekik vannak a szoctám. Nem kocsival, lakással és válallkozással (meg ne sajnáljalak, máűr hogy veszteséges, hát ne tartsd fenn baze) rendelkezőknek, szerintem ez KURVA EGYÉRTELMŰ, (és szerintem ezt te is pontosan tudod)
Tudjuk, tudjuk, a bevételeid.... Inkább pszt!
2008. 02. 04. 9:11
...alsóhangon is...
2008. 02. 04. 10:03
[Törölt komment.]
Moderálási elvek:
http://href.hu/x/4k9y
2008. 02. 04. 10:51
"vannak akik nem tudják megengedni maguknak az alsóhangon és 200 ft körüli szendvicseket a büfében"
Épp erről beszélek, hogy nem egyszer én sem engedhetem meg magamnak.
"Nem kocsival, lakással és válallkozással (...) rendelkezőknek"
Nem értem. Mit számít, hogy mi van a tulajdonomban? A szociális helyzetet nem ezek alapján mérik, hanem a rendszeres BEVÉTELEN! Olyan pedig nekem jóformán nincs!
2008. 02. 04. 10:52
Különben, Pengető, MIÉRT is lenne szerinted Hunnia egy vicc?
2008. 02. 04. 11:18
Sodi köcsög,
szétütlek ha törölgetsz!
Megbuktál vagy nem buktál, ezt mondd meg!
2008. 02. 04. 11:19
Nem buktam meg, de semmi közöd hozzá.
Nem leszünk zsidó-hülyegyerek játszótér, megmondtam már!
2008. 02. 04. 11:26
Sumákolsz, hazudozol a vizsgádról.
Akkor ki a zsidó?
te mondtad, hog aki hazudik az zsidó.
2008. 02. 04. 11:28
nem hazudozok.
neked viszont ez volt az utolsó, adott bejegyzéshez nem releváns hozzászólásod
2008. 02. 04. 11:30
[Törölt komment.]
Moderálási elvek:
http://href.hu/x/4k9y
2008. 02. 04. 11:50
[Törölt komment.]
Moderálási elvek:
http://href.hu/x/4k9y
2008. 02. 04. 11:55
[Törölt komment.]
Moderálási elvek:
http://href.hu/x/4k9y
2008. 02. 04. 12:05
Az igazi baj az, hogy a Malina Hedvigeket meghurcolják, egy ilyen sodi féle álmagyarnak meg senki sem töri be a koponyáját.
2008. 02. 04. 12:06
Sodi, a bukott zsidó. Nyihaha.
2008. 02. 04. 12:06
Hát az tény hogy néhány nagyszájút jól el kellene verni.
Már gondolkoztam hogy szervezek egy "partizán" kommandót a nácik ellen.
2008. 02. 04. 12:07
Egy igazi demokrata nem lesz ideges attól, hogy az ő véleményétől eltérő álláspontot is képvisel egynéhány közíró.
Ti tehát egyszerűen antidemokratikusak vagytok.
2008. 02. 04. 12:08
Sodi,
teljesen komolyan kérdem minden bunkozás nélkül:
mit posztolnál ha egyik este jól megverne egy csapat partizán?
De nemcsak téged hanem tomcatet, meg budaházit, torockait, novákot is?
2008. 02. 04. 12:09
Gyökér: Hajrá.
Vicces lesz hallani, amint kihasználják veled szemben a jogszerű védelem lehetőségét :D
2008. 02. 04. 12:09
Én ideges, sodináci? Hát ki a fasz törli itt a hozzászólásokat, te álmagyar?
2008. 02. 04. 12:10
Gyökér: Nem tudom. Talán valami olyasmit, hogy ez új szakasz, és akkor most bosszú, mert leomlottak a gátak, elkezdődött a polgárháború.
2008. 02. 04. 12:10
valszeg nemcsak balosok lennének, de pll nigériaiak meg cigányok is a verőlegények között.
2008. 02. 04. 12:10
Burgermájszter: Az érdemi hozzászólásokat nem törlöm.
A mocskolódásokat viszont kivétel nélkül.
2008. 02. 04. 12:11
De mondjuk, te annyira vagy demokrata, mint amennyire egy vödör szar bálkirálynő. :)
2008. 02. 04. 12:13
Ez a te bajod látod, polgáráború akkor kezdődik amikor éles fegyverrel lőnek egymásra az emberek, legalább sokezren.
Az hogy néhány nagyszájú magkapja a pofonjait az nem háború csak jogos véleménnyilvánítás a másik oldalról.
Befigyelnék hogy szaladnátok zokogva az ávóhoz:-)))
2008. 02. 04. 12:13
A szólásszabadságot az egyik legnagyobb értéknek tartom.
Szemben például a diktatúrát kívánó Bárándy Gergelyekkel, akik be akarják tömni a szabadságot szomjúhozó emberek száját.
2008. 02. 04. 12:13
De most az, hogy csalod az adót, az miért nem érdemi? Szerintem nem adócsaláson keresztül vezet az út a végső győzelemig, szerinted meg igen.
2008. 02. 04. 12:14
Na jó, dolgom van a városban...
Majd jövök...
2008. 02. 04. 12:16
Azért azt javaslom hogy szűk, elhagyatott utcákban ne kószálj, és sötétedés előtt érj haza.
2008. 02. 04. 12:17
nem csalom az idót.
na, este leszek...
2008. 02. 04. 12:18
Nahát,pont egy kibasszott zsidó tart előadást és vádol mást csalással.JUDEN RAUS !
2008. 02. 04. 12:27
Xgeci, szerintem te zsidó vagy, ezt kurva egyszerűen be is tudom bizonyítani. :)
2008. 02. 04. 12:30
elgondolkodtató kérdésem lenne sodihoz és rajongóihoz:
nem furcsa hogy miközben sodi blogja és elvei másról sem szólnak csak a zsidók gyűlöletéről, és lealázásáról, meg antiszemitizmusról,
sodi barátunk tipikus zsidó szakmákat tanul, és
úgy él (vállalkozik, adó trükközik, mutyizik de nem dolgozik soha..stb) mint egy tipikus rossz zsidó?
ráadásul a stílusa is full zsidós...nagyon hajlik a neki jó kompromisszumokra, valódi elvei nincsenek.
Az igazi hithű náci azt mondja: kiirtnai, nincs kegyelem.
Utálom ezt utálom azt, hej hitler ugye.
Sodi valahogy sunyin megalkuvó.....tipikus zsidó viselkedés..ami éppen akkor és ott jó neki, azt mondja csinálja.
Nos?Nem gyanús ez?
2008. 02. 04. 12:31
Rajta !
2008. 02. 04. 12:31
Olyan egyértelműen SZDSZ-es érzés ez:
demokraták vagyunk, de csak amíg nekünk jó,
ne csalj, ne lopj, csak nekünk szabad....mindenki élhet, amíg nyalja a MI hátsónkat..stb.
2008. 02. 04. 12:31
Hogy ne lenne gyanús. No de sodináci pomponlányai is ugyanúgy zsidók, nézd csak meg xgecit, vagy skallfaszt, vagy a többi hontalan papírmagyart.
2008. 02. 04. 12:35
Sodi pomponlányai tipikus kis webnácik, szóra sem érdemesek.
Egyrészt sodit istenítik, emmán önmagában is gáz.
Másrészt megnézném hogy a webes fröcsögésen kívül bevállaltak-e valamit az utcán meg a bíróság előtt?
Kétlem.
szerintem valami műnáci középisis zsidócskák, akik itt szórakoznak, és felnéznek mesterükre a nagy sodira, mert neki hűdemagyaros nácihungaristarasszista blogja van.
2008. 02. 04. 12:43
Sodinácira aztán érdemes felnézni, amint baj van, elhatárolódik magától, törli a posztokat vagy akár az egész blogot, igazi gerincoszlop.
És még sodináci abban is szép példát mutat a papírmagyar óvodásoknak, hogy egy kamu újságíró igazolvánnyal, kamu sajtós mellényben csúszik-mászik-settenkedik minden megmozduláson, nehogy jól megkapja a jól megérdemelt pofonját. :)
2008. 02. 04. 12:46
Nem tudom ki hallott már a
"zsidó öngyűlölet"
nevű jelenségről.
Akit érdekel ez az amúgy igencsak idevágó téma keressen rá a neten, érdemes elolvasni mert furcsa jelenség, ugyanakkor így érthető a sodi féle zsidajok nyílt antiszemitizmusa.
Pl. a nácik is annakidején úgy tartották hogy ez néha nagyobb károkat tud okozni mint a németek zsidógyűlölete, éppenezért ki is használták pl. a gazdag-szegény zsidók egymásra uszításában.
Másrészt teljesen korrektül zsidó weboldalak is taglalják a jelenséget, szerintük szintúgy sokkal veszélyesebb ez pl. a zsidóságra is, mint mondjuk a nácik, meg rasszisták, antiszemiták "természetes" zsidőgyűlölete.
2008. 02. 04. 12:48
Sodi, most nézem az írásodat. Miért remeg a kezed? Cigánypinát fogtál?
Figyelem! Paródia komment rovat. Ez csak egy közkedvelt szólás, semmi köze a cigányokhoz. Elhatárolódom.
2008. 02. 04. 12:55
Ugyanakkor felhívom a figyelmet hogy ez a nemzsidó közösségre sokkal nagyobb veszélyt jelent mint ugye a nyíltan felismerhető "pajeszos-kaftános" zsidaj.
Alapvető igazság, hogy az ellenséged, legyen az bármilyen ádáz becsülendő akkor ha nyíltan vállalja magát, és elédáll.
Aztán persze győz a jobbik, erősebbik, igazabb fél.
De amikor sunyin pusztít mindent és mindenkit, a saját fajtáját is, az ellenségét is, és te fel sem ismered...na ez ellen nehéz küzdeni.
Azt hinnéd veled van magyarországért, közben csak egy sunyin keverő, csaló, mutyizó zsidaj.
Maholnap mindenkit elárul ha érdeke úgy kívánja.
Óvakodjatok az ilyen zsidajoktól.
2008. 02. 04. 13:02
A derék gerinces sodi bizonyára leírta a szoctám-igénylő lapra, hogy luxus-videokártyára és EKHO fizetésre kell neki a támogatás. :)
Ez ám a gerincoszlop. :)
2008. 02. 04. 13:06
Meg persze mindenféle zsidajtól.A zsidók legyenek akármilyenek,csak paraziták és a bánásmódunk is olyan velűk szemben.
2008. 02. 04. 13:08
Nohát, xgecó, akkor máris kezdheted a nagy leszámolást a karvalyorrú parazita zsidó sodináci ellen. :)
Mutasd meg a jó fosnáci papírmagyar takony bánásmódodat.
2008. 02. 04. 13:08
Adóm 1%-át zsidók gázositására ajálom.
2008. 02. 04. 13:09
Ez igaz XP, csak nem mindegy hogy felismered-e egyből a zsidajt vagy éppenséggel azt hiszed hogy barátod, harcostársad, miközben szépen elárul....
nem mindegy.
2008. 02. 04. 13:09
Szegény sodináci, Xgecó elfüstöltetné, ha tehetné. :)
2008. 02. 04. 13:11
Gyökér,végre igazad van,a zsidót mikor felismered már késő.Ha Sodi is az vele kezdeném.
2008. 02. 04. 13:11
Hát ja, és bár nem akarok ilyen dolgokba belemenni,
de sodi ránézésre is a tipikus szabadkövűves zsidó típus.
2008. 02. 04. 13:27
Azért a logikát se dobjuk sutba. Ha Sodi zsidó lenne, minek csinálna ilyen blogot? Haszna semmi, a Magyarországi antiszemitizmust kiprovokálva, mint bizonyítást is elvethetjük, mivel a blog alig ismert. A fősodratú médiában esélye sincs elhelyezkedni ezek után, az alternatív pedig szintén kivetné magából, ha zsidó. Tehát semmi rációt nem látok benne. Tomcat-nél már inkább lenne motiváció (polobolt), de azt meg azért nem hiszem, mert azt anélkül is el lehetne érni, hogy valaki hónapokig börtönben ül. Aki meg egy poloboltért még börtönben is hajlandó ülni, az nem normális. Tomcat pedig nem elmebeteg....
2008. 02. 04. 13:35
Első ránézésre jogos a felvetés, ugyanakkor nem tudhatod mi a cél.
Pl. tomcatnál is nem-e az hogy a "mozgalom", a hungaristák közelébe kerüljön, oda beépüljön.
Erre utal az is, hogy gyakran ő csitítja a kedélyeket hogy el ne durvuljanak az események.
És valahogy azért mindíg ő jön ki belőle jól.
Gyanús a zsidó médiákkal való igen jó kapcsolata is!
Sodi is hasonl, kicsit bujtogat, aztán beépül, nem csinál semmi durvát, figyel, jelent.
Ha oda kerül a sor akkor ő minden gyanú fölött áll, és beépült.
Vigyázni kell.
Nyilvánvalóan mindenkinek megvan a maga helye és szerepe a rendszerben, kinek nagyobb kinek kisebb, a lényeg a hálózat.
:-)
Őfelségének sem csak 007-es szuperügynökei voltak.
2008. 02. 04. 13:47
A blogot azért írom, mert én ezeket a dolgokat gondolom. Pont. Normális ember aggódik a nemzetéért.
Gyökér: Azt én is kiszúrtam, hogy Tomcat mindig pont akkor kezdi csitítani a kedélyeket, amikor éppen hogy lelkesítenie kellene a népet, vagy legalább csöndben maradni. Ezzel kapcsolatosan annyi az álláspontom, hogy várjuk meg március 15-ét. Ha nem válik be a jóslatom, és az azt megelőző héten nem jön tőle semmi, ami gőzlevezetésre szolgál (amikor éppen hogy fel kéne halmozni azt a gőzt), akkor ezt a témát el is vethetjük.
Ezzel kapcsolatban tehát csak egy dolgunk van. Kivárni.
Basti: A médiában nem is akartam elhelyezkedni. :)
Építek saját médiumot. ;P
"Aki meg egy poloboltért még börtönben is hajlandó ülni, az nem normális."
Hát, ha ettől függ az egzisztenciád, erre tettél fel mindent jobb akár ennek az árán is megvédeni. :)))
"mivel a blog alig ismert"
Mert eddig a kordonos rendőrségi beadványaimon kívül nem nagyon csináltam semmit.
Kordonos ügy: http://sodi.freeblog.hu/tags/kordonper/
Ezen azért lassan majd változtatni próbálok. :))
Azt pedig, hogy zsidó vagyok-e, igen sokszor kitárgyaltuk. (nevezetesen hogy bizony nem vagyok az)
2008. 02. 04. 14:27
Tomcat esetében nem a bolt megvédése miatti börtönt említettem, mint őrültséget, hanem, hogy a népszerűsítése érdekében csinálna olyat, hogy akár börtönben is hajlandó ezért ülni. Azt azért nem hiszem....
2008. 02. 04. 15:14
Basti: Ez egyértelmű. Egyikünk se követ el törvénytelenséget. Éppen ezért van az, hogy a hatalom senkit se tud igazán megfogni a radikális jobboldalon.
2008. 02. 04. 15:17
Nem pofátlan, hogy kirakod ide a számlaszámodat, hogy támogassuk a nemzeti célokat?
Aztán abból is videokártyát vennél meg EKHO-t fizetnél, mint a szoctámból.
2008. 02. 04. 15:22
Burgermájszter: Ezzel kapcsolatban olvasd el ennek a bejegyzésnek az első bekezdését:
http://href.hu/x/4l12
2008. 02. 04. 15:45
Nagyon tetszik a hunnia-elképzelés, azt hiszem, neked is ideje eltakarodnod erről a cionista blogmotorról, és valamelyik baszott okos papírmagyar által írt blogra áttelepülnöd.
De aztán meg ne halljam, hogy nem hun gyártmányú szervert üzemeltettek, hanem cionista AMD vagy Intel csippel szereltet például.
Aztán korrekt volna, ha létrehoznátok egy saját hun bankot, mert ez a sok számlaszám balra felsorolva, ez mind cionista bankoknál van.
A cionista videomegosztók, sőt maga a globál-ballib-cionista internet használatáról nem is kell talán külön beszélnünk, arról egyértelműen önként letakarodik minden hithű hun faszkalap, ugyibár.
Nyihaha, ennyi idióta faszt egy rakáson. :)))
2008. 02. 04. 15:52
Burgermájszter: A rendszer lebontásához felhasználjuk annak minden előnyét. Ez így természetes.
Ahogy SF nagyon találóan megfogalmazta: "a kapitalisták saját maguk szállítját a kötelet az akasztásukhoz."
2008. 02. 04. 16:25
Szóval a szokásos gerinceskedés, értem, nem lep meg. :)
2008. 02. 04. 16:32
Ha a szénből készülő műbenzin USA-ból származó receptje anno jó volt...
Elvégre nem szúrjuk tökön magunkat...
2008. 02. 04. 17:01
Elvégre a papírmagyarok sose a fene nagy gerincükről voltak híresek. Egy parazita hontalanok miért is lennének elvei?...
A blog jó, azt használom, de amúgy mindenki fújzsidó.
Csak már alapítanátok meg Hunniát, és takarodnátok el mind oda a faszba.
2008. 02. 04. 17:04
Sodi, ha elkészül Hunnia, akkor minden magyar állampolgárnak oda kell menni, vagy aki akar az maradhat? Mert én inkább szívesebben maradnék.
2008. 02. 04. 17:08
C: Rendszerváltáskor nincs lehetőség választani :))
2008. 02. 04. 17:12
1) Teljesen irreális, hogy ez sikerüljön
2) Ha mégis sikerülne, magam fognék fegyvert ellenetek és hidd el, nem lennék egyedül. Nekem ugyanis Magyarország kell, nem Hunnia.
2008. 02. 04. 17:28
C: Hunnia, mint ahogy a szlogenje is szól, éppen hogy az Igazi Magyarország.
2008. 02. 04. 17:31
Bronislaw K. "főzzél ezt főzzél azt.. " Nyomjad akkor a receptet is. Sodi gastroblog.
2008. 02. 04. 17:34
C: Neked nem Magyarország, hanem a ZSIDÓ Magyarország kell. Nekünk meg nem kell második Palesztína. Menjetek haza harcolni, ott van rá lehetőség bőven, minket meg hagyjatok békén rohadt élősködő banda...
2008. 02. 04. 17:38
A rohadt élősködő, szoctámból luxusvideokártyát és ekho-t fizető bandát nagyon szívesen békén hagyná minden magyar ember, ha végre eltakarodna akár hunniába, akár teheránba, igény szerint.
2008. 02. 04. 19:02
68.
Hát nézd, szerintem vicc. Ha neked úgy jobban tetszik, és finomabban akarnék fogalmazni, akkor (ti szempomntjaitok alapján) egy szűk kisebbség utópiája. (röviden tömören: nem lesz belőle semmi értékes, rendszerváltás legalábbis biztos nem.)
És ha azért én most kishitű vagyok, akkor büszkén vállalom, köszönöm...
Sodi, sodi, sodi.... Attól, hogy a szoctám speciel bevételek kérdése, attól még a szociális helyzetet természetesen a tulajdonok is hasonló mértékben mutatják. (tudjuk ezt mind a ketten) Lelkiismereti kérdés, érted? Nem hinném, hogy sok embernek van "arca" válallkozást fenntartani szoctámból....
2008. 02. 04. 19:35
"egy szűk kisebbség utópiája"
Most még igen. Épp azért kell hatékonyan kommunikálni az előnyeit, hogy ez hosszú távon ne legyen így.
"a szociális helyzetet természetesen a tulajdonok is hasonló mértékben mutatják"
Meséld el ezt bármelyik belvárosi kisnyugdíjasnak. Szerintem igen erősen vitatkoznának veled. A többségük ugyanis saját lakásban él.
"Nem hinném, hogy sok embernek van 'arca' válallkozást fenntartani szoctámból..."
Nem hinném, hogy okos dolog lenne a szociálisan rászorulóknak megtiltani azt, hogy megpróbáljanak eljutni oda, hogy többé ne legyenek rászorulva a szoctámra.
2008. 02. 04. 20:23
Egy veszteséges vállalkozás tartós fenntartásával, mert, amíg tanulsz nem lesz időd annyit dolgozni, hogy nyereségessé tedd. Te mondtad.
Kussolj inkább ezügyben, ne magyarázd a bizonyítványt, felesleges.
"Meséld el ezt bármelyik belvárosi kisnyugdíjasnak."
Igen, tudod vannak kisnyugdíjasok, akik saját házban élnek, meg vannak olyanok akik nem. Melyiknek is kéne szoctámot adni, nem is tudom. NE magyarázd már az egyértelmű faszságot.
Aki videókártyára, ekhóra, meg hasonlókra költi a SZOCIÁLIS támogatást, AZ NEM SZORUL RÁ, bármennyire is megítélték neki az állítólagos bevételei alapján. Ez evidens.
2008. 02. 04. 20:30
Na jó, ugyanazokat a köröket futjuk.
Legyen vége.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.