Becsület napja
Az áldást sodika küldte 2008. február 9., szombat - 12:36-korCímkék: becsulet napja tuntetes zsido
68 komment
Ugye nem felejtette el senki, hogy ma délután két órától Becsület Napja lesz a Hősök terén, idén búnuszként megspékelve egy adag hülyezsidó ellentüntetéssel? :)
By SoDI





Eddig 68 komment érkezett (
)
2008. 02. 09. 13:07
Sok napelemes :)
Szeretem az ilyen becsületes jómagyarszittya kemény hazafias férfiakat, akik szívükön viselik nemzetük sorsát :)
2008. 02. 09. 13:42
Hajrá Bajtársak!
2008. 02. 09. 14:14
Haj Rá! :)
2008. 02. 09. 14:17
Halj rá! :D
2008. 02. 09. 16:10
Egyszerűen nem tudom elképzelni, milyen lehet ilyen nyomorék lélekkel élni. Most komolyan: ezek minden nap úgy kelnek és fekszenek, hogy a gyűlölet jár az agyukban. Nem érdekli ezeket se az ország, se a többi ember, esetleg a saját fajtájuk. Legtöbbjük alkoholista munkanélküli, aki magáról is tudja, hogy egy rakás szar az élete. Egyszerűen menekülnek a valóság elől, mert teljesen kilátástalan a helyzetük.
Legtöbbjük ugyanúgy szívesen megzabálná a Camembert sajtot és meginná a koser páleszt, mint a normális emberek. Csak egy probléma van. Ezek a társadalomban csak a jóból lennének hajlandók részesülni, adni eszük ágában nincs (pl. nem zívesen dolgoznak, azaz olyanok mint a cigók). Pontosan tudják, hogy képtelenek visszailleszkedni egy olyan közegbe amit mások életnek neveznek, ezért inkább homlokegyenest elfordulnak tőle. Erre egész jó kis pszichológiai magyarázatok is vannak. Ja, és általában végtelenül ostobák is.
2008. 02. 09. 16:12
Természetesen nem lehet homlokegyenest elfordulni valamitől, csak közben elfelejtettem, mit akartam írni :D
2008. 02. 09. 16:24
Kedves C!
Nagyszerűen belelátsz lelkünkbe, életünkbe. Most vedd górcső alá a sajátodat is, szívesen olvasnám itt az eredményt.
2008. 02. 09. 16:25
"c", az már eleve hatalmas boldogság, ha valaki nem zsidónak születik......vagy cigánynak
2008. 02. 09. 16:33
C: Én ma végighallgattam a beszédeiket, de nem sikerült megtalálnom bennük azt az állítólagos gyűlöletet, amiről te beszélsz. De biztos csak bennem van a hiba.
2008. 02. 09. 17:03
Bakter...
Nos :D Huszonéves egyetemista vagyok, tele konstruktív tervekkel. Sok barátom van, meg egy kis intelligenciám. Egészséges mentális állapotban vagyok, a problémáimat nem hárítom másra (ezért nincs is olyan beteges ellenségképem, mint a szélsőjobb díszpintyeinek). Az országot szeretem, a kormányt nem.
Ha már itt tartunk. Előre nem utálok senkit. Képes vagyok mindenkit egyénileg (a tettei alapján) megítélni, ezért is olyan változatos a baráti köröm.
Nem vagyok álszent. Jut eszembe, szemernyit sem vagyok vallásos (nem, még zsidó se). Ezzel együtt el tudom dönteni, mi a jó és mi a rossz. Az erőszak például rossz, de nyugi, azért meg tudom védeni magam. Felfordul a gyomrom, ha valaki egyértelmű dolgokat félremagyaráz (a blog gazdája igen gyakran tesz ilyet). Például mindannyian tudjuk, hogy a mai felvonulás egy náci összejövetel volt, mégis megemlékezésnek hirdetik, az igazi okról meg hallgatnak.
Gondolkodni egyedül szeretek. A család és a barátaim véleménye nagyon is érdekel, de a saját dolgaimban végül én döntök. Nem követek semmilyen csordát (se bal, se jobb), senki nem mondhatja meg, hogyan gondolkozzak. Szavazni szoktam, mindig úgy, ahogy én látom jónak. Nem hiszek semmilyen eszmében, nem ragaszkodom következetesen dolgokhoz. A szituáció adja, hogy miképp döntök egy kérdésben, és szerintem ez a normális.
2008. 02. 09. 17:04
Pina hiány az egész .. PINÁT nekik és othonmaradnak . SODI is othonmaradna ha lenne a közelében PINA.
2008. 02. 09. 17:04
Sodi, te mikor fogod már fel, hogy nem vagyok hülye? Édes Istenem... :D
2008. 02. 09. 17:10
C: Majd este kaptok egy videóösszefoglalót, és akkor meglátjátok, hogy nyoma sincs ennek a bizonyos gyűlöletnek.
A hülye drogos anarchista punkokról pedig kb. egy fél óra múlva kaptok képes áttekintést.
2008. 02. 09. 17:12
Ja, bazdmeg, Horváth Ágnesen sincs nyoma semmilyen rossz szándéknak (ugyanis folyamatosan hazudik a kicsike). Mégis egy fasz.
2008. 02. 09. 17:12
Én ma nem láttam nácikat, csak olyan embereket, akik a második világháborús honvédekre emlékeztek, megemlítve, hogy melyek azok a máig érvényes értékek, amiért ők hősiesen az életüket áldozták.
2008. 02. 09. 17:14
Na jó, megyek hülyezsidós-fotós fogbejegyzést szerkeszteni, oszt jövök vissza...
Horváth Ágnes nem maga a gonosz, csak éppen gonoszokat dolgál, innentől pedig tök mindegy, hogy ő maga tudatosan aljas-e.
2008. 02. 09. 17:14
Valaki szóljon neki, hogy ez nem az óvoda chat. Az ilyen helyzetek eldöntésére tök jó módszer a gondolkodás, amiről a 10-esben is írtam. Próbáljátok ki, hasznos.
2008. 02. 09. 17:15
Tegye fel a kezét, aki elhiszi a 9-est és a 15-öst.
2008. 02. 09. 17:23
A cigányok szervezkednek hogy leszámoljanak veletek nácik!
Magyarország a cigányoké lesz, ezt mindenki tudja!
Mi sokasoduunk ti fogytok!
Nekünk GYŰLNEK A JOGAINK, nektek már alig van!
ÉLJEN CIGÁNYMAGYARORSZÁG!
2008. 02. 09. 17:43
C: Amikor egy olyan emberről terjessztük, hogy bankot rabolt, aki valójában nem ragolt bankot, akkor mi azt az embert rágalmazzuk. Te most előítéletekkel, és gyűlölettel vádolod ezeket a mai megemlékezésen résztvevő embereket, következésképpen rágalmazol.
2008. 02. 09. 17:44
Ideje már cigány barátainknak is szervezni egy kis duna-partyt...
Remélem a magyargyilkos bokszos sem fog élve szabadulni.
2008. 02. 09. 17:49
És mindannyian tudjuk, hogy igazam van, bizony. Még te is tudod. De ne aggódj, nem várom hogy elismerd, ahhoz kéne gerinc is.
2008. 02. 09. 17:52
Biztos mondtam már, de hátha valaki nem olvasta: azért nem fog soha a büdös életben semmit elérni a radikális jobb, mert hülyének nézi az embereket. Te is hülyének nézel engem, és amíg nem fogod fel, hogy nem így van, addig csak nevetségessé teszed magad. Muhaha.
2008. 02. 09. 18:02
Majd nézd meg a videómat, beszélnek helyettem a képek.
Na, közben volt itt egy kis technikai problémám, így fényképes beszámoló fél 7 körül várható.
2008. 02. 09. 18:24
C: Sejtettem, hogy egy kis pöcs, a világról semmit nem tudó egyetemista vagy. (Elnézést itt az "érintett" egészséges lelkületű fiataloktól :)).
Fogalmad sincs semmiről, sehol nem megvalósult ideákat kergetsz (mindenki egyenlő, éljen a világbéke, éljenek a buzik, meg minden nemzet, nincs többet ország, csak egy közös nagy boldog földi civilizáció), persze, nagyon szép lenne, de nem tartunk ott. Majd egyszer talán fogunk, de addig a napi realitásokból kell kiindulni és a problémákat orvosolni, nem a szőnyeg alá söpörni és hirdetni a nem létező "világbékét"). A liberalizmussal nem élnek a világban, hanem visszaélnek, ezért most a világ nagy részének rossz (persze keveseknek meg éppen jó).
A sikertelenségből fakadó "gyűlöletre" hivatkozás egy nagy marhaság, a legtöbb ember nem azért elégedetlen, mert nem ő Rotschild vagy Abramovics, hanem mert már képtelen emberhez méltó életet élni. A sikertelenségre nagyon jó példa, hogy a legtöbb magyar, akit itthon emberszámba sem vesznek, külföldön sok helyen megbecsülik mind anyagilag és erkölcsileg. Ezt kell itthon is elérni, ez a cél és nem az, hogy akinek nem tetszik ez a nyomor, az menjen el. Én sem azért foglalkozom ezzel, mert sikertelen vagyok (megvennélek kilóra, ha aranyból lennél akkor is te fasz), hanem mert van empátiám mások iránt és szeretnék én is itthon boldog lenni (ahhoz az is kell, hogy mások is jól érezzék magukat). A zsidóknak lehet, hogy van IQ-juk, de egy nincs egy szemernyi EQ.-juk sem, mert idegen kultúrából jöttek. Ezért kell a közéletből takarodniuk.
2008. 02. 09. 18:27
ÉLJEN A CIGÁNYSÁG, MAGYARORSZÁG URA!
A magyarok túl gyávák, túl birkák.
Csak a cigányok tudnak itt hatalmat szerezni maguknak, csak a cigányok szaporodnak.
TI FOGYTOK!
hódoljatok be cigány uraitoknak!
2008. 02. 09. 18:34
Igazcigány: te meg menj a tetves cigány kurva anyádba, degenerált génhulladék! Már csak a magad érdekében is feltehetnéd azt a kérdést magadnak, hogy kitől lopnátok, ha már csak ti lennétek? Körbe kerítik az országot 8 méter magas betonfallal és kiteszik a táblát, hogy "Állatkert". Mert azok vagytok, azon belül is a gentikailag torzult fajtából....
2008. 02. 09. 18:49
Na egy cigányországot azé' megnéznék...
Mibű' énnének, valszeg a seggeni határok gyorsan bezáródnának körülöttük.
2008. 02. 09. 18:50
Nem ez a lényeg, hanem a bátorság és a gyávaság.TI magyarok gyávák vagytok.
Nem mertek megkéselni, megverni senkit.
Ez egyenlő a gyengeséggel, a pusztulással.
A szaporodásról nem is beszélve.
dzsuker,
figyejjé.
Ki fogtok halni pajtikám.
A cigány nép erősebb mint a magyar,
mi meg merjük tenni, ti nem.
gyengék vagytok, és gyávák.
Még a nyakatokra ült néhány tucat elnyomót sem tudjátok elkergetni, mit akartok a felfegyverkezett cigány hadsereg ellen?
meneküljetek amíg tehetitek!
2008. 02. 09. 18:52
nem értitek gádzsókáim.
Az EU-n belül van a cigányország, és az EU-s segélyekből lesz fenntartva.
A TI MUNKÁTOKBÓL, ADÓTOKBÓL!!!!
Most is abból élünk veszteskéim, képzeljétek el ha miénk lesz az ország!
Akkor egész európa fog minket eltartani!
2008. 02. 09. 18:53
FELGYÚJTOM EZT A KURVA GÉPET A PICSÁBA, ÉS KIDOBOM AZ ABLAKON!!!!
részletek fél óra múlva :)))
BOCS....
2008. 02. 09. 19:09
Igazcigány:
Szerinted senki nem vágja hogy te nem barna vagy?!
Homoros lenne szombat este pl. Tiszafaszai e-pontról egy hulladéknak írni, bicskával nehéz a billentyőket eltalálni.
Shift+betű ammá' minnyá' két bicska.
Kontrolaltdel menne-e?!
CTRL+ALT+R+F+°% ?!
2008. 02. 09. 19:12
Én igazcigánt csak a temetőben láttam.Azért elég optimista vagy ,lévén,hogy a legutálatosabb faj vagy a világon.Eljön az idő mikor megint irtásra kerűl a sor,nektek ez a jövőtök.Lehet majd hasznositani,vérliszt vagy csontliszt.
2008. 02. 09. 19:19
Az Igazcigány nicknév egy provokáció!! Egy szélsőjobboldali csicska ír ezen a néven, abból a célból, hogy hergelje a népet. Aki bedől neki, az meg is érdemli.
2008. 02. 09. 19:25
Ezt tudjuk nagyon jól :)). Egy igazi cigány nem tud írni eleve... :)) Ez a kis köcsög olyan, mint a "zsidófigyelő" "kartárs", aki csak próbál itt szítani, de nem veszi észre, hogy itt már nem kell... :))
2008. 02. 09. 19:28
(Azé' cigánylisztet nem adnék a tyukjaimnak,akiket elfogyasztok.)
2008. 02. 09. 19:50
A cigány nép lesz az uratok magyarok!
A cigányok nem olyan kis operettkör mint ez a néhány szánalmas anarchista a képeken....
Mi már megkéseltük volna a nácikat simán!
2008. 02. 09. 19:58
Látom, megint szellemi magasságokban dúl a társalgás :))
2008. 02. 09. 22:23
"Fogalmad sincs semmiről, sehol nem megvalósult ideákat kergetsz (mindenki egyenlő, éljen a világbéke, éljenek a buzik, meg minden nemzet, nincs többet ország, csak egy közös nagy boldog földi civilizáció), persze, nagyon szép lenne, de nem tartunk ott."
Nem kergetek ideákat, a fent idézettekből meg én semmit nem írtam le, igazából nem is értem, hogy ezt miért mondtad. A zárójelben lévő rész egy az egyben hülyeség, a beteg agyadból származik azáltal, hogy engem is az ellenségképedbe illesztettél. Ne is haragudj, de elég ostoba vagy. Nem tudod külön értékelni az embereket, csak beteszed őket egy skatulyába. Ezt azok alapján állapítottam meg, amit eddig itt tőled láttam, ez nem előítélet (ellentétben a ti gyakorlatotokkal).
2008. 02. 09. 22:25
Vagy nemzeti érzelmű vagy, vagy gyökértelen világpolgár.
Ez utóbbi viszont értéktelen.
2008. 02. 09. 22:32
Ha a nemzeti érzelmű azt jelenti, hogy olyan vagyok, mint te, akkor inkább a másik. De nem hinném, hogy azt jelenti. Megint csak azt tudom mondani: olyanokat tudtok magatok mellé állítani, akik képtelenek önállóan gondolkodni.
2008. 02. 10. 0:10
Érdekes dolgok vannak itt.
Sodi kapásból lezsidóz minden ellentüntetőt, majd kioktatja C-t, hogy nem kéne előítéletekkel operálva ostoba nácinak minősíteni a tér közepén feszengő kopaszokat.... Jólvan Sodika, pirospont a házifeladatodra......
(az is érdekes, hogy szerintetek csak nektek van jogotok megzavarni bármit, legyen az GYF, vagy a melegek, vagy akárki - most akkor szólásszabadság hurrá, vagy ti megmondjátok a szólásszabadságra hivatkozva az ideológiai frankót, a többieknek meg kuss???)
A másik elmés meglátás pedig Basti "tollából" származik:
"A liberalizmussal nem élnek a világban, hanem visszaélnek,"
Ezt jól látod. Visszaélnek. Például egy feloszlatott, betiltott egyesület elnöke szervez közös náculást a Hősök terére, ÉS MEG IS TEHETI. Sőt, még aki tiltakozik, azt küldik el a rühellt rendőrök. Igen. Annak a liberalizmusnak vagytok a vadhajtásai, amit annyira gyűlöltök.
2008. 02. 10. 0:12
Kedves C!
Ez az önvizsgálat igen gyors volt. Szimpatikus az önbizalmad. A nyitottságot kifelejtetted jó tulajdonságaid közül, biztos vagyok benne, hogy ez véletlen volt. Kérlek nyitott szívvel olvass utána a Becsület Napja történetének, és ne csak a "hivatalos" történelmi állásfoglalásokat. Pl.: http://href.hu/x/4mvh
Barátsággal:
Bakter
2008. 02. 10. 0:17
"Vagy nemzeti érzelmű vagy, vagy gyökértelen világpolgár."
Én meg magyar nemzeti gyökerű világpolgár vagyok.
Te meg sodi egy polgári érzelmű nemzeti világgyökér.
Ez utóbbi viszont értéktelen.
2008. 02. 10. 1:19
Bakter...
Elolvastam.
A háborúban kényszerből álltunk Németország oldalára.
Sajnálom, hogy rossz oldalra álltunk, de örülök, hogy a nácizmus nem terjedhetett el a világban.
Ha mindezeken gyorsan átsiklunk, és az általad belinkelt szöveget vesszük alapul, akkor is világos, hogy ezek a felvonulások nem erről szólnak, hanem ezzel takaróznak.
Ne hamarkodjuk el azt a barátságot.
2008. 02. 10. 1:23
"C: Sejtettem, hogy egy kis pöcs, a világról semmit nem tudó egyetemista vagy. "
Basti... Úgy sejtem, hogy te is azután lettél a legnagyobb magyar, hogy valamit orbitálisan elbasztál az életedben.
2008. 02. 10. 1:44
Nos, a következő dolgokra hívnám fel a figyelmet: a Magyar Nemzet Online cikkéhez tartozik egy képgaléria erről a rendezvényről. Két képet emelnék ki.
Az egyiken egy koponyás transzparens szerepel, ezzel biztosan a hősökre akartak emlékezni. Nyilván azt jelképezi, hogy micsoda okos nemzet a magyar.
A másikon egy ember látható hátulról. A ruhájára a következő van írva: SKINHEAD White Power
Ennek persze semmi köze nem lehet a gyűlölethez és a nácizmushoz ugye?
2008. 02. 10. 8:51
"SKINHEAD White Power"
Ez nem gyűlölet, teljesen más :
A SKINHEAD egyfajta energiabegyűjtésre alkalmas felületet jelent amelyet a haj nem árnyékol le.
A White Power a teljese spektrumú napfényre utal, ebből nyerik az energiát.
Mi lenne ebben a gyűlölet? :)
2008. 02. 10. 11:23
Logikus.
2008. 02. 10. 11:46
Kedves C!
Szerinted volt akkor jó "oldal"?
"örülök, hogy a nácizmus nem terjedhetett el a világban"
Helyette megkaptunk egy sokkal véresebb ideológiát (igen, véresebb, a kommunizmusnak sokkal több áldozata volt a csak a világháború alatt is).
Tudom, az ilyen megemlékezések vonzzák a tudatlan, magukat nácinak gondoló kis pöcsöket is, de mint minden eszme és mozgalom esetében, a tömegbázist sajnos ezek is adják. Február 11-én én a hazámat egykor védő hősökre emlékezem, és ezt te is megteheted, minden lelkiismeretfurdalás nélkül, és anélkül, hogy náci ideológiát vallanál. Ehhez csak az kell, hogy függetlenítsd magad a véleményterrortól ami az egész világot bejárja, mint a kommunizmus kísértete tette anno.
2008. 02. 10. 11:54
Ja a koponya!
A Totenkopf SS (ez az ő jelvényük), Budapestről történő kitörési kísérletkor vívta utolsó csatáját, úgy tudom sikertelenül. Azért volt ott helye a megemlékezésen.
2008. 02. 10. 11:56
A kommunizmusból volt kiút. Csak azt kellett hozzá, hogy az emberek tartsák a szájukat. Egyszer "majdnem" sikerült forradalmat csinálni, nyilvánvaló volt a túlerő. Aztán felpuhult és eltűnt, hála Istennek. Csak van egy óriási különbség a két diktatúra között. A komcsik elvitték az embereket, ha (láthatóan) nem egyezett a véleményük az övékkel. A nácik elvitték az embereket, ha (láthatóan) nem egyezett a véleményük meg a bőrszínük meg a vallásuk meg a szexuális irányultságuk az övékkel. A véleményt pedig látszólag meg lehetett változtatni, a többit nem.
2008. 02. 10. 11:58
Ez a koponya a Totenkopf SS jelvénye, ezért nincs helye sehol a világban.
2008. 02. 10. 12:23
A te korosztályod az a korosztály, amelyiknek végképp semmi köze ezekhez az ideológiákhoz, és alkalmas arra, hogy elfogulatlanul és indulat nélkül vonja le a tanulságait, és ne vegye készpénznek az elfogult generációk történelemírását, történelemszemléletét, végső soron történelemhamisításait (el sem hiszed talán, ez milyen mértékű). Ehhez kívánok sok sikert.
2008. 02. 10. 12:33
Ugye nem baj, ha saját véleményt alakítok ki a kérdésben? Köszi.
2008. 02. 10. 12:36
Nem is bíztattalak másra.
2008. 02. 11. 0:55
kedves c: igy van Magyarorszagnak muszaly volt a nemetekel szővetseget kőtni mert a szővetsegesek nem alltak Magyarorszagal szoba tehat csak olyan szővetsegesunk lehetet akik valami oknak fogva szembekerultek a nagyantantal mint pl olaszorszag vagy pedig az alaposan megalázot nemetorszag....amit en nagyon unok sokszor az az hogy ha valakinek más vélemenye van egybol az kommunista fasiszta náci zsido stp.ez egy időutan nagyon unalmas
2008. 02. 11. 4:25
C egy liberális egyetemista. Teletömték a fejét zsidó propagandával a történelemórákon. Ideális az ilyen öntökönszúró agyamosott típus a hatalomnak : mondom, a zsidó háttérhatalomnak, ami nem azonos a kormánnyal, hanem azt magát is mozgatja. Nagyképű, és szánalmasan téves sztereotípiái vannak a Hungaristákról. Ami NEM = a skinhead szubkultúrával.
2008. 02. 11. 4:31
Pengető, te meg fiatal létedre egy gyáva, korlátolt vénember módjára beszélsz. Szégyen, hogy ilyen szolgalelkűekké lesznek a fiatalok, és nem ismerik fel a valódi ellenségüket : a zsidó klikkeket, de majd álláskereséskor netán bele futnak ők is a problémába. ISKOLAPADBÓL kurva könnyű liberális közhelyeket puffogtatni. Azt tanítják, az megy a tévében, az folyik a csapból is, hogy a nácik gonoszak. A VALÓSÁGBAN nyugati színvonalon élhetnénk, ha mi nyertün kvolna meg azt a háborút. Csak azért hogy aki kizárólag a pénzt tekinti értéknek, annak is legyen 1 érv. :)
2008. 02. 11. 4:53
Úgyvan! "Több bátorságot és több magyarságot!" mondta egykor vitéz Kolosváry-Borcsa Mihály
http://betiltva.com/fejleckepek/kolosvary.jpg Itt egy kép róla
Mi a Hungarizmus? A legmagasabb fokú Magyarság! És ha valaki nem ismeri a tartalmát, az ne bírálja. Iskolai történelemkönyvből ismerni nem ér, azt többnyire az az 5000 értelmiségi írja, vagy hagyja jóvá (Tankönyvkiadó, és a NAT-osok), akinek a véleményével szemben "nem lehet politikát csinálni, mert különben lenáciznak". Azaz 5000 (főleg judapesti) cionista zsidó.
Attól az ötezer értelmiségitôl, akinek a véleményével szemben, a zsidó kornis mihály szerint, nem lehet politikát csinálni, érdemes elhinni bármit is, akár a hungarizmusról???
2008. 02. 11. 4:54
Az enyémet pl. salamon konrád írta...
2008. 02. 11. 4:57
#10 C : "Nem hiszek semmilyen eszmében"
Ó, tudtam én! Tehát nihilista ateista materialista egalista liberális vagy. XD
2008. 02. 11. 5:31
1999 május 13
Napi Magyarország
Chrudinák Alajos : Sajtómonopólium Magyarországon
A létében és magyarságában két emberöltőn át megalázott és megnyomorított nemzet jó része most érthető türelmetlenséggel vár további tetteket a polgári-nemzeti kormánytól. Sok minden történt már, fellélegezhettünk, de okulva az Antall-kormány fájdalmas tanulságaiból, e sorsfordító pillanatokban sem szabad
megállni, a szemforgató fenyegetőzésektől elbizonytalanodni. Orbán miniszterelnök egyszer azt mondta: "A hídon akkor kell átmenni, amikor az ember odaér." A nemzet most odaért a "Média-folyóhoz", amelyet - ahogy múlik az idő -
ideges sajtócézárok egyre viharosabbá paskolnak, mind veszedelmesebbé dagasztanak. Idétlen sajtószörnyek, Szkülla- és Kharübdisz-torzók fenyegetőznek, nehogy átjussunk a túloldalra, nehogy révbe jussunk valahára. "Most ugyanoda
hajítunk vissza titeket, ahonnan kiemeltünk: a szemétkosárba!" - közölte a Fidesz egyik vezetőjével 93 nyarán egy pöffeszkedő firkász. Üres fecsegés. Ám az ilyen hivalkodó, gátlástalan handabandák, a magát szociálliberálisnak nevező
médiaklikk látványos sajtóakciói arról is árulkodnak, hogy az elmúlt tíz évben éppen ebből a "szocialista" és "liberális" fegyverhordozókból verbuvált budapesti médiaklikkből szerveződött meg Magyarország egyik befolyásos, de
mindenesetre egyre leghangosabb hatalmi ága. Ez az európai demokráciákban ismeretlen és tőlük idegen, szinte totális sajtómonopólium arra törekszik, hogy Magyarország bel- és külpolitikáját és az ezzel kapcsolatos döntéseket ő maga határozza meg és befolyásolja. Ezt a médiát több mint fél évszázada csaknem ugyanaz a politikai, gazdasági érdekcsoport uralja. Az időközben "liberálissá" átvedlett hatalmi csoport, bizonyos külföldi tőkével összefonódva nemcsak a
magyar gazdasági életet, a bank- és pénzpiac jelentős részét tartja szintén kezében, hanem a médiát és kulturális életünket is ellenőrizni és befolyásolni szándékozik.Az egykori internacionalista médiacsoport, amely vagyonát és pozícióit a pártállami időkben szerezte meg, a keresztény-nemzeti erőket
igyekezett-igyekszik lejáratni, kirekeszteni, elhallgatni és elhallgattatni, politikájukat nacionalista, ultrajobboldali vagy antiszemita megnyilvánulásokként megbélyegezni.
A Fidesz győzelme után ezek a sajtócézárok megijedtek. Van, aki félelmét így magyarázgatja: "Ha nem mi vagyunk hatalmon, akkor nem érezzük magunkat biztonságban, akkor végünk van!" De mi mikor leszünk biztonságban? - kérdem erre
válaszul. A tavalyi választások előtt egy Tamás Gáspár Miklós nevű publicista rémképeket vázolt. Emlékeznek? Az Élet és irodalom című hetilapban arról írogatott, hogy ha az ellenfél győzne, akkor őt, Lányit, Kornist és a nyájas olvasót majd belelövik a Dunába. Manapság ezek a publicisták úgy vélik: bárkire bármikor rásüthetik a nacionalista, antiszemita vagy szélsőjobboldali bélyeget. Az MTV egykori elnöke, (zsidó) Hankiss Elemér például a kulturkampf jegyében csaknem két esztendeig nem engedte műsorra tűzni a 40 ezer ártatlan vajdasági magyar meggyilkolásáról készített dokumentumfilmünket. Dicsekedett is ezzel a liberális sajtóban. Minek ez a magyarkodás! Ezzel megsértjük a szerbeket, kell ez nekünk, hiszen a magyarok is gyilkoltak! - mondogatta Hankiss. Tito emberei a háború után, békeidőben mészárolták le a 40 ezer egyszerű magyar parasztembert, gyerekeket,aszszonyokat és öregeket. Csak azért, mert magyarok. Most is etnikai tisztogatás folyik Szerbiában, de a budapesti média meg sem említi, hogy közvetlenül a "holocaust" után a szerb kommunisták a védtelen magyar falvakban hajtották végre első népirtásukat. Századunkban ez volt a szerbek által elkövetett egyik legnagyobb és legvérengzőbb etnikai tisztogatás. Erről a népirtásról, a magyar holocaustról 50 évig tilos volt beszélni Magyarországon, és még ma is elhallgatják... Hát ilyen ez a média.A Kádár-Aczél rezsim szintén a magyar nemzeti öntudatot és a hazaszeretetet tartotta egyik legfőbb ellenségének. Attól tartottak, ha a nép felismeri nemzeti érdekeit és sérelmeit, akkor fellázadhat. Aczél György fenyegetően nacionalistának, magyarkodónak, irredentának nevezte azokat, akik szólni mertek a határon túl élő magyarság jogfosztottságáról és sérelmeiről, mint például 40 ezer bácskai magyar holocaustjáról. Persze a megtorlások sem maradtak el. Újságírókat bélyegeztek meg, hallgattattak el mind a televízióban, mind a rádióban. 1994-ben sok újságírónak kellett kényszerűen megcsöndesednie... Tavaly nagy vihart kavart, amikor Orbán kormányfő bejelentette: kiegyensúlyozott médiapiacot szeretne. A balliberális publicisták egy része már-már paranoiás félelemmel reagált erre. Egyesek azzal fenyegetőztek, hogy kulturkampfot, médiakampányt indítanak a nemzeti oldal teljes lejáratására, ha a miniszterelnök kitart e terve mellett. Egyik ilyen üzenetében György Péter, a Horn-kormány egykori liberális tanácsadója azonban azt is elismeri: "A médiaipar 1989-ben kialakult szerkezete - a mai napig - nekünk, liberálisoknak és a szocialista posztkommunistáknak kedvez; ezt nem kimondani, illetve letagadni semmire sem vezet" - vallotta be, mint ennek az egyenlőtlenségnek egyik szószólója. A kormány most ezt a liberális túlsúlyt, ezt az erőfölényt szeretné kiegyenlíteni. (Persze fordított helyzetben a Horn-kormány extanácsadója is ölre menne egy ilyen kiegyenlítődésért.)
A szociálliberális sajtómunkások - akik elhiszik és másokkal is el akarják hitetni, hogy ők kiválasztottak és "profik", feljogosítva érzik magukat, hogy diktáljanak, hogy ők mondják meg, mi a jó, mi a rossz, mi az igazság és mi nem az?! Ez a címkéző magatartás, a szellemi terror, a verbális agresszió, az ellenfél szavakkal történő kikészítése és megsemmisítése bevett módszere volt a bolsevik és a náci propagandának is. Ezúttal csupán egyetlen példát idézek. Kornis Mihályét. Aki sajátos "toleranciájával" és "másság szeretetével" ekként fenyegette meg a szókimondó, karakán Bayer Zsoltot: "Más választásod nincs, vagy náci vagy, vagy igazat adsz nekem, illetve nekünk. És azt is vedd tudomásul, hogy él ebben az országban ötezer értelmiségi, akinek a véleményével szemben nem lehet politikát csinálni!" Ez a nagyképűen kirekesztő szemlélet a "másság" kultuszát hirdeti, a hamis nemzetek felettiséget, az anarchiát, a káoszt, azt, hogy nekünk az "idegen szép"! Ironikus felsőbbrendűséggel csúsztatnak, hamisítanak, de az agyonhallgatásnak is nagymesterei.
Ez a különös magyarországi helyzet egyedülálló Közép-Európában. Nálunk sajnos a médiában sem volt átrendeződés, szinte mindenki és minden maradt a régiben. A rendszer bukása után a pártlapok vagyonát itt nem vették el, mint Lengyelországban és Csehországban, sőt, a lapok pártmegbízottai is a helyükön maradtak. A magyarság hosszú történelme során mindig is megmutatta, hogy a legválságosabb időkben is méltóságteljes, mérsékelt és bölcs tud maradni. Most sem a balliberális média kisajátítására, a másféle szellemiség kiszorítására, elnémítására törekszik. A nemzeti értékekre is figyelő magyar sajtó nem akar a balliberális média helyébe lépni. Egyszerűen egyenlő esélyeket kíván, financiálisan is. Hogy építkezni tudjon...
Úgy tűnik, hogy a monopóliumát féltő liberális médiaelittel egyelőre nem lehet érdemi párbeszédet kezdeni a sajtóhatalom kiegyenlítéséről, hiszen műso- raikból kirekesztenek bennünket, gyakran még válaszcikkeinket sem közlik le, és szinte naponta intéznek összehangolt, frontális támadást a polgári-nemzeti erők ellen. A második évezred végén, államiságunk és kereszténységünk ezeréves évfordulóján a magyar nemzetnek nemcsak tettekre, hanem igaz szavakra és tisztességes sajtóra is szüksége van. Olyan sajtóra, amely igazat mond, nem gyűlölködik, és amely tenni akar a nemzet felemelkedéséért. Olyan szabad és tisztességes Magyar Televíziót és Rádiót akarunk, amely tettre, cselekvésre ösztönzi a politikából kiábrándult, a túlélés egyéni lehetőségeit kereső, elidegenített embereket. Olyan politikát akarunk, amely az anyaországban és a határokon túl reményt ad a megalázott és kifosztott magyarságnak, hogy kilábaljon ebből a szinte
kilátástalannak tűnő helyzetből. Illyés Gyula a mostanihoz hasonló, sorsfordító időben, 1935-ben így szólt a magyar értelmiséghez: "A mi eszmevilágunkban a magyarság fogalma a legmagasabb emberi eszmékkel keveredik... Tárjuk fel a nép sebeit és erejét, hozzuk napvilágra az értékeket, de a bajok gyökereit is: tudósítsuk, amit eddig csak aggódá-sainkból ismertünk, hogy mit jelent magyarnak lenni. Ehhez egyetlen reformra van szükségünk, a szabadságra, hogy őszintén szemükbe mondhassuk a bajokat azoknak, akik azokon segíteni akarnak."
A szerző újságíró (MTV Rt.)
2008. 02. 11. 8:29
AKINEK A HAZASZERETET ÉGŐ, AZ ÉGJEN EL A POKOL TÜZÉN!!!
http://kuruc.info/r/1/21041/
Miközben a cigány nebulók késelnek, a magyar diákot hazafias pólója miatt cseszegetik a tanárok
2008-02-10. 19:50
Miközben a zsidó és cigányfajvédők az iskolákat terrorizáló túlkoros tetveseket állami pénzen védik, az álellenzéket nem izgatja, hogy magyar diákokat baszogatnak egyes féregtanárok hazafias pólójuk miatt. Diákolvasónk és szülei nyugodtan az állampolgári és/vagy oktatási jogok országgyűlési biztosához fordulhatnak, mert a kommunista tanárok törvénytelenül jártak el.
Kedves Kuruc.info! Gondoltam megosztanám a nyilvánossággal, hogy egy szélsőjobboldali MAGYAR diáknak milyen hátrányokkal kell szembenéznie.
16 éves sátoraljaújhelyi diák vagyok. Éppen magyar dolgozatot írtunk, Nagy-Magyarországos póló volt rajtam aminek ez volt a hátulján annyi módosítással hogy az elszakított részeknél 1-1 kéz volt ami elragadta a részeket.
A 6 tonnás zsidóbérenc posztkommunista magyartanárom ránézett és szánalmas fejjel bólintott rám... majd kicsengettek az óráról, kihívott a folyosóra és azt mondta, hogy ne vegyek fel többet az iskolában ilyen pólót.... mondom miért? erre rávágja nekem, hogy ez a póló azt szimbolizálja, hogy az országok vették el a trianoni részeket, mondom neki, hogy ez hülyeség, de azt mondja "nem érted mit mondok" és elment.... köv. órám is vele volt... mily véletlen hát ki más felelt volna mint én .... de mondja nekem, hogy ne haragudjak meg rá, meg hogy ezzel az iskolát járatom le... mert azt hiszik majd, hogy a suliban ilyeneket tanítanak... hát mondtam, hogy ez nem lejáratás és nem itt tanulom ezeket!
Iskola után mentem haza találkoztam az osztályfőnökömmel aki nekem áll, hogy milyen incidensem volt a magyartanárral...mondtam neki, hogy ő kötött belém... de sebaj másnap pedig nekemjön az ofim is, hogy nem vehetek fel ilyen pólót, mert benne van a házirendben, hogy a mai politikai nézetekkel szembenálló mindenféle megnyilvánulás tilos(!).... én megmondtam neki hogy szólásszabadság van Magyarországon erre ő azt mondja, hogy "igen, szerinted szólásszabadság van? Hát itt nincs"
Ez azért megütött kicsit, de megmondtam, hogy engem nem érdekel, nem leszek kommunista nyalógép mint ők csak mert azt akarja 1-2 tanár... én csakazért is olyan pólókat hordok, mert nem érdekel, hogy kinek mi tetszik. A tanárokon kívül mindenki mellettem áll, az osztálytársaim, a családom, mindenki!!!! És fel vannak háborodva, hogy ilyen megtörténhet Magyarországon, hogy elítélnek valakit, mert magyarnak érzi magát, lassan már a bakancsomat sem vehetem fel, mert az is jobboldali jelkép.... Köszönöm, hogy megoszthatom veletek ezt a történetet és remélem, hogy kiteszitek az olvasói levelek közé, hogy minden MAGYAR lássa milyen emberek vannak ma Magyarországon.... örülök, hogy van ma Magyarországon egy oldal ahol az igazság van feltüntetve.
Üdvözlettel: Egy fiatal magyar
Kuruc.info: várjuk a két hulladék tanár nevét
2008. 02. 11. 8:30
Pengető és C tanárai is ilyesféle kommunista zsidó férgek lehettek...
2008. 02. 11. 11:44
A kis csíknak üzenem, hogy világ életemben utáltam a történelemórát.
2008. 02. 11. 15:53
Sieg!!!
Üzeném a sok idiota szerencsétlennek, hogy mielött bármit ír nézzen utána annak,hogy ez miről is szol!!!!
Nem a Nácikról, Nem a Nyilasokrol sem a Faszistákrol!!!
Akkora tettet vittek véghez mint még soha senki!! itt a BajtársiaSSág van a középpontban!!! Legalább nálunk van nem ugy mint a punk-ok és egyéb férgeknél. Mi nem futunk el és hadjuk ott a Bajtársunkat ha épp verik vagy bajban van!!
Heil!!!
2008. 02. 11. 16:05
Hunor88: Igazad van, de "faszisták" helyett szerintem te "fasisztákat" akartál írni :)))
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.