Gyerünk tojásolni!
Az áldást sodika küldte 2008. július 9., szerda - 13:06-korCímkék: dobalas tojas
87 komment
Miután a bíróság tegnap - sokadjára - megállapította, hogy közszereplőket (értsd: közéleti személyeket, és köztéri rendezvények résztvevőit) szabadon meg lehet dobálni tojással (csak abba kell hagyni, ha a rendőr, vagy a szervező rád szól), nyomban beindult a vadlibsi siránkozás.
És ez így helyes, mert ez jelzi, hogy GYŐZTÜNK!
Én most tehát felszólítok mindenkit, hogy használjuk ki azt a hatalmas fegyvertényt, miszerint az igazság a mi oldalunkon áll, és mostantól minden egyes hollókoszt, vadlibsi, vagy egyéb magyarságellenes rendezvényt dobáljunk szét tojással!
Ha eddig még nem dobáltál, mostantól kezdd el Te is, hiszen már TELJESEN biztos, hogy
- amíg nem szól rád a rendőr, vagy a rendezvény szervezője -
mindez abszolút törvényes, és szabad!
Tanulják meg, hol a helyük!
Mindegyik kapjon zápot a pofájába!
Hogy Gyurcsány szavaival éljek: GYERÜNK TOVÁBB! :D
By SoDI





Eddig 87 komment érkezett (
)
2008. 07. 09. 13:14
10 kilós strucc tojásokkal fogunk titeket visszadobálni igaz hogy drágák de mi meg tuggyuk engedni magunknag mmemememuauaaaah
2008. 07. 09. 13:19
Toth Mihaly nem a zsindex jogasza, hanem:
- a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Büntető Eljárásjogi és Kriminalisztikai Tanszék vezetője
- a Pécsi Tudományegyetem Büntetőjogi Tanszék vezetője
egyetemi tanar.
Tehat amikor fennhangon szoktal hivatkozni arra, hogy Morvai Krisztina az ELTE docense igymegugy, eztmeg azt mondta es mivel o doces, azt el kell fogadni, mert o szarta a spanyol viaszt nyilvan, akkor Toth Mihaly szavait is illene hasonlo keppen fogadnod. Ugye azt tudjuk, hogy az egyetemi tanar es a docens milyen hierarchiaban all egymassal, ennyit azert meg bejartal egyetemre, ugye? :-)))
2008. 07. 09. 13:22
A birosagok jogertelmezese tobb mint verlazio Mo-n, ezt a gyakorlatot surgosen meg kell szuntetni. Vagy a torvenyeket kell szigoritani vagy Fletonak osszehivni az Orszagos Igazsagszolgalatasi Tanacsot es ott felvetni a kerdest. Ez igy nem mehet tovabb, a jog (torvenyek) van(nak) az emberekert, es nem az emberek a jogert es a torvenyekert.
2008. 07. 09. 13:22
fixpont: Tóth egy kurva szar példát hoz fel.
Abban az ítéletben, amiből idéz, nem a bíróság megdobálásáról van szó, hanem a vádlott megdobálásáról.
A vádlott nem közszereplő, így őt nem lehet dobálni. A bírót viszont természetesen LEHET, csak arra még nem volt példa.
2008. 07. 09. 13:23
fixpont: Most demokrácia legyen vagy diktatúra?
Döntsd már el!
2008. 07. 09. 13:24
Demokracia, aki dobal megy bortonbe. Ennyi. Mint barhol a vilagon.
2008. 07. 09. 13:25
Nyilvan valoan a torvenyeket be kell tartani, ha szarok meg kell valtoztatni.
2008. 07. 09. 13:25
De miért menne börtönbe az olyan ember, aki véleményt nyilvánít? A tojásdobálás a véleménynyilvánítás egy történelmileg elfogadott formája.
Ezt most már sorra erősítik meg a különböző ítéletek.
2008. 07. 09. 13:28
A tojasdobalas nem velemeny nyilvanitasi forma, hanem a masik testi epsegenek a veszelyeztetese, ezert buncselekmeny.
2008. 07. 09. 13:28
Még a TASZ is elismeri, hogy a független magyar bíróság a véleménynyilvánítás általánosan elfogadható formájának nyilvánította a tojásdobálást!!!
Idézet:
"A TASZ ezúton fejezi ki tiltakozását a hétvégi fővárosi események kapcsán a tegnapi napon a Pesti Központi Kerületi Bíróságon hozott döntés ellen, mely szerint a tojásdobálás a véleménynyilvánítás általánosan elfogadható formája."
2008. 07. 09. 13:29
fixpont: Baromság.
Egy tojás nem sérti SENKI testi épségét.
2008. 07. 09. 13:30
En tudom hogy dontott a birosag, viszont az ertelmezese helytelen, ezert kell tiltakozni ellene. Ha maskepp nem lehet a birokat jobb belatasra kenyszeriteni, meg kell valtoztatni a torvenyt, es nevesiteni kell, ennyi.
2008. 07. 09. 13:31
De miért?
SZABADSÁG van, JOGOK vannak, és ez így jó, nem?
2008. 07. 09. 13:32
Errol mar volt egyszer regen szo a torta dobalas kapcsban, akkor is ilyen helytelen liberalis allaspontot foglalt el a birosag. Mar reggen a napkelteben pedzegettek, hogy mindenfele kozvetlen vagy kozvetett fizikai kontaktust (akar utes, akar dobas) buncselekmenynek fogjak nyilvanitani, es en ezt nagyon helyeslem. Egy velemenyen vagyok azokkal akik szerint a velemeny nyilvanitas csak ez kizarolag a szobeli (verbalis), illetve az irasos formakra terjedhet ki. Masra nem.
2008. 07. 09. 13:35
HÜLYE VAGY!
Strandon fröcskölés?
Kocsmai vita apró lökdösődéssel?
Tánctéren buborékok fújása?
Buszon tülekedés?
Ez mind legyen bűncselekmény??
UGYAN MÁR!
2008. 07. 09. 13:43
Meg nyilvan a jogi indoklas eroltetettseget mutatja, ezt a 'addig csinalhatod, amig a rendor azt nem mondja ne csinald, mert utana mar nem'.....
Legyen szives soroljon mar fel nekem valaki 3 ettol teljesen eltero buncselekmeny/szabalysertes tipust, amit addig csinalhatsz, amig rad nem szolnak de utana mar nem.
Tehat olyanra gondolok, hogy falhoz allitasz 10 ember es egyesevel fejbe kezded loni oket es amikor mar lelottel 7-et odalep a rendor es szol, hogy 'haggyad ma' abba' en meg azt mondok neki, hogy 'ja jo, rendben' majd hazamegyek. :-)))) Tehat 3 darabot kerek meg ami igy mukodik. Nagyon erdekelne mik azok.
2008. 07. 09. 13:45
Jo hat nyilvan, ez most punkodsi kiralysag, ameddig a torvenyi hezagokat a jogallam befalazza, aztan, - mivel meg vagyok gyozodve, hogy a magyar neonaci igen kreativ tipus - majd lehet talalni masokat.
2008. 07. 09. 13:52
Fixpont: "'addig csinalhatod, amig a rendor azt nem mondja ne csinald, mert utana mar nem'...."
JAJ!
Te ezt nagyon félreérted!
TOJÁST DOBÁLNI szabad.
Rendőrnek és szervezőnek ellenszegülni viszont nem.
Ha a rendőr azt mondja, hogy menj hátrébb 10 métert, akkor hátrébb kell menned, még akkor is, ha nem követtél el semmit.
Ugyanígy a tojásdobálás törvényes, de ennek ellenére felszólíthatnak arra, hogy hagyd abba.
Ha ilyenkor nem engedelmeskedsz, a mostani jogi helyzet alapján büntethető vagy.
Ilyen NAGYON egyszerű ez.
2008. 07. 09. 14:48
És mi van akkor, ha az a tojás véletlenül pont szemen talál valakit, akinek a szeme a tojás sárgájával keveredve szétfolyik az illető ingén?
Az büntethető? Vagy teljesen rendben van?
Mi van akkor, ha ez az ember mondjuk pont te vagy? Akkor is örülnél neki, hogy szabad?
Ilyen NAGYON bonyolult ez.
2008. 07. 09. 14:54
Jó, hát elképzelhető, hogy Sodikát soha nem csapta pofán anyuci, ha nem volt hajlandó megenni a fél napos túrósbucit, így aztán előfordulhat, hogy azt hiszi, ami az ő kicsi popókáján kikandikál, az az egyetlen valóságos igazság. Pedig a puki az csak puki, mégcsak nem is fingocska!
2008. 07. 09. 15:02
bazmeg ha itten Horn Gábor lenne a miniszterelnök bazmeg itten rend lenne itten bazmeg aaahahheememeuuuaaah de még Rogán is jó lenne bazmeg muaahaha
2008. 07. 09. 15:05
ThufirHawat: "És mi van akkor, ha az a tojás véletlenül pont szemen talál valakit?"
BAROMSÁG!
Fizikailag lehetetlen.
A tojás túl nagy dolog ehhez.
2008. 07. 09. 15:06
Anonymus: Azért van igazam, mert igazam van.
2008. 07. 09. 15:12
rend kell itten ebbe a nyamvas országban rend! az EUcionista rend! bazmeg ahahahmmmeeuaahhah és megis lessz bazmeg aahehheuaamanauaaah
2008. 07. 09. 15:15
Valahol igaz az, hogy a tojás/paradicsom/stb dobálása egy régi tiltakozási forma emiatt törvényes, ezt megtiltani sem szabad. Azonban elgondolkozik az ember, hogy hol nélkülöznek az emberek, ahol ennyi tojás FÖLÖSLEGES. Bár lehet engem neveltek rosszul, hogy az ételt megbecsülöm és megköszönöm annak aki elém rakja (esetemben szüleim vagy barátnőm szülei).
2008. 07. 09. 15:20
pontosan küzi a tojás dobálás az ételpocséklás! én például elöbb megeszem a tojást aztán csak aztán kiszarom és aztán azzal dobálózok igy nincsen pocséklás aaahahahaamamuauauaheeeuaaah
2008. 07. 09. 15:23
k0zi: Ugyan már!
A tojásokat ma már nagyüzemi méretben "állítják elő". :)
2008. 07. 09. 15:24
egyébkén mi mindig inkáb mind tojásokat inkább terorista koponyákkal dobálozunk és azt is csak gyerekkoponyákkal bazmeg aaahahmamaueuuaah
2008. 07. 09. 15:30
"BAROMSÁG!
Fizikailag lehetetlen.
A tojás túl nagy dolog ehhez."
Értem. Mikor próbálhatom ki rajtad? Mindketten nyernénk rajta, te duplán is. Egyrészt bizonyíthatnád, hogy igazad van, másrészt újabb videót posztolhatnál, én pedig eképpen fejezhetném ki nemteccésemet irányodba. Hm? Mikor? Hol?
Próbálj meg egyszer objektív lenni, és bebizonyítani, hogy állításod (miszerint tojást dobálni elfogadható dolog) mindkét érintett fél részéről teljesen elfogadható.
Csak 10 tojást vinnék, nem lenne köztük sem záp, sem savval töltött, csak sima mezei teszkós. Szóval?
2008. 07. 09. 15:35
teszkós tojás?!!! az egyenesen halálos aaahhahaamamueeuuuaah
2008. 07. 09. 15:42
lol, még hogy nem lehet kidobni egy tojással egy ember szemét... értem én, hogy kicsi a valószínűsége, de attól még van neki - Sodi-dobálásba csatlakoznék^^
2008. 07. 09. 15:43
ThufirHawat: "mindkét érintett fél részéről teljesen elfogadható."
Ki mondta, hogy nem?
Gyertek csak. :D
Aztán vagy el lesz törve a kezetek, vagy nem. :-)))
De attól még tény, hogy JOGILAG jöhettek ti is.
2008. 07. 09. 15:57
sodika: azért mert nagyüzemben állítjuk elő még meg lehet becsülni. Márcsak azért is, mert vannak akik éheznek a Földön. Az étel megbecsülése egyébként keresztény szokás, tudod asztali áldás meg ilyenek. Hálát adsz az Úrnak, hogy ételt adott neked. Mivel én nem vagyok vallásos így az embereknek köszönöm meg akiktől kapom.
2008. 07. 09. 16:00
:D te töröd el, Sodi cica?:D
2008. 07. 09. 16:06
k0zi: Na de a Tesco-s szart nevezhetjük "ételnek"? :)))
takezo: ":D te töröd el, Sodi cica?:D"
Ó, nem szükséges, én nem vagyok operatív ember :DD
2008. 07. 09. 16:16
sodika: tojást nehéz gyártani
2008. 07. 09. 16:19
Én azt mondom, táppal etetett tyúk nem igazi tyúk.
2008. 07. 09. 16:19
A zsidókat régen kövekkel dobálták. Akkor még volt becsület. Tisztelték az ételt.
2008. 07. 09. 16:37
„Lecsót akartam főzni” – mondta a rendőrnek a Hősök terén egy úr tojással. És emelt fővel távozott.
HIHIHII :DDD
http://www.168ora.hu/cikk.php?cikk=22003
2008. 07. 09. 16:40
"Hócipő: Ha el is fogadom az Ön álláspontját, honnan tudhatom, hogy a felém repülő macskakővel azt akarják-e kifejezni, hogy kedvelnek engem, vagy azt hogy nem?
Flömpf: Pedig nagyon egyszerű. Ha az ön felé szálló macskakövön pici piros szívecskék vannak, vagy rá van szigetelőszalagozva egy édes kicsi macska is csengettyűvel a nyakán, akkor az nyilvánvalóan a szeretet kifejezése."
---
LOL :DDD
Ez jó, mégse ballib is.
http://www.hocipo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=1413
2008. 07. 09. 16:43
lehet azért nem engedik az élelmiszerár-csökkentést, mert akkor még többet kapnának...
azt megmondhatná nekik valaki, hogy régebben a bűnözőket, nemkívánatos embereket, stb vitték ki a főtérre és mindenki dobálhatta, ezek meg mentek maguktól, ezeknek mindenük van csak méltóságuk nincs...
ahogy látom ezek (pártok) minden irányból védik magukat. még a végén leszereltetik a lámpaoszlopokat, mert be lett nekik ígérve, hogy azon fognak lógni, remélem nem adtam ötletet :D:D:D
2008. 07. 09. 16:43
sodika: attól még étel, megeszed, életet ad neked. (egyébként azért 25-35Ft 1 db tojás és nem 50-100Ft, bár akinek anyu feltölti a hűtőjét az nem érdekli)
2008. 07. 09. 16:49
Fogalmam sincs, mennyi, én enni szoktam, nem venni :))
2008. 07. 09. 16:50
k0zi: Egy hajdani vizitdíj összegéből 10 buzit meg lehet dobálni! Ne hülyéskedj, kurvára megéri :DD
2008. 07. 09. 17:01
Sodika te közszereplő vagy?
2008. 07. 09. 17:04
sodika: itt nem a pénz a lényeg, hanem az étel, remélem egyszer majd megérted...
2008. 07. 09. 17:04
Magánemberi minőségemben nem.
Néha meg igen.
Mint oly sokan.
2008. 07. 09. 17:06
k0zi: Étel, vagy annak megfelelő értékű egyéb tárgy...
Mi a különbség? :)
2008. 07. 09. 17:08
Ebből a forintárfolyam spekulációból egy szűk, kiválasztott réteg megint és kurvára tovább gazdagodik. Dehát nem véletlenül nem vagyunk az euroövezet tagja. Különben nem lehetne így játszogatni.
Saját pénzt kellene már rég használnunk.
2008. 07. 09. 17:34
egy másik olvasó: szerinted a forint kié? Ha bevezetsz egy saját pénzt azzal szerinted nem játszanának a spekulánsok és a gazdagok?
sodika: az étel nem pusztán egy értéktárgy, hanem létünk alapja, minden más fölösleges. Az mutatja, hogy jóléti társadalomban élsz, hogy számodra az étel egy természetes dolog.
2008. 07. 09. 17:49
Materialista, ateista, és a neokon propaganda által megvezetett emberke vagy k0zi.
Azért van, mert a nyáron sokan váltanak valutát, hangulatjavító tényező, majd figyeld meg mennyit romlik a forint az ősszel...
Fixpoint meg ugyanazt a baromságot mondja mint a Drazsé, szót sem érdemel.
2008. 07. 09. 17:52
Fixpont írta :
"birosagok jogertelmezese tobb mint verlazio Mo-n, ezt a gyakorlatot surgosen meg kell szuntetni. Vagy a torvenyeket kell szigoritani vagy Fletonak osszehivni az Orszagos Igazsagszolgalatasi Tanacsot es ott felvetni a kerdest. Ez igy nem mehet tovabb, a jog (torvenyek) van(nak) az emberekert, es nem az emberek a jogert es a torvenyekert."
Mondtam én, hogy te egy gyurcsányista vagy, hiába tagadod. Ha ugyanazt mondod, amit ők, oda is tartozol.
Továbbá aki a zsidók barátja, az egy lesz közülük.
2008. 07. 09. 17:53
Bella Árpád: Buzi fieszta vízágyúval és könnygázzal
Dátum: 2008. July 09. Wednesday, 09:48 Szerző: akac
Publicisztika
Az idén már közel sem volt annyira zavartalan a buzik felvonulása a fővárosban, mint a korábbi években. Hatalmas rendőri készültség jellemezte a várost, amely egyáltalán nem tolerálta sem magát a magamutogató deviáns fölvonulást, sem a rendőrség megfélemlítő utcai jelenlétét. Az átlag pestieknek megvolt az elítélő véleményük arról a rendőrségről is, mely párthadseregként lehetetlenné tette az Andrássy út környékén lakókat szabad mozgásukban.
Mint ismeretes Tóth Gábor Budapest rendőrfőkapitánya június 11-i határozatában betiltotta a deviáns csoportok magamutogató masírozását (http://pride.hu/article.php?sid=2737). Röviden summázva a betiltás oka a felvonulás forgalom akadályozó hatása. Pár nappal később sajtóhírek szerint a rendőrfőkapitány megegyezett a felvonulást szervező csoportokkal és engedélyezte a „rendezvény” megtartását. Tóth Gábor tehát visszatáncolt. Vajon miért? Talán azért, mert meghatották ezeknek a természetellenes egyéneknek a sirámai? Nem hiszem. Gyanítom - és biztosan tudom, hogy mások is hasonlóképpen vélekednek erről -, hogy a háttérben a főkapitányra nehezedő politikai nyomás húzódhat meg. Nem igazán emlékszem arra az utóbbi éveket visszaidézve, hogy sűrűn előfordult volna, hogy a főváros rendőri vezetője pár nap után visszavonja a korábban kiadott határozatát. Mi történhetett ezalatt a pár nap alatt? Rájött volna Tóth Gábor arra, hogy mégsem okozhat gondot a felvonulás? Ezt sem hiszem.
A fővárosi rendőrség vezetése tökéletesen tudatában volt azzal is, hogy deviáns lelkületű csoportok fiesztája a városban a többségi, egészséges mentalitású lakosság ellenszenvével találkozik. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a hihetetlen rendőri felvonulás, mely a buziparádé biztosítására rendeltetett. Helikopter, rendőrségi szállítók, könnygázvetők, vízágyúval felszerelt merci, melyben színezett víz várta a fürdőzőket, ahogyan azt már megszokhattuk. Még vidékről is érkeztek fel rendőri alakulatok. Állítólag hatezer körüli volt a mozgósított rendőri állomány száma. Tehát a rendőrség és mindenki tudta, hogy ez a felvonulás nem múlik el összecsapás nélkül. De ez már csak az okozat volt. Vajon hány millióba került nekünk adófizetőknek ez a július 5-e? Abban biztos vagyok, ennyi pénz több lerobbant állapotú vidéki iskola felújítását tette volna lehetővé. A kórházakról nem is beszélve. Hány inkubátort, életmentő készüléket, vagy a (valóban) rászorulóknak segélyt lehetett volna ebből az összegből biztosítani. Ezt vélhetőleg pontosan sosem tudjuk meg. Abban azonban biztosak lehetünk, hogy amennyiben a főkapitány tartja magát az első határozatához, akkor nincs cirkusz és nekem sem kell ezt az „inkubátoros” szöveget leírnom, amit általában azok szoktak a szociális érzékenységüket fényesítvén bevetni, akik most éppen a buzik jogai mellett kardoskodnak oly’ nagy hevességgel.
Az MSZP-s Lévay Katalin a köztévében úgy nyilatkozott, hogy a tegnapi nap a magyar demokrácia egyik szégyenteli napja volt. Azt is elmondta, hogy azért ment ki a felvonulásra, mert szerinte a politikusoknak jelenlétükkel példát kell mutatniuk, és vállalniuk kell azt a sorsot, amit a homoszexuálisok naponta átélnek.
Tiszta beszéd! Csak arról nem szólt a tisztelt eu-s képviselő asszony (eu szándékosan kisbetűvel írva), hogy milyen sorsot élnek át a szerencsétlen deviánsok.
Nos, senki, sehol az országban nem bántja őket, viszont a többségi, egészséges társadalom tagjai elvárják tőlük, hogy természetellenes életükkel ne hivalkodjanak, és ne próbáljanak az „elnyomott másság” képében tündökölni, mert ez nem igaz, nincsenek elnyomva. Ha valaki a normálistól eltérő szexuális beállítottságú, az a magánügye, nem tartozik másra. Ennyire egyszerű az egész.
Tóth Gábor főkapitány szerint a rendőrség jól teljesítette feladatát, megelőzték a súlyosabb történéseket és gyorsan reagáltak. (Igaz összetört 15 rendőrautó, előállítottak majdnem hatvan embert, többen - köztük rendőrök is – megsérültek az összecsapásokban, de semmi baj, majd ezeket a „veszteségeket” is hozzáírjuk a számlához, amelyet az adófizető áll.)
Úgy gondolom, Tóth Gábor budapesti rendőrkapitány rendkívül kényelmetlen helyzetbe került, mondhatni a politika és a rendőri szakma két satupofája közé. Tóth Gábor intelligens, értelmes fiatalember. Nem tudom van-e kiskorú gyermeke. Amennyiben igen, ő kiengedte volna őt az Andrássy útra egy ilyen természetellenes parádé megtekintésére? Nem valószínű.
Az alapvető hibát viszont abban követte el, hogy a felvonulás betiltásának okaként nem a valóságot, tehát az egészséges többség nemtetszését jelölte meg, mely jogos felháborodást válthat ki az emberekből, amelynek nemkívánatos, esetleg erőszakos következményi is lehetnek, hanem azt a szokásos sablont húzta rá, ami a nemzeti oldal programjainak betiltásakor már Gergényi idejében is többször „bevált”.
Az orvostudományban sem győzi le a tüneti kezelés a végkifejletet. Az okot kell megtalálni. Az ok jelen esetben a deviáns másság reklámozásának engedélyezése volt. A többi már csak az okozat, vagyis az erre adott reakció. Hogy ez kinek volt jó? Az érintetteket vélhetően a parlamenti pártok padsorai között kell keresnünk.
Az ölebmédia természetesen néhány napig a felvonulás miatt kialakult botrányon fog csámcsogni, és a háborgókat a már jól megszokott „szélsőséges”, „csőcselék”, „futballhuligán” jelzőkkel illeti.
A rendőrség pedig továbbra is szolgál és véd. Szolgálja a hatalmon lévő pártot vagy éppen pártokat, és megvédi őket a nép haragjától. Az utóbbi hat évben ez már így szokás. Jó lenne rajta változtatni!
2008.07.06.
Bella Árpád
FÚSZ
2008. 07. 09. 17:55
A ma forgalomban lévő összes törvényes fizetőeszköz "fedezete", világbanki kölcsön. Vagyis minden egyes 5-20.000Ft-oson kölcsönkamat van. Mert saját pénzt nem adhat ki a kormány, csak kölcsönt vehet fel, amelyet az MNB a valutalapban tárol. Ő határozza meg, hogy 1 EUR hány HUF-t ér. Ennek megfelelően nyomtat és hoz forgalomba, vagy éppen von vissza bankjegyet, befolyásolva a forgalomban lévő pénz mennyiségével annak értékét, az infláció nagyságát.
Az MNB fölött sem a kormánynak sem más magyar közjogi intézménynek, személynek nincs befolyása.
Nem állami intézmény hanem egy magánkézben lévő (európai, világméretű) bankrendszer kihelyezett fiókja.
2008. 07. 09. 17:58
Ezek tartják kézben az oktatást is, így a közgáz és a pénzügy ismereteket is meghamisítják.
Eredmény : sok diplomás "okoska" aki nem ismeri fel a saját nemzete érdekeit, és ezzel összefüggésben a saját érdekeit!
2008. 07. 09. 18:01
Ez az oka a rövid időn belül rohamosan növekvő és visszafizethetetlen állami adósságnak is.
Soha nem lehet visszafizetni, így találták ki.
A lényege az országok gazdaságának totális tönkretétele.
A II. VIlágháború előtti hatalmas német inflációt is csak új fizetőeszköz bevezetésével lehetett megfékezni, a kamatterhektől megszabadulva pedig a gazdaságot növekedési pályára állítani.
2008. 07. 09. 18:25
Sodi, drága! Ha a te beteg fajtád népesítené be ezt az országot, akkor elbújdosnék Ámerikába. Pszichológiai tény, hogy a homofóbiások elsöprő többsége, azért buzizik, hogy ezzel enyhítse az afelett érzett lelkifurdallását, hogy ő maga is vonzódást érez saját neméhez. Ezzel mintegy takargatja önnön szégyenét. Mert olyan korlátolt, hogy nem tudja beismerni, hogy ez nem is az (ti.: nem szégyen). A zsidózás meg már régen kiment a divatból (ceterum censeo: fogjuk rá másokra). Szal az egoizmus gyökereiből táplálkozik az, aki saját maga helyett mindig a másikban keresi a hibát. Aki mindig másokra mutogat, azért teszi, mert képtelen a saját problémáival megküzdeni. Mert egy tehetetlen. Namost ezt nehogy magadra vedd, Sodi, drága, ezt most én csak úgy általánosságban mondom. Mint egyfajta okosságot. Egy olyan, hogy... tudod, drága. Olyan kis fricska. Oan pici incselkedés. Szióka! Ja! U.i.: Ki a faszomat érdekel a tojásdobálás problematikája, kurvára feleslegesen eltöltött idő egy ilyen óvodás kérdéssel foglalkozni.
2008. 07. 09. 18:25
Nuel : tudod, amit mondtál, arra mondják azt, hogy az újgenereráció megszakért.... XD
Még gépiesebben és még kíméletlenebbül fogadják el és vallják magukénak a globális uralmi rend propagandáját, mint a késő kádári "technokraták" (kizárólag pénzügyi folyamatokban gondolkodók)
Csak hát, könnyen lehet, hogy a rosszabbik lapot húzzák, nem jut fényes karrier, és akkor majd rájönnek, mi a gond a jelenlegi berendezkedéssel.
2008. 07. 09. 18:28
Hülye fasz, a buzik megérdemlik, hogy heélyre tegyék őket.
A közfürdőket azért nem lehet arra használni, amire valók, mert a beteges buzi állatokott basznak.
Milyen jogon lehet ezt? Ez közszeméremsértés. Igenis verni kell őket!
Aki homofóbozik és fasisztázik, az talán nem másokra mutogat?
A magadfajta rejtőzködő, sumák zsidók szeretnék, hogy kimenjen a divatból a zsidótéma, mert a piszkos kis ügyeikre mostanában túl sok fény derült. :-)
2008. 07. 09. 18:35
Ahol rendpártiak ott eleve nem is engedélyezik a buzi felvonulást.
A moszkvai pártiárka a valódi konzervatív. Azt mondja, a homoszexualitás bűn, ami magánügy, de ha az utcára akarnak mennek "prájd" módon magamutogatni, akkor azt meg kell akadályozni.
A neokon "chartás" férgek pedig, akik gyülekezési és egyéb vonatkozó törvényeket akarnak szigorítani, nem konzervatívok, hanem cionisták. Hiába sumákolsz fixpont. :-)
Á, megszakérteni lehet nem mainstream módon is xD
Az érdekes kérdés, hogy ha valaki ALAPOSAN elolvasna MINDEN írást ami a hungarista gazdpolt taglalja, (pl. Literáti Vágó Pál online is elérhető könyvei) és tovább gondolná, hoygan alkalmazhatóak azok a jelenlegi helyzetre, az nagyon nagyot dobhatna egy AKTUALIZÁLT ÚJ KÖNYVVEL.
Állítólag vki írja már ezt a könyvet...
IRÁNYÍTOTT TERVGAZDÁLKODÁS
A természettől és egyéb körülményektől függő gazdálkodás igen gyakran hátrányos lehet a nemzetgazdálkodás szempontjából. Vannak tények, amik termésfölösleget, árubőséget, túlkínálatot idéznek elő és így áresést, ráfizetést vonnak maguk után. Vannak olyan esetek is, amikor ennek az ellenkezője történik: áruhiány, nélkülözés. A nyugati államok körülményes és költséges úton próbálják a termelést irányítani. Amerikában például sok farmert azért fizet az állam, hogy ne termeljen. Másutt korlátozzák az egy hektár területen tartható haszonállat létszámát, megszabják a komló- és a szőlőtelepítés nagyságát, a tejtermelést kontingálják, a szőlőtelepeken bortermést csökkentő metszést alkalmaznak, stb.
Ezen tények beilleszthetők az irányított tervgazdálkodás értelmezésébe.
A Hungarista Állam a kis parasztgazdaságok eredményeire építi a nemzetgazdaság zavartalan működését, ezért szükségesnek tartja, hogy irányítsa és tervezze a gazdálkodást. Az államnak különféle gazdasági hivatalok, statisztikák, bel- és külföldi piacok kutatásának jelentései, a földgömb klimatikus változásainak figyelése, a külállamok gazdasági vezetéséről való tájékozódás lehetőségei állanak rendelkezésre, amelyek alapján eredményesen összhangba tudja hozni a nemzetgazdálkodás különböző ágait.
A kommunista nemzetgazdálkodás megbukott, az egész kommunista gazdálkodási rendszer csődöt mondott. Hiányzott belőle a gazdálkodás legfontosabb mozgató ereje: az egyéni érdek. A háború előtti és alatti német és olasz tervgazdálkodás viszont remekül megállta a helyét, mert céljában a nemzet áruigényeinek kielégítése állott, nem pedig a tőzsde spekulánsok, lánckereskedők meggazdagodásának elősegítése.
A Hungarista Állam a bel- és külföldi piacon való széleskörű tájékozottsággal igen nagy segítségére tud lenni nemcsak a mezőgazdaságnak, hanem az iparnak is.
HITELKÉRDÉS
A hitel hatását az ország gazdasági életére két egymással ellentétes politika irányzattal kormányzott rendszer példájával lehet megvilágítani. Egyik a liberál-kapitalista politikával kormányzott országok hitelpolitikája, amely megakadályozza a nemzeti érdekű, egészséges gazdasági élet kialakulását az anyag- és pénzforgalom állandó zavarásával, amit a magas kamat idéz elő. A másik a Második Világháborút megelőző időkben az olasz és német nemzetiszocialista rendszerek, ahol a hitelt alárendelték a nemzet érdekeit szolgáló gazdasági életnek. Ennek eredménye az lett, hogy aránylag kisebb anyagi és pénzforrások ellenére teljes anyagi és tőke ellátást élvezett a nemzetgazdaság. Ezért tervezi a Hungarista Állam is a hitel befolyást a Nemzet érdekében való szabályozásra. A pénzkibocsátás állami feladatnak, számít, amelynek mennyiségét és forgalmát az évi mezőgazdasági és ipari termelés összegét kb. 15%-kal meghaladó összegben tervezi megállapítani. A mezőgazdasági kölcsönök nem lehetnek magasabbak mint a mezőgazdasági tiszta jövedelem egyharmada, vagyis ha a jövedelem hat százalék, a kamat csak két százalék lehet. Ez a rendszer érvényes az ipari kölcsönre is.
A KERESKEDELEM RENDEZÉSE
A kereskedelem a gazdasági élet nélkülözhetetlen szerve, amelynek feladata a Nemzet dolgozói által készített javaknak a fogyasztókhoz szükség szerinti eljuttatása és a külkereskedelmi mérleget egyensúlyban tartó export szükségletnek kielégítése. Ezt a közérdekű szerepet a múltban tönkretette a lánckereskedelem, amely kérlelhetetlen kizsákmányolója volt a termelőnek és fogyasztónak egyaránt. Veszélyeztette a nemzetgazdálkodás eredményét és a fogyasztás zavartalanságát. A Hungarista Államban a lánckereskedelem tilos. Kereskedelme az egy és ugyanazon személyek által működő begyűjtő és elosztó egységek rendszerén alapuló. Terv fogja megszabni, hogy hol és mennyi begyűjtő-elosztó üzlet létesüljön, hogy a termelt javak a legelőnyösebb áron jussanak a fogyasztókhoz.
A TŐZSDE ÉS KARTELL ÜGY RENDEZÉSE
Minden országban, ahol liberál-kapitalizmus uralkodik a gazdasági életen, az emberi szorgalom, tudás és képesség által keletkezett anyaghalmazat értéke a tőzsde mesterkedésének és a kartellek központosított hatására a nemzet belső ellenségeinek páncélszekrényébe vándorol. A pénz hatalma állandó veszélyt jelent a nemzetgazdaságra. Ezért kartellek nem létezhetnek a Hungarista Államban! A tőzsde pedig szigorú állami ellenőrzéssel működhet és tiszta jövedelmének 70%-át adóba kell fizetni.
A kartellek betiltásának oka az, hogy a nemzetgazdaságnak még sokkal súlyosabb károkat okoznak, mint a tőzsde; mert gazdasági hatalmukkal még az államigazgatásra is befolyást gyakorolva, olyan védő vámokat léptetnek életbe, amelyek korlátozzák a külföldi áruk behozatalát; így egyedül uralkodnak a hazai piacon és diktálhatják a fogyasztók megkárosítására a fogyasztói árakat, és az ellátást zavarják.
2008. 07. 09. 18:38
Aki extraprofitra tesz szert a más munkájából, az pedig igenis FREELOADER.
Amúgy az ingyen ebéd létezik, de csak a nagytőke és a bankok részére.
Te vagy a bank. Ülsz, és minden pénzmozgásból leesik neked valamennyi. Olcsón veszel és drágán adsz.
Bizony, NEKIK van ingyen ebéd.
Ha valahol nyereség jelentkezik, akkor a másik oldalon valaki rosszabbul járt.
Az anyagmegmaradás törvénye. A megtermelt javak mennyisége adott.
2008. 07. 09. 18:45
Na, elérted a célod, jól felidegesítettél. Legközelebb - ígérem - sztoikus nyugalommal fogom figyelmen kívül hagyni ténykedéseiteket. Ja, és persze: kapja be a kormány, meg a jobb oldal is. De főleg az összes műmagyar (ezek ti vagytok), mert én is hányok a hazugságtól, csak én ezt a hazugságot mondjuk Hamvas Bélai értelemben veszem, nem úgy, mint ti, felületes, rosszerkölcsű, irreális, torz világképpel megvert, hangoskodók. Fogalmatok nincsen az erkölcsről, elképzeléseitek sincsenek, mert az erkölcs nem gumiból van, hanem vasból, és mindenkire egyaránt érvényes. Igen, rátok is. Azt hiszitek, ti majd igazságot tudtok tenni? Faszkalapok, nézzetek kicsit körül Afrikában, vagy Indiában ott igazán rossz sorsa van az embereknek, nemhogy autójuk, házuk nincs, hanem tényleg nincs mit enniük, ti meg fel vagytok háborodva, mert nektek nem jutott jacuzzi, irígykedve nézitek a hazug politikusokat, és szidjátok őket, mert azt hiszitek, nektek is jár az, ami nekik jutott. És ha elfogytak a politikusok, jönnek a homoszexuálisok. Gratulálok, faszkalapok. Bocs, forradalmárok. Hehe.
2008. 07. 09. 18:50
nuel: jó, akkor vezessünk be egy vadi új magyar pénzt, ami csak a miénk. Na most erre hogy lesz fedezet? Mert a nyugatnak is el kell ismernie vagy úgy járunk mint Románia, lesz tuti saját fizetőeszközünk, de ha valami import cuccot akarunk venni, akkor majd az eladó euróban vagy dollárban követeli a termék árát. Az világos, hogy egyszer meglesz a böjtje ennek az erős forintnak, az hogy ez ősszel kezdik-e el eladni, vagy jövőhéten azt senki sem tudja. De már az erős forint se túl jó az országnak...
egy másik olvasó: az államadósság visszafizethető, csak ahhoz komoly megszorítások kellenek (látható, hogy a Bokros csomag után is szépen csökkent az államadósság, csak aztán a Medgyessy kormány szépen szétosztotta az államkasszát jólétre, fejlesztésre meg kénytelen volt hitelt felvenni).
2008. 07. 09. 18:58
Tyű, bocsánat, joe, lebuktam. Zsidó vagyok. És buzi. Jah, és enyhén barna a bőröm színe (nem, egyáltalán nem szoli: születésemtől fogva). Valamit kifelejtettem?
Joe, amikor kimondod, hogy "buzi", akkor ugye bevillanak ilyen képek az agyadban? És kitágul-e a pupillád, mikor meglátsz egy jólformált mezitelen férfi testet? Mert akkor klasszikus eset vagy. :-) Ne tartsd csukva a szemed, térj meg! Megkönnyebülés - állítólag, - és nem kell majd mindig veszélybe sodornod magad, meg rendőrségre járkálni, nem leszel többé köztörvényes! És ami a legfontosabb: nem telepedsz rá mások energiáira azzal, hogy folyton bántod őket. Teee. Nagyfiú. Marad még olyan, akit szidni lehet, így is, egyet se félj! (Vigyázz, mert ez most provokátíve mondtam neked, erre a csontra nem szabad ráharapni, kérdezzed a sodit, majd ő felhomályosít az ilyen ügyekről)
2008. 07. 09. 19:02
„Kedves meleg és leszbikus, továbbá biszexuális és transznemű honfitársaim! Tisztelt Szivárvány Misszió Alapítvány!
Remélem, nem veszitek rossznéven, ha gyorsan leszögezem: Tatjánával ellentétben levelem megírását nem a viszonzatlan vágy felett érzett elkeseredés motiválta. Senkinek semmi köze nemi irányultságomhoz, ezért nem is hangsúlyoznám; vegyétek úgy, hogy ezt a levelet (és a benne megfogalmazott kérdéseket) egy olyan rendőr írja, akinek soha semmi problémája sem volt veletek és reméli, hogy ez a jövőben is így marad.
Az elmúlt hetek médiabéli polémiái a holnapra tervezett demonstrációtokkal kapcsolatban számos akciót, reakciót, re-reakciót váltottak ki, melyekből ti is és ellenségeitek is bőven kivetté(te)k részüket. Nem szeretném levelem a homoszexualitás genetikai, társadalomtudományi, pszichológiai, történeti, jogi, erkölcstani vagy orvosi részleteivel túlterhelni (a neten ezermillió anyag olvasható ezekben a témakörökben a világ összes nyelvén), ezért csak pár – esetenként költői – kérdést engedjetek meg a Meleg Büszkeség (más verzióban: a Meleg Méltóság) Napjára tervezett felvonulásotokkal összefüggésben (noha őszintén mondom: a tavalyi parádé egyes részleteire visszaemlékezve sem a méltóság, sem a büszkeség szó létjogosultságát vagy indokoltságát nem igazán látom, de az is lehet, hogy szegényes műveltségem okán nem vagyok tisztában ezen szavak eredeti jelentésével):
- Tudjátok-e, hogy hány rendőrt vezényelnek ki szombaton a rendezvény (a vonulás) biztosítására?
- Tudjátok-e, hogy ezek a rendőrök szombaton döntően túlmunkát fognak teljesíteni?
- Tudjátok-e, hogy – ha a túlórákat kifizetik – mennyibe kerül mindez az adófizetőknek (nektek, nekem, nekünk, mindenkinek?)
- Tudjátok-e, hogy – ha a túlórákat nem fizetik ki – a szombati szolgálati időt kétszeresen, munkanapokon kell kiadni, s ebből kifolyólag két napig ismét még kevesebb rendőr lesz az utcákon, mint általában?
- Tudjátok-e, hogy a rendőrségnek jelenleg máris 2 milliárd forintot meghaladó tartozása van?
- Tudjátok-e, hogy a biztosítási intézkedésekkel érintett budapesti utcákban hány ember életét keserítik meg a kordonok, lezárások, igazoltatások, a közlekedési előírások ideiglenes megváltoztatása, a földalatti üzemen kívül helyezése, a parkolás megtiltása?
- Tudjátok-e, hogy azok a rendőrök, akik szombaton a parádét biztosítják, ezalatt nem nyomozhatnak, nem járőrözhetnek, egyszóval (bármilyen nevetségesen és/vagy kincstárian hangzik is) nem üldözhetik a bűnt, nem előzhetnek meg és nem deríthetnek fel bűncselekményeket?
- Tudjátok-e, hogy számos bűnöző előre készül a szombatra, mert tudják, hogy az amúgy sem túl fényes közterületi jelenlét ezen a napon (a pesti belvárostól eltekintve) a fővárosban gyakorlatilag a nullához fog közelíteni?
- Tudjátok-e, hogy ki, avagy mi késztette (kényszerítette?) Tóth Gábor budapesti főkapitányt arra, hogy eredeti (a rendezvényeteket megtiltó) határozatát megváltoztatva végül mégis engedélyezze a vonulásotokat?
Ismét csak gyorsan leszögezem, mielőtt az orrom alá dörgöli valaki: igen, tudom, jogállamban és demokráciában élünk, ahol mindenkinek jogában áll az utcára menni és (az alkotmányba, illetve más törvényekbe nem ütköző) magatartást tanúsítani, a rendőr feladata pedig az állampolgárok biztonságának garantálása. Természetesen a legjobb tudásunk szerint fogunk rátok vigyázni, és apróbb szemrebbenésekkel meg néhány elmorzsolt szitokszóval viseljük majd a nektek szánt záptojások és rothadó paradicsomok százainak becsapódását testünkön, felszerelésünkön, autóinkon (és reménykedünk, hogy sem utcakő, sem benzinespalack nem lesz a választékban), mialatt ti jókedvűen (vagy annak látszódva) táncolni fogtok a teherautókon. Ez kétségkívül alkotmányos jogotok, tehát éljetek vele bátran.
Ettől függetlenül óhatatlanul eszembe jut egy – talán kicsit erőltetett – párhuzam: senki nem vonja kétségbe az olasz nők azon alkotmányos jogát, hogy parányi kétrészes fürdőruhát (netalán monokinit) hordjanak, az viszont egyik olasz alapítvány vezetőinek agyában sem fordulna meg, hogy összetoborozzon pár száz harcos feministát és lengén öltözve mondjuk a palermói főutcán verbuváljanak híveket és szimpatizánsokat mozgalmuknak.
Végezetül még egy kérdés:
- Tudjátok-e, hogy – legalábbis szerintem – egy-egy ilyen megmozdulással nemhogy barátokat, szimpatizánsokat nem szereztek, hanem pont ellenkezőleg: olyan emberek fognak dühvel, megvetéssel, haraggal, sőt, gyűlölettel rátok tekinteni, akiket eddig nem nagyon érdekeltetek?
Eseménymentes szombatot kíván nektek (és önmagának):
egy rendőr”
2008. 07. 09. 19:07
Arról van szó, hogy nincs joguk össze fertőzni a vizet a közfürdőben.
Azért téma mert ma vmi buziknak behúztak párat vmelyik gőzfürdőben, előbb volt a hírekben.
A milliomosok közt sok a buzi, mivel a buzikat, és általában a visszataszító deviáns elemeket maguk előtt tolják a zsidók, hogy ezzel is megalázhassák a gojokat.
Igen, a média is ilyen. Beszédhibásból lesz tv bemondónő ("détót" kriszta) , bunkó cigány kap főműsoridőben terepet (gyáöűzike) és a többi
Bohócok, kurvák, buzik, ez a zsidó show business
2008. 07. 09. 19:12
Az intelligens felsőbbrendű heteroszexuálisok meg csak nézik :)
2008. 07. 09. 19:12
Miért, a léderer, a lévai és az orosz józsi talán nem zsidók? xD
És aki létezik azt emlegetik. :-)))
2008. 07. 09. 19:14
nem tojás kell ide, hanem tojásgránát...
2008. 07. 09. 19:24
Kedves SF! Ezt üzenem az egy rendőrnek: Hát te biztosan valami tisztféle lehetel, mert nagyon furmányosan fogalmazol. Akkor én is felteszek egy kérdést:
- Tudod-e, hogy tikteket nem a meleg közösség miatt vezényeltek oda ahova? Pontosabban fogalmazva: Tudja-e magácska, hogy a rendőrség a rendbontók miatt vonult ki? Szóval, hogy az igazi ok a rendbontás fennforgása, s nem a felvonulás. Egy felvonulásra, ahol nincs rendbontás, mi a fenének vonulnának ki a rendőrök? Szal, mint ahogyan betörés fennforgása esetén sem a ház tulajdonosát, hanem a betörőt kell hibáztatni a súlyos forintokba kerülő rendőri intézkedések lefolytatásának szükségessége okán. Remélem érthető a párhuzam, amivel a kiskegyed érvelésében fellelhető logikai hengerbucska megvilágításában szeretnék lenni elhivatott.
2008. 07. 09. 19:30
Emlékeztek a Bronski Beatre? Az egy fasza kis csapat volt a 80-as években fülbemászó zenével. Tökjó: itt egy link, nézzétek, és ítéljétek el ti is az erőszakot!
http://youtube.com/watch?v=U7-q1WRaKNg
2008. 07. 09. 19:54
én emlékszek rá, a régi mtv-n mindig ezt nyomatták..a kis kopasz nagy homi)))))))))))))))
2008. 07. 09. 20:03
Ügye, bron(islavkamin)ski? :-) Nevedről jutott az eszembe. Majdnem anagramma. "Kiskopasznagyhomi" Ez aranyos. Basszus, ha vannak ilyen pozitív megnyilvánulások is (ezt mondjuk annak veszem), akkor mi a túróért kell ez a nagy dobálás, meg tojásgránátozás, meg mittomén? Emberek. Rosszul esik nekik. Ezt nem lehet egyszerűbben. Miért fáj nektek, hogy meg akarják mutatni magukat a nagyvilágnak? Jó, arra az egy délutánra behúnyjátok a szemetek, aztán ennyi és pont. Arról nem is beszélve, hogy a saját népszerűségeteket romboljátok.
2008. 07. 09. 20:22
rátapintottál a lényegre..... hát ne akarják megmutatni a nagyvilágnak.....most komolyan....itt ez a legfőbb gond, meg ugye hogy nagyon melléjük állt kurcsány meg bandája.....
2008. 07. 09. 21:18
ma milyen pered volt, vagy melyik bíróságon heréztél te ingyenélő szarkupac?
2008. 07. 09. 21:22
zoli: Fel te éhes proletááááááááár ;PPP
2008. 07. 09. 21:28
sodi, te ittál..))))))))))
2008. 07. 09. 21:30
piccit ;pppp
2008. 07. 09. 21:30
meg nem is otthon vokk
2008. 07. 09. 22:02
vigyázz a csajokkal, nehogy összeszedjél valamit)))))))))))))))))) nem lehet belehalni, csak viszket))))))))))
2008. 07. 09. 23:57
"Tanulják meg, hol a helyük!"
Olyan jó lenne ha megtennéd végre.................
2008. 07. 10. 8:10
Hát akkor mégse csak a melegek terjesztik a kórokat? Sodi, egyetértek a Bronnal, inkább basszál, és ne baszogassál. Az oan töketlen dolog.
2008. 07. 11. 7:48
Nekem te ne tegyél párhuzamot a szintizene és a legperverzebb buzik közé! Az Erusure is egész jó - de az csak zene.
És nem utcai felvonulás!
Sajnos nemrég kiderült a zenészük HIV pozitív! Ez is vele jár. Aki buzul, az konkrétan az életét kockáztatja!
2008. 07. 11. 8:59
Nem tettem párhuzamot, és főleg nem neked, pláne nem a perverzséggel. Erasure, Bronski Beat, Pet Shop Boys, Eric Clapton, Boy George, még Freddy Mercury is (RIP) - felvállaltan vagy nem, de ők mind meleg előadók, lehet a zenéjüket a "kurvajó" vagy a "szar" jelzővel illetni (egy része szerintem fasza), de, ők is azok ellene a megnyilvánulások ellen küzdöttek/küzdenek, amelyekkel ti támadjátok őket. Ennyi. Ha nagyon párhuzamot akarunk vonni. De nem akarunk nagyon.
2008. 07. 11. 9:10
Cionista világ-lobbi létezik, ez ellen kell küzdeni, mellesleg a népességcsökkentés a céljuk úgy általában, az aids is mesterségesen előállított vírus.
Nem csak Sarkozy hülyesége a liszaboni tákolmány, de ő dobta be most meg az ACTA és a szoftverszabadalmak kérdését újra + ezt is :
http://hungary.indymedia.org/node/8254
Ezek ellen a cionista kapitalista szemetek ellen kell harcolni - mert ők most a fő a világrontó erő!
2008. 07. 11. 9:11
Miért nem lehet linkelni? :))
Jöhet a szovjet internet? A kormányzat döntene, mit lehet és mit nem
Az új törvénycsomag értelmében Európában a kormányzatok dönthetnék el, mely szoftverek és szolgáltatások használhatóak törvényesen a világhálón. A jogvédő szervezetek szovjet a típusú internet létrehozásától tartanak
2008. 07. 11. 9:13
A szabadságjogok szűkítése, az állampolgárok korlátlan megfigyelése, hatalmas rohamrendőrség létrehozása
Az EU egy szabadkőműves diktatúra
Ma volt ugye vmi összeröffenés, az 5párti magyarellenes koalíció nem látja, mi volt előbb.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.