Kolonicsot megölték
Az áldást sodika küldte 2008. július 16., szerda - 15:04-korCímkék: egeszsegugy kolonincs gyorgy
179 komment
20 percig próbálták hívni a mentőket.
A mentőszolgálatos kisasszony halálra ítélte az olimpiai bajnokot, csak mert éppen megjött neki.
Az egyik hölgy azt mondta, amikor mondtam neki, hogy azonnal próbáljanak meg gyorsabban intézkedni, mert mondom egy Kolonics György nevű olimpiai bajnokról van szó, és erre az volt a hölgynek a válasza, hogy őt azt sem érdekli, hogy ha Buga Jakab, és lecsapta a telefont.
De persze nem írtják a magyart.
Nem arról van szó, hogy úgy gondolják, elég belőlünk 6 millió is.
Á, nem... Mi biztos csak képzelődünk.
By SoDI





Eddig 179 komment érkezett (
)
2008. 07. 16. 15:13
Ezzel most alulmultad mindenkori onmagad.
2008. 07. 16. 15:21
Gyalázat.
Ha nincs kocsi, kiment a bugajakabhoz, akkor én is pont leszarnám, hogy István királynak, vagy Kolonicsnak kell kocsi, nem tudok szülni. Mitől tudna gyorsabban intézkedni??? Le van írva ugyanoda, VOLT egy másik súlyos eset.....
Rengeteget, szinvonalasat, ütőseket lehetne írni az OMSZ problémáiról (finansz, felépítés satöbbi), ehelyett TE ennyit tudtál ideokádni. Gyakorlatilag hullagyalázás ez a faszság amit iderittyentettél.
_
Az pedig, hogy ott tartasz agyilag, hogy a diszpécsercsaj (nyílván cionista zsidó) direkt nem küldött kocsit Kolonicsnak, kommentálhatatlan.
2008. 07. 16. 15:24
Pengető: "Ha nincs kocsi, kiment a bugajakabhoz"
Oké, erről a diszpécser nem tehet.
De a modoráról már IGEN!
"Az pedig, hogy ott tartasz agyilag, hogy a diszpécsercsaj (nyílván cionista zsidó) direkt nem küldött kocsit Kolonicsnak"
Könyörgöm!
LECSAPTA A TELEFONT!
Közölte, hogy - szó szerint - nem érdekli, és LECSAPTA!
Innentől a kurva anyját, minden más részletkérdés.
2008. 07. 16. 15:27
Ő legalább felvette a telefont... UGYE?!?
†
Sodi viszont sikeresen beállt azok mögé, akik egy ember halálából is gyurcsizást csinálnak. Igazán abbahagyhatnátok már annak a hülyének a sztárolását.
2008. 07. 16. 15:27
http://index.hu/politika/bulvar/kol5243/
Tudom az index fujj, és zs, de talán ami ide le van írva, azt hívják korrekt tényközlésnek, nem pedig a hírtévés maszlagot, meg a te okádékodat.
2008. 07. 16. 15:28
Különben mitől lenne hullagyalázás az, ha tiltakozom amiatt, hogy hagytak meghalni egy magyar embert?
2008. 07. 16. 15:29
JA és sodi leszel szíves nem kisajátítani a kereszt ASCII kódját magadnak!
2008. 07. 16. 15:30
Kolonics edzője szerint a mentők csak 37 perc múlva értek ki! 37 perc bazmeg! Külön rendőrségi intézkedésre!
És még ÉN túlzok, amikor gyilkosságról beszélek?!
2008. 07. 16. 15:30
Jól van sodika, itt senki számára nem kérdés, hogy alapvető emberi dolgokkal nem vagy tisztában.
2008. 07. 16. 15:31
Trauma Gyuszi: "a kereszt ASCII kódját"
Mi van? :)))
2008. 07. 16. 15:31
Trauma Gyuszi: Világosíts fel, kérlek...
2008. 07. 16. 15:31
Attól, hogy bazdmegelsz, nem leszel hitelesebb. Toppants hozzá a lábikóddal, az talán segít.
2008. 07. 16. 15:32
"Világosíts fel, kérlek..."
Pereld be anyádat, az ő dolga, ha még nem tette meg.
2008. 07. 16. 15:33
"LECSAPTA A TELEFONT!"
Regisztrálta a hívást, pont. Ismételgethetik még neki órákon keresztül, hogy "dehát a Koló", de addig lehet, hogy érkezne három másik hívás. Ha az OMSZ-nek, (és ennek az esetnek) az lenne a baja, hogy egy picsa lebaszta a kagylót, én nagyon boldog lennék.
2008. 07. 16. 15:34
Kolonics György rosszullétéről a bejelentés 10.22-kor érkezett a Mentőszolgálat hívásfogadó központjába, a diszpécser 10.24-kor adta az utasítást az indulásra, a rohamkocsi 10.25-kor elindult a helyszínre. Ezzel párhuzamosan 10.27-kor a budai mentőállomásról is indult egy mentőorvosi kocsi, melynek felszereltsége egyező a rohamkocsiéval. A helyszínre 17 perc alatt, azaz 10.42-kor megérkezett a rohamkocsi, 10.44-kor már meg is kezdte a beteg újjáélesztését a rohamkocsi szakorvosa, ezt bizonyítja a defibrillátor archívumából megjeleníthető adat is.
Kolonics György az elsődleges diagnózis szerint hirtelen szívhalál miatt halt meg. Ilyen esetekben minden egypercnyi késlekedés 10 százalékkal rontja a túlélési esélyt, mondta Matos Lajos nemzetközi hírű szívgyógyász.
Magyarországon évente 20-25 ezer ember hal meg hirtelen szívmegállásban. Ez azt jelenti, hogy naponta 60-70 ilyen eset történik, s félóránként meghal valaki emiatt. Egy amerikai tanulmány szerint ötszáz fiatal sportolóból csak minden tizedik élte túl a hirtelen szívhalált.
2008. 07. 16. 15:36
"És még ÉN túlzok, amikor gyilkosságról beszélek?!"
Egyáltalán nem túlzol. Hanem idióta (hangulatkeltő) faszságokat beszélsz.
Azért gyalázás, mert gyakorlatilag egy ember (lehet az akárki) halálát és egy röpke pillanat alatt zsidó népirtásba, esetleg gyurcsányozásba fordítod. Szánalom.
2008. 07. 16. 15:37
Kíváncsi vagyok, hány emberhez indul el két kocsi majdnem egyszerre (hátha előbb odaér alapon)......
Ne legyél már fasz Sodi. Megállt a szíve, milyen gyilkosság? Hagyták meghalni? Magadnál vagy te???
2008. 07. 16. 15:37
Kolonics Györgynek korábban is voltak rosszullétei, idézte fel Hüttner Csaba, korábbi világbajnok kenus a TV2 szerda reggeli műsorában. Kovács Katalin olimpiai aranyérmes kajakos is utalt erre a Nemzeti Sportban. A sportoló ugyanakkor minden ilyen esetben kivizsgáltatta magát, ám soha nem találtak nála semmilyen problémát.
2008. 07. 16. 15:38
Pengető: Ha egy haldoklóhoz hívnak minket, akkor nem csapjuk le a telefont. Pont.
Bár annyi valóban igaz, hogy ez egy olyan rendszer, amiben semmivel sem jut több Gyurcsánynak, mint bármelyik útszéli cigánynak. Ha menni kell hozzá, mennek, ha nincs eszköz, akkor se lenne, ha Gyurcsány lenne rosszul.
2008. 07. 16. 15:38
- és
2008. 07. 16. 15:40
"Ha egy haldoklóhoz hívnak minket, akkor nem csapjuk le a telefont. Pont."
Ezen a "pont." dolgon minden fel kell röhögnöm. Ebben minden beképzelt, narcisztikus butaság benne van. :) Szerintem.
2008. 07. 16. 15:41
Pengető: "egy ember (lehet az akárki) halálát és egy röpke pillanat alatt zsidó népirtásba, esetleg gyurcsányozásba fordítod"
Ezt nevezik úgy, hogy ELEMZÉS.
Feltárjuk az okokat.
2008. 07. 16. 15:42
"Ha menni kell hozzá, mennek, ha nincs eszköz, akkor se lenne, ha Gyurcsány lenne rosszul."
Mondjuk ezt nemhiszem sajnos....
Sporttelepeken meg alapból kellene legyen valami, nem egy szaros piros (jóesetben nem ötvenéves alu) elsősegélydoboz......
2008. 07. 16. 15:44
Pengető: "Megállt a szíve, milyen gyilkosság?"
Egy normális ország normális mentőszolgálata 10, ha nagyon messzire kell menni (valami tanya) MAXIMUM 15 perc alatt a helyszínen kell, hogy legyen.
Városon belül ennél hosszabb várakozás elfogadhatatlan. Azt a szemét kurvát pedig, aki lecsapta a telefont, sürgősen ki kéne rúgni a picsába.
2008. 07. 16. 15:44
"Ezt nevezik úgy, hogy ELEMZÉS.
Feltárjuk az okokat."
Nem. És most csak a haláleset miatt nem röhögök sírva.
2008. 07. 16. 15:45
"Egy normális ország"
Ha nem tetszik, el lehet menni. :DD
2008. 07. 16. 15:46
"Sporttelepeken meg alapból kellene legyen valami, nem egy szaros piros (jóesetben nem ötvenéves alu) elsősegélydoboz......"
---
Ez nagyon igaz, mar evek ota hallom, hogy mobil defibrillator (olyan automata cucc, amit csak fel kell helyezni, bekapcsolni es mindent csinal magatol) kellene minden nagy aruhazba, minden metro megalloba, stadionba, koncnertekre, tobbet kihelyezni olyan forgalmas helyekre ahol sok ember megfordul terekre stb, es akkor egy sportterepen ,ahol olimpikonok keszulnek (de akar barki) nincs 1 ilyen szar? Nehany millio forintba kerul es elvileg barki tudja hasznalni.
2008. 07. 16. 15:46
Pengető: "Mondjuk ezt nemhiszem sajnos..."
Pedig például ha Gyurcsány háza gyullad ki, pontosan ugyanolyan gyorsan mennének ki hozzá oltani, mint hozzád, vagy hozzám. Egyszerűen azért, mert ugyanazok a technikai korlátok. :))
2008. 07. 16. 15:51
A hirtelen szívhalálra hajlamosítanak: a kialakult, akár tünetmentes szívbetegség, a szív és érrendszeri kockázati tényezők megléte. A 4 percen belül megkezdett újraélesztés és defibrillálás az életet visszahozhatja.
---
En attol felek, plane ha mar tobbszor volt rosszul es 4 perc a kritikus hatar, akkor is meghalt volna ha azonnal jon a mento....
Ez nem mentesiti a mentoszolgalatot, de fokepp nem a diszpecsert, aki igy valaszol telefonba azonnal ki kell rugni.
2008. 07. 16. 15:53
"akkor is meghalt volna ha azonnal jon a mento...."
Tekintettel arra, hogy Kozmann megkezdte az újraélesztést, ez valószínűleg így van.
2008. 07. 16. 17:08
gyurcsányhoz miért kéne mentőt küldeni??????még életben marad:..!!!!!!!
2008. 07. 16. 17:15
bronislaw bölcs ;D
2008. 07. 16. 17:17
És igazán jó magyarként megfogta a lényeget ebben az egész kérdésben. Szánalom.
2008. 07. 16. 17:58
"Feltárjuk az okokat."
Nem, azt az újságírók, nyomozók, ilyesmik csinálják.
--
"Nem megmondta anya, hogy ne dugdosd a pöcsöd a porszívóba?!"
2008. 07. 16. 18:02
Trauma Gyuszi: Én újságíró vok.
2008. 07. 16. 18:04
Igen Sodika. A "vok"-ból is épp csak az "agy" hiányzik.
2008. 07. 16. 18:07
Sodi újságíró, de pl. TótaW, mint tudjuk ZUGFIRKÁSZ....
Soditétel No.??. :DD Kacagnom kell.
2008. 07. 16. 18:12
Sodi, tegyél kérdőjelet a megölték után, meg két szmájlit! A kérdőjel az olyan újságírós, tudod, a szmálji meg elég felháborító is a zsidóknak, meg akkor nem tudnak beléd kötni!
2008. 07. 16. 18:18
Üdv, újra a fedélzeten, sokak szomorúságára....
Mi ez a tetves zsidóáradat a blogodon Sodi? Szaporodnak mint a nyűvek... Na rendet kell itt vágni, nem akartok a Dunában úszni egyet? Állítólag elég meleg...
A témához is hozzászólva ez az eredménye mindennek, amihez a komcsik "kőbaltával" nyúlnak hozzá, nevezetesen esetünkben az egészségügyhöz. Lehet, hogy mindenképpen meghalt volna, ha 10 perc alatt odaérnek akkor is. De miért is van olyan kevés jól felszerelt mentő? Mert mentő volt, csak hullaszállításon kívül másra nem volt alkalmas, ugye. A ügyek kivizsgálását meg mindig rábízzák az egyébként éritett szervezetre, amit a vizsgálatból eleve ki kellene zárni. Ilyen volt a metróépítés, a 2006. aug. 20-i viharnál a szervező MEH, most az OMSZ és lehetne a végtelenségig sorolni és persze hiba, felelős sosincs, ti meg eszitek ezt a szart. Egy szavukat sem hiszem, hazudnak és kész, mert ez az érdekük. Ha 10 perc alatt ott lett volna egy teljesen felszerelt rohammentő és mégis meghal, akkor egy szót sem szólnánk. Remélem anyátokért is majd csak a "hullaszállító" ér oda egy óra múlva...
2008. 07. 16. 18:20
"Mi ez a tetves zsidóáradat a blogodon Sodi?"
Mutasd már meg hol van ez, nem látja senki.
2008. 07. 16. 18:23
Basti: "Mi ez a tetves zsidóáradat"
Tudod, még nem készült el a gázkamra.
De már megrendeltem.
"A ügyek kivizsgálását meg mindig rábízzák az egyébként éritett szervezetre, amit a vizsgálatból eleve ki kellene zárn"
NA, PONT EZ A LÉNYEG!
2008. 07. 16. 18:24
Trauma Gyuszi: Nem teszek semmi jelet utána, mert EZ a véleményem. Így, szmájli és kérdőjel nélkül.
2008. 07. 16. 18:26
http://werrwolf.freeblog.hu/archives/2008/07/16/Gyertyak/
2008. 07. 16. 18:33
Ha most lenne Kuruc.info, a diszpécser picsa kezdhetne aggódni.
2008. 07. 16. 18:35
J-: Azért, ha meglennének az adatai, én a Kuruc nélkül is tudnék vele mit kezdeni :DD
2008. 07. 16. 18:37
pengő: nézz a tükörbe és egyből látni fogod.
Gyanítom, hogy az első haláleset (nem a szívelégtelenség miatt) nem messze tőlem fog megtörténni, nevezetesen odalátok az ablakból a Turulra és ahogy megjelenik az első bulldózer éjjel, egyből megy a riadólánc, akkor is, ha a kuruc éppen le van kapcsolva. Ez nem egy elvont eszme, stb... okán, hanem egy konkrét tárgy védelmében történik, ez sokkal direktebb, mert itt nem az utcák között rohangálva kell harcolni, hanem egy konkrét helyen kell állni a sarat. Ha szétfutnak az emberek, akkor azonnal bontanak, tehát itt kiderül ki a legény a gáton! Nincs hátrálás!
2008. 07. 16. 18:43
Basti:"Ha 10 perc alatt ott lett volna egy teljesen felszerelt rohammentő és mégis meghal, akkor egy szót sem szólnánk."
Na persze...
Akkor azért sipítoznátok, hogy miért kell 10 perc, miért nem ért oda a mentőkocsi 8 perc alatt!
Amúgy gondolom volt ott valami sportorvos is, és mindenhol csak vmi szemtanúk nyilatkozgatnak mindenféle fél órákról, meg sok baromságról.
Amúgy azt nem egészen értem, hogy valaki azt mondja, hogy siessenek, "mert mondom egy Kolonics György nevű olimpiai bajnokról van szó". Mert szerinte a hírességekért a batmobillal fognak majd menni?
Szerintem egyértelmű, hogy akármilyen emberről is legyen szó, a mentők úgy sietnek, ahogy csak tudnak. (Természetesen a lehetőségeikhez mérten. A felszereltségük, támogatásuk elég szar sajna)
Gyilkosságról akkor lehet beszélni, ha ne adj isten a tudta nélkül tiltott szerekkel tömték, vagy vmi hasonló dolog lapul a háttérben.
2008. 07. 16. 18:46
"én a Kuruc nélkül is tudnék vele mit kezdeni"
Jól kitennéd a honlapodra, mint egy hős hazaffy? Vagy jól lekameráznád a házát? Vagy remegő hangon telefonálgatnál neki? Mégis mit tudnál vele kezdeni?
--
Basti, ne olyan sietősen. Mielőtt megszólalsz, várj, hogy vér is jusson az agyadba.
2008. 07. 16. 18:47
Basti! Te mekkora egy lúzer vagy. Nem láttad az Erzsébet hídi bénázást? Seperc szétkergették az "egy helyben" toporzékoló pöcsöket.
2008. 07. 16. 18:48
"tehát itt kiderül ki a legény a gáton! Nincs hátrálás!"
Gyáva népnek nincs hazája! Én majd háromgyermekes apukaként a bulldózer alá fekszem! Nincs hátrálás!
2008. 07. 16. 18:50
"nézz a tükörbe és egyből látni fogod."
Attól, hogy a magadfajta szellemi hulladékok embereket mikor minek titulálnak, attól azok még nem válnak azzá, csak mondom, hogy tudjad.
2008. 07. 16. 18:51
Hehe, allj csak oda Basti, vedd meg, alig varom, majd kuldok a bortonbe bablevest. :-)
2008. 07. 16. 18:54
Ide vág, ebben hitelesebb dolgok vannak, mint ezen a blogon:
http://bombagyar.hu/index.php?post=824
2008. 07. 16. 18:55
P:: "Akkor azért sipítoznátok, hogy miért kell 10 perc, miért nem ért oda a mentőkocsi 8 perc alatt!"
Nem.
Hülyék azért nem vagyunk.
"csak vmi szemtanúk nyilatkozgatnak"
Ki más 'nyilatkozgasson', ha nem az, aki ott volt, és ezért TUDJA, hogy mi történt?
Trauma Gyuszi: "Mégis mit tudnál vele kezdeni?"
Még kitalálnám, de szar lenne neki, az tuti.
P: "Nem láttad az Erzsébet hídi bénázást? Seperc szétkergették az "egy helyben" toporzékoló pöcsöket."
IDIÓTA!
HAZUDSZ!
FÉL NAPRA MEGBÉNÍTOTTUK A VÁROST!!!
Ha egyik helyen szétkergettek minket, FÉL PERC múlva már kicsit odébb gyülekeztük!
HAZUG PÖCS VAGY!
Nézd meg a videómat, itt ki van linklelve az összes:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/01/31/Blokadtol_fosik_a_nagyon_hulye_Freevlog/
2008. 07. 16. 18:56
Trauma Gyuszi: "Én majd háromgyermekes apukaként a bulldózer alá fekszem!"
Hogy Te mekkora egy fasz vagy!
2008. 07. 16. 18:58
"Hülyék azért nem vagyunk."
DE. "Pont." :DD
2008. 07. 16. 18:58
"Hogy Te mekkora egy fasz vagy!"
Kedves nézőink, olyan brilliáns retorikai fogásnak vagyunk szem- és fültanúi, melyekkel Sodika sarokba szorította ellenfelét. :D
2008. 07. 16. 19:02
Érdekes Sodika, ha leírja az Index, hogy belső infók, fültanú alapján tudjuk, hogy ezt mondta OV Kérinél, vagy, hogy hallottuk, hogy Mikolával kapcsolatban para van a Fideszben, akkor "pletyka", illetve "hazudnak".
Ha leírják, hogy "szemtanúk szerint...." akkor az már TUDJA......
Sodi, sodi. Nagyjából ugyanolyan szintű dolgokból hol hazugság, hol meg hivatkozási alap lesz, tök önkényesen, saját szád ize szerint. Ez lenne az újságírás, te szar? :DD
2008. 07. 16. 19:05
Ezekről a szemtanukról az a faszi jut eszembe, hogy volt egy paneltűz, ahol egy idős asszony bennégett és sajnos az erkélyen égett el miközben a tűzoltók valahogy próbálták odanavigálni a kosaras autót (valami baj volt vele). Erre egy "szemtanu" előadta, hogy ő bizony meg tudta volna menteni az asszonyt. Szóval ez a véleményem az "ott volt és ezért TUDJA, hogy mi történt".
Az meg hogy a mentősöket azonnal legyilkosozod kb a béka segge alá helyez téged sodika (mentőszolgálatos kisasszony halálra ítélte az olimpiai bajnokot). Nem hazafi vagy te, hanem egy féreg, aki a szenzációért akár egy nemzeti hős halálát is képes felhasználni.
2008. 07. 16. 19:06
Sodi: "Ki más 'nyilatkozgasson', ha nem az, aki ott volt, és ezért TUDJA, hogy mi történt?"
Tudod van neki csapattársa, meg még sok sporttársa, csak ők nem voltak megkenhetők.
Sodi:"FÉL NAPRA MEGBÉNÍTOTTUK A VÁROST!!!
Ha egyik helyen szétkergettek minket, FÉL PERC múlva már kicsit odébb gyülekeztük!
HAZUG PÖCS VAGY!"
Mond már meg nekem matekzseni, hogy hány óra a fél nap?
(Mellesleg pár hónapja kiderült, hogy Te vagy a hazug, sőt ebből Te magad levezetted, hogy akkor zsidó is vagy, szóval a hazugság témát inkább hanyagoljad)
2008. 07. 16. 19:16
Pengető: Egy politikai témában van értelme bizonyos történések egyéni tálalásának, de mivel ez nem politikai ügy, nyugodtan hihetünk annak, aki - mivel ott volt - igenis pontosan tudja, hogy mi történt.
P: "Mond már meg nekem matekzseni, hogy hány óra a fél nap?"
Jó, akkor mondom úgy, a délelőtt nagy részében.
Reggel 8-tól majdnem 11-ig tartott a balhé.
De utána is kellett egy kis idő, hogy helyreálljon a forgalom.
"Mellesleg pár hónapja kiderült, hogy Te vagy a hazug"
Sosem hazudtam a blogon semmiről.
2008. 07. 16. 19:18
"De persze nem írtják a magyart.
Nem arról van szó, hogy úgy gondolják, elég belőlünk 6 millió is.
Á, nem... Mi biztos csak képzelődünk. "
Bazdmeg sodi, visszavonom. Legközelebb ne írj olimpikonokról!
De egyet azért megkérdeznék. Ha befut egy hívás az általad zsidónak titulált mentőszolgálathoz, akkor van valami műhold, amivel megnézik, hogy igazmagyar vagy zsidó-e a haldokló? Ha zsidó, sietnek, ha nem zsidó, akkor ráérnek, ugye? Orbitális fasz.
2008. 07. 16. 19:21
Egy gazdag zsidónál van otthon defibrillátor. :)))
2008. 07. 16. 19:21
"Sosem hazudtam a blogon semmiről."
Ezt már az Orbánnak se hittem le, pedig rá szavaztam :D
2008. 07. 16. 19:21
A fo kerdes szamomra az, hogy sodika elhiszi amit ir, ugyertem o ezt valosagnak eli meg, legbelul, vagy csak jo heccnek tartja feltenni ilyen baromsagotr a blogra, mintegy prvokalando egyeseket. Ez a valodi kerdes, a tobbi smafu.
2008. 07. 16. 19:22
fixpont: ő azt is elhiszi hogy szegény, ezek után a kérdésed fölösleges.
2008. 07. 16. 19:22
Az Erzsébet-híd teljesen más volt, ott az akadályoztatás volt a lényeg, nem kellett megvédeni semmit. Itt viszont egy téren egy konkrét tárgyról van szó. Egy biztos, a tömeg egyik fele egyből a hollókoszt emlékmű felé veszi az útját...
2008. 07. 16. 19:23
"Egy gazdag zsidónál van otthon defibrillátor. :)))"
Ez most valami tétel volt megint, vagy zavarban vagy, mert ilyen szánalmasan ostobának teremtett az Isten?
2008. 07. 16. 19:23
fixpont: azt is elhiszi hogy ő szegény
2008. 07. 16. 19:23
k0zi: en nem vagyok ebben meg mindig olyan biztos :-)))
2008. 07. 16. 19:24
Emlékezetem szerint egyik nap azt HAZUDTAD, hogy tanulnod kell MI vizsgára ami másnap lett volna, csak másnap nem mentél el a vizsgára, szóval HAZUDTÁL.
2008. 07. 16. 19:24
Éljen a freeblog flood protectionje :)
2008. 07. 16. 19:26
"Emlékezetem szerint egyik nap azt HAZUDTAD, hogy tanulnod kell MI vizsgára ami másnap lett volna, csak másnap nem mentél el a vizsgára, szóval HAZUDTÁL."
Nem engedték vizsgázni a materialista, liberálbolsevik, cionrasszista, zsidók.
2008. 07. 16. 19:26
C: "Ezt már az Orbánnak se hittem el"
Pedig így van.
k0zi: "ő azt is elhiszi hogy szegény"
Az is vagyok.
Basti: "Egy biztos, a tömeg egyik fele egyből a hollókoszt emlékmű felé veszi az útját..."
Ezt lekopogom.
ÚGY LEGYEN!
Ne feledje senki, hogy a Kuruc.info azt ígérte: annak a darabkáival a kerületi SZDSZ iroda ablakai lesznek bedobálva, ha a turulnak bármi baja is lesz! :))
Én senkit nem bátorítanék soha semmi ilyesmire, sőt, elhatárolódom, de ettől még SENKI NE FELEDJE! :DDDDD
2008. 07. 16. 19:28
Basti: "Egy biztos, a tömeg egyik fele egyből a hollókoszt emlékmű felé veszi az útját..."
És amikor félúton járnak, szembetalálkoznak háromszor annyi rendőrrel, és mérgezett egér módjára hazaszaladnak.
Ilyet már láttunk sokat!
2008. 07. 16. 19:28
P: "egyik nap azt HAZUDTAD, hogy tanulnod kell MI vizsgára ami másnap lett volna, csak másnap nem mentél el a vizsgára"
Ez nem hazugság.
Egyszerűen meggondoltam magam.
De az már később volt.
C: "Nem engedték vizsgázni"
Nem, olyan még nem volt. :))
2008. 07. 16. 19:28
"elhatárolódom"
Gratulálunk. Szóval, van zsidó műhold, ami megállapítja, hogy zsidóhoz hívtak-e mentőt, vagy nincs?
2008. 07. 16. 19:30
Sodi:"Én senkit nem bátorítanék soha semmi ilyesmire, sőt, elhatárolódom"
Te a határ mentén nőttél fel, vagy honnan ez a mánia?
2008. 07. 16. 19:30
"Egyszerűen meggondoltam magam."
Egy MI ketteshez egy nap tanulás még sok is, nem értem, hogy ha tényleg tanultál, miért kellett magad meggondolni. Szerintem is hazudtál, nem először és nem utoljára.
2008. 07. 16. 19:31
C: "zsidóhoz hívtak-e mentőt"
Zsidó kevesebb van, ezért, ha a mentőszolgálat lezüllik, nagyobb az esélye annak, hogy egy nemzsidót ér baj. A maradékot pedig elfogadják járulékos veszteségnek, ugyanúgy mint amikor a második világháború alatt fajtársaik ezreit hagyták veszni, csak azért, hogy erre hivatkozva néhány év múlva megalakíthassák Izraelt.
2008. 07. 16. 19:31
"Te a határ mentén nőttél fel, vagy honnan ez a mánia?"
Én már mondtam neki, hogy kár, hogy megszűnt a Határőrség. Lenne egy testhezálló állása :D:D:D
2008. 07. 16. 19:32
C: "Egy MI ketteshez egy nap tanulás még sok is"
Akkor is meggondoltam magam, és inkább nem mentem el.
Pont,
2008. 07. 16. 19:32
Nem fog válaszolni, mert ahol elvérzik, arról nagyokat kussol, lásd HAZUGSÁGA. (előástam a régi kommentjéből)
2008. 07. 16. 19:33
Soha nem hazudtam.
A hazugság olyan állítást jelent, amiről TUDOD, hogy nem igaz. Én előző nap úgy tudtam, hogy másnap vizsgázni fogok. Csak aztán meggondoltam magam. PONT.
2008. 07. 16. 19:33
83-as sztorno :D
Gyorsabban kéne frissítnem
2008. 07. 16. 19:35
Te, ez most egész jól kivágta magát. Csak egyszer röhögtem fel hangosan a válaszon :D Kész összeesküvés-elmélet.
Figyelj már, sodi! A taxisok például hogyan törnek a vesztünkre? És a pékek? Az óvónők?
2008. 07. 16. 19:35
Azt nem értem, miért ide jártok fröcsögni és gyalázkodni, mi miért nem megyünk a cionista blogokra köpködni? Menjetek szépen és ott fejtsétek ki fajvédő nézeteiteket és ott nácifasisztázzatok, biztos meg lesztek tapsolva. Ennek semmi értelme. Semmi értelmeset nem mondtok, ha mondjuk jönnétek azzal, hogy éppen melyik fityeszes bujkál a börtön elől, meg éppen hány milliárdot síbolt el a 100 leggazdagabb listán lévő jobboldali :)), annak örülnénk mi is és verhetnétek a szögeket a jobboldal koporsójába, de ezzel a Sodiellenes fröcsögéssel semmit nem értek el, csak szánakozást....
2008. 07. 16. 19:35
"Zsidó kevesebb van, ezért, ha a mentőszolgálat lezüllik, nagyobb az esélye annak, hogy egy nemzsidót ér baj. A maradékot pedig elfogadják járulékos veszteségnek"
---
Nem erzem eleg eros ervnek ezt toled, valami vadabbra szamitottam mondjuk, hogy minden zsidonak van egy titkos kodja, amit bemond, ha mento kell neki, es onnan tudjak, hogy zsido, es ahhoz egybol mento megy, itt meg nem ez volt, es hagytak meghallni. :-))) Azt hittem valami frappans megoldassal allsz elo, de mar te sem vagy a regi. :-(
2008. 07. 16. 19:38
Basti mindig beleesel a regi hibaba, te ne akard senkinek megmondnia, hogy mit csinaljon. Koszi. :-)
2008. 07. 16. 19:39
fixpont: Miről beszélsz? Nem vagyok én hülye :))
2008. 07. 16. 19:39
Basti:"fajvédő nézeteiteket és ott nácifasisztázzatok"
Te miről beszélsz? Ki védi itt a "faját"?, Ki "nácifasisztázik"? Tudsz Te egyáltalán olvasni?
2008. 07. 16. 19:41
Hitelesítették a Jobbik népszavazási kezdeményezéseit.
Két olyan népszavazási kezdeményezést is hitelesített az Országos Választási Bizottság (OVB) szerdai ülésén, amelyet a Jobbik Magyarországért Mozgalom elnöke, Vona Gábor adott be.
Az egyik kezdeményezés szövege: "Egyetért-e azzal, hogy a szándékos bűncselekményt elkövető büntethető legyen, ha a cselekmény elkövetésekor 12. életévét betöltötte?"
A másik kezdeményezés így szól: "Egyetért-e azzal, hogy a közoktatási törvény tegye lehetővé a súlyos fegyelmi vétséget elkövető tanköteles tanuló intézményből történő kizárását?"
---
Igen
Igen
Na, azt is megeltuk, hogy egy platformon vagyok bizonyos kerdesekben Vona Gaborral. :-)
2008. 07. 16. 19:41
Az nyílvánvaló hülyeség, hogy azért mentek késve, mert tudták, hogy zsidó volt-e vagy sem. A lényeg az, hogy szétzüllesztették a mentőszolgálatokat és ezért szarul működik. A kurcsányért pedig biztos lehetsz, hogy metőhelikopterrel mennének 5 perc alatt.
2008. 07. 16. 19:45
Nem utasítottam senkit, hogy mit csináljon, csak javaslatot tettem rá, hogy minek lenne több értelme. Persze nem vagyok naív, hogy megfogadjátok... :)
2008. 07. 16. 19:47
"Igen
Igen"
Ezt én is megszavazom :D Bár kicsit MSZP-feeling ez az igen-igen :D
2008. 07. 16. 19:48
Basti, ez azért nem olyan egyszerű.
Annak a helikopternek valahol le is kell szállnia :))
Nem lehet tehát mindenhova helikopterrel menni.
2008. 07. 16. 19:50
"Ezt én is megszavazom :D Bár kicsit MSZP-feeling ez az igen-igen :D"
Ennyi erovel Fideszes feeling is lehetne, a mostani nepszavazason. Ne gyerekeskedjunk. :-)
2008. 07. 16. 19:54
"Ennyi erovel Fideszes feeling is lehetne, a mostani nepszavazason. Ne gyerekeskedjunk. :-)"
De a Fidesznek 3 igenje volt, különben is az én Matchboxom meg szebb!!! :D:D:D Különben igazad van, csak megpróbáltam sodinál humorosabb lenni.
2008. 07. 16. 19:54
Mentőhelikopterrel mentenek vízről is pedig oda sem száll le... :)
Vona Gábort miniszterelnöknek!
2008. 07. 16. 19:56
"Vona Gábort miniszterelnöknek!"
Én is támogatom... Kolumbiában.
2008. 07. 16. 19:59
Persze, a Medicopteregyegyhétben a mónikasó előtt. Bazz.... :D
2008. 07. 16. 19:59
Basti:"Vona Gábort miniszterelnöknek!"
Bastit sárgaházba!
2008. 07. 16. 20:00
A Vona Gáborban nekem csak az nem tetszik, hogy túlságosan merev. Amikor a Gárda perén mindenki dőlt a röhögéstől, ő akkor is csak unott fapofával ült. :)
2008. 07. 16. 20:00
Vona Gábort miniszterelnöknek Magyarországon!
Magyar Gárda fegyveres testület lesz, mert ha az In-Kal megkapta az engedélyt rá, ugyanolyan kérelemmel a Gárdától sem tagadhatják meg. Szopni fogtok zsidók.. :))
2008. 07. 16. 20:02
"A Vona Gáborban nekem csak az nem tetszik, hogy túlságosan merev. "
Ha impotens lennék, nekem se esne jól :D:D:D
2008. 07. 16. 20:03
Persze, hogy röhögtek, mert nem az ő f@szukon verik el a csalánt, hanem ha balhé van a Vonát dugják a börtönbe.... az már nem olyan vicces. Ezek komolyan gondolják és Vona tudja ezt.
2008. 07. 16. 20:03
"Szopni fogtok zsidók.. :))"
GYORSAN LEKOPOGOM! :DDDD
2008. 07. 16. 20:05
"Vona Gábort miniszterelnöknek Magyarországon!"
Ez ugye komoly? Viccnek nagyon szar.
2008. 07. 16. 20:16
"Vona Gábort miniszterelnöknek Magyarországon!"
En ebben nem talalok semmi vicceset, a dolgot ugy hivjak, hogy altalanos parlamenti valasztasok. A Jobbik allit orszagos listat, ha tud, azt Vona fogja vezetni, tehat a Jobbik miniszter elnok jelolte Vona Gabor lesz. Ezt minden szavazopolgar tudni fogja, es majd eldontni, hogy Vona miniszterelnok lesz-e vagy sem. 2010 aprilistaban. Basti es sodinak az osszes szelsojobboldalinak, es hazaffynak is lesz 1-1 szavazata es majd utana meglatjuk mi lesz az eredmeny. :-)
2008. 07. 16. 20:23
Igen, én is gondoltam, hogy szólok, hogy amúgy választani szoktunk, a "köz"felkiáltás kevés lesz....
.
(köz a szart, persze, de most ez a szó jutott eszembe)
2008. 07. 16. 20:25
"hazaffy"
:DD
2008. 07. 16. 20:29
Én sem közfelkiáltásra gondoltam, csak agitálok és propagandát fejtek ki a választásokra. Sosem lehet elég korán elkezdeni :))
2008. 07. 16. 20:34
A hülyeség és/vagy súlyos felelőtlenség nem egyenlő a magyarirtás(???)-sal. Micsoda égbekiáltó baromság ez a "magyarirtás" mint végkövetkeztetés...
Kolonics családja, ismerősei és csapattársai számára őszinte részvétem.
Reményemet fejezem ki, hogy az ügy nem marad következmények nélkül.
2008. 07. 16. 20:34
"Sosem lehet elég korán elkezdeni :))"
Hat pl. ahhoz, hogy engem valaha iz meggyozzel, ahhoz tenyleg nem lehet eleg koran kezdeni, mivel mar most is keso. :-)))
2008. 07. 16. 20:40
Azért nem tudok soha normálisan leülni egy nemzeti radikálissal sem, mert valami különleges adottságuk van hozzá, hogy a dolgokat sose kezeljék a megfelelő helyértéken, mindenhol bújkáló zsidókat, komcsikat, összeesküvést lássanak. Paranoid egy fajta. Az ilyen gyilkol le mindenkit, ha hatalomra kerül.
2008. 07. 16. 21:01
Ond: az a baj, hogy az emberek borzasztóan naívak és ezt használják ki. Sokan azért mondják, hogy hagyjál megint az összeesküvés elméletekkel, mert normális emberek és magukból indulnak ki, el sem tudják képzelni, hogy a világban milyen aljasságok vannak. Egyszerűen nem feltételezik az embertársaikról a hihetetlen aljasságot. Ezért tudják megcsinálni, minél égbekiáltóbb a gazemberség, annál nagyobb biztonságban vannak, mert azt már a legtöbb ember nem hiszi el és csak a "jobboldal hazugságainak" titulálja. Aztán mire kiderül (évek vagy akár évtizedek múlva) hogy igaz volt, addigra már elült az egész és senki nem foglalkozik vele. Ha valaki csak kis gazemberséget követ el, akkor az emberek csóválják a fejüket, hogy micsoda emberek vannak, de ha égbekiáltó, akkor nem igaz és kész. Ez is egy trükk, ha kiírtasz 10 embert és elmeséled másoknak, akkor azt mondják, hagyjál már a hülyeségeddel és kész. Közben tegyük fel tényleg megtetted és még hazudnod sem kell. Így működik ez és a magadfajták ezzel áltatják magukat, mentális önvédelemből is, mert hát ha az igaz, akkor nem érdemes ezen a világon élni, ezért inkább elutasítják a gondolatát is. Pedig bizony brutális összeesküvések vannak a világban, csak azok az emberek akik a munkahely-lakás, lakás-nyaraló viszonylatában mozognak egész életükben, a tőkepiacokról sincs fogalmuk, a nemzetközi politikáról sem, mert éppen kenyérért kell menni a "bótba" meg a gyereket vinni különórára, ez éppen kíváló közeg az összesküvésekre....
2008. 07. 16. 21:12
"Sokan azért mondják, hogy hagyjál megint az összeesküvés elméletekkel, mert normális emberek és magukból indulnak ki, el sem tudják képzelni, hogy a világban milyen aljasságok vannak. Egyszerűen nem feltételezik az embertársaikról a hihetetlen aljasságot."
.
KÖSZÖNÖM! E szerint a logika szerint, az összesküvés elméletben hívők viszont bizony nem "normális emberek", és bizony el tudják képzelni az aljasságokat magukból kiindulva. :DD
2008. 07. 16. 21:18
Pengető: A "normális" kifejezés az "átlagos" szó szinonímája, de mint tudjuk, a Maslow piramis tetején nem az átlagos nyárspolgár, hanem egy jóval magasabb szint: a gondolkodó, és önmegvalósító ember áll.
2008. 07. 16. 21:19
Ond: sajnos :(
2008. 07. 16. 21:20
A normálist itt az "átlag" értelemben használtam, de gondoltam, hogy a tartalom helyett a szavakat próbálod kicsavarni, mint minden zsidó, aki a lényegről el akarja terelni a szót. Nem figyelted meg mennyire szeretik a zsidók pl. a szóvicceket? Ha valaki egy társaságban valami értelemeset akar mondani, mindig akad egy zsidó, aki a szavaidból szóviccet próbál rögtön gyártani, hogy azon nevessenek és elsikkadjon a lényeg. Ez egyébként abból a genetikai adottságból fakad náluk, hogy nekik kell mindig a középpontban lenni és ő rá kell, hogy figyeljen mindenki, különben belebetegszenek... :)
2008. 07. 16. 21:44
Basti: elmondom hol hibas az ervelesed, azt irod, hogy az emberek nem hiszik el ezeket, mert nem tudjak elkepzelni milyen emberi gonoszas van. Ez igy ebben a formaban nemigaz. A peldaid is hibasak, leirom miert. 2 alapvetoen kulonbozo iranybol probalom megcafolni.
---
Az elso az, hogy aki szelsosegesen godnolkodik, az nem 1-1 osszeeskuves elmeletet gondol ki, hanem szamara az egesz vilag osszeeskuves elemelt. Aki minden aldott nap eloall valamivel, az ugyanugy nem veheto komolyan, mint a juhasz a meseben, aki mindig farkast kialt. Egy szelsoseges ember szamara az egesz elet egy James Bond film, aki olyan kovetkezteteseket von le egy sportolo halalabol, hogy a zsidok oltek meg ot, mert csak 6 millio magyart akarnak, arrol latszik, hogy minden aldott esemenybe bele akarja szoni a felelmeit a remalmait, mindenbol osszeeskuvest kreall, ezert nem veheto komolyan. Az ilyen ember szerint ha esik az eso a zsidok megnyomtak az eso gombot ha szarazsag van akkor meg a napsutes gombot, ezzel nincs mit kezdeni. Ha valahol foldrendes volt akkor a zsidok csinaltak ha valahol arviz a zsidok csinaltak ha valahol hurrikan a zsidok csinaltak ertsd meg ezzel nincs mit kezdeni. Aki ilyet leir annak a szajabol intellektualis szarszag terjeng, es csak mosolyogni lehet rajta. Es meg akkor is csak mosolyogni lehet rajta, ha veletlen, ismetlen valaha veletlen valamibe beletrafal, es igaza lesz, es meg akkor sem veheto az ilyen ember komolyan ha kesobb bebizonyosodik egy dologban az igaza, mert csak veletlen talalhatta el, es mert ertelmes ember a veletlennel nem szamol, arra nem epit. Tehat ez az elso ok, amiert ezeket a szelsojobboldali elmeleteket nem lehet komolyan venni, es jojjon a masik.
---
Azt irod nem elhet elkepzelni az emberi gonoszsagot, dehogynem, egy ember mindenre kepes, arra is, hogy a sajat gyerekeit tartsa a pinceben es azokat eroszakolja meg minedn aldott nap es a kozos verfertozott gyerekeket is ugyanugy a pinceben tarts, mint legutobb ausztriaban, vagy az a belga pap aki megette a csaladtagjait, es a csontokat a kertben elasta, ezeknel nincs lejjebb az ember barmit el tud kepzelni. A problema a szelsoseges osszeeskuvesekkel mindig a meret problema. 1 ember barmit el tud kovetni, 10 ember is, 1 millio mar nem....ugyertem konspirativ modon, hogy ki ne deruljon. A vilagot nem 10 zsido iranyitja egy kis szobabol mindent gondosan megtervezve es kiszamolva, mert nem lenne ra kepes. A globalizacio vagy a kornyezetszennyezes vagy a felmeletedes szinten nem par zsido talalmanya, hogy elpusztuljon a vilag, mert erre sem lenne kepes emberi elme ilyet tervezn es kivitelezni. Elobb utobb mindenre feny derul, amit 10nel tobb ember tud az masnap mar az ujsagokban szerepel, de a szelsojobb elmeletek kozos jellemzoje, hogy egyreszt soha semmi bizonyitek nincs ra, masreszt az elmeletek is ellenorizhetetlenek es ertelmezhetetlenek, cafolhatatlanok, mint ahogy nem is bizonyithatok. A levegoben logo faszsagok.
A hitelesseget konnyu eljatszani es pokolni nehez visszaszerezni, amit en javasolni tudnek az az, hogy picit kevesebb osszeeskuves picit alaposabb utana jaras a temaknak, es ami a legfobb tanacsom: mindig indulat es erzelem mentesen kozelits meg minden kenyes kerdest, mert az elobbi ket dolog jelentosen rontja a racionalis ertekiteletet.
2008. 07. 16. 21:47
Sodi:"Pengető: A "normális" kifejezés az "átlagos" szó szinonímája, de mint tudjuk, a Maslow piramis tetején nem az átlagos nyárspolgár, hanem egy jóval magasabb szint: a gondolkodó, és önmegvalósító ember áll."
Csak egy kérdés: Sodi, Te normális vagy?
2008. 07. 16. 21:52
"átlagos nyárspolgár"
Sodi nem polgár, mert nem vált 5 évente kocsit :D:D:D
2008. 07. 16. 22:05
fixpont: Az érzékletes példáid az időjárásról, stb... a cinizmuson kívül mást nem bizonyítanak. Nem a "Satu Ferdinándokról" beszélek a Kossuth térről. Kizárólag gazdasági és ezen keresztül politikai összeesküvésről. Nem egy mentőszolgálati ügyről, ez csak a felszíni megjelenési formája, nyílván senki nem akarta megölni a szerencsétlent. Az, hogy egy ember hova köti le a 100 ezer forintját, melyik bank, melyik ország, melyik deviza, stb... az nyílván esetleges. De aki 100 milliárd dollárokkal mozog, az már nem véletlen, hogy hova és merre. Ilyen nagyságrendű tőkekoncentrációk már nem teremnek minden afrikai pálma alatt. Ebből van néhány tucat. Ezek mozgatják a világot és bizony összehangoltan, aki figyeli ezeket, rájön az összefüggésekre. Persze van néhány ellenérdekelt fél is, de általában a cionista oldal győz a világ nagy részén. Ez tulajdonképpen nem összeesküvés elmélet, hanem ezeknek a szereplőknek csupán a jól megfontolt gazdasági érdekük kívánja így. Nem véletlen, hogy míg az élelmiszerek kereskedelmi ára az egekbe szökött világszerte, addig nálunk a felvásárlási ár 20%-al csökkent. Mert teljesen kisemmizték a gazdákat, a rablóprivatizációnál az összes gabonatárolót megszerezték a kereskedők és most a magyar paraszt nem tud összeállni, sajátot kialakítani, mert hatalmas beruházás, nem csak egy bódé ahová behordjuk a búzát. Ezt nagyon okosan csinálták a kereskedők (értsd zsidók), most dupla haszon, olcsóbban veszik és jóval drágábban adják tovább, mint korábban. Ehhez persze a cionista 94-98-as és a mostani kormány segítette őket. Én ilyenekre gondolok, nem az árvízrendelésre, meg ilyen hülyeségekre.....
2008. 07. 16. 22:08
"Nem egy mentőszolgálati ügyről, ez csak a felszíni megjelenési formája, nyílván senki nem akarta megölni a szerencsétlent."
Ma mar masodszor mondasz ellent sodikanak, zsido leszel nemsokara, en mondom. :-))))
2008. 07. 16. 22:13
Amit leirsz a kistermelokrol es a mezogazdasagrol, az viszont nem osszeeskuves, hanem nagyjabol a tenyek. Ezt a vilagon senki nem vitatta. Csak az a kerdes, ilyenkor egy kormany mit tehet es mit nem, amit fent leirtal az teljesen torvenyes, ami nem az a kartell gyanu, azt pedig eppen most vizsgaljak. Ha sarosak majd megbuntetik oket. A mezogazdasgi miniszter mondta nemreg a kormany nem tud mit csinalni, nem mehet oda a felvasarlohoz es verheti le a vesejet, hogy vedd dragabban. Azt mondta, hogy nyugaton ez mar regen ugy megy, hogy a termelok osszeallnak, sokan, csinalnal egy reszvenytarsasagot, es sajat maguk ertekesitik a cuccot a lancok fele. Felhuzzak a sajat raktaraikat, es kikuszoblik a kozvetitoket. A problemat mindneki latja, mast nem tudok elkepzelni mint kedvezmenyes hitelt adni a gazdaknak specialisan erre, egy kormanyt nem mehet oda a Corahoz hogy mostantol x. forintert adod a dinnyet vagy jon a hadsereg, asszem ez vilagos.
2008. 07. 16. 22:14
fixpont: " Ha valahol foldrendes volt akkor a zsidok csinaltak"
Nevetni fogsz.
Erről bizony már VOLT SZÓ itt a blogon :DDD
„Izrael állam 1967-es megalakulása óta a világon exponenciális növekedésnek indult a természeti katasztrófák; földrengések, vulkánkitörések száma. Ezt sokan a megnövekedett olajtermelésnek tudják be, mert az így csökkenő nyomás miatt elmozdulnak a tektonikus lemezek, azonban, ha megvizsgáljuk a Biblia ide vonatkozó állításait, akkor láthatjuk, hogy mindez valójában a világvége közeledtének félreismerhetetlen jele.”
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/03/02/Schlingloff_nem_szcientologus/
2008. 07. 16. 22:16
fixpont: "meg akkor sem veheto az ilyen ember komolyan ha kesobb bebizonyosodik egy dologban az igaza"
Ja kérem.
Így könnyű.
Zsidó vagy.
"A vilagot nem 10 zsido iranyitja egy kis szobabol mindent gondosan megtervezve es kiszamolva"
Ugyan már!
Ha operatív szinten az ilyesmi kivitelezhetetlen is, ettől még TRENDEKET, irányvonalakat lehet tervezni, és propagandagépezettel irányítani.
2008. 07. 16. 22:21
P: "Csak egy kérdés: Sodi, Te normális vagy?"
Hát, én szerencsére önmegvalósító ember vagyok, nem pedig szürke egér.
2008. 07. 16. 22:22
"Hát, én szerencsére önmegvalósító ember vagyok, nem pedig szürke egér."
Nem, te egy balfasz vagy, akit legfeljebb az anyja valósít meg.
2008. 07. 16. 22:25
fixpont: "Ma mar masodszor mondasz ellent sodikanak, zsido leszel nemsokara, en mondom. :-))))"
Nem, nem mondott ellent nekem.
Én is pontosan azt mondom, hogy "ez csak a felszíni megjelenési formája" a problémának. Nem közvetlenül ölték meg, de attól még, hogy közvetetten, tény marad, hogy valahol tervezetten, ha nem is személy szerint rá szabva, de a magyar nép érdekei ellen ható gazdasági tervek alapján.
2008. 07. 16. 22:29
C: "Nem, te egy balfasz vagy"
Aki a Maslow piramis alsóbb szintjein áll, az mindig irigységgel tekint a felsőbb egyéniségekre, majd végül felhorkan, hogy 'savanyú a szőlő" mert ilyen az emberi természet.
2008. 07. 16. 22:31
Szerintem épp itt az ideje, hogy mondj egyetlen tulajdonságodat, amiben jobb vagy itt bárkinél is. Még a legjobb barátod se tud ilyet mondani.
2008. 07. 16. 22:31
P: "Csak egy kérdés: Sodi, Te normális vagy?"
Sodi:"Hát, én szerencsére önmegvalósító ember vagyok, nem pedig szürke egér."
Szerinted a kérdésre válaszoltál zsenikém?
2008. 07. 16. 22:40
"Aki a Maslow piramis alsóbb szintjein áll, az mindig irigységgel tekint a felsőbb egyéniségekre, majd végül felhorkan, hogy 'savanyú a szőlő" mert ilyen az emberi természet."
Innen latszik, hogy nem ismered jol a piramist. A legalso szinten az alapveto fiziologiai szuksegletek allnak mint, hogy telen ne fazz, legyen kajad, ne halj szomjan es.....es a megelt szexualitas, mint az egyik legalapvetobb oszton. Minden szintre csak akkor juthatsz el, ha az elozo szintig mar eljutottal. Te 23 eves vagy sajat lakasod van, viszont nod meg soha nem volt, szuz vagy es mostanaban sem arrol szol a blog, hogy minden nap masik csajt viszel egyba vagy akar egyet tobbszor. Ennek bizony van valami oka, csak en meg nem tudom pontosan, mi az. Te meg a legeslegalso szintet sem teljesited maradektalanul, hogyan juthatnal fel a csalad a kozosseg a megebcsules vayg akar az onmegvalositas szintjere, ne szeditsd mar minek, mert kacag a vakbelem.
Szedd ossze magad, es kezdj egy normalis eletet, ha mar almodozol ismerd fel a nyomorodat eloszor es ne azt probald bizonygatni,hogy az nem letezik......
2008. 07. 16. 22:43
Itt a piramis: http://tinyurl.com/ypf3t8
Meg a legaslo pirosat sem tudod teljesiteni te, a narancs a sarga vagy akar a zold szintrol pedig az egvilagon semmit nem tudsz felmutatni, ugyhogy szallj le a magas lorol mert a kezed a bilibe log....
2008. 07. 16. 22:44
Nincsenek barataid, nincs csaladod, nincs szellemi es lelki tarsad nincs szexualis kapcsolatod, nincs munkad, munkahelyed, nem tisztel senki, nincs erkolcsod, morlaitasod......semmid nincs, egy emberi roncs vagy
2008. 07. 16. 22:45
fixpont: Én egy önmegvalósító ember vagyok, az pedig a legfelső szint. Az önmegvalósítás része például ez a blog.
Aki legalul van, az például a kajáért gürcöl.
2008. 07. 16. 22:56
"Nincsenek barataid"
Dehogynem.
"nincs csaladod"
A diákéveimben? Miért kéne, hogy legyen? :)
"nincs szellemi es lelki tarsad"
Most éppen átmenetileg valóban így van. És?
"nincs szexualis kapcsolatod"
Tévedsz, általában szokott lenni.
De ez a blog NEM ERRŐL szól.
"nincs munkad"
De van.
(De ha nem lenne, diákként az is rendben volna)
"munkahelyed"
Olyat SOHA nem is akarok. :DDDDD
"nem tisztel senki"
Dehogynem, :)
"nincs erkolcsod"
Ez annyira nem igaz, hogy ÉN vagyok a védelmezője.
"morlaitasod..."
Éppen azt védem.
"semmid nincs"
Mégis szegény volnék? :)
"egy emberi roncs vagy"
Magadból indulsz ki, te sivatagban megnyomorodott zsidó.
2008. 07. 16. 22:57
P: "Szerinted a kérdésre válaszoltál zsenikém?"
Igen.
Mert hát ugye MIT nevezünk "normálisnak"?
2008. 07. 16. 22:58
fixpont: "nod meg soha nem volt"
Hülye vagy. :))
Vagy magadból indulsz ki.
"szuz vagy"
NAGYON hülye vagy. :)
"es mostanaban sem arrol szol a blog"
Nem is fog.
A magánélet az magánélet.
2008. 07. 16. 22:59
"Én egy önmegvalósító ember vagyok, az pedig a legfelső szint. Az önmegvalósítás része például ez a blog.
Aki legalul van, a például a kajáért gürcöl."
Édes jó Istenem... Fogyimanó! A piramis (amit múltkor megmutattunk neked, hasonlóan a Bibliához) egy-egy személyről szól, nem a társadalomról. Személyiségpszichológia. Ú, de gáz erre hivatkozni. Basszus, komolyan, most először ideges lettem a hülyeségedtől. Gyorsan megnyitom http://sodi.freeblog.hu/files/doksi/garda/fellebbezes/garda_melleklet_a3.jpg ezt itt, hogy helyre jöjjön az idegrendszerem.
2008. 07. 16. 23:00
Trauma Gyuszi: "egy-egy személyről szól, nem a társadalomról. Személyiségpszichológia"
Igen, valóban.
ÉS?
Mire akarsz kilyukadni?
2008. 07. 16. 23:01
"annyira nem igaz, hogy ÉN vagyok a védelmezője."
:D
2008. 07. 16. 23:02
Na jó, költői túlzás nélkül: "többek között én" :)))
2008. 07. 16. 23:03
"Mire akarsz kilyukadni?"
Ééééén? Semmire. Csak közöltem, hogy akkora hülyeséget szóltál, a tanáraid helyett sírva törölném a ped-pszi szigorlati jegyed az indexből.
2008. 07. 16. 23:07
Komolyan, azon röhögök, hogy ha megmutatnánk az ilyen "erkölcs védelmezője vagyok" írásaidat egy szakembernek, mit szólna. Hogy fejcsóválás lenne, az biztos.
A nagyobb szerencséd, hogy olyan embernek se mutatjuk meg, aki valóban egy jobb világ építésén dolgozik, tevőlegesen, nem csak olyan kis mezei geek balfasz módjára, mint te.
2008. 07. 16. 23:09
Trauma Gyuszi: "akkora hülyeséget szóltál"
Konkrétan mit?
"ha megmutatnánk az ilyen 'erkölcs védelmezője vagyok' írásaidat"
Ha valóban szakember lenne az, akinek megmutatjátok, látná mögötte az írói szabadságot.
2008. 07. 16. 23:09
-"nincs szexualis kapcsolatod"-
-Tévedsz, általában szokott lenni.-
Hejj, olcsók manapság a cigánykurvák, akik bárkivel lefexenek :D
2008. 07. 16. 23:11
Na, még egy száni zsidaj, aki magából indul ki .)))
2008. 07. 16. 23:12
sodika: lol te tenyleg nem erted, ez nem tarsadalmi piramis, hogy az egyik ember itt van a masik ott, ez szemelyiseg piramis, ahhoz, hogy barmelyik szintre eljuss sajat magad az osszes alatta levo szintnek rendben kell lenni, arrol szol pl. hogyha ehezel, akkor nincs szukseged barati kapcsolatokra, mert a kaja fontosabb, hiszen ha nincs meg ehenhalsz, vagy a csalad es a baratok szintje arrol szol, hogy azok alapvetobb igenyek mint a magasabban levok, ameddig nincs meg az a szint, nicns belso igeny feljebb lepni es nem is lehet. Te pedig meg ott tartasz, hogy a pirosbol is hianyzik. A tobbihez kozod nincs, nem tarthatsz feljebbb lol. Ez a blog nem onmegvalositas, hanem potcselekves az eleted helyett, ami nincs.
2008. 07. 16. 23:13
"Ha valóban szakember lenne az, akinek megmutatjátok, látná mögötte az írói szabadságot."
Író is vagy? :D:D:D:D:D
NE BASSZÁL FEL: :DDDDDDD
Honnan tudod, hogy épp nem egy szakemberrel beszélsz, töki. Amúgy meg tanulj meg olvasni, érdemes nekifutni, mert már leírtam, amire visszakérdeztél.
2008. 07. 16. 23:15
Trauma Gyuszi: "Író is vagy? :D:D:D:D:D"
Ja. Közíró.
Fixpont. "ahhoz, hogy barmelyik szintre eljuss sajat magad az osszes alatta levo szintnek rendben kell lenni"
Igen. És?
Ami az életkoromból fakadóan rendben kell, hogy legyen, rendben is van. Pont.
2008. 07. 16. 23:16
Na de most már megyek aludni.
hello mindenkinek
2008. 07. 16. 23:17
Lol ne hivatkozz mindig a korodra, 23 evesenaz embernek lehet csaladja (es nem ugy ertem, hogy neki konkretan gyereke), baratai, szexualis kapcsolata, megbecsultese, olyan kozeg amiben elismerik stb stb barmi, ne hantazz es ne pontozz, te emberroncs :-)
2008. 07. 16. 23:18
"Na de most már megyek aludni."
Add at uzvozletem Mrs. PALMernek :->>>>
2008. 07. 16. 23:41
fixpont: "csaladja (es nem ugy ertem, hogy neki konkretan gyereke)"
HANEM HOGY?
Hogyan lehet még érteni a családot??
A többi különben stimmel, csak magadból indulsz ki, mert korcs ember vagy.
2008. 07. 17. 0:31
"A maradékot pedig elfogadják járulékos veszteségnek, ugyanúgy mint amikor a második világháború alatt fajtársaik ezreit hagyták veszni, csak azért, hogy erre hivatkozva néhány év múlva megalakíthassák Izraelt."
Sodi, ez mar nyilt rasszizmus es fajelmelet. Nem tudtad, hogy az egesz emberiseg egy fajba tartozik? Homo sapiens sapiens.
2008. 07. 17. 0:36
Sodi!
Most akkor volt holokauszt vagy nem? Dontsd mar el! (Szegenykem, kognitiv disszonanciaja van.)
2008. 07. 17. 0:37
Mi van? Mi a rasszizmus?
Nem azt mondtam, hogy korcs fajta ember, hanem azt, hogy korcs ember. :))
---
Bár, ha a "faj" fogalmát aszerint határozzuk meg, hogy ki képes, és kivel utódot nemzeni, akkor macska -és kutyafajták sem léteznek, csak a "macska" és a "kutya" faj van, ugyebár :DD
Ilyenformán korcs kutya szintén nem létezik.
2008. 07. 17. 0:40
"Most akkor volt holokauszt vagy nem?"
Tudod, hogy szól a vicc.
Holokauszt nem volt, hanem lesz. :DDD
2008. 07. 17. 0:42
"Tudod, hogy szól a vicc.
Holokauszt nem volt, hanem lesz. :DDD"
Kibaszott vicces. Te keresztény.
2008. 07. 17. 0:46
A humor az humor.
Abba nem kell mást belekeverni :)))
2008. 07. 17. 1:05
"Bár, ha a "faj" fogalmát aszerint határozzuk meg, hogy ki képes, és kivel utódot nemzeni, akkor macska -és kutyafajták sem léteznek, csak a "macska" és a "kutya" faj van, ugyebár :DD
Ilyenformán korcs kutya szintén nem létezik."
Hogyne leteznenek! A fajta az ember tudatos tenyesztoi munkajanak az eredmenye (a termeszetben alfaj). A kutya (Canis familiaris) a faj neve, amin belul vannak a fajtak. Tehat majdnem minden kutya fajtiszta, de korantsem mind fajtatiszta (azaz keverek, koznyelven korcs, bar a korcs szo kisse pejorativ, minosegbeli gyengeseget fejez ki, pedig sokszor a keverek jobb, mint a fajtatiszta, a hiba abban van, hogy nincs kialakult es allandosult fajtajelleg, amely tovabboroklodne, mondani se kell, hogy egy puli, pumi keverek altalaban jobb terelo, mint egy fajtatiszta puli).
Biologiai ertelemben a farkas (Canis lupus) es a kutya egy fajba tartoznak, hiszen lenyeges kulso es belso tulajdonsagaikat tekintve megegyeznek, valamint szaporodasra kepes kozos utodot hoznak vilagra, onmaguktol, segitseg nelkul kepesek parzani. Ugyanez nem mondhato el a csivavarol es a komondorrol, hiszen nem kepesek fedezni, valamint a csivava szuka nem lenne kepes vilagra hozni a komondor kantol szarmazo kolykoket.
Oktatasbol mara ennyit. Es hanyok, ha valaki azt mondja, hogy "de szep, fajtiszta farkaskutya (a nemet juhaszebet hivjak igy sokan)!".
Szoval Sodi, ezen a szomoru napon, kerlek ne rohogtess!
2008. 07. 17. 1:10
"Nem azt mondtam, hogy korcs fajta ember, hanem azt, hogy korcs ember."
Nem, Sodi, te ezt mondtad: ...a második világháború alatt fajtársaik ezreit hagyták veszni...
Te mas fajba soroltad oket. Ha mas rasszba (fajtaba, alfajba) soroltad volna, pont az nem lett volna baj, hiszen valoszinuleg valoban mas fajta, de semmikepp nem mas faj. Igy viszont egbekialto, ordas dolog.
2008. 07. 17. 1:17
Sodi!
Meg egy kerdest engedj meg kerlek! Csak segiteni akarok, hogy ezt a bolsi bagazst, mint fixpont, pengeto, le tudd buldozerezni, a foldbe tudd dongolni. Csak, hogy erezze mar ez a nyomorult csurhe, vesztett ugyuk van!
Szoval, mitol korcsabb egy zsido, mint peldaul te? Bizonyitaskent ket dolgot vehetsz figyelembe, mast nem is nagyon lehet.
1. szellemi kepessegek
2. testi tulajdonsagok
Az erkolcsi kepessegeket nem szukseges felhasznalnod, abban te magasabban allsz, ezt mindenki tudja a blogon.
Jo ejt, jo szorakozast mindenkinek!
2008. 07. 17. 10:02
Rudy, szerintem eddig a tiéd a 166-ossal az eddigi legjobb hsz... Annyira finoman árnyalt, hogy komolyan sajnálom, ahogy át fogunk siklani felette.
2008. 07. 17. 11:28
Rudy: "Biologiai ertelemben a farkas (Canis lupus) es a kutya egy fajba tartoznak"
Ja hát így kérem tényleg beszélhetünk az embereknél is genetikailag meghatározott viselkedésről.
(A farkasoknál bizony beszélhetünk egy kutyához képest, ha azonos körülmények között nevelik fel őket, akkor is.)
"Sodi, te ezt mondtad: ...a második világháború alatt fajtársaik ezreit hagyták veszni.."
Ez lehet, hogy pontos, de megszokott szófordulat.
Ezek helyen előfordul.
2008. 07. 17. 11:31
Rudy: "Szoval, mitol korcsabb egy zsido, mint peldaul te?"
óóóóó!
Erre NAGYON egyszerű válaszolni!
A sivatagi vándorlás alatt nagyon erős volt a beltenyészet közöttük. Nem frissült a vérük sorákig, és ezt a hagyományt nagyrészt máig őrzik. Pont.
2008. 07. 17. 13:02
Sodi!
Ez nem a zsidók miatt volt, hanem a tipikus magyar nagyképű és "leszarok mindenkit, én vagyok a valaki" hozzállás, ami miatt 1000 éve szopik az ország. Tudok egy példát: a mohácsi csatába azért nem volnult el Zápolya, mert Lajos király nem el hozzá személyesen puncsolni. Fontosabb volt az egója, mint az ország.
Ennyi. Persze az, hogy miért nincs mentő, az már a büdös zsidó komcsik miatt van, de a picsa akkor is egy hülye kurva volt a diszpécservonal végén.
2008. 07. 17. 13:07
"A Sportkórház főorvosa elmondta, hogy a kétszeres olimpiai bajnok halálának fő okait megtudhatja a közvélemény is a csütörtöki boncolás után. Berkes szólt arról is, hogy a központi edzőtáborokban van defibrillátor. Kitért arra, hogy egy ilyen készülék beszerzési ára 2-300 ezer forint. Mint mondta, évente 5-8 hirtelen szívleállás fordul elő a sportolók között."
---
Jo, de 300,000 forint....konyorgom az mi, az semmi. Itthonra is veszek mindjart ha ilyen olcso, kettot. Es baszki akkor egy sporttelepen meg nincs, csak a kozpontin, ez nevetseges.
2008. 07. 17. 13:11
Hát, ezt tessék megbeszélni a menedzsmenttel. :)
2008. 07. 17. 13:18
Egyebkent ahol en elek most eleg sok parnak van kisgyereke, es mindenki megveszi (nagyjabol 50k) ezt a legzesfigyelot a babanak, ami a hirtelen csecsemohalal kivedesere szolgal, a hirtelen csecsemo halal azt hiszem az is spontan szivleallas, es ez olyan keszulek, hogy rateszed a kisagyra es ha a gyereknek kiamrad a legzese akkor elkezd sipolni es oda lehet rohanni beavatkozni (a SOTE-n van ingyenes 1 napos tanfolyam mint kell csinalni a szuloknek ilyenkor ha sipol az a cucc). Na most errol jutott eszembe, hogy 300k egy ilyen defibri akkor siman el tudom kepzelni hogy csaladok vesznek maguknak (plane ha van szivbeteg!) ilyet otthonra. Az emberi eleg mindennel tobbet er....
2008. 07. 17. 13:43
fixpont,
a mi gyerekünknek nem volt légzésfigyelő robotja, mert nem bíztunk meg a gépben, valaki mindig fenn volt 4 hónapig. Vagy én vagy a párom. Ödönke meg úgy is a hasunkon aludt.
2008. 07. 17. 22:33
Sodi!
Ez nagyon gyenge valasz volt. En azt vartam toled, hogy elsoprod ezt a bolsevik csurhet, nem pedig azt, hogy ertelmetlen valaszt irsz. Mondtam, hogy tetelesen ird le, mert en tudom, mi a helyzet, de errol a bolsevikokat kell meggyozni.
Mellesleg a belterjesseg nem mindig hatrany. Sokszor talalkoznak a hibas genek, de igen sokszor a jok, ebbol kifolyolag az allattenyesztesben idonkent hasznaljak a beltenyesztest (rokontenyesztes), hogy a jo tulajdonsagokat megtartsak. Termeszetesen nagy odafigyelest igenyel.
Szoval, hajra! A kerdesem ujra: mitol vagy kevesbe korcs, mint a zsidok? Ugy ertem konkretumokkal tamaszd ala, pusztuljon a verbolsi a foldrol!
2008. 07. 17. 22:35
"Ez lehet, hogy pontos, de megszokott szófordulat.
Ezek helyen előfordul."
Sodi, bazmeg!
Kutya legyek, ha ez a ket mondat ertelmes!
2008. 07. 17. 22:41
Látom lazán dobálozol ilyen 50.000,-es babafigyelőkkel, meg defribikkel. Azért a bérből és fizetésből élők elég nehezen tudják magukból kipréselni ezt az összeget.
Ezért is lennék kíváncsi, hogy te milyen munkakörben dolgozol?
2008. 07. 17. 23:21
Sodi!
Lezarult a vizsgalat. Vigyazz, nehogy ragalmazasert bepereljenek! Csak szolok baratilag.
http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-212971
2008. 07. 19. 11:53
GYURCSÁNY ÖLETTE MEG KOLONICSOT!
ÉS MINDEN MAGYART KI AKAR IRTANI EZ A SZEMÉTLÁDA!
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.