Turul beszédek
Az áldást sodika küldte 2008. július 25., péntek - 20:00-korCímkék: beszed tuntetes turul
164 komment
Folyamatosan megkapjátok egymás után a tegnapi Turul tüntetés beszédeit. Legfelül a legkésőbbi esemény, a bejegyzés alján tehát a tüntetés eleje található.
Ezekből most YouTube verzió nem lesz, épp elég volt a yv.hu-ra feltölteni.
És ne tessék szídni engem, esett az eső, így próbáltam óvni a kamerát a víztől, ezért rázkódik a kép.
Kapcsolódó anyag:
By SoDI
Kapcsolódó anyag:





Eddig 164 komment érkezett (
)
2008. 07. 25. 20:26
Himnusz alatt, azért illene levenni a tökfedőt...
2008. 07. 25. 20:39
"A XXI. században nincs helye szoborrombolásoknak"
Vajon ezt gondolja a Szabadság téri emlékműről is? :D
2008. 07. 25. 20:57
Pókmalac Be is kiabálták ezt :)
k0zi: Az emlékmű, és nem szobor.
Különben mindjárt jön a második videó.
2008. 07. 25. 21:00
Na, itt a második rész.
2008. 07. 25. 21:04
Tehát akkor ahol még van Lenin szobor az országban (van ám ilyen hely) ott maradhat?
2008. 07. 25. 21:11
Mi az hogy! Sőt! Nemrég állítottak fel egy Sztálin-szobrot Debrecenben!
2008. 07. 25. 21:44
bocs, ottmaradhat :)
2008. 07. 25. 21:44
Harmadik videó.
2008. 07. 25. 22:08
Erről az... izé... turulszárnyas dalocskáról van-e legalább héber és roma verzió? Mert ha nem, akkor attól tartok, hogy diszkriminatívnak kell minősíteni és nyomban betiltani az EUs direktívák szerint. Vesszen a turul!!!
2008. 07. 25. 22:30
Hehe, végre lebontják onnan azt az undorító csirkét, rühelltem nézni.
Normális országban persze fel sem épülhetett volna.
NÁCIK TAKARODJATOK!
2008. 07. 25. 22:36
Soha többé Auschwitz!!! Nem kell nekünk a náci turul! Mi a liberális dögkeselyűket szeressük! http://href.hu/x/6gmj
2008. 07. 25. 22:50
Sztem meg azért rázkódik a kép, mert a náci turul annyira felizgassa a fassiszta-rasszista-náci-szélsőséges-hungarista-homofóbokat, hogy ezek tömegmaszturbálást kezdenek az imádott fassiszta csirkéjük előtt hehehehehe. Soha többé Auschwitz! Vesszen a turul!
2008. 07. 25. 23:19
Tessék parancsolni, 4-es videó.
2008. 07. 26. 0:45
Ehun ni ötös videjó.
2008. 07. 26. 1:08
Csekk disz aut: http://nacikhaza.blogspot.com/
2008. 07. 26. 1:17
Pista: Ez szerintem csak valami paródia. Ilyen ostoba ember nincs :)
Különben kint van a 6-os videó.
2008. 07. 26. 4:37
"Pista: Ez szerintem csak valami paródia. Ilyen ostoba ember nincs :)"
Ugyanolyan lejarato parodia mint a Zeev Tobias es a nacivadasz, ugye nem gondolja senki, hogy ezek komoly dolgok, vagy azok, aminek latszanak, vannak emberek akik igy akarnak visszavagni, igy alarjak lejaratni a szelsosegek elleni mozgalmakat, hogy 'lam ok is milyen eroszakosak, nincs is kulonbseg koztuk meg a szelsojobb kozott'. De ez ocska trukk, es nem is fog bejonni. Ahogy Peter es Celka hasonlo iranyu probalkozasai sem. Mar tobbszor irtam, kar a gozert, senki nem reagal mar ratok.
2008. 07. 26. 4:57
Remélem, hogy legalább te érted azt, amiket írogatsz, fixpont elvtárs. Aludjál inkább, még kora van az észosztáshoz.
2008. 07. 26. 8:18
fixpont: "Ugyanolyan lejarato parodia mint a Zeev Tobias"
Nem.
Azt ugyanis már megcáfolta Tomcat a telefonbeszélgetéssel.
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=1194
---
Különben kis alvás után folytatom, íme a 8-as videó.
2008. 07. 26. 9:20
"Senki sem reagál már rátok..."
Látom!
:-)
na mindegy, fordulj fel, ben zona !
2008. 07. 26. 10:09
ben zona :
It's the most common curse in the Hebrew language. Used sometimes as a good thing. You know, like bad means good.
1. "Ben zona! You stepped on my foot!" (-negative)
2. "Man! Living in Israel is Ben Zona!" (-positive)
Azon gondolkozom, hogy melyik jelentesben szerette volna cekla hasznalni a kifejezest, de nem tudok rajonni, mert mindenket esetben hibasan tette volna, igy csak annyit tudok megallapitani, hogy cekla nem lehet tul okos ember....
2008. 07. 26. 11:04
Egy gój sosem lehet okos ember, kedves fixpont testvér. Hiszen tudjuk mi azt, hogy a gój nem is ember. Ahogy a Talmud is kifejezetten meghatározza, hogy mindazok, akik nem zsidók, azok nem emberek, hanem állatok, és különösen hangsúlyozza, hogy a gójok nem származnak Ádámtól. De ssst... maradjon ez a mi titkunk, fixpont testvér . Vesszen a turul!
2008. 07. 26. 11:18
Peter, megint tevedsz, egy antiszemita, rasszista, szelsojobbos, neonaci, ujfasiszta (a kivant resz alahuzando) nem lehet okos ember...
Nem azert vagy ostoba, mert naci vagy, azert vagy naci, mert ostoba vagy....
2008. 07. 26. 11:34
Egészségedre!
2008. 07. 26. 11:42
na, közben van 9-es videó
2008. 07. 26. 12:02
"na, közben van 9-es videó"
Akkor mar kilenc videot nem nezek meg, mar alig varom, hogy ne lassam a tizediket is :-)
2008. 07. 26. 12:06
A Turul szobor lebontásához kis komment,Azoknak a senkiháziakhoz akiknek nem jelent semmit e jelkép. A II. VILÁGHÁBORÚBAN ELESETT MAGYAR KATONÁK EMLÉKÉNEK MEGGYALÁZÁSA EZ. ŐK HARCOLTAK EZÉRT A FÖLDÉRT,amelyt ti,,,,s társaitok, harc nélkül az EBEK ELÉ DOBTATOK.csak MAGYAR EMBER túd MAGYAR SZIVVEL EREZNI.azért ha lehet ....lélekben még FELNÉHETEK a volt HŐSEINKRE közöttük édes apámra,ki szinténHARCOLT e MAGYAR földért .
2008. 07. 26. 12:14
"A II. VILÁGHÁBORÚBAN ELESETT MAGYAR KATONÁK EMLÉKÉNEK MEGGYALÁZÁSA EZ"
Pontonsan!
---
Ja és van 10-es videó.
2008. 07. 26. 12:34
dzso: ha apukad harcolt a magyar folder, akkor mondjuk ha 20 eves volt 40-ben akkor ma ~90 (ha meg el), te meg lehetsz mondjuk legrosszabb esetben ~60. 60 evesen ilyen primitiv postot beirni azt jelenti, hogy te sem sokat tanultal az eletben, es most nem az iskolara gondolok, ha erted mire celzok....
Nos tehat eloszor is, nekem speciel edes mindegy, hogy az a szobor all-e vagy sem, majd a birosag eldonti, ez egy jogtechnikai kerdes, semmi tobb. Aztan rogton masodszor, en ugy tudtam, mi a 2. vhban a rossz oldalon alltunk, mi voltunk az agresszorosok (de szakits felbe ha nem igy volt), mi akartuk elfoglalni a szovetsegeseinkkel a szovetuniot, de legalabbis az asvanykincsekben gazdag kaukazusi reszt. Az is erdekelne, mi a vihart kerestunk mi a Don karanyarban peldaul.....sajnalom, de nem vagyok buszke rajuk, egeszen pontosan, a katona nem tehet arrol, hova vezenylik, halala mindig fajdalmas, de az a politikai vezetes/katonai vezet, aki odakuldte oket, kinyalhatjak a seggem....
Nem mondom, hogy ez az orszag megerdemelte, amit kapott utana, plane nem a megszallast, es az azt koveto 40 evet a kommunizmussal meg minden szarral, de talan a xx. sz.-bol mar tanultunk picit, hogy a fasznak erdemes a jo vegen allni. Ha mas tanulsaga nem is volt, legalabb a jovo nemzedeknek lehetne egy kis esze.
De sajnos eddig nem vettem eszre, hogy lenne...
2008. 07. 26. 12:52
Fixpont,Te nagyon okos!!! "mi voltunk az agresszorok" Budapest védői nem a magyar földért harcoltak???
"rossz oldalon álltunk" mert a másik az olyan kurva jó oldal volt,mi?
2008. 07. 26. 12:57
pippo: javits ki, de en ugy emlekszem, hogy mi tamadtuk meg oket, es nem ok minket, odamentunk es (persze a nemetekkel kozosen) legyilkoltunk 23 millio szovjetet es legyilkoltunk volna siman meg 20-at ha mi vagyunk az erosebbek, csak hat az a helyzet, hogy visszavertek a tamadast, es en egy cseppet sem tudom erkolcsileg elitelni azt, hogy ugy gondoltak, hogy akkor most ok jonnek, es ok alaznak be minket (es nemetorszagot) es mivel ok voltak az erosebbek ez sikerult is nekik, az erosebb kutya baszik, nem jartatok biologia orara?
Szoval nekem el ne adja mar senki ezt a szivbe markolo stroyt, hogy mi csak a hazankat vedtuk, mert valojaban ok voltak azok, akik a hazajukat vedtek, vagy hogy mi valami nemes ugyert harcoltunk vagy hasonlo, mert menten elcsoppen a konnyen.....
2008. 07. 26. 13:13
Az okos emberek mindig tudják, hol a "jó" oldal. Például, Fodor Gabriella, Orbán Viktorka, Dávid Ibolyácska és a többi fixpontocskák (itt láthatsz még néhányat: http://barikad.hu/node/16057) jól tudják, hogy az Európai Szovietunió a jelenlegi "jó" oldal ahol van szerencsénk harcolni a demokráciáért Afganisztánban vagy Irakban és talán nemsoká Iránban is. Bárki, aki a jó oldalon áll, nagyon jól tudja, hogy a turul egy cúnya madár és a magyar keresztény hazafi egy cúnya náci. Soha többé Auschwitz! Éljen az Európai Szovietunió és a buziparádé!
2008. 07. 26. 13:18
Peter: mivel te meg az europai uniot is kevered a NATO-val, inkabb nem csapom le a magas labdakat, ezegyszer megusztad, mert nagylelku voltam :-)
2008. 07. 26. 13:26
Ne légy túl nagylelkű fixpont, a gójok még azt fogják hinni, hogy fesőbbrendűnek képzeled magad. Mellékesen, ahhoz, hogy Európai Szovietunió tagállam lehessünk, enyhén kötelező volt először csatlakoznunk a NATO-hoz.
2008. 07. 26. 13:26
fixpont: "ez egy jogtechnikai kerdes, semmi tobb"
Hogy ez miért hazugság, Vona Gábor nagyon jól elmagyarázza. Éppen most raktam ki a 11-es videót, amin ő beszél.
"mi voltunk az agresszorosok"
1939-ben nem Németország üzent hadat, hanem a Nyugati országok (szeptember 3-án). Ráadásul a SZU elleni offenzíva csak egy megelőző támadás volt.
2008. 07. 26. 13:27
Fixpont:amikor ők jöttek,mindenki tudta hogy nem felszabadítani jönnek (bár gondolom Te felszabadítóknak tartod őket) hanem megszállni.Ha nem vagy képes erkölcsileg elítélni egy birodalmat,akik éppen a te hazádat szállják meg,akkor te nem vagy méltó annak a hazának a tagjának lenni!!! Ilyen esetben ugyanis egy hazafi nem kezd el patikamérlegen erkölcsöt méricskélni!
A ruszkik meg jöttek volna akkor is,ha mi a földjükre sem tesszük a lábunkat-ilyen fajták ugyanis.Eredetileg egész Európát el akarták foglalni.
2008. 07. 26. 13:36
"fixpont: "ez egy jogtechnikai kerdes, semmi tobb"
Hogy ez miért hazugság, Vona Gábor nagyon jól elmagyarázza. Éppen most raktam ki a 11-es videót, amin ő beszél."
Mondjuk valamire kíváncsi lennék: hogy van az, hogy nyilvánvaló jogtechnikai kérdésekből lehet ideológiai kérdést csinálni, ezzel együtt sodinak az is megy, hogy (náci) ideológiai kérdésekből jogtechnikai kérdést csináljon?
Illetve erkölcsi kérdésekből (szoctám felvétele) is képes jogtechnikai kérdést csinálni.
Na ez hogy van?
Lehet, hogy a Vonának igaza van, de még nagyobb haszna, hogy rámutatott, mekkora féreg vagy.
2008. 07. 26. 13:41
"Mellékesen, ahhoz, hogy Európai Szovietunió tagállam lehessünk, enyhén kötelező volt először csatlakoznunk a NATO-hoz."
Hogy ez mennyire nem igaz, Ausztrai az EU tagja mar regota es ma sem a NATO tagja. :-)
2008. 07. 26. 13:45
"Ha nem vagy képes erkölcsileg elítélni egy birodalmat,akik éppen a te hazádat szállják meg,akkor te nem vagy méltó annak a hazának a tagjának lenni!!! Ilyen esetben ugyanis egy hazafi nem kezd el patikamérlegen erkölcsöt méricskélni!"
Megegyszer leirom, hogy mi tamadtuk meg oket, es mi akartuk elfoglalni az o hazajukat, es miutan nem sikerult ok foglaltak el a mienket. En meg olyan hadseregrol nem hallottam, aki mutan visszaverte a hazaja elleni tamadast, a hataroknal megallt, hogy akkor bocs, mi csak eddig jottunk. En elhiszem, hogy neked az tetszett volna, hogy mi megtamadhatjuk oket, de ok nem minket, ebredj mar fel az alomvilagodbol. :-))))
"A ruszkik meg jöttek volna akkor is,ha mi a földjükre sem tesszük a lábunkat-ilyen fajták ugyanis."
Ez nem topp spekulacional, hogy 'mi lett volna ha'. En nem hiszek ebben, de ha igy tortent volna, annak az olvasata 180 fokos fordulat lenne ahhoz kepest, ami igy tortent.
2008. 07. 26. 13:47
Svedorszag, Finnorszag az EU tagja, de nem a NATO tagja., hogy egy ujabb peldaval buktassam meg a mi kis okostojasunkat.
2008. 07. 26. 13:50
sodika: csak egy kis történelmi korrepetálás. 1939. szeptember 1-én a német hadsereg megtámadta Lengyelországot, erre volt a reakció, hogy Nagy-Britannia és Franciaország szeptember 3-án hadat üzent Németországnak (ezek a fránya szövetségek már csak így mennek). Szeptember 17-én az oroszok is átlépték a lengyel határt. Aztán 1941-ben, a németek megtámadják a szovjeteket (nem tetszett nekik a balti államok megszállása), ez volt a Barbarossa hadművelet. Tehát, ha a kronológiai sorrendet nézed, akkor ezt bizony erősen a németek kezdték 1939. szeptember 1-én :)
2008. 07. 26. 13:52
Fixpont, megint az önfeladást helyesled.
A NATO arra jó, hogy a zsidók, akik dróton rángatják az amcsikat, dróton rángassanak minket európaiakat is.
A MI érdekünket egy olyan NATO szolgálná, amiből az USA kimaradna, viszont az oroszok és az ukránok bekerülne.
2008. 07. 26. 13:52
Ki volt adva utasításba a lengyeleknek, hogy provokáljanak ki konfliktust.
2008. 07. 26. 13:54
"Ki volt adva utasításba a lengyeleknek, hogy provokáljanak ki konfliktust."
Mar csak te hianyoztal....meg a gonosz nyugati boszorkany!!! :-)
2008. 07. 26. 13:55
K0zi, neked milyen érdeked fűződik a németek lejáratásához? XD
http://reakcio.blogspot.com/2007/08/zsid-hazugsg-hbor-gyben.html
2008. 07. 26. 13:56
"A MI érdekünket egy olyan NATO szolgálná, amiből az USA kimaradna, viszont az oroszok és az ukránok bekerülne."
Oooo.....azt hiszem itt muszaj kernem egy maganhangzot, mert nem tudom kitalalni a megfejtest.
2008. 07. 26. 13:56
http://www.angelfire.com/realm3/hmult/IIvh/IIvhhern1.htm
Anglia és Franciaország immár türelmetlenül várják, hogy közvetlen hadiállapotba kerüljenek Németországgal. Mindent elkövetnek, hogy valami formai okuk legyen belépni egy németellenes háborúba. Addig ösztönzik a lengyel kormányt Németország elleni provokációra, míg Hitler kénytelen reagálni a kihívásra. A két ország hidegháborújának már a kezdetén "garanciát" ígérnek a lengyel függetlenség megvédésére, ugyanakkor valósággal uszítják őket a németek ellen.
Paul Schmidt írja emlékirataiban, hogy a moszkvai tárgyalásról hazatérőben Königsbergben 1939 augusztus 24-én leszállt a Ribbentrop vezette delegáció két repülőgépe. Innen már vadászrepülők védelme mellett kellett a gépeiknek útjukat folytatni, mert a lengyel légvédelmi ágyúk gyakran tüzeltek a Lufthansa gépeire. Alig hihető a lengyelek ilyen harciassága angol-francia biztatás nélkül.
Valódi okot találni a lengyelek magatartására egyszerűen lehetetlen, hiszen a Szudéta-vidék válsága idején igen jó viszonyban voltak a Hitler-kormánnyal. Jól emlékezünk, hogy Lipski berlini lengyel nagykövet útján egyeztették a lengyel követeléseket Csehszlovákiával szemben. A müncheni német delegáció jelentése utal rá, amennyiben a lengyel és magyar kisebbségek kérdését is rendezik Csehszlovákiában, akkor Németország és Olaszország is garanciát nyújt Csehszlovákiának. (4o)
Érdekes módon a lengyel kormány egyre jobban kifejlődő "németellenességét" és az ezt követő német katonai rendszabályok' jogosságát még egyes szovjet történészek is elismerik, bár a hivatalos szovjet történetírás tagadja. L.D. Ovszjanij így vall erről: "'A burzsoá Lengyelország, mintha valamiféle sötét erők fogták volna vissza, makacsul olyan politikát folytatott, amely elkerülhetetlenné tette az 1939 szeptemberében bekövetkezett tragédiát. Pilsudskiék belpolitikáját a nemzeti kisebbségekkel szembeni nagyhatalmi sovinizmus jellemezte.
2008. 07. 26. 13:57
"neked milyen érdeked fűződik a németek lejáratásához? XD"
A naci nemetorszagot nem szukseges kulon lejaratni, mar mindent tudunk rola, es ok jarattak le magukat, ehhez kepest, meglepo modon a nemet nep tudott tanulni az esetbol, kar, hogy a magyar nem.
2008. 07. 26. 13:57
Annyi a lényeg, hogy az elvakult oroszellenesség egy hatalmas ostobaság, amit a neokon zsidók erőltetnek ránk. Ilyen németh zsolt félék is, bizony.
2008. 07. 26. 13:58
"Ausztrai az EU tagja mar regota es ma sem a NATO tagja"
Erre azt válaszolná neked, fixpontocskám, egy hungarista-náci-fassiszta-stb, hogy "az osztrák kormányok (tisztelet a kivételnek) sosem voltak olyan jók a seggnyalásban mind az a "Likud testvérpárt" aki NATO szabadságharcost varázsolt a honvéd bakából; az osztrákok az EU seggét sem nyalják olyan szorgalmasan, mint a mi hazaáruló kormányaink; éppen ezért kell már egy olyan parlamenti párt (mondjuk a JOBBIK) aki nem csak a zsidaj bankárokat képviseli hanem Józsibát és Marikanénit is". Na persze, ahogy te is tudod, ez egy tipikus náci válasz. Hajrá Európai Szovietunió!
2008. 07. 26. 13:58
Mindent tudsz, de csak amit ők akarják, hogy tudj róla. Ezt a dezinformációrendszert hívom én hivatalos hazugságnak
2008. 07. 26. 14:02
SF a science-fictionjaidtol megkimelhetnel, tudom, hogy mindenre van 1 alternativ mesed, el is szoktam olvasni oket, becsszo, csak egy ido utan annyira unalmasak es egy kaptafara irodtak, hogy mar nem tudom elvezni eme meseket. ;-)
2008. 07. 26. 14:07
Érdekes, én is pont így vagyok a zsidó történelemferdítéssel XD
2008. 07. 26. 14:07
SF: bizonyára a lengyelek provokálták ki, aha hihető. Tudod provokálni olyan országok szoktak akiknek van is mivel provokálni. Ilyen volt a Szovjetunió, ami zsarolta a németeket, hogy fogadjanak el egy új 2. paktumot (Sztálin tudta, hogy a németek nem mennek bele), ellenkező esetben a Szovjetunió hadba lép Németország ellen.
2008. 07. 26. 14:08
Az en szamomra a tortenelemhamisitas, aminek kivalo propagandistaja vagy ezen a blogon szamomra, tehat az altudomanyok ezen formaja semmiben sem kulonbozik a al-termeszettudomanyos nepbutitasoktol mint a horoszkop, az intelligens tervezes vagy az energiaval gyogyitas es gondolatolvasas stb. Barki teremethet maganak egy mesevilagot, ha igy konnyebb elviselnie az eletet, ezert meg csak nem is lehet ra haragudni, ha penzt keres a butasaggal es masok megtevesztesevel, az mar cinkesebb, de a legrosszabb, amikor a gyerekek fejet fertozi a butasag, mert ok meg vedtelenek ezellen.
2008. 07. 26. 14:11
k0zi: erdekes, hogy a kisebbik labdat csaptad le, mert o azt irta, hogy franciaorszag biztatasara provokalta, annak a franciaorszagnak a biztatasara amin utana fel ev alatt ellenallas nelkul gyalogolt at a nemet hadsereg :->> Haha, jot mulatok ezeken a meseken. ;-)
2008. 07. 26. 14:12
Sziasztok!
Rajottem, itt mindenki naci. Mindenki, csak nem mindenki tud rola. Maskulonben miert nem bojkottaljak az igazi hazafiak ezt az oldalt? Azzal, hogy valaszra se meltatjak a nacikat.
Allando latogatottsagot biztositanak, akaratlanul is teret engedve naci eszmek terjedesenek.
Dehat eppen ez a cel! Ahogy par honapja Sodi mondta, meg nem erte el sajna Tomcat oldalanak latogatottsagat, de remeli, ez mihamarabb bekovetkezik (Sodi, tudom, hogy ezt le fogod tagadni, de amikor meg tudtal szivatni, azzal erveltel, hogy a kello latogatottsag jot tesz majd az uzletnek. Csak akkor meg nem tudtam, mirol van szo itt, mert nem volt Internetem). Igy kell eletben tartani szennyes eszmeket, mint nacizmus, hungarizmus, antiszemitizmus, homofobia, farizeus gondolkodas (Sodi eseteben ugyanis se keresztenyrol, se moralcsoszrol nem beszelhetunk).
Vagy az is lehet, hogy a cel a kello mennyisegu bizonyitekok gyujtese a nacik ellen?
2008. 07. 26. 14:15
Innen jut eszembe, hogy eszem egy turorudyt, piros pottyoset, mert az az igazi. Joetvagyat nekem.
2008. 07. 26. 14:16
Van 12-es videó.
2008. 07. 26. 14:16
Persze, az en nezetem mas. En mindenfele partot, jelkepet, szobrot,stb. engednek, ugy, mint az USA-ban. Egy egeszseges tarsadalom ugyis kiveti magabol a szennyet. Nem kell annyira felni ezen jelensegektol. A tarsadalom tobbsege felnott, ertelmes, vagy ha nem, hat egeszseges erkolccsel megaldott ember, nem pedig gondolkodasra keptelen idiota, ahogy az EU-ban gondoljak.
2008. 07. 26. 14:17
Nem vagyok biztos benne, mert regen tanultam a teremszetes szamokat, de en ugy emlekeztem, hogy ott a 10 utan kozvetlenul a 11 jott....erzem, hogy orok rejtely marad ez.
2008. 07. 26. 14:20
"Egy egeszseges tarsadalom ugyis kiveti magabol a szennyet. Nem kell annyira felni ezen jelensegektol. A tarsadalom tobbsege felnott, ertelmes, vagy ha nem, hat egeszseges erkolccsel megaldott ember, nem pedig gondolkodasra keptelen idiota, ahogy az EU-ban gondoljak."
Sajnos ez az amerikaira meg igaz is, ugy ahogy, de a magyarra semmikepp, a magyar tarsadalom tobb ok miatt beteg, es van meg egy fontos szempont a szegenyseg mindig a szelsoseges nezetek taptalaja, nem veletlen most jonnek elo a melymagyarok a szarbol [(c) by Konrad Gyorgy], amikor ilyen nehez a gazdasagi helyzet. Elmeletileg en is osztom azt az allaspontot, hogy minden jelkepet engedelyezni kene, es majd az egeszseges tarsadalom kiveti a fekelyt, ez azonban itthon meg nem mukodne, csak taptalaj lenne, egyelore meg nem lehet enegedelyezni, talan ha kihal a gyulolet generacioja, 2050 korul...... Fiatal meg a demokracia, a gyerekcipo minden jellegzetesseget latom meg magam korul, tehat elmeletben egyetertek, de ez meg korai.
2008. 07. 26. 14:21
Kihagytad a fassizmust, kedves Rudy testvér. Ezek itt mind cúnya fassiszták és ráadásul még szélsőségesek is (ezt is kihagytad). Vesszen a turul! Éljen a buziparádé!
2008. 07. 26. 14:21
Rudy: "kello latogatottsag jot tesz majd az uzletnek"
Klasszikusoktól és nagy emberektől csak pontosan szabad idézni. Azt mondtam, hogy az jót tesz bárminek, melyet akár közéleti, akár egyéb területen is remekül lehet kamatoztatni.
Különben nem értem egészen pontosan, hogy mi a probléma ezzel a gondolattal. A Kuruc.info, mikor működik, szintén tele van nemzeti érzelmű magyar emberek ajánlataival.
Ráadásul Hunnia pont arról szól, hogy felépítjük azt a párhuzamos Magyarországot, ami arra épül, hogy a hazafiak megtalálják egymást, és így a cionista pénzrendszertől függetlenedve folyamatosan egyre erősödő barterhálózatot építünk ki.
Bővebb információkért nézd meg az alábbi videót:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/04/26/EZERT_Hunnia/
HAJRÁ HUNNIA!
2008. 07. 26. 14:21
fix, a 11 a 12. helyre szorult egy elozest kovetoen, de a kanyarban visszaszerzi a 11. helyet.
2008. 07. 26. 14:24
Igazatok van, a 11-es elveszett.
De most már a helyén van :)
Aztán mindjárt jön még egy 13-as is.
2008. 07. 26. 14:26
"és így a cionista pénzrendszertől függetlenedve folyamatosan egyre erősödő barterhálózatot építünk ki."
A barter alatt jelen esetben mit ertesz? Mert ugyi, a cionista penzrendszertol fuggetlenedni nem fogsz, az hotbiztos. Meg a segelyeidet is ok adjak (de a munkaban tevekenykedo emberek fizetik).
2008. 07. 26. 14:26
"egyre erősödő barterhálózatot építünk ki."
WoW visszamegyunk az idoben par ezer evet....ez csucs lesz, ezt kozelrol akarom latni. :-))
---
Jah es sodika, mas freeblogos blogokon az ujsor karakter siman megjelenik a hozzaszolasoknal, csak nalad nem, tuti nem valami beallitasi moka ez? Direkt kiprobaltam mashol, es mennie kell az ures sornak, nezz mar utana.
2008. 07. 26. 14:27
Csak a 13 ne jojjon! Mi johet meg?!
2008. 07. 26. 14:30
fixpont: Nemtom, én nem látok ilyen beállítást.
2008. 07. 26. 14:30
"WoW visszamegyunk az idoben par ezer evet....ez csucs lesz, ezt kozelrol akarom latni. :-))"
fix, pont ezert kerdeztem. A hatunkon cipeljuk majd az arut? Igaz, van Internet is. Ne kuldjek neked egy hasznalt Nokia E50 telefont? De csak, ha tudsz kuldeni helyette egy Motorolat. Emailben kerem. Vagy viszi a bringasfutar.
2008. 07. 26. 14:31
fixpont: ".ez csucs lesz, ezt kozelrol akarom latni. :-))"
Látni is fogod. :)
Különben Toroczkai a beszédében átvágja a gordiuszi csomót. Úgy gondolja, idővel Hunniának is saját pénze lehet.
2008. 07. 26. 14:31
sodika: akkor mi lenne ha a tech stafftol kernel egy kis helpet :-)
2008. 07. 26. 14:31
Tovabbi jo reklamot ennek a naci honlapnak! Most filmet nezek, majd jovok. Mindenkeppen. Talan.
2008. 07. 26. 14:32
"Úgy gondolja, idővel Hunniának is saját pénze lehet."
Hiaba, mindig is mondtam, hogy ez a Toro egy zseni, ezt is latni akarom kozelrol ha lehet....mar ugyertem, ha nem lesz nagy tolongas a gumiszoba kukucskalo luka elott, de attol felek, ez masokat is erdekelni fog.
2008. 07. 26. 14:33
Nem értem én ezt a nagy szkepticizmust.
Attól még hogy nem forintban mérjük a dolgokat valamilyen virtuális pontszámot, mint értékmérőt megállapíthatunk minden termékhez. :))
Ráadásul ezt akár a forintértékéhez is köthetjük.
2008. 07. 26. 14:35
"Nem értem én ezt a nagy szkepticizmust."
Nem baj, majd megerted. Sosem keso... :-)
2008. 07. 26. 14:35
fixpont: "attol felek, ez masokat is erdekelni fog."
Bizony.
Konkrétan: ha elég erős lesz Hunnia, a hatalom részéről a tagjai ki lesznek nevezve gazdasági bűnözőknek. Ez lesz a jele annak, hogy jó úton járunk.
2008. 07. 26. 14:36
Na jó, ne kelljen már nekem magyarázni a videó tartalmát. Ott van kilinkelve a 64-esben, tessék megnézni
2008. 07. 26. 14:37
"Konkrétan: ha elég erős lesz Hunnia, a hatalom részéről a tagjai ki lesznek nevezve gazdasági bűnözőknek. Ez lesz a jele annak, hogy jó úton járunk."
Sok sikert, es jo egeszseget kivanok a megvalositashoz. Komolyan. Becsszo. Bizony.
2008. 07. 26. 14:43
Nem birtam megallni egy szora! En most azonnal utalok Sodinak 150 ezer virtualis pontot!
Az kozgazra jaro hallgatok rezsere pedig utalnek 150 millio virtualis pontot.
Sodi pszichiateret pedig en fizetem tejes egeszeben, heti 10 ora erejeig, 35 ezer virtualis pont/het osszegben.
LOL!!!
2008. 07. 26. 14:44
reszere pedig... es teljes egeszeben.
2008. 07. 26. 14:47
En pedig minden heten a het sorszamanak megfelelo Fibonacci szamot utalom at, tehat ma az F(30)-nak megfelelot. Talalos kerdes sodikanak, hogy aszimptotikusan milyen sebesseggel no a Fibo sorozat. :-)
2008. 07. 26. 14:55
Különben, mielőtt őrültnek lennék kikiáltva, tessék elolvasni ezt is (szintén én írtam erről):
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/04/25/Hunnia_a_megoldas/
2008. 07. 26. 15:06
Te a talalos kerdesed megoldasan dolgozzal, ott legalabb nem tudsz mellebeszelni. :-P
2008. 07. 26. 15:20
engem te itt nem fogsz tesztelgetni
nézzél inkább 13-as videót
2008. 07. 26. 15:25
Afenebe, megis sikerult mellebeszelnie. :-)
2008. 07. 26. 15:37
dzso..REAGÁLÁS..képzeld el én mégcsak 47 éves vagyok.ez ugy lehetséges .hogy apám 46 évesen 3 gyermeket tudott válalni ,nála 15 évvel fiatalabb anyámnak.ŐK MÉG NEM VOLTAK ENNYIRE ELKORCSOSULVA....abban az időben nem volt buzi felvonulás....TUDOD ,mellesleg apám részt vett a JOGTALANUL ELVETT MAGYAR FÖLDEK VISSZASZERZÉSÉBEN..is. Még jó szót sem kapott mindezért FIZETTSÉGÜL. SIRBA VITTE MAGÁVAL AZ EMLÉKEIT,,,,,AMELYET MOST ELŐSZERETETTEL IGY MEGGYALÁZNAK A SENKIK.....TISZTELETTEL...DZSO
2008. 07. 26. 15:44
"ŐK MÉG NEM VOLTAK ENNYIRE ELKORCSOSULVA....abban az időben nem volt buzi felvonulás.."
---
Igen, tudom, abban az idoben a homosexualisok valaszthattak a borton, vagy az egesz szervezetuket tonkre tevo hormon kezelesek kozott, tenyleg, az egy jobb vilag lehetett.....meg a briteknek is sikerult ezzel megajandekozniuk a 2. VH megnyereseben elerhetetlen erdemeket szerzett kodfejtot Alan Turingot. Ha valasztanom kene a ketto kozott, en inkabb a vonulast valasztanam, sorry. Csak mert en nem szulettem annak, meg van bennem empatia a szerencsetlenek irant.
2008. 07. 26. 16:06
AZ OROSZ MEGSZÁLLÁSÁHOZ még csak annyit ,hogy 1849-ben nem mi hívtuk őket. már kettő forradalmunkat vertek le a MEGMENTŐID A nagy ŐK.....mennyivel külömbek,A CSENDESÉ VÁLT DON később. polgárok hulláját sodorta ...ENNYIT az OROSZ MEGMENTŐINKRŐL....
2008. 07. 26. 16:09
En nem mondtam, hogy az szovjetek megmentok voltak vagy felszabaditok, termeszetesen megszallni jottek az orszagot. En annyit mondtam, hogy ha ezt egy semleges orszaggal teszik, az jelentosen mas megiteles ala esik, mintha egy olyan ellenseggel szemben, amely eredetileg oket tamadta meg. Ezen nincs mit szepiteni. Fentebb irtam, az erosebb kutya baszik, ok voltak az erosebbek, mi az agresszorok, jol meg is basztak minket....
2008. 07. 26. 16:10
Az a helyzet, ha az utan odajon hozzad egy ember es kepentorol, jogosan lehetsz felhaborodva, de ha te utsz meg valakit, es miutan az visszaut sirsz mint egy furdos kurva, az meg annal is szanalmasabb mintha csendben maradnal.
2008. 07. 26. 16:28
fixpontnak,,,,,NEM vagyok sajna nagy hive ,az ÁLTALADmagasztos MELEGEKNEK. részben.mert családapa s mert vallási erkölcsöm s a BIBLIA szent szavainak megtartása alapja számomra mérvadó.lásd ,,,,,SZODOMA ÉS GOMORA,,,,ELFOGADOM ,hogy ISTEN teremtményei ők is .DE ebből ne kovácsoljanak ŐK legalább kóvetendő példát ,,,ISTEN csak ÁDÁMOT és ÉVÁT teremtett BUZIZ NEM ...
2008. 07. 26. 16:44
Na, a végére kapcsolódó anyagként kilinkeltem azt a bejegyzésemet, ahova a Turullal foglalkozó önkormányzati ülés felszólalásait raktam ki:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/04/25/Turul_felszolalasok/
2008. 07. 26. 16:52
fixpont, a magyar hazafiak gyalázása helyett miért nem a doppinggal teletömött olimpikonjaidal foglalkozol???remélem, a magyar versenyzők egy érmet se nyernek, vagy ha igen, azt is vegyék el tőle!!!!!!!muhahahaaaaa
2008. 07. 26. 17:09
dzso: "s a BIBLIA szent szavainak megtartása alapja számomra mérvadó"
---
Akkor te elj ugy, amit a vallasi erkolcsod diktal, masokat pedig hagyj ugy elni, amit az o felfogasuk diktal. :-)
2008. 07. 26. 17:20
SODINAK,,, kőszőnet a feltett videókért,remélem,ELJŐ az IDŐ mikor mindezek KŐTELEZŐ TANTÁRGYÁ VÁLLNAK,, a mult igaz TÖRTÉNELME....s ÁPOLÁSA.
2008. 07. 26. 17:22
dzso, te jól be vagy baszva))))))))))))))
2008. 07. 26. 17:25
Fúj, most találtam ezt a szart:
http://noturul.szdszxii.hu/
Itt elmagyarázzák a libsik, miért utáljáj a Turult.
2008. 07. 26. 17:27
Különben Rudy (57), miféle náci eszmékről beszélsz?
Ez nem náci oldal, és soha nem is volt az.
Kikérem magamnak.
2008. 07. 26. 17:30
Ja és olyat sem mondtam, hogy meg akarom közelíteni Tomcat olvasottságát, elvégre az irreális cél lenne. Illetve ha mondtam is, azt sem erre a blogra, hanem a JobbStart.hu oldal tervezett állapotára érthettem. :)
2008. 07. 26. 17:34
"ELJŐ az IDŐ mikor mindezek KŐTELEZŐ TANTÁRGYÁ VÁLLNAK"
---
Na ez a beirasod kezdi megkerdojelezni az osszes eddigi hozzaszolasodat, es kezdem azt hinni, hogy direkt szivatsz :-)))
2008. 07. 26. 17:35
bronicica: te is szeretnel kotelezo tantargy lenni? ;-)))
2008. 07. 26. 17:42
fixpont, Te most ezen csak nevetsz, de Orbán Viktor már bejelentette, hogy ha hatalomra kerül, akkor kötelező tantárgy lesz az iskolákban a hittan, illetve azon szülők gyermekei számára, akik világnézeti megfontolásból ezt nem igénylik, az etika.
2008. 07. 26. 17:47
sodika: azt nem értem, hogy 6 évesen mit akarnak kezdeni egy gyerekkel, ha akkor nem tud viselkedni, akkor már a tanár nem tud mit tenni. Etika most is van kb minden iskolában, kb arra jó, hogy a hasznos tárgyak idejét vegye el.
2008. 07. 26. 17:49
Én erről még nem hallottam.
Amikor én közoktatásban tanultam, még nem volt etikaóra.
2008. 07. 26. 17:49
Egy dolog biztos, mig egy zsidó tapossa a magyar földet jó nem lessz, tegyünk ezért valamit.
2008. 07. 26. 17:51
Inkább a hittan legyen kötelező, mint hogy a kamukauszt !!!!! XD
dzso : direkt van elhülyítve a fiatalság, a zsidók a szabados életstílusnak nagyon nagy propagandát csinálnak, a filmsorozatoktól kezdve a reklámokig, csupa nagyon komoly, és társadalommérnökileg megtervezett behatás - aztán a kortárs csoportban már egy bloond százat ccsinál elv alapján terjed a dolog.
Van erről egy film :
Trendőrök
színes magyarul beszélő amerikai ismeretterjesztő film, 53 perc
Napjaikat piackutatási adatok feldolgozásával töltik. Végtelenül hosszantartó felméréseket és célcsoportokat irányítanak. Átfésülik az utcákat, az iskolákat, a bevásárlóközpontokat, mindent, ahol "áldozataik" megfordulnak. Ők a trendőrök - a tömegdivatcikkek megteremtői és kereskedői, akik az évi 150 milliárd dolláros piaci részesedésükkel a tinédzsereket az Egyesült Államok legnagyobb fogyasztói rétegévé tették. Vajon csupán a piac igényeit elégítik ki, vagy netán ők terelik, alakítják az ifjúság szükségleteit a megfelelő termék irányába?
2008. 07. 26. 17:52
"6 évesen mit akarnak kezdeni egy gyerekkel, ha akkor nem tud viselkedni, akkor már a tanár nem tud mit tenni. "
FIZIKAI FENYÍTÉS
2008. 07. 26. 17:55
"masokat pedig hagyj ugy elni, amit az o felfogasuk diktal. "
A ma uralkodó kötelező világnézeti semlegességről :
Világnézeti semlegesség?
Nyugaton és belföldön egyaránt gyakran hangoztatott fogalom: a világnézeti semlegesség elsősorban a nemzeti, keresztény és polgári erők ellen irányulva. Legutóbb nyugati sajtóbeli és politológus elemzők listáján szerepelt: egyfelől megdicsérték országunk jelenlegi politikai, emberjogi és gazdasági konstellációját, de ugyanakkor hozzá biggyesztették ezt a képtelen követelést: közéletünkben, mindennapjainkban teremtsük meg a világnézeti semlegességet !
Épeszű ember számára világnézeti semlegesség nem létezik, csak a szélsőbaloldal szó- és fogalomtárának zagyvaságai között található. Elsősorban zaklatás céljából. Valahová tartoznia kell minden közösségnek és egyénnek, valamennyi pártnak, intézménynek vagy magányos tanyán élő egyednek. Mi az, ami nem tetszik a nyugati világ magas képzettségű elemzőinek, vezetőinek? Esetleg a nemzeti és keresztény tartalom és elkötelezettség? Az a tény, hogy nem vagyunk mindannyian hívei a szélsőbaloldalnak vagy a nyugatról majmolt, gátlástalan szabadosságnak?
A demokrácia vadhajtásaiból már megismertünk néhányat (elég, ha a jelenlegi amerikai elnökválasztás tragikomikus elemeit vesszük figyelembe) , most újabb álerkölcstől könnybe lábadt figyelmeztetésekkel próbálják meggátolni, lefékezni egy ötven esztendeig tartó rémuralom alól megszabadult ország jogos fölemelkedését, szellemi és gazdasági talpra állását?
Még mindig gyanús, elítélendő és félresöpörhető mindaz, ami keresztény s nemzeti felfogást, életvitelt és törekvéseket hordoz? Minden valamirevaló nyugat-európai, tengerentúli vagy hajdan gyarmati ország sajátmaga szabhatja meg: milyen világnézet, erkölcsi beállítottság, szokásrend és nemzeti akarat érvényesüljön határain belül, csak nekünk nem lehet önálló eszmei koncepciónk és elképzelésünk saját jövőnket illetően? Világosan látható, hogy Trianon után akkor rúgnak belénk, Európa hajdani keleti őrzőibe, amikor csak akarnak.
Talán már ki is osztották a feladatlapokat a tisztelt Nyugat vezérlő központjaiban: hová tegyük voksunkat a következő választáson. Esetleg a világnézeti semlegesség rubrikájába?
Szeghalmi Elemér
2008. 07. 26. 17:56
A nyugatról majmolt, gátlástalan szabadosság eredménye az is hogy szionte hetente késelnek halálra vkit Londonban. Nem kéne a nyugati pöcegödörhöz "felzárkózni" !
2008. 07. 26. 17:57
Tehát az, hogy a vallásnak nemcsak az egyén életében, hanem a közéletben is nagy szerepe lehet. Ez az Egyesült Államokban hihetetlenül erõs, azt most már Magyarországon is látjuk, hogy ezzel választásokat lehet nyerni. Nyugat-Európában is egyre jobban elgondolkoznak a hagyományos keresztények körében is azon, hogy egyrészt vannak, akik minden gátlás nélkül kiteszik a kirakatba a saját maguk meggyõzõdését, személyes motivációját, intim szférájuk részeit, és ebbõl politikai tõkét próbálnak kovácsolni, másrészt a keresztények hallgatnak saját meggyõzõdésükrõl, mert valakik ezt várják tõlük. Két példa. Az egyik, hogy úgy nyer hatalmas elõnnyel a nyugat-berlini vagy a berlini polgármester, hogy kiáll az emberek elé és közli, hogy õ homoszexuális. Másfelõl az UEFA meg akarja tiltani azt, hogy ha gyõztes gólt lõ egy futballsztár, akkor utána letérdeljen és imádkozzon a futballpályán, mert ez az õ vallásos motivációjának a ráerõltetése több millió nézõre.
Vagyis vannak az emberek intim életének olyan elemei, amelyeket minden további nélkül rá lehet erõltetni másokra, és vannak olyanok, amelyeket nem. Fölöttébb sajátos dolog, hogy a vallási meggyõzõdés, amely kétezer éve konstruktív módon hozzájárult Európa kultúrájának és civilizációjának fölépítéséhez, sokak szemében nem kívánatos. Eztermészetesen nincs így rendben, és egyre többen gondolják azt, hogy alapvetõ joguk kifejezni a maguk hitét a legszélesebb nyilvánosságban is. De azért Németországban sokszor több százezer résztvevõvel kerülnek sorra egyházi rendezvények, amelyeken ott van a köztársasági elnök, aki evangélikusként, protestánsként kiáll az összegyûltek elé, és azt mondja, hogyha nem lennék hívõ evangélikus keresztény, akkor nem tudnám az életemet sem elképzelni, sem ezt a munkát gyakorolni. Eznagyon lényeges fejlemény.
Nem ellentmondás eközben az, hogy az Európai Unió korábbi alkotmányos szerzõdésének preambulumából kimaradt a keresztény gyökerekre való egyértelmû hivatkozás? Ami azért is különös, mert a kereszténység nemcsak hit, hanem kultúra is, és - ha az elvilágosiasodás jellemzõ is - ez a kultúra egyértelmûen visszautal a maga gyökereire. Olyannyira, hogy a ma legfõbb hivatkozási alapot jelentõ emberi jogok egyik legfõbb forrása éppen maga a Biblia. Ezért is nehéz megérteni az óvatoskodást.
Valóban, az emberi jogok mai megfogalmazása a keresztény hit alaptételei nélkül elképzelhetetlen. És ha egyszer egy moszlim identitású ország is bekerül majd az Európai Unióba, akkor - azt hiszem - egy moszlimot a legkevésbé sem zavar majd, ha ez benne van az alkotmányos szerzõdésben, mert nem tekintik ellenséges gesztusnak, ha valaki Isten segítségül hívásával kezd valamihez. Ezszámukra is vállalható, sõt, õk határozottabban is vállalják, mint ahogy ezt mi tesszük.
De hogy honnan jön ez a világnézeti semlegesség? Úgy gondolom, hogy ez valami olyasminek a továbbélése, ami a 18. században megjelent, tulajdonképpen a felvilágosodásnak, annak az emancipációs mozgalomnak a folytatása, ami az egyháztól mint világi tekintélytõl, adott esetben a szabad gondolkodást akadályozó tekintélytõl próbálta magát függetleníteni. Voltak olyan korszakai az európai történelemnek, amikor az egyházzal szembeni emancipáció fejlõdést jelentett az ember autonómiájában, de azok, akik ma ezt tartják a legfontosabb szempontnak, elfelejtik, hogy ez régen nincs így. Ma már nem az a problémája Európának, hogy vannak-e olyan hamis vagy félhamis autoritások, melyek az emberek gondolkodását és életét gúzsba kötik, hanem hogy vannak-e, megmaradnak-e azok a közösségek, amelyek megõrzik az ember természetes, õsi identitását. Tehát valami olyasmi ellen harcolnak, ami már nem ellenfél, hanem sokkal inkább szövetséges kellene hogy legyen.
Miközben azt gondolom, hogy a keresztény hit lényegét félreértették azok, akik ebbõl egy olyan autoriter rendszert építettek föl, aminek kötelezõ volt a tagjának lenni, és valami külsõ kényszerre váltak az emberek keresztényekké, olyan félreértés az, ugyanakkor tragikus is, ha azt gondolja valaki, hogy a kereszténység az ember önkifejezésének, önmegvalósításának útján az egyik legnagyobb veszedelem. Ebbõl a két félreértésbõl táplálkozik ez a szembenállás.
A kereszténység értékei egyetemes emberi értékek, és ezek jelentõsége akkor is ugyanakkora, hogyha nincsenek benne egy preambulumban. Ám ezek az értékek mintha folyamatosan csorbulnának, és ez is megmutatkozik kihagyásukban. Nem tehát egy mondat hiányzik, hanem ezeknek az értékeknek a tudatos tisztelete és megõrzése. Ezért olyan fontos az oktatás. Ami nem egyszerûen valamilyen hittan oktatását feltételezi, hanem olyan értékeknek az elfogadtatása, melyek alapján a mi mindennapi életünk egyáltalán mûködtethetõ. Mi a helyzet ezeknek az értékeknek megjelenítésével az oktatásban?
Az értékek átadásának fontossága nagyon kevéssé jelenik meg a parlamenti vitákban, én magam egyébként mint parlamenti képviselõ éppen ezért kezdeményeztem egy vitát a magyarországi etikaoktatás helyzetérõl. Úgy látom, hogy egy ilyen formális ponton talán érdemes lenne vitát provokálni arról, hogy mit is tanulnak a gyermekeink az iskolákban, és hogy mennyire értékközpontú az a tanítás, ami folyik akár a humán tárgyakból, akár a természettudományos tárgyakban. Tény az, hogy ma Magyarországon az iskolák tíz százalékába van bevezetve az a tantervbe épített etikaoktatás, ami egyébként Európában az összes volt kommunista országban mindenkinek kötelezõ, aki nem jár hit- és erkölcstanra. Magyarország az egyetlen ország, amelyik nem illesztette be a tantervbe, még ha erre az elméleti lehetõsége meg is van.
Nem akartam ebbõl aktuálpolitikai kérdést csinálni, nem is lenne egyszerû, ha akarnék se, hanem felvettem a kapcsolatot az etikatanárok egyesületével, az egyházak illetékes szakembereivel, és szeretnék a tavasszal egy nagy etikakonferenciát szervezni, mely arról szól, hogy mit tanulnak vagy mit nem tanulnak a mi gyerekeink az iskolában az erkölcsi készség tekintetében.
Az iskolaigazgatók a maguk lehetõségei szerint gyakran bojkottálják vagy akadályozzák a dolgot, mert nincs elég tanóra a tantervben. De ez súlyosabb kérdés annál, mint hogy ennyivel elintézzük. Amikor az a kérdés, hogy hittanórára menjen a gyerek vagy komputerszakkörre, akkor úgy gondolják, hogy nyilván a komputerszakkör fontosabb, mert az hasznosabb.
Így nehéz jó hittanórát meg jó etikaórát tartani, pedig nagyon jó tantervek és könyvek készültek, bár ezeket szinte sehol nem használják Magyarországon. Tehát ebben a dologban mindenképpen mozdulni kellene, és úgy gondolom, hogy ebben egymást kell erõsítenie az egyházi oktatásnak meg az etikaoktatásnak, mert nem õk a riválisok egymással, hanem a semmi áll a másik oldalon, mint a legnagyobb ellenfél.
Mintha ez a szembenállás, tehát az etika versus semmi, jönne elõ abban a kérdéskörben is, amely a legtöbb feladatot adta az emberjogi bizottságnak. A 2006-os õsz szégyenteljes eseményeire gondolok.
2008. 07. 26. 18:01
, fixpont, nem én egy jó nő tejéből szeretnék inni))))))láttam a golyozápor cimű filmben, (monica bellucci)azóta izgat a dolog))))))))))))
2008. 07. 26. 18:02
"Ott semmi sem szent, ami nálunk szent; másfelől megtehetik azt, amitől mi undorodunk" így jellemzi Tacitus a zsidókat."
A liberális tolerancia tehát egyirányú utca : mi toleráljunk minced mocskot, amit ŐK ránk zúdítanak.
Mikor élt Tacitus? Hát nem most.
http://judeologia.20megsfree.com/konyvek/raetsel2.htm
Ami a többieknek szent volt, azt megvetették; ezzel szemben olyan elveket tartottak nagyra, amelyeket mások megvetettek. "Ott semmi sem szent, ami nálunk szent; másfelől megtehetik azt, amitől mi undorodunk" így jellemzi Tacitus a zsidókat. Valóban, a zsidóság lényege az erkölcsös emberiség minden álláspontjának kifordítása. Lehet, hogy tudatosan, lehet hogy tudat alatt: A héberek a névadásnál is megfordították a dolgokat: A kitaszítottakat "kiválasztottaknak" nevezték. A kényszerű kizárásból - a csandalák nem lakhattak a becsületes kasztok között - önkéntes elkülönülést csináltak; végül különállásukat törvényre emelték, és a maguk részéről - mint a középkor cigányai és utazó emberei - megvetéssel tekintettek mindenkire, aki nem tartozott szövetségükhöz, minden becsületes emberre.
A zsidók elkülönülése a z emberiség többi részétől mindig is önkéntes volt; nem kényszerítették őket gettóba, hanem önként egyesültek ott, hogy furcsa szokásaiknak egymás között hódoljanak, és azért is, mert a törvény megtiltotta érintkezésüket más emberekkel. Ezért az az állami hatóságok gesztusa volt, ha megengedték a hébereknek, hogy zsidónegyedet építsenek maguknak. Ezt néhány zsidó történetíró is kerítés nélkül megvallja azzal indokolva, hogy elsősorban a gettói élet tartotta meg a zsidó népet. Sombart ezt mondja: "A zsidók maguk hozták létre a gettót, amely nemzsidó szempontból is eredetileg adomány volt, előjog, és nem jelentett ellenségességet. Külön akartak élni, mert úgy vélték, hogy fölötte állnak a környezetükben élő egyszerű népnek; mert ők magukat a kiválasztott, papi népnek tartották." (282 o.) "Idegenellenességük és elzárkózási hajlamuk a már a középkor előtt is jellemezte őket" (283 o.) Hiszen már a legrégibb idők óta tilos nekik más népekkel vegyes házasságot kötni; és az Ótestamentum tele van ellenséges kitörésekkel a környezetük ellen: Edom és a kananaiták ellen. "A zsidóknak sorsuk, mely vallásuk volt, szerint kellett és úgy is akartak élni." véli Sombart (284 o.)
A befogadó népek sokszor jóindulattal és bizalommal fogadták a zsidókat; a középkorban is nemcsak jogaik, hanem direkt előjogaik voltak, mégpedig a püspöki pálca irányítása alatt. Egy Hausmann nevű speyeri püspök a tizenegyedik században egy megerősített zsidó várost épített föl, ahonnan igazi rablóhadjáratokat vezettek a vidék ellen úgy, hogy nem lehetett elcsípni őket. Nem kellett visszaadniuk a lopott árut, melyet náluk megtaláltak, vagy tetszőleges árat követelhettek érte.
2008. 07. 26. 18:14
Szerintem, SF, lehetséges, hogy ezeket legközelebb inkább linkelni kéne :))
2008. 07. 26. 18:39
Most nyilvánosan megfenyegetem Sodit:
Meg fogsz halni!!!! Garantálom!
2008. 07. 26. 18:50
Mondtam, hogy Sodi letagadja. Elore tudtam. :) Persze, hogy ez egy naci oldal. Remelem, nem ilyen nacik fogjak a gyerekeinket tanitani, mint Sodi.
2008. 07. 26. 18:52
"A nyugatról majmolt, gátlástalan szabadosság eredménye az is hogy szionte hetente késelnek halálra vkit Londonban. Nem kéne a nyugati pöcegödörhöz "felzárkózni" !"
A nyugati kultura dekadens piszka... Mintha olvastam volna ilyeneket anno. Kommunista konyvekben, Aczel es tarsai.
A mai jobboldal akkora kommunista, hogy csak na! Sodi is, csak melle meg antiszemita es rasszista is.
2008. 07. 26. 18:59
LOL
Nem tudom rendesen megjeleníteni, hogy mit ír ki az ETR, de ajánlom minden ELTE dolgozónak és hallgatónak a "személykeresőt" Sodi témában.
Kiss Endre Farkas KIELAAT.ELTE Hallgató: informatikatanári (nappali, kredites, 2003), matematika (nappali, kredites, 2003)
ezek MIND áthúzva. Az összes!!! Tehát az ETR szerint Sodi nem is hallgató már... muhaha. Remélem, hogy nem csak elírás és tényleg kipakolták, nem akarok azon az egyetemen tanítani, ahol ilyenek is hallgatóskodhatnak... a bácsfidiánát is sikerült kitennünk... dum spiro spiro vagyis hatikva.. :)))
2008. 07. 26. 19:08
SoDi ha lesz időd pls tükrözd a videókat vhova ahogy szoktad, mert nem akar együttműködni a lejátszó.
2008. 07. 26. 19:16
SF.valóban egyetétértek azon felfogásoddal,hogy az oktatáson belűl más erkőlcsi felfogást kéne alkalmazni.De a biblia ismeretével sincsenek sokan tisztában,igy hogyan tudnák alkalmazni ezeket.SZúlői hátter,,,,nevelés ,,,,fenyítés hiányában mit tud tenni egy tanár, akinek meg van kötve keze a liberális .törvényekkel NÉKEM hiába próbalja egyLIBSI megmagyarázni hogyan neveljek gyermeket,Az eredmény meglátszik a MAI OKTATÁSIBAN,,,,tanárverés..stb....dzso
2008. 07. 26. 19:21
Zoley: Bocs, de egy gigányi adat felnyomása egy újabb napot igénybe venne, annyi időm pedig most nincs. Ráadásul a videó forrását is töröltem már. Ha nem működik a lejátszó, akkor szerintem frissítsd, vagy próbáld később.
Egyedül a Vona beszédét tükröztem, azt itt megtalálod negyed órán belül (most töltöttem fel):
http://www.youtube.com/user/sodika82
2008. 07. 26. 19:24
cékla: http://jobbstart.hu/kep/etrscreen.jpg
Ha jól értem, ez az áthúzás azt jelenti, hogy az utolsó félévet halasztottam, és a következőre még nem iratkoztam be.
Ráadásul arról sem lehet szó, amire gondolsz. Emiatt nem:
http://jobbstart.hu/kep/engedelymail.jpg
Itt láthatod, mi ez az áthúzás:
http://jobbstart.hu/kep/etrkihagyo.jpg
(Felülről a második sorban: bejelentett kihagyó)
---
Bár egy ilyen üzenet tényleg előjön, ha belépek:
http://jobbstart.hu/kep/etr_ketkihagyo.jpg
De ezzel viszont egyáltalán nem is foglalkoztam, mert egyszerűen nettó hülyeség: soha nem volt egyszerre két kihagyott félévem.
Viszont egyetemi adatbázishibák miatt nehogy már én szaladgáljak. Lófaszt. Ők baszták el, oldják is meg. :))
És jöjjenek is rá maguktól. :))))))))
No meg ilyet is tudok:
http://jobbstart.hu/kep/targyfelvetel.jpg
Szóval ez az áthúzás egyszerűen a jelenleg kihagyott félévemet jelenti, semmi mást.
Vagy esetleg ezt:
http://jobbstart.hu/kep/kiegyenlitetlen.jpg
De ezt majd korrigálom :o)
2008. 07. 26. 20:02
Francba, pedig már kezdtem/kezdtünk örülni
Ezekszerint megkaptad a dékáni engedélyt a tárgy sokadszori újrafelvételéhez... oké. De több ilyen lehetőséged nem lesz. És figyelni fogjuk az egyetemi ténykedésedet, nehogy az adminisztrátorok véletlenül elnézzenek valamit... rajtad tartjuk a szemünket... amint lehet, repülsz.
2008. 07. 26. 20:12
célka: "De több ilyen lehetőséged nem lesz"
Pontosan tudom.
Nem is lesz rá szükség. :))
"figyelni fogjuk az egyetemi ténykedésedet"
Az egyetemen soha nem politizáltam.
Egyiken se. Tiltja a házirend. Mindkettőben.
Ezt a 168 órásoknak is elmondtam.
http://www.168ora.hu/cikk.php?id=8389
"Két egyetemre jár, de ott nem politizál. Tiltja a házirend"
Sőt, én magam vagyok a legnagyobb ellenzője annak, hogy bárki is ott politizáljon! Ez az általam videóra vett eset éppen ezért külön is felháborított engem:
http://youtube.com/watch?v=FLil7mhdPi8
2008. 07. 26. 20:14
akiket londonban leszurkáltak, a legtöbb feka,...az meg kit zavar??))))))
2008. 07. 26. 20:18
Szövegértésből 1-es vagy fiam,
mondom az EGYETEMI ténykedésedet, nem a politikai ténykedésedet, azt nem kell figyelni, mert minden szart felraksz magadról a netre. Azt fogjuk figyelni, hogy miből és hogyan teljesítesz a következő félévben, és emlékeztetjük a kollégákat, hogy van(nak) olyan tárgy(ak), amiket már semmiképpen nem vehetsz fel többször, tehát legyenek résen. A présen...
Nyugi, a vizsgáztatás maximálisan korrekt lesz..., nem lesznek előre-sodipreparált kérdések. Mindenesetre azt ajánlom, hogy már a félév elején kezdj el komolyan tanulni... :))
2008. 07. 26. 20:25
cékla: Kihagyod ám a számításból, hogy nem feltétlenül minden oktató szervilis filoszemita, vagy cionista. :))))) SŐT!
"minden szart felraksz magadról a netre"
Miután közéleti szerepvállalás felé közelítek, még jó.
2008. 07. 26. 20:28
Hehe, ez a Hunnia még van? :D
2008. 07. 26. 20:28
"Ezekszerint megkaptad a dékáni engedélyt a tárgy sokadszori újrafelvételéhez..."
Eddig következetesen azt hazudoztad, hogy nincs elsős tárgyad. Az algebra 1 elsős tárgy.
És dékánira vagy kényszerülve MI-ből?!!!! Úristen!!!! Wááááá! Ugye ez félreértés? Ennyire idióta ember nincs :D:D:D
Emberek! Az MI 1-ből és MI 2-ből is ötöst kaptam, két napnál többet nem kellett tanulni rá. Ketteshez elég 1 nap is.
2008. 07. 26. 20:29
Bácsfi pedig a zsidók kiirtásáról beszélt annak idején. Tudom, ugyanis készítettem vele interjút személyesen is.
Szóval ne hasonlítgass már hozzá!
Ráadásul ő még rendes hungarista sem volt; Domonkos Endre annak idején nagyon világosan kifejtette, hogy miért. (Ez az antik-keresztény katyvasz, amit Bácsfi előadott, minden volt, csak hungarista nem.)
Arról már nem is beszélve, hogy az a gondolata, miszerint az antik értékeket egyenértékűen kellene kezelni a kereszténységgel, egy 1000 éve keresztény országban minden keresztény ember számára felháborító és sértő volt.
2008. 07. 26. 20:32
C: Soha nem állítottam semmit, ami nem lenne igaz. Az, hogy te mit veszel ki a szavaimból, a te dolgod.
"dékánira vagy kényszerülve MI-ből?!!!!"
Annak csak egyetlen egyszer futottam neki. A többi esetben próbálkozás (bármiféle jegyszerzési kísérlet) nélkül vettem fel a cuccot, amilyen szórakozott vagyok.
2008. 07. 26. 20:34
Zoley: Különben itt megtalálod az összes beszédet a YouTube-on (más feltöltése, nem az enyém):
http://youtube.com/user/zsozsi80
2008. 07. 26. 20:39
"Miután közéleti szerepvállalás felé közelítek"
No comment. Szerintem ez már valami tünet...
"nem feltétlenül minden oktató szervilis filoszemita, vagy cionista." Ne keverd már bele a politikát megint... tanulmányi alapon fogunk kifingatni. Csak egy kicsit jobban odafigyelünk Rád, mint az átlagos hülyegyerekekre.
(De ha nagyon akarod: nem kell ahhoz filoszemitának lenni, hogy egy magyar állampolgár megvesse a magyarságot lejárató nácikat, szóval azért nem árt a blogcímedet elhinteni a kollégák között. Akiket én ismerek onnét, azok EGYIKÉNEK gyomra sem veszi be az ilyesmit, még jóhogy.)
2008. 07. 26. 20:41
"Kihagyod ám a számításból, hogy nem feltétlenül minden oktató szervilis filoszemita, vagy cionista. :))))) SŐT!"
Ez igaz, a legtöbbjük normális ember. Ezzel együtt én régebben olvastam cikket a Népszabadság online-on, aminek végére egy igen neves algebra oktató neve volt írva :D Ettől még nem cionista vagy filoszemita (te jó Isten, milyen szó :D).
2008. 07. 26. 20:41
skin heverjaim már -vagy 10-15 éve jártak potyka bácsi lakására....))))))))))kaptak kaját, meg ilyenek)))))))))
2008. 07. 26. 20:42
"Annak csak egyetlen egyszer futottam neki. A többi esetben próbálkozás (bármiféle jegyszerzési kísérlet) nélkül vettem fel a cuccot, amilyen szórakozott vagyok."
Most akkor kellett dékáni az MI-hez, vagy nem?
2008. 07. 26. 20:43
"Soha nem állítottam semmit, ami nem lenne igaz."
Konkrétan letagadtad, hogy lenne elsős tárgyad. Van elsős tárgyad. Pont. Ilyen egyszerű ez.
2008. 07. 26. 20:44
C: Látod, ez az igazi szélsőségesség.
Nem tudsz árnyalatokban gondolkodni.
2008. 07. 26. 20:47
cékla: A rasszizmust és a sovinizmust az én gyomrom se veszi be. Minden más csak politikai árnyalat kérdése.
2008. 07. 26. 20:47
"C: Látod, ez az igazi szélsőségesség.
Nem tudsz árnyalatokban gondolkodni."
Nem tudom, mit kell ezen árnyalni. Megmondtuk, hogy ötödéves létedre van még elsős tárgyad. Letagadtad, vagyis hazudoztál. Van elsős tárgyad. Vagy mit gondolkozzak ezen árnyaltan? Félig van elsős tárgyad? LOL :D
2008. 07. 26. 20:49
Szóval írtál kérelmet a dékánhoz az MI ügyében, vagy nem?
2008. 07. 26. 20:49
Elég szar lehet folyamatosan magad alá hányni.
Már persze ha az imént nem hazudtál.
2008. 07. 26. 20:55
Soha nem hazudtam itt a blogon.
Csak érteni kéne a magyar nyelven megfogalmazott mondatokat.
Erről ennyit.
2008. 07. 26. 21:06
Na, most akkor megkérdezem: ötödéves létedre (9 félévet jártál...), van-e még elsős tárgyad? Van vagy nincs?
2008. 07. 26. 21:09
Könnyűszerrel megtudhatod, C.
jelentkezz az órára, és nézd meg a névsort.
Persze ha most lejelentkezik, akkor ezt a tárgyfelvételi időszak után ellenőrizd, addigra vissza kell menjen.
2008. 07. 26. 21:11
Erre pedig már a magam módján válaszoltam. Vagyok elég jó önismerő. Ha kevésbé vagyok sehova be nem járó lusta dög, akkor erősen reális az a tervem, mely alapján a három jelenlegi (vagy ősztől a négy, hihihi http://href.hu/x/6ghl) szakomból három (vagy négy :)) különböző időpontban tervezek diplomázni. Innentől pedig az, hogy konkrétan milyen tárgyaim vannak, vagy nincsenek, teljesen indifferens kérdésnek számít.
2008. 07. 26. 21:22
Na, úgylátom rég lement a nap, kimentünk a szombatból, elkezdhetek kicsit rendetrakni-pakolászni, kiszivattyúzni a vizet a pincémből... :))
Úgyhogy én innét elpályázok, az arra érdemeseknek Shalom, a többieknek meg szúrós tekintet. Azért kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Sodigyerek szavánfogásának eredménye...
2008. 07. 26. 21:33
Nekem is telement a pincém... Ráadásul az üres pince homokaljzatát használták úgy tűnik a macskák WC gyanánt, így macskaszaros pincevizet kellett kimeregetni egy bilikék vödörrel....
És már megint esik.
Cékla, shalom:)
2008. 07. 26. 21:38
Hát aki szar helyen lakik, az szar helyen lakik. :))
2008. 07. 26. 21:53
Rendben, tehát végérvényesen kijelenthető, hogy sodinak ötödéves létére mindig van elsős tárgya. Az is kijelenthető, hogy egy könnyű tárgyból (MI) dékáni kérvényt nyújtott be, mivel 3 felvétel után sem végezte el. Nem kell válaszolnod semmire. Itt vannak a tények.
Pont.
2008. 07. 26. 21:59
Pont, bizony....
Ja, nem szar hely ez, csak az a baj, hogy mélyen van a pince:D
És gyakran esik..
2008. 07. 26. 22:09
Na, nem is jött be annyira a víz.
Ez sem szar hely, ötéve lakom itt, de idén először ázik a pinyó... _kicsit_ nedves a nyár.
Látod, ez jellemző rád, Sodi:
1. Ha rádpirítanak, tagadsz
2. Ha lehazugoznak, tagadod
3. Ha koknrét kérdések elé állítanak, sunnyogsz
4. Ha a fejedhez vágják (jogosan), hogy túllőttél a célon, aszondod vicceltél.
Mindezek körülbelül egy hatéves viselkedési mintái.
2008. 07. 26. 22:26
cékla: "1. Ha rádpirítanak, tagadsz"
Csak a hazugságot tagadom le.
"2. Ha lehazugoznak, tagadod"
Azért, mert nem hazudok.
"3. Ha koknrét kérdések elé állítanak, sunnyogsz"
Tudod, az élet nem fekete vagy fehér.
"4. Ha a fejedhez vágják (jogosan), hogy túllőttél a célon, aszondod vicceltél."
Ha egyszer vicceltem.
"Mindezek körülbelül egy hatéves viselkedési mintái."
Ugyan már!
C: "Itt vannak a tények."
Mondom, árnyalatok.
2008. 07. 26. 22:50
Sodika for prezident!!!
Wazz,úgy alázod ezeket a kötözködő zsi...ványokat,hogy öröm nézni!!! Tucc!
2008. 07. 26. 22:57
Hú, de el-oda-meg-vissza alázott, mindjárt becsinálok.
2008. 07. 26. 22:58
pippó: nekem nem így jött le :)
2008. 07. 26. 23:11
k0zi: akkor is sodikának van igaza! (lásd a válaszait-igen,nem árt tudni magyarúúú :))
Ti csak hazudtok reggel éjjel meg este,meg kiforgatjátok a szavak jelentését. Ennyit tudtok!!!
2008. 07. 26. 23:14
Az a baj túl régóta olvasom már ezt a blogot :)
2008. 07. 27. 2:13
Sodi!
Te vagy a nagy magyar hazafi?! Magyarul mar nem is tudod, mi az, hogy indifferens?
Tudod, mar a szentmise is magyarul van, nem latinul. Mar jo ideje.
Ez nem jo igy, nem vagy igazi magyar, hungarista, naci.
2008. 07. 28. 1:14
K0zi trükkje : látszólag jobboldali, de valójában szinte mindig az ellenségnek ad igazat
Turul ügyben pedig :
Szarok a XII kerületi zsidókra, ez az emlékmű nem az ő tiszteletükre készült.
Nem messze a turultól van az ami az övék mégpedig az „igazak fala”, ami szintén engedély nélkül épült és még sem akarta eddig senki sem lebontani.
Ez a szobor a hősökre emlékeztet akik a hazáért estek el a II világháborúban.
Erre törtek ki ugyanis a Várból a német és a magyar csapatok (+ néhány egyéb nemzetiségű velünk szövetséges katonák)
Tudod Magyarország lakosainak nagy többsége azért még mindig nem zsidó, számukat napjainkban 80 – 200 ezerre becsülik )én inkább az utóbbit tartom reálisnak). Tehát nyugodtan beszélhetünk kisebbségről az esetükben. Engedtessék meg már meg nekünk Magyaroknak, itt Magyarországon, hogy olyan szoborral emlékezzünk eleinkre amilyet méltónak találunk hozzájuk és magunkhoz. És ez a Turul! Még akkor is, ha néhány paranoiás zsidót ez sért. Reálisnak és elfogadhatónak tartanád e te azt, ha egy országban a lakosság 2 százaléka agresszíven törekedne arra, hogy megváltoztassa a nemzeti jelképeket, hagyományokat, tradíciókat? Mert napjainkban ezt a folyamatot indították el. Tudod egy ország ami befogadott idegeneket és tolerálta vallásukat, szokásaikat elég rossz szájízt hagy, ha az ősi jelképeket rombolni, bontani akarják. Kérdezd meg az Angliát ellepő indiaiakat bennük van e kellemetlen érzés az angol címerrel szemben? Szerintem a válasz egyértelmű, lenne okuk arra, hogy ne rajongjanak érte. De tedd fel magadnak a kérdést, mi történne az indiaival ha neki állna a nemzet címerét, jelképeit kalapáccsal leverni egy köztéren mondjuk Londonban. Pedig ott aztán ritka toleránsak a népek véleményed szerint! És akkor még arról nem is beszéltünk, hogy saját hazámban kénytelen vagyok megtűrni olyan szobrokat, emléktáblákat, emlékműveket amíg engem roppantul feszélyeznek, félelmet keltenek bennem, megbotránkoztatnak és rossz érzéseket generálnak bennem. (szovjet emlékművek)
2008. 07. 28. 1:16
Cékla csak egy moslék zsidó, minden szava méreg és hazugság, az ilyen patkányok miatt rohad az ország, itt semmi hatalmuknak nem szabadna lennie, pláne abba belepofázni, hoyg a MAGYAR gyerekeke ki taníthatja.
Mondom kispofám, fuck off and go to israel XD
2008. 07. 28. 1:20
Bizony hitetlen Tamások, a Hunnia egy érdekszövetség
A szívességbank szóra is lehet guglizni (nem uyganaz mint a szegények bankja), nos ha az működik, akkor a Hunnia miért ne működhetne?
Ja, és továbbra sem szeretem a zsidókat mert minek XD
2008. 07. 28. 1:22
Az antik értékek addig voltak értékek amíg a Jeruzsálam lerombolása után beáramló zsidók le nem rombolták őket.
Amúgy azt, ami ott az ókorban érték volt, a kereszténység integrálta.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.