HoloMÍTOSZ
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 12., kedd - 22:06-korCímkék: david cole holokauszt
69 komment
Íme a David Cole féle holokauszt-revizionista film harmadik része.
Ha nem megy a fenti videó, kattints ide!
By SoDI
Kapcsolódó:
valamint...





Eddig 69 komment érkezett (
)
2008. 08. 12. 22:12
egy a bajom, a csávó egy 20onéves vékony srác a szinkron meg egy 50 évesé :D
2008. 08. 12. 22:15
Zoley: Jól van ez így, eredetiben kurva idegesítő a srác hangja :)
2008. 08. 12. 22:40
Mert zsidó!!!
2008. 08. 12. 22:47
És MILYEN IGAZ :)))))
Mennyivel jobb egy rendes, genetikailag is magyar ember hangját hallani helyette XDD
2008. 08. 12. 23:08
Ami érdekes, hogy ezek ismert színészhangok. Érdekes hogy be merték vállalni ennek a dokumentumfilmnek a szinkronját, tekintve a mai közállapotokat.
2008. 08. 12. 23:17
A munka az munka :)
Dörner György is nemzeti radikális csávó, mégis sorra szinkronizálja az amcsi-libsi szarokat, mert enni kell valamiből :)
2008. 08. 12. 23:49
http://www.youtube.com/watch?v=ZoQWsKYqPDg
Ebben a szomszédokban szerepelt a szinkronhang. 0:15-nél tűnik fel :-)
2008. 08. 13. 0:01
és tényleg :)
2008. 08. 13. 0:07
"egy rendes, genetikailag is magyar ember"
Definiáld kérlek a magyar gént, mi alapján lehet felismerni.
2008. 08. 13. 0:08
Újabb 2 rész:
http://href.hu/x/6mxy
http://href.hu/x/6mxz
2008. 08. 13. 0:09
k0zi: Evidenciákról nem fogok megint vitatkozni.
Itt, legalábbis az itt ajánlott oldalakon szó van genetikáról is:
http://bombagyar.hu/index.php?post=1243
2008. 08. 13. 0:10
Góliát: Látom, de majd beosztom, mint a lakásmaffia-ügyemet :)
Ha minden napra jut egy-egy, akkor sokkal többen nézik meg :))
2008. 08. 13. 0:11
Persze. Adagolva jobban értik. :-)
2008. 08. 13. 2:56
Evidenciákról annyit, hogy jelenlegi kutatások alapján nem létezik speciális magyar gén (genetikailag nem tudod igazolni, hogy magyar vagy).
2008. 08. 13. 8:20
Sodi bazdmeg, ez valami fajelmélet a részedről, vagy mi a fasz?
Mikor lesz cikk arról, hogy miért van szarból az első generációs reálértelmiség? Vagy lehet, hogy már azt is megbánta, hogy leírtad azt a mondatot?
2008. 08. 13. 8:34
C: NEM fajelmélet, te nyomorék.
Idézek.
"Azóta egyre többen csodálkoznak rá, hogy él Kazakisztánban - Kazahsztán, kazah kifejezéseket a Szovjetunió fennállása idején az oroszoktól vettük át, helytelenül - egy madjar (ejtsd magyar) nevű törzs, amelynek ősi mondái hasonlóak a mieinkkel, és most már genetikailag is bizonyítottan a rokonaink."
"Az idén ezer küldött érkezik, képviselve a minden magyar közösségét. Köztük lesznek a kazakisztáni madjar törzs képviselői, akikről a genetika tavaly bizonyította be, hogy nem csupán névrokonaink, hanem még az Árpád Nagyfejedelem vezette hazatérés idején, vagy azt megelőzően őseinktől elszakadt testvéreink."
Mit kell ezen magyarázni?
HA linkelek, akkor olvass!
2008. 08. 13. 9:32
Ha kérdezek, akkor olvass :) Mitől "rendes" a genetikailag magyar ember? Erre vonatkozott a kérdés. Szerintem a nigériaiak is rendesek.
2008. 08. 13. 10:38
C: ne aggódj, gerincoszlop Endinek ott a menekülési útvonala, hogy szmájli van a mondat végén, ha kicsit kínossá válik a helyzet, akkor lehet rá hivatkozni.
2008. 08. 13. 11:01
"gerincoszlop Endinek" :->>>>>>>>>>>>>>>>>
2008. 08. 13. 11:16
C: A rendes az egy köznyelvi fordulat, nem jelző.
2008. 08. 13. 11:37
http://www.youtube.com/watch?v=3B0FdOjmJbE
Tücskök és hangyák
2008. 08. 13. 11:56
ki is raktam :)
http://href.hu/x/6n1a
2008. 08. 13. 12:09
geneteikai vizsgálatok:
http://www.kurultaj.hu/eredmenyek
2008. 08. 13. 12:11
C! És csak, hogy tudd köznyelv az, ahogy Sodi beszél.
2008. 08. 13. 12:25
TG: az én olvasatom szerint ez a cikk azért cáfolja a suméros eredetmesét.
2008. 08. 13. 13:51
"köznyelvi fordulat"
Definiáld a köznyelvi fordulat fogalmát kérlek! Ja, és valld be, hogy nincs szarból az átlag első generációs reálértelmiségi, vagy valld be, hogy beszartál megírni azt a posztot...
2008. 08. 13. 14:22
Dehogynem.
Magad vagy ennek a legjobb példája, elvégre a múltkor remekül bebizonyítottam az átütő műveletlenségedet. :)
2008. 08. 13. 14:22
A köznyelvi fordulat pedig köznyelvi fordulat :)
2008. 08. 13. 15:47
"Magad vagy ennek a legjobb példája, elvégre a múltkor remekül bebizonyítottam az átütő műveletlenségedet."
Húha, arra nem emlékszem. Mikor volt ez? És ha én véletlenül szarból lennék, az hogyan bizonyítaná, hogy az átlag első generációs reálértelmiségi szarból van? És miért vagy ilyen ostoba?
2008. 08. 13. 15:57
"A köznyelvi fordulat pedig köznyelvi fordulat"
De mi a definíciója? Így aztán nincs esélyed a matek szakon. Analízis vizsgán nem mondhatod, hogy az integrálfüggvény az integrálfüggvény. Szóval endkie, mi is az a köznyelvi fordulat? És a "rendes" szavunk az miért is az?
2008. 08. 13. 16:00
"Analízis vizsgán nem mondhatod, hogy az integrálfüggvény az integrálfüggvény."
Ilyet nem is fog mondani, azt fogja, hogy az integralfuggveny _kozismert_ tulajdonsagait nem vagyok hajlando magyazni.
:-PPPPP
2008. 08. 13. 16:12
Nem is fogok nektek közismert tényeket magyarázni.
Ami közismert tény, az közismert tény.
2008. 08. 13. 16:22
"Nem is fogok nektek közismert tényeket magyarázni.
Ami közismert tény, az közismert tény."
Ja jó. De azért ugye lesz poszt arról, hogy miért van szarból az átlag első generációs reálértelmiségi? Ugyanis az a mondat még mindig ott lóg a levegőben, és sokan nem értjük, hogy miért írtad le.
Azt már csak megpróbálhatnád bebizonyítani, vagy pedig elismerni, hogy hülyeség.
2008. 08. 13. 16:36
Azért, hogy mindenki pontosan értse, mi motiválja azokat, akik állítólagosan egyetemi hallgatótársaim, mégis folyamatos fröcsögés jellemző rájuk.
2008. 08. 13. 16:50
"Azért, hogy mindenki pontosan értse, mi motiválja azokat, akik állítólagosan egyetemi hallgatótársaim, mégis folyamatos fröcsögés jellemző rájuk."
Ennek semmi értelme nincs. Aki érti, hogy ez mit jelent, szóljon :)ű
"MÉGIS folyamatos fröcsögés jellemző rájuk"
Attól, hogy annak az egyetemnek a vérét szívod, ahová járok, még nem kell, hogy szeresselek. Szerintem. Mi az, hogy fröcsögés? Egy kérdésre várok választ napok óta.
Miért van szarból az átlag első generációs reálértelmiségi? Ezt leírtad egy posztban, de azóta sem tudtál semmit felmutatni, ami igazolná ezt a nyilvánvalóan beteg gondolatot.
2008. 08. 13. 16:52
C: teged nagyon bant ez a kerdes ugylatom :-)))
2008. 08. 13. 16:59
Hát én nagyon szeretném, ha ez a kérdés egy külön posztot kapna. Ugyanis elég széles réteget érint, főleg napjainkban.
Kíváncsi lennék, hogy milyen érvekkel tud szolgálni a kérdésben egy nyilvánvalóan testileg gyenge, a reálértelmiségiekhez képest képzetlen, érzelmileg a nulla alatt lévő "ember".
Nehogy félreértsetek, nem a gyengékkel, meg a butákkal van bajom, hanem azzal, hogy ha egy gyenge buta mond ilyeneket.
Ahogy az egész bloggal is az a bajom, hogy egy vadkapitalista gondolkodású, mindemellett szobanáci viselkedésű barom járatja le a jobboldalt.
2008. 08. 13. 17:01
fixpont: valszeg azért bántja, mert jobban áll mint sodika, ugyanazon a szakon és mégis őt szarozza le Endi.
2008. 08. 13. 17:07
"valszeg azért bántja, mert jobban áll mint sodika, ugyanazon a szakon és mégis őt szarozza le Endi."
Hát, itt arra megy ki a játék, hogy lássuk: endike is pontosan tudja, hogy ha megírja azt a posztot, igen népszerűtlen lesz széles e hazában. Szeretné már visszaszívni azt a mondatot, de nem akar megint magától elhatárolódni. Figyelem a vergődését :) Érdekes.
Amúgy igen, az is zavar, hogy nyilvánvaló szellemi fölényem ellenére "szarozik". Pedig az előnyöm szakmán belül kétségtelenül fényévnyi, humán területen pedig nem tudhatom, hogy mekkora. De az biztos, hogy felismerem egy fényképről Hillary Clintont :) Meg a Bánk Bán idézeteket :D
2008. 08. 13. 17:09
k0zi: en is elsogeneracios ertelmisegi vagyok,en is 5 ev alatt vegeztem az eygetemen, meggyozodesem, hogy az egvilagon mindenben jobb vagyok sodikanal, ami osszemerheto teljesitmeny, nyelvtudas, szaktudas, altalanos muveltseg, minden a vilagon, es Endi szerint en is szarbol vagyok, de tudod mit, kb pont leszarom mit gondol rolam. :->>>>
Egyet tudok, egy elso generacios ertelmiseginek az ovodatol a diplomaosztoig, de lehet meg az utan is sokkal nehezebb a dolga mint patinas csaladbol szarmazoknak. :-)
Nincs ketsegem afelol, hogy barmit ossze tudna hozni egy kulon posztban, amivel igazolni veli az allitasat es hiaba cafolnad meg pontrol pontra soha nem ismerne el. Ezeket mar regen nem tudom komolyan venni. :-)
2008. 08. 13. 17:10
"jobban áll mint sodika, ugyanazon a szakon és mégis őt szarozza le Endi."
Hát, az igazsághoz tartozik, hogy sodi már a BSc-s tárgyakat csinálja, ugyanis elfogytak alóla az évfolyamok. Szóval nem teljesen ugyanaz a szak.
2008. 08. 13. 17:12
Fixpont, azért azt ne felejtsd el, hogy iszonyatosan jókat nevetgélhetnénk azon a poszton. Nekem kell az a poszt.
2008. 08. 13. 17:13
C: "Szóval nem teljesen ugyanaz a szak."
Voltaképpen ugyanaz.
Ugyanis van egy táblázat, hogy az új rendszerben mi feleltethető meg a régi tárgyaknak. Szóval tökmindegy.
2008. 08. 13. 17:16
C: ---"Mi az, hogy fröcsögés?"
Az, amit csinálsz.
--- "Amúgy igen, az is zavar, hogy nyilvánvaló szellemi fölényem ellenére 'szarozik'."
MILYEN szellemi fölény?
Hülye vagy te. :)
--- "Pedig az előnyöm szakmán belül kétségtelenül fényévnyi"
Ha nem beszélünk a CISCO CNAP-ról, akkor legfeljebb az lehet a kérdés, hogy mennyire vagyok lusta. De ettől ez még ugyanaz a szak.
--- "humán területen pedig nem tudhatom, hogy mekkora."
Semekkora. Egyértelmű a hátrányod.
2008. 08. 13. 17:17
Én holnap reggel megyek Balcsira, ott gépelni nem fogok, de feltöltött videók lesznek minden nap :)
2008. 08. 13. 17:19
"Hülye vagy te.
Semekkora. Egyértelmű a hátrányod."
Ezek megint valami lemmák lehetnek...
2008. 08. 13. 17:24
"Ha nem beszélünk a CISCO CNAP-ról, akkor legfeljebb az lehet a kérdés, hogy mennyire vagyok lusta."
Ja igen, ezt már mondtad. Sodi szerint az is méri egy informatikával foglalkozó szakember értékét, hogy hány "méregdrága" tanfolyamon van túl.
Nos, ezek szerint a Szcientológia a legfőbb vallás, mert a résztvevői méregdrágán jutnak el a megtisztulásig. Az, hogy mi a tartalma nem érdekes, csak az, hogy méregdrága legyen. Cool.
2008. 08. 13. 17:28
"Fixpont, azért azt ne felejtsd el, hogy iszonyatosan jókat nevetgélhetnénk azon a poszton. Nekem kell az a poszt."
En a tobbi poszton is jokat szoktam nevetni. :-)
2008. 08. 13. 17:30
C: Az informatikát a multit alakítják. Pont.
Ez egy ilyen szakterület.
2008. 08. 13. 17:34
"Az informatikát a multit alakítják. Pont."
Ennek megint nincs értelme.
2008. 08. 13. 17:40
A multik nem zsidók? Hunniában is lesznek multik?
2008. 08. 13. 17:48
C: te nem ismered azt a viccet, hogy hulyekkel sose allj le vitatkozni, mert lehuznak az o szintjukre es legyoznek a rutinjukkal? Endinek hatalmas rutinja van a sajat kis vilagaban. :-)
2008. 08. 13. 17:49
lesznek, de megadóztatva.
a multik zsidók, de az informatika zsidó tudomány. :))
ezért lesz a kezemben inkább csak eszköz .)))
---
na estik nem leszek, holnap helyett ma utazok.
2008. 08. 13. 17:51
"lesznek, de megadóztatva."
Ja, ők fizetik majd az adót, te meg mész offshore?
"de az informatika zsidó tudomány"
Ezt mivel tudod alátámasztani? Neumann is zsidó volt esetleg?
2008. 08. 13. 17:57
"Neumann is zsidó volt esetleg?"
Igen :-))
2008. 08. 13. 18:00
WOW :D
Te sodi! Hogyhogy informatikával foglalkozol? Hát Neumann zsidó volt! Magad mondtad, hogy zsidó tudomány az informatika! Igaz magyar embernek szüksége van ilyen "eszközre", mint az informatika? Ejnye-bejnye. Mit fognak szólni a fajtársaid?
2008. 08. 13. 18:02
De ez kozismert, amugy az informatika teruleten rengeteg zsido szarmazasu tudos dolgozott (mint altalaban a matek es a termeszettudomanyok teruleten is).
Ebben Endinek kivetelesen igaza van. :-)
Mondjuk ez csak annyit jelent, ami amugy is kozismert, hogy a zsidok kivaloak a real tudomanyok teren. Barcsak a fent emlitett Neumann, vagy a kortarsai itthon dolgozhattak volna. Ma Mo vezeto europai hatalom lenne.
2008. 08. 13. 18:03
C: szegényke nem hallott Turingról, bár tény, hogy ő szegény homokos volt. Hunniát kérlek ne, mert elfog a röhögés XD
"Az informatikát a multit alakítják."
Linus Torvalds? Bram Cohen? Google (honnét indult)? Apple (az is egy garázsból indult)? De lehetne sorolni a sok kis alkalmazásfejlesztőt, aki otthon kitalált valamit és alapjaiban forgatta fel az informatika világát :)
2008. 08. 13. 18:04
C: de csak, hogy a legismertebbek emlitsem, Rivest-Shamir-Adelmann, RSA.
Pedig mar vartam, hogy mikor jon elo, hogy az egyik leggyakrabban hasznalt nyilvanos kulcsu kriptografiai eljarast zsidok talaltak ki ezert semmilyen adatunk nincs biztosnagban.....de szerintem Endi nincs igazan kepben ezen a teruleten sem, csak azert nem emlitette meg. :-)
2008. 08. 13. 18:06
fixpont: képben van, múltkor elmondtam neki ;) A másik példa talán az UML megalkotója volt, de nem biztos :)
2008. 08. 13. 18:07
Nade kell-e Hunniának zsidó tudomány, vagy meg tudják mutatni, hogy nem kell a zsidókra támaszkodni?
Hát a magyar leleményesség! Az nem lesz Hunniában? Miért nem épít Budaházy saját számítógépet lófarokszőrből? És miért nem gyárt majd Budaházy kőolajat? Hát mégse vehetjük a komcsi Oroszországtól, vagy a zsidó EU-tól :)
A lényeg: most akkor a zsidókra vagyunk utalva vagy nem?
2008. 08. 13. 18:10
"RSA"
Ahhoz a Számelmélet és a Számításelmélet tárgyak szükségesek :) Ráadásul érteni is kellene. Muhaha.
2008. 08. 13. 18:13
"ezert semmilyen adatunk nincs biztosnagban....."
Persze, hogy nincs. A zsidók már rég ismerik a gyors prímfaktorizációt. Eredetileg azt is kamatszámításhoz használták :D:D:D
2008. 08. 13. 18:14
"A zsidók már rég ismerik a gyors prímfaktorizációt."
En is ismerem.....100-ig, addig fejbol is szokott menni. :->>>>
2008. 08. 13. 18:15
Lehet, hogy mást értünk "gyors" alatt? :D
2008. 08. 13. 18:43
"Lehet, hogy mást értünk "gyors" alatt? :D"
Biztosan ugyanazt ertjuk, de probaltam viccelni, hogy Endi is ertse. :-)
2008. 08. 13. 19:16
"Biztosan ugyanazt ertjuk, de probaltam viccelni, hogy Endi is ertse. :-)"
Ja, tényleg!!! Ott a szmájli :D:D:D Elfelejtettem, hogy nincs érzékem az iróniához és a paródiához :D
2008. 08. 13. 19:59
Meg fixpont retorikájához :)
2008. 08. 23. 7:07
Linus Torvalds legalább nem zsidó. :D
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.