Gyáva családapák
Az áldást sodika küldte 2008. szeptember 16., kedd - 21:23-korCímkék: blogadmin bombagyar budahazy gyorgy laszlo toroczkai
129 komment
Eddig azért tartózkodtam attól, hogy beleszóljak a Bombagyár féle visszafogott és a Budaházy-Toroczkai féle határozottabb vonulat vitájába, mert nem éreztem úgy, hogy képes lehetek bármilyen többlettel is gazdagítani a kérdést.
Aki ismer engem, az enélkül is pontosan tudja, hogy mit írnék.
Ahogy rendszerint történni szokott, megjegyezném, milyen furcsának tartom, hogy a Bombagyár pont akkor játszik békepárti pacifistát, amikor végre lehetőség lenne a cselekvésre. Erre kapnék egy választ, miszerint talán nem kellene őket legyávázni, amikor olyan sokat tettek és tesznek folyamatosan a nemzeti ügyekért, amennyit nagyon kevesek, és én csak azért nem látom át ezt, mert a felszín alatt dolgoznak. Végül pedig kis idő múlva kibékülnék velük.
Úgy kábé ilyen lenne a sorrend, amit onnan lehet tudni, hogy ez lenne a sokadik alkalom, amikor pontosan ezeket a lépéseket végigjárjuk. Éppen ezért egészen mostanáig úgy gondoltam, az a legjobb, ha csöndben maradok, mert ami unalmas, az unalmas. Ami már n-szer megtörtént, azt felesleges n+1-edszer is eljátszani.
Most viszont egy olyan mondatra akadtam a Bombagyár legutóbbi írásában, ami nehéz helyzetbe hoz engem, mert egyrészt nem tudok elmenni mellette szó nélkül, másrészt pedig rohadtul nincs kedvem összeveszni Bloginnal, mert most éppen a legkevésbé sem vagyok ellenségkereső hangulatban. Ezt a dilemmát úgy szeretném feloldani, hogy elvonatkoztatok attól, ki is írta az ominózus mondatot.
- Tehát szeretném hangsúlyozni, hogy eszem ágában sincs Bloginnal vitatkozni, csak és kizárólag az adott mondat tartalmával, teljesen függetlenül attól, hogy ki írta.
Aki pedig egy mondat kritikáját nem tudja elvonatkoztatni az azt leíró személytől, az egyszerűen zsidó. Pont. xD
Na szóval... Ez lenne a szóban forgó mondat:
(...) nem tudom, hogy azok is megjelenhetnek-e, akiket Budaházy gyávának bélyegzett, én magam meg egyszerű családapának, üzletvezetőnek, bizonytalannak stb. (...)
Forrás: Bombagyár, innen
Nos, amikor először elolvastam ezt a mondatot, önkéntelenül is ennyi fogalmazódott meg bennem: „Mi a fasz? Mi ez a Fidesz-szagú narancsos nyál?”
Vannak a bátrak, és a másik oldalon vannak a családapák, az üzletvezetők, meg a satöbbik? Mi van? Ez kizárná egymást?! Hogy a picsába zárná má' ki?!
Vegyünk egyetlen egy példát. Budaházy.
-
Családapa
-
Üzletvezető (több ruhaboltja is van)
Mégse hunyászkodik meg. Nem mondja azt, hogy „jaj, bazmeg, egzisztencia, meg felelősség, én ezt nem engedhetem meg magamnak”. De nem mond ilyen birkaságot sem, hogy „jaj, iskola, én nem mehetek ilyen helyekre”, és „nem mondhatom ki a véleményemet”.
Na ne játszunk már ilyet!
- Ha még iskolába járunk, az a kifogás
- Ha már nem járunk iskolába, az a kifogás
- Ha még nincs családunk, az a kifogás
- Ha már van családunk, az a kifogás
És ha iskola, mi van akkor? Engem is próbálnak folyamatosan azzal zsarolni itt a blogon, hogy válasszak a sulijaim, meg a blog között, holott lassan 20 évvel az állítólagos rendszerváltás után ILYEN MONDATNAK EGYÁLTALÁN NEM SZABADNA ELHANGOZNIA!
Azért nem szabadna elhangoznia, mert a valóságban ILYEN NEM FORDULHAT ELŐ!
Baromság ettől félni!
Itt azért még nem tartunk, és szerintem idáig soha nem is fogunk eljutni.
- Ha ugyanis VALÓBAN választani kéne az alapvető emberi jogok és a tanulmányok folytatása között - mint ahogy most a valóságban nem kell és nem is kellhet - , akkor gyorsan
fel kéne gyújtani valamit.
És igen, mielőtt megkérdezné valaki: az előbbi mondatomat szó szerint, ebben a formában, halálosan komolyan gondolom.
Viszont tessék ügyelni rá, hogy nagyon pontosan fogalmazok:
Sziklaszilárdan hiszem, hogy ilyen, az alapjogok és az egzisztencia közötti közvetlen választási KÉNYSZER MOST nincs. Ilyesmi egyáltalán nem létezik; ha ugyanis mégsem így lenne, akkor többé nem lenne semmi ok a jogszerűségre, mert az már egy valódi diktatúra lenne, nem pedig egy diktatorizálódás apró jeleit magán mutató demokrácia.
Ha pedig valahol már - a fent leírt formában - VALÓDI diktatúra van, ott - igen - valamit gyorsan fel kell gyújtani.
Porig. Szénné. Szarrá.
De ettől - mondom még egyszer - még nagyon-nagyon messze vagyunk, és szerintem nem is fogunk odaérni.
-
Éppen elég nagy baj, hogy van sok idióta, aki az ilyen ABSZOLÚT LEHETETLEN, a valóságban még elméleti lehetőségként is kizárható helyzetektől rettegve fosik élni az Alkotmány által garantált véleménynyilvánítási, és gyülekezési szabadságával! Nem kellene még tovább tolni alájuk a lovat olyan mondatokkal, ahol a tettre kész hazafit és a dolgos családapát egymást kizáró kategóriaként kezeljük!
De ezzel még nincs vége, itt van egy másik gondolat ugyancsak a szóban forgó szövegből, ami nagyon kiverte nálam a biztosítékot.
a Szabadság téren régi cipőkkel emlékezzünk meg a cigánybűnözés áldozatairól. (...) nem tudom, itt várhatóak-e összecsapások.
Bassza meg, erre NAGYON EGYSZERŰ A VÁLASZ.
Nem, OTT NEM.
Nyilván egy olyan rendezvényen, amit rendesen bejelentettek a rendőrségen, nem lesz semmiféle összecsapás. EZ ANNYIRA KURVÁRA EGYÉRTELMŰ, HOGY NEM IS ÉRTEM, MIKÉNT MERÜLHET FEL KÉRDÉSKÉNT!
Ha megfigyeljük Budaházy legutóbbi közleményét, akkor MINDENKI KITALÁLHATJA, HOGY MI LESZ!
De hogy mennyire félnek tőlünk, misem mutatja jobban, mint hogy öt nappal az esemény előtt még mindig nem merik nyilvánosságra hozni a helyszínt, ahol mocskolódó gyűlésüket tartanák (bár már vannak sejtéseink).
Forrás: Kuruc.info, innen
Vonjuk csak le az eddigi tapasztalatok alapján a következtetést, hogy mi várható. A rendezvény bejelentett része szépen, békésen le fog zajlani, majd pedig OTT A VÉGÉN, a cipőknél Budaházy nyilván közölni fogja a tömeggel, hogy SZERINTE INDULJUNK EL ARRA A HELYRE, AHOL A GYURCSÁNYÉK FELVONULÁSA VAN.
Na, és AZUTÁN lesz az összecsapás, néhány utcával odébb.
DE EBBE BASZOTTUL NEM FOG SENKI SE BELEKEVEREDNI, AKI NEM AKAR; AKI UGYANIS BÉKÉS FELVONULÁSRA VÁGYIK, AZ EZUTÁN SZÉPEN ELINDULHAT A MÁSIK IRÁNYBA - HAZAFELE.
Aki pedig a helyszínen marad, vagyis Budaházyval tart, az vagy harcos hazafi lesz, vagy a munkáját végző, kenyérkereső újságíró (ha úgy tetszik: krónikás, külön cékla kedvéért: nem harcos hazafi, hanem krónikás hazafi), mint én magam is.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
-
Szóval akkor is gyere ki huszadikán, kedves olvasó, ha nyugodt, békés tüntetésre vágysz! UGYANIS GARANTÁLTAN LESZ ALKALMAD RÁ még Budaházyék rendezvényén is!
Élj az alapvető emberi jogaiddal!
By SoDI





Eddig 129 komment érkezett (
)
2008. 09. 16. 21:37
Az utolsó előtti mondatod kizáró vagy megengedő vagy (szimmetrikus differencia vagy alternáció)?
2008. 09. 16. 21:39
Cékla: Én nem vagyok "HARCOS", ezért kizáró.
Tudod, mindig pontosan fogalmazok.
2008. 09. 16. 21:41
"vagy harcos hazafi lesz, vagy a munkáját végző, kenyérkereső újságíró (ha úgy tetszik: krónikás), mint én magam is."
Mivel nyelvész volnék, ezért bátrorkodom megjegyezni, hogy a magyarban az ilyen szerkezet 99%-ban kizáró "vagy", vagyis szimmetrikus differencia szokott lenni... tehát az következik belőle, hogy az újságíró nem hazafi. (Meg persze az is, hogy te sem vagy az)
:)
2008. 09. 16. 21:43
Amit Te akarsz mondani, az akkor lenne, ha ezt írnád:
"vagy harcos hazafi lesz, vagy olyan hazafi, aki a munkáját (...), mint én."
2008. 09. 16. 21:43
Még egyszer: NEM azt írtam, hogy "hazafi", hanem azt, hogy "HARCOS hazafi".
Vannak a hazafiak, és ezek részhalmaza a HARCOS hazafi, ami én nem vagyok. :))) Miért olyan nehéz ezt megérteni?
Mondom, PONTOSAN fogalmazok.
Cékla: "vagy olyan hazafi, aki a munkáját"
OKÉ, de ez itt most nem matek óra.
Az a lényeg, hogy mindenki értse, nem pedig a matematikai logika szerinti szabatosság. :))
2008. 09. 16. 21:47
Pont hogy nem fogalmazol pontosan. írásban ugyanis nem lehet a hangsúlyt érzékeltetni, esetleg úgy, ahogy a kommentben megpróbáltad, ha kapitálissal szeded a distinktív jelzőt. Ha így marad a szöveg, ksibetűvel, akkor az a pontos fogalmazás szerint azt jelenti, hogy az újságíró nem hazafi. (A "harcos" egyszerűen a hazafit tovább árnyaló jelzővé válik.)
2008. 09. 16. 21:49
Na, beleírtam még ezt is:
"külön cékla kedvéért: nem harcos hazafi, hanem krónikás hazafi"
ÍGY MÁR JÓ? :)))
2008. 09. 16. 21:52
Suta, de legalább nem kirekesztő!
(Mai jócselekedet: megvédtem a hazafi újságírókat egy, őket magyarságukban sértő megnyilatkozás ellen. Ezért öreg koromban megkapom a Morvay Krisztina emlékérmet!)
2008. 09. 16. 22:03
Figyejjémá Endi!
Már két napja nem alszom, mert azon morfondírozom, hogy mennyire vagy Te következetes.
1. Beszóltak, hogy bukdácsolsz az egyetemen --> posztoltad a megsemmisítő erejű indexmásolatot, miszerint nem annyira;
2. Elterjesztették, hogy gnóm a fejed --> fltettél háromszázhuszonkét szebbnél szebb arcképet. (Néhányat már le is töltöttem, nagyon cuki vagy.)
3. Kisütötték, hogy púpos a hátad --> küldtél egészalakos fotót, HIÁNYOS ÖLTÖZETBEN. (Naon sexy volt.)
4. Megkérdezték, hogy miért nem voltál hétfőn órákon --> linkelted a kurzusmélt;
Mostmár csak egy kérdésem van:
Miért hívnak Kisfarkú Endrének??????? Van ennek valami alapja????
Sári, aki 1 naon szép csajszi
2008. 09. 16. 22:06
Sari: ahahahahahh
2008. 09. 16. 22:06
Sári: A vezetéknevem miatt.
De nem fogok fotót felrakni. xDDD
Ne tessék reménykedni.
Szép nagy, aminek kell, de ezt elég nekem tudnom. :))
2008. 09. 16. 22:08
Szerintem kicsit túlspilázod. Blogina egyszerűen csak nem akart legyávázni senkit (főleg nem mondjuk magát, meg akik vele tartanának), ennyi a történet.
Pont nincs min felháborodni, felindulni, fideszezni.
2008. 09. 16. 22:09
"Szép nagy, aminek kell, de ezt elég nekem tudnom. :))"
Mert más úgysem fogja soha. Sodika titka. :D
2008. 09. 16. 22:09
Van egy ilyen dal, hogy 'Sarika egy kicsiket butacska', ez ugrott be egybol. :-)
http://tinyurl.com/57sqd2
2008. 09. 16. 22:10
"fogja tudni" gondoltam. De így is jó.
Hahaha. Sári add meg a számodat szerintem ha Sodika nem is, bronicica biztos lecsap rád. :DDD
2008. 09. 16. 22:10
Sári inkább bronislawnal próbálkozz:D:D:D:D:
2008. 09. 16. 22:12
Ezzel engem nem etetsz meg! Mármint ezzel a lepattintós szöveggel! Mostmár megvádoltak, színt kell vallanod!
Ráadásul két legyet is üthetnél egy csapásra, hiszen azt is terjesztik rólad, hogy zsidó vagy, amit eddig nem sikerült érdemben cáfolnod! Itt az igazság pillanata! Egyetlen fotó lemossa az igaztalan vádakat! Gondolj bele: soha többé nem vethetnék a szemedre, hogy hazudsz!
Én kíváncsian várom a folytatást! Ha tényleg szép nagy és vágatlan, akkor nincs mit szégyenkezned, sőőőt ;)
2008. 09. 16. 22:12
na ebben egyetértünk penegtővel
2008. 09. 16. 22:13
LOL :D
2008. 09. 16. 22:14
Blogin megsértődött Budaházyra.
Ennyi történt, értem én.
___
De ezt a családapa <> bátor ember ellentétet AKKOR SEM fogom tudni SOHA elfogadni. No meg azt a hülyeséget sem, hogy kérdésként leír valaki egy olyan dolgot, amire tök egyértelmű a válasz.
BEJELENTETT, ÉS TUDOMÁSUL VETT RENDEZVÉNYEN, KÖZELEBBRŐL ANNAK HELYSZÍNÉN ÉS IDEJÉBEN NEM NAGYON SZOKTAK LENNI ÖSSZECSAPÁSOK.
És most sem lesz!
Felesleges tehát ezzel riogatni bárkit is!
(A durvulás azok után, illetve azok mellett szokott lenni).
---
Bloginnal nekem semmi bajom nincs, ezt külön ki is hangsúlyoztam, de ezen a két mondatán A SZEMÉLYÉTŐL FÜGGETLENÜL most akkor is nagyon felbasztam az agyam.
2008. 09. 16. 22:18
naaa lécci, csak egyetlenegy fotóóót... könyiiiii
Egyébként én is járok a György Péteres órára, valami Hoffer Istvántól kaptam levelet, amiben a blogodra mutató linkek voltak. Én nem értek a politikához, de vannak más dolgok, amikhez értek! A suliban megbeszélhetnénk, hogy mik is azok... ;)
2008. 09. 16. 22:19
Sári: Most mit mondjak erre?
Keresd meg a régi gimis osztálytársaimat az iwiw-en.
Öveges gimi, -2000.
Miután éppen hogy nem a kicsi méret miatt lettem cikizve osztálykirándulások alkalmával, hanem ellenkező okból, így most csak röhögök a felvetéseden. :))
Adhatnék persze közelebbi példát is, és így megtárgyalhatnák a világ dolgait a hölgyek egymás közt, de nem adok, mert ez itt egy közéleti blog, ami nem a magánéletemről szól :)))))))
2008. 09. 16. 22:20
Én 20ikán megyek szüretelni és be fogok baszni az olyan bortól ami ti nem nagyon ihattok fent nagy büdös budapesten. Persze most nem vagyok hazafi, de azért veletek vagyok:)
2008. 09. 16. 22:20
Sári: "kaptam levelet"
Na, AZT viszont igazán bemásolhatnád ide.
Nekem ugyanis fogalmam sincs, hogy mi van abban az állítólagos levélben.
2008. 09. 16. 22:22
"Adhatnék persze közelebbi példát is, és így megtárgyalhatnák a világ dolgait a hölgyek egymást közt"
Elküldöd anyukád telefonszámát?
Ez egy kicsit korai, de állok elébe, ha már te nem állsz elébem!
Kíváncsi vagyok, milyen a muterod, biztos jól kijövünk majd!
2008. 09. 16. 22:24
szal azér' vagy sári, merhogy zsidó vagy.
értem. :))
2008. 09. 16. 22:24
"Na, AZT viszont igazán bemásolhatnád ide."
Hát, most nincs kedvem... azazhogy megbeszélhetjük!
Valamit valamiért: Te posztolsz egy képet a szemrevaló méreteidről, én meg bemásolom a levelet. Az üzlet az üzlet!
2008. 09. 16. 22:25
picit aránytalan üzlet :))
2008. 09. 16. 22:26
"merhogy zsidó vagy."
Csúnya, rossz Endi!
Nekem nem így szoktak udvarolni,
egyébként nem vagyok zsidó, csak hülyék voltak a szüleim
kit hívnak manapság Sárinak?
Na mindegy, ez van.
2008. 09. 16. 22:26
"Az üzlet az üzlet!"
mondok jobbat.
leszopsz és cserébe lefényképezheted :)
Na?
2008. 09. 16. 22:27
Na de Endi, az elso nonemu leny 24 ev utan, aki foglalkozik veled, es igy elutasitod, hogy keresse meg az ismerosod ismeroset stb.... ez nem dolog. Anyukad utan a masodik Sarika lehetne aki kedvel teged es nonemu. Eljatszod a lehetosegeket....
2008. 09. 16. 22:27
"Nekem nem így szoktak udvarolni"
Ki kezdte el emlegetni a másik anyukáját? :)))))))))
2008. 09. 16. 22:28
lol lassan gepelek
2008. 09. 16. 22:28
A kismókusod "picit aránytalan" vagy az üzleti ajánlatom?
:DD
:P
Amúgy meg figyelj: Neked kell a levél, én meg már felizgultam Rád, de ha nem posztolsz képet, akkor azt fogom hinni, hogy pici a kukid, és akkor majd elterjesztem a György Péter órán... neked érné meg, ha most színt vallanál, Endi.
2008. 09. 16. 22:28
fixpont: Oké. Akkor a zsidózást visszaszívom.
De ki kellett próbálni, nem antiszemita-e, mert akkor könnyebb dolgom van. xDDDDDD
2008. 09. 16. 22:29
"nem-e antiszemita" <--- nem antiszemita-e
2008. 09. 16. 22:29
Terjeszd, kiscsillag.
Ha nagyon szeretsz ilyen témában jól értesült lenni. :))
te tudod xDD
2008. 09. 16. 22:30
Lanybol vagy fuibol van tobb GYP orajan?
2008. 09. 16. 22:30
"nem antiszemita-e"
Oké, elgépeltem valóban.
Megkövetlek.
És javítom.
2008. 09. 16. 22:31
"Megkövetlek."
Engem? Nem ellenem kovettel el buncselekmenyt, hanem a magyar nyelv ellen, azt kovesd meg. :-)
2008. 09. 16. 22:31
Mindjárt megnézem...
De szerintem Sári nincs is. :)
2008. 09. 16. 22:31
"leszopsz és cserébe lefényképezheted :)
Na?"
Én nem szeretek bizonytalanra menni! Mostmár tényleg azt fogom hinni, hogy nem találok semmit a gatyódban. Azért meg kár beindítani a fényképezőgépet. Megaztán szerintem mostmár a többiek is kíváncsiak. Mind a méretekre, mind a levél tartalmára! Ne szivasd őket!
2008. 09. 16. 22:32
"Mindjárt megnézem...
De szerintem Sári nincs is. :)"
Van legalább 20 féle kódja ennek a kurzsunak, drága!
2008. 09. 16. 22:33
kurzusnak.
Teljesen összezavarsz, Endi, na.
Ez van.
2008. 09. 16. 22:34
Hát, ezt nem tudom megnézni.
Az egyiken csak 7 embert látok a 20-25-ből.
A másikon pedig csak 61-et a kb. 150-ből.
Ugyanis más-más szakokhoz más más néven lett meghirdetve ugyanaz a tárgy, és így csak a saját kurzusaim névsorát látom.
2008. 09. 16. 22:35
Veled szemben én már voltam aktív részese ennek-annak, tehát nem szeretek kibújni az értelme harc terhe alól. Node. Ismerek valakit (mindegy, kicsoda), komoly cégvezető, most várja a felesége a gyermeküket, és a székház ostrománál úgy elverték, hogy azóta rokkant és három helyen gerincsérve lett.
Ő harcos személy volt mindig, de én nem látnám jó szívvel most kint, mert nem vagyok biztos benne, hogy itt a végső megoldás (két éve mindig azt hallom, hogy ez a harc lesz a végső, ugyebár). Valakinek őket is meg kell szólítani, aki nem a Fidesz. Vagy semmi politikai vagy propagandaérzék a turulkönnyes nemzeti oldalon? Ha kivittük volna a félőseket, akkor már van kint egy tömegünk. Október 23-án is a békés tömegből váltak ki rengetegen, és álltak be harcolni, mert látták, hogy nőket, gyermekeket vernek a pribékek. Ez egy jó harci terv lehetett volna, de itt nem szokás tervezni.
2008. 09. 16. 22:36
Blogin, Neked mekkora?
2008. 09. 16. 22:36
Hát, ha Cékla úgy tudott kör-emailt küldeni, hogy minden kódon látta az embereket akkor két lehetőség van
- tárgyjelentkezési időszakban le-föl adta a tárgyat különféle kódokon ő vagy egy ismerőse
- tanszéki admin vagy ő vagy az ismerőse
Mindjárt ellenőrzöm is az időpontot...
2008. 09. 16. 22:37
"Veled szemben én már voltam aktív részese ennek-annak"
Mivel Endi faradekony es o a kronikas (vagyis a gyava), igy o nem harcolhat. :-PPP
2008. 09. 16. 22:37
Á, tizedike, tárgyjelentkezési időszak.
Tehát ez nem visz közelebb Céklához :(
2008. 09. 16. 22:41
Erről az jutott eszembe, hogy milyen vicces lenne, ha valaki az ELTE WC-ben felülről lefényképezné endit miközben szarik, majd a képet kitenné a netre.
2008. 09. 16. 22:41
Egyebkent, hogy nekem milyen nagy mar a befolyasom sodira az elozo posztban osszefoglaltam a szelsojobbos csurhe elmult heti ellensegeskedeseit es megemlitettem, hogy Endi meg nem szolt hozza a temahoz soha, es ~2 ora mulva mar itt is volt a poszt. :->>
2008. 09. 16. 22:43
Te meg miről dumálsz, Endi?
A Hoffer István (vagy kiaszösz) pontosan leírta, hogy ő csak egy barátja kérését teljesíti, aki nem tud a saját nevében e-mailt írni, mert akkor baja származna belölle.
Azt is írta, hogy hogyan szerezte meg a címünket! De nemmondommeg, amíg nem teljesíted a vágyaimat!!!
2008. 09. 16. 22:44
Blogin, te tényleg az a Blogin vagy? Vagy valaki szórakozik itt?
2008. 09. 16. 22:45
"Erről az jutott eszembe, hogy milyen vicces lenne, ha valaki az ELTE WC-ben felülről lefényképezné endit miközben szarik, majd a képet kitenné a netre."
Megoldható, de azt nem tudom garantálni, hogy pont akkor kell majd kakilnia :(((
2008. 09. 16. 22:46
Azt most kozlom, ha Endi teljes passzivitast mutat sarika fele, nem ker legalabb egy fenykepet rola vagy meg sem probal barmi modon kozeledni feleje, akkor kenytelen leszek azt hinni, hogy opportunista modon fikazza a melegfelvonulas resztvevoit. :-)))
2008. 09. 16. 22:46
Sári, te nem mehetsz be a férfi WC-be :D
2008. 09. 16. 22:48
"akkor kenytelen leszek azt hinni, hogy opportunista modon fikazza a melegfelvonulas resztvevoit. "
Hát aki az osztálykirándulást faszmutogatásra használja...
2008. 09. 16. 22:48
"Sári, te nem mehetsz be a férfi WC-be :D"
Miert? En sosem lattam, hogy orok alltak volna elotte. :-)
2008. 09. 16. 22:48
megkérem egy haveromat, aki fiú.
Azért ennyire nem vagyok szőke... :P
2008. 09. 16. 22:49
Sodi bébi, akkor GYP óra után találkozzunk valahol és akkor megmutathatod hogy mit tudsz.
2008. 09. 16. 22:49
Egy kép rengeteget megérne, amin sodi éppen a valagát törli... :D:D:D
2008. 09. 16. 22:50
"Sodi bébi, akkor GYP óra után találkozzunk valahol és akkor megmutathatod hogy mit tudsz."
Gyakorlatilag semmit nem tud, legalábbis matekból nem.
sodi, várod már a reggeli algebra gyakorlatot?
2008. 09. 16. 22:51
Blogin: ---"Veled szemben én már voltam aktív részese ennek-annak"
Ugye nem a rendőrségi elszállítást értjük 'aktív rész' alatt?
Mert ha igen, akkor ajánlom az itt található 26 bejegyzést:
http://sodi.freeblog.hu/categories/oktober23/
---"a székház ostrománál úgy elverték, hogy azóta rokkant és három helyen gerincsérve lett"
HOPPÁ!
A rendőrök verték az embereket ott is, az ostromnál, akárcsak később, október 23-án?
Csak azért kérdem, mert én órákig ott voltam, de nem láttam ilyet. Az persze, hogy én mit láttam, marhára nem jelent semmit, de ha volt ilyen helyszíni túlkapás, akkor a kurva anyjukat, ez viszont nekem tényleg nagyon új.
----"nem vagyok biztos benne, hogy itt a végső megoldás (két éve mindig azt hallom, hogy ez a harc lesz a végső, ugyebár)"
Ebben szerintem Budaházy SEM hisz. De a lángnak AKKOR SEM szabad kihunyni, mert akkor elvész minden, amit eddig elértünk.
Lehet, hogy az én szövegértési képességeimmel van baj, de szerintem Budaházy nem azt mondja, hogy 'most jön el a végső győzelem', hanem azt, hogy 'MINDEN alkalommal úgy kell kiállnunk, MINTHA ez lenne a végső harc', mert megfelelő lelkesedés és elszántság nélkül egyáltalán semmi értelme az egésznek - még a jelképes mozdulatok szintjén sem.
---"Valakinek őket is meg kell szólítani, aki nem a Fidesz."
Erre ott a Jobbik.
Ők aztán soha nem bátorítanának nyílt utcai ellenállásra, abban biztos lehetsz. Polkorrektebbek annál.
----"Ha kivittük volna a félőseket, akkor már van kint egy tömegünk. (...) de itt nem szokás tervezni."
De KÖNYÖRGÖN.
Jöjjenek csak ki a félősek most is!
BÁTRAN!
Biztos, hogy mindenkinek lesz lehetősége hazamenni, elvégre ez egy tudomásul vett rendezvény, innen nem fogják begyűjteni az embereket! És ez annyira biztos, mint hogy holnap felkel a nap. Pontosan lehet majd tudni, hogy mikor van vége a rendezvény jogilag is teljesen szabályos részének, és utána mindenki mehet amerre akar.
De az az egy biztos, hogy a félőseket IGENIS KI KELL HÍVNI koncertre meg békésen vonulni, és nem kell elvenni kedvüket az eseménytől.
Aki fél, az is jöjjön ki, mert nem lesz semmi baja, MA MÁR GARANTÁLTAN HAZA TUD MENNI SÉRTETLENÜL, HA AKAR, ez ugyanis már nem 2006 október 23.
2008. 09. 16. 22:51
HÁZIT CSINÁLTÁL?!
2008. 09. 16. 22:51
Na tessék, most már azzal is megvádoltak, hogy "homi" vagy.
Én a helyedben ezt nem tűrném!
Rakd fel a képet, én majd jól áradozok róla, hogy milyen szép (mert ugye szép, Endi?), és túlestél a dolgon, a becsületed is megmaradt ;)
És majd a hétfői órán küldök neked offline levelet! Vagy nem is: majd próbáld meg kitalálni, hogy melyik csajszi vagyok! :´)
2008. 09. 16. 22:53
"Sodi bébi, akkor GYP óra után találkozzunk valahol és akkor megmutathatod hogy mit tudsz."
EZT NEM ÉN ÍRTAM!!!!!
(El fogok innét menni, ha itt visszaélnek a nicknévvel! Ez csúnya húzásvolt kedves C(ékla) vagy valamelyik másik faszkalap!)
2008. 09. 16. 22:55
C: Valahogy eddig mindig megúsztam, hogy ne kelljen a suliban szarnom. :))
---"Hát aki az osztálykirándulást faszmutogatásra használja..."
FIGYELEM!
C szerint egy osztálykiránduláson be kell büdösödni, és tilos mosakodni.
Köszönjük :)))
2008. 09. 16. 22:55
Még az jutott eszembe, hogy azért is lenne jó egy kép sodiról, amint éppen szarik, mert hátha lehetne azt is látni, hogy milyen vastag kábelt fektet... Ez pedig árulkodhatna szexuális szokásairól.
sodi, egy karcsú kulával tisztázhatod magad :D
2008. 09. 16. 22:56
sodika: nem családapa és bátor ember van szembellítva, tudod szövegértés. Vannak olyan emberek akik nem merik felvállalni azt, hogy egy tüntetés erőszakossá fajuljon, esetleg a békés tüntetés hívei (amolyan keresztény módon). Köztük vannak családapák, üzletvezetők, bizonytalanok, stb.
Őket Budaházy legyávázta, Blogin szerint pedig nem gyávák, csak ugyanolyan emberek, mint mindenki más (ottvan a stb a felsorolás végén), csak nem értenek egyet Budaházyval.
2008. 09. 16. 22:57
"C szerint egy osztálykiránduláson be kell büdösödni, és tilos mosakodni."
Én ezt hol is írtam?
2008. 09. 16. 22:57
Sári: "mert ugye szép"
Mondom, szádba élvezek, oszt cserébe lefényképezheted.
Miért nem akarsz élni ezzel a soha vissza nem térő lehetőséggel? :)
2008. 09. 16. 22:58
"Ez csúnya húzásvolt kedves C(ékla) vagy valamelyik másik faszkalap!"
Nem én voltam. És Cékla sem én vagyok.
2008. 09. 16. 22:59
C: "Én ezt hol is írtam?"
Amit írsz, az kábé ezt jelenti :)
"HÁZIT CSINÁLTÁL?!"
Jéé, valaki emlékszik, hogy F. tanár úrnál szoktak lenni házik. :)
2008. 09. 16. 22:59
"Mondom, szádba élvezek, oszt cserébe lefényképezheted."
Őskeresztény.
2008. 09. 16. 23:00
"Amit írsz, az kábé ezt jelenti"
Nem, a faszmutogatás az nem egyenlő a fürdéssel.
2008. 09. 16. 23:00
Na most én mondom: "hülyezsidó" :)
Figyelj, Sári a C és a Cékla az két külön dolog, oké?
Amúgy mekkora már, hogy elmentem vacsorázni és mire visszajövök, SODIVAL KIKEZDETT EGY LÁNY, hát mikor volt ilyen?
Mellesleg én tudom, ki ez a Sári, mert nekem megvan még a címzett lista, de nem fogom elárulni! (Szemét vagyok, tudom.)
Vajon Sodi teljesíti Sári óhaját??
2008. 09. 16. 23:00
Sarika komolyan mondom nagy terhet vennel le 3 milliard no vallarol ha vegre elvenned sodi szuzesseget. Gondold meg az ajanlatat. Hatha egy par menet utan kevesebb faszsagot irna.
2008. 09. 16. 23:01
C: ---"Őskeresztény"
Egy beszélgetés erejéig bármilyen mélységbe lemegyek, ha az a körülmény, hogy túl magasan állok, a folyamatos kommunikáció érdekében erre kényszerít. :))
---"Nem, a faszmutogatás az nem egyenlő a fürdéssel."
Valóban nem.
De az osztálykirándulásból sejteni lehetett, hogy tusolóra gondolok, vazz.
---"Blogin, te tényleg az a Blogin vagy? "
Igen, ez garantáltan AZ a Blogin.
Nem szórakozik senki.
2008. 09. 16. 23:04
"ha az a körülmény, hogy túl magasan állok"
Ez a veszély nem fenyeget :)
2008. 09. 16. 23:07
fixpont 78: Jaj, milyen rég nem mondtam már, hogy ZSIDÓ VAGY. Most szólj hozzá, mennyire feledékeny vagyok.
2008. 09. 16. 23:07
Előbb látni szeretném, aztán leszoplak, egye fene.
Amúgy elmegyek innen, mert nem szeretnek itt!
(Kétszer is lezsidóztak, és Endi nem akar színt vallani.)
Asszem ma éjjel nem rád fogok gondolni masztizás közben, Endi!
:(((((((
Pedig a balatonos képeknél már azt hittem, hogy lesz vmi komolyabb is.
Csalódni fogok, Endi: :(((((((((
2008. 09. 16. 23:10
"Amúgy elmegyek innen, mert nem szeretnek itt!"
En szeretlek. Szinvallasra kesztetted Endit, mint az MDF az SZDSZ-t es hasonlo keppen is teljesitett. Ez nem kis teljesitmeny. :-)
2008. 09. 16. 23:12
k0zi: "Vannak olyan emberek akik nem merik felvállalni azt, hogy egy tüntetés erőszakossá fajuljon (...) Őket Budaházy legyávázta, Blogin szerint pedig nem gyávák"
NEM.
Szövegértés.
Itt van Budaházy szövege:
" „hova menjünk imádkozni” típusú gyávaságok"
Nem gyáváz le senkit, hanem Blogin személyes VÉLEMÉNYÉT minősíti. Az, hogy Blogin ezt kivetíti mindenkire, aki utólag az ötlete mellé állt, nagyon okos kommunikációs húzás, de akkor is csak egy kommunikációs húzás.
Annál is inkább, mert Budaházy MÉG ŐT MAGÁT SEM gyávázta le (vö.: okos ember is írhat néha "hülyeséget", de ettől még NEM LESZ hülye az az okos ember).
Blogin okos ember, viszont most nem írt okos dolgot.
De ettől még okos ember marad.
Én így látom.
2008. 09. 16. 23:14
Sári: "Előbb látni szeretném, aztán leszoplak, egye fene."
Hát de sajnos fénykép nélkül kell megoldanunk, mert azt neked kell elkészítened; utólag. Máris megfeledkeztél a szabályokról? :))
2008. 09. 16. 23:14
"Az, hogy Blogin ezt kivetíti mindenkire, aki utólag az ötlete mellé állt, nagyon okos kommunikációs húzás, de akkor is csak egy kommunikációs húzás."
Tehat akkor most blogin zsido, jolertem? Hiszen kommunikacios trukkokkel csak a zsisdok elnek.
2008. 09. 16. 23:15
fixpont és sári menjenek együtt
ha nem akar leszopni, én nem akarom sárit :)
2008. 09. 16. 23:15
"Blogin okos ember, viszont most nem írt okos dolgot.
De ettől még okos ember marad."
Nem kell nyalni neki, tessek tisztessegesen vallalni a velemenyed. Ird le szepen, hogy blogin egy zsido es kesz, mert trukkozik, es masokat feketit be, masokkal viteti el a sajat balhejat, legy mar egyszer gerinces.
2008. 09. 16. 23:17
fixpont: "Hiszen kommunikacios trukkokkel csak a zsisdok elnek."
Én ilyet nem írtam soha.
Azt máshol olvashattad.
Én annyira nem írtam ilyet, hogy nálam még ilyeneket is olvashattál:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/08/14/A_tokeletes_marketing/
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/04/03/Ablakon_bedobott_penz/
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/04/26/NE/
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/06/22/18/
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/07/21/5000_letoltes/
2008. 09. 16. 23:18
Na mi van, Fixpont?
Fáj, hogy nincs igazi egymásnak ugrás? :)))
SZERETNÉD, MI? xD
2008. 09. 16. 23:19
zsido a blogin vagy nem zsido, legy oszinte, gyeurnk! szetkenni masokra a szart amit csak o kapott az zisdo dolog vagy sem? mondom, hogy egyszer legy mar gerinces
2008. 09. 16. 23:19
Az faj, hogy nem vagytok oszintek egymassal. :-(
2008. 09. 16. 23:20
Na jó, most már megyek aludni.
Jó éjt.
Ma különben beszéltem telefonon Budaházyval meg a Toroczkaival is, de nem mondom meg, hogy miről, bibibiiiii xDD
Na de tényleg jó éjt .)))
2008. 09. 16. 23:21
Ne menekulj, hanem vallald a felelosseget a szavaidert! :-)
2008. 09. 16. 23:22
"Ma különben beszéltem telefonon Budaházyval meg a Toroczkaival is"
Jobb ajanlatot tettek mint sarika?
2008. 09. 16. 23:24
Na még erre az egyre:
"Az faj, hogy nem vagytok oszintek egymassal. :-("
Ezt nem tudhatod. Különben ennyi a lényeg: Vélemények ütközzenek, VÉLEMÉNYEKKEL lehet vitatkozni, de azonos gondolkodású EMBEREKKEL nem, mert minden ESETLEGESEN meglévő más szempontot egy normális hazafi betemet mélyre, amíg tart a harc.
2006 szólt a megosztottságról.
Most már nem fog arról szólni.
Hiába szeretné azt olyan nagyon az összes hozzád hasonló magyarfaló.
2008. 09. 16. 23:25
"Ne menekulj"
Nem menekülök, csak korán kell kelnem.
jó éjt mindenkinek
2008. 09. 17. 3:34
Ehez mit szoltok : http://www.hit.hu/article.html?id=1334
2008. 09. 17. 5:21
Aztán annyira élvezik majd a nyaralást, hogy itt maradnak. Mert a magyarokon lehet élősködni, a palesztinok viszont odabasznak nekik, ha kell. És egyre többször kell. A magyar sajnos egy belenyugvó, nem túl harcias nemzet, ez pedig imponál a biboldóknak.
2008. 09. 17. 9:33
Néha megdöbbenek a bejegyzéseken. Ennek konkrétan nem annyira a tartalmán, inkább a betűstílusok és -méretek, kiemelések rapszodikus váltakoztatásán.
Ha csak ezt az írásodat nézném, arra a következtetésre kellene jutnom, hogy egy erősen impulzív személyiség vagy.
2008. 09. 17. 9:52
Egyébként úgy vélem, Bloginnak igaza van. Amíg nincs családja az embernek, lázadozhat saját szakállra. De a család olyan felelősség, amely minden egyéb dolgot felülír. Nyilván nem tudhatod, de szerintem nagyon nem is próbáltad magad a helyébe képzelni. Mi van, ha lecsukják a keresőt, vagy megsérül? Mi van, ha az egzisztenciája sínyli a dolgot? Mások életéért is felelősséggel tartozik!
Szeritnem ezzel a meglehetősen indulatosra sikeredett, sértő kirohanással csak azt éred el, hogy a saját oldaladon leszel közutálat tárgyává.
2008. 09. 17. 11:10
FIGYELEM!
Minden igaz, hazájához hű magyarnak el kell ítélnie és a maga módján üldöznie az uszító médiazsidókat (kurucinfo, bombagyar, sodi..stb) és az utcai felforgatókat (budaházi, torockai, tomcat, novák és társaik).
Ezek az mszp-szdsz csőcselék és direktben a zsidók által támogatott és pénzelt elemek , egyetlen céljuk a magyar jobboldal lejáratása, a szavazók-szimpatizánsok elriasztása a nemzeti oldalról.
TÁMOGASSÁTOK a Jobbikot, a Magyra gárdát és a MÖM-öt, ezek nem kukát gyújtogatnak meg anyáznak mindenkit hanem szervezetten cselekszenek és gondolkoznak is.
2008. 09. 17. 13:12
Igazmagyar, mi az azonosítód, a rendfokozatod és a beosztásod?
2008. 09. 17. 13:47
tök mindegy, itt párszáz fős támogatottságot "élvező" mozgalmacskák vitáznak, abszolút lényegtelen az egész....még a jobbik se tudna egy 4-5 ezer főnél nagyobb tüntest szervezni a többi meg teljesen "családi kör"....amugy 13 éves német punkok bármikor nagyobb felfordulást csinálnak a németeknél, mint ezek a "félelmetes" tüntetők..
2008. 09. 17. 13:48
...mint ezek a félelmetes tüntetők magyarországon.
2008. 09. 17. 15:11
Ond: Budaházynak is van családja.
Toroczkai sem egyedül él.
Tehát ERRŐL ENNYIT.
"Mi van, ha lecsukják a keresőt, vagy megsérül?"
BUDAHÁZY SEM GONDOL ILYENRE.
Ez tehát NEM MENTSÉG!
"Mások életéért is felelősséggel tartozik!"
Akárcsak Budaházy.
2008. 09. 17. 15:15
Igazmagyar: Ha észrevennéd, itt éppen a Bombagyárral vitatkozom. Mi alapján sorolod tehát be őket a "gyújtogatók táborába"? :))
bronislaw kaminski: "itt párszáz fős támogatottságot 'élvező' mozgalmacskák vitáznak"
Háát, azért Budaházy szavára ki szoktak menni az utcára ezrek is.
2008. 09. 17. 15:27
naná h nem vécéztél még egyetemen, hisz nem jártál be.
2008. 09. 17. 15:35
Nem, pe, a dolog sokkal de SOKKAL egyszerűbb ennél.
Egy egészséges embernek úgy működik az anyagcseréje, hogy a nap kellős közepén soha nem jön rá a szarás.
Akire nap közben jön rá, az nem egészséges ember.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 09. 17. 16:02
, lehet, de tízezrek kellenének, ugy 30 -ezertől fölfelé......kevesebbet ugyis szétkergetnek az ávosok....
2008. 09. 17. 16:16
Nem a letszam a donto, a rendorsegnek mar csutortok este be kell kiserni tamasmacskat, budahazyt, illetve toroczkait a rendorsegre, mittudom en, barmi okbol, adategyeztetes vagy hasonlo, angliaban is igy csinaljak, a demokracia oshazajaban a futball huliganok ellen a meccs delelottjere idezest kap a rendorsegtol adategyeztetes cimen aztan hogy-hogynem elhuzodik a dolog a meccs vegeig, senki meg csak fel se kapja a fejet emiatt, az emberek is szeles mosollyal nyugtazzak ad dolgot, lehet, hogy nem elegans, de torvenyes, es az a fo. Aztan a megmaradt sopredek meg majd nezhet korbe-korbe hol a falkavezer.
2008. 09. 17. 16:30
Következő lépés: aki nap közben szarik, az zsidó.
2008. 09. 17. 16:32
"Budaházynak is van családja.
Toroczkai sem egyedül él.
Tehát ERRŐL ENNYIT."
Buzyházi részéről ez nem más, mint ingyenmarketing. Kell a vevő a turulboltokba. Sőt ha lecsukják, a sok hülye szolidaritásból juszt is ott vásárol.
2008. 09. 17. 16:47
banshee, juszt is b. gyurinál vásárol????ez tuti??????
2008. 09. 17. 16:59
Banshee: ez pontosan igy van, Budahazy nem napi 8 oraban melozik mint beosztott a havi fixert, akinek boltja van a bolt megy nelkule is, sot, ahogy irod, ha martirt csinal magabol meg jobban fog menni, nincs kockazata, tamasmacska poloboltjara ugyan ez all
2008. 09. 17. 17:25
fixpont: ---"mar csutortok este be kell kiserni tamasmacskat, budahazyt, illetve toroczkait a rendorsegre, mittudom en, barmi okbol"
HA ILYEN MEGTÖRTÉNNE, AKKOR DIKTATÚRA LENNE, ÉS EGY _VALÓDI_ DIKTATÚRÁBAN (ami itt most még nincs) - mint már írtam - FEL KELL GYÚJTANI VALAMIT GYORSAN.
Erről ennyit.
G.Banshee: ---"Kell a vevő a turulboltokba"
Nem igazán. ANNYIRA nincs bereklámozva az a turulbolt.
---"Következő lépés: aki nap közben szarik, az zsidó."
Pontosan! :))) Az zsidó is.
----"Budahazy nem napi 8 oraban melozik mint beosztott"
ÉS? Ha a véleménye miatt kirúgja a főnöke az embert, pereljen, és forduljon a kuruc.info.hoz.
Ha kirúgják a suliból, pereljen, és forduljon a kuruc.info-hoz.
VAGY GYÚJTSON FEL VALAMIT GYORSAN, nemtom :)))
Bár ha a kuruc.info-hoz fordul nem is kell SZEMÉLYESEN felgyújtani semmit xDDDDDD, mint azt a Hollán Ernő utcai példa is kiválóan mutatja :-))))))))
az ember álljon a sarkára, vazz, és forduljon legalább a sajtóhoz és pereljen, ha kibasznak vele.
AKI SZARBÓL VAN, AZ NEM EMBER.
AKI NEM ÁLL A SARKÁRA AZ SZARBÓL VAN.
...
AZ NEM MEGOLDÁS, HOGY FOSOK, MERT SZÁNALMAS FÉREG VAGYOK, ÉS EZÉRT NEM MEGYEK KI AZ UTCÁRA, HOGY ÉLJEk AZ ALAPVETŐ EMBERI JOGAIMMAL!
TESSÉK KIMENNI!
2008. 09. 17. 17:26
bronislaw kaminski: "tízezrek kellenének, ugy 30 -ezertől"
Ez egy folyamat.
Egyelőre elégedjünk meg azzal, ha MOSTANTÓL alkalomról alkalomra egyre többen leszünk. Szerintem első lépésként még ez is szép cél.
2008. 09. 17. 17:36
"Egyelőre elégedjünk meg azzal, ha MOSTANTÓL alkalomról alkalomra egyre többen leszünk. Szerintem első lépésként még ez is szép cél."
Nem tudom, észrevetted-e, hogy alkalomról alkalomra egyre kevesebben vagytok...
2008. 09. 17. 17:38
Én ott leszek, mondjuk nem igazán leszünk egy oldalon :D
2008. 09. 17. 18:14
C: Volt egy rosszabb időszak, igen.
De mikor nincsenek hullámvölgyek?
2008. 09. 17. 18:15
Ond: Miért nem vagy magyar? :))
2008. 09. 17. 18:28
Milyen volt az algebra? :D:D:D
2008. 09. 17. 20:35
"AZ NEM MEGOLDÁS, HOGY FOSOK, MERT SZÁNALMAS FÉREG VAGYOK, ÉS EZÉRT NEM MEGYEK KI AZ UTCÁRA, HOGY ÉLJEk AZ ALAPVETŐ EMBERI JOGAIMMAL!
TESSÉK KIMENNI!"
És amit te csinálsz az a megoldás? Sunyi féreg módon FOSOL, ezért bújsz a gyakorlatilag kamu újságírói szerződésed, meg a remegő kamerád mögé.
2008. 09. 17. 20:40
C: "Milyen volt az algebra? :D:D:D"
Jó. :)))
---
Pengető: "Sunyi féreg módon FOSOL"
KIMEGYEK A LEGDURVÁBB HELYEKRE IS?
Kimegyek. Aki fosik, kimegy ilyen helyekre? Nem megy ki.
Erről ennyit.
---"kamu újságírói szerződésed"
Ha szerinted a Vidék Média Kft kamu cég, keress rá a neten.
Itt van egy találat.
Egyenesen MUOSZ link.
http://www.muosz.hu/cikk.php?page=szakosztalyok&id=1376&fo=6&iid=53
2008. 09. 17. 20:44
Különben, Pengető, ha szerinted én kockázatkerülő vagyok, akkor tanulmányozd át az itt található 26 bejegyzést:
http://sodi.freeblog.hu/categories/oktober23/
2008. 09. 17. 20:49
Nyugodtan kivághatod a visszaidézésből a "gyakorlatilag" szót, attól én még odaírtam. Létezik, de tevékenységet nemigen fejt ki, te meg részükre pláne nem. Ezért írtam: GYAKORLATILAG.
Te nem kockázatkerülő vagy, hanem a szerencsétlen krónikás. Tudjuk.
2008. 09. 17. 20:52
Pengető: Mintha te tudnád, hogy mi készül a háttérben. :))
Nem tudod.
Mert még nem is tudhatod.
2008. 09. 17. 20:55
Pengető: "tevékenységet nemigen fejt ki, te meg részükre pláne nem"
Most szkenneljek be hivatalos számlákat a számlatömbömből, amiket kiállítottam nekik az elvégzett munkáim után, vagy mit akarsz?
Vannak ilyenek, bár lehet hogy nagyja még az ügyvédemnél a régi ügyből kifolyólak..
Szóval menj má' a picsába.
2008. 09. 20. 6:26
remélem a cigányok móresre tanítják a felforgató zsidó fajtátokat, életemben először tekintek pozitív szereplőként a cigányokra remélem megmutatják mi a szabadságharc
"amugy 13 éves német punkok bármikor nagyobb felfordulást csinálnak a németeknél, mint ezek a "félelmetes" tüntetők.."
ez milyen igaz :D ezek a balekok szervezeteket alapíanak, honlapokat hoznak létre, újságkaik vannak, azzal telik a szánalmas életük hogy felfordulásokat szerveznek és annyit nem tudnak elérni mint néhány anarchista srác aki gondol egyet egy este és hazafele csinálnak egy kis balhét.
annyira nevetségesek vagytok és a durva hogy nem látjátok :D
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.