Fele sem igaz
Az áldást sodika küldte 2008. december 27., szombat - 0:30-korCímkék: tomcat valasztas
41 komment
Mottó: Novák Előd a sátán, a Besenyő Pista bácsi is megmondta.
- Ez az utolsó bejegyzésem ebben a témában, mert a csúfos lelepleződés után kibontakozó mostani vergődés erősen kezd izgalmas fejlemények helyett szánalmas végjátékká válni.
Egyre unalmasabb Tomcat és Blogin folyamatos ferdítgetése a Ferencvárosban történtekkel kapcsolatban, melyet a sajtó egy része már csak következetesen bűncselekményként és választási csalásként emleget, de sajnos én olyan lelkületű vagyok, hogy nem vagyok képes szó nélkül elmenni az olyan tisztességtelen magatartás mellett, amikor egyesek hülyének néznek mindenkit.
Hogy miért írok tisztességtelenségről? Nagyon egyszerű. Tomcattől és Blogintól soha senki, még a legádázabb ellenségeik sem vitatták el, hogy mindketten intelligens, tehetséges emberek. Blogin ezer alkalommal bizonyította már mély nyelvészeti ismereteit, professzionális kommunikációs készségeit, és azzal is mindenki tisztában van, hogy Tomcat szintén átlag feletti érdekérvényesítő képességgel rendelkezik. Mindebből pedig egyenesen következik, hogy ha Blogin pontatlanul, a nyelvtani jelentést alaposan kiforgatva utal egy magyar nyelvű szövegre, akkor szándékosan hazudik róla, ugyanis kizárt, hogy ne értse meg halál pontosan az abban foglaltakat, valamint ugyanígy az is kétségbevonhatatlan tény, hogy Tomcat, avagy az őt segítő, állítólagosan vérprofi Zöldpárt-emberek soha nem követnének el egy hivatalos beadványban égbekiáltó formai hiányosságokat, hacsak nem az a szándékuk, hogy később alkalmuk legyen az így borítékolható elutasításra, mint összeesküvésre hivatkozni. Márpedig most, az elmúlt napokban pontosan a fent leírtak történtek meg.
Kezdjük egy nagyon egyszerű kérdéssel, mégpedig azzal, hogy van-e Tomcat Zöld Pártjának 13-nál több érvényes ajánlása. Ezzel kapcsolatban Blogin ezt írja:
Azt kommunikálták, hogy a Zöld Párt csak 13 érvényes cédulát adott le. De ez nem igaz! A Tomcat nyilvántartásba vételét elutasító 12.OEVB. 32/2008. (XII. 22.) sz. határozatban leírják: 739 darab ajánlószelvény érvényes, azaz csak tizeneggyel maradt le a 750-től. Ezt a véletlent! (A határozat a ferencvaros.hu oldalról letölthető, nézd meg, hányat ír érvényesnek az első oldal utolsó harmadában!) Pusztán annyit állapítottak meg, hogy 13-ról mondta azt a nyomdász, hogy az Állami Nyomdában készült.
Nagyjából ugyanezt mondja Tomcat is.
... nem 13, hanem 1200 körüli érvényes ajánlásom volt (ami nem szavazat), csak ebből 13-at adtak le az Állami Nyomda által készített cédulán, a többit saját cédulára gyűjtöttük. A "mindössze 13 érvényes" a Jobbik médiarizsája, hogy a Buci-féléknek legyen min szórakozniuk, és semmi köze a valósághoz.
Tomcat (Forrás innen, 38-as komment)
Hát, nézzük csak. A hivatkozott dokumentumban valóban szerepel egy ilyen táblázat (kiemelés tőlem):
Leadott ajánlószelvények száma: 1165 db
Ellenőrzött ajánlószelvények száma: 1147 db
Érvényes ajánlószelvények száma: 739 db
Érvénytelen ajánlószelvények száma: 364 db
További ellenőrzésre javasolt: 44 db.
18 db ajánlószelvény a számítógépes ellenőrzéshez szükséges - Ve. 47. § (2) bekezdésében megjelölt - adatokat nem tartalmazta, ezért érvénytelen.
Mi is történik, amikor az egyszeri olvasó rákattint erre a dokumentumra? Megnézi az „első oldal utolsó harmadában” lévő adatokat, és nyugtázza, hogy igen, valóban úgy van, ahogyan azt Blogin mondja, forduljon fel tehát a Jobbik, Novák Előddel az élen.
Igen ám, de ha az ember veszi a fáradtságot arra, hogy ne csak ránézzen, hanem figyelmesen el is olvassa az iratot, egészen más derül ki belőle. Közvetlenül a fenti számadatokat tartalmazó rész előtt ugyanis ezt a mondatot találjuk:
Az ajánlások – a választási eljárásról rendelkező 1997. évi C. törvény (továbbiakban: Ve.) 54. § (2) bekezdése szerinti - számítógépes ellenőrző rendszerében az ellenőrzést a Választási Iroda elvégezte.
Ez pedig azt jelenti, hogy az első oldalon közölt adatok a számítógépes ellenőrzésre vonatkoznak, semmi másra. Hogy honnan tudom ezt ilyen biztosan kijelenteni? Nagyon egyszerű. Ezután a rész után következik a szavazólapok Állami Nyomda általi ellenőrzésének leírása, ami alatt a következő megállapítást teszi a bizottság:
A Magyar Szociális Zöld Párt leadott 1165 db ajánlószelvényből 1152 db érvénytelen, mivel azt nem a hivatalos ajánlószelvényen adták le.
Na és kérem, itt érhető tettem Blogin igazmondásának kérdése. Ezt írja:
Látjuk már, hogy a Jobbik kommunikációja miért érdekes? 13 érvényesről beszélnek, de a kiderült (sic! - SoDI), hogy a határozatban nem ez van.
Nos, látjuk: lófaszt nem ez van. Még egyszer: ne feledjük, Blogin egy átlag feletti nyelvészeti érzékkel rendelkező, intelligens ember, ezért kizárt, hogy ne olvasta volna végig, és ne értette volna meg tökéletesen a hivatkozott irat teljes tartalmát. Elolvasta, és megértette, de mégis a valóságtól eltérően írja le, mert tudja, hogy a figyelmetlenebb embereket egy ilyen ócska kommunikációs trükkel is meg tudja téveszteni.
De legyünk igazságosak, és említsük meg a gondolatsor folytatását is.
A Ve. 50. § azt írja, hogy csak hiteles szelvényen lehet leadni, de nem értelmezi, hogy mi a hiteles!
Ez egész egyszerűen nem így van.
A törvény nem 'hiteles', hanem 'hivatalos' szelvényt ír, ami azért nem ugyanaz. A hivatalos jelző ugyanis már értelmezhető. Hivatalosnak számít az a szelvény, ami a törvény különféle passzusaiban leírt jellemzőknek megfelel, vagyis csak az hivatalos, amit az értesítőkkel együtt küldenek ki a választópolgároknak. És ezt nem én mondom, ugyanis a fenti gondolatmenetemet a választási bizottságnak az előbb már többször is hivatkozott döntése egyértelműen megerősíti.
De menjünk tovább. Ezt írja Blogin:
Itt nyilván egy független testület, és nem pártdelegáltak nyolcfős ülése tudja eldönteni, hogy üres cédulákat lehet-e másolni, ha az eredeti megrongálódik, elveszik vagy meg sem érkezik.
Rendben, fogadjuk el, hogy így van. Ebben az esetben ugye érdemben kell fellebbezni. Ez most történt meg. Várjuk csak meg, hogy a bíróság szerint lehet-e biankó-szelvényekre gyűjteni, vagy sem. Tudjátok mit? Amennyiben ez a bíróság szerint is szabályos eljárás, és nem sérti meg a választási törvényt, 10000 Ft (tízezer forint) befizetéssel támogatom a Tomcat-féle Zöld Pártot, legkésőbb január 15-ig. :)
Addig is nézzük az aktuális fejleményeket.
Ezt mondja a Tomcat:
Igen, jól értitek: az OVB Karácsony napján hozott határozatot, és úgy kézbesítette ki azt, hogy esély se legyen tovább fellebbezni.
Ehhez tekintsük meg, mit mond a törvény.
1997. évi C. törvény
78. § (1) ... A kifogást elbíráló választási bizottság, illetve bíróság a benyújtott kifogásról a beérkezésétôl számított három napon belül dönt.
Tehát... Milyen keltezésű a párt fellebbezése? December 21-ei. Azonban, amennyire én tudom, a benyújtására december 22-én került sor, legalábbis Blogin egy aznap esti írásban számolt be róla, friss hírként.
Tehát induljunk ki abból, hogy 22-én nyújtották be. Mi történik egy ilyen papírral, miután benyújtják? A választási törvény erre is választ ad.
1997. évi C. törvény
77. § (3) ... kifogást a sérelmezett döntést hozó választási bizottsághoz kell benyújtani, amely azt az iratokkal együtt legkésôbb a beérkezését követô napon felterjeszti az elbírálására jogosult választási bizottsághoz, illetôleg bírósághoz.
Nos, hova nyújtották be a fellebbezésüket Tomcaték? A kerületi választási bizottsághoz. Ilyen ügyekben ő szokott dönteni? Nem.
Mennyi ideje volt a helyi választási bizottságnak azt a döntését meghoznia, hogy továbbítja az iratot a Fővárosi bizottságnak (FVB)? Egyetlen egy nap. Vagyis 23-án tovább kellett küldeniük.
Na már most. Innentől mennyi ideje volt dönteni az FVB-nek? Bizony, pontosan három nap. December 26-ig volt idejük. Vagyis ha 27-én délelőttig várnak, akkor törvénysértést követnek el. Ennyit tehát a vad összeesküvés-elméletekről: az FVB nem jó kedvében hozta meg a mai napon a határozatát, hanem azért, mert nem tehetett mást. Kötelező volt döntenie, mert különben mulasztásos törvénysértés történt volna.
Ha tehát nem Karácsonykor határoznak, az egészen biztosan Tomcat kedvére való dolog lett volna, mert akkor érdemben vitatni lehetne az egész eljárás törvényszerűségét, csak sajnos vannak még az országban olyanok, akik betartják a választási törvényt.
Ami pedig a formai hiányosság lényegét illeti, nevezetesen, hogy fel kell-e tüntetni a beadványon a párt székhelyét, vagy sem...
1997. évi C. törvény
77. § (2) A kifogásnak tartalmaznia kell a törvénysértés bizonyítékainak megjelölését és a kifogás benyújtójának értesítési címét. A hiányosan benyújtott kifogást érdemi vizsgálat nélkül el kell utasítani.
Na már most... Ha ti hivatalosan fel akarjátok venni a kapcsolatot Tomcat pártjával, azt írnátok a borítékra, hogy
1440, Budapest, Pf.: 20
vagy azt, hogy
4324 Kállósemjén, Kossuth út 109/a ?
Mert én az utóbbit.
Elvégre egy társadalmi szervezet értesítési címe nyilvánvalóan a székhelyével egyezik meg.
A végére csak néhány kommentár Tomcat egy-két gondolatához...
hogyan szegi meg nekem adott szavát a Jobbik képviselőjelöltje, Szegedi Csanád
Amennyiben bebizonyosodik, hogy Szegedi Csanád valóban olyan ígéreteket tett, hogy nagyvonalúan szemet huny az egyértelmű választási törvénysértések, és így választási csalások fölött, megígérem, hogy személyesen fogok tüntetést szervezni a Jobbik ferencvárosi irodája elé, legkésőbb január 5-ig, sőt: a legközelebbi nyilvános szereplésén tojással fogom megdobálni Szegedi Csanádot.
Izgatottan várjuk az efféle megállapodást bizonyító hangfelvételt.
Vagy ez is olyasmi lesz, mint Balogh Béla nyílt levele, mellyel kapcsolatban később kiderült, hogy a tőle kapott kopogtatócédulákat a Jobbik egyáltalán nem használta fel? (Egyébként Szegedi Csanád erre írt válasza itt olvasható.)
hogyan esik neki veszett kutyaként a Kuruc.infó a Magyar Gárda köztiszteletben álló tagjainak, amire a Vona Gábor egy árva szót sem szól
Tessék szépen megkérdezni Vona véleményét. Újságíróként még én is tudom a telefonszámát, mint ahogy jobbról-balról egy sereg más közszereplő elérhetőségét is. Küldjem el? Vagy Neo után hívjam fel őt is? Mégis minek? Előre borítékolom, hogy a válasza szerint ő nem is olvassa a Kuruc.info-t. Miért is kéne olvasnia? :)
hogyan lesz hirtelen ügynök, spicli
Ha bebizonyosodik, hogy mégsem tetszett Molnár Balázsra terhelő vallomást tenni az ügyészségen, attól a pillanattól kezdve én személyes életcélomnak fogom tekinteni, hogy a Kuruc.info-t, mint szemét, káros, és hazug médiumot elpusztítsam.
Ja hogy ilyen nem tud bebizonyosodni, mert ezt személyesen tetszett bevallani? Elnézést.
és választási csaló belőlem
Tessék mondani, a Magyar Nemzet újságíróit Novák Előd irányítja? A kerületi választási bizottságot az egyszerű tag Novák Előd irányítja? A kerületi választási bizottságtól teljesen független Fővárosi Választási Bizottságot Novák Előd irányítja?
aki még börtönt, meghurcoltatást is vállaltam az ügyünkért
Még én is voltam több napos őrizetben.
ellentétben Elődkével
Ő is volt. Itt van egy írás, amiben kigúnyolom őt, amiért úgy tűnt: sajnáltatja magát. (Később bocsánatot kértem tőle ezért az írásért, de ez itt most mellékes. :-))
Hogy előzetesben már nem voltunk? Ez való igaz. Az érdemeket nem is vitatja el senki. Ugyanakkor az érdemek elismerése mellett is vannak olyan dolgok, amikor ezeket már felülírja az etikus ember tisztességtelen módszerektől való ésszerű elfordulása.
Eközben a Bombagyár közösségi blogot példátlan hackertámadás érte. Feltörték az adatbázisunkat, és napokra lehetetlenné tették a publikálást.
Egy biztonsági mentés visszaállítása megfelelő felkészültség mellett nem lehet több néhány óránál. Hogy a biztonsági réseket is be kellett foltozni, és ez sokkal több idő? Ja kérem, a FreeBSD fejlesztői rendszeresen közzéteszik a buffer-túlcsordulási hibák részleteit, hogy ezzel is figyelmeztessenek a rendszeres frissítésre és karbantartásra. Ha valaki nem törődik ezzel, az ne nevezze magát „unix perfektnek”, mint egyesek. (SQL-beoltásról ugye nem lehet szó, mert Tomcat saját bevallása szerint olyan profi blogmotort írt, ami ezt kizárja. Ugyanezért nem lehet szó sima munkamenet-hamisításról sem, olyat ugyanis szintén csak amatőr módon összecsapott, gány kód alatt lehet megvalósítani. Tehát a hiba nyilván nem nála volt, ezt előlegezzük meg neki. :))
Nos, milyen érdekes, hogy például az Index.hu-t soha sem törik fel.
Én is nagyon lusta vagyok a lelkiismeretes rendszerkarbantartáshoz. Nem is dolgozom rendszergazdaként. Hiába van szakirányú végzettségem, eszembe se jut.
Tény: a IX. kerületi választásból azt zárnak ki, akire Elődke rámutat, másokra viszont a gyanú árnyéka sem vetülhet. Legkevésbé a Jobbikra.
Tény: bárkinek joga van kifogással fordulni az illetékes választási bizottsághoz, nem csak Novák Elődnek.
Mocskos paktumot sejtek a háttérben, és ezen én vagyok a legjobban megdöbbenve, mert én sohasem hittem az ilyesmiben.
Bizony.
- Novák Előd a sátán.
A Besenyő Pista bácsi is megmondta.
By SoDI





Eddig 41 komment érkezett (
)
2008. 12. 27. 0:42
Egesz karacsony alatt irtad mi? Mar alig vartad az ejfelt, hogy publikald. :-))))
2008. 12. 27. 0:49
nem, este 11 után kezdtem írni :)
2008. 12. 27. 0:56
herczeg ferencnek van egy szuper történelmi kisregénye a besenyőkről, pogányok címmel.
2008. 12. 27. 0:59
bronislaw: Köszönjük az információt :)
2008. 12. 27. 1:03
Szerintem csinaljunk egy szavazogepet azzal a kerdessel, hogy melyik nagyobb? 1. Endi arca 2. Broni maja; valaszlehetosegekkel.
2008. 12. 27. 1:07
sodi:a besenyőről hirtelen beugrott))))))))))fix:egész karácsonykor vártalak a fenyőfa alatt, csupán egy versace alsóban, te szemét!)!!!)))))))))
2008. 12. 27. 1:08
Gondolom mindegyikünk emlékszik még azokra a buszokon és metrókon kiragasztgatott ZP-os matricákra 2006-ból, amik arról szóltak, hogy a ZP humort vinne a parlamentbe, mert a politikusok tehetetlenek, ha humorral állnak szembe - ki szavazna egy ilyen pártra, ami alapból kinyilvánítja, hogy komolytalan? Egy rádióadásban blogin ki is fejtette, hogy a 2006-os ZP-s hülyéskedés csak vicc volt. Polgárúr utóbbi megnyilatkozásaiból itélve azóta semmit sem komolyodtak.
A másik: miért nevezi nemzetinek a ZP-t? Mit csinált a ZP ezalatt a két és fél év alatt? Vállalt részt a felkelésben? Ja értem, a háttérben dolgoztak, húha! Hol vannak nemzeti szimbólumok a honlapján, még az SZDSZ honlapon is többet látok! Tomcat a leállás utáni postokban már nyíltan mélymagyar parasztozik és jobbikos birkákról beszél.
Nyugtasson meg mindenkit az, hogy szerintem a végleg behülyített gyárlakók száma minden bizonnyal 50 alatt van. Javaslom a továbbiakban mindenki nagyívben szarjon a zöldekre, ezzel a botránnyal úgyis leírták magukat. Az se tévesszen meg senkit, hogy többezer gyárlakó van, ebből ha 50 kommentezik rendszeresen, akkor sokat mondtam, a többinek csak megmaradt a regisztrációja abból az időből, amikor még érdemes volt Bombagyárat olvasni.
2008. 12. 27. 1:21
Arrol nem is beszelve, hogy milyen szakmai hozzaertessel mukodik a bombagyar, allandoan rossz, a szinvonalat tekinte 2000-es evek legeleje es tegnap meg is hackeltek csunyan. Annyira amator az egesz brigad, hogy hihetetlen, es ehhez kepest az arcuk meg hatalmas. Mondjuk a laikus tomegnek nyilvan el tudjak adni a szar dumat, de engem megmosolyogtat a hozza nem ertesuk.
2008. 12. 27. 1:23
Az is érdekes volt, mikor a kezdeti ZP propaganda során lelkesen magyarázta Polgár, hogy még a név is direkt MSZZP, mert az öreg nénik majd jól elnézik, és így (is) fognak szavazatokat gyűjteni.
A megmaradt "gyárlakók"nak meg köze nincs a nemzeti oldalhoz, Polgár személyi-kultuszának követői, vicces volt figyelni a kommenteket, ahogy kezdett ez az egész cédulás-ügy felszínre jutni. Azért elég nagy rétegnek nem tetszett ez az egész, de jött Polgár, megmondta, hogy nem, és akkor elhitték. Novák meg a Kuruc, meg a Jobbik rohadjon meg ugye.
Egyébként felőlem csináljanak a bombagyáron azt amit akarnak, csak ne nevezzék nemzetinek, mert nem az.
2008. 12. 27. 1:30
csapdaprobalo: Ezt az is bizonyítja, hogy Tomcat nagy lelkesedéssel a "mélymagyar paraszt" kitételt alkalmazta a szerverfeltörős postjában, holott ez már nincs nagyon messze Spiró Györgynek a 'jönnek a mélymagyarok, jönnek a szarból'-féle műremekétől.
2008. 12. 27. 1:32
tomcatnál lehet putyinos polot kapni a boltban?????
2008. 12. 27. 1:35
Rendelj tőle egy kurucinfósat a fél évvel ezelőtti választékra hivatkozva, annak jobban örülne:)
2008. 12. 27. 1:35
Hülye vagy, vegyél inkább hitlereset xD
Na, megyek aludni.
2008. 12. 27. 1:38
Itt van a kurucos, ilyet kell kérni:
http://www.tomcatpolo.hu/user_usergallery.php?id=145
2008. 12. 27. 1:41
Ezt már nem árulja :)
Amíg árulta, 10% jutalékot kapott a Kuruc, de velük már összevesztek.
2008. 12. 27. 1:43
lukasenkós is jó lenne......belorussz power!!!!!!!!!!!!!
2008. 12. 27. 2:42
Tomcat régen turbómagyarozott, most mélymagyarozik. Azért tettem érhető némi fejlődés, nemde? :D
2008. 12. 27. 2:43
*tettem=tetten
2008. 12. 27. 2:50
fixpont 8.: Azért az se semmi, hogy ezt a blogmotort 2 évig "fejlesztette". Mert ha mondjuk 2 hét alatt dobja össze, akkor oké. Ehhez képest jónéhány bug bukkant már elő az idők során (pl. kommentek elől elzárt cikkekhez lehetett kommentelni meg ilyenek)
2008. 12. 27. 3:24
"BlogGép 1.0 (C) 2007 tomcat
nem adom"
Nem is kell.
2008. 12. 27. 11:24
Aki tudja, honnan indult Tomcat, annak elviekben nem kéne meglepődnie a legutóbbi marhaságain, nekem azért mégis sikerült, mert már majdnem elhittem, hogy igen, ennek az embernek megjött az esze. De hát maradt a jó öreg, demoscenen szocializálódott, vegytiszta senki. Minden onnan jön, a hatalmas arc, a feltűnési viszketegség, az arrogancia, ami szinte kötelező divat volt abban a szubkultúrában. Ennek az embernek semmi normál értelemben vett meggyőződése vagy világnézete nincsen, csak egója, aki mindenben a jó hepajt keresi. A buzitüntetésre is csak azért ment ki annakidején táblával, hogy ő legyen a középpontban, a vér és becsület tüntetésre bohócruhában szintén, a Bácsfi ellen műfasszal nemkülönben, aztán kanyarított utólag egy sztorit hozzájuk, hogy ennek most mi értelme volt...
Aztán jött a nemzeti oldal, amin úgy gondolta, még nagyobbat lehet kaszálni, csak hát nem jött be neki, hogy itt nem bíznak rá rögtön húsz székely hadosztályt mint generalissimóra. Csoda, ha kapva kapott azon, hogy valakik képviselőt akarnak belőle csinálni ? Hogy marginálisnál kevesebb esélye volt, az mindegy, a lényeg, hogy itt megint szerepelni lehet. Itt tartunk.
A Spirónak meg, kövezzetek meg, de a magyarellenes dolgai mellett vannak jó drámái. Azok, amiket még a szockóban írt, mikor még nem ment agyára a megélhetési zsidóskodás. A Hannibált mindenképp érdemes elolvasni tőle, amellett hogy szórakoztató, Scipió jellemrajza na meg a karthágói színhelyen zajló történések mintha csak a nemzeti oldalon manapság zajló eseményeket vennék alapul...
2008. 12. 27. 11:25
Korrekt összefoglaló, mi tagadás!
Egy teljesen offtopic meglátás: a politikai tartalmú paródia is politikai megnyilatkozás, tehát ezzel sem kell volna várnod hajnali fél egyig.
Tagline a XX. századból:
"Már fél egy van? És én egyre hülyébb leszek... :)"
2008. 12. 27. 12:01
Az ilyen Tomcat félék lételeme, hogy másokat nevetségessé tegyenek.
Ez a fajta karrier ott szokott véget érni, amikor nem ő tesz közröhej tárgyává valakit, hanem mindenki rajta kezd el röhögni. Tomcat barátunk most éppen ebben a fázisban jár. Mindenki jókat derül a politikusi "karrierjén" és a szánalmas magyarázkodásain.
Ennek az embernek vége van, ezt csak az a néhány agyalágyult nem látja, aki a blogján még próbálja védeni a védhetetlent.
2008. 12. 27. 12:43
"Blogin ezer alkalommal bizonyította már mély nyelvészeti ismereteit, professzionális kommunikációs készségeit..."
Mondjuk inkább úgy, hogy próbálkozott bizonyítani erre a célra kanyarított erőlködő, izzadságszagú posztokkal. :))
2008. 12. 27. 13:13
Igen, Blogin is egy érdekes figura. Szerintem minimum skizo egy kicsit :) A róla készült videókon egy oldott, kedélyes figurának tűnik, a posztjaiból meg mindig egy tudálékoskodó, arrogáns, világtól megkeseredett ember képe rajzolódik ki. Meglehet, hogy az amiatti frusztrációját vezeti le így, hogy nem vették fel valami filozófus/bölcsész/történész egyetemre/főiskolára, csak boltosnak, a Tomcattól ellesett arrogáns, lekezelő stílus gőgjével, ami azonban nem a sajátja. De elemezgesse a tököm, nem vagyok én pszihomókus, meg hát mindenkinek megvan a saját ketyója :D Csak furcsa ez a kettősség.
2008. 12. 27. 13:15
kicsikét lemaradtam a Tomcat-féle ügyekben. De látom, hogy 1-2 hónap alatt rendesen fejlődtek a dolgok. Már nemcsak az index, hanem a kurucinfo, jobbik , Budaházy , jópár Bombagyáros és már a hackerek is ellenségek ?? minek köszönhető ez a "csekély" kis változás ???
2008. 12. 27. 13:26
Valaki magyarázza már el TC-nek, hogy mint ahogy neki egyáltalán nem volt embere a választási bizottságban, mert nem adtak le elég szelvényt, addig Emőke is csak akkor ülhetett be, amikor leadták a szelvényeket, így ha akarta se tudta volna megtámadni a "a magyarellenes SZDSZ, a Mazsihisz-kötődésű Humanista Párt vagy a kommunista Munkáspárt" céduláit, hiszen (azt hiszem) 3 napja van erre a választási bizottság tagjainak.
2008. 12. 27. 13:26
brunyas fityma lemetelve
Sabeszdekli Szido fejere
2008. 12. 27. 13:47
Úgy látszik a Novák Előd szindrómából már Jobbik-szindróma is lett. Csurkista módszerrel ügynöközik és ködösít TC. Amúgy érdekes megfigyelni a BGY-n a kommentárokat, tényleg csak egy tucatnyi bologató jancsi marad :D
2008. 12. 27. 13:51
Én két laza mozdulattal kijelentkeztem a Bgy-ról, majd kitöröltem a kedvencek közül. :))
2008. 12. 27. 14:35
Jócskán megfogyatkozott a Bombagyár létszáma mégis, mára csak 3 születésnapos van kijelezve, tegnap jóval több volt (8-10) szokott lenni. Megy ott a userek törölgetése rendesen, én mondom, meghackelték saját magukat. Tomcat amúgy is kifejtette a közelmúltban, hogy egy nagy csoportos kirúgásra készül.
2008. 12. 27. 14:42
Hajaj, ki fog ezentúl hinni Tomcatben?
2008. 12. 27. 14:43
Íme a negyedik bűnbanda.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/12/27/A_negyedik_bunbanda/
2008. 12. 27. 14:45
Van benne valami. Az utóbbi hetek eseményei után, már ezt is el tudom róla képzelni...
-
...pedig régen öröm volt ránézni a Bombagyárra, olyan jó közösség volt ott... dehát.. ezt is sikerült elbasznunk. :(
2008. 12. 27. 15:42
Az individualista önimádat kudarchoz és lélekveszelytéshez vezet. Aki nem képes csapatban gondolkodni, s a saját hasznát a közösség érdekei elé helyezi, az bizony előbb-utóbb elbukik...
A krisnások igencsak közösségcentrikusak, még talán a keresztényeknél is jobban. Tomcat krisnás mivolta is csak az individualizmus (a többségtől való különleges mivolt) hangsúlyozása lenne?
2008. 12. 27. 17:05
Nos igen, én is láttam, hogy egyre több embert tiltanak ki, sokan kérték a regisztrációjuk törlését, van aki meg nagy ívben tesz rá, egyszerűen nem lép be.
A szerkesztők is megfogyatkoztak.
2008. 12. 27. 17:10
TorSalqvist: Ebben is lehet valami...
2008. 12. 30. 20:19
szedd ki a bal oldali fenti linkbol a tamogatandoak kozzul a bombagyart... mivel az mar nem tamogat nemzeti celokat...
2008. 12. 31. 10:22
Teljesen egyetértek veled, és nekem is az volt az első gondolatom, hogy annyira amatőr egy profi csapat csakis megfontoltan, szándékosan lehet, hogy ekkora formai hibával adjon be egy fellebbezést. De... azt írod - a tv-t idézve -, hogy értesítési címet kell feltüntetni. Azonban az értelmezéseddel ellentétben az értesítési cím az a (posta)cím, amelyet rendszeresen néz az adott szervezet vagys személy, és ez nem feltétlenül egyezik meg a székhellyel, vagy az állandó lakcímmel. (Ezt tudja mindaz, aki lakott albérletben, vagy jegyzett be céget Alsóbivalybasznádra a nagymamához, mert ott kicsi az IPA.) Ha a tv. a székhely címét írná elő, akkor a szöveg valahogy így hangzana: "77. § (2) A kifogásnak tartalmaznia kell a törvénysértés bizonyítékainak megjelölését és a kifogás benyújtójának magánszemély esetén a bejelentett lakcímét, jogi személy esetén a bejegyzett székhely címét. A hiányosan benyújtott kifogást érdemi vizsgálat nélkül el kell utasítani."
Tehát ha ez úgy igaz, ahogy leírtad, akkor bizony alaptalan volt a fellebbezés elutasítása.
2009. 01. 02. 11:16
Sokszor olvasom, hogy a Tomcat Krisnás volt.
Ugy irjátok, mintha ez külön probléma lenne.
Mióta bün ez és miért?
2009. 01. 02. 11:29
40: azért érdekes a kontraszt a krisnás tudat és a "mi a jó kurva anyátokat képzeltek magatokról, egységsugarú mélymagyar droid faszparasztok" és az "56-ban ottt basztuk el, hogy a komcsikkal együtt nem akasztottuk fel azok 5 éves gyerekeit is" kijelentések között. A krisnás tudat nála szerintem csak valamiféle, sok hasonló hülyében is meglévő orientalista India-imádat.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.