Igazságos háború?
Az áldást sodika küldte 2009. január 8., csütörtök - 1:27-korCímkék: gaza gyula izrael kommunista thurmer
52 komment
Aki azzal jön, hogy miért rakom ki ide kommunisták írását, az képezze tovább magát ideológiailag. A globalizáció-ellenesség, a szociális eszmék, és az anticionizmus ugyanis sziklaszilárdan közös pont a nemzeti radikalizmus, az ideológiailag jóval dokumentáltabb nemzetiszocializmus, valamint a kommunizmus tekintetében.
A különbség annyi, hogy amíg a kommunizmus egy kipróbált, és békés körülmények között elbukott, gyakorlatában is gyilkos eszme, addig a nemzetiszocializmus békében szinte kizárólag csodákat tett, a nemzeti radikalizmusnak pedig még nem volt lehetősége megmutatni, mire lenne képes hatalmon, ez tehát még a jövő zenéje.
Következzék tehát egy hagyományosan komcsi ember kirívóan jó írása.
Azt mondja a rádió, hogy Izrael háborúja a palesztinok ellen, igazságos. Melyik rádió? Melyik, melyik? Nálunk speciel majdnem mindegyik ezt mondja. Nem mondom, igazságos háborúk persze vannak. Amikor az amerikai néppé formálódó egykori telepesek kivívták függetlenségüket Angliával szemben, igazságos háborút vívtak. Az angolok meg igazságtalant. Amikor ugyanez a telepes népség neki esett az őslakos indiánoknak, az igazság már az indiánok oldalán volt. És tudod, az ő igazságukon jottányit sem változtat az, hogy hány nyílvesszőt lőttek az amerikai katonákra, sőt még az sem, hogy azok a civilizálatlan indiánok bizony meg-megskalpolták a fehéreket. Mondhatnánk, és biztos vannak, akik mondják is, hogy a telepesek csak önvédelemből mészárolták az indiánokat. Bizonyára voltak telepesek, akik tényleg önmagukat védték, de az összes telepesek együttvéve már életteret kerestek maguknak, és ennek az indiánok voltak útjában. Hidd el, hogy a mostani izraeli-palesztin konfliktus esetében sincs ez másként. A palesztinok mostanság valóban lőnek ki rakétákat, ami mindenből kiragadva nem túl szép dolog. Csakhogy ezek a palesztinok, akár radikálisok, akár békülékeny természetűek, otthon vannak. Érted? Otthon. Az izraeliek úgy gondolják, hogy ők vannak otthon, csakhogy ez nem igaz. Még akkor sem igaz, ha azt gondolják, hogy voltaképpen az egész világ az övéké. Szerencsétlen palesztinokat annak idején elkergették szülőföldjükről, és évtizedek óta igyekeznek megkapaszkodni. Izrael, az USA, de voltaképpen Európa is igyekszik megfojtani őket. Izraelben a hírek szerint négy izraeli halt meg a palesztin rakéták miatt. Izrael válaszul majd ötszáz arabot ölt meg. Szépen módszeresen, kulturáltan, bombákkal és rakétákkal. Nos, szerinted ez az igazságos háború?
Thürmer Gyula
By SoDI





Eddig 52 komment érkezett (
)
2009. 01. 08. 1:50
Tartalmilag idézek soditól: a kommunizmus és a nemzetiszocializmus nem is tér el egymástól olyan sokban.
Édes büdös faszom, mióta vártam már arra, hogy valamelyik nemzeti író végre leírja ezeket a szavakat! Nagyon-nagyon köszönöm.
(Tudom, mit fogtok mondani: a BGY-n, de akármelyik hasonló oldalt kipécézhetjük, ha valami extremitást írnak a szerkesztők, rögtön megjelenik pár kommentelő menőzni, hogy ezt bizony már ők is 50 éve így gondolják. Ez most nem olyan, férfibecsületemre mondom.)
2009. 01. 08. 2:05
Ezt biza pedig mar eleg sokan leirtak.... Meg Tomicica is.
Sodi meg ugy se tud semmit egyik eszmerol sem, mert muveletlen tusko.
2009. 01. 08. 2:05
Most látom, van egy régebbi Thürmer-post is. Mennyire jó, hogy elkezdtem olvasgatni ezt az általam eddig értéktelennek hitt blogot! Grat. ;)
2009. 01. 08. 2:07
TC ilyen irányú fejtegetését eddig nem olvastam. Source needed.
Egyébként valóban egy műveletlen faszfej, csak próbálok nyalni, pssszt!
2009. 01. 08. 2:12
Nem meglepő SoDIka, hogy az igazi kommunisták gondolatait isteníted, hiszen a Fidesznél is mindennapos vendég Gyula bácsi, összenő ami összetartozik . Persze mindig is voltak közös pontok, globalizációellenesség, tekintélyuralmi törekvések, tőke ellenesség stb
Kicsit azért vicces, hogy azok komcsiznak orrba szájba akik a valódi komcsikkal puszipajtások nem beszélve a volt ügynökökről akik most a leghabzószájúbb jobbradikálist játszák D:
2009. 01. 08. 2:12
tex: Mész te a picsába, a szocializmus az bizony szocializmus.
Csak ugye nem mindegy, hogy marxista-materialista-szlávsoviniszta szocializmusról beszélünk, vagy nemzeti alapúról. Ugyanis amíg az előbbi a sátán eszméje, addig az utóbbi békeidőre vonatkoztatva az emberiség egyik legnagyszerűbb gazdasági csodáját mondhatta magáénak.
(Lásd hitleri Németország)
---
RapSoDIa: Nénikéd a zsideszes!
Én már 2002 óta nem kampányoltam nekik (ott is csak a második fordulóban tettem, amikor a MIÉP már kiesett). (gyk.: Azért MIÉP, mert Jobbik akkor még nem volt)
2009. 01. 08. 2:15
Egyébként valaki elolvasta Thürmer írását is, vagy csak fröcsögtök? :))
2009. 01. 08. 2:16
A Trianon utáni Magyarországra szerintem eléggé jellemző volt a nemzeti radikalizmus, úgyhogy az már bizonyított, nélküle lehet hogy már szlovákul vagy szerbül beszélnénk!
2009. 01. 08. 2:18
Nemsemmi: Mondjuk ebben is van valami. :)
2009. 01. 08. 2:33
Sodi mondtam én hogy fideszes vagy? Csak arra utaltam hogy Thürmer az egész jobboldalon népszerű... Mondjuk aki köpköd az MSZP-re az már csak jó ember lehet a szemetekben :D
2009. 01. 08. 2:35
Miért, neked mi bajod a Thürmerrel?
2009. 01. 08. 2:52
Azért a nemzetiszocializmus és a kommunizmus jelentősen eltér egymástól és szerintem főleg a lényegben. Az egyik "nemzeti", tehát a helyi közösség érdekeit vette figyelembe, a másik pedig "internacionalista" ami pedig az egész világra terjeszkedve képzelte el a társadalmat mindenkit egybeolvasztva ("a népek olvasztótégelye"). Ezáltal az én szememben sokkal inkább a neoliberalizmushoz, azaz a globalizmushoz áll közel (mármint a kommunizmus). Az is internacionalista, az is népek olvasztótégelye és nem utolsósorban mindkettőt a zsidók találták ki és terjesztik. Csak két fronton is küzdöttek a zsidók, a direkt hatalomátvétellel (kommunizmus) és a gazdaságon keresztül is, mivel sok helyen (Kína, Japán, Afrika, Dél-Amerika, stb..) direkt hatalomátvétel nem volt lehetséges, márcsak a külsődleges jegyek különbözősége miatt sem. Európában és Észak-Ameriakában ez nem volt feltünő (Amerikában is próbálkoztak a kommunizmus elterjesztésével, de ott nem sikerült). A lényeg, hogy minkét ideológia ugyanazt a célt tűzte ki magának, csak különböző módokon, nevezetesen a világhatalmat, amit egy világkormány testesít meg, a 6,5 milliárdnyi "muzsik" meg nekik dolgozik. Az iszlámot kivéve ez végül is már így is van, ezért támadják őket minden oldalról....
2009. 01. 08. 4:11
"Ugyanis amíg az előbbi a sátán eszméje, addig az utóbbi békeidőre vonatkoztatva az emberiség egyik legnagyszerűbb gazdasági csodáját mondhatta magáénak.
(Lásd hitleri Németország)"
Sodi konyorgom.... amihez nem ertesz, abba ne szolj bele! Azt se tudod, mikor volt a II. VH.... Nemetorszag mar a haboru elott is a vilag egyik legnagyobb gazdasaga volt... Erdekes az USA megtobbet hozott ki magabol, pedig ott aztan koze nem volt semminek a nemzetiszocializmushoz. Sodi, tenyleg arra kerlek, hogy amihez meg annyi kozod sincs, mint a politikahoz, abba ne szolj bele, mert csak hulyet csinalsz magadbol nagynyilvanossag elott.
2009. 01. 08. 9:51
Vidám reggel van, mert 1 buta fasz nevetteti a közönséget....Sodi olvass Marxot. Sehol nem írja, hogy meg kell ölni a kommunizmus ellenségeit. Az, hogy vki mire használ 1 gondolathalmazt, hogy ez vki számára hivatkozás a gyilkoláshoz, nem jelenti azt, hogy ez magából a gondolathalmazból következik. A kereszténység is "gyakorlatában is gyilkos" eszme? Lásd a kereszténység nevében elkövetett gyilkosságokat. Te tényleg ENNYIRE buta vagy? Aztán meg a nemzeti szocializmusra azt mondani, hogy csodákat tett.....hábazze, ez már betegség. 1 elmélet, amely részben mások jogfosztására épül hogyan teremthetne csodákat?:)) Írjál még sok ilyen faszságot, hadd röhögjek még....:))
2009. 01. 08. 9:54
Asszem alappal jelenthetem ki, hogy sodi a magyar felsőoktatás hibás működésének élő bizonyítéka. Ennyi ésszel egyetemista csak úgy lehet az ember, ha maga a rendszer rosszul működik.
2009. 01. 08. 10:01
A fidesz-seggnyaló "komcsi" Thürmer Gyula mint hiteles kommunista forrás? :DD Jó vicc.
Ezen a megítélésen az se változtat, ha néha véletlenül igaza van. (A kommunisták hagyományosan a terjeszkedő politikát folytató zsidó állam ellen vannak).
2009. 01. 08. 10:06
Bastival egyetértek, bár hozzátéve, hogy nemzetikommunizmus is létezik.
2009. 01. 08. 11:15
"addig a nemzetiszocializmus békében szinte kizárólag csodákat tett"
Mi f.sz csodát tett békében? Már békében is a háborúra készült. Felpörgette a hadiipart, amit békében nem lehetett volna használni. Már békében is üldözte azt akit az ellenségének hitt, oldaltól függetlenül. Sodi nooooormális vagy?
2009. 01. 08. 11:23
"addig a nemzetiszocializmus békében szinte kizárólag csodákat tett"
Akkor vedd elő újra történelemkönyvedet és olvasd el ezeket a részeket:
Kristályéjszaka
Hosszú kések éjszakája
Szóval a kommunisták is ugyanezeket csinálták, csak nekik több idejük volt kibontakozni. Mindkét eszmében benne volt az állandó ellenségkép keresés.
2009. 01. 08. 11:26
Van egy Antijuden nevű júzer a torsalqvist blogon. Na ő hangoztatja állandóan, hogy a németeket anno belerántották a piszkosmocskosszemétmocskospiszkos zsidók a II. világháborúba, meg hogy a németek nem akartak egyáltalán harcolni. Akkor a kérdésre, hogy mire fel a nagy hadiipar meg a hadiipari K&F, hogy az elrabolt területeiket akarták visszaszerezni, és hogy ez nem támadó háború, mert azokhoz a területekhez a németeknek joguk volt.
2009. 01. 08. 11:33
Basti: Ami az internacionalizmust illeti, bizony helyes, amit írsz, de nem hiszem, hogy Thürmer internacionalista lenne. Gondolkodjunk hazai viszonyok között. :)
Majomember: "Nemetorszag mar a haboru elott is a vilag egyik legnagyobb gazdasaga volt..."
Igen, mert Hitler azzá tette.
sodiellenes fasz: ---"Sodi olvass Marxot. Sehol nem írja, hogy meg kell ölni a kommunizmus ellenségeit."
Olyan dolgot cáfolsz, melyet én nem állítottam.
---"1 elmélet, amely részben mások jogfosztására épül hogyan teremthetne csodákat?:)"
Gazdasági csodáról beszélek.
C-zár: "Mi f.sz csodát tett békében?"
A világ egyik legnagyobb gazdasági csodáját hozta el a nyomorba.
k0zi: "Kristályéjszaka" "Hosszú kések éjszakája"
Nem értem. Hogy jön ez a gazdasági csodákhoz?
2009. 01. 08. 11:50
Sodi, semmi csodát nem hozott. A többi ország ugyanazt elérte békés módszerekkel, nem a háborúra készülve. New Deal, Keynes. Azok az országok úgy lábaltak ki a váláságból, hogy béke esetén is működött volna a gazdaságuk.
A németek elvontak egy csomó erőforrást a hadiiparnak. Nézz utána, vagy egyszer talán eljutsz a gazdaságtörténet tantárgyhoz is. Majd hallasz róla, hogsy a németek barter kereskedelmet folytattak velünk, mert az élélmezésre nem fordítottak hangsúlyt. Kaja fegyverért. Milyen csoda az, ahol nem jutna a hazai lakosságnak elég élelmiszer? Békében a német hadiiparnak mi hasznát vennék, mi lenne benne a csoda? Tankkal mentek volna kirándulni az emberek?
Nálunk is volt egy győri program, nálunk is fellendülést hozott, de az sem volt csoda.
Még a New Deal-t, a keynesi módszereket se lehet csodának nevezni, csak új gazdasági megközelítésnek, ami kitartott a 70-es évekig.
Háború nélkül és háborúval együtt is nehézségeket okozott a te német csodád.
2009. 01. 08. 11:54
Erről direkt a kedvetekért vágok most egy videót.
2009. 01. 08. 12:01
Vágj, de mit fogsz kivágni belőle?
Vágj jó képet is.
2009. 01. 08. 12:04
'Vaj helyett ágyút" - ez az igazi gazdasági csoda :)
2009. 01. 08. 12:05
sodika: "Nem értem. Hogy jön ez a gazdasági csodákhoz?"
Látom próbálsz menekülni, a mondatod első fele úgy hangzott: "A különbség annyi, hogy amíg a kommunizmus egy kipróbált, és békés körülmények között elbukott, gyakorlatában is gyilkos eszme"
Tehát, mint gyilkos eszmét említed, itt bizonyára nem a gazdaságra utalsz, hiszen embereket ideológiailag öltek meg (ukrán éhínség sem gazdaságilag elkövetett gyilkosság volt, hanem politikailag eltervezett népírtás). A "szinte kizárólag csodákat" tett halmazba pedig nálam nem fér bele az ellenzékiek lemészárlása és a nekünk nem tetsző népek megölése és bizony a nemzetszocializmus ezt tette békeidőben is, ezek pedig ugyanolyan gyilkos gaztettek, amiket a kommunisták is műveltek, ami miatt gyilkos eszmének nevezed.
2009. 01. 08. 12:36
k0zi: A belső leszámolásokat ki nem szarja le?A hosszú kések éjszakája nem az ellenzék felszámolására volt hivatott, hanem a buzikkal teletömött, deviáns, és züllött SA-t szüntették meg vele, PONTOSAN UGYANAZÉRT, AMIÉRT OLYAN ERKÖLCSI SZINTRE SÜLLYEDT, MINT AMILYEN SZINTEN POSTA IMRE BESZÁMOLÓJA SZERINT A MI RENDŐRSÉGÜNK MOST IS VAN!
És a fenti okok miatt ezt bizony nagyon jól tették!
2009. 01. 08. 12:40
"A belső leszámolásokat ki nem szarja le?"
Általában az, aki humanistának nevezi magát. A politikai ellenfél félreállításának ugyanis nem ez a módja...
"PONTOSAN UGYANAZÉRT, AMIÉRT OLYAN ERKÖLCSI SZINTRE SÜLLYEDT, MINT AMILYEN SZINTEN POSTA IMRE BESZÁMOLÓJA SZERINT A MI RENDŐRSÉGÜNK MOST IS VAN!í"
Nem azért. Azért, mert Röhm második forradalmat akart, nem akart lepaktálni a nagytőkével és azt akarta, hogy Hitler visszatérjen az eredeti irányvonalra. Hitler leszarta, hogy Röhm buzi, deviáns és züllött, szüksége volt rá. Amikor már nem, akkor félredobta.
A kristályéjszakáról meg nem írtál. Posta Imre meg egy nyáladzó idióta.
2009. 01. 08. 12:49
G.Banshee: A kristályéjszaka nem hatósági intézkedés, hanem a civil csőcselék randalírozása volt.
---"Nem azért."
Lehet, hogy nem CSAK ezért, de ez is nyomós ok volt.
Különben nem csak Röhm volt buzi. Köztudomású, hogy az egész szervezet tele volt züllött állatokkal.
2009. 01. 08. 12:52
Egy komment részlete egy másik postból:
Sodi: "...Budaházynak ruházaticége van, Toroczkainak rendezvényszervező cége van, Tomcatnek kereskedelmi cége van, Gondának elektronikai szolgáltató cége van.
Ezekből élnek...."
Sodinak meg faszverő cége van, és az Anyjából, meg a szoctámból él!
2009. 01. 08. 12:54
És ha az anyja nem adja az apanázst, akkor szétpereli.
2009. 01. 08. 12:57
"A kristályéjszaka nem hatósági intézkedés, hanem a civil csőcselék randalírozása volt."
A hatóság meg miért nem lépett közbe? Hm? Egyébként nem igaz. Hatósági intézkedés volt, ugyanis Párizsban megöltek egy német diplomatát és ezt a zsidókra fogták.
De érdekes, a züllött állatok a továbbiakban nem zavarták a németeket, sőt, őket alkalmazták koncentrációs táborok őreiként, kínzómesterként és hasonló alja feladatokra...szóval elég átlátszó ez a karattyolásod.
2009. 01. 08. 13:01
G.Banshee: ---"Hatósági intézkedés volt, ugyanis Párizsban megöltek egy német diplomatát és ezt a zsidókra fogták."
Na és? Hol igazol ez bármit?
Az erőszakot akkor is a csőcselék követte el, nem pedig a hatóság.
---"koncentrációs táborok őreiként, kínzómesterként"
A nácik szigorúan büntették, ha valaki kegyetlenkedett a foglyokkal.
---
P: Én tanulok, ezért nincs időm a vállalkozásommal foglalkozni. Ilyen nagyon egyszerű ez.
2009. 01. 08. 13:14
Nem, neked azért nincs időd pénzt keresni, mert ezt a fostos blogot írod, meg mindenféle balfasz, akarom írni jobbfasz tárgyalásán nyáladzol, ahelyett, hogy dolgoznál, vagy tanulnál. Mert igazából egyiket sem teszed!
A vizsgaidőszakod eredmény is engem fog igazolni.
2009. 01. 08. 13:15
A vizsgaidőszakod eredményE is engem fog igazolni.
2009. 01. 08. 13:20
"A kristályéjszaka nem hatósági intézkedés, hanem a civil csőcselék randalírozása volt."
És azt a körülbelül 30000 embert hobbi koncentrációs táborokba hurcolták el a civilek? És a hatóságok miért is nem tettek semmit? (látszata nem volt meg, hogy tenni akarnak)
2009. 01. 08. 13:35
Na, itt van a videó azon balfaszok kedvéért, akik kétségbe vonják a náci gazdasági csodára vonatkozó megjegyzésemet. (Külön a kedvetekért vágtam össze):
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/01/08/A_naci_csoda/
2009. 01. 08. 13:37
k0zi: A kristályéjszaka a zavargásokról szólt, nem pedig a koncentrációs táborok megtöltéséről. Kevered a szezont a fazonnal.
A hatóságoknak pedig nyilván nem volt megfelelő kapacitásuk arra, hogy lecsillapítsák az elemi népharagot.
P: Te csak személyeskedésre vagy képes. Ennyit tudsz, meg a nevedet.
2009. 01. 08. 13:59
"A kristályéjszaka a zavargásokról szólt, nem pedig a koncentrációs táborok megtöltéséről. Kevered a szezont a fazonnal."
http://en.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
"Kristallnacht (IPA: [kr,ɪst.aɫ.n'ɒxt]; literally "Crystal night") or the Night of Broken Glass, was a pogrom in Nazi Germany on November 9–10, 1938. On a single night, 91 Jews were murdered and 25,000–30,000 were arrested and deported to concentration camps."
http://www.britannica.com/EBchecked/topic/323626/Kristallnacht
http://www.historyplace.com/worldwar2/timeline/knacht.htm
2009. 01. 08. 14:00
"Az erőszakot akkor is a csőcselék követte el, nem pedig a hatóság."
A hatóság meg hagyta. Sőt, biztatta...
2009. 01. 08. 14:00
Egyébként A Franco rendszer áldozatai után is krokodilkönnyeket hullatnak.
Franco a falangistákra, karlistákra, királyságpártiakra, nemzetiszocialistákra támaszkodva nemzeti egységfrontot teremtett, és lesöpörte a köztársaságpártiakat, akik olyasmit akarhattak mint a Gyurcsányék, tehát ha tarkón is lőttek belőlük párat jól tették!
2009. 01. 08. 14:01
G.Banshee: Ennyi erővel az MTV ostromot is szándékosan hagyták. Idióta.
2009. 01. 08. 14:05
Endi, kapaszkodj meg. Igen, szándékosan hagyták, ugyanis a tábornoki kar nem tudta, hogy most hova álljon, hogy ez mi, népfelkelés, újabb 56 vagy csak a csőcselék randalírozása, ezért áldozták be az MTV székházat. Szép öngól volt, ráadásul mindjárt két öngól, ugyanis ezzel az MTV -t ostromlókra a csőcselék jelzőt alkalmaztad.
2009. 01. 08. 14:06
k0zi: Abban az időben minden nagyhatalomnak voltak koncentrációs táborai.
2009. 01. 08. 14:07
G.Banshee: Amit mondasz, az találgatás.
2009. 01. 08. 14:07
Nem Endi, nem találgatás. Tények...
2009. 01. 08. 14:09
Már mitől lenne tény?
2009. 01. 08. 14:11
Mondjuk attól, hogy ez így történt.
2009. 01. 08. 15:18
Sodi: Majomember: "Nemetorszag mar a haboru elott is a vilag egyik legnagyobb gazdasaga volt..."
Jo akkor igy mondom, hogy te is megertsd: JOVAL a haboru elott. Nemetorszagot a poroszok (Sodi, vigyazz, ez nem ugyanaz, mint az orosz!!) egyesitettek (1871, Bismarck altal), es ok is tettek naggya. Az elso vilaghaboru kitoresekor a vilag legerosebb ipara volt. Egy bibi volt, hogy nem voltak gyarmatai, ami az akkori imperialista felfogasban nem volt tul szerencses. Ezt probalta modositani az elso vilaghaboruval, illetve ezzel probalt maganak, a statuszahoz megfelelo helyzetet kiharcolni a vilagpolitikaban. Ennyi. Hitler nem csinalt mast, csak ujjaepitette azt, ami mar elotte is megvolt. Nincs ebben semmi csoda.
Szoval Sodi tanulj tortenelemet, es ne csak a kurucot olvasd, mert ott is ugyanolyan muveletlen tuskok vannak, mint te.
2009. 01. 08. 15:20
38: Sodi, megint gyerek vagy, és nyilván magadból indulsz ki.
2009. 01. 08. 15:20
G.Banshee: Honnan tudod, hogy így történt?
Majomember. Azért a nyomorból igen nehéz újjáépíteni bármit is. Másrészt pedig sürgősen nézd meg te is a 37-es kommentben ajánlott videómat.
2009. 01. 08. 15:21
P: Szerintem inkább a tartalom nélküli személyeskedés a gyerekes.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.