Gyésznyóláb! xD
Az áldást sodika küldte 2009. június 15., hétfő - 13:44-korCímkék: emlekmu holokauszt vicces
85 komment
Hát, gyerekek, ez zseniális!
Így kell ezt!
Az igazat megvallva, ha ezek a koszvadék gennyek akár csak egy ujjal is hozzá mernek érni a Turulhoz, akkor onnantól kezdve nagyon szomorú lennék minden egyes nap után, amikor nem érkezik hír arról, hogy éppen milyen humoros metamorfózison ment keresztül valamelyik holokamu-vallási kegyhely. :)
HEHEHE:
By SoDI





Eddig 85 komment érkezett (
)
2009. 06. 15. 14:04
az semmi, én viszont most kakaszexeltem a néger pasimmal!
2009. 06. 15. 14:06
felinstalláltam a diablo kettőt, és az amazonomnak az a neve, hogy szuzsodi
2009. 06. 15. 14:12
régen tomvat seggese voltál, nemérzed ezt gyásznak?
2009. 06. 15. 14:14
Sodéta!
Pontosan tudtam, hogy ki örömünnepet ülve fogod kiposztolni ezt a hülyeséget. Gondoltam, be is írom, hogy mikor kezdesz el lelkendezni.
Itt és most elmondom újra, hogy te félreérted a szereped. Azt hiszed, hogy te önként vagy a nagy nemzetmentő. Tévedsz. Téged kihasználnak a hatalmak, mert olyan buta vagy, hogy reflexből ugrassz a hülyeségre, mint vadak a vérre. Nincs döntési lehetőséged. Te igazolod a hatalmak számára, hogy "van antiszemitizmus", mert a rabjukként azonnal ujjonfani kezdesz, ha valaki provokációból pofonvág egy cigányt. Ezzel a szellemtelen, seggfej viselkedéseddel csak kiszolgálod a rendszert, és közben meg vagy róla győződve, hogy te vagy az igazhitű, autonóm lény. Jobboldaliként szégyellem, hogy te magad bármilyen szinten hozzám hasonlítod magad. Csak szolgálsz a hatalmaknak, te marketingzseni, te.
Szégyen! Szégyen! Szégyen!
2009. 06. 15. 14:20
Látom estére kell csinálnom egy pirosfehérzöld+szar installációt. Csak az a kérdés, hogy kell-e majd szarnom. Még az is lehet, hogy holnap reggelre kell halasztanom.
2009. 06. 15. 14:21
sodifasz téged miért nem hívtak meg szegedre a gyűlésre?ja,hogy ugyanaz a kategória vagy mint a tomcat?:)))
sodi ahhoz mit fogsz szólni mikor anyád sírjára rászarik valaki?
2009. 06. 15. 14:27
Shalom!
Mondja már meg valaki hogyan tudom megnézni a telaviv2 disznyólábas vidiét?
Nekem ezek a Flash Playeres szarok nem indulnak el.
http://tenyek.tv2.hu/Belfold/TenyekCikkek/2009-06-15-disznolab_foto
2009. 06. 15. 14:51
Keféléssel védekeznek a csülökillat ellen a szocionisták!
Suchman Tamás felhívással fordul az ország közvéleményéhez, társadalmi szervezetekhez (...) A szocionista politikus hétfőn az MTI-nek úgy fogalmazott: azt kéri, hogy a tiltakozók csütörtökön, június 18-án este hét órára menjenek az emlékműhöz, és vigyenek magukkal egy cipőtisztításra alkalmas eszközt.
2009. 06. 15. 15:06
Sodi!
Tedd ki ezt a kóser képet is, így nézetek ki eredetiben a csülkös vascipik.
http://www.rtlhirek.hu/cikk/268447
És ne felejtsd el vidire venni a zsidók kefélését csütörtök este.
Biztos jó móka lesz...
2009. 06. 15. 15:27
Jó, tudjuk sodika, "holokamu", ezt hagyjuk is, de azt ki a kurva anyádnak akarod beadni, hogy nyilasok általi dunába-lövések nem voltak?
Gusztustalan nyilas banda.
2009. 06. 15. 15:33
zsidó vagy, pengető? ha nem, miért zavar ennyire?
2009. 06. 15. 15:48
sodi, tagadod-e, hogy nemzetáruló, undorító, büdös, gyáva, szűz, szar alak vagy?
2009. 06. 15. 15:54
http://szily.blog.hu/2009/06/15/egyutt_pecaztam_az_oreg_hungaristaval
2009. 06. 15. 16:13
pengi, most tőlem megtudhatod, hogy zajlottak ezek a dunába lövése, tehát:a nyilasok levitték a zsidókat sétálni a duna partra, hogy levegőzzenek egy kicsit, ilyen rendesek voltak...de mivel a jenkik bombáztak, valami kigyulladt, és az egyik zsidó elüvöltötte magát hogy:tűűz!!!!!.... erre a nyilasok meg rexleszből lőttek...... pech
2009. 06. 15. 16:14
refleszből
2009. 06. 15. 16:19
11.
1. és ha igen?
2. Nem, rendes magyar ember vagyok, ellentétben a hontalan sodiféle gyűlölkődőkkel és ezért kissé zavarnak a mészárlások.
2009. 06. 15. 16:22
pengi, egy kis mészárlás még soha nem ártottt meg senkiknek....))))))))))))muhahaaa
2009. 06. 15. 16:30
Az alkohol veszélyesebb, azt látom rajtad.
2009. 06. 15. 16:32
SoDI egyszerű vagy mint egy kő.
Gondolkodásod leírható annyiban, hogy vagyunk a mi és vannak az ők. Amit mi csinálunk az vicces és becsületes, amit ők csinálnak, az hazug, ármánykodó zsidóság, legyen akármi is az. Az ilyen fekete-fehér gondolkozást legjobb esetben 10 éves korára kinövi az ember.
2009. 06. 15. 16:43
Sodi sajnalom hogy nem futottunk össze tegnap,de anyad annyira jol szopott,hogy azert nem nyitottunk neked ajtot.Most mar ujra Londonban vagyok,majd legközelebb ha megyek Pestre remelem nem keruljuk el egymast.
UI: Azert azt mond meg anyadnak ne fogazzon mert kidörzsölte a karomat.
2009. 06. 15. 16:51
Ha hamarosan feldobnád a talpad, elmennék a temetésedre vicceket mesélni egy hawaii ingben és egy bermuda gatyában. Szerintem vicces lenne.
2009. 06. 15. 17:10
sodi, anyád tényleg pártállami besúgó volt?
2009. 06. 15. 17:50
IsmerősJóAkaró: Ez nem provokáció, hanem egy nagyon ötletes hazafias performansz.
hmm: Nekem nincs szervezetem. Ilyen nagyon egyszerű ez.
lúzer: Adobe get flash - google kereséssel menni fog.
fajkasházi: "És ne felejtsd el vidire venni a zsidók kefélését csütörtök este."
NEM FOGOM ELFELEJTENI. :))
DOLGOZÓ ZSIDÓKAT AMÚGY IS RITKÁN LÁT AZ EMBER. xD
22-es: Nem, nem volt az. :)
Pengető: ---"azt ki a kurva anyádnak akarod beadni, hogy nyilasok általi dunába-lövések nem voltak?"
Keress rá a Google-on: "dunába lőtt zsidók"
Az ezt cáfoló YouTube videóm a LEGELSŐ a találati listán. :)
2009. 06. 15. 17:56
Én dolgozó hazaffyakat se látok túl gyakran :)
2009. 06. 15. 18:10
Egyébként a Turul - gyalázás nélkül is jogos lenne ez a nemes tett, hiszen a Dunába lőtt zsidóknak az orosz - barátság okozta a vesztét, mivel számukra a hazaszeretet annyiból állt, hogy a közelgő szovjet hadsereget informálják Budapest védőinek létszámáról és mozgásáról rádióval, adóvevővel. - ami mondjuk ki nyíltan: kimeríti a hazaárulás fogalmát! Ezt a magyar kormány is így értékelte - amiért kivégezték őket a Duna parton. Azért ott mert stratégiailag nem volt más alkalmas kivégző hely.- de mi magyarok kicsit naivak, jóhiszeműek és igen toleráns nép vagyunk, ezért nem volt példa ilyen reakcióra a Turul körüli botrány ideje előtt, pedig megérdemelték volna.
Számomra ez a "szent cipős " emlékmű azt jelképezi, hogy jár mindenki aki a magyar nemzet ellensége.
2009. 06. 15. 18:11
Mit ajvékoltak a netnácik mikor valami angol picsa egy gumiból készült levágott kezet rakott a bontrás ítélt turul csőrébe, és úgy fotózta. Gondolom ez akart lenni a visszavágás azért az akcióért, csak hát pont olyan kis alattomosra sikerült mint amilyenek a nyomorék nácik maguk is. A csaj legalább bevállalta, hogy ő ezt művésztnek fogja fel, és nyíltan, fényes nappal csinálta. náciék viszont csak éjjel, sutyiban bátrak, de akkor kurvára.
Szánalmas.
2009. 06. 15. 18:15
26: az az angol picsa történetesen zsidó. így más megvilágításba kerül a dolog. ja, és az index és egyéb liberálisok (de szerintem szélsőcionisták) pl éljeneztek a "művészi produkció" láttán, örültek a magyargyalázásnak
2009. 06. 15. 18:19
Patrona
Az ellen mégis nyomoz a rendőrség. De a szabad demokrata luvnya még engedély nélkül is basztathatta a Turult!
2009. 06. 15. 18:24
Szerintem az a szánalmas, akinek a "szakmája" bútorpucoló, de ez a magánvéleményem. Nem mindenki olyan tehetséges, hogy az eszéből éljen, léteznek ostoba emberek is.
2009. 06. 15. 18:28
sodika: http://www.priskos.extra.hu/Haborus_bunok/kepek/nemet/kepek2/corpsesinthedanuble.jpg
2009. 06. 15. 18:29
Oh lemaradt az írás :)
Szóval arra is van bizonyíték hogy voltak Dunába lövések, akkor hogy is van ez?
2009. 06. 15. 18:43
Kozi
Voltak, csak nem ártatlan embereket lőttek bele, mint ahogy azt a Móriczka elképzeli:)
2009. 06. 15. 18:44
27 és 20, honnan tudod, hogy zsidó? Egyébként ugyanígy szórakozott a szoborparkban is a leninnel, az nem bánt ennyire faszkalap? Vagy te úgy gondolod, hogy idejön angliából valaki, és egyből tisztában van azza, hogy az itteni széljobber férgeknek turulfétise van, és direkt basztatja a drágalátos madárkájukat? Le merném fogadni, hogy a csajnak fogalma sem volt az egészről, csak jó ötletnek tartotta, erre jön a sok egységsugaró fasiiszta kretén, és orrba-szájba zidózza azt aki nem esik hasra a kibaszott totemállat előtt.
Remélem most már tényleg lebontják azt az ocsmány dögöt onnan, mert a fasz kivan már tőletek, de komolyan.
2009. 06. 15. 18:51
Patrona!
Ha nagyon szépen megkérlek, eltakarodnál ebböl az országból? Hmm? Megtisztelő válaszodat előre is köszönöm.
2009. 06. 15. 18:53
patrona tényleg bútorpucoló vagy? hol alkalmaznak egy ilyen ratyit?
2009. 06. 15. 18:55
Mendike, a múltkor mintha azt kérted volna, hogy ássuk el a csatabárdot, megint ki akarsz kapni faszkalap?
2009. 06. 15. 19:01
kikapni tőled? hogyan? mutass valamit, ja poros a kanapém mi a telszamod?
Da Hacker!
2009. 06. 15. 19:18
Éljen a magyar- orosz barátság!
Ja ez nem ide tartozik:D:D:D
2009. 06. 15. 19:18
Kurva anyád, patrona. A Turul a magyarság ősi szent jelképe. Bezzeg ha egy zsidó jelképpel csinálták volna ezt, akkor egyből náciznál, meg védenéd a szegény zsidókat. Hánynom kell tőled, te aljas féreg.
2009. 06. 15. 19:24
Én örömmel kipróbálnám a hányásszexet patronával. Mi a véleményed, cukikám?
2009. 06. 15. 19:26
Én inkább az ökölszexet próbálnám ki, de az élvezet forrása a szája lenne.
2009. 06. 15. 19:31
@patrona
"Le merném fogadni, hogy a csajnak fogalma sem volt az egészről"
Magától nem is, de a judapesti szabadelvű művész körök ellátták tanácsokkal, mit kéne itt mégis nevetségessé tenni. Mert csak a hülye nem tudja, hogy a jobb kéz, azaz a "tetemcafat" mire kíván utalni (minekutána az SZDSZ-ben így becézik a Szent Jobbot)...
Szent István királyunk jobbja "tetemcafat" és a Szent Korona "tökfödo" ezt a Mancsban (zsidó gennylap) írta Majsai Tamás (gázkamraszökevény)
2009. 06. 15. 19:35
42: Hagyd rá, hiába magyarázod ennek a szerencsétlen, szervilis lelkületű, szolgalelkű, zsidók seggék fényesre kinyaló ostoba csicskának. Agymosott is, szolgalelkű is, pont a magyarság legnagyobb ellenségeinek nyal egyfolytában, de hát mit is várhatnánk egy bútorpucolótól.
2009. 06. 15. 19:39
39. Szent? Az hogy jön egy pogány jelképhez te kretén? Azt se tudod miről beszélsz, csak szajkózod a többi hozzát hasonló szellemi rokkan sablonszövegét. Hadováltok össze-vissza szentkoronáról és ezer éves kereszténységről, totemállatról és sámánhitről, szentistvánról és koppányról egyszerre, mindent összekutyultok mindennel, és ti vagytok a nagy hazafiak, röhögnöm kell.
Egyébként pont leszarom, hogy mivel mit csinálnak, sőt megsúgom neked ez a disznólábas téma amúgy kurva nagy ötlet, de az úgy lett volna elegáns, ha sok kis náci féreg egyik délelőtt oda vonul, és a buta kis arcukat felvállalva elrendezik a disznólábakat a cipőkben, performance jeleggel. De nem, ők csak sutyiban mernek bármit is végrehajtani ami kicsit is illegális. Na ezért vagytok nevetség tárgya, nyomorult hugyagyú fotelnáci férgek.
42. Ahha, és erre van is valami bizonyítékod, vagy csak a szokásos összeesküvéselméletek?
De arra még mindig nem válaszolt egyik sem, hogy lenin, vagy bármelyik másik szobor "meggyalázása" amihez a csaj hozzányúlt miért nem fáj ennyire.
Mendike, neked meg kuss.
2009. 06. 15. 19:46
@44
Érdekes, hogy nem épített gumizsidókkal teli kemencét az Igazak fala elé a szomszédban.
2009. 06. 15. 19:46
Igazad van, nem szent, hanem szakrális. De a szent szót nem csak a vallási értelemben vett dolgokra szokták használni. Amúgy meg egy szánalmas szar vagy, és az is maradsz örök életed során. Életed fénypontja, ha az interneten anyázhatsz csordaszellemben az indexes zsidókkal karöltve, miközben a seggüket nyalod szorgalmasan.
2009. 06. 15. 19:51
45, megtehette volna, engem kurvára de nem érdekelne, amíg ezzel nem a nettó bunkózás a célja, hanem valamiféle művészet, még ha ez szerintem sem az, de legalább felvállalja, hogy ő ezzel foglalkozik, a nácik viszont csak éjjel aktívak, mint a patkányok.
46, nem emlékszem rá, hogy valaha is nyaltam volna egy zsidó seggét, de te ezt bizonyára jobban tudod mint én. Az, hogy a tomket topicban együtt röhögök a többiekkel a nyomorék zsírnáci butikos balfaszkodásain pedig egyáltalán nem az életem fénypontja, hanem a hobbym.
2009. 06. 15. 19:52
Szerintem nagyon is értékes művészeti alkotást hozott létre a Mester amikor disznólábakat helyezett a Kamucipőkékbe.
Megmagyarázom miért.
Bizonyára azt akarta ötletesen kifejezni hogy a rideg fémcipőkbe helyezett anyagból rövid idő alatt majd új élet sarjadzik a napsütésnek és a bogaraknak köszönhetően, és ezzel a Dunaparti Genezissel támasztja fel és önti szárnyas tündértestbe az elveszett lelkeket akik nem is állnának genetikailag távol azoktól akiknek megszületését a rendőrség durván meghiúsította azzal hogy összeszedte a Genezistáptalajt.
Tapintatlan és érzéketlen barmok !
Kár hogy sokan nem értékelik és nem értik a modern művészet csodálatos és komplex mivoltát.
2009. 06. 15. 19:54
47: Folyamatosan szidod a magyar jobboldaliakat, hazafiakat, lenácizod őket, ezzel szerinted nem nekik teszel szolgálatot?
2009. 06. 15. 19:57
Ez művészet, bazdmeg? Nektek liberálisoknak tényleg csak ennyiből áll a dolog? Nemrég mentem hazafele, egy széttárt karú Petőfi-szobor kezébe egy részeg belehelyezett egy üres borosüveget. Az is művészet, nem?
2009. 06. 15. 20:05
49, szídom őket, mert úgy utálom a fajtátkat, mint ahogy pl. ti a zsidókat. A hazafi pedig nem arról ismerszik meg, hogy mekkora árpádcsíkos zászlója van, vagy hogy mennyire gyűlöl más népeket, majd ha ezt felfogtátok, akkor nem foglak lenácizni titeket.
50, te tudsz olvasni baszki? Ott írtam, hogy ez szerintem sem művészet amit a csaj művel, max egy elvont hobby, próbál kreatv és poénos lenni. Egyébként ez a disznólábas faszság ezerszer kreatívabb volt mint amiket edig a csajtól láttam.
Liberális meg ám a jóanyád, hülyegyerek.
2009. 06. 15. 20:07
Mi ez a hangnem? Szidtalak én téged, te hülyegyerek? Ha meg nem vagy liberális, akkor mi? Cionista? Kommunista?
2009. 06. 15. 20:11
51: Aki magyarnak vallja magát, annak kötelessége némi ellenszenvvel rendelkezni a zsidók iránt, nem mondom, hogy az összes zsidót egytől egyig utálni kell, mert annak született, ez nem így van, de ne felejtsük el, hogy a zsidóknak vastagon benne volt a keze Trianonban, az 1919-es komcsik 99%-a volt zsidó, a második vh alatt a zsidók a szövetségeseknek, főleg a szovjeteknek kémkedtek, aztán a Rákosi-Gerő-Péter Gábor-Farkas Vladimir féle zsidó banditák megsemmisítették a magyar nép vezető rétegét, az arisztokráciát, majd a fejlődésben visszavetették Magyarországot 50 évvel. Manapság meg tapasztaljuk áldozatos magyarellenes munkájukat az SZDSZ-ben. Neked mit ártottak a magyar nemzeti radikálisok (nem a nácik, nem a nyilasok, mert azok vannak vagy 30-an) ?
2009. 06. 15. 20:18
Sodika jobban tetted volna ha azt a videót nem mondod el, csak magadat égetted vele. Elsőre azt hittem, hogy valami félig-meddig profi, de inkább amatőr dokumentumfilm próbálkozást fogok látni. Rákattintok a linkre, erre be jön Krokodil tanár úr feje.
Innentől tudtam, hogy bődületes baromságokat fogunk hallani.
De még ezektől függetlenül se értem miért emlegetted, mert a Dunába lövéseket ő is tényként kezeli.
2009. 06. 15. 20:21
Egyébként nincs arról szó, hogy más népeket kollektíve utálnánk. Nem származási, hanem kulturális alapon történik ez inkább, pl. a cigányokkal a kultúrájuk a probléma, az hogy nem tisztelik a magántulajdont, megbasszák az anyjukat, lopnak, csalnak, rabolnak, az ebből ered, mert náluk annak van respektje, aki munka nélkül szerzi a pénzt, ez a cigány kultúrából adódik. Az asszimilált romákkal nincs baj. A zsidók közül azt utáljuk, aki a magyarság érdekei ellen cselekszik. Sajnos ezek vezető pozíciókban vannak Magyarországon a második VH vége óta.
2009. 06. 15. 20:25
52, muszáj valamilyennek lenni ahhoz, hogy valaki utálja a fasisztákat? Majd ha el tusz vonatkoztatni a mindenféle cimkézgetésektől, talán már nem leszel annyira ostoba mint jelenleg.
53, Mindig ez a múlton rágódás, komolyan nem unjátok még? Tudjátok ti egyáltalán élvezni az életet? Nehezen hiszem. Az eszdéesz meg felkapszkodott rétegpárt, belőlük nem kéne messzemenő következtéseket levonni, el is tűntek a süllyesztőben végre, ennek amúgy én i örülök, mert kibaszott fárasztóak voltak már.
Nekem _még_ nem ártottak, de ahogy elnézem a céljaikat, módszereiket, nagyon valószínű, hogy egy esetleges nemzetinek mondott erő hatalomra kerülésével hamar valamilyen táborban találnám magam, mivl nem vagyok hajlandó együtt bégetni a sok soviniszta kreténnel. De egyébként kötöttek már belém mindenféle széljobberek, azt mondjuk pont nem tudom, hogy éppen melyik fasiszta irányzathoz sorolták magukt, de tulajdonképpen nem is érdekel.
2009. 06. 15. 20:28
55, hát azt azért ne mondd, hogy a magyrok körében nics annak respektje, ha valaki munka nélkül szerez pénzt. Nézd csak meg sodikát is, milyen büszke magára, meg hogy ő újságíró, közben kb. segélyből meg az anyjából él.
Az aszimilált cigányokkal meg általában pont az a bajotok, hogy asszimilálódtak, és van pénzük, ami titeket kurvára irritál, úgyhogy tulajdonképpen tök mindegy mit csinálnak, ha szegények és lopnak megélhetésért az a baj, ha meg gazdagok akkor dögöljenek meg. LOL
2009. 06. 15. 20:32
56: Az 55-re is válaszolj, légy szíves. Az SZDSZ amúgy jóval több, mint aminek az átlagembernek tűnne elsőre. 2006-ban pl. Eörsi azt nyilatkozta, hogy mindegy, hogy bejutnak-e vagy nem, ők fognak irányítani. Nézd meg, hogy ahhoz képest, hogy 6%-os párt, milyen kulcspozíciókat kaptak a koalícióban, pont, mint a kommunisták 45 után. Ehhez tedd hozzá, hogy náluk a vezető pozícióban döntően zsidók vannak (Horn, Pető, Magyar Bálint, Gusztos, Ungár Klára, Léderer András, stb.) Nézd már meg, mekkora kárt okoznak az országnak, cigánytenyészet, cigányok védelme, bűnözés az egekben, oktatás színvonalának csökkentése, aki hazafiasnak vallja magát, lenácizzák, stb.
2009. 06. 15. 20:32
shrek, te is valami jóképességű vagy?
Ezek a királyi többesszámok, axiomatikus kijelentő mondatok hol hangzanak el? Végigjártam néhány iskolát, meglehetősen jó eredménnyel, de ilyen butaságokat csak a neten írogató, önjelölt hazaffyak képesek folyamatosan magyarázni. Ha tudnád, mi a kultúra, eleve nem is dobálóznál ilyen hülyeséggel. Sodi blogja a karantén?
2009. 06. 15. 20:34
57: Az asszimilált cigányoknak általában egyszerű munkát végeznek, de azt becsületesen, nincs miért irigykedni rájuk ilyen szempontból. Nem tudom kire gondolsz konkrétan, de nem hiszem, hogy erről sok fogalmad lenne. A Sztojka-féle maffiózókat utáljuk, a cigányvajdákat, a Mohácsi Viktóra-féle férgeket. Én amúgy csak a bűnözőket utálom
2009. 06. 15. 20:36
59: Iskolában nem hangzanak el, persze, hogy nem, hiszen a Gábor Dénesre jártál, ott nem szokás.
2009. 06. 15. 20:39
"A kultúra szó mai használata igen sokrétű. Beszélünk mezőgazdasági kultúráról, kultúrpolitikáról, nemzeti kultúrákról, stb. A kultúrpolitika kifejezés először egy német pedagógiai lapban, a Pädagogischer Revue-ben szereplő cikk címében jelent meg 1840-ben és e században született a nemzeti kultúrák kifejezése is."
wikipedia
De biztos igazad van, fejet hajtok a tudásod előtt, faszkalap.
2009. 06. 15. 20:41
58, igen ez is egy nagyon népszerű jobber elmélet, de ezer sebből vérzik. Pl a cigánykérdésben, nem az eszdéesz adott nekik pénzt, hanem egész egyszerűen ilyen a szociális rendszerünk, sok gyerek-sok pénz, és ők ezt pofátlanul ki is használják. De az a helyzet, hogy a sziciális hálót még a kádárrendszerben szövögették ilyen erősre, azóta ezt görgetjük magunk előtt, és ha az ezdéeszt, vagy bármely más pártot felelősségre kéne vonni valamiért, akkor az szerintemmindenképp az kéne hogy legyen, hogy ugyan már miért nem alakították át gyökeresen ezt az egsézet. Gyurcsányék megpróbálták, mondjuk jól el is baszták, ráadásul a fidesz is betartott nekik keményen, pedig már akkor is késő volt mikor ők elkezdték, és sajnos mi soha nem fogunk kiszakadni ebből a balkéni posványból amíg az államháztartást rendbe nem teszi valaki. És hogy ez a valaki nem a bolsevik jobbik lesz az is biztos.
2009. 06. 15. 20:44
63: Nem a családi pótlék miatt szidtam őket, de úgy meg lehetne oldani véleményem szerint, hogy csak az kapná, akinek munkája van, adókedvezmény fejében, és ez a Jobbik programja is amúgy.
2009. 06. 15. 20:45
60, na ez az, a bűnözőket én is utálom, de függetenül attól, hogy cigány vagy bármi más. De egyébként belegondoltál már abba, hogy te az ő helyükben mit tennél? Munka nincs, ha volna akkor sem biztos, hogy egy cigányt vesznek fel rá, de valamiből élned kell, vagy elmész lopni, vagy rámész a családi pótlékra nyolc gyerekkel.
2009. 06. 15. 20:46
64, jó, és munka honnan lesz, a semiből? Még a magyaroknak sem mindig jut meló, nem hogy egy cigánynak. Vagy a jobbik is autópályát építtetne mint hitler?
2009. 06. 15. 20:46
65: Miért nincs munka? Valami egyszerű, fizikai munkát csak el tudnának végezni, pl árufeltöltő, culáger, vagy valami. Mellesleg ingyen tankönyveket kapnak, stb. Abból lehetne tanulni, de elég kevés csinálja közülük.
2009. 06. 15. 20:49
Egyébként ez a családi pótlékos dolog csak nálunk van így, a szlovákoknál vagy a románoknál nincs ilyen. Ott közmunkához van kötve a dolog, ott jóval többen dolgoznak.
2009. 06. 15. 21:06
Ne csak BPben gondolkodj, itt még talán tényleg volna meló cigánynak is, útépítés, stb.(és hát pl. az útfelújításoknál szinte csak cigányt lász dolgozni), de az olyan elszegényedett térségekben mint pl. baz megye milyen munkát talál bárki is, főleg ha még cigány akkor meg aztán végképp.
A családi pótlék meg úgy általában a szociális juttatások viszik csődbe ezt az országot, ebbe bukott bele a kádár rendszer is, amit azóta is emlegetünk, hogy külföldi hitelből működtették az országot, na ez ma pontosan uganígy van. És hát azt a pénzt sajnos nem ellopják, mert akkor legalább meglenne, egyszerűen feléli az ország elbaszott szociális, egészségügyi és bürokratikus rendszere. Ezen kéne valahogy változtatni, és ha valaki megpróbál azonnal kezdődik a hőbörgés, hogy dehát az nekünk jár. Majd akkor jár, ha az ország képes annyit termelni amennyit felél, de mivel ez közel sincs így, marad a hitel meg a balkáni színvonal.
A közmunkához kötött szociális ellátást meg én is maximálisan támogatom!
2009. 06. 15. 21:14
Szerintem meg a hitelek azért kellenek, hogy az adósságot törleszteni tudjuk. Szépen adósságspirálba kerülünk hamarosan. A Kádár-rendszer bukását a 80-as évekbeli gazdasági válság okozta, amit az olajválság kezdett el, meg az, hogy a prágai tavasz után háttérbe szorították a reformereket, és nem sikerült több piacgazdaságban található elemet beépíteni. Ez a családi pótlékot azért tartják, mert szerintük ettől majd nő a gyermekvállalási kedv. A cigányoknál valóban, de még így is 1,3 gyerek születik, 2 lenne a minimum, hogy ne csökkenjen a népesség. Ez egész egyszerűen borzasztó szerintem, és tudom, hogy elég "fasisztán" hangzik, de gyermektelenségi adót kéne bevezetni, a Rákosi-éra alatt működött, a Ratkó-korszakban eredményes volt ez is, meg az abortusz megtiltása is. Ebben gondolom nem fogsz egyetérteni velem, de erősen szabályozni kéne, nem azt mondom, hogy megtiltani, de a legtöbb abortuszt végző országok közé tartozunk. Valamit tenni, kell, mert kihalunk.
2009. 06. 15. 21:16
shrek, szerinted mennyire érdekel, mit bírsz kikopizni a bárki által szerkeszthető wikipédiáról? Íratkozz be legalább egy esti gimnáziumba, próbálj meg 45 percig figyelni arra, miről beszélnek a tanárok. Hátha majd te is megértesz valamit a felnőttek világából.
patrona: sajnos tény, hogy értékválság is van. Jól mutatja ezt az is, hogy olyanoknak is lehet blogja, mint Sodi, ilyen szemét tartalommal. Kimondottan káros! De vidéken ezerféle munka lehetne, árokkaparás, fakitermelés és telepítés, alkalmi mezőgazdasági munkák, kútásás, vályogvetés, kosárfonás. Jó, materális munkák a nem túl magas szelleműeknek. Épp arra lennének jók ezek a munkák, hogy az ilyen embereket eltartsák, lekössék, produktívvá tegyék. De most, hogy bárki vehet 200 ftért örökéletre tartós műanyag dobozt, senki nem akar kosarat venni 2000-ért. Az egész társadalom, sőt, az egész bolygó egy teljesen értelmetlen, zaklatott válságban van, ami csak egyre mélyül, sosem lesz itt már megoldva semmi. Legalábbis szerintem.
2009. 06. 15. 21:31
70, ja igen, ma többek között a ratkó gyerekek nyugdíját nem bírja kitermelni az ország, de esetleg majd a gyermektelenségi adóból, hát persze. Na ez tényleg egy kibaszott aljas fasiszta egy módszer, bár a háború utáni időszakban valamelyest még indokoltnak is tekinthető, ma semmiképp sem az, tekintve, hogy egy gyerek felnevelése is irgalmatlan nagy teheket tud róni egy családra, ismerőseimen látom eleget, ők most léptek abba a korba, hogy házasság, gyerek. Az abortusz megint egy másik dolog, inkább húzzanak gumit ha más nem megy. Vagy esetleg fasisztáék a fogamzásgátló módszeretek is betíltanák?
Egyébként a kádár korban a szüészeten a harmadik gyerek után rutinból és szó nélkül elkötötték a petevezetékét minden cigány nőnek, ezt tudtad?
2009. 06. 15. 21:34
"De most, hogy bárki vehet 200 ftért örökéletre tartós műanyag dobozt, senki nem akar kosarat venni 2000-ért. Az egész társadalom, sőt, az egész bolygó egy teljesen értelmetlen, zaklatott válságban van, ami csak egyre mélyül"
Azért ez eléggé géprombolós gondolat.
Mindig lesznek, akik nem tudják a haladás ütemét felvenni, no de ezért ne a haladást tegyük meg a hibássá.
2009. 06. 15. 21:38
71, igen, én is ezt látom, hogy teljesen kifordult a világ a sarkából, az őrületes ipari termelékenység egy ugyanilyen mértékű fogyasztást generál, semminek nincs értéke, de sajnos a kétkezi munkának legkevésbé. Bár az is igaz, hogy egy ennyire túlnépesedd bolygón egy ekkorára duzzadt globális gazdaságot iszonyat nehéz működtetni, ennek a levét isszuk most is. És sajnos én sem látok semmiértelmes alternatívát ami változást hozhatna. De egy biztos, a radikalizálódás csak többet árt mint amennyit támenetileg használ, a gyors megoldások sosem bizonyulnak tartósnak.
2009. 06. 15. 21:45
23.
DOLGOZÓ ZSIDÓKAT AMÚGY IS RITKÁN LÁT AZ EMBER. xD
Elég csak rád nézni. xDD Igaz, te ingyenélő geciputtony? xDDD
2009. 06. 15. 21:49
A gyermektalanségi adó jó ötlet, kb 32-34 éves kor felett. Aki nem gondoskodik az utánpótlásról, az segítsen másoknak akik gyereket nevelnek. Elvégre egy társadalom/nemzet/nép vaygunk.
Igenes gyermektelenségi adót, és családbarát adórendszert, a munkahoz, jövedelemhez köthető adóterhek mérséklését és vagyonadó bevezetését. (Eu-i tren a jöv adóból-->vagyon adó felé való elmozdulás)
2009. 06. 15. 21:52
Elmegyek berúgni, de nem kurvázni, mert szerelmes vagyok.
Broniba.
2009. 06. 15. 21:58
Kinyitottam a Fosási Közlönyt, és az első oldalról patrona öblös pofája harsogott a szemembe. Te is láttad, sodorék?
2009. 06. 15. 22:05
Nem értem ezt a nagy felháborodást a csukák miatt. Ez művészet. Egy igazi performansz volt. A liberálisok igazán megérthetnék...Gratula a művésznek!!! :))))
2009. 06. 15. 22:16
"Azért ez eléggé géprombolós gondolat.
Mindig lesznek, akik nem tudják a haladás ütemét felvenni, no de ezért ne a haladást tegyük meg a hibássá."
Te hiszel a "haladásban"? Mi halad? És hová? Itt konkrétan tényleg arról van szó, amit Patrona mondott. Teljes mértékben egyetértek vele a 74-es hsz-ben leírtakkal.
2009. 06. 15. 22:29
71: Remek érveket hallhattunk ismét. Szerintem kötekedj inkább a kedves édesanyáddal.
2009. 06. 15. 22:39
shrek, a hülyeség ellen akkor is fel kell lépni, ha a saját fejünkben létezik. Te kezdtél el seggfejezni is. Most meg ez... ez volna a büszke magyar virtus? Mert én inkább arra bíztatnálak, hogy az öblös-ordas zsidózás és cigányozás helyett kezdj el komplexebben megismerkedni a világgal, és akkor talán a bemagolt panelek helyett fogalmad lesz róla, miért olyan deviált, félállati sokszor a cigányság. Akkor esetleg képes leszel segíteni is nekik, nekünk, a nép egészének. Ez a sületlenség, hogy kultúra így meg úgy, ez nem jó senkinek.
2009. 06. 15. 22:47
Ezt a tanácsot meg is fogadnám, ha nem egy olyan ember adná, akinek az életcéljai között szerepel az is, hogy sodi blogjára jár nap mint nap, és azt élvezi, hogy minden egyes postját mondatról mondatra "megcáfol", ilyen módon bizonyít önmagának.
2009. 06. 15. 22:59
shrek:
Valahogy a te figyelmedet is fel kell hívnom magamra. Ha nem írnék ide, sosem tudtam volna meg, hogy Patrona mit gondol ezekről a dolgokról. Bevallom, amit most ketten írtatok, inkább az az önigazolás. Sodinak írogatni csak melléktermék, paródia. :)
2009. 06. 16. 10:07
Bizonyára. Mindenesetre azt bírom, hogy végig rébuszokban beszélsz, ilyen módon próbálod leplezni az érvek hiányát.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.