Nincs is egyenruhájuk!
Az áldást sodika küldte 2009. július 18., szombat - 17:37-korCímkék: egyenruha garda magyar garda
39 komment
Hírként terjed az az ócska rágalom, miszerint Szegedi Csanád megszegte volna az Európai Parlament házszabályát azzal, hogy egyenruhában jelent meg az ülésteremben. Ez természetesen szemen szedett hazugság, ugyanis sem a Magyar Gárda Egyesületnek, sem pedig a Magyar Gárda Mozgalomnak nincs és soha nem is volt egyenruhája!
Az, amit sokan tévesen egyenruhának hisznek, valójában formaruha, mint ahogyan azt Gaudi-Nagy Tamás a Gárda-per folyamán több alkalommal is egyértelműen tisztázta.
Az ilyen félreértések elkerülése végett jobban tenné mindenki, ha átolvasná a per első fokú tárgyalási jegyzőkönyveit - főleg, ha újságírónak akarja nevezni magát. Én nemrégiben beszkenneltem, és a zárt tárgyalás anyagát leszámítva valamennyi részletét elérhetővé tettem az Interneten. Ide kattintva elolvasható mind a 159 oldalnyi jegyzőkönyv.
By SoDI
Kapcsolódó:





Eddig 39 komment érkezett (
)
2009. 07. 18. 19:53
Ja ha éppen menő akkor egyenruhának nevezik (egyészen eddig) ha kell egy kis jogi csűrés csavarás akkor jön ez a Gaudi a takonygerincével és máris formaruha lesz csak beőle.
2009. 07. 18. 19:58
FORMARUHA = EGYENRUHA
te hülye
2009. 07. 18. 20:05
De még csak nem is formaruha, hanem népviselet. Régi hagyomány, hogy a legények bakancsot, árpádcsíkos úttörőkendőt és fekete baseballsapkát viselve vonultak a fonó elé meglesni a jányokat.
2009. 07. 18. 20:06
Nocsak! Patrona emlékszik a bíróságra beküldött fellebbezésemre. :)))
---
2-es: Nem egyenlő.
Ha egyenlő lenne, Gaudi nem érvelt volna a bíróság előtt az ellenkezőjével. Jogászokat hülyézel, nem engem.
Kapj már észbe!
2009. 07. 18. 20:14
Nem emlékszem rá mert nem olvasom a bíróságos faszságaid, csak hülyéskedtem. De úgylátszik te annyira debil vagy, hogy komolyan megpróbáltál egy ilyen szar dumát beadni a bíróságon.
2009. 07. 18. 20:21
Megpróbáltam. :)
Sajnos nem jött be. :(
Egy kommentelő később jelezte is, hogy nem tetszik neki ez a stílus.
---
Május - 2009. 04. 17. 21:39
"Miért ne lenne hazafiság beszámolni a hazafias perekről?" "
hazafias perek az ügyek csűrés-csavarásáról szólnak, konszoli-ruci, bíró úr kérem alássan, az nem is úgy volt, az nem is azért, ha nem mert népviselet, és egyébként is, a legjobb barátom zsidó, a második legjobb meg cigány, figyelembe vetessék... Á, szócséplés, önmosdatás, nadrágbarondítás végnélkül."
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/04/17/SoDI_logo-kep/#comment-9213581
---
Erre én az alábbit válaszoltam:
"NANÁ!
EZ a jó benne! :)))
A RENDSZERT SAJÁT MAGA ELLEN FORDÍTJUK! :) Még mindig nem érted?"
2009. 07. 18. 20:22
Sajnos még mindig vannak olyan hülyék akik azt hiszik (főleg ATV-be telefonálók) hogy a Gárda formaruhája olyan mint a nyilasoké. - a komcsi műsorvezető meg helyesel. A hírtévés betelefonálók szerint pedig olyan mint a Munkásőrsége.
U.I.: az igazság viszont az, hogy a nyilasok egyenruhája hasonlít a Munkásőrség egyenruhájára.
2009. 07. 18. 20:30
Pedig a gárda napjaink munkásőrsége vagy éppen nyilasmozgalma... Nem véletlen volt munkásőr vezető Dósa faterja nem esett messze az alma...
2009. 07. 18. 21:15
"Jogászokat hülyézel, nem engem. Kapj már észbe!"
FoSoDI!
Te nem láttál még hülye jogászt? xxDD Bár hozzád képest mindegyik egy valóságos géniusz az igaz, te takonygerincű geciputtony.
Zsodi, zsidó vagy!
2009. 07. 18. 21:19
Zsodrák, írd már le, mi a különbség a formaruha és az egyenruha között.
2009. 07. 18. 21:36
G.Banshee: Nyilván egyenruhájuk fegyveres testületeknek van. Gondolom.
2009. 07. 18. 21:49
"Nyilván egyenruhájuk fegyveres testületeknek van. Gondolom."
Mint például a tűzoltóknak, igaz te sötét gyökér? xxDDD
2009. 07. 18. 22:07
No meg a hivatásos állományúaknak.
2009. 07. 18. 22:13
kedves SoSI, egy kérésem lenne...
minden kertelés és félrebeszélés nélkül de mos komolyan...
leírnád nekem, hogy mit vársz az elkövetkezendő mondjuk 5 évtől?
Érted gárda, jobbik, rendőrök, zsidók, hatalomátvétel meg ilyenek...
kinek mi a szerepe...mi lesz a sorsa... magadat is beleértve... de őszintén...
előre is köszönöm válaszod!
2009. 07. 18. 22:26
Ez a poszt szarrágás... mint ahogy Gaudi is csinálta a tárgyaláson. Hívhatod formaruhának, de mindenki tudja, h egyenruha.
Szegedi pedig megszegte a házszabályát, és minden nappal amit ott tölt a náci jobbik, Magyarországot égeti.
2009. 07. 18. 22:27
2014-ben kormányközeli Jobbik.
Büntetőperek főszocik ellen.
Ez így elég konkrét? :)
Majd részletesebben is kifejtem, de most fáradt vagyok.
2009. 07. 18. 22:46
szavadon foglak :)
2009. 07. 18. 22:46
"No meg a hivatásos állományúaknak."
Mint például a cserkészek, igaz te faszparaszt, fehércigány-zsidó? xxxxxxxDDDDDDD
2009. 07. 18. 22:59
A FIDESZ-típusú belpolitikai konfliktusexport politikát folytatja a Jobbik is. Kíváncsian várom, hogy lesz-e majd, és ha igen, akkor mikor lesz valami komoly, érdemi megnyilatkozásuk is, ami mindannyiunk európai jövőjét is érinti. Addig ez csak bohóckodás.
2009. 07. 18. 23:21
"A RENDSZERT SAJÁT MAGA ELLEN FORDÍTJUK! :) Még mindig nem érted?"
Mennyi ilyen retardált hülyét láttam már életem során! Akiknek majd odalöknek valami jó kis gőzlevezetős állást, (például egy nemzeti tévénél...vagy az ellenfél hirdetéseit aprópénzért!), szerepet egy hamburgerreklámban. És ha bárki a szemére veti, akkor közli, hogy ő belülről bomlasztja a rendszert. Az ilyen agyatlan emberek szoktak a leghamarabb kollaborálni, meg beállni a sorba. Fosi is csak egy szürke tömegember, semmi más, aki ilyen-olyan hatalmaknak a tudattalan szolgálatában áll.
2009. 07. 19. 0:14
Ond: ---"belpolitikai konfliktusexport"
IGENIS FOGLALKOZZANAK A MAGYAROK EMBERI JOGAIVAL EURÓPÁBAN!
---
20-as: ---"Akiknek majd odalöknek valami jó kis gőzlevezetős állást"
Én nem vagyok állásvadász. :)
2009. 07. 19. 0:38
Akkor hogy is van ez a vidék tévével?
Akkor hogy is lesz ez a hungária tévével?
2009. 07. 19. 0:39
A népviselet nem egyenruha. PONT.
2009. 07. 19. 8:22
NEM LESZ KORMÁNYKÖZELI, PARLAMENTI JOBBIK!
ugyanis betiltják nemsokára!
És azért fogják tudni megtenni mert a fIDESZ is ezt akarja!
Más kérdés jogos lesz-e meg törvényes, de ez nem számít, a cél nem a végleges betiltás, csak az hogy a választásokról kizárják őket.Utána azt ítél a bíróság amit akar.
A fidesz meg majd a 4 év alatt szétpofozza a gárdát meg a jobbikot.
Ez a lényeg.
MAGYARORSZÁG A ZSIDÓKÉ ÉS CIGÁNYOKÉ LESZ!
2009. 07. 19. 9:08
Egyenruha: viselése kötelező, összetartást és együvé tartozást fejez ki. Pont, mint az iskolában a köpeny, anno.
Akkor nem tekinthető a gárda egyenruha egyenruhának, ha bárki gárdatag lehet mondjuk öltönyben és nyakkendőben, melegítőben, farmerben.
Jah, hogy akkor nem menetelhet együtt a többiekkel? Jé, akkor mégiscsak egyenruha.
Gaudi és Morvai meg mehet a picsába.
2009. 07. 19. 9:54
choffman, anyád remélem haldoklik
2009. 07. 19. 10:03
26: Látom, magyar vagy, hiszen süt rólad a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" mentalitás.
2009. 07. 19. 10:11
"A népviselet nem egyenruha. PONT."
A bakancs, a bézbólsapi, a pucsítóoroszlános mellényke, az oldalzsebes fekete gyakorlónadrág és az árpádsávos úttörőnyakkendő meg nem népviselet. PONT.
2009. 07. 19. 10:45
"Én nem vagyok állásvadász. :)"
Persze, senki nem az. :) De ha már közelebb kerül a tűzhöz, azért csak elfogad ezt-azt :))
2009. 07. 19. 11:14
28: "Hát trottyos gatyába bújok, bézból satyeszt húzok, hamburgert zabálok" /Ricse-ricse-B.E.Á.T.R.I.Cs.E/
29: ebben igazán nincsen semmi kivetnivaló, hiszen MAGYAR ember fogadja el egy másik MAGYAR embertől. És természetesen, ha izraelita fogadja el egy másik izraelitától, akkor az mocskos cionizmus, aljas szemét hazaveszejtő métely. Ugye, Sodi, jól mondom!?
2009. 07. 19. 12:48
"2014-ben kormányközeli Jobbik.
Büntetőperek főszocik ellen."
Ezzel arra akarsz célozni, hogy a bíróságokat egy poltikai párt fogja bábuként rángatni? De hát most éppen a független bíróságokért tüntettek. Akkor, hogy is van ez?
2009. 07. 19. 13:02
Nem érted?
Ez tőlük független amaz meg emezektől.
2009. 07. 19. 16:35
"IGENIS FOGLALKOZZANAK A MAGYAROK EMBERI JOGAIVAL EURÓPÁBAN!"
Persze, de remélem hogy ebben nem fog kimerülni a dolog. Mert ez az emberi jogi hiszti Európában úgysem komolyan vehető, tehát sok értelme szerintem nincs. (Aki azzal álltatja magát, hogy itt bármiféle emberi jogsértések történtek, az még nem látta, hogy az EU-ban pl. hogyan "kezelik" a zavargásokat és magukat a zavargókat).
A gárda feloszlatásának pedig végképp semmi köze nincs az emberi jogokhoz. (Más kérdés, hogy én személy szerint nem oszlattam volna fel).
Én élénken fogom figyelni, hogy mit művelnek az EP-ben, mert az MSZP után a Jobbik a második nálam a pártpreferencia-sorban. Mindenesetre jóval több reményt fűzök hozzájuk, mint az EP-képviselőséget tipikusan nyaralásnak tekintő, statisztikailag kimutathatóan is tohonya, érdemi kérdésekben nem kompetens, több esetben még angolul sem tudó fideszesekhez.
2009. 07. 19. 16:42
Ha a jobbik véletlenül hatalomra kerül és a büntető jogot saját céljaira fogja használni és mondjuk felfegyverzi a pártmiliciáját nem sok jövőjük lesz. Meg lehet nézni mi történt a szellemi elődeikkel a történelem során. Én azt tippelem, hogy ennyire azért nem ostobák és nem is olyan sokára beállnak szépen sorba. Jól látható, hogy ők sem különbek, már a gárda egyenruhából bejövő zs-n is összevesztek. Mi lesz itt ha nagyobb pénztek közelébe kerülnek.
2009. 07. 19. 16:47
Winston Smith: Az a gond, hogy most az ügyek el sem jutnak a bíróságokig. Vagyis az ügyészséget kell megreformálni, nem pedig a bíróságokat.
---
Ond: ---"Aki azzal álltatja magát, hogy itt bármiféle emberi jogsértések történtek"
SZEMKILÖVÉS.
SZÁNDÉKOS CSONTTÖRÉSEK MEGBILINCSELT EMBEREKEN.
És még hosszan sorolhatnám.
2009. 07. 19. 16:53
#35: Történtek rendőri túlkapások, amelyek bizonyosan ki lesznek vizsgálva, vagy folyamatban vannak.
Abban egészen bizonyos vagyok, hogy nem kapták parancsba, amit tettek. Pláne nem "fentről".
2009. 07. 19. 16:54
TErmészetesen rendőri túlkapások voltak mint mindenhol és azt is elleht mondani, hogy nem volt erre felkészülve a magyar rendőrség. Vizsgálják is ki az ilyen eseteket, nagyon helyes.
Na, de az hogy "tüntetők" egy része forradalmárnak képzeli magát meg utcai harcosnak máskor meg csak véletlenül arra járt. Közben meg meg megy a rendőrség és a bíróság fikázása("AVH, vérbíróság") meg a sírás akár egyszerű igazoltatásokért vagy előállításokért az elég nevetésges a nagy forradalmároktól. És akkor még nem is beszéltünk a rendőri áldozatokról, azok között is volt akinek al kellett hagyni a munkahelyét annyira megsérült. Elvannak itt egyesek tévedve kurvára, ha ez rendőrállam lenne akkor nem, hogy molotovot nem mernének dobni, de be sem szólnának rendőröknek. Természetesen kártérítéseket sem fizetnének és nem lenne jogorvoslat sem egy esetleges nyakonverés után, még a lehetősége sem merülne fel.
2009. 07. 19. 19:58
Doolie
Te vagy a Kövér Laci szócsöve?
2009. 07. 19. 20:57
Nem éppen, ez eléggé mellé ment, de ha így gondolja ő is annak örülök.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.