99 Judenschweine
Az áldást sodika küldte 2009. augusztus 10., hétfő - 22:53-korKategóriák: Paródia
Címkék: Judenschweine parodia vicces zsido
82 komment
amit valaha hallottam. :D
Jude, Jude hörst Du mich?
Dann singe ich ein Lied für Dich
von 99 Judenschweinen
auf ihrem Weg zum Horizont.
Denkst Du vielleicht ich hasse Dich,
dann singe ich ein Lied für Dich
von 99 Judenschweinen
und wie sie in die Hölle kommen.99 Judenschweine
versteckten sich in Israel,
sie mordeten mit ihrem Geld
Millionen in der ganzen Welt.
Darum schickte ein großer Führer
ne Fliegerstaffel hinterher.
In Tel Aviv da gab’s Alarm,
doch eh der Jud was machen konnte.
Am Himmel war’n schon 99,
99 Mega Tonnen.99 Düsenflieger,
jeder war ein arischer Krieger.
Sie hielten sich für Käpt’n Kirk,
das gab ein großes Feuerwerk.
Die Nachbarn haben’s auch gerafft
und haben so gleich mit gemacht.
Man schoss gemeinsam vom Horizont
mit 99 Mega Tonnen.Jüdische Kriegsminister,
Streichholz und Benzinkanister.
Hieltet euch immer für schlaue Leute,
witterten immer fette Beute.
Riefen „Krieg“ und wollten Macht.
Man wer hätte das gedacht,
dass es einmal so weit kommt,
wegen 99 Judenschweinen?
Wegen 99 Judenschweinen!
99 Judenschweine.99 Jahre Krieg
ließen keinen Platz für Juden.
Judenschweine gibt’s nicht mehr
und auch keine Türken mehr.
Heute zieh ich meine Runden,
ich seh die Welt in Trümmern liegen.
Ich hab nen Judenkopf gefunden,
ich tret noch mal rein und lass ihn fliegen.
By SoDI





Eddig 82 komment érkezett (
)
2009. 08. 10. 23:27
99 ungarnschweine is jó feldolgozás lenne. Az lehetne a klippben, ahogy a magyarok hosszú sorokban ballagnak be a gázkamrába, aztán a hulláikat markolóval pakolják egy nagy tábortűzre. A te hulládat vaddisznókkal zabáltatnák fel, sneci.:))
2009. 08. 10. 23:47
LOL!!!!
De ilyen veletek már tényleg történt.....:)
2009. 08. 10. 23:47
ez 99 szer jobb mint amit az eredeti
2009. 08. 10. 23:49
Te, zsidódisznó...
2009. 08. 10. 23:49
2-es: Miket beszélsz?
Nem történt velük semmi ilyesmi! xDDD
2009. 08. 10. 23:57
El is vannak szaporodva!
2009. 08. 11. 0:05
A számukat figyelembe véve szerintem a nácik nem irtották, hanem inkább tenyésztették őket pontosan úgy mint ahogy most ők tenyésztik a cigányokat.
2009. 08. 11. 0:48
Avanti ragazzi di Broni, avanti ragazzi di Tex!
2009. 08. 11. 1:03
Sodika magyarázd már el mi közünk van nekünk a náci dolgokhoz ? Én egy ízig vérig magyar embernek vallom magamat székely magyar gyökerekkel. Miért nem a magyar kultúrával foglalkozol, ilyen faszságok helyett ?
2009. 08. 11. 5:14
Talán azért, mert az újkor legjelentősebb nem bolsevik gazdasági csodája őhozzájuk kötődik?
http://www.youtube.com/watch?v=SVN2iZw5aOE
2009. 08. 11. 8:57
Amely gazdasági csoda összeomlott volna, ha nem kezdenek el terjeszkedni külföldre...
2009. 08. 11. 9:43
Ez spekuláció.
Ami tény, a jelenlegi recesszióban igenis lenne mit tanulni tőlük.
2009. 08. 11. 10:04
"Ez spekuláció."
Hát nem igazán...
http://www.mult-kor.hu/cikk.php?id=13106
"Ami tény, a jelenlegi recesszióban igenis lenne mit tanulni tőlük."
Fordítsuk a nemzeti jövedelem 52% -át fegyverkezésre?
2009. 08. 11. 10:14
Igen hülye vagy Bolshee. Ha a fegyveriparnak köszönhetően a nemzeti jövedelem 2,083-szorosára nőtt és 52%-ot forgatunk vissza akkor ugyanis behozta az árát a fegyverkezés.
2009. 08. 11. 10:26
Sodi úriember nem tagadja a holokausztot. Ha már empátiát nem érzel a zsidó honfitársaiddal szemben akkor legalább legyél gentleman.
2009. 08. 11. 10:28
"Sodi úriember nem tagadja a holokausztot"
Úriember nem nyalja a zsidók seggét, azt csak a hazaárulók teszik.
2009. 08. 11. 10:31
Bánffi Gábor: ---"úriember nem tagadja a holokausztot"
Koncentrációs táborok voltak, halottak voltak, tudatos megsemmisítés viszont jó eséllyel nem.
2009. 08. 11. 10:38
Én vidéken élek, egy kereskedő városban ami a dualizmus idején virágzott, és ennélfogva rengeteg zsidó élt itt, a paloták nagy részét is zsidó kereskedők építtették. Jelenleg nincs itt semmiféle zsidó közösség, a környező falvakban pláne, a művészi szépségű zsinagóga pedig lassan összeomlik. Akkor adódik a kérdés, ha nem volt megsemmisítés akkor szerinted hova tűntek innét a zsidó polgárok?
2009. 08. 11. 10:41
18: kivándoroltak az egyesült államokba/izraelbe. jelenleg kb 2 millió magyar él az usában, aminek egy jelentős része zsidó.
2009. 08. 11. 10:49
Az a kivándorlás nem volt olyan egyszerű akkoriban, főleg miután elhurcolták őket...
2009. 08. 11. 11:09
Bánffi Gábor: ---"hova tűntek innét a zsidó polgárok?"
Pestre :)
Viccen kívül: valóban sokan meghaltak, de nem megsemmisítésben, hanem azért, mert a szétbombázott ellátási útvonalak miatt akkoriban már német gyerekek is fagytak meg, illetve haltak éhen.
2009. 08. 11. 11:14
G.Banshee: Elolvastam ezt a szart.
Kizárólag a Hjalmar Schacht utáni korszakra koncentrál, és közben halkan említi csak meg a kétségbevonhatatlan tényt, miszerint az ő időszaka gyönyörű volt, sőt: maga volt a csoda.
LOL.
Még ilyen ócska zsidó ferdítést.
2009. 08. 11. 11:28
Jézusom, Sodi. Itt emberek százezreiről van szó. Ezek mind éhen haltak mi? A jóságos németeknek ehhez semmi köze, nyilván...
2009. 08. 11. 11:32
Soi ajánlom figyelmedbe ezt a cikket:
http://w.blog.hu/2009/08/11/a_kurvara_nemzeti_oldal#more1301953
2009. 08. 11. 11:33
Bocs az elírásért Sodi.
2009. 08. 11. 11:40
zsodi valójában filoszemita. senki sem segít annyit a zsidóknak, mint ő és "kreatív" "munkássága". aki igazán magyar, átlát zsodin! nem szabad bedőlni a provokátor fajtájának!!!
2009. 08. 11. 11:42
Bánffi Gábor: ---"Itt emberek százezreiről van szó."
lol, NEM. :)
Közel sem.
http://bombagyar.hu/index.php?post=2133
http://bombagyar.hu/index.php?post=2136
---
Tóta cikkéről pedig éppen most írok.
2009. 08. 11. 11:47
26-os: Fáj az igazság, mi, zsidó? :))
Hát igen, a tények makacs dolgok.
2009. 08. 11. 11:53
"Ha a fegyveriparnak köszönhetően a nemzeti jövedelem 2,083-szorosára nőtt és 52%-ot forgatunk vissza akkor ugyanis behozta az árát a fegyverkezés."
Te Birkakúró, nem veszed észre, hogy itt valódi jövedelem nincs, hanem az állam az egyik zsebéből pakol a másikba?
Na hogy értsd: az állam megadóztatja a fegyvergyárat, ebből az adóból meg fegyvert vesz attól a gyártól, amit megadóztatott.
2009. 08. 11. 11:55
Hát a bombagyár hiteles forrás, azt hiszem ki is dobom az ablakom a személyes tapasztalataimat, és átveszem a szakrális magyar turulbirodalom eszméit...
2009. 08. 11. 11:59
Te Bolshee, mint határőr, hallottál már arról a szóról hogy export?
2009. 08. 11. 12:00
"kétségbevonhatatlan tényt, miszerint az ő időszaka gyönyörű volt, sőt: maga volt a csoda."
Aha...http://www.mult-kor.hu/cikk.php?id=19562
:-DDD
2009. 08. 11. 12:00
Ezzel az egésszel az a gond hogy jelenleg nem 1930 at írunk. Hosszasan ki lehetne fejteni azt hogy miért volt az akkori német gazdaság sikeres. Gratulálok a gazdasági oldalon elért lufi eredményeket . Az amerikaiak most fognak belebukni egy hasonló gazdaságra alapuló fegyverkezésbe. Németek sem voltak különbek .
2009. 08. 11. 12:01
31. Nah akkor most adsz egy linket kedves Birkakúró, amin az van, hogy 1933 és 1939 között a németek milyen fegyvereket exportáltak. Itt hadifegyverekre gondolok természetesen, nem Mauser vadászpuskákra, és a hadifegyverek közül is a nehézfegyverek érdekelnek elsősorban.
2009. 08. 11. 12:09
Sodi egyébként ha már így szereted a hitleri Németországot, akkor azt áruld el, te nem féltél volna az esetleges faji szankciók miatt? Vagy árjának tartod magad?
2009. 08. 11. 12:09
G.Banshee: ---"itt valódi jövedelem nincs, hanem az állam az egyik zsebéből pakol a másikba"
IGEN?
Milyen érdekes, hogy a neoliberális válságkezelés is éppen ebből áll! Az állam kiásat egy gödröt, majd másokkal betemetteti, és ezt nevezi gazdaságélénkítésnek. :)
De BOCSÁNAT, hiszen ez az USA-ban is működött. Nem is értem, miről vitatkozunk, amikor a New Deal érettségi tétel.
---
Bánffi Gábor: ---"Hát a bombagyár hiteles forrás"
NEM a Bombagyár.
HANEM a KSH. :-))))))
Jajjjj...
Attól még, hogy TC írta, igaz a cucc, elvégre hivatalos adatokból dolgozik.
---"azt hiszem ki is dobom az ablakom a személyes tapasztalataimat"
HA HA HA!
Ez lenne a nagy érv?
A tényekkel szemben?
Ködösen beböfögött "személyes tapasztalat"?
LOL!
2009. 08. 11. 12:11
Bánffi Gábor: ---"Vagy árjának tartod magad?"
Persze. Mi másnak tartanám magam?
Itt olvashatsz bővebben a származásomról.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/28/SoDI_szarmazasa/
A vonatkozó Mein Kampf részlet elemzése:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/01/31/A_magyarok_ARJAK/
2009. 08. 11. 12:12
Személyes tapasztalat alatt azt értem, amit nekem illetve a családomnak az idősebb zsidó ismerősei és barátai mondtak, akik közül nem egy igen közeli jó barát.
2009. 08. 11. 12:15
Könyörgöm, ezek annyi mindent mondanak.
Még a NÉMET területeken lévő koncentrációs táborokról is vannak tanúvallomások, melyek ottani gázkamrákról számolnak be. Annak ellenére, hogy ma már a hivatalos történelemírás SEM állítja, hogy ezek közül bármelyikben valaha is lettek volna ilyesfajta kivégzések.
Az adatok erősebbek a személyes benyomásnál.
2009. 08. 11. 12:16
Sodi nem akarlak bántani, de a nácik nem díjazták az életképtelen embereket, márpedig a jelek te nem vagy épp egészségesnek mondható árja mintapéldány.
Természetesen "árja" vagy aszerint, hogy a dédnagyszüleidig nincs zsidó, de ettől még a fasiszták kurvára nem díjaztak volna egy az államon és családján élősködő mélynövésű, beszédhibás fiatalaembert. Sőt a középkorban valószínüleg meghaltál volna.
2009. 08. 11. 12:17
Itt nem az a gázkamra a lényeg, ne csúsztass. Arról van szó, hogy emberek haltak meg ok nélkül, pusztán egy hülye ideológia miatt, hogy mi módon, az lényegtelen.
2009. 08. 11. 12:18
G.Banshee: Idézek az általad linkelt cikkből:
---"a nemzetiszocialista rezsim csak kivitelezte a már meglévő terveket"
Na itt RÖHÖGTEM fel, és hagytam abba az olvasást. Más tervezgetni, és megint más megvalósítani a terveket.
2009. 08. 11. 12:19
Bolshee: "hadifegyverek közül is a nehézfegyverek érdekelnek elsősorban"
Miért? A kézifegyverek nem jelentenek jelentős költséget? Továbbá a licenszben gyártott fegyverek alkatrészeinek jelentős részét az eredeti gyártó gyártja.
2009. 08. 11. 12:23
http://www.antisemitism.org.il/eng/events/42276/Hungary-JobbikleaderhecklesTVjournalistsoverHolocaustdenialquestion
:-))))
2009. 08. 11. 12:24
Bánffi Gábor: ---"nem vagy épp egészségesnek mondható árja mintapéldány"
A hátam viszonylagos gyengeségét leszámítva teljesen egészséges vagyok. De ha nem így lenne, az sem lenne gáz. A mozgássérülteket ugyanis minden ellenkező híreszteléssel ellentétben nem bántották még a Harmadik Birodalomban sem.
http://kuruc.info/r/6/40887/
---"a fasiszták kurvára nem díjaztak volna egy az államon és családján élősködő"
LOL!
DEHOGYNEM!
A náciknál ingyen volt az egyetem.
MINDENT megkaptak a német egyetemisták!
Még ingyen lakást is kaptak ha házasodtak,. Sőt őket még a frontra sem küldték ki.
Még a seggüket is kinyalták ezek a rohadt nácik :)))
És mindezt bizony állami pénzből!
Amit ennek ellenkezőjéről írsz, az a legnagyobb hazugság, amit valaha olvastam.
---"mélynövésű"
MAGASABB vagyok az átlagembernél. :))
---"beszédhibás fiatalaembert"
Nem vagyok beszédhibás.
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/09/02/Beszedhiba/
---"Arról van szó, hogy emberek haltak meg ok nélkül"
Ezt nem vonja kétségbe senki.
Csak hát, kérem szépen, nem kellett volna szétbombázni az ellátási útvonalat, és akkor nem tör sehol az éhínség, meg a tífuszjárvány.
2009. 08. 11. 12:26
SoDI, te nem szeretnél felkerülni a www.antisemitism.org.il-re?
2009. 08. 11. 12:28
Birkanyíró: EZ A LEGHŐBB VÁGYAM :)))
Ó, hogy mennyire félelmetes Vona a mellékelt képen :)
2009. 08. 11. 12:29
Tehát most elismered, hogy az államon és a családodon élősködsz és ezért vágysz vissza a führeredhez. Ezt akartam hallani.
Nem Sodi kurvára nem vagy magasabb az átlagembernél, ha csak nem Kína vagy a Megye a viszonyítási alap.
Nyilván, de ki is robbantotta ki a háborút?
2009. 08. 11. 12:32
birkanyiro - A magyarorszagon legyarthato, nagytetelben ertekesitheto fegyverek kozul valoszinuleg a kezifegyverek es a loszer az ami realisztikus...
namost ha vegiggondolom, hogy ki is lehetne potens vasarlo a magyar kezifegyverekre (tomegtermelt arura gondolok, nem a specko dolgokra) akkor olyan kellemes helyek jonnek szoba mint pl. nigeria, szudan, libia.
A teny az, hogy a magyar hadsereg sem hasznal nato standard lezifegyvereket, tehat nato orszagok kizarva, a kozelkelet kizarva, mert ott mar leosztottak a piacot az
2009. 08. 11. 12:33
43. "Miért? A kézifegyverek nem jelentenek jelentős költséget?"
Akkorát nem, mint a nehézfegyver, ugyanis a kézifegyverekhez nem kell olyan géppark.
"Továbbá a licenszben gyártott fegyverek alkatrészeinek jelentős részét az eredeti gyártó gyártja."
Nah, újabb feladat a számodra: arról is adj linket, hogy milyen német kézi vagy egyéb fegyverek voltak azok, amelyeket más államok licencben gyártottak.
2009. 08. 11. 12:36
Bánffi Gábor: ---"nem vagy magasabb az átlagembernél"
Dehogynem.
Az átlagmagasság férfiaknál 175-176 cm. Én ennél több centivel magasabb vagyok.
Erről ennyit.---"Nyilván, de ki is robbantotta ki a háborút?"
1939 szeptember 3-án a Németországnak hadat üzenő Franciaország és Anglia.
---"elismered, hogy az államon és a családodon élősködsz és ezért vágysz vissza a führeredhez"
Amit még a Führer SEM tekintett élősködésnek, az nem lehet élősködés.
2009. 08. 11. 12:37
A békebeli gyárak egyébként kis költséggel átállíthatók hadifegyverek gyártására. Pl. a cigaretta átmérője nem véletlen 7,62 mm, a konzervdobozok mérete se egyezik meg a tüzérségi lőszerek hüvelyével, hadd ne soroljam...
2009. 08. 11. 12:39
Igen és előtte Németo. nem csinált semmit, csak a rohadt zsidó geci szabadkőműves angolok és a mocskos buzi franciák, csak úgy mint derült égből a villámcsapás megüzenték a hadat ami még Hitlernek is teljesen váratlan volt... Ne nézz hülyének de magadat se, kérlek.
2009. 08. 11. 12:41
"Az átlagmagasság férfiaknál 175-176 cm. Én ennél több centivel magasabb vagyok."
Mára már 178 lett. Te meg olyan 180 körüli vagy vagy csak annál pár centivel vagy magasabb, tehát ez annyira nem jelentős. Sőt pont ez a magasság lehet az oka a hátproblémádnak is.
"1939 szeptember 3-án a Németországnak hadat üzenő Franciaország és Anglia."
Miért is üzentek hadat? Mert a szövetségesüket a németek 1939 szept. 1 -én megtámadták. Tehát kik is kezdték a háborút?
"Amit még a Führer SEM tekintett élősködésnek, az nem lehet élősködés."
Mit mondott egy olyanról, akinek 28 éves korára egy nap munkaviszonya sem volt?
2009. 08. 11. 12:43
Bánffi Gábor: ---"előtte Németo. nem csinált semmit"
Kérlek szépen, Lengyelországot a szovjetekkel osztották fel. Tudod, Molotov–Ribbentrop-paktum.
Mindössze egy nemzetközi szerződést érvényesítettek, nem volt tehát itt semmiféle egyoldalú akció.
Ennyi erővel az oroszokra is azt mondhatnánk, hogy biztos ők kezdték a világháborút. :) LOL
2009. 08. 11. 12:45
"Kérlek szépen, Lengyelországot a szovjetekkel osztották fel. Tudod, Molotov–Ribbentrop-paktum.
Mindössze egy nemzetközi szerződést érvényesítettek"
Amit persze a lengyelek is aláírtak, ugye?
2009. 08. 11. 12:45
G.Banshee: ---"Te meg olyan 180 körüli vagy vagy csak annál pár centivel vagy magasabb, tehát ez annyira nem jelentős"
A lényeg akkor is az, hogy NEM vagyok mélynövésű :)
---"Mit mondott egy olyanról, akinek 28 éves korára egy nap munkaviszonya sem volt?"
Feltéve, hogy nem munkakerülő, hanem csak tanul az illető, nem hiszem, hogy problémája lett volna ezzel.
2009. 08. 11. 12:47
G.Banshee: ---"Amit persze a lengyelek is aláírtak, ugye?"
Bocsánat, ha Trianon szabályos, akkor ez is. Két nagyhatalom megegyezik egymással, oszt szevasz.
2009. 08. 11. 12:47
"Feltéve, hogy nem munkakerülő, hanem csak tanul az illető, nem hiszem, hogy problémája lett volna ezzel."
Akkoriban nem lehetett 28 éves korig csak tanulni anélkül, hogy munkakerülő legyen valaki, úgyhogy lett volna problémája ezzel...
2009. 08. 11. 12:49
"Bocsánat, ha Trianon szabályos, akkor ez is. Két nagyhatalom megegyezik egymással, oszt szevasz."
Az egy egész más helyzet volt, Trianon egy háborút zárt le, amiben mi vesztes fél voltunk, sőt feltétel nélkül megadtuk magunkat.
A lengyelek 1939. szept. 1 előtt milyen háborút vesztettek el?
2009. 08. 11. 12:50
G.Banshee: ---"A lengyelek 1939. szept. 1 előtt milyen háborút vesztettek el?"
Részletkérdés. Nagyhatalom, döntés, érvényesítés.
Itt ez a lényeg.
Tehát az, hogy a háborút nem a németek kezdték.
2009. 08. 11. 12:53
"Részletkérdés. Nagyhatalom, döntés, érvényesítés.
Itt ez a lényeg."
Nemnem. Mindennek törvényes keretet is kell adni, hogy a többi állam elfogadja. Itt ilyen nem volt.
"Tehát az, hogy a háborút nem a németek kezdték."
Dehogynem, mivel katonai hadműveletet indítottak egy másik ország ellen.
2009. 08. 11. 12:54
De zsodrák, mit szólnál hozzá, ha egy zsidó azt mondaná nektek, amikor tiltakoztok az általatok feltételezett zsidó honfoglalás ellen, hogy:
"Részletkérdés. Nagyhatalom, döntés, érvényesítés.
Itt ez a lényeg."
2009. 08. 11. 12:55
Aminek a területi épségét ráadásul garantálta a többi nagyhatalom.
2009. 08. 11. 12:56
Milyen "többi"?
A SZU ugyan nem :))
2009. 08. 11. 12:56
Pontosan. Tehát itt a méhkast a németek rúgták fel.
2009. 08. 11. 12:57
Ne gyere a SZU -val, SZU amikor elindította a katonáit, akkor már Lengyelország mint olyan nem létezett.
2009. 08. 11. 12:59
Anglia és Franciaország.
2009. 08. 11. 13:00
A SZU -t ki is zárták a Népszövetségből emiatt.
2009. 08. 11. 13:17
Fáj az igazság, mi, Zsodi-zsidaj? :D Nem megy ez neked. Lebuktál már többször is, zsodi-zsidaj, nem megy ez neked. A tények makacs dolgok, zsodi-zsidaj!
Zsodi-zsidaj, értelmesebb kommentek vannak, ha épp sárba aláztatod magad, és nem öngyűlölő antiszemita posztokat teszel ki, zsodi-zsidaj!
2009. 08. 11. 13:36
Érdekes, mikor kínosabb a téma akkor Sodi rögtön eltűnik.
2009. 08. 11. 14:03
Mi mást tudna csinálni?
2009. 08. 11. 14:05
Azért tűntem el, mert ezt a témát kitárgyaltuk, csak saját magatokat tudjátok ismételgetni.
No meg írtam egy új bejegyzést.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/08/11/A_nemzetiek_kvalitasa/
2009. 08. 11. 14:15
Jajjmá zsodrák. Most pont magadat jellemezted.
2009. 08. 11. 14:19
Én állandóan új tényeket hoztam elő. :)
Erről ennyit.
2009. 08. 11. 14:22
szia zsodi! mindig azzal érvelsz, hogy most "nyári szünet van". nem óvoda ez, de mindegy is. szóval hova takarodtál el dolgozni a nyári szünetben? nem találkoztam veled a mekdonálcban, amikor kicsaptam a húszezrest a pultra, hogy kifizessem vele a bigmeket.
2009. 08. 11. 14:26
Hülye vagy bazmeg?
Amikor mindenki nyaral, meg szigetezik, meg magyarszigetezik, pont akkor dolgozzak?
NEM ETTEM MESZET! XDDDD
2009. 08. 11. 14:28
75. Milyen új tényeket hoztál elő ebben a témában most, amit eddig még soha?
77. "Amikor mindenki nyaral, meg szigetezik, meg magyarszigetezik, pont akkor dolgozzak?
NEM ETTEM MESZET!"
De te akkor se dolgozol, amikor ezek igen...
2009. 08. 11. 14:38
Sodi te is szeretnél az keménymarkú, magyar fiúkkal lenni a Csattogó völgyben igaz?
2009. 08. 11. 14:45
G.Banshee: ---"Milyen új tényeket hoztál elő"
Folyamatosan utaltam olyan történelmi tényekre, melyeken ti előzékenyen átugrottatok.
---"De te akkor se dolgozol, amikor ezek igen..."
Mert akkor meg suliba járok. :)
Van, hogy egyszerre 3-ba.
---
79-es: Ha ott akarnék lenni, ott lennék. :))
2009. 08. 11. 14:56
"Folyamatosan utaltam olyan történelmi tényekre, melyeken ti előzékenyen átugrottatok"
A blogod kezdete óta utalsz ezekre a "tényekre" folyamatosan. Akkor hol is vannak azok az új tények, melyekkel mindig előjössz?
Az meg nem történelmi tény, hogy az angolok meg a franciák kezdték a háborút, tudod létezik olyan, hogy nemzetközi jog...
2009. 08. 11. 15:07
Idegyűlt a sok judenschweine...!
Takarodjatok már izraelbe metszettfaszú köcsögök, ott lehet osztani az eszet még egy ideig.:)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.