Úriemberek közt
Az áldást sodika küldte 2007. március 27., kedd - 12:22-korCímkék: blog sodi szolasszabadsag voltaire
26 komment
"Semmiben sem értek veled egyet, de az életemet adnám, hogy elmondhasd a véleményedet."
Voltaire
Miután tegnap este egy, a fáradtság miatt felületesen megszerkesztett bejegyzés kapcsán jogos kritikák értek, úgy érzem, ez kiváló alkalom arra, hogy elmerengjünk egy kicsit az úriemberek között illendő visszacsatolási módszerek kívánatos formai elemein.
Rólam tudni kell, hogy kevés dolgot vetek meg annyira, mint amikor valaki úgy próbálja eltüntetni a számára kellemetlenné váló mondatokat, hogy kitörli, vagy sunyi módon átírja, mint ahogyan azt a szerencsére közéletből viharos gyorsasággal eltűnő Demcsák Zsuzsika is tette. Lehet egy írást utólag kiegészíteni, lehet helyt adni az ellenoldal véleményének, ez mind helyénvaló kezelése a problémának. De a támadó visszajelzések törlése, és a saját hibák takargatása végletekig gerinctelen dolog.
Azt hiszem, a gyülekezési törvény kapcsán született írásomban elegáns módon oldottam meg azt a helyzetet, mely a továbbiakban saját magam számára is intő jelül szolgál arra, hogy határozott állításokat csak a forrásmunkák kimerítő átvizsgálása után szabad megfogalmazni.
Mindez még persze nem feltétlenül érdemelne külön bejegyzést, azonban azzal is le lettem támadva, hogy ha más tévedései kapcsán nagyban idiótázok, patkányozok, és analfabétázok, akkor a saját kapkodós felületességemet miért kisebbítem azzal, hogy apró, időleges figyelmetlenségnek minősítem, mely különben érdemben amúgy sem változtat semmin. Erre a válasz annyi, hogy míg én legtöbbször olyan emberek megnyilvánulásairól írok, akiknek a szakmai életükhöz tartoznak a kifogásolható állításaik, vagy ha nem, hát nagyrészt forrásmunkák összeválogatására építik az írásaikat, addig ez itt alapvetően egy véleményblog, melynél sokkal nagyobb hangsúly helyeződik a közismert tények egyedi szemszögből történő tálalására, mintsem az azok feltárására irányuló egyéni kutatómunkára.
Az, hogy egy spontán tüntetés a magyar jog szerint feloszlathatatlan, pont ilyen, kvázi precedens ítéletekkel megerősített tény, melyet én csupán a magam interpretálásában vetítettem elétek. Az, hogy a tényt leíró logikai sortól teljesen függetlenül, a bevezető, hangulatot megalapozó részbe egy konkrét tárgyi tévedés is vegyült, ilyen kontextusban nem olyan súlyú tehát, mint amikor valaki hibás kiindulópontra alapozza az érvelését, vagyis amikor valamely kezdőelem megsemmisítésével az egész logikai láncolat összeomlik. Itt ugyanis ilyen nem történt.
Viszont ismét megerősítést nyert, hogy jó döntést hoztam akkor, amikor a cenzúra fogalmát töröltem a szótáramból, hiszen ez adja meg a legteljesebben annak a lehetőségét, hogy építő kritikákat fogadhassak minden oldalról, ezzel is elősegítve a kölcsönös párbeszédet.
Úgyhogy kötőjel elvtársnak ezúton is szeretnék még egyszer köszönetet mondani azért, amiért volt olyan kedves, és közreműködött ebben.
Köszönöm szépen.
By SoDI





Eddig 26 komment érkezett (
)
2007. 03. 27. 12:35
Sodi, ez az elvtárs ugyanaz az ipse lehet, mint a sid nevű rosszindulatú hsz-ek írója!
2007. 03. 27. 12:38
SF: Mivel admin vagy itt, meg tudod nézni az IP címeiket. :D
2007. 03. 27. 12:41
Úgy is fogalmaz, azért gondoltam.
Úgy tudom, csak dinamikus IP cím van az ADSL-hez, azaz sosincs kétszer ugyanaz?
2007. 03. 27. 12:43
Azért a szolgáltató szinten be lehet azonosítani.
2007. 03. 27. 12:46
Azon a narancssárga kis kocka izére kattintva előjövő plain text verzión hol melyik az IP cím?
2007. 03. 27. 12:50
SF: http://sodi.freeblog.hu/files/ipcim.JPG
A narancssárga izé egy RSS feed, rss olvasókhoz.
Az mindenkinek ott van.
2007. 03. 27. 13:03
Szerintem te hozzáférsz jogi CD-khez, hogy ezt így le tudtad írni :=)
2007. 03. 27. 15:44
Hozzáférek, de ehhez nem szükséges. Csak sokat kell olvasgatni Gaudi-Nagy alapítványának a weblapját.:)
2007. 03. 27. 21:28
na mi van sokeszu SF, nem ertek veled egyet, sot, sertegetlek, ugyhogy most meg akarsz keresni szemelyesen?
te is a klasszikus mondast vallod mottodnak, miszerint "elhiszed, hogy csak a hulyek eroszakosak, vagy beverjem a keped?"
csak nem te vagy szemelyesen Csontos Robert vagy Kaltenecker Richard?
(http://igazkurucoldal.blogspot.com/)
furcsa, hogy valaki, aki nem ert egyet az ellenvelemenyek megfogalmazasat kiirtassal fenyegetokkel, az nev nelkul ir?
amig hozzad hasonlok jarnak szabadlabon, addig az ertelmes emberek nincsenek biztonsagban, es ezt az ebben a topicban fellelheto elvetelt kiserleted is bizonyitja, illetve korabbi megnyilatkozasaid is.
furcsa, hogy en bar nem ertek egyet sodival, es tudom is, hogy hol lakik, nem akarom beverni a pofajat?
meg hogy ti uriemberek, hahaha....
2007. 03. 27. 21:56
Te meg véletlenül nem a partizáninfó egyik szerkesztője? :)
2007. 03. 27. 21:59
sodika:
2007. március 27., kedd - 12:22
"Semmiben sem értek veled egyet, de az életemet adnám, hogy elmondhasd a véleményedet."
sodika:
2007. 03. 27. 12:38
SF: Mivel admin vagy itt, meg tudod nézni az IP címeiket. :D
sodika:
2007. 03. 27. 12:43
Azért a szolgáltató szinten be lehet azonosítani.
tenyleg sodi, uriember vagy, kulturember, stb.
es persze igazad van, mint mindig, elvegre "kvázi precedens ítéletekkel megerősített tény"-rol beszelsz, mint amilyen Kaiser bunossege is
2007. 03. 27. 22:01
> Te meg véletlenül nem a partizáninfó egyik szerkesztője? :)
1 - ha igen, akkor mi van?
2 - ha nem, akkor mi van?
3 - ha igent valaszolok, akkor mi van?
4 - ha nemet valaszolok, akkor mi van?
5 - mi baj van a partizaninfoval azon kivul, hogy eliteli a megfelemlitos naci retorikat? (amivel te is elsz)
2007. 03. 27. 22:02
Mivel egyikünk sem csinál semmi törvénytelent, így teljesen érdektelen bármelyikünk IP címe. De azért mókás megemlíteni. :)
Semmi baj nincs a Partizáninfóval, de azért szívesen olvasnám a készítők telefonszámait is. :)
Kit félemlítek én meg?
Merthogy szerintem senkit.
Nagyon távol áll tőlem mindenfajta fenyegetőzés.
2007. 03. 27. 22:08
a kuruc.info is azert kozol szemelyes adatokat, mert mokas megemliteni, ugye?
2007. 03. 27. 22:10
Az más, nekik szabad, ők kanadaiak. :)
2007. 03. 27. 22:12
eeertem.
tehat a megfelemlites helyes, csak te felsz, hogy lecsuknak.
gratulalok.
2007. 03. 27. 22:15
Megverni senki nem fog senkit, a telefonszámok közzététele pedig helyénvaló megoldás (még ha a magyar jog szerint súlyos törvénysértés is), ugyanis egy valós eszköz a portál szerkesztőinek kezében arra, hogy szankciót alkalmazzanak azokkal szemben, akik a nemzeti oldal ellen uszító propagandájukkal rárontanak a magyarságra.
2007. 03. 27. 22:24
akkor megis milyen szankcio?
mar megint osszevissza beszelsz...
nem megfelemlites, de eszkoz arra, hogy szankciot alkalmazzanak, ha valaki nem ert egyet (mert mint tudjuk, aki nem ert egyet, az raront a magyarsagra)
hogy is van ez?
2007. 03. 27. 22:31
Én megfélemlítés alatt fizikai fenyegetést értek.
"Nem lesz nyugtod, hívogatni fognak" - ez nem fizikai.
Így szerintem belefér.
2007. 03. 27. 22:32
Hát úgy biztos nem ahogy leírtad, de szerintem ezt te is tudod:-)
Nem ért egyet helyett írd azt hogy támad, mocskol, hazudik, pusztít stb. (attól függően , hogy ki írja és mit ír) és akkor könnyebben megérted.
És bizony valljuk be volt már eredménye is:-)
2007. 03. 27. 22:33
Na 1 mp-el megelőztél:-). Természetesen -:-nek szólt
2007. 03. 27. 22:51
hat igen, a zsidosak uldozesi maniaja mindenkiben nacit lat, a jobbosok uldozesi maniaja meg mindenkiben nemzetelenesseget. ez mar csak igy van.
aki tamad, az mocskol, hazudik, pusztit.
egyszerubb cimkezni, hiszen akit felcimkeztunk, azzal mar nem kell vitatkozni, ugye?
egy okos ember mondta: Ne ámulj a kokainistán. Gondolkozz az okain is tán.
2007. 03. 27. 22:53
Ha az ellenség jelzőkkel operál, a mi repertoárunkból sem maradhat ki ugyanez.
2007. 03. 28. 13:28
:- elvtárs, nagy az orrod!
Meg se néztem az ip címed, csak azok a régi hsz-ek (sid néven) a te stílusodban és fogalmazásoddal íródtak.
Ezt a punk - rapper sablon szöveget nézni se bírom,
Akit felcímkézünk, abban már nem bízunk többé meg, így kevesebbet tud ártani nekünk...
Ez önvédelem, amihez jogunk van. Ahhoz is, hogy másokat felvilágosítsunk a rájuk leselkedő cionista veszélyről. Szerintem másokat figyelmeztetni egy veszélyről pozitív cselekedet.
2007. 03. 29. 1:43
Én ezt a partizáninfot megnéztem most. Ez mindenképpen aljas szemét zsidók műve, szégyellje magát, aki csinálta. Kb. mintha vásárhelyi mária vagy regös péter lenne ott a főszerkesztő, olyan. Sötétebb mint a napkelte és a hetihetes együttvéve, bolsevista hazugsággyűjtemény egy helyen, mert az úgy praktikus...
2007. 03. 29. 2:03
SF: Ezer módon lehet velük harcolni.
Tomcat például elérte, hogy levegyék onnan az emberek mobilszámait. Perrel fenyegette meg ugyanis a szolgáltatójukat, és ez hatott. (Megírta nekik, hogy hahó, amerikai bíróságra lesz kereset benyújtva, oszt megnézhetik magukat).
A másik, amit talán érdemes eljátszani velük, hogy félrevezetjük őket hamis infókkal. Ismeretlen kisembereket támadnak, érdekes lenne tehát valahogy elhitetni velük, hogy valamit, amit ők nem szeretnek egy, a valóságban SZDSZ-es ember írt, pedig nem is. :) Had essenek a saját csapdájukba.
Az, hogy hazudnak-e nézőpont kérdése. (Annak kérdése, hogy zsidó vagy-e, vagy sem. :-))
Sokkal súlyosabb probléma, hogy tájékozatlanok, és műveletlenek, de erről majd holnap fogok írni, most tanulnom kell a reggeli ZH-ra.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.