FÉREGIRTÁS!
Az áldást sodika küldte 2007. április 27., péntek - 22:33-korCímkék: blog cica comment toepler zoltan
64 komment
Indexes anyagot általában nem lopunk.
De most mégis.
Báncsák szegény Művész Urat.
Pusztuljanak el a társadalom férgei!! ;DDDD
By SoDI
Ui.: A comment.com blog szerkesztői a macskagyilkost védik.
Mit érdemel az olyan bűnős, aki féregpárti?





Eddig 64 komment érkezett (
)
2007. 04. 27. 23:17
Hehehehe, a Commentcom szerkesztőiről írt "updéted" tökéletesen összefoglalja, hogyan, mennyire csúsztatsz mindig mindent. Köszönjük.
Naponta kb többszáz macskát ölnek halomra, csak mert "vaze megin szült a rohadék" pl, többek közt, stb... Egyszer filmre vesznek egy macskagyilkosságot, és a fél világ kiakad, sőt jobboldalon a fő üzenet mi lesz? Hát a zsidózás! Kicsit ÁLSZENT (ld film címe), meg tanulságos is......
Ja, és ha ebből azt szűröd le, h én a toeplert "védem", az megintcsak nem lesz igaz.
2007. 04. 27. 23:34
Azért mert te egy rohadék zsidó állatkínzó geci vagy és magadból indulsz ki, még nem kellene más rohadék zsidó állatkínzókat megvédened.
2007. 04. 27. 23:36
Nem az a lényeg, hogy megöli. (Bár az a napi több száz macskaölés egyenként bűncselekmény, ha nem állatorvos végzi, nyugtatóval).
Elaltatni lehet, de HALÁLRA kínozni nem!
Sőt, még az sem lényeges momentum, hogy filmre veszi.
Ha éppen egy kamerával jelen vagyok, egy ember meggyilkolását is filmre venném, főleg, ha az az ember a Művész Úr! :DD
Te viszont nem értesz semmit. Azért megy a zsidózás, mert ez a nyomorék büszke rá, profin bevilágítja a teret, előkészíti, az alpári cionista liberalizmus jegyében művészetnek kiáltja ki, amiért végül a zsidó zsűri közpénzt ítél meg.
Legvégül pedig olyan átlátszó módon próbálja védeni a védhetetlent, mint az én cionistáim a lakásmaffia-ügyemben. Mert ilyen.
2007. 04. 27. 23:38
És a zsidó zsüri ezt a förmedvényt DÍJAZZA!!!
2007. 04. 27. 23:46
Bűncselekmény hát, le is csukatnám ŐT IS!
http://www.toepler.fw.hu/ <---- Gondolom, most az áll fent hogy, te tudod mi van, ő meg hazudik, így megy ez, ki ne tudná a frankót, ha Sodika nem? Zsidó és kész, hisz azt mondtátok...
DE tényleg ne értsük félre egymást, minimum felfüggesztett járna a hülyélyének (csakhát még senki nem kapott ilyesmit ilyesmiért)
rashid, első hsz-ed észérvei tökéletesen letaglóztak, jól nyomod, ügyes vagy, megbeszéltük, mint a bó'gárgyuri.
2007. 04. 27. 23:49
P: Itt leírom, hogy miért hazudik:
http://href.hu/x/2lvq
2007. 04. 27. 23:51
Olvastam, gyenge.
2007. 04. 27. 23:52
A tv2 weblapján elérhető a Napló felvétele, nézd meg!
2007. 04. 27. 23:54
Rántott macska...
Macska nyárson...
Kétszersült macska...
Van macskaleves.
Macskafelfújt.
Van macska csípős szószban,
macska ecetben és vajban, macska roston és macska zöldségágyon. Macska.
2007. 04. 27. 23:54
De mondom, lehet h hazudik. Sokkal inkább zavar, hogy az ilyenekből egyből zsidó lesz (nem, nem közvetlen érintettség miatt, mielőtt észreveszem, s én is azzá válok, bár rashidnál már az vagyok, sőt állatkínzó is), mert """ti""" azt mondjátok...
Ezzel az emberrel kurvára nem az a baj, h zsidó-e, neki lehetne menni e nélkül is....
2007. 04. 28. 0:03
Van macskaragu, macska pácban. Sajtos macska, ropogósra sült macska. Lekváros macska, mézes macska, barackos macska. Macska olajban és sóban. Van macskapörkölt, macskástészta, macskapaprikás és tokányos macska.
2007. 04. 28. 0:06
Gregor Schultz, röhögjünk?
2007. 04. 28. 0:06
Currys macska, rácos macska, reformmacska, macska pékné módra, macska kapros-bazsalikomos feltéttel, macska hidegen, macska káposztás ecetes lében. Macska így meg úgy.
2007. 04. 28. 0:07
Hát, néha én is ezt kérdezem, amikor erre a blogra tévedek...
2007. 04. 28. 0:19
Rántott schultz
Schultz szappan
Nyársonsült P
Érvelni veletek szemben, nyegle faszkalapok, nem lehet mert úgysem fogtok fel belőle semmit. Indexes balos kisköcsög stílusotok hányingerkeltő.
Ezérthát nesztek :
ROHADT SZADISTA CIONISTA VÉRESKEZŰ MOCSKOS GYILKOS ÁLLATKÍNZÓ ZSIDÓ PATKÁNYOK IGEN ZSIDÓK BAZZEG A NEVED ELÁRUL SULC! VÍZBE KELLENE BENNETEKET FOJTANI! HISZ ÚGYIS MEGHALTOK HOLNAP, MERT ÉN AZT MONDTAM.
2007. 04. 28. 0:25
Na ezt már szeretem! Kezd kialakulni egy értelmes vita. Rashid, milyen csalódások hozhatják elő belőled az ilyen értelmes mondatokat?
P. szerintem kimondottan igényes vitakultúrával igyekezett tiszta vizet önteni a pohárba, vagy legalábbis párbeszédbe lépni.
Elárult a nevem? Mit árult el a nevem? :)
2007. 04. 28. 0:26
Mielőtt félreértés történne, nem Sodika miatt mondtam, hogy néha én sem tudom, röhögni kell-e az itt olvasottakon...
2007. 04. 28. 0:33
A macskapaprikáshoz a macska elejét lehet legjobban használni. A macska elejét vagdaljuk fel apró darabokba, és mossuk jól ki a vértől. Egy lábasba tegyünk egytojásnyi zsírt, amely ha forr, rakjunk bele két fej apróra vágott vereshagymát és egy bádogkanál paprikát. A lábast fedjük be. Ha a levét elfővi, lehet reá kavarás közben néhány kanál vizet is önteni. Máskülönben hamar megpuhul így a hús, de arra ügyelni kell, hogy nemcsak zsírja, hanem egy kevés leve is legyen. Tálaljuk hosszú tálban, és adjuk fel tarhonyával körítve.
2007. 04. 28. 0:34
Gregor Schultz: Na, az ilyenek miatt, mint te, akikre nem hat a vágatlan felvétel, fogok holnap összevágni egy olyan videót, ami bemutatja, hogy mi itt az igazi gond.
A HAZUGSÁG!
Hazudik, amikor azt mondja, hogy haldoklott a macska.
Hazudik, amikor azt mondja, hogy nem ő ölte meg.
Hazudik, amikor azt mondja, hogy nem a film kedvéért ölték meg.
Meg a kegyetlenség.
Nem az a gond, hogy megölte.
Hanem hogy megkínozta!
2007. 04. 28. 0:35
Gregor névről mindjárt az az orosz regény jut eszembe, amiben egy csinovnyik féreggé változott vagy ilyesmi. A schultz meg gyakori zsidónév, persze ha csak nick akkor mindegy :))
De amit beírtok, és különösen amiket ti a comment.com-on elkövettek, (nemcsak macskaügyben) annakalapján nincs az a rashid, aki túlozna veletek kapcsolatban.
A kegyetlenség és arrogancia a zsidó felsőbbrendűségi tudatból ered, még ha egy kis állatról van szó, akkor is helytálló ez a kijelentés.
Kár volt ám a cicáért, és Solymosi Eszterért is. (másik macskás blogbejegyzésben van Solymosiról is szó)
2007. 04. 28. 0:36
Basszátok meg.
Nálam alapelv, hogy a beteg faszok állatságait sem törlöm, mert nem ismerem a cenzúra fogalmát, de ti olyan mocskos műsort adtok itt elő, hogy igen erős a kísértés arra, hogy ezegyszer kivételt tegyek.
De mégsem.
Juszt sem fogtok az elveim ellen provokálni, mocskok.
Nem törlök.
2007. 04. 28. 0:38
Tehát akkor azt, hogy ez a zsidó féreg, ez a minden etikát és morált meg normát lábbal tipró, ez az állatgyilkos... szóval akkor nem is ezekkel van a baj? Hát akkor nagyon félreértem a kommunikációt.
Ha a hazugság a borzalmas bűne, amiért halállal fenyegetik, és nem méltó a védelemre (vö. féregirtás), akkor kezdem jobban érteni.
2007. 04. 28. 0:39
...a kísérthetőség a gyengeség jele...
2007. 04. 28. 0:42
Gregor Schultz: Attól válik "zsidó féreggé", hogy közpénzt vesz fel a kegyetlen gyilkosságért a cionista zsűritől, majd utána védi a pénzét, és hazudozik.
2007. 04. 28. 0:42
Ez itt micsoda kérem?
2007. 04. 28. 0:43
ja, és: a fokhagyma jó féregirtó...én szeretem a fokhagymát...engem nem hajt sehová...ki szereti még?
2007. 04. 28. 0:44
Kedves Todo!
Franz Kafka zsidó származású, prágai polgári család sarja. A történetben pedig éppen emiatt nem lehet szó csinovnyikról. Kiváló munka, ajánlom elolvasásra. De ez nem vág a témába.
Érdekes ez a furcsa többes szám második személy. Mondd ki nyugodtan, hogy a MAGATOKFAJTA. Úgyis erről van szó, nem? Amint kiderül a turpisság, hogy zsidóval állsz szemben, abból aztán comment.com-os, indexes ballibsi uszító lesz?
Arrogancia meg zsidó felsőbbrendűségi tudat? Solymosi Eszter? Ezek a kategóriák, amiket fel lehet vetni egy olyan kérdés kapcsán, hogy meg lehet-e ölni egy állatot kegyetlen módon egy művészeti alkotásban? Gratulálok!
2007. 04. 28. 0:44
ets: Ja, meg a Zyklon-B is.
2007. 04. 28. 0:48
hm, nana...Kafkát ne bántsuk semmiképpen sem!
2007. 04. 28. 0:51
Gregor Schultz: Annak a ténynek az utóéletével foglalkozni, hogy megölték, felületes dolog, én pedig mindig is kerültem a felületességet.
Sokkal izgalmasabb kérdés, hogy MIÉRT ölték meg.
2007. 04. 28. 0:56
És miért?
2007. 04. 28. 0:56
nem biztos hogy felületes dolog, hisz az alkotás tulajdonképpen a megölés aktusáról szól, és nem a cicáról
2007. 04. 28. 0:56
Sodika, mégis a te blogodon megy a zsidózás, amihez -valljuk be- szépen asszisztálsz és bátorítást nyújtasz. Ezután meglepő a felületesség kerüléséről beszélni, miután itt az egész témát a zsidó féreg vonalra lehet csak ráhúzni.
2007. 04. 28. 1:04
Gregor Schultz: Akkor beszélhetsz majd asszisztálásról, ha akár egyetlen hozzászólásodat is kitörlöm innen. Ilyen viszont eddig még nem történt, Ha zavar mások zsidózása, hát nosza, képezz ellenpontot velük, nem vagyok a konstruktív párbeszéd ellensége.
Ami a bátorítást illeti, egy hívő keresztény emberről nehezen tudom elképzelni, hogy ilyen filmet forgatna.
Semjén Zsolt fogalmazta meg ezt nagyon találóan: "Nem minden tisztességes ember keresztény, de a többiek meg olyanok, mintha azok lennének, innentől pedig felesleges erről beszélni."
b3ck: Azért, mert belefér a kultúrájukba.
ets: Nem azért ölték meg, mert cica, hanem mert perverz, erkölcstelen vadállatok.
2007. 04. 28. 1:06
gyerekek..performansz...rájöttem: cica a művész!
2007. 04. 28. 1:12
Hát akkor átfogalmazom. Nagyfokú érzéketlenségről tanúskodik a Zyclon-B nevű féregirtóval viccet csinálni egy olyan beszélgetés közben, amiben esetleg zsidó résztvevők is vannak. Nem hiszem, hogy emberhez méltó feladat ezzel ellenpontot képezni, nem is szándékozom.
Látod, épp erről beszélek! Nemhogy kibújik a szög a zsákból, hanem csak öntjük kifelé a szögeket. Erről szól ez az egész, hogy rohadt zsidó képes csak ilyenre, egy keresztény soha. A keresztény a feleségét se csalja meg, a gyerekekkel is jobban durva, naná, hogy ilyen filmet se forgatna. A zsidó húzza be a nyakát, hisz őróla van szó, az örök zsidó, neki itt nem szabad megszólalnia, hogy esetleg ő nem ölne macskát, de lőtt már nyáron teraszról verébre légpuskával. Szerinted egy hívő zsidó forgatna ilyen filmet?!
2007. 04. 28. 1:17
és valóban érthetetlen, hogy az izraeliták hozzáállását miért kell inkább hajlamosítóbbnak tekinteni, mint bármely más (vallású) ember hozzáállását - az érzéketlenség feltételezése G.S. oldaláról teljesen jogos és érthető
2007. 04. 28. 1:17
"Szerinted egy hívő zsidó forgatna ilyen filmet?!"
Nem. De itt most főleg cionistákról beszéltem, nem pedig olyan tisztességes, hithű, hagyományőrző ortodox zsidókról, akik a teheráni konferencián is kiálltak az igazság mellett.
"Zyclon-B nevű féregirtóval viccet csinálni egy olyan beszélgetés közben, amiben esetleg zsidó résztvevők is vannak"
A Zyclon-B tényleg csak egy féregírtó. Kórházak falán, ahol a második világháború idején fertőtlenítettek vele, a mai napig kimutatható, az állítólagos gázkamrák falain pedig nem. Máskülönben provokációra provokáció, tudod. Hatás-ellenhatás.
ets: Annak idején, amikor Bácsfi még elmebeteg volt, készítettem vele egy interjút, ahol bevezette a "szellemi rassz" fogalmát, aminek a lényege, hogy az is zsidónak tekintendő, aki úgy viselkedik.
Én ezt finomítva azt mondom, hogy nem feltétlenül arról van szó, hogy valaki cionista, de hogy ilyenek környezetében mozgó, és tőlük tanuló, őket követő liberális materialistákról beszélünk, az biztos.
2007. 04. 28. 1:29
Szóval egy haszid zsidó minden további nélkül megtenné. Vagy egy konzervatív zsidó. Szerencsések ezek az ortodox zsidók, hogy ők valamiért nem.
Azzal érvelni egy ilyen buta benyögést, hogy a Zyclon-B valóban csak féregirtó, nagyjából olyan, mintha azzal érvelnék, hogy Trianon csak egy kis düledező kastély Versailles-ban. Elnézést, hogy ezt a tipikus "zsidós" választ kapom elő. Pontosan tudható, hogy mindenki mögé fogja érteni azt a kis finom "humort".
Szóval akkor a cionista az azt jelenti, hogy "rohadt piszkos zsidó" és fordítva? Egyenlőségjel? Minden zsidó féreg cionista, és minden cionista zsidó féreg? Ez volna a felületesség kerülésére tett ... próbálkozás?
2007. 04. 28. 1:31
Nahát, kibővült a hozzászólás, amire elküldtem az választ...
2007. 04. 28. 1:38
Gregor Schultz: Ne aggódj, csak a saját hozzászólásaimat szerkesztem, és akkor is csak hozzá teszek, nem törlök semmit. :)
"Szóval egy haszid zsidó minden további nélkül megtenné"
Anticionista haszidot keveset láttam még, de lehet hogy csak én voltam figyelmetlen.
Nem értem félre a düledező kastélyt, de ez már nagyon Tótawés...
" Minden zsidó féreg cionista (?)"
Nem feltétlenül. Hithű vallásosok között is lehetnek elmebetegek, de ilyet még nem láttam.
"és minden cionista zsidó féreg?"
Az eredeti cionizmus 1948-ban tökéletesen értelmét vesztette, amikor elérte a célját (saját ország). Azóta csak a Bölcsek Jegyzőkönyve adhat neki értelmet.
Na jó, most megyek filmet nézni, vagy reggel még visszanézek...
2007. 04. 28. 1:51
Na megyek aludni, mert holnap sok a tennivaló... Csak a munkás kevés.
Ajánlom a mai (115.) zsoltárt elolvasásra, hogy ne azt mondják a nemzetek, "Hol van az ő Istenük?"...
2007. 04. 28. 11:04
Na mi van, kiadták a fregatton az utasítást, hogy a toepleres vitákat zsidózásba kell fullasztani?
Zsidó vagy nem ez most lényegtelen. (Bár tudom, hogy a zsidók szeretnek egymásnak mindenféle díjakat adogatni aztán a saját médiájukban egymásról beszélgetni.)
A fő baj az, hogy itt állatkínzás történt, és a zsűri is bűnpártolást követett el, amikor úgy ítélte oda a díjat, hogy tudott az állatkínzásról. És a jogrendszerünkben akkora lyukak tátongnak, hogy ilyen szadista férgek szabadon rohangálhatnak, hazudozhatnak "művészettel" takarózva.
2007. 04. 28. 11:46
Te sötét aki a sültmacskával viccelődsz!
Kívánom neked hogy egész életedben macskahúson éljél.Tudod milyen inas meg porcogós?Jó étvágyat.
2007. 04. 28. 12:10
Egyik ismerősöm mesélte, hogy a rokona hatalmas lapáttal csapkodja agyon az újszülött cicusokat...
Hm.
A másik:
A felvételt kapta, s beillesztette a filmbe.
Ez egy filmes tecnika.
Nyilvánvaló, hogy nem fogja kiadni azt az embert akitől kapta, mert kellemetlen helyzetbe hozza.
Lehet azzal a feltétellel adták neki oda, hogy nem árulhatja el az eredetét.
Ilyen egyszerű.
Lehet egy alföldi tanyán forgatták...
A filmnek volt értelme, mert egy csomó gondolatot és vitát elindított az emberekben...
Mi a bűn?
Ki a bűnös?
Hol a bűnös?
Bűnös-e, akit annak hiszünk?
Mi a szenvedés?
Van-e isten?
Hol az isten?
2007. 04. 28. 12:23
bagoly07: A lapát még mindig jobb, mint a víz, mert az legalább tényleg rögtön megöli, és nem hagyja szenvedni.
2007. 04. 28. 12:26
"A felvételt kapta, s beillesztette a filmbe.
Ez egy filmes tecnika.
Nyilvánvaló, hogy nem fogja kiadni azt az embert akitől kapta, mert kellemetlen helyzetbe hozza."
Ócska mentegetőzés. Ezzel nem mosod ki a szennyeseteket zsidókám.
Hogyne volna zsidó toepler, hisz krétakörös, mint alföldirobi. Belterjes undorító perverz beteg állatok, azaz progresszív liberális ZSIDÓ "művészek".
Az miért van hogy a talmudista zsidó zsűri szerint a kútmérgezők beteg agyszüleménye a művészet csimborasszója?!?!?!?
Bagoly!
Mikor nyernél el ilyen díjat NORMÁLIS , építő , tartalmas mondanivalójú filmmel?!?!?! SOHA. MERT NEM EZ A CÉL, HANEM A ROMBOLÁS. A MEGRONTÁS, LÁSD BUZI-PROPAGANDÁT UGYANÚGY A SZADESZOS ZSIDÓK NYOMJÁK.
2007. 04. 28. 12:30
"(Bár tudom, hogy a zsidók szeretnek egymásnak mindenféle díjakat adogatni aztán a saját médiájukban egymásról beszélgetni.)"
Maximálisan egyetértek. Csak meg kell nézni kik kapnak Oscar díjat. (és milyen filmekre : buzipropaganda, fajkeveredés propaganda, hollókosztfilm, stb.).
2007. 04. 28. 12:47
Így van!
Már meg is vannak a felelősök. Toepler is leírja a honlapján, bagoly is ügyesen célozgat rá a vidékiek a hibásak!!!
Alföldi tanyák és vidéki tornácok szülik az ilyen macskagyilkosokat. Azt már meg sem említem, hogy a zsidók többsége nem vidéken lakik, tehát a macskagyilkosok a..............na ki találja ki?:-))))))
2007. 04. 28. 18:34
"ócska mentegetőzés", Todo TUDJA, hogy nem igaz, és azt is TUDJA, hogy zsidó... Nincs több kérdés, EGYÉRTELMŰ. Az másodlagos, hogy mit művelt, dehát zsidó, ezért csinálta, nem tudom mit nem értetek....
Mit neveztek buzi-propagandának? TÖBBEK KÖZT Azt, hogy manapság hír, ha vmi "média"sztár"" felvállalja, fel MERI vállalni? Ezt is ti ***tátok el, ma már ott tartunk, hogy ezt MERNI kell, nem pedig nem foglalkozni vele. Hősies cselekedet, ha ebben a hangulatban valaki meg MERI ezt tenni. A gyűlölködés miatt "avatódnak" ilyen hősök, különben 0 hírértéke lenne ilyesminek.
2007. 04. 28. 19:28
Média sztárok, béna buzi balfaszok.
A buzik titkolják el, legyenek diszkrétek. Ugyanis az SZÉGYEN. Abnormális, deviáns. Nehogymár a 0,5% génhulladék buzeráns terrorizálja a 99,5% heteró többséget!!!!! Hánynom kell a buziktól.
Igenis létezik belterjes zsidó "értelmiség".
Pl. a gesztipéter és klezmer bandája, de annál sokkal durvább cionista "körök" is vannak. Krétakör, élén afröldirobival, vagy a színzsidó heti7es ugyebár.
Azért, mert a zsidók hajlamosak a kegyetlenkedésre, lásd bolsevizmus. Kicsiben meg itt van ez a macskakínzás példának. Ez abból fakad, hogy Isten választott népének képzelik magukat, és minden más népet lenéznek, gyűlölnek.
És nagyon elegem van a romlottság propagandájából, a nyomorék buzik kussoljanak csak szépen otthon, csak divatból és azért akarnak kirakatban lenni hogy a cionista "társadalommérnökség" futtassa, pénzelje őket.
A selejt az selejt. A zsidóság a föld legvisszataszítóbb népe.
És egy zsidó számára nincs sértőbb, mint az igazság.
2007. 04. 28. 19:40
Alföldi amellett, hogy cionista, még buzi is. (sok pletyka van a celebekről, de ő tényleg az)
2007. 04. 28. 19:55
A Tóth Ilonás darabot is olyasvalaki "koreografálta", aki Krétakör-ös, nem?
2007. 04. 28. 20:00
Hehe, néha érdekelne mire gondoltok, amikor cionistát írtok........ De szitokszónak mindenesetre jó.
Na és mit durvul a cionista krétakör? Vagy a hetiehetes? Ahol ma már kb 10-90 arányú a pol./közélet-bulvár hírek aránya? Hú de durva.
Zsidók hajlamosak, a kersztények meg pl nem? NE nevettess.
Amit írtál egyébként pont nem volt válasz arra, vagy cáfolata annak, amit én írtam, dehát mindegy is.
2007. 04. 28. 20:27
P: Épp elég az a 10% mocskolódás.
Különben azért 10%, mert menthetetlen a szocik helyzete, és így nem tudnak a szarból várat építeni.
2007. 04. 28. 20:41
"Különben azért 10%, mert menthetetlen a szocik helyzete, "
Miért menthetetlen? Bár így lenne...
2007. 04. 28. 20:54
Hehehe, a szocik helyzete már hányszor volt menthetetlen.
Várjunk, fogadjunk, mindig az is, csakhát csalnak a büdöszzsidócionistaOVBnél... :)) mulatságos.
2007. 04. 29. 2:16
Úgy értettem azt, hogy menthetetlen, hogy a pillanatnyi helyzetet nehéz egy műsornyi hosszon át mentegetni.
2007. 04. 29. 3:50
Most ezt a 60 hozzászólást nem olvasom el, de leírom a véleményem:
Nagyon megdöbbentett a film. Hogy zsidó-e a gyilkos, nem érdekel. De mentálisan nem normális. Az értékrendje felborult valahol, valamikor. Meg kell javítani őt egy szép kis szanatóriumban. Komolyan gondolom.
2007. 04. 30. 20:47
P!
"Hehe, néha érdekelne mire gondoltok, amikor cionistát írtok"
Olvasd el a Cion Bölcseinek Jegyzőkönyveit.
Link kell vagy megtalálod?
Nem hamisítvány.
2007. 04. 30. 22:02
"Olvasd el a Cion Bölcseinek Jegyzőkönyveit.
Link kell vagy megtalálod?
Nem hamisítvány."
Dehogynem. Már többször leleplezték. Legútobb az ulpius ház adott ki egy könyvet, ahol tételesen bemutatják azt az irodalmi művet amiből a jegyzőkönyveket plagizálták.
2007. 04. 30. 23:47
Összhangban van az azóta történt eseményekkel, 1907-es iromány. Orosz szabadkőműves zsidók írták, egy példányával a futár lovaglás közben villám általi halált halt, és így került ki tőlük az írás. Kétségbeesetten "cáfolják" persze, de meg kell csak nézni, mire törexenek a hatalmon levő zsidók, pl. az oktatás terén, majd az idevonatkozó részt a jegyzőkönyvekben elolvasni, nyilvánvaló sajnos, hogy nem hamis az írás.
A zsidó, még ha jót is tesz látszólag, valami nagyobb léptékű, rossz aljas szándékkal teszi ezt. (Soros alapítvány, nyitott társadalom-testvérével együtt nagy cionista az öreg!)
Azt is meg kell nézni kik "leplezik" le.
Zsidók vagy zsidóbérencek. Zsidók által tulajdonolt, működtetett mainstream médiának (tv, újságok) ez ügyben -sem- lehet hinni, hisz nem érdekük, hogy a zsidókkal szemben széleskörű társadalmi elutasítás fejlődjön ki. (akkor nekik sem hisznek, és esik a nézettségük)
2007. 04. 30. 23:59
Ulpius ház egyébként SZDSZ közeli kiadó :))
Jó hogy mossák a szennyesüket...
2007. 08. 25. 4:04
Valóban szdsz közeli az ulpius ház, kicsit utána néztem most a személyi hátterüknek. Különféle zsidó kulturális egyesületek tagjainak "házi" könyvkiadójaként indult.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.