Forradalmi üzenet!
Az áldást sodika küldte 2007. augusztus 20., hétfő - 12:57-korCímkék: 20 augusztus forradalom tuntetes video
70 komment
Önnek egy új üzenete érkezett.
Ha nem megy a fenti videó, akkor kattints ide!
|
|
|
![]() |
Augusztus 20 - Forradalom? Méret: 24 Mb, Formátum: WMV |
|
Összes minőségi videó: http://sodika.extra.hu/
|
|
By SoDI






Eddig 70 komment érkezett (
)
2007. 08. 20. 13:00
Ki tudja, mi lesz itt ma estére.
Én csak az üzentet átadni jöttem haza, és megyek is vissza. :)
2007. 08. 20. 13:14
bazmeg te hülye vagy
2007. 08. 20. 13:17
Ádám, te zsidó vagy?!?! XD
A zsidók hülyék :-))))
2007. 08. 20. 13:19
A Magyar Köztársaságban MINDEN hatalom a népé. A képviselők csak képviselők. Elkergethetők, és ez békésen de határozottan is lehetséges, mint Ukrajnában :)
Nem zavarogni kell...
2007. 08. 20. 13:26
Na, beajánlottam a kurucoknak is, hátha kiteszik...
---
Tisztelt Szerkesztőség!
Összevágtam egy rövid kedvcsináló videót a ma délelőtt 10-kor, a Deák téren kezdődött demonstrációról.
Itt tekinthető meg:
http://www.freevlog.hu/video/7639.html
Talán érdemes lehet az olvasóik figyelmébe ajánlani, hátha ez hozza meg valaki kedvét a kimozdulásra ezen a gyönyörű, napfényes napon.
Tisztelettel:
<Polgári nevem> (SoDI)
http://sodi.freeblog.hu/
---
Most gyorsan ebédelek, és megyek vissza...
Az Index különben hazudik, ugyanis megint VOLT TOJÁS, majd este mutatok videót róla.
2007. 08. 20. 13:44
KINT VAN A VIDEÓM A kuruc.info-n!!! :D
HURRÁ!! :))
2007. 08. 20. 13:59
Aztán valamiért rögtön le is vették... :(
2007. 08. 20. 14:06
Hmm érdekes, nem tudom mi lesz. Miért vették le?
2007. 08. 20. 14:06
Pontosabban itt elérhető:
http://kuruc.info/r/1/15374/
Csak a főoldalról nincs link.
Ez érdekes.
Na mindegy.
2007. 08. 20. 14:09
Pedig pont a főoldalon kellett volna maradnia...
2007. 08. 20. 14:19
Több szerkesztő van.
Egyiknek tetszett, egy másiknak nem.
Na, én meg közben megebédeltem, úgyhogy megyek, megnézem, van-e valami érdekes a városban...
2007. 08. 20. 16:14
hadd lángoljon csak judapest, a tűz megtisztít....remélem tényleg lesz valami.....
2007. 08. 20. 17:10
Jé, úgy néz ki, picit túl szélsőségesre sikeredett ez a videó, mert még a VideoBomb-ról is törölték. :)
2007. 08. 20. 18:05
Hát akkor most jól megáztok sodika. : )
2007. 08. 20. 18:16
Na, a kis eltartottam, ez a lelkiismerettol, szerenysegtol nem szenvedo, mar-mar zsido Sodi merre jar? Megnezte azt a maroknyi szanalmat a liberalisok hazanal? A mai forradalom es tuntetes az eso miatt elmarad? Legalabb BKV berletet veszel Sodi? Vagy ott is valami zsidofajtafele flikkflakk segitsegevel bliccelsz? Mert az neked jar? Meg ha masnak szabad akkor neked megenkabb?
2007. 08. 20. 18:26
sh_dÜW:
Dehát te is zsidózol cseszdmeg.: (
2007. 08. 20. 18:27
"Vedd tudomásul, Fiam, hogy a történelemkönyvekben, az újságokban hazugságot találsz, hazugságot. Nincs Szent István-i gondolat!"
Ezek a b3ck-kék is zsidók? http://blog.b3ck.net/
2007. 08. 20. 18:34
Mishmesh: Talan leesik neki, hogy azok, akiket ajnaroz, azok az emberiseg legalja, es ezert o ugyan ugy valhat celpontta. Remutatok, es azt mondom ra, hogy zsido, mert mondjuk kell a lakasa. 60 eve a nyilasoknal eleg volt ennyi, hogy valakit a Dunaba oljenek. Persze mondhatnam azt is, hogy egy alantas feregnek tartom, egy elkenyeztetett senkihazinak, csak ez sokkal mulatsagosabb, ahogy ravilagitok, ugyan azt csinalja, amivel masokat megvadol.
2007. 08. 20. 18:38
Hát magyarázatnak magyarázat.kösz.
2007. 08. 20. 18:52
Nahát, ez a rohadtorbán ismét vihart csinált aug20-án:)
Vagy Szent István akarta jelezni, hogy nem tetszik neki a Gyurcsány-kormány?:))
2007. 08. 20. 18:58
:))
2007. 08. 20. 18:58
sh_d0w:
Ő csak egy kissé korlátolt gyerek, aki görcsösen több akar lenni annál, ami, szeretne egy "népszerű blogger" lenni, mint mondjuk Tomcat. De a korlátait ő sem lépheti át.
Amúgy meg nem vagyok az a kifejezetten filoszemita, folyton antiszemitázó valaki (valahol én is az "antiszemita" csapatban vagyok, csak a mérsékeltebb szélén), de az a zsidózás ami itt megy, az kicsit már túlzás. Még ha poénnak is tartják, akik művelik.
2007. 08. 20. 19:02
sh_d0w: Arról, hogy hol voltam délután, negyed órán belül jön egy rövid videó.
2007. 08. 20. 19:04
Én pedig a jobboldalon lennék, csak zavar egy kicsit a "mérsékeltebb szél" is. Nem lehetne minket egyáltalán csak úgy kihagyni?
2007. 08. 20. 19:32
Mishmesh,zsidó kurva,nem férsz a börödben ? Addig addig,hogy elkapunk.A szopást gyakoroljad.
2007. 08. 20. 19:34
Motherfucker. Így akarsz elhallgattatni?
2007. 08. 20. 19:42
Te undorító töketlen perverz.Sodiékat akarod megvédeni tőlem te állat? "elkapunk" hehehe. Vigyázz, nehogy mi kapjunk el téged te perverz köcsög mutáns féreg.
2007. 08. 20. 19:53
fonak: Minék akarok én több lenni? Hülye vagy?
Na mindegy, inkább megyek vissza a városba.
Addig is nézegessetek délutáni videót:
http://href.hu/x/3c8v
(Reggeli, Kossuth téreset majd holnap kaptok)
2007. 08. 20. 20:13
Augusztus 20. tényei:
-Olyan államot ünneplünk, ami nem a mienk
-Olyan Szent Istvánt ünneplünk, amely NEM ilyen államot teremtett, s aki NEM CSAK eszmeiséget hagyott hátra, hanem egy világos alkotmányos rendet, amelyet 89-ben is megcsúfoltak azzal, hogy "elfelejtették" Magyarország egyetlen és jogos alkotmányát ismét hatályba helyezni
Így lehetséges, hogy miközben megy a nagy ünnepség és nagy szavak, közben a Szent Istváni Alkotmánnyal szemben:
1. Az állam nem kibocsátja a pénzt, hanem saját magát és állampolgárait eladósodva jut pénhez
2. A köztársasági minősítést csak nevében gyakorolja, a népszuverenitás, amit a modern demokrácia nagy vívmányának mondanak szintén nem gyakorolja, hála az 5% szabálynak és a pártcentrikus államirányítási gépezetnek - ez pedig mind azért lehetséges, amiért NEM Szent István Alkotmánya van hatályban, hanem egy csona törvényekkel teli alaptörvény!
3. A földeket a jövőben vígan fogják kijátszani az EU hathatós segítségével, hogy elkészüljön a nagy mű:
gépesített nagybirtoki rendszerrel fogják végezni a mezőgazdaságot a nemzetközi pénzügyi közösség multinacionális korporációi.
De ezek a vakító különbségek KIMONDATLANOK maradnak, megy a szerepjátszás, az üres szavak, üres emlékezések. Egyetlen igaz dolog Szabó Gyula kitüntetése ebben az egészben. Viccesen a tavaji meg a mai vihart már én is Szent István üzenetének tekintem.:) A magasabb dimenziók már nagyon szeretnék ha az ember abbahagyná a színjátszást, mert az életével fog fizetni.
2007. 08. 21. 0:25
Mishmesh, zsidó kurva, mégis csak igaza van annak, aki benneteket fenyeget. A zsidó csak az erőszakból ért.
A szép szóból nem, azon csak röhögnek.
Te tetves hazug kurva, fasszopó ribanc, házhoz jössz a lófaszért?
2007. 08. 21. 0:28
Fenyegetőzöl mismes? Vannak akik komolyan veszik ezt is, de persze így név nélkül vagy te is csak bátor. Ennyit is érsz, bárcás zsidó kurva. Szar jön a pofádból ha kinyitod. Úgy látszik egy zsidóval nem lehet értelmesen beszélni,mert a talmudista sötétségből nem látnak ki.
Szerintem te mindig hazudsz. A zsidó lételeme a hazugság. Semmit sem hiszek el neked. Kurva anyád.
2007. 08. 21. 0:30
A 29-ben leírt bajok mindegyikét zsidók okozzák. Hiába hazudnak a zsidajkommentelők, akármit.
2007. 08. 21. 0:38
Misinek igaza van, zsidó kurva. De te provokálod ki, mert kötözködsz. Egy zsidó számára nincs sértőbb mint az igazság, ezért hisztizel te is. Leszarom persze, de ha hazudsz ne várd hogy bármi pozitív reakció szülessen rá.
2007. 08. 21. 0:44
És a kendéseknek is maximálisan igazuk van, veletek szemben.
Amióta a fasz barátod megtudta hogy 1/4 részben zsidó, (viszont ateista és körül sincs metélve), azzal szórakozik hogy mindenkit ezzel provokál. Mi a fasznak hirdeted te is hogy zsidó vagy. Lehet, hogy hazudsz, és nem vagy zsidó, csak egy ótvar libernyák.
2007. 08. 21. 0:45
Egy zsidónak akkor sem kell hinni ha kérdez valamit,főleg nem egy ilyen bárcás kurvának mint mishmesh.
2007. 08. 21. 0:51
Az ilyen hazug zsidók a csillagokat is lehazudnák az égről, koszos fajtájuk védelmében.
Tisztelt szerkesztő! Most kaptam az infót telefonon Bp-ről az egyik honfitársamtól, hogy az Árpád-sávos zászlóval közlekedőket igazoltatják a város több pontján, és adott esetben be is viszik őket.
Vagyis razziáznak a rendvédelmi szervek és szedik össze a hazafiakat, nehogy "problémát" okozzanak, ha egybeverődnek!
Kitüntetések: Hernádi, Kunczéné, zsidók, komcsik, buzik, besúgók
Az idei szocionista állami kitüntetettek között szerepel az egyik magyarellenes kereskedelmi csatorna hetente jelentkező judeonáci műsorának szereplője, Hernádi Judit (J++) és a homokos Alföldi Róbert (J+), valamint Dévényi Tibor műsorvezető-lemezlovas, volt kommunista besúgó. Lorán Lenke 80 évét is érdemrenddel jutalmazták, Kunczéné pedig pedagógusi munkája elismeréseként került a kitüntetettek közé, teljesen véletlenül. A zömmel Jordán-pozitív söpredék faji-ideológiai alapú kitüntetését a kollaboráns Sólyom hagyta jóvá, Hiller osztotta ki.
Hiller István, a szélsőséges cionista "oktatási és kulturális miniszter" - a tegnap Felvidéken hazudozó Sólyom László megbízásából - augusztus 20-a alkalmából a Magyar Köztársasági Érdemrend Tisztikeresztjét adta többek között a tehetségtelen, lányos hangú Alföldi Róbertnek, Eszenyi Enikőnek, a héber ripacslotyó Hernádi Juditnak, Kovács Erzsi énekesnőnek és Lorán Lenkének 80. születésnapja, valamint a különösen visszataszító antimagyar varietémajmokat foglalkoztató Mikroszkóp Színház fennállásának 40. évfordulója alkalmából.
Hiller István az érdemrend Lovagkereszt fokozatát adta többek között Dévényi Tibor műsorvezető-lemezlovasnak, volt III/II-as spiclinek (Kuruc.info megjegyzés: a korábban az ügyről író Strabag Nemzet ezt most nem tartotta fontosnak megemlíteni, egyébként elképesztő, hogy a nem véletlenül hanyatlóban lévő "jobbos" lap híreinek 80%-a a ballibtől átvett tartalmú és nyelvezetű. Eközben a cionisták soha nem írnak úgy a jobboldalról, hogy rágalmazó jelzők sorát ne sulykolnák éveken át) Dévényihez hasonló elismerés jutott a zsidó Erdős Gábornak, a Magyar Televízió "Kultúrház" című drogos, judeonáci műsora főszerkesztő-műsorvezetőjének, Fáy Miklós (J+) zenekritikusnak, Gyabronka Józsefnek, Kepets Andrásnak, az zsidó-szabadkőműves szennyirodalom legnagyobb hazai terjesztőjének, az Ulpius-ház Könyvkiadó vezetőjének, Lévai Balázsnak, a Magyar Televízió szerkesztő-rendezőjének, Mága Zoltán előadóművésznek, a Moulin Rouge művészeti igazgatójának, Mucsi Zoltánnak és Scherer Péternek, Náray Tamás divattervezőnek, Palya Bea énekesnőnek - aki legutóbb Horn Gyula 75. születésnapján nyújtott emlékezeteset -, Schell Juditnak, S. Hegyi Lucia divattervezőnek, iparművésznek, Wahorn Andrásnak és Zoób Katalin divattervezőnek.
Ezt a földet akarják elvenni tőlünk, én tudom, én megértem őket, gyakorlatilag ez ellen harcolhatunk, de hát kell a föld, kell a zsíros föld, kell az olaj, kell a gáz, és minden, ami együtt jár ezzel a földterülettel, mert bizony, mi mérhetetlenül gazdagok vagyunk, csak azért kell szegénységben élnünk, mert elvesznek tőlünk mindent." - fogalmazott beszédében Rácz Szabó László a Magyar Polgári Szövetség elnöke.
2007. 08. 21. 0:53
Ezen zsidajok mindegyike kártékony, de a hernádi külön kiemelten az. Zsidókurva persze arra se szólna egy rossz szót se.
Mert kéz kezet mos, a maygarellenes zsidó maffiában.
2007. 08. 21. 0:54
A zsidók a gyenge állam és az erős piac hívei ; úgy sokat tudnak lopni tőlünk, spekuláció és uzsora valamint tisztességtelen kereskedelem útján :
Sólyom: a gyenge állam és a rabló piac párban járnak
Véget kell vetni a félelemmel való manipulációnak Magyarországon - fogalmazott Sólyom László köztársasági elnök Szent István-napi ünnepi beszédében Székesfehérvárott.
Az államfő kiemelte: első királyunk szentként is az egységet jelképezi, államalapítóként pedig ránk hagyta alkotását a magyar államot, amely egységünk alapja ugyan, de ez az egység csak akkor lesz élő, ha a bizalmatlanságot és félelmet kivetjük a szívünkből.
"Sem az nem vezet jóra , ha az állam visszavonul, és átadja a terepet a piacnak, sem az, ha az állam akar a piac helyébe lépni. Erős piac és erős állam illik egymáshoz. Viszont a gyenge, korrupt állam és a rabló piac egymás párjai. Csak az állam képes az egész országot áttekinteni, a részérdekeket összhangba hozni." - fogalmazott beszédében Sólyom László.
2007. 08. 21. 0:55
Tudtam én hogy szdsz közeli az ulpius ház, de ezt nem gondoltam volna. éberebbnek kell lennem :DD
2007. 08. 21. 1:00
A Hungarizmus szocialista nemzetet, nacionalista szocializmust jelent. Szocializmusa a szociálnacionálé, nacionalizmusa a vérségi sors és társközösség valósága a Nagy Haza határain belül. A Haza tudatos nacionalista és szocialista szolgálatából fakad az egyénjóléte, a munka kenyere.
Az államhatalom a Haza valóságának és tartalmának, a népközösségnek erkölcsi, szellemi és anyagi szolgálata. Az állam eszköz a Haza és a Nemzet szolgálatában.
A zsidó: felekezetekhez nem kötött és nem kényszerített fajta. Az izraelita: fajtához nem kötött és nem kényszerített felekezet. Az izraelita zsidó: faji vallású fajta.
Konstruktív és destruktív elemet ismerünk. Konstruktív a honképes, talajgyökeres ember. A zsidó csak fajta, nem lehet Nemzet, nem honképes, nem talajgyökeres, destruktív.
A Hungarizmus államépítésének célja: az iparral rendelkező, magas fokon álló magyar nemzetiszocialista parasztállam megépítése.
A parasztállam alapja a faluközösség erkölcsi, szellemi, anyagi rendje.
Sarcot többé nem fizetünk!
2007. 08. 21. 1:13
Nekem ezek a Sólyom idézetek tetszenek... sejtettem, hogy fog egy sort okoskodni a szentem... Úgy kéne csinálni egy anyagot Sodikának, hogy bevágott híreket felvesz, ahol ezek az arcok beszélnek, s akkor Sodika alá vághatna feliratokat. Sólyomnál pl.
Sólyom László
Köztársasági elnök
Állam és társadalom ellenes büncselekménye a 89-es alaptörvény előkészítése, fogalmazása.
S akkor közben meg ugye látjuk őt ahogy nyomja a kenetteljes dumáját.:) Mert ugye neki, aki írta Pozsgaival ezt a szemetet, neki aztán igen csak tudnia kell, hogy a Szent István féle alkotmány és ez a szemét alaptörvény ég és föld... de erről persze TILOS beszélni még ilyenkor is, pedig ez az ünnep igen csak nagy aktualitást nyújtana ennek a témának.
2007. 08. 21. 1:25
Mert a status quon ezeknek a pénzeszsákok által posztjukra tett politikusoknak nem is érdekük változtatni.
2007. 08. 21. 2:34
Miért nem szeretem a demokráciát?
Döményi Irén, Párizs
Mert nem létezik.
Mert nem is létezhet: a „népfelség” elve csak üres szólam, szójáték, a nem gondolkodó emberek számára kitalált hízelgés, fából vaskarika. Ha maga a nép a „felség”, vagyis az uralkodó, az ki felett uralkodik? Ki a „nép” és ki az „alattvaló”? Ki parancsol, és ki engedelmeskedik? Ebben a rendszerben melyik az értelmes ember, aki elfogadja, hogy ő személy szerint nem része a „nép”-nek, vagyis az uralkodó rétegnek, hanem csak az alantas osztálynak, az alattvalóknak? Ezt a kérdést senki sem teszi fel, mert nem lehet rá válaszolni.
Mert a nemzet sorsát sokszor – legtöbbször! – néhányezer, a témához nem értő, tehát nem szakember véleménye dönti el. Mit számít a „vélemény” a tényekkel, az igazi bajokkal szemben? Így a közigazgatásban nem az igazság, mégcsak nem is a közjó érdeke a döntő, hanem a választók számaránya. A számok nem helyettesíthetik az értelemmel bíró embereket!
Mert az értelmes és hozzáértő ember jól átgondolt véleménye nem jut el úgy, ahogy van a közigazgatási, törvényhozási és végrehajtó szervekhez, hanem csak a számos kiküldött véleményén átszűrve, gyakorlatilag megmásítva.
Mert a demokrácia három alapelve: a Szabadság, a Testvériség, az Egyenlőség együtt sehol sem érvényesült! Nézzünk csak szét a mostani, vagy a múltbeli „népi” (népszerű?) demokráciákban! Csak az beszél, vagy cselekszik (aránylag) szabadon, aki közel van a tűzhöz! A „testvériség”-hez azért szülők is kellenek! Kik azok, hol vannak? Az egyenlőség elve is igen változó attól függően, hogy az uralkodó, vagy pedig a dolgozó réteghez tartozunk-e. Mert, hát vannak többé-kevésbé „egyenlő” polgártársak, ugyebár?
Mert a különböző véleményeket valló emberek pártokba tömörülnek, s az igazság, a közérdek ezeknek a harcában legtöbbször elsikkad; mindenesetre e harcoknak a kimenetelétől függ. Márpedig a pártharcokhoz pénz kell, s a gazdagabb párt győz a legtöbbször akkor is, ha elvei a nemzet érdekeivel ellentétben vannak. A gazdagabb pártoknak nagyobb befolyása van a közvéleményre i, mivel ők tartják a kezükben a hírközlő eszközöket. Így a kormányra is nagy -- bár törvényellenes – befolyást gyakorolhatnak. Következésképpen a „demokrácia” nem a nép, hanem a pénz uralma!
Mert a pártrendszer az országban állandó ellenségeskedést szít, viszályhelyzetet idéz elő, a belső (a léthez, a munkához szükséges) békét lehetetlenné teszi.
Mert a demokrácia vallásellenes, Isten- és a valóságtagadó, tehát elfogadhatatlan rendszer. A valóság ugyanis az, hogy minden hatalom és jog Istentől ered; mindenki mindent Tőle kapott. Mi csak az Ő ajándékait használjuk. Ezért az Általa alkotott törvényeket, (az emberi lélek és társadalom életét biztosító „természettörvényt”) nem lehet büntetlenül áthágni, nem-létezőknek, nem-kötelezőknek feltüntetni, mert ezek pontosan a békés és igazságos társadalomnak az alapszabályai! A demokrácia állítólagos vallási semlegessége, (amely szerint a vallásos élet magánügy, s így nem lehet befolyása a társadalmi életre) igazság szerint vallásüldözés. Mivel Isten egyetlen vallást alkotott, amely előbb az izraelita, s Jézus Krisztus után a katolikus keresztény vallásban nyert kifejezést, minden olyan államrendszer, amely e vallásnak a személyes gyakorlatát és a közéletben való érvényesülését megnehezíti, alapjában véve igazságtalan, jogsértő, tehát törvénytelen. A „keresztény-demokrácia” tehát önmagával ellentmondó, ábrándokra épített mozgalom.
Mert az országgyűlési képviselők felelőtlenül, büntetlenül cselekedhetnek és szavazhatnak meg Isten- és nemzetellenes törvényeket. A képviselőket nem, köti írásbeli szerződés a választókkal szemben, csak szóbeli ígéretek. Ha ezeket nem teljesítik, sem személyükben, sem vagyonukban nem esik kár. A tény, hogy képviselő voltukat esetleg elveszítik, nem hozza helyre az általuk okozott bajt.
Mert a pártokat és a választások előtt lezajló választási harcot is az állam, tehát az adófizetők pénzéből vezetik be. Mi jogon? Ezt a sok pénzt a közjó érdekében inkább az iskolák, kórházak, utak javítására kellene felhasználni, s a hivatalokra törekvő egyéneket kizárólag az általuk kidolgozott, nyilvánosságra hozott és őket személyesen kötelező kormányzási terv alapján kellene megítélni és megszavazni. Erre elég lenne a sajtó és a többi hírközlő szerv.
Mert a demokrácia lehetetlenné teszi a nemzet érdekében elindított nagyszabású tervek végrehajtását, mivel a vezetőket aránylag rövid időre választják meg, s általában, az új vezető legelső dolga mindent eltörölni, lerombolni, amit elődje elkezdett.
Mert a demokrácia vezetőit a választások gondja foglalja el, sokkal inkább, mint az ország igazi érdeke, a közérdek. Ezért inkább hízelegnek, ígérgetnek a választóknak, (esetleg le is fizetik őket, mint a pogány görög demokráciában sokszor) mintsem hogy a valóságot tárnák eléjük. Az elmúlt választásuk után már a következőkre készülnek, s a „felsőbb nép”, az, amelyik tényleg uralkodik, egymás közt egyezkedik, s osztogatja már előre a hivatalokat, hogy megtartsa hatalmát és személyes (nem tudjuk, honnan eredő) vagyonát.
Mert Magyarországon a demokráciát mindig idegen felbujtók, idegen pénz, vagy idegen hadsereg segítségével erőszakolták a népre! Tehát, nem igaz, hogy csak a „demokrácia” vagy a parancsuralom között lehetne álalmformát választanunk, s az sem, hogy a királyság feltétlenül kényuralmat jelent. Az egy személy által képviselt felelős hatalom nem egyesít minden hatalmat egy kézben. Hazánkban, legalábbis az Árpádházi királyok alatt, ez sohasem volt így.
Ezen az alapon tehát, Isten segítségével új, a magyarságnak megfelelő, annak igazi érdekeit képviselő, a múltat nem gyalázó, s a jövőt nem ábrándokra, hanem a valóságra épülő, egy arra alkalmas és választott király (lásd vezető egyéniség) személyére alapuló, életképes társadalmi rendszert tudnánk kialakítani.
Mi a demokrácia?
„Ezek a szép lövedékek itt a demokrácia magvai, amiket most elültetek.”
Görög eredetű szó: demos = nép és kratos = uralom, vagyis demokrácia = „népuralom”. Mi az igazság? Napjainkban a NÉP szót a ZSARNOK szóval kell helyettesíteni, és így lesz zsarnokrácia, vagyis zsarnok-uralom. -- A szót megnéztem a szótárban, és nem létezik!
Ma Magyarországon, a szó legszorosabb értelmében, zsarnokrácia van, mert ez az istentelen újvilágrend szellemisége. tj
2007. 08. 21. 2:37
http://www.hazankert.com/200707_izrael_warcriminal.html
Ez pedig a zsidók háborús bűneiről egy rövid beszámoló.
2007. 08. 21. 7:43
A Hazánkért papíron is megjelenik???
2007. 08. 21. 8:43
Todo. Mi a jó éggel húztam ki nálad ennyire a gyufát?konkrétan.Tényleg nem értem.Azzal, hogy misikének visszaávlaszoltam?
2007. 08. 21. 8:46
Mert a hücpe másnak is feltűnik. :)
Aki nem provokál, azt nem fenyegetik. Maximum a zsidók, mert azok fenyegetőznek anélkül is. Konkrét ügyekben, ingatlanügyekben. Lakásmaffia sem volna zsidók nélkül.
2007. 08. 21. 8:51
Ez a Hazánkért féle vonal kellene a közszolgálatba. Az volna a valódi közszolgálat : leleplező, tényfeltáró, és magyar.
Ez Tomcat szóhasználata : a droid házhoz megy a lófaszért. Pofonért koldulásnak is nevezik.
2007. 08. 21. 8:54
Hücpe? szemtelen lennék? mert nem kussolok?
2007. 08. 21. 8:55
Nem azért, hanem mert a bűnözőket véded, csak mert zsidók.
2007. 08. 21. 8:56
Meg miért kell a Lovasra köpködni?
2007. 08. 21. 9:00
A zsidó alapvető lelkülete, eszmeisége semmit sem válktozott az ókor óta, csak a parazita életvitelüket fejlesztették tökélyre.
"Ezert, kedves keresztény feleim, az ördög mellett nincs keservesebb, mérgezőbb, hevesebb ellenségetek mint az a zsidó, aki komolyan zsidó kíván lenni."
Márpedig te akarsz.
2007. 08. 21. 9:01
Csak úgy passzióból. Aztán meg a bunkó barátoddal is szépen egyetértesz. Az még az igazi pofonmágnes. Nem veszi észre magát. Igazi rossz társaság.
2007. 08. 21. 9:07
Szente Krisztián,sotko a mishmesh zsidó kúrvának a barátja nagyon akar zsidó lenni.Mellesleg mind a kettő szidja ezt a blodot.
2007. 08. 21. 9:08
A zsidókérdés legjobb megoldása : vagy minden zsidó alijázik, illetve Usa-ba megy ; innen is mennek, megy ki egy egész család, ahol élek. Vagy legalább abbahagyják a felforgató liberalista baromságaikat, és a rémisztő torz vallásuk helyett valami másban hisznek. Különösen a talmudi nézetek a veszélyesek. Ahhoz képest Hitler könyve csak egy könnyed olvasmány. És a http://www.betiltva.com oldalon van másik fordítása, illetve 1923-ban Bécsben elismerték hitelesnek a L. A. féle fordítást is.
2007. 08. 21. 11:51
SF: Persze, hogy megjelenik. Egy időben járt nekem Kanadából légipostával, mert amikor írogattam a főszerkesztőnek e-maileket, ennyire tetszett neki a stílusom. :))
2007. 08. 21. 12:03
Nem szidjuk a Mishmeshet ha nem akar komolyan zsidó lenni XD
A Lovast se kéne szidni. :D
2007. 08. 21. 13:07
Kedves Rahid, a dolog nem feltétlnül akarat kérdése. Tudod mi akartam lenni? Magyar zsidó.Anélkül, hogy öngyűlölő magyar zsidó lennék.De bárhogy is, akárhányszor akármit írok,nem hiszitek el, (Vagy nem is olvassátok el.) azt meg nem fogjátok fel, hogy nem minden zsidó liberális.Tehát, csinálhatok én akármit, bárcás libernyák zsidó kurva leszek, plusz anyám is, letehetek én bármit az asztalra,tök mindegy.Ez lett a háború előtti vidéki zsidósággal is, ha megszakadt valaki, hogy bizonyítsa a magyarságát, ugyanúgy járt mintha nem tette volna.
Úgy döntöttem nem fogom miattatok izgatni magam tovább,a való életben azért sokkal többen vannak akik másként gondolkodnak mint ti. Aztán lesz, ami lesz.
Különben még mielőtt bárki mást bunkósággal vádoltok, nézzétek meg az itt nekem szánt kommenteket.Amikre nem is válaszolhatok úgy ahogyan szeretnék, mert Én , ezt ugye nem tehetem meg anélkül, hogy az én esetleges durva válaszomat rá ne húznátok az összes többi zsidó származású honfitársatokra.
2007. 08. 21. 13:22
Olvastam az anonimusz kommentjét, be is kopizom ide :
(az én véleményem még ennél is durvább XD)
hehe, való élet, mi se kommentíró spamrobotok vagyunk :-D
" Kedves mishmesh! Valóban erősödött az antiszemitizmus (ahogy írod,az elmúlt 4-5 évben,érdekes,hogy mindig liberális kormányok idején erősödik,vajon miért?),ezt kár is lenne tagadni. Az okokat most idő-hely hiánya miatt ne firtassuk. Azonban ma a világon egyetlen ország van, ahol a Hitleri módszereket(fajelmélet,gettósítás,népírtás...) állami szinten,naponta alkalmazzák:Izrael.Szal beszéljünk a dolgokról,de ne csak egyoldalúan. A baj csak az,ha valaki KÖZÜLETEK megteszi-mint az általam említett Lovas, de mondhatnám pl.Norman G. Finkelsteint is(remélem tudod hogy ő kicsoda)-arra rögtön rásűtitek,hogy áruló,fajtátok szégyene. "
2007. 08. 21. 13:25
Mondtam már : ez egy klán, állam az államban, ami faji alapon szerveződik a többségi nemzsidó emberek kárára. Kárára, mert teljesen gátlástalanok, hazugok, romlottak és kapzsik. És a "rendes" zsidók sem tesznek ellenük eleget. Aki meg mégis azt meg leárulózzák a zsidók, mint Shamirt vagy épp L. Istvánt.
:-))
2007. 08. 21. 13:28
Israel Shamirra gondoltam. De Noam Chomsky is le van árulózva mert revizionista. A sztálinizmusban nem üldözték a reizionistákat ennyire, mint manapság.
2007. 08. 21. 13:34
"mi sem kommentíró spamrobotok vagyunk"..
hehe , pedig SF veled kapcsolatban ez komolyan megfordult a fejemben többször is.
2: milyen Shamirt? Ychak? Vagy Rabinra gondoltál?
3.Izrael túl bonyolult ahhoz, hogy itt vitassuk meg.
4.be fogod cpoyzni az én válaszomat is anonymusnak?
2007. 08. 21. 13:35
Sipi, a zsidókról, ezt írta a blogján :
(még eléggé visszafogott a gyerek)
" Amikor egy ember először találkozik zsidógyűlölettel (és előbb fog, mint zsidóval, legalábbis úgy, hogy tudjon róla), elég értetlenül áll a dolog előtt. A cigányokat még csak-csak érti, őket a más bőrszín, a meglehetősen egyedi kultúra és megjelenés valóban elkülöníti, de hogyan lehet olyanokat utálni, akik pont úgy néznek ki, mint mi? Aztán lassan, nagyon lassan jön rá az ember, hogy a zsidóság ennél bonyolultabb: nép is ez, vallás is ez, történelem is ez, egy külön világ, ha úgy akarom. A legtöbb felnőtt sem látja át az egészet, így ebben a bejegyzésben sem törekedem mindent átfogó pontosságra.
De miért utálják a zsidókat? Megpróbálom az általam leggyakrabban hallott érveket itt fölsorakoztatni, bármiféle változtatás, magyarázat vagy rangsorolás nélkül. Akinek van hozzá kedve, kampós orra és így tovább, nyugodtan anyázódjék. De most is csak vicceltem. Nem fogják elfogadni.
A zsidók mérhetetlenül tudják gyűlölni a fasisztákat, antiszemitákat stb. azért, mert beszűkülten csak a maguk igazát látják. Az egyetlen baj, hogy az ilyen zsidó is, ha fasisztát lát, beszűkül, és nem lát mást. Sokan talán divatból vagy csak-úgy alapon nevezik zsidógyűlölőnek magukat, de ők arra sem érdemesek, hogy szót ejtsünk rájuk, ahogyan arról sem szeretnék értekezni, hogy a holokauszttagadók hogyan magyarázzák meg, mennyit nyertek a zsidók az egészen, meg milyeneket hazudnak utána. Ezt mindenki a maga kis világa alapján építse föl, erről itt nem lehet szó, mert én sem tudom az igazságot.
A zsidók azt mondják, rájuk ragasztottak egy sumákolós, zsugori képet, ezért utálják őket. Ez azért nem áll meg, mert a skótokat például nem utáljuk, de lehet, hogy a mókás szoknyájuk miatt nem tud haragudni rájuk az ember. Hordjanak a rabbik is szoknyát! Vagy értékeljék át az üzlethez viszonyuló kapcsolatukat.
Merthogy én először nem akartam hinni abban, hogy zsidó származású, egyébként tanult és különösen intelligens emberek ülnek a nagyobb vállalatok vezérigazgatói posztjain, mert nem értettem, miként lehetne ez. Aztán lassan, megismerve a legnagyobb vállalatok összefűződéseit, rájöttem, hogy valóban nagyjából húsz ember kezében van minden: a McDonald's és a Burger King, a Coca-Cola és a Pepsi éppen úgy egy helyen gyökeredzik, mint a televíziók és egyéb médiahatalmak. Hogy ők zsidók lennének? Ezt nem tudom, de a zsidógyűlölők gondolkodás nélkül azt mondják, hogy persze, kik mások?
A zsidó egy nagyon összetartó nemzet! Nyilvánvalóan az üldöztetések és a holokauszt együttesen alakítottak ki egy ilyen erős nemzettudatot, mely viszont sok emberben ellenérzést vált ki. Személyesen ismerek egynéhány furcsa esetet, de mindannyian így lehetünk: egy férfi száz négyzetméteres budai villát havi negyvenezer forintért (!) kap, mert zsidó, a barátnője (aki magyar származású) pedig vizsga nélkül kézhez kapja a kitűnő pszichológusi képzést, mert csak egyet kérdeztek: á, ön a Gervai barátnője? Helyes választ adott. Hitem, hogy nem minden zsidó ilyen. De sokan azt mondják, hogy azért elég sokan igen, akkor viszont kegyetlen és veszélyes diszkrimináció folyna: a saját országunk vezető pozícióiba csak a saját nemzettársukat tennék meg.
Innen a jó zsidógyűlölő már tovább is gondolkodott: ha valóban a főbb helyeken zsidók ülnek, miért elégednének meg a pénzzel, meg a vállalatokkal, ha nagyobb dolgokat is irányíthatnak? Nagyobb tömeget és bázist alkotva, miért nem irányítanak a nekik tetsző módon egy országot vagy nemzetközi szervezetet? A zsidógyűlölő agyában pedig merész összeesküvés-elméletek születnek, melyek mind logikusabbá és logikusabbá válnak, minél tovább gondolkodik rajta. Hogy jók-e, arról megint mindenkinek más a véleménye.
Izrael megint nem túl jó hírverés számukra. Nem csupán a 2006-os Izrael–Libanon konfliktus, de megalakulása is: idegen földön, terrorakciók tucatjaival, az egyezmények fölrúgásával... Sokan ezért hibáztatják az országot, ha meg az országot, akkor lakosait is, akik meg történetesen zsidók. Az idei eseményeknél pedig sokakat az borított ki... de ebbe ne is menjünk bele.
A vallásuk a másik támadási pont. A nácikat azért támadják sokan, mert olyan nevetségesek, hogy árjának nevezik magukat, az übermensch elmélete szerint más népek fölött valók. A zsidók meg egy szentnek nevezett könyvbe vésve látják, hogy ők az Úr kiválasztottai, a legjobbak, akiket leginkább szeret, sőt a Megváltó is zsidó volt (bár zsidók is gyilkolták meg). Sokan visszataszítónak tartják, hogy bírálják a muszlim vallást, közben ők maguk gójnak, tehát tudattalan állatnak nevezik azokat, akik nem zsidók, megvetik a nem közéjük tartozókat. Vallás miatt utálkozni viszont akkor elég okot ad bárki meggyűlölésére, kezdve mindjárt a hithű keresztényekkel.
Ha az úgynevezett világméretű zsidó összeesküvésből akár egy szó is igaz, azaz valóban a főbb vezetői szerepeket begyűjtve a lehető legnagyobb hatalomra szeretnének szert tenni, akkor veszélyesek, akkor megértem az ellenérzést. A baj, hogy erre közvetlen bizonyíték nincsen, bár nem is lehet, ha egyébként valós a dolog. Úgyhogy mindenki a saját vérmérséklete szerint dönt. Ami érdekes, hogy a zsidó származású emberek ijesztően tudnak támadni, antiszemitázni, jobban, mint mások zsidózni. Ha nem tetszik nekik ez a bejegyzés, rögtön szemét zsidógyűlölő náci leszek, attól függetlenül, hogy igaz-e. Bárkire rámondják, aki meg visszaüvöltheti, hogy büdös zsidó vagy bármilyen másik káromkodást (mely nem olyan kemény szó, mint a nácizás), de akkor is ő húzza a rövidebbet. Valahogy nekem ez (az egyébként példás) összefogás rémisztő. Mert megrendítő belegondolni, hogy akkor, ha tényleg igaz lenne...
A zsidógyűlöletnek természetesen más okai is lehetnek, én csak a leggyakoribbakat vázoltam föl. Egy valódi antiszemita biztosan ügyesebben is ki tudta volna fejteni az álláspontját, elnézést, amiért én nem vagyok olyan ügyes és járatos ebben. Adnék neki lehetőséget, hogy egy hozzászólásban tegye meg, de valamiért azonnali törlés, cenzúra vagy támadás jár azért, ha valaki őket szapulja. Más nemzetnél nincs ez így, ezt nehéz megértenem.
Arról meg, hogy benn ülnek-e a Parlamentünkben... Egy izraeli újság azt írta, Magyarországban az a jó, hogy olcsón eladják nekünk. Nem tudom, hogy mennyire szélsőséges lap volt ez, de azt igen, hogy nagyságrendileg több zsidó ül a Parlamentben, mint sváb. Ha magyarként gondolkodnak, akként cselekednek, a javunkra, miért lenne gond? Csak már van egy országuk, tudni kell, hogy mennyire képesek elfeledni azt.
Továbbá azt kívánom, bárcsak én kapnék kedvezményeket, támogatást nemzettestvéreimtől, mert kijelentem valahol, mondjuk egy munkamegbeszélésen, hogy magyar vagyok. Nálunk ez nincs. "
2007. 08. 21. 13:37
Israel Shamír. Itt van a magyar nyelvű oldala. Amúgy ő zsidó zsidó, azaz izraeli.
http://www.israelshamir.net/Hungarian/Hungarian.htm
2007. 08. 21. 13:42
Zsidófigyelő : a kifejezés eredete a hírhedt oldal ami sokáig első találat volt a jew szóra rákeresve. http://www.jewwatch.com azaz zsidófigyelő (baywatch = öbölfigyelő XD)
Írnak a magyarországi kommunista zsidókról is.
2007. 08. 21. 14:28
Lehet itt hablatyolni mind a két oldalról, de amíg a zsidók ülnek a nyakunkon az élet minden területén, addig nekünk itt szar lesz. Az ükunokáinknak is... Éppen az állam szerepe lenne az is, hogy a nemzetközi zsidó nyomástól megvédjék a lakosságot amennyire csak lehet, nemhogy még ők nyomorgatják. Van erre példa itt a környező országokban is. Amíg nálunk zsidók kormányozzák az országot, addig nekünk nem terem babér. Ki velük! A horvátok is kib...ták a szerbek zömét a területükről. Nekünk is ezt kell tenni! Akik maradnak, csak a lakossági létszámuk arányában vehetnek részt a közéletben. Akiket bűncselekményen kapnak, rögtön export Izraelbe!
2007. 08. 21. 21:04
Mishmesh: én hiszek neked! Ha észrevetted nem is igen szóltam bele az identitázs vitába, hogy ki hogyan viszonyúl a másikhoz és a zsidózáshoz. Most se azért írok, mert ebbe kívánok elmerülni, hanem reagálnék itt egy Döményi Irén írásra, ami 43. hsz-ben olvasható. Idézek:
"Mert nem is létezhet: a „népfelség” elve csak üres szólam, szójáték, a nem gondolkodó emberek számára kitalált hízelgés, fából vaskarika. Ha maga a nép a „felség”, vagyis az uralkodó, az ki felett uralkodik? Ki a „nép” és ki az „alattvaló”? Ki parancsol, és ki engedelmeskedik? Ebben a rendszerben melyik az értelmes ember, aki elfogadja, hogy ő személy szerint nem része a „nép”-nek, vagyis az uralkodó rétegnek, hanem csak az alantas osztálynak, az alattvalóknak? Ezt a kérdést senki sem teszi fel, mert nem lehet rá válaszolni."
Nem véletlen emeltem ki ezt a részt! Az írónőnek igaza is van, meg nem is! Igaza van az írás összrészét tekintve, de azon bellül van egy probléma:
Erkölcsi fejlődés! A régi típusú megítélés keretein bellül igaza lenne, ami csak is uralkodásra, hatalomra, irányításra "vezető-vezetett" viszonyára helyezkedik. Csakhogy a Köztársaságon alapuló demokrácia, amit Lincoln idején próbálgattak megvalósítani (hamar szét is verték) több ennél. Az Alkotmány pont azt biztosítja, hogy a felelős vezetők nem hatalmi szerepet, hanem irányítói szerepet töltenek be. Jelen rendszerünkben a pénz, irányítás, hatalom szinonímák is, de a köztársaságon alapuló demokráciában NEM. Itt nem vezetett és vezető, hatalomgyakorló van! E helyett allulról építkezett önrendelkező társadalom kiépítése volna a cél egy köztársaságon alapuló demokráciában. Ez az, ami NEM LÉTEZIK, mert egy másik demokráciát akartak létrehozni, ami valóban kimerül üres formákban. Így amikor arról szólnak, hogy demokrácia, akkor valójában ezt az üres pénz diktatúrán alapuló hatalmat akarják erősíteni!
Ezért van az, hogy egyet is értek a szerzőnővel, meg nem is! Tehát egyszerűbben szólva, az idézetből merítkezve, ha a nép a "felség", akkor saját maga felett uralkodik, önuralom, mindenki a maga portájáért felelős, mert nem uralkodunk, hanem rendelkezünk életünk felett. De ugyanakkor egyet is kell értsek, mert a világ egyik nagy globális hazugsága az, hogy az eredetileg kigondolt demokrácia terjedt el a világon, holott ez NEM igaz. Köztársaság nélküli demokrácia ez a mostani, a pénz diktatúrájának alibi demokráciája!
2007. 08. 21. 21:28
Egyet kell hogy értsek veled. Ugyanakkor eszembe juttattál egy másik vitámat. Élőben, baráti körben,a demokráciáról.Hosszú volt. Az alulról építkező , önrendelkező társadalom csak totál tiszta alapokon építkezve nem fordul át valami másba.És itt baromira nem tiszták a társadalom alapjai.Minden zavaros, kozmás.Mintha egy régi edényt soha nem mosnál el, és úgy főznél benne mindig másik ételt, hátha az jobb lesz.Egyik kedves barátom szava jut gyakran eszembe,mert nagyon egyszerűen fejezte ki magát, és nagyon megérintett amit mondott.
Ember uralkodik ember felett, maga felett, a maga kárára.
Igazából a Teokrácia lenne egyedül jó és igazságos, hátha az is eljön egyszer. Addig meg nem ártana, ha nem nyírnánk ki egymást.....:)
2007. 08. 21. 23:42
Nekem eme gondolatodról meg inkább az jut eszembe, hogy nem a rendszer a lényeg! Lehet ilyen meg olyan formában is, az emberiség a lényeg. Ha az emberiség fejlettebb erkölcsi színvonalon élne, s nem törne bele a bicskája a "hatalom" kérdéskörébe, akkor bármilyen struktúrában felépíthetné társadalmát, mindegy volna.
Ahogy egyetlen egy egyént kitesz a vére, szüleitől örökölt dolgok, neveltetés, környezet, úgy az emberiség közös sorsát is kiteszi a sok sok kincs, úgymint a nemzetek, s különböző embertípusok... földrajzkönyvben még eméxem rá, ahogy ott voltak a különböző fejek... europid, stb. stb.
S igen a zsidók is ide tartoznak. A zsidók nagy teremtő erőt kaptak... ők tehát a húzóerői ennek az emberiségnek... S az emberiségbe bele van kódolva a megismerés uralkodás.... ezt a kéztetést a félelem szüli... mert félünk attól amit nem ismerünk, ezért uralni, ismerni kell... s ez igaz nem csak az emberiségen kívüli vizsgálandó dolgokra, hanem az emberiségen bellkülre is... ez az a félelem, amely az egész történelem során szülte a hatalomvágyat.... régen a hatalom csak egy országra terjredt ki, vagy egy birodalomra, de most már kész van az a pénz impárium, amely jóformán, csaknem az egész világot uralja... Így az emberiség most érkezett el előszőr ahoz, hogy vagy elpusztítja, vagy túléli önmagát. Ezért van az, hogy én nem kenek semmit csak és kizárólag a zsidók nyakába. Holott nekem is van szemem, nem vagyok vak, látom a bankárdinasztiák neveit.:)
2007. 10. 22. 20:37
MNB 2006: szükségállapot bevezetésére készül a kormány?
Fennáll a veszélye, hogy kijárási tilalmat vagy szükségállapotot is bevezethet a kormány a tüntetések megakadályozására - hangzott el a Magyar Nemzeti Bizottság 2006 szombati sajtótájékoztatóján. A szervezet felszólítja Gyurcsány Ferencet, hogy az Operaházban nagy nyilvánosság előtt mondjon le, ellenkező esetben mindenkinek kötelessége akár erőszakkal is elzavarni a kormányt.
A Magyar Nemzeti Bizottság 2006 újabb erőszakos rendőri akciókra számít az októberi forradalom ünnepségei idején. Gonda László, a szervezet elnöke felszólította a rendőrséget, hogy ne alkalmazzanak fedett nyomozókat, provokátorokat a tüntetések idején. Gonda szerint fennáll annak is a veszélye, hogy a tüntetések megakadályozására kijárási tilalmat vagy szükségállapotot is bevezethet a kormány. Ennek előjele, hogy az operaházi Gyurcsány-beszéd miatt több utcát is teljesen lezár a rendőrség. Az MNB 2006 szerint az is félő, hogy Horn Gyula már nem is él, viszont ezt a tényt csak 22-23-a körül jelentik be, nemzeti gyászt elrendelve, hogy ezzel is megakadályozzák október 23-a méltó megünneplését.
A szervezet felszólítja a kormányt, hogy a szocialista politikusok - akik nem zárták ki a pártból és a frakcióból Havas Szófiát -, sehol ne jelenjenek meg a köztereken, az ünnepségeken, mert ez a forradalom emlékének megcsúfolása, megalázása, maga a legnagyobb provokáció.
Az MNB - hangzott el - a békés megoldások híve, amíg lehetséges. Ezért azt követelik Gyurcsány Ferenctől, hogy az Operaházban nyilvánosan mondjon le. Amennyiben ezt nem teszi meg, onnantól kezdve az alkotmány szerint is mindenkinek kötelessége akár erőszakkal is elűzni ezt a kormányt. Ez a kormány ugyanis mindenre képes, még gyilkosságra is, hogy megtartsa hatalmát.
Az MNB 2006 egyébként 24-én az izraeli nagykövetség előtt is tüntet, (Megj.GoL: du.4-kor! Fullánk utca) magyarázatot követelve Simon Peresz szavaira, mely szerint Izrael felvásárolja Magyarországot.
Néző László mno.hu
2007. október 20. 14:10
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.