Engem NEM LEHET legyőzni!
Az áldást sodika küldte 2007. augusztus 29., szerda - 15:44-korCímkék: blog sodi
214 komment
A blog kétség kívül egy fontos fordulóponthoz érkezett a napokban. Egyrészt azért, mert a jelek szerint stabilan beállt 1000 fölé a napi egyedi látogatók száma, másrészt pedig azért, mert ezzel párhuzamosan felbukkantak az első ellenséges elemek, akik ehhez mérten elkezdtek támadni engem.
Az első ilyen támadó néhány, igencsak figyelmetlenül olvasgató egyetemi szaktársam volt, akik összeférhetetlennek tartották a közéleti, és a tanulmányaimmal foglalkozó írások egy blogon belüli megjelenését. Mivel itt nagyon egyértelműen arról van szó, hogy ezek a hallgatótársaim tökéletesen félreértenek engem, így az ő kifogásaikra – úgy érzem – sikerült kimerítő, és megnyugtató válasszal szolgálnom.
A következő támadás sem váratott sokat magára. A Partizáninfó szerint a Veres-kölykök maffia-botrányáról szóló írásomban az a rész, ahol kifejtem, hogy egy esetleges, fiktív hatalomátvétel esetén méltó válasz lenne az ország kirablói mellett a bűnözői módszerekben az apáik nyomába illő pereputtyot is a főbűnösökhöz méltó szankciókban részesíteni,kimeríti a közösség elleni uszítás fogalmát. (Jó vicc, ennyi erővel csukjuk le az összes társadalmi témájú sci-fi írót, ugye.)
Mindez persze a legkevésbé sem lep meg engem, elvégre számítani lehetett arra, hogy az olvasóim számának növekedésével az ellenem irányuló politikai támadások is megszaporodnak. Kétség kívül egyedi színt visz a politikai küzdelembe, hogy néhány, láthatóan liberálbolsevik érveket valló egyetemi hallgatótársaim is beszállt az ellenem most induló indulatos hadjáratba (megjegyzem: sunyin, és névtelenül), de mivel utoljára a kommunista időben volt szokás egzisztenciális hátrányok kilátásba helyezésével gúzsba kényszeríteni a tisztaszívű gondolkodók tollát, ezért a demokrácia, az emberi jogok, és a szólásszabadság védelmének jegyében én ettől az újszerű körülménytől sem hagyom akadályoztatni magam.
Néhány felvetették, hogy voltaképpen saját magam tehetek a helyzetről, ugyanis amikor „arccal és névvel” kezdtem el politikai témával foglalkozni, akkor „magam alatt ástam a fát”. Ezzel kapcsolatban szeretnék mindenkit emlékeztetni arra, hogy mostanában készülök megalapítani a saját politikai pártomat. Mint már sokszor kifejtettem, én valódi közéleti szerepvállalásra készülök, ezt pedig nem lehet névtelenül, a háttérben gyáván meghúzódva tenni. Ez a szerep valódi nyitottságot, tiszta szívet, és rendíthetetlen eltökéltséget követel meg, amit semmilyen körülmények között nem árnyékolhatnak be olyan másodlagos, a közösségi jó elé helyezett személyes érdekek, mint amilyen például a hétköznapjaimra jellemző makulátlan nyugalom görcsös védelme.
De nem kell engem félteni, majd megvédem magam.
Apró csatákat lehet nyerni ellenem, azonban minden ellenségemnek tisztán kell látnia, hogy legyőzni már nem fognak tudni. Soha. Sokan talán arra számítanak, hogy a megindult mocskolódás hatására felhagyok a blogolással, vagy törlöm az ellenség számára kellemetlen bejegyzéseket, azonban ennek pont az ellenkezője fog történni!
Az események éppen hogy erővel töltenek fel, növelik az elszántságomat, hiszen a kiélezett küzdelem szelleme újult energiákkal lát el. Éppen ezért nagy hogy nem hátrálok meg, nem hogy nem hagyok fel a blogírással, hanem most kapcsolok rá igazán!
CSAK AZÉRT IS!!!
By SoDI





Eddig 214 komment érkezett (
)
2007. 08. 29. 15:46
Ajánlom ezt figyelmébe minden mocskolódónak.
2007. 08. 29. 15:59
Ez az! Csak keményen! Adjál a cionista zsidó hörgő csürhének! Mi mögötted állunk! Mi majd takarítunk a háttérben...
2007. 08. 29. 15:59
Kihagytad azokat, akik csak siman ki nem allhatnak. Mert hazug vagy. Az altalad harsogott, demagog, erkolcsi rendszernek sem felelsz meg. Kapzsi vagy, sunyi, szavakon lovaglo. Egy olyan jelenseg, ami mellett nem lehet elmenni, mert alszent modon vagy kepmutato. Es az en penzembol is elsz, igy megmondhatom, hogy nem tetszik a tendencia amit kepviselsz. Csak a jogaidat ismered, bebujsz az arnyekukba, mar-mar ciganykodsz, a kotelessegeidet meg soha az eletben nem fogod teljesiteni. Unszimpatikus fereg vagy, azert vagyunk itt, hogy korrekturazzuk a hazugsagaidat. Ezert jarunk ide sokan.
2007. 08. 29. 15:59
Aki mellettem áll, az menjen inkább elől az aknák miatt. :DDD
2007. 08. 29. 16:02
Korrektúrázni fogunk majd a rágalmazásért téged is, köcsög.
2007. 08. 29. 16:03
Shadow, utalj pénzt Sodinak, mert különben hazudsz.
Köcsög seggfej kakamatyi.
2007. 08. 29. 16:04
Szerintem te is partizánionfó vagy, mellesleg szerintem te vagy az aki ide régebben kötőjel és sid néven írkált.
Szevasz, lebuktál.
2007. 08. 29. 16:05
Bújjatok az árnyék lyukba...
2007. 08. 29. 16:05
Na majd jövök vissza harcolni, most inkább nézek talmudolvasó Tomcat-es videót :))))
2007. 08. 29. 16:06
Miért nem lehet a partizánoknál kommentelni?
2007. 08. 29. 16:06
Nekem is itt van a barátnőm, szóval VAN életem, nem csak a kommentelés. :)
2007. 08. 29. 16:07
A cigányok közül sokan olyan helyeken laknak, ahol nincs munka. Hol dolgozzon a szerencsétlen?
2007. 08. 29. 16:09
Na jó... sh_d0w:
"Kihagytad azokat, akik csak siman ki nem allhatnak."
mert őket magasról leszarom.
"Mert hazug vagy."
Hazugság. Sose hazudok.
"Az altalad harsogott, demagog, erkolcsi rendszernek sem felelsz meg."
Miért is nem?
"Kapzsi vagy"
Ha az lennék, szerinted kölcsönadtam volna 3 hónapra 2,5 millió forintot KAMAT NÉLKÜL??
"sunyi, szavakon lovaglo"
A magyar nyelv, mint minden más nyelv, szavakból áll. Ezek helyes értelmezésével lehet megéteni azt, amit valaki ír.
"Es az en penzembol is elsz,"
Nem "élek", hanem TANULOK. Óriási nagy különbség, mert ennek köszönheted, hogy később lesz nyugdíjad!!
"a kotelessegeidet meg soha az eletben nem fogod teljesiteni"
Hűű, mert te a jövőbe látsz.
2007. 08. 29. 16:32
Cikázzál csak Shadovféreg.Csak taálj már ki valami újat is mert ez a dumát már jól ismerjük.
2007. 08. 29. 16:49
NA te tisztaszívű gondolkodó!!! (hogy te minek hiszed magad bmeg, elképesztő)
Senki nem akart "legyőzni". Te győzted le magad, azzal, hogy találtál végre egy eszmét, ahová befogadnak téged az SF-félék. Nincs neked semmiféle világnézeted, csak valahova tartozni akarsz, de ez nem baj, belefér.
Sodika, neked sosem lesz életképes pártod, ez biztos!!!!!!!
Mondjuk nem is akarsz. Anyád pénzéből összeharácsolod a szervezetet, össze akarsz kaparni 1%-ot és zsebrevágod a lóvét. Ez sem fog összejönni, csak megint el fogod baszni anyád pénzét, azt majd sírsz, hogy lopnak a zsidók... Te meg lakhatási támogatásból élsz. A saját lakásodban. Gyönyörű.
Sodi, továbbá, hogy valami akkora baromság, hogy sci-fi kategória, attól még lehet uszítás. És ezt te is tudod, ezért szánalmas a magyarázkodásod, (és ezt szintén tudod) Attól, hogy hatalmas faszságot mondtál, olyasmit amit TE legalábbis soha nem fogsz megtenni, attól még USZÍTÁS.
Vagy mondjuk a "lőjük a zsidókat a Dunába" sem uszítás? Hiszen egyértelmű, hogy nem fog megtörténni....
GET A LIFE, hülyegyerek. Get a life!
Kapcsolj rá, és tedd még nevetségesebbé magadat és a téged már égőnek, cikinek, vállalhatatlannak tartó jobboldali csürhét.
2007. 08. 29. 16:53
hahahahaha: "Te meg lakhatási támogatásból élsz. A saját lakásodban. Gyönyörű."
Miután nincs saját jövedelmem, amiből eltarthatnám magam, ez természetes. Mi ezzel a gond? Nem is értem.
"hogy valami akkora baromság, hogy sci-fi kategória, attól még lehet uszítás"
BAROMSÁG! A sci-fi attól sci-fi, hogy nem a valóságról szól, tehát senki fog miatta a valóságban elkövetni semmit...
"GET A LIFE"
Hülye vagy.
"Nincs neked semmiféle világnézeted, csak valahova tartozni akarsz"
Én ugyan nem. Önálló, autonóm farkas vagyok. :-))
2007. 08. 29. 16:54
"Hazugság. Sose hazudok."
Hát persze :)
2007. 08. 29. 16:55
k0zi: Mondj példát az ellenkezőjére.
2007. 08. 29. 16:59
SoDi: szóval a sci-fi nem uszíthat, tehát akkor te fel se háborodtál azon a román játékon, amiben a magyarokat kellett írtani a világegyetemben? Bizonyára az is teljesen alkalmatlan az uszításra, hiszen fantasztikum, mert sosem lesz román galaktikus birodalom, de azért nekem picit rosszul esett, hogy mi vagyunk a gonoszok és a szomszédaink minket írtanak egy játékban, de gondolom téged teljesen hidegen hagyott, hiszen csak egy sci-fi.
Remélem mostmár picit dereng miért is volt uszító a mondatod.
2007. 08. 29. 17:02
Már az eleve egy hazugság, hogy "Sose hazudok.". Szerintem ember szájából nagyobb hazugság el sem hangozhat ennél. Az élet velejárója a hazugság, ezért mindenki hazudik.
2007. 08. 29. 17:04
Orbán és Sodika sosem hazudik, megmondták.
2007. 08. 29. 17:07
SF-fel kapcsolatban is hazudtál. A rafinált hazugság is hazugság. És a csúsztatás is.
2007. 08. 29. 17:13
Nem hazudott.
2007. 08. 29. 17:13
Hol volt itt szó orbánról, köcsög?
2007. 08. 29. 17:19
A megszólításod nem volt pontos, (pontosabban ostoba mocskolódás volt), de azért válaszolok.
1. Nem volt szó Orbánról.
2. Szabad asszociáció. (keresd ki a Bakos értelmezőben) (vagy az is zsidó? Mert akkor nehogy!)
Balfék.
2007. 08. 29. 17:21
Leginkább a koszos cionista zsidók szoktak hazudni.
2007. 08. 29. 17:21
Az.
2007. 08. 29. 17:22
Aki goj az ezekszerint mind balfék? Kurva anyád köcsög.
Lenézed a gojokat? Mocskos zsidó. Hazudsz. Te már csak tudod, milyen az.
2007. 08. 29. 17:23
k0zi: Én azt a játékot bizony felfújt dolognak tartottam. Majdnem az összes taktikai lövöldöző játék fiktív nemzetközi, illetve társadalmi konfliktusokra épül. Egy jelzetten kitatlált történet, vagy helyzet vallom, hogy soha, semmilyen körülmények között nem lehet uszító.
2007. 08. 29. 17:23
Úgyis tudom hogy itt most minden faszkalap zsidó, meg lehet azt érezni. Mint a Dunaparton a hűvösséget.
2007. 08. 29. 17:24
Ray Bradbury Fahrenheit 451 című regénye és a cionista kormány, ami Németországot megszállva tartja, vannak hasonlóságok.
2007. 08. 29. 17:24
mishmesh: "SF-fel kapcsolatban is hazudtál."
Hol hazudtam?
Hazugság az, amikor valaki tudatosan mást állít, mint ami az igazság. Én ilyet ezen a blogon soha nem tettem.
2007. 08. 29. 17:25
Ne ferdíts szararc.
Nem a gojokról beszéltem. Mondjuk én ezt a szót nemigen használom, zsidó szóhasználat.
TE vagy a balfék (nem akartam csúnyábbat írni). Te pedig hála a jó istennek igen messze vagy attól, hogy veled azonosítsa bárki is a nemzsidókat....
Szóval, gondolom nem szoktál hazudni, de az egész 28 hsz egy kurva nagy csúsztatás volt.
2007. 08. 29. 17:26
Orbán is csak annyit mondott, hogy soha nem hazudott, amikor az embereknek el kellett mondani, hogy mi a helyzet. Sajtóban soha.
Ugyanígy én is, mivel itt a blogon írtam le ezt a mondatot, így nyilvánvalóan erre a blogra vonatkozik.
2007. 08. 29. 17:27
Aki faszkodik, ahhoz elküldöm Supermant, és az majd ad neki.
Ki veszi komolyan??? A hiszteroballib médiageciken kívül, akik kiforgatják az ember szavait.
XD
Kövér László és a kötél ügy, emlékszik valaki??????
2007. 08. 29. 17:28
Csússzál el nagyon köcsög, hazudsz mert ÉN azt mondtam, és kész. Idióta.
2007. 08. 29. 17:29
Jajj gyerekek ez a zsidó hazugság elmélet mindig is nagyon tetszett! Tegyük fel, hogy vagyok én... 17éves keresztény ember... magyar... eddig egy kúrva hazugság sem hagyta el a számat. Majd megtudom, hogy zsidó vagyok és onnantól kezdve hányom a hazugságot? Fű de nagyon retardáltak vagytok.
2007. 08. 29. 17:30
Beperelik a partizáninfót, most olvasom a Magyar Nemzetben.
2007. 08. 29. 17:31
Olyan értelmi szinten vagy, hogy az már vicces. Köszi, hogy bemutatod magad az olvasóknak.
2007. 08. 29. 17:32
Te mocskos féreg, amiket a blogodon írsz, meg rólunk hazudsz, annak alapján az elmélet helyes. Akkor vesztél meg mikor megtudtad hogy negyedzsidó vagy aki körül sincs metélve.
És akkor is csak szórakozásból provokálod a nemzsidókat, mint azt te magad is bevallottad. Buta vagy, mert nem mérted fel, mivel jár ez-
2007. 08. 29. 17:32
Na bmeg a sotko okosgyerektől most beindul a pavlovi reflex, lesz itt minden.
2007. 08. 29. 17:33
Fröcsögni ti szoktatok, az olvasók pedig tudják hogy ti a partizánok vagytok, különben nem picsognátok összevissza,
2007. 08. 29. 17:33
Az intelligens ellenség az bizony valóban veszélyesebb, de te csak egy kötözködő, kákán is csomót kereső bugris vagy.
2007. 08. 29. 17:35
Nem tudom elhinni, hogy nem röhögsz a saját magad által leírt faszságokon.
Mondhattam volna úgy is:
"Hol volt szó fröcsögésről, köcsög?"
Csak akkor úgy nézne ki, mintha egy értelmi szinvonalon lennénk...
2007. 08. 29. 17:35
Todo: És este kell szólni, amikor már nem tudom megvenni? :(
2007. 08. 29. 17:35
A fenyegetőzés zsidó szokás, a kaptárlakó és a mostani afa fenyegetőzés a Magyar Nemzet újságírója ellen, jó példa erre.
2007. 08. 29. 17:36
1 hét múlva felkerül az mno.hu-ra az archívumba.
2007. 08. 29. 17:36
sotko: "Majd megtudom, hogy zsidó vagyok és onnantól kezdve hányom a hazugságot?"
Nem, nem rögtön.
Ahhoz el kell tölteni egy kevés időt a hitsorsosok között.
Van tehát némi átfutási idő. :)
2007. 08. 29. 17:36
A fenyegetőzés náci szokás, rengeteg jó példa van erre.
2007. 08. 29. 17:37
A széleskörű jelzőhasználatnak semmi köze értelmi szinthez.
A tóta tetű is intelligens, aztán nézd meg hogy káromkodik, de a mavo blogger is jó példa erre, teringettét :)
2007. 08. 29. 17:38
Nincsenek is nácik, csak nemzeti radikális patrióták.
2007. 08. 29. 17:39
Akiket ti náciztok, azok majd éppen ezért fognak mégis vonzódni a NS dolgokhoz. De ti gyűlölettől elvakultan mindezt nem látjátok.
2007. 08. 29. 17:39
Az összes többi zenész az együttesben zsidó, fog az menni.
2007. 08. 29. 17:39
Az összes többi zenész az együttesben zsidó, fog az menni.
2007. 08. 29. 17:39
"A széleskörű jelzőhasználatnak semmi köze értelmi szinthez."
Valóban nem sok. Viszont ha szerinted én ezt állítottam, akkor tényleg te mutatod be magadat, az értelmi szintteddel együtt.
2007. 08. 29. 17:40
Elég kár érte, lehetne rendes gyerek, nem ilyen huszadrangú turbócionista.
2007. 08. 29. 17:40
Azt állítottad idiota hogy aki jelzőkkel operál, az önmagát minősíti.
2007. 08. 29. 17:41
Én olvasok néha 168 órát, és ott vad lengyelezés szokott lenni.
Ha ugyanezt a zsidókról írnák, az ég is leszakadna.
2007. 08. 29. 17:42
Egyrészt hol?
Másrészt akár még igaz is lehet, de hol állítottam ezt?
2007. 08. 29. 17:43
Arccal és névvel, ugye partizán hazaáruló spiclibanda?
2007. 08. 29. 17:43
Minek olvasol ilyen szarokat?
2007. 08. 29. 17:43
Todo: vigyázz mert a számítógép amit használsz lehet hogy "véletlenül" izraelben lett kifejlesztve és akkor a végén hiteltelenné válnál :)
2007. 08. 29. 17:44
Az utolsó szavam az volt, idióta. Az is. Ott.
2007. 08. 29. 17:45
Tajvan, Kína, Szingapúr. A zusa meg hanyatlik, és vele a cionizmus is fog. Amcsi jegybank korlátlan pénzcsapja nélkül a zsidó befolyás visszaszorul. Nem kell fosni, nem lesz Dunábalövés, mert én azt mondtam.
2007. 08. 29. 17:47
Ismerd meg az ellenséged. Könyvtárban olvasom, mert sajnálom a pénzt rá. Emlékszem tavaly tavasszal a dávid volt a sztár, (ő is zsidó), már akkor tudtam hogy semmi megegyezés nem lesz Fidesz és mdf között.
2007. 08. 29. 17:48
Fenyegetőzés milyen szokás?
"misi úgy szocializálódott, hogy erővel megolgható bármi, de ő csak őszinte, és szókimondó.
Misinek mindenben igaza van." Ezt te mondtad, SF/Todo.
Rehát a fenyegetőzés jogos és jellemes ha enge, de undok jellemtelen zsidó szokás ha téged ér.
Csúsztatás, jellemtelenség,hazugság, kimagyarázkodás, ellenfél lekurvázása. mind mind üdvös és szép ha te teszed azt.
Mi is vagyok én? ja. JUDENHURE.
2007. 08. 29. 17:48
Tudom hogy izraelben vannak intel gyárak, de viszont AMD az nincs. :)
Nem is a zsidó mérnökökkel van bajom, egyébként sem.
2007. 08. 29. 17:49
Na idefigyuzzon az összes náci köcsög, az egy dolog, hogy azt hiszitek istenek vagytok és aláztok. Ha viszont valaki ezt teszi veletek akkor vérzsemet kaptok? Másfelől lehetnétek a frappáns visszavágások nagymesterei, ha nem a szar, már régóta lejárt szánalmas ostoba szövegeiteket köhögnétek vissza ha valaki hasbarúg. Zsidó!!! hazudik!!! ő kezdte!!! a média!!!! fúj zsidók!!! gondolom ilyen értelmi szintel nem férkőzik veszélyesen közel az agyatokhoz a művészet így nincsenek illúzióim, hogy hallottatok voln asickratman-ről... neki van egy zsidók című dala. Pont rólatok szól, szánalmas ellenségkeresők.
2007. 08. 29. 17:49
Írtam neked a másik post alatt, whore.
2007. 08. 29. 17:52
Szevasz, gyökér. Anyád hogy van? Ki ne pukkadj...
2007. 08. 29. 17:53
Ellenség is vagy, görény hazug hungarofób féreg.
"Egy fasz üsse ki a szemedet" :)
Aki hasbarúg annak meg elkapjuk a lábát. Mellesleg sickratman zsidó, akit Lovas éppen gyilkolásra uszító dalok miatt perelt be.
A tilos rádiós kurva anyád, hazug zsidaj vagy.
2007. 08. 29. 17:54
Anyám? Jól köszöni szépen épp a zsidómédiában uszít ellened... jajj de jó dolog itt a mocsokban a disznók között ilyen okos emberekkel beszélgetni... de mit tegyek? nincs jobb dolgom és még szórakoztató is.
2007. 08. 29. 17:54
Egy uszító fenyegetőző zsidó. Mint te, gyökér.
2007. 08. 29. 17:55
Szerintem te egy fasz vagy. Miért nem lopod a napot ahelyett hogy dolgoznál, ingyenélő köcsög??? :D
2007. 08. 29. 17:57
Szóval : liar slut téma itt megválaszolva.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/08/24/Az_ervek_erve/
2007. 08. 29. 17:57
Most számláztam több mint 2 milkát köcsög... bár abból sok az adó, mégsem mondanám magam ingyenélőnek... ja de mert ingyen kapom a buszbérletet... igaz.
2007. 08. 29. 17:58
Olvasok zsidó újságokat, és nem tetszenek. Mindig hazudnak bennük. Nagyon elfogult ál-liberálisak, más véleményűeket lenácizzák, a hazug kormányt dicsérik. És függetlennek álcázzák magukat. Továbbá sokuk VESZTESÉGES.
Miért éri meg nekik mégis fenntartani azokat a lapokat????
Cui prodest? Soros állja a cechet.
2007. 08. 29. 17:59
Milyen adó, nektek csinálták az EKHO-t, hogy elkerülhessétek.
2007. 08. 29. 17:59
Sotko te is egy kurvanagy ostoba fasz vagy, mint ezek itt.
Kb miattad léteznek ezek az elemek.......
Nem úgy volt, h nem kommentelsz máshol??? Jól tennéd.
És menj a kétmilkás anyádba.
2007. 08. 29. 18:00
Ezt a baromságot.... Az EKHOval mi bajod azt magyarázd el...
2007. 08. 29. 18:00
Todo fasz vagy! Magyarországon minden megéri... mert a sok idióta mindent becumiz... ezért van nagy hatalma pölö az Ómolnárnak.
2007. 08. 29. 18:02
Nem jó biznisz ám ellenségeket szerezni, és magunkra haragítani az arabokat. Jehova nem fog megvédeni, mert nincs. :)
2007. 08. 29. 18:03
Minden nem éri meg csak kereskedni, és spekulálni. Az ekhót pedig a belterjes (zsidó) kultúrális, művészi foglalkozásúaknak szánták. Judapestieknek. :)
2007. 08. 29. 18:03
Amúgy az ekho pont nem az az adó forma ahol trükközni lehet... nagy bevételnél éri meg, kisebb illetve változó bevételnél jó az eva vagy valami más.
Amúgy kedves nevető barátom, hazudtam. Mostantól ha úgy tartja kedvem kommentelek... most szeptemberig előreláthatólag csak kisebb pár órás munkáim lesznek így bőven van időm lealacsonyodni. De igérem szeptembertől eltűnök.
2007. 08. 29. 18:04
Sotko különb azért nálad, vigyori kakukk.
2007. 08. 29. 18:05
Lehet hogy megnézlek a szeptemberfeszten. :)
Nem lesz csapágy, de mit tennél, ha valaki odaröhögne neked hogy "halló, én vagyok Todo" vagy "halló, én vagyok SF" ??? :-)
2007. 08. 29. 18:06
Todo mi lenne, ha nem jönnél folyton izraellel? (mishmesh bocsi) én leszarom, hogy ott mi történik, te talán arab vagy vagy palesztín? nem! hát akkor nézegessed csak azt az országot amit úgy hívnak... vár... hogy is? jah... magyarország!
2007. 08. 29. 18:08
ez nem történne meg hiszen tegnap mondtam vissza a koncertet, de egy másik helyen (ahova valszeg nem engednek téged be) találkozhatunk, sőt én még kezet is fogok veled és egy sör mellett értelmesen megbeszélhetjük a dolgot, de szerintem te nem vagy ilyen ember.
2007. 08. 29. 18:10
Nem bőr a fejem. :)
2007. 08. 29. 18:11
A francia arabokra gondoltam, és a párizsi lázadásra. Ahhoz képest semmi se volt a tv székház ostroma.
2007. 08. 29. 18:12
oké ebben igazad van... arab vagy?
2007. 08. 29. 18:15
"Mivel itt nagyon egyértelműen arról van szó, hogy ezek a hallgatótársaim tökéletesen félreértenek engem, így az ő kifogásaikra – úgy érzem – sikerült kimerítő, és megnyugtató válasszal szolgálnom."
Világosan megmondtam a bejegyzés alatti kommentben, hogy nem sikerült megnyugtató válasszal szolgálnod.
2007. 08. 29. 18:17
oppá... vajon mit kezd sodi egy inteligens kritikával?
2007. 08. 29. 18:19
http://index.hu/politika/belfold/szet170/
2007. 08. 29. 18:34
Indexnek azt sem hiszem el amit kérdez ; tudok helyeket ahol sokkal durvább fotómontázsok vannak!
2007. 08. 29. 18:37
A hiszteroballibek nem félreértenek hanem szavakat kiforgatva, szavakat szövegkörnyezetből kiragadva, messzemenő téves következtetéseket vonnak le belőlük.
Kövér László és a kötél, jó precedens...
Rosszindulatú félre értelmezésnek nevezném inkább.
Lazán össze lehetne ilyeneket kaparni zsidó blogokról, és magáról a partizánfosról, annak társoldalairól.
2007. 08. 29. 18:38
Elég negatív dolog hungarofóbnak lenni. Szegénykék szenvednek. Semmi pozitív módon nem tudják meghatározni magukat, csak úgy, hogy mindenki fasiszta aki nem ért egyet a hiszteroballib baromságaikkal. :))))
Concorde, amigo, concorde :D
2007. 08. 29. 18:42
Todo itt egy fogós kérdés, ha te terelsz úgy én is... szóval... ki a magyar? aki árpád leszármazottja vagy aki elfogadja a Szent Istváni államot? Épp nézem a HírTV-t és egy ipse azt mondta, hogy az ősmagyarok az igazi magyarok.
2007. 08. 29. 18:49
Aki magyarnak tartja saját magát, és magyar identitása van.
A hiszteroliberálisok még akkor sem azok ha nem zsidók...
Vannak magyar zsidók és vannak ide nem kötődő zsidók is.
Az utóbbiaknak nagyobb a hangjuk, hisz a médiafelületek nagyrésze az övék, de lehet hogy kisebbségben vannak a zsidók közt.
2007. 08. 29. 18:51
Nini, ír rólam is a p.info. :D
Nahát, egy lapon említenek minket Szacsival a partizánok!
Ez megtiszteltetés, köszönjük :-)))
2007. 08. 29. 18:54
tudod... Vajk keresztény aki a hatalomátvételkor kiírtotta a fél magyarságot.
2007. 08. 29. 19:01
Koppány rulez. :))
Főleg, hogy rocker volt. XD
Isten meg egy van. Az ősmagyarok a Napistenben hittek, és a különféle szellemekben, mitológiai figurákban. De egy Istenben.
Voltak köztük keresztények már István előtt is.
2007. 08. 29. 19:06
Ez egy karikatúra -ország. De ezt szeretettel mondtam. Én is egy karikatúra -állampolgár vagyok. És találkoztam egy öngyilkos macskával. Nem kéne most bedobni valami teljesen közönbös témát, míg lenyugszanak az indulatok? szélmalomharc feelingem csak nekem van? de hát mi a picsát keresek én még itt. Egyszer össze kéne hozni egy partyt, ahol az összes itt kommentelő részt venne. Főznénk, iszogatnánk..
Egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy élőben is ilyen hülyék lennénk...
2007. 08. 29. 19:19
Épp minap a tv2-n szó a talmudról, én néztem.
Itt meg rólad. Amiből téves következtetéseket vontál le. :)
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/08/24/Az_ervek_erve/
2007. 08. 29. 19:19
Cionista pánik Talmud-idézetek miatt - a TV2 elhatárolódik a gyűlöletkeltő könyvtől, olvasói levéllel és a videók linkjeivel
2007-08-29. 14:33:06
A legfőbb ügyészhez fordult a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége a Tel aViv2 keddi Mokka című műsora miatt, amelyben Tomcat a Talmudból idézett (tehát nem kitalált) felháborodást keltő mondatokat arról, hogy például egy nemzsidó megölése, becsapása, megerőszakolása a zsidó hittételek szerint nem bűn. 2001-ben a Mazsihisz-közeli SZDSZ-csürhe a Népszabadságban arra vetemedett, hogy a keresztény egyházakat felszólította "antiszemita" hittételei visszavonására*. Akkor nem volt ajvékolás és nem volt szó antikeresztény akcióról. A zsidó Tilos Rádió pedig büntetlenül megúszta azt is, hogy a kereszt mocskolása mellett nyíltan uszított a keresztények kiirtására.
A Mokka főszerkesztője a Talmud-ügy kapcsán elmondta: legközelebb körültekintőbbek lesznek (s feltételezhetően megkérdezik majdani vendégeiket: ugye nem szeretnének a Talmud gyűlölködő passzusaiból idézni?).
A Tv2 kedd reggeli Mokka című műsorában olyan kijelentések hangoztak el, "amelyek alkalmasak voltak (...) a magyarországi zsidóság elleni - akár tettleges - gyűlölet felkorbácsolására" - olvasható a magyarság ellen gyűlöletet zsidó körökben meglehetősen felkorbácsoló Mazsihisz Kovács Tamás legfőbb ügyésznek címzett, a szerdán elküldött levelében.
A szervezet arra kéri a legfőbb ügyészt, hogy tegyen meg mindent azért, hogy kivizsgálja, történt-e bűncselekmény a kedd reggeli műsorban. (Szerkesztőségünk gratulál az MTI-nek, amiért sikerült neki ilyen ártatlanul megfogalmazni, hogy a cionista lobbi helyi képviselője őrjöngve követelte a talmudista bosszút és szörnyűséges "szent" írásukból való idézések azonnali betiltását.)
Polgár Tamás többek között azt hangoztatta a műsorban, hogy a zsidóság egyik szent könyve, a Talmud erőszakos cselekményre buzdítja a zsidókat a keresztényekkel szemben.
"A Talmudban is szerepel, hogy a gójokkal szemben minden eszköz megengedett, (...) Egy gój megölése nem bűn, de benne vannak ilyen érdekességek is például, hogy egy három év alatti kislányt nyugodtan meg lehet ..., mert ugye visszanő a szűzhártyája" - idézte a nagy felháborodást kiváltó mondatokat a szerdai Népszava, és részben a szerdai Népszabadság is. (Szerk. megj: A felháborodás természetesen nem azért tombol, mert a kereszténygyűlölő zsidóság a mai napig erre a könyvre alapozza "értékrendjét", melynek következtében ellenünk folytonos háborút viselve él köztünk, hanem azért, mert valaki erre fel merészelte hívni a figyelmet.)
Egy Talmud-tisztelő
Szörényi Péter arra a felvetésre, hogy utólag megbánták-e a blogger szerepeltetését, azt mondta, hogy "ez a TV2 hatásköre, akár csak az is, hogy a jövőben szerepel-e még Tomcat a Mokkában".
"Sajnálatosnak tartjuk a történteket, és elhatárolódunk a szélsőséges kijelentésektől (tehát a Talmudtól, hogy egyértelmű legyen - a szerk.). Minden erőnkkel azon leszünk, hogy a jövőben ne fordulhasson elő még egyszer hasonló eset" - mondta az MTI-nek Lóránt Gergely, a TV2 szóvivője.
"A kijelentések minden alapot nélkülöznek" - hazudta Verő Tamás, a budapesti Frankel Leó utcai zsinagóga rabbija (elvégre keresztényeknek nem kell igazat mondani). Hozzátette: a több ezer oldalas, 64 kötetes Talmud teljes egészében kizárólag héber nyelven olvasható. (Ez is hazugság, hiszen ezzel nem cáfolta, hogy például a héberül is kiválóan beszélő Luzsénszky Alfonz XX. század eleji Talmud-fordításai és magyarul való kiadásuk hiteles. Ugyanez mondható el az anticionista Israel Sahak Talmuddal és judaizmussal kapcsolatos feltáró munkájáról. Verő kijelentése magyarul: annak értelmét csak és kizárólag zsidók magyarázhatják, melyre ugyebár nem hajlandók, hiszen nem kívánják a gazdanép felháborodását kiváltani. Inkább csendben gyűlölködnek és a háttérben fonogatják a szálakat. A Talmudot a Talmud parancsa szerint egyébként tilos oktatni nemzsidóknak. És, minő véletlen, a faji alapon működő zsidó iskolákban nincsenek is keresztények. Képzeljük el, ha a keresztény egyházak előírnák, hogy tilos Újszövetséget, vagy bármely keresztyén iratot zsidókkal ismertetni, valamint nem vennének fel zsidókat papnak. Egyébként e gyengeségnek köszönhető, hogy míg a fajvldő rabbik közt keresztény nincs és nem is lehet, a zsidók tudatosan épülnek be és fertőzik meg keresztény és keresztyén közösségeinket, egyre több a zsidó, cionista püspök. A magyar katolikus püspöki kar feje például a munkásőr és besúgó vezette Mazsihisz legjobb szövetségese, a holokausztista Erdő Péter. Franciaországban most patkolt el a zsidó érsek, Lustiger, akinek temetésén zsidó liturgia folyt! Eközben egy rabbit kirúgtak és mindenütt a világon kirúgják, ha kereszténnyel köt házasságot - a szerk)
"Magyarul mindössze körülbelül 0,01 százaléknyi szövegrész található kivonat formájában" - tette hozzá, megjegyezve, hogy vannak olyan antiszemita kiadványok, amelyekben a Talmudra hivatkozva szerepelnek "bizonyos félreértelmezett, félremagyarázott, rossz szándékú, uszító tartalmú megjegyzések". (Ki-ki döntse el magának, mennyire lehet jó- vagy rosszindulatúan magyarázni a fent vagy az alábbi linken elérhető kijelentéseket...)
A TV2 - nyilván megrettenve a talmudista zsidó bosszútól - gyorsan hivatásos kimagyarázkodót hívott a stúdióba. A produkció itt tekinthető meg (érdemes külön figyelmet fordítani az itt is szembeszökően megjelenő zsidó felsőbbrendűségi érzésből fakadó pökhendiségre).
(Jéney - MTI - az olvasók tájékozódását szolgáló magyarázatokkal ellátva és magyarítva)
Kapcsolódó: A Talmud népirtásra uszít, és ma is a legfőbb zsidó törvény
*Akinek megvan a 2001 körüli néphazugságos cikk, amelyben ún. hívő értelmiségiek - véletlenül 90%-ban zsidók és SZDSZ-esek - a keresztény egyházak antiszemita tankönyveiről és tanairól ugatnak, kérjük, küldje be.
Ugyancsak szívesen várunk egy jó recenziót a Luzsénszky-féle Talmud-fordításról.
Tisztelt embernek látszó tárgyak!
Kérlek, gondolkodjatok el azon, hogy a zsidóság által hazugnak minősített Talmud-fordítás mégiscsak igaz. Miért? A filozófus szerint “szeretet” teológiáját képviselő zsidók követték és követik el ezeket is:
A világ első terroristái éppen a zsidók voltak, amikor annak idején az 1945 körüli időkben sorozatos robbantásos merényletekkel akarták meggyőzni a Nyugatot (egyébként sikerrel), hogy ismerjék el izrael létrejöttét. Gondolom a felebaráti szeretet jegyében ölnek, gyilkolnak palesztinokat, és akármilyen más nemzet lányai, fiait, ha azoknak éppen arra van dolguk, vagy fel merik emelni a szavukat a zsidóság fajirtó politikája (mentalitása) ellen.
(Javaslom ezt a honlapot megtekintésre.)
Jelenlegi hazánkban is folyamatosan mérgeznek minket (lásd kálisó is), és milyen érdekes, azon emberek, akik ez ellen tehetnének (ha akarnának, de nem), azok mind-mind zsidók.
Végig lehet tekinteni a világon, és aki nem csak néz, hanem lát is (utánajár a dolgoknak), és nem hagyja magát becsapni a tv (a tv2 és az összes hazai csatornától) által, akkor egyértelmű lesz, hogy a zsidók, azok a mézes-mázas önsajnáló, öntömjénező, embernek hazudott tárgyak milyenek is valójában. Azt hiszem, elég is lesz nekem is egy Újszövetségbeli idézettel zárnom:
„Monda azért nékik Jézus: Ha az Isten volna a ti atyátok, szeretnétek engem: mert én az Istentől származtam és jöttem; mert nem is magamtól jöttem, hanem ő küldött engem. Miért nem értitek az én beszédemet? Mert nem hallgatjátok az én szómat. Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni.” Jn 8. 42-44 – Károli Gáspás féle fordítás.(Kuruc.info: a tetűhintások vélhetően ennek hitelessését is kétségbe vonják, mondván, a Hit Gyülekezetének nyilván más fordítása van)
(M. László)
2007. 08. 29. 19:22
A legviccesebb a reggeli műsor volt, amikor valami rabbiképzős prof próbálta valami irtózatosan gyengén cáfolni Tomcat-et. De olyan irtózatosan gyengén, hogy az megint csak külön bejegyzésért kiált. :)
2007. 08. 29. 19:25
Nem magamtól vontam le téves követketzetéseket. Sodi azt mondta, SF őszinte hangú bocsánatkérése ott van a kommentem alatt. Írtam hogy az nem SF, erre célzott rá, hogy de. Különben nem éredekeltek. SF-et is utálom meg téged is. ha meg ugyanazok vagytok, akkor is. Mint ahogy ti is engem.:)
2007. 08. 29. 19:37
Nemy vagyunk ugyanazok, és a cionistákat utáljuk.
2007. 08. 29. 19:42
Célzok rá hogy te vagy gobbi hilda. :D
2007. 08. 29. 19:46
Nem én vagyok Golda Mayer.
2007. 08. 29. 19:50
Vagy inkább Mária Magdaléna.. Ha már kurváztok.
2007. 08. 29. 19:51
Jaja, Sandra Lauer, vágom :))
2007. 08. 29. 20:01
Na most már megnézem, nincs-e fogyóban itthon a szappan....
2007. 08. 29. 20:06
Miért . Ki akarod mosni a szádat?
2007. 08. 29. 20:07
Ich bin unbesiegbär !!!! :)
2007. 08. 29. 20:09
Ich kaufe aine kilo tomaten.
2007. 08. 29. 20:09
Vazze, épp paradicsomot eszem. A zsidók hüllők :)))
2007. 08. 29. 20:13
nekem van a legnagyobb kukim bibibííí!
2007. 08. 29. 20:14
Nem igaz, mert nekem 24 centis, bibibiii....
2007. 08. 29. 20:18
még valaki, SF, MISI? Todo, Ki mekkorát tud hazudni?
A 24 centi az átlagfütyi nem?
2007. 08. 29. 20:20
Mindenkinek a nickje mellé kellene illeszteni. Látnám hogy ki a legnagyobb fasz. Tényleg. SF, Todo, közös fütyitek van?
2007. 08. 29. 20:22
Marhaság :)
Azaz szó szerint faszság. Volt egy hülye osztálytársam, mindenre azt mondta hogy faszság, de ez most tényleg az.
2007. 08. 29. 20:23
Az Fekete Nap, azaz Black Sun.
http://www.666blacksun.com/Main.html
2007. 08. 29. 20:24
Jóvan na. csak szeretném tudni, mi a kapcsolat közted és SF közt.
2007. 08. 29. 20:26
Az ortodox zsidók is feketében járnak, meg a többi őrző védők is.
Ha ettől feltámad a fasizmus, akkor az valójában nem ettől támad fel, hanem népakarat. Jaj de nyakatekert mondat :)
2007. 08. 29. 20:26
egyik a jobb, másik a bal here és csüngnek egy fasz alatt, mint plö szálasi.
2007. 08. 29. 20:26
Láttam már.
Ezt most a Gárda alá szántam, amit előbb írtam.
2007. 08. 29. 20:27
Szálasi nemzeti hős volt, a koronát és az ereklyéket megmentette a zabráló oroszok elől.
2007. 08. 29. 20:30
meg sok embert az élettől.
2007. 08. 29. 20:35
Nem igazak a zsidók vádjai vele szemben.
2007. 08. 29. 20:36
nem csak zsidók mondják... vagy azt flasheled, hogy rajtatok kívül mindenki zsidó?
2007. 08. 29. 20:42
Most Komolyan . Én elgondolkoztam azon amit Fidesz Lajos mondott. Itt játszadozunk egy olyan témával, ami kivétel nélkül itt mindenkinek Borzalmas lenne. Sotko, nekünk van halottunk. Neked is, nekem is. Nekik is vannak áldozataik. Vagy így, vagy úgy. Lényeg, hogy nem mi vagyunk a hibásak Magyarországi bajokért. Mint ahogy a háború előtt sem mi voltunk.én sem beszélek senki kiirtásáról, aki pedig megteszi, az potenciális gyilkos.
2007. 08. 29. 20:53
A neoliberalizmus amit a zsidók futtatnak fel manapság, a korporatív és központosító mivolta miatt az amit ti fasizmusnak értetek. A hungaristák a nemzetközi nagytőke ádáz ellenségei voltak, és épp ezért kiabál rájuk a nemzetközi pénzemberek kezében levő média kígyót békát.
2007. 08. 29. 20:53
De nem gázkamrában halt meg, mivel ott senki sem halt meg.
2007. 08. 29. 20:59
Mondtam, hogy nagy fasz vagy.
("Nem igaz, mert nekem 24 centis, bibibiii...." - sodika)
2007. 08. 29. 21:02
Ők nem mondanák ha a zsidómédia és a zsidók által írt, íratott tankönyvek hazugságain túl tekintenének. Különben is, a saját hazámban jogom van hungaristának lenni, azaz a magyar érdeket előtérbe helyezni.
A mai formában megjelenő nemzeti szerveztek létezése annak egyenes következménye, hogy az idegen fegyverek által hatalomra segíett hazaáruló kommunisták és örököseik 60 éven át hugyoztak magyar földre.
Ez nyilvánvaló! A saját hazájában az, akinek az a meggyõzõdése legyen csak nyilas.
Hja kérem, édes elvtárs ,...a szabadság és a demokrácia paklijában sok minden ott kell legyen. Beezony!
Ezért a demokrácia mindigis bonyolultabb volt, + törékenyebb is, mint egy egyértelmü, egyenes, jó diktatúra.
Ami egyszerü, mint egy faék, ----de ugyanolyan hatásos is.
Tetszettek volna azt konzerválni.! Mostmár ugyanis nem lehet ujra megteremteni.
Kegyetlen az élet!
A moszad a határainkon bévül mitis kereshet bármikor is?
A bolsevikok örökösei, akiknek (p)apjait a Horthy-rendszerben szarrá verték ,mára túlságosan is megszokták, hogy Magyarország az ő szemétdombjuk, amelyen akkor kukorékolnak, amikor akarnak és ott, ahol ők azt szeretnék.
Hadd fűzzek ehhez néhány gondolatot.
Sehol se lennének, ha szovjet nem gyalázza végig Magyarországot, és a szövetséges légierő hadászati fölényét kihasználva nem bombázza porig a civil célpontokat, nők, gyerekek, sebesültek, öregek ezreit küldve a másvilágra.
Sehol se lennének.
Se támogatásuk, se efogadottságuk nem volt, és nem is let volna 1919-es cselekményeiket követően soha a kurva büdös életbe.
Diadalaratásukat nemzetellenes fegyverek erejének köszönhetik, ideológiájuk létezése vérfertőzés eredménye.
Mindannak, ami most történik 17 éve kellett volna lezajlania.
Akkor nem lehetett, mára viszont akkorára növekedett a rohadás, hogy már lkerülhetetlen, hogy ép nemzetrészek küzdjenek az életükért.
Ennek vagyunk tanúi.
A nemzetellenes bűnözők gúnyolódnak a nemzeten, gúnyolódnak a tengernyi szenvedésen és áldozaton, amibe a túlélés került, bohócruhákba öltözött provokátorokat küldtek az utcára.
Talán jó mulatságnak szánták.
2007. 08. 29. 21:03
Konkrétan az AFA és a BUZI bohócokról van szó...
2007. 08. 29. 21:03
Színvonal vazze XD
2007. 08. 29. 21:05
Légierő, ha mondom, barom aki elhanyagolja a légierőt. Mi azt tessük. Mellesleg szekeres imre zsidó, ahogy azt Franka Tibor is írja a gyurtsány könyvben...
2007. 08. 29. 21:06
A nevetés a torkukra fog forrni.
2007. 08. 29. 21:07
P, zsindexbérenc vagy. A comment.com blog egyik adminja.
Macska ügy ha emlékszel, toepler ügy.
2007. 08. 29. 21:33
Senki sem halt meg gázkamrában? Tyűha gyere már le a tudatmódosítókról!
2007. 08. 29. 21:33
Senki sem halt meg gázkamrában? Tyűha gyere már le a tudatmódosítókról!
2007. 08. 29. 21:34
Hazudsz zsidó. Művelődj.
http://vho.org/aaargh/magy/magyar.html
2007. 08. 29. 21:37
Tényleg 6millióan haltak meg?! Tényleg voltak gázkamrák?! Tényleg volt erre állami szinten elrendelt parancs?! Volt e 6millió zsidó e Európában 1940 után?!......
"Azért kellett krematóriumokat berendeznünk, hogy azoknak a foglyoknak a hulláját elégessük, akik fertõzéses betegségekben haltak meg. És ebbõl fonnak nekünk kötelet, hogy azon akasszanak föl minket" Heinrich Himmler
A zsidó világkongresszus képviselõivel folytatott beszélgetése alkalmából 1944-ben.
Richard Harwood író és a második világháború politikai és diplomáciai kérdéseiben
szakember. Ezidõszerint a Londoni Egyetem alkalmazottja. Harwood úr érdeklõdése Paul Rassinier befolyása alatt fordult a háborús bûnök fel. Rassinier úr nagy mûvének sok hálával tartozik ez a kis kötet. A szerzõ e pillanatban az 1945-46-os perek feldolgozásával foglalkozik.
A magyar kiadás elõszava.
A fenti mû Angliában nagy feltûnést keltett. Colin Wilson, angol író a következõ
megjegyzést tette a mûre: " Ha valami tényleg nem stimmel és a tényeket eltúlozták, akkor nem szabad félnünk, a valóságot megkeresni és felszínre hozni. Az a véleményem, hogy hazugságok, akkor is, ha nemes ügy szolgálatában állnak, nem használnak senkinek." (Books & Bookmen, 1975 februárjában).
LAZARE Bernard, Antiszemitismus
Ez a könyv megdönti mind az antiszemitizmus mind a zsidó védekezés ideológiai alapját.
Tényekbõl indul ki és alaposan tanulmányozza a zsidó közösségek kapcsolatát nemzsidó társadalmi környezetükkel. Ez válasz Drumont zavaros antiszemitizmusára és annak tükörképére sok zsidó fantáziájában, melyet saját történelmükrõl képzelnek. Lazare 1903-ban halt meg, mielõtt még láthatta volna a cionizmus fejlõdését, melynek õ volt az elsõ kialakítójainak és kritikusainak is egyike.
FAURISSON Robert, Válasz Jean-Claude Pressacnak a gázkamrák kérdésérõl
Kik a revizionisták? És mit állítanak?A hetvenes évek vége óta beszélnek róluk. De szinte soha nem látjuk vagyhalljuk õket, és érveik, ha egyáltalán, csak ellenzõik cáfolatából lesznekismertek. Nem szabad írásaikat olvasni. A törvény tiltja. Törvény elé állítják õket, testileg bántalmazzák õket, bezárják õket. Miért tulajdonképpen?A revizionisták ellen külön törvényt hoztak, a Fabius-Gayssot törvényt. Egymásik külön törvény van ellenük elõkészületben, a Korman-Gaubert(Goldenberg) törvény.Ezzel egyidõben kinyilatkoztatják, hogy a revizionisták halottak. Halottak, ésel vannak temetve!1993-ban megjelent könyvében Les Crématoires d'Auschwitz. La Machineriedu meurtre de masse (Auschwitz krematóriumai, a tömeggyilkossággépezete), az gyógyszerész Jean-Claude Pressac válaszol a franciarevizionisták fõ gondolkodójának, azaz Faurisson professzornak, akit sohanem nevez nevén, de akire utal -új, tudományos és cáfolhatatlan érvekkel.Legalábbis így hangzik egy lármás, az egész világon szárnyra kapottmédiumkampány fõ szólama.
FAURISSON Robert, Új ismeretek a "végsô megoldás" kérdéshez.
Hogyan jutottak a britek Rudolf Höss, az Auschwitzi parancsnok vallomásához.
Rudolf Höss volt Auschwitz három egymást követõ parancsnoka közül az elsõ. Gyakran nevezik õt "az" auschwitzi parancsnoknak, és írásai, melyeket "Az auschwitzi parancsnok" címmel nyilvánosságra hoztak, közismertek. 1946 április 15-én jelent meg az IMG (International Military Tribunal = Nemzetközi katonai törvényszék) elõtt tanúként, és a világ sajtójának képviselõi elõtt bevallotta a legszörnyûbb bûnt, melyet az emberiség valaha is megért. Azt vallotta, hogy Himmlertõl személyesen kapta a parancsot a zsidók megsemmisítésére. Becslése szerint Auschwitzban 3 000 000 embert öltek meg, ebbõl 2 500 000-t a gázkamrákban. Ezek a vallomások hamisak voltak. Kínzásokkal zsarolták ki õket tõle. 1983-ig kellett várni, hogy megtudjuk, kik voltak a kínzók és hogyan kínozták.
FAURISSON Robert, Elie Wiesel: Egy híres hamis tanú
Wiesel, aki nagyon szeret Istennel beszélgetni, azt mindja Neki:'De ezek az emberek, akiket elárultál, akiket megengedted, hogy kínozzanak, lemészároljanak, elgázosítsanak, elégessenek, mit tegyenek? Elõtted imádkoznak!' (Éjszaka, New York, Discus/Avon Books, 1969, 79 o.) Ugyanennek a könyvnek az elõszavában François Mauriac megemlítette a gázkamrákat és a krematóriumot. (8.o.) Elie Wiesel 'tanúvallomásának' négy fontos oldalát eredeti kézírásban reprodukálta Pierre Guillaume, Droit et Histoire (La Vieille Taupe, 1986),. 147-150 o. Az éjszaka német nyelvû kiadásában (Die Nacht zu begraben, Elischa [Ullstein, 1962]), 14-szer fordították a 'krematórium' szót helytelenül 'gázkamrának'.
BAN Tamas, A Holocaust Tagadas : A Faurisson-ügy
Az eset következtében Chomskynak érthet? mód válaszolnia kellett az intoleráns francia értelmiség egynémely kérdésére. Itt most eltekintenék az ügy diszkrét báját kiválóan jellemz? tényt?l, hogy tudniillik Chomsky egy legálisan kinyomtatott könyv el?szavában ostoroz, kiállt szóért, veri magyarán veszettül az asztalt, hogy Faurisson szót kapjon végre. Elég lett volna kett?t lapozni, Noam, Faurisson ott beszél. Vagy elég lett volna a bibliográfiára tekinteni, hogy megnyugodhassunk, Faurisson publikált korábban is. Vagy elég lett volna a Le Monde 1978 december 29-i számát kinyitni, hogy ott tudós fejtegetéseit olvashassuk arról, hogy miért nem létez(het)tek gázkamrák.
LEUCHTER Fred, Leuchter-jelentés
A 'Leuchter-jelentés' végkövetkeztetése:
"Miután Auschwitzban, Birkenauban és Majdanekben áttekintettük az összes anyagot és megvizsgáltunk minden helyszínt, a bizonyítékokat megsemmisít? erej?nek találjuk. Ezen helyek egyikén sem voltak kivégzésre szolgáló gázkamrák. A szerz? legjobb tudása szerinti mérnöki szakvéleménye, hogy a megvizsgált helyszínek állítólagos gázkamráit sem akkor, sem most nem használhatták kivégzésre, és soha senki nem vélhette komolyan, hogy ezek ilyen feladatot láthattak el."
WEBER Mark, Simon Wiesenthal: A csaló 'nácivadász'
Több mint 40 évig követte Simon Wiesenthal 'naci bûnözõk' százait bécsi 'dokumentációsközpontjából'. Munkájáért, mint a világ legprominensebb 'nácivadásza' néhány kitüntetést és számos díjat kapott, többek között Németország legmagasabb kitüntetését. Egy Fehérházi ünnepségen 1980-ban a könnyesszemû Carter elnök az US kongresszus külön aranyérmével tüntette ki. Reagan elnök 1988 novemberében a század egyik 'igazi hõsének' nevezte.
Ezt az élõ legendát hízelgõ módon ábrázolta Laurence Oliver az 1978-as fantáziafilmben 'A brazíliai fiúk' és 1989-ben Ben Kingsley alakította õt a HBO televíziós filmjében: 'Gyilkosok közöttünk: A Simon Wiesenthal történet.' A világ legismertebb holokauszt szervezetét róla nevezték el: 'A Los Angelesi Simon Wiesenthal központ'.
Wiesenthal hírneve mint erkölcsi példakép indokolatlan. Az ember, akit a Washington Post a 'Holokauszt bosszúangyalának' nevezett, az igazságot sokak által nem ismert módon, dokumentált módon tiporta nem egyszer lábbal. Hazudott saját háborús tapasztalatait illetõen, hamisan mutatta be háború utáni 'nácivadász' eredményeit és aljas hazugságokat terjesztett állítólagos német atrocitásokról.
NEY Joannes Peter, Wannsee-Jegyzõkönyv - egy hamisítás anatómiája
Ha egy dokumentum arra szolgál, hogy azzal valamit bebizonyítsanak, akkor elõször azt kell bebizonyítani, hogy a dokumentum valódi és az információ, melyet tartalmaz, a tényeket tekintve helyes. Egy dokumentum valódiságának egyik feltétele, hogy a használt anyagok és technikák, mellyel az információt kódolták és tárolták, az állítólagos elõállítás idején már léteztek. Technikai, kémiai és fizikai módszerekkel ma többféle módon megvizsgálható, hogy a fölhasznált papír, az írás színe, az íróeszközök és hasonló dolgok az állítólagos elõállítás idején már egyáltalán léteztek-e. Ha ez nem áll fönt, akkor a hamisítás tényét bebizonyítottuk. Ha például egy állítólag a múlt században írt dokumentumot egy a századunkból való írógéppel írtak, akkor ez biztosan hamis. A holokauszt dokumentumok vizsgálatának ezt a módszerét megkísérelni eddig nem volt lehetséges, mert ezeket féltékenyen õrzik a levéltárakban és minden kísérletet arra, hogy ezeket természettudományosan fizikailag megvizsgáljuk, csírájában elfojtanak.
A revizionizmus valódi tétje
A történész revizionisták és a holocaust elmélet hívei közötti ellentét egyre inkább ideológiai színezetet kezd ölteni. A tényeket a politikai érdekek támogatására használják és a közvélemény számára a vita már régóta nem történelmi, inkább ideológiai harc. A revizionizmust egyre inkább a rasszizmus, az antiszemitizmus és a nácizmus reinkarnációjaként próbálják beállítani. Eme törekvés abban csúcsosodik ki, hogy a revizionisták szemére vetik, hogy úgymond megkísérlik tagadni a zsidóellenes náci politika létezését, lekicsinyelni az áldozatok és családjaik szenvedését, tagadni a háborús koncentrációs rendszer poklát. Ugyanakkor a genocídium-tézis védelmezõinek, akiket valósággal terrorizál a genocídium hitelességét bizonyító nyilvános vita, nincs más választásuk a legkülönbözõbb / köztük zsidó / körökbõl eredõ kételyek megválaszolására, mint a tézis "hivatalosan" elismert mítosszá való emelése, amelynek hitelét eleve tilos megkérdõjelezni és amellyel kapcsolatban minden kérdés obszcénnek minõsül. A vita tisztázásához a kérdés valódi tétjének meghatározása szükséges.
ZÜNDEL Ernst, A Zündeloldal
Bevezetõ
I. Rész- A revizionisták állítása: A holokauszt hasznot hozó háború utáni propaganda, amely szisztematikus és alattomos kampányként kezdõdött a II. világháború alatt, mint a finánctõke stratégiája, csapatösszevonásra és arra, hogy a világot, elsõsorban Amerikát egy háborúba bevonja, amely valójában testvérharc volt.
II. Rész- A revizionisták állítása: Nincs rá bizonyíték, hogy a holokauszt, amelyet a holokausztot támogató bizottság (Holocaust Promotion Lobby) és a rendkívül politikus Hollywoodi filmipar bemutat, valóban létezett.
III. Rész- A revizionisták állítása: A holokauszt áldozatainak számát felelõtlenül eltúlozták.
IV. Rész- A revizionisták állítása: A Harmadik Birodalom hivatalos politikája a zsidókkal szemben a kivándorlás volt és nem a megsemmisítés.
V. Rész- A revizionisták állítása: Egyetlen iratot sem találtak Hitler aláírásával, amely a zsidók kiirtását rendelte volna el.
VI. Rész- A revizionisták állítása: A Zyklon B gáz egy rova
2007. 08. 29. 21:37
VI. Rész- A revizionisták állítása: A Zyklon B gáz egy rovarirtószer. Nem alkalmas tömeggyilkosságra.
VII. Rész- A revizionisták állítása: A Zyklon B gáz nagyon mérgezõ. Ostobaság lett volna és nem lett volna produktív, a Harmadik Birodalomnak dolgozó munkaerõket azzal veszélyeztetni, hogy velük hullákat huzassanak ki gázkamrákból, ahol azokat állítólag 'elgázosították'.
VIII. Rész- A revizionisták állítása: Az amerikai kivégzési szakember, Fred Leuchter azzal ért el átütõ sikert, hogy bebizonyította, az ún. gázkamrákat Auschwitzban nem lehetett volna az állítólagos cél érdekében használni.
2007. 08. 29. 21:38
Na jó, az tényleg túlzás, hogy senki nem halt meg elgázosítás során, mert az értelmi fogyatékosok aktív eutanáziáját a kezdeti időszakban bevallottan ezzel a módszerrel hajtották végre a nácik.
Az viszont a koncentrációs táboroket illeti, ott már tényleg egészen más a helyzet, mert ezeken a helyeken valóban nem voltak gázkamrák.
2007. 08. 29. 21:39
Nyehehe mindig csak a kopi semmi érvelés :D
2007. 08. 29. 21:40
Ez mindig övön aluli. Talán nem kellene todo
Nem kell utólagos(ön) igazolásokat keresni.Vér tapad minden szavadhoz, amit ebben a témában írsz, mégpedig a véreim vére.
Talán ezt nem kellene.
2007. 08. 29. 21:41
Amerika állítólag a titkos börtönök lakóit, miután már nincs mit több információt kiszedni belőlük, elgázosítja. 9/11 es, antiwar.com oldalról van az info. Mindez most történik, a zsidómédia pedig hallgat.
2007. 08. 29. 21:41
"Hazudsz zsidó. Művelődj."
Azért Todo egész tömören, és lényegretörően tud fogalmazni, azt nektek is el kell ismerni, zsidók. :))))
2007. 08. 29. 21:41
Matyi, a zsidóság létszáma a harmincas évek végén és 1945ben majdnem megegyezett. Akkor ki halt meg??? :)
2007. 08. 29. 21:42
Ez értelmetlen vádaskodás, a háborúban ezer okból meghalhattak, még a munkára elhurcoltak is.
2007. 08. 29. 21:44
Számoljuk össze 1919 óta hányszor öltek magyart zsidó érdekek céljából. Igen, az abortusz is részben ide tartozik. A feminizmust zsidók hozták létre. Hogy bomlasszák a család intézményét, és egyéb okokból.
2007. 08. 29. 21:46
Matyi szerintem rejtőzködő zsidó, vannak ilyenek, vallásuk szerint megtehetik, hogy letagadják zsidóságukat. Persze interneten minek is. :)
2007. 08. 29. 21:47
Todo, én ISMEREM Matyit. és nyugodtan elhiheted, NEm zsidó. Nagyon nem.
2007. 08. 29. 21:49
SF, és Todo soha nincs jelen egyidőben.. Hol van SF?
2007. 08. 29. 21:50
Attól hogy Matyi nem fogadja el, az igazság még igazság.
Aki tud angolul, itt sok cikket megtalál a revizionista témában:
http://www.zundelsite.org
http://www.vho.org
2007. 08. 29. 21:53
Alszik. Én is aludni fogok. Lehet hogy sziámi ikrek vagyunk, nem?
Azoknak van egyforma bioritmusuk.
Nem 6 millió hanem kétszázezer körüli. És ők sem úgy és azért.
Viszont katonáskodniuk NEM kellett, ebbe még több belehalt volna. A keleti fronton, például. E helyett munkaszolgálat, meg munkatábor. Hát, nem mindegy, életet kockáztatni a fronton, vagy nyugis igaz kényszer-körülmények közt dolgozni.
2007. 08. 29. 21:54
Aki ennyire filoszemita az tiszteletbeli zsidó, szerintem.
2007. 08. 29. 21:55
Ahogy még régen Bácsfi Diána fogalmazott:
"A filoszemitizmus egy szellemi rassz." :DDD
2007. 08. 29. 21:55
Amúgy meg HAZUDSZ MAGYAR! vagy HAZUDSZ KERESZTÉNY! vagy HAZUDSZ GOJ! vagy elmész te a számításaiddal a kúrva anyádba! És akkor még finom voltam és nőies!
2007. 08. 29. 21:58
Egy komment a zsidók kedvéért. XD
Nőies vagy, mert buzi vagy, igen, egyértelműen.
Ha cionista bűnözőket mentegetsz a hazudozásoddal - konkrétan a liberális baromságaidra utalva ezzel - akkor te is cionista vagy.
Azokat pedig utálom. Mert kártékonyak, és azért. Nem kötelező bugris ótvar libernyáknak lenni!
2007. 08. 29. 22:00
Ó, megvan hol támadjalak, hazug. Tilos rádió, sickratman. Isteníted, faszfej, miközben azok turbócionisták és hungarofóbok.
Még a Demokrata is megírta. Bencsiknek is kiverte a tilos a biztit.
"mert itt a cionisták mondják hogy ők az áldozat, és a keresztényeknek TILOS annak lenni" XD
2007. 08. 29. 22:01
Attól sotko, hogy nem írok a blogodra, még olvasom. :D
2007. 08. 29. 22:01
szóval az a helyzet, hogy ha a faszod hegyére állsz egy tűsarkú szőrös lakkcipőben és énekled az internacionálét miközben egy náci zászló lóg ki a seggedből, akkor sem mondok le az elveimről. Én is utálom a magadfajtákat, de valahogy nem visz rá a lélek, hogy megöljelek... ilyen fejjel rosszabb ha élsz!
2007. 08. 29. 22:03
Nektek azok az elveitek hogy nincsenek elveitek. A nihil, az ateizmus, a materializmus, a liberalizmus. Izmusok, bizony.
De te még ráadásul összekevered a szezont a fazonnal, és nem is ismered a politikai életet, csak a hazug zsidómédiából.
2007. 08. 29. 22:04
Olvassad csak! Amúgy nem istenítek senkit! Vannak kedvenceim akikre felnézek és elismerem a munkáságukat... ha gondolod felsorolom, de úgyis le cionistázod őket, bár tudsz olvasni mégsem tudod mit jelent ez a szó!
2007. 08. 29. 22:04
SF hidd már el hogy te rosszabb vagy mint Barangó (piásan)
Sőt nem is egy kategória.
2007. 08. 29. 22:04
Még akkor is ha egy dávidcsillagos zászlót nyelsz le egészben vagy véletlen ráülsz egy menórára és az megerőszakol :))
2007. 08. 29. 22:05
Lehet, hogy kicsit több közöm van a médiához és a politikához mint neked... bár 22 centis fasz vagy, így ki tudja?
2007. 08. 29. 22:06
Nem hiszem el. Ő józanul is ilyen, és a kollégái is.
Mindez a talmudizmusból következik. Ami még a talmudot nem ismerő zsidókra is kihat.
2007. 08. 29. 22:06
Te valóban buzi vagy, fallosz fetisiszta bolond.
2007. 08. 29. 22:08
Jó élő példa a kurucos cikkekre. Nincs az a zsidó gazember akit ne védenétek puszta faji szolidaritásból.
Épp ezért érdemes általánosítani mert sok zsidó cionista és nem tudhatjuk melyikük az. Sose bízz egy zsidóban.
Ez önvédelem. Ehhez jogunk van.
A médiazsidóban se bízzunk, mert hazudnak.
2007. 08. 29. 22:09
Inkább a Divizio 88, kössz XD
2007. 08. 29. 22:09
Anticionista honlap ez is :
http://www.lakatospal.hu
2007. 08. 29. 22:12
Hát én szeretem a Tilos rádiót .És már naggyon régen. Akkor cionista vagyok? Baszus ők is rajta voltak a wiwemen amíg le nem töröltem amiatt a fasz misi miatt. Ettől már cionista vagyok? A kultiplexbe szerettem a legjobban moziba járni. Ez is cionizmus? És ha meghallgatom az izraeli himnuszt, amiben benne van hogy CION, akkor cionista vagyok? Enyi a cionizmus? ettől féltek ennyire?
2007. 08. 29. 22:13
A szdsz majd most hiller zsidó álétal vezetett kulturális és oktatási (most már a kettő összeolvadt) tárca a PANKK program keretében liberális és punk együtteseket támogat csak, a Kárpátia, Ismerős Arcok stb. semmit sem kapnak.
Az uszító hétközna PICSA lódások anno kapott támogatást, a szdsz-es kendermagos anima is, és a kommunistaszerű anarchista punkbandák is.
2007. 08. 29. 22:15
Cion Bölcseinek jegyzőkönyvei. A zsidók világuralmi törekvései. Van ott minden : herrenvolk, tiszta vér, kiválasztottság-tudat, más népek lenézése, erkölcsrelativizáció a zsidó érdekeknek megfelelően, és még ami álmosan nem jut eszembe, a zsidó szupremácia jó téma lesz holnap a blogomra. XD
2007. 08. 29. 22:16
Nem a zene meg a kultúrház a baj, hanem az hogy kizárólagosan uralkodni akarnak minden felett, a gondolatainkat is beleértve.
2007. 08. 29. 22:18
Ha azok lennénk aminek a zsidómédia hazud minket, már elsöpörtük volna őket, vagy eleve a fejünkre sem nőhettek volna.
2007. 08. 29. 22:20
Ugyanmáááá. Ez több szót nem is érdemel. Felejtsétek már el ezt a baromságot. Na.
2007. 08. 29. 22:20
Úgy van, a zsidók kiforgatják a szavainkat, és mindig hisztiznek ha kicsit is kritizáljuk őket. Mindjárt holokauszttal jönnek.
A török mennyi magyart kiirtott, mégis a törökök szeretik a magyarokat, és a magyarok se gyűlölik a törököket.
Mert nem a bosszú népe.
2007. 08. 29. 22:21
Az hogy a cionisták éppen olyanok mint amilyennek a zsidómédia és a zsidó hatásra íródott tankönyvek a nácikat hazudják.
2007. 08. 29. 22:23
most is te hoztad fel, nem én.
Hapták elő szokott még fordulni valahol? Szeretnék kérdezni tőle valamit.
2007. 08. 29. 22:24
A cionizmus rasszizmus. És elég, ha a véleményvezér zsidók cionisták, a közpolgár zsidók (utálom a kisember kifejezést, tehetetlenséget sugall) mennek utánuk vakon. A tilos téma is ezt bizonyítja.
2007. 08. 29. 22:24
SF mi lenne, ha nem beszélnél faszságokat arról amihez nem értesz?
2007. 08. 29. 22:24
Üzenjünk neki, de ő nappal szokott kommentelni, nem tudom.
2007. 08. 29. 22:25
Faszság vagy te magad, mihez értesz tökfej? Punksághoz? :D
2007. 08. 29. 22:27
Annyira azért nem fontos.
2007. 08. 29. 22:27
Ahhoz hogy " Jézus fattyú volt", "Orbán köpönyegforgató fasiszta patkány" meg hogy "pusztuljanak az egyházak éljen barangó" ??
Nem kell diploma ahhoz hogy a talmudi sötétséget és gyűlölködést felfedezzük ebben.
2007. 08. 29. 22:27
Tudjátok-é miért hisztizunk ha fikáztok? Nos azért, mert azon dolgozunk, hogy lehetőséget adjunk mindenkinek a kitörésre, és mit kaponk cserébe? Hát ezt: ROHADT GECI CIONISTA SZAPPAN! Te jó pofát vágnál ahoz, hogy miközben szopsz valakit az szöges baseball ötővel üt?
2007. 08. 29. 22:29
Ezeket nem részegen mondták, és nem is mindet a barangó mondta. Mellesleg nekem vannak meg régi sziámi azaz müller péter zsidó zenésztől dalok, dalszövegek. Trágár és közönséges, nyilván a figyelmet felkeltendő. A legprimitívebb dolog ilyennel felhívni magunkra a figyelmet.
2007. 08. 29. 22:29
A rif szappan csupán rémmese, persze hazugoknak jó mert ezzel lehet riogatni meg antiszemitázni.
2007. 08. 29. 22:30
Sf már elmondtam, hogy ha klasszikust idézel akkor pontosan tedd! Semmi olyanról nem volt szó amiről most ugatsz! Másfelől, van egy olyan érzésem, hogy 3 szakmám van és mindegyikben kiemelkedőt alkotok, te valszeg csak a faszveréshez értesz, nomeg kopizgatod a : "azért nem értek semmihez és nem értem el semmit, mert a büdös zsidók itt vannak" mondatot.
2007. 08. 29. 22:31
A budai várból való kitörésre a bolsevikok vörös hadserege adott lehetőséget, ma pedig az országból való kitörésre vannak rákényszerítve sokan. Azaz hogy külföldön dolgozzanak.
2007. 08. 29. 22:31
SF a művészetről nem nyitok vitát, hiszen olyan merev vagy mint ha lófasz lenne a seggedben... nem vagy elég inteligens a művészetek befogadásához!
2007. 08. 29. 22:32
Sotko, szívem a zsiráfos cuccot te írtad? Szétröhögtem magam.
Hogy juthat ilyen valakinek az eszébe? : -)))
2007. 08. 29. 22:33
Komoly mi? Ennek is van egy sztorija... de talán az a magyarázat, hogy én ilyen vicces fiú vagyok.
2007. 08. 29. 22:34
Akkor Adolf Hitler is klasszikus, elvégre a klasszikusokat tisztelem XD
2007. 08. 29. 22:36
A regös meg a konrád, spiró, esterházy féletrágár magyargyalázáshoz?
Nem vagy elég nyitott, a Divizio 99 és az Archivum együttes dalainak befogadásához, libsi. !!!!!
2007. 08. 29. 22:36
Adolf Hitler? Jah az a vicces-bajuszú csávó abban a hülye kalapban... a némafilmes?
2007. 08. 29. 22:37
Halló Láger rádió, szív küldi kivánságműsor. Divizio 88-tól kérném a Halál a zsidókra című számot, mert ők nagy művészek és én azt be tudom fogadni
:-)))))
2007. 08. 29. 22:37
Akkor haragudott meg Hitler arra a komikusra, addig szerette, ez is igaz.
2007. 08. 29. 22:40
Na látod ez a baj Chaplin zsidó volt és zseniális... Woody is zseni... sőt Einstein is az... mind mind zsidók, de vajon akkor is utálnád őket, ha nem azok lennének?
2007. 08. 29. 22:40
Na látod ez a baj Chaplin zsidó volt és zseniális... Woody is zseni... sőt Einstein is az... mind mind zsidók, de vajon akkor is utálnád őket, ha nem azok lennének?
2007. 08. 29. 22:44
Te meg egy tehetségtelen fasz vagy aki a soros meg a hiller bukszájából kap faji alapon támogatást. Közvetve az ekhó is ide tartozik.
Magyar, nemzeti együttesek számait nem játsszák a zsidaj kereskedelmi rádiók : klub rádió, rádió 54, danubius, láger, juventus stb.
Csak a Lánchíd, Másik, és egyéb nemzeti rádiók.
2007. 08. 29. 22:45
Személyesen őket nem utálom, de amit képviselnek/képviseltek, azt igen.
2007. 08. 29. 22:48
na most akkor mondok egy olyat, hogy magadalá fosol... én sem kapok támogatást, sem soroséktól sem a pankkk programból... sem hillertől, sem ekhó kollégánktól... és képzeld az én dalaimat sem játszák a rádiók... na jó a saját rádióm igen de az más tészta.
Na mindegy, hogy ne legyen fejtörés: grafikus vagyok elsősorban.
2007. 08. 29. 22:56
meg lehet nézni valahol a munkáidat?Jaj akartam kérdezni, hogy az amatőr zenekarokkal foglalkoztok -e még. Van itt egy kis banda. Édesek, lelkesek. Kapnak kölcsön egy stúdiót, hogy felvegyék az anyagot. Tényleg jók. Ha sikerül megcsinálniuk, lehet majd még küldeni hozzád demót?RHCP számokkal kezdték, még elsős másodikos korukban, de már saját számaik vannak..
2007. 08. 29. 22:58
Nam, te fikázó vagy elsősorban, a nemzsidókat, konzervatívokat, nacionalistákat fikázod. Olvaslak ám, nehogy azt hidd. XD
2007. 08. 29. 23:00
persze! [email protected] ide lehet küldeni mindennemű jelentkezést és dalokat! A munkáimat elég sok helyen lehet látni, a publikus képeim amiket találtam felnyomtam ide: http://uy.hu a teljesség igénye nélkül!
2007. 08. 29. 23:02
Pohotoshop fetisiszta. Az a te fejed a "hivatalos közlemény" című eltorzított képen a meseharppal oldalon? :))
2007. 08. 29. 23:08
Szerinted? Amúgy nem vagyok ps fetisiszta miután ez a munkám... de ha itt tartunk akkor vagánykodhatnál a grafikai tudásoddal... pölö quark, illustrator... azokat is használom, azokat mégsem említed... na mindegy szeretnél még látni?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.