Nemzeti építkezés
Az áldást sodika küldte 2008. március 19., szerda - 17:26-korKategóriák: Hunnia
Címkék: hunnia laszlo toroczkai
48 komment
Az alábbi levelet az előbb küldtem el a Kuruc.info-nak.
Tisztelt Szerkesztőség!
Tóth Péternek, a Jobbik szegedi alelnökének Toroczkai Lászlóhoz címzett soraiból nekem nagyon úgy tűnik, mintha ő a radikális jobboldalon belül a konstruktív építkezést szinte kizárólagosan a Jobbik privilégiumának tekintené, szembeállítva ezzel Toroczkai és Budaházy úgymond „antidemokratikus radikalizmusát”.
Ehhez képest érdemes megnézni Toroczkai László március 15-én elmondott beszédének vonatkozó részletét a nemzeti pártok és az „építkezés” kapcsolatáról, mely teljesen olyan, mintha már előre Tóth úrnak szólna, amolyan válasz gyanánt.
Tisztelettel:
Kiss Endre Farkas
(SoDI)
Ha nem megy a fenti videó, akkor kattints ide!
By SoDI
Kapcsolódó anyagok:





Eddig 48 komment érkezett (
)
2008. 03. 19. 17:36
Ebből is látszik, hogy milyen álságos, amikor többen már a jobboldalon is (közvetve vagy közvetlenül) öncélú törés-zúzásnak hazudják a határozott utcai kiállást!
2008. 03. 19. 17:51
Amikor szerinted kukákat borogatnak, kirakatokat törnek be az nem öncélú? Ettől majd lemond Gyurcsány Ferenc? Ez az építkezés?
Toroczkai is csak beszél össze-vissza, "Hunnia a párhuzamos Magyarország", sok sikert az építkezéshez.
2008. 03. 19. 17:55
"Amikor szerinted kukákat borogatnak, kirakatokat törnek be az nem öncélú?"
Nem, ugyanis...
1) Kirakatokat SOHA nem törtek be.
Egyetlen egy esetben sem történt ilyen.
2) A kukaborogatás jelképes mozzanat.
2008. 03. 19. 18:05
Hagyjuk már ezt a Hunnia hülyeséget a fenébe.Első lépésként komolyan kéne venni az egészet,az pedig ugye nem megy.Továbbra sem kaptam magyarázatot arra,hogy a regisztráció után miért kellett több,mint két hónapot várni arra,hogy kiküldjenek egy nyomorult kérdőívet,olyat,amit a wc-n én öt perc alatt összeerölködnék.Persze közben arra azért volt idő,hogy Toróczkai barátunk Kárpátia koncertre menjen Szerbiába (a kérdőív megszerkesztése és szétküldése HELYETT például) és ott jól agyba-főbe veresse magát.Szóval Hunniáról egy nagy kusst kérünk szépen mindaddig,amíg azt nem látom,hogy komolyan veszik az egészet.
2008. 03. 19. 18:19
rendetteremt: "a regisztráció után miért kellett több,mint két hónapot várni arra,hogy kiküldjenek egy nyomorult kérdőívet"
Mert akkor még csak formálódott a szervezet (és máig sem épült ki igazán). Ez egy lassú, de rendíthetetlen folyamat, amit éppen a hit és a kitartás éltet. Ha ez nincs, és helyébe a fásultság lép, akkor vesztettünk, és a bolsevikok győztek. Elkeserítő lenne, ha az ő győzelmük felé haladnánk.
"arra azért volt idő,hogy Toróczkai barátunk Kárpátia koncertre menjen Szerbiába (a kérdőív megszerkesztése és szétküldése HELYETT például) és ott jól agyba-főbe veresse magát"
Jaj, most néhány nap kiesés igazán nem oszt, nem szoroz...
2008. 03. 19. 18:43
Azt hittem már félretetted elvakultságodat a témában , de ezek szerint tévedtem. Ez valahogy olyan Nálad , mint a március 15-ei forradalom. Vedd úgy,hogy nem szóltam semmit , azt is csak halkan.
2008. 03. 19. 18:46
"Azt hittem már félretetted elvakultságodat a témában"
Nem elvakultság, hanem TÜRELEM.
Hatalmas különbség!
Mert kérem, micsoda dolog lemondani az utóbbi évtizedek legjobb ötletéről CSAK AZÉRT, mert egy kicsit lassabban látszik megvalósulni, mint ahogy eredetileg számítottunk rá???
2008. 03. 19. 18:48
"Ez valahogy olyan Nálad , mint a március 15-ei forradalom"
Nem, nem érted.
Ünnep ELŐTT a buzdításé, és CSAK a buzdításé kell, hogy legyen minden szó, ami elhagyja a szánkat. UTÁNA már lehet elemezgetni, meg reálpolitizálgatni.
Mindennek megvan a maga ideje.
2008. 03. 19. 19:36
Sodika olyan mint a Thurmer Gyula, az is mar 20 eve epitkezik, hogy bejusson a parlamentbe, szerintem igazabol minden melos ra szavazott mar eddigis, csak meg igyse sikerult 1%-ot se nagyon elernie, es nyilvan barmenynire is bizik benne meg epitkezik, nem is fog soha tobbet, mint ahogy Toroczkai es Budahazy urak sem fognak sosem nehany ezer szelsosegesnel tobb emberhez szolni. Az pedig, hogy valaki nemzeti rock koncertra jar, vagy erdeklik a magyar sziger kulturalis eloadasai, meg nem lesz automatikusan mondjuk jobbik szavazo. A celtalan eroszak mindig is vissza fogja tartani az embereket, meg azokat is a celokkal egyetertenek. Mo-n sokan szeretnenek a kormany bukasat, minden iranybol, ha ugy tetszik ez kozos alap millioknal, de ettol meg sosem vallalnanak kozosseget Toroczkai felekkel. Tegnap is leirtam, megint megteszem aki eroszakhoz nyul, kiirja magat a demokratikus kozeletbol, es senki nem fog vele szoba allni, Toroczkai a videon ezt meg is emliti, nem ertem miert csodalkozik. Joerzesu ember nyilvan semmi kozosseget nem vallalhat randalirozo csurhevel, vagy akar ezek szellemi vezetoivel.
2008. 03. 19. 19:41
Mondjuk ez a turelem, szepen lassan epitkezunk, azert jo duma, mert sosem lehet szamonkerni, nincs egy idopont, nincs benne 1 konkret szamonkerheto igeret amivel lehetne az embert szembesiteni, lassu viz partot most, ez egy ember akar elete vegeig is irogathatja. ;-)
2008. 03. 19. 19:50
fixpont: Nem tudom, hogy mit értesz a 'közösségvállalás elutasítása' alatt, de ha azt, hogy nem vagy hajlandó Toroczkainak, vagy Budaházynak "csápolni", akkor csak annyit tudok mondani, hogy lelked rajta, ízlések és pofonok.
Ha viszont a 'közösségvállalás' hiányát a fröcsögő elhatárolódással azonosítod, akkor azt kell, hogy mondjam; nagyon súlyos hibát vétesz.
A nemzeti harcban MINDENKINEK megvan a maga szerepe, amit így kiválóan betölt. És NINCS semmiféle hierarchia, mindenki munkája egyenértékű a maga módján. NEM LEHET és nem szabad azt mondani, hogy valakit elfogadunk, "mert demokratikus", egy másik bajtársunkat viszont nem, mert "közel áll az erőszakhoz"!
Ha ugyanis ilyesmi hangzik el, az KIZÁRÓLAG a bolsevik-zsidó aknamunka hatása lehet!
Nem kell szeretni senkit se, de az a MINIMUM, hogy nem kommunikáljuk egyik bajtárs munkáját sem elsóbbrendűnek a sajátunknál!
"aki eroszakhoz nyul, kiirja magat a demokratikus kozeletbol, es senki nem fog vele szoba allni"
Hülye vagy?
Személyesen Toroczkai vagy Budaházy mikor nyúlt erőszakhoz? :)) Említs meg egyetlen egy esetet, nagyon kérlek!
2008. 03. 19. 19:52
Budahazy az utcara viszi a kutyait. Az emberek tulajdonat rongaljak, mikozben azt mondjak, a vezetessel van bajuk. Akkor bizony legyenek hosok, es gyilkoljak le a Ferit, vagy a cigany Viktort, esetleg mindkettot. Ja. Hogy azokat vedik, es igen sok borton jar erte? Szerintem az a megvetendo, nemzet ellenes, aki rombol! Kotelet Budahazynak! Mert nem osszefogja, hanem megosztja az embereket, es elundoritja oket. Kotelet Budahazynak, mert lazit. Kotelet Budahazynak, mert nem epit, hanem rombol! NEMZETELLENES!
2008. 03. 19. 19:52
"lassu viz partot most, ez egy ember akar elete vegeig is irogathatja. ;-)"
A fenti videóban Toroczkai egész szépen felsorolja az eddig elért eredményeiket... Úgyhogy ennyit a számonkérésről.
2008. 03. 19. 19:53
No, valami miatt nem akarta elfogadni két kommentem lehet Cenz asszony férje szólt bele.
Szóval sodika, azt mondtad régebben, hogy sosem hazudtál. Nálam ez a mondatod: "Kirakatokat SOHA nem törtek be. Egyetlen egy esetben sem történt ilyen." erősen kimeríti a hazugság fogalmát :)
http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=107479
"01:46
Miután kiszorították a tüntetőket a Magyar Rádió és az MSZP Köztársaság téri székháza elől, a Blaha Lujza térnél gyűltek össze a tiltakozók, akik felgyújtottak egy rendőrautót és több kirakatot betörtek."
Egyébként a Tomcat is megírta, hogy betörték a McDonald's "kirakatát".
2008. 03. 19. 19:57
k0zi: HAZUGSÁG, az nem kirakat!
A kirakat ugyanis olyan dolog, amiben árúk vannak.
A McDonald's mellett egy gyros-os étterem üvegét törték be, de egyik sem kirakat. A kirakatok betörése ugyanis általában fosztogatással egybekötött cselekedet.
2008. 03. 19. 20:00
Sodi: most hogy az allam, azaz en, nem finanszirozza tovabb a Microsoft-ot, leveszed a gepedrol a programokat? Meddig tartsunk meg el? Milyen epitkezesrol beszelsz, ha te magad is masok megtermelt javain elsz?
2008. 03. 19. 20:02
sh_d0w: "Kotelet Budahazynak! Mert nem osszefogja, hanem megosztja az embereket, es elundoritja oket"
Nem, én ezt másként látom.
A nemzeti radikális oldal sokszínűsége éppen azt teszi lehetővé, hogy folyamatosan egyre szélesebb rétegeket érjünk el. Ebben megvan a maga szerepe a visszafogottságnak, és az utcai erőmutatásnak is. Így ez a tág spektrum éppen hogy nem oszt meg minket, hanem nagyon jól összefogja a korában távol álló embereket!
Lehet eltérő a stílus, de közös a cél, és CSAK ez a lényeg!
Tóth Péternek viszont igenis felróható, hogy mindezt nem volt képes felfogni, amikor megfogalmazta a mai nyílt levelét!
2008. 03. 19. 20:03
"most hogy az allam, azaz en, nem finanszirozza tovabb a Microsoft-ot, leveszed a gepedrol a programokat?"
Á, finanszírozni fogja, csak ijesztgetnek. Nem figyeled a híreket?
"Milyen epitkezesrol beszelsz, ha te magad is masok megtermelt javain elsz?"
KI beszélt itt most személyesen RÓLAM???????
Különben majd termelek hagyományos értelemben vett gazdasági értéket a MAGA idejében :)
Mondom: a kulcsszó mindig a TÜRELEM! :DD
2008. 03. 19. 20:15
"1:54
Most már a Blaha környékén folynak a harcok. A rendőrök egyre gyakrabban dobják vissza a feléjük hajított köveket. A tüntetők betörtek egy kirakatot, ami mögött 7-800 üveg volt. Ezeket dobálják a rendőrök felé. Az Astoria felől érkezik egy vízágyú."
http://www.origo.hu/itthon/20060919percrol.html
2008. 03. 19. 20:21
"Személyesen Toroczkai vagy Budaházy mikor nyúlt erőszakhoz?"
Biztosan soha, viszont a nurnbergi perben sem sok olyan ember ult a vadlottak padjan akinek kozvetlenul tapadt ver a kezehez. Teljesen mindegy, hogy o maga csak uszit vagy resztvesz benne, mindkettovel kiirja magat.
"Nem tudom, hogy mit értesz a 'közösségvállalás elutasítása' alatt..."
Akkor elmagyarazom, azt ertem alatta, hogy ha partot alapit vagy egy adott partot tamogat mondjuk arra nem fogok szavazni, es sokan masok sem, barmilyen rendezvenyt szervez arra nem megyek el, ahol csak tudom fellepek a tevekenyseg ellen stb, ezt ertem az alatt, hogy aki eroszakhoz nyul, azzal minden kozosseget elutasitok.
2008. 03. 19. 20:21
# Kirakatot törtek
A tüntetõk betörtek egy kirakatot a Rákóczi út árkádos részén. Többen azt mondták: „Ne vandálkodj!”
http://index.hu/politika/belfold/elkurtuk2/?vb
2008. 03. 19. 20:24
k0zi: Nem, ez nem pontos. OTT VOLTAM, ÍGY TUDOM!
A tüntetők NEM egy kirakatot törtek be, hanem az MDF-nek a több száz üvegből épített szobrát törték szét, és az ABBÓL származó üvegeket dobálták a rendőrök felé!
Mindezt videóra is vettem, így meg is tudom mutatni!
Itt látható a helyszínen készült saját videóm:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/06/24/Robbanas_es_Tomcat/
00:47-nél törik a több száz üveg.
2008. 03. 19. 20:24
sodika: azért Budaházy is elmondja mindig, hogy a tévéostromban ő aktívan részt vett, minap olvastam a kuruc.info-n :)
2008. 03. 19. 20:25
#21: Az Index-en egy elejtett mondat, és se videó, se fénykép.
Na persze... Ha ÉN mondok valamit, azt legalább videóval is alá tudom támasztani.
2008. 03. 19. 20:26
Hmm akkor 4 forrásból 1 téves, még hármat cáfolni kell.
2008. 03. 19. 20:26
k0zi: Ezt ő úgy érti, hogy a szovjet emlékmű szétverésében.
De az nem erőszak, és nem vandálkodás, hanem HŐSTETT!
2008. 03. 19. 20:30
k0zi:
1) A McDonald's-os ablak nem kirakat - cáfoltam.
2) A gyros-os étterem betört ablaka videágosan látszik a tv2 felvételein. - cáfoltam
Linkek hozzá itt: http://href.hu/x/52jc
3) Elejtett Index-es mondatokat nem fogok cáfolni.
És hogy miért nem?
EZÉRT NEM:
http://href.hu/x/52jd
Az Index szava ugyanis PONT ENNYIT ÉR!
2008. 03. 19. 20:35
"MTV székházába kedden hajnalban betörő tüntetők szabad rablásba kezdtek, az MTI tudósítója a helyszínről akkor azt jelentette, hogy az aulánál lévő összetört kirakatú büfé készletét szinte teljesen kifosztották."
http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=107479
(ugyanott ahol előbb)
2008. 03. 19. 20:38
k0zi: Ez a legelterjedtebb, már ezer helyen megcáfolt hazugság.
Azok a tüntetők ugyanis NEM LOPTAK a büféből, hanem - sokak egybehangzó - beszámolója szerint becsületesen fizettek még a büfésnéni távollétében is!
2008. 03. 19. 21:00
Hát persze, én is ezt mondanám. Nos amiket én láttam videókat az az volt, hogy egy faszi állt és adott ki egy rekesz ásványvizet (nylonnal összecsomagolva). Aztán pedig egy maroknyi csokival kimászott onnét. Érdekes módon pénzt nem láttam ott.
Morvai Krisztina szerint a tüntetőknél molotov koktél sem volt, meg múltkor is azt mondta, hogy békés tüntetők, közben a MAGYAR NEMZET ONLINE is megírta, hogy a tömegben a korábbi rendbontásokban is résztvevők is ott voltak.
Mindent ki lehet magyarázni.
2008. 03. 19. 21:01
Egyesek Einstein relativitás elméletét is úgy magyarázzák, hogy "zsidó hazugság".
2008. 03. 19. 21:04
"Morvai Krisztina szerint a tüntetőknél molotov koktél sem volt"
HAZUGSÁG, ő ilyet sohasem mondott.
Itt a cáfolat:
http://href.hu/x/52jd
2008. 03. 19. 21:05
Mellesleg mégegyszer leszögezzük: az MTV-t a büfé(kb. 50 ásványvíz, pár szendvics, csoki, mogyoró) kivételével nem foszttották ki, a "csőcselék", mint egy másik, Hír Tv-s felvétel bizonyítja, még az italautomatákból is pénzért vett magának kávét, kólát, többek közt tudósítóink is.
http://kuruc.info/r/32/6012/
2008. 03. 19. 21:12
Reszlet kerdeseken vitaztok.
2008. 03. 19. 21:15
k0zi: A kuruc akkor még nem tudta, hogy fizettek a hazafiak.
Na bumm. Ők sem lehetnek mindig makulátlanul jól értesültek.
fixpont: De azért ez is érdekes vita :))
2008. 03. 19. 21:16
nesztek: http://bkfm.bkf.hu/megmondo.html
2008. 03. 19. 21:18
fixpont: tudom :)
De arra nem reagáltak érdemben, hogy számomra nem építkezés a törés, zúzás. Tök mindegy kirakat-e vagy nem, kuka-e vagy autó az "áldozat".
Lényeg, hogy van egy csoport aki azt hiszi, hogy félévente forradalmat játszik, felgyújt ezt-azt, majd azt mondja, hogy építjük az országot.
2008. 03. 19. 21:23
szentekrisztián: Na ez valami nagyon pihentagyú zsidó dolog már megint :))
k0zi: "van egy csoport aki azt hiszi, hogy félévente forradalmat játszik, felgyújt ezt-azt, majd azt mondja, hogy építjük az országot"
Lehet így is nézni, rendben van, de ne felejtsük el, hogy AZÉRT van ez így, mert ez a kettő NEM ZÁRJA KI EGYMÁST!
Éppen ERRŐL szól Toroczkainak a fenti beszéde!
2008. 03. 19. 21:28
zsidó dolog? Na ezt miből következtetted ki?
2008. 03. 19. 21:36
abból, hogy ennyire pihentagyú hiábavalóság :)
2008. 03. 19. 21:40
a mi?
2008. 03. 19. 21:55
sodika: végülis igaz, miután Drezdát, Hamburgot és Berlint porig bombázták a szövetségesek, utána már csak építeni, meg takaítani lehetett ott.
Egyébként ne mondd nekem azt, hogy ebből a "Hunnia a párhuzamos Magyarország" c. projectből lesz valami. Elolvasom egyszer-kétszer a kuruc és a bombagyar magasröptű gazdasági elemzéseit és rájövök, hogy egy nagyvállalatot nem tudnának működtetni, nemhogy egy országot. Persze lehet van 1-2 rejtőzködő zseni :)
2008. 03. 19. 22:00
k0zi: "rájövök, hogy egy nagyvállalatot nem tudnának működtetni, nemhogy egy országot"
Mert aztán Fletó bandája hű de jól tudja!
Persze!
szentekrisztián: Hogy L. Ron Hubbard-i magaslatokba szálljak: A pihentagyú zsidó hiábavalóság, az pihentagyú zsidó hiábavalóság! :DDD
2008. 03. 19. 22:01
Ajjaj... akkor inkább Haselmass.
2008. 03. 19. 22:13
Sosem mondtam, hogy a jelenlegi vezetés kompetens a témában, de nem csak ők vannak ebben az országban :)
2008. 03. 19. 22:14
Hát, ha meg próba szerencse, akkor hátha szerencsét hoz az újabb próba. :D
2008. 03. 20. 22:54
És ki mondta, hogy az a cél, hogy nagyvállalatot kell irányítani?:) Már megint zsidóúl gondolkoznak egyesek, mégha véletlenül is.:)
2008. 03. 23. 14:22
Aki szerint kezdetleges, az talán csatlakozzon, és segítsen jobbá tenni. Ez nem index hogy mindent fikázzatok ami a mieink kezdeményezése.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.