Politikusok bazmeg
Az áldást sodika küldte 2008. május 3., szombat - 0:51-korKategóriák: Ironikus bejegyzések
Címkék: ironia jobbik vona gabor
59 komment
Én megmondtam!
Kutyából nem lesz szalonna, és a politikus az politikus marad.
Álljon bárhol is.
Hogy mit gondolok a saját magát egyedüli legitim nemzeti erőnek tekintő (tehát erősen Fideszesedő), a tőle független összes civil kezdeményezésben ellenfelet látó Jobbikról, azt most nem fejteném ki bővebben, ehelyett csak visszautalok Tóth Péterrel, a Jobbik szegedi elnökével folytatott vitámra, melyet nem közvetlenül vele levelezve, hanem a Kuruc.info hasábjain vívtunk meg egymással.
- - SoDI: Nemzeti építkezés -
(a Jobbik saját privilégiumának tekinti az építkezést, mintha nem létezne civil szféra) - - Tóth Péter válasza -
(nem tagadja, sőt, megerősíti: szerinte nincs szükség nemzeti civilekre, csak és kizárólag a Jobbikra)
Kurvára rá kéne már jönnie a Jobbiknak, hogy itt SENKI nem akar versenyezni velük, a nemzeti radikális oldalon MINDENKI készségesen elfogadja, hogy ŐK A PÁRT, így mindenkinek kötelező rájuk szavazni, de ez még NEM jelenti azt, hogy mellettük ne lenne szükség olyan széleskörű gerillamédia-munkára is, mint amit a Bombagyár, és a hozzá hasonló kezdeményezések képviselnek!
Nagyon ajánlom még egyszer végignézni Toroczkai ide vonatkozó mondatait!
Minden szava arany!
Ha nem megy a fenti videó, akkor kattints ide!
By SoDI
Apró update:
Tomcat 2008.05.02 22:12:38
"Vonánál az dobta le az ékszíjat, amikor azt mondtam, hogy ott basztuk el 56-ban, hogy az ávósokkal együtt nem kötöttük fel a gyerekeiket is, mert tessék, ma ennek isszuk a levét. Ha újra akasztgatunk, nem szabad még egyszer elkövetni ezt a hibát. Nem szép dolog egy ötéves gyerek felakasztva, de nem kell odanézni. Ugyanis ők szívbaj nélkül irtják máris a mi gyerekeinket, lásd például "egészségügyi reform". Erre mondta Vona, hogy neki is van gyereke, és ez számára vállalhatatlan. Jó, akkor nem vállalja, és akkor a gyerekének is ugyanaz lesz az ellensége, mint nekünk."
- Forrás: Bombagyár, innen
- SoDI: Uszítás?? << kattints
A Partizáninfó berágott rám emiatt a mondat miatt: - „Nincs mese, világosan rögzíthetjük, hogy a tiszta közélet megkívánja, hogy egy esetleges hatalomátvétel alkalmával a bolsevik patkányok mellett a fattyaikat is lámpavasra kell kötni! Mert hát, tegye szívére a kezét a kedves olvasó: hát lenne szíve családokat szétválasztani?”
Lehetséges konklúzió:
Vona Gábor a Partizáninfó szerkesztője!!! ;D
KINYOMOZTUK! ;P





Eddig 59 komment érkezett (
)
2008. 05. 03. 1:01
"MINDENKI készségesen elfogadja, hogy ŐK A PÁRT, így mindenkinek kötelező rájuk szavazni"
Miket nem mondasz....en azt mar hallottam valahol.....
2008. 05. 03. 1:03
menj a picsába .:)))
mondom a nemzeti radikális oldalon belül :DDDDD
2008. 05. 03. 1:11
:-)
2008. 05. 03. 1:12
te is tudod, mit írtam, akkor meg ne szívass... :P
2008. 05. 03. 1:15
Lesz itt meg a Jobbik is cinoista ellenseg Budahazyek koreben figyeljetek meg, ha nem ugy tancolnak, ahogy a meltosagos urnak megfelel. :-))
2008. 05. 03. 1:26
"te is tudod, mit írtam, akkor meg ne szívass... :P"
Ezt majd a Freud Robertnek mondd meg a Laczkovich mondd, amikor ott ulsz veluk szemben juniusban. :-)
2008. 05. 03. 1:30
Tomcat 2008.05.02 22:12:38
"Vonánál az dobta le az ékszíjat, amikor azt mondtam, hogy ott basztuk el 56-ban, hogy az ávósokkal együtt nem kötöttük fel a gyerekeiket is, mert tessék, ma ennek isszuk a levét. Ha újra akasztgatunk, nem szabad még egyszer elkövetni ezt a hibát. Nem szép dolog egy ötéves gyerek felakasztva, de nem kell odanézni. Ugyanis ők szívbaj nélkül irtják máris a mi gyerekeinket, lásd például "egészségügyi reform". Erre mondta Vona, hogy neki is van gyereke, és ez számára vállalhatatlan. Jó, akkor nem vállalja, és akkor a gyerekének is ugyanaz lesz az ellensége, mint nekünk."
2008. 05. 03. 1:34
Ez tök jó! :D
Anno egy full ugyanilyen beszólás miatt támadt meg engem a Partizáninfó! :))
http://href.hu/x/4h0h
2008. 05. 03. 1:47
Különben kár, hogy nem voltam ott.
Én magasról szarnék Vona kérésére, és már itt lenne a neten a helyszínen rögzített anyag. :DDD
Csak hát ugye Szeged messze van.
2008. 05. 03. 8:13
Teljesen igazuk van!
Főleg ebben a politikai helyzetben.
A jobbik tudna profitálni a ballib ellenes hangulatból, meg abból hogy a fideszből is kiábrándulnak a valódi jobbosok...de nem képe rá mert az ilyen tomcat-budaházy féle körúti hőzöngők miatt őket is huligánoknak nézik.
Ilyen a magyar választó, ezért nem szavaz rájuk.
Félre ne értse senki: egyetértek/egyetértünk a budaházy meg tomcat féle elvekkel,
de az ország nem vevő a molotovos, körúti balhékra.
Nem mert nem, és magyarázni lehet de akkor sem.
Aztán persze a hatalom jól összemossa a jobbikkal őket és vége a dalnak, sosem jutnak a parlamentbe.
ez kell?
az kell hogy az 50-100 főt összehozni tudó nagyszájú randalírozó zsebhitlerek keverjenek?
vagy az hogy a jobbik bázisa épüljön és bejusson a parlamentbe?
gondolkozzatok és rájöttök hogy nem véletlen a szarkeverő neonáci tomcat kipakolása.
2008. 05. 03. 8:54
"Vona": Ne irogass más nevében!
Hülye szokás!!
2008. 05. 03. 8:59
Nem az a baj, hogy Vonának nem tetszett a gyerekakasztós beszólás, hanem az, hogy csak utólag, nem pedig a MŰSOR KÖZBEN kérte ki magának a dolgot!
Ez pedig nagyon sunyi gesztus volt tőle.
2008. 05. 03. 9:06
És mi van ha engem Vona Sándornak hívnak he?
Amúgy meg el kell határolódni a magatokfajta vérgőzös újnáci felforgatóktól,
főleg a budaházi-tomcat típusú gyökerektől.
Kb 50-100 főt tudnak összehozna a gyűléseikre, azok randalíroznak...ez önmagában még jó poén lenne, de ezek riasztják el a komolyabb tömegeket a jobbiktól meg a gárdától.pedig azok normálisan viselkednek és még lassan-de biztosan növekedne is a támogatottságuk, de a körúti huligánok miatt megijednek tőlük.(elismerem a kormány és a média mossa egybe őket, de ilyen a politika, és ugye ha ok van rá....a proli meg úgysem gondolkozik)
2008. 05. 03. 10:16
Még szép, hogy ez a kijelentés ledobta az ékszíjat. Engem az döbbentene meg, ha nem dobta volna le. Mert ez olyan kategória, amit történelmet ismerő, épeszű ember semmilyen körülmények közt nem mondhat ki, nem írhat le a XXI. században.
2008. 05. 03. 10:17
"a proli meg úgysem gondolkozik"
Ez megmagyarázza ezt a hatalmasnak látszó FIDESZ-támogatottságot ;)
2008. 05. 03. 12:26
Azt gondolom ez ügyben Vonának igaza van, bár valóban jobban tette volna, ha ezt menet közben és nem utólag nyílvánítja ki. A bombagyáron lehet ilyesmiről kommentezni, de egy nyílvános polititkai rendezvényen, amit egy olyan párt rendez, akik a parlamentbe akarnak kerülni, ez nyílván vállalhatatlan. Tomcat itt elvetette a súlykot, azt kellene hangsúlyozni, hogy azért kell nemzeti kormány, mert azok majd kiszorítják a közéletből az ávósók gyerekeit, de itt gyerekek akasztgatásával jönni az értelmetlen és ovodás stílus. Ahhoz alapvető intelligencia kell, hogy Vona mellett állva ilyennel nem hozskodunk elő, úgy látszik Tomcat ilyesmivel nem rendelkezik. (Kiváncsi lennék Athina mit szólt hozzá otthon....).
2008. 05. 03. 13:02
tomcat kezdje az akasztást a zsidrák nőjével.......debil gagyipolóáruis fasz.
2008. 05. 03. 13:11
kukaházy meg segélyért nyalt, mint a cigók..szép banda, ex-szociszavazó polóárus, meg kukaházy...szerintem itt tényleg az nbh kezét kell keresni.
2008. 05. 03. 13:16
a cél is nyilvánvaló:azt akarják megakadályozni, hogy a jobbik parlamenti párt legyen.
2008. 05. 03. 13:20
Igy is van, huzzatok 5-en 6 iranyba. Latjatok mar, a csocselek a zsigereiben is csocselek, nem csak egy gunyos jelzo ratok. A leglenyegibb kifejezodese benso valotoknak. :-)
2008. 05. 03. 13:20
Ez a sok debil szélsőjobbos egyesület egymást anyázza, akadályozza.
Budaházi-torockai-tomcat-gonda.fáber-ekremkemál-möm-ésatöbbi... mindegyiknek van vagy 5 közvetlen tagja, meg ugyanaz a balházó 100 fős csürhe jár a rendezvényeikre.
Jól lejáratják a valódi jobboldalt..mert ugye a kormány meg a média kap az alkalmon és miattuk a jobbikot is mocskolja.
Nem csodálkoznék ha kiderülne hogy az össze NBH ügynök, cionista felforgató, hazaáruló.
2008. 05. 03. 13:24
Ugyanolyanok mint annakidején takácsalbert és csapata volt meg később bácsfi és a hasonlók.
Mióta a miép bekerült a parlamentbe egyszer, normál beszavazással, azóta megy ez az antijobbos propaganda...furamód a semmiből kerülnek elő ezek a fenenagy hazafiak.
Na meg oda is tűnnek el később ha már elvégezték a ballib-cionista körök által adott feladatukat.
2008. 05. 03. 13:30
Igazmagyar: nekem egyszerubb a magyarazatom, nem kell ide osszeeskuves elmelet, szimplan ostobak vagytok, ennyi a nagy titok, es meg itt is masokat kerestek es okoltok, szanalams banda.
2008. 05. 03. 13:36
de meg szimplán zsidaj vagy, mi a fenét keresel egyáltalán itt az ostobák között?
Húzz el a judapetre majom pajeszos.
2008. 05. 03. 13:37
az ertelem szikrajat jottem keresni, de megmondom oszinten, eddig nem igen talaltam meg :-)
2008. 05. 03. 13:45
Cion bölcsességeit itt hiába is keresed hülye zsidó.
2008. 05. 03. 13:49
Ide ne küldjed, bakker, van itt belőlük elég, a Hollán Ernő utca környékét már így is Kis-Jeruzsálemnek hívják... :))
Azt gondolom, hogy aki a Vonáék hitelvesztéséért bármit tesz, az hazaáruló. Ők az egyedüliek a valódi jobboldalon, akik tehetnek értünk valamit. Ez még akkor is így kell, hogy legyen, ha nem mindenki ért mindenben egyet. Ezt el kell tanulni a zsidrákoktól, hogy ott is vannak akik nem értenek mindenben egyet, de ha komoly dolgokról van, akkor rögtön összezárnak és egyként lépnek fel. Ha ez nem így lesz, akkor nincs esélye a Jobbiknak, más ilyen jellegű pártot már nincs idő felépíteni, ezt kell támogatni. Tomcat meg jobban tenné, ha Kurcsányit és nem a Vonát baszogatná, mert tényleg azt fogjuk hinni, hogy zsidóbérenc. Azt sem értem, hogy hogyan lehet valakinek ennyi ideje egy zsidó barátnője, ha közben állandóan zsidózik? Nekem is volt, de ki is rúgtam, mert nyílván tarthatatlan volt a helyzet. Nekik hogyan megy? Talán csak álzsidózásról van szó? Ha tovább baszakodik a Jobbikkal, akkor személyes ellenségemnek fogom tekinteni....
2008. 05. 03. 13:53
http://kuruc.info/r/7/24392/ <<< Tomcat zsidó barátnője a magunkfajtákról
Na ez már tényleg nebaz... :)
2008. 05. 03. 14:00
mondjuk azok az esetek is elég gyanúsak amikor tomcat meg pl. budaházi és a többi is , akármit csinál egyből kiszabadul reggelre.
Egy dolog az akit elkapnak az utcán köveket dovbálni, aztán megússza egy szabálysértéssel.
A másik meg budahézi akit hónapokig köröztek, bújkált majd furcsa módon önként jelentkezett és másnap már otthon is volt.
ja, és utána simán elmegy gyűlésekre szónokolni még csak meg sem próbálják elkapni.
vagy tomcat,az is akármit csinál rögtön kiengedik.
ott van a bombagyár incidens is,
most független attól hogy ténylge csinált-e bombát vagy nem, az iylen dolgok után nem szokták csak úgy kiengedni...meg a nyilvánvaló garázdaságai , rongálásai után...
tipikus kamujobbosok elez, ballibes, nbh-s segédlettel.
és igen itt vannak ezek a gyanús momentumoK, pl. tomcat zsidó barátnője..meghogy azt is kétlem hogy olyan jól megy a pólóboltja hogy külföldön szervert üzemeltethet, meg stúdiót tart fenn...
ezek bizpny cionista árulók, sunyi zsidóbérencek!
2008. 05. 03. 14:03
Nem akarlak megzavarni alvas kozben de a bombas stroy utan Tomcat 60 napig elozetesben volt, es a szerverre adomanyok gyujtott a bombagyar lakoktol, nem az o penzebol van. Meg Tomcatbol is alulinformalt vagy te......igazmagyar te....
2008. 05. 03. 14:03
Athina szerintem szdsz-es besúgó, a dohány utcába jár jelenteni.Vigyázni kell vele.
2008. 05. 03. 14:04
FIXPONT NEVŰ ZSIDÓ!
TAKARODJ !
2008. 05. 03. 14:08
Mivan, zavarnak a tenyek? Ideges lettel? :-)
2008. 05. 03. 14:12
Tény hogy zsidó vagy és nem érdekel a cionista büfögésed.
Más.
Athina nevű zsidó véleménye jól mutatja hogy a vér nem válik vízzé: a zsidó az egy műmagyar seggfej oldalán is zsidó marad.
Mellesleg mi köze a magyarokhoz?
Az athina görög név nem?
Egy kis gané görög zsidó kurva, és osztja itt az észt macskajancsi a műnáci oldalán.
mennyit fizethet ezeknek az szdsz hogy a néhai bácsfi diána helyett bohóckodjanak???
2008. 05. 03. 14:13
Mertel nagyot almodni es most a kezed a bilibe log? :-))))
2008. 05. 03. 14:14
Egyébként szerintem Budaházy nem vamzer, azért az már sok lenne, ha valaki bevállalná pénzért, hogy fél évig se látja az újszülött gyerekét. Viszont Toroczkai a gyanús, mert neki már az apja okán is van vaj a fején (nem véletlenül változtatott nevet) ráadásul ő az akinek valóban eddig semmi baja nem történt, pedig már régóta űzi az ipart. Mindig eltűnik a kritikus pillanatokban, aztán megint "előkerül", mintha mi sem történt volna. Tomcat meg mindig akkor "hűti" a tömeget, amikor lázítani kellene és akkor lázít (Hollán Ernő) amikor az a legjobbkor jön a Kurcsányinak, hogy elterelje a figyelmet.... azért ez elég gyanús.
2008. 05. 03. 14:18
Nézs basti, nem biztos hogy egyértelműen "felesküdött" vamzer...lehet hogy csak hagyják lázítani mert az jó nekik.Budaházinál akár ez is lehet, mert ő még hitelesnek tűnik, bár a reálpolitikához köze sincs és vannak gyanús momentumok.
Viszont tomcat garantáltan zsidóbérenc.
2008. 05. 03. 14:21
Arról meg aztán nem is beszélve, hogy ha én építenék hajítógépet, amit még a tv is bemutat, hogy "megtojásoljam" a Demszkyt, 5 perc múlva elvinne az ávh bármilyen mondvacsinált indokkal. Ő meg a legnagyobb nyugalommal hegesztget, mintha tudná, hogy nincs mitől tartania. Nem beszélve a Szanyi lepofátlanozásáról (nem mintha nem kellene még arcba rúgni is), én már rég tömlöcben rohadnék....
2008. 05. 03. 14:22
Torockai szintúgy gyanús, valahogy sosem ül sokat börtönben, meg ő is elég sokat tesz keresztbe a jobbiknak.
Mellesleg érdekelne hogy mit csinálnak ezek az emberek úgy egész évben, amikor ugye nincs márc 15 vagy okt 23.:-)
2008. 05. 03. 14:23
Egyébként csak megjegyzem, hogy a "Polgár" tipikusan zsidó név a mai Magyarországon, én is ismerek egyet vagy gondoljunk a Polgár lányokra....
2008. 05. 03. 14:26
És még valami.
Egy párt (legyen az a miép vagy jobbik) elég nehezen elképzelhető hogy az ellenfeleinek ügynöke ugye.
Viszont amikor az ilyen megváltó magánemberek a semmiből előjönnek, senkivel nem akarnak közösködni, dolgoznia célért csak keverik a szart akkor az már gyanús.
Ráadásul a rendőrség sem tesz semmit ellenük csak amikor kitör a balhé és már egyértelmű hogy megvan a "sztori".
Viszont a jobbikot is eléggé gáncsolják (emlékezzük a jobbikosok meghurcolására, házkutatásokra..stb) nem beszélve a gárda elleni hadjáratról.
Szóval ott már van valami amitől komolyan félnek a zsidók-komcsik.
2008. 05. 03. 14:27
Mindenki gyanus!!!! Az is, aki nem gyanus, az csak az igazan gyanus!!! :>
2008. 05. 03. 14:33
Így van. Fixpont a leggyanúsabb! :)) Gyanús, hogy egy köcsög takony zsidóval van dolgunk! Nem gondoltál még rá, hogy megdögöljél? Pedig jót tenne... mindenkinek.
2008. 05. 03. 14:34
Lassan az lesz hogy a jobbik lehet a 3. legnagyobb politikai erő.
Az szdsz-nél már szerintem többen támogatják.
Az mdf az a langyban lubickoló középrétegek néhány százalékára számíthat.
Lényeg hogy ez a három kispárt (mdf-szdsz-jobbik) kb, ugyanott lehet.
csakhogy megy a propaganda ezerrel a jobbik ellen.nem véletlenül.
Ráadásul teljesen reális cél az hogy az igazi jobbos fidesz szavazók akik már vagy majd kiábrándulnak viktor neokommunizmusából, ők átszavazhatnak.
meg azért a gárda is egész jól sokasodik, korántsem csak 50-100 fős hőzöngő tinicsapat a körútról.
Nem véletlen tehát, mégegyszer mondom, hogy gáncsolják őket a ballib-zsidó körök.
És az sem hogy éppenezért vigyázni kell hogy ne tudjanak belekötni, mert a média a legnagyobb úr, és a legjobb szándékot is be tudják mocskolni.
Előszednek ilyen macskajancsikat akik jól lejáratják.
Tomcat egy zsidóbérenc provokátor, ez tuti,.
a nője is bevallottan zSIDÓ...kell ennél több bizonyíték???
2008. 05. 03. 14:43
"Ezt majd a Freud Robertnek mondd meg a Laczkovich mondd, amikor ott ulsz veluk szemben juniusban."
Brouwer vagy Banach?
2008. 05. 03. 15:00
Termeszetesen Banach az sokkal altalanosabb.
2008. 05. 03. 15:16
"Termeszetesen Banach az sokkal altalanosabb."
Ezt juniusig nezd meg at, mert csunya bukta lesz.
2008. 05. 03. 15:17
Vona: "Kb 50-100 főt tudnak összehozna a gyűléseikre, azok randalíroznak..."
Ők az elkeseredettek.
A többiek viszont az újabb alkalomra várnak.
Mindkét magatartás mellett lehet érveni, nincs itt hierarchia.
---
Ond: "Még szép, hogy ez a kijelentés ledobta az ékszíjat."
Természetes.
Ha ÉN ott vagyok, és a kezemben mikrofon van, én is tiltakoztam volna. Viszont ott rögtön, és nem pedig később.
---
Basti: "egy nyílvános politikai rendezvényen, amit egy olyan párt rendez, akik a parlamentbe akarnak kerülni, ez nyílván vállalhatatlan"
Ezzel tökéletesen egyetértek.
De szerintem ezt ott a helyszínen Vonan nagyon jól lekommunikálhatta volna, ha elég ügyes hozzá.
---
Basti: "Ahhoz alapvető intelligencia kell, hogy Vona mellett állva ilyennel nem hozskodunk elő"
Tomcat már csak ilyen szókimondó.
Egyszer az Echo TV-ben is cigány rezervátumokról beszélt, ami után még a jelen lévő jobboldali bajtársak is finoman elhatárolódtak tőle.
---
bronislaw: "tomcat kezdje az akasztást a zsidrák nőjével"
Ahogy a Kuruc.info írja:
'ezúton vitát is nyitunk róla, hogy válhat-e hasznos tagjává a magyar nemzetnek egy kommunista ötéves gyermeke. Indulásként ne is menjünk olyan messze: a Magyar Gárda főkapitánya ma már nem élne, de ha kiterjesztjük e tisztogatást a zsidókra is, akkor Tomcat esetleges gyermeke is lámpavason végezné...'
---
bronislaw: "kukaházy meg segélyért nyalt, mint a cigók"
Nem nyalt, az egy helyi önkormányzati rendelet értelmében mindenkinek jár, aki megfelel bizonyos követelményeknek. Különben egyszeri 300 ezer forintos támogatás volt valami építkezésre a gyerekek után. Nem segély, hanem támogatás.
---
Basti: "Azt gondolom, hogy aki a Vonáék hitelvesztéséért bármit tesz, az hazaáruló."
Egyetértünk, én nem is mondtam Vonáról semmi rosszat. :))
Helyette Tóth Péteren keresztül illusztráltam, hogy mi a bajom a Jobbikkal.
---
Basti: "Azt sem értem, hogy hogyan lehet valakinek ennyi ideje egy zsidó barátnője, ha közben állandóan zsidózik?"
Úgy, hogy kéthetente összevesznek ezen, aztán kibékülnek. :))
És akkor erről olvashatjuk a lelkizős postokat Athina blogján ;PP
---
Basti: "Tomcat meg mindig akkor "hűti" a tömeget, amikor lázítani kellene és akkor lázít (Hollán Ernő) amikor az a legjobbkor jön a Kurcsányinak, hogy elterelje a figyelmet...."
Ezt SAJNOS már én magam is megfigyeltem. :((((
---
Basti: "(...) ha én építenék hajítógépet, (...), nem beszélve a Szanyi lepofátlanozásáról (...), én már rég tömlöcben rohadnék...."
Ez viszont NEM igaz.
Tomcat tudja, hogy meddig mehet el, mert Gaudi alaposan kiokosítja.
---
Igazmagyar: "Mellesleg érdekelne hogy mit csinálnak ezek az emberek úgy egész évben, amikor ugye nincs márc 15 vagy okt 23.:-)"
Toroczkainak rendezvényszervező cége van.
Tomcat-nek ruházati üzlete. :)
Budaházynak úgyszintén, ahol többek közt nemeztarsolyokat árul.
Fáber Károly zenei producer.
Én pedig több egyetemre járok. :D
2008. 05. 03. 15:40
sodi, nekem végül is mindegy, ugyis belezuhan a föld a nappa....!!)))))(vagy fordítva, a nap zuhan belénk???)ideje egy kicsit lazulni a mocskos politika után, nézzük, milyen a qrva felhozatal)))))))
2008. 05. 03. 15:48
hehhh
majd meséjjj :DDD
2008. 05. 03. 16:14
Akkor az MSZP-s anyád miatt mehetsz te is kötélre.
Persze én nem állítom, hogy agyon kellett volna taposni téged, kis púpos geciláda, már kisgyerekkorodban.
Elég lesz most a nyakadra lépni.
Nem kizárt, hogy megtörténik. Szerintem keress egy kurvát, próbáld ki még egyszer, amíg élsz.
Természetesen a fentiekben csak egy fiktív jelenettel játszunk el utópisztikusan.
2008. 05. 03. 16:30
ahogy nézem a hirdetéseket, ezek egyre töben lesznek))))))))))))))bár azt nem is csodálom, hogy havi 70 rugóért nem akarnak dógozni fiatal a csajok..))))))))érdekes viszont, hogy egyre több a 40-50 éves hirdető nő is........
2008. 05. 03. 16:46
Nekem is sokszor az az érzésem, hogy ez a kurvák országa, de főként Judapest. Nem csak a hírdetők alapján, hanem az "egyéb" kategóriában is, a múltkor is hívott egy haverom, hogy egy csaj ismerőse megkérdezte tőle, hogy kinézett magának egy szép csizmát, nem akarja-e esetleg megvenni neki, akár baszna is érte!? Hozzáteszem nem egy kurváról van szó. (Hát akkor miről :)). Mivel ő nem akarta, erre fel hívott fel a haver, hogy engem érdekel-e? Azt hittem rosszul hallok....
2008. 05. 03. 17:07
"Ha ÉN ott vagyok, és a kezemben mikrofon van, én is tiltakoztam volna. Viszont ott rögtön, és nem pedig később."
Ezzel viszont csak egyetérteni tudok. Így nézve Vona kétszer is öngólt lőtt.
2008. 05. 03. 18:07
Egyetérteni én is, csak Sodikának elhinni nem, éppen az ebbe a posztba is bemásolt vicceskés (szét ne válasszuk a családokat) megjegyzése miatt.......
2008. 05. 03. 18:50
Pengető: Az a megjegyzés NEM ARRÓL SZÓLT, amit a szemét partizánok belemagyaráztak, de ezt már ezerszer elmagyaráztam!!
---
malacocska: "Akkor az MSZP-s anyád miatt mehetsz te is kötélre."
Tudom :DD
Egyébiránt a kurva anyád.
2008. 05. 03. 22:50
DE Sodika. Éppen arról szólt, mint az egész tevékenységed, munkásságod.
Mondasz egy bődületes vállalhatatlan undorító féregséget, de mivel már te is tudod, hogy ez így nem oké, elpoénkodod, kicsit viccé maszatolod (ennyit a humorérzékedről is), kicsit közlöd, hogy hát, nem is általánosan, hanem csak amelyik..... Hát csak éppen a Veresék. Csak azért nem azt írtad, hogy a veresfiúkat akasszuk fel, hanem azt, hogy.... mert hát így viccesebb, meg hatásosabb........ Hogyne.
De, de Sodika, PONTOSAN erről szólt. Nem az elveidtől hányok elsősorban (dehogynem), hanem ahogy maszatolgadot őket, hogy vállalható legyél itt-ott, attól........
2008. 05. 11. 14:25
Kedves Sodi!
Szeretnék egy személyes találkozót kérni tőled, mivel nem találok itt elérhetőséget, megadnám a telefonszámom. Várom a hívásod!
Tóth Péter tel.: 06-70-3799108
2008. 05. 11. 17:27
Tóth Péter: Rendben.
Kicsit sajnos figyelmetlen voltam a levelekkel, ezért most gondban vagyok a kimenő vonallal, de holnap felhívlak.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.