Szcientológia tüntetés
Az áldást sodika küldte 2008. május 26., hétfő - 18:57-korKategóriák: Szcientológia
Címkék: kisberk szabolcs lenkei gabor miklovicz attila szcientologia tuntetes video
76 komment
Lenkei doktor ideges, a végén pedig csattanó. :)
Ha be szeretnéd illeszteni a saját blogodra, vagy weblapodra,
akkor használd az alábbi HTML kódot: (JAVÍTVA!)
- Hamarosan a VidékTV.hu domain alatt is! -
- Lenkei doktor kamerafogdosása kiváló minőségben innen tölthető le. (nyers WMV, 10 másodperc, 5 Mb)
- Egyéb formátumokban: konvertálható WMV (6 Mb), DivX (3 Mb), YouTube
A fenti teljes riport pedig három részletben:
By SoDI





Eddig 76 komment érkezett (
)
2008. 05. 26. 19:00
Lehet nézni a háromrészes videó első részét.
2008. 05. 26. 20:00
tom cruisnek a lányát meg álítólag hubbard lefagyasztott gecijéből csinálták))))))))))))))heil hubbard)))))))))amugy nem szólok belel sodi, de ne olvad ezt a szart, amit kaptál tőlük)))))))én is elkezdtem egyszer, de felesleges időpocsékolás.....marhaság
2008. 05. 26. 20:11
Hogy egészen pontosan mennyi időt fogok tölteni a könyv elolvasásával, és miért, az a videó harmadik részéből fog kiderülni.
De nem lövöm le a poént. :)
2008. 05. 26. 20:45
"Xenu, ezzel a Southpark című rajzfilmsorozat egyik epizódjára utaltak"
Sodika, nem értesz hozzá... Fingod nincs, mi az a Xenu. Dezinformálsz csak... Nézz már utána, mi az a Xenu, és ne terjessz hülyeségeket.
2008. 05. 26. 20:47
Anonymus: Hehe.
Beleestél a csapdámba. :)
Utána RÖGTÖN megemlítem a Fishman vallomást, és az ehhez kapcsolódó 1993-as pert is. :)) Ettől lesz a cucc olyan "sodisan" kiegyensúlyozott. :))))
2008. 05. 26. 20:51
Egyszerűen hülyeségeket beszélsz. Látszik, hogy fingod nincs az egészről. Csak most épp ez ment a kurucon. Még telefonáltál is, mint Tomcat! Más kérdés, hogy ő legalább képes olyan minőségben elkészíteni egy ilyen felvételt, hogy végig is bírom hallgatni.
Jó olvasgatást! Ha az úgynevezett szélsőjobb (mit tudtok ti a szélsőjobbról...) be tudott palizni csicskának, nekik is sikerülhet!
2008. 05. 26. 20:53
"Egyszerűen hülyeségeket beszélsz."
Ha valakinek nincs érzéke az iróniához, az nagyon egyszerűen az ostobaság jele. :))
2008. 05. 26. 20:57
"Csak most épp ez ment a kuruc."
Na, na központi adatbázist hiányolsz, azt tavaly nyáron elkezdtem csinálni, csak aztán félbemaradt.
Ehun van ni:
http://www.marketingmix.hu/tuntetes/fejlesztes.php
Ha többen úgy gondoljátok, hogy van érteme, akkor folytatom, illetve befejezem.
2008. 05. 26. 21:44
"Ha többen úgy gondoljátok"
De azt látod, hogy nem tobzódnak itt a jelentkezők? Hahó!
"Ha valakinek nincs érzéke az iróniához, az nagyon egyszerűen az ostobaság jele."
Nem annak a jele, de ebbe most ne menjünk bele.
"Na, na központi adatbázist hiányolsz"
Fogalmam sincs, miről beszélsz, és nem is érdekel!
Peace: Xenu!
2008. 05. 26. 22:05
Az én édesanyámat, még körülbelül öt éve elhívták egy ilyen szar tanfolyamra, de, neki, nem igazán tetszett, ez a fizetős dolog, ezért ott hagyta őket...
Viszont elkövetett egy nagy hibát, és megadta a személyes adatait, ezért még, ma is kapjuk, a nagyjából öt centi vastag magazinokat. :))
Egyébként, ma is láttam a HÉV-en, két, - ilyen mocskot olvasó - nőt... ://
2008. 05. 26. 22:15
Anonymus!
Jól sejtem, hogy a személyedben, egy megrögzött
szcientológust tisztelhetünk? :))
2008. 05. 26. 22:36
Anonymus: Azt mondtad, hogy szerinted én a Kurucról tájékozódom. Erre írtam, hogy egyelőre csak az van, de ezért kéne egy áttekinthető nyilvántartás a tüntetéseknek, amit tavaly már el is kezdtem programozni.
2008. 05. 26. 22:49
ez az anonymos rohadt nagy náci lehet, hogy asszonydja, (mit tudtok ti a szélsőjobbrol))))))he-he, nekem vannak übermagyar haverjaim, akik csináltak ezt-meg azt))))))))), de azért nem megyek bele a témába))))))))))))
2008. 05. 26. 23:30
Szélsőjobb nem létezik, legalábbis a nemzetiszocializmus biztos, hogy baloldali eszme. :)
---
Különben most végeztem a harmadik rész megvágásával, már csak fel kell töltenem.
2008. 05. 26. 23:50
sodi, ezt már próbáltam én is elmagyarázni jópár embernek (nemzetszocializmus végül is baloldali eszme) , dehát......
2008. 05. 26. 23:55
SF írta valahol, és nagyon igaza volt.
A szélsőjobboldaliság a királypártiság.
Szerintem ilyen emberek most igen kevesen vannak :DD
2008. 05. 26. 23:56
Különben felkerült a videó harmadik része.
A végén CSATTANÓ :)
2008. 05. 27. 0:20
he-he, nem tudsz dánul??))))))))amugy én is olvastam a komcsi kiáltványt, meg persze a mein kampfot is......leggyilkosabb eszme(vagy mi a szarnak nevezzem)??? a kapitalizmus.....
2008. 05. 27. 0:21
A szcientológia üldözendő, de legalábbis messziről kerülendő dolog. Mondanám Sodi, hogy ne őrülj meg, de már mindegy...
2008. 05. 27. 0:32
A scientológia mögött is a zsidók állnak, hogy megfertőzzék az egészséges árja fajt. Úgyanúgy, ahogy a nevükhöz fúzödnek egyébb, a hagyományos európai (fehér) erkölcsi értékeket romboló káros eszmék. Feminizmus, liberalizmus, sátánizmus és minden egyébb, amivel a keresztény értékeknek ártani tudnak.
Aki a scientológiát támogatja bármely formában, az a zsidóknak dolgozik.
2008. 05. 27. 0:57
a sátánizmussal azért vitatkoznék, kuruc88.....mert az már majdnem a paganizmus bírálata....amugy hitler, és legtöbb bajtársa utálta a keresztényeket, és nácizmus végül valahol is neo-pagan vallás volt......
2008. 05. 27. 1:39
Broni, ezúttal tévedsz. Hitler csupán a judeokeresztényeket nem csipázta. Az olyanokat, mint Erdő (Wald) Péter.
2008. 05. 27. 2:03
az egész kereszténység judeokereszténység......hitlerké neo-nord pogányok voltak.
2008. 05. 27. 2:15
persze azért mondjuk echo tv-be, a pörzsölőbe alul mária országáról sms-ezőket ezerszer többre tartom, mint valami eszarházi péter féle mocskot..........
2008. 05. 27. 3:01
"arany folyam napnyugatról távol nyugatra tart
dicsőség kiséri útját, szelet hoz, és vihart
messze elől, táltos lovon, sólyom szárnyán szál
népek ura, égi ostor, attila nagykirály"
ez qrva jó, "dalriada:égnek ostora!"!!!!!!!!!!!!most hallgatom 6-odjára, és öntöm számba a johhny walkert közben))))))))))
2008. 05. 27. 3:28
cigányok, zsidók, szlovákok, basszátok az anyátok, szeretnétek olyanok lenni , mint a magy ar királyok!!!!!!!!!!!!
2008. 05. 27. 3:40
"nyagy lesz úrnak, szilaj mint a szél
seregeinek száma csillagal felér
barátnak hűséges, ellenségnek gőgös , vad
s fiainak örökül nagy birodalmat hagy"
heil dalriada!!!!!!!!
2008. 05. 27. 4:57
he, milyen korán lefeküdt mindenki))))))))pengető verui a faszát torgyán jóska képére
2008. 05. 27. 7:47
Pengető: Maga a technika a legtöbbek szerint jó dolog.
A kritikák általában az egyház felé történnek.
Ha másban talán nem is, ebben igaza volt Tóth Imrének.
Különben ha szerinted a videó alapján megbolondultam, akkor nem nézted elég figyelmesen.
---
bronislaw: Én azért feküdtem le korán, mert kimerültem a nagy videóvágásban.:)
2008. 05. 27. 8:25
Szentséges Szűz Mária!
A szcientológiával kokettálni? :O Atyám...
2008. 05. 27. 8:29
Jaj, a mindkét oldal érveit felsoroló tágyilagosság már kokettálás lenne? :)))
2008. 05. 27. 8:54
Ciganyozast, zsidozast, whatever, kerlek ebbol hagyjatok ki. Ez nem politika, ez fuggetlen barmifele egyeb vilagnezettol. Elotte es utana hihettek barmiben, mondhattok barmit, de ebbe ne keverjetek bele.
Anonymous: vicces az egyen-visszatamadasod, de mar ismerjuk, folosleges ismetelned. Udvozlom az OT fonokeid, legkozelebb talalkozunk remelem :)
2008. 05. 27. 9:26
Ami nem védhető, azt nem kell védeni, ennyi. Pláne nem a tárgyilagosság bűvös köntösébe bújtatva. Megvehető vagy egy dianetika-könyvvel? Egyszerűen nem hiszem el.
2008. 05. 27. 9:29
an0652: Én ezt most nem értem.
Ha Anonymous szcientológus, akkor miért arra hivatkozva támad be engem, hogy szerinte túlságosan haverkodós vagyok az egyház irányában?
Miért azzal támad a másik topikban, hogy miért nem harcoltam az OPNI megmentéséért?
Nem az ellenkezőjét kellene mondania?
Ennek így mi értelme van? :)
---
Ez különben egy zsidózós oldal, csak most éppen egy bejegyzés a szcikről is szól, mert a VidékTV-nek éppen róluk készítettem anyagot. :))
2008. 05. 27. 9:35
Ond: Ha megvehető lennék, nem lenne benne a videóban minden, az egyházzal szemben felhozott érv, a mellettük szóló állásfoglalások társaságában.
De benne van. :)
Mindkét fél érveit bemutatom. Erről szól a tárgyilagos tájékoztatás.
---
Szci, vagy anti-szci kérdésben ugyanis én még soha nem foglaltam állást, ha megfigyeled. :)))
2008. 05. 27. 10:22
sodika: ertem en, csak azert irtam, mert szerintem ezzel esetleg segitesz nekik fogast talalni magadon meg az egesz "ugyon". Csak akkor tudnak tamadni./hangulatot kelteni/elbagatellizalni, ha valahogy meg tudnak fogni. Ugyanaz a dolog, mint ha az arcod nem rejted el. Ha barmit megmutatsz (arc, nezet, mittomen), az alapjan megfoghato es tamadhato az egesz "szervezodes" ellenuk.
Mindezt abszolut barmilyen rossz szandek nelkul mondom, es elismeres annak, aki ott volt.
2008. 05. 27. 10:51
an0652: Mivel én most abszolút középen állok, nem nagyon érdekel, hogy miből tudnak előnyt kovácsolni a szcientológusok, vagy akár az anon csoport.
Kívülállóként bemutattam az eseményeket. Ennyi.
2008. 05. 27. 11:04
Na, felkerült kiváló minőségű, saját konvertálású flash videóként is. Így mégis csak sokkal jobb. :)
2008. 05. 27. 15:06
"Mivel én most abszolút középen állok, nem nagyon érdekel, hogy miből tudnak előnyt kovácsolni a szcientológusok, vagy akár az anon csoport."
Tehát csak nyomtál egy kis reklámot a szcinek? Jógyerek vagy. Hogy nem érdekel, az jól mutatja, mennyire elvekkel és erkölccsel alátámogatva szolgálod a HAZA ügyét. Nem véletlenül röhög rajtad az úgynevezett jobboldal is... Na megnézem, ír-e a kuruc a klímaváltozásról, hátha KAPUNK holnap videot egy jelentéktelen, hetedik kerületi piaci szócsatáról, ahol a kofa a melegre panaszkodik, egy gyökér (pl. répa) meg elküldi a fenébe. Ja, de nem jársz a hetedik kerületben? Bár egyszer a villamos átment ott, nem? Az a 4-6-os.
2008. 05. 27. 15:15
Ahaha a csattanó tényleg jó.
Elképzelem, ahogy szci barátunk elégedetten jegyzett be egy újabb elajándékozott példányt A KÖNYVBŐL, amit ünnepeltek.
2008. 05. 27. 15:47
0652, én csak cigányzsidóztam, mert kicsit berugtam))))))))))
2008. 05. 27. 16:07
Igen sodika, nem foglalátl állást, meg meglepően TÚL korrektkeded a dolgot. Miért pont velük??
Ez nem az a társaság akivel korrektkedni kell. Be leszel szippantva.... De legalább lesznek barátaid :DDD
2008. 05. 27. 16:28
Anonymus: Nem tudom, hogy hazafiként melyik oldalra kellett volna állnom, ugyanis nekem mindössze az jött le a tegnapi tüntetésből, mint mindkét oldal részéről történtek intelligens, valamint nagyonhülye megynyilatkozások. :))
2008. 05. 27. 17:06
A francba, most veszem csak észre, hogy egy lényeges dolgot kihagytam a videóból. Bele akartam rakni, hogy az agyház hivatalosan soha nem tagadta meg a Xenu sztorit, és mindenhonnan szerzői jogokra hivatkozva próbálják törölni.
2008. 05. 27. 18:14
Hazafi? Miről beszélsz? Gyuritól tanultad, hogy ezt kell mondani? Tudod ki a hazafi? Aki dolgozik, családban él és családot alapít, és tevőlegesen, a maga lehetőségeihez mérten tesz a hazáért. Nem pedig az, aki egy kamerával mászkál mások után, és utána rendre bebizonyítja, hogy fingja nincs, mit látott, mert kínjában mindenen csak röhög. (Lásd: irónia, paródia "rovatok"...) Ebben nincs perspektíva. Mit fogsz csinálni, jobbstartot, meg előbb-utóbb nemzeti pólóboltot? És azért időnként becsúszik majd egy-egy szcientológia tüntetés, ha épp arról ír a kuruc?
Hogy még mindig ezt az "oldal" dolgot ismételgeted, tökéletesen bebizonyítja, hogy te nem érted az egész problémát. Esetleg olvastál volna előtte egy kis anafebet vagy reformert. Szerintem nem kéne hozzá sok, hogy kiderüljön, hogy az egész "gyilkoságnesezés" mögött is az van, hogy egyszer ültél a doktornéninél, és szurit kaptál. Kb. ennyire érzem megalapozottnak a "tudósításaid".
A helyedben ott kezdeném az ismerkedést a valósággal, hogy vennék egy marék szotyit - természetesen a héjtól megfosztottat, hogy azzal se legyen gond - és dobálnám a galamboknak. A Gonda-Toroczkai-Tomcat-Budaházy csicskaság az csak jóval később következik.
2008. 05. 27. 18:32
"Tudod ki a hazafi? Aki dolgozik, családban él és családot alapít, és tevőlegesen, a maga lehetőségeihez mérten tesz a hazáért."
A felvilágosító és tudósító munka igenis a haza javát szolgálja. Munka? Naná. Iskola után. De én még - mint tudod - suliba járok.
Két helyre is. ELTE nappalin, és mellette a Corvinusra.
Családot pedig hamarosan, nem kell elsietni huszonévesen azt sem. :)
2008. 05. 27. 18:35
"mindenen csak röhög"
Figyelj, a jelszó a LAZASÁG.
Ha valaki túl komolyan vesz mindent, az nagyon egyértelműen pszichikai gondokat jelez. :))
Úgyhogy nézz csak magadba.
Egy begyöpösödött ember soha nem lehet boldog.
2008. 05. 27. 18:39
Ha pedig szerinted érvek nélkül gyilkoságnesezek, akkor nézz körül itt.
http://sodi.freeblog.hu/tags/egeszsegugy/
(főként a második felén, a lap aljának környékén)
2008. 05. 27. 19:55
#44: Lépten-nyomon letagadják a Xenu-"sztorit" a nyilvánosság előtt. Azért töröltetik le mindenhonnan, nehogy nagy tömegekhez eljusson.
2008. 05. 27. 20:16
Nem, nem.
Hivatalosan soha nem tagadták meg.
Az egyes tagok mondanak annyit, hogy ők még nem hallottak róla.
2008. 05. 27. 20:30
--Jó de Sodi te nem vagy ellenfél a vitában. Saját magad előtt lehet, hogy van értelme annak, amit írsz, de egyébként nincs.
--Te meg vagy róla győződve, hogy felvilágosító és tudósító munkát végzel. De miről? A saját képzeteidről. Szerinted hány ember olvassa a blogod, aki komolyan is veszi a dolgaidat? Hogy a zsidók által majdnem kisemmizett, pereket provokáló gyerek tudósításba kezd, ám ezúttal már nem a zsidók, hanem a cionisták az ellenség.
--A saját rendszereden belül biztos értelmes dolgokat építgetsz fel. Hogy majd lesz család, meg hogy két egyetem stb. Komolyan, ez így kit érdekel? Mi lenne, ha kimennél valami térre egy marék szotyival? Tudod hány olyan infós gyereket ismerek, akik full szerverparkot tartanak karban, esténként isznak, és egy kocsmaasztal mellett többre jutnak, mint te ötven ilyen "paródia" bejegyzéssel?
--Ne nevezzük lazaságnak, hogy kiröhögsz dolgokat, amihez nem értesz. Nem lazaság, hanem szimpla hülyeség. Nézz csak magadba. Ennyit tudsz a pszichikai gondokról? Azt is marketingből oktatták?
--Hány begyöpösödött embert ismersz? Vagy várjunk csak... hány embert ismersz? (Ha Gondát és a "magyar kislányt verő zsidó" focidrukkert nem számítjuk.) Én ismerek egy párat, akik között ugyanolyan arányban van boldog, mint a többiek között. Ültél már Volánbuszon, Sodi?
--Hányszor mondjam még, hogy ne hozd fel érvnek a saját blogod meg képzeteid? Ha kb. olyan hitelesen "tájékoztatsz és tudósítasz" az eüről is, mint a szcientológiáról, akkor régen rossz lehet az olvasóidnak. Már ha vannak, persze.
2008. 05. 27. 20:35
Hahaha, bevetted Sodi? Ne vegyél már mindent olyan komolyan na. Egy olvasód: ano
2008. 05. 27. 21:21
"Jó de Sodi te nem vagy ellenfél a vitában."
Ez személyeskedés, nem pedig érv.
"A saját képzeteidről."
Szintén személyeskedés.
"Tudod hány olyan infós gyereket ismerek, akik full szerverparkot tartanak karban"
De ők csak egyetlen egy suliba járnak.
Máskülönben több neves oktató is egybehangzóan azt mondja, hogy igazán mélyen csak úgy lehet elmélyedni egy tananyagban, ha semmi, még a pénzkeresés kényszere sem vonja el a figyelmedet a tanulás éveiben.
Nem kóklerekre van szükség, hanem profikra.
"egy kocsmaasztal mellett többre jutnak"
Mire gondolsz? :)
"Ne nevezzük lazaságnak, hogy kiröhögsz dolgokat, amihez nem értesz."
Ellenkezőleg. Éppen azért tudom kifigurázni őket, mert mélyen átlátom, hogy hol van bennük a hülyeség.
"Ültél már Volánbuszon, Sodi?"
Hihihiiii :)) Mi ez itt, kérem?
OSZTÁLYHARC?
PROLI VIRCSAFT?
KULÁKÜLDÖZÉS? :))))
Állnak még a paloták-nóta? :DDD
"Hányszor mondjam még, hogy ne hozd fel érvnek a saját blogod meg képzeteid"
Megint csak érv nélküli személyeskedés.
Ennyit tudsz, meg a nevedet. :)
2008. 05. 27. 23:01
Azért néhol a real-world igen távol áll tőled.
Nem abból lesz a kókler, aki az egyetem alatt is dolgozik.
Sokkal több kókler lesz olyanokból, akik elhawaiiozgatnak az egyetemen, se nem tanulnak normálisan, se nem csinálnak semmit.
Aki melózik az egyetem alatt is, abból már nem lesz diplomás munkanélküli.
Arról már végképp ne is beszéljünk, hogy az emberek igen nagy százaléka egyszerűen nem is engedhetné meg magának azt a luxust, hogy ne dolgozzon felsőfokú tanulmányai mellett.
2008. 05. 27. 23:30
Az olyan témákban, ahonnan nincs személyes tapasztalatom, általában gyakorlott szaktekintélyek véleményére szoktam támaszkodni. Úgy gondolom, ez így normális.
Amit írtam tehát, az nem a saját gondolatom, hanem egy bölcsész professzor hölgy nyilatkozta a HírTV-ben, amikor a tandíjról volt szó. Mondván, hogy ha megfelelően képzett szakembereket akarunk oktatni, akkor nem szabad hagyni, hogy a pénzkeresés kényszere elvonja a figyelmüket a tanulmányaiktól.
---
Amiről te beszélsz, az a nyári gyakorlat. Aki elmegy rendesen nyári gyakorlatra az egyetemi évei alatt, abból nem lesz munkanélküli, ebben igazad van.
De aki KÉNYSZERBŐL dolgozik az egyetem alatt, abból sajnos igen nehezen lehet olyan jó szakember, mint azokból a társaiból, akik teljes erejükből tudtak a tanulmányaikra koncentrálni. És ezt bizony - mint utaltam rá - tapasztalt szakértők mondják, nem én.
2008. 05. 28. 5:18
Ami felesleges képzés, (az ilyen "marketingkummunikációközgázakármik") azt sem fizetőssé tenni kell, hanem 1*űen NEM INDÍTANI annyit belőle.
2008. 05. 28. 6:56
Az, hogy propagandacéllal ki mit mond, az teljesen más dolog, mint a valóság.
Bár nyilván attól függ, mit dolgozik az egyetem alatt. Ha gépészmérnök-hallgatóként a McDonald's-ben dolgozik, az valószínűleg tényleg nem válik a javára.
De ha informatikus hallgatóként az informatika terén dolgozik, akkor naponta azt a hivatást űzi, melyet a diplomája után is fog, egy csomó gyakorlati, életközeli feladatba belefut, rengeteg szakmai tapasztalatot szerez, lehetősége van az elméletben megszerzett tudás azonnali alkalmazására, egyszóval aki bírja ezt az életvitelt, annak igencsak megdobja a diplomája értékét.
2008. 05. 28. 7:31
Márpedig annak van meg a realitása, hogy vmi kuli munkát végezzen, pl. szórólapterjesztés, takarítás, meki, efféle. A jobb lehetőségekből sokkal kevesebb van.
Amúgy felsőfokon is van szakmai gyakorlat, igaz nem mindenhol.
2008. 05. 28. 7:34
Ja, és "Arról már végképp ne is beszéljünk, hogy az emberek igen nagy százaléka egyszerűen nem is engedhetné meg magának" azt, hogy állami finanszírózással tanulhasson, hiszen magas ponthatárok vannak, komoly túljelentkezések vannak, és viszonylag nehéz jó eredménnyel érettségizni, felvételizni.
Tehát aki nem tehetséges, nem jut az ingyenes diplomájához most sem. :-)
2008. 05. 28. 9:42
Tudom, hogy ellenségre ciki hivatkozni, de nagyon jól mondta erre Tóta W. Árpád, hogy az egyetem
1) a buta gazdagok
2) az okos szegények
3) és az okos gazdagok
játszótere.
Ez azt jelenti, hogy egy szerény képességű szegénylegénynek nem való. :)
2008. 05. 28. 9:44
Ond: Egy egyetemi prof még propagandacéllal sem engedheti meg magának, hogy hülyeségeket beszéljen.
2008. 05. 28. 9:53
SF: "Ami felesleges képzés, (az ilyen "marketingkummunikációközgázakármik") azt sem fizetőssé tenni kell, hanem 1*űen NEM INDÍTANI annyit belőle."
---
Ezzel TÖKÉLETESEN egyetértek.
A felesleges képzés ismérve ugyanakkor az, hogy a munkaerőpiacon nincs az ott végzettekre megfelelő kereslet.
A Corvinuson több tanárunk is azt mondta, hogy a most végzős évfolyam több, mint 80%-ánál már megvan, hogy hol fog dolgozni, amikor kézbe veszi a diplomáját. Márpedig annak, aki már be van hálózva, (felvételizett / beiratkozott / több szemesztert elvégzett / kifizetett) nincs túl sok értelme hazudni - (már azt leszámítva persze, hogy szájhagyományt gerjesztenek az ilyen beszólásokkal, mint ahogyan azt a mellékelt ábra is mutatja) :DDDD
2008. 05. 28. 11:26
Sodi, az 53-as hozzászólásodra reagálnék:
""Tudod hány olyan infós gyereket ismerek, akik full szerverparkot tartanak karban"
De ők csak egyetlen egy suliba járnak.
Máskülönben több neves oktató is egybehangzóan azt mondja, hogy igazán mélyen csak úgy lehet elmélyedni egy tananyagban, ha semmi, még a pénzkeresés kényszere sem vonja el a figyelmedet a tanulás éveiben.
Nem kóklerekre van szükség, hanem profikra."
Jómagam is infó szakos hallgatóként és mellette félállásban programozóként dolgozó illetőként szeretnék hozzáfűzni ehhez néhány gondolatot.
Ad1: A nagybetűs ÉLET-ben le fogják szarni, hogy te mennyire mélyedtél el mondjuk a linalgban vagy a szabtechben. A releváns dolgokban meg úgy tudsz elmélyedni, hogy CSINÁLOD. Lehet egy osztályteremben tanulni mondjuk .NET-et, elolvashatod a 10000 oldalas könyvet, de pont a tapasztalat lesz az, ami miatt profi leszel a témában. Tudod ki a profi ebben a szakmában, SoDi? Aki rendszert lát. A rendszert meg csak testközelből tudod megismerni. Majd ha néhány év múlva elmész egy állásinterjúra, és megkérdezik, hogy és ön mit csinált, akkor mit mondasz? Mert a többi jelentkezőnek már mind lesz 2-3 éves szakmai tapasztalata, amit egyetem mellett szerzett. Az egyetemi tanárok nagyon mély tudással bírnak a szakterületükön, minden tiszteletem az övék, de pont ezért nem tudják, hogy mi az a tudás, ami piacképes.
Ad2: Ez a szakma olyan gyorsan fejlődik, hogy ha sikerül is az egyetemen elsajátítanod valamit, az úgyis elavul néhány éven belül. Ha viszont kint vagy a frontvonalban, folyamatosan találkozol ezekkel. Pl egyik évfolyamtársam már rég linqezett a munkahelyén, mikor előadáson meg lett említve, hogy néhány hónapja kijött ez a technológia, majd talán felvesszük jövőre a tantervbe.
Ad3: Szerintem pont amiatt nem fogsz tudni "elmélyedni a tananyagban" hogy 2 szakot csinálsz. Ha valóban két szakot csinálnál és elmélyednél a tanulmányaidban, nem jutna időd odamenni mindenhova a kis kameráddal.
Na kb ennyi. Nem beszólásnak szántam, csak tisztába akartam tenni, hogy attól még, hogy valaki dolgozik gyetem mellett, még nem kókler. Sőt. Szerintem az egyetemmel tökéletesen kiegészítik egymást.
2008. 05. 28. 11:34
"Amit írtam tehát, az nem a saját gondolatom, hanem egy bölcsész professzor hölgy nyilatkozta a HírTV-ben, amikor a tandíjról volt szó. Mondván, hogy ha megfelelően képzett szakembereket akarunk oktatni, akkor nem szabad hagyni, hogy a pénzkeresés kényszere elvonja a figyelmüket a tanulmányaiktól."
---
Az meg végképp téged minősít, hogy egy bölcsészprofesszor véleményét tartod irányadónak egy ilyen kérdésben... Ő azért nyilatkozta ezt, mert a bölcsész kb csak a McDonaldsba tud elmenni diploma előtt (meg után is :D) dolgozni, az meg tényleg nem segíti elő a szakmai fejlődését.
2008. 05. 28. 13:14
pizza: "Tudod ki a profi ebben a szakmában, SoDi? Aki rendszert lát."
Én magam is látok rendszert. Nem csak weblapokat csinálok. Teszem azt például tavaly elkészítettem egy agrárvállalkozás teljes mértékben egyedi igényekhez szabott nyilvántartási rendszerét.
Kurva sok apró kis földet vásároltak, és ezekhez kellett egyedi bevitelt, valamint emellett mindenféle komplex leválogatást megoldani.
"Ez a szakma olyan gyorsan fejlődik, hogy ha sikerül is az egyetemen elsajátítanod valamit, az úgyis elavul néhány éven belül."
Tudom. Én mostanában merültem bele mélyen az Adobe Flex rejtelmeibe, holott a sulikban ilyet nem tanítanak. De még az Adobe Actionscriptet is rohadt gyerekes szinten tanítják.
"Ha valóban két szakot csinálnál és elmélyednél a tanulmányaidban, nem jutna időd odamenni mindenhova a kis kameráddal."
Nem is megyek oda "mindenhova", csak az olyan helyekre, ahol balhé várható (illetve az olyan tárgyalásokra, ahol ezekről a balhékról van szó).
"Az meg végképp téged minősít, hogy egy bölcsészprofesszor véleményét tartod irányadónak egy ilyen kérdésben..."
Az informatika csak egy nagyon szűk szeletét jelenti a teljes oktatási palettának. Éppen ezért általánosságban igenis kimondható, hogy az egyetemi évek alatt jelentkező munkavállalási kényszer nagyban rontja az ország versenyképességét. Még akkor is, ha némely rétegszakmában esetleg több haszonnal jár ez az életszagú gyakorlat, mint amennyi kárt az így kiesett idő okoz.
A infó-sulikban nem tanítanak meg normálisan egyetlen konkrét technikát sem, ez igaz, így ezt a tudást önállóan kell megszerezni. Ugyanakkor az is tény, hogy az egyes technikák mély elsajátításának kizárólag akkor van értelme, ha ez a gyakorlat a legminimálisabb mértékben sem vonja el az ember figyelmét azoknak az általánosabb elveknek és eljárásoknak az elsajátításától, melyek később alkalmassá teszik őt arra, hogy rövid idő alatt gond nélkül álljon át szinte bármilyen rendszerre.
2008. 05. 28. 14:07
"Én magam is látok rendszert. Nem csak weblapokat csinálok. Teszem azt például tavaly elkészítettem egy agrárvállalkozás teljes mértékben egyedi igényekhez szabott nyilvántartási rendszerét."
Biztos nagyon jól sikerült, meg hasznos is lesz, de itt a munka alatt elsősorban nem a projekt alapú bedolgozás-távmunkát értettem, hanem a rendes, stabil állást. Persze félre ne értsed, tudom én, hogy ez is jó referenciának meg rengeteget lehet belőle tanulni.
"Nem is megyek oda "mindenhova", csak az olyan helyekre, ahol balhé várható (illetve az olyan tárgyalásokra, ahol ezekről a balhékról van szó)."
Azt értettem a mindenhol alatt :D Azért el kell ismerned, hogy elég sok időt fordítasz ezekre a tevékenységekre. Legalábbis a blogodból úgy tűnik.
"Az informatika csak egy nagyon szűk szeletét jelenti a teljes oktatási palettának. Éppen ezért általánosságban igenis kimondható, hogy az egyetemi évek alatt jelentkező munkavállalási kényszer nagyban rontja az ország versenyképességét."
Számos olyan ismerősöm van, aki tud a szakmáján belül munkát találni és azt felhasználni. Az jogászok elmehetnek ügyvédi irodába segíteni, van olyan orvostanhallgató ismerősöm, aki éjszaknként mentőzik, óvónő szakos ismerősöm, aki babysitterkedik, stb. A legtöbb szakmához lehet találni olyan munkát, amit tud végezni a diák úgy, hogy később hasznára legyen. A bölcsész PONT nem ilyen, ezért is mondom, hogy ebben a kérdésben nem szabad a professzorasszonyra hallgatni, akármilyen doktor is.
2008. 05. 28. 14:33
pizza: "rendes, stabil állást"
Ja, én olyat SOHA nem akarok, itt van a különbség. :DD
Az önállóságban gondolkodom.
" jogászok elmehetnek ügyvédi irodába segíteni"
haha... Ügyvéd édesanyám titkárnője tudod, mit csinál?
Sorban áll itt-ott-amott. :D Földhivatal, bíróság, miegymás.
Ez aztán tényleg hasznos meló. ;P
"orvostanhallgató ismerősöm, aki éjszaknként mentőzik"
Elsősegélynyújtásból nem hiszem, hogy jobb orvos lesz, de persze nem értek hozzá.
2008. 05. 28. 15:41
Na jo de engem az erdekel, hogy
-- Mi lesz ket ev mulva a tuntetesnyilvantarto programoddal? Mert ha vegre normalis kormany lesz, akkor tuntetosdi meg balhezosdi helyett esetleg valami konstruktivat is kellene majd csinalni.
-- Mi lesz ket ev mulva veled? Mert most meg elszorakoztatod magad azzal, hogy balhekat kamerazol, mint a telepi sracok a jatszon, de mi lesz kesobb? Ugye nem te leszel az orszag hulyeje, aki ott tustentkedik ingyen videozni a kamerajaval, ha valaki felrug egy kukat?
--Miert zarja ki a rendes, stabil allas az onallosagot? Rendszeres, bevallott, tisztesseges jovedelemre szukseged lesz, amennyiben normalis jovot akarsz a gyerekeidnek meg az orszagnak, meg elotte egy jofej csajszit. Azt pedig csak stabil, bejelentett melo melett lehet.
--Nem gondolod-e, hogy lejaratod a Krisztusban elo embereket azzal, hogy homalyosan, valamilyen eszkozkent emlegeted a keresztenyseget az ideologiadban? Errol csak emlekeim vannak, most nem kerestem vissza. Nem gondolod, hogy nagyobb tisztelettel, es fontosabb ugyekkel kene foglalkozni, mint amit a kuruc.info kitalal neked? Igen, ennek most van egy bizonyos szintu olvasottsaga, de az emberek elobb-utobb arra vagynak majd, hogy nyugodtan, kurucinfo nelkul, duhonges es szorongas nelkul fekhessenek le aludni, amire minden eselyuk megvan egy elorehozott valasztassal.
2008. 05. 28. 15:51
Na jo, meg annyit kerdezek, hogy mit szolsz ehhez?
http://hungarian.rtc.org/matters/ethics.html
2008. 05. 28. 16:14
"Mi lesz ket ev mulva a tuntetesnyilvantarto programoddal?"
Nyilván szükség lesz rá, mert Orbán is fasz lesz.
"Mi lesz ket ev mulva veled?"
Gondolom a vállalkozásomat vezetem majd.
"Miert zarja ki a rendes, stabil allas az onallosagot?"
Mert ha függsz egy főnöktől, akkor nem vagy önálló-
"Rendszeres, bevallott, tisztesseges jovedelemre szukseged lesz"
Ez még nem jelent állást :DD
"Azt pedig csak stabil, bejelentett melo melett lehet."
Vagy egy vállalkozás vezetőjeként.
---
Kereszténységet soha nem emlegettem "eszközként", ez egyszerűen nem igaz.
"Nem gondolod, hogy nagyobb tisztelettel, es fontosabb ugyekkel kene foglalkozni, mint amit a kuruc.info kitalal neked?"
De igen, azokat az ügyeket viszont én fogom elindítani. :DD
Majd meglátod hamarosan.
2008. 05. 28. 16:19
Hihi, erről az etika dologról egy tök poénos dolog jutott az eszembe :)
2008. 05. 28. 20:59
Hoppá, most vettem csak észre, hogy a "ha be szeretnéd illeszteni a saját blogodra, vagy weblapodra" rész hibás volt.
Elnézést kérek, de senki sem szólt érte. :(
Ezt most javítottam.
2008. 05. 28. 21:21
Eszköz maguknak a hívőknek, hogy felismerjék a VALÓDI saját érdekeiket, és ugye, egységben az erő. Nem véletlen, hogy először a keresztény közösségeket verték szét 48 után a komcsik.
2008. 05. 28. 22:30
Ártatlan vallásnak még csak véletlenül sem nevezhető.
Elég ha beleolvasunk Dr. Veér András Bolondok (űr)hajója avagy A szcientológusok galaktikus pókerpartija Istennel és a pszichiáterekkel A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete?
című könyvébe, és mindenre szemétségre fény derül
2008. 05. 28. 22:40
Én ennyire még nem olvastam utána, de majd bepótolom.
Továbbra is csak annyit látok, hogy mindkét oldalon - az egyház és az anon csoport oldalán - ugyanúgy vannak intelligens úriemberek, és vérciki balfaszok. :)
Most egyelőre az egyház álláspontját igyekszem feltérképezni.
Erre tök jó az alábbi weblap, ahol több órányi magyar nyelvű videón lehet megismerni őket:
http://www.scientology.org/index.html?locale=hu_HU
A másik oldalról persze ott lenne a Jason Beghe interjú, de azt majd csak akkor nézem meg, ha a teljes, két órás verzióhoz elkészül a magyar felirat.
2008. 05. 29. 20:54
Na, Lenkei doktor produkcióját külön is felnyomtam YouTube-ra.
http://youtube.com/watch?v=8rYnFlXM-1Y
---
Ennyit írtam hozzá:
"Lenkei doktor a jelek szerint nagyon utálja a kamerákat.
Az operatőr kislány az eset után igencsak megijedt Lenkei doktortól. Mögém bújt, hogy ha Lenkei doktor esetleg üt, vagy rúg, akkor helyette először engem érjen a támadás."
---
Félt a kislány, ez tényleg látszott rajta :DDD
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.