Minden relatív
Az áldást sodika küldte 2008. június 26., csütörtök - 13:18-korCímkék: allat amerika irak katona
32 komment
Irak...
Na most őszintén...
Sajnálnom kellene ezt a köcsögöt, ha esetleg valami ottani hazafi szétrobbantaná a hülye fejét a picsába?
Remélem, hogy nem.
By SoDI





Eddig 32 komment érkezett (
)
2008. 06. 26. 13:34
Ez a video mar tobb mint egy eves es rengeteg vita kiserte, tobbek szerint fake a video es a kiskutya mar doglott, a hang alajatszott es hibas. De a hadsereg is igerte anno, hogy kivizsgalja, es megbuntetik a katonat, ha elt a kiskutya, nem tudom mi lett a vizsgalat vege. De ez a stroy mar nagyon regi. Amugy en is arra hajlok, hogy mar doglott a kutya, de azert akkor is beteg ember aki ilyet csinal.
2008. 06. 26. 13:42
persze, biztos döglött...
naná
2008. 06. 26. 15:15
Vagy rákos, mi? Toepler szararc óta már ez is elfogadható „érv”.
2008. 06. 26. 15:39
Azon volt a vita amugy amikor en ezt eloszor olvastam, hogy a kiskutya meg sem mozdul semmit, egyaltalan, egyesek szerint doglott, masok szerint a kutyamama is igy ragadja meg a tarkojanal a kiskutyat amikor viszi valahova es akkor beall egy ilyen merevseg a kiskutyaknal, nem mozdulnak, nah es azon ment a vita, hogy ez olyan allapot vagy doglott. Szerintem doglott amugy, nem hiszem, hogy elo kiskutyat ledobtak volna a szakadekba, viszont akar doglott akar nem, ez akkor is beteges, plane lefilmezni.
2008. 06. 26. 15:48
Ők, is biztosan halottak voltak már...
http://www.thememoryhole.org/war/iraqis_tortured/
2008. 06. 26. 16:46
Igazából ezen nem kell meglepődni, minden hadseregben vannak ilyen emberek és voltak is. Csak mostmár van kamerájuk is, amivel beteges hülyeségeiket le tudják filmezni. Nagyon sok tisztességes katona is van közöttük, aki csak beállt a nemzeti gárdába, tartalékoskodni kicsit, hogy védje a hazáját aztán egyszer csak szóltak neki, hogy hé haver mész Irakba. Pár idióta/szadista miatt az egész hadseregről véleményt mondani primitív dolog.
(érdekes módon azok a videók sosem kerülnek ki, amikor a katonák segélyeket osztanak, gyerekeknek adnak a csoki adagjukból, vagy teszem azt ellátmányt szállítanak egy közkórházba, az nem hír)
2008. 06. 26. 17:12
Ugyan, majd Juba leszedi őket is... :D és lesz x(
2008. 06. 26. 19:38
Nem csak az a kulonbseg, hogy kamerajuk van, hanem hogy a vezetes nagyon is komolyan targyalja ezeket az ugyeket, ezt is konkretan de a fogolykinzasokat is, kulonbozo emberi jogi serelmeket. Volt az az ormester csaj aki igy meztelenul alazta a foglyokat nem ugrik be a neve az valami 7 evet kapott, de a tarsai is letoltendot kaptak. Egy hadsereg nem is tehet mast, hulyek mindenhol vannak, az a kerdes, hogy amikor kiderul, vagy barmi modon a parancsnokok tudomast szereznek rola, turik-e, tamogatjak-e vagy pedig azonnal megtoroljak.
2008. 06. 26. 22:15
Az egész hadsereg ilyen, kivéve néhány elit alakulatot. Maga az amerikai társadalom is az erőszakra épül.
Az Al Dzsazíra tv helyszíni tudósítóira is vadásznak a jenkik, nomeg úgy általában a tudósítókra, kivéve a sajátjaikat.
Ha nem lennének ott a megszálló erők, akkor nem robbantanák őket fel az iraki ellenállók. Élhetnének, és oké lenne.
2008. 06. 26. 22:46
"Az egész hadsereg ilyen, kivéve néhány elit alakulatot."
Ebben nem hiszek, azt valoszinusitem, hogy az allando retteges amiben a katonak ott elnek kikesziti az idegrendszert, mindne pillanatban figyelni hol robban fel valami, honnan lonek rad lesbol stb, kikesziti az idegrendszert, ez idegileg kikeszult emberek tesznek ilyeneket. Mondjuk az sem veletlen mennyi idegbeteg katonat kell kezelniuk a haboruk utan. Erre nem forditanak eleg gondot a hadvezetes.
"Maga az amerikai társadalom is az erőszakra épül."
Ocska demagogia, ez nem igaz.
"Az Al Dzsazíra tv helyszíni tudósítóira is vadásznak a jenkik, nomeg úgy általában a tudósítókra, kivéve a sajátjaikat."
Kizart. Szinten ocska demagogia.
"Ha nem lennének ott a megszálló erők, akkor nem robbantanák őket fel az iraki ellenállók."
Ez mar masik tema, hogy jogos-e, indokolhato-e stb a megszallas, nem ennek a topicnak a temaja. Szerintem sincs egyebkent ott semmi keresnivalojuk, de most mar ott vannak, ez egy adottsag ebbol kell kiindulni.
2008. 06. 26. 23:02
Ja persze, ott vannak, de hát ki is lehet vonulni, az is opció.
Minek mennek oda zsoldosnak? Ezek nem sorkatonák. Mésból is megélhetnének. Miért gyilkolnak civileket?
Felsőbb utasításra is kínvallatnak, erről még törvényt is hoztak. Így legális a brutális emberkínzás.
Iraki bíróság nem ítélheti el a megszálló erők tagjait, a hágai nemzetközi bíróságnak meg nem adják ki őket a jenkik, az amerikai hadbíróság meg nem mindig mozdul, csak ha a sajtóvisszhang már nagy, ilyen volt a fogolykínzó perverz katonanő esete is.
Jean Paul Sartre és Marcuse szerint is az erőszakra épül, azon kívül a vadnyugati hagyományok tovább élnek, pl. itt elképzelhetetlen, hogy mindenki tarthat és tart is fegyvert, ott meg természetes.
2008. 06. 26. 23:11
"pl. itt elképzelhetetlen, hogy mindenki tarthat és tart is fegyvert, ott meg természetes."
Az amerikai tarsadalom a magantulajdonra epul, es az annak megvedeshez valo jogra a fegyverhasznalatot es birtoklast az alkotmany 2. kiegeszitese tartalmazza, es az nem is fog megszunni.
2008. 06. 26. 23:12
"Jean Paul Sartre és Marcuse szerint is az erőszakra épül"
Ertem, szeirntem es a haverom szerint pedig nem, akkor ez 2:2 eddig. :-)
2008. 06. 26. 23:45
Minden nyugati típusú társadalom a magántulajdonra épül, még a svéd is. :)
Azért ők ketten, mert balos filozófusok, és még ezzel együtt is USA ellenesek...
2008. 06. 27. 1:03
SF: "Nem sorkatonák" nem tényleg nem azok, nagyon sok közte a hivatásos és vannak szerződésesek. Tudod mi a különbség a kettő között? És tudod mennyi egy sorkatona harci értéke? Nagyon sok olyan katona harcol Irakban, aki a hazájára esküdött fel és utána a politikusok odaküldték őket, de van bennük annyi becsület, hogy nem lesznek esküszegők. Tudod a zsoldosok azok a Black Water meg hasonló szervezetek, akik nagyságrendekkel többet keresnek, mint az Amerikai Hadsereg katonái, igen ők azok akiket az amerikai kormány úgy vágott ki Irakból, mint macskát sz*rni.
Persze könnyű általánosítani, hogy az amerikai társadalom az erőszakra épül, de a fegyvertartástól nem lesz egyik ország sem erőszakos. Hozzáteszem Finnország és Szlovákia is majdnem amerikai szintű fegyvertartási jogokat biztosít az állampolgároknak.
Ha már itt tartunk, az milyen ország ahol a "hazafinak" nevezett ellenállók autókat robbantanak civilek között gyakran katonai áldozatok nélkül? Bizonyára ők a hős ellenállók a szemedben akik harcolnak a gonosz megszállók ellen és az a néhány nő meg gyerek akit megöl vagy megnyomorít 1-1 ilyen IED azok az ellenállás áldozatai.
2008. 06. 27. 1:59
Látom az egyetemi zsidó agymosás jó alanyra talált XD
A Private Military Corps pedig igenis törvényen kívül áll : az iraki törvények NEM vonatkoznak rájuk, az amcsik pedig NEM törődnek vele, mit művelnek a megszállt Irakban.
Ha a te családodat lőnék le ezek a szovjeteknél semmivel sem különb barbárok, akkor nem pofáznál ekkora baromságokat.
2008. 06. 27. 2:02
"Mennyi fehér és egyéb nemzsidó ember hal meg a terrorista neokon banditák háborús uszítása miatt? Irak, Afganisztán, és holnap talán Irán csatatérré és a halál színtereivé vált a cionista zsidó faji felsőbbrendűségben hívő soviniszta fehér-házi héják által.
Nem, nem támogatom a csapataink kiküldetéseit. Hozzuk őket haza. Amerikai életeket nem érdemes feláldozni zsidó érdekekért."
http://www.antiwar.com/
Hogy lehet ennek a primitív neokon háborús uszító propagandának bedőlni? XD
2008. 06. 27. 6:53
"Meghalt egy magyar katona, igen. Ideális helyzetben ez nyílvánvalóan dicsőséget kellene, hogy jelentsen a katonának, a hadseregnek és a nemzetnek. Hungarizmusunk hivatásrendiségének egyik elhagyhatatlan alappillére a nemzetvédő katona, aki küzd a hazájáért és a nemzetéért, feláldozza magát, ha kell. Ez nem is kérdés."
Azonban érdemes a színfalak mögé nézni, mert a dolgok nem mindig azok, aminek látszanak. Manapság pedig, amikor a hazugság köde lepi el az igazságot, főleg nem. Érdemes feltennünk magunknak a következő kérdéseket: Hol halt meg egy magyar katona? Melyik ország hadserege küldte a csatatérre a katonát? Kinek az érdekében ment harcolni ez a katona? Ha lágyan odébblibbentjük a színház függönyét, betekintünk a villogó kaftánok világába, máris tisztábban látjuk a dolgot.
Egy magyar katona tehát meghalt Afganisztánban. Tény, hogy az afgánok nem álltak soha háborús helyzetben Magyarországgal, tehát jelen esetben nemzetvédelemről szó sincs. Akkor mégis mi kényszerítette arra ezt a katonát, hogy egy tőlünk távol levő országban haljon meg, katonai szolgálatot teljesítve? Erre választ ad a második kérdés: a katonát a Magyar Köztársaság küldte oda, ami egy minden jogalap nélkül létező, kommunista alkotmánnyal működő állam, amely a valaha volt dicső Magyar Királyság területének egy részét bitorolja. Ez a Magyar Köztársaság azonban egy hosszú láncolat része, melynek végéhez kell eljutnunk. Ez az ál-Magyarország függ az Amerikai Egyesült Államoktól. Akkor tehát az USA imperialista törekvéseinek áldozata lett a mi katonánk, a mi vérünk? Nos, ez már közelebb áll a valósághoz, de téves. Az Amerikai Egyesült Államok sem független: függ az azt irányító és markában tartó fajtól, a zsidótól, és azok illegitim államától, Izraeltől.
Tehát a katona végsősoron amerikai és cionista érdek áldozata lett. A zsidók háborúja ölt meg egy újabb magyar embert. Ahogy sokan másokat is.
Nyugodjék békében!
Mit kiván a magyar nemzet? Az 1848-as 12 pontból
Legyen béke, szabadság és egyetértés.
10. A katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a külföldieket vigyék el tőlünk.
2008. 06. 27. 6:55
"a katonát a Magyar Köztársaság küldte oda,"
Nem felejtjük el a fidesznek, hogy ő is megszavazta a katonák kiküldetését. Ez egy 2/3-os téma volt.
2008. 06. 29. 19:01
Valóban felháborító, hogy megdöglik egy állat. Falun még mindig agyonütik a kiskutyákat, ha túl sok születik. Ez se kellett senkinek, ennyi. Azon háborodnál fel, hogy valakinek kalácsot kell ennie, mert nem jut neki kenyér...
2008. 06. 29. 19:12
Te egyszerűen érzéketlen vagy.
2008. 06. 29. 19:32
ha egyszer valami szaracén atomot robbant ezeknél a köcsög jenkiknél, két hétig csak pezsgőzök meg qrvázok...)))))))
2008. 06. 29. 19:47
Nem, én egyszerűen a valóság nevű közegben élek, nem jutub videok felett siránkozom.
2008. 06. 29. 19:55
Anonymus: Jaaa!
Akkor majd a véres fejű buzik felett se siránkozzál, jó?
Az is csak YouTube videó lesz.
2008. 06. 29. 19:55
"a katonát a Magyar Köztársaság küldte oda"
Igy van, Irakkal ellentetben Afganisztan NATO misszo, igy szovetsegesi kotelessegunknek teszunk eleget. A katonak ott kint kozvetve Mo erdekeit szolgaljak, es ha kell, meghalnak erte. Amikor a NATO szerbiat bombazta F-18-asok vedtek a magyar legteret, MIG-29 meg csak a foldrol sem emelkedhetett fel. En egyetlen percig nem feltem, hogy a szerbek barmivel is megprobalkoznak, tokeletesen megbiztam az amerikai pilotakban es parancsnokaikban, amikor Mo-t vedtek. Az a minimum, hogy mi is reszt veszunk a vilag barmely tajan barmilyen szovetseges akcioban.
2008. 06. 29. 20:22
"Jaaa!
Akkor majd a véres fejű buzik felett se siránkozzál, jó?
Az is csak YouTube videó lesz."
Mi a baj? :DDD Szóval akkor tudomásod van arról, hogy emberek fognak megsérülni, és mégse figyelmezteted az illetékes hatóságokat? :( Ez olyan szomi.
2008. 06. 29. 20:46
fixpont, a szerbek lelőttek szerbia fölött egy jenki bombázót, méghozzá egy magyar származású szerb tiszt)))))))remélem megdöglött a pilóta...
2008. 06. 29. 20:52
Egy lopakodot lottek le (F117/A), de a pilotat kimentettek. :-)
2008. 06. 29. 20:59
"tudomásod van arról, hogy emberek fognak megsérülni"
Háát, figyelj.
Ez igen valószínűnek tűnik. :)
http://kuruc.info/r/2/26215/
2008. 06. 29. 20:59
Kulonben is bronicica te a meccset nezzed! :-)
2008. 06. 29. 21:45
Csak nehogy sírva fakadj majd. :)
Mondjuk te így is úgyis bebaszol szerintem. :DD
2008. 07. 17. 18:31
eme videóhoz csak annyit, hogy már voltak róla elméletek, hogy csak fake az egész , mert a kutyus már akkor halott volt, amikor ledobta ... modjuk az a tény, hogy az irakban szolgáló katonák annyira készek idegileg, hogy a leszerelt veteránok öngyilkossági aránya igencsak magas ... én nem tudom, hogy ezek mit élnek ott át, de hogy ezek tényleg kikészülnek és végül ilyeneket visznek véghez, az egy bizonyos nézőpontból meg lehet érteni ... mondjuk nem mondom, hogy amit csinált, az OK, de kitudja hogy milyennyire sérült mentálisan ....
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.