Vasárnap van
Az áldást sodika küldte 2008. július 6., vasárnap - 12:31-korCímkék: vasarnap
29 komment
Egyrészt vasárnap van, másrészt pedig gépet kell újratelepítenem, ezért ma amúgy se tudnék blogolni, ha akarnék.
Úgyhogy ma megint pihenő.
By SoDI





Eddig 29 komment érkezett (
)
2008. 07. 06. 22:45
Megneztem a tvben nemreg volt egy oasszefoglalo hogyan zajlott a budapesti es europa mas nagyvarosaiban a meleg buszkeseg napi felvonulasok. Szegyellem magam, ismet bizonyitottuk, hogy semmi kozunk nyugat europahoz, hogy meg kozelebb vagyunk a balkanhoz, mint eddig sejtettem. Olyan nagy meg az emberek fejeben levo szakadek egy nyugati demokraciahoz kepest, olyan keves a tolerancia, hogy ha ez igy meg sokaig menthetetlenul es vegervenyesen szakadunk le minden teren.
2008. 07. 06. 23:03
Ahol normális az ország ott TILOS aberrációkat népszerűsíteni, iletve közszemérmet sérteni.
A hollandok akikre te gondolsz meg szegények, így jártak, kísérleti terep lett az országuk abban, mennyire lehet elgyökérteleníteni az embereket, és elrelativizálni MINDEN értéket ami a világon van.
2008. 07. 06. 23:11
fixpont!
Irtam valaszt, de sajna nem tudsz ra reagalni. Mindegy is. Irtad, messze allok a keresztenysegtol. Nem tudom, minek, hiszen irtam mar joval elotte, hogy nem vagyok megterve, nem vagyok kereszteny vagy keresztyen. Szoval ennek az informacio-tartalma szamomra nulla.
"Szegyellem magam, ismet bizonyitottuk, hogy semmi kozunk nyugat europahoz, hogy meg kozelebb vagyunk a balkanhoz, mint eddig sejtettem. Olyan nagy meg az emberek fejeben levo szakadek egy nyugati demokraciahoz kepest, olyan keves a tolerancia, hogy ha ez igy meg sokaig menthetetlenul es vegervenyesen szakadunk le minden teren."
Es ki a fasz akar Nyugat-Europahoz tartozni?! A Nyugattol csak egy dolgot erdemes atvenni, a sok penzt. Azon kivul egy nagy szar az egesz. Sotlan faszfej az osszes nyugati. Ha nem tetszik az igy is extrem merteku magyar tolerancia, akkor el lehet vitorlazni a gecib,e pl. Hollandiaba! Ott aztan van tolerancia. Leszophatod az osszes drogost, buzit, muszlimot vagy pedofilt. Mi a faszt kepzelsz te meg a tobbi hozzad hasonlo toleranciabajnok? Hunyadi, Dobo, Rakoczi es a tobbiek nem azert harcoltak, hogy buzik riszaljak a segguket az orszagban A TOBBSEG AKARATA ELLENERE! Szt. Istvant inkabb kihagynam, hiszen o is nyugati segget nyalt, bar ugye arrol vitat lehet inditani, hogy szukseges volt-e vagy nem. Ezt majd a hozzad hasonlo tudos elmek eldontik. A lenyeg, hogy Magyarorszagnak egy zart klubnak kellene lennie, ami azt jelenti, hogy nem kotelezo belepni, nem kotelezo a tagfelvetel es ki is lehet rugni a tagot. Kar, hogy megse ilyen klubkent mukodik, kulonben meg lehetne fosztani teged a magyar allampolgarsagtol, aztan kitelepiteni a hollandusokhoz vagy valami masik olyan orszagba, ahol tombol a tolerancia. Visszasirnad meg a regi rendet.
Amit irtam regebben, ahhoz tartom is magam. Torvenyi eszkozokkel nem tiltanam a buzifelvonulast, mert az diktatura, viszont szemely szerint az amerikai tipusu szolasszabadsagot tamogatom, valamint elvarnam a MAGYAR lakossagtol, hogy minel tobb zaptojast hozzon mukodesbe felvonulas idejen.
Jo ejt mindenkinek! Megyek epiteni az angolszasz kapitalizmust, nem pedig a szar szocialis piacgazdasagot. :D
2008. 07. 06. 23:21
Mintegy félmilliárd forintba került a a botrányba fullatdt buzifelvonulás. A törvények szerint a elsősorban a szervezők felelősek a rendezvények rendjéért. Vajon fizetik e a homokos szervezetek a rendőri biztositás költségeit ? Vagy ezzel is az adófizetőket kivánják sarcolni
Az ipari forradalom óta tart a kiszorítósdi, melesleg ha nem lett volna munkásmozgalom, ma nem lenne tb, nyugdíj, betegszabadság, egyáltalán fizetett szabadság, munkavédelem, törvényileg meghatározott maximum normák, szakszervezet, gyed, gyes, de még a munkakeresés intézménye sem (a munkaügyi), sztrájkjog, üdülési csekk, semmi!!!
És te is csak anyi fizetést kapnál, hogy másnap is legyen erőd dolgozni. A gyár mellett lenne egy istálló, és ott aludnál.
A zsellérek így éltek a napszámban, és ez maga a kapitalizmus valósága.
A 19. században Manchesterben valahogy így mentek a dolgok.
2008. 07. 06. 23:25
"hogyan zajlott a budapesti es europa mas nagyvarosaiban a meleg buszkeseg napi felvonulasok."
fixpont, kerlek fejleszd egy kicsit a magyar nyelvtanod, mert eleg gazos!
Helyesen: "hogyan zajlottAK budapestEN es europa mas nagyvarosaiban a meleg buszkeseg napi felvonulasok."
2008. 07. 06. 23:31
"Ahol normális az ország ott TILOS aberrációkat népszerűsíteni, iletve közszemérmet sérteni."
Az a ket orszag, amit en lattam az Madrid (Spanyolorszag) es Koln (Nemetorszag) voltak. Bekesen, heteo es homosexualisok egyutt vonultak. Veletlenul sem a homosexualitas, hanem a tolerancia jegyeben, annak a jegyeben, hogy akar honosexualis vagy akar hetero, ebbeli minosegeben senkit nem lehet bantani, vagy barmi modon hatranyosan megkulonboztetni. Szeretni nem kell oket, veletlnul sem. De egy evben egyszer oda mennek, ahova akarnak ,a tobbi 364 napon belul pedig ugyanugy elnek mint barmelyik masik ember. Ha neked nem tetszika felvonulas, nem mesz oda. En sem voltam, mert rohadtul nem erdekelnek, inkabb megneztem a noi egyes dontot Wimbledonbol. De eszem agaban sincs egyetlen olyan emberhez is odamenni es megverni, megdobni, akivel nem ertek egyet.
2008. 07. 06. 23:32
"Irtam valaszt, de sajna nem tudsz ra reagalni."
Abban a posztban ahol irtal nekem, valszoltam.
2008. 07. 06. 23:33
"Vajon fizetik e a homokos szervezetek a rendőri biztositás költségeit ? Vagy ezzel is az adófizetőket kivánják sarcolni."
Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy ha valaki bejelent egy tuntetest, felvonulast, akkor meg o fog fizetni azert pluszban mert te meg nehany masik seggfej fenyegeti a biztonsagukat? :-)) ROTFL
Nem kell odamenni es mindjart nem kell majd egy rendor sem, ilyen egyszeru.
2008. 07. 06. 23:34
joe, az angolszasz kapitalizmus total mas, mint az otthoni. Hidd el, sokkal jobb. Tobbek kozott azert, mert nem fizetek annyi adot, mint a sved modellben. Most azzal jossz majd, hogy az milyen fasza. Ja, tenyleg, mert aki dolgozik, jol keres. Csak a problema az, hogy a sved modell doglodik, mert koltseges. A masik problema, hogy az is jol el a segelykebol, aki nem dolgozik. Ez mar azert nem a legfaszabb. Legalabbis az en szemuvegemen keresztul nezve, hiszen en megdolgozom a kurva fizetesemert. A legnagyobb tolvaj nem a tokes (igazad van, tenyleg igy volt a multban, szoval ezzel nem vitazom), hanem a szocialis allam. Szamold ki, mennyibe kerulsz a munkaadodnak (karvalytokes), majd azt is, mennyit latsz te ebbol. Toredeket. Itt tobbnyire azert fizetek adot, amit hasznalok is. Termeszetesen itt is van kozteherviseles, nem vitatom. De alacsonyabb mertekben.
Faradt vagyok, nem irom le reszletesen, mi is tetszik nekem az angolszasz rendszerben (termeszetesen nem minden tetszik).
Jo ejt MINDENKINEK!
2008. 07. 06. 23:34
"Az ipari forradalom óta tart a kiszorítósdi, melesleg ha nem lett volna munkásmozgalom, ma nem lenne tb, nyugdíj, betegszabadság, egyáltalán fizetett szabadság, munkavédelem, törvényileg meghatározott maximum normák, szakszervezet, gyed, gyes, de még a munkakeresés intézménye sem (a munkaügyi), sztrájkjog, üdülési csekk, semmi!!!"
Es ennek mi koze barmihez, amirol itt most szo van? :-))))
2008. 07. 06. 23:36
Ja latom mar, ezt nem nekem irtad.
2008. 07. 06. 23:39
fixpont, igazad van. Bocs. :D Nem vagyok keresztyen, ugyhogy, miert is ne allhatnek tavol?
Tiszta fuggony leszek, ugyhogy lelepek...
2008. 07. 06. 23:41
"joe, az angolszasz kapitalizmus total mas, mint az otthoni."
Tobbek kozott azert, mert itthon nincs kapitalizmus, csak ilyen hibrid szar. :-))) Fabry mondta, hogy a kapitalizmusbol mar minden szar atjott a szocializmusbol meg mindig szar itt maradt. Ez igen talalo helyzetleiras. A szocializmusbol itt maradt a feleslegesen nagy szocialis es nyugdijrendszer, itt maradt a TB, es minden szar. Ahelyett, hogy vegre valodi kapitalista alapon ezek mind mind magan kezekben legyenek. Es aki egesz eleteben megfelelo osszeget fizet be annak lesz nyugdija, aki eleg TB-t annak lesz TB-je. Az adokbol pedig nen nem akarom fizetni mas egyetemi oktatasat mas nyugdijat, minden szemetet. Mert ettol magasab az adok sajnos, hogy nagy a burokracia, es azok akik dolgoznak es termelnek azok adojat szetosztogatjak olyan kozott akik nem erdemlik meg.
2008. 07. 07. 2:15
Fixpont! Szomorú, hogy a buzik pátyolgatását tekinted a civilizáltság egyik fokmérőjének. Én az un.nyugati demkoráciáktól, akik szerint ez normális, hányok. Amúgy ha itt szégyenled magad, a határok nyitva állnak...
2008. 07. 07. 3:56
Ki van a képen?
2008. 07. 07. 6:46
"Szomorú, hogy a buzik pátyolgatását tekinted a civilizáltság egyik fokmérőjének."
Kar a buzikat kiemelni, a buzik csak azert jonnek szoba, mert most speciel eppen oket erte attrocitas. A civilizaltsag fokmeroje az elni es elni hagyni. A civilizaltsag fokmeroje, hogy sokan, sokfelek vagyunk, es mind bekeben elunk egyutt. A civilizaltsag fokmeroje, hogy senki nemi identitasa esetleg ertekrendje, vallasa, barmi mas alapjan megkulonboztetni nem lehet, megdobni, megverni nem lehet. Aki felrugja ezt a status quot azt a tarsadalom kikozositi elobb, utobb. A hatarok nyitva allnak, de elmenni te fogsz ha nem tetszik, sosem en. :-)
2008. 07. 07. 8:40
Ja, a magyarok mennek, a zsidók meg a lopott földön terpeszkednek. Milyen szép kép, milyen szépen mutat ez a horda a népek Pantheonjában.
Kicsit más mint a többi, de el kell fogadnia minden civilizált, demokratikus társadalomnak, még ha fehérgalléros bűnözők, pszichopaták, buzik, szélhámosok, csalók, kényszeres hazudozók, sikasztók, pedofilok, politikusok, magyargyűlölők is.
Ami hazugság, azt vállukra emelve kikiáltják igazságnak, az igazságot pedig köpködik és tapossák. A bűnözőket felmentik, az áldozatot elítélik.
Ez a zsidók civilizált (demokratikus) világa.
Mennyire groteszk?! és ők ennek egyáltalán nincsenek tudatában, mert az egész olyan mint ők, saját tükörképük, amellyel minden alkalommal, elégedett gyönyörrel néznek szembe.
2008. 07. 07. 8:51
egy masik olvaso: az uldozesi mania mar igen jol kezelheto, nem muszaj igy maradnod, ebbol ki lehet gyogyulni.
2008. 07. 07. 9:10
Magyarországon nincsenek magyargyűlölők.
A felsorolásod igen érdekes. Valami forrást idézhetnél, amely szerint a bűnözőket (fehérgalléros, csaló, sikkasztó) el kell fogadnunk. A többi nem tudom, hogy illik a képbe. A buzi, pedo az szexuális beállítottság, nem választott dolog, a társadalomnak kell több toleranciát mutatnia.. A pszichopata és a kényszeres hazudozó mentális beteg, megfelelő gyógyintézetben a helyük. A politikus az egy szakma, a magyargyűlölő pedig egy szélsőséges politikai állásponton elhelyezkedő személy (Szlovákiában vannak páran). Szóval összefüggés nem sok van...
2008. 07. 07. 10:02
Az ilyesfajta parttalan, logikátlan, rá-, és kibeszélős, kifordítom-befordítom tipusú, házalós zsidó okoskodásnak már lejárt az ideje.
Egyre több ember kiálltja:
NEM VESZÜNK SEMMIT! :)
Ez a fajta elme, olyan, a valóságtól elszakadt, paranoiás képzetek szellemi mocsárában tesped, ahol olyan dolgokkal kell foglalkozni, (az út megatlálása helyett) mint, hogy be kell bizonyítani, forrással, hivatkozással, névvel, dátummal, lakcímmel - amit majd ők egyszemélyben, mint legfelsőbb Hivatal hitelesítenek - hogy "Magyarországon a fű zöld, az ég kék és nem pedig fordítva".
Minden főállású zsidó (kivétel? nagyon kevés van) ugyanúgy gondolkodik, hazudik, csúsztat, ferdít, összemos, "értetlenkedik", amelyen én már csak nevetni szoktam.
2008. 07. 07. 10:07
Ezt úgy hívjuk, forráskritika. A forráskritika megjelenése nélkül meggyőződésem szerint sose lett volna vége a középkornak, még mindig dogmákban kéne hinni, tudományos bizonyítás helyett a tekintélyekre való hivatkozás lenne elfogadott, és nagyban működne az inkvizíció is.
2008. 07. 07. 10:09
Nevetni en is szoktam sok mindenen, pedig nem illene. Olyan sulyos, a zsidokkal szembeni kisebbsegi komplexussal, ami neked van kedves masik olvaso, nem illene nevetni. Megis azt gondolom abbol a sok zagyvasagbol amit itt osszehordasz, hogy legalabb az onkeped helyes, a kisebbsegi komplexusod pedig megalapozott.
2008. 07. 07. 10:19
Ó, hogyne. Valójában szeretnék zsidó lenni, de mivel nem annak születtem, hanem alacsonyabb rendű nem zsidónak ezért komplexusaim kell, hogy legyenek.
Természetesen, ezt neked, egy zsidónak feltétel nélkül elhiszem.
Pojáca vagy. :)
2008. 07. 07. 10:27
Az elso ut a gyogyulas fele a betegsegtudat felismerese, mar meg is tetted az elso lepest. :-)
2008. 07. 07. 11:17
fix: :)
A zsidók forráselemzéséről, hitelesítéséről és kritikájáról röviden csak annyit, hogy szerintük az a "hivatalos és elfogadott" álláspont, amelyet egy elkötelezett zsidó (vagy fizetett filoszemita) jelentett ki, vagy publikált, akinek szakmai tudása megkérdőjelezhetetlen (mert különben lebukik:)). Az ilyet megdönthetetlen tételként hirdetik, az egekig magasztalják, elfogult zsidó nézőpontja miatt. Amit egy nem zsidó tesz közzé, és nem található benne zsidóságot méltató pont, vagy céljaikra felhasználható közlés, az szerintük jelentéktelen, fércmű. Az ilyet vagy csak elhallgatják, vagy lejáratják. Ha a legkisebb elmarasztaló megjegyzést is megengedi magának a szerző, a Kiválasztottakra nézve, akkor nácifasisztaantiszemita koholmánnyá lesz kikiáltva munkája.
Ilyen...egyszerűek.:)
Köszönöm a lehetőséget! Köszönöm, hogy zsidó szem olvasásra méltatta soraimat! Bocsánat, hogy nem zsidónak születtem és szeretnék nem zsidó identitással élni! :D
2008. 07. 07. 11:30
Azt én nem tudom. Bár én nem vagyok zsidó, ezért nem tisztem ezt cáfolni. Igaz, keresztény se vagyok.
2008. 07. 09. 0:52
Fixpont valami buzi/zsidó/elitkedő akárki, aki ráadásul egy bukott pártban (MDF) megélhetési politikus.
Nem dolgoztak ezek életükben egy napot sem, de kurva sokat tudnak pofázni arról, mi miért nem jó az országban, és hogy emiatt NEKÜNK MAGYAROKNAK miért kell még többet dolgozni még kevesebb bérért.
Ja, és eleve, aki a mostani status quo mellett érvel, az mindenképpen KORMÁNYPÁRTI akármi mást állít.
2008. 07. 09. 1:51
joe: en amellett ervelek, hogy vizitdij megszuntetesevel a pszichiatria is ingyen fogad teged :-))
2008. 07. 09. 2:41
Nem is kell vizitdíj. A tb járulék fedez mindent, ha nem, akkor pedig be kell fejezni a cigányok segélyezését, dolgozzanak ők is, és akkor majd telik az eü-re.
Aki akart már a 80-asokban is nyithatott magánklinikát, a saját pénzéből persze - és nem azért, hogy az állami tb pénzeket lenyúlják, mint azt a zsidó hospinvest teszi...
Van a MON.hu-n egy topik aminek címe "egészségügyi reform", ami sajnos, hiába kisebbségi kormány, folytatódik!
A nagy többség véleménye pedig valóban az, hogy sokat pofáznak és főleg sokat hazudnak a politikusok. Ez a parlamenti politikusokra értendő.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.