Entartete Musik
Az áldást sodika küldte 2008. július 17., csütörtök - 20:04-korCímkék: entartete kunst zsido
111 komment
Ez a bejegyzés kivételesen máshonnan átemelt tartalom.
Nem, nem hangolnak a zenészek, ez már a mű.
Ünnep- és nemzetgyalázás a Művészetek Palotájában
Recycling-szimfónia
(a blöffölés művészete)
Titánia kormánya, gyurcsány ferenc beszéde után, egy fiatal zsidó zeneszerző sikertelen, Tom és Jerry, Kalambó valamint régi horrofilmek zenei betéteiből összekomponált, émelygést, rosszullétet okozó, disszonanciára épülő kísérletével "tisztelte" meg március 15-ét, a '48-as szabadságharc, és halottainak emlékét.
A végén a tapsot nem én raktam rá a videora! Valószínűleg felvételről ment.
Fogyasszátok (lelki)egészséggel!
Mert ma már csak a kapcsolatok számítanak.
By SoDI (eastierr nyomán)





Eddig 111 komment érkezett (
)
2008. 07. 17. 20:39
Nincs ezzel semmi baj, legfeljebb nem fogtad fel. Mondom ezt attól függetlenül, hogy valószínűleg nagyobb náci vagyok, mint te, kedves sodika.
Egy amine-fan inkább ne nyilvánítson (vagy vegyen át és propagáljon) véleményt a komolyzenéről, amennyiben nem kíván nevetségessé válni.
2008. 07. 17. 20:40
sodika mindenhez ert, tudhatnad
2008. 07. 17. 20:41
"Egy amine-fan inkább ne nyilvánítson (vagy vegyen át és propagáljon) véleményt a komolyzenéről..."
ÉS mondjuk semmilyen "elfajzott művészetről" sem. :D
Találó.
2008. 07. 17. 20:41
ami az egyetemen a feladata lenne ahhoz mondjuk a legkevesebbet, de azon kivul!!! komolyzene vagy jog, szociologia vagy pszichologia......mindenben otthon van, mindnerol van velemenye ;-)
2008. 07. 17. 20:54
Ugyan már!
Az anime más :D
Azzal a maga módján semmi gond nincs.
Az anime ugyanis bevallottam bulváros szórakozás.
A bulvárba pedig sok-sok minden beleillik.
A magasabb kulturába viszont az ILYESMI, mint amit itt hallhatunk, nem, nem, és NEM!
2008. 07. 17. 20:57
trickster: Mit kéne felfogni ezen a zsidó szaron?
Mesélj, te mit fogtál fel belőle? :)
2008. 07. 17. 21:02
Meghallgattam, ez borzalmas volt. :->>>
2008. 07. 17. 21:35
Anime... Japán a pedofília hazája.
2008. 07. 17. 21:47
C: Amit mondasz, az rasszizmus. Ugye tudod? :)
Rasszista vagy. Én pedig nem.
2008. 07. 17. 21:51
Szeva Sodi! Ezt láttad már?
http://partizaninfo-wanted2008.blogspot.com/2008/06/93-tarnczy-szabolcs-kurucinfo.html
Szerintem kamu kell, hogy legyen.
2008. 07. 17. 22:00
Legalábbis ha ez az ismerőse a lánya akkor tuti nem:
http://www.iwiw.hu/pages/user/friends.jsp?userID=11564034
2008. 07. 17. 22:01
Csak futólag vagyok itt, és lám...
Miről szól a poszt? Csak nem arról, hogy Sodi bevallja, hogy a zenéhez sem ért? Vagy lássuk csak... nem vallja be? :(
2008. 07. 17. 22:07
Megint híres lettél, Sodi!
http://bombagyar.hu/resources/pictures/tomcat_hollanerno_fellebbezes_public-3.jpg
2008. 07. 17. 22:18
"Amit mondasz, az rasszizmus. Ugye tudod?"
Miért? Fejtsd már ki.
2008. 07. 17. 22:59
Sodi, te hogy bukkansz ilyenekre? Nap mint nap bújod a netet, és keresed a zsidókat??? Spájzban nézted már?
2008. 07. 17. 23:24
Sodi, reagalj kerlek a masik topikodon! Kosz! Jo ejt!
2008. 07. 17. 23:45
a burzum azért dallamosabb, bár nem sokkal))))))heil black metal)))))))))))
2008. 07. 18. 2:00
Szerintem ez nagyon jó, engem is a régi krimikre horrorfilmekre emlékeztet. Az ilyen zenék alá nagyon jó filmeket lehet csinálni, ahol a zene mesél. Én pl nagyon szeretem Jean Michel Jarre művészetét is, ő is zseniális.
Tudod sodika az a baj, hogy már a művészetben is ellenségeket keresel. Bánt téged az hogy valaki elad olyan képeket, amiket 3-4 ecsetvonással alkotott? Bánt az hogy valaki művészetnek tekinti azt hogy a hasára szigetelőszalagoz egy szelet húst? (láttam ilyet Párizsban kiállítva). Tudod végigjártam Franciaország fővárosában a jelentősebb múzeumokat a Modern művészetek múzeumát, a futurizmus lenyűgözött, viszont az ilyen elvont művészeken röhögtem egy jót. Megnéztem Pablo Picasso és Salvador Dali, utóbbi szürrealista művei megfogtak néha álmodik az ember baromságokat, főleg lázasan és zseniális, hogy ezeket valaki vászonra is vitte. Ugyanakkor csodálatos volt a Louvre is, de a Mona Lisa egy csalódás volt.
sodika, a művészet az elméd tápláléka. Arra való, hogy kikapcsolódj, szórakozz, hogy elinduljon a fantáziád ezzel megtartva szellemi frissességed. Ha te ezek mögött is csak a zsidókat meg a kultúra rombolását látod, akkor csak sajnálni tudlak.
2008. 07. 18. 8:40
sodi, neked (és a cikk írójának) fogalma sincs a művészettörténetről. Először is azoknak az "izmusoknak" a kora (dada, kubizmus, szürrealizmus stb.) már rég elmúlt. Ma a posztmodern korát éljük. Főként a század eleji Avangardot illették az "izmusok" kifejezéssel, és például a festészetben Salvador Dalí remekműveit dícséri ez a korszak. De hogy mást ne mondjak ebben az időszakban alkotott Bartók is (persze azt nem mondanám, hogy ő avantgárd zenét alkotott). Kíváncsi vagyok, te, mint ősfajimagyar mennyire ismered az ő életművét? Azért Bartók is alkotott olyan műveket, aminek finoman szólva is nem könnyű a befogadása... Szóval bazdmeg neked (és a cikk írójának) fogalmad nincsen a művészetről. Ja, és ismételten tanúbizonyságot tettél az alulműveltségedről. Kb. olyan ez a poszt, mint amikor a buta ember Einstein relativitás-elméletét fikázza, és állítja róla, hogy faszság, csak azért, mert nem ért belőle egy mukkot sem. Én, ha valamit nem értek, akkor inkább befogom a pofámat, nem üvöltöm ki a világba, hogy hülye vagyok hozzá.
2008. 07. 18. 8:44
Ja, és sodi! Tudod, melyik "izmus" volt az, amelyik a művészetet a nép számára befogadható primitív közlésekre redukálta? Igen, eltaláltad: a kommunizmus. Szocialista realizmus, az kell a te egysejtű agyadnak, mer azt még te is megérted.
2008. 07. 18. 9:04
http://youtube.com/watch?v=W-AYtHFuecU&feature=related
Ezt nézd, sodi! Zsidók játszanak Bartókot! Ez nem nemzetgyalázás? Az a baj, hogy kurvajópedig. Sőt. Ha begurulok, posztolok neked még 100 fasza cigányzenét, de olyat, hogy beszaráskurvafasza.
2008. 07. 18. 9:08
Na? Megnézted? Látod, a zsidók azok népszerűsítik a magyar kultúrát. Te mit tettél már a magyar kultúra népszerűsítése érdekében? Ja! Bocs elfelejtettem a gyönyörű montázsodat, fő remekművet. Bocs.
2008. 07. 18. 9:24
Tényleg kurvajó!!!!
2008. 07. 18. 9:27
Boy, a végső csapást csak úgy 80-90 komment után szoktuk rámérni :D
A 20, 21, 22 mindent visz, úgyhogy nekem nincs is több kérdésem.
2008. 07. 18. 10:05
Boy, fogadd őszinte tiszteletemet. Bár tényleg jobb lett volna kivárni a 90. hozzászólásig, és addig csak a múltkori PRESS CARD-on kacarászni, amit írtál, erkölcsileg is olyan magasságba emelt téged, hogy meghajlok előtted. Ettől kezdve az a nyomorék, aki ezt a néhány hozzászólásodat ostoba magyarázkodással próbálja meg semmissé tenni. Nem lehet, benne van minden. A kérdés, hogy mi magunk műveljük-e a kultúrát (colo 3 colui cultum! in latin). Sodika pedig ezen a próbán is csúnyán elvéreztette magát. Önként, látványosan, nyilvánosan. Nagyon sajnáljuk, és várjuk a következő önjelölt operatív tetánt, aki egyszemélyben megváltja majd a világot, és megóvja minékünk a kultúrát.
--
Hozzád is szólnék Sodika. Tudod, az általad gyakran igen furcsán kezelt zsidók azért vannak jobb helyzetben kulturálisan, mert eszükbe nem jut "védeni" a kultúrát. Ők azt csinálják vele, amire való: művelik. Ha valóban hazaffy lennél, akkor a kultúra megismerésére, művelésére biztatnád fajtestvéreidet, kik közé egyébként én is tartozom, és nem folyton csak az ujjal mutogatást játszanád, amolyan "hátha lehozza a kuruc" alapon. Észre kéne venni, hogy vége van a kurucos időknek, lápban bújkálásból még soha nem lett semmi. Ahogy szerencsétlen hőzöngésből sem. Vagy alkotni kezdesz (a photoshop világán túl is...), vagy örökre egy névtelen senki maradsz, akiről egyszer írt a HVG, meg közzétett egy remekbeszabott fotót.
2008. 07. 18. 10:47
A baj csak az, hogy úgy érzem, hiábavaló ez az egész. A gyűlölettel azért nem lehet vitába szállni, mert eleve irracionális, és illogikus. Úgy meg hogy?
2008. 07. 18. 11:08
Nem tudom, Boy, de az az egy biztos, hogy nincs ember, aki ne neked adna igazat. Olyan egyértelmű dolgokat mondtál ki, amivel vitatkozni nem érdemes. Sodi ezen a ponton lehúzhatja a rolót, és előkeresheti a könyvtári olvasójegyét. Kettőtök közül te vagy az "ezerévesebb", látja ezt mindenki.
2008. 07. 18. 11:17
"Ezt nézd, sodi! Zsidók játszanak Bartókot! Ez nem nemzetgyalázás?"
NEM.
Persze, hogy nem.
Hogy a picsába lenne már az? :))))
2008. 07. 18. 12:02
Szerintem jó! Csak semmi köze március 15-höz...
2008. 07. 18. 12:10
Gyeücsa: Nem érted a lényeget.
NEM az a baj, hogy zsidók (MIÉRT lenne az baj? nem is értem). hanem az, hogy szar, ELFAJZOTT ócskasáf az, amit játszanak, és megszentségtelenítik vele a nemzeti ünnepet.
Ez a Bartókos anyag viszont tényleg remek, így velük semmi gond nincs. Miután pedig nincs, részletkérdés, hogy zsidók-e. :))
Érthető?
2008. 07. 18. 12:24
Ha "elfajzott" alkotásokat akarsz nézni, akkor ajánlom figyelmedbe a németalföldi Hieronymus Bosch műveit. Mindenek előtt a Gyönyörök kertje és az Utolsó ítélet képeket ajánlom figyelmedbe. (hozzáteszem én baromira birom ezeket a festményeket)
"Miután pedig nincs, részletkérdés, hogy zsidók-e. :))"
És ha van, akkor miért nem mindegy, hogy zsidók-e? Meg lehet mondani, hogy szerintem egy ilyen mű nem illik a nemzeti ünnepünkhöz, de nem kell rögtön kultúrarombolást vizionálni és Blikkes/Kuruc.info-s hatásvadász elemekkel teleszórni a postot.
2008. 07. 18. 12:44
"szar, ELFAJZOTT ócskaság az, amit játszanak,"
Nem értesz hozzá, kussolj már. Nekem mondjuk "nem jön be", de neked meg láthatóan fogalmad nincs, hogy mi ócskaság, meg mi nem.
.
Amúgy csak megjegyzem, ezt hívják kettős mércének.
Ha jó, akkor tökmindegy, hogy zsidók-e, ha rossz, akkor nézzük csak meg, hogy zsidók-e. Ha zsidók, akkor azért rossz és elfajzott, ha nem zsidók, akkor meg csak egyszerűen rossz, hát ez van....
Ez amit csinálsz, gyakorlatilag a kettős mérce, valamint a szűklátókörű ostobaság deifiníciója...
_____________
"nem kell rögtön kultúrarombolást vizionálni és Blikkes/Kuruc.info-s hatásvadász elemekkel teleszórni a postot."
ÉS AKKOR MÉGIS MI MÁST CSINÁLJON? OLvasson, művelődkön? Vagy mi? Nem lehetsz ilyen kegyetlen.
2008. 07. 18. 12:44
"Miután pedig nincs, részletkérdés, hogy zsidók-e."
Ha valaki elbasz valamit, akkor megvizsgáljuk, hogy zsidó-e. Ha nem basz el semmit, akkor nem vizsgáljuk, hogy zsidó-e, mert a végén kiderül, hogy az, és akkor mi lesz... Kiderül, hogy a zsidók nem törnek az életünkre. Értjük.
2008. 07. 18. 12:48
Ugyanez a helyzet a haveroddal. Ha ősmagyar, akkor tetszhetnek a 12-13 éves kislányok. Egyébként meg a buzik menjenek vonulni a külvárosba, mert milyen hatással vannak már a gyerekekre!!!
2008. 07. 18. 12:52
Jóvan, sodi, értjük, hogy nem tetszik. Az a baj, hogy neked az is nemzetgyalázás lenne, ha a sámándobkör adott volna elő egy ősmagyar táltos szertartást, csak azért mert Neked az nem tetszik. Az is baj, hogy összeesküvést sejtesz mindenütt, mert üldözési mániád van. Meg még az baj, hogy ezzel a poszttal egy magyar zeneszerző alkotását sújtod, meg baj, hogy ha találkozol valami újjal, nem megérteni, hanem lerombolni akarod. Egyvalami nem baj, hogy felhívtad a figyelmünk erre az alkotásra, és hallhattunk valami újat, mert azt hiszem kevesebb nem leszek attól, ha meghallgatok egy kortárs zenei alkotást, legfeljebb, ha nem tetszik, nem fogom agyonhallgatni.
2008. 07. 18. 13:02
"Nem érted a lényeget."
Sodi, nem akartam mondani, de szerintem te egy kétlábonjáró, félembernagyságú fitymaszűkület vagy a hülyeségeiddel. Érthető? Fity-ma-szű-kü-let. Nem érted a lényeget. Bebizonyítottad, hogy a zenéhez se értesz, innen már ne okoskodj.
2008. 07. 18. 13:02
Jah! És itt egy találós kérdés. Mit érdemel az a bűnös, aki randalírozással és tojásdobálásal a nemzeti ünnepek meghitt hangulatát gyalázatos cirkusszá "nemesbíti"? Az persze remekül megalapozza az ünnepi légkört. Hát ilyen a ti ünneplésetek. Énekeljétek csak a saját klasszikusaitokat: magozott cseresznye, titkolt ellenállás, kárpátia, egészséges fejbőrök, cpg. Remek. Ez vajh' nem nemzetgyalázás-é?
2008. 07. 18. 13:47
k0zi: "És ha van, akkor miért nem mindegy, hogy zsidók-e?"
Az egyértelmű túlreprezentáltság okán.
Pengető: "Nem értesz hozzá, kussolj már."
Mert te igen, zsidó?
Különben SZÉPÉRZÉKE mindenkinek van, ez nem hozzáértés kérdése.
2008. 07. 18. 13:51
C: "Ha nem basz el semmit, akkor nem vizsgáljuk, hogy zsidó-e"
Ugyan már!
Nem kell a származást nézni. Elvégre nem vagyunk mi se rasszisták, sem pedig antiszemiták.
Viszont ha valami kirívóan szar, és elfajzott, annál igenis érdemes feltárni az okokat, és a SZÁNDÉKOKAT.
2008. 07. 18. 13:54
Boy: "Meg még az baj, hogy ezzel a poszttal egy magyar zeneszerző alkotását sújtod"
MAGYAR??
Nem magyar!
Honnan veszed, hogy magyar? :)))
"felhívtad a figyelmünk erre az alkotásra, és hallhattunk valami újat"
Lám-lám, a disznóknak és a zsidóknak tetszik a szar, ezért megmerítkeznek benne.
"kortárs zenei alkotás"
Ez a zsidaj fos szinonímája?
'ha egy üres szoba közepére szarnék...' ugye
2008. 07. 18. 13:56
Csak egy kérdés sodihoz: miért van az, hogy a kommentek 80%-a anti-sodista?:)
Amúgy ez a "műalkotás", legyen akármilyen művészcsoda, nem oda volt illő, azt hiszem ebben mindenkivel egyetértünk.
2008. 07. 18. 13:56
Boy: "Mit érdemel az a bűnös, aki randalírozással és tojásdobálásal a nemzeti ünnepek meghitt hangulatát gyalázatos cirkusszá 'nemesbíti'?"
JAJ! Jaj! Jaj!
Megint elsikkadsz a lényeg felett.
Amiről te beszélsz, az már a VÁLASZreakció!
A lényeg nem ezen van, hanem Gyurcsány / a buzik / a Demszky folyamatos provokációin!!!
2008. 07. 18. 13:57
Pityu: "miért van az, hogy a kommentek 80%-a anti-sodista?:)"
Mert érzi az ellenség, hogy veszélyes vagyok.
Ezért megpróbál elnyomni.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 18. 13:58
"a végső csapást csak úgy 80-90 komment után szoktuk rámérni :D"
:->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
2008. 07. 18. 14:00
"Megint elsikkadsz a lényeg felett."
Ilyen kibaszott képzavart még senkitől nem hallottam, főleg nem egy közírótól (Muhhhahhhhahhhhhahhhhaaaa).
2008. 07. 18. 14:01
sodika: pontosan, szépérzéke mindenkinek van. Ezt nem vitatom, de az emberek 90%-a nem lát kultúrarombolást egy szar műben. Egy műalkotásról úgyis csak az utókor fogja megmondani, hogy értékes darabja-e a művészetnek. Engem nem érdekel, hogy egy zenei művet milyen vallású, politikai meggyőződésű vagy színű ember ad elő. Gépemen megfér egymás mellett Rammstein, Louis Armstrong, Glenn Miller, Jean Michel Jarre és a Village people (persze még nagyon sok más csak pár ismertet ragadtam ki) és nagyon sok ember így van ezzel :)
2008. 07. 18. 14:08
"Mert érzi az ellenség, hogy veszélyes vagyok.
Ezért megpróbál elnyomni.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
Te nem veszélyes vagy, hanem kártékony. Nagy különbség.
Látszólag ellentmondás, de célunk, hogy minél többen megismerjék a blogot. Ugyanis egészséges lelki világú ember nem fogadja be ezt a szart, így a nép el fog takarítani. Én mindenkit lebeszélnék erről, de egyszer csak lebasz neked valaki egy egészségeset, és akkor abbahagyod a blogolást. Hála Istennek, sikeresen járatod le a radikális jobboldalt, és ezt mi kihasználjuk.
Szeretnénk, ha sokan ismernének. Nem a partizáninfóról meg a nácivadászról. Az lenne jó, hogy ha ezt a blogot ismernék. Torz személyiséged a legjobb elrettentés.
2008. 07. 18. 14:12
k0zi: "az emberek 90%-a nem lát kultúrarombolást egy szar műben"
BAZMEG!
NEM AZ A LÉNYEG, HOGY SZAR, HANEM HOGY MÁRCIUS 15-ÉN, EGY ÁLLAMI ÜNNEPSÉGEN ADTÁK ELŐ!!!!
FOGD MÁR FEL!
2008. 07. 18. 14:14
C: "Ugyanis egészséges lelki világú ember nem fogadja be ezt a szart, így a nép el fog takarítani"
Magyarul: FÉLTEK TŐLEM.
Féltek a cionista hazugságokat megcáfoló igazságtól!
Pont.
És ez JÓ! :)))
2008. 07. 18. 14:16
"Magyarul: FÉLTEK TŐLEM."
Nem. Amit írtam az nem ezt jelenti.
2008. 07. 18. 14:20
Tudom, mit hazudozol te, de az igazság nem melletted van, és csak ez a lényeg.
2008. 07. 18. 14:27
Pengető:"egy anime-fan inkább ne nyílvánítson véleményt a komolyzenéről"
Ghost in the Shell: MŰVÉSZET
Ez a szar "zene"(?): BLÖFF
Egy anime fan
2008. 07. 18. 14:28
Hát ez szánalmas.
Sodika drága, te mindent a zsidóságból és a magyarságból vezetsz le, arany szivem? Lehet ám valami azért is szar, mert az alkotója ügyetlen (vegyük mondjuk, például, izé... a te blogod). Nem nagyon kell valaki származása, vallása és művészi teljesítménye között összefüggést keresni, kreálni.
És mit szólsz: http://recklamal.blog.hu/2008/07/18/egy_hulye_a_vadlottak_padjan
Lehet, mégiscsak repült az a macskakő?
Dugnod kellene már egyet sodi, segítene.
2008. 07. 18. 15:00
ThufirHawat: "Lehet, mégiscsak repült az a macskakő?"
Idén lehet.
Tavaly nem.
Továbbra is fenntartom, hogy tavaly nem volt ilyen.
Ez a 2-3 idei eset pedig szintén belefér, elvégre ha nagyobb nemzeti csapat mozdul meg, elkerülhetetlenek az óvatlan túlkapások.
A gyakorlatlanság, tudod.
Majd belejövünk a koordinációba, és akkor nem lesz ilyen.
2008. 07. 18. 15:12
"Ez a 2-3 idei eset pedig szintén belefér, elvégre ha nagyobb nemzeti csapat mozdul meg, elkerülhetetlenek az óvatlan túlkapások."
Na akkor nézzük szépen sorjában...
Belefér, mi? Neked beleférne, ha valaki fejbedobna egy ilyennel? Anyádnak beleférne, ha a rezsid helyett a temetésed kellene fizetnie? Ne legyél már ENNYIRE fasz. Egy repülő macskakő halálos fegyver lehet.
Nemzeti... Istenem, segíts! Dehogy vagytok ti nemzeti csoport. Olyan nincs. Van Nemzeti Bank, meg Nemzeti Színház, meg még sok minden, de nemzeti csoport... Na, az nincs. Hangoskodó vandálok vagytok. Ennyi. A nemzet egy része nevet rajtatok, egy másik része fél tőletek, de veletek... hát akik ott voltak. Szép kis társaság.
Óvatlan túlkapás... Ejjj, ez a kedvencem. Valahogy a Kill Bill jut eszembe. "Kicsit túlreagáltam."
2008. 07. 18. 15:17
"Majd belejövünk a koordinációba, és akkor nem lesz ilyen."
Egészen pontosan mit értesz koordináció alatt? Ki felügyeli? Hogy megy a kommunikáció? És a legfőbb kérdés: Neked mi a szereped benne?
2008. 07. 18. 15:36
C: "Egészen pontosan mit értesz koordináció alatt?"
Az összehangolt mozgást.
"Ki felügyeli?"
Nyilván akit kineveznek vezetőnek.
"Hogy megy a kommunikáció?"
Helyszínen mondjuk szóban.
"És a legfőbb kérdés: Neked mi a szereped benne?"
Semmi. Én a krónikás vagyok. De ezt már ezerszer kitárgyaltuk. A helyszínen veszem kamerával, ami történik. :)))
2008. 07. 18. 15:44
sodi: Tisztázzuk már akkor, hogy pontosan miről beszélünk. Én ezt találtam: "20.00 órától kezdődik az immár hagyományos ünnepi díszelőadás a Művészetek Palotájában, ahol ünnepi beszédet mond Gyurcsány Ferenc miniszterelnök, majd a Pécsi Pannon Filharmonikusok előadásában Sándor László, Hamar Zsolt, Horváth Balázs és Zombola Péter az alkalomra született műveit adják elő. Az előadást a Magyar Televízió és a Duna Televízió élőben közvetíti." Erről az előadásról beszélünk? Mert nekem ők nagyon magyar zeneszerzőnek tűnnek.
2008. 07. 18. 15:53
Vadat emeltek tamasmacska ellen robbanoanyaggal valo visszaeles miatt. :-))) Lehet megtenni a teteket beveszi-e a birosag azt a primitiv mutragya stroyt. :-)))
2008. 07. 18. 15:54
A vádirat szerint a férfi tavaly május 8-án "különféle anyagok felhasználásával (kálium-nitrát, kristálycukor, ventilált kénpor, vas-oxid-por, alumíniumpor) robbanóanyagnak minősülő elegyet készített, azt tartóedényekbe töltötte, amelyekbe az elegy megszilárdulása előtt gyertyabelet, illetve gyújtózsinórt helyezett el". A főügyészség álláspontja szerint "az előállított elegyek alkalmasak voltak arra, hogy felrobbanásuk esetén közveszélyt okozva a környezetben lévő éghető tárgyakat felgyújtsák, illetve függőlegesen kifröccsenve, a környezetben lévők testére tapadva súlyos égési sérülést okozzanak".
---
Ha ez nem letoltendo, akkor semmi. :->>
2008. 07. 18. 16:00
Na közben írtam még egyet a Nácivadászokról:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/18/Zsidokollaborans/
2008. 07. 18. 16:16
-Neked mi a szereped benne?
-Semmi. Én a krónikás vagyok.
Akkor nem értem: "belejövünk". Esetleg belejönnek, de az se fog összejönni. Te meg egy senki vagy, köszönjük, hogy ismét megerősítetted.
2008. 07. 18. 16:22
ThufirHawat: "Belefér, mi?"
Igen, belefér.
"Egy repülő macskakő halálos fegyver lehet."
Ezt nem vonom kétségbe.
Azonban ez ennél bonyulultabb kérdés.
Alant kifejtem, hogy miért.
"Óvatlan túlkapás... Ejjj, ez a kedvencem. Valahogy a Kill Bill jut eszembe. 'Kicsit túlreagáltam.' "
Pedig most ez a lényeg!
Én szilárdan hiszem, hogy az utcán harcoló hazafiak nem akarnak SENKIT bántani; tehát nem csak megölni nem, de még sérülést sem akarnak okozni senkinek.
Ha mégis így sikerül, az egyszerűen ügyetlenség. Az ügyetlenséget persze ellensúlyozni illik, ezért az ilyen emberekkel szemben indokolt lehet eljárni, azonban ez még nem a mozgalom egészét minősíti, csupán azt a tagját, avagy azt a részét, amelyik gyakorlatlanságában hibákat követ el.
Sérülés okozása, vagy emberi élet veszélyeztetése teljeséggel elfogadhatatlan - ebben TÖKÉLETESEN egyetértek veled.
2008. 07. 18. 16:24
C: "Akkor nem értem: 'belejövünk'."
BAROM.
A többes szám első személyt általánosságban a nemzeti radikális oldalra értettem!
2008. 07. 18. 16:59
"Én szilárdan hiszem, hogy az utcán harcoló hazafiak nem akarnak SENKIT bántani; tehát nem csak megölni nem, de még sérülést sem akarnak okozni senkinek."
Valaki zárja be :D:D:D:D:D
A TV-ostromnál senki nem akart sérülést okozni :D:D:D:D LOL
Csintalant véletlenül ütötték meg :D:D:D LOL
Mondd csak a magadét sodi :D A nép majd a végén úgyis neked hisz, nem a szemének :D:D:D LOL
2008. 07. 18. 17:01
"BAZMEG!
NEM AZ A LÉNYEG, HOGY SZAR, HANEM HOGY MÁRCIUS 15-ÉN, EGY ÁLLAMI ÜNNEPSÉGEN ADTÁK ELŐ!!!!
FOGD MÁR FEL!"
.
Folytatnám a logikát: E szerint (feltéve, de meg nem engedve), a tojás, kockakő stb dobálással, utcai balhéval nem az a baj, hogy így reagáltok GYF, demszkyre, akárkinek a "provokálására", hanem hogy egy nemzeti ünnepen tettétek ezt, ezzel megszégyenítve a napot. Így jó? Ba'meg.
2008. 07. 18. 18:06
"Mert érzi az ellenség, hogy veszélyes vagyok.
Ezért megpróbál elnyomni.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
Mi? Ahahaha! Veszélyes? Mint a szárazelem, ha a fűbe dobják? Úgy vagy te veszélyes. Ha el akarnálak nyomni, azt körülbelül két óra alatt megtehetném. Nem lenne nagy KUNST. Mivel folyamatosan lejjebb írod magad az állatvilágban a hülyeségeddel.
Tudod mi a veszélyes? Amikor a "jószándék" (én vagyok az igazság, stb. színvonalad) brutális hülyeséggel párosul. Tehát tényleg veszélyes vagy. Dehát a medve is veszélyes, meg a kullancs is az.
2008. 07. 18. 18:08
Pengető, fogd már fel, hogy megmondta Andi, hogy punktum! :DDD
2008. 07. 18. 18:11
Pengető: "egy nemzeti ünnepen tettétek ezt"
NANÁ!
A nemzeti ünnep VÉDELMÉBEN!
Hogy ne hozzunk szégyent harcos eleinkre!
Gyeücsa: "Ha el akarnálak nyomni, azt körülbelül két óra alatt megtehetném"
Mit is lehet erre mondani?
HAJRÁ!
2008. 07. 18. 18:13
"Hogy ne hozzunk szégyent harcos eleinkre!"
Ezt kifejthetnéd, hogy pontosan mit is jelent (bővebb kifejtésre gondolok), mert már remeg a rekeszizmom, pedig még csak sejtem...
2008. 07. 18. 19:32
Erre le irnám Hitler egy gondolatát,minél hangosabban
rikácsolnak a zsidók, az Nekünk annál jobb.
2008. 07. 18. 19:39
sas26...
Először is szeretnék gratulálni a magyar helyesírás szabályainak ilyen mértékű ismeretéhez! A "leírnám" szó igekötős, nem írjuk külön.
A másik megjegyzésem, hogy Hitler egy totálisan megbukott, depressziós idegbeteg volt, aki saját magát nyírta ki. Nyugodtan idézgess tőle :) A MESTERTŐL :D
2008. 07. 18. 19:47
Gyeücsa: Mit kell bővebben kifejteni a harcos eleinken?
Csak az elmúlt 100 évet említve 1948 és 1956 mondjuk.
sas26: "minél hangosabban rikácsolnak a zsidók"
JA JA JA :DDD
2008. 07. 18. 21:35
"BAZMEG!
NEM AZ A LÉNYEG, HOGY SZAR, HANEM HOGY MÁRCIUS 15-ÉN, EGY ÁLLAMI ÜNNEPSÉGEN ADTÁK ELŐ!!!!
FOGD MÁR FEL!"
Szerintem nem nemzeti ünnep gyalázó, ha egy kortárs magyar művész darabját játszák. Hát istenem kicsit szar, de legalább magyar. Esetleg mondhatsz más kortárs zeneszerzőt, akinek a művét szivesen hallottad volna.
"Csak az elmúlt 100 évet említve 1948 és 1956 mondjuk." 1948?
2008. 07. 18. 21:37
Vazz akkor 200, tökminegy :DDDDDDDDDDD
Köss már bele mindenbe :)
2008. 07. 18. 21:37
1948?
2008. 07. 18. 21:39
Egyébként alap, hogy minden magyar ember tudja, hogy hány éve volt 1848. mivel letelt a 150 év, ezért már lehet koccintani sörrel :)
2008. 07. 18. 21:44
a kárpátia még tetszett is volna a közönségnek..........népi, magyar, mi nem jó benne????
2008. 07. 18. 21:50
Posztmodern = hatásvadász, közönséges, aberrációkat bemutató, sokkoló szar
Azért ilyen, mert a zsidók túl földhöz ragadtak ahhoz, hogy bármi kicsit is fantáziát igénylő dolgot létrehozzanak - viszont a közönség figyelmét meg kell ragadni.
Természetesen a szándékos bomlasztó hatás is benne van mindebben.
A posztmodern az arról szól, hogy kaki pisi vallásgyalázás ahogy a Kultiplexben nyomták. Meg az értelmetlen összefüggéstelen mondatok, a zavaros, összefüggéstelen, nézhetetlen vészművész filmek, ...
2008. 07. 18. 21:51
bronislaw kaminski: mondj egy szimfóniát amit ők írtak, esetleg egy hangverseny művet. Érzed ugye hogy nem ugyan az a műfaj? :) Szóval ennyi erővel mondhattad volna a Nox együttest is.
2008. 07. 18. 21:57
SF: egy modern műalkotáshoz sokkal több fantázia kell, mint egy hagyományoshoz. Mert ugye egy régi műalkotásnál legtöbbször a cél az volt, hogy egy képi anyagot dokumentáljanak az utókornak. Aztán megjelent a fényképezőgép és a film. Ekkor már egyre kevesebben voltak kiváncsiak a valóságra és megjelentek a modern műalkotások, amelyek elvonatkoztatnak a valóságtól és elgondolkodtatják a szemlélőt.
Persze lehet sarkítani, hogy ezek aberráltak, meg a szarás is művészet. Igen vannak ilyenek is, de ezek olyan szűk szubkultúrák, hogy csak hallanak róla az emberek (én szerencsére nem láttam egy ilyen művet sem).
2008. 07. 18. 21:58
Pablo Picasso egy kommunista zsidó volt, és a zsidó kapcsolatai miatt lehetett iylen híres és sikeres.
Ennyire azért nem alkotott jókat mint ahogy sztárolják. Munkácsy viszont , ő igen.
BoY féle beírásra, mivel a legjobb indulattl is kimondható hogy a homokiak más szemmel nézik a világot, nyilván a művészetek közül is az aberrált dolgok tetszenek neki.
A franciáknál valóban divat volt egy időben ez a mocsok, 60-asokban, 70-esekben, és kis ideig utána, de már ez ott lecsengett. Minek a szart ide behozni ami már máshol rég lejárt lemez ?
Nem az a lényeg, hogy ősmagyar legyen. A Skinny Puppy és a Suicide Commando sem az, mégis jó. Csak ők NEM a történelmünk részét képező Nemzeti Dalt gyalázták le, hanem képesek voltak új dalszövegeket írni!
2008. 07. 18. 21:59
Itt egy posztmodern vers :
BORBÉLY SZILÁRD:
Újabban bal kéz
Újabban bal kézzel törlöm ki a fenekem
higiénikusabb azt mondják és egyébként
a bal kezemet is kell használnom végre
valamire és mostmár ez egész jól megy
kicsit körülményesebb de az eredmény
épp olyan tökéletes mint volt a jobbal
ajánlanám másoknak is de azt hiszem
ez mégsem olyan téma hogy megbeszéljük
és egyébként is ezt mindenki egyedül
csinálja általában kis dobozokba
zárva szuszogva nyögve és micsoda szag
például én az orromat is itt szoktam
túrni tudvalevő nem illik és azt is
tudom hogy mit mond a pszichoanalízis
erről csak ennyit és nem több de mégis
2008. 07. 18. 22:01
A zsidó kontár álművészek abból élnek meg, hogy egyrészt körbedicsérik egymást, másrészt kiszolgálják a kormányt, és az rendre komoly állami támogatást ad nekik.
Pl. a Picsa féle együttesek a PANKK program keretében a zsidó kult miniszter hillertől kapnak vissza nem térítendő támogatásokat.
Miközben a Magyar Rádió kamarazenekraát pénz hiányában fel kellett oszlatni tavaly.
A bóvlit pénzelik, ami meg érték lenne, azt irtják. Tudatos hülyítés.
2008. 07. 18. 22:07
Picasso bennem olyan felemás érzéseket keltett, szóval láttam olyan műveit, amik szépek voltak, de úgy igazán nem sok maradt meg bennem (Guernica bombázása az egyetlen amit úgy fel tudok idézni, mondjuk az kifejezetten nem is tetszik). Számomra az etalon Salvador Dali és Victor Vasarely :)
2008. 07. 18. 22:09
"Bánt téged az hogy valaki elad olyan képeket, amiket 3-4 ecsetvonással alkotott? "
Az nem értékes alkotás amiben alig van munk,a és főleg ami nem jobbító szándékkal jött létre.
Meztelen a király, és az bánt, hogy mások ezt nem merik észrevenni.-
2008. 07. 18. 22:10
Az meg része volt a korabeli szoci propagandának, a valóságban csak pár bomba hullott Guernicára, az is tévedésből.
2008. 07. 18. 22:14
Jó de miért? Engem az hol érdekel, hogy eladnak egy képet, amit valaki teljesen kékre festett? Abban az a művészet, hogy elhitesse másokkal, hogy ez egy műalkotás, hidd el abban van munka :) Hofinak volt egy ilyen mondása, azt hiszem a Rózsa Sándor forgatókönyvére mondta: "Mennyi dolga volt ezzel az írónak... mire sikerült eladnia".
Egyébként hidd el, 1-1 ilyen műalkotás, ami ábrázol pár nonfiguratív vonalat, azok is nagyon szépen mutatnak egy üres falon. Tény, hogy nem egy Eugène Delacroix, de a Földön az ilyen műveknek is van hely.
2008. 07. 18. 22:20
"A Dornier Do 17, coming from the south, dropped approximately twelve 50-kilogram bombs."
"During a single sixty second pass over the town, from north to south, the SM.79's dropped thirty-six light explosive bombs (50kg)."
Tény, hogy a pusztítás nem volt hatalmas, azonban ez volt a történelem első szőnyegbombázása egy város ellen.
2008. 07. 18. 22:28
Ott lehet az oka, hogy az elvonatkoztatásra, és az asszociációra nem képesek. Így nem lehet bonyolultabb értelmes struktúrákat létrehozni. E helyett van az összevisszaság, és a monotonitás.
Mert pénzhez, elismeréshez jut, és ez által fenn tud maradni, és még meg is fizettetik valami, hozzá nem értő újgazdag bunkóval.
Így lényegében ingyen van a cionistáknak a művészet degenerálása, sőt még keresnek is vele.
Azért az se nem semmi, hogy egy álítólagosan hozzáértő, szakértő művész ember alkotta kép sivárabb és részletszegényebb, mint egy nyamvadt képernyővédő...
Vagy itt van Szentessy László grafikusművész aki tusrajzokat készít, és nemzetközileg ismert. Valahogy nem veti fel a pénz. Miért?
Ő nem zsidó.
http://www.palasthybt.hu/kisgrafika/ujsag/kisgrafika-2007-3.pdf
2008. 07. 18. 22:29
Opp tévedtem, csak az első hullám nem volt hatalmas:
http://www.shapesoftime.net/FileSystem/upfile/j00013/_Gernika-bombardeo.jpg
"Republican Government of Spain as total; the condor Legion dropped 66 tons of bombs, overall"
Ez azért nekem nem úgy tűnik mint tévedés :)
2008. 07. 18. 22:30
A közelben pedig ott sorakoztak a fegyveres köztársasági erők, egy MÁSIK hídnál. Benézték a bomberek a célt XD
2008. 07. 18. 22:35
(2003) Keresztes Lajos történész Magyar Nemzetben megjelent cikke szerint mára az a tudathasadásos helyzet alakult ki, hogy „míg a német (háborús) veszteségek esetén következetesen a legalacsonyabb adat szerepel a legtöbb publikációban (például a Drezda elleni 1945. február 12-13-i légitámadásnál mindössze 35 ezer halott, ami töredéke a 200-250 ezer bizonyítható áldozatnak), addig szövetségesek veszteségeinél a mást mutató bizonyítékok ellenére máig megmaradtak a túlzó adatok (Guernica, Coventry vagy Rotterdam esetében az áldoztok valós számának nyolc-tízszerese szerepel a köztudatban)”.
2008. 07. 18. 22:36
A tanulmány ugyanis lényegében felmenti a német hadvezetést azok alól a súlyos vádak alól, amelyek a Guernica, Varsó, Rotterdam és Coventry elleni légi csapások miatt érték a szövetséges propaganda részéről, egyúttal minden alapot nélkülöző „legendának” minősítve azokat a híreszteléseket, miszerint Németország kezdte a polgári lakosság elleni stratégiai légi háborút. Guernica baszk város ellen, mivel az a spanyol köztársasági erők visszavonulási útvonalán feküdt, a Luftwaffe katonai célpontokat célzó taktikai légitámadást hajtott végre, és nem is saját kezdeményezésre, hanem a Franco-féle nemzeti főparancsnokság utasítására.
INNEN : http://www.antidogma.hu/node/166
2008. 07. 19. 9:51
Tudomásom szerint Németország kezdte a civil lakosság elleni támadást, de ez egy navigációs hiba miatt következett be (egy bombázó véletlenül Londonra szórta a rakományát). Ezután a szövetségesek (főleg Angol nyomásra), elkezdték alkalmazni a polgári lakosság elleni terrorbombázásokat. Szóval itt tényleg áll az a dolog, hogy úgy kezdődött, hogy ő visszaütött :)
2008. 07. 19. 11:58
PUSZTULJANAK A ZSIDÓK, CIGÁNYOK,BUZIK!
BUDAHÁZI FOR PRESIDENT!
A nemzettestet meg kell tisztítani a mocsoktól!
Csak igazmagyarok élhessenek magyarországon, a többit ki kell takarítani!
2008. 07. 19. 12:15
sodi, hadd kérdezzek még valamit. Csak kíváncsiságból. A fenn belinkelt Bartók művet ebben az előadásban alkalmasnak találnád egy március 15-i ünnepi előadásra? Vagy március 15-én Bartókot is csak igaz magyarok játszhatnak? Komolyan kíváncsi vagyok, ha erre felelsz, ebben a témában többet nem zaklatlak.
2008. 07. 19. 12:28
Boy: "A fenn belinkelt Bartók művet ebben az előadásban alkalmasnak találnád egy március 15-i ünnepi előadásra? "
Természetesen igen.
"Vagy március 15-én Bartókot is csak igaz magyarok játszhatnak?"
NEM. :)
Játszhatják zsidók is, ha jól csinálják.
2008. 07. 19. 12:30
Aha. Összgezném akkor. Egy külön a március 15-i ünnepre írt kortárs zenemű szerinted nem illik egy magyar ünnephez. Bartók ROMÁN NÉPI TÁNCOK című alkotása viszont igen. Lenyűgöz a logikád. Szerény véleményem szerint nem feltétlenül magyar ünnephez illő román népi motívumokra épülő alkotást előadni március 15-én, mégha zseniális műalkotásról beszélünk is. Az már csak hab a tortán, hogy Bartók ezen remekművéhez az anyagokat főként cigányzenészektől gyűjtötte, merthogy ő az egyetemes kultúra egyik lángoszlopa volt, az ő gondolkodásmódjának nem szabtak gátat kicsinyes sovinizmusok. Hanyadik kommentnél tartunk? 80-90? Most akkor jól ídőzítettem?
2008. 07. 19. 12:39
Most jól :D
2008. 07. 19. 12:40
:-)
2008. 07. 19. 13:00
Boy: Ami szép, az illik a nemzeti ünnephez, tök mindegy, hogy ki adja elő, mikor írta, és mi alapján, ami egy elfajzott, moderneskedő zsidaj ócskaság, az viszont nem. Pont-
2008. 07. 19. 13:13
"Ami szép, az illik a nemzeti ünnephez"
Mi szép?
2008. 07. 19. 13:28
A Bartók művet mondja. De mindegy, mert most csak ennyit akartam, nem fűznék hozzá többet, sodi, csak annyit, hogy gondolkodj egy kicsit. Március 15-én román népzene? Miről beszélsz? Tudod: 1848-49-es szabadságharc, történelem satöbbi. Kicsit olyan lenne, mintha orosz népzenét játszanának október 23-án, nem gondolod? Nem egészen, mert ugye Bartókról van szó, de ne beszéljélél már félre.
2008. 07. 19. 13:33
Én általánosságban kérdeztem :)
"Ami szép, az illik a nemzeti ünnephez"
Mi szép?
2008. 07. 19. 13:37
C: Jaaa. :-)
sodi: Gondolj arra, ahogy egy érces hang bemondja a tévében:
- Most pedig tekintsék meg március 15-e alkalmából Bartók: Román népi táncok című zeneművét, melyet a Magyar Nemzeti Filharmónikusok adnak elő.
Nem érzel ebben a konferálásban némi iróniát?
2008. 07. 19. 14:04
Azoknak kik buzik máshogy szól a muzik XD
2008. 07. 19. 14:05
56-hoz a Magyar Rapszódia való
Amúgy ha feldolgoznak egy népdalt, akkor is lehet stílusosan és korhűen. Van ez a Kormorán nevű együttes, na ők iy így csinálják.
2008. 07. 19. 14:10
Boy: Ha nem azonosítják a címével, talán még elviselhető. Szép ugyanis az, amit az átlagember szépérzéke annak tart. A többi pedig elfajzott művészet.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 19. 14:16
Régen hallottunk már utoljára definíciót :D:D:D Arról mit gondolsz, hogy mindig te vagy az, aki azt mondja magáról, hogy "nem szürke egér"? Most akkor mégis átlagember vagy?
2008. 07. 19. 14:21
Az átlagtól a fos irányába is el lehet térni, bizony.
Csak én nem abba az irányba indultam. :)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.