A T-Mobile-nak igaza van!
Az áldást sodika küldte 2008. július 27., vasárnap - 14:02-korCímkék: dopping drog fazekas robert olimpia
26 komment
Bár vasárnap van, de emellett nem tudok elmenni szó nélkül.
A T-Mobile-nak tökéletesen igaza van!
Egy olyan hülye drogost, aki a tiltott szerei miatt négy éve egyszer már szégyent hozott az országra, soha a büdös életben nem szabadna többé Olimpia közelébe engedni!
A Magyar Olimpiai Csapat gyémánt fokozatú támogatója szerint a doppingvétségen ért Fazekas Róbert nem méltó arra, hogy a nemzeti színeket képviselje.
A T-Mobile szerint "erkölcsileg aggályos", hogy a Magyar Olimpiai Bizottság úgy döntött: Fazekas Róbert diszkoszvető indulhat a pekingi olimpián.
A telekommunikációs cég a Magyar Olimpiai Csapat egyik főtámogatója, Fazekas Róbert pedig az athéni játékokon doppingolt, ezért megfosztották aranyérmétől.
"A T-Mobile mint a Magyar Olimpiai Bizottság gyémánt fokozatú főtámogatója, erős erkölcsi aggályait fejezi ki a MOB illetékes testületének mai döntése kapcsán, amelynek eredményeként az athéni súlyos doppingvétsége miatt két évre eltiltott Fazekas Róbert a pekingi olimpiai játékokra utazó magyar küldöttség tagja lett" - áll a cég közleményében.
A Magyar Olimpiai Csapatot - elődeivel együtt - immár másfél évtizede támogató T-Mobile szerint Fazekas Róbert nem méltó arra, hogy a nemzeti színeket képviselje, mert vétsége és annak súlya nem csupán olimpiai aranyérmének elvesztéséhez vezetett, hanem a magyar sport, közvetve pedig az egész ország tekintélyét csorbította.
A cég álláspontja szerint sportolóként nem állítható példaképként a sportszerető közönség és az ifjúság elé. A nehezen helyreállítható erkölcsi károkat nem feledtetheti, legfeljebb csak enyhítheti, hogy Fazekas letöltötte eltiltásának éveit és az utolsó lehetőséget kihasználva teljesítette az olimpiai kiküldetési szintet.
A T-Mobile bízik abban, hogy a pekingi olimpiára kizárólag olyan magyar sportolók utaznak el, "akiknek tiszta a lelkiismerete, és akik tiszteletben tartják az Olimpiai Chartában foglaltakat, valamint a fair play írott és íratlan szabályait" - fejeződik be a cég közleménye.
Ehhez képest igencsak szánalmas a szombathelyi polgármester ócska fröcsögése.
Ipkovich György szombathelyi polgármester a nyugat.hu című internetes oldal értesülése szerint fel kívánja bontani a város szerződését a T-Mobile telekommunikációs céggel, miután a vállalat súlyos erkölcsi aggályának adott hangot Fazekas Róbert diszkoszvető olimpiai indulása kapcsán.
A városvezető a nyugat.hu-nak szombaton azt mondta: hétfőn megvizsgálja annak lehetőségét, hogyan lehet felbontani a T-Mobile-lal kötött szerződést, ha szükséges bojkottot hirdet Szombathely fő telefonszolgáltatója ellen. "Tiltakozzon hasonlóan mindenki, aki úgy érzi: egy cégnek nincs joga megakadályozni, hogy a szombathelyi fiú induljon az olimpián. Nem azért vesz szolgáltatást Szombathely a telefoncégtől, hogy ő aztán az ebből is szerzett hasznát egy szombathelyi sportoló elleni harcra használja fel" - idézte Ipkovichot a nyugat.hu.
Forrás: Index, innen
Hogy Ipkovich úr miért tartja problémásnak, ha a normális emberek a szégyen magukkal cipelése helyett inkább hátrahagynák azt, nem egészen világos.
By SoDI





Eddig 26 komment érkezett (
)
2008. 07. 27. 14:11
Jaj már megint előkerült ez a hiszti... semmi bizonyíték nem derült ki hogy Robi doppingolt volna... ott volt nem is olyan rég Kovács Ági esete... kb ugyanaz volt téma...
2008. 07. 27. 14:14
Nehez kerdes. Alapvetoen igaza van a T-Mobilenak es mindenkinek aki azt gondolja, a bizalmat csak egyszer lehet eljatszani, es Fazekas nem melto, hogy hazankat kepviselje az olimpian. Ez az egyik szal. A masik pedig az, hogy a doppingvetsegek eltiltasa hatarozott idore szol, nem pedig orokre, es Fazekas megdobta a szovetseg altal eloirt olimpiai "A" selejtezoszintet. Most ebben az esetben jogilag meg lehet tagadni tole a reszvetelt? Ez az amit nem tudok. Nem perelhet Fazekas ha megtagadjak tole stb? Ugyanis kicsit ez olyan nekem mint akit buncselekmenyen kapnak es bortonbe megy, letolti a buntetest, kijon, es ezutan elvileg mar nem szenvedhet jogilag hatranyos megkulonboztetest a tovabbiakban.....
Ezert mondom, hogy erkolcsileg nincs ott a helye, jogilag nem tudom, meg lehet-e tagadni.
2008. 07. 27. 14:15
Zoley: hat mivel nem adott mintat, igy nem derulhetett ki, az olyan mintha megtagadnad (de persze nem tudod) az alkoholszondat vezetes kozben (es utana a vervetelt) es azt mondanad kesobb, hogy nem bizonyosodott be, hogy ittal. Erzed milyen szanalmas erveles?
2008. 07. 27. 14:21
"ott volt nem is olyan rég Kovács Ági esete... kb ugyanaz volt téma..."
De Agi vissza is vonult azonnal!!!! Szerintem nem veletlen....megmondtak neki, hogy vagy visszavonul meltosaggal, szeretettel ovezve, vagy nyilvanossagra hozzak a valodi eredmenyt. :-)
2008. 07. 27. 14:23
Zoley: Már elnézést, de annyi vizet adtak volna neki, és addig vártak volna az ellenőrök, ameddig szükséges. Fazekas viszont elhúzott vizsgálat nélkül, mert nem akart lebukni. A doppingolása tehát így bizonyítottnak tekinthető. Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 27. 14:30
sodika: dopping vétséget követett el. Gyanusnak gyanus, de sosem bizonyították be hogy doppingolt. Minden hülye tudja, hogy ma az élsport nem megy doppingolás nélkül. Az igazán gazdag országok szépen hormonterápiával "tenyésztik" a jó sportolókból a legjobb sportolókat. Kimutathatatlan, csak akkor buknak le, ha látják, hogy éppen akkor adja be magának a szert.
Egyébként hol a megbocsájtás? És ha tényleg nem doppingolt, csak megalázónak találta a dolgot és az egészből elege lett? Igen, valahol aggályos is, meg erkölcsileg megkérdőjelezhető. De én azt mondom, hogy jár neki egy második esély.
2008. 07. 27. 14:35
"És ha tényleg nem doppingolt, csak megalázónak találta a dolgot és az egészből elege lett?"
Nyugtass meg, hogy ez te sem gondolod komolyan, hanem csak olyan altalanos ertelemben kotozkodsz sodival? :-) Egyebkent most kivetelesen igaza van sodinak, viszont ugyerzem, hogy erre a kovetkezo szokoevig nem lesz ujabb precedens. :-)
2008. 07. 27. 14:42
k0zi: Akkor használjunk mi is hormonokat, vazz.
Avagy SEMMIT.
2008. 07. 27. 15:01
Bizony, semmi bizonyíték rá, hogy doppingolt volna,a dopping vétség, meg a tényleges doppingolás között baromi nagy különbség van(számomra).
Kovács Ági esete is bizonyítja... nem adott mintát, egyből dopping vétség miatt buzerálták.
Az is igaz, hogy faszság volt, amit csinált, nem kellett volna elmenni, de ez az ő baja, az ő érme bánta.
Azt viszont nem érdemli meg, hogy drogosnak nevezzük.A t-mobile zsidók meg bekaphatják a faszt.
Szerintem kicsit elhamarkodottan ítéltél Sodi...
2008. 07. 27. 15:07
Joe: annal, hogy nem adott mintat sokkal jobban bizonyitja, hogy doppingolt, hogy 7 meterrel dobott atlagosan tobbet 2004ben mint most, most alig tudta megdobni a szintet ilyen 64 korul volt, akkoriban pedig szorta a 70+ eredmenyeket, es Fazekas nem olyan oreg, hogy a kor szamlajara lenne irhato sot.
Egyebkent nekem errol speciel belso infom van, mivel az egyik (akkori) valogatott diszkoszveto csajt ismerem szemelyesen es o mondta, hogy mindenki tudta, hogy Szunyog (Fazekas beceneve) doppingol, es amikor beszelgettunk az olimpia utan azt mondta, hogy errol mindenki tudott. :-)
2008. 07. 27. 15:08
fixpont: én csak egy lehetőséget vázoltam az ártatlanság vélelme nézőpontból. Ezzel szemben én is azt mondom doppingolt, ez már csak ilyen. Nagyon kevés becsületes sportoló van. Ezért is nem nézek már szinte semmilyen sporteseményt. Ami még tetszik az a curling, ott nem nagyon lehet doppingolni, meg a többi technikai sport, mert ügyességre nem nagyon lehet gyúrni :)
sodika: sajnos az olimpia már erről szól, orvosok és kutatók küzdenek a doppingellenőrökkel. A nagy kérdés, hogy idén Kína vagy az USA nyeri meg ezt a versenyt :)
2008. 07. 27. 15:11
Igen, az ugyessegi sportagak sokkal jobban vedettek a sportag jellegenel fakadoan mint a teljesitmeny sportok: atletika, uszas, kerekpar, sulyemeles.....ezek nevetsegesek.
De mondjuk a sportloveszet vagy a vivas, a labdajatekok, sokkal vedettebbek, mert bar lehet, hogy 1 picit jobb lenne az eronleted a doippngtol, de ettol a sport lenyeget megtestesito ugyessegben semmi elonyod nincs.
2008. 07. 27. 15:11
Már megint rólad ír a ,,nácivadász'' oldal,Sodi!
Tomcat-et meg rendesen megfenyegették,keményen...
Mit szólsz mindehhez?
2008. 07. 27. 15:12
Joe: "A t-mobile zsidók meg bekaphatják a faszt."
Igen, úgy általában igen. :)))
De most kivételesen akkor is van valami abban, amit mondanak.
2008. 07. 27. 15:12
Jah, es akkor ideznem Fazekas sajat szavait, amikor megdobta a 64 meteres selejtezo szintet: "Csodák nincsenek, tehát olyan nincs, hogy kimegyek oda és véletlenül 70 métert dobok. Én tudom, hogy mennyire vagyok képes, és ez mire elég."
Ennel semmi sem beszedesebb.
2008. 07. 27. 15:14
Gambit: Majd holnap válaszolok rá.
Vasárnap nem szoktam érdemben blogolni.
2008. 07. 27. 15:18
Értem,csak gondoltam szólok.Kezdenek már k.rvára idegesítőek lenni ezek az arctalan gyíkok!
2008. 07. 27. 15:20
"Zsidó származása, valamint értelmi fogyatékos létére a fasiszta csürhébe meglepően jól beépült Kiss Endre Farkas videóját láthatjuk (valószínűleg az értelmi fogyatékosság alapkövetelmény a "klubban", anélkül se felvételt nem nyerhet senki a csürhébe, se megérteni nem fogja őket soha - a szerk.)."
---
---
Viszont szerintem jo a humoruk. :-)
2008. 07. 27. 15:21
fixpont!
Ha iylen belső információid vannak, akkor azt is tudhatnád, hogy mindkét térdét nemrég műtötték, meg nem tudott rendesen felészülni.Én inkább tisztelem őt hogy ennyi meghurcolás és megaláztatás(ha doppingol, ha nem) után képes volt újra felállni és megdobta az olimpiához szükséges távot.
Egyébként azt sem értem, hogy mi értelme doppingolni, ha a verseny után úgyis le lesznek ellenőrizve, mindenképpen kiderül, ezt ők is nagyon jól tudják.Erre lehet mondani, hogy persze azért ment el, hogy ne derüljön ki, de ebben hol van a logika??Ha elmegy nem kapja meg az érmét, ha kiderül, hogy doppingol nem kapja meg az érmét, ezt ő is tudja, így szarabb helyzetbe kerül, mintha lett volna egy rossz dobása... ki akarna ilyen helyzetet teremteni magának?
2008. 07. 27. 15:23
Joe: huh, te nem tudod, hogy probaltak elkerulni a doppingot a nok es a ferfiak mas vizeletevel? Na akkor egyszer szanok erre idot es el fogom meselni, de nem most.
2008. 07. 27. 15:38
Joe: bíznak a vízhajtóban, hogy azzal kiürül a szervezetükből a bizonyíték is. Preparált vizelettartókkal (végbélbe helyezett álvizelettartó tartály) és még lehetne sorolni a trükkös megoldásokat.
2008. 07. 27. 15:56
Nem kell elmesélned, hallottam én is ezekről a módszerekről... de ez sem bizonyítható, meg az ellenőrök is ismerik a trükköket.A lényeg, hogy sosem tudjuk meg pontosan, hogy tényleg doppingolt vagy csak hülye volt, én bízom benne, hogy nem.
2008. 07. 27. 16:02
Te bizol benne, hogy nem, en meg tudom, hogy igen. :-)
De ez most teljesen irrelevans a mostani esetben. En mar eleve azt sem ertem, miert nem jar orokos eltiltas a dopping miatt, szerintem az picit (de nem sokkal) erosebb visszatarto lenne mint a 2 ev.
2008. 07. 27. 17:05
"Akkor használjunk mi is hormonokat, vazz."
Belőled már az se csinál férfit, ugye tudod?
Különben jogilag semmi akadálya, hogy induljon az Olimpián, de én biztos nem fogok szurkolni neki. A vízilabda válogatottnak viszont kötelező szurkolni, aztán ha győztünk, szobrot kell állítani Kemény Dénesnek (esetleg a turul helyére :D:D:D)
A megnyitó ünnepséget meg nem nézem, én így bojkottálom.
2008. 07. 27. 17:13
Most nagyon keves eselyt adok a vizilabdas fiuknak, tobb okbol is, amit akkor sorolok fel, ha valaki rakerdez. :-)
2008. 07. 27. 17:18
Engem érdekelne, én ugyanis meg vagyok győződve, hogy nyerünk.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.