Nooormáááális?
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 1., péntek - 0:25-korCímkék: fidesz gyurcsany video
86 komment
„Gyurcsány a hibás” néven csoportot alakít a Fidelitas, amelyhez bárki csatlakozhat.
Radnóti Ákos, a győri Fidelitas elnöke rámutatott: „egyértelműen kimondhatjuk, hogy a kudarcokért Gyurcsány Ferenc a hibás”. Sokakban benne van ez a gondolat, csak nem vállalják fel - tette hozzá.
MI EZ A SZAR, TESSÉK MONDANI?!
KINEK A FEJÉBŐL PATTANNAK KI EZEK A REMEK ÖTLETEK?!
HÖLGYEIM ÉS URAIM!
BEMUTATOM A FIDESZ PR-OSÁT!
kéééérem, kapcsolja ki!
By SoDI
Kapcsolódó:





Eddig 86 komment érkezett (
)
2008. 08. 01. 1:07
Hát szerintem orbán legalább annyira hibás mint a fecó... agymosott seggfejek ezek a fidelitasosok is, beszéltem már ilyennel... mindennek egy oka van:gyurcsány és egy szent orbán nevű istenben hisznek.Vallásuk:orbán, ideológiájuk:orbán.
Egyébként nem ezeket a majmokat baszogatták a perzekútorok a Ferdinánd hídon?
2008. 08. 01. 1:23
Ez azért szánalmas, kispajtások.
Látszik, ez a "nagy" fidesz által kiadott házi feladat volt, ugyanazt az idióta jelszót skandáljátok, amit ők már rég leselejteztek, meguntak, mindenkinek a könyökén jön ki.
Mert demagóg.
Nem arról van szó, hogy GYF ártatlan, hanem arról, hogy ő csak a jéghegy csúcsa, az igazi disznók mögötte vannak.És ti is, 2006 ősze óta semmit sem csináltok. A lehetőség aranytálcán volt előttetek a változtatásra, de ti nem akartátok a kormányt megbuktatni akkor. És a semmittevésetekkel, a kétértelmű félrebeszéléseitekkel ti törtétek meg a lendületet, ti hűtöttétek le a hevületet, ti biztosítottátok be a trónt GYF-nek. Mostmár ne sírjatok, ti is felelősök vagytok.
Szal kedves fidelitas, csináljátok ezt a hülyeséget, egyébként sz@rik rátok mindenki, mert ti is bábok vagytok. Nem piros birkák, narancssárgák.
2008. 08. 01. 1:25
És főleg azt hiszi mindegyik, hogy majd 2010 után protekciósok lesznek. Nem tudják szegénykék, hogy ha már nem lesz rájuk szükség, mehetnek az édes búsba a narancs pólójukkal együtt. Ugyanez érvényes, persze, a Societas-ra is. O kegyetlen világ! a protekciós állások már előre ki vannak osztva a vörös, kék vagy a narancs arisztokrácia kölykeinek.
2008. 08. 01. 1:27
Joe: "Egyébként nem ezeket a majmokat baszogatták a perzekútorok a Ferdinánd hídon?"
Ööö....
Kicsit bővebben... most miről van szó? :)))
2008. 08. 01. 1:51
A hír tv egész este ezt sírta, hogy a rendőrök megzavartak egy fidelitas sajtótájékoztatót... látták, hogy tömörülés van, aztán gondolom nekiálltak igazoltatni, a Jobbikos sajtótájékoztatókat rendszeresen fel akarják oszlatni, de persze ezekről az esetekről kussol a média.
Gondoltam, hogy egy nap ennyi fidelitas esemény nem történhet... rendőri "zaklatás", gyurcsány a hibás matrica osztogatás, biztos köze van a kettőnek egymáshoz.
2008. 08. 01. 1:55
Jaa vágom!
Van tévém, de nem nagyon szoktam bekapcsolni :))
2008. 08. 01. 7:58
Frusztráltak a srácok, mert ekkora önégetést produkálni máshogy nem lehet :)
Remélhetőleg ez egy-két eddig lehúnyt szemmel közlekedő orbánistának is felnyitja a szemét, hogy igencsak a rossz oldalon áll.
2008. 08. 01. 10:00
Szerintem, kedves Ond, ezek nem a "rossz oldalon állnak", mert mindenképpen több esélye van győzni 2010-ben a Fidesznek (sajnos), mint a Jobbiknak. Viszont, a fanatikus narancsimádók bekapják a Fidesz EU-kompatibilis propagandáját a "nem kivánatos szélsőjobboldal"-ról és, ezért, sosem fognak szavazni az egyetlen jelentős tisztességes pártra, a Jobbikra. Pedig, ha sokan drukkolnak a Jobbikra, akkor szüksége lesz rá a narancspártnak 2010-ben és kénytelen lesz vele együtt kormányozni (nem pedig a szadesz-el). Egyébként, a Jobbik már kb 10%-nál tart, ami azt jelenti hogy nem sokat fog érni a Fidesz egy Szdsz szövetségessel 2010-ben és, hogy mindenképpen lesz egy Jobbik parlamenti párt ami azért valamennyi reményt jelent.
2008. 08. 01. 10:56
Hülyék ezek ugy ahogy vannak, Orbán Viktór és szinjátszó társulata megint előállt egy ujabb hülyeséggel.
Inkább szavazok a Jobbikra.
Közvélemény kutatás: 10 %-on a Jobbik??
http://barikad.hu/node/16274
2008. 08. 01. 11:27
Sajnos a fidelitaszos emberkék legalább annyira agymosottak mint az mszp gyűléseken csápoló nagyik.
Ők csak eszköz, semmi több.
2008. 08. 01. 11:41
"Hiába fasisztáztak a fasiszták, hiába náciztak a nácik, hiába csőcselékezett a csőcselék"
Hihi :))
MILYEN IGAZ!
2008. 08. 01. 11:53
"Közvélemény kutatás: 10 %-on a Jobbik??"
Egeszen pontosan melyik kozvelemeny kutato is merte? Es lenne szives valaki belinkelni az adott kozvelemenykutato honlapjarol a hirt, cikket, diagramot?
2008. 08. 01. 12:00
Fixpont!
Nyilván nem véletlen tettem a kérdőjelet a mondata végére. Ott a barikádos cikk alatta, abba volt írva, de ott se emelítik hogy melyik cég, csak azt hogy nem a századvég, amig nincs konkrét bizonyiték addig én is kérkedve fogadom a dolgot.
2008. 08. 01. 12:02
Vegigbongeszve a szelsojobbos blogokat szinte mindegyiken futotuzkent terjed a hir, hogy a jobbik 10%-on all, es csak ez kizarolag ezt a barikados cikket idezi mindenki, de oly annyira elhiszik, hogy a legtobben kesz tenykent kezelik, es megingathatatlanok igazsagtartalmaban. Sokan mar Jobbik kormanyrol almodoznak, szerintem egyesek fejeben mar a 2/3 is megfordul. :->>
2008. 08. 01. 12:02
"amig nincs konkrét bizonyiték addig én is kérkedve fogadom a dolgot."
Fene vicces ez a magyar nyelv :D:D:D Meg a billentyűzet, hogy egymás mellett van az r és a t :D:D:D
2008. 08. 01. 12:04
"szerintem egyesek fejeben mar a 2/3 is megfordul."
Ezek a 2/3-ot általában csak a 2/3 kannás, 1/3 szóda kontextusban ismerik.
2008. 08. 01. 12:07
Szerintem meg csak csak elgepeltek es valojaban a 2,3-nak is orulni fognak. Azzal mar jar allami tamogatas.
2008. 08. 01. 12:09
C!
15-öst fejtsd ki bővebben légyszives, mert nem látom bent amit látni kéne.
fixpont!
Én is jobbik szimpatizáns volnék, de én egyelőre nem hiszem el.
2008. 08. 01. 12:11
"amig nincs konkrét bizonyiték addig én is kéRkedve fogadom a dolgot."
2008. 08. 01. 12:12
kérkedve, kétkedve???? erre gondoltál?
2008. 08. 01. 12:13
Szerintem mindkettő értelmes:)
2008. 08. 01. 12:13
"Szerintem meg csak csak elgepeltek es valojaban a 2,3-nak is orulni fognak."
Tudtad, hogy az általános iskolások nagy része valóban így olvassa a tizedes törteket? :D
2,3 az nekik 2/3, 1,3 az meg 1/3. stb.
2008. 08. 01. 12:13
10% az 500,000 ember (celszeru 50k/1%-kal szamolni), aki szerint a jobbiknak van 500,000 hive az most tegye le az uveget, mert csak del van. ;-)
2008. 08. 01. 12:15
Igen, arra :) Értelmes, de nem mindegy, melyik értelmezést tekintjük.
2008. 08. 01. 12:23
fixpont: "Sokan mar Jobbik kormanyrol almodoznak"
MIÉRT IS NE?
Ha koalíciókényszer lesz, a Jobbik is lehet kormányon. Ha a választásokon rendre 5%-os SZDSZ meg tudja ezt tenni, a sokkal erősebb Jobbik miért ne tudná?
2008. 08. 01. 12:24
"Ha koalíciókényszer lesz, a Jobbik is lehet kormányon. Ha a választásokon rendre 5%-os SZDSZ meg tudja ezt tenni, a nála sokkal erősebb Jobbik miért ne tudná?"
Mert senki nem fog szoba allni vele.
2008. 08. 01. 12:25
fixpont: Állami támogatás már 1%-on is jár.
Sőt, bizonyos esetekben még azalatt is járhat. :)))
De erről többet nem mesélek, mert önérdekemet sérteném.
2008. 08. 01. 12:26
A választásra jogosultak száma kb 5millió (2006-ban 5 053 058)
A századvégé felmérésben a biztos szavazók között osztják ki az arányokat. Jelenleg a részvétel 48-50 % körényke lenne. TEhát ez már elve csak 2,5 millio, ember. vagyis a jobbiknak elég 250ezer szvazó.
De ne feledjük, hogy a közvéleménykutatás ezer ember megkérdezésével készül, amiben mondjuk 500 mondja hogy elmegy szavazani, ebből elég ha 50 ember azt mondja hogy a Jobbikra szvaz és máris ott a 10%.
2008. 08. 01. 12:27
fixpont "aki szerint a jobbiknak van 500,000 hive az most tegye le az uveget, mert csak del van. ;-)"
HÜLYE!
Nem a teljes lakosság körében 10%, hanem a pártot választók körében! Ebben még nincsenek benne a bizonytalanok.
2008. 08. 01. 12:29
fixpont: "Mert senki nem fog szoba allni vele."
Óóó, ez nem jókedv kérdése.
Ha úgy alakul, hogy nélkülük nem alakulhat új kormány, akkor Orbán KÉNYTELEN lesz bevenni Vonáékat a brancsba. Ha akarja, ha nem.
2008. 08. 01. 12:29
"A választásra jogosultak száma kb 5millió (2006-ban 5 053 058)"
????????
-
A jogosultak szama kb 8 millio, es nagyjabol 5 millio megy el szavazni, annyian szoktak.
2008. 08. 01. 12:30
"Ha úgy alakul, hogy nélkülük nem alakulhat új kormány, akkor Orbán KÉNYTELEN lesz bevenni Vonáékat a brancsba. Ha akarja, ha nem."
Miert lenne kenytelen? Uj valasztasokat irnak ki es tobb felhatalmazast kernek, szalonkeptelen partokkal nincs kenyszer sem ezt minden demokratikus part tudja.
2008. 08. 01. 12:31
Hogy lehet ilyet leirni, hogy 5 millio jogosult baz+ mindenki szavazhat aki elmult 18, szerinted az orszagban 5 millio gyerek van? Medve anyam, hova kerultem megint....
2008. 08. 01. 12:32
423ft: "ebből elég ha 50 ember azt mondja hogy a Jobbikra szvaz és máris ott a 10%."
Na, ezért ez ennél kicsit bonyolultabb.
Ha az említett ezer ember egy reprezentatív mintát képez, akkor igencsak pontosnak tekinthető a 10%-os Jobbik népszerűség. Ugyanis statisztikai tény, hogy innentől már hiába emeljük folyamatosan a mintavétel nagyságát, az eredmény érdemben igen kis valószínűséggel fog csak változni.
2008. 08. 01. 12:33
Fixpont!
Nem a kisujjambol szomptam ki az adatot.
www.valasztas.hu
http://www.valasztas.hu/parval2006/hu/07/7_0.html
A hosszu linken belül az első grafikon alatt kattints oda hogy névjegyzék adatai. Oda van irva az emlitett szám.
2008. 08. 01. 12:34
Fixpont!
Ja várjá me lehet igazad van!!!!!:D:D
2008. 08. 01. 12:34
De baz+ az a masodik fordulora szol, ahol mar nincs lista, es csak azok szavaznak, ahol az elso korben meg nem dolt el a szavazas!!!! EDES ISTENEM!!!!
2008. 08. 01. 12:35
Kesz en itt adom be a kulcsot.
2008. 08. 01. 12:36
Konyorgom, amikor leirtok egy ordas faszsagot, nem gondolkoztok legalabb egy nagyon kicsit, hogy ez a szam irrealis??? Nem gyanus semmi korulmeny, hogy esetleg rossazt nezek? Vagy barmi....
2008. 08. 01. 12:37
Ja igazad van má én is rájöttem, irtam is az előzőbe. Nem olvastam hogy az a második forduló.
Ja amugy 8 038 017!
Sorry!
2008. 08. 01. 12:38
fixpont: --- "Uj valasztasokat irnak ki es tobb felhatalmazast kernek"
ÚJ VÁLASZTÁSOKAT? Mi van? Szerinted az MSZP ezt hagyná? Lófaszt hagyná. Azt mondaná, hogy ha nincs többségetek, mi nyertünk, és punktum. A Fidesz meg erre azt, hogy lófaszt nyertetek, az emberek akarata más volt, úgyhogy lenyeljük a békát: tessék Vona Gábor, itt a közoktatási tárca.
--- "szalonkeptelen partokkal nincs kenyszer sem"
Dehogynem. A kényszer nagy úr.
Ha a Jobbik nélkül MSZP kormány lenne, vele viszont nem, akkor Jobbik kormány lesz. Hidd csak el. (Esetleg egy Fidesz-SZDSZ kormány képzelhető még el, de ha a Fidesz a Jobbik helyett a zsidók pártját választja, akkor szerintem - nagyon helyesen - Orbán házára is röpülni fog néhány molotov koktél).
2008. 08. 01. 12:38
"Sorry!"
Semmi baj. :-)
2008. 08. 01. 12:39
Fixpont, a csordaszellemű gondolkodás egyik legjellemzőbb hozadéka, hogy SOHA NEM VIZSGÁLJA, hogy a gondolatmenet helyes-e, és NEM KÉSZÍT B TERVET. Ennek pszichológiai okai vannak.
2008. 08. 01. 12:40
Jo elismerem!
TÉVEDTEM!!!!!
Mentségemre legyen mondva hogy közbe a munkámat is csinálom, de tudom ez nem mentség csak kifogás.
De az 50 fő az jó nem?:D
2008. 08. 01. 12:40
"ÚJ VÁLASZTÁSOKAT? Mi van? Szerinted az MSZP ezt hagyná? Lófaszt hagyná."
Ebben az MSZPnek nincs lapja, csak a Koztarsasagi Elnoknek. Ha egyetlen part sem tud felmutatni 50+1-et, akkor nem ad kormanymegbizast senkinek es uj valasztast ir ki. Koze nincs hozza a partoknak.
2008. 08. 01. 12:43
Itt van például Balfasz Endi, aki szentül hiheti, hogy Vona az oktatási tárca élén majd bevezeti a hittanoktatást meg mások lesznek a történelemkönyvek. Csak azzal nem számolt, hogy emberek is élnek ebben az országban, és nem fogják hagyni, hogy egy törpepárt (mint most az SZDSZ) diktáljon. Az SZDSZ-t már elnyomta ez az ország, elnyomja a Jobbikot is, ha nem tudnak a méretükhöz illően viselkedni.
2008. 08. 01. 12:57
Az meg hagyjan, de legalabb lennenek pontos ismeretei, hogyan mukodik a valasztas.
2008. 08. 01. 12:58
A Jobbik itt soha a budos eletben nem lesz kormanyon, de szerintem a parlamentbe sem fog bejutni.
2008. 08. 01. 13:03
Így van! Soha a büdös életben! Vesszen a turulcsirke szekta!
2008. 08. 01. 13:09
Mar csak te hianyoztal.....
2008. 08. 01. 13:19
Hello fiuk, Emma vagyok! En is utalom ezt a jobbik partot mert ezek nem szeretik a melegeket es raadasul mind fasisztak. En nagyon drukkolok Fodor Gabinak es Orban Viktornak is mert ok szeretnek minket es remelem valamelyik miniszterelnok lesz nemsokara. Hajra gay-pride! Hajra Gabi! Hajra Viktor!
2008. 08. 01. 13:19
fixpont: "Ha egyetlen part sem tud felmutatni 50+1-et, akkor nem ad kormanymegbizast senkinek es uj valasztast ir ki"
Na igen.
De Orbán NEM HAGYNÁ idáig fajulni a helyzetet. Ha a Jobbik segítségével be tud ülni a miniszterelnöki székbe, anélkül pedig nem, akkor bele fog ülni.
Ennyi.
2008. 08. 01. 13:22
fixpont: --- "aki szentül hiheti, hogy Vona az oktatási tárca élén majd bevezeti a hittanoktatást"
Nem kell mindenkinek hittan.
Akinek más a vallása, az tanuljon etikát.
--- "meg mások lesznek a történelemkönyvek"
A szaros, OSZTÁLYHARCOS szellemiségű részeket igenis ideje kihúzni belőle, így, lassan 20 évvel a rendszerváltás után!
--- "Az SZDSZ-t már elnyomta ez az ország"
Hát, azért a kórházátszervezéseik máig érvényesek.
Ugyanígy fognak érvényben maradni Vona intézkedései a későbbiek során is, ha jól csinálja.
2008. 08. 01. 13:26
Hello fiuk, Emma vagyok! Meg csak azt akartam mondani hogy jovore varunk minden szep fiut a pesti gay-pride felvonulasra es remelem hogy ott lesz a Fidelitas is mert lattam ott sok szexy fiukakat. Szeressuk egymast fiuk, ok? Hajra fiukak!
2008. 08. 01. 13:34
sodika: azt a hozzaszolast nem en irtam, ami nekem tulajdonitasz :-)
2008. 08. 01. 13:36
fixpont: Oké, elnéztem.
Részletkérdés :DDDDDDDDDDD
Azért bocs ...
2008. 08. 01. 13:36
ok
2008. 08. 01. 14:53
Sodika, ne álmodozz már. Kormányrúd közelében sem fogtok kerülni, mert senkinek nem kellettek. Ha bejuttok, (KIZÁRT), akkor majd lehet örülni, de ennyi.
Többiek. Azért Orbán már lepacsizott vonával, nem véletlenül voltak egy polgári sörben......
Sodika, még egy kérdés: Ha a miniszterelnök-jelölt nem a nekem tetsző párttal lép koalícióra, hanem egy másikkal, amihez tökéletesen joga van, akkor helyes dolog felgyújtani a házát, vagy nem helyes dolog? Igen vagy nem? Csak érdekel.
2008. 08. 01. 14:54
"Akinek más a vallása, az tanuljon etikát."
Nem értek egyet, de neked talán szükséged lett volna valamelyikre, mint az köztudott.
2008. 08. 01. 15:01
"Akinek más a vallása, az tanuljon etikát."
Kozepiskolaban olyan fogalmakkal dobalozni, mint etika, az teljesen nevetseges, annyi ertelme sincs, mit a hittannak. Amikor en voltam kozepiskolas akkor ket fele targyat lehetett tanulni filozofia es allampolgari ismeretek. Ezek voltak. Mar ahol voltak, nalunk magyar es tortenelem ora volt mindketto, mert allitolag olyan nagy a kozepiskolas anyag ezekbol, hogy tisztessegesen nem lehet leadni, igy kenytelenek voltunk potorazni.
Egy 17-18 gyerek esetleg bemagolhat definiciokat, teteleket vagy barmit etikabol, de ettol meg a lelke melyen erteni nem fogja ezeket, kizart dolog. Megtanulja, felel belole, aztan elfelejti, mivel csak egy 'tantargy'. En pont igy voltam a kotelezo olvasmanyokkal is, es az egyetem alatt kellett visszaolvasnom parat, hogy valoban megertsem (az sem biztos, hogy ma ertem egyebkent), hogy mirol szoltak....
De en jartam hittanra kiskoromban, targyi tudast ad, ez ketsegtelen mint barmelyik tantargy, de ettol nem lesz senki kereszteny, ettol nem fog maskent elni, mert bebiflazza a nyolc boldogsagot.
Idopazarlas, tanuljanak helyette angolt, informatikat es matekot, mert szornyu, hogy mennyire fogalmatlan a mai generacio.
2008. 08. 01. 15:07
mégha nem is hittan, vagy etika, de tanulni kellene olyan tárgyat ami arra nevel, hogy tiszteljük a környezetünket (élőt és élletelen dolgokat egyaránt)
mára teljesen eltűnőben van az élet, a tisztesség, a környezet nem tisztelése, hogy elszomorító. a fiatalok nagy része leszarja ezeket.
Persze ezeket a szülőnek kéne tanítani a maguk módján de az is egy külön történet...
2008. 08. 01. 15:14
Pedig az allampolgari ismeretek nem lenne rossz, ha olyan dolgokat tanitananak, aminek az eletben a gyerek a hasznat veszi. A kornyezettudatos gondolkozas lehet ilyen, de szerintem ilyennek kene lenni, hogyan mukodik a bankrendszer, hogyan csinalhatsz egy vallalkozast, hogyan mukodik az orszaggyules, kellene tanulniuk az EU-rol is, ha mar tagok vagyunk, egyaltalan a mindennapi eletben hasznalhato alapveto tudast minimum el kene sajatitani egy 'erett' embernek. Etika, na arra semmi szukseg, az nem tanulhato iskolaban.
2008. 08. 01. 15:15
Nagyon fontos lenne az is, hogy ertsek hogyan mukodik az orszag, az egeszsegugy a felsooktatas, a nyugdij mit jelent, stb stb ezt lathatoan a mai felnott(!!!) magyar lakossag ~80-a nem tudja, egyreszuk a komcsiban szocializalodott, ott pedig ezek nem is voltak lenyegesek, de egy jo reszuk mar 90 utan jart iskolaba, es ott bizony nem tanultak semmit rola, ez a tudatlansag meg is latszik a kozallapotokon.
2008. 08. 01. 15:54
Amugy ez a "Gyurcsany a hibas!" dolog borzalmasan kontraproduktiv lesz, eloszor is, nyar kozepen a totalis uborkaszezonban kezdtke, masreszt ez a Fleto hibaztatas szerintem picit mar leragott csont, ezt mar igy nem veszik be az emberek. A Fidesz ill. ifjusagi szervezete szerintem megint a legolcsobb marketingeseket fogta ki a piacon. :-) Lasd. Rosszabbul elunk mint 4 eve, nem tudom ezert mennyit fizettek, a 4 even felul, amit emiatt ujra ellenzekben toltottek.... :-)
2008. 08. 01. 19:27
Válasz?
"még egy kérdés: Ha a miniszterelnök-jelölt nem a nekem tetsző párttal lép koalícióra, hanem egy másikkal, amihez tökéletesen joga van, akkor helyes dolog felgyújtani a házát, vagy nem helyes dolog? Igen vagy nem? Csak érdekel."
2008. 08. 01. 19:37
Politikai ongyilkosag lenne a Fidesznek az SZDSZ-szel szovetkezni, akkor mar nem is kene molotov utana, kinyirnak sajat magukat, ilyen koala soha az eletben nem lesz.
2008. 08. 01. 20:11
Pengető: -- "senkinek nem kellettek"
Azért Magyarország MINDEN TIZEDIK szavazója már csak kelleni fog valakinek. Őket nem lehet leszarni :)
--- "Ha a miniszterelnök-jelölt nem a nekem tetsző párttal lép koalícióra, ... akkor helyes dolog felgyújtani a házát,...?"
Ha valaki elárulja a magyarságot a magyarfalókkal való összeborulással, annak ellenére, hogy esetlegesen lenne más választása is, akkor úgy a helyes, ha az ilyennek a hazaárulóknak kijáró sors jut osztályrészül.
2008. 08. 01. 20:14
fixpont: "hogyan csinalhatsz egy vallalkozast"
Szerintem ilyesmit baromság tanítani.
Nálunk ÁLTALÁNOS ISKOLA (!) 8-ik osztályában volt 'vállalkozás' nevű óra. Közgázszagú könyvből magoltunk definíciókat. Mindenki utálta, mint a szart, és szerintem nem is maradt meg belőle semmi, senkiben se.
Tehát semmi értelme nem volt.
14 éves kölyköket bűn ilyesmivel terhelni. :)
De az etika más. Az általános érvényű erkölcsi tartást adhat a gyerekeknek.
2008. 08. 01. 20:17
fixpont: --- "ertsek hogyan mukodik az orszag, az egeszsegugy a felsooktatas, a nyugdij mit jelent, stb stb"
Hát, szerintem pedig cionista indíttatású, neoliberális közgázkönyvek közelébe csak azután szabadna engedni a gyerekeket, miután már megtanulták megfelelő egészséges kritikával kezelni az ott található szemléletet, mondjuk néhány Drábik előadással a hátuk mögött :))
2008. 08. 01. 21:28
"De az etika más. Az általános érvényű erkölcsi tartást adhat a gyerekeknek."
Hát igen, ezért férne rád.... Vagy legalább ne te mondd ezt, hiszen általános érvényű erkölcsi tartást még csak "képről láttál" szerintem....
2008. 08. 01. 21:31
Én magam képviselem az erkölcsöt itt.
Ezt nem tudod megcáfolni.
2008. 08. 01. 21:42
Ahahahahahahhaahhahahahahahahah pont ittam amikor meglattam a szoveget es most torolgetem az asvanyvizet a monitorrol ahahahahahahahahahahaha, nembirom. ;-)
2008. 08. 01. 21:43
Ez merenylet volt a rekeszizmok ellen, nembirom abbahagyni. :-)))
2008. 08. 01. 21:44
:DDDDDDDDDDDD
Valóban nem, mert érvekből álló kijelentéseket van értelme cáfolgatni. Az állandó kinyilatkoztatásaiddal nem tudok, és nem is akarok mit kezdeni, max röhögni rajtuk. Mindenki láthatja itt a dolgokat a saját szemével, a saját eltorzult énképedről szóló megjegyzéseid régesrég nem számítanak. Már le se oltalak, annyira szánalmas. :DD
2008. 08. 01. 21:48
Nah, ha Orbán szövetkezik a Jobbikkal, úgy basszák ki az Európai Néppártból, mint a szél. Mi leszünk azok az EU -ban, akinek fű fog nőni a seggén és mindenki tolni fogja a fűnyírót.
Beszédhibás Endi fiam, milyen erkölcsöt képviselsz te itt?
2008. 08. 01. 21:50
milyet nem?
2008. 08. 01. 21:52
Endikém, ha annyira erkölcsös lennél, akkor nem kényszerülnél folyton magyarázkodásra. Akkor leszarnád, mit ír rólad a partizaninfo, meg mit írunk mi. De a blogod fele nem áll ki másból, minthogy magyarázod a bizonyítványt. Meglehetősen szánalmasan...
2008. 08. 01. 21:54
Nem magyarázkodom, hanem cáfolom a hazugságokat.
Egy úriember ugyanis soha nem tűri el, hogy hazudjanak róla.
2008. 08. 01. 21:55
Miutan a szlovak szocik tagsagat Slota miatt felfuggesztettek, ezzel a Fidesz valoban a Nepparti tagsagat kockaztatja, Orban pedig az alelnoki tisztseget. De ugy orokre, nem csak par evre.
2008. 08. 01. 21:56
"Egy úriember ugyanis soha nem tűri el, hogy hazudjanak róla."
Egy hitelesembernek nincs szuksege cafolatra, az 'eletrajza' mindenkinek magaert beszel. Egy hiteltelen embernek pedig szinten nincs szuksege magyarazkodni, neki ugyanis nem hiszik el, ergo a vedkovetkeztetesem az, hogy teljesen felesleges minden embertipusnak cafolni. :-)
2008. 08. 01. 21:59
Különben a difi ott van, hogy Vona nem szélsőséges, Slota pedig az.
2008. 08. 01. 22:01
"Különben a difi ott van, hogy Vona nem szélsőséges, Slota pedig az."
Es mit gondolsz, hanyan fogjak osztani ezt a gondolatot az EU Neppartban?
2008. 08. 01. 22:21
Nem cáfoltál te semmit, csak megpróbáltad, viszont egy úriember nem alacsonyodik le odáig, hogy az általa lenézettekkel elkezdjen kakaskodni. Ismered a mondást: ha disznóval birkózol, mindketten szarosak lesztek, de a disznó ezt élvezi.
2008. 08. 01. 22:27
Egyébként Endi a tipikus ostoba, aki azt hiszi magáról, hogy ő kurva okos. Nah az ilyen negyedműveltek hiszik azt magukról, hogy ők fingják a passzátszelet, aztán mikor kapnak egy-két témába vágó kérdést, csak a lózungjaikat makogják, mint a majmok.
2008. 08. 01. 22:33
Egyébként Orbán már megkapta a leckét a szélsőséggel való kokettálásra, 2006 -ben Merkel az inassal üzent ki, hogy nincs otthon, Sarko meg beszélt vele kb. 5 percet és kijött. Mondjuk lehet, hogy attól undorodott meg, hogy Vityka valami műanyagdobozból zabált előtte tőgypörköltet a kissámlin, de azért ezt az ő szintjén azért kétlen.
2008. 08. 01. 22:35
Jah, Orban kapott mar pofont az USA-bol es az Oroszoktol is, pedig mindket hatalom joindulatara igencsak szuksegunk van, most Fleto helyrehozta a kapcsolatokat nagyjabol mindenkivel, jo lenne nem elbaszarintani a nagy onerzeteskedessel 2010 utan sem.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.