ELLENÁRPÁD!
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 30., szombat - 16:58-korCímkék: molnar f arpad video
103 komment
asszem elmondtam a lényeget xD
te kinek szurkolsz? árpádnak, vagy az ellenárpádnak?
By SoDI
Kapcsolódó:
- SoDI: Kedves Árpád!
(válasz Molnár F. Árpádnak)





Eddig 103 komment érkezett (
)
2008. 08. 30. 17:45
Ezt a szoveget a csavo papirrol olvassa? Mert olyannak hat. Mondjuk eleg nyugodt termeszetu emberke lehet a hangjabol itelve, meg ha ez torzitott hang is, semmi idegeskedes semmi magas vernyomas, monoton az egesz, nekem tetszik. Az a csavo akirol beszel nyilvan dilis.
2008. 08. 30. 17:59
Ezt se hittem volna. Fixponttal egy követ fújok. Molnár F. Árpád egy faszkalap. Ez az arc viszont elküldte a kurva anyjába. Gratula.
2008. 08. 30. 18:03
A videó készítőjének igaza van, majdhogynem mindenben egyet tudok érteni. Meg kéne kérni a csókát, hogy sodiról is csináljon egy elemzést :D Sok lenne a hasonlóság :D Néha ellenkező előjellel, de sok lenne...
2008. 08. 30. 18:04
És hatásos... Na, ez egy videó bazdmeg, sodi! Pedig nem kellett hozzá két kamera :D:D:D
2008. 08. 30. 18:08
Ez ez gyáva ember.
Még a nevét sem adja hozzá.
Ráadásul buta.
Nekem legalábbis ez jött be abból, ahogyan megfogalmazza a mondatait.
---
Még akkor is így van ez, ha jónéhány dolog, amit Árpádról mond, erősen igaz.
2008. 08. 30. 18:11
Nem buta, csak tisztán látja a kényszerblogolók "motivációit" :D:D:D
2008. 08. 30. 18:13
"Ez ez gyáva ember."
Tagadod-e, hogy e mondat helyén pár perce még "Ez ez gyáva fos." szerepelt?
2008. 08. 30. 18:14
nem :)
de aztán úgy döntöttem, ez ide túl erős.
elvégre ez - még ha gyáva is - egy jobboldali ember.
2008. 08. 30. 18:30
Endi: te pedig gecire szegyellheted magad egy masik blog kommentje miatt, remelem tudod melyikrol van szo....
2008. 08. 30. 18:36
fixpont: Az a VONAT Kanizsára megy :)
Vagy mire gondolsz? :))))))))))))))))))
2008. 08. 30. 18:39
Ja látom már.
Vazz, linkelj, ha valamire utalsz.
http://torsalqvist.freeblog.hu/archives/2008/08/30/Nihiliberalizmust_szponzoralnak/
2008. 08. 31. 10:00
"Ez ez gyáva ember.
Még a nevét sem adja hozzá.
Ráadásul buta."
Nah, ugyanezt el lehet mondani a kuruttyinfóra írt cikkekre is, nem?
2008. 08. 31. 10:55
Banshee, apró ellentmondásokkal nem kell foglalkozni, mert így sohasem érted meg sodi nemzetmentő eszméit.
Aki a hazaffyakat ilyen kérdésekkel össze akarja zavarni, az zsidó! :D:D:D
2008. 08. 31. 11:09
ahahahah
2008. 08. 31. 12:33
G.Banshee: A kurucra néhanapján ír Toroczkai, Budaházy, Blogin, és Tomcat is, ráadásul ritkán az én írásaimat is átveszik. :))
2008. 08. 31. 12:52
Valamint a leggyakoribb esetben a cikkek név nélküliek. Azaz a te logikád alapján gyáva emberek írják őket.
2008. 08. 31. 13:19
arról beszéljen árpád, hogy orsós viktor kint akart maradni a wall streeten cipőpucolónak, de a jenki bevándorlási hivatal elkapta, és kivágták az usából, mint macskát szarni.....
2008. 08. 31. 16:56
"A Kreml kaukázusi politikáját bíráló egyik internetes oldal alapítóját lelőtték vasárnap az Oroszországi Föderációhoz tartozó Ingusföldön. Halála miatt vizsgálatot indítottak, ugyanis a férfit rendőri őrizetben ölték meg. Az ügyészség szerint a fejlövés egy incidens eredménye."
---
En inkabb nem is mondok semmit. :-)
2008. 08. 31. 17:04
ne is mondjál.amugy meg biztos tisztítás közben vélellenül elsült a fegyver, van ilyen))))))))))))
2008. 08. 31. 17:09
Én ilyet sose tanultam, de valami azt súgja, hogy a szolgálati fegyvert tilos töltött állapotban tisztogatni :D
2008. 08. 31. 17:13
Es itt van emg a hirhez kapcsolodoan ez is, de en mar meg sem lepodok: http://kuruc.info/r/4/27495/
2008. 08. 31. 17:14
fixpont: módszerek nem változtak :) Emlékszel azokra az újságírókra akik Putyinról írtak csúnyát, aztán ők is meghaltak valahogy :)
2008. 08. 31. 17:20
En mar nem is merek rosszat irni az oroszokrol. :-PPP
2008. 08. 31. 17:21
kozi, ebben mi a furcsa, hiszen mindenki meghal egyszer))))))))))))))
2008. 08. 31. 17:36
"kozi, ebben mi a furcsa, hiszen mindenki meghal egyszer))))))))))))))"
Valamint mindenki lakik valahol!!!!!! Hiaba ezek orok igazsagok na.
2008. 08. 31. 17:41
broni: "Rejtélyes körülmények között zuhant le egy ötödik emeleti lakásból egy ismert orosz újságíró, Ivan Safronov, aki a hadsereg zűrös ügyeiről tudósított."
"Az ügyészség a Novaja Gazeta szerkesztőségének kérelmére új nyomozást indított a lap egy 2003-ban meghalt újságírója, Jurij Scsekocsihin ügyében. A rejtélyes haláleset összefüggésben lehet azzal, hogy a lap munkatársa az oroszországi hatalom legfelsőbb szintjein kutatta a korrupciót."
"Egy övvel fojtották meg az orosz központi tévé újságíróját, Iljansz Surpajevet. A férfi lakását fel is gyújtották a támadók, akikre az épület portása kaukázusiként emlékszik. Egyelőre nem tudni, a gyilkosság összefüggésben áll-e az újságíró munkájával, de Surpajev többnyire a Kaukázussal foglalkozott."
Így hírtelen ezeket tudtam összeszedni :)
2008. 08. 31. 18:15
Hol olvastad, melyik zsidólapban. Jenki rágalom.
2008. 08. 31. 18:23
A merénylet mint eszköz izraelben az állam SZERINTÜK "legitim" eszköze a palesztin ellenállás ellen
http://kuruc.info/r/1/27494/
"Az egyik egyenruhás paraszt azzal indított, hogy könyékkel beleütött Blogin sörösüvegébe, miközben ivott, majd ártatlanul közölte, hogy véletlen volt. Aztán azt is, hogy szájba fogja vágni, ha ugrál. A parancsnok világosította fel, hogy ezt most nem kéne. A sorszáma 12389 volt."
Ilyen az, ha a zsidók irányítják a rendőrséget. Ha az USA hatalma meggyengül, akkor majd nem lesz ekkora pofájuk, lévén az az ország a fő bázisuk.
Az USA pedig PUSZTA GYANÚ ALAPJÁN (PATRIOT ACT) Guantanamóra vitetheti azokat, akik a neokon rendszer ellenségei
Blair idején pedig megölettek egy fegyverzetszakértőt
A BBC tavaly, az iraki háború idején David Kelly fegyverzetszakértő véleményére hagyatkozva megkérdőjelezte a kormánynak az iraki tömegpusztító fegyverekről szóló titkosszolgálati jelentéseit. David Kelly, nevének nyilvánosságra kerülése után nem sokkal öngyilkos lett.
Egy független vizsgálóbizottság, a Hutton-bizottság jelentése a BBC-t találta hibásnak a fegyverzetszakértő halálának előidézésében. A Hutton-jelentés hatására lemondott Greg Dyke, a BBC vezérigazgatója.
A volt vezérigazgató nyilvánosságra hozta Tony Blair brit miniszterelnökhöz írt levelét, melyben azzal vádolta a londoni kormányt: súlyos nyomást fejtett ki a BBC-re annak érdekében, hogy az újság az iraki tömegpusztító fegyverek kérdésében a kormány álláspontját képviselje.
Sok britet meggyőzött kormányt felmentő és a BBC-t elmarasztaló Hutton-jelentés: míg korábban száz ember közül csak 27 hitte el, hogy nem Blair hagyta jóvá David Kelly nevének közhírré tételét, ma már mintegy negyven százalékuk így véli.
Elveszett illúziók: Tony Blair brit miniszterelnök megnyert két csatát, de elveszítheti a háborút
Tony Blair megúszta. A hét elején sokan azt hitték, hogy a brit miniszterelnök az egyetemi tandíj reformjáról rendezett keddi parlamenti szavazás, illetve a David Kelly fegyverzetszakértő tavalyi öngyilkosságának körülményeit feltárni hivatott Hutton-jelentés szerdai közzététele után megválik hivatalától. Végső soron egyik ügy sem rengette meg Blair helyzetét, de dőreség volna azt hinni, hogy a brit polgárok türelmét a végtelenségig próbára lehet tenni. Erre utal az a cseppet sem elhanyagolható körülmény, hogy a sorsdöntő napok előtt végzett közvélemény-kutatás szerint a megkérdezettek több mint fele kívánatosnak tartotta Blair távozását – igaz, csak abban az esetben, ha minden kétséget kizáróan bebizonyosodik mulasztása David Kelly halálában. Ha az egykoron már-már egyöntetű népszerűségnek örvendő miniszterelnök nem rukkol elő valami új kommunikációs stratégiával, könnyen meglehet, hogy a következő választáson a – mellesleg még mindig igencsak gyenge lábakon álló – toryk legyőzik a nemrég még legyőzhetetlennek hitt kormányfőt. Egy év múlva mindenesetre kiderül, mennyire feledékenyek a szigetországi választók.
Blair számára a keddi szavazás látszott könnyebb falatnak, de ne feledjük, hogy ma már nem ő lenne az Egyesült Királyság miniszterelnöke, ha a pártütő munkáspárti képviselők az utolsó pillanatban nem állnak mellé. A parlamenti képviselők arról szavaztak, hogy az eddigi 1125 font helyett az egyetemek maguk szabhatják-e meg a tandíj összegét, amelyet a kormány évi háromezer fontban maximált. Bár a brit felsőoktatásnak fontos az ügy, sokkal lényegesebb az ellenzék bírálata, amely kezdettől fogva választási ígéretei megszegésével vádolta a munkáspárti kormányt. Ebben mellesleg igazuk van. A Blair-kabinet annak idején valóban ígéretet tett arra, nem emeli a tandíjat. Más lapra tartozik, hogy megfelelő intézkedés híján a brit felsőoktatás ellehetetlenülne, másrészt a törvény csak a jövő tavasszal esedékes választások után lép érvénybe. Mindez azonban kevés lett volna Blairnek a parlamenti ütközet megnyerésére. Jóllehet a munkáspárti kormány kényelmes többséggel rendelkezik az alsóházban, még a szavazás előtt is úgy látszott, hogy a miniszterelnök terveit a saját soraiból is 155-en ellenzik. Ahogyan azonban a politikában oly gyakran előfordul, az utolsó híradás és a tényleges szavazás között történt valami, s a csata végül eldőlt – ötszavazatos többséggel elfogadták a tandíjreformot, Blairnek nem kellett lemondania. Miután tehát csekély többségű seregét kedden győzelemre vezette, a kormányfő készülhetett a szerdai megméretésre.
Nem kétséges, hogy a Kelly-ügy valóban súlyosabbnak, minden tekintetben vészjóslóbbnak tűnt, hiszen a szövevényes politikai játszmát személyes tragédia árnyékolta be. David Kelly fegyverzetszakértő halálával kapcsolatban sokakban megfogalmazódott a kérdés: ki a felelős a korábban alig ismert, a bizottság előtt szimpatikusan viselkedő, halk szavú férfi haláláért? A felmérések mindvégig azt jelezték, hogy a közvélemény egyaránt hibásnak tartja a Kellyt informátorként foglalkoztató Alastair Campbell BBC-riportert és a kormányzati köröket, beleértve magát Tony Blairt is. Maradék tekintélye megóvása érdekében az egyre ádázabb harcot vívó televíziótársaság és a Downing Street mindent egy lapra tett fel: ha valamit sejteni lehetett az esetet kivizsgáló Lord Hutton jelentésének nyilvánosságra hozatala előtt, azt mindenképpen, hogy fejek fognak hullani.
Szerda este aztán a lordbíró bejelentette vizsgálódásai eredményét. Megállapította, hogy David Kelly néhai védelmi minisztériumi fegyverzeti főtanácsadó halálában nem játszott szerepet idegenkezűség, a rendőrség nem talált emberölésre, dulakodásra utaló jeleket. A főrend szerint Tony Blair ugyan jelen volt az iraki hírszerzési értesülések kormányzati manipulálásáról szóló tanácskozásokon, Kelly öngyilkosságát azonban senki nem láthatta előre. Miután a vizsgálat úgy találta, hogy nem létezett aktív kormányzati stratégia Kelly nevének nyilvánosságra hozatalára, és a történtekért Tony Blair sem hibáztatható, ez az ütközet is eldőlt. A BBC elnöke már szerda este lemondott, s ezzel – legalábbis első látásra úgy tűnhet – a brit miniszterelnök nyugodtan várhatja a választásokat.
Tony Blair Új Munkáspártja hosszú évek óta kényelmes többségben kormányozhat, némely elődjével – például John Majorrel – ellentétben nem kényszerül arra, hogy az ország vezetését matematikai műveletnek tekintse. (Major csak súlyos kompromisszumok árán tudta megtartani parlamenti többségét.) Nem árt azonban, ha Blair tanulmányozza a közelmúlt történelmét. Egy másik nagy előd, Margaret Thatcher is szilárdan ellenállt az ellenzéki rohamoknak, míg végül a saját pártján belüli bizalmatlanság okozta vesztét. 1990-ben azért kellett lemondania, mert az európai pénzügyi és gazdasági uniót ellenző nézeteit a toryk többsége elutasította. Azzal, hogy a vész átmenetileg elhárult a Blair-kabinet feje fölül, még nincs vége a pártvillongásoknak. A munkáspárti ellenzék él, virul, és egy sereg kérdésről gyökeresen másképpen gondolkodik, mint miniszterelnöke. Bár az ellentétek nem mai keletűek, voltaképpen az iraki háború megítélése számított a szakítópróbának. Miután Blair atlanti elkötelezettsége – rosszmájúak szerint az Egyesült Államokhoz fűződő egyoldalú szerelme – mind jobban elmélyült az eltelt időszakban, a külpolitikáját bírálók vagy szembefordultak a munkáspárti kormánnyal, vagy folyamatosan belülről bomlasztják a pártot. Most úgy látszik, visszavonulásra kényszerülnek, de aligha kétséges, hogy minden csoda három napig tart. Hallunk még a munkáspárti békétlenekről.
A Kelly-ügynek van még egy fontos vonatkozása. Bár a miniszterelnök tekintélye átmenetileg helyreállt, nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy immáron semmi nem lesz úgy, mint annak előtte. Blair a brit társadalom nagy része előtt elveszítette egyik legfontosabb kommunikációs erényét: a történtek után hosszú-hosszú éveknek kell eltelniük, amíg újra szavahihető politikusnak tartják ellenfelei (és hívei). Sikerességének egyik titka éppen abban rejlett, hogy a konzervatív és a liberális értékrend egyfajta vegyületét kínálta a szavazóknak – aki tisztelte és becsülte Blairt, az mindenekelőtt ideológiamentes, pragmatikus, modern gondolkodású politikusnak látta. Ez a fajta politikai szüzesség egy év alatt kétszeresen is besározódott: az iraki háborúhoz és az állítólagos tömegpusztító fegyverekhez való ragaszkodása, valamint a Kelly-ügy – annak végkimenetelétől függetlenül – sokakban kételyeket ébresztett. Blair sorsa immáron a toryk kezében van, nem mintha Michael Howard mindenről határozott és könnyen kommunikálható elképzeléseket vallana, hanem azért, mert helyzeti előnybe kerültek. Az Új Munkáspárt – legalábbis reményteljes indulásához képest – immáron nem hordoz új eszméket, politikai gyakorlatot, s ha megnyerné is a választásokat, nagyon is régi munkáspárt maradna. Hacsak Tony Blair nem képes újragondolni pártja és saját szerepét – a választásokig azonban semmi nem mutat ilyesfajta szándékra.
2008. 08. 31. 18:27
SF: megmondtam, hogy teged nem akarlak itt meglatni ameddig nem hozol bizonyitekot, hogy Sartre es Elton zsidok, nem fogod meguszni kispajtas, minden alkalommal szembesitelek majd ezzel. :-)
2008. 08. 31. 18:55
Aki a zsidók barátja, egy lesz közülük
minden alkalommal szembesitelek majd ezzel XD
A zsidók mindennek az ellenségei, ami a társadalmat egészségesen, jól működő állapotban összetartja. Az élősködő is legyengíti a gazdaszervezetet, hogy ne tudjon védekezni.
Elton egy buzi, akit lovaggá ütöttek, de az kevésbé közismert, hogy csak az üthető lovaggá, aki valamelyik szabadkpműves páholynak a tagja.
A másik, sartre, egy 68-as, a szabadkőműves társadalommérnökség által felhasznált propagandista : író és fimmrendező, Az volt a dolga, hogy a fiatalokra nagy hatással legyen, hogy De Gaulle nacionalista Franciaországa helyett egy zsidóliberális (a zsidóknak mindent szabad) állam legyen, és épp ezért különösen súlyos, hogy a fiatalokat így elhülyíthették annak idején. Ki volt ez találva már régebben, te is már a második vagy a harmadik generáció vagy, akit istentagadónak neveltek, a különféle hatásokkal : és nem csak az iskoláról van szó. Leülsz megnézni egy filmet, elolvasol egy könyvet, amit ŐK írtak, és ha gyanútlanul befogadod a hamis információkat, máris megfogtak maguknak. Tehát nincs olyan, hogy saját vélemény, gondolat STRUKTÚRÁK vannak. A zsidóknak is megvan a maguk jellegzetes gondolat/eszmerendszere, és aki azokat elfogadja, propagálja, továbbgondolja, gondolatai terjesztéséhez a zsidó tulajdonú média segítségét is megkapja, mint Sartre vagy Elton, az igenis zsidónak számít, mégpedig a legrosszabbnak, mert pontosan azok a zsidóság ellen felhozott érvek illenek rá, amiket a "valódi" zsidókon kifogásolunk. Mindketten a vallás, egyház, hagyomány, Isten, nemzet, család, egyáltalán a természetes teremtett rend ellenségei.
2008. 08. 31. 18:58
Volt egy rajz, ahol az országok különféle színnel voltak jelölve, a zsidóság viszont egy nemzetekfeletti rácsszerű hálózatként volt ábrázolva. A vizuális lényeg. :))
2008. 08. 31. 19:04
"Aki a zsidók barátja, egy lesz közülük
minden alkalommal szembesitelek majd ezzel XD"
Tehat magyarul hazudtal ismet, es nem tudtad igazolni az allitasodat. Legalabb legy becsuletes es ird le, nem kell mindenfele lanyregenyekkel kifogasokat keresni, ird le szepen nagy betukkel, hogy hazudtal, legy egyszer fair az eletben amikor beegsz masok elott.
2008. 08. 31. 19:11
"Elton egy buzi, akit lovaggá ütöttek, de az kevésbé közismert, hogy csak az üthető lovaggá, aki valamelyik szabadkpműves páholynak a tagja."
En pedig ugyhallottam, hogy aki szabadkomuves lesz annak hinnie kell valamifele istensegben, meg ha nem is teteles vallas isteneben, de valami ember feletti spiritualizmusban. Na most Bill Gates hires ateista (agnosztikus) es ot megis lovagga utottek. De hat egy csomo focista is SIR lett mar angliaban kizartnak tartom hogy szabadkomuvesek lennenek. Tudnal erre valami hiteles igazolast hozni? :->>>>>>>>>>>
2008. 08. 31. 19:30
Ennek is utana kerestem a neten es sehol sem talaltam ilyet, hogy a 'sir' cimhez szabadkomuvesnek kell lenni. Meg sincs emlitve sehol.
2008. 08. 31. 19:31
Egyébként nem értem mi baj Elton Johnnal, szóval aki olyan zenét tud írni, mint Az oroszlánkirály azt én nem bántanám. Alan Turing is homoszexuális volt, mégis hatalmasat alkotott a számítástudományban, nem utolsó sorban szerepe volt a II. világháború megnyerésében is.
2008. 08. 31. 19:33
"nem utolsó sorban szerepe volt a II. világháború megnyerésében is."
Pont ez vele a bajuk. :-PPPPPPP
2008. 08. 31. 19:34
K0zi: de ne ragadjunk le a reszleteken, ott tartottunk hogy SF mondott valamit, kiderult, hogy hazugsag, most a kimagyarazo szovegben tett egy masik allitast, most ennek az igazsagtartalmat vizsgaljuk, mert az nem lehet, hogy valakinak minden allitasa hazugsag. :-)) (Bar SF meg eselyes ra kemeneyen.)
2008. 08. 31. 19:43
fixpont: Asimov Én, a robot c. művében van egy fejezet, amikor az egyik robot úgy dönt, hogy az űrállomás az ő teremtője és nem az emberek rakták össze. Erről semmiféle logikai érveléssel nem lehet őt meggyőzni, mert olyan axiómarendszere van amely teljesen logikus, a hiányzó foltokat pedig hittel alkotta meg, ezért logikai érvekkel nem tudják meggyőzni :)
"Hideg logikával bármit be lehet bizonyítani, ha valaki a megfelelő posztulátumokból indul ki. És nekünk is megvannak a magunk posztulátumai, Zseninek is. (...) Csakhogy épp a posztulátumokkal van baj - sóhajtott kimérten Powell. - Mert feltevéseken alapulnak, összetartó erejük pedig hit. Semmi az égvilágon meg nem rendítheti őket."
2008. 08. 31. 19:46
k0zi: SF szamra is van damaszkuszi ut, csak szeliden ra kell terelni :-)
2008. 08. 31. 20:03
ejj, micsoda filozófiai mélységek :))
na most én ide nem megyek utánatok, mert ehhez fáradt vagyok :)
2008. 08. 31. 20:16
Nem hazudtam, Sartre zsidó.
És itt leírtam, miért tartom a zsidók özül valónak mindkettőt. Ugyanis a zsidóság egy CSOPORT. Madonna sem egy született zsidó, mára mégis AZZÁ VÁLT...
http://reakcio.blogspot.com/2008/08/zsidok-ha-mondom.html
Tudati struktúra integritásőrző zár = nem lehet megvezetni, na pont ilyenetek nincs.
Valóságtól elrugaszkodott intellektuellek vagytok mindketten.
Miattatok lehetett kiépíteni a jelenlegi rendszert is, mert amíg ti okoskodtok, a zsidók szellemileg bekerítenek. És máris az a véleményed, ami nekik. És még büszke is vagy rá, mert ők azt hazudják, hogy ez a legfelvilágosultabb vélemény. Jaja, felvilágosult, Illuminált mint az illuminátus XD
2008. 08. 31. 20:18
Magabiztosan, mint egy konszomolista, bele a katasztrófába.
http://reakcio.wordpress.com/2008/08/31/1968/
2008. 08. 31. 20:26
"Nem hazudtam, Sartre zsidó.
És itt leírtam, miért tartom a zsidók özül valónak mindkettőt. Ugyanis a zsidóság egy CSOPORT."
Most az az atdefinialgatos jatek jon, amikor minden szonak te mondod meg mit kell alatta erteni, hogy bebizonyitsd, hogy nem hazudtal? :-))))
2008. 08. 31. 20:26
SF egyenlőséget tesz a szabadkőművesség és a zsidóság közé. De egyenlőséget tesz a bolsevizmus és a zsidóság közé is. Nah erről annyit, hogy a Tanácsköztársaság ideje alatt, valamint a Kádár rendszerben tiltották a szabadkőműves páholyok szervezését Magyarországon...De felsorolhatok magyar szabadkőműveseket is, ezek zsidók? Kazinczy Ferenc, Pálóczi Horváth Ádám, Ráday Gedeon, Széchényi Ferenc, Kármán József, Ady Endre, Kosztolányi Dezső...
2008. 08. 31. 20:28
Egyre melyebbre sullyedsz a sajat hanyasodba kedves SF koma. :-)
2008. 08. 31. 20:29
SF, újbeszél, duplagondol?
2008. 08. 31. 20:29
Te pedig csak vagdalkozol és írod a hülyeséget BORSKY mert ezért fizetnek.
2008. 08. 31. 20:30
Olyan letaglozo ervektol meg paff leszek, mint a "Zsidók, ha mondom". :-))))
2008. 08. 31. 20:31
Nem szóértelmezési játék, hanem véres valóság.
Ezek a szabadkőműves társadalomromboló törekvések valóban léteznek Előbb rombolnak, aztán építenek a maguk zsidó érdekeinek megfelelően, de abban számunkra nem lesz köszönet
2008. 08. 31. 20:31
Egyelore ott tartunk SF, hogy bizonyitanod kell, hogy azt utik lovagga, aki szabadkomuves, addig felesleges is mason gondolkoznod, ameddig nem tamasztod ala. ;-)
2008. 08. 31. 20:36
Meg tán azt is bizonyítania kéne, hogy aki szabadkőműves, az zsidó...
2008. 08. 31. 20:38
SF: tehát a nyelvújító Kazinczy Ferenc, aki mellesleg szabadkőműves társadalomromboló? Az, hogy megteremtik azt a lehetőséget, hogy ne csak latinul és németül lehessen tanulni, hanem igenis legyenek magyar szakszavak is és így mindenkihez eljuthasson.
2008. 08. 31. 20:40
k0zi: megzavarod a bizonyitasban :-)
2008. 08. 31. 20:42
Igen, ez általános, ha volt egy szem kivétel, akkor a zsidók mindig azzal állnak elő.
Mellesleg a szabadkőművességgel éppen az a baj, hogy elrejtik a VALÓDI céljaikat. Lehet, hogy tesznek egy jót, de ezzel együtt előkészítenek valami SOKKAL rosszabbat... Mondjuk Trianont. Addig volt egyben az ország, amíg azt a nyelvtörvényt meg nem hozták, ami a kisebbségek nyelvhasználatát korlátozta.
2008. 08. 31. 20:43
Nem zsidónak született, de gyakorlatilag azzá vált és közéjük tartoz = zsidó
A dialektika is zsidó találmány, és te is azzal jössz. Tipikus elitkedő marhaság.
A kereket ne találjam fel? Evidenciákat nem kell bizonyítani, különben is use google ha vmit nem tudsz... :))
http://href.hu/x/6t7g
"Henrik: Igen, és ugy tünik, ez egy alapvető pszichológia, mert ha maga már bent van, vagy része ennek, akkor, gondolom, maga azt mondhatja, hogy maga érzi, hogy tudja hogy mi folyik, mert maga belső tag, és akkor egy személy jön kintről, aki megpróbál neked valamit mondani a páholyról, vagy valami mást, es azt hiszem, hogy ez sulyos lyukat ütne annak az embernek az egóján.
Alan: Igen. És tudja, aztán a szokványos rendek felett ott vannak a nemesi rendek, es ha maga egyszer már bent van a nemesi rendekben, akkor maga lovaggá ütést is akar az angol Királynőtől. Kissinger odament és lovaggá ütötték ot onnan. A New York volt polgarmesterét 9/11 után is ott ütötték lovaggá, és ezek pedig amerikai állampolgárok.
Henrik: Igen, es Bono-t épp most ütötték lovaggá, ugye?
Alan: Igen, mert ő segiti a világ bankárait, hogy tovább folytassák a kölcsönökkel kapcsolatos svindlijeiket. Még a maffia bandák fejei is lovaggá ütést akarnak, ami furcsának tünik egy olyan időben, amikor Bronfman – a Bronfman dinasztiának az öregje az alkoholtilalom periódusán keresztül, a gengszter-korszakban, milliókat adott – valójában billió dollárokat, valóban, és emellé még a kabitoszereket is nyomta. Hatalmas pénzösszegeket adott azoknak a jótékonysági intézményeknek, amiket a Királynő is támogatott, és a halála napjáig tenyleg azt gondolta, hogy esélye volt arra, hogy a Királynő lovaggá üsse. Mind ezt akarták. Szóval egy nagyobb rituálé van itt, amikor valaki bekerül egy sokkal magasabb fajta Szabadköművességbe. Ez nyilvánvaló, amikor még a maffiások is lovaggá ütést akarnak a Királynőtől.
Henrik: Pontosan, pontosan. És en most csak roviden szeretnék valamit érinteni, mert olvastam egy cikket a minap, ami azt állitotta, hogy ha valaki – vannak uj páholyok is, meg ilyesmi amik megjelennek, es akkor arról beszéltek, hogy valaki elindithat egy rendet, mert van egy név – tudja, ezt ugy hivják hogy “A Szabadkömuvesség Elfogadott Rituáléja,” amin azt értik, hogy ez elfogadott, gondolom, a Nagy Páholy által, vagy ilyesmi, de tudja-e maga, hogy ez hogy megy? Megvásárolhatják-e ezek a rituálékat, vagy azt a Királynőn keresztül közvetítik, vagy mi is megy ott? Tud-e maga valamit erről?
2008. 08. 31. 20:47
Jé de jót találtam. http://href.hu/x/6t7j
MAGA SARTRE írta : "Zsidó az az ember, akit a többi ember zsidónak tart."
2008. 08. 31. 20:48
"Addig volt egyben az ország, amíg azt a nyelvtörvényt meg nem hozták, ami a kisebbségek nyelvhasználatát korlátozta."
Azt a magyar nacionalisták hozták meg, nem a zsidók. Öngól...
2008. 08. 31. 20:49
Az kulonosen erdekes, amikor SF a maga kis modjan elvont kategoriakat probal definialni, es kozben becsusznak olyan mondatok, hogy semmi ertelmuk pl.
"A társadalmi tények alaptényezője a kollektív tudat."
vagy
"Különbözik az egyéni tudattól, az egyéni pszichikumon körül esik."
es meg ez is
"A drogfogyasztás elfogadottsága így lett mesterségesen megnövelve, de emiatt szorították háttérbe a vallást, emiatt létezhet divat és trendipar."
===
Aki barmelyik mondatot csak kozelitoleg erti magyarazza mar el nekem. :-)
2008. 08. 31. 20:51
Ki a faszom az az Alan Watt? Göring meg azt mondta: "Hogy ki a zsidó, azt én mondom meg."
Na?
2008. 08. 31. 20:55
'MAGA SARTRE írta : "Zsidó az az ember, akit a többi ember zsidónak tart."'
Ez ezt pontosan az antiszemitizmusrol irta. Meg azt sem erted amit olvasol te nyomorek. Ott van az altalad idezett szovegben.
Pontosan arrol van szo, amit ott irnak alatta:
'Elbeszélése szerint egy vidéki városba érkezve megkérdezett egy járókelôt, laknak-e a városban zsidók, mire azt a választ kapta, hogy itt és itt lakik egy, de ne menjen el hozzá, mert az illetô nem tudná mire vélni: "Róla csak mi tudjuk, hogy zsidó!"'
Ez az iras rolad szol kedves SF, pontosan rolad, egy antiszemita neonaci gyulolkodo veglenyrol, Elton John sem tudna mire velni a dolgot, mert rola csak TE TUDOD, hogy zsido, meg a hozzad hasonlo veglenyek. Legalabb megertened amit olvasol ....
2008. 08. 31. 20:55
Meg ilyet is tudok írni:
"A zsidók attól zsidók, hogy nem nemzsidók."
2008. 08. 31. 20:56
'Göring meg azt mondta: "Hogy ki a zsidó, azt én mondom meg."'
Ez mara annyiban modosult, hogy most SF mondja meg. :->>
2008. 08. 31. 20:56
SF -nek nem kell kábítószer.
Ő ilyenekkel kábítja magát...
2008. 08. 31. 20:58
SF gondolom gyerekkorában látott valami II. vh -s filmet, hogy hogy masírozott az SS. Egyből felállt neki, hogy ezek micsoda fasza gyerekek, jó lett volna közéjük tartozni.
És elindult a neonáciság felé vezető rögös úton...
2008. 08. 31. 21:01
'Az egyénenek az őket ért hatásokra + a bennük eleve meglévő tudatra alapozva valamilyen viselkedési módja alakul ki, amelyek hozzájuk képest külső és bizonyos nyomást gyakorol rájuk.'
SF-et erdemes olvasni, mert tele van gyongyszemekkel, most azt ne nezzuk, hogy ennek a mondatnak igy nincs ertelme, de megis tudom mit szeretett volna irni, de az is hibas sajnos. Ugyanis nincs olyan, hogy 'bennük eleve meglévő tudat', mar a kisgyerek is pontosan azt csinalja, amit a csaladjaban lat, az lesz az ertekrendje amit a csaladjaban latott, elsosorban a szuleitol, templomba fog jarni, istenben fog hinni, ha a szulei is, es ateista lesz, ha a szulei is, hogy csak egy peldat emlitsek, minden ami bennunk van, amik magunk vagyunk kulso hatasok lecsapodasainak az osszessege. Nincs az emberben eredendoen semmi 'mag', ami kozos sajatja lenne kulturalis ertelemben mindenkinek.
2008. 08. 31. 21:02
Ez ott megbukik, hogy nem is volt videónk, illetve hogy gyerekkoromban egyáltalán nem kötöttek le a filmek... :-)
SF az legalább SF és nem egy nemzetek feletti emberiségellenes hálózat.
Aki ezek közé tartozik, azt semmi sem különbözteti meg egy cionistától. http://reakcio.wordpress.com/2008/08/31/1968/
2008. 08. 31. 21:03
Sztem itt arra a pascali mondásra gondolt, hogy minden emberben van egy Isten alakú űr.
Mondjuk ezzel egyetértek, csak nem úgy, ahogy Pascal gondolja...
2008. 08. 31. 21:04
A nemzetek feletti emberiségellenes hálózat az NSDAP/AO...
2008. 08. 31. 21:05
Gerhard Lauck is csak egy ember... :-)
Ha a zsidók terjeszthetnek cionista propagandát, akkor mi is terjeszthetünk nemzeti önvédelmi infókat...
2008. 08. 31. 21:06
"Azt a magyar nacionalisták hozták meg" Akik előtte Kazinczy hülyeségeit beszopták.
2008. 08. 31. 21:07
Az első vh-ban is háborúpártiak voltak a zsidók, mert tudták, hogy a tengely veszíteni fog, és akkor a monarchia felbomlik. MÁR AKKOR bolsevizálni akarták ezt a térséget.
2008. 08. 31. 21:10
Egyszerű : vallás helyett drog és feelgoodism, azaz a jólétre törekvés, mint pszeudovallás. Plázába mennek templom helyett...
A családban senki sem járt templomba, eleinte nem is hittem tudatosan Istenben, és nem is mindent fogadok el, amit az egyház hivatalosan hirdet.
2008. 08. 31. 21:10
fixpont: vicces ez a bullshit :D
SF: azért azokat a mondatokat, amiket fixpont kigyűjtött neked kérlek gondold át, mert tényleg az vele a baj, hogy csak fantáziával lehet érteni mire is gondolhattál :)
G.Banshee: annak az einsteini megfogalmazása jobb, hogy: "Két dolog végtelen, az Univerzum és az emberi hülyeség... bár az előbbi nem biztos..." :)
2008. 08. 31. 21:12
Beszoptak? Mit? Azokat a szavakat, amelyeket a nyelvújítás során kreált?
SF, ha te mész éjjel a réten bebaszva, mint az állat és beleesel egy gödörbe, az a gödör nem azért volt ásva, hogy te beleeess...
2008. 08. 31. 21:15
"Az első vh-ban is háborúpártiak voltak a zsidók, mert tudták, hogy a tengely veszíteni fog, és akkor a monarchia felbomlik. MÁR AKKOR bolsevizálni akarták ezt a térséget."
Azért vicces, amikor minket nevezel valóságtól elrugaszkodottnak, miközben te vagy az, aki minden rosszat a zsidóságból vezet le. Szerintem a világ ennél sokkal bonyolultabb :)
2008. 08. 31. 21:15
Honnan is tudták? Beleláttak a jövőbe?
Vallás mellett is van feelgoodism és drog. Ugyanis az alkohol is drog, ha nem tudnád. Jah, ennek alapján a templomban drogfogyasztás folyik...
2008. 08. 31. 21:18
SF te onamgad vagy egy vallas, igaz eddig csak egy tagja van es ez te magad, de meg valtozhat. :-)))
2008. 08. 31. 21:19
Én igazából nem sok különbséget látok aközött, hogy valaki elszív egy füves cigarettát vagy részegre issza magát. Eredmény ugyanaz, módosult tudatállapot :)
2008. 08. 31. 21:31
http://titkost.50webs.com/konyvek/szabigazaa.htm
De hátra volt még egy réteg meggyőzése, nevezetesen a gyanakvóké. Ezek már tanultak valamit a múltból, ezek már figyeltek, nem lehetett tehát az elmondott mesékkel őket lábukról levenni.
Ez a réteg látta a bizonyítékokat a szabadkőművesség vétkessége mellett, ismerte, - már ahogy ismerte - munkájukat, nem volt tehát hajlandó csak úgy könnyen elhinni a feketéről, hogy az fehér, ezek még mindig bizalmatlankodtak s ha már nem a régi határozottsággal és erővel is, de készen állottak arra, hogy vétót kiáltsanak a páholyok megnyitásának szándékával szemben.
Erre is meg volt a recept. Sokszor bevált már, ha a szabadkőművesség bajban volt, miért ne vált volna be most is. Kezdetét vette tehát annak bizonyítása, hogy a magyarországi szabadkőművesség ártatlansága nagyobb, mint a ma született bárányé.
Legelőször a velük szimpatizáló sajtót küldték a tűzbe. Feladata az volt, hogy a közvéleményt vegye kezelésbe és elhitesse mindenkivel, hogy a páholyok feloszlatása és a szabadkőművesség megszüntetése egy zavaros korszak erőszakos és alaptalan cselekménye volt, félrevezetett, célzatosan informált kormányközegek műve, amit - az igazság érdekében - reparálni kell.
S a Pester Lloyd már 1921-ben megkezdette a munkát. Egymásután jelentek meg benne cikkek, amelyek cáfolni igyekeztek a magyar szabadkőművesség hazafiatlanságát s beadni próbálták ismét a publikumnak a régi maszlagot, hogy t. i. egy ártatlanul megrágalmazott intézmény lett halálra ítélve, amelynek semmi köze sem volt semmilyen vonatkozásban az erkölcsök lezüllesztéséhez, a hazafias érzés lerombolásához, a radikális, istentagadó társaságokhoz, lapok és folyóiratokhoz, de különösen nem volt köze a háború dicstelen befejezéséhez, a két forradalomhoz és annak erkölcsi és anyagi pusztításához.
A Pester Lloydot követték a többi liberális sajtótermékek, ezek között is főképpen a gyanúsmúltú "Az Est", "Pesti Napló", melyek egy alkalmat sem szalasztottak el, hogy meg ne győzzék arról a közönséget, miszerint az emberi jogokért küzdő, bölcselkedő és jótékonykodó szabadkőművesség nem érdemelte meg a feloszlatást s egyenesen szociális érdek ennek újbóli engedélyezése.
2008. 08. 31. 21:36
Nem iszom :))))) 1996-ban ittam fél liter kólás vörösbort utoljára.
Csak simán álmos leszek tőle és megfájdul a fejem
A zsidók épp azért voltak háborúpártiak, mert ismerték az antant és az oroszok + a Kárpát-medencei kisantant közti egyezségeket, és ez által az erőviszonyokat
Tudtak az új haditechnikák háborúra gyakorolt hatásáról, és arról is, hogy ez egy anyagháború lesz, amit a tengely nem nyerhet meg.
Tény az is, hogy a FED 1913-ban került Rotschild tulajdonba. Jé, egy évre rá kitört a háború... :D
2008. 08. 31. 21:38
SF, az egyenlőségjelről volt szó a zsidóság és a szabadkőművesség között, és ezzel még mindig nem bizonyítottad be, hogy létezik.
2008. 08. 31. 21:38
Azért isznak drogoznak, mert elégedetlenek az életükkel, ez egy káros pótcselekvés, ami az élet minőségét, amivel ugye a drogfüggő elégedetlen (ezért menekül a kábulatba) és a pénztárcájuk vastagságát még jobban le rontja.
2008. 08. 31. 21:40
A szabadkőművesség a zsidó világuralom megvalósításán dolgozik, a talmudnak és a cion bölcseinek jegyzőkönyveinek megfelelően.
Az a céljuk, hogy uralkodhassanak, testek és lelkek felett egyaránt. Tőlük nem számíthatsz jóra te sem.
2008. 08. 31. 21:40
Gondoltam, hogy a példázatomat félre fogod érteni. De legyen. Akkor józanul lépsz bele abba a gödörbe.
De érdekes. A zsidóknak ezek szerint volt egy kristálygömbjük, amibe belenézett mindenki, Rotschildtól a sarki fűszeres Weiss bácsiiég.
2008. 08. 31. 21:41
Azért vallásosak, mert elégedetlenek az életükkel, ez egy káros pótcselekvés, ami az élet minőségét, amivel ugye a valláskárosult elégedetlen (ezért menekül a kábulatba) és a pénztárcájuk vastagságát még jobban le rontja.
Látod?
2008. 08. 31. 21:43
"A szabadkőművesség a zsidó világuralom megvalósításán dolgozik, a talmudnak és a cion bölcseinek jegyzőkönyveinek megfelelően.
Az a céljuk, hogy uralkodhassanak, testek és lelkek felett egyaránt. Tőlük nem számíthatsz jóra te sem."
Mondom, valami bizonyítékot arra, hogy a szk. a zsidók irányítása alatt áll. A cion bölcsei meg az Ohrana hamisítványa, nem tudtad?
2008. 08. 31. 21:46
Maga a valóság a bizonyíték rá. A nyomulás, ami nap mint nap tapasztalható a részükről. Minden nap lépnek valamit a nemzetellenes erők.
http://www.barikad.hu
2008. 08. 31. 21:49
A zsidóknak vannak csoportérdekeik, erős indentitásuk, és az erre épülő kollektív tudatuk. A zsidóság olyan, mint egy klán vagy nagy család.
Nyilván csak azt avatják be, akit muszály, az árulók ellen mindenhol védekeznek. A sarki fűszeres mondjuk lehet szajan...
A zsidók kétségbeesetten próbálják tagadni, de sajnos a jegyzőkönyvek valódiak.
2008. 08. 31. 21:51
"muszaj"
2008. 08. 31. 21:52
Lovas jegyzet részlet :
Kozenkay Jenő volt kémelhárító tiszt
Tisztelt Uram!
Mint a múlt héten megígértem, vádja alátámasztására, pontosabban a háttér felvázolásának elősegítésére idézek egy könyvből, amelyet eddig Magyarországon senki nem volt hajlandó kiadni. Holott szerzőpárosából az elsőként feltüntetett Gordon Thomasnak az eddig kiadott könyveiből világszerte mintegy 60-70 millió példány fogyott el. Amiből idézek, szintén nagy siker volt. Bennünket közvetlenül is érint, hiszen a könyv címe: Robert Maxwell: Izrael szuperkéme. Maxwell, mint tudjuk, jó időn át tulajdonosa volt a Magyar Hírlapnak és nálunk is házalt egy szoftverrel a Moszad megbízásából, mint a kötetből kiderül. De most nem erről van szó, hanem a 11. oldalon található szövegrészről, amelyben a szerzők oldalakon át a Moszad működését ismertetik.
"Mindent egybevéve, mintegy ezerkétszáz ember dolgozott az épületben, amelynek következtében a Moszad a globális hírszerző szolgálatok közül az egyik legkisebb. De olyan támogatóik vannak, amely más hasonló szervezetnek nincsenek. SzajanoknakŤ hívják őket, ami a héber leszajeaŤ, segíteni szóból származik.
A diaszpórában (a világszerte élő zsidóság - L. I.) több tízezer ilyen segítő dolgozik. Mindegyiket gondosan válogatják ki, olykor a katcákŤ (operatív tisztek - L. I.), a leginkább olyannak az ajánlására, aki már átesett a toborzáson. A szajanok Meir Amit találmánya volt, és sikerük a világon élő zsidó közösség összetartásának fényes példáját mutatja. Amit elmondta (a szerzők a volt Moszad-vezérrel is készítettek interjút - L. I.): bizonyítéka ez annak, hogy legyen bármennyire is elkötelezett a szajan hazájának, végül is van egy érzelmibb, misztikusabb elkötelezettségük Izrael irányába és igényük van arra, hogy amikor felszólítják őket, segítsenek megvédeni Izraelt ellenségeiktőlŤ. Isszer Harel, a Moszad egy másik korábbi vezetője (akivel a szerzők szintén készítettek interjút - L. I.) elmondta, hogy a szajanok hozzájárulása felbecsülhetetlen értékű. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy például egy autókölcsönzőt üzemeltető szajan a katcának, az operatív tisztnek vagy a kidonnak (hivatásos Moszad-gyilkos - L. I.) kérdés nélkül kölcsönöz autót. Egy házat kiadó szajan talál épületet a küldetését teljesítő kidonnak. A bankigazgató szajan biztosítja a pénzt, az orvos szajan az orvosi segítséget."
Ennyit, uram, tisztelettel.
2008. 08. 31. 21:55
http://titkost.50webs.com/konyvek.htm
2008. 08. 31. 21:56
A magyarországi szabadkőművesség rövid története http://href.hu/x/6t7x
2008. 08. 31. 22:00
Nekem nem kerül pénzbe hinni.
2008. 08. 31. 22:04
Penzbe ugyan nem kerul, megis nagy arat fogsz fizetni erte.....
2008. 08. 31. 22:06
Ismerem a szajanim kifejezést. De hogy ilyenek léteztek az I vh. előtt, az LOL.
2008. 08. 31. 22:13
Ki a fasz ez a Dr. Somogyi?
2008. 08. 31. 23:47
Nagy árat? Ja, hát a zsidóvilágban a hitet szokták üldözni, nem a vallástalanságot
2008. 08. 31. 23:50
Az asztrálsík az első állomások egyike, ahová a halál után kerül az egyén. Egyre több dolgot tudok arról a helyről is
http://href.hu/x/6rjl
2008. 09. 01. 0:11
SF: vicces dolog, hogy olyan helyről tudsz egyre többet, ami olyan helyeken létezik, mint pl a M.A.G.U.S. szabálykönyv :)
Bocs, hogy kicsit szkeptikus vagyok.
2008. 09. 01. 0:22
Robert Bruce nem valami mmorpg storyboard író.
http://www.lucidity.com/
Ők pedig egyetemi parakutatásokat végeznek... :-)
2008. 09. 01. 0:41
Ez az amikor varázsvesszővel mérik az energiavonalakat? :) Ilyeneket már egyetemen is csinálnak? És te beszélsz arról, hogy a szabadkőművesek lerombolják az értékeket, meg elbutítják az embereket? :)
2008. 09. 01. 1:15
"Nagy árat? Ja, hát a zsidóvilágban a hitet szokták üldözni, nem a vallástalanságot."
Nem kell felreerteni, a nagy arat alatt nem azt ertem, hogy szemelyesen barki is rosszat tesz neked, a sajat szemelyiseged fogja tonkretenni a sajat eletedet. Ez az oromtelenseg, besavanyodottsag, ez a nagetivizmus, ez a kisebbsegi komlexus, es az irracionalis felelem a letezestol es kitalalt dolgoktol, ez szepen lassan megoli a szellemet es a lelket is. Sajat magad, egyesegyedul fogsz zokogva ebredni ejszakankent, hogy mennyire szar az eleted, es majd talan rajossz, hogy az magad miatt szar. Es azert lesz az ar nagy, mert amkor erre rajossz, mar evtizedek lesznek a hatad mogott, es senki sem orokke fiatal. Te mar annyira melyen vagy koma, innen mar nincs visszaut a fenyre, vagy nagyon csekely esellyel, de magadnak okoztad, magad is fogod elszenvedni.
2008. 09. 01. 6:53
A vallásosság nem jelent passzív életvitelt, nem remetének álltam én sem.
Amíg magad "vesszőzöl", és nem valakinek fizetsz érte, tutira nem vagy átverve.
Negativizmus : attól, hogy a strucc homokba dugja a fejét, még semmi m változott.
Ha nem ismerem a környezetemet, akkor nagyon pofára eshetek, de ha igen, akkor talán annyira nem. Attól, hogy tudok a negatív trendekről, még elvagyok szépen.
Viszont amiről nem tudok, arról nem tudok blogolni sem. Mégse szólhat egy blog arról hogy minden rózsaszín és minden heppi amikor hazgság.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.