ÁVÓS fenyegetés?
Az áldást sodika küldte 2008. szeptember 22., hétfő - 22:13-korCímkék: forradalom rendorallam rendorseg
144 komment
A huszadikai tömegoszlatásról készült
videóm IDE kattintva érhető el!
Ha ezt valóban egy rendőr írta volna be az előző bejegyzésem 20-as kommentjéhez, az nem kicsit lenne gáz a testületre nézve:
gáz:
2008. 09. 22. 20:10Sodika! Megvan végre a pofikád! Így már nehezebben tolod a képed az oszlató sorfal mögé büntetlenül!!! Köszi!
Pedig a megadott adatai alapján inkább ez a 20 éves srác írta:
A megadott e-mail címe ugyanis: [email protected]
Itt van egy adatlapja: http://href.hu/x/6zvu
Ennek alapján a MySpace lapja: http://www.myspace.com/davor55
Képgaléria róla: http://href.hu/x/6zvx
Na most ez biztos hogy nem magyar rendőr.
(Egyáltalán nem is magyar.)
Tehát van még remény, hogy nincsenek teljesen elállatiasodva a droidok, és véletlenül sem terveznek fellépni egy független médiacég megbízott munkatársával szemben.
Ha viszont tévednék, és az e-mail cím csak elterelés, tessék szépen elolvasni ezt is:
És ehun ni néhány doksi is...
Megbízási szerződés a médiacégtől
és sajtóigazolvány fénymásolat:
(A Gárda-perhez mellékeltem mindkettőt)
Különben eddig is rengeteg kép volt fent rólam a blogjaimon, de azért segítek:
By SoDI





Eddig 144 komment érkezett (
)
2008. 09. 22. 22:25
Te még nem hallottál arról, hogy Trianonnal elcsatolt területek?
Fogalmad sincs, hogy mit jelent az, hogy Muraköz?
Szerinted 100%, hogy aki Szlovéniában él, az csak és kizárólag "nem magyar" lehet?
Hülye, vagy, ülj le.
2008. 09. 22. 22:48
Nem baj, legalább sikerült szarrá sértenem téged.
ÍGY IS JÓ xDDD
Aki az ávósoknak drukkol, így jár :))
2008. 09. 22. 22:52
Ennyit tudsz.
Puszipá
2008. 09. 22. 23:00
Oké, hogy kucuginfós szinvonalon voltál eddig is, de mostmár ennyire direktbe'? Kiteszed a képét, meg ilyenek? Hülye vagy te? Meg úgy egyáltalán? Minek is?
2008. 09. 22. 23:05
Pengető: Nyugi má'.
Azt hittem kamu, és egy szerb srác képe nem fog fájni egy szerb srácnak. Vagy szlovénnek, tökmindegy xDD.
Oszt kiderült, hogy nem kamu, hanem délvidéki kommentbetyár. Vagyis bár nem volt szándékomban, de a valódi kommentelőt raktam ki - akaratomon kívül. :))) Vágod?
Mindegy, most már így marad.
2008. 09. 22. 23:15
Azé, van egy kis különbség Szlovénia és Szerbia között, mondjuk.
Arról nem is beszélve, hogy az előbbiben akkora GDP/főt produkálnak, amekkorát ez a Magyarország nevű képződmény soha a büdös életben nem fog, az euróról nem is beszélve.
Amúgy tökjó, egyhetes távollét után (rokonok) most jövök vissza Erec Jiszraelből, és mit látok: a gennyesebbik politikai oldal önfelszámolását!!! Bóker Tov!!!
2008. 09. 22. 23:19
Nyugodt vagyok.
Azon meg külön szakadok, hogy a presses cardod miatt kilinkelted az összes fényképet magadról. FELESLEGES :DDD
2008. 09. 22. 23:25
Fújjj... 1%-os gyümölcstartalmú, narancslének álcázott kemikáliahalmaz a kép hátterében... :O
2008. 09. 22. 23:37
Egy boldogabb korban még úgy hítták: Jaffa.
Amúgy bocs az offtopicért, de ezt meg kell jegyeznem: asszem a Gyurcsányvillába könnyeb bejutni (nem próbáltam), mint az izraeli légitársaság gépeire feljutni (próbáltam, sikerrel): mielőtt feltereltek volna, mindenkivel elbeszélgettek egy kicsit, kvázi meginterjúvolták, hogy nem újnáci vagy fundamentalista muszlim terrorista-e. (Szerencsére senki nem bizonyult olyannak, de azért jó volt látni, mennyire vigyáznak ránk.)
Sajnos Jeruzsálembe idén nem mentem föl, de állítólag újra járható a Hasmóneus-alagút mindkét vége. (GyK: ez az a turista-látványosság, ami miatt annak idején kitört az intifáda: az arabok azt hitték, hogy a kétezer éves járat kitakarításával Izrael alá akarja aknázni a Sziklamecsetet, megjegyzem, hogy akkor a Siratófal is beomlott volna, de mindegy.)
2008. 09. 22. 23:48
"Tehát van még remény, hogy nincsenek teljesen elállatiasodva a droidok, és véletlenül sem terveznek fellépni egy független médiacég megbízott munkatársával szemben."
Eszerint a tüntetők viszont bizony el vannak állatiasodva. Veled együtt, aki örülsz neki, kisfarkú púposkorcs.
2008. 09. 23. 0:51
Mikor mutatod meg a kukidat, Endi?
2008. 09. 23. 2:14
Attol még, hogy elcsatolt területen él és tud magyarul nem biztos, hogy magyar(érzelmű).
Csak egy szar zsidóbérenc.Még a képaláírásokat sem magyar nyelven írja... szánalmas.
Az meg, hogy rendőrnek adja ki magát kommentben röhej...
2008. 09. 23. 8:18
"Azt hittem kamu, és egy szerb srác képe nem fog fájni egy szerb srácnak. Vagy szlovénnek, tökmindegy xDD.
Oszt kiderült, hogy nem kamu, hanem délvidéki kommentbetyár."
sodika vs földrajz - 0:1, azért nyisd már ki a földrajz atlaszod és ugyan nézd meg benne, merre van Szlovénia, Szerbia és a délvidék. Te kis művelt több generációs értelmiségi :)
2008. 09. 23. 8:41
Be vagy szarva mi sodi?
Amúgy áruld már el mi a francért pakolod be a fényképalbumodat ember.
Magamutogató perverz vagy?
Esetleg nőhiányod van (nem csodálom amúgy) , és így reklámozod magadat hátha egy vaksi 120 kilós kiéhezett szuka rádveti magát a legközelebbi felvonuláson?
kevés az esélyed ember.
2008. 09. 23. 9:25
Kezdődik ott, hogy te mint "adatbankár" (khm) tudhatnád, hogy a kommentelőid identitását nem fedheted fel, amennyiben erre nem adnak felhatalmazást. Moderálhatod a kommentjét, de nem teheted közhírré a valódi nevét. Már ha adsz olyan ódivatú dolgokra mint az adatvédelem vagy az úriemberség. Ez egy.
Kettő: A srác, akinek a képét kitetted, nyilvánvalóan szlovén (nem szerb, nem délvidéki, ténlyeg fordulj a térképhez), nem szlovéniai magyar, mert erre utal a neve, az összes beírása, meg mert Velenjében lakik, az meg kurvára nem a Muravidék. Tehát valaki visszaélt az adataival, és te is visszaéltél velük, úgyhogy nem értem ezt a nagy-nagy erkölcsi fölényt.
Három. A Vidék TV-vel való villogást ideje lenne abbahagyni, mert az a fos honlap, aminek a szerkesztőjeként a Montessoris maffiózóval villox, és újságírónak adod ki magad, évek óta nem frissül, viszont fent van még a 2004-es kispályás labdarúgóbajnokságra való felhívás, legalább azt vedd le. Attól hogy valaki azt állítja magáról, költő, mert olyan sorokat ír, amelyek nem érnek el a lap széléig, attól még nem lesz az. Te sem vagy újságíró, pedig az közvetlenül a hullamosó után jön az értékrendemben, de neked még ahhoz is küzdeni kell.
2008. 09. 23. 9:26
"Sajnos Jeruzsálembe idén nem mentem föl, de állítólag újra járható a Hasmóneus-alagút mindkét vége."
Cékla: ittal mar Carmel bort? Nagyon kivancsi lennek ra, milyen. Az Eichmann Jeruzsalamben c. konyvben olvastam, hogy az utolso vacsoraja helyett egy uveg Carmelt kert a kivegzese elott. Akkor jegyeztem meg ezt a nevet, azt irtak hires izraeli bor, de en meg nem ittam.
2008. 09. 23. 9:30
"adsz olyan ódivatú dolgokra mint az {...} az úriemberség"
Sodit egy napon emliteni az uriemberseg szoval???????????
"úgyhogy nem értem ezt a nagy-nagy erkölcsi fölényt."
Keves Sodit olvasol ha nem erted, o mindig erkolcsi folenyben van. :-))))
"A Vidék TV-vel való villogást ideje lenne abbahagyni"
Erre en fogadast mernek kotni, hogy nem fogja. :-)
2008. 09. 23. 9:54
Fixpont: oh, nem épp eleget olvasok :-((( Csak antropológiai optimista vagyok és bízom abban, hogy a legnagyobb hülyékben is pislákol néha az értelem lángja. Ezekre a lucidum intervallumokra alapozok, hátha egyszer...
2008. 09. 23. 10:03
mozis: "a kommentelőid identitását nem fedheted fel"
NYILVÁNOS ADATBÁZISOKBÓL?
Lófaszt nem.
---
Különben a jelek szerint nem szerb ő, hanem identitását vesztett magyar (legalábbis magyarul beszélő) csóka, láthatod magad is.
---"a Montessoris maffiózóval villox"
NEM A MATYIÉ VOLT AZ A MONTESSORI ISKOLA!
Ezzel kapcsolatban olvasd el ezt:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/08/06/Nem_a_Matyie/
----"évek óta nem frissül"
Naná.
Mert nem is az alatt a domain alatt fogunk újraindulni.
A Kft más néven indítja be az új online újságját.
Türelem.
2008. 09. 23. 11:11
Látom sikeresen eltelt az egy év, sikeresen tudtad azóta elmaszatolni a tavalyi meglehetősen gyenge szereplésedet.
Mindazonáltal külön köszönet érte, hogy dokumentálod a XXI. század elején tapasztalható magyargyűlöletet. (bővebben lásd, google).
Pártunk és népünk hálás Önnek, Elvtárs, ránk mindig számíthat a továbbiakban is. Erőt, egészséget kívánok további igazságrögzítő munkájához, amelyet a Párt kérésére továbbra is maradéktalanul kell ellátni.
2008. 09. 23. 11:22
Sodi egy zsidó provokátor, az szdsz és a dohány utcai zsidók fizetett zugfirkásza és ügynöke.
Vigyázzatok vele.
Csakúgy mint a többi magát hungarista magyar hazafinak mondó sumák uszítóval és provokátorral.
Ezek az szdsz-nek dolgoznak, és ezáltal izraelnek,
már-már polgárháborút robbantanak ki csak hogy a nyakunkra üld zsidó kormány felfegyverezhesse a karhatalmat a magyar nép ellen.
Amikor ez megvan, akkor ellehetetlenítik az embertömegeket pl. gáz, távhő meg egyéb díjakkal, és a vállalkozókat tönkreteszi az apeh, aztán az utcára kerülve agyonlődözik majd őket.
Aki nem lázad az szolgának talán megmaradhat.
Ez nem vicc.
A zsidók új izraelt akarnak néhány évtizeden belül,. addigra a magyar népnek pusztulnia kellene, ha nem áll ellent.
És hát ez a birka nép nem úgy néz ki hogy megtenné, sajnos alig néhány ezer igazi hazafi küzt az elnyomók és a cionista sáskahad ellen.
Ezek ellen fegyver ez a sumák provokátor banda.
2008. 09. 23. 12:11
sodika, kisbogár:
Az adatbázisok nyilvánosak, de az emailcím, amit a csóka megadott nem az.
Matyinak nincs Montessori-iskolája? Akkor ez mi a fasz?
http://mot.hu/ceg/montessori_oktatasi_centrum_ovoda_altalanos_iskola_gimnazium_es_idegenforgalmi_kozepiskola
------
Hülye vagy: te mondtad, hogy szerb, én tudom, hol van Velenje, ahol a srác lakik.
Meg sem fordult a fejedben, hogy valaki visszaélt az adataival? Egy csak szlovén nyelven publikáló srác (echte szlovén névvel, nem valami magyargyanús névvel) miért szólna hozzád?
-----
A vidék tv-ről már év elején is ezt mondtad, azóta is hulla izgatott vagyok miatta, nem győzöm várni.
2008. 09. 23. 12:15
A nagy médiacégek, mint a Vidék Tv karakteresen a Szigetszentmiklósi Üdülősoron székelnek.
Aki nem volna ismerős arrafelé, jelzem, hogy az az utca a csepeli Hollandi utat köti össze Szigetszentmiklóssal, a Kis-Duna mentén, a kertek alatt. Egy jó részén aszfalt sincs, és az utat harminc négyszögöles nyaralótelkek szegélyezik. Ennyit a komolyságról.
2008. 09. 23. 14:28
Zsidóvadász ---"már-már polgárháborút robbantanak ki"
Te egyszerűen gyáva vagy.
----
mozis: ---"Az adatbázisok nyilvánosak, de az emailcím, amit a csóka megadott nem az"
Máshol is megadta. Lasd Google.
---"Matyinak nincs Montessori-iskolája?"
NEM AZT MONDTAM.
VAN NEKI.
DE NEM AZ ÖVÉNÉL VOLT A GYURCSÁNYOS BALHÉ.
EZT MONDTAM.
---"azóta is hulla izgatott vagyok miatta, nem győzöm várni"
Király. Akkor igyekszünk.
----"A nagy médiacégek, mint a Vidék Tv karakteresen a Szigetszentmiklósi Üdülősoron székelnek."
Sznob vagy. Minek Andrássy úti székház, ha nem muszáj? :))
2008. 09. 23. 14:35
Nem mintha bárki is emlegette volna itt Gyurcsányt, te észlény.
2008. 09. 23. 14:43
de attól még arra utalt, említés nélkül is
2008. 09. 23. 14:44
milyen jóképű ez a szlovén srác.....
2008. 09. 23. 15:14
montessoris maffiózó = Gyurcsányra utalás.
Hát persze. Attól, hogy neked egy bites az agyad, másnak még nem feltétlenül. Itt most megint nem más a hülye Sodika....
2008. 09. 23. 15:15
"milyen jóképű ez a szlovén srác....."
Melegség járja át a blogot :D
Amúgy sodi, már megint felültél valami félrevezetésnek, bazdmeg. Ennyire nem lehetsz gyengeelméjű. EGYSZERŰEN BUTA VAGY. MÉG EGYSZER: BÚÚÚÚÚÚTAAAAAAAA.
2008. 09. 23. 15:19
C: Két lehetőség van.
Vagy igazam van, vagy nem.
És nem tudhatjuk, melyik az igaz. :)
Pont.
2008. 09. 23. 15:26
SoDI!
Zsidó vagy valld be, az szdsz-nek dolgozol!
Amúgy figyelmedbe ajánlom a még nálad is nagyobb zsidó és sumák provokátor szarkeverő tomcat szösszeneteit a tüntetésről, meg hogy szerinte hogy működjön az egész.
Részelek a bombagyáron.
Majd a dohány utcában beszéljétek meg.
2008. 09. 23. 15:41
Ez a csúcs:
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=1365
De jó az idióták és provokátorok, meg a többi témába vágó is.
nameg hogy most forradalmat szervez a tomcat nevű zsidó-cionnáci műmagyar.
(nem ellentmondás, csak látszólag)
melletted legyen szólva sodi, te azért egy fokkal jobb vagy mint a tomcat nevű szdsz-es provokátor.
2008. 09. 23. 16:19
találtam ki egy faszát, magyar zászló fehér részére , középre horogkeresztet rajzolni..!!)))))))és már lehet is vinni a demonstrációra..!!!))))))
2008. 09. 23. 16:57
Broni: Jó'van, ügyes vagy.
Mondd inkább, mi van a francia barátaiddal, a Szigetről! :D
2008. 09. 23. 17:09
miért, én nem lehetek szerelmes??))))))))))))muhahaaaaaaaa
2008. 09. 23. 18:25
Zsidóvadász: "most forradalmat szervez a tomcat nevű zsidó-cionnáci műmagyar"
HÜLYE VAGY, BAZMEG????
Honnan szedsz te ekkora faszságokat??
2008. 09. 23. 18:48
Hát ez tényleg gáz. Attól, hogy valaki szlovéniai, még nem muszáj egy utolsó aljas spiclipatkánynak lennie.
A határon túli zsidók egy része magyarul beszél, ne tévesszenek meg senkit, ők nem magyarok. De nem is szlovénok...
2008. 09. 23. 19:38
Sodi, vágjál már rendet a sok rózsi között. Több pajeszos jár ide, mint a judapestre, pedig itt még klezmer sem szól.
Fixpontnak meg a többi kajmánnak, a flódnit odaát osztogatják, szépen oldalogjatok el, de kössétek szorosra a kaftánt, mert hűvös szelek járnak, nem venném a lelkemre, ha megfáznátok.
Mózes apátok.
Tora Tora Tóra!
2008. 09. 23. 19:44
Jaja, az hogy Tora, japánul azt jelenti, hogy Támadás!
2008. 09. 23. 19:44
Hazudós Mózes: szal aszondod, irtsunk zsidót? xDDD
2008. 09. 23. 19:45
Sodikát hallották, aki az erőszakot nem hogy nem pártolja, hanem elítéli. Köszönjük. :DD Féreg. :DD
2008. 09. 23. 19:46
Van, aki csak az erőszakból ért, mert annyira gátlástalan, és lehet, hogy ettől a zsidóbandától választásokon sem lehet megszabadulni, mert csalással mindig győzni fognak, kiderül majd 2010ben...
2008. 09. 23. 19:48
Pengető: Anyád féreg, zsidó!
2008. 09. 23. 19:49
Nem derül ki. Neked mindenképp csalni fognak. Te mindenféle képpen ezt fogod gondolni. Tökmindegy.
Az erőszakmentegető próbálkozásod meg teljesen irreleváns, hisz Sodi mint azt hányszor leírta már, nem támogatja az erőszakot. Ilyen kitételek akkor még nem voltak.
2008. 09. 23. 19:50
És akkor most kiirtasz, kisszivem? Vagy mi lesz? Te a zsidózással valami belső feszültséget próbálsz meg levezetni... ? Menj el szarni, megkönnyebbülsz.
2008. 09. 23. 19:50
Mondom, majd kiderül, szerintem orrba szájba csalni fognak
Minek boríték a szavazáshoz? A szocionisták leszavazták a boríték elhagyásáról szóló ellenzéki javaslatot
2006 tavaszi Célpont adásokat sem láttad gondolom.
2008. 09. 23. 19:51
Jé, beismerte a zsidaj a származását végre!
2008. 09. 23. 19:53
Nem derül ki. Neked akkor is csalni fognak, ha 2%-on lesznek. Neked mindig ez lesz a gondolatod. Tökmindegy már, hogy nyernek-e, vagy nem, vagy mi van a célpontban. Lényegtelen.
2008. 09. 23. 19:54
Hamiskártyást nem tudsz tisztességesen játszva legyőzni, márpedig ezek hamiskártyások
2008. 09. 23. 19:57
47. Hol is? Szövegértés egyes. Nem származom zsidóktól, még mindig. De nektek ez tök mindegy, hiszen ti nem is vagytok antiszemiták, mint tudjuk. Sodika leírta már sokszor. Ugyanmár, nektek az a zsidó, akire rámondjátok. Az, hogy "beismerem", vagy tagadom, vagy bizonygatom, vagy megrajzolom a családfámat Árpádig, vagy beszkennelem a család születési anyakönyvi kivonatait 5 ezer évre visszamenőleg, mind nem számít. Az a zsidó, akire azt mondod.
Meg mondjuk nekem nem az teszi ki az indentitásom 99%-át, mint neked, hogy én most jól nem vagyok zsidó. Ez a nagy helyzet. Érted? Nem érted.
2008. 09. 23. 19:57
Létezik egy iylen, hogy Demokrácia központ, és ők dokumentálták a csalásokat.
Namost, nálnuk abszurd módon CSAK EGY NAPIG tart a benyújtott panaszokkal való kivizsgálási kötelezettséget az ovbnek amit mellesleg egy marxista zsidó és egy szlávzsidó nő vezet, mind a ketten mszmp*s múlttal, és mszp-s kötődéssel a jelenben is
2008. 09. 23. 19:58
Aki zsidósan viselkedik az olyan, mint egy zsidó
2008. 09. 23. 20:00
A zsidós viselkedés gondolom annyi, hogy téged hülyének kell tartani. :DD Igen, akkor úgy viselkedem.
2008. 09. 23. 20:23
ezen oyan jót lehet szórakozni. remélem írtok újabb iyenekről mert szeretnék még nevetni :)
2008. 09. 23. 20:28
"Tehát van még remény, hogy nincsenek teljesen elállatiasodva a droidok, és véletlenül sem terveznek fellépni egy független médiacég megbízott munkatársával szemben."
Eszerint a tüntetők viszont bizony el vannak állatiasodva. Veled együtt, aki örülsz neki, kisfarkú púposkorcs.
2008. 09. 23. 20:36
Örül a fasz, hanem ez az egész röhejes. Tüntessen aki akar, csak aztán ne sírjon, mert én nagyon jól tudom, hogy mikor bevisznek titeket elbeszélgetésre egyes NNI szervek, nagyon összezsugorodik a szátok. aztán jöttök ide blogolni xD Ott szidjátok őket, ne itt, volt rá lehetőségetek ;)
2008. 09. 23. 20:50
Nemcsak elbeszélgetés. Amikor egy randalírozó hazaffyt elfognak, akkor többnyire vagy beszarik, vagy behugyozik.
2008. 09. 23. 20:54
NA, pontosan erről beszélünk: Szadista állatok vagytok, nem vagytok valók a testületbe, fel lesztek oszlatva, mehettek a mekibe vagy irakba szétlövetni a seggeteket - mert ott vissza is lőnek, könnyű 14 éves lányokkal keménykedni, te seggfej
2008. 09. 23. 20:55
Meg hamisan tanúzni is bűncselekmény: az ávósokat rendre hamis tanúzáson kapták : a képernyő bal felső sarkába tessék nézni :))
2008. 09. 23. 20:57
Toroczkai sem helyesli az anarchista prolik vandálkodását
2008-09-23. 16:04
Tisztelt Hazafiak! A megszólítás természetesen nem véletlen, hiszen egyáltalán nem akarok megfelelni a másik oldalnak, ahogy Tóth Gábor hazudozó budapesti főrendőrnek sem, ezért kizárólag azoknak a hazafiaknak szól az üzenetem, akik ott voltak velünk szeptember 20-án (illetve még azoknak, akik valamilyen ok miatt nem jöttek el, de legalább lélekben, távolról együtt éreztek velünk. Ők sajnos mindig többen vannak).
Az sem véletlen, hogy aludtam egyet-kettőt, mielőtt a szombati események kiértékelését nyilvánosan megtettem, üdvös lenne, ha mások sem rögtön, első felindulásukban foglalnának állást. Mielőtt bármit elemeznék, szeretném köszönetemet és nagyrabecsülésemet kifejezni azoknak, akik ekkora ellenszélben is eljöttek tüntetni a magyarellenes erőkkel szemben. Nem voltunk kevesen. Ha azt vesszük, hogy elvileg a Hősök terét 100 ezer ember fogadására tervezték, s mi egy jelentős részét megtöltöttük, akkor máris kimondhatjuk, hogy ez volt a 20-i nemzeti ellenállás első és legfontosabb sikere. A közpénzek millióival és a médiamonopóliummal agyontámogatott Gyurcsány-féle Charta és a pénzért, buszokkal, szervezetten Budapestre szállított Kolompár-féle cigányok táborai együttvéve sem voltak látványosan többen, mint mi, akik kizárólag önerőből, szerény lehetőségeinkkel és "csak" a szívünk által hajtva, esetleges hátrányokat is elszenvedve jöttünk össze, s foglaltuk el Budapest belvárosát, Magyarország szívét.
Kár azon morfondírozni, hogy talán jobb lett volna, ha ki sem megyünk, ugyanis bármilyen ötletes akciót csinálunk, a média az ellenség kezében van, s úgyis elhallgatta volna. Így azonban minden magyarellenes erő megtudta, hogy van egy olyan magyar réteg, amelynek csak a testén keresztül lehet elfoglalni és megalázni Magyarországot. Azok a chartások és lefizetett cigányok ugyanis, akiknek szónokai dülledt szemű, mesebeli tojószárnyasnak merik nevezni a legszentebb magyar szimbólumot, a Turult, azok csak az erőből értenek. A rendezvényünk pedig erőt és elszántságot sugárzott, senkinek sem lehet kétsége afelől, hogy ha a néhány száz forintért felszállított, szerencsétlen, alultáplált cigányok vagy a chartás nyugdíjas, fogatlan partizánok elénk álltak volna, ízekre téptük volna őket. Nem véletlen, hogy az ellenség fröcsög, dühödten szidalmaz minket, de már egyre kevésbé van kedve gúnyolódni, nevetni rajtunk. A célunk azonban az erődemonstráció volt, s mivel nem állt az ellenség az utunkba, az utcai harc sem volt részünkről betervezve.
Korán örül tehát az ellenség, amikor azon lelkendezik, hogy 20-án milyen rövid idő alatt szétverték az ellenállást. Nincs ebben semmi meglepő, hiszen a kemény mag és a tömeg nagy része (közöttük jómagam is) ebben a helyzetben nem akart összecsapást, mindössze néhány fegyelmezetlen, senkire sem hallgató, az anarchizmus jeleit is magán viselő fiatal magánakcióját láthattuk 20-án.
Ugyanakkor annak a rendőrségnek a felelősségét is ki kell domborítani, amely – ezt soha nem feledhetjük – 2006 szeptemberében és októberében bebizonyította, hogy az alkotmányellenes, illegitim hatalom láncos kutyája és védelmezője a magyar nép ellenében is. Ettől a pillanattól kezdve nem magyar rendőrség, hanem egy ellenséges hadsereg, s mint ilyennel nincs helye az alkudozásnak. Bár a törvényesen bejelentett demonstrációnknak részeként a karhatalom nagyon jól tudta, hogy az áldozatokra emlékezve régi lábbeliket fogunk elhelyezni a bolsevizmus és a liberalizmus szörnyemlékműve előtt, azt mégis provokatív módon dupla kordonnal és fegyveresekkel vették körül. Bezzeg a Turul-szobrot nem védték így, amikor egy zsidó anarchista letakarta azt egy ponyvával.
Ezek után a hazafiaknak nem maradt más lehetőségük, minthogy a cipőket elkezdték bedobálni, mire a karhatalom a korábbiaknál jóval erősebb könnygázzal elkezdte a törvényes, bejelentett demonstráción részt vevő békés tömeget lőni, amely mellesleg éppen a mi szónoklatainkat hallgatta. Mire én Szögi Lajos cipőjével és fényképével a szörnyemlékműt övező kordonokhoz értem, már olyan könnygázfelhőbe kerültem, hogy a körülöttem álló hazafiaknak kellett kihúzniuk a tér szélére. Ez kegyeletsértő is volt. A karhatalom ezután újra ÁVH-s módszereket alkalmazott, még a templomban is oszlatni akart.
Mivel a tüntetés szervezője a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom volt, s annak egyik vezetője vagyok, a saját felelősségemet is hangsúlyoznom kell. Súlyos hiba volt, hogy a Hősök terén nem mondtuk el részletesen, hogy mi lesz a Szabadság téren a menetrend. Ha ugyanis én megyek oda elsőként a cipővel, s a karhatalom engem (mint a törvényesen bejelentett demonstráció egyik szervezőjét) is megakadályoz abban, hogy azt elhelyezzem, más lett volna a helyzet. Hiba volt az is, hogy a rendezőink, akik még a Nagymező utcánál sikeresen akadályozták meg a teljesen fölösleges balhét, későn értek oda a Szabadság téren a szörnyemlékműhöz. Persze, kérdés, hogy az a néhány ember, aki teljesen fölöslegesen belerúg például egy kukába, vagy megnyitja a tűzcsapot, mennyire hallgatna a rendezőinkre. Ahogy az a srác sem hallgatott, akivel már egyszer elrakatta a horogkeresztes karszalagját a rendezőnk, végül mégis visszatehette, mert emiatt állították elő a karhatalom emberei. Ennyit ért el vele, semmi többet. Tény azonban, hogy a céltalan, fölösleges, anarchikus tettek megakadályozása, a fegyelem megteremtése a szervezők feladata, ráadásul a feltételeink is adottak hozzá, hogy képesek legyünk rá. Végső győzelmet aratni ugyanis csak fegyelmezett sereggel lehet. Elismerem tehát, hogy hibáztam, le is fogom vonni a megfelelő következtetéseket, hogy ez többet ne forduljon elő.
Ugyanakkor felesleges lenne bármiféle elkeseredés, hiszen egyértelmű a szombati sikerünk. Nem lett az utca a magyargyalázó erőké, amelyek eliszkoltak a jöttünkre, pedig még az Andrássy út végén is azt a hírt kaptuk, hogy éppen Gyurcsány beszél. A templomban oszlató rendőrség (amely mellesleg a telefonom törvénytelen lehallgatása következtében szombat éjjel ránk talált még egy kávéház felső szintjén is, hogy vegzáljon minket még egy kicsit, annak ellenére, hogy békésen iszogattunk, s a tévében néztük a híreket) ismételten bizonyította, hogy nem érdemtelenül nevezi a nemzeti ellenállás ÁVH-nak. Az pedig, hogy a média mit mond, s a plázákban legelő birkák tömegei mit gondolnak, régen nem érdekel minket. Nem az ellenség játékszabályai szerint akarunk ugyanis küzdeni.
2008. szeptember 23.
Toroczkai László
2008. 09. 23. 20:57
Budaházy nem értékeli negatívan 20-át + elítéli a bomlasztó MÖM-elnököt
2008-09-22. 20:56
Hazafiak! Első és legfontosabb, amit mondani akarok, hogy ne legyen kudarcélménye senkinek. Mert nincs miért. Nézzük sorjában. Gyurcsány kesztyűt dobott nekünk, és kihívott minket szeptember 6-ára. Aztán berezelt, és áttette a rendezvényét 20-ára, kétségbeesve keresve (és találva) szövetségest a cigányokban. Ez után át kellett rendezni sorainkat, és lényegében egy hét alatt megszerveztünk egy nagyrendezvényt (köszönet érte Zagyva Gyulának).
A Hősök tere jobban sikerült, mint az eddigiek, pörgős volt, nem volt vontatott. A kiadásainkra való összeg is néhány ezer forint híján meglett (köszönet érte minden adakozónak). Összejöttünk közel háromezren (az „álmaimban” várt tömeg ugyan nem volt ott, de a stabil bázis eljött), döntően tettre kész magyar fiatalok, miközben a chartások nyugdíjas partizánokból álló tábora a teljes kudarcnak nevezhető – mindössze 800 fős „eddigi legnagyobb” – cigánydemonstráció tagjaival együtt sem tett ki 3-4 ezernél többet.
Így – ha még beszámítjuk a mi szerény anyagi eszközeinket, az övékéhez képest – a számháborút is megnyertük. A vonulásunk is demonstratív és erőt sugárzó volt, nem tudtak minket megfélemlíteni, sőt. Mire a Szabadság térre értünk, az ellenség is elsunnyogott. Magyar-cigány háború sem robbant ki, amit mindenki a falra festett előtte. Ezt a napot lényegében elbukták. Gyengék voltak, kevesen voltak, rosszul mutattak, ezt még saját médiájuk is elismeri. Ebből az kell legyen a tanulságuk, hogy nem érdemes ellenünk szervezkedni, meg minket provokálni, mert abból csak tűz lesz. Ha békét akarnak (mint ahogy hangoztatják), akkor maradjanak otthon és csendben.
Mindezek után miért kellene lelombozódnunk? Azért mert a rendőrség most rajtunk ütött? (Több médiumban is bemondták, hogy a rendőrség felszólítás nélkül kezdett oszlatni. Lehet, hogy tényleg az új harci gázukat akarták mindenképpen kipróbálni?). Ez igaz, velük szemben most nem tudtunk jól felállni, de ez a nap alapjában véve nem az ellenállás kontra rendőrségről szólt. Amiről alapvetően szólt, annak megfeleltünk.
Persze nem mondom, hogy nem hibáztunk. Nem számítottunk a Szabadság téren egy ilyen váratlan, és fegyelmezetlen balhékirobbantásra, főleg annak fényében, hogy a szurkolók hangadói is azt mondták a Hősök terén, hogy ma nem akarnak harcot. Mindegy, több rendező kellett volna, és jobban oda kellett volna figyelnünk a végére, ez a mi, a szervezők felelőssége, elnézést ezért mindenkitől. Persze megint hiányzott egy csomó embernél a már unalomig emlegetett védő alapfelszerelés, az egészségügyi maszk és zárt szemüveg. Továbbá véget kéne már vetni az utcai összecsapások során az értelmetlen pusztításnak. Az útszéli kis szemetes kukák kiborogatása nem alkalmas a rendőri rohamok megfékezésére, tudom, hogy sok emberben forr ilyenkor a tehetetlen düh, de ne így élje ki.
Végül még annyi, hogy sajnálatos volt, hogy Kakuk Attila nem tudott felülemelkedni erre az alkalomra a MÖM-ös sérelmeken, és rendezvényünk színpadáról küldött fenyegetéseket a kuruc.infonak. Mint ahogy Lacival már kifejtettük, rendkívül káros az ilyen stílusú marakodás, és főleg nem itt volt a helye.
De testvéreim, a nemzeti ellenállás az nem egy újabb politikai párt, akinek meg kell nyerni az emberek tömegeit, polkorrektkednie kell, meg szavazatokat gyűjteni. A nemzeti ellenállás egy válasz egy csomó vérlázító jelenségre, ami a hazánkban történik. Nekünk nem az kell fontos legyen, hogy jól jövünk-e ki a médiában. Nekünk arra kell összpontosítani, hogy a nemzetünk jövőjét ellehetetlenítő jelenségek mögött lévő csoportok rosszul érezzék magukat, érezzék magukon a szorítást, hogy előbb-utóbb feladják állásaikat, és elkotródjanak. És ha visítanak, és fröcsögnek ránk, akkor jó!
Még csak néhány éve születtünk meg! Persze, hogy nem vagyunk tökéletesek. 20-a után nekem is le kell most vonnom néhány tanulságot, és átgondolnom néhány dolgot. De nézzétek meg, Nyugat-Európában az anarchisták meg a bevándorló, idegen söpredék tombol az utcákon. Ha mi feladjuk az utcát, ki veszi vajon majd át? Ezért nem szabad csüggednünk, okuljatok a tapasztalatokból, és szervezkedjetek, nem múlhat minden csak a hangadókon.
Bárhogy is lesz, amíg a jelenségek nem szűnnek meg, amik kiváltották, addig a nemzeti ellenállás sem fog megszűnni, ezen gondolkozzon el minden politikus!
Budaházy György
2008. 09. 23. 20:58
Mindig aktuális infók a rendőri túlkapásokról itt : http://kuruc.info/t/37/
2008. 09. 23. 20:58
hja, de otthon már, a szólás szabadságra hivatkozva, oyanokat ír hogy mekkora legény vt az NNI-nél, meg szid mindenkit, aztán elkapják megint: Nem én írtam, nem én voltam, valami tévedés lehet itt...
Ennyit rólatok.
2008. 09. 23. 20:59
Olvasó: A Hazatérés Templomába tényleg belőttek a rendőrállatok
2008-09-21. 10:51
Üdv Kurucok!
A Hazatérés Templomába tényleg belőttek a rendőrállatok. Amikor elkezdték lőni a könnygázt felénk a Szégyenemlékmű előtt, egy társammal a templom fele menekültünk. Nem lehetett elhagyni semerre a teret, körbe voltunk zárva, mint a Clark Ádám téren. Az egyedüli menekülési út a templom volt, pont úgy mint a középkorban.
Ott éppen mise volt, de nagyon kedvesek voltak a szervezők. Beengedtek mindenkit, hogy mossa ki az arcából a könnygázt, és végül olyan 200-an szoroltunk be oda. Feltorlodtunk a lépcsőkön, ezek a rohadékok, más szót nem tudok rájuk használni, belőttek ránk célozva a templom lépcsőjére. Jómagam reformátusnak vagyok megkeresztelve, hívő az nem vagyok, de mégis nagyon jólesett látni, hogy megvédtek minket a mise szervezői, és borzasztóan felháborít, hogy a rendőrők még a templom szentségét se tisztelik, és lőnek.
A legnagyobb vicc az volt, hogy beszorítottak a templomba, és jött egy fő ÁVH-s azzal, hogy illegális tüntetésen veszünk részt, oszoljunk fel. Mire? Atomjainkra?!
Egyszerűen felháborító, hogy a 21. században oda jutottunk, hogy a templomba kell bemenekülni a saját rendőrségünk elől. Ráadásul az egyik szervező hölgy elmondta nekünk, hogy itt zsidókat bújtattak 44-ben. 2008-ban ott tartunk, hogy most már a magyarokat kell bújtatni a zsidók elől...
Ne értsenek félre, a mai nap nagy győzelem volt a nemzeti oldalnak, de beszorulni a templomba az már tényleg abszurd. Gaudi-Nagy Tamás végül kihozott minket egy óra után.
Szebb jövőt!
Szabadság téri Református Egyházközség: Tóth Gábor főkapitány hamis tanúbizonyságot tett - Feljelentés a templomlövő ÁVH ellen
2008-09-22. 12:52
A Budapest Szabadság téri Református Egyházközség Presbitériuma Elnökségének nyilatkozata
Tóth Gábor - állítása szerint templomba járó - budapesti rendőrfőkapitány felebarátai elleni hamis tanúbizonyságot tett a Hír Televízió 2008. szeptember 21-i Kontraszt című műsorában.
2008. szeptember 20-án, az este 18 órától kezdődő, a magyargyűlölet áldozataira emlékező istentiszteletünk alatt a Hazatérés Temploma területén tartózkodókkal szemben - a budapesti rendőrfőkapitány állításaival ellentétben - a rendőrség fenyegetően lépett fel, gyermekekre, nőkre és idősekre való tekintet nélkül egyértelműen megfélemlítő jelleggel, mely intézkedés mintegy egy óra hosszan tartott. Ez alatt a templomi - fedett és három oldalról zárt - előtérbe könnygázt fújtak be (Képzeljük el ugyanezt egy zsinagóga esetén. Ugyan elképzelhetetlen, de Tóth és bandája maga ajánlaná fel lemondását, ha egy köbcenti gázt is befújnának a diktatúra uralkodó fajának szentélyébe - a szerk.)
A templomi előtér lépcsőjén tartózkodók semminemű rendbontást nem követtek el, ennek ellenére a rendőrség illegális tüntetésen való részvétel miatt távozásra szólította fel az egyházközség tulajdonát képező templomlépcsőn menedéket nyert törvénytisztelő állampolgárokat. A rendkívül agresszív hatású gáz a templom zárt légterébe is bejutott, több hívünk rosszul lett, s szorult elsősegélyre. A rendőrség törvénytelen fellépése súlyosan megzavarta az istentisztelet rendjét, ezzel is megsértve a magyargyűlölet áldozatainak emlékezetét.
Az egyházközségünk a fentiek alátámasztására fotó-, videó-, és hangdokumentációval rendelkezik.
A Fővárosi Ügyészségi Nyomozó Hivatal felé az egyházközséget ért alkotmányos alapjogsértések miatt a büntető feljelentést megtesszük.
Budapest, 2008. szeptember 22.
Az elnökség nevében:
Witzl Antal sk. Ifj. Hegedűs Loránt sk.
műszaki gondok lelkész
2008. 09. 23. 21:01
No persze könnyű a szlovéneknél, azon az országon nem élősködik annyi zsidó, mint rajtunk
2008. 09. 23. 21:02
Mi van SF, tablettádat fordítva vetted be?
2008. 09. 23. 21:03
Egyáltalán van olyan parancs amit egy rohamláda ne teljesítene?
Bűncselekmény elkövetésére adott parancsot pedig meg lehet tagadni, de e helyett vérgőzös ámokfutást rendeznek, mindenkit ütnek lőnek válogatás nélkül, és még élvezik is.
2008. 09. 23. 21:05
Te is tetőtől talpig sebhelyekkel vagy borítva a rohamládák miatt, te szegény ember...
2008. 09. 23. 21:05
Nem élek drogokkal sem pedig alkohollal, mindössze megnéztem pár jutub videót a huszadikán történtekről és a rendőri brutalitás néhány új részlete bontakozott ki előttem
http://www.youtube.com/watch?v=_-RUVjIgPKI&fmt=18
2008. 09. 23. 21:07
Nem, mert időben elmentem onnét, ahol készült a baj
Előre tudom, hogy a pokol konyhájában mit főznek XD
Templomos videó
http://www.youtube.com/watch?v=v26X6VeIubc&fmt=18
2008. 09. 23. 21:07
templomos videó 2.
http://www.youtube.com/watch?v=hhDcHTQJDZM&fmt=18
2008. 09. 23. 21:08
templomos videó 3.
http://www.youtube.com/watch?v=Wprmg75OP90&fmt=18
2008. 09. 23. 21:09
"Nem, mert időben elmentem onnét, ahol készült a baj"
Azaz gyáván elmenekültél ahelyett, hogy harcoltál volna.
"Gyáva népnek nincs hazája"
2008. 09. 23. 21:13
SF: "Nem, mert időben elmentem onnét, ahol készült a baj"
AZ ÚGY NEM VICCES.
A BAJ A VICCES.
SŐT!
A BAJ A KELLŐS KÖZEPÉN A LEGVICCESEBB... xDDDD
2008. 09. 23. 21:21
Én nem vagyok református, de szerintem ott nincsenek "mise szervezői", maximum istentisztelet van és nem "szervezők", hanem lelkészek bonyolítják. NAGY KERESZTÉNYEK LEHETTEK.
2008. 09. 23. 21:58
Cekla: #16
2008. 09. 23. 22:04
fix: Nem, még nem ittam. Én Izraelben is általában magyar bort szoktam inni, nagyon jó árban kapható kóser tokaji aszú, a legjobb pincészetek garantáltan adalékanyag mentes, gyakorlatilag bio-minőségű (a kóser szabályok szigorúbbak, mint a bio-minősítés követelményei) borokat exportálnak. Egy magyar származású bevándorló a hosszúnap esti vacsihoz CSAK tokajit iszik! (És most akkor nem írnám le mégegyszer, hogy ki mennyire lokálpatrióta és ki az, aki csak veri a nyálát a magyarságára: egy haverom nemrég a Teszkóban árpádsávos-bakancsos gennyeket látott a borsoron: a legakciósabb ausztrál felmosóvízzel távoztak.)
2008. 09. 23. 22:05
A mise civil szervezői, akik magát a cigánybűnözés áldozataiért való misét meghirdették a médiában
Igen, mert újabban a rendőri felszólítás már csak akkor hangzik el, amikor bekerítették a tüntetőket.
Aztán mi a felszólítás szövege? "HAGYJÁK EL A HELYSZÍNT"
De hogyan ha bekerítve vagyunk vazz' :-)))
2008. 09. 23. 22:07
ezek a szavak, úgy vagdalkozunk velünk. rendőri túlkapás, rendőri brutalitás. a honlap szerkesztőjétől kérdezem, milyen volt a gyermekkora? belenevelték ezt, vagy csak jött? ha Gyurcsány elmenne, akkor abbahagynátok a tüntetést? szerintem nem, ez már a napi rutin része, úgysincs jobb dolgotok. és akkor még Tereskova volt a nagyobb paraszt nálatok, miközben ti sokkal rosszabbak vagytok. ő legalább ötletesen fejezte ki nem tetszését.
2008. 09. 23. 22:10
Zsindexen és retekklubon szocializálódott netcigány vagy
Aha, csak szavak, akkor hova lettek a kilőtt szemek???
2008. 09. 23. 22:11
Még mindíg "istentisztelet" az a mise, ha egyszer protestáns. Másrészt meg hányok a "civil szervezőktől", akik mindenféle istentiszteleteket RENDELNEK MEG, mijjezkérem, Dévényi Tibibácsi, vagy templom, basszátok meg?! Uff Uff
2008. 09. 23. 22:11
Ott a három videó a templom előtt történtekről. Bizonyíték, mégpedig képekkel, és nem csak szavak.
2008. 09. 23. 22:12
Egy az Isten.
Képzeld el, van ilyen. Az egyház felvállalja.
2008. 09. 23. 22:13
valahol a betört ablakok meg a többi közt. attól független itt nagy a szátok, aztán elkapnak egyikőtöket, NNIhez bevisznek kicsit beszélgetni, és máris nagyon szerények lesztek. aztán név szerint szidtok olyan embereket akik a munkájukat végezték, és nagy többségben jobbosok. majd ha ott bent nagy lesz a szád, akkor szólj be nekem is ;)
2008. 09. 23. 22:14
A cigánybűnözőkkel vagy talán?
Minden lehetséges módon tiltakozni kell a CB ellen.
Azért ha a világban végbemenő eseményeket témázzák egy misében, még nem dől össze a világ.
2008. 09. 23. 22:16
Ezt a rendőrséget a hatalom a magyar nép ellen használja fel, tízmilliárdokat költöttek tömegoszlató eszközökre, míg minden más rohad ebben az országban, mert nincs rá pénz, ja és igen, a klasszikus és a szervezett bűnözés egyre terjed
2008. 09. 23. 22:19
Mikor mutatod meg a kukidat, Endi?
2008. 09. 23. 22:19
én ezt értem, meg ez nagyon aranyos, de ti nem a szervezetet oltjátok, hanem az ott dolgozókat. gondolom az ő hibája, hogy az állam nem jól gazdálkodik a pénzünkből.
2008. 09. 23. 22:19
Nem jó, ha a hatalom nagyon biztonságban érzi magát a tömegektől, mert hajlamos lehet figyelmen kívűl hagyni a véleményüket...
2008. 09. 23. 22:22
Most kikerülted a választ. Egyébként is, miért nem tudtok ötletesebb dolgot kitalálni a tüntetésnél? Ráadásul ha nem lennének tüntetések, nem lennének vízágyúk sem, és a többi. de ez olyan dolog. melyik kezdődött előbb, önmagunk mutogatása, vagy az előítélet?
2008. 09. 23. 22:23
Az állam hibája, hogy hülye parancsokat ad nekik, és az ő hibájuk, hogy végrehajtják, ráadásul még rá egy lapáttal, élvezik az erőszakot, adrenalin rush, tüntetők elleni gyűlölet tréningeket is tartanak nekik a hallomás szerint, aztán az utcán kinnt meg hadd szóljon, nekiesnek, mint hülyegyerek a mikulás csomagnak
Úgy viselkednek, mint egy katona, aki ellenséges országban harcol az - ellenség ellen. XD
2008. 09. 23. 22:24
Öszödi beszéd előtt nem nagyon volt tüntetés, más kérdés, hogy akkor is oszlattak, pl. a Gesztenyéskertben 2003-ban egy pár 10 fős tüntetést - az nagyon messze van a Kossuth tértől, és mégis
2008. 09. 23. 22:32
A vidéki tüntetéseket nem oszlatják, csak ha valami parlamenti fejes van éppen lennt (pl. hordágy ági Miskolcon), tehát a hatalom attól fél, ha ott tüntetnek, ahol a székhelye van. Ez egy észrevétel
Ha egy mezőn lenne tüntetés, netán tömeg verekedés, a rendőrség szépen kivárná a végét, aztán megszámolná a halottakat, de a fővárosban a békés gyülekezést is erőszakba fojtják : egyszerűen beöltöznek tüntetőnek, eldobnak néhény sörösüveget a rendőrük felé, máris lehet keményen oszlatni, na erre és csak erre mondom, hogy provokátorok, mellesleg képek vannak róluk, hogy rendőrautóból szállnak ki, és rendőrökkel beszélgetnek az ilyenek
2008. 09. 23. 22:35
figyelj, én tudom hogy nem tartanak semmiféle iyesmit. 30 éves 65 kgos nőt én nem tudok elképzelni ahogy rátok veti magát, már megbocsáss, és róla is mondtatok elég érdekes dolgokat. de nem akarok személyekre kitérni, mindegy is.
2008. 09. 23. 22:39
A hatalom pedig akkor sem mond le, ha a fél ország éhségsztrájkolni kezd. 2010ben ígyis-úgyis elmegy, akármi történik, de egy perccel sem hamarabb vagy később
2008. 09. 23. 22:41
Elég világosan ki szokták hangsúlyozni a tüntetések céljait, és az nema rendőrök előli szaladgálás.
Van a Harcom könyvben egy rész, ami azzal foglalkozik, hogy hpogyan kell nagy gyűlést tartani eredményesen
http://www.radioislam.org/historia/hitler/mkampf/hun/2-06.htm
2008. 09. 23. 22:43
Nem a sovány rendőrnőket vetik be, hanem válogatott álloményt, és valószínűleg inkalosokat is
"Más a "szónoki röpirat" hatása. Ezt már egyik-másik szívesen veszi kezébe, különösen, ha ingyen jut hozzá, és ha a röpirat idõszerû témáját már maga a cím eléggé kidomborítja. Az ilyen röpirat már a felületes olvasó figyelmét is új szempontokra, új felfogásra, sõt talán új mozgalomra hívja fel. A legtöbb esetben azonban ez is csak arra való, hogy felkeltse érdeklõdését, ellenben sohasem fogja öt befejezett tények elé állítani. A röpirat csak serkent, felhívja valamire az olvasó figyelmét, de csak akkor éri el hatását, ha közvetlen utána az olvasót szóbelileg felvilágosítják. Erre pedig kizárólag a tömeggyûlés alkalmas.
A tömeggyûlés már csak azért is fontos, mert az egyén, aki mint a mozgalom jövendõ tagja egyelõre magára hagyatott, egyedül érzi magát, és így könnyen félelem szállhatja meg, elõször e tömeggyûléseken ébred annak tudatára, hogy egy nagyobb közösség tagja. Ez a legtöbb emberre serkentõleg és bátorítólag hat. Ugyanaz a férfi egy zászlóalj vagy század keretén belül bajtársai társaságában szívesebben veszi fel a harcot, mint ha azt érzi, hogy egyedül van. A nyáj keretén belül biztonságban érzi magát még akkor is, ha ezerféle indok ellent is mondana ennek.
A tömeggyûlés levegõje nemcsak fokozza az egyes ember erejét, hanem egyúttal bajtársi szellemet is teremt. Az új tan elsõ híve munkahelyén súlyos támadásoknak van kitéve, tehát okvetlenül szüksége van arra, hogy önbizalmát és meggyõzõdését növeljék azzal, hogy nagy és széleskörû alakulat tagja és harcosa. Ezt az érzést elõször a közös tömeggyûlés kelti fel benne. Ha kis mûhelyébõl vagy a nagyüzembõl, ahol amúgy is oly elenyészõen kicsinek érzi magát, elõször megy el a tömeggyûlésre, és ott vele egyetértõ emberek ezrei veszik körül, akkor három vagy négyezer ember lelkesedése, ellenállhatatlan mámora magával ragadja õt, és ezrek helyeslõ tapsvihara igazolja elõtte az új tan helyességét. Itt ébred fel benne elõször eddigi politikai meggyõzõdése feletti kételyének érzése, és ama varázsszerû befolyásnak hatalmába kerül, amelyet tömegszuggessziónak nevezünk. Ezrek akarása, vágya s ereje halmozódik fel benne. A kétkedõ férfiú, aki tétovázva jött el a gyûlésre, azt belül megerõsödve hagyja el, érzi, hogy egy nagy közösség tagjává vált.
A nemzetiszocialista mozgalomnak sohasem szabad errõl megfeledkeznie. Sohase hallgasson azokra a polgári politikusokra, akik mindenhez jobban értenek, és mégis kisiklott kezükbõl egy hatalmas állam és saját létük, osztályuk uralmával együtt tönkrement. Hiszen õk roppant okosak, mindent tudnak és mindenhez értenek, csupán annak a megakadályozásához nem értettek, hogy a német nép a marxizmus karjába hulljon. Szánalmas, siralmas kudarcot vallottak, beképzeltségük tehát csupán önhittség, büszkeségük pedig a butasággal egy és ugyanazon fán terem.
Ha tehát ezek az emberek ma az élõszónak semmiféle jelentõséget sem tulajdonítanak, annak csupán az az oka, hogy saját fecsegésük hatástalanságáról Istennek hála! már maguk is eléggé meggyõzõdtek.
2008. 09. 23. 22:47
a célt én értem. de ért el egyik tüntetés is igazi eredményt? ha ért volna akkor feri bá a pokolban lenne, és nem az országgyűlésben
2008. 09. 23. 22:47
"Ezt az érzést elõször a közös tömeggyûlés kelti fel benne."
Annyi előrelépés van, hogy ma már erre a célra -korlátozottan- a virtuális tér is alkalmas. Persze azzal kikényszeríteni nem nagyon lehet semmit, csak lelki tréningnek jó
Utcára menni minek? A lényeg az, hogy az egyéni elégedetlenségek összeálljanak egy jogos, megalapozott, és ésszerű kifejezési formába, amivel a hatalomra ténylegesen nyomást is lehet gyakorolni
2005 telén a Kossuth téri gazdatüntetés pl. egy jól sikerült, célját nagyjából elért kezdeményezés volt
2008. 09. 23. 22:52
Hidd el nekem, hogy az NNInél nem ti vagytok a legfőbb téma, végeznék a munkájukat, de veletek is kell foglalkozni, mert ez a fenti utasítás. ki akar játszani az állásával? de emellett az egész napot átdolgozzák, és drogosokkal foglalkoznak, vagy ki mivel. van akinek perpill 7-8 folyó ügye van, de jöttök ti, és ki kell oda vonulni, ami a legnagyobb hülyeség. én nem értem a szélsőjobb indittatását, én olvastam Csurka Istvántól könyvet, hol van szegény már. nah ő nem keresi a feltűnést, és Wittner sem megy ki tüntetni.
2008. 09. 23. 23:00
Szervezkedés és propaganda alapozza meg, hogy egyáltalán hányan mennek ki tüntetni
Perzse, lehet vég nélkül pereskedni, de hiába, a legfőbb ügyészség sorozatban utasítja el a kormányközeli emberek elleni feljelentéseket, így a fletó ellenieket is.
Kis létszámú tüntetésnek persze csak maga az összejövetel az értelme
2008. 09. 23. 23:04
Nem ertem miert a tuntetes meg mindig a tema, amikor mar regen elottuk van az egyik legkomolyabb nemzetbiztonsagi-megfigyelesi ugy a rendszervaltas ota, es errol a mi kis belpolitikai elemzonk meg semmit nem irt, termeszetesen az UD zRt-rol van szo.
2008. 09. 23. 23:04
Hát nem mindenki, a Pax Hungarica sem tüntet, csak évi egy utcai megemlékezés van, és az sem tüntetés csak gyülekezés
2008. 09. 23. 23:05
Az szilvásyék rágalma, te meg bevetted. Az UD szarrá fogja perelni az államot és nyerni fog
2008. 09. 23. 23:07
Olyan helyen laksz fixpont, ahol mindig tüntetés van, és azért utálod ennyire? Lehet érezni...
Persze, nem a szoci NBH, nem is a szoci APEH figyel meg itt embereket, hanem egy kis kft, nem érzed mennyire életszerátlen műábalhé és átverés, a Magyar Hírlapban és az mno.hu-n rengeteg cikket rítak a témában
2008. 09. 23. 23:07
SF te mar a nyomozas legelejen tudod a vegeredmenyt? :-)
2008. 09. 23. 23:07
"Olyan helyen laksz fixpont, ahol mindig tüntetés van, és azért utálod ennyire? Lehet érezni..."
Videken lakom, es meg soha nem volt itt tuntetes. :-)
2008. 09. 23. 23:08
Jól jött dávidkának, hogy kiüthette Almássyt ezzel a rágalommal.
Mondom én fixpont, hogy mdf-es vagy.
2008. 09. 23. 23:08
"hanem egy kis kft, nem érzed mennyire életszerátlen műábalhé "
Tobb mint 500 embert foglalkoztato reszvenytarsasag tobb tizmilliardos eredmennyel az kis kft???
2008. 09. 23. 23:10
"Jól jött dávidkának, hogy kiüthette Almássyt ezzel a rágalommal."
Nem ugy vettem eszre, hogy Almassy tiltakozott, plane miutan bemutattak a hanganyagot, hanem szepen elsomfordalt, ennek tobb nem is kell a beismereshez, azt gondolom.
2008. 09. 23. 23:12
De ne kapkodj SF, meg csak most kedodik a nyomozas, majd meglatjuk sikerul-e az ugyeszsegnek bizonyitani a vadat, vagy valoban alaptalan volt. Az orok szabaly: csak ne kapkodj, es ne itelj elhamarkodottan. :-)
2008. 09. 23. 23:14
Az a vidék netán a tengerentúlon van? :))
Az usába vándorolt magyarországi zsidók egy csomót írtak az usenetbe ami a google csoportok lett ugye, és ők a lényeges kül és bel pol + gazdpol kérdésekben pont azt írták amit te szoktál
http://www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=152651
2008. 09. 23. 23:17
Ketsegkivul valaki nagyot fog bukni ezen, hiszen ha a vad hamis az diktaturakra jellemzo ugykezeles ha a vad igaz az hazaarulas (es ez most valoban az definicio szerint).
2008. 09. 23. 23:18
"Az a vidék netán a tengerentúlon van? :))"
Az uveghegyen innen.....ahol a kurta farku Endi tur.....
2008. 09. 23. 23:19
Nézni is elég, kik rágalmazták meg pőket. Origó, zsindex, népszava, NOL.hu, Klubrádió, keress rá, hogy "UD Zrt." és látod majd, hogy szabályos bolsevista rágalom hadjárat és lejárató kampány indult be a Fidesz ellen.
Az UD Zrt. ellentámadásba lendül
Büntetőeljárásokat és kártérítési pereket indít az UD Zrt. vezetése – közölte a cég jogi képviselője, Futó Barnabás. Véleményük szerint a konkurencia akarja lejáratni a milliárdos árbevételű vállalkozást.
A cégvezetés megbízásából nyilatkozó jogi képviselő azt mondta: a pereket „a médiumok ellen” indítják, mert az UD Zrt. felháborítónak tartja, hogy múlt hét óta a céget folyamatosan lejáratják a médiában, valamint bűncselekményekkel és politikusok megfigyelésével hozzák összefüggésbe, ami „minden alapot nélkülöz”.
„E mögött üzleti és politikai érdekek állhatnak” – közölte Futó Barnabás, hozzátéve: egyes konkurens cégek üzleti érdeke, hogy a másfél milliárdos éves forgalmú társaságot és annak kiépített informatikai rendszerét és fejlesztéseit tönkretegyék, valamint politikai érdekek, aktuálpolitikai csatározásokra használják a társaság jelenlegi helyzetét.
„Az UD Zrt. vezetése a történtek miatt kénytelen büntetőeljárásokat és kártérítési pereket indítani” – közölte a cég vezetése nevében az ügyvéd.
2008. 09. 23. 23:23
aktuálpolitikai csatározások = mdf elnökválasztás már nem aktuális :))
Elmaradt, mert elfogytak a jelöltek, akik közül választani lehetett volna.
Hiába, schmuck és leisztinger a gazdi, nem engednek demokratikus elnökválasztást.
Csurka közírónak egész jó, ebben a minőségében értékes felvilágosító munkát végez, csak sajnos a pártját szétverte, mert nem profi politikus, viszont aki profi politikus, az az esetek többségében már eladta megát a cionista ördögnek
2008. 09. 23. 23:24
A sajtot a legkonnyebb perelni, mivel nem tud vedekezni, bizonyitani ugyanis a rendorseg es az ugyeszseg tud. Ennek ellenere nem tudok olyat, hogy barmelyik lap is tenykent kozolte volna a gyanut. Ha pedig magarol az esetrol a sajto nem irhatna az a szolasszabadsag es a tajekoztatas sulyos korlatozasa lenne, nagyon nagy hiba lenne ha Mo-n elterjedne az a gyakorlat, hogy a szabad sajtot perekkel probaljuk korlatozni a munkaja elvegzeseben. Ez banankoztarsasagokra es diktaturakra jellemzo.
2008. 09. 23. 23:26
Az USAban pl. olyan a sajtotorveny, hogy meg az igaztalan vadak eseten sem lehet perelni egy adott ujsagot csak akkor, ha bizonyitani lehet a szandekossagot. Aki csak teved a munkajat vegzi (vele szemben majd a lap tulajdonosa lep fel, mivel hiteltelen ujsagiorot nem akar alkalmazni), azt nem lehet elmarasztalni.
2008. 09. 23. 23:28
Nekem speciel fogalmam sincsen mi az igazsag, majd elvalik, de hogy ez a legsulyosabb ugy az elmult 18 evben abban biztos vagyok akar a vad igaz, akar a ragalmazas az igaz.
2008. 09. 23. 23:33
Egy láthatatlan karmester intésére az ÖSSZES zsidó média elkezdi okádni magából a rágalmakat mintha egy csapot nyitnának meg = innen lehet tudni, hogy lejárató kampány, hogy minden, ami az ő médiaeszközük. bevetésre kerül, mégpedig úgy, hogy minél többet halljad a rágalmakat. Övék a közszolga tv, rádió, a 2 kertévé, a regionális napilapok, a ker rádiók, a mon.hu és annak a rengeteg megyei aloldala, és még sok minden más
Nem lehet beperelni az egész világot, a rágalom forrása pedig valami pártember, mondjuk nyakó is mondott olyant a minap, hogy démonizálni kell az ellenzéket...
Erre mondta egy jobbos amcsi, hogy a zsidók 360 fokos hazugsága egy hamis virtuális valóságot vetít ki, a híreket meghamisítják, a tényeket elferdítik.
2008. 09. 23. 23:35
A zsidók rendszeresen beperelik a nemzeti médiákat amúgy, az MN ellen például rekord mennyiségű pert indítottak :))
Jaja, csak van olyan is, hogy egyszerűen övék az a sajtó, és azért nem ír róla.
2008. 09. 23. 23:40
"A zsidók rendszeresen beperelik a nemzeti médiákat amúgy, az MN ellen például rekord mennyiségű pert indítottak :))"
Ha egy lap tenyeket kozol, es a tenyek bizonyitottan hamisak, akkor lehet is perelni, de fent irtam, olyan alapon perelni, hogy egy adott sajtotermek miert foglalkozik az uggyel, miert ir felteteles modban rola az nevetseges. Ez a munkajuk, az hogy miert jelenik emg a tema minden sajtotermekben, hat konyorgom, mert ez a hir! Ez a feladatuk, hogy irjanak rola, hogy osszeul a nemzetbiztonsagi bizottsag, mit kene csinalni? Elhallgatni? Akkor jobb lenne? Akkor a munkajukat vegeznenek?
2008. 09. 23. 23:42
A fuggetlen magyar birosag (igaz az, amelyik a huliganokat soha nem bunteti meg....tobbek kozott) majd eldonti, hogy a vadak igazak-e vagy sem. Ha a ceg az NBH ellen inditana pereket az rendben is volna, ha a rendorseg ellen, az is rendben voltna, hiszen az ugy, a vad, toluk pattant ki......de mit vetett vajon a sajto?
2008. 09. 23. 23:45
Az a baj, hogy a megbízásod 6 hónapra szólt, és mivel január 22.-én adták ki, ezért lejárt. Amúgy egyáltalán nem hozod a broadcast minőséget. De jó látni, h a vidék tévében esélyegyenlőség van, és fogyatékosokat is alkalmaznak.
2008. 09. 24. 0:05
ÉS tényleg! De jó, hogy valaki figyel. Sodi már nem "közíró", mert nincs érvényes megbízása. :DD
2008. 09. 24. 5:02
M: ---"a megbízásod 6 hónapra szólt, és mivel január 22.-én adták ki, ezért lejárt"
Van friss megbízásom, majd beszkennelem azt is.
---"egyáltalán nem hozod a broadcast minőséget"
Az Index szutykánál akkor is ezerszer jobb, amit csinálok.
2008. 09. 24. 9:46
Ne görcsölj, Elvtárs.
Nem hogy ezerszer jobb, egyenesen ezeregyszer jobb.
2008. 09. 24. 11:05
Sodi,
tomcat most eljátsza a nagy szervező, mindenttudó népvezért persze csak a saját kis baromfiudvarában
Lásd itt:
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=1368
nameg elég sok más szösszenetében a bombagyáron.
Ő lesz majd a megváltó aki mondja a tutit.
Nem más mint egy szdsz-es sumák provokátor.
ja, közben fajtársaival együtt kerekezik és élteti a critical massot.
Röhej a csákó.
Máskor meg nácizik, karlendít, ó ne már.
Találó az ellentmondásos jelző, persze csak poénból.
Bár ha úgy vesszük eredetileg is voltak náci zsidók, meg a nácikat is a zsidó tőke pénzelte eleinte, de ezt hagyjuk.
te egy fokkal jobb vagy talán, de sajna benned is fellelhető a sunyi zsidaj.
amúgy valaki jól mondta:
az hogy nem gyakorlod a zsidó vallást még nem jelenti azt hogy nem lehetsz például tetteidben zsidó, vagy nem lehetsz a zsidók provokátora.
ilyen alapon a keresztény magyarország sem keresztény, mert igen kevesen gyakorolják a vallásukat, meg sokakat meg se kereszteltek, de ettől még elvileg azok.
Na mindegy,
szerintem ideje elkezdeni az uszítást október 4-re.
BULIT AKAROK!
2008. 09. 24. 12:43
K, mint kedves "Zsidóvadász: 2008. 09. 24. 11:05".
Te vagy a vegytiszta megtestesülése a magyargyűlöletnek.
http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&hs=F0R&q=magyargy%C5%B1l%C3%B6let&btnG=Keres%C3%A9s&meta=cr%3DcountryHU
2008. 09. 24. 12:57
Monjuk nemtom hoffman elvtárs ezt miből rakta össze, de mindegy.
A tomcatról alkotott véleményről?
de minek ehhez a kereső link?
merthogy a tomcat kiment a felvonulásra (ja éppen arról beszélek itt hogy kiment de minek, azóta is fikázza azt is meg mindent, meg okoskodik ),
nos ettől már ő az igazmagyar?
vagy az hogy a magyarok nem gyakorolják a keresztény hitet?
hát ember, szerintem egy igaz keresztény sem volt a felvonuláson ez szinte biztos...
na hoffmann elvtárs-zsidó menj inkább az mszp-szdsz krétakörbe.
2008. 09. 24. 13:54
Köszönöm további megerősítő szavaid.
2008. 09. 24. 14:29
Zsidóvadász: Te hülye vagy.
Dragon64 az nem Tomcat, hanem Dragon64.
2008. 09. 24. 15:58
Én zsidóvadász vagyok nem más.
levadászom a zsidókat mint sodi, tomcat meg ez a szerencsétlen hoffmann.
beépültetek a nemzettestbe és rohasztjátok belülről.
Provokátorok és uszítók vagytok, de megkapjátok büntetéseteket zsidajok!
2008. 09. 24. 16:00
Sodi!
Örülök, hogy sikerült beugratni téged! Generáltál egy jó kis blogot és sikerült lejáratni magad. Ne feledd. A rohamrendőrök keresni fogják az arcod és megköszönik a sok jót amit tettél. Nem véd meg sem a mellényed sem a gagyi, fénymásolt sajtóigazolvány sem pedig a törékeny kamerád. Növessz a hátadra szemet és fület! Valaki mindíg figyel...
2008. 09. 24. 16:05
Mondd csak, kedves fotelforradalmár, miért is van az, hogy te most itt vagy, s nem vadászol.
Jah, értem, most egyedül vagy, s gyáván vonyítva nem akarsz magad alá piszkítani, ezért megvárod míg összejöttök annyian, hogy az IQtuk elérje a 117-et.
Soká kell még várnod, kiscsillag, hála a NATnak.
De te ezt úgysem érted.
2008. 09. 24. 16:09
Sodi egy zsidó szarkeverő, a sunyibb alatomosabb fajtából.
Sosem szemből támad.
sumákolva önti, köpi a tórák mocskát a nemzeti érzelmű igazmagyarokra.
Beépültek aezen a szinten is a zsidajok a nemzettestbe, bomlasztják a nemzeti egységet.
na igen,
ne felejtsük, nem ám csak nyíltan az szdsz-ből meg a mazsihiszből támadnak!
Nem ám!
Azok mondhatni legalább a becsületes látható ellenség.
Nade ezek a magukat nemzetinek valló pajeszosok?
Ja, hát a zsidó nemzeté.Ha lenne olyan.
Sumákolnak, bomlasztanak.
A legjobb példa erre tomcat, ő a díszpéldány.
De sodi sem jobb talán csak gyávább, vagy lustább, vagy bénább fene tudja.
Le kell vadászni őket hogy ne betegíthessék tovább a nemzettestet!
2008. 09. 24. 16:11
Hofi, te annyira amatőr vagy hogy nem is reagálok már rád.
Zsidó vagy, és most is az ősi zsidó trükkel akarsz beugratni, de nem fog menni, irányodban, meg a többi zsidaj irányában sincs semmilyen bizonyítási szükségem.
Le lesztek vadászva és megkapjátok amit érdemeltek.
2008. 09. 24. 16:23
Akkor már értem miért vagy ilyen morc. Tavaly ezek szerint találkoztál a többgenerációs szellemi fölénnyel és éreztél valamit, amit kimondani szégyenlenél, ezért inkább elfojtod, s mivel az egód érzi a támadást, védekezel. Sajnos rossz irányba.
2008. 09. 24. 18:04
nos hogy válaszoljak a kérdésedre, nem feltétlen oyan helyen élek, hanem közeli hozzátartozóm rohangál ezügyben, és tőle tudom az információkat ezekről a megmozdulásokról, vagy akárminek is nevezzük. vagy pl mikor melegfelvonulásra szerveztétek az ellentüntetést, akkor is volt akinek mennie kellett, pedig marha nagy kedve volt hozzá. nos annak mi volt a célja? mit szerettetek volna elérni ezzel? hidd el én sok helyen jártam a világban, de iyen ellentüntetés sehol sem volt.
2008. 09. 24. 18:45
gáz: "A rohamrendőrök keresni fogják az arcod és megköszönik a sok jót amit tettél"
Miért, mit tettem?
Különben már ismer néhány rohamrendőr arcról engem. :-))
VIDEÓ erről (nevemen szólítanak a rendőrök, mert olvassák a blogomat):
http://www.youtube.com/watch?v=ENSTy9CUz7o
No meg a történet, amit jelen bejegyzésben is linkeltem:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/11/17/Egy_rendornek/
---
hoffman: Igazad van. Pontosan annyira vagyok zsidó, mint Tomcat.
2008. 09. 24. 19:02
Te nagyon setét, tanulj már meg ÉRTŐEN olvasni, s ne nekem küldözgessed agyrémeidet.
Egyébiránt persze, hogy hitsorsos Tomcat. Csak nem képzeled, hogy elpocsékolnánk egy gójra egy fajtánkbéli, nemesített génkészletű Úrhölgyet?
2008. 09. 25. 0:28
Sodi, ha kapsz a rendőrégtől hitelesített press mellényt, akkor elhiszem, hogy tudósító vagy. Addig ez csak mese-habbal. Meg az is vicces, ahogy a kamerádra vannak csíptetve a papírok, hogy mindig kéznél legyenek, ha egy jólelkű forradalmár éppen pofán akarna verni.
2008. 09. 25. 0:32
És azt, hogy az indexnél vagy bárki másnál jobbat csinálsz-e, azt majd a nézők döntsék el, és ne te.
2008. 09. 27. 23:59
Press mellényt nem az ávó ad hanem a média aminek dolgozol
A zsindexxel az a baj, hogy ha csinál is jobbat, azt elferdítve és megvágva mutatja be, mindig a ridikülőz részeket mutatják a jobbos helyeken, balos helyeken meg csak a nyugodt öltönyös szónokokat XD ezzel a HAMIS párbaállítással (öltönyösök vs csőcselék) szdsz-közeli politikai erőknek csinél propagandát
Az establishment lapja, és ugyan ki hisz az establishmentnek, a politikai elitnek, ami ide jutatta az országot.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.