Gyűlöletbeszédek
Az áldást sodika küldte 2008. szeptember 30., kedd - 20:09-korCímkék: draskovics gyulolettorveny jog tibor zsido
56 komment
Friss hír, hogy megint kész van az új gyűlölettörvény, ami csak abból a szempontból pontatlan megfogalmazás, hogy ha az ember átnyálazza a Parlament előtt folyamatban lévő törvényjavaslatok sorát, akkor azt láthatja, hogy hivatalosan nem is egy, hanem egyszerre három (!) ilyen függőben lévő ötletről tárgyalnak.
Az első a T/2785 sorszámú javaslat a gyalázkodás büntethetőségéről, amit még tavaly tavasszal nyújtott be néhány magyarellenes végbéllény. Bár rendben el is fogadták szeretett honatyáink ezt a szart, az AB pedig ezután részben alkotmányellenesnek találta (lásd itt a 5982-ik oldalt), az Országgyűlés nyilvántartásában mégis a mai napig függő javaslatként szerepel. Persze ez nyilván csak adminisztrációs hiba, így túl sok szót nem érdemes vesztegetni rá.
Ami ennél sokkal érdekesebb, az Drazsé elvtárs két hete, szeptember 12-én benyújtott két agymenése.
Az elsőt röviden annyival lehet jellemezni, hogy nevetséges. Az egyik nagyon fontos változás például az, hogy a Btk 174/B § (1) pontját „nemzeti, etnikai, faji vagy vallási csoport tagja elleni erőszak”-ról átnevezné „közösség tagja elleni erőszak”-ra, anélkül, hogy a tartalmában bármit is változtatna.
Mert kurva fontos ám, hogy mi a neve. Jáj.
Ezt követően külön alpontként nevesíti az erre való előkészületet, ami már csak azért is túlságosan tág mérlegelésre teret nyitó (következésképpen alkotmányellenes) baromság, mert ennyi erővel minden magyarellenesség elleni tüntetésre (buzi -avagy cigánybűnözés elleni demonstrációra) készülő magyar polgárt be lehetne gyűjteni, és eljárás alá lehetne vonni holmi ködös, és feltételezett „előkészület miatt” - mondjuk a szokásos formában megfogalmazott Budaházy-meghívó tartalma alapján. (Ha te ennek a meghívásnak teszel eleget, és mész ki tüntetni, nyilván éppen „előkészülsz”, ami persze ebben a formában a gyülekezési jog szabadságát súlyosan sértő feltételezés.)
Ugyanilyen felesleges ökörség tehát, hogy Drazsénk drága a „bántalmazás hivatalos eljárásban”, és a „kényszervallatás” tényállásában is külön pontba emelné ki az előkészületet. Hogy mi a fasznak, azt talán ő maga sem tudja. (Gumiszabály, mivel az ilyesmi nyilvánvalóan bizonyíthatatlan.)
Továbblépve, a jogszabályi priusz létrehozása szintén nettó faszság, mert azokat most is nyilvántartják, és hazugság lenne azt állítani, hogy ezt nem veszik figyelembe az újabb eseteknél. Annak sincs semmi értelme, hogy „hatóság eljárásának megzavarása” néven külön paragrafusban leírják a „garázdaság” egy minősített esetét, elvégre a „kihívóan közösségellenes, vagy erőszakos magatartás” már eddig is büntethető volt, ehhez újabb tényállást létrehozni szánalmas túlbuzgóság.
Az pedig, hogy a tojást külön beleírnák a Btk.-ba, szintén közröhej számba megy.
„ ...erőszakos magatartásnak minősül a más személyre gyakorolt támadó jellegű fizikai ráhatás is, abban az esetben is, ha az nem alkalmas testi sérülés okozására.”
Ez lenne a tojás kéremszépen... bezony... Viszont. Tessék mondani, ha ösztönszerűen hárítok egy rendőrségi ütést, ezek szerint az is erőszak? Csak azért kérdem, mert testi sérülés okozására totál alkalmatlan, viszont fizikai behatásnak számít. 2006. október 23 után ugye... Agyrém.
Végül pedig a rendezvény-megzavaró 174/C. §-sal kapcsolatban már túl sok mindent nem is kell elmondani. Egy olyan zagyva agyrém ugyanis, miszerint büntethető legyen még az is, ha fenyegetően hangzó mondatokat fogalmazol meg egy tervezett tüntetés résztvevőinek irányába (pl.: „majd meglátjuk, kié az utca, a magyaroké, vagy a cigány/buzi söpredéké”) nyilvánvalóan annyira egyértelműen alkotmányellenes, hogy az ember már előre azon röhög, az AB vajon mekkora nagy ívben fogja visszadobni ezt a vécépapír-minőségű fost. Salátatörvény a javából.
Ami pedig a friss hír, az új, a büntetőjog helyett a Polgári törvénykönyvön keresztül támadó törvényjavaslat.
1. §
(1) A csoport tagjának személyhez fűződő jogát sérti, aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti, etnikai hovatartozás, a vallási meggyőződés vagy a szexuális irányultság által meghatározott csoportot sértő, céljában vagy hatásában megalázó vagy félelemkeltő magatartást tanúsít.
...
Nos, tudjátok, hogy mi a legviccesebb?
AZ, HOGY EZ ÁT FOG MENNI!
És tudjátok, hogy MIÉRT fog átmenni?
Nos, mint ismeretes, nemrégiben volt egy másik törvénytervezet, mely szerint mindenkiről le lehetne perelni a gatyáját, aki buzizik, vagy zsidózik. Ezt Sólyom előzetes normakontrollra küldte, az AB pedig kidobta a szemétbe a cuccot, mert véleménynyilvánító embereket nem lehet így ellehetetleníteni.
Igen ám, de az új verzió következő pontja most már így szól:
2. §
(1) Akit személyhez fűződő jogában az 1. § szerint megsértenek, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 84. §-a (1) bekezdésének a)-d) pontjaiban meghatározott polgári jogi igényeket támaszthatja.
Na most az a)-d)-ig szűkítés nyilvánvalóan azt jelenti, hogy az e) pontot nem kérheti a megsértett buzi, vagy zsidaj.
Hogy mi is az az e) pont?
e) kártérítést követelhet a polgári jogi felelősség szabályai szerint.
Vagyis pénzt NEM LEHET kérni a buzizásért.
Hogy akkor mit lehet kérni a bíróságtól?
-
a buzizás vagy zsidózás megállapítását - HEHE, NA ÉS? :)
-
elvi eltiltást a további jogsértésektől - HEHE, NA ÉS? :)
-
hogy arányos módon kérjen bocsánatot a zsidajtól vagy a buzitól a magyar ember - HEHE, NA ÉS? :)
-
a vonatkozó blogbejegyzés törlését - HEHE, NA ÉS? :)
Nem tudom, érthető-e.
Lesz valami szankcióféle a buzizásra, de lószar. Kérj bocsánatot, és töröld a bejegyzést / cikket a netről? EZ lenne a kemény zsidókéz, ami majd elhallgatja a magyar hazafiakat? Bruhaha. :)
Nos, az előbb azt mondtam, hogy ez így már nyilván át fog menni. De tudjátok, hogy mi az, ami még ennél is viccesebb?
AZ, HOGY CSAK MÁSODIK
KÖRBEN FOG ÁTMENNI. :)
Ugyanis úgy vannak meghatározva a törvényjavaslat mostani szövege szerint a határidők, hogy buzizásért, vagy zsidózásért 30 napon belül lehet pert indítani, és ezen 30 naptól számított újabb 15 napon belül meg kell tartani a tárgyalást is.
Vagyis ha egy buzizsidaj egy hónappal ezelőtti zsidózásért perel, akkor két hét múlva legkésőbb máris tárgyalják az ügyet. Na, ez így, ebben a formában egész biztos, hogy alkotmányellenes, mert 15 nap alatt ki sem lehet rendesen értesíteni a feleket. (Én a legutóbbi Gárda papíromat a keltezéstől számítva egy hónappal később vettem csak át, mert időt vesz igénybe a bírósági postára adás is, és bizony bőven van két hete az embernek a postán is átvenni a nevére érkezett leveleket).
A következő körbe viszont átírják a 15 napot mondjuk 60 napra, és úgy már hatályba tud lépni a cucc. És akkor például a Bombagyár kirak egy új, „helyreigazítások” menüpontot, ahova minden nap fog jutni tartalom.
Hű de kemény.
Hű de értelmetlen. :)
By SoDI





Eddig 56 komment érkezett (
)
2008. 09. 30. 20:27
"Ezt követően külön alpontként nevesíti az erre való előkészületet, ami már csak azért is óriási baromság, mert kivétel nélkül minden bűncselekménynél alapból büntethető az előkészület is."
Ez nem így van. Az előkészület a bűncselekmény elkövetését lehetővé tevő vagy azt megkönnyítő feltételek biztosítása. Ezek csak akkor büntetendőek, ha a törvény külön rendeli vagy ha maga az előkészület egy külön bűncselekményt valósít meg.
"Lesz valami szankcióféle a buzizásra, de lószar. Kérj bocsánatot, és töröld a blogbejegyzést / cikket a netről? EZ lenne a kemény zsidókéz, ami majd elhallgatja a magyar hazafiakat? Bruhaha. :)"
Ha ez bekerül a BTK -ba, akkor nem csak ez lesz a szankció.
Nézd csak meg, mi a bűncselekmény definíciója?
"Olyan szándékosan, vagy ha a törvény a gondatlan elkövetést is büntetni rendeli, gondatlanul elkövetett cselekmény, ami veszélyes a társadalomra, és a törvény büntetni rendeli.
Másrészt.
"Igen ám, de az új verzió következő pontja most már így szól:
2. §
(1) Akit személyhez fűződő jogában az 1. § szerint megsértenek, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 84. §-a (1) bekezdésének a)-d) pontjaiban meghatározott polgári jogi igényeket támaszthatja.
Na most az a)-d)-ig szűkítés nyilvánvalóan azt jelenti, hogy az e) pontot nem kérheti a megsértett buzi, vagy zsidaj."
Ez nem azt jelenti, amire te gondolsz, hanem azt, hogy az valósítja meg a bűncselekményt, aki olyan sértést szenved el, ami miatt élhet az a)-d) pontig terjedő jogorvoslattal. A BTK nem mósodíthatja a PTK -t, kérdezd meg anyádat, ha jól tévedek, ő is jogász.
Itt az lesz, hogy aki buzizik vagy zsidózik, azt:
- megbassza a büntetőbíróság
- és még kártérítésre is perelhet, ami az eddigieknél jóval gyorsabban fog menni, ugyanis a polgári bíróságot köti minden, amit a büntetőbíróság megállapított.
2008. 09. 30. 20:33
G.Banshee: ---"Ezek csak akkor büntetendőek, ha a törvény külön rendeli"
Igazad van, javítom... UPDATE: javítottam.
---"Nézd csak meg, mi a bűncselekmény definíciója?"
Hogy jön ide a Btk? Az új javaslat a polgári eljárásra vonatkozik. Személyiségi jogi per polgári jogi fogalom, nem pedig büntetőjogi!!
---"az valósítja meg a bűncselekményt"
MÉG EGYSZER: OLVASD MÁR EL, A HARMADIK JAVASLATNÁL NINCS BŰNCSELEKMÉNY, EZ POLGÁRI JOGI KÉRDÉS, TE NAGYON SÖTÉT :)))
---"megbassza a büntetőbíróság"
MÉG EGYSZER: NEM BÜNTETŐ, HANEM POLGÁRI! :)))
---"még kártérítésre is perelhet"
NEM PERELHET.
OLVASD MÁR EL.
Ahogy írom, így igaz. Olvasd el.
---"Na most az a)-d)-ig szűkítés nyilvánvalóan azt jelenti, hogy az e) pontot nem kérheti a megsértett buzi, vagy zsidaj"
EZ BIZONY TÉNYLEG AZT JELENTI, NEM MÁST :)))
Mindent kérhet, csak pénzt nem. Erre mondom én, hogy LÓÓÓÓSZAAAAR :)))
2008. 09. 30. 20:56
Igazad van, nem vettem észre a linket a bejegyzésedben.
A link elolvasása után már világos lett a dolog.
Látod Endi? Így kell leírni azt, hogy nem nekem volt igazam, hanem a másik félnek.
2008. 09. 30. 20:58
Mit akarsz?
Amiben neked volt igazad, azt elismertem én is. :)
A lényeg, hogy most már korrekt a cikk, mert ketten komment-konferenciában összehoztuk. :))
2008. 09. 30. 21:06
"Ezt követően külön alpontként nevesíti az erre való előkészületet, ami már csak azért is túlságosan tág mérlegelésre teret nyitó (következésképpen alkotmányellenes) baromság, mert ennyi erővel minden magyarellenesség elleni tüntetésre (buzi -avagy cigánybűnözés elleni demonstrációra) készülő magyar polgárt be lehetne gyűjteni, és eljárás alá lehetne vonni holmi ködös, és feltételezett „előkészület miatt” - mondjuk a szokásos formában megfogalmazott Budaházy-meghívó tartalma alapján. (Ha te ennek a meghívásnak teszel eleget, és mész ki tüntetni, nyilván éppen „előkészülsz”, ami persze ebben a formában a gyülekezési jog szabadságát súlyosan sértő feltételezés.)"
Leírtam az előkészület definícióját. Ennek értelmében a kommented ezen része szintén módosításra szorul.
Ugyanis az ellentüntetés nem erőszak, erőszak az, ha tojást viszel magaddal dobálni, vajsavat csinálsz, hogy lespricceld őket, maszk van nálad mindemellett, hadd ne soroljam.
2008. 09. 30. 21:10
Ahol könnygázt vetnek be, az ember visz maszkot.
Ahol rossz a közbiztonság, az ember visz gázsprayt.
Ahol még nem találták fel az emberi fotoszintézist, az ember visz magával kaját. :)
Vagyis helyes amít írtam: TÚL TÁG ÉRTELMEZÉSRE AD LEHETŐSÉGET ez a passzus, ergo alkotmányellenes.
2008. 09. 30. 21:19
Az a maszk, amin lyuk van vágva, hogy kiláss, nem a könnygáz ellen véd, hanem az ellen, hogy ne ismerjenek fel. Az ilyen maszk könnygáz ellen nem véd.
Azaz nem helyes, amit leírtál.
2008. 09. 30. 21:20
Budaházy huszadikán azt mondta, hogy az ő símaszkjaikban már van szénszűrős betét.
2008. 09. 30. 21:23
És azon keresztül kukkerolnak kifele?
Könnygáz ellen a gázmaszk véd, nem a símaszk...
2008. 09. 30. 21:26
#8
a CR ellen a szénszűrő nem vééd :P
2008. 09. 30. 21:27
Zoley: A CR még csak feltételezés.
Szerintem az simán átlagnál sűrűbb CS.
2008. 09. 30. 21:28
G.Banshee: Nem kell kukkerolni.
Csukott szemmel is ki lehet futni a felhőből.
A lényeg, hogy ne lélegezd be nagyon a szart.
2008. 09. 30. 21:29
Szégyen, hogy már hazánk is itt tart. Külön törvényt kell hozni a mocskos szájú pancserek ellen. Ettől Balkán e szeglete a világnak.
2008. 09. 30. 21:30
Én ezt az egyet elhiszem:
"Az Országos Rendőr-főkapitányság szerdai tájékoztatása szerint a rendőrség a szombati tömegoszlatáskor kétféle, engedélyezett könnygáz gránátot használt. Ezek a rendőrségnél rendszeresített kényszerítő eszközök típusairól és fajtáiról szóló rendelet mellékletében szereplő 40 milliméteres Skat Shell CS könnygázgránátok és CS hatóanyaggal ellátott univerzális könnygázgránátok - UKG-200típusút - voltak. A könnygázt használó rendőrök a gránátokat és a spray-t is a használati utasításnak megfelelően alkalmazták. Mind a két könnygázgránát rendszerbevételi javaslatát 2007. szeptember 14-én hagyta jóvá az igazságügyi és rendészeti miniszter."
http://href.hu/x/72os
---
Ha hazaáruló ávó-seggnyaló vagyok, akkor is elhiszem. :)))
2008. 09. 30. 21:31
choffman: Hiába örülsz, szar lesz ez, nem szankció.
Főleg nekem, aki amúgy is szeretek bíróságra járni. :)))
2008. 09. 30. 21:34
Ha képtelenek egyesek felnőni, és szükséges a törvény, akkor hadd szóljon. Ha pár kretén emiatt évtizedekre börtönbe kerül: helyes. Ha ott meg is döglik, akkor: csodálatos.
2008. 09. 30. 21:51
nem lesz börtön
közröhej lesz, és bírósági leterheltség
de ha a zsidóknak ez kell, hát legyen
mi majd jól beperlünk minden magyarozó cigányt
ők meg minket
össznépi játék nulla eredménnyel
jaaj de jó is lesz ez
2008. 09. 30. 22:19
Figyi, púposkorcs, akkor aláírod, hogy nincs is semmiféle zsidó diktatúra?
Ezenkívül meg nemrég mintha azon örvendeztél volna, hogy ha lesz ilyen törvény, akkor majd nem lehet többet "vallásgyalázni" (vagyis a sötét középkori babonákat egészségesen kikacagni), meg "magyargyalázni" (vagyis nem ájulni el attól ha pár faszfejű kinevez egy pulykát szentnek). Ezt nem sajnálod?
2008. 09. 30. 22:20
Ja és púposkorcs, melyiket tartod be?
http://index.hu/tech/net/10comm2008
A brit Evangéliumi Szövetség reagált az információs társadalom kihívásaira, és kiadta a Tízparancsolat 2.0-t.
1. Ne rendeld blogodat önnön integritásod fölé.
2. Ne teremts bálványt a blogodból.
3. Ne élj vissza nickneveddel, és ne bűnözz az anonimitás leple alatt.
4. Tiszteld az Úr napját, és hetente egy napon tartózkodj a blogolástól.
5. Bloggertársaidat tenmagadnál is többre tartsd, és ne nagyítsd fel az ő hibáikat.
6. Ne bántsd mások becsületét, jó hírét és érzéseit.
7. Ne paráználkodjál gondolatban a weben.
8. Ne lopd el a másik által létrehozott tartalmat.
9. Ne tanúskodj hamisan bloggertársad ellen.
10. Felebarátod sikeres blogját ne kívánd. Elégedj meg azzal, ami a tiéd.
2008. 09. 30. 22:44
"nincs is semmiféle zsidó diktatúra?"
Miért, a CR gáztól lesz valami diktatúra, köcsög?
2008. 09. 30. 22:50
Endi nem meselj az iskolarol, pedig minden heten varjuk az elmenybeszamolokat! Foleg a GyorgyPeti es a Halmais orakrol, valamint en szemelyesen az algabra gyakrol. :-)
2008. 09. 30. 22:51
meselj <- meselsz
2008. 09. 30. 22:53
Ezt írtad, nyomorult púposkorcs: "Kérj bocsánatot, és töröld a bejegyzést / cikket a netről? EZ lenne a kemény zsidókéz, ami majd elhallgatja a magyar hazafiakat? Bruhaha. :)"
Vagyis nincs diktatúra. A forradalom okafogyott. Lehet menni nőt keresni. Mondom, valami hájpacni lehet, hogy megszán egy menetre. Igaz, a vallásod tiltja :D
2008. 10. 01. 12:32
Sodi geci! A 19-esre válaszolj már!
2008. 10. 01. 12:56
magyarok!!!nézzétek este a kolozsvár-chelsea meccsett a tv6-on!!!!!!!!!!!!vissza mindent!!!!!!!!!!!!heil hitler!!!!!!!
2008. 10. 01. 14:54
micsidi: Hülyeségekre nem válaszolok.
2008. 10. 01. 14:57
"Vagyis nincs diktatúra"
Nincs.
DE AZÉRT MEG KELL HARCOLNI, HOGY NE IS LEGYEN!
2008. 10. 01. 19:28
De hát ti nem azért harcoltok, hogy LEGYEN?
2008. 10. 01. 19:37
A mi uralmunk magyar szabadság lesz.
Valódi szabadság az annak hazudott szabadosság helyett.
2008. 10. 01. 19:38
Na, különben kaptam egy rakás gárda per iratot a bíróságtól.
Szkennelem, és egy órán belül láthatjátok őket
2008. 10. 01. 19:53
Milyen magyar szabadság, Endi?
Hogy aki ateista, azt köztéren kell megkorbácsolni?
2008. 10. 01. 19:57
"Szkennelem, és egy órán belül láthatjátok őket"
Itt az oktober, a 6-7. het korul jonnek az ZH-k mikor lesz algebra, analizis, stb zh? Leszarjuk a birosagi szarjaidat, a kutyat nem erdekli. Ne faradj vele.
2008. 10. 01. 19:59
Sodi: "A mi uralmunk magyar szabadság lesz."
Sodi! Megbolondultál? Kik azok a mi? Milyen uralomról beszélsz?
Amit írtál az a jövő időnek egy olyan változata, ami annyira jövő, hogy sosem jön el.
2008. 10. 01. 20:20
G.Banshee: "Hogy aki ateista, azt köztéren kell megkorbácsolni?"
ESETLEG. Az még belefér.
Az ateizmus ugyanis nem szabadság, hanem bűn.
--
C: Ez még az ELTÉ-n is csak a negyedik hét. Hova sietünk? :)
---
P: "Amit írtál az a jövő időnek egy olyan változata, ami annyira jövő, hogy sosem jön el."
Korai éveiben Hitlert sem vették komolyan. :))
2008. 10. 01. 20:33
"C: Ez még az ELTÉ-n is csak a negyedik hét. Hova sietünk?"
Ki a faszom kérdezte, hogy hányadik hét? Kommenteltem ide egyáltalán valamit?
2008. 10. 01. 20:34
"Korai éveiben Hitlert sem vették komolyan."
De már tudjuk, miből lesz a torzult diktátor...
2008. 10. 01. 20:35
"Az ateizmus ugyanis nem szabadság, hanem bűn."
Az idiotizmus és az ostobaság is az, úgyhogy te halmazati büntetést érdemelsz.
2008. 10. 01. 20:37
"Az ateizmus ugyanis nem szabadság, hanem bűn."
Ezt rajtad kívül ki állítja?
2008. 10. 01. 20:43
C: Jó, akkor fixpont volt az.
Nem mindegy, hogy te vagy egy másik zsidó? :))
2008. 10. 01. 20:52
"Ezt rajtad kívül ki állítja?"
A valóban istenfélő emberek.
2008. 10. 01. 20:57
"A valóban istenfélő emberek."
De kik? Konkrét példákat kérünk. És miért nem szarhatunk a valóban istenfélő emberek véleményére?
2008. 10. 01. 20:58
Ja, nem gáz, hogy félni kell Istentől?
2008. 10. 01. 21:08
C: ----"És miért nem szarhatunk a valóban istenfélő emberek véleményére?"
Mert ez egy ezer éve keresztény ország.
---"Ja, nem gáz, hogy félni kell Istentől?"
Teológiai analfabétákkal nem vitatkozom.
2008. 10. 01. 21:17
"Mert ez egy ezer éve keresztény ország."
Dehát többen vagyunk...
2008. 10. 01. 21:18
"Mert ez egy ezer éve keresztény ország."
Volt.
"Teológiai analfabétákkal nem vitatkozom."
Pedig egészen nyugodtan, hisz te is az vagy.
2008. 10. 01. 21:28
Na, ehun vannak ni friss, ropogós gárda iratok:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/10/01/Sok-sok_Garda_irat/
2008. 10. 02. 2:28
Korai a kárörőm banshee, kétharmados a törvény javaslat amit említesz
2008. 10. 02. 2:29
Jó, de ha nem lesz ami összetartsa, akkor Magyarország sem lesz. Na, ezt akarjátok?
2008. 10. 02. 2:30
A hit mindig meg fog maradni, legfeljebb a forma változik.
2008. 10. 02. 14:55
Sodi: "P: "Amit írtál az a jövő időnek egy olyan változata, ami annyira jövő, hogy sosem jön el."
Korai éveiben Hitlert sem vették komolyan. :))"
Aztakúrva, mekkora egy segg vagy! Büszkén hasonlítod magad Hitlerhez?
2008. 10. 02. 15:48
aki normális, az büszkén hasonlítja, te ganajtúró
2008. 10. 02. 17:14
Mi kétharmados törvény? A Btk módosítása?
2008. 10. 02. 18:10
P: "Aztakúrva, mekkora egy segg vagy! Büszkén hasonlítod magad Hitlerhez?"
---
Mi a gond ezzel?
Fejtsd ki bővebben is, legyél olyan kedves.
2008. 10. 02. 18:11
G.Banshee: "Mi kétharmados törvény? A Btk módosítása?"
Nem.
SF az alkotmányra gondol.
Valódi gyűlöletbeszédhez alkotmánymódosítás kellene.
2008. 10. 02. 18:44
Miért kéne?Alkotmánymódosítás nélkül is szoktak gyűlöletbeszélni...
2008. 10. 02. 18:48
:DD
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.