Jéé!
Az áldást sodika küldte 2008. október 3., péntek - 13:56-korCímkék: bloadmin budahazy gyorgy tomcat video
107 komment
Igazából, miután múlt héten első haragból feltöltöttem a Budaházy és Toroczkai Tomcatről című videómat, válaszul Tomcat minősíthetetlen, egyes hazafiakat balliberális módon idiótázó, és provokátorozó cikkére, utólag volt egy cseppnyi lelkiismeretfurdalásom amiatt, hogy talán nem kellett volna egy olyan kvázi magánbeszélgetést közkinccsé tennem, melynél csak véletlenül volt jelen a kamerám.
Nos, az alábbi részlet Budaházy György műsorából (amit bár egy szemét magyarellenes végbéllény vágott össze, éppen ezért érdemes lenne kiszedni alóla a hangot, és valami normális képi anyaggal újra publikálni, ha lenne rá időm) kiválóan jelzi, hogy bizony nem követtem én el akkora hibát. SŐT!
Hisz lám: Budaházyék nyíltan is vállalják a Tomcat-tel szemben erősen kritikus véleményüket.
Mert vajon érdemel-e dícséretet az, aki ZSideszes, zsinagóga-járó Rogántóni féle módon ügynöközik, és folyton provokátorozik?
By SoDI
Kapcsolódó:





Eddig 107 komment érkezett (
)
2008. 10. 03. 15:56
Sajnos nincs a szelsojobbon olyan ember, aki csak egy kozepes ertelmisegi szintet is megutne, de azert a tamasmacska a senkihazyhoz kepest egy professzor, ezt szogezzuk le, ennel butabb ember keveset ismerek ugy altalaban is, de szerintem a szelsojobbon is valami kontraszelekcio folyik, mert senkihazy maskepp nem kerulhetett volna a kezdo 11-be.....
2008. 10. 03. 16:04
Nem veletlen, hogy a Gaudi meg a Morvai is inkabb tomibabaval all ossze mint a ket szerencsetlen vallalhatatlan bohoccal. Endi megint rossz pacira tett, Kincsem helyett Pancserra. :->
2008. 10. 03. 16:58
jézus valójában nem zsidó volt, hanem ő volt az első "árja megváltó"....judást valamiféle korai moszad -ügynöknek lehetne nevzni......hitler volt a 2. árja megváltó...ki lesz a harmadik?????????
2008. 10. 03. 17:05
Egeszen pontosan mitol valtottak meg es kit ezek az urak?
2008. 10. 03. 17:08
Hitlerrol tudom, nagyjabol (mindent egybevetve) 25 millio embert valtott meg a normalis elet lehetosegetol es remenyetol. Az a Jezus nevu fazon pontosam nem tudom kit es hol valtott meg, viszont van egy olyan erzesem, hogy o Marx sorsara jutott, egyesek picit felreertelmeztek a szavait es a neveben gyilkoltak, a neveben vetettek vissza a tudomanyt 1000 evvel valamint a neveben valtottak meg tobb milliard embert attol, hogy normalis sexualis eletet elhessen. Esetleg van amirol nem tudok es meg a szamlajara irhato?
2008. 10. 03. 17:40
Hát ilyen videókat látni lehet, és csak annyit fűznék hozzá:
Ez van... Szprájt!!!
De eltérve a humortól, ki az a perverz állat aki ilyen videót, ki talál?
2008. 10. 03. 18:35
Szerintem a negatív, harag energiákat pozitív célra kellene fordítani.
Szépítsük meg Budapestet, hogy az emberek boldogabbak, kiegyensúlyozottabbak legyenek.
Fák, virágok, bokrok ültetése, termőföld odahordása a lehetséges helyekre.
Madarak etetése, hajléktalanoknak szappan osztogatása.
A felvételt kapta a film készítője valakitől és még jóval az állatvédelmi törvény előtt készült.Ráadásul le lett lassítva, s azért tűnik olyan borzasztónak.
Én sem támadni, sem védeni nem akarom, de az állatvédők súlyosan megsértették a személyiségi jogokat a folyamatos zaklatással, fenyegetésekkel, s a sok lázító tevékenység azt eredményezte, hogy Molotov koktélt dobtak egy olyan kertes házba, ahol nem is lakott az alkotó félőrült zsenipalánta.
Egyébként meg bármilyen bántalmazásért a bántalmazó súlyos börtönbüntetést kapna, s tönkremenne az élete.
Példát kell mutatni, s Embernek kell maradni minden körülmények között.
(Mellesleg a média csak a nézettségét akarta növelni ezzel a storyval.)
2008. 10. 03. 18:42
Ezt most azért írtam, mert az állatvédők, vagy bombagyárosok, vagy valakik felvették videóra, ahogy a Sirály nevű kultúrszórakozóhelyet vasárnap éjszaka "megtámadták" vajsavat spriccelve nagy méretű vízipisztolyokból és egy nagy vödör disznókakát kiöntve, s a végén pár vendéget is bántalmaztak, akik felháborodtak a fekete maszkosok érkeztén.Mindezt azért, mert egy bohózatot előadtak a színházteremben.
2008. 10. 03. 19:21
"Én sem támadni, sem védeni nem akarom, de az állatvédők súlyosan megsértették a személyiségi jogokat a folyamatos zaklatással, fenyegetésekkel, s a sok lázító tevékenység azt eredményezte, hogy Molotov koktélt dobtak egy olyan kertes házba, ahol nem is lakott az alkotó félőrült zsenipalánta."
Ugye nem esunk abba a hibana hogy nehany neonaci huligant allatvedonek hiszunk, mert tomibaba azt hazudja? Ugy allatvedok ezek, ahogy sodika muvelt. :-))
2008. 10. 03. 19:56
fixpont: Budaházy a BME-n végzett gépészmérnök, míg Tomcat valami főiskolán szerzett felsőfokú végzettséget.
Azért itt egyértelműen az egyetemet végzett ember felé mozdul el a mérleg nyelve.
2008. 10. 03. 20:04
"fixpont: Budaházy a BME-n végzett gépészmérnök, míg Tomcat valami főiskolán szerzett felsőfokú végzettséget."
A multkor mar kideritettuk, hogy tomibaba meg foiskolat sem, hanem valami felsofoku szakmai szarra jart, en ezzel tisztaban vagyok, es megis, pusztan tekintely elv lenne azt mondani, hogy Senkihazy bolcsebb, okosabb, realisabb. En mondom ezt, aki mindkettot sopredeknek tartja, de tomibababan megis pislakol valamifele racionalitas, humor, kozvetlenseg, Senkihazyban ebbol semmi nincs, zero, egy bumburnyak, de a legalja fajtabol, nincs egyetlen olyan megmozdulasa, interjuja, felhivasa, cikke, semmi, amibol az ertelem minimalis szikraja felcsapna. Ez totalis zero, nulla, semmi. Tomibaba hozza kepest, es ezt tartom: egy professzor minden ertelemben
2008. 10. 03. 20:08
fixpont: "Gaudi meg a Morvai is inkabb tomibabaval all ossze mint a ket szerencsetlen vallalhatatlan bohoccal"
Hmmm...
Gaudi védte Budaházyt minden ügyében, és per során kiderült, hogy támogatja is őt a legtöbb véleményében. Erről ennyit.
Morvainál pedig mi a francot nevezel te "támogatáson"? Elvégre huszadikán boldogan állt ő is Budaházyval közös színpadra. Szerencsére Morvai néni támogat mindenkit, aki nem a nemzet ellensége. :-))
2008. 10. 03. 20:09
fixpont: Nem azt mondtam, hogy főiskolát végzett (BÁR ENNEK AZ ELLENKEZŐJÉT SEM, ZSIDÓ!). Azt mondtam, főiskolára járt. Főiskolákon vannak felsőfokú végzettségnek nevezett OKJ-s papírokat adó tanfolyások is, és más is.
2008. 10. 03. 20:13
Tunderke: Azok megérdemelték.
Tomcat ezt az egyet jól tette (mármint, hogy ott volt rögzíteni a hazafias hőstettet).
2008. 10. 03. 20:15
fixpont: "tomibababan megis pislakol valamifele racionalitas"
JA ÉRTEM.
REÁLPOLITIKA.
Hát vazzeg reálpolitikázni a Fideszbe, vagy az MDF-be kéne menni, nem pedig a nemzeti radikális oldalt mérgezni a híg narancsos nyállal!
2008. 10. 03. 20:19
sodika: a racionalitást mondott, nem reálpolitikát.
2008. 10. 03. 20:21
A realpolitikanak a neveben is benne van, hogy az egyetlen lehetseges mod arra, hogy eredmenyet erj el. Mas ut nincs. Aki erre a minimumra keptelen magatol rajonni az az oncsonkitasig hulye.
2008. 10. 03. 20:23
k0zi: A racionalitás alatt a fixponthoz hasonló MDF-es önkormányzati képviselők a hozzájuk hasonló barmok által reálpolitikának csúfolt gyávaságot szokták érteni.
2008. 10. 03. 20:24
fixpont: "Mas ut nincs"
1848. 1956.
Mondjuk.
2008. 10. 03. 20:26
A Jobbik is realpolitkat folytat Senkihazyhoz kepest, be akar jutni a parlamentbe, valasztasokon akar indulni. Senkihazy az egesz demokratikus berendezkedest tagadja, sem valasztasok nem erdeklik sem semmifele torveny, sot maga az alkotmany sem. Tobbszor kifejtette, nem a demokratikus torvenyek, jatekszabalyok szerint akar jatszani. Ez pl. Vona soha nem mondta, Vona soha nem adta a nevet torvenytelensegekhez sem utcai randalirozashoz, karokozashoz.
2008. 10. 03. 20:29
fixpont: Egyelőre :)))
Még én is demokratizmust játszom, amikor például a Gárda perben pörgök. Azért, mert a kapitalisták saját maguk szállítják a kötelet az akasztásukhoz.
De ennek a felismerése még nem jelent semmit. x)
Mondjuk a Jobbik bejut a Parlamentbe...
NA ÉS?
A MIÉP is bejutott.
Oszt változott valami?
Nem igazán.
2008. 10. 03. 20:31
sodika: 48 eredménye mi lett? Naugye! Ellenben az 1867-es kiegyezés (reálpolitika) olyan fejlődést hozott az országnak, amellyel Európa élvonalába kerültünk. 1956 se hozott túl sok jót nekünk (ugye 0 esélyünk volt a Szovjetunióval szemben)
2008. 10. 03. 20:31
"Oszt változott valami?"
Valoszinuleg azert, emrt az orszag polgarainak jelentos tobbsege, nem volt kivancsi azokra a valtozasokra amiket a MIEP hozott volna es azokra sem kivancsi, amit a Jobbik, planen nem, ami Budahazy hozna. Budahazyt senki nem hatalmazta fel, hogy csinalja amit csinal, nincs mogotte legitimacio, nehany szaz neonaci csurhe koveti, megis, minek kene valtozni, ha 10 millio nem akarja, csak nehany szaz, ezer?
2008. 10. 03. 20:33
fixpont: "nincs mogotte legitimacio"
Nem legitimáció kell, hanem ERŐ.
Az majd teremt legitimációt.
---
k0zi: "48 eredménye mi lett?"
Olyan hatalmas és gyönyörű nemzeti összefogás, amit csak orosz cár segítségével tudtak az osztrákok leverni.
2008. 10. 03. 20:34
"Nem legitimáció kell, hanem ERŐ.
Az majd teremt legitimációt."
A diktatura szot definialod most finoman, azzal tisztaban vagy ugye?
2008. 10. 03. 20:36
sodika: a hangsúly a leverésen van. Szép dolog a nemzeti összefogás, de nem sok jót hozott az országnak, na jó megalakult a Magyar Honvédség, ez tényleg eredmény.
2008. 10. 03. 20:37
Megjegyzem, mogottetek ERO-bol is akkora van, ha nehany rendor kemenyebben odacsap, egybol meg a furdos kurva hadmuvelet, es telesirjatok a radikalis mediat azzal, hogy itt a rendorseg tul kemenyen lep fel.....
2008. 10. 03. 20:39
fixpont: "A diktatura szot definialod most finoman"
Nem.
1956-ban is volt erő, mégsem akart senki diktatúrát.
---
k0zi: "a hangsúly a leverésen van"
Nem.
A hangsúly az orosz cáron van.
2008. 10. 03. 20:40
Hát ilyen langyos, materialista, a rendszer hazugságait simány benyelő fiatalokból, mint ti, nem is lesz soha 48-as ifjúság.
2008. 10. 03. 20:40
"Nem. 1956-ban is volt erő, mégsem akart senki diktatúrát."
1956-ban tobbseg volt, es legitimacio, az ero mellett, es ez a nagy kulonsbeg, most pedig nincs, sem ero, sem legitimacio.
2008. 10. 03. 20:41
Megint fogalom zavarban szenvedsz fixpont. Budaházy még csak nem is hungarista.
2008. 10. 03. 20:42
"nem is lesz soha 48-as ifjúság."
Mivel nincs is ra szukseg, magyarorszag fuggetlen, demokratikus koztarsasag, okafogyott lenne barmifele radikalis gondolatot teremteni, nincs odakint farkas, csak mi vagyunk.
2008. 10. 03. 20:42
fixpont: "furdos kurva hadmuvelet"
Mert az ilyen provokátorozók, meg ügynöközők, mint amilyen üzemmódba néha Tomcat is átmegy, állandóan megosztják az erőinket.
Ha közben egyesek folyamatosan visszafogják és elfojtják a hazafiak csodálatraméltó lelkesedését, SOHA nem lesz itt győzelem. Még csak haladni is képtelenek leszünk ebbe az irányba.
Ezért is haragszom Tomcat mellett az ÖSSZES hülye provokátorozóra annyira.
2008. 10. 03. 20:43
fixpont: "1956-ban tobbseg volt"
NEM, NEM IGAZ.
1956-ban is csak egy harcos kisebbség harcolt.
A kemény mag.
Ugyanúgy, mint most.
2008. 10. 03. 20:43
fixpont : itudom, ezért fizetnek nektek, hogy a rendszert védjétek, de azt fogd már fel, ahol nincs jogbiztonság, ahol nincsenek következmények, OTT NINCS JOGÁLLAM sem pedig demokrácia.
2008. 10. 03. 20:44
Odabennt van a farkas. Úgy hívják, hogy belső ellenség.
2008. 10. 03. 20:44
fixpont: "Mivel nincs is ra szukseg"
Aki tagadja a '48-as ifjúság szükségszerűségét, az szükségszerűen a nemzet ellensége. Szégyelld magad.
2008. 10. 03. 20:45
"1956-ban is csak egy harcos kisebbség harcolt.
A kemény mag.
Ugyanúgy, mint most."
Nagyon tevedsz, 1956-ban tarsadalmi tamogatottsag es tobbseg volt a harcolok meleltt, mindenki utalta az oroszokat, demokratikus valasztasokat es szabadsagot akrat. Ma a harcos par szaz ember mogott a vilagon nem all senki, csak sajat maguk. Nincs mogottuk sem tobbseg, sem tamogatottsag. Nevetsegesnek tartom akar 48-at, akar 56-ot a mostani csocselek tombolasahoz hasonlitani.
2008. 10. 03. 20:47
fixpont: "tarsadalmi tamogatottsag"
Azt majd megszerezzük.
Szálasi is UTÓLAG szerezte meg.
De megszerezte, és csak ez a lényeg.
Az ő példája remekük megmutatja, hogy a kezdeti időszakban ez nem feltétlenül a legfontosabb szempont.
2008. 10. 03. 20:48
Szerinted nem félnek a felelősségre vonástól annyira, hogy bármi áron elkerüljék azt?
Megkűrosították a magyar államot, mindannyiunkat, te meg őket véded, fixpont. Ez azért TÉGED minősít.
A valódi csőcselék szavazatait pedig fel lehet vásárolni. A radikálisokét nem.
Azért radikális, mert van egy csomó negatív trend, amit a mostani kormány még meg is erősít. És a radikálisok, FORDULATOT hajtanának végre.
Realitása annak is van, hogy a Jobbik lesz az Fidesznek, mint ami az szdsz volt az mszp-nek.
De fixpont, rajtad eleve látszik az elfogultság, te gyűlölöd a radikálisokat, mert leleplezik a fajtádat.
2008. 10. 03. 20:50
Különben kurva nehéz ám úgy támogatást szerezni, hogy a birkák szemét a médiazsidók bekötik tévémocsokkal, és szájukat pedig betömkik teszkómocsokkal.
Ilyen helyzetben nem is akarunk versenyezni.
Előbb le kell rombolni a hipnotikus illúziókat.
A SZELLEMILEG ÉS FIZIKAILAG DROGOS PLEBSZ ALKALMATLAN AZ EGYÜTTMŰKÖDÉSRE, ÍGY ELŐBB MEG KELL TISZTÍTANUNK ŐKET A DROGOKTÓL!
Ez a feladat ránk hárul, valódi hazafiakra.
2008. 10. 03. 20:52
"Szerinted nem félnek a felelősségre vonástól annyira, hogy bármi áron elkerüljék azt?"
2010-ben jon a kormanyvaltas, egy demokraciaban nem a kormany hatarozza meg, hogy meddig marad hatalmon. Kizartnak tartom barmi fele jogi felelossegre vonas lehetoseget, semmi alapja nem lenne.
"Megkűrosították a magyar államot, mindannyiunkat, te meg őket véded, fixpont."
Kiket vedek egeszen pontosan? Idezd mar hogy hol es kit vedtem, mert erdekelne. :-)
"Realitása annak is van, hogy a Jobbik lesz az Fidesznek, mint ami az szdsz volt az mszp-nek."
Nincs realitasa, ezzel a Fidesz kiirna magat Europabol abban a percben, ezt pedig nem fogja vallalni.
"De fixpont, rajtad eleve látszik az elfogultság, te gyűlölöd a radikálisokat, mert leleplezik a fajtádat."
Ne foglalkozz mar velem annyi, minden hozzaszolasodban csak szemelyeskedsz, uncsi vagy SF. :-)
2008. 10. 03. 20:53
"A SZELLEMILEG ÉS FIZIKAILAG DROGOS PLEBSZ ALKALMATLAN AZ EGYÜTTMŰKÖDÉSRE, ÍGY ELŐBB MEG KELL TISZTÍTANUNK ŐKET A DROGOKTÓL!"
Reggel meg arra ebredsz, a kezed a bilibe log Endi. :-)))))
2008. 10. 03. 20:55
fixpont: Ha szerinted a magyar közélet nincs tele olyan ügyekkel, melyek kemény felelőségre vonásért kiáltanának, és mégsem történik velük kapcsolatban semmi; az események kormányközeli jellege miatt, akkor te nem itt élsz, vagy egyszerűen vak vagy.
Esetleg gonosz. Ez utóbbi a legvalószínűbb.
2008. 10. 03. 20:55
"Azt majd megszerezzük.
Szálasi is UTÓLAG szerezte meg.
De megszerezte, és csak ez a lényeg.
Az ő példája remekük megmutatja, hogy a kezdeti időszakban ez nem feltétlenül a legfontosabb szempont."
A hatalom a puska csövéből nő ki, Endi?
2008. 10. 03. 20:56
"Ha szerinted a magyar közélet nincs tele olyan ügyekkel, melyek kemény felelőségre vonásért kiáltanának, és mégsem történik velük kapcsolatban semmi; az események kormányközeli jellege miatt, akkor te nem itt élsz, vagy egyszerűen vak vagy.
Esetleg gonosz. Ez utóbbi a legvalószínűbb."
Pl. a randalírozó csőcselék sokkal többet érdemelne a bíróságtól, mint azt a kis ejnyebejnyét, amit kapni szoktak.
2008. 10. 03. 20:56
fixpont: Ha Orbán csak a Jobbikkal tud kormányt váltani, akkor meg fogja tenni. AZÉRT, mert ennek az ellenkezője kommunikálhatatlan lenne.
2008. 10. 03. 20:58
"Az ő példája remekük megmutatja, hogy a kezdeti időszakban ez nem feltétlenül a legfontosabb szempont."
Az o peldaja azt mutatja meg Endi, hogy masfel ev mulva biton logott (teljesen megerdemelten) ezert a remek kiserletert.
"Ha szerinted a magyar közélet nincs tele olyan ügyekkel, melyek kemény felelőségre vonásért kiáltanának, és mégsem történik velük kapcsolatban semmi"
Endi, ha tudsz ilyet, ballagj el a rendorsegre es tedd meg a lepeseket. Ennyit tudok mondani, de kezdetnek mondj par konkret dolgot nevvel, idoponttal, cselekmeny megnevezessel. Azt is ird oda, hogy miert nem tetted mar a feljelentest maris.
2008. 10. 03. 20:58
G.Banshee: ---"A hatalom a puska csövéből nő ki"?
Nem feltétlenül.
Szilárd hazaszeretetből és meggyőződésből is kinőhet.
---"a randalírozó csőcselék sokkal többet érdemelne a bíróságtól"
Fájnak az emberi szabadságjogok, nyomorék?
2008. 10. 03. 20:59
"Ha Orbán csak a Jobbikkal tud kormányt váltani, akkor meg
fogja tenni."
Akkor uj valasztasokat fognak kiirni.
2008. 10. 03. 20:59
"Ha Orbán csak a Jobbikkal tud kormányt váltani, akkor meg fogja tenni. AZÉRT, mert ennek az ellenkezője kommunikálhatatlan lenne."
Kurvára nem, mert akkor basznák ki a Fideszt az Európai Néppártból, és így OV se lehet majd ENP elnők.
2008. 10. 03. 21:01
"G.Banshee: ---"A hatalom a puska csövéből nő ki"?
Nem feltétlenül.
Szilárd hazaszeretetből és meggyőződésből is kinőhet."
Szálasi valahogy nem ezzel operált...
"---"a randalírozó csőcselék sokkal többet érdemelne a bíróságtól"
Fájnak az emberi szabadságjogok, nyomorék?"
Egyrészt vicces, hogy pont te nyomorékozol le másokat, másrészt az emberi szabadságjogoknak nem része a rendőrverés, a Molotov-koktél és az utcakődobálás. Valamint autók és üzletek felgyújtása sem...
2008. 10. 03. 21:01
fixpont: ---"masfel ev mulva biton logott"
Nem volt szerencséje. Ez mindössze szerencse kérdése.
---"mondj par konkret dolgot nevvel, idoponttal"
Mondok százat is. Hamarosan elindítom külön menüpont alatt.
KEZDETNEK ITT VAN A VARGA GERGELY. TUDOD, BAL FELSŐ SAROK.
http://www.pestplaza.hu/zene/vargagergely.html
2008. 10. 03. 21:02
fixpont: "Akkor uj valasztasokat fognak kiirni."
HA HA HA!!! :-)))
EZT MÉGIS HOGY A PICSÁBA GONDOLOD?? :))))
2008. 10. 03. 21:03
"HA HA HA!!! :-)))
EZT MÉGIS HOGY A PICSÁBA GONDOLOD?? :))))"
Ugy, hogy ha a Kozt Elnok kormany alakitasi megbizasat minden part visszadobja akkor uj valasztasokat kell kiirni. Ez a torveny, Endi.
2008. 10. 03. 21:05
"Nem volt szerencséje. Ez mindössze szerencse kérdése."
Nem, ez józan helyzetfelismerő képesség kérdése.
"---"mondj par konkret dolgot nevvel, idoponttal"
Mondok százat is. Hamarosan elindítom külön menüpont alatt.
KEZDETNEK ITT VAN A VARGA GERGELY. TUDOD, BAL FELSŐ SAROK."
Ő milyen bűnpártolást követett el és milyen rendőri vérfürdő volt? A székházostrom során megsebesült, amúgy hősiesen helytálló rendőrökre gondolsz?
2008. 10. 03. 21:10
"HA HA HA!!! :-)))
EZT MÉGIS HOGY A PICSÁBA GONDOLOD?? :))))"
"A köztársasági elnök a választások kitűzésével egyidejűleg feloszlathatja az Országgyűlést, ha
a.
b. a Kormány megbízatásának megszűnése esetén a köztársasági elnök által miniszterelnöknek javasolt személyt az első személyi javaslat megtételének napjától számított negyven napon belül nem választja meg."
Nem ismered az alkotmanyt Endi, ahhoz kepest sokat hivatkozol ra?!
2008. 10. 03. 21:12
Nagy a kuss, ezt ugy tekintem, hogy elkodorogtal a faszba, miutan beegtel. :-)
2008. 10. 03. 21:25
Vagy éppen megkérdezi SF -et, hogy most mi legyen.
Mi meg nézzünk át Kohnzihoz.
2008. 10. 03. 21:33
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=1406
Inkabb elvezzuk, ahogy atomjaira hullik a szelsojobb. Imadom na.
2008. 10. 03. 21:36
"a Kuruc az Indextől átvett hírből kihúzta az utolsó, Tomcatet megemlítő bekezdést."
-
"Tomcat hétfői rendőrségi elhurcolásáról nem ejtettek szót."
-
"Érdemes megfigyelni, hogy meghamisítva a történéseket és a cikket, kihagyták a Tomcatről szóló mondatokat!"
-
Bastya elvtars mar SZART er?????????????????????? Hat vele mar senki sem foglalkozik????????? :-PPPP
2008. 10. 03. 21:40
En mar csak egy kavet kerek.
2008. 10. 03. 21:41
Te, én már 2006 -ban megmondtam, hogy ez lesz. Egy csomóan befásultak, hogy nem lesz forradalom, meg hogy mindig szétrúgják a seggüket, a nép nem áll melléjük, a forgalomlassító demókon köpködik őket meg hashajtós pogácsát etetnek velük, valamint nem tudnak megegyezni abban, hogy a hatalomátvétel után mi legyen: keresztény Magyarország vagy az Arvisura mentén legyünk újra pogányok.
Sosem volt egységes a széljobb, mindig is érdekek harcoltak érdekekkel.
2008. 10. 03. 21:43
fixpont: "Kozt Elnok kormany alakitasi megbizasat minden part visszadobja"
Ilyen nem lesz.
HA ORBÁN VIKTOR AZT MONDJA, HOGY A JOBBIK HELYETT MARADJON INKÁBB GYURCSÁNY, PEDIG MONDHATNA JOBBIKOT IS, AKKOR FEL KELL GYÚJTANI A FIDESZ SZÉKHÁZÁT A PICSÁBA, ÉS EZT NAGYON KOMOLYAN MONDOM.
Ilyen eshetőség ugyanis nem lesz. Ilyesmi kizárt.
G.Banshee: 2006. október 23-ára gondolok, ZSIDÓ!
2008. 10. 03. 21:44
"HA ORBÁN VIKTOR AZT MONDJA, HOGY A JOBBIK HELYETT MARADJON INKÁBB GYURCSÁNY"
????? Te mirol beszelsz?????
2008. 10. 03. 21:47
Ha Jobbikkal többség van, akkor többség van.
Ha nincs többség, háború van.
Ilyen egyszerű.
Ha a választópolgárok többsége egy JOBBOLDALI koalícióra szavaz, akkor jobboldali koalíciónak KELL lennie. Pont.
2008. 10. 03. 21:48
Megegyszer megkerdezem: TE MIROL BESZELSZ??? :-)
2008. 10. 03. 21:51
TE miről? :))
2008. 10. 03. 21:51
Ilyen esetben egyszeruen uj valasztast kell kiirni es meg tobb felhatalmazast kerni, mindig van 3 millio ember aki el sem megy, ra kell birni oket, hogy huzzanal el, mert nagy a baj, es X-eljenek be egy demokratikus partot es szoritsk ki a szelsosegeseket. Ennyi, megismetlik a valasztast es mentek a levesbe.
2008. 10. 03. 21:54
Mi pedig vegynuk F35-osoket es bombazzuk le szlovakiat mert a Ficobol mar gecire elegem van, hogy minden heten beszol.
:->>>
2008. 10. 03. 21:55
"HA ORBÁN VIKTOR AZT MONDJA, HOGY A JOBBIK HELYETT MARADJON INKÁBB GYURCSÁNY, PEDIG MONDHATNA JOBBIKOT IS, AKKOR FEL KELL GYÚJTANI A FIDESZ SZÉKHÁZÁT A PICSÁBA, ÉS EZT NAGYON KOMOLYAN MONDOM.
Ilyen eshetőség ugyanis nem lesz. Ilyesmi kizárt."
Európai Néppárt...
Amúgy mi volt 2006. 10. 23 -án, ZSIDÓ?
2008. 10. 03. 21:58
Nincs Néppárt.
Nincs semmi.
Ha Jobbik van, Jobbik van.
Másban ne is reménykedjetek. :-)))
2008. 10. 03. 21:59
Erveid lenyugozoek.
2008. 10. 03. 22:00
Nem reménykedünk, csak épp Orbán Európában is meghatározó politikus szeretne lenni, a Jobbikkal meg nem tud.
2008. 10. 03. 22:07
Azt nem ertem amugy, hogy Endi tenyleg ennyire buta, es nem lat a szemetol, es az alomvilagat valosagnak latja, vagy ezt csak masok bosszantasa eszelte ki?
2008. 10. 03. 22:13
"csak épp Orbán Európában is meghatározó politikus szeretne lenni"
Ez azert nem lesz konnyu neki, mivel Sarkozy es Merlek mar leirta, a szomszedokkal rosszaban van, jobban utaljak ot, mint Fletot, az oroszokkal annyira osszerugta a port mar regen is, hogy nem veszik szamitasba, kinaval a kapcsolata zero.....hat nem tudom, talan Berlusconi az egyetlen aki szoba all meg vele, ha ugy kivanja az erdeke, de ki tudja meddig. Nagyon kell tepernie, ha ujra szalonkepes akar lenni az eu vezetok soraban. Az EU Neppart alelnokseg olyan sokat nem szamit, mivel a Neppartnak vagy 10 alelnoke van vagy meg annal is tobb az barki lehet.
2008. 10. 03. 22:13
23-án lesz valami jó fosztogatás???kék egy laptop)))))))))))))))))
2008. 10. 03. 22:15
Elmesz dolgozni es veszel, ehhez az opciohoz mit szolsz?
2008. 10. 03. 22:27
A Jobbikkal az oldalán meg hiába fog teperni, így még van esélye visszaküzdenie magát.
2008. 10. 03. 22:34
fix, te mocsok, tavaly okt 23-án egy mc donaldsot akartam kifosztani,(már lehet írtam)de mivel senki nem követett, letettem róla.......
2008. 10. 03. 22:42
broncica akarsz rola beszelni?
2008. 10. 03. 22:45
sok beszélnivaló nincs rajta, üvöltöttem, hogy mocskos mcdonalds, meg hogy támadjuk meg, de nem jött a tömegből senki, igy én is mentem tovább.....))))))))))))nem voltak igazi forradalmárok, na))))))))))
2008. 10. 03. 22:48
:-)))
2008. 10. 03. 22:48
"HA ORBÁN VIKTOR AZT MONDJA, HOGY A JOBBIK HELYETT MARADJON INKÁBB GYURCSÁNY, PEDIG MONDHATNA JOBBIKOT IS, AKKOR FEL KELL GYÚJTANI A FIDESZ SZÉKHÁZÁT A PICSÁBA, ÉS EZT NAGYON KOMOLYAN MONDOM."
Biztatod-e nyíltan fajtársaidat, hogy gyújtogassanak, ha a Jobbik helyett Gyurcsány marad?
2008. 10. 03. 22:49
"üvöltöttem, hogy mocskos mcdonalds, meg hogy támadjuk meg, de nem jött a tömegből senki, igy én is mentem tovább....."
Endi is a McDonaldsban zabál, pedig zsidónak tartja.
2008. 10. 03. 22:56
"Endi is a McDonaldsban zabál, pedig zsidónak tartja."
Azert remelem nem gondolod,hogy ez Endi legnagyobb hitelessegi problemaja?! :-))))) Az elso 100ban nincs benne :-)
2008. 10. 03. 22:56
én is ettem már mcdonaldsban)))))))))))))))inkább mint valami nyomorék kínainál.....
2008. 10. 03. 22:58
Azt hiszem ha az ehhalalom mulna rajta azt a hanyadek kajat akkor sem ennem meg...
2008. 10. 03. 23:02
Regen meg a 90es evek kozepen volt egy olyan lanc Mo-n, hogy Wendy's, es ott lehetett kapni olyan szendvicset, hogy tripla hussal volt, nemtom mar mi volt a neve pontosan, azt szerettem, aztan az a lanc kivonult Mo-rol, a tobbiben meg hanyadek a kaja. Az oktogonnal volt uzlete. :-(((
2008. 10. 03. 23:12
van most is valami szendvicses lánc, egész jó, csak nem jut eszembe a neve...
2008. 10. 04. 0:47
Mai napig anyam csinalja a legjobb szendvicseket, csak miota elkoltoztem alig tudok enni. :-((((
Elmondom mi a legjobb, veszel szezammagos zsomlet, felbevagod, mindket reszed megkened finoman szlovak juhturoval (bryndza), aztan teszel bele 2 szelet paprikas pulykamell donkat (delko markajut, az igazi sonka nem ilyen szar daralek), aztan egy vekony szelet goudat es egy vekony szelet fokhagymas karavan sajtot is beleszelsz, szinten par vekony szelet kaliforniai paprikat, paradicsomot, lilahagymat (en az uborkat nem csipem) teszel meg bele. Ennyi. Mas nem kell bele (majonez meg hasonloktol az isten mentsen meg, az csak elront mindent), racsapod a tetejet es majszolod, arra kell figyelni, hogy elore keszitsd el az osszeset, ne kelljen mindig ujra nekiallni. Ennel jobb hazi szenya nincs. :->
2008. 10. 04. 1:04
donkat = sonkat
2008. 10. 04. 3:33
Azt is hidd el, hogy az ördög öreganyjával is koalíciót kötne BÁRMELYIK prt, ha azzal 4 évig hatalomra kerülhetne.
Jogilag pedig TÁMADHATATLAN lenne a fidesz-jobbik koala. Mind a kettő törvényesen bejegyzett magyar párt ugyanis.
Ez itt Mo., a zsidók óbégatnak most is mert az osztrákoknál kikerültek a hatalomból.
De milyen jogon akar a hazátlan diaszpóra zsidóság URALKODNI az európai országok parlamentjén IS?
2008. 10. 04. 3:35
Bizony, bizony, a zsidólobbi semmibe veszi a választásokon kifejtett népakaratot!!!!!!!!!!!
Mekkora lejárató kampányt indítottak Haider idején is, emlékezzünk.
Volt az ott élő zsidók ellen pogrom akkor? NEM
Hát akkor meg.
De ezek már azt is holokausztnak hazudják, ha nem uralkodhatnak totálisan minden felett az adott országban
2008. 10. 04. 3:41
Bizony, az is igaz, hogy egy tömeggyűlés akkor ér valamit, ha erőt mutat, de ehhez soooook résztvevő kell.
A tömeggyűlés az tömeggyűlés, a forradalom pedig forradalom, a rendőrök elől szaladgálás az pedig rendőrök elől szaladgálás.
Régen, kádár alatt, a gyülekezésnek volt egy olyan jelentősége, hogy az egybegyűltek kommunikáltak és ez által kooperálhattak. Most már ez ellen nem tudnak fellépni, mert kommunikálni más módon is lehet, nem kell fizikailag egybe gyűlni..
Ja, ésa még vmi. Mint a Csurka csinálta 1994-2002, na úgy kell tömeggyűlést tartani. Nagyon sokan elmentek, és nem volt balhé utána.
2008. 10. 04. 3:49
Európa így meg Európa úgy. A jelenlegi Európát a szabadkőművesség irányítja. Ha meg akarod érteni, mit jelent ez, nézz utána a jakobinusoknak. Akiket a bolsevisták eszmei elődjüknek tekintettek amúgy.
Éppen hogy nem szabad nekik lefeküdni, hanem inkább keresni kell a kapcsolatot más európai országok nemzeti, nacionalista erőivel. És összefogni velük. Még akár a románokkal is!
http://barikad.hu/node/18115
9. rész: Barikád kell a neoliberális massza elé
A nemzeti oldalon túl vagyunk már számtalan csalódáson. Láttuk, hogy paktál le Antall az SZDSZ-szel, hogy tűnik fel, majd el Giczy a KDNP éléről, hogy nullázzák le a kisgazdákat, hogy züllik a MIÉP a „magyar igazság és élettársává”, hogy válik a Fidesz a mesebeli kisgömböccé, aki mindent bekebelez, ami az útjába kerül. Szinte már úgy érezzük, hogy Magyarországon egy magunkfajta politikai párt törvényszerűen kódolva van a bukásra. Eluralkodott sokunkon a politikai depresszió. A depressziósra pedig jellemző, hogy annyira belegabalyodik saját problémáiba, hogy a külvilágból már csak a sötétebb tónusokat látja meg, teljesen elveszíti hitét, erejét és akaratát bármiféle pozitív változás irányába. Tapasztalom ezt az életérzést a köreinkben is, amelyet – bár teljes mértékben megértek – nagyon veszélyesnek tartok.
Nem szabad engednünk a csüggedésnek és a pártokkal kapcsolatos negatív fatalizmusnak! Akik úgy vélik, hogy a pártok, úgy ahogy vannak, elvtelen közösségek, szívesen hivatkoznak olyan szerencsés és sikeres nemzetekre, mint az írek, a finnek, a dánok vagy akár a lengyelek. Itt viszont ellentmondásba keverednek, hiszen a fenti nemzetek esetében is, mint ahogy jelenleg mindenhol a világban, politikai pártok döntenek a legfontosabb kérdésekről, szabnak jó vagy éppen rossz irányt egy nemzetközösségnek. Ki kell hát kászálódni a depresszióból, és el kell hinni, hogy nem a párttal mint intézménnyel van baj önmagában, hanem azzal, hogy ha azt öncélú emberek töltik fel. Mindig az öncélú emberek tesznek egy szervezetet alkalmatlanná a feladatára, legyen az párt, civil egyesület vagy bármilyen más közösség.
Van még egy másik, gyakran előkerülő szkepszis. Mi értelme beülni a hatalmas Európai Parlamentbe? Mit tud ott tenni néhány tisztességes ember a szellemileg eltokásodott uniós bürokraták több százas tengerében? A kérdés felvetése ráadásul nem csak a számbeli fölény megdöbbentő ereje miatt, hanem az EP-nek az Unió intézményrendszerén belül betöltött eléggé gyenge szerepe miatt is jogos. Az Európai Parlamentet ugyan parlamentnek hívják, de a törvényhozásban szinte csak statiszta szereppel bír a Bizottsággal szemben, amely viszont nem választott képviselőkből áll, és amelynek a hatalmi jogosítványai egészségtelenül szélesek. Mégis miért van akkor értelme kiküldeni képviselőket a Jobbiknak az Európai Parlamentbe?
Szerintem a kérdés sokak számára értelmetlenné válik, ha úgy tesszük fel, miért van értelme Morvai Krisztinát bejuttatni az EP-be? Aki nyomon követte a Jobbik listavezetőjének közéleti szerepléseit, vitakultúráját, és megismerte érveit, szinte látja lelki szemei előtt, amint Morvai Krisztina igazsága tudatában, mosolyogva magyarázza el, merre lakik a magyarok Istene. Eközben pedig a szokatlan helyzettől a képviselő urak napi huszonnégy órában „viselt” bárgyú mosolya az arcukra fagy. Már ennek a pillanatnak a megélése is elegendő indok volna ahhoz, hogy képviselőt küldjünk Brüsszelbe. De ennél jóval többet is elérhetünk.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy maholnap a magunk szájíze szerint átalakítható az Unió, de ha már így van, legalább ne hagyjuk, hogy akadály nélkül gázoljanak át rajtunk. Vannak ugyanis szövetségeseink, olyan közösségek, pártok, akik hozzánk hasonlóan a nemzetek Európája koncepcióban gondolkodnak a föderálisan ránk oktrojált Európai Egyesült Államok terv helyett. Megtalálva és együttműködve velük komoly barikádot emelhetünk a nyilvánvalóan az USA által támogatott neoliberális massza elé.
Egy másik fontos szempont, hogy az EP nyilvánossága előtt végre felvethetőek lesznek nemzetünk legsúlyosabb problémái, mint a termőföldünk külföldi felvásárlása, a magyar-cigány együttélés megoldatlansága, a hazai politikai garnitúra gigantikus korrupciója, a multinacionális cégek gyarmatosító tevékenysége és a magyar társadalom védtelensége, a Benesi dekrétumok vagy akár a trianoni diktátum máig élő igazságtalanságai és még sok, más nemzetközi viszonylatokban is értelmezhető kérdés.
Ne felejtsük el azt sem, hogy egy sikeres EP-választás végre önbizalmat adhat nekünk, a nemzeti oldalnak. Végre bebizonyíthatjuk, hogy létezünk, hogy sokan vagyunk, hogy nem lehet bennünket sem elhallgatással, sem hazudozással, sem külső támadásokkal, sem belső bomlasztással elpusztítani. Egyszer és mindenkorra megértethetjük mindenkivel, hogy igényt formálunk saját sorsunk irányítására, hogy van elképzelésünk Magyarország jövőjét illetően, hogy ez a föld a mi hazánk, amit apáinktól örököltünk, és amit a saját a fiainknak akarunk és fogunk továbbadni. Hogy Magyarország a magyaroké.
Hogy ebben az agyonrabolt és szétlopott országban mik azok az erőforrások, amelyekre egy szebb jövő építhető? Na, erről majd a jövő héten.
(a szerző a Jobbik és a Magyar Gárda Egyesület elnöke)
2008. 10. 04. 3:53
A szalonképesség a te zsidó értelmezésedben azt jelenti, hogy a zsidó érdekek feltétlen kiszolgálója kell, hogy legyen?
Sárközy, akinek nagyapja sátoros cigány volt, nagyanyja pedig zsidó? Az tetszik neked, gondolom. DE szívnál te is, ha nekünk ilyen elnökünk lenne : a "3 strikes and you're out" bevezetése után nyamvadt mp3-akért mehetnél a cigánycellába XD
Arra szavaznak majd sokan, aki úgymond MER az asztalra csapni, és nemet mondani a minket lennt tartó EU-s lobbierőknek. A nép nem azonos veled, fixpont...
2008. 10. 04. 3:56
Csurkánál is van lejjebb: http://www.youtube.com/watch?v=L0Rl1Rtd4WI
2008. 10. 04. 3:58
"teljesen megerdemelten"
Fixpont, te a bolsevikok rögtönítélő NÉPbíróságát véded?
A palástos hóhér - 1946. február 1.
“Tildy Zoltánt megválasztják a Magyar Köztársaság elnökévé
1945 nyarán az SZDP vetette fel elsőként a köztársasági államforma megteremtésének időszerűségét. Elvileg a javaslatot az MKP is magáévá tette. 1945 végén - 1946 elején a köztársaság gondolata kedvező visszhangra talált az ellenzéki PDP és MRP soriban. Az NPP is hivatalos támogató nyilatkozatot adott ki. Hosszas aggályoskodások és párton belüli viták után az FKgP is elfogadta a köztársaság eszméjét.
1945 decemberében Mindszenty József hercegprímás és a Katolikus Püspöki Kar az államforma feletti döntés elhalasztása mellett foglalt állást. E próbálkozások azonban hiábavalónak bizonyultak. A nemzetgyűlés 1946. január 31-én fogadta el a köztársaság megteremtéséről szóló törvényjavaslatot (1946:I. tc.). Február 1-jén Tildy Zoltánt közfelkiáltással megválasztották a Magyar Köztársaság elnökévé.” /origo/
* E történelmi esemény tálalása féligazság, mert a lényeg, most is kimarad, — amint az általában a politikailag helyes tollforgatóktól elvárható! Az említett kommunista szellemiségű Nemzetgyűlést a szovjet horda tankjainak árnyékában állították fel 1944. december 21-én, Debrecenben. Már ott volt a bérencek között Rákosi Mátyás, Nagy Imre, Monsignor Varga Béla és még sok más hazaáruló. Ez utóbbi karjait emeltetildyzoltan.jpg az égnek, hogy imádsággal áldást adjon erre az idegenek által nyakunkra rakott, törvénytelen gyülekezetre! A két gyászkeresztény, a református lelkész Tildy Zoltán és a katolikus plébános Monsignor Varga Béla intézték, hogy a magyarok legjobbjait, “háborús bűnösökként” vigyék bitófa alá! Ennek a két kereszténynek a főszerepe igen fontos volt mert, ami a gyilkosságokat illette, Rákosiék moshatták a kezeiket, hiszen nem ők végezték el a piszkos munkát. Tildy, a palástos hóhér aranytollal írta alá a magyar sorozatos kivégzéseit. /Tóth Judit/
2008. 10. 04. 4:00
A népbíróság faji összetételéről : http://www.hazankert.com/03jul9.html
Jaja, általában is "érdekes" kommenteket írnak az angol nyelvű, magyar téműjú videók alá. Olyanok is írnak oda, akik azt sem tudják, hol van Magyarország.
2008. 10. 04. 4:29
Na, elolvastam a mai Barikádot. Írnak benn Orbánról is.
http://barikad.hu/node/18537
2008. 10. 04. 4:34
Vitya egy űbercionista, filoszemita gazdasági bűnöző. Végre a helyére került.
2008. 10. 04. 4:34
Illetve nem a helyére, csak a társaságába.
2008. 10. 04. 9:38
Szerintem szép, hogy minden nagy párt a mozgalom mögé állt. Végre valami, amiben nem marják egymást.
2008. 10. 04. 14:49
Na, viszont HA minden úgy igaz, amit Tomcat ír, akkor ez most
KIVÉTELESEN
tényleg egy ócska provokáció.
http://bombagyar.hu/index.php?post=1410
Tehát kivételesen igaza van.
2008. 10. 04. 15:08
#105
ez akkor is szemétség ha a tüntetők érzékenysége miatt akarták elbontani és akkor is ha provokálni akartak.
2008. 10. 05. 2:15
"Szerintem szép, hogy minden nagy párt a mozgalom mögé állt. Végre valami, amiben nem marják egymást."
Én ezt inkább úgy értelmezem, hogy össze nő ami összetartozik?
Honnan indult el a fidesz? Liberális Internacionálé
Ki képezte ki az ős- fideszes kádereket? Soros egyetem
Ne feledd, az szdsz-szel 1998-ig felhőtlen volt a viszonyuk.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.