A provokátorokról
Az áldást sodika küldte 2008. október 4., szombat - 20:01-korCímkék: korosi imre molnar f arpad provokator tomcat
113 komment
Divat lett manapság a provokátorozás és az ügynöközés. Kiváló példa erre az a Molnár F. Árpád, aki még Vona Gábort is az NBH emberének tartja, valamint kiváló példa a Bombagyáros csapat, akik a különféle balról küldött „provokátorok” keresgélésében futnak versenyt Molnár úrral. Teszik ezt annak ellenére, hogy korábban látszólag igen erős ellenérzéseikről számoltak be azzal a Kőrősi Imrével kapcsolatban, akikhez - egyes sajtóértesülések szerint - ez a szintén ügynököző és Kuruc-ellenes Molnár F. Árpád is tartozik. Ma már talán más idők járnak, így 2008-ban már Tomcatéknek sem derogál az állítólagosan Kőrősi által irányított körrel megegyező, nemzetimédia-ellenes, ügynöközős véleményhez közeledni.
Ami persze még egyáltalán nem baj, csak ugye azok, akik egynémely megnyilatkozása alapján eddig kételyeket fogalmaztak meg Molnár F. Árpád jobboldalisága, és nemzeti meggyőződése tekintetében (mondjuk miután fasiszta szervezetként utalt a Magyar Gárdára), ezentúl könnyen eshetnek abba a hibába, hogy ezeket a kételyeket immár Tomcatre is kivetítik. Logika kétség kívül lenne benne, de ez önmagában még nem jelent semmit, elvégre egy felületesebb szemlélő logikája nincs mindig tökéletes összhangban a valósággal. Az pedig, hogy esetünkben ez a fajta kognitív hiba pontosan milyen erősen torzítja a reális értékelést, minden olvasónak magának kell eldöntenie.
Ahhoz a kérdéshez pedig, hogy miért óriási baromság minden sarkon ügynököket, és NBH-s provokátorokat keresni, elegendő visszautalnunk arra, amit ezzel a kérdéssel kapcsolatban Budaházy és Toroczkai is didaktikus részletességgel magyaráz el évek óta mindenkinek, aki nem képes felülemelkedni a demagóg összeesküvés-vallások szánalmas szintjén. Pedig egyszerű az ügynökelméletek cáfolata, csupán képesnek kell lennünk arra, hogy felismerjük bizonyos események korrelációját, avagy függetlenségét.
- Ha igaz lenne, hogy a hathatósabb nemzeti önvédelem érdemben befolyásolja az ellenségeink népszerűségét a plebsz körében, akkor ennek meg kellett volna látszódnia 2006 őszén, és 2007 folyamán az egyes pörgősebb utcai események után, azonban a valóság ezzel szemben az, hogy a szocik népszerűsége ekkor is stabil mélyrepülésben volt kivétel nélkül az összes közvélemény-kutatónál.
Ez egész egyszerűen annyira pofonegyszerű, világos, és tényszerű állítás, hogy a magam részéről kizárólag súlyos értelmi gyengeséggel tudom magyarázni, valahányszor csak valaki kétségbe próbálja vonni ennek a valóságtartalmát.
A magyarellenes végbéllényeknek egész egyszerűen nem szolgálhatja az érdekeit az, hogy ne tudjanak nyugodtan kilépni az utcára, hanem ehelyett folyton attól kelljen rettegniük, vajon mikor csap le rájuk a magyar hazaszeretet önvédő ökle.
De tegyük fel egy pillanatra, hogy mégis vannak hétfejű sárkányok, boszorkányok, és tüntetésekre beépült, sötétben bujkáló gonosz balos provokátorok. Tegyük fel, hogy valóban vannak olyan nemzetbiztonsági megbízottak, akiknek egyetlen feladatuk az, hogy beépüljenek a nemzeti szervezetekbe, és belülről zihálják szét a civil ellenállást. Ebben az esetben az egyetlen kérdés, amit fel kell tennünk magunknak az, hogy ha túlérzékeny, védelminek hazudott megfontolásokból hagyjuk a cselekedeteinket az ellenség elvárásainak megfelelően determinálódni, akkor az nem azt jelenti-e, hogy máris le lettünk győzve?
Mielőtt valaki azt válaszolná erre, hogy éppen a határozott kiállással ugrálunk ellenségeink kénye kedve szerint, az gondolkodjon el rajta, hogy vajon milyen céljuk lehet nekik az állítólagos beépüléssel? Egyeseknek persze erre is megvannak az ostoba, óvódás sablonválaszaik, éppen ezért most végig venném ezeket, egyesével cáfolva meg őket.
- Gyurcsány azért akarja a balhét, hogy fasisztázhasson.
Fasisztázik ő enélkül is. Lásd a Szetey-montázs ügyemet.
- Na jó, de most hinni is fognak neki, és ezért népszerű lesz, mert történelmi tény, hogy vélt vagy valós vészhelyzetben az emberek mindig az aktuális hatalomhoz közelednek, ugyanis védelmet várnak.
- Azt akkor sem tagadhatod le, hogy a hasonló események kiváló alkalmat teremtenek a hatalomnak arra, hogy folyamatosan csorbítsa az alapvető szabadságjogokat a törvények újabb és újabb szigorításával.
Hiába szeretnék ők ezt olyan nagyon, az alkotmányossági korlátok igen szűken szabják meg a mozgásterüket. Idegesek is miatta, mint azt a gyűlölettörvény címke alatti bejegyzéseimben is láthatod.
- De úgy sose fog a nemzeti oldal megerősödni, ha folyton utcán tomboló, kukaborogató idiótákkal képes rémisztgetni a lakájmédia.
Fájdalom, de azon réteg hatékony meggyőzésének feladatához, akiket meg lehet félemlíteni néhány rendőrökkel harcoló fenegyerek képével, eleve túlságosan szűkösek az erőforrásaink, így a hasonló, panelből ertéelklubbozó prolik gondolkodásán amúgy sincs túl sok értelme rágódnunk. (Egy kis kitérővel itt jegyzem meg, hogy a meggondolatlanul cselekvő utcai harcosok magatartását egyébként maga Budaházy György is kifogásolta, miután egy felborított kuka nem képes érdemben akadályozni a rendőrök mozgását - szemben például - ezt már én teszem hozzá - a Molotov-koktéllal.)
Az alapvető logika szabályai szerint ebből a tényszerűségből egyenesen következik, hogy mindazokat, akiket legalább halovány esélyünk van elérni a közeljövőben, amúgy sem győzhet meg egyetlen hazug, balliberális ferdítés sem. Sőt, ezen honfitársaink körében talán még növelheti is az ázsiónkat (és így egy későbbi választáson, vagy forradalom alkalmával az ügyünknek való megnyerésük esélyét), ha a következmények nélküli ország rögvalóságába belefásult szemükkel azt az örvendetes tényt látják, hogy néhol még pislákol a nemzeti kiállás hősi lángja, mely MAGA TEREMTI MEG A VÁRVA VÁRT KÖVETKEZMÉNYT A MAGYARSÁG ELLENSÉGEI SZÁMÁRA, elvégre egy valódi hazafi csak és kizárólag boldog lehet annak láttán, hogy még nem váltunk teljesen birkává.
Láthatjuk tehát, hogy nincs túl sok alapja a provokátoroktól való elmebeteg, az ötvenes évek legelborultabb bolsevik paranoiáját idéző ideges rettegésnek.
És nem csupán azért, mert felesleges ellenségeskedést szít (elvégre a nemzeti egység üres szajkózása anélkül, hogy mögötte bármilyen normális tartalom állna, általában csupán azoknak a nemzetellenes elemeknek a szokása, akik ezzel mindössze a saját inkompetenciájukat, neadjisten rosszindulatukat igyekeznek palástolni), hanem azért is, mert elfogadhatatlanul sok energiát emészt fel mindez.
Ezt az energiát pedig sokkal inkább a deklarált ellenségeink közömbösítésére kellene fordítanunk.
By SoDI
Ui.: Ami pedig az állítólagos ügynököket illeti... Róluk majd legközelebb ejtünk szót. :)
Kapcsolódó:





Eddig 113 komment érkezett (
)
2008. 10. 04. 20:10
"elvégre egy felületesebb szemlélő logikája nincs mindig tökéletes összhangban a valósággal."
Neked az egész gondolatvilágod nincs összhangban a valósággal, mégis nyomod a rizsát.
2008. 10. 04. 20:12
SF is megmondta., Személyeskedsz, mert zsidó vagy.
2008. 10. 04. 20:16
Köszönöm, hogy oda tetted ezt az SF-es részt, mert így még annyi értelme, súlya sincs a leírt dolognak, mintha csak te mondtad volna.
Egyébként meg személyeskedik a fene. Ez nem KEF-nak szól, vagy Sodikának. Hanem annak, aki ezt a fentit (meg ált.) a blogot leírta. Ez te vagy. Na bummm.
Megjegyzem az, hogy minden, de tényleg MINDEN vita, érv, cáfolat, vagy legalább picsábaküldés helyett lezsidózól, az nem személyeskedés???
Ja, és persze: Nem, még mindig nem. Ismételgesd azért.
2008. 10. 04. 20:20
Nem személyeskedés, ugyanis te zsidó vagy.
2008. 10. 04. 20:23
Endi, azt elfelejtetted odaírni, hogy pont. Így nem ütős az érv.
2008. 10. 04. 20:25
Mondom, ismételgesd nyugodtan.
Sőt, nézzük csak. Vegyük ezt a logikát. Nem személyeskedés, mert te igaznak gondolod. Hát kérem, akkor az első megszólalás sem személyeskedés veled szemben, hiszen én igaznak gondolom. Világos.
Kár, hogy itt nincs ilyen aláírás doboz. Beírhatnám állandóra, hogy "Nem Sodi, még mindig nem."
Mondjuk nekem nem az teszi ki a napjaimat, hogy "na ma sem vagyok zsidó, hejjdejó," mert nekem van normális életem, és emberi kapcsolataim. Ezekről te nem számolhatsz be, ezért te így kelsz-fekszel. Tudod mit, most személyeskedtem. Ja nem, mégsem, hiszen igaz.
2008. 10. 04. 20:28
Mindegy, zsidó vagy és punktum :)
2008. 10. 04. 20:29
Különben tök jó, hogy megint nem a bejegyzés szövegéről beszélünk, mert ócska, személyeskedő zsidókkal kell helyette hadakozni.
2008. 10. 04. 20:30
Inkább nem is kommentálnám.
2008. 10. 04. 20:31
Ne hadakozz, töröld a blogod és beszélgess erről SF -el.
2008. 10. 04. 20:32
#8 Sodika. HAZUDSZ. Én arról kezdtem el beszélni. Konkrétan a szöveg végigolvasása után jutottam arra a megjegyzésre, hogy lám, még mindig fogalmad nincs a világról. Ezek után te zsidózásba fulladtál. További sok sikert kívánok.
2008. 10. 04. 20:34
Nem bazmeg, cenzúra lesz, mint azt sokan javasolták már nekem.
2008. 10. 04. 20:39
És a szólásszabadság?
A cenzúrádat meg baszhatod, ctrl-c/ctrl-v...
2008. 10. 04. 20:40
nem cenzúra kell hanem moderáció, amúgyis gyakori az értelmetlen beírás névtelen emberektől.
2008. 10. 04. 20:41
Zoley: Hát, eddig nem volt, de most már lassan tényleg szükség lesz rá.
2008. 10. 04. 20:45
A fröcsögő kommentárok törtlését én is támogatom.
Pirospont, vagy Pengető tiltása megoldható esetleg valahogy?
2008. 10. 04. 20:57
Egyre erősebben elgondolkodom rajta.
2008. 10. 04. 21:17
Nem, nem lehet kitiltani senkit.
2008. 10. 04. 21:24
Technikailag nem, de a moderátor én vagyok.
2008. 10. 04. 21:27
Te, ha valaki vágólapra teszi a kommentjét, azt te törölheted szarásig, annyiszor másolja be, ahányszor csak akarja.
2008. 10. 04. 21:40
"Pedig egyszerű az ügynökelméletek cáfolata, csupán képesnek kell lennünk arra, hogy felismerjük bizonyos események korrelációját, avagy függetlenségét."
Én azért felhoznék itt még pár "elméletet" amit ugyanígy lehetne cáfolni, lásd xy népcsoport világuralmi törekvései stb.
Az a baj, hogy sokan nem tudják elviselni, hogy nem minden ember gondolkodik egyformán és igen, a radikális jobboldal sem egységes. Szerintem ez egyszerű hatalmi harc, vannak csoportok, akik nem tudják elviselni, hogy mások irányítanak és szeretnének ők a szélsőjobb alfája és omegája lenni. Magyar Gárda népszerű lett, hogy-hogy nem, lemondatták a kapitányt. Szerveztek egy tüntetést, ami picit agresszívvá vált, Bombagyáros csoport szépen kihátrált a Budaházy, Toroczkai & Pals szervezetből. Ilyenkor ugye jönnek az ütőkártyák: "azok ügynökök/provokátorok/ráknépség".
Sajnos a radikális jobboldal vezetése is olyan, mint hazánk politikai vezetése, nem az a lényeg, hogy megegyezzenek közös célokban, hanem, hogy ők legyenek a szemétdombon a kiskakasok.
2008. 10. 04. 21:47
Sodi, egyszer már próbáltál moderálni, emlékszel? Én még mindig röhögök rajta...
2008. 10. 04. 21:48
"Nem bazmeg, cenzúra lesz, mint azt sokan javasolták már nekem."
"nem cenzúra kell hanem moderáció, amúgyis gyakori az értelmetlen beírás névtelen emberektől."
"Zoley: Hát, eddig nem volt, de most már lassan tényleg szükség lesz rá."
"A fröcsögő kommentárok törtlését én is támogatom.
Pirospont, vagy Pengető tiltása megoldható esetleg valahogy?"
"Egyre erősebben elgondolkodom rajta."
Hát igen, amikor már nincsenek érveid, akkor marad az erő :) Azt hiszed akkor, ha nem írjuk meg ide a véleményünket rögtön igazad lesz? Szerinted mennyi idő lenne nyitni egy blogot, amelyik letükrözi a cikkeidet és utána oda lehetne írni kommenteket?
A személyeskedő kommenteket meg nem tudod kezelni. Én általában probálok rá egy valamennyire intelligens választ adni, vagy ignorálom.
Költői kérdés, ezután SF is moderálva lesz? Neki ugyanis szokása, hogy érvekre úgy reagál, hogy lezsidózza a vitapartnerét, ami nálam azért már kimeríti a fröcsögés és személyeskedés definícióját.
2008. 10. 04. 21:48
"Különben tök jó, hogy megint nem a bejegyzés szövegéről beszélünk, mert ócska, személyeskedő zsidókkal kell helyette hadakozni."
Még mindig nem veszed észre, hogy legyőztünk? Blog helyett hadakozás. Bizony, nekem ez a célom.
2008. 10. 04. 21:49
G.Banshee: Ha óvódás módon visszamásolsz minden szart, zsidó vagy :))
2008. 10. 04. 21:50
"Ha óvódás módon visszamásolsz minden szart, zsidó vagy"
Muhaha
2008. 10. 04. 21:51
k0zi: ----"A személyeskedő kommenteket meg nem tudod kezelni."
Mert azokat nem is lehet.
---"Én általában probálok rá egy valamennyire intelligens választ adni"
Lehet is, amíg 10% alatt vannak ugye...
Felette nem, mert ami felette van, az szemét.
2008. 10. 04. 21:51
Btw, magadat is ki fogod moderálni amikor személyeskedsz?
2008. 10. 04. 21:53
"Szerveztek egy tüntetést, ami picit agresszívvá vált, Bombagyáros csoport szépen kihátrált a Budaházy, Toroczkai & Pals szervezetből."
ÉPP ERRE MONDOM, HOGY AKI SZERINT A MAGYAR HAZAFIAK PROVOKÁTOROK, AZ NEM MAGYAR.
2008. 10. 04. 21:55
"ÉPP ERRE MONDOM, HOGY AKI SZERINT A MAGYAR HAZAFIAK PROVOKÁTOROK, AZ NEM MAGYAR."
Én meg pont erről írtam a kommentemet :D Várj idézek belőle, hogy megértsd:
"Az a baj, hogy sokan nem tudják elviselni, hogy nem minden ember gondolkodik egyformán és igen, a radikális jobboldal sem egységes."
2008. 10. 04. 21:59
NEM KELL EGYFORMÁN GONDOLKODNI.
De akinek a nemzeti radikális egységgel és összefogással szembemenő gondolatai támadnak, az inkább maradjon csendben--- úgy jár el helyesen.
Ha viszont provokátorozik akkor EZÉRT (ÉS SZIGORÚAN EZZEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN) minden rosszat megérdemel.
2008. 10. 04. 22:20
Aztán majd ha mindenkiről kiderül, hogy nem magyar, akkor lehet majd örülni, hogy végül ti áltatok fel a szemétdomb tetejére. Kitűzitek a nemzeti lobogótokat, és megnézitek, ahogy az a pár tucat ember megtapsol titeket.
2008. 10. 04. 22:20
Az lenne a kérdésem, hogy ennek az országnak az életében a hazaffyak mennyi vizet zavarnak, illetve a provokátorok mennyi vizet zavarnak?
Mert kevesebben vagytok, mint a roma-zsidó házasságból fogant homoszexuális ateisták.
2008. 10. 04. 22:50
Mondtam már, hogy engem ez a monomániás létszámfetisizmus hidegen hagy.
2008. 10. 04. 23:03
Mint általában a tények.
2008. 10. 04. 23:05
Oké, oké, tudjuk forradalomban nem csak, vagy nem főleg a létszám számít (támogatottsági szinten mondjuk szerintem mindenképp, de mindegy, induljunk ki a te véleményedből).
Szerinted mi hány ezer mérföldre vagyunk most egy forradalomtól?
2008. 10. 04. 23:24
egyre kevesebb.
2008. 10. 04. 23:32
2010ig bohóckodhatsz,forradalmosist játszhatsz,jártathatod a pofádat,de utána úgy el fogsz majd tűnni a barom SF-fel együtt(Tomcat-ékről nem is beszélve) mint annak a rendje! Istenem,de szép is lesz.
2008. 10. 04. 23:46
Nem, mert nekünk a Zsidesz is az ellenségünk.
2008. 10. 04. 23:49
De ő kioszt két pofont, és hazazavar titeket. Állítólag.
2008. 10. 04. 23:52
azért egy kis összefogás nem ártana...a 2. vh végén a horvát usztasák, meg a szerb csetnikek együtt menekültek a vörös hadsereg , meg titó partizánjai elől........itt meg még ez a pár ultrakölök se tud kiegyezni.....
2008. 10. 04. 23:56
alapvetően néhány dologgal kapcsolatban megegyezik a radikális oldallal a véleményem, de az ilyen figurák miatt csak suttyomba egyedül a szobámba merem ezt hangosan kimondani. Olyan magas labdákat dobálsz itt a népeknek, hogy nem csodálkozom , hogy szarrá savaznak. Még talán a Bombagyárosokban lehet az utolsó reménye a hozzánk hasonló gondolkodásuaknak, bár hozzáteszem, ők sem teljes mértékben vállalhatóak.
2008. 10. 04. 23:57
"egyre kevesebb."
No, tegyük fel az általad preferált társaság nyer és kormányt alakíthatnak. Szerinted mennyire reális az amit mondanak? Szóval milyen alternatívát mutatnak, mert az hogy verjük a mellünket, kiáltozunk, hogy Gyurcsány takarodj, azt mondjuk az EU szar, meg vesszen Trianon, abból nem lehet országot építeni. Gyanítom, ha esetleg tényleg összehoznának egy forradalmat, és szépen elintéznének mindenkit aki szerintük rosszat tett az országnak, akkor utána csak állnának és néznének egymásra hogy most hogyan tovább. Pislognának bele a vakvilágba alternatíva nélkül, aztán az első télen gáz nélkül megfagyna az országban maradt emberek nagyrésze. Pont úgy mint a TV ostromnál, ott is bementek, aztán csak néztek egymásra, hogy miért is mentek be oda.
Lehet csak én vagyok túl szkeptikus, de valahogy nem igazán látom azt, hogy valós problémákat megpróbálnának valahogy megoldani, esetleg alternatívát adni a jelenlegi rendszerre.
2008. 10. 05. 1:34
a magyar gárda enyhén röhejes utánzása akar lenni a román vasgárdának...... eleve usztics mátyással índítani egy ilyen mozgalmat....)))))))))))))
2008. 10. 05. 1:36
már akkor inkább vágási feri rugdosta volna böhm bácsit,(a gárda avatáson) vagy valami hasonló....))))))))))
2008. 10. 05. 1:40
amugy tavaly okt 23-án több gárdistát is sikerült megnevetetnem, mikor egy nyilvános wc-ben 100 ft-ért együtt pisiltünk , és én meg beszóltam-ennyiért jobb helyen már le is szopnának))))))))))))))
2008. 10. 05. 2:01
k0zi, te nem szkeptikus vagy, hanem végletesen elfogult, a zsidó szennymédia összes jelentősebnb állásfoglalásával azonosulsz, ez is tipikus népszavás ószoci duma, hogy "az ellenzéknek nincs programja"
2008. 10. 05. 2:02
Istenem, de szép lesz, ha a tömegek rájönnek, hogy a neokon zsidesszel semmivel sem lesznek előbbre.
Na, akkor várható valami komolyabb megmozdulás.
2008. 10. 05. 2:05
A Jobbik programja
http://href.hu/x/742e
2008. 10. 05. 2:07
http://href.hu/x/742f
2008. 10. 05. 2:09
http://href.hu/x/742g
2008. 10. 05. 2:10
A tarka marhák felvonulása. Esővel, hideggel kell dacolniuk a hazafiak helyett, buziknak, cigányoknak és minden rendellenes libertésnek. A Fidesz birkák is összeálltak a marhákkal, Orbán, még Gyurcsány kezét is képes megfogni, ha ezzel keresztbe tehet a konzervatív és keresztényi értékek híveinek. Beint Fidesz és MSZP egyaránt, a nemzeti oldalnak, veszélyesnek és károsnak ítélik meg a nemzetben gondolkodást, a nemzeti egység megteremtéséért küzdő hazafiakat. A magyar (a többségi) társadalom védelmét szorgalmazókat pofon vágni kiváno Orbán és Gyurcsány féltik hatalmukat, érzik már recseg a szék.
2008. 10. 05. 2:11
Nem kívánja egyik parlamenti párt sem a nemzet megerősödését, számukra az nem üzlet, sőt veszélyesnek ítélik meg azt, még a Fideszesek is. Az álltaluk képviselt liberális eszmék, a mögöttük álló gazdasági erők egyre erőteljesebben rettegnek, és egyben támadják, minden csatornán a mára már harmadik legerősebb magyar politikai erővé váló, a nemzetben gondolkodó, felnövő JOBBOLDALT. szeretemmagyarorszagot
Mi is az a Tarka Magyar, civil kezdeményezés? Szeretem Magyarországot liberális klub óriási ötlete. Ez a jó nevű klub nem más, mint legális kapcsolódási pontja FIDESZ, SZDSZ, MSZP-s értelmiségieknek, háttérben mindentmegmondóeldöntőiránytmutatóknak.
Ennyit a „politikamentes” civilkezdeményezésről. A SZERETEM MAGYARORSZÁGOT nevű banda, az állami megrendelések után ácsingózó reklámosok és üzletemberek, kitartott bölcsészek és öregedő művészek, valamint egyéb paraziták önfényező gittegylete.
tarkamarha500x300 tarkamagyar500x300
KÉP: Buzi-narkósok és öreg kommunisták, szép látvány együtt!
Ez a magyar tragikomédia. A fő gyűlöletkeltők, kirekesztők, fajvédők, az összbűncselekmények elkövetésében kilencven százalékban érintettek tüntetnek a kirekesztés, az erőszak és a nemlétező rasszizmus ellen. Teszik ezt úgy, hogy vidékről Budapestre hozott rendőrökkel megerősített szuperalakulatok vigyázzák a békemenetnek álcázott gyűlölet- és erődemonstrációjukat.
Az Árpádsávos zászlós csoportot nem engedték be a tarka marha felvonulásra. Kérdem én akkor hol kezdődik a rasszizmus a kirekesztés...
2008. 10. 05. 2:39
he-he, sf, tudod mit kiabáltunk a magyar szigeten, a romantikus erőszak koncerten?????mocskos fidesz!!!!!)))))))))meg hogy sieg heil, de ez csak halkan sugom)))))))))))
2008. 10. 05. 3:07
A bejegyzéshez annyit: fenntartom, hogy Molnár Féreg egy mocsadék. Azt pedig ő maga vallotta be, hogy NBH-s.
Csordás Aurélt és a Burzsoá Nyugdíjasok zenekart pedig üdvözlöm.
2008. 10. 05. 3:37
szeszes, nem tudsz valami jó csetnik csajt???????de kajakra vad nő legyen!!!!!!!
2008. 10. 05. 3:44
mondjuk a vad nőn olyat értek, aki smaci után beleköp a számba, de azért nem kell ám kiherélni..))))))))))
2008. 10. 05. 4:29
ismeritek a "dalriada"-tól a mégegyszer cimű dalt,?????? kuruc-bujdosó nóta-állat jó!!!!!!
2008. 10. 05. 4:51
Egészséges Fejbőrnek is voltak kurucos számai, meg ilyen poénosra vett kurucos számok is.
azon a dupla albumon van a Dr Mengele szám is :))
Nagyon hasonló hangja van egyébként a Kárpátia énekes Petrás Jánosnak és az Egészséges Fejbőr énekes Petrovity Zoránnak
2008. 10. 05. 4:59
zorán jó csóka, állítolag egyszer elverte a horn gabikát))))))))))))))(nem kívánt törlendő, most komolyan)
2008. 10. 05. 5:04
na, most zoran miatt meghallgatom a boze bravde-t, amugy király himnusz!!!!!!!!!!!!
2008. 10. 05. 5:29
heil ratko mladic!!!!!!!!!remember arkan !!!!!!!!!heil tigerss!!!!!!!!!
2008. 10. 05. 5:29
Broni, Jelena Karleusához mit szólsz? Nem kifejezetten heavy metal-stílus, de egy éjszakára be lehet fogni.
2008. 10. 05. 5:31
http://href.hu/x/742w
2008. 10. 05. 5:37
ismerem a hölygyet, sajnos csaak netről, faszom a metálba, hogy kilója????????))))))))
2008. 10. 05. 5:38
"Az Árpádsávos zászlós csoportot nem engedték be a tarka marha felvonulásra. Kérdem én akkor hol kezdődik a rasszizmus a kirekesztés..."
Ha nem a féligazságokat hirdető pokolbéli erőktől tájékozódnál... Én személyesen ott voltam, és valami tökkelütöttnek kinéző bézbólsapkás, fali feszületet trikolór szalaggal a nyakában hordozó kereplős öregember odament üvöltözni, hogy legyen kit kameráznia az indexnek.
Na ez volt a három árpádsávos. Nekem volt kellemetlen. Pedig.
De nyilván jobb otthonról okosságokat írogatni, igaz, SF?
2008. 10. 05. 5:50
Húszért szerintem már vihető...
2008. 10. 05. 5:51
De a legjobb, ha lemezkiadónak hazudod magad.
2008. 10. 05. 6:04
Tarka marhák közé elvből nem megyek, de a Szent Korona Rádoó tudósítói ott voltak.
http://szentkoronaradio.com/belfold/2008_10_04_vonulnak-a-tarkak
2008. 10. 05. 6:22
Ja, és a Szentkorona csak jobban tudja, amit én a saját szememmel láttam. Így van ez mostanában. Például a Szentkoronád azt írja, hogy "végül Gyurcsány is előkerült" - nos, az igazság úgy festett, hogy Gyurcsány már az első perctől (megérkzéstől) ott parádézott a Hősök terén és a nyakát nyújtogatva szaladgált, hogy észrevegyék a fotósok. De tényleg jobb a féligazságokat elhinni, és úgy szajkózni, mint valami fizika-tételt.
Esetleg ha elvből a saját szemeddel megnéznéd egyszer, miket szopsz be, akkor mindenkinek jobb lenne.
2008. 10. 05. 6:43
70 : Te vagy itt a messziről jött ember, aki azt mond amit akar? A tied is csak egy vélemény...
2008. 10. 05. 9:05
A Szentkoronásoknak van a LEGJOBB helyszíni tudósító brigádja, a Kuruc is tőlük szokott anyagot átvenni
http://barikad.hu/node/18614
De több szem többet lát, a Barikádosok is ott voltak.
2008. 10. 05. 9:07
Endike, nem akkor vagyok zsidó, hanem akkor, ha annak születek vagy ha betérek. Egyik sem történt meg.
Egyébként ha zsidónak születtem volna, akkor büszke lennék rá.
2008. 10. 05. 9:17
SF: "te nem szkeptikus vagy, hanem végletesen elfogult, a zsidó szennymédia összes jelentősebnb állásfoglalásával azonosulsz"
Nem én csak szembeállítom Budaházy és többiek nyilatkozatait a világ működésével. Ebből fakad a szkepticizmusom. Nem feltétlenül kell program, az a baj, hogy amit mondanak az egy teljesen életképtelen.
2008. 10. 05. 11:35
G.Banshee: A filoszemita (értsd: cionista nem-zsidó) is zsidó lesz. Szellemi rassz.
2008. 10. 05. 11:39
SF: "Tarka marhák közé elvből nem megyek"
Óóóó, pedig vicces ellenség közé járni. :)))
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/08/02/Holokauszt_napon_jartam/
Nekem ezért is van az órarendemben kétszer másfél óra Györgypéter, és másfél óra Halmaigábor minden egyes héten xDD
2008. 10. 05. 11:56
"Most nem tudok írni, szombat van"
HE HE HE
http://fedor.blog.hu/2008/10/04/a_buli_szine_tarka_fenykepes_beszamolo
2008. 10. 05. 12:54
#75.
Sodi féle saját definíció. Végeredménye, hogy az a zsidó, akire ő azt mondja. Hiszen aki vele nem ért egyet, esetleg segghülyének tartja, az csak cionista lehet. Pont.
Kacagnom kell. :D
2008. 10. 05. 12:55
Filoszemitának se mondanám magam, hanem csak azt mondom, hogy aki zsidó, annak van oka a zsidóságára büszkének lennie. De látom pupi, ez neked bonyolult...
2008. 10. 05. 12:58
Miért kéne büszkének lenni a genetikai betegségekre?
Csak két link ehhez.
http://bombagyar.hu/index.php?post=1195
http://www.kuruc.info/r/20/28889/
Az szarból levés nem dicsőség.
2008. 10. 05. 13:04
Jajj, de ócska vagy. Senki nem mondta hogy arra kéne büszkének lenni, vagy arra lenne büszke. Továbbá aki nem tud állni normálisan, az csak ne szarozzon le másokat, bizonyos genetikai hajlamok miatt. :DD
2008. 10. 05. 13:56
Pupi, nem genetikai betegségekről volt szó, hanem mondjuk egy hatmilliós népről, aki harcban védte meg hazáját a többszörös túlerő ellen, és emellett a barátságtalan természeti körülményeken is úrrá lett. Erre büszkének lehet lenni, genetikai betegségek ide vagy oda.
Bár egy nyomorék ne beszéljen genetikai betegségekről, azért ez alap lenne...
2008. 10. 05. 14:07
"Az szarból levés nem dicsőség."
Mit mondhatunk arra az hm... "emberre", aki nem bír egy helyben állni?
2008. 10. 05. 14:12
Bírok én, csak nem sokáig.
Nem addig, ami egy munkavégzéshez szükséges :)
---
"egy hatmilliós népről, aki harcban védte meg hazáját a többszörös túlerő ellen"
HA HA HA.
Milliárdos amcsi fegyverek a semmi ellen.
Micsoda hőstett.
2008. 10. 05. 14:15
Huszonéves férfi, aki nem bír sokáig egy helyben állni. Nevetséges. Nem lenne baj, hogy nyomorék vagy, ha nem mondanád közben másokra, hogy "szarból vannak".
2008. 10. 05. 14:40
Minden mást bírok, így ez nem gáz. Egy helyben csak a katonák, és a McDonald's alkalmazottak állnak. :)
Senki másnak nem kell. xDD
2008. 10. 05. 14:47
"HA HA HA.
Milliárdos amcsi fegyverek a semmi ellen.
Micsoda hőstett."
Pupikám, az első arab-izraeli háborúban milyen milliárdos amcsi fegyverek voltak?
2008. 10. 05. 14:48
"Minden mást bírok, így ez nem gáz. Egy helyben csak a katonák, és a McDonald's alkalmazottak állnak. :)
Senki másnak nem kell."
Tehát te nem lennél alkalmas katonának. Van egy mondás: "Aki embernek hitvány, katonának alkalmatlan."
Te nem csak a hátad miatt lennél az...
2008. 10. 05. 15:00
G.Banshee: Hát azért nem a semmiből jött létre Izrael a kezdetekben sem.
Az idézettel kapcsolatban pedig hülye vagy.
HELYESEN így hangzik:
"Aki embernek hitvány, magyarnak is alkalmatlan,"
Ezzel pedig TÖKÉLETESEN egyetértek.
És ez nem egy "mondás", hanem egy Tamási Áron idézet.
2008. 10. 05. 15:07
Nem, de képes megvédenie magát egy hatmilliós nép a több száz milliós túlerő ellen, és eközben termővé varázsolta a sivatagot.
Az idézetet pedig jól mondtam.
2008. 10. 05. 15:14
Milyen százmilliós túlerő? :))))))
Hülye vagy te?
"eközben termővé varázsolta a sivatagot"
Ahogy Tomcat fogalmaz:
Oké, ez az egy piros pont szemben áll a sok-sok emberiség-ellenes bűntettel szemben.
2008. 10. 05. 15:31
"Milyen százmilliós túlerő? :))))))
Hülye vagy te?"
Nézd meg, hogy mennyi az Izrael körül lakó arab államok összlakossága.
"Oké, ez az egy piros pont szemben áll a sok-sok emberiség-ellenes bűntettel szemben."
Milyen emberiségellenes bűnökről beszélsz arról a sok-sokról?
2008. 10. 05. 15:34
Aki arab, az feltétlenül ellenség?
És te még ilyen szemlélettel nevezed magad nem-zsidónak?
"Milyen emberiségellenes bűnökről beszélsz"
Erről szerintem a palesztin lakosság tudna beszélni.
2008. 10. 05. 15:58
érdekes egy nép a zsidó, minél többet ölnek meg közülök, annál többen lesznek...!!))))))))))))))aki erre néhány "demokratukus" országban rávilágít, azt lehet lecsukják......okádok a szótol, hogy demokrácia
2008. 10. 05. 16:04
Többen? Egyre többen vannak szerinted? Lehet ki kéne nőni abból, hogy minden nem árpádsávos bokor mögött egy-egy zsidót látunk.
2008. 10. 05. 16:24
félreértesz, pengető, én örülök a sok zsidónak, mert szeretem őket..))))))))))))
2008. 10. 05. 16:25
Én is.
A sok-sok zsidó nélkül hogy is érnénk el a hatmilliót.
2008. 10. 05. 16:31
"régen láttam ennyi boldog, kiegyensúlyott , az életnek örölni tudó, igazán felszabadult embert" ez egy előre megírt beszámoló gyurcsány temetéséről))))))))))))))
2008. 10. 05. 16:49
"Aki arab, az feltétlenül ellenség?"
Mondj olyan Izraellel határos arab államot, amelyikkel még nem háborúztak.
"És te még ilyen szemlélettel nevezed magad nem-zsidónak?"
Igen, ugyanis nem születtem annak és nem tértem be a zsidó vallásba.
""Milyen emberiségellenes bűnökről beszélsz"
Erről szerintem a palesztin lakosság tudna beszélni."
A palesztinok egy része békében él Izraellel, képviselőjük is van a Knesszetben, sőt anno volt olyan palesztin képviselő, aki a Honvédelmi Bizottságban is benn volt.
2008. 10. 05. 17:03
96. Tökmindegy. Ilyen, érzelmi vetülete nincs a témának, én ilyet se pro se kontra nem értettem (félre). Baromira nincs egyre több zsidó. Ténykérdés.
2008. 10. 05. 17:07
G.Banshee: És általában csak az izraeli telepesek gecik, igen.
De épp elég sokan vannak ahhoz, hogy ez igenis számítson.
Úgy értem, éppen a tegnapi BBC News összeállításban volt (amit a HírTV minden este magyar narrációval közöl), hogy szinte naponta vannak olyan attrocitások, amikor a telepesek megtámadják a palesztin településeket, és ezt a békés fenntartani hivatott izraeli katonák tétlenűl tűrik.
Ezt pedig még letagadni sem lehet, ugyanis kőkemény, videódokumentációval alátámasztott tény.
2008. 10. 05. 17:15
És miért is támadják meg? Mert a palesztinok tesznek érte. Tudod senki nem szereti, ha kasszamozzák az otthonát.
2008. 10. 05. 17:57
hát ez tényleg geciség a palesztinoktól, hogy nem engedik magukat kitúrni a hazájukból és nekimennek a zsidóknak.
(na jó, már ki vannak túrva évtizedek óta, de nem nyugszanak bele)
2008. 10. 05. 18:00
Az mindkét nép hazája, Zolcsi.
Csak tudod az a gáz, hogy ahányszor a zsidók békét akarnak, a rongyfejűek ezt úgy értelmezik, hogy Izrael meggyengült.
Másrészt. Melyik fél is az, amelyik a másikat nem ismeri el?
2008. 10. 05. 18:35
G.Banshee: Azért támadják meg, mert elvetemült vadállatok.
2008. 10. 05. 18:45
G.Banshee: azért Izraelből ne csináljunk már mintaállamot. Szóval lehet őket szeretni, de ha objektíven szemléljük az országot, akkor bizony nem éppen az úriemberek állama, ezzel persze nem mondom azt, hogy a szomszédai jobbak lennének.
2008. 10. 05. 18:47
Pupi, ugyanezt elmondhatod a szembenálló félre is.
k0zi, nem csinálok belőle mintaállamot, csak azt mondom, hogy abban a környezetben nem viselkedhet másként, mert úgy vagy még rosszabbul fog járni, mint Magyarország a múlt század elején.
2008. 10. 05. 18:50
Miért kell békés palesztínok otthonát megtámadni a telepeseknek? Erre aztán KURVÁRA nincs semmi okuk!
2008. 10. 05. 18:59
Miért kell a békés izraeliek otthonát rakétával lőni az araboknak meg öngyilkos merénylőket küldeni közéjük? Erre aztán KURVÁRA nincs semmi okuk!
2008. 10. 05. 19:07
Hogy miért?
Mert nincs más eszközük.
Vagy szerinted hány F16-osa van a palesztínoknak?
2008. 10. 05. 19:12
Az még rendben van, hogy nincs más eszközük, de azzal kurvára nem ütnek semmit Izraelen, ha felrobbantanak egy diszkót, egy óvodát vagy egy buszt.
Érdekes, a laktanyákat, a rendőrőrsöket meg azokat, amelyek valódi katonai célpontok lehetnének, gyávák megtámadni, csak a polgári lakosságot támadják. Ez viszont nem más, mint terrorizmus.
2008. 10. 05. 19:17
Hát ha valóban így lenne, és nem támadnák a katonákat, akkor nem lennének ám olyan beszariak, mint most, amikor előbb lőnek, és csak azután kérdeznek. :))
2008. 10. 05. 19:19
Te pupi, háborúban az a szokás, hogy előbb lőnek és aztán kérdeznek, vagy ez neked új?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.