Kósa Gyula tárgyalása
Az áldást sodika küldte 2008. október 11., szombat - 12:02-korCímkék: birosag gyula kosa rendorallam video
232 komment
Kattints a megfelelő fülre, majd lejátszás!
- 1. rész
- 2. rész
- 3. rész
- 4. rész
- 5. rész
- 6. rész
- 7. rész
- 8. rész
- 9. rész
- 10. rész
- 11. rész
- 12. rész
- 13. rész
- 14. rész
- 15. rész
- 16. rész
- 17. rész
By SoDI (hhugo4369 nyomán)
Kapcsolódó:





Eddig 232 komment érkezett (
)
2008. 10. 11. 14:35
Most komolyan, ez a magyar igazságszolgáltatás???
3 huszonéves kis csitri aki most szabadult az egyetemről, dönt emberek sorsáról?
Nevetséges.
Pártmegbízásra elítélik az embereket hogy aztán a karrierjük szépen íveljen felfelé.
2008. 10. 11. 14:39
Jah, jobb helyen ilyen fiatal kislányok pulpitus közelébe nem mehetnének. De hát ez Magyarország :(
2008. 10. 11. 14:42
Ez egy baromság. Bárki "dönthet emberek sorsáról", aki megugorja a megfelelő lépcsőfokokat. Szeretettel várnak mindenkit a jogtudományi karok szerte az országban, lehet jobban csinálni. Sok "sikert".
Sodika ez a megjegyzésed egy tömény röhej. Nyivánvalóan éppen annyi idősek, mint amennyi ahhoz kell, hogy ott üljenek. Említs már néhány helyet, ahol előbb meg kell vénülni, aztán jöhet a "pulpitus".......
2008. 10. 11. 14:44
Ez a pártutasítás is marha jó duma. Akit nem ítéltek el, ott nyilván nem volt pártutasítás, vagy volt, csak ellenálltak, ha meg valakit esetleg elítéltek, akkor arról egyből a kommenisták tehetnek.
Kacagnom kell. :DD
2008. 10. 11. 14:47
Ráadásul megy a fellebezés, mi ez a pattogás?
2008. 10. 11. 15:00
Minden igaz ami szitokszó itt a komcsikról szólhat. Ezek mind zsigerből hazugok és mocskok.
A fiatal jogot végzettek pedig tipikusan karrieristák, akiknek a komcsik jóelőre mindent beigértek az előmenetelük szempontjából. Példaképük az '56 utáni Tucsek vérbíró.
A rendőri vallomások mind hamisak, ilyenkor tömegesen (csoportosan) elkövetett megtévesztés (kollektív hazudozás) vétségére kellene hivatkozni, mert ugyebár "a mundér becsülete" ezeknél mindenek felett van.
2008. 10. 11. 15:01
Sodi
Kibasztak a blogtérről, ezért jövök ide!
Hogy kell itt társszerzőket hívni, mert nekem ez az egész freeblog kínai!:)
2008. 10. 11. 15:03
?
2008. 10. 11. 15:20
hunfia: van az admin részen ilyen opció.
2008. 10. 11. 15:23
Itt van a pontos megoldás, hunfia:
http://allamrend.freeblog.hu/files/kepek/freeblog_meghivo.jpg
2008. 10. 11. 15:24
Pengető: Amerikában egy húszas éveiben járó kislány soha nem lehetne bíró.
2008. 10. 11. 15:37
Bizonyítsd. Ezt az állítást is, meg a fenti lányok korát is megmondhatnád.
2008. 10. 11. 16:03
Bírónénit azé' én megdugnám szivesssen, állampolgári kötelezettségemnek érezném:D:D
2008. 10. 11. 16:17
sodika: és ha idősebb bíró lett volna és elítéli? Szóval a törvény betűje szerint minden további nélkül rá lehet verni a bácsira 2 évet, ez tény. Innentől kezdve az 1 év felfüggesztett az szerintem enyhe (Btk. 229. § (4) Aki hivatalos személy elleni erőszak elkövetésére irányuló csoportban részt vesz, vétséget követ el, és két évig, a csoport szervezője és vezetője bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.)
2008. 10. 11. 16:22
Bizony, a vénember a csoport tagja volt, ennek megállapításához nem kell nagy ész. Innentől kezdve csak alkalmazni kell a törvényt.
2008. 10. 11. 16:24
A bombagyár közben rájött Haider halálának okára, LOL :D
2008. 10. 11. 16:43
És hirtelen egy wikipédián megjelenő mondat is bizonyító erejű lett. Mert hát ha a világképünkbe illő mondat a wikipédián fent van, akkor a mondat eltűnéséig a wikipédia hivatkozási alap lesz mégiscsak. Nevetséges.
2008. 10. 11. 16:51
c, fogadjunk valami olyat írnak, hogy a zsidók nyírták ki...????????na, elolvasom, igazam volt e)))))))))))
2008. 10. 11. 16:51
A bírói életkorra itt van ez: http://href.hu/x/75vd
Amúgy meg érdemes elolvasni hogy TC írását hogy milyen hülyék is ezek a huszonéves bírólányok. http://href.hu/x/75ve
Azért meg azt meg ne mond nekem hogy ezek a liberalizált kislányok nem ítélnének el egy "öregembert" a karrierjük érdekében...
Az úr eldobott egy cipőt amitől senkinek nem esett baja és gyorsított eljárásban kiszabják rá az egy év felfüggesztettet, a lincselő gyilkoló cigányok ügyét meg évekik halasztják. Csak én gondolom ezt nevetségesnek??
Ami meg a wikipédiát illeti azért bizonyító erejű mert a kiválasztott felsőbbrendű emberek a számukra nem tetsző információt azonnal eltávolítják. Szerintem....
2008. 10. 11. 16:54
és sikerült is eltalálnom.....
2008. 10. 11. 17:03
Petykó: igen, nevetséges, hogy bizonyos bűncselekményeket évekig tárgyalnak és mégcsak ítélet sem születik. Nevetséges az is, hogy bizonyos bűncselekményeket nem büntetnek, mert nincs rá törvény.
Azonban itt van törvény, ez alapján megszületett egy ítélet, igen gyorsított eljárásban, ezt az egyet lehetne vitatni, hogy miért pont ez a gyorsított eljárás.
A törvény szerint rendőrök felé cipőt sem hajigálunk, papírzsebkendőt sem, főleg nem olyan csoport tagjaként, amelyben egyesek esetleg mást is dobálnak, nem csak olyan tárgyakat, amik sérülést nem okozhatnak.
2008. 10. 11. 17:04
Petykó, te zseni. A supreme court a legfelsőbb bíróság. Ezek szerint már oda IS be lehet kerülni 30 évesen. Köszi.
Az öregúrral kapcsolatban k0zi ír igen pontosan a 14-esben, bár én is meglepődtem először az ítéleten. Liberalizált? Az mit is jelent? Ha lenne bármiféle pártutasítás vagy karrieriste szándék, akkor nem 60+ bácsikat ítélnének el, hanem egészen másokat.
A wikipédiába meg bármelyik szerk. beírhat bármit. Az, hogy valamit leszednek (és ott marad a vitalapon ált.) még nem bizonyíték annak igazságára, szerintem ez elég egyértelmű.
2008. 10. 11. 17:22
Pengető, te zsidó vagy.
Bővebben most nincs időm kifejteni, mert megyek postára Gárda hiánypótlást beadni. :))
2008. 10. 11. 17:26
(Alig pár órája az előző posztban) mondtam már. Igazságtartalmától már régen függetlenül ez nem érv semmire. NE járasd már le magad ennyire, légy szives, Nem tudod bizonyítani az állításaidat, én elvárom és ettől lennék zsidó? Ne égesd már magad, Sodi, ez olyan szánalmas
2008. 10. 11. 17:30
Pengető azert mert te itt pofazol "lehet jobban csinalni" engem meg nem vesznek fel a jogra.kampos orr nelkul.
2008. 10. 11. 17:31
Látom otthon vagy a felvételi rendszerben.
2008. 10. 11. 17:41
Nyilván a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog- és Államtudományi karára felvételizőknek pl. különösen osztogatnak pluszpontokat "kampós orr" miatt.
Direkt vagy ennyire hülye, vagy így sikerült?
2008. 10. 11. 19:00
hé, púposkorcs, lehet egy kérdésem hozzád mint közíróhoz? :D
2008. 10. 11. 19:13
malacocska: az engedélyt megadom, zsidó.
2008. 10. 11. 19:46
beszéjjé', zsidó! xDD
2008. 10. 11. 19:53
ne zsidózzál! :D
2008. 10. 11. 19:58
Vanczák "játszik". Végünk van.
2008. 10. 11. 20:18
Zoley: De ha egyszer olyan YOOOO táborparancsnokosdit játszani! xDD
2008. 10. 11. 20:35
C, ne lombozz le, vazz!
2008. 10. 11. 20:56
GÓL!!!
2008. 10. 11. 21:06
Na, ehun ni a legújabb Gárda irat, amit ma este küldtem be a bíróságra:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/10/11/Garda_hianypotlas/
2008. 10. 12. 11:41
Ez a zsidózás, kislányozás nettó ostobaság. A cipődobáló időst jog szerint elítélték. A közlekedési rendőrt fojtogató részeg bandát mindmáig nem. A kettős mérce alkalmazása bizonyított.
Ennek tudatában kell élnünk. A hatalom elfogult, bosszúálló. A nyílt kiállás hátrányt okoz. Más módszereket kell alkalmazni.
2008. 10. 12. 13:26
Azért egy kissé érdekes a tény hogy az iwiw-en megtalálható ez a miss bírónő és a sleppje akinek köze van - volt az ügyhöz..... igazi picsaparádét láthatunk!!!
http://iwiw.net/pages/user/userdata.jsp?userID=8210095
Nagyon trendi lehet elítélni egy idős bácsit!! Sajnos itt tartunk. Biztos egy koktél mellett jót elvihorásznak a történteken! Egyszerűen szánalmas, hogy a Magyar törvényhozás ilyen mélységig süllyedhet!
2008. 10. 12. 13:33
Hahaha, szóval ez a "huszonéves kislány" (by Sodi) 32.
Szépek vagytok. :D
"Nagyon trendi lehet elítélni egy idős bácsit!! " Szerintem te nem vagy magadnál. :D
2008. 10. 12. 13:40
Mióta ad felmentést az idős bácsi mivolt bűncselekmények elkövetése alól?
2008. 10. 12. 13:44
Egyébként jogos, tök irreleváns, hogy ki hány éves, vagy hogy ki mit csinált '56-ban.
Még akár normális vitát beszélgetést is lehetne folytatni az ítélet helyességéről stb...
De hát nem azon a szinten, hogy de hát a bácsi ötvenhatos hős, dehát a lány huszon (32) éves, dehát "még melled sincs te ribanc" (by tc). Teljesen értelmetlen, irreleváns. Ennyit tudtok.
2008. 10. 12. 13:47
Ugyan már. Biztos örül, hogy 32 éves fejjel le-huszonévespicsázzák xDD
A nők örülni szoktak annak, ha fiatalabbnak nézik őket.
2008. 10. 12. 13:55
A bíró közszereplő a bírósági tevékenysége kapcsán, ha lehülyepicsázzák, akkor lehülyepicsázzák.
Vele jár...
2008. 10. 12. 13:56
Pengető... Tudod mit! Nem vagyok magamnál! Ezzel is legyen egy jó napod! De az tény ha egy teremben a himnuszt elkezdik mellettem énekelni akkor nem fogok kivonulni, bármilyen titulust is töltök be ebben a csodaszép magyar társadalomban! Még ha más nemzet himnuszáról is lenne szó akkor is megadok annyi tiszteletet hogy végighallgatom..... És ehhez nem kell egy 32 éves bírónőnek lenni, elég ha egy kicsit nem vagy magadnál......
2008. 10. 12. 14:03
Ühümm.
1. Írod, hogy biztos trendi elítélni egy öreg bácsit.
2. Erre én megkérdezem h jól vagy-e.
3. Erre jössz a Himnuszos sztorival.
Azt hiszem, nem tudok mit kezdeni veled.
2008. 10. 12. 14:05
Meza, szted a tattert azért ítélték el, mert hallgatta a Himnuszt?
2008. 10. 12. 14:10
G.Banshee:Mióta ad felmentést az idős bácsi mivolt bűncselekmények elkövetése alól? Természetesen nem ad felmentést semmilyen bűncselekmény elkövetése alól egy 56-os pozitív szerepvállalás , feléve ha a bűncselekmény megvalósult! Azért némi tiszteletre ad okot egy (demokratikus) államban.
2008. 10. 12. 14:11
Pengető: "Azt hiszem, nem tudok mit kezdeni veled."
Ezt Kövér László úgy szokta megfogalmazni, hogy egészséges magyar szív híján bizonyos dolgokat nem lehet megérteni.
2008. 10. 12. 14:13
meza: "Természetesen nem ad felmentést"
Na jó, de - mint ahogy arra Gaudi-Nagy Tamás ügyvéd úr kiválóan rávilágított - mindenképpen enyhítő körülmény, ezt pedig elmulasztották kedvenc huszonéves kislányaink figyelembe venni.
2008. 10. 12. 14:15
Te megkérdőjelezted az én beszámíthatóságomat.. Arra a soraim elején már válaszoltam! A himnusz csak saját vélemény , észrevétel !! Javaslom a 17.rész pontosabb áttekintését....De remélem azért te megengeded hogy ennyi megadassék nekem ugye??
2008. 10. 12. 14:17
50.-ik hozzászólásom pengetőnek
2008. 10. 12. 14:19
49. Már miért lenne enyhítő körülmény?
Vagy legyen az. Gyakorlatilag a legenyhébb büntetési tételt kapta felfüggesztve. Parancsolj, az enyhítés.
Te amúgy hogy veszed a bátorságot, hogy lekislányozz egy nálad idősebb nőt? :DD
2008. 10. 12. 14:25
# G.Banshee:
2008. 10. 12. 14:05
Meza, szted a tattert azért ítélték el, mert hallgatta a Himnuszt? Te meg hogy veszed a bátorságot hogy le tatterezz egy idős bácsit aki nem volt gyáva véleményt nyilvánítani sem a mostani sem az 56 os rezsimben....????
2008. 10. 12. 14:26
Meza: és szted ennek tiszteletnek miképp kellett volna kifejeződnie? Hogy felmentik?
Puputeve, nem mulasztották el, ezért is nem csukták be.
2008. 10. 12. 14:28
Meza, a mostani mióta rezsim? Te télleg nem vagy magadnál...
A véleménynyilvánításnak meg nem eszköze sem a cipő, sem az utcakő, sem a Molotov-koktál.
2008. 10. 12. 14:28
Pengető: "Már miért lenne enyhítő körülmény?"
Fent van a videó, nézd meg.
Azért enyhítő körülmény, mert Kósa úr kisfiúként élte át a szovjet megszállás borzalmait, és '56-os hős.
EZ AZ ESET PEDIG A SZOVJET EMLÉKMŰNÉL TÖRTÉNT!
2008. 10. 12. 14:30
A legenyhébb büntetési tétel a rongálás lett volna amit egy szabálysértési eljárás során egy ejnyebejnyével meg lehetett volna oldani........De ez a történet már nem erről szól...
2008. 10. 12. 14:30
G.Banshee: ---"A véleménynyilvánításnak meg nem eszköze ... a cipő"
Nemrég az ügyészség úgy határozott, hogy a tojás viszont az. Márpedig egy könnyű cipő nem áll távol a tojástól.
---"Hogy felmentik?"
Fel kellett volna menteni, mivel nem történt bűncselekmény.
---"a mostani mióta rezsim?"
Mondjuk a 2006-os tömeges utcai megnyomorítások, és szemkilövések óta.
DE FŐLEG AZÓTA, HOGY AZ ELKÖVETŐKET KITÜNTETTÉK!
Erről saját videóm itt:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2006/11/17/Gergenyi_kifutyulese/
2008. 10. 12. 14:31
Nézd meg a hivatalos személy elleni erőszak törvényi tényállását, puputeve!
Más. A szovjet emlékműnek mi köze van a cigánybűnözés áldozataihoz?
2008. 10. 12. 14:31
Értem Sodika. Tehát ha mindez nem a Szabadság téren történik, hanem máshol, akkor nem enyhítő körülmény? Szerintem rettenetesen tök mindegy, hogy a bácsi hány éves volt '56-ban és mit csinált.
2008. 10. 12. 14:34
"Nemrég az ügyészség úgy határozott, hogy a tojás viszont az. Márpedig egy könnyű cipő nem áll távol a tojástól."
De ezt nem az ügyészség határozza meg.
"Fel kellett volna menteni, mivel nem történt bűncselekmény."
Akkor nem ítélték volna el.
"Mondjuk a 2006-os tömeges utcai megnyomorítások, és szemkilövések óta."
Ennek semmi köze a "rezsim" definíciójához. Ilyen tőlünk nyugatabbra is van az antiglob tüntetéseken.
2008. 10. 12. 14:35
#60 -hoz: Pontosan. Azért, mert egy nőt egy piros házban megerőszakoltak, azért még nem rombolhatja le az összes pirps házat.
2008. 10. 12. 14:36
"2006-os __tömeges__ utcai megnyomorítások"
BIZONYÍTSD.
_________
"Az ügyészség szerint a tojásdobálás nem fér bele a véleménynyilvánítás szabadságába, ez egy magánindítványra üldözendő tettleges becsületsértés. A magánindítványnak azonban nem feltétele, hogy a sértett ismerje az elkövetőt a nyomozás kezdetekor. Ennek a felderítése a nyomozó hatóság feladata" - legfőbb ügyészség 2008. 07. 31.
Azt nem értem, hogy miért HAZUDSZ..... :(
2008. 10. 12. 14:38
G.Banshee:A véleménynyilvánításnak meg nem eszköze sem a cipő, sem az utcakő, sem a Molotov-koktál.
koktél**
És egy bejelentett demonstráció gumibottal, gumilövedékkel,lovakkal,vízágyúval,könnygázzal való vérbe fojtása (szétverése) az egy elfogadott tendencia egy jogállamban?? Így merj véleményt nyilvánítani? Nálam ez rezsim, és ebben nem nyitok vitát , sem veled sem gondolkodó emberekkel !!
2008. 10. 12. 14:40
Pengető: ---"Szerintem rettenetesen tök mindegy, hogy a bácsi hány éves volt '56-ban és mit csinált."
SZERINTED azért tökmindegy, mert nem vagy magyar.
---
G.Banshee: ---"De ezt nem az ügyészség határozza meg."
Dehogynem. Ha az ügyészség nem emel vádat, akkor nincs köztörvényes bűntett.
---"Akkor nem ítélték volna el."
BAROMSÁG!
Még a Gárda perben is ezer dolog van, amit az előző vezetés elbaszott.
---"Ilyen tőlünk nyugatabbra is van az antiglob tüntetéseken"
SZEMKILÖVÉS?
ÁRTATLAN JÁRÓKELŐK MEGNYOMORÍTÁSA?!!!!
HÜLYE VAGY TE?!!!
2008. 10. 12. 14:44
65. Az ügy szempontjából lényegtelen, te állat.
Van pár '56-os hős, akiről Morvai nem tud ilyen fröcsögést összehozni, mert nem dobálnak papucsokat rendőrök irányába. Így aztán az "elítéltek egy 56-os hőst" cím egész egyszerűen csúsztatás, hazugság, hiszen a bácsit marhára nem '56-os minőségében ítélték el. Baromság.
"Magyarabb" vagyok, mint te, mondjuk ez nem teljesítmény te hontalan gyűlölködő.
2008. 10. 12. 14:44
Pengető: ---"ez egy magánindítványra üldözendő tettleges becsületsértés"
Bizony.
VAGYIS KÖZSZEREPLŐKRE NEM ÉRVÉNYES.
Nekik ugyanis többet kell elviselniük.
Aki pedig tüntet, az arra az időre közszereplővé válik.
----"BIZONYÍTSD."
HÜLYE VAGY TE?!!!!!!!
MI A FASZT BIZONYÍTSAK A LÁTÁSSÉRÜLT, ÉS EGYÉB, MARADANDÓ SÉRÜLÉSEKET SZENVEDETT EMBEREKEN, AMIKOR PESTY LÁSZLÓ FILMJE IS VÉGIG CSAK ARRÓL SZÓLT, HOGY ILYEN EMBEREKET MUTATOTT BE!!!!!
KURVA ANYÁDAT NEKED, EL KÉNE TÖRNI Az UJJAIDAT, MEG A FOGAIDAT EGYESÉVEL KIRUGDOSNI, ÉS VÉGÜL DUNÁBA LŐNI TÉGED A PICSÁBA EZZEL A FÉREG MENTALITÁSSAL!
Itt van a film, bazmeg:
http://www.pestylaszlo.com/megsebzett_hun.php
Le lehet tölteni DVD-ként és WMV-ként, de flash moziként is meg lehet nézni. MÉGHOGY BIZONYÍTSAM, BASSZA MEG!
HÚZZÁL A GÁZKAMRÁBA, KÖCSÖG!
2008. 10. 12. 14:45
Arra válaszolj inkább, miért hazudozol.... :(
2008. 10. 12. 14:45
"Magyarabb" vagyok, mint te"
HAZUDSZ.
Ilyen mentalitással nem lehetsz magyar.
2008. 10. 12. 14:46
Pengető: "a bácsit marhára nem '56-os minőségében ítélték el"
Nem igaz.
Elhangzott, hogy '56-os hős, részletesen kifejtették a tárgyalás alatt is, innentől ő egy '56-os hősként állt a bíróság előtt.
2008. 10. 12. 14:47
Ideges vagy hülyegyerek. Bizonyítsd, a tömegességet. Kiemeltem, azt kéne bizonyítani. Ujjeltörésre szeretettel várlak, lehet próbálkozni.
__________
"ez egy magánindítványra üldözendő tettleges becsületsértés"
Bizony.
VAGYIS KÖZSZEREPLŐKRE NEM ÉRVÉNYES."
Nagy jogi zseni vagy. Ugyanis egyáltalán nem következik az amit mondasz a fentiből. Egyáltalán nem.
2008. 10. 12. 14:48
70. Nem. A vád miatt vádlottként állt a bíróságon. Az, hogy aztán ki mit mondott és főleg milyen céllal '56-ról, az már csak hab a tortán. Irreleváns.
2008. 10. 12. 14:50
Szinte felháborító ez az ostobaság. Ha valakit bűncselekmény elkövetésével gyanusítanak, akkor lehet arról beszélni, hogy elkövette-e. De '56-nak ehhez semmi, de semmi köze.
2008. 10. 12. 14:50
Pengető: ---"Bizonyítsd, a tömegességet"
A Fidesz nagygyűlést támadták meg, és több száz panaszos eset volt, akiket bántalmaztak. Ne kelljen már ezt külön magyarázni!
---"Ugyanis egyáltalán nem következik az amit mondasz a fentiből"
Dehogynem. Az ügyészség ugyanis azt is megállapította, hogy egy közszereplő nem indíthat magánindítványt ilyen esetben.
Pontosabban indíthat, de ki fogják röhögni.
CSAK magánember.
2008. 10. 12. 14:50
"Dehogynem. Ha az ügyészség nem emel vádat, akkor nincs köztörvényes bűntett"
Magánvádról nem hallottál még, puputeve? Zsanett ügy?
2008. 10. 12. 14:51
"Pengető: ---"ez egy magánindítványra üldözendő tettleges becsületsértés"
Bizony.
VAGYIS KÖZSZEREPLŐKRE NEM ÉRVÉNYES"
Dehogynem. Az, hogy nekik többet el kell viselniük, az nem jelenti azt, hogy mindent el kell viselniük.
2008. 10. 12. 14:52
"Dehogynem. Az ügyészség ugyanis azt is megállapította, hogy egy közszereplő nem indíthat magánindítványt ilyen esetben.
Pontosabban indíthat, de ki fogják röhögni.
CSAK magánember."
Linket.
2008. 10. 12. 14:52
Zavargások az 1956-os forradalom 50. évfordulóján A Társaság a Szabadságjogokért, a Magyar Helsinki Bizottság és a Nemzeti Jogvédő Alapítvány több mint 30 olyan ügyben látta el a sértettek védelmét, akiket rendőrök súlyosan bántalmaztak. KELL MÉG BIZONYÍTÉK NAGYOKOS PENGETŐ?????
DE TUDOD MIT SEGÍTEK NEKED HOGY NE SÜLLYEDJÉL MÉLYEBBRE!! http://hu.wikipedia.org/wiki/Zavarg%C3%A1sok_az_1956-os_forradalom_50._%C3%A9vfordul%C3%B3j%C3%A1n
2008. 10. 12. 14:52
"KURVA ANYÁDAT NEKED, EL KÉNE TÖRNI Az UJJAIDAT, MEG A FOGAIDAT EGYESÉVEL KIRUGDOSNI, ÉS VÉGÜL DUNÁBA LŐNI TÉGED A PICSÁBA EZZEL A FÉREG MENTALITÁSSAL!
...
HÚZZÁL A GÁZKAMRÁBA, KÖCSÖG!"
Ha ezt az ELTE-n majd olvassák... :) Különben mi ez az idegesség? Talán az igazság ilyen fájdalmas?
2008. 10. 12. 14:53
"---"Ilyen tőlünk nyugatabbra is van az antiglob tüntetéseken"
SZEMKILÖVÉS?
ÁRTATLAN JÁRÓKELŐK MEGNYOMORÍTÁSA?!!!!
HÜLYE VAGY TE?!!!"
Pontosan. Olaszországban még lőttek is.
2008. 10. 12. 14:53
G.Banshee: "Magánvádról nem hallottál még...?"
Ahhoz sértett is kéne.
Egy közszereplő pedig az ügyészi állásfoglalás szerint tetleges becsületsértésnek nagyon ritkán lehet csak sértettje. Erről ennyit.
---
Pengető: " De '56-nak ehhez semmi, de semmi köze"
NÉZD MEG FENT AZT A KURVA VIDEÓT!
GAUDI-NAGY TAMÁS ÜGYVÉD ÚR FÉL ÓRÁN KERESZTÜL MAGYARÁZZA CSAK AZT, HOGY MIÉRT VAN KÖZE HOZZÁ!
Két sorban nem lehet összefoglalni.
Illetve ahogy lehet, úgy már megtettem.
2008. 10. 12. 14:54
G.Banshee: "Pontosan. Olaszországban még lőttek is."
Mi a francról beszélsz???
2008. 10. 12. 14:55
"Nem igaz.
Elhangzott, hogy '56-os hős, részletesen kifejtették a tárgyalás alatt is, innentől ő egy '56-os hősként állt a bíróság előtt."
Csakhogy ennek az ügyhöz semmi köze. Ha valaki orvos és elmegy bankot rabolni, akkor a bíróság nem fogja enyhítő körülménynek venni, ha előtte több száz ember életét megmentette.
2008. 10. 12. 14:55
Te púpos, közírónak címzed magad és ilyen tájékozatlan vagy? :-DDD
2008. 10. 12. 14:56
G.Banshee: De vazzeg, ahogy Gaudi is mondja:
MIUTÁN TAVALY EGY DEREGULÁCIÓ KERETÉBEN MEGSEMMISÍTETTÉK A SZOVJET EMLÉKMŰRŐL SZÓLÓ TÖRVÉNYT, ÍGY MA MÁR MINDEN MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR RÉSZÉRŐL TERMÉSZETES VISELKEDÉSNEK SZÁMÍT, HA DÜHÖS AZ EMLÉKMŰ MIATT, ÉS TILTAKOZIK ELLENE.
2008. 10. 12. 14:56
"Ahhoz sértett is kéne.
Egy közszereplő pedig az ügyészi állásfoglalás szerint tetleges becsületsértésnek nagyon ritkán lehet csak sértettje. Erről ennyit."
1. erről nem az ügyész dönt.
2. a nagyon ritkán nem jelenti azt, hogy sohasem.
2008. 10. 12. 14:56
"A Fidesz nagygyűlést támadták meg, és több száz panaszos eset volt, akiket bántalmaztak. Ne kelljen már ezt külön magyarázni!"
Ezt nem kell magyarázni, én ezeket elismerem. Te azonban "tömeges megnyomorításról" beszéltél. Na most ez a kettő nem ugyanaz.
Panaszos eset nem = nyomorítás.
A tömeges megnyomorítás ugyanis nem igaz. De mondom, bizonyítsd. Ugyenez 78. meza. Én nem vitatok sok súlyos, és felháborító bántalmazást. Én a tömeges megnyomorítást vitatom.
___________________
77-eshez csatalakozom. Ne hazudozz, linkelj legalább valamit te jogi zseni.
2008. 10. 12. 14:56
"KURVA ANYÁDAT NEKED, EL KÉNE TÖRNI Az UJJAIDAT, MEG A FOGAIDAT EGYESÉVEL KIRUGDOSNI, ÉS VÉGÜL DUNÁBA LŐNI TÉGED A PICSÁBA EZZEL A FÉREG MENTALITÁSSAL!
...
HÚZZÁL A GÁZKAMRÁBA, KÖCSÖG"
Ugye te még mindig annyira erőszakellenes vagy, mint korábban? LOL :D
Képzeljétek, sodi egyszer azt is mondta, hogy szerinte nem is volt holokauszt, de ha lett volna, akkor elítélné a történteket. Ehhez képest elég szépen gázkamrázik. ELLENTMONDÁÁÁÁÁS :D
2008. 10. 12. 14:57
G.Banshee: Egyrészt kurva anyád púpos, te taknya-nyála egybefolyó ávós zsidaj.
Másrészt pedig mutass egy linket az esetről.
2008. 10. 12. 14:57
"MIUTÁN TAVALY EGY DEREGULÁCIÓ KERETÉBEN MEGSEMMISÍTETTÉK A SZOVJET EMLÉKMŰRŐL SZÓLÓ TÖRVÉNYT, ÍGY MA MÁR MINDEN MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR RÉSZÉRŐL TERMÉSZETES VISELKEDÉSNEK SZÁMÍT, HA DÜHÖS AZ EMLÉKMŰ MIATT, ÉS TILTAKOZIK ELLENE."
Valami link erről? Ja, te hogy viseléd, ha a Don-kanyarnál lévő magyar emlékművet az oroszok szétgyakják bulldózerrel?
2008. 10. 12. 14:58
C: "ELLENTMONDÁÁÁÁÁS :D"
Nem ellentmondás.
Aki ennyire mocskosul hazudik, az nem ember.
Az állatoknak viszont állatsors jár.
2008. 10. 12. 14:59
G.Banshee: "Valami link erről? "
Milyen link?
Itt vagy ezen az oldalon, ahol elhangzik az infó.
Tudod, fent a videó-sorozat.
2008. 10. 12. 14:59
Te púpos, elég érdekes családi körülményeid lehetnek, ha az "anya" szóhoz mindig a "kurva" jelzőt társítod.
A takna-nyála egybefolyásról meg ne egy beszédhibás beszéljen, mert ez kb. olyan, mintha a görény az illatról akarna akadémiai székfoglalót tartani.
2008. 10. 12. 15:00
A deregulációról link, de szellemi rövidnadrág...
2008. 10. 12. 15:00
"Egy közszereplő pedig az ügyészi állásfoglalás szerint tetleges becsületsértésnek nagyon ritkán lehet csak sértettje."
Muti már ezt az ügyészi állásfoglalást. Nem szeretem ha a levegőbe beszélsz.
__________________________________
"ÍGY MA MÁR MINDEN MAGYAR ÁLLAMPOLGÁR RÉSZÉRŐL TERMÉSZETES VISELKEDÉSNEK SZÁMÍT, HA DÜHÖS AZ EMLÉKMŰ MIATT, ÉS TILTAKOZIK ELLENE."
Ez mondjuk szerintem hülyeség, de legyen. Tehát te is azt mondod, hogy nem számít, ha az ember ötvenhatos, mert "minden magyar állampolgár...." Értem. Az, hogy Gaudi ennyit dumált erről (megnéztem, nem kell üvöltözni) mást sem bizonyít, mint hogy jogszabályi alapon nem igen tudott védelmet felállítani.
2008. 10. 12. 15:00
C: "sodi egyszer azt is mondta, hogy szerinte nem is volt holokauszt"
Ilyen mondatot ebben a formában én soha nem írtam le, ha viszont te mégis csupán ennyit fogtál fel a mondanivalómból, akkor egyszerűen funkcionális analfabéta vagy. Pont.
2008. 10. 12. 15:01
"Aki ennyire mocskosul hazudik, az nem ember.
Az állatoknak viszont állatsors jár."
Az állatoknak eltörik az ujjait, kirugdossák a fogaikat, lelövik őket, majd gázkamrába zárják? Nem is értem. Mi az, hogy állatsors?
Különben tudnál egy bizonyítékkal szolgálni arra, hogy
1) Hazudott
2) Aki hazudik, az nem ember?
2008. 10. 12. 15:02
"Aki ennyire mocskosul hazudik, az nem ember."
Sodi. Itt egyedül te hazudsz. A tömeges megnyomorításokra bizonyítékot kérni még legroszabb esetben is legfeljebb tájékozatlanság.
.
Hazugság nem lehet, hiszen nem tartalmaz állítást....
.
Engem amúgy nem zavarnak a kirohanásaid, magadról állítasz ki szegénységit.
2008. 10. 12. 15:03
Valami ilyesmit mondtál: "Ha holokauszt alatt tervezett kivégzéssorozatot értünk, akkor nem, valóban nem volt ilyen." Elég pontosan emlékszem rá.
2008. 10. 12. 15:03
G.Banshee: ---"ne egy beszédhibás beszéljen"
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/09/02/Beszedhiba/
---"A deregulációról link"
http://szentkoronaradio.com/belfold/2007_05_28_deport56-deregulacio
Utána meg is hozták a törvényt.
2008. 10. 12. 15:03
Itt a linked, púpos: http://nol.hu/alternativ/380473
2008. 10. 12. 15:04
C: "Ha holokauszt alatt tervezett kivégzéssorozatot értünk, akkor nem, valóban nem volt ilyen"
Ja értem.
HÁT ILYEN TÉNYLEG NEM VOLT.
De ez történelmi tény.
Nem voltak a táborokban gázkamrák.
2008. 10. 12. 15:05
Nah, pont ebből a linkből derül ki, hogy beszédhibás vagy, ez öngól volt, még sok ilyet...:-D
Arról adj linket púposka, hogy meghozták a törvényt, mert ez csak tervezet!
2008. 10. 12. 15:05
G.Banshee: "http://nol.hu/cikk/380473"
Ja kérem, bűncselekmény.
DE AZ OLASZOKNÁL EZ AZÉRT NEM A REZSIM JELE, MERT OTT TUDTÁK AZONOSÍTANI AZ ELKÖVETŐKET.
2008. 10. 12. 15:06
Szóval annak ellenére, hogy valóban tagadod a holokausztot és a gázkamrákat, mégis gázkamrába csuknál embereket... Érdekes gondolkodás: "Nem voltak gázkamrák, de én azért csak építenék, beledobnám Pengetőt. Amúgy ellenzem a gázkamrát."
2008. 10. 12. 15:07
Bűncselekmény? Elítélte őket a bíróság?
2008. 10. 12. 15:08
G.Banshee: ---"Arról adj linket, hogy meghozták a törvényt"
Minek? Nyilván meghozták, ha Gaudi hivatkozik rá.
Ő soha nem csinálna hülyét magából.
---"ebből a linkből derül ki, hogy beszédhibás vagy"
HOL? A videó melyik részéről beszélsz?
---
C: "Az állatoknak eltörik az ujjait, kirugdossák a fogaikat, lelövik őket, majd gázkamrába zárják?"
Nem.
Csak az olyan állatoknak, akik a nemzet ellen áskálódnak.
2008. 10. 12. 15:08
Pengető kedvéért építenék, igen. xDDD
2008. 10. 12. 15:09
Hagyd. Az összes neonáci ilyen. "Nem voltak gázkamrák, de olyan jó lett volna, ha lettek volna..."
De nem csodálkoznák azon, ha valaki egyenesre verné Endi púpját, nem lehet nehéz elkapni, hisz címe, képe, napi időbeosztása ismert...
2008. 10. 12. 15:09
"Csak az olyan állatoknak, akik a nemzet ellen áskálódnak."
Ez vagy ugyebár te...
2008. 10. 12. 15:09
C: MI AZ A HOLOKAUSZT?
ELMONDANÁD?
---
G.Banshee: "Elítélte őket a bíróság?"
Mér', nem?
2008. 10. 12. 15:10
G.Banshee: Kurva anyád a neonáci, köcsög.
2008. 10. 12. 15:10
Benne van a 12-edikes történelem könyvben. Pontosan az.
2008. 10. 12. 15:10
"Minek? Nyilván meghozták, ha Gaudi hivatkozik rá.
Ő soha nem csinálna hülyét magából."
Akkor. Melyik törvény az? Légyszíves a törvényhelyet leírni.
Gaudi meg pont azért hivatkozott tervezetre, mert ilyen törvény nincs!
"HOL? A videó melyik részéről beszélsz?"
Amikor makogod a nyelvtörőket.
2008. 10. 12. 15:11
Na jó, megyek.
Majd este leszek.
2008. 10. 12. 15:11
Sodi, hadd kérdezzem már meg: te most jól érzed magad? Milyen a közérzeted? Mert mi jól szórakozunk :)
2008. 10. 12. 15:12
Te púposka, érdekesen lehetsz szocializálva, ha az anyáról a "kurva" szó kut eszedbe...
Jah, miből is szorítja ki anyád a neked jutó havi 30.000 apanázst? :-DDD
2008. 10. 12. 15:12
Annyit kértem, bizonyítsd a tömeges megnyomorítást. Ezt persze most lehet hazugságváddal meg nemzet elleni áskálódás váddal meg ilyenekkel elütni, sőt pillanatokon belül le is zsidózhatsz. De ennyire nem járathatod le magad.
"gaudi nem csinálna hülyét magából"
Hát már tényleg nem. :D
2008. 10. 12. 15:13
Nem nagyon mehet a bolt, ha csak 30000 jut.
2008. 10. 12. 15:13
G.Banshee: "Gaudi meg pont azért hivatkozott tervezetre"
NEM TERVEZETTRE HIVATKOZOTT, HANEM TÖRVÉNYRE!
NÉZD MÁR MEG AZT A KURVA VIDEÓT, TE TAKNYA-NYÁLA EGYBEFOLYÓ FÉLÁLLAT ÁVÓS BÉLFÉREG, TE!!!!
----
C: "Benne van a 12-edikes történelem könyvben."
A tietekben mi volt benne?
Meséld el légyszi...
Gázkamrák és a 6 millió?
A mienkben szerencsére nem volt ilyen. :)
----
na de tényleg megyek, este leszek.
2008. 10. 12. 15:13
Na jólvan, menjél.
Csak azt nem tudom megszámolni, hány csúsztatáson, levegőbe beszélésen, hazugságon kaptunk kb 20 perc alatt se. :DDD
2008. 10. 12. 15:14
C: "Nem nagyon mehet a bolt, ha csak 30000 jut."
Annyi az a kötelező hányad, amit a bíróság is megítélne.
Na de tényleg megyek.
2008. 10. 12. 15:14
Egyszerűbb lenne belinkelned a törvényt. Csakhogy azt sem tudod hol keresd, te jogi zseni.
2008. 10. 12. 15:15
Akkor jelöld már meg pontosan, hogy melyik törvény ez, ne Gaudi háta mögé bújj, púpos!
2008. 10. 12. 15:16
A 2007. június 29-én kihirdetett 2007. évi LXXXII. törvényről van szó, te köcsög.
2008. 10. 12. 15:16
Miért, beperelted anyádat érte?
2008. 10. 12. 15:17
Itt a link is:
http://www.complex.hu/kzldat/t0700082.htm/t0700082_0.htm
2008. 10. 12. 15:17
"Annyi az a kötelező hányad, amit a bíróság is megítélne."
Szóval anyád is csak ennyire szeret, hogy a kötelezőn kívül nem ad többet :D:D:D
2008. 10. 12. 15:18
Mely szakasza a törvénynek, te kis falusi mázas cserépedény?
2008. 10. 12. 15:19
G.Banshee: "Miért, beperelted anyádat érte?"
Miért perelném be, amikor esze ágában sincs törvényt sérteni? :)
2008. 10. 12. 15:20
C: "Szóval anyád is csak ennyire szeret, hogy a kötelezőn kívül nem ad többet :D:D:D"
Hát készpénzben ennyit ad kötelezően.
Oszt ha valami váratlan van, megyek még hozzá külön.
Meg ugye van rezsi, kaja, amit nem én fizetek.
2008. 10. 12. 15:21
Sodi....
Eltértünk a lényegtől...Szerintem nem kell foglalkozni ezekkel a lelki szegény félnótásokkal! Ha ezeken a szánalmas cocikon (Pengető,G.Banshee,,C)idegesíted itt magad, akkor elérték nyomorult kis céljukat! Én mindenesetre azt kívánom nekik hogy megtapasztalják ennek a csodaszép rendszernek amit ők annyira éltetnek , és elismernek az árnyoldalát is.....Majd kíváncsi leszek hogy lesz e még cipőjük amit eldobhatnak! Bár azt sem bánnám ha a talpuk alatt fütyülne a szél...:) További szép napot Sodi...
2008. 10. 12. 15:22
LOL meza a kétbiten gondolkodó bemutatkozott.
Ki életette itt a rendszert most? Ki a cocialista? Veled tényleg nem lehet mit kezdeni.
2008. 10. 12. 15:22
G.Banshee: "Mely szakasza a törvénynek"
A melléklet 117-es pontja.
2008. 10. 12. 15:23
Itt van a 117-es pont:
http://www.complex.hu/kzldat/t0700082.htm/t0700082_30.htm
117. a szovjet-orosz katonai emlékművek és hősi temetők kegyeleti gondozása tárgyában című 1947. évi XIX. törvény
2008. 10. 12. 15:24
Nah, az Endi linkében szovjet vonatkozásban csak ez van hatályon kívül helyezve:
"1967. évi IV. törvény a földtulajdon és a földhasználat továbbfejlesztéséről 3. § 3. bek
2008. 10. 12. 15:25
Pengető: "Ki éltette itt a rendszert most?"
Az élteti, aki aljas hazugságokkal védi.
Te pedig éppen ezt csinálod.
Zsidó.
2008. 10. 12. 15:26
Nah, az a törvény ennyi:
"1947. évi XIX. törvény
a szovjet-orosz katonai emlékművek és hősi temetők kegyeleti gondozása tárgyában
A magyar törvényhozás eltelve a kegyelet érzéseivel azoknak a szovjet-orosz katonáknak hősi emléke iránt, akik a demokratikus Magyar Köztársaság kivívásáért magyar földön életüket áldozták, a hősiességüket hirdető katonai emlékművek és a részükre örök nyugvóhelyül kijelölt hősi temetők kegyeleti gondozásának biztosítása érdekében a következő törvénycikket alkotta:
1. §
2. § Minden község (város) köteles a területén lévő szovjet-orosz katonai emlékművet, hősi temetőt és sírokat költségvetésének terhére gondozott állapotban tartani.
3. §
4. § A jelen törvény kihirdetése napján lép hatályba, végrehajtásáról - a honvédelemért felelős miniszterrel és az egészségügyért felelős miniszterrel egyetértésben - a településfejlesztésért és településrendezésért felelős miniszter gondoskodik."
A hatályon kívül helyezése nem teszi lehetővé az emlékmű lebontását.
2008. 10. 12. 15:26
G.Banshee: 125,127 134-135 (hozzászólás sorszámok)
2008. 10. 12. 15:27
G.Banshee: "A hatályon kívül helyezése nem teszi lehetővé az emlékmű lebontását."
DEHOGYNEM.
Lehetővé teszi, CSAK NEM TESZI KÖTELEZŐVÉ.
Érted már?
2008. 10. 12. 15:28
Púposka nem tud különbséget tenni a rendszer és a jogszabályok alapján működő rend között...
2008. 10. 12. 15:30
"Az élteti, aki aljas hazugságokkal védi."
Még egyszer leírom: Én nem tettem állítást, tőled kértem bizonyítékot egy állításra. (Hiába.)
Állítás hiányában igen nehéz hazudni. Leírhatod ötödszörre is, hogy én hazudtam, de a tényállás még mindig az, hogy te kamuzol itt folyamatosan. Van még pár ügyészségi állásfoglalás ami lóg a levegőbe pl....
Ja, és mikor jössz eltörni az ujjamat, nem emlékszem mit beszéltünk meg.
2008. 10. 12. 15:31
G.Banshee (141): Mit akarsz ezzel mondani?
---
Pengető: Aki közismert tényekre bizonyítékokat kér, az nemzetellenes, hazidik, és féreg Pont.
---
Na de tényleg megyek.
2008. 10. 12. 15:31
Tömeges megnyomorítás nem volt. Ez tény.
2008. 10. 12. 15:32
Nem teszi lehetővé, ugyanis a létét nemzetközi szerződés garantálja.
Érted már?
2008. 10. 12. 15:32
Ha mutatsz nekem legalább húsz megnyomorított embert, elhiszem. De nem tudsz. Mert túlzol. Hazudsz.
Ismételgeted itt a fröcsögö jelzőidet, nem tudsz már mást csinálni a sarokban. Sajnállak kicsit.
2008. 10. 12. 15:33
G.Banshee: "ugyanis a létét nemzetközi szerződés garantálja."
Milyen szerződés?
Az, amelyiknek a hazai ratifikálása a törölt törvényben volt?
Ja kérem, bocsika :))
---
na de TÉNYLEG megyek xDDD
2008. 10. 12. 15:34
Pengető: Itt találsz többet is:
http://fidesz.hu/index.php?Cikk=66722
---
És megyek xD
2008. 10. 12. 15:35
Nem, ott sincsenek tömegével nyomorékok.
2008. 10. 12. 16:15
Üdv. Először járok itt, és botrány amit "pengető" és okos(kodó) társai ugatnak. Jogilag lehet, hogy "korrekt" volt a tárgyalás, nem tudom, nem vagyok jogász (hál' istennek). Ezek szerint papírzsebkendő dobálásért is ugyanez járna!? Ha így van, akkor szar a jogrendszerünk, amit érdekes módon a tücskökre nem alkalmaznak ilyen szigorúan. Morvai írásából is a lényeget nem szűrik le ezek a mocskok: emberileg és erkölcsileg undorító, amit ezek a csicskák művelnek. Az itt kommentelő emberselejteknek pedig üzenem, hogy húzzanak el izraelbe, amíg nem késő!!! Ott szívhatják egymás "értelmiségi" vérét, míg az állam egyben van, utána őket is fel fogják lógatni az igazi erkölcsös emberek!
2008. 10. 12. 16:28
"húzzanak el izraelbe, amíg nem késő"
1. Semmi közöm izraelhez.
2. fenyegetsz? Most tényleg? Mi az hogy nem késő? Mi lesz?
2008. 10. 12. 16:52
Pengető: Ezt már ezerszer tisztáztuk. A weimarizálódás arról szólt, hogy a német nép csak tűrte és tűrte a sok pimaszságot. Aztán meg már nem.
2008. 10. 12. 17:00
Kijelentetted. Ez a tisztázástól kb mérföldekre van.
Én nem látok pimaszságot. Nem tudtam, hogy pimaszság az állításaid igazság értékét megkérdőjelezni, és bizonyítékot várni. Hű de pimasz dolog. Tényleg.....
Másrészt ez nem tudom mire válasz. Fenyegetsz? Mikor jössz ujjat törni?
2008. 10. 12. 17:02
"Az, amelyiknek a hazai ratifikálása a törölt törvényben volt?"
Beidéztem a törvény teljes szövegét, abban ilyen nem volt.
Egyébként a nemzetközi szerződés azt mondja ki, hogy mi fenntartjuk a szovjet emlékművet nálunk, ők meg fenntartják a Don-kanyari emlékművet náluk.
Ha mi lebontjuk az övékét, ők is lebontják a miénket. Hogy esne neked a Don-kanyarnál meghalt magyar katonák emlékművének lebontása?
Ja kérem, bocsika...:-)))
2008. 10. 12. 17:03
Aztán a német nép beszopta...
2008. 10. 12. 17:09
G.Banshee: SENKI sem akarja lebontani, csak arrébb vinni. Tudod, a magyar katonák emlékműve sem Moszkva közepén áll.
---
Pengető: Nem én jelentem ki, hanem Bayer Zsolt, és vele együtt minden normális ember. (voltaképp még György Péter is)
http://www.youtube.com/watch?v=pe-3yhpen90
"Az esztéta szerint Magyarországon a veszély ma nem kisebb, mint volt a zsidókat minden bajért felelősség tevő weimari köztársaságban."
VAGYIS MÉG Ő IS ELISMERI, HOGY AMIKOR TILTAKOZUNK A PIMASZSÁGUK ELLEN, AKKOR EGY AZ EGYBEN UGYANAZOK A FOLYAMATOK ZAJLANAK LE, MINT AMIKOR ANNAK IDEJÉN AZ EMBEREKNEK UGYANCSAK KEZDETT ELEGÜK LENNI A PIMASZSÁGAIKBÓL!
Ez nem fenyegetés, hanem történelmi tapasztalat. Szóval legyetek óvatosak, és HÚZZÁTOK MEG SZERÉNYEN MAGATOKAT!
2008. 10. 12. 17:11
Szövegértés egyes.
Pimaszság meg nincs. Aki dobál, arra ítélet, aki ködösít és hazudik, attól meg elvárom a bizonyítékokat. Nincs pimaszság.
2008. 10. 12. 17:12
G.Banshee: "Aztán a német nép beszopta..."
Nem a zsidók győzték le őket, hanem a bolsevikokkal összeboruló árulók.
Erről ennyit.
2008. 10. 12. 17:14
Pengető: "Szövegértés egyes"
Nem.
Tökre ugyanazt mondja, amit én, csak ellenkező előjellel.
2008. 10. 12. 17:17
A "zsidókat tették minden bajért felelőssé"
és "unták a zsidók pimaszságait"
közötti különbség nem csak egy előjel.
Nem húzom meg magam. Nem vagyok zsidó, nem ilyen szinten érint a dolog. De az ilyen rohadék mocskok mellett soha nem fogok szó nélkól elmenni.
Fenyegethetsz nyugodtan. Akkor sem. Egy büdösmocskos történelmet kedvedre faragó náci hajlamú szarházi vagy. Itt az ujjam. Várlak.
2008. 10. 12. 17:17
Nézd csak meg a videót. Ugyanarról beszél.
"Gyűlölet, és kulturális megvetés a szegénység partján élő emberekben".
Vagyis a frusztrált, felháborodott emberekről beszél, akikből felépül egy igazi szaftos kis weimarizálódás. :))
ERRŐL BESZÉL, AKÁRCSAK MI :DDD
---
Amibe te kötsz bele, az a riporter interpretációja, ami nem egyezik azzal, amit ő mond. :))
2008. 10. 12. 17:21
"G.Banshee: SENKI sem akarja lebontani, csak arrébb vinni. Tudod, a magyar katonák emlékműve sem Moszkva közepén áll."
Akkor hasonlítsd össze, hogy hány magyar katona halt meg Moszkvában és hány szovjet katona halt meg itt. Még '56 -ban se akarták lebontani az emlékművet.
Aki meg hősi halált halt katonák emlékművét le akarja bontani, az egy ocsmány féreg.
2008. 10. 12. 17:23
"Nem a zsidók győzték le őket, hanem a bolsevikokkal összeboruló árulók."
Pl.?
2008. 10. 12. 17:23
G.Banshee: ---"Még '56 -ban se akarták lebontani az emlékművet."
HAZUDSZ!
AKKOR IS MEGTÁMADTÁK A HAZAFIAK, AKÁRCSAK AZ MTV OSTROMÁNAK IDEJÉN!!
---"hány szovjet katona halt meg itt"
Konkrétan a Szabadság téren?
Szerintem nem túl sok.
Érted? Városon belül is lehet neki normálisabb helyet találni.
2008. 10. 12. 17:25
G.Banshee 163: Például oroszok, vagy amcsik.
---
Különben milyen érdekes, hogy a 161-esre nem akartok válaszolni. Pedig bizony György Péter egy az egyben UGYANAZT mondja, mint Budaházy, vagy Tomcat, esetleg én.
<< AZ EMBEREKNEK EGY PONTON ELEGÜK LESZ! :))) >>
---
Annyi a különbség, hogy ellenkező előjellel mondja ezt.
2008. 10. 12. 17:26
A Sztálin szobrot támadták meg, te fizikai-szellemi-érzelmi nyomorék.
A Szabadság téren volt egy tömegsír. Aztán, mivel mélygarázst vagy mit akartak oda építeni, elvitték a csontokat.
Erre jöttek a nyikhajok, hogy vigyék el az emlékművet is. Aminek az ottlétét mint mondtam, nemzetközi szerződés garantálja.
2008. 10. 12. 17:27
Az oroszok vagy az amcsik, akik összeborultak a bolsevikokkal, kit árultak el?
"Különben milyen érdekes, hogy a 161-esre nem akartok válaszolni. Pedig bizony György Péter egy az egyben UGYANAZT mondja, mint Budaházy, vagy Tomcat, esetleg én.
<< AZ EMBEREKNEK EGY PONTON ELEGÜK LESZ! :))) >>"
Csak ő azt a pontot máshova teszi...
2008. 10. 12. 17:27
Válaszoltam rá. "Szövegértés egyes". Valahogy így. Meg még úgy tudok, hogy a legtöbb embernek pl már kurvára elege van belőletek. Ehhez mit szólsz....
Te, arról hol lehet infót találni, hogy '56-ban megtámadták az emlékművet?
2008. 10. 12. 17:28
"A Sztálin szobrot támadták meg, te fizikai-szellemi-érzelmi nyomorék."
HAZUDSZ, NYOMORÉK!
Itt egy fotó:
http://href.hu/x/7655
És egy cikk:
http://href.hu/x/7654
"Ezt láttuk, kérem szépen. Igen, ez ugyanaz az emlékmű, aminek a rongálásával vádolnak bennünket, Budaházy Gyurit pedig körözik és életfogytiglannal fenyegetik. Üdvözöljük Abszurdisztánban."
2008. 10. 12. 17:31
Pengető: "Szövegértés egyes"
Igen, erre válaszoltam a 161-est :))
2008. 10. 12. 17:33
A cikkedben semmi olyan sincs nyomikám, ami ellentmondana annak, amit én írtam. Úgyhogy ne morogj kis korcskutyám, neked kuss a neved és a sutban a helyed. :-)))
2008. 10. 12. 17:35
Pengető, szted már vörös a feje és habzik a szája ennek az ostoba tevének?
2008. 10. 12. 17:35
Azt mondtam, '56-ban is megtámadták.
Meg az MTV ostrománál is.
TEHÁT AZ MTV OSTROMA HŐSTETT.
Pont.
2008. 10. 12. 17:38
Hol van itt a logikai összfüggés, buksifejű pici tevém?
2008. 10. 12. 17:38
Azért nem érted, mert zsidó vagy.
2008. 10. 12. 17:39
De '56-ban volt egy forradalom Endi. Most meg ennek a közelében sem vagytok. Most szánalmas vergődés van, nem forradalom.
2008. 10. 12. 17:41
Te meg azért érted, mert nyilas vagy?
2008. 10. 12. 17:43
Pengető, 2006 -ben volt egy húgyforradalom, ami végül érdeklődés hiányában megszűnt.
Manapság van 500 ember, aki csinálja a feszkót. Endi az ő faszukat veszi mélytorokra és benyal nekik a tavalyi vastag szarig, ahol a fingok huszonegyeznek...
2008. 10. 12. 17:56
Most, hogy sodit ismét sikerült porig aláznotok, engedjétek meg, hogy egy régebbi hazugságára hívjam fel ismét a figyelmet! Egy mai idézet tőle:
"Hát készpénzben ennyit ad kötelezően.
Oszt ha valami váratlan van, megyek még hozzá külön."
Hát valaki mondja már meg nekem, hogy aki az anyjától annyi pénzt kér, amennyit akar, sőt a kaját-lakást ingyen kapja, az hogy lehet akkora utolsó féreg, hogy havonta felveszi a szociális támogatást? Biztos könyvekre is ad anyuci, szóval elég gyenge érv erre fogni, hogy a szegényektől lopsz, te anti-Robin Hood...
2008. 10. 12. 18:00
Pengető: ---"Most meg ennek a közelében sem vagytok"
Az MTV ostromával NAGYON IS a közelében voltunk.
G.Banshee: ---"Te meg azért érted, mert nyilas vagy?"
Aki a magyar hazafiakat nyilasozza, az csak zsidó lehet.
C: "Biztos könyvekre is ad anyuci,"
Nem ad.
Kizárólag csak akkor, ha nagyon muszáj (például ha sürgős vizsgára / ZH-ra kell felkészülni, és ezért nincs idő a szociális ösztöndíjra várni).
2008. 10. 12. 18:04
"Az MTV ostromával NAGYON IS a közelében voltunk."
Szerintem nem. Ötvenhathoz képest legalábbis körömpiszoknyira sem. De örülök h legalább belátod, hogy ma már ahhoz a szinthez képest is sehol vagytok.
2008. 10. 12. 18:05
Pengető: ---"Ötvenhathoz képest legalábbis körömpiszoknyira sem"
Akkor miért is tudták a hazafiak szarrá verni a rendőröket? :)))
---" ma már ahhoz a szinthez képest is sehol vagytok"
Ugyan már! Szervezkedünk. mert okosodtunk :)
2008. 10. 12. 18:15
Azért mert felkészületlenek voltak.
Nézd Sodika vitatkozhatsz ezen, de azért '56-ban egy pöppett MÁS, ha úgy tetszik több történt annál, mint hogy egyszer, az életben több rendőr sérült meg mint balfasz huligán, aki kiélte elfojtott agresszióját az öszödi beszédre hivatkozva.
Szervezkedtek??? Hahaha. Estek darabokra, ha nem tűnne föl. Mindenki kiskakas akar lenni a szemétdombon. Magatokkal kéne kiegyezni, és akkor még mindig nem kérne belőletek senki. Csak ideáig sem sikerült eljutni. Forradalom, mi??? Na ne röhögtess már.
Amúgy nem nagyon pontosan értem miről beszélsz. Hazafi??? Hol voltak ott hazafiak? Sehol. Messze vagytok attól, mint....
2008. 10. 12. 18:31
'56 -ban az országot egy idegen állam katonai hadereje tartotta megszállva, nem voltak szabad választások, nem érvényesültek az emberi szabadságjogok.
2006 -ban nem tartózkodott megszálló céllal idegen állam katonája Magyarországon, a kormány szabad választások útján került hatalomra, az emberi szabadságjogok érvényesülnek.
"Aki a magyar hazafiakat nyilasozza, az csak zsidó lehet."
Miért szégyelled ezt a jelzőt? Te a nyilasokat is hazafiaknak tartod...
C: igen, a puputeve egy hitvány ember...
2008. 10. 12. 18:40
Az milyen ember már, akit a milliomos anyja annyira szeret, hogy nem vesz neki könyvet? Szerintem te azért kaphattad azt a lakást, hogy ne kelljen a szüleidnek elviselniük téged az otthonukban.
A forradalomról annyit, hogy annak jár a lámpavas, aki a fradi B-közepet az 56-os forradalmárokhoz meri hasonlítani.
2008. 10. 12. 18:47
"Aki a magyar hazafiakat nyilasozza, az csak zsidó lehet."
Helyesbítés: "Aki a magyar hazaffyakat nyilazza, az csak hazafi lehet."
:D:D:D
2008. 10. 12. 18:47
De nézd meg. A TV székház ostrom azért forradalom, mert megverték a rendőröket. Pazar logika.
Hát nem tudom, feltétel az, hogy több lábujja legyen, mint IQ -ja ahhoz, hogy valaki ilyen antiszemita nyilasköcsög legyen?
2008. 10. 12. 18:47
:D
2008. 10. 12. 18:49
Sodi, téged nem ilyen pórázrúdon tartanak a szüleid, hogy ne tudj közelebb menni a házukhoz?
2008. 10. 12. 18:56
"Azért enyhítő körülmény, mert Kósa úr kisfiúként élte át a szovjet megszállás borzalmait, és '56-os hős."
A legtöbb sorozatgyilkos és egyéb elvetemül bűnöző valamilyen gyermekkori trauma hatására lesz ketyós. Ennyi erővel azt a sorozatgyilkost is fel lehetne menteni, aki kisgyermekként leszúrta a nagymamát és a család macskáját megerőszakoló apját...
2008. 10. 12. 18:58
"Kósa úr kisfiúként élte át a szovjet megszállás borzalmait"
És nagylányként élte volna meg a zárka borzalmait, ha tényleg megbüntetik :D:D:D
2008. 10. 12. 18:58
Pengető: "Estek darabokra, ha nem tűnne föl"
Nem.
Csak az árulókat rúgjuk ki a picsába.
---"kormány szabad választások útján került hatalomra"
Öszödi beszéd.
---"az emberi szabadságjogok érvényesülnek"
Szemkilövések.
---"Te a nyilasokat is hazafiaknak tartod..."
Az, hogy "nyilas", egy gyúnynév. A helyes megnevezés hungarista. De ez hosszú téma, ne menjünk bele...
---
C: "akit a milliomos anyja annyira szeret"
HA HA HA.
Ez a "milliomos" olyan szánalmas proli duma xDDDDDDD
NEVETSÉGES VAGY. XDDD
---
G.Banshee: Megy a vonat, megy a vonat.
De ne félj, nem fogod lekésni.
2008. 10. 12. 18:59
C: Bazmeg, te tapsolsz egy '56-os elítélésének, de közben jobboldalinak mondod magad? ÁVÓ-szívű szar vagy, legalább valld be nyíltan!
2008. 10. 12. 19:00
"hungarista"
A hungarista a hungarocell (habszivacs) hazaffy szalonképesebb névváltozata.
2008. 10. 12. 19:01
"Bazmeg, te tapsolsz egy '56-os elítélésének"
Nem, egy bűnöző elítélésének tapsolok.
2008. 10. 12. 19:02
C: "hogy ne tudj közelebb menni a házukhoz?"
Szeretek oda menni, és ők is szeretnek ide jönni.
Egy-másfél órára tök jó az.
Csak tovább ne legyenek itt, merthogy én is csak ennyit szeretek anyáméknál lenni. xDD
2008. 10. 12. 19:02
"Csak az árulókat rúgjuk ki a picsába."
sodi már olyan magasan helyezkedik el a ganédombon, hogy azt is meg tudja mondani, ki áruló...
2008. 10. 12. 19:03
C: "egy bűnöző elítélésének tapsolok"
Jó.
Elsőként az ilyen tapsolókat fogjuk felkötni.
Aki szerint a nemzeti harc bűnözés, az lámpavasra való.
2008. 10. 12. 19:04
"Csak tovább ne legyenek itt, merthogy én is csak ennyit szeretek anyáméknál lenni."
Micsoda család.
2008. 10. 12. 19:05
"Elsőként az ilyen tapsolókat fogjuk felkötni."
A füledet a kezedbe adom.
2008. 10. 12. 19:06
C: "azt is meg tudja mondani, ki áruló..."
Nagyon egyszerű.
Aki megosztja a nemzeti oldalt: áruló.
Megosztani úgy lehet a nemzeti oldalt, hogy rosszat mondunk olyanról, aki
1) a nemzeti oldalon harcol
2) nem volt III/3-as
3) nem mond rosszat a nemzeti oldalon harcolók egyikéről sem, feltéve, hogy az illető megfelel ezen három pontnak
2008. 10. 12. 19:07
Ez ám a szólásszabadság :D:D:D
2008. 10. 12. 19:08
"G.Banshee: Megy a vonat, megy a vonat.
De ne félj, nem fogod lekésni."
Jajj kistevém, fogok én még a te sírodra koszorút szarni, légy abba megnyugodva.
2008. 10. 12. 19:08
C: ---- "Micsoda család."
Micsoda? Mindenki önálló ember, aki vendégségbe fogadja a többi önálló embert. :)) Nem értem, mi bajod ezzel.
--- "A füledet a kezedbe adom."
Nehezen, miután a forradalom a nemzeti tömeg erejéről, és a hozzád hasonló nemzetellenes elemek önálló gyengeségéről szól.
2008. 10. 12. 19:10
Aki szerint a nemzeti harc bűnözés, az lámpavasra való.
Tekintettel arra, hogy nemzeti harc egy ködös értelmezhetetlen fogalom, amire semmi szükség, és így aztán tulajdonképpen nincs is, ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni.
Te senkit nem fogsz felkötni és az elvtársaid sem, még most nyugodj bele.
2008. 10. 12. 19:10
G.Banshee: "fogok én még a te sírodra koszorút szarni"
Á, gyorsabban elvisz a vonat annál! xDDD
2008. 10. 12. 19:10
"sodi már olyan magasan helyezkedik el a ganédombon, hogy azt is meg tudja mondani, ki áruló..."
Ezek hülyébbek, mint anno Sztálin volt. Ő már rég a hatalomban volt, amikor a saját sorain belül kereste az ellenséget, Tevécskéék ezt nem tudták kivárni...
2008. 10. 12. 19:11
Pengető: "Te senkit nem fogsz felkötni"
Nem is.
Ugyanis én nem vagyok operatív ember. xD
2008. 10. 12. 19:12
Pupi, nyugtával a napot...eddig aki engem megfenyegetett, az rosszul járt. Ez tendencia...
2008. 10. 12. 19:12
Nem, te nem operatív ember, te operálandó ember vagy. Súlyos agybetegségben szenvedsz...
2008. 10. 12. 19:13
"Mindenki önálló ember, aki vendégségbe fogadja a többi önálló embert."
Az önálló embert az anyja tartja életben? Ha anyádon élősködsz, elviselhetnéd másfél óránál tovább...
2008. 10. 12. 19:14
"Mindenki önálló ember"
LOOOL :D Te aztán főleg. Szerintem még a cipőd is tépőzáras, mióta anyu nem tudja bekötni neked.. :D
"Nehezen, miután a forradalom....."
De hát NINCS, és nem is lesz forradalom!!! Pl ha már szervezkedtek, meg tudod mondani Hunniával mi a helyzet? Én meg tudom: SEMMI. Kacagnom kell.
2008. 10. 12. 19:15
G.Banshee: Nem téged fenyegetlek, hanem a nemzetárulókat.
Ha nem akarsz a sorsukra jutni, nézz tükörbe, és hasonulj meg.
Ez tisztességes ajánlat.
2008. 10. 12. 19:16
208-as a legszebb. Úgy fólytatódik a mondatom, hogy az elvtársaid sem. Ennek ellenére kiragadtad úgy, hogy vessző sem volt, és reagáltál? Micsoda értelmiségi figura vagy te, lenyűgöző.
"1) a nemzeti oldalon harcol
2) nem volt III/3-as
3) nem mond rosszat a nemzeti oldalon harcolók egyikéről sem, feltéve, hogy az illető megfelel ezen három pontnak"
HAHAHAHA. Mindenki a másikat szidja, így aztán a harmadik pont bedönt mindent. :DD Árulók hada.
Amúgy mi az a "harc"???
2008. 10. 12. 19:16
C: "Az önálló embert az anyja tartja életben?"
Amíg EGYSZERRE HÁROM EGYETEMEN tanul, miért is ne?
2008. 10. 12. 19:17
"Amíg EGYSZERRE HÁROM EGYETEMEN tanul, miért is ne?"
Miért, ha a három egyetem közül egyiken sem tanul, maximum megtűrik ott?
2008. 10. 12. 19:18
Sodi egy önálló értelmiségi polgár.
Kabarédélutánunkat hallgatták, további jóestét. :D
2008. 10. 12. 19:19
Pengető: Harc az, ami nektek rossz.
C: Mit jelent a "tanulás"? :)
2008. 10. 12. 19:19
na jó, megyek filmet nézni
nem rontom el zsidókkal ezt a gyönyörű őszi estét
2008. 10. 12. 19:20
218. Látom nemes a küzdelem. Mondjuk nem tudom ki az a nekünk, de biztos.
Szélmalomharc.
2008. 10. 12. 19:21
Mit jelent a "tanulás"? :)
na jó, megyek filmet nézni
______________
Nem ezt.
2008. 10. 12. 19:22
"Harc az, ami nektek rossz."
Nekem a spenótfőzelék rossz.
A tanulás azt jelenti, hogy aktívan teszel azért, hogy sikeresen teljesítsd a tárgyaidat. Többek között az alábbiakat teheted: bejársz az órákra, otthon tanulsz szorgalmasan, gyakorlófeladatokat oldasz meg, minden nap a következő napi órára készülsz. Ez neked eddig nem sikerült, mert ha sikerült volna, akkor már nem lennének elsős tárgyaid.
2008. 10. 12. 19:23
A filmet egy torrent oldalról szedted?
2008. 10. 12. 19:28
filmet tévében nézek :)
az óráimra pedig idén már bejárok.
de tényleg megyek xD
2008. 10. 12. 22:14
#213. Saját magatokat fenyegeted? Mondtam én, hogy operálandó ember vagy...
2008. 10. 13. 10:46
Végig szenvedtük Pengető G.Bansí és C-típusú agymenéseit és úgy döntöttünk, hogy szeretnénk személyesen is megismerkedni becses személyükkel! Kérünk elérhetőségeket, mert nem maradhat hála nélkül a hazáért tett szolgálatuk!
Előre is köszönettel: kaszás
2008. 10. 13. 14:36
Ajjaj :D:D:D
2008. 10. 13. 14:48
C: Ne fossál, hanem vállald fel szépen a véleményedet.
Név, cím, telefonszám? :)
2008. 10. 13. 14:54
Ugyan már, veletek nem lehet fair meccset vívni, ezt mindketten tudjuk. Én naponta agyonverhetnélek este baseball-ütővel, mikor mész haza, mégse teszem. Ez fordítva nyilván nem igaz. A véleményemet vállalom, a nevemet, címemet nem.
2008. 10. 13. 15:29
Egyetértünk az előttünk szólóval abban, hogy a fiatal csírák (bíró, ügyész) egy dologra jók csak (de feltételezhető, hogy még arra sem). A hamisan tanúskodó butafejű rendőrvéglények pedig ... Szégyen!
A tipikus ezeréves jól megszokott és bevált judaista-komonista eljárási módszer.
2008. 10. 13. 16:21
Kaszás, adj te elérhetőséget, majd mi meglátogatunk. Benne vagy? ;-)
2008. 10. 13. 23:40
A 229-es gondolatodban, kedves C, kissé barátságtalan attitűdöt érzékeltem irányodból. Ejnye-bejnye! Vajon mi lehet az oka? Egy magyartarkától egészen mást vártam volna!
Dzsibandzsinak: - Parancsod kívánság számunkra! A kajánul kacsintó szmájlid azt üzeni "hölgyválasz" és ez elől udvariatlanság lenne kitérni, egye fene (mégha amolyan biboldós visszapasszolós, visszakérdezős is a stílusod)
Általában kedd-, és csütörtökönként ifjabb ismerőseimmel sportolgatunk és kb este 8 körül hazafelé még 1-2 bambit lehörpintünk a Fradi Étteremben. Utána szépen el tudunk ballagni a katonai főiskolával szembe a jó tiszta erdei levegőre és kultúráltan meg tudunk beszélni minden nehéz kérdést. Csak annyit, hogy azért előre konkrétan egyeztetni kell, mert közbe jöhet meló vagy bármi. Ja a pengetőst azt otthon ne hagyd és még hozz pár tarkamarhát! Üdv
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.