IIS7: Tanúsítványok
Az áldást sodika küldte 2008. október 14., kedd - 21:00-korKategóriák: Tutorial
Címkék: dolgozat egyetem elte szamitogep
65 komment
Na, mivel ma egy holnapi analízis ZH-ra gyakorlok, ezért most kis pihi van. Addig is kaptok egy friss képeskönyvet, amit egy 10 perces ELTÉ-s kiselőadásomhoz készítettem. Amúgy is rég került már fel anyag a dolgozat címke alá. :)
Különben arról szól a cucc, hogyan lehet IIS7 webszervert aktiválni Vista alatt, majd beizzasztani alá az SSL-t.
Legalább a Tutorial rovat is gyarapszik.
By SoDI






Eddig 65 komment érkezett (
)
2008. 10. 14. 21:11
Teljesen felesleges volt megcsinalnod, mivel ugyis kibasznak nemsokara.
2008. 10. 14. 21:13
"Na, mivel ma egy holnapi analízis ZH-ra gyakorlok"
Milyen jol megereztem mi a frszutracio es a zsidozas oka. :-)) Hiaba, az emberek egyszeruek, par semat kell csak ismerni hozzajuk....
2008. 10. 14. 21:14
azért szeretnéd, mert frusztrált vagy.
meg MDF-es önkormányzati képviselő.
no meg más is, de azt már elmondtam délután xDD
2008. 10. 14. 21:15
"Milyen jol megereztem mi a frszutracio es a zsidozas oka. :-))"
Te hülye vagy :)
Nem ismersz te engem.
Azért voltam ideges, mert ti a magyarság ellen beszéltetek.
Ostoba és aljas módon.
2008. 10. 14. 21:19
"Nem ismersz te engem."
Nyitott konyv vagy nekem amibe barmikor beleolvashatok.....
2008. 10. 14. 21:27
Elsos analizis? Sorozatok konvergenciaja vagy mi a tema? ;-)
2008. 10. 14. 21:29
n.gyok(a^n+b^n) (n->+inf) a,b pozitiv egeszek sorozatnak mi a hatarerteke? :-)
2008. 10. 14. 21:42
Csinaljuk azt, hogy ameddig nem irod be a helyes eredmenyt addig kussolsz. :-)
2008. 10. 14. 21:53
Egye fene, engem lezsidózhatsz, adok ennyi menekülési utat, kedves Legyek Nagy Barátja.
2008. 10. 14. 22:07
A négy egyetemi szakom közül ez csak az egyik, zsidó xD
2008. 10. 14. 22:09
1) infotanár elte osztatlan egyetemi
2) gazdinfo corvinus bsc
3) matektanár elte osztatlan egyetemi
4) agrármérnök corvinus bsc
Egyszerre, párhuzamosan, és ebből csak a kettes számú nem nappali.
Erről ennyit.
2008. 10. 14. 22:24
Nem az a lényeg, hánby egyetemre jársz, hanem hogy mennyit végzel el, buksifejű kis tevécském...
2008. 10. 14. 22:38
ÉS akkor még mindig maradhatsz sík hülye ugyebár. :D
2008. 10. 15. 8:35
Analizis ZH elott csak tudsz a 7-esre valaszolni. Pedig bemelegito kerdesnek szantam az egyesert. :-)
2008. 10. 15. 8:40
Ne csak mindig a pofad legyen nagy, hogy hany helyre jarsz, tessek valaszolni egy egyszeru kerdesre. :-)
2008. 10. 15. 9:51
Sodi, azt tudtam, hogy egy rossz buzi vagy, de hogy egy ilyen egyszerű kérdéssel így meg lehet fogni, az még engem is meglepett... Laikus létemre 1 percen belül megvan az eredmény a 7-esre a netről. Ezek szerint nem csak analízisből, de informatikából is nagy vagy :-DDD
2008. 10. 15. 13:31
"Laikus létemre 1 percen belül megvan az eredmény a 7-esre a netről. Ezek szerint nem csak analízisből, de informatikából is nagy vagy :-DDD"
5 eve jar matek szakra az egyetemen, adtam neki egy emelt szintu erettsegi peldat, es keptelen megoldani, ez sokat sejtet kompetenciajarol. :-)))
2008. 10. 15. 13:33
Én már meg sem kérdezem, miért jó ennyi szak - ráadásul info + agrármérnök... - úgysem kapok rá szerintem választ :)
Egyébként üdv újra mindenkinek:)
2008. 10. 15. 13:37
SoDI és Balogh Artúr vajon rokonlelkek? :)
Na jó, SoDI legalább tud írni. De egyébként sok közös vonást vélek felfedezni (tudom, tudom, ezen kölcsönösen megsértődnének)
2008. 10. 15. 13:42
"Én már meg sem kérdezem, miért jó ennyi szak"
Nem lenne rossz, ha barmelyikbol is tudna valamit, de lofaszt nem tud egyikbol sem ez tisztan latszik. IGy viszont olyan felesleges, hogy 4 dolgot nem tud vagy 124-et.
2008. 10. 15. 14:10
Ond: ---"ráadásul info + agrármérnök"
Így van benne a nevében.
http://kerteszettudomany.uni-corvinus.hu/index.php?id=p301880
Bár ott infóra egyáltalán nem járok, mert hozom át a kreditjeimet az ELTÉ-ről (ugyanígy közgázra sem járok ott, mert ahhoz pedig a levelező szakomról hozom át a krediteket).
---"miért jó ennyi szak"
Hogy az ember több lábon álljon. Ilyen nagyon egyszerű.
SZEMÉLYESEN 4 különböző (!) mérnökembert ismerek, akik húszas éveikben hiába indultak jól a BME-s diplomájukkal, most egyáltalán nem találnak munkát, ezért csak tengődnek.
Nem szabad tehát SOHA egyetlen lábon állni, mert bár jól indulhatsz, de később nagyot puffanhatsz. Aztán akkor már késő sírni, hogy nem tudsz átállni egy másik lábadra.
2008. 10. 15. 14:13
Ezért is vonom meg a vállamat, amikor azt hallom, hogy hű, valaki már 25 éves, és milyen szépen építi a karrierjét. Vazzeg, NA ÉS? Azok a BME-s mérnökemberek, akikről az előbb beszéltem, huszonévesen szintén egytől egyig jól indultak. Aztán 40 éves koruk után koppantak mind.
EGYETLEN szakma nem biztosíték HOSSZÚTÁVON semmire.
Ezt a saját szememmel látom.
2008. 10. 15. 14:20
Ond: Tökéletesen igazad van.
Így hirtelen beleolvasva a munkásságába, tényleg TILTAKOZOM az ellen, hogy ehhez a Balogh Artúrhoz hasonlíts engem! x))
2008. 10. 15. 14:56
Sodi:"Hogy az ember több lábon álljon..."
Igen Sodi igazad van, fontos, hogy az ember több lábon álljon. De szerintem elég két lábon, mert ugye elég kicsi a valószínűségem, hogy egyszerre legyen lehetetlenség elhelyezkedni 2 különböző szakmában.
Mellesleg ugye az embernek 2 lába van, neked 4 lesz (bár szerintem soha). Kiknek is van 4 lábuk? Ja igen, az állatoknak, pl: majom, disznó, teve, patkány, szamár, stb... :D
2008. 10. 15. 15:00
Ha Endi 18 evesen beiratkozik az egyetemre, 23 eves korara osszeszedi a 2 diplomajat matek es infobol, beiratkozik a masi kkettore es most 26 evesen (mivel ugye sok az azonos targy amit el lehet fogadtatni nem kell oda 5 ev) mar azokat is elvegezhette volna es itt allna 26 evesen 4 diplomaval es 2 nyelvvizsgaval akkor azt mondom, hogy ez igy rendben, ezt megertem, tenyleg sokat tanult, sok labon all, sok mindenhez ert. De most 26 eves az anyja tarjtja el meg az allam a segelyekbol, 5 eve eygetemre jar meg mindig elsos, semmit nem vegzett el eleteben, most is halomra bukik es 4 lab helyett egeszen pontosan zero labon all es ennyin is marad. Ezert minden amit errol ir az KAMU DUMA, felesleges szajtepes.
2008. 10. 15. 15:02
5 ev egyetem utan erettsegi szintu peldakat nem kepes megoldani, ez a valosag, szerintem ma mar le sem erettsegizne ha most kene neki. Sok a duma, keves a valos teljesitmeny.
2008. 10. 15. 15:05
fixpont: Az egyetlen dolog, mely talán felesleges volt, az a néhány év OKJ az érettségi és az egyetem között. [Bár az sem az én hibám, hanem anyámé, aki nem hagyott egy évig pihenni gimi után.] (Abból az időből egyedül a CISCO az, amit a legkevésbé sem sajnálok).
Minden más rendben van, elvégre nem kell az egyetemeket egymás után elvégezni, mint ahogy te írod. Elvégre, ahogyan a személyes példám is mutatja: lehet egyszerre is.
2008. 10. 15. 15:06
fixpont: "erettsegi szintu peldakat nem kepes megoldani"
Ezt meg honnan a francból veszed?
2008. 10. 15. 15:07
"/Bár az sem az én hibám, hanem anyámé, aki nem hagyott egy évig pihenni gimi után/."
Hat persze, miert is vallalnad a fos eletedert a felelosseget, kend anyadra, soha nem hallottam olyanrol, hogy 1 evig pihenni kene barhol is. Ezek a te remalmaid, en is egybol egyetemre mentem es 23 even diplomam volt, nem kell ehhez semmi kulonleges odlog, csak annyi, hogy az ember ne legyen olyan retardalt mint te.....
2008. 10. 15. 15:11
P: "elég kicsi a valószínűsége, hogy egyszerre legyen lehetetlenség elhelyezkedni 2 különböző szakmában"
Nem is annyira különböző szakmák.
Ezt kiválóan mutatja az is, hogy orrba-szájba tudom hordani a kreditátviteli kérelmeket. Viszont ettől függetlenül igenis több lábnak számít, ha info és matek mellett hallok közgázról, és agrártémáról is (és erről papírom is lesz), melyek egyike sincs benne az ELTE tanári órarendemben (ami különben szerintem vérlázító, mert alapszintű mikro vagy számvitel talán még a cukrász-tanonc szakmunkásoknak is jól jön xD)
Infót ECDL szinten még bölcsészeknek is tanítanak, de mikrót csomó helyen nem. Ez azért nagyon gáz.
Ha nem is szakbarbár, közgázas tematikájú (mint nekünk), de egy sűrített, butított, és egy félévre összevont mikro+makro kurzus minden szakon elkelne szerintem.
2008. 10. 15. 15:12
fixpont: "soha nem hallottam olyanrol, hogy 1 evig pihenni kene barhol is"
Pedig szokás.
Egy év pihenő gimi után nem ördögtől való dolog.
2008. 10. 15. 15:13
Na jó, de most már megyek, mert négykor ZH.
7 körül leszek.
2008. 10. 15. 15:14
"Pedig szokás."
Soha nem hallottam rola, ez csak a te meg a hozzad hasonlo loserek fejeben szokas, akiket nem vesznek fel sehova. (bar ilyen ma mar talan nincs is)
"Egy év pihenő gimi után nem ördögtől való dolog."
1 evet elbaszni az eletedbol az nem ordogtol valo, mivel a sajat eleteddel azt csinalsz amit akar, csak nagyon felesleges.
2008. 10. 15. 15:18
fixpont: "akiket nem vesznek fel sehova"
HEHE.
Én eddig akárhányszor jelentkeztem, mindig felvettek a legelsőként megjelölt helyre. (Három jelentkezésem volt, és mindhárom suliba jelenleg is járok).
No most megyek zh-t írni...
Majd este leszek.
2008. 10. 15. 15:23
"Pedig szokás."
Szokás a lófaszt.
Sodi egy valóságshow, én rájöttem.
2008. 10. 15. 15:28
Az életstratégiáink mások, az már egész biztos.
Szerintem nem "több lábon kell állni" (legalább is nem így, hanem esetleg a hivatásodon belül több területen is otthonosan mozogsz, vagy bármikor készen állsz egy új területen való elmélyedésre), hanem egy adott területen kell a LEGJOBBNAK lenni.
Azon meg nem kell keseregni, hogy "jaj, istenem, bezárt a gyár", hanem vállalkozni kell, vagy mobilisnek kell lenni. Aki a szakmája, hivatása legjobbjai között van, annak mindig lesz pénze is meg munkája is. Alkalmazkodni kell, de a piacgazdaságban ez is benne van.
(Mindezt vö.: "Jack of all trade but master of none")
2008. 10. 15. 15:35
trades
2008. 10. 15. 15:58
Sodi most kapja meg a feladatlapot... Remélem, beszkenneli a zh-ját, ha már ki lesz javítva, és rajta lesz a karó.
2008. 10. 15. 15:59
Ha szarul sikerul azt fogja mondani hogy nem ert oda idore, meg kesett a villamos es mar nem engedtek be stb stb, soha nem fogja nyilvanosan elismerni, ha egett. :-)
2008. 10. 15. 16:19
"SZEMÉLYESEN 4 különböző (!) mérnökembert ismerek, akik húszas éveikben hiába indultak jól a BME-s diplomájukkal, most egyáltalán nem találnak munkát, ezért csak tengődnek."
Igen, én is ismerek ilyen mérnököket, akik beseggelik a tananyagot lediplomáznak, aztán rájönnek, hogy az élet kicsit máshogy néz ki. Az egyetem alapot ad, amire nagyon jól lehet építkezni. Érdekes módon az én BME-s ismerőseim és jómagam is már diploma előtt munkát kaptak. Sőt, amikor beírtam iwiw-re az "Ezt csinálom amikor dolgozok" rovatba hogy J2EE és az iskoláim közé meg a BME-t, akkor elég gyakran megtaláltak HR-esek nem kamu ajánlatokkal, hogy menjek már hozzájuk dolgozni :)
De felhozhatom példának édesapámat is, aki egy mérnöki diploma mellé később szerzett egy közgazdász diplomát is.
A diploma nem arról szól, hogy 5 évig tanulsz és utána életed végéig te leszel az istenkirály, de ha 4 diplomát szerzel az sem biztosítja be a jövődet. Gondold el, hogy azok az emberek, akik a 80-as években diplomáztak, gyakorlatilag a rendszerváltás után szembesültek azzal, hogy amit tanultak, az elavult, mert a nyugatiak már 20 évvel korábban előttük jártak. Ekkor vagy megtanulta az új dolgokat vagy lobogtatta a papírját majd csodálkozott, hogy sehol nem kapott munkát. Egy szakmával életed végéig el lehet lenni, csak jól kell csinálni és érteni kell hozzá :)
2008. 10. 15. 17:31
17:30 Endi mar meg is irta elso 0 pontos ZHjat. :->
2008. 10. 15. 17:31
Na, lejárt az idő. Biztos jól sikerült (hehe).
2008. 10. 15. 17:33
Endi, kinél szenvedsz anal-gyakon?
2008. 10. 15. 17:34
Most ebbol is elsos vegulis, analizisbol, es a sorozatokbol meg sorokbol irta a zh-t?
2008. 10. 15. 17:40
A valós számok axiómái, nevezetes egyenlőtlenségek, bizonyítási módszerek, kevés halmazelmélet, relációk, és sorozatok szerintem.
2008. 10. 15. 17:41
Sorok szerintem csak a következő zh-n.
2008. 10. 15. 18:51
Ond: "egy adott területen kell a LEGJOBBNAK lenni."
Ez még nem zárja ki, hogy BIZTONSÁGI TARTALÉKKÉNT, a nehéz idők átvészeléséhez máshoz is értsél mellette.
2008. 10. 15. 18:56
C:--- "Remélem, beszkenneli a zh-ját"
Majd holnap eldöntöm, beszkenneljem-e.
Valszeg holnap este már kézhez kapjuk.
---"kinél szenvedsz anal-gyakon?"
Gémes Margit
---
k0zi: ---"az én BME-s ismerőseim és jómagam is már diploma előtt munkát kaptak"
VIGYÁZZ! Éppen arról beszélek, hogy ha most huszonévesen jól indulsz, 20-25 év múlva még bőven kidobhatnak a szemétbe.
---
fixpont: C a #45-ben viszonylag jól összefoglalta, miből írtam.
2008. 10. 15. 18:57
"Gémes Margit"
A nok altalaban engedekenyek. :-(((
2008. 10. 15. 18:59
fixpont: "A nok altalaban engedekenyek. :-((("
Igen?
Nemtom, én általában inkább a női tanároktól szoktam félni.
2008. 10. 15. 19:06
Arrol meselj, mentek-e a peldak? ;-)
2008. 10. 15. 19:09
7-ből 5 feladathoz írtam megoldást.
(Ennyire volt időm)
A ketteshez három pont kell.
Az érdemjegy a megoldott feladatok számának egyel csökkentett értéke, úgy, hogy lehet részpontokat is szerezni.
Na most nem tippelek, inkább megvárom a holnapi napot.
2008. 10. 15. 19:11
Ehh ez tul enyhe szabaly. :-((((
2008. 10. 15. 19:20
"C a #45-ben viszonylag jól összefoglalta, miből írtam"
C viszonylag jól ismeri az "életedet".
2008. 10. 15. 19:21
Vagy egyszerűen csak hozzávetőlegesen tudod, miből áll az analízis tárgy tematikája.
2008. 10. 15. 19:22
fixpont: "Ehh ez tul enyhe szabaly. :-(((("
Hülye vagy te. :)
Éppen elviselhető.
2008. 10. 15. 19:23
Ringasd magad ebben a hitben.
2008. 10. 15. 19:38
sodika: én azt mondom, ha a versenyszférában kezdesz 25 évesen és folyamatosan továbbképzed magad, akár csak 1 területen is, akkor igen nagy valószínűséggel nyugdíjig lesz munkád.
2008. 10. 15. 20:15
"7-ből [...] Az érdemjegy a megoldott feladatok számának egyel csökkentett értéke"
Tehát ha mind a hetet megoldod, hatost kapsz?
2008. 10. 15. 20:19
choffman: Hát asszem a két ZH pontszáma átlagolódik a végső jegybe, úgyhogy voltaképp hatost. (Annyi korlátozással van ez az átlagolódás, hogy egyik ZH sem lehet kettes.)
---
k0zi: "és folyamatosan továbbképzed magad"
Rám EZ A RÉSZ illik xDDD
Én 6 éves korom óta folyamatosan továbbképzem magam, mert suliba járok xD
2008. 10. 15. 20:25
De azért egy picit ugye tragédiaként élted meg a nyugis ovis évek végét? Talán ezért hiányzott az érettségi után az az egy év lazsa?
2008. 10. 15. 20:28
Mi van? :)))
Mindegy, lényeg, hogy azóta folyamatosan suliba járok. :))
2008. 10. 15. 20:31
"Mindegy, lényeg, hogy azóta folyamatosan suliba járok. :))"
Csak semmit nem fejlodsz.
2008. 10. 15. 20:31
Helyes, tudod, jó pap...
Neked nem mondták azt, amikor kicsi voltál, hogy "ez a gyerek biztosan politikus lesz vagy pap, hiszen a beszélőkéje megvan hozzá"? Nekem igen, képzeld politikus csak azért nem lettem, mert már akkor is éreztem, hogy itt valami nem kóser, pap (illetve hát neveztessék nevén: rabbi) meg egyéb okok miatt nem lettem.
2008. 10. 15. 22:22
Vállalkozni, vállalkozni, vállalkozni - csak ezt tudom mondani.
Irreálisnak tűnik számomra, hogy 40 évesen addigra közel 24 év tapasztalattal tennének engem lapátra. Bár feltehetőleg addira rég a saját cégemet fogom irányítani, de ha mégsem, akkor még mindig ott van a lehetőség vállalkozás indítására. Az embert nem lehet agyonütni, ha nem hagyja magát. Persze nyilván ez hozzáállás, szocializáció, és nem utolsósorban adottságok kérdése. Nem önfényezésnek szántam ezeket a sorokat. (Bár ha jobban belegondolunk, eddig mintha te is ilyesmi elveket hirdettél volna).
Viszont ha sikerülne megszerezned ennyi szakmát, sehová nem vennének fel. "Túlképzett, kérem a következőt!"
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.