Az igazi MOLOTOV
Az áldást sodika küldte 2008. október 15., szerda - 10:54-korCímkék: eroszak forradalom koktel molotov rendorallam
111 komment
Ezt az írást egy az egyben emelem át a Kurucról, mert érdemes minél jobban terjednie.
Én természetesen mindenkit lebeszélek arról, hogy elkészítse a cuccot, de a módszer leírásának elterjesztése ennek ellenére is teljesen jogszerű. :)
AZ IGAZI MOLOTOV ELKÉSZÍTÉSI MÓDJA
Sziasztok!
Egy félreértést szeretnék eloszlatni... vagy legalábbis megpróbálom. Az általatok, illetve a tömegmédia által használt "Molotov-koktél" kifejezés téves és félrevezető.
A Budapesten és egyéb magyar vidéki városokban mostanában bevetett eszközök nem mások, mint gyújtópalackok. Hiszen csak benzint tartalmaznak.
A Molotov több komponensből tevődik össze, ezért hívják koktélnak.
Egy jó "koktél" képes megállítani egy tankot is, nemhogy egy vízágyút!
Megpróbálom ismertetni egy koktél összetételét:
-Benzin.
-Mosószappan.
-Magnéziumcsíkok.
-Kéncsíkok.
-Karbit.
(megjegyzés: karbidra gondol, azon belül is kalcium-karbidra - SoDI)
-Biciklibelső-darabok.
A benzint betöltjük egy palackba, és rászórunk reszelt mosószappant. /Márkafüggő a sűrítőképességük, a lényeg, hogy a végeredmény zselé állagú legyen!/
Ezután belerakjuk a 3-4 felé tört magnézium- és kéncsíkokat.
A biciklibelső a füstképzéshez kell, ez az utolsó előtti komponens.
Az utolsó a karbit (helyesen karbid - SoDI), mert ezáltal lesz olthatatlan a "koktél" víz által.
De mivel reakcióba lép a többi összetevővel, ezt utoljára, bevetés előtt néhány perccel szabad csak a palackba helyezni.
Az így készített keverék tapad, akár a napalm, és igen nehezen oltható.
A magnézium hője megolvaszt több mm acélpáncélt, a kén pedig ájulásos tüneteket okoz.
Tehát kb. ennyi...
Remélem, tudtam segíteni.
Felföldi György
Volt Légionista
Rohamutász
Íme a karbid önmagában, a többi komponens nélkül:
By SoDI
Kapcsolódó:
- SoDI: TATP bejegyzés-címke





Eddig 111 komment érkezett (
)
2008. 10. 15. 16:43
sodika: azokra az emberekre emlékeztetsz, akik 45-ben feküdtek az ágy alatt, aztán amikor győztek a szövetségesek rögtön jelentkeztek, hogy ők bizony partizánok voltak és ott harcoltak az első sorban. Vagy azok akik 56-ban feküdtek az ágy alatt aztán 89 után ők is jelentkeztek forradalmi hősnek.
Szerintem te is ilyen ember vagy. Szépen leírod, hogy elítéled, meg fúj, de valszeg te lennél az első aki ugrálna meg mutogatná magát, hogy "igen én segítettem őket", amikor esetleg nyernének azok az emberek, akiket te véletlenül se támogatsz nyíltan.
2008. 10. 15. 17:16
Itt még van egy két dolog a témában:
http://href.hu/x/76ze
Házi könnygáz is előállitható, pár fillérből, de a hatása nagy. Habár a hatása nem teljesen ugyanaz mint a könnygázé, de duplaélű fegyver.
Kizárólag műanyag palack (PET) használható. A fél literes és a literes palacka legideálisabb.
Elkészítése:
1. Gyömöszüljünk a palcakba sima háztartási alufoliát, de ne összegyürve, hogy nagyobb felülelete legyen, ezzel kb 3/4 ig tegyük a palackot.
2. Öntsünk fel az üveget kb félig háztartási sósavval, majd jo szorsan csavarjuk rá a kupakot.
3. Kicsit rázzuk össze.
4. Kb egy másfél percen belűl elindul a reakció a palckban, nagy gázfejlődés közepette. Ekkor már vigyázni kell vele.
A gáz nagy intenztitással fejlődik és nyomás alá helyezi a palackot, ami addig tart amig a palck szilárdsága. Elkezd majd dagadn a palack oldala és hamarosan hatalmas durranás közepette felrobban.
Hatalmas éles robbanó hangja van, nagyobb mint egy petárdának. Amikor szétrobbant, akkor a gáz ami nagyrészben hidrogén, kiaszbadadul. De nem csak hidrogén hanem különbőző savgázok is klórtol elkezdve minden. Nem szabad ezt belélegezni, mert sulyos mérgezést okoz. Azonnal rossul lesz tőle az ember. Miután a palck felrobbant, a gáz tovább fejlödik nagy intenzitással, nagy fehér köddel kisérve.
Ha egy iylen felhőbe egy lángoló benzines palackot dobnak, akkor azt mindeki el tudja képzelni, hogy mi lesz, csak elég visszaemlékezni kémia óráta miakor egy kis hidrogén be lett gyujtva. Itt viszont töményen és nagy mennyiségben van.
Tehát a lényege:
1. A nagy erejű durranásnak lélektani hatása van
2. Szédülést rosszul létet okoz a közelében lévőknek.
2. A felaszabadulo hidrogén, szikra esetén azonnal elég/felrobban
Aki nem hiszi az nyugodtan kipróbálhatja otthon is a kertben.
Legnagyobb hatással a visszaváltahtó Coca-colás 2l-es palackkal van, mert annak vastag a fala, nagyobb nyomás érthető el és rengeteg gáz fejlődik. Viszont több mint egy 1 liter sósav kell bele.
2008. 10. 15. 17:32
Na még videót is találtam róla.
Csak ők nem gyujtották be:D
http://www.videoplayer.hu/videos/play/181946
2008. 10. 15. 17:56
"érdemes minél jobban terjednie"
Miért gondolod, hogy érdemes?
2008. 10. 15. 18:24
Vicces! Vmi észlény fekát megvertek. Szerinte antiszemita indittatásból. :DDD kb Pákó szinten lehet...
http://atv.hu/videotar/2008_okt_rasszista_tamadas_solymaron.html
2008. 10. 15. 18:37
Inkabb azon gondolkodj el, miert kellett megverni ugy, hogy szilankosra tort a bokaja.
2008. 10. 15. 18:38
Valahogy nem látom a humor-faktort a szilánkos bokában, legyen az illető bármennyire hülye is.
2008. 10. 15. 19:00
k0zi: "Szépen leírod, hogy elítéled, meg fúj"
ÉÉÉN?
NEM!
Nem azt mondtam, hogy elítélem.
Azt mondtam, hogy nem bátorítok rá senkit.
Nem ugyanaz. :))
2008. 10. 15. 19:02
Az persze kizárt, hogy elkezdte fogdosni a pincérnőt, vagy hangoskodott, stb., igaz? Meg is nézem, hogy mit írnak a Svábbűnözés című fos honlapon.
2008. 10. 15. 19:04
C: "Miért gondolod, hogy érdemes?"
Ismeretet terjeszteni mindig érdemes.
Tanári véna, tudod. xDD
2008. 10. 15. 19:08
Nahát, nem írta meg az esetet a kis szaros.
2008. 10. 15. 19:13
Aszongya a félvér csávó:
"úgymond ANTISZEMITIZMUS áldozatává váltam xDD"
riporternő: inkább rasszizmus :)
LOL xDD
2008. 10. 15. 19:22
"Ismeretet terjeszteni mindig érdemes."
De ezt konkrétan miért? miért nem analízis példákat tettél közzé?
2008. 10. 15. 19:22
9. Nem kizárt. És akkor meg kell nyomorítani szerinted?
2008. 10. 15. 19:23
C: "De ezt konkrétan miért?"
Mert ehhez van kedvem. :)
2008. 10. 15. 19:24
És miért ehhez van kedved?
2008. 10. 15. 19:26
Nemsokára kezdődik a meccs a máltai pék- és ügyvédválogatott ellen. Broni, ugye nem szurkolsz az ügyvédeknek? Tudod, végbélen szaporodnak.
2008. 10. 15. 19:29
C: Mert ha az információ terjedésének híre félelmet okoz a nemzet ellenségeinek körében, akkor az nekem jó.
2008. 10. 15. 19:31
Kompenzálod a saját, örökös félelmedet? Paranoiádat?
2008. 10. 15. 19:37
Én nem félek.
Ti féljetek. :)
2008. 10. 15. 19:38
Dehát mi nem félünk.
2008. 10. 15. 19:40
Nézd, ha valakinek ebben az "információs korban" a kucuginfó, vagy pláne a te blogod kellett ahhoz, hogy össze tudjon rakni egy rendes molotovot, attól aztán elég nehéz félni. Sőt, ha eddig féltem volna tőle, most múlna csak el igazán.
2008. 10. 15. 19:46
Szeretem amikor az emberek újra felfedezik a kémiát és úgy adják elő mint valami forradalmi ötletet :)
2008. 10. 15. 19:46
Ti csak azért nem féltek, mert egérlyukban gubbasztotok.
De ezt már megbeszéltük.
2008. 10. 15. 19:48
Fixpont! A rendőrség szerint semmi köze nem volt a feka megverésének a rasszizmushoz. Ezt csak a média mondja. Egyébként láttál már fekát szórakozóhelyen? Minden csajt molesztálnak, mert azt hiszik ők a Janik Nem csoda, hogy kapott...
2008. 10. 15. 19:51
sodika: kettővel korábbi postban nem igazán válaszoltál nekem.
"Ti csak azért nem féltek, mert egérlyukban gubbasztotok.
De ezt már megbeszéltük."
:DDD
2008. 10. 15. 19:53
Nem beszéltük meg, közölted.
Én meg mondtam, hogy igazából senkinek semmi félnivalója, még Töplernek se sok (te hoztad példának). Akiknek kint van a címük, telefonjuk a kucugon, azokkal sem történik gyakorlatilag semmi, nem baj, pupi? Forradalom, piha.
2008. 10. 15. 19:54
Amúgy az is érdekes, hogy mondta a feka, hogy miután megitták a pofa sört elhajtottak és a 2 pofa követte őket. Tehát ittasan ültek be a kocsiba.
2008. 10. 15. 19:57
Pengető: "még Töplernek se sok"
Azért repült molotov a házacskájára.
Jó, kicsit rosszul időzítve, mert akkor már elköltözött onnan, de ennyi tévedés belefér. Elvégre csak az nem hibázik, aki nem is dolgozik.
2008. 10. 15. 19:58
"rendőrség szerint semmi köze nem volt a feka megverésének a rasszizmushoz."
Akkor erről ennyit.
2008. 10. 15. 19:59
Szerintem sokkal érdekesebb, hogy ha megvernek valakit, aki rasszizmust kiált, akkor az egész széljobb birkanyáj egyszerre kezdi el bégetni, hogy "biztos nem úgy volt"....
Nem tudjuk hogy volt, ismerjük a srác sztoriját, ennyi. Így is lehetett, meg máshogy is. Eljutni egyből oda, a fekák a szórakozóhelyeken hogy szoktak viselkedni, hát legalábbis szűk agyra vall.
Mellesleg szerintem nem "szoktak" úgy viselkedni, hogy szilánkosra kéne törni a bokáját, sőt úgy elég nehéz viselkedni....
2008. 10. 15. 20:02
29. Lám megfogtad a lényeget. Megintcsak egyetlen esettel igyekszel cáfolni egy általános érvényű megállapítást. Ez nem cáfolat, ezzel ne próbálkozz.
2008. 10. 15. 20:02
Pengető: Ez azért van így, mert Magyarországon SOHA nem szokott rasszista támadás történni.
ILYEN nagyon egyszerű ez.
(Utoljára talán a '90-es évek elején volt ilyen)
2008. 10. 15. 20:02
Szóval erre készültök "hős ellenforradalmárok"????
Míg szegény Gyurcsány elvtárs építi nekünk a szociáldemokráciát Ti fasiszta összeesküvést szőttök!!!!!
De figyelünk ám!:-)))))))))))))))))))))))))))
2008. 10. 15. 20:02
30. Valóban a rendőrség meghallgatta a támadókat is, és úgy döntött nem rasszista támadás.
De miért nem ismerhetjük akkor a másik fél verzióját???
2008. 10. 15. 20:03
Oké.
- Csintalan.
- Hollán Ernő utca.
- Szilvási nyaralója.
Erről ennyit.
2008. 10. 15. 20:04
33. Természetesen ez egyáltalán nem igaz. A szokott lehet, hogy túlzás, de azért bőven akad több a kelleténél.
2008. 10. 15. 20:05
Mondj egyet.
Egyetlen egyet.
2008. 10. 15. 20:06
36. Csintalan egész érdekes módon eddig még önmerénylet (vagy az nbh) volt, most meg felveszed a sorba??? De gerinctelen vagy. :(((
A Hollánban semmi nem történt, hiszen ti is éreztétek, hogy ciki, egy hülye picsa egyoldalú véleményére támaszkodni. 1 db molotov még mindig nem forradalom.
2008. 10. 15. 20:06
"Csintalan egész érdekes módon eddig még önmerénylet (vagy az nbh) volt"
Molnárgörény szerint.
Szerintem meg nem.
2008. 10. 15. 20:08
38. Sodika. Honnan mondjak? Előadhatok pár történetet, de tudod nem minden úgy szerepel a rendőrségi statisztikákban ahogy...... Sőt nem felderített bűnesetekről, rendőrségre el nem jutó bántalmazásokról nem hallottál még??? Te nagy közíró!!!! Ne legyél már gyökér. Persze, a házad belső udvarában nem történik ilyesmi, csak egy magát közírónak mondó valaki, nem árt, ha lát....
2008. 10. 15. 20:15
Pengető: Hülye vagy te.
Rendőrségi eseteket mondjál.
Ne anekdótázz!
Ha történik az országban rasszista támadás, az biztosan sajtóhír lesz, elvégre a ballibek ugranak az ilyenre mindig. Szóval könnyű kérdést tettem fel.
Említs meg egyetlen egy jogerősen rasszistának bélyegzett támadást 1995 és 2008 között!
Egyetlen egyet!
2008. 10. 15. 20:19
Mingyárt benyőgi a birka, hogy szegény patai jaúzsikát is a gonosz nácikok szúrták le... ahogyan azt lehozta a média...
2008. 10. 15. 20:22
'"rendőrség szerint semmi köze nem volt a feka megverésének a rasszizmushoz."
Akkor erről ennyit.'
Amikor szerbiaban magyarokat vernek a szerb rendorseg mindig elsonek szogezi le, hogy semmifele nemzetisegi indittatasa a cselekemenynek nem volt, szlovakiaban ugyanez, ott a Malina Hedvig eset, ott is elsonek zartak ki ezt az indokot......a rasszizmus annyira ciki, hogy azt elismerni soha nem fogja egyetlen rendorseg sem, a tamadok pedig vegkepp, hiszen az minosito korulmeny.
2008. 10. 15. 20:24
Ilyen ostoba alapon a Numerus Clausus sem zsidotorveny volt, mert a zsido szo nem is szerepel benne, megis a zsidokat erintette csak negativan mindenki mas pozitivan, ne nezzuk egymast hulyenek, nem az a rasszizmus, amikor a 'rasszista' lampa villog. Embertarsad melyseges lenezese ez az erveles, hulyenek nezel masokat, hogy nem latnak at a szitan.
2008. 10. 15. 20:26
Beeeeee. :)))
2008. 10. 15. 20:27
A lenézés az default nála. Biztos észrevetted milyen mélységes megvetéssel beszél a cukrásznak készülőkről.
2008. 10. 15. 20:29
De nem kell olyan messzire menni. A legjobb pelda te magad vagy erre egy antiszemtia, rasszista, fajgyulolo vagy, megsincs annyi gerinc benned, hogy elismerd, jossz a szar cionista kamuval es hulyenek nezel masokat. Ugyan kerem, hagyjuk ezeket.
2008. 10. 15. 20:34
fixpont: Ez még nem változtat azon, hogy nem tudtok egyetlen egy példát mondani rasszista támadásra.
Épp ez volt az, ami miatt majdnem halálra röhögtem magam, amikor Egri Oszkár, a MAZSIHISZ ügyvédje a Gárda-per utolsó tárgyalásán a szemembe nézett, és vörös fejjel üvöltötte, hogy amíg én itt húzom az időt, addig lent a falvakban emberek halnak meg, mert "barnább a bőrük".
EKKORA BAROMSÁGOT!
Ilyen eset egyetlen egy sincs! :)
2008. 10. 15. 20:34
fixpont: "antiszemtia, rasszista, fajgyulolo vagy"
HAZUGSÁG.
Nem vagyok rasszista.
De még antiszemita sem, csak anticionista.
2008. 10. 15. 20:35
lol :DDD
2008. 10. 15. 20:35
choffman: "Biztos észrevetted milyen mélységes megvetéssel beszél a cukrásznak készülőkről."
VAZZ, az egy PÉLDA VOLT, te segg!
2008. 10. 15. 20:36
"fixpont: Ez még nem változtat azon, hogy nem tudtok egyetlen egy példát mondani rasszista támadásra."
Az a 10 eves kislany akinek bebasztak az ablakat egy kovel amig szamitogeppel jatszott az korhazba kerult miatta, mivel tudtak, hogy ott ciganyok laknak az mi szerinted?
2008. 10. 15. 20:37
Legalább kétszer említetted volt az elmúlt négy napban, vagyis nem példa volt, sokkal inkább elszólás, ahol kibújt a szög a zsákból.
2008. 10. 15. 20:37
Lehet, hogy 12 eves volt, sorry.
2008. 10. 15. 20:41
fixpont: "mivel tudtak, hogy ott ciganyok laknak"
UGYAN MÁR!
Nem tudhatjuk, hogy ott nem-e roma belviszály áll a háttérben.
Olyan esetet mondj, ahol a nyomozás megállapította a rasszista indítékot.
2008. 10. 15. 20:42
"Legalább kétszer említetted volt az elmúlt négy napban"
Mert szeretem ezt a szemléletes példát.
Mi a gond ezzel? :)
GYURCSÁNY IS ÍGY BESZÉLT A CUKRÁSZOKRÓL!
"Ezt még egy cukrász is megérti"- pontosan így mondta.
Ez tehát amolyan köznyelvi fordulat, ami még aranyos is.
Nem tudom, mi bajod vele.
2008. 10. 15. 20:46
"Olyan esetet mondj, ahol a nyomozás megállapította a rasszista indítékot."
Ilyen soha nem lesz, ezt hiaba is varod, fentebb leirtam miert. Az elkoveto barmit mondhat, es fog is, hogy ne legyen rasszista a cselekmeny, ez nem jelent az egvilagon semmit, ezt te is tudod.
2008. 10. 15. 20:49
sport2 adja a magyar - malta meccset 15 perce nincs kep.....2008-ban... :-> lol?
2008. 10. 15. 20:53
fixpont: "Ilyen soha nem lesz, ezt hiaba is varod"
Olyan nincs, hogy létezik a hatályos büntetőjogban egy súlyosbító tényező, de nem alkalmazzák, miután az elkövető "nem vallja be". Ennyi erővel soha semmilyen súlyosbító tényezőt nem alkalmaznának.
Ha valamit nem alkalmaznak tehát, arra az az egyetlen magyarázat, hogy egyáltalán nem is történik olyan cselekmény, amire ráillene.
2008. 10. 15. 20:56
"Ha valamit nem alkalmaznak tehát, arra az az egyetlen magyarázat, hogy egyáltalán nem is történik olyan cselekmény, amire ráillene."
kamu
2008. 10. 15. 20:56
Kérlek szépen egy nembalos nemliberális nemalternatív stb stb hazaffy (ez megtetszett, itt olvastam elöször, s míly' találó, na de kanyarodjunk vissza) nem vehet szájára Gyurcsányi idézeteket.
Hiszen ezzel alá ássa a mély, igaz, kilencszer csavarodott turultól nyert ősvallást, a magyarok vallását.
2008. 10. 15. 20:57
choffman: Hülye vagy te.
Időnként még Gyurcsány is mond okos dolgokat.
2008. 10. 15. 20:57
Az a kulonbseg a rassszizmust szinte lehetetlen bizonyiani mas sulyosbito korulemnyt mondjuk kulonos kegyetlenseg azt konnyu.
2008. 10. 15. 20:59
"Időnként még Gyurcsány is mond okos dolgokat."
En ezt ugy mondanam, idonkent meg Orban is szokott, mivel o mond joval kevesebbet, ez jobban utne. :-)
2008. 10. 15. 20:59
És igazakat is, ha jól sejtem. (Mert ez után az jön...)
2008. 10. 15. 21:04
fixpont: "a rassszizmust szinte lehetetlen bizonyiani"
Dehogyis nehéz. Ha nincs más ok, rasszizmusról van szó.
Ha van más ok, nincs szó rasszizmusról.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
---
choffman: "És igazakat is, ha jól sejtem."
Néha igen.
Soha nem írtam, hogy nem.
2008. 10. 15. 21:06
Senki nem mondta, hogy írtad, ne védekezz alapból :D
Vagyis igazat is szokott mondani a Miniszterelnök. Pont, mint Öszödön.
Igazat szólt, s a mondás értelmében beverték a fejét.
Avagy, keresztényi magyarok kontra jézusi tanítás.
2008. 10. 15. 21:07
(Ha nem értenéd: s a megbocsájtás smafu?)
2008. 10. 15. 21:09
choffman: "Igazat szólt, s a mondás értelmében beverték a fejét."
Szegényke. Pedig még az is igazat szól, aki valahol bevallja, hogy kislányt erőszakolt. Mégsem dícsérik meg érte.
2008. 10. 15. 21:12
Te kisteve, szted hogy lehet bizonyítani a rasszista indítékot?
2008. 10. 15. 21:12
"Dehogyis nehéz. Ha nincs más ok, rasszizmusról van szó.
Ha van más ok, nincs szó rasszizmusról.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
Hiába, egyszerű embereknek egyszerű megoldásaik vannak.
2008. 10. 15. 21:13
Persze hogy nem. Elzárják egy szobába, ahol többedmagával gondolkodhat, s a végén még akár meg is bánthatja tettét, hogy aztán kiállva az emberek elé, elmondja volt hibáit és azt, hogy rájött mennyire rossz volt és tényleg őszintén és szívből.., majd az emberek ismételten tanúbizonyságát adják annak, milyen messze is vannak valójában azoktól a szép és nemes eszméktől, amelyeket oly fennhangon hirdetnek magukról.
2008. 10. 15. 21:15
G.Banshee: "egyszerű embereknek egyszerű megoldásaik vannak."
Ugyan már!
A lényeglátás erény.
Akkor van csupán gond vele, ha demagógiába csap át.
Azonban, mivel a magyar kriminalisztika történetében az utóbbi 15 év során EGYETLEN EGY rasszista indíttatású támadás sem került azonosításra, így esetünkben demagógiáról szó sem lehet: tehát minden tévedés kizárva.
2008. 10. 15. 21:16
choffman: Költözzön családjával gyilkos pedofil mellé Ön is! Érezze át, milyen magasztos érzés a keresztényi megbocsátás!
2008. 10. 15. 21:19
"Azonban, mivel a magyar kriminalisztika történetében az utóbbi 15 év során EGYETLEN EGY rasszista indíttatású támadás sem került azonosításra"
A bizonyiek hianya, nem egyenlo a hiany bizonyitasaval....ugyebar.
2008. 10. 15. 21:19
"G.Banshee: "egyszerű embereknek egyszerű megoldásaik vannak."
Ugyan már!
A lényeglátás erény.
Akkor van csupán gond vele, ha demagógiába csap át.
Azonban, mivel a magyar kriminalisztika történetében az utóbbi 15 év során EGYETLEN EGY rasszista indíttatású támadás sem került azonosításra, így esetünkben demagógiáról szó sem lehet: tehát minden tévedés kizárva."
Figyelj teve.
Az ilyen rasszista támadások többnyire úgy zajlanak, hogy többen támadnak kevesebbre.
És akik többen vannak, azoknak a vallomása nagyobb súllyal esik latba, mint akik kevesebben vannak. Pont azért, mert többen vannak.
Példa. Ha öten megvernek egy színest és mindegyik azt mondja, hogy a színes kötött beléjük, akkor voila, nincs rasszista indíték...
2008. 10. 15. 21:20
Mégis, mi közöm van nekem a keresztényi megbocsájtáshoz?
2008. 10. 15. 21:21
1 teljes felideig nem volt kep a meccsrol rotfl.
2008. 10. 15. 21:22
S történt közben valami actiondús?
2008. 10. 15. 21:22
fixpont: "A bizonyiek hianya, nem egyenlo a hiany bizonyitasaval..."
Ja, mint ahogy tavaly szeptemberben a Népszabadság is fontosnak tartotta kihangsúlyozni, hogy csak azért nem ülök börtönben, mert "nem tudták rámbizonyítani" a kődobálást.
Persze.
MILYEN ÉRDEKES, HOGY EGYETLEN ESETBEN SINCS BIZONYÍTÉK! Pedig ha LÉTEZNE Magyarországon rasszista indíttatású erőszak, legalább egy-két napvilágra került, jogilag is bizonyított eset kellene rá!
2008. 10. 15. 21:22
semmi
2008. 10. 15. 21:23
jo szar meccs volt 1:0-ra nyertunk, de ..... ez a magyar foci egyre szarabb :->
2008. 10. 15. 21:23
Akkor lehet, hogy ezért nem volt kép.
2008. 10. 15. 21:24
G.Banshee: "akik többen vannak, azoknak a vallomása nagyobb súllyal esik latba"
Nem mindig, elvégre a tettesek (gyanúsítottak) álláspontja mindig sokkal gyengébben esik latba bárki másénál, miután ők nem kötelezettek az igazmondásra.
2008. 10. 15. 21:25
Vagy lehet, hogy bemondták hangosbemondón, hogy "oké fiúk megállhattok, nincs kép a tévében, senki ne menjen fél perc futásnyinál messzebbre."
2008. 10. 15. 21:29
Most azon gondolkozom Endi analizis tudasa vagy a magyar foci siralmasabb :-)
2008. 10. 15. 21:32
"Nem mindig, elvégre a tettesek (gyanúsítottak) álláspontja mindig sokkal gyengébben esik latba bárki másénál, miután ők nem kötelezettek az igazmondásra."
Viszont ők sem vádolhatnak mást hamisan bűncselekménnyel. Ergo ha az egyik előjön a rasszista indítékkal, a többi meg tagadja azt, akkor azt hamis vád miatt is elkaszálják...
Másrészt meg a bizonyítékok értékelésének szabadsága a büntetőeljárási törvény egyik alapelve.
2008. 10. 15. 21:36
"bizonyítékok értékelésének szabadsága"
Egyedi esetekben. Oké.
No de EGYETLEN EGY ügy sincs!
Ezt nem lehet mással magyarázni, mint azzal, hogy Magyarországon senkit sem bántanak a származása miatt.
2008. 10. 15. 21:41
Te teve.
Van egy orosz film Csilatikoról. Ő egy kannibál sorozatgyilkos volt a SZU -ban. Évekig működött, pedig már az elején az egyik nyomozó felvetette, hogy itt sorozatgyilkosságok zajlanak és fel kéne venni a kapcsolatot az FBI -al. Mire a párttitkár kijelentette, hogy a SZU -ban nincs sorozatgyilkos, ez csak a dekadens Nyugatra jellemző.
Te úgy gondolkozol, mint a párttitkár.
2008. 10. 15. 21:45
kozben aki vagja hogyan lehet .mkv kiterjesztesu h.264 kodolasu 1080p felbontasu filmeket a vga kartya tamogatasval (purevideo hd vagy barmilyen mas megoldas amivel nem a proci terhelodik hanem a vga kartya) kmplayerben tolni az szoljon :-)
2008. 10. 15. 21:51
Ez ECDL kérdés?
2008. 10. 15. 21:52
nem, ez fixpont szopik a nagyfelbontasu filmek lejatszasaval kerdes
2008. 10. 15. 22:02
Na közben én leszidom a szegedi kollégákat:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/10/15/Analfabeta_orkok/
---
fixpont: Vegyél jobb procit.
Én is videónézés miatt fejlesztettem legutóbb.
2008. 10. 15. 22:11
"fixpont: Vegyél jobb procit.
Én is videónézés miatt fejlesztettem legutóbb."
En nem adom fel mint te az egyetemet, addig nem nyugszom amig meg nem csinalom :-)
2008. 10. 15. 22:12
"sodika:
2008. 10. 15. 21:04
fixpont: "a rassszizmust szinte lehetetlen bizonyiani"
Dehogyis nehéz. Ha nincs más ok, rasszizmusról van szó.
Ha van más ok, nincs szó rasszizmusról.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
____________________________________
Hát ha ilyen nagyon egyszerű, akkor most figyelj: MÁS OK jelen eset kapcsán még nem került nyilvánosságra. A rendőrség ugyan leszögezett valamit, de hogy mi volt az elkövetők által előadott ok nem tudjuk,(MEGJEGYZEM: MIÉRT IS NEM????) így kijelenthető, hogy egyelőre legalábbis nincs más ok. ÍGY TE LOGIKÁD SZERINT e támadás jelenleg rasszista támadásként kezelendő. Köszönjük, ilyen nagyon egyszerű. Vagy te. :D
2008. 10. 15. 22:13
fixpont: Én sem adom fel az egyetemet.
Hiába szeretnéd, zsidó! :)
---
Pengető: "A rendőrség ugyan leszögezett valamit"
Nyilván okkal.
Pont.
2008. 10. 15. 22:15
fixpont: tudomásom szerint linuxon nem nagyon megy (k-ból tippelek KDE-re), bár javaslom a google-t
2008. 10. 15. 22:15
Érdekes, sodika, ha a rendőrség álláspontja beleillik a világképedbe, akkor az nyilván okkal volt, ha meg nem, akkor az nyilván a zsidók miatt volt.
Kibaszott egyszerű vagy. Mint egy gyufásdoboz. De annak legalább van funkciója, és nem is feltétlenül tök üres. Pont.
2008. 10. 15. 22:18
Pengető: "ha a rendőrség álláspontja beleillik a világképedbe"
AKKOR, HA ez az álláspont KIVÉTEL NÉLKÜL minden esetre fennáll a több ezer közül, ami az országban történik, természetesen a rendőrségnek adok igazat, mert ami JELENSÉG, az egyben IGAZSÁG is.
2008. 10. 15. 22:22
"fixpont: Én sem adom fel az egyetemet.
Hiába szeretnéd, zsidó! :)"
:->>>>>
2008. 10. 15. 22:23
Jaj, LOL, ez már nekem kínos.... :D
"mert ami JELENSÉG, az egyben IGAZSÁG is."
Ez megint jó duma, majd néha az orrod alá dörgölöm, amikor nem tetszik valami.
2008. 10. 15. 22:24
És ugye jelenség az, ami szerinted létezik. :DD
Nem, tényleg, nehezen tudlak komolyan venni. :DD
2008. 10. 15. 22:29
Úgyis kikozmetikázza majd, s megmagyarázza bizonyítványát.
2008. 10. 15. 22:34
Jaj tudom mar kire emlekeztet Endi ezzel a zsidozzassal. Eric Cartmanre. :->>>>>
2008. 10. 15. 22:35
Csak Cartmannek jol all....
2008. 10. 15. 22:44
"Nem SoDi! Csúnya rossz SoDi. Csúúúúúúnnnya rosssssz SoDi" :)
2008. 10. 15. 22:46
Teve, lehet hogy te nem adod fel az egyetemet, de az egyetem fel fog adni téged...
2008. 10. 16. 0:10
Ami ittmetgy lassan már bash.hu érett. Nagyon nagy az iv.
2008. 10. 16. 8:11
"ha a rendőrség álláspontja beleillik a világképedbe, akkor az nyilván okkal volt, ha meg nem, akkor az nyilván a zsidók miatt volt"
Veled ugyanez a helyzet. Ha a rendőrség azt mondja, hogy Tomcat föl akarta robbantani a komcsikat egy kis cukorral, akkor nyilván úgy volt. Ha meg a rendőrség kizárja a rasszista indíttatást, biztos sumákolnak, ugye?
2008. 10. 16. 11:59
Basztatok már ilyet?
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/10/16/De_ki_az_a_Klaudi/
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.