Szép őszi vasárnap
Az áldást sodika küldte 2008. október 19., vasárnap - 16:42-korCímkék: vasarnap
43 komment
Éjfél után pedig köcsögözős-fasisztázós videót kaptok a közelmúltból.
By SoDI
Bognár Tibi bácsi: Saját képek Gyurcsány Ferencről a Zuschlag-perben
Papi Gergely főhadnagy rágalmazás miatt feljelentette Hermán Pétert
Havrilla István: FRISS: A bíróságon megfegyelmezett ÁVÓS története
Szinte ingyen. Hány gyerek ebédelhetne belőle egy évig? (Rebisz adatközlés - október 23)
Hermán Péter: Az ÁVH nak ki kell adni a videófelvételeket július 4-ről
Gőbl Gyuri levele az ÁVH-nak okt. 23-ról
Hermán Péter: Kupleráj az ÁVH-nál - 8 hónap nem elég március 15 kivizsgálásához
| « Gárda kiegészítés | Személyi kultusz - Tomcat és Gyurcsány » |
Éjfél után pedig köcsögözős-fasisztázós videót kaptok a közelmúltból.
By SoDI
Eddig 43 komment érkezett (
)
2008. 10. 19. 18:20
ZSIDÓ VAGY SODI!
2008. 10. 19. 18:25
Zsidó vagy, Zsidóvadász!
2008. 10. 19. 18:33
Sodi, áruld már el mit jelent a SODI.
biztos leírtad valahol a legelején, de nem keresgélem
valami zsidó kifejezés?
Ja, és részt veszel a 23-ai forradalomban?
vagy most is csak bénázás lesz, semmi egyéb?
én már azt sem tudom követni ki hol szervez valamit vazz-
röhejes ez a zsidó dezinformáció és összevissza szervezkedés, csak hogy még véletlen se legyen együtt nagy tömeg.
2008. 10. 19. 23:05
Na ez a tomcat egy ótvaros féreg. Azért pocskondiázza a Jobbikot, hogy a szar zöldpárt vagy mi a szart reklámozza és szerezzen majd nekik pár ezer szavazót. Nyílván már most el kell kezdenie, ha a választásokra szeretne eredményt felmutatni. Gondolom ott már kitaláltak neki egy megfelelő lehetőséget cserébe... Ezekből a zöldpártokból van egy tucatnyi nálunk, az a közös bennük, hogy mind zsidó hátterű. Az egyikből lesz az új szadesz.....
2008. 10. 19. 23:06
Menj es mondd el neki, a szemebe. Ne csak igy a hata mogott. Gondolom be vagy oda regizve, mondd neki, hogy egy zsidoberenc provokator, ne itt legyel bator okostojas.
2008. 10. 19. 23:19
Nem tudom miért kell ehhez bátorság. Azért nem írom oda, mert nem vagyok ott regelve és nem is leszek. Ezt a szívességet nem teszem meg sem neki, sem akiknek átadja az adatbázisát...
2008. 10. 19. 23:28
Hat igen, soha nem tudhatja, kiben bizhat az ember... :-)
2008. 10. 19. 23:30
"Ezt a szívességet nem teszem meg sem neki, sem akiknek átadja az adatbázisát..."
Ha tudsz valami konkretat, mondd el nekunk, mi is szeretnenk tudni, ha latatlanban bizonyitek nelkul vadaskodsz, akkor hozzad kepest a meztelen csiga egy gerincoszlop. :-)
2008. 10. 19. 23:46
fixpont: Basti óvatos. Ennyiről van szó.
2008. 10. 19. 23:53
Nem értheted ezt, Fixpont.
Bennül megbízik, csak a Linuxban nem, amin a szerver fut.
2008. 10. 20. 0:04
FreeBSD-n fut....
2008. 10. 20. 0:17
Ugyanmár, nem nagy ügy. TC is szeretne egy saját dombocskát, ennyi. A végén marad sok kis szemétdomb.
2008. 10. 20. 0:25
Ha csak simán regelni kellene azt megtenném, de hogy telefonszám és felhívnak, stb.... azt azért nem. Nem állítom, hogy odaadja, de el tudok képzelni egy olyan zsarolási szituációt, amikor megtenné. Ha esetleg több év börtönnel fenyegetnék és meg is állna a vád (mégha átlátszó is volna az ügy), akkor nem habozna, ha ezzel elkerülhetné. Nem az a bátor, aki beleugrik az oroszlán szájába önként, az csak simán hülye. Egy adott konkrét célért, aminek jók az esélyei, de megvannak a veszélyei, azt bevállalni az bátorság, de ahol csak veszteni lehet....
Szerintem a parlamenten kívülről csak a Jobbiknak van esélye bejutni (ha kevés is) ilyen időtávon, mindenki aki ettől el akarja tántorítani az embereket, az minimum hazaárulás....
2008. 10. 20. 0:25
Na közben raktam fel eddig soha nem látott Tomcat-es videót.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/10/20/Szemelyi_kultusz_-_Tomcat_es_Gyurcsany/
Ha már egyszer ő a téma :)
2008. 10. 20. 0:28
"Ha csak simán regelni kellene azt megtenném, de hogy t
telefonszám és felhívnak"
Ugye nem gondolod, hogy csak igy lehet bejutni, ne nezzel mar madarnak, nekem is minden adatom kamu ami bentvan (telefonszam is), es nem hivnak fel mindenkit, nyugodj meg. :-)
2008. 10. 20. 0:28
Nem tudom, mitől féltek.
Én sem rejtem véka alá, hogy ki vagyok.
Mégse lett még semmi bajom belőle.
---
Basti: ---"Szerintem a parlamenten kívülről csak a Jobbiknak van esélye bejutni (ha kevés is) ilyen időtávon"
Ez mondjuk tény. De ennek ellenére is igen kevés ez az esély - ezt az egyet sajnos nagyon jól látja Tomcat :(
2008. 10. 20. 0:31
Fixpontnak ebben most igaza van. Személyesen kilesett műhelytitkokat nem illik elárulni, de ezt az egyet szerintem megtehetem, mert nem akkora hatalmas nagy titok. :))
Az ellenőrzési szűrő úgy működik, hogy Blogin húszból egy embert talán felhív, a többire egyszerűen rábök az admin felületen, hogy "na gyere".
2008. 10. 20. 0:36
Értem én, nyílván itt sem a valódi nevem van :), de itt nem is követelmény. Viszont ott igen. Ha nem azt adom meg ott, ami a "házszabály" a tulajdonosok kívánságára, az csalás. Itt nem az. Ez a különbség. Én pedig nem vagyok csaló.
Sodi Neked "könnyű", mert mikor lecsaptak a rendőrök és elvittek, onnan már mindegy volt. Nekem még nem és remélem így is marad...
2008. 10. 20. 0:37
"{...} az csalás. Itt nem az. Ez a különbség. Én pedig nem vagyok csaló."
Jaj jaj jaj jaj. :-))))
2008. 10. 20. 0:39
Basti: Miért, mit csinálnak, ha tudják, hogy ki vagy? :)))
2008. 10. 20. 0:40
"Nem tudom, mitől féltek.
Én sem rejtem véka alá, hogy ki vagyok.
Mégse lett még semmi bajom belőle."
Egyelore iskolaba jarsz, mas dolgozik, teged anyu tart el, mas sajat magat, szerinted mennyi eselyed lenne ezzel az 'eletpalyaval' (es itt nem az iskolakra gondolok most kivetelesen) egy komoly multinal? banknal? miniszteriumban (nem politikai hanem szakmai allasra)? sorolhatnam meg.....a masik ok pedig, hogy lam lam sem a zsidok sem a moszad nem kerget teged, te pedig mar mindenkinek beigerted, ha megtudod az adatait meg a kurucra es te csak 'hatradolsz' es amennyi frusztralt balfasz neonaci van ebben az orszagban.......en igenis tartanek attol, hogy molotovot dobnak a hazamra, ugyhogy sorry, nem
2008. 10. 20. 0:44
Azért emlékezzünk a fideszre, ki fogadott volna a 80-as évek végén arra egy lyukas kétfilléresbe, hogy az a pár egyetemista egyszer még az országot fogja vezetni? A legtöbb ember lehülyegyerekezte őket. Pedig 10 év múlva úgy lett. A Jobbiknak is meg kell adni az esélyt, az a legvalószínűtlenebb, hogy alakul holnap egy párt aztán majd bejut a parlamentbe, aztán a következő választáson meg kormányt alakít. Na az a totál esélytelen, ne hagyjuk elveszni ilyen indokokkal a sok munkát ami benne fekszik, mitől lenne jobb bármilyen másik most alakuló gyülekezet, becsüljük meg amink van, minden más csak rosszabb megoldás...
2008. 10. 20. 0:46
Nekem ez akkor is nagyon tetszik.
Nem kell megszervezni senki megverését.
Nem kell megbíznit senkit a veréssel.
Elég hátradőlni és mélyet kortyolni a kávéból :)
2008 - EZ A MODERN TECHNIKA xDD
___
fixpont: "szerinted mennyi eselyed lenne ezzel az 'eletpalyaval' (es itt nem az iskolakra gondolok most kivetelesen) egy komoly multinal? banknal? miniszteriumban"
Nyilván kevés.
De leszarom, miután vállalkozni fogok.
A vállalkozása pedig jól meg Budaházynak, Toroczkainak, Tomcatnek, és Novák Elődnek is.
2008. 10. 20. 0:48
Hát fizikálisan nyílván nem csinálnának semmit velem, mert nem követtem el semmit, de ismerjük a módzsert, ha balhé van, behívnak tanunak (ki tudja nem vall-e valaki rám csak úgy, mondjuk egy rendőr) vagy csak egy rutin házkutatás, vagy egy pár ellenőrző szerv ráduszítás, minek ez csak amiatt, hogy megadjam a nevem. Nem kell ebben az országban csinálni ahhoz semmit, hogy tönkretegyenek, elég ha csak másként gondolkozol. Munkahelyen kaptam már figyelmeztetést sima ebédnél való beszélgetés miatt.... mondjuk el is jöttem, ha nem is konkrétan emiatt...
2008. 10. 20. 0:49
Basti: Mondjuk a Zöld Pártról Tomcat azt mondja, hogy már '93 óta nagyon működnek. Nos, ehhez képest kizárólagosan Tomcattől hallani róla. Hát, gratulálok, vazz x)))
15 év alatt lett egy Tomcatük. :))))))))))))))))))))))
Ebben tehát igazad van neked is.
2008. 10. 20. 0:51
Basti: "behívnak tanunak (ki tudja nem vall-e valaki rám csak úgy, mondjuk egy rendőr) vagy csak egy rutin házkutatás, vagy egy pár ellenőrző szerv ráduszítás"
___
Ugyan már...
Te is meg én is pici halak vagyunk ahhoz.
Velem azért nem foglalkoznak, mert pont leszarnak.
Ezt PONTOSAN tudom.
Ők is érzik, hogy rém szánalmas dolog lenne velem foglalkozni.
Nagyon-nagyon örülnének neki ugyanis a rezsim vezetőségénél, ha mindenki csak ilyen kevés vizet kavarna nekik a radikális jobboldalon, mint én, Molnár F. Árpád, vagy akár Skodacsek András. :o))
Tökéletes nyugi lenne a számukra.
Téged tehát pláne leszarnának, amikor tudtommal még nálunk is sokkal kevésbé vagy aktív - még a neten is.
2008. 10. 20. 0:55
Hát ha 15 év alatt ennyire sikerült magukat észrevetetni, akkor az egy nagy impotens banda. Még tomcat mondja, hogy ugyanazt sikerült neki egyedül elérni amit a Jobbiknak. Hát akkor ezekről meg mit kellene mondania, hogy neki gazsulálnak, hogy szóbakerüljenek? Talán arról van szó inkább, hogy a Jobbiknál neki nem osztottak lapot? Akkor keres magának valamit az elfekvőből, ahol igen? Talán egy kutyamenhely vezetőjének szívesen megtennék, ott kellene próbálkozni. Azért nem árt egy vezetőnek egy komolyabb végzettség és kultúrált verbalitás, amivel ő nem rendelkezik. Nem baj a ZP-nek jó így is....
2008. 10. 20. 0:58
Nem ezen mulik, hanem amit tomcat leirt, az, hogy mennyi penz van mogotted. Mennyi reklamot tudsz venni, milyen kapcsolatrendszered van, melyik tvbe hivnak be valasztasok alatt......lofaszt nem szamit hany eve letezel vagy mit csinalsz, csak a kapcsolatok.
2008. 10. 20. 1:01
fixpont: Az egyetlen gáz, hogy a Jobbikot állandóan látjuk a médiában, a Zöld Pártot pedig nem. Ennyit a reklámerőről. Ez a "háttérben építkezés" dolog pedig elég ködös. Nem mondok véleményt a ZP-ről, de csak azért nem, mert - valljuk be - KURVÁRA keveset tudni róla.
2008. 10. 20. 1:02
Sodi - ez valóban így van, belőletek kevés van, de szerepvállalókból nem is kell több. Azt a néhány tucat embert könnyű "átlátni" és kontrollálni. Belőlünk van valójában kevés, az arctalan tömegből és ez ami számít a hatalomnak. Ha jön még 3 tomcat az nem számít nekik, de ha van félmillió ember, aki csak vonul az már gáz nekik, mert az ellen nem tudnak semmit sem csinálni, ezért fontos nekik a kis emberek tömegeit még a "csírájában" megfélemlíteni. Persze nem egyesével, azóta nem járok tünteni én sem, mióta videóval igazoltatnak és felírnak, hogy ott voltál. De azt tudniuk kell, hogy az a sok százezer ember csak az alkalomra vár. A magyar kicsit lassú, az igaz, de előbb-utóbb "megérik"...
2008. 10. 20. 1:04
Ott volt a Kupa Mihaly fele Centrum part, a 2002 valasztasok elott talan 1 evvel jott letre es kapasbol kapott 3.9%-ot kapott, csak mert volt mogotte 1 komoly ember es egy kis penzmag. A MIEP-JOBBIK kapott 2006-ban egyutt 2.2%ot.
2008. 10. 20. 1:08
Már mondtam, hogy alapítványt kell csinálni, amibe a hazafias érzelműek átutalhatják az 1%-ukat minden évben (nem mindenféle csaló zsidó (ál)rák alapítványnak) és ezért kapnának cserébe az alapítvány által működtetett tv rt.-ből részvényeket. Ez aztán népszerűsítené a pártot, ha meg nem tetszik, akkor a közgyűlésen leváltani a vezetőit az rt.-nek vagy nem utalni a pénzt többet és akkor annyi. Így lehet közvetlenül irányítani őket.... ennél demokratikusabb nincs.
2008. 10. 20. 1:08
"azóta nem járok tünteni én sem, mióta videóval igazoltatnak és felírnak, hogy ott voltál"
___
Ahogy gondolod, Basti.
Ebben is van logika.
Én mondjuk akkor is úgy látom, hogy ha EGYETLEN EGY értelme is van a tevékenységemnek, akkor ez a következő: Egyértelműen MEGMUTATTAM, hogy nem kell félni kiállni a véleményedért, mert ha még annyi vizet sem kavarsz mint mondjuk a Fáber (hanem csak annyit, mint mondjuk én) egész biztos, hogy totál békén hagynak téged. :)
(Ugyanis valahol a Fáber rém szánalmas Y tervénél van az a minimum pont, ahol már legalább egy kicsit odafigyelnek rád.)
2008. 10. 20. 1:11
#32: szerinted az torvenyes amit leirsz? :-)))
2008. 10. 20. 1:13
fixpont: Már miért ne lenne az?
Egy évig kell működni, és utána már lehet fogadni az 1%-okat.
2008. 10. 20. 1:15
Nem hiszem, hogy a torveny lehetove teszi, hogy ilyen alapitvanyok partokkal barmilyen kapcsolatot tartsanak fent plane nem nepszerusitse a partot.....nem ismerem a torvenyt, de ez nem hangzik logikusan.
2008. 10. 20. 1:23
Azért az nem véletlen, hogy aki "észreveteti" magát, annak tudtommal egynek sincs semmilyen normális állása. Azért nem lehet mindenki (kényszer)vállalkozó csak azért mert hazafias érzelmű...
Szerintem az "közügy", hogy egy "közszolgálati tv"-t működtet valaki. Oda pedig meg lehet rendszeresen hívni, Jobbikosokat is például (amit ritka kivétellel az Echo tv-n kívül egyik sem tesz meg). Természetesen meg lennének hívva a többi oldalról is, de úgyse jönnének el, arról meg nem tehtünk. Ha mégis, akkor pedig megkapnák azokat a kérdéseket, amiket máshol nem tesznek fel, még népszerű is lehetne.... Ráadásul az 1%-ot így is úgy is levonják, tehát az embereknek semmibe sem kerülne. Az MTV meg elsorvadozhatna magában.....
2008. 10. 20. 1:29
Sodi lenne a főszerkesztő :)), SF a "vélemény" rovatot vezetné, engem aki meg szervezné, hamar autóbaleset érne... :))
2008. 10. 20. 1:35
Basti: ---"tudtommal egynek sincs semmilyen normális állása"
Ez így van.
De minek is olyan? :)))
---"nem lehet mindenki (kényszer)vállalkozó"
Szerintem egyikük sem kényszervállalkozó, hanem azért vállalkoznak, mert ez jött be nekik.
___
Fixpont: Már miért ne lehetne pártalapítványt csinálni? :)
BÁRMILYEN nonprofit és törvényes célra létre lehet hozni alapítványt.
2008. 10. 20. 2:01
Na már a kurucon meg is jelent, hogy tomcat indul egy időközi választáson januárban, ráadásul a Jobbikos szegedi Csanád ellen. Na majd a szavazatok eldöntik, hogy egymaga is tudott-e olyan népszerű lenni, mint a Jobbik. Más "médiasztárnak" lenni és más voksokat realizálni. A Győzike is sokat szerepel, aztán amikor indult egyszer sehol sem volt. Ennek örülök, ez jó lecke lesz tomcatnek...
2008. 10. 20. 2:56
"Na majd a szavazatok eldöntik, hogy egymaga is tudott-e olyan népszerű lenni, mint a Jobbik."
Szerintem nem ez a lenyeg, hanem az, hogy orszaggyulesi kepviselojelolteknek is mentelmi jog jar az egesz valasztasi eljaras alatt, igy a rendorsegnek fel kene fuggeszteni az ellene folyo eljarasokat nem lehetne eloallitani egy tuntetes utan stb stb. Csomo joga lenne ami addig nem.
2008. 10. 20. 8:38
FIGYELEM!
ÓVAKODJATOK A ZSIDÓ TOMCATTÓL ÉS A MAZSIHISZ-MOSZAD HÁTTERŰ ZÖLD PÁRTTÓL!
2008. 10. 20. 11:30
40: Tomcat azért indul, hogy mint elrettentő példa a Jobbik felé terelje a jobboldali szavazókat, akik nélküle esetleg átszavaznának/otthon maradnának.
Pont mint ahogyan az MSZMP (izé, mínusz M) nyert a Fidesz-el szemben. Ott sem az MSZMP (izé, bocs, -M) nyert, hanem a Fidesz bukott. Bár látszólag ugyanaz, azonban rengeteg szavazatot az motivált, hogy "bárki más, csak nem Orbán".
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.