Hülyék ezek?
Az áldást sodika küldte 2008. november 10., hétfő - 15:15-korCímkék: szlovak
13 komment
Van itt valami, amit nem értek, ezért szeretném ha valaki, aki esetleg okosabb nálam, segítene megmagyarázni. Volt ugye másfél hete a véres magyarverés a DAC-Slovan mérkőzésen. Idehaza mindenki egyetért azzal, hogy a kialakult helyzet elsősorban a magyarellenes szélsőségeket hallgatólagosan támogató szlovák kormánypártok magatartásának köszönhető. (Főleg Fico keze sáros, amiért nincs mersze ellentmondani Slotának.)
Eddig minden tiszta.
Azt viszont már igazán nem bírom felfogni, hogy mégis miért beszél most mindenki kétoldalú felelősségről? Miért csak azt hallani mindenhonnan, hogy a magyar szélsőségesek szlovákellenessége is ugyanennyire elfogadhatatlan, amikor tény, hogy - mint ahogyan azt korábban is írtam - ilyen egyáltalán nem létezik?
Teljesen egyértelmű, hogy - ellentétben az egyértelműen etnikai alapú megkülönböztetésre játszó Slotával - a mi tiltakozásunk tisztán politikai természetű, és valójában az égvilágon semmi bajunk a szlovák emberekkel. Minden épelméjű embernek látnia kell tehát, hogy amikor mi 'egyébként Slotának meg kell halnia' feliratú transzparensekkel demonstrálunk, akkor nem a tótok ellen, hanem a tót sovinizmus ellen tiltakozunk. Ebben pedig az égvilágon nem lehet semmi kivetnivaló.
-
A sovinizmus ugyanis elítélendő.
-
Még a magyar is.
Nem értem tehát, hogy mi értelme van a magyar hazafiakat szélsőségességgel rágalmazni, és ezzel folyamatosan adni a lovat Fico alá, ahelyett, hogy a hazai ballib és nemzeti oldalon meglévő közös pont, nevezetesen a sovinizmus egyöntetű elítélése mentén, vállvetve, közösen képviselnénk a magyarság érdekeit?
A kérdésem tehát a következő lenne: Ha én a fent leírtak alapján a magyar hazafiakat minden ok nélkül támadó, és őket a közösen elítélt sovinisztákkal egy lapon kezelő balliberális értelmiségiek ocsmány rágalmait szimpla nemzetellenes hazaárulásnak látom, akkor miként lehetne ezt a gondolatomat egyszerű összeesküvés-elméletnek bélyegezni, tekintve, hogy kristálytisztán a megdönthetetlen valóságot írom le vele?
By SoDI





Eddig 13 komment érkezett (
)
2008. 11. 10. 16:44
Te ostoba púpos balfasz.
Kezdjük mondjuk azzal, hogy a "nagymagyarország" nevű fantazmagóriátok mit jelent a szlovákoknak. A szuverenitásuk, államiságuk tagadását, nyílt háborús/revíziós fenyegetést. Ezek után talán nem érdemes elvárni, hogy mosolyogjanak. Tudom, tudom, nekik jobb lenne a szent micisapka oltalma alatt, de engedjük meg, hogy másképp gondolják.
Végül is nekünk is jobb volt a Szovjetunió védelme alatt, nem?
2008. 11. 10. 16:47
Unalmas lemez.
2008. 11. 10. 17:03
Unalmas, hogy nem vagytok hajlandóak felfogni, hogy bizony a zászlóégetés, bizony a "szar szlovákok, nincs hazátok" minden egyes szlováknak szól. Lehet magyarázni, de így van. Aztán amit előadtál, hogy jó "lesz" majd nekik a magyar impérium alatt is, hát bizony, az is szlovákellenesség.
Igazából írtál egy posztot, amiben kis túlzással kb. minden harmadik szó az, hogy "igazam van". Ha ezt le kell írni, akkor már rég egyértelmű, hogy nem lehet igazad. Nincs is.
"nevezetesen a sovinizmus egyöntetű elítélése"
Ez történik, csak a részetekről nem. Egy másik nemzet zászlóját elégetni (stb.) ugyanis sovinizmus. Pont. Tudom a válaszod: "nem is nemzet" - hát ez is szlovékellenesség, bizony. Fulladj bele az "igazadba".
2008. 11. 10. 18:04
malacocska: "A szuverenitásuk, államiságuk tagadását, nyílt háborús/revíziós fenyegetést"
A REVÍZIÓ NEM HÁBORÚS FENYEGETÉS!
A REVÍZIÓ A BÉKÉS IGAZSÁG!
2008. 11. 10. 18:08
Pengető: De hát TÉNYLEG nem nemzet, csak valami szláv törzs! Ennyi erővel az itt élő cigányság is egy nemzet. A "magyarcigány nemzet". :)))
Nem nemzet ők. Baráti szláv emberek a tót atyafiak, akikkel nekünk nincs semmi bajunk, mi ugyanis elítéljük a rasszizmust és a kirekesztést.
Persze csak addig, amíg nem akarnak főnökök lenni magyar területen, a magyarokat elnyomva. Akkor ugyanis ellenség lesznek, mert a magyarságot minden körülmények között meg fogjuk védeni.
2008. 11. 10. 18:11
Pengető: Azon a zászlón a hármaskereszt a MI hármaskeresztünk.
EURÓPÁBAN AZ NEMZET, AKINEK VOLT LEGALÁBB EGY KIRÁLYA!
Mondj egy szlovák királyt. Na ugye, hogy nem nemzet ők!
A tót tolvajállamot jelképét égettük el, nem a szlovákok jelképét, ez egy hazugság!
---"szar szlovákok, nincs hazátok"
Oké, ez így nem pontos. Észak-Felvidék az övék. De ahol magyar többség van (Dunaszerdahelyen 85% a magyar) a bizony NEM AZ Ő HAZÁJUK!
De ez nem szlovákellenesség. Ez egyszerűen tény.
A szlovák emberekkel nekünk semmi bajunk. Mi szeretjük a kisebbségeinket. Már Szent István óta folyamatosan így van ez.
2008. 11. 10. 18:43
sodika: azt felejted el, hogy, aki neked soviniszta az Szlovákiában olyan hazafi, mint azok akiket te hazafinak nevezel és a szlovákoknak ők a soviniszták :)
"Miért csak azt hallani mindenhonnan, hogy a magyar szélsőségesek szlovákellenessége is ugyanennyire elfogadhatatlan, amikor tény, hogy - mint ahogyan azt korábban is írtam - ilyen egyáltalán nem létezik?"
Szerinted a szlovákok is így gondolják, amikor azt látják otthon, hogy Budapesten nemzetük zászlaját égetik? Amikor leköpködik és lökdösik az újságíróikat, csak azért mert szlovákok?
2008. 11. 10. 18:45
"EURÓPÁBAN AZ NEMZET, AKINEK VOLT LEGALÁBB EGY KIRÁLYA!"
Volt nekik királyuk, csak magyar volt, vagy éppen osztrák, esetleg olasz :)
2008. 11. 10. 19:12
k0zi: "Szerinted a szlovákok is így gondolják...?"
Ha másként gondolják, tévednek.
El kell nekik magyarázni.
2008. 11. 10. 19:27
És miért ők tévednek? Miért nem te? Szerinted, ha magyar újságírót leköpnének, mondjuk téged, mert magyar vagy, azt hogy értékelnéd? Esetleg Pozsonyban magyar zászlót égetnének, arról neked mi lenne a véleményed?
2008. 11. 10. 19:50
"EURÓPÁBAN AZ NEMZET, AKINEK VOLT LEGALÁBB EGY KIRÁLYA!"
Ezt a definíciót te találtad ki?
A zászlóégetés, szlovék újságíró köpködés nem politikai állásfoglalás hanem sovinizmus. Pont.
"Mi szeretjük a kisebbségeinket."
Ez egy kibaszott nagy baromság, hiába írod le folyton.
2008. 11. 10. 19:52
Tolvajállamozni is szlovákellenesség, ha felfogod, ha nem.
2008. 11. 11. 8:39
Kedves Sodim,
az, hogy ilyen hihetetlen agresszív érvekkel támadsz ("minden épelméjű embernek látnia kell", "ha nem értik, tévednek, el kell nekik magyarázni", etc.) semmi mást nem biztosít, csak azt, hogy az egész érvrendszered, úgy ahogy van elkezd inogni. Ha csak úgy tudsz észérvekkel megvédeni valamit, hogy megpróbálsz ellehetetleníteni mindenféle ellenérvet - tudniillik reagálás előtt minősíted az esetlegesen negatívan reagálót - akkor nem nagyon csodálkozhatsz, ha az egyszeri laikus olvasónak az érveid elkezdenek sántítani. Mi lehet olyan abban, amit te mondasz, hogy már előre el kell kezdened védekezni? Mi az, ami miatt folyamatosan veszélyben érzed a véleményed (amit pedig köztudottan a bölcsi óta nem változtattál meg)?
Abban meg igen is, tessék igazat adni Pengetőnek, hogy azok a dolgok, amikre te nekifutásból magyarellenesezel, fordítva is létező dolgok. Előbb tessék magadban észrevenni a hibát: ha az állításaid alapja az, hogy nekik nincs/nem lehet/nem volt/lopott az államuk, vélhetőleg joggal feltételezik, hogy te őket támadni akarod.
Ritka az olyan, hogy barátságosan odamész valakihez, a vállára teszed a kezed, hogy "jajj te szegény, se hazád, se nemzeted, téveszmékbe csavartan élsz, hisz ugyanolyan etnikum vagy mint bárki más, igazándiból ki is nyalhatnád örömödben, hogy lealacsonyodok hozzád, és szóbaállok veled, de azért én sajnállak, hidd el".
Kezdesz egyre inkább úgy hatni, mint a gyarmatosító, XVi-XVII. sz.-i angol arisztokrácia.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.