Helyreigazítás
Az áldást sodika küldte 2008. december 10., szerda - 18:40-korKategóriák: Ironikus bejegyzések , Paródia
Címkék: ironia kuruc parodia tomcat
98 komment
Ezúton szeretnék bocsánatot kérni, amiért pontatlan és ellenőrizetlen feltételezésekkel éltem Polgár Tamás úrral szemben, amikor kétségbe vontam szerepét a Kuruc.info állítólagos szerkesztője elleni eljárásban.
Csúnya és igazságtalan dolog volt ez tőlem, elvégre egy - bárminek is - elkötelezett ember őszinte szorgalmát - légyen az bármilyen irányú - illetlen dolog alábecsülni.
By SoDI





Eddig 98 komment érkezett (
)
2008. 12. 10. 19:18
Azért azt is említsd meg, miket szoktál még a kommentek között írogatni Tomcatről, meg hogy mi is van a Zöld Párt dologgal, a fehér galand kampánnyal, és a többi... :)))
2008. 12. 10. 19:20
Ez érdekes.
Miket szoktam?
És hogy jön ide a fehér galamb? :)
2008. 12. 10. 19:31
Minek kérdezel vissza? Tudod te jól, miket szoktál. :)
Az meg igen aljas kérdés, hogy hogy jön ide a fehér sirály. Ennyit is ér a helyreigazításod? :)))
2008. 12. 10. 19:33
Akkor ez most kamu, paródia? Vagy miért ironikus bejegyzés cimke alatt van publikálva?
2008. 12. 10. 19:38
Nem kamu.
Tényleg őszintén megbántam, hogy kétségbe vontam a szerepét. :)
2008. 12. 10. 19:53
beszartál, endi?
2008. 12. 10. 19:55
Én csak itt röhögök a gép előtt.
Mindegy :)))
2008. 12. 10. 20:07
Aki soha sem teved es sohasem hazudik annak sohasem kell helyreigazitania.
2008. 12. 10. 20:09
Most akkor szakítottál Tomcattel? (Néhány perccel a Kurucinfo után)
2008. 12. 10. 20:09
Megrúgdalták az erősebbek TC-t mégegyszer, Sodika is bele mert rúgni még egyet.
A szokásos recept.... Uncsi.
2008. 12. 10. 20:09
"Akkor ez most kamu, paródia? Vagy miért ironikus bejegyzés cimke alatt van publikálva?"
Megszokás!
2008. 12. 10. 20:10
http://kuruc.info/r/7/31889/
En mar csak egy (ir) kavet kerek. Imadom amikor a szelsojobbosok osszekpanak, TC - kuruccal, Demokrata - Hegedussel.....akinek ilyen baratai vannak, ilyen barati tarsasagba keveredik, mint a magyar szelsojobb, annak nincs szuksege ellensegre.
2008. 12. 10. 20:12
Már kezdtem félni, hogy én nem tudok magyarul, de Pengető megmentett. :) A többiek azonnal tanulják meg, mert szép nyelv ez.
2008. 12. 10. 20:12
"Megrúgdalták az erősebbek TC-t mégegyszer, Sodika is bele mert rúgni még egyet."
En ezt az elso perctol irom, hogy o ilyen. Csak a kiteritett vadba tud rugni megegyet. :-)))
Sodikarol az a vicc jut eszembe, amikor az oreg vadasz meseli a tortenetet az oroszlannal, hogy mennyire kuzdottek, pusztak ezzel szallt szembe vele, percekig birkoztak eloszor eltorte a labat, meghuzta a farkat, utotte verte....mig vegul kifekudt az oroszlan. Mire a hatso sorokbol egy kisgyerek megkerdezi, hogy 'De vadaszbacsi es a feje?', 'Ja az mar nem volt rajta' hangzik a valasz. Endi is ilyen szinten kuzd az oroszlannal.
2008. 12. 10. 20:14
fixpont: Egy úriember beismeri a hibáit. Látod, én őszintén meg tudom bánni őket, és még bocsánatot is kérek. :)
2008. 12. 10. 20:15
fixpont: Információk, tudod, információk.
Információk nélkül nem mondok véleményt, információk birtokában már mondok. Mi olyan különleges ezen? Szerintem minden normális embernek így kell működnie.
2008. 12. 10. 20:15
"Egy úriember beismeri a hibáit." - Te nem vagy uriember, soha nem voltal az es szerintem nem is leszel. Minden aldott nap tucatjaival hivjuk fel a figyelmed a hibaidra, le se szarod, minden aldott nap elhatarolodhatnal magadtol es hamut szorhatnal a fejeder, ez a szinjatek amit csinalsz, csak egy ujabb rugas a doglott oroszlanba, semmi tobb. Szanalmas.
2008. 12. 10. 20:18
Egyszeruen gyava modon kivarod, hogy ki fog gyoztesen kikerekedni, majd odamesz a veszteshes es 'pofanrugod' ez vagy te, ez a karakter.
2008. 12. 10. 20:18
Nincsenek eféle hibáim.
Én lovagias vagyok és tisztességes.
Egyenesen én képviselem itt a lovagiasságot.
A tárgyi tévedéseket mindig javítom, más jellegű hibám pedig nincs, mert bármi, amit leírok mindig tökéletes összhangban van minden korábbi mondatommal.
2008. 12. 10. 20:19
Oké, lássuk.
Az a vesztes, akit vád alá helyeznek, vagy az, aki ebben segít?
Csak mert szerintem nem lehet túl jó vád alá helyeződve lenni. Bár még nem volt szerencsém megtapasztalni az ilyesmit.
Csak majdnem. :-)))
http://sodi.freeblog.hu/categories/oktober23/
2008. 12. 10. 20:21
A szelsojobboldalon, a szelsosegesek szemeben egyertelmuen a TC lesz a vesztes, aki elarulta az 'ugyet' es bevadolta a hatosagnal (ellensegnel) a Kurucot. Egyertelmu, hogy a szelsojoboldal szemeben a kuruc az erkolcsi gyoztes, TC pedig a vesztes.
2008. 12. 10. 20:22
Aha, értem.
Tehát aki az erkölcs mellé áll, az szar ember.
Igen furcsán látod te a világod, hallod-e.
2008. 12. 10. 20:22
A Kurucinfo-Tomcat vitában nem gondolod, hogy a Kuruc - mint érintett fél - nem épp mértékadó információforrás? :)
2008. 12. 10. 20:23
Nem, ez nem az erkolcs, ez a szelsojobboldal gondolkozasmodja, azert is irom ki mindig jelzokent, hogy ne a nagybetus ertelemben ertsuk. Ahhoz az ERKOLCSHOZ nektek semmi kozotok, a kurucnak sem. De ez ettol fuggetlenul igy fog lecsapodni a csurhe szemeben.
2008. 12. 10. 20:24
Ond. Nagyon egyszerű.
Kuruc véleménye le van szarva.
Kuruc dokumentumai nincsenek leszarva.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 12. 10. 20:25
Amikor a csurherol beszel az ember, le kell menni az o szintjukre, amikor hozzad beszeled, en is leereeszkedem a te szintedre es ott magyarom ez a problemat. Termeszetes egy normalitas parti ember szemeben a kuruc is tomcat is, te is a szemetdombra valok vagytok tokkal-vonoval, es masnak, normalis embereknek igy is beszelek rolatok, de amikor idejovok es irok, kenytelen vagyok lesullyedni hozzatok.
2008. 12. 10. 20:27
fixpont: Tudod, egy tanúvallomásban lehet ám azt is mondani, hogy AMIT A BLOGODBAN ÍRTÁL AZ CSAK VICC VOLT!
Hogy csak a Partizáninfón olvastad.
El fogják fogadni az ügyészek és a rendőrök, mert nem tehetnek mást. Aki viszont nem így dönt, az szándékosan dönt másként.
Ennyi.
2008. 12. 10. 20:29
Na végre helyreállt a "világrend" :). Végre Sodival egy véleményen vagyunk TC-ről. Neki egy kicsit több idő kellett, de elfogadom, hogy újságírói szerepéből adódóan "hivatalból" pártatlannak kellett lennie, amíg csak tehette...
2008. 12. 10. 20:29
Az, hogy "hazudtam, de most igazat mondok, mert a törvény itt arra kötelez" mindig én mindenhol elfogadható magyarázat az ilyen helyzetekben, akármit is mondtál vagy írtál korábban valakiről.
Egy tanúvallomás ugyanis egészen más tészta, mint egy blogbejegyzés.
Had ne kelljen már ezt külön elmagyarázni!
2008. 12. 10. 20:31
Kuruc: "Magunknak és másoknak pedig okulásul újra: a megtért ballibet nem szabad fenntartások nélkül fogadni."
Paranoia rulez :)
2008. 12. 10. 20:32
De vedd mar eszre, hogy en nem azt mondom, hogy neked igazad van-e vagy nincs az ugyben, vagy a kurucnak, Itt nem roluk van szo, hanem csak es kizarolag rolad. Arrol a fajta magatartasrol, hogy mindenkivel bratyizol ameddig ugy erzed tenyezo, aztan amikor zuhan a csillaga azonnal elpartolsz tole, es elkezded utni az erosebbel egyutt. Ez nem TCrol es a Kurucrol szol, csak rolad.
2008. 12. 10. 20:32
Basti: Meg volt rá az okom.
Ha valaki a Kurucok ellen van, nem baj.
Ha valaki a Jobbik ellen van, nem baj.
Ha valaki kirakja a netre a kurucok adatait, határeset.
Ezért is nem ítélem el többek között Kroko tanár urat.
Ő mindezt rendszeresen megteszi, de van egy hatalmas különbség:
AMIKOR Ő _JOGI LÉPÉSEKET TESZ_, PERESKEDIK, VAGY TANUSKODIK, AKKOR ÁLTALÁBAN BALLIB FÉRGEKNEK OKOZ CSAK KELLEMETLEN PERCEKET.
Mint legutóbb Orosz Józsefnek, aki épp a múlt héten kényszerült a vádlottak padjára miatta:
http://krokotanarur.hu/uj/Orosz.html
No de jobboldalra jogászkodni vagy tanuskodni???
MI A SZAR EZ?!!!
2008. 12. 10. 20:34
fixpont: Krokonak fent van a csillaga?
Csak mert őt is utálják a Kurucok. Meg zsidózzák.
Mégis haverkodom vele. Ennyit az elméletedről.
2008. 12. 10. 20:36
Kroko nem tenyezo a szelsojobbon. Szinte soha sehol nem olvasok rola semmit csak nalad, ezen a blogon, pedig eleg szeles szelsjobbos blog/portal palettat olvasok.
2008. 12. 10. 20:38
Na látod.
És miután nem tényező, nem mondhatjuk, hogy az erősebbhez húzok, vagy taktikázok, amikor nem ítélem el.
2008. 12. 10. 20:39
Az igaz, hogy bárki lehet a kuruc, Jobbik, stb... ellen, de akkor ne nevezze magát jobboldali radikálisnak. Mert külön utat lehet járni, de a közös elsődleges céllal rendelkező (a kormány takarodjon) szervezeteket nem illendő támadni, csak akkor tesz ilyet valaki, ha aljas szándékai vannak. Ha csak hirdetné a saját hülyeségeit, akkor rendben volna. Így egy rohadt áruló!
2008. 12. 10. 20:40
Endikém, polgári perben nincs vádlottak padja...
2008. 12. 10. 20:42
Szerintem Tomcat sosem volt nemzeti radikális.
2008. 12. 10. 20:43
Háát, ehhez én annyit tudok hozzátenni, hogy amit Kroko meg Molnár F. Árpád csinál ott tényleg nagyon erősen rezeg a léc.
Miután viszont például a Gárdával kapcsolatos soraiban - nekem úgy tűnik - sokkal inkább a segítő szándék, a konstruktív kritika dominál, én egyelőre a továbbiakban is szeretnék azon az állásponton maradni, hogy - kérésre - tetszőleges terjedelemben helyt adok bármelyik fél véleményének, hogy így szabadon dönthessenek az itteni olvasók.
Bár ilyen kérést már hónapok óta nem kaptam. :)
2008. 12. 10. 20:44
"Az igaz, hogy bárki lehet a kuruc, Jobbik, stb... ellen, de akkor ne nevezze magát jobboldali radikálisnak."
Es miert ne nevezze? A jobbik levedette hogy csak o lehet az es senki mas? Egy olyan orszagban ahol a Fidesz jobboldalinak nevezi magat az MSZP pedig baloldalinak miert nelehetne barki kommunista vagy radikalis jobbos? Ezek a szavak olyan fokon veszitettek el ertelmuket mar, hogy szinte barki barmire hasznalhatja oket.
2008. 12. 10. 20:45
G.Banshee: HÜLYE VAGY?!!
NEM, NEM NEM!
EZ NEM POLGÁRI PER!!!!!
AZ MÁR LEZAJLOTT! JOGERŐSEN!
Ott Kroko 500 ezer forintot nyert.
http://dblaci.hu/igazsag/uj/VH-Klubradio.pdf
EZ MÁR A BÜNTETŐ!
A BÜNTETŐ, MÉGPEDIG RÁGALMAZÁS MIATT, AMIT A JOGERŐSEN MEGNYERT SAJTÓPER BIRTOKÁBAN INDÍTOTT A KROKO!!
A bíróságnak itt már könnyű dolga van, elvégre a tényállást már feltárták helyette a polgári szakaszban xDDDD
2008. 12. 10. 20:50
fixpont: Aki balról mocskolja a Jobbikot, annak a kurva anyját. Az ellenség, azt el kéne pusztítani.
Aki konstruktív kritikával illeti őket, az elfogadható.
Aki ezen konstruktív kritika közben nagyon sarkosan fogalmaz, az határeset. (Kroko ide tartozik)
2008. 12. 10. 20:52
"Aki balról mocskolja a Jobbikot, annak a kurva anyját. Az ellenség, azt el kéne pusztítani."
-
Egy igazi demokrata szolt hozzank.
2008. 12. 10. 21:00
ficpont: Nagyon egyszerű.
Más a mocskolás, és más a kritika.
Aki kritizál, az AKÁR jót is akarhat.
Aki viszont mocskol, annak egyszerűen fáj, ha valahol jelt ad magáról a magyarok érdekérvényesítő képessége. Az ilyen ember a magyarság ellensége. A magyarság ellensége pedig ne puszit várjon a magyar emberektől.
2008. 12. 10. 21:03
Van egy rossz hirem, alapjaiban fogja a vilagodat megengetni, a munkaspart magyar, az szdsz magyar, az mszp magyar, mindegyikben magyok vannak, akik a magyarsag ugyet szolgaljak es probaljak igy-ugy elobbre vinni. A szelsojobboldal nem a magyarsag, hanem egy nagyon nagyon kicsiny resze, egy torpe minoritas a margon, es semmi tobb.
2008. 12. 10. 21:04
A 45-ben fixpontnak nagyon igaza van.
2008. 12. 10. 21:04
A SZDSZ a cionista zsidók pártja, az MSZP pedig őket szolgálja ki. A Munkáspárt határeset, Thürmerrel alapvetően nekem sincs semmi bajom.
2008. 12. 10. 21:05
Ezek az emberek nem kepviselnek senkit es semmit magukon kivul, plane nem a magyarsagot, igy, egeszben. Ezt fontosnak tartom tisztazni. Horn Gabor, Koka Janos vagy Gyurcsany Ferenc eppen olyan magyar emberek mint Budahazy vagy Toroczkai es eppen olyan magyarok mint Thurmer Gyula, ez egy alapallas amibol kiindulhatnuk. Ennel kevesebbol nem, ezt hivjuk tobbek kozott a demokratikus minimumnak.
2008. 12. 10. 21:06
Az MSZP nem szolgál ki senkit. Rég szakítottunk az SZDSZ-szel. Részemről mindig is rühelltem őket.
"Thürmerrel alapvetően nekem sincs semmi bajom."
Ez nagyon érdekes.
2008. 12. 10. 21:07
Mar onmagaban az a szelsoseg jele, amikor valaki jobb magyarnak kialtja ki sajat magat masoknal az mar onmagaban elfogadhatatlan, amikor valaki osztalyozni akar magyar embereket magyarsagbol az mar verlazito, amikor egyes emberek azt hirdetik magukrol, hogy ok kepviselik az osszmagyarsag erdekeit mindenki mas, aki nem ok, pedig valami modon arulo es bunozo. Aki igy gondolkozik annak bizony a tortenelem szemetdombjan a helye.
2008. 12. 10. 21:07
Közben én itt rájöttem valamire a High School Musical 2-t nézve (ez az első, amit megnézek - főként a vonatkozó South Park epizód után lettem kíváncsi rá).
HISZ EZ AZ INDIAI TÁNCOS FILMEKET UTÁNOZZA, az olyanokat például. mint a Krrish. :-)))
2008. 12. 10. 21:11
fixpont: Horn Gábor nem magyar. Az állampolgárság és a beszélt nyelv MÉG NAGYON KEVÉS ehhez.
---"amikor valaki osztalyozni akar magyar embereket magyarsagbol"
Szerencse, mondom, hogy nem magyar emberekről beszélünk. :) A magyar ember az nem a magyarországon élő, magyarul beszélő magyar állampolgárokat jelenti. Ezt jobb tisztázni. A magyarság definíciója másként hangzik.
---"mindenki mas, aki nem ok, pedig valami modon arulo es bunozo"
Tudod, vannak EZERÉVES értékek. Aki azokat támadja, az igenis áruló és bűnöző.
Ond. ---"Rég szakítottunk az SZDSZ-szel."
HA HA HA !!!
TE MÉG HISZEL A MESÉKBEN? :)
2008. 12. 10. 21:12
"A bíróságnak itt már könnyű dolga van, elvégre a tényállást már feltárták helyette a polgári szakaszban."
Csakhogy a büntető bíróságot nem köti az, hogy mit állapított meg a polgári, míg fordítva nem ez a helyzet...
2008. 12. 10. 21:15
Nem köti, de nagyon szarul néz ám ki, ha egymás mellé van téve két ellentmondó ítélet ugyanabból a tényállásból. FORMAI kötelezettsége nincs a bíróságnak egyezően dönteni, de a jogbiztonság megkövetel bizonyos átláthatóságot, melynek a szándékos felrúgását nem szívesen vállalja magára egyik bíró sem.
2008. 12. 10. 21:17
"Az állampolgárság és a beszélt nyelv MÉG NAGYON KEVÉS ehhez."
Nem, ez a ketto definicio szerint pontosan eleg ehhez, es semmit tobbre nincs szukseg.
"A magyar ember az nem a magyarországon élő, magyarul beszélő magyar állampolgárokat jelenti. Ezt jobb tisztázni."
Bizony jobb, azt is, hogy tevedsz.
"Tudod, vannak EZERÉVES értékek."
Nincsenek. Azt, hogy mi a magyarsag minden korban az eppen elo magyarok definialjak ujra es ujra, sem 1000 eves, sem orok ertekek nem leteznek. Az, hogy mi a magyar mas volt 100 eve, mas most es mas lesz 100 ev mulva. Semmi fele zsinormertek nem letezik, amihez barkit merni lehet, hogy o akkor ennek mennyire felel meg es mennyire nem. Senkinek nincs a kezeben a bolcsek kove, amihez merni lehet, nem letezik a 'mihez kepest' fogalma. A magyarsag az amit mi most a xxi. sz. kuszoben magyok, mi 10 millioan annak definialunk, milyen ertekek menten elunk es szervezzuk az orszagot. Ennel tobb jelentese nincs a nemzetallamnak. Ahogy a nyelv is valtozik, hiszen nyilvan az allamalapitaskor nem uigy beszeltek ahogy most, de meg 500 sot 300 eve sem, ugy 200 ev mulva sem fognak, megis adott idoben mindenki magyarul beszelt. Ma mar meg sem ertjuk az elso nyelvemlekeket, eppen igy az ondefinicios kepesseg, a tartalom amivel megtoltjuk a nemzetet is folyamatosan valtozik.
"Aki azokat támadja, az igenis áruló és bűnöző."
Fentiekbol egyenesen kovetkezik, hogy mivel nem leteznek orok ertekek igy ezeket tamadni sem lehet, eppen ellenkezoleg, az ujragondolast, a xxi. sz. letnek megfelelo uj magyarsagtudatot probaljak definialni.
2008. 12. 10. 21:18
"Nem köti, de nagyon szarul néz ám ki, ha egymás mellé van téve két ellentmondó ítélet ugyanabból a tényállásból."
O.J. Simpsont felmenttek a kettos gyilkossag alol a polgari birosag tobb millio dollaros karteritest itelt meg a megolt felesege csaladjanak. :-))) Nem mondanam, hogy ez magyar eset lenne kizarolag.
2008. 12. 10. 21:19
Fixpont: Nyújtok egy rövid definíciót:
MAGYAR AZ, AKI TISZTELI A MAGYARSÁG EZERÉVES ÉRTÉKEIT. Vallása, származása, bőrszíne nem számít.
Aki viszont támadja ezeket az értékeket, az ellenség.
Az pusztuljon.
2008. 12. 10. 21:19
Ugy erzem most Endi vegso mentsvarahoz a materialistazashoz fog menekulni. :-)
2008. 12. 10. 21:19
Na jó, megyek filmet nézni.
2008. 12. 10. 21:20
"Fixpont: Nyújtok egy rövid definíciót:"
Ez nem definicio, hanem egy egysiku, torol metszett butsag, esetleg valami mas, valami komolyabb, valami erdemi, ne mondd mar, hogy az erettsegiddel csak ennyit tudsz? Ez nagyon nagyon keves.
2008. 12. 10. 21:46
A neolibsik és a vörösök kozmopolitának vallják magukat (nem mi mondjuk rájuk, hanem ők magukra), a globalizmus és nem a Haza szekerét tolják, úgyhogy Fixpont ne te mondd meg, hogy kicsodák-micsodák ezek a jómadarak, vallanak ők maguktól, a kozmopolitizmusukat pedig tartsd tiszteletben igazi toleráns libsiként!
2008. 12. 10. 21:59
A 'voros' vagyis az MSZP egyaltalan nem kozmopolitak sot, meg a elodeik, a kommunistak sem voltak azok, verbalisan az internacionalizmust hirdettek ez azonban csak ures frazis volt, soha nem volt mogtte tartalom, eleg a Szovjetunio nemzeti politikajabol kiindulni, abban ugyan a legnagyobb joindulattal sem lehet felvedezni semmifele ilyet. Elenekeltek az internacionalet aztan csak es kziarolag a sajat erdekeiket neztek. Tehat azt allitani, hogy akar a kommunismuz akar a szocialdemokracia nehany ures lozunk miatt kozmopolitia vagy akarcsak internacionalista eszmenek tekintheto az alapveto tevedes.
De ha mar a neolibsiknel tartunk, akkor erdemes megvizsgalni mondjuk az USA politikajat, es megnezni, hogy a vlaodi kozmopolita eszeme korbelengi-e vayg ez is csak ures frazis.
"A kozmopolitizmus a görög kozmosz (mindenség) + polisz (város) szavak egyesítéséből keletkezett kifejezés, jelentése ,,világpolgári szemlélet". A kozmopolita a világ problémáit a nemzet problémái elé helyezi, azaz az emberiség érdekei felülmúlják egy osztály, ország, nemzet érdekeit. A sovinizmussal ellentétben a világ minden emberét egyformának, egyenlőnek tekinti."
Hat en nem ugy latom, hogy mondjuk a Bush kormany az emberiseg problemai a sajat nemzeti ugye fole helyezte volna, es minden embert egyenlonek tekintene. Eppen ellenkezoleg, a kornyezetvedelmi problemakra magasrol szart, pedig ha valami veszelyezteti az emberiseget akkor ez az, semmi mast sem talalok benne.
Szerintem konnyen lathato, hogy a kozmopolitizmus/internacionalizmus, ha letezik is, mint politikai ideologia soha sehol nem valosult meg, ergo egy part is nehezen vallhatja magat valodi ertelemben ezen eszmek elkotelezett hivenek.
2008. 12. 10. 22:08
"De ha mar a neolibsiknel tartunk, akkor erdemes megvizsgalni mondjuk az USA politikajat, es megnezni, hogy a vlaodi kozmopolita eszeme korbelengi-e vayg ez is csak ures frazis."
Az USA neoko(h)n, bár tény, hogy globalista. Mivel ő a globális gyarmattartó, s mindent a maga arcára próbál formálni, naná hogy az USA globalizmusa hazafias, elvégre ő a gazda, az ő világrendszerét viszi el a világ minden pontjára. Más ország globalizmusa ellenben nem lehet hazafias, mivel nem gyarmattartó, hanem gyarmat, tehát a globalizmussal a gyarmattartót, az idegent szolgálja.
Ugyanez a helyzet a SZU-val. Ő a világproletariátus egyesülésének a szorgalmazója, tehát az ő hazafias eszméje ez. Ellenben bármelyik egyéb szocialista országot nézed, az ő proletárdiktatúrájuk már a SZU gyarmat státuszon alapul, tehát nem lehet hazafias az idegennek való behódolás miatt.
Úgyhogy ne a globalizmus gazdáival példálózz (SZU és USA), hanem az őket követő csicskákkal (amilynek a hoi neolibsik), mivel ők a másét majmolják, ergo nem hazafiak, hanem nemzetköziek.
2008. 12. 10. 22:28
Azért a globális világgazdaság nélkül hamar felkopna a nemzet álla. Szavakban csenghet szépen ez a hazafiasnak álcázott, nemzetköziség elleni rugózás, de a valóságban az elfordulás és bezárkózás oda vinne minket, mint anno Albániát.
A nemzet érdekeit szolgálná egy ilyen tett? Nem. Hazafias? Ugyan már. Ostobaság? A végtelenségig.
Komparatív előnyök, nemzetközi szakosodás... Aki akár minimális szinten vágja a közgazdaságtant, annak nem kell magyarázni...
2008. 12. 10. 22:33
Most nem ez a téma, hanem hogy minek vallják magukat a szadeszos fűpreferátorok és elvbarátaik... :)
Amúgy pedig a globális világgazdaságban lehet ésszel és ész nélkül is részt venni. A volt szocialista országok közül messze idehaza járatódott a csúcsra a privatizáció, messze mi hódoltunk be legjobban a globalizmusnak (gazdaságilag és ideológiailag is). Ennek isszuk a levét, ha pl. a lengyel utat járnánk (ésszel és csak részlegesen globalizálni a nemzettudat és a nemzeti vagyon megtartása mellett), előrébb tarthatnánk.
2008. 12. 10. 22:49
Hogy a szadeszosok minek vallják magukat, azt meghagyom nekik:))) Eléggé tarka társaság.
A gazdasági kérdést illetően alapjaiban egyetértünk.
2008. 12. 10. 23:04
TorSalqvist: nem tudom miért kell folyton a füvön rugozni. Több embert láttam az alkoholtól leépülni, mint a fűtől/drogoktól. Elég, ha csak végigmegyek egy aluljárón így télen, esetleg benézek egy kocsmába.
A privatizációval pedig nem a globalizmusnak hódoltunk be, hanem inkább beáldoztuk a gazdaságunkat a szociális háló miatt, hogy eltartsunk embereket, akik belekényelmesedtek a Kádár-rendszerbe.
2008. 12. 10. 23:04
Azt már korábban meghatározták a valódi jobboldalon, hogy ki a magyar származástól függetlenül: Az a magyar akinek fáj Trianon.
A jelenlegi vezetőknek nemhogy nem fáj, hanem kifejezetten még a megemítése ellen is vannak és aki megemlíti, az fasisztairredentaprimitívnyilasnáciantiszemta. Tehát ezek nem magyarok és nemcsak a zsidóságuk okán, hanem elsősorban emiatt.
2008. 12. 10. 23:20
"TorSalqvist: nem tudom miért kell folyton a füvön rugozni. Több embert láttam az alkoholtól leépülni, mint a fűtől/drogoktól. Elég, ha csak végigmegyek egy aluljárón így télen, esetleg benézek egy kocsmába."
Az alkohol kis mennyiségben egészség, a drog kis mennyiségben SEM az, ezért kell tiltani (de ha csak otthon lövi magát a deviáns, s megkíméli a környezetét, akkor nyilván nem fogja senki sem rátörni az ajtót). Nagy mennyiségben még a vitamin is ártalmas, ilyen alapon az alkoholhoz mérten azt is be lehetne tiltani.
2008. 12. 10. 23:27
"Azt már korábban meghatározták a valódi jobboldalon, hogy ki a magyar származástól függetlenül: Az a magyar akinek fáj Trianon."
Ket dologot nem szabad keverni, fuggetlen attol, hogy fentebb megirtam mit gondolok arrol, aki meg akarja hatarozni, hogy ki a magyar: olyan magyar ember, akinek nem faj trianon, nincs, nem letezik. Olyan magyar ember viszont van, aki beletorodott a megvaltoztathatatlanba, es ezen uj keretek kozott akarja a legtobbet kihozni. Nem trianonrol beszelni faj sokaknak vagy megemelkezni, hanem amit a szelsojobb csinal belole, mint pl. most Szlovakia kapcsban. Tonkretettek megjobban az amugy sem rozsas kapcsolatokat, folyamatosan szivatjak a kint elo magyarokat. Tehat valojaban a Basti altal irt dolog nem is letezik, csak realpolitikusok vannak, es elvakult szelsosegesek. A 2005-os nepszavazas sem volt mas, mint egy belpolitikai jatszma, kuzdelem. Igy is kell ertekelni, valojanem nem a hataron tuli magyarokrol szolt, ok csak eszkozok voltak, es a levet is ok ittak meg, de ez semmi egyeb nem volt mint Orban es Gyurcsany jatszmaja.
Hogy ez mennyire igy volt: Amit Orban, hatalmon, meg mint realpolitikus ertett, azt 3 evvel kesobb, sertett ellenzekikent mar nem ertette (a fidesz legnagyobb pechje, hogy ma mar fennmaradnek a regi dokumentumok, amibol konnyu idezni)
"Részlet az Orbán-kormány 2001-es státustörvény-magyarázatából
2. A törvény alapvető célja és sajátosságai
a) A szomszédos államok területi integritásának elismerése: a területi revízió és a kettős állampolgárság határozott elutasítása
2.1. A kérdés kiindulópontja a magyar alkotmány 6.3. bekezdése, amely kimondja: "A Magyar Köztársaság tudatában van az országhatárokon kívül élő magyarokkal szembeni felelősségének, és segíti őket abban, hogy ápolják kapcsolataikat Magyarországgal."
2.2. Ez a rendelkezés a külföldi magyarokkal kapcsolatos magyar politika általános kerete, a szóban forgó törvény ennek egy kidolgozottabb megfogalmazása. A törvény, csakúgy, mint a magyar jog egésze, elismeri a szomszédos államok területi integritását, semmilyen módon nem ismeri viszont el a területi revízió gondolatát és a kettős állampolgárság fogalmát.
2.3. Továbbá a törvény elismeri, hogy a külföldi magyarok az adott államok állampolgárai, és világosan elutasítja azt a gondolatot, hogy a magyarként való önmeghatározás a kettős állampolgárságon alapulhasson."
2008. 12. 10. 23:29
Kiemelnem a szovegbol a lenyeget:
"A törvény, csakúgy, mint a magyar jog egésze, elismeri a szomszédos államok területi integritását, semmilyen módon nem ismeri viszont el a területi revízió gondolatát és a kettős állampolgárság fogalmát."
Ez a Fidesz allaspontja amikor hatalmon van, es felelosseggel tartozik a tetteiert. A tobbit ismerjuk.
2008. 12. 10. 23:30
Hát akkor tényleg a cigarettát kell felhoznom példának, függővé tesz, káros bármilyen mennyiségben, mégis legális :)
2008. 12. 10. 23:35
"Az alkohol kis mennyiségben egészség, a drog kis mennyiségben SEM az"
Ez persze igy, nem igaz. Sem az alkoholrol szolo resz ilyen altalanossagban (a [voros]borokrol szoktak irni, hogy kis mennyisegben hasznos, masrol en nem tudok) es a marijuana (hiszen furol beszelunk, nem kemeny drogokrol, a fuvet nem lehet beloni sem) orvosi alkalmazsairol pedig tonnanyi irodalom letezik, valamint szinten megtalalhato az alkalmazasa tobb osi kulturaban. Az ilyen sommas mondatok mint ez itt fent, mindig felreviszik a beszelgetest.
2008. 12. 10. 23:40
Na, aki szerint én nem vagyok egy becsületes ember, az most mind-mint pofára esik:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/12/10/Exkluziv_tisztesseg/
2008. 12. 10. 23:46
Tomcat egy aljas áruló patkány, ez már nyilvánvaló, bár megmondom sose bíztam benne igazán. Örülök hogy erre végre Sodi is rájött, mondjuk a maradék néhány bambagyári tomcatpöcsén csüngő pattanásos tindédzsert kivéve szerintem mások is. (jó ez nem szép, én sem vagyok felnőtt, de legalább egy ilyen minigyurcsány nem tud palira venni XD)
Amúgy érdekes ki is valójában a bombagyár egyik írója a bluebunny nevű leszbikus kurva:)))(a kurucinfo nyomán http://kuruc.info/r/26/31874/):
http://tinyurl.com/66ymcx
CSAK ERŐS GYOMRÚAKNAK, de egy kís izelitő bluebuny művésznő választékából:"szájbapisilés.kaki,szájba köpködés,fojtogatás,tökön rúgás,cigaretta elnyomása rajtad,Áram:
elektrosokkolóval MINDEN testrészen...stb" (oké, broni mondjuk szereti a dominákat, de szerintem ezt ő se vállalná be:D)
Na bocs a részletezésért, de milyen jobboldali aki egy ilyen perverz szdszes zsidó kurvának helyt ad egy nemzeti-radikális közösségben?! Amúgy is baszta a csőrőmet régóta ez a perverz leszbi zsidópicsa.
TC meg mindig is egy anarchista-libsi-komcsi volt- és most már spicli is... Szívjál bibsi faszt bugyiárus!
OFF: Basti, jó téged is látni erre néha, általában a te véleményed szokott hozzám a legközelebb állni.
2008. 12. 10. 23:48
krs: kioblithetned a szad, mert ide buzlik
2008. 12. 10. 23:51
Na jó tényleg bocs a gusztustalan részletezésekért, meg a hosszú kifakadásért, de TC már a múltkori, első kurucos húzása óta a bögyömben van, akkor meg nem kommenteltem a cikkhez, oszt' most kijött belőlem.
Mindegy, a spiclit már úgyis levadászták a Kurucék, neki már vége van. Bye-bye MoszadTomi:)
2008. 12. 10. 23:52
Sőt, moss fogat és szólj anyukádnak, hogy takarjon be, aludni szeretnél....
2008. 12. 10. 23:54
fixpont: Hát azért az olyan mondatok leírásához, hogy "Szívjál bibsi faszt bugyiárus!" meg kell mozgatni az agysejteket, ilyet útszéli cigány kisgyerekek nem tudnak. :-)
2008. 12. 10. 23:55
Fixpont, csezdmeg ÉN csak idéztem, ott a kurucos link meg a másik hányadék! De különben te öblítsd ki a szádat cionista bérkommentelő!
Nem tudom, de az árulókat mindennél-az ellenségnél is-jobban tudom utálni. Ha valaki normális, nemzeti érzelmű kommentelőt megsértettem, attól valóban elnézést kérek.
2008. 12. 10. 23:56
Na, beindultak a zsidók...Érdekes, fixpont, pengető, hogy most bezzeg mennyire védetik TCét. Na igen, elválik a szar a májtól...
2008. 12. 10. 23:57
krs: Nem ez idezetre irtam hogy oblitsd ki a szad, a sajat gondolataidra, nincs itt semmi felreertes.
2008. 12. 10. 23:58
Kösz, sodi tudok ciffrábbat is, de keresztény-polgári neveltetésem és erkölcsöm nem engedi:))
2008. 12. 10. 23:59
"Na, beindultak a zsidók...Érdekes, fixpont, pengető, hogy most bezzeg mennyire védetik TCét."
Ideznek magamtol: "Termeszetes egy normalitas parti ember szemeben a kuruc is tomcat is, te is a szemetdombra valok vagytok tokkal-vonoval"
-
Tenyleg, rendkivul vedem. :-)
2008. 12. 11. 0:00
Védjük TC-t??? Idézd okoska. Megint egybiten mozogsz? Az, hogy Sodi egy sunyi féreg, még messze nem TC védelme.
2008. 12. 11. 0:00
Kepzeld el, ha azt vedem akit a szemetdombra kivanok, milyen vagyok az ellensegemmel. :-))
2008. 12. 11. 0:05
Na jó fixpont,pengető,most veszek egy mély levegőt, és nyugodtan, kultúrált hangnemben megkérdem: mi a bajod a hozzászólásommal? Szerintem, ha ezelőtt fél évvel írok ilyet TCről, akkor most én lennék szemetekben a jógyerek. A trágár szavak túlzott használatáért már elnézést kértem, de nálam betelt a pohár, nagyon is.
2008. 12. 11. 0:07
na jó, késő van, mentem aludni, majd válaszoltok ha akartok.
2008. 12. 11. 0:08
Semmi, én csak a cifrabeszédben megnyilvánuló ifjonti hevületeden mosolygok. :D
TC hősből lett bugyiárus. Ez engem szórakoztat.
Már csak egy kávét kérek, ahogy fixpont szokta mondani....
2008. 12. 11. 0:17
"saját vizeleted itatása szívószállal ágytálból; lavórba kell pisilned, és fejed belenyomom."
"székletemet rád ürítem, szétkenem testeden, ujjaimról kell leszopogatnod "
Finom úri nő Tomcatnek ez a Somlai kisasszonya xDDD
2008. 12. 11. 0:24
Jaj bazze ezt miert kell, hanyingerem van ha olvasom....
2008. 12. 11. 0:26
De hát kérlek, ezt Tomcat egyik közeli kolléganője írja.
Te állítólag szereted a Bombagyárat olvasni :)))))
2008. 12. 11. 0:30
Amúgy azon kívül, hogy a sértődött Noémiék ezt írták, honnan lehet tudni, hogy ez bluebunny?
2008. 12. 11. 10:48
Pengető: Onnan, hogy a Kuruc értesülései nagyon ritkán szoktak hamisnak bizonyulni. (Értsd: jóformán soha).
2008. 12. 11. 12:28
Különben most látom, hogy nem teljesen igaz, amit írtam, ugyanis Kroko a Szentkorona Rádió ellen is pereskedett már.
http://krokotanarur.hu/uj/SztKorona.wmv
Hümm... Kicsit utána nézek, hogy mi ez, addig nem írok véleményt.
2008. 12. 11. 12:40
Ja nem, ezt ELLENÜK indították.
Na, így már okés :)))
2008. 12. 11. 15:43
Nos, néhány gondolatot még hozzátennék, aztán részemről befejeztem a témát. Valóban elszállt tegnap az agyam, a zsindexen oldalakon keresztül megy már a poénkodás, hogy a nemzetiek, ahogy ök nevezik "nácik"valójában ilyen perverz állatok, és az én agymosott libbant ismerőseim is órákon keresztül poénkodtak, hogy na mi van nácik, ennyire keményen szeretitek, meg hasonlók. Hiába, nagyon vicces és kifinomult tud lenni a libsi humor, á lá Het7es. Nem kicsit voltam már frusztrált a végére:)
Én ezzel mélyperverziókkal nem is szándékozom tovább foglalkozni, mert a gyomrom kifordul.
89-re: Pengető: ő nekem sosem volt a hősöm, az én családomat dédszülőkig visszamenőleg agyonszopatták a komcsik, ezért nem lehetett hősöm olyan valaki aki szerint az '56-osok "csőcselék, kurvák kölykei". Voltak pozitív dolgai is, az igaz, mondjuk azt bírtam benne hogy utálta a cigányokat.
2008. 12. 11. 15:58
Azért ez tényleg durva:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/12/11/Ruhaaru-bolt/
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.