Palesztinok vágatlanul
Az áldást sodika küldte 2009. január 11., vasárnap - 9:40-korCímkék: beszed palesztin tuntetes video
72 komment
A Palesztin felvonulásról készült rövid, 5 perces
összefoglalóm ide kattintva tekinthető meg!
Tomcat tegnapi rágalmainak fényképes cáfolata
pedig ide kattintva tekinthető meg! NÉZD MEG!
Na, ehun ni időrendben a tegnapi rendezvény vágatlan beszédei, időrendben.
Tomcat az utolsó videón tárgyal a palesztinokkal. :)
A palesztin nagykövet beszéde:
Ha nem indul a videó, kattints ide!
Ekrem Kemál György Beszéde:
Ha nem indul a videó, kattints ide!
Sheikh Abdul fohásza:
Ha nem indul a videó, kattints ide!
Felolvasott közlemény:
Ha nem indul a videó, kattints ide!
Thürmer Gyula beszéde:
Ha nem indul a videó, kattints ide!
Saleh Tayseer beszéde és skandálás:
Ha nem indul a videó, kattints ide!
By SoDI





Eddig 72 komment érkezett (
)
2009. 01. 11. 14:28
Érdekes, a zsidók nem hanukázhattak a hősök terén, de ezek nyugodtan allahozhatnak ebben az "ezer éve keresztény országban". Hát mit lehet erre mondani? Menjen a magyar szélsőjobb a kurva anyjába - ennyit.
2009. 01. 11. 14:32
A szélsőjobbnak mindegy kivel áll össze, aki zsidóellenes az már barát, aki a kormány ellen van az is. Thürmer elvtárssal lassan a WC-re is együtt mennek a szélsőjobbosok D::D
2009. 01. 11. 14:36
Várjatok még egy picit, mingyá meghatódom szegény üldözött zsidók helyzetén...
2009. 01. 11. 14:43
Még időre van szükségem, hogy feldolgozhassam magamban és átérezzem azt a szörnyű üldöztetést, amiben szegény kilincssorrú, elálló-fülcimpájú honfitársainknak része van.
2009. 01. 11. 14:45
3. Nem tudom haver, te mi a faszomról beszélsz.
2009. 01. 11. 14:52
1. Ha a palesztinok vásárolnák fel az országot akkor a "szélsőjobb" erre ugrott volna.
2009. 01. 11. 14:57
Pengető: A különbség annyi, hogy amíg a zsidók a gazdanép feletti elnyomást és győzelmet szerették volna demonstrálni, addig a palesztinok a szabadság nevében vonultak a Hősök terére. Az elnyomók elleni harccal kapcsolatos kiállásnak igenis helye van ott, elvégre a magyar hősök is a szabadságért küzdöttek, akárcsak most a palesztin nép.
Egyébként mi bajod az "allahozással"? Csak nem rasszista vagy?
2009. 01. 11. 15:03
Mi a különbség vagy a hasonlóság politikai szempontból a két mondat között:
1.-Ruszkik haza! (1956.)
2.-Zsidók haza! (2006.)
?
2009. 01. 11. 15:05
"Egyébként mi bajod az "allahozással"? Csak nem rasszista vagy?"
Semmi, te vagy funkcionális analfabéta (sokszor kiderült már), hiszen egyértelműen nem erről beszéltem.
A különbségtételed önkényes, és baromság. A zsidók a görög gazdanép ELNYOMÁSÁBÓL való kitörést ünneplik, éppen annyira a szabadság nevében, mint a "magyar hősök"... (Ők nyomták el a gazdanépet mi? Te hülye barom, te.)
Nem tudom miért maszatolsz. Pericles legalább leírja a frankót, nem kertel. (Az, hogy hétmérföldes baromság, az most nem számít, hiszen a hazai zsidó indentitású fiatalok nyilván nem igen vásárolnak fel semmit, dehát az alap, hogy a zsidóságot egységesnek tekintve utáljuk az összeset....)
De ő legalább nem kertel, nem maszatol, és így nem keveredik ÖNellentmondásba.
Ennyivel egyenesebb nálad Sodika.
2009. 01. 11. 15:11
Pengető: nem tudom mennyire vetted észre te szerencsétlen, hogy a magyar zsidó fiatalok kizárólag akkor ütköztek a radikálisok ellenállásába, amikor erkölcsileg asszisztáltak a nemzetközi cionista térnyeréshez. Reiner Péternek, Rózsa Flores Eduardónak és a többi rendes, magát zsidó származásúnak valló magyarnak nincs semmi félnivalója.
2009. 01. 11. 15:12
" a zsidók a gazdanép feletti elnyomást és győzelmet szerették volna demonstrálni" .........Megint hazudozol sodi? Lehet bizonyítani, hogy mit AKARTAK demonstrálni. Segítek: "A nyolcnapos hanuka az egyik legnagyobb zsidó ünnep, amelyen a hívők a jeruzsálemi Templomnak a szír-görög dúlás utáni, az i.e. 165. évben történt újbóli felszentelésére emlékeznek. A hanuka örömünnep, a szabadság - a vallási és a fizikai szabadság -, valamint a fény ünnepe. Az ünnep a zsidó naptár szerint kiszlév hó 25-től tévét hó 2-ig tart."
2009. 01. 11. 15:14
10. Értem. a magyar zsidó (vigyázz, ezért a szóösszetételért Sodika ki ne tiltson) fiatalok a hősök terei hanukázással asszisszáltak volna a nemzetközi cionista térnyeréshez??? Gyakorlatilag lövésem nincs, miről hablatyolsz, de azt még tudom, én miről kezdtem el beszélni. "Te szerencsétlen".
2009. 01. 11. 15:24
Pengető: a feltétlen zsidóimádatod ellenére nagymértékű tudatlanságban szenvedsz. Javaslom nézz utána, hogy a magyarországi zsidó szervezeteknek (pl a hanuka-rekord szervezőinek) mi a tevékenységi körük és milyen külföldi kapcsolatokkal rendelkeznek. Nem kívánlak zsidológiából kioktatni, a neten mindent megtalálsz (hogy az szerinted aljas náci hazugság, arról nem tehetek). Ha mégsem vagy tudatlan, akkor cionista zsidó vagy és megjátszod magad.
2009. 01. 11. 15:28
Askenáziak által rendezett népírtás az Észak-Afrikából betelepülő haszid zsidók ellen az 50-es években, Izraelben:
http://pl.youtube.com/view_play_list?p=28D6F979C4A00B8F&playnext=1
2009. 01. 11. 15:33
13. Nemsemmi, rettentően szűklátókörű és ostoba vagy. Pénzt kellett volna rátegyek, hogy odáig jutsz el, zsidó vagyok. Képzeld nem, és "feltétlen zsidóimádatom" sincs.
De a szélsőjobb kifogásainál szó nem volt cionista zsidókról meg ilyenekről. Hanemhogy hát a zsidó ünnep ebben a keresztény országban, blablabla... Én mindösszesen ezt a következetlenséget kérem számon, nem tudom feltűnik-e. Nem értem, miért nem lehet egyenesen megmondani a dolgokat...
2009. 01. 11. 15:34
14. És ez most például hogy jön ide??? Tehát te képes vagy egy témáról beszélgetni, vagy minden mindennel összefügg alapon rövid történeti áttekintést adsz inkább zsidók által elkövetett szörnyűségekről? Csak kérdezem.
2009. 01. 11. 15:35
faszt fohászkodnak itt ezek a stricik, narkóárusok, hamis pénzzel valutázók.....
2009. 01. 11. 15:39
17. Arról nem is szólva, hogy bronislawnak is van sajnos igazsága.... Lesz itt még arab ellenes tüntetés egy évtizeden belül. Akkor majd milyen nagyot fogok röhögni az egymás seggét nyaló kommunista szarokon és szélsőjobbos idiótákon....
2009. 01. 11. 15:41
Pengető: ezek a Palesztinok nem a ramadant ünnepelték a hősök terén,hanem az elnyomók ellen tüntettek. Ha majd az arabok mészárolják a zsidókat 1:100 arányban,akkor majd a zsidók is tüntethetnek a hősök terén, és én is mellettük leszek.
2009. 01. 11. 15:41
Érdekes, a zsidó származású nemzeti radikális Reiner Péter is cionista provokációnak minősítette az esetet, a Magyar Gárda ellentüntetése pedig szintén a cionisták országhódító szándéka ellen irányult. Amúgy ha állítólagos ostobaságom ellenére jól tudom, Izraelben a Hanukát a zsinagóga falain belül ünneplik. De egyébként van egy kiváló ötletem: a Dohány utcai zsinagóga előtt megemlékezni a világháborús magyar honvédekről.
2009. 01. 11. 15:41
debrecen már 20 éve!!!nem lehett bemeni néhány szórakozóhelyre, mert buzi arabok kötözködtek....!!!!!!elég pöcs, aki egy kis zsidózásért benyal ezeknek.....
2009. 01. 11. 15:45
bronislaw kaminski:
te olyan egyszerű vagy hogy azt már olvasni is fájdalmas
2009. 01. 11. 15:47
gratulalok ezt is megertuk. az arabok itt allahoznak a "szakralis" hosok teren a barmok meg lengetik mogottuk az arpadsavos zaszlokat. vajon lengetnek e ha tudnak hogy "palesztin testvereink" szemrebbenes nelkul kiirtananak minden nem muszlimot ha tehetnek. Gyanitom mikor a nagykovet odasugott a skandaloknak valami ilyesmit mondott hogy: "azt most hagyjuk ki hogy halal minden hitetlen kutyara"
zsidozhattok ha akartok (nem az vagyok) de az iszlam messze nagyobb veszely a vilagra mint a cionista osszeeskuves ha van olyan.
ujabb koran lecke: azis benne van hogy ha nem muszlim a szomszedod kotelesseged atteriteni eloszor bekes modon (magasabb adok a nem muszlimokra) , ha nem mukodik kardal es csak akkor van kivetel ha az ellenseg vagy a szomszed erosebb nalad. :) utana lehet olvasni.
Hihetetlen hogy a nagy zsidozas miatt meg ezekkel is osszeall a jobboldal. hanynom kell.
2009. 01. 11. 15:49
A Thürmer mellett álló kötözködő strici, primitív narkóárus egyébként kandós főiskolai tanár:
http://tmpk.bmf.hu/munkatarsak-oneletrajz--hassan_elsayed.php
Ki mondta egyébként hogy nincsenek bűnöző arabok? Ezt senki nem állította itt!
2009. 01. 11. 16:00
nemsemmi:annak hogy kandós főikolai tanár semmi értelme, nem kankós főiskolai tanárt akartál írni????wazze:akkor ugord át a beírásaimat a csillogó szemeddel, és nem olvasd el.........
2009. 01. 11. 16:01
ok majd átugrom
2009. 01. 11. 16:01
"szemrebbenes nelkul kiirtananak minden nem muszlimot ha tehetnek"
Igen,valószínűleg ezért éltek meg békében egymás mellett arabok-zsidók Palesztinában és más arab helyeken (egészen addig,míg a cionisták meg nem érkeztek)
"de az iszlam messze nagyobb veszely a vilagra mint a cionista osszeeskuves "
keress rá hogy mit mondtak híres emberek a zsidókról, keresd meg ki volt M.o.két legkíméletlenebb komunista vezetője,és milyen származásúak voltak, keress rá a cionista vezetők "Izrael über alles-a többiek meg bekaphatják" stílusú megnyilvánulásaira...
2009. 01. 11. 16:03
Meg arra is rá lehet keresni, hogy a nyugat-európaiak melyik országot tartják a békét leginkább fenyegető tényezőnek.
2009. 01. 11. 16:05
"Izraelben a Hanukát a zsinagóga falain belül ünneplik."
És azt tudod-e, hogy a Karácsonyt Izraleben hol ünneplik? Na erre varjál gombot, mert bizony ünneplik. Békében, egymás mellett. Jóesetben persze.
23 rgdc. Arról nem is szólva, hogy valaki bemehetne mondjuk a reggeli Mokkába és a talmud helyett idézgethetne A Koránból, vagy egyéb forrásokból, hadithokból. Szép lenne nagyon. :DD
2009. 01. 11. 16:06
az átugrásra felszólítás nekem szólt! igazad van bronislaw,így kell tennem, elnézést ha megbántottalak :))
2009. 01. 11. 16:08
"Igen,valószínűleg ezért éltek meg békében egymás mellett arabok-zsidók Palesztinában és más arab helyeken (egészen addig,míg a cionisták meg nem érkeztek)"
Ezt az érvelést Sodi "zsidó terror ősi vérszomj" című posztja címének elleni tiltakozásul miért nem hallhattuk.... Nem is értem. :D
2009. 01. 11. 16:09
bekeben? szerinted kik a filiszteusok a bibliaban? elarulom a palesztinok. neked az bekesnek tunik? Mar amennyiben hisz barki is a bibliaban leirtakban. A zsidok kussban voltak mert ok voltak kissebsegben, ennyi oka volt a nagy egymas mellett elesnek. Ne erts felre nem helyeslem egy cseppet sem azt amit most csinalnak de latom az okokat mindket oldalrol.
Nem mondom hogy keress ra mit muvel az iszlam mert eleg kinyitni egy ujsagot es lathatod eppen hol robbantotta fel magat valaki vagy rossabb esetben robantott fel valaki mast. Nehany eve nehany politikus szociologus figyelmeztett az iszlam veszelyre, kirohogtek oket. Most nem rohognek, Angliaban, Hollandiaban Svedorszagban pl. Azt is mondtak elkepzelheto egy haboru az arab vilag es a nyugat kozott. Szerintem ez mar elkezdodott. Mivel a jihad pl. azt is tartalmazza hogy "beszivargas" bekoltozes es sok gyerek csinalas. Amig egy europai csaladban 1-2 gyereket vallanak ok min 4-5-ot. Csak ido kerdese. En csak azt akarom hogy nyissatok ki a szemetek vegre.
2009. 01. 11. 16:13
"Ezt az érvelést Sodi "zsidó terror ősi vérszomj" című posztja címének elleni tiltakozásul miért nem hallhattuk.... Nem is értem. :D"
Azért nem, mert az ősi vérszomj az askenázi zsidókat (=cionisták) jellemzi, és ők ezt az ösztönüket főként az örökké háborúskodó kazár őseiktől örökölték
2009. 01. 11. 16:17
Különben én tegnap arra jöttem rá, hogy tök mindegy, hol vagyunk, az emberek mindenhol ugyanolyanok. A mérsékelt szervező vitatkozik a vadabb, fiatalabb demonstrálóval, hogy ez most nem a zsidózás ideje, legyünk észnél. :)))
Tökre ugyanazok a konfliktusok, pontosan ugyanazok a gesztusok, mint bármelyik hazai rendezvényen.
AZ EMBEREK MINDENHOL TELJESEN UGYANOLYANOK. :)))) Méghogy "kulturális különbségek"... ugyan már!
Bár fogalmam sincs, mi a francért vitatkozott velük. Akármit mondhattak volna, úgy se értette volna senki. :)))))))))
Az egyik arabul beszélő arabul vitatkozik a másik arabul beszélővel azon, hogy mit szabad kiabálni arabul és mit nem... :)) Közben NEKÜNK ez olyan tökmindegy. :))
2009. 01. 11. 16:20
rdgcc: ez az európai országok bevándorláspolitikája miatti probléma. Szerintem sem helyes teljesen más kultúrájú TÖMEGEKET betelepí teni európába, ez gondokat okozhat később. Csak hát erre rá van szorulva az elöregedő európa. De miért is? Azért, mert az elsősorban zsidó liberálisok által gyűlölt keresztény értékrend hanyatlása miatt egyre kevesebb gyerek született (igen ez az ok: pl. a mélyen katolikus Lengyelország nem öregszik, és ott nem lesz szükség bevándorlókra).
Legyél szingli,az a menő, a sok gyerek szülésétől meg tönkremész (mondja ezt a kormány egyik embere).
Talán nem kellett volna szétverni az ezeréves hagyományokat európában.
2009. 01. 11. 16:30
wazze: te bizonyára genetikus vagy, ezért kérlek nevezd meg annak a génnek a HGNC szerinti elnevezését, amelyik az askenázi zsidók vérszomjáért felelős. Utána pedig kérlek nevezd meg azt a gént is, amelyik a te butaságodért felelős.
2009. 01. 11. 16:30
34 sodika: bizony az emberek mindenhol ugyanolyan kicsinyesek, a vezetők általánosságban ugyanolyan szűklátókörűek, mindenhol ugyanazok a manipulációs módszerek. "ahogy fent, úgy lent"
2009. 01. 11. 16:34
Amúgy meg szerintem hülyeség keverni az arab/muszlim bevándorlást a Palesztínában zajló eseményekkel.
Én szolidáris vagyok a palesztinokkal,viszont nem szeretném ha a szomszédomba beköltözne egy 30 tagú, pakisztáni család. Most akkor én arab-ellenes vagy arab-barát vagyok ?
Nem ítélem el a bevándorlást, de akkor valamilyen szinten illeszkedjenek be, dolgozzanak, tanuljanak- de ennek semmi köze a palesztin helyzethez: ők nem drogot árulni akarnak európában, hanem élni a szülőföldjükön.
2009. 01. 11. 16:42
36: a kazárok egy örökké háborúskodó törzs volt, a cionista askenázik is azok (lásd Izrael). A szefárd zsidók nem azok.
Nem kell ahhoz genetikusnak lenni, hogy ismerjük a különböző népek általános alapjellemzőit. Én pl. nem ismerem sem a svéd, sem a szicíliai olasz emberek génkészletét, mégis számtalan tulajdonságukat fel tudnám sorolni.
Amúgy én fogalmaztam rosszul:
ők ezt az vérszomjas ösztöneiket, ha vannak nekik olyanok,akkor valószínűleg főként az örökké háborúskodó kazár őseiktől örökölték, és nem a bibliai zsidóságtól elsősorban-így polkorrekt :))
2009. 01. 11. 17:19
Sodi: "Egyébként mi bajod az "allahozással"? Csak nem rasszista vagy?"
Sodi, most megdobbento dolgokat fogok mondani. Kapaszkodj!
Az iszlam az egy vallas, nem rassz. Mint ahogy a zsido is egy vallas.
Ezek az emberek genjeikben nem sokban kulonboznek a szemitaktol, mivel hogy ok is azok.
2009. 01. 11. 17:28
Nekünk semmi bajunk nincs egyik vallással sem.
Amíg nem veszik szó szerint a régi hülyeségeket.
Csak a cionistákat utáljuk. Azok ugyanis szó szerint veszik a talmudi gyűlöletirodalmat, és - ami a lényeg - lelkesen alkalmazzák ELLENÜNK.
2009. 01. 11. 17:31
A tenyszeruseg kedveert el kell mondani, hogy az Izraeli-Palesztin konfliktus fazisai kozul a masodik utan, Izrael es a cionizmus egy teljesen uj magatartast oltott magara. A bibliai elemek jogosak, sot - a teljes konfliktust (a tobbszaz, majd tobb ezer ev konfliktust tekintve azert a teljes kep nem valtozott.
Ha jol emlekszem pont Ben Gurion mondta, hogy - a zsidok ugy masiroztak be a gazkamrakba mint a gyava birkaka (szabadon ideztem emlekezetbol, elmult napok The Sunday Times tarcai kozott idezte ezt valaki) - es ez gyokeresen megvaltoztatta a gondolkodast.
Amiota Izrael letezik az orszagot az eroszak tartja ossze es teszi erosebbe minden nap. Evtizedek alatt, generaciok ota hisznek abban, hogy ezt csak erovel lehet megoldani.
Igazsag szerint mind a Hamasz kormany, mind Izrael felelos artatlan emberek halalaert. Izrael olyan felelotlen csatat viv pont most, ami politikai erdeket szolgal, egy part mindenaron fentmaradasat. A Hamas pedig igenis felelos, mint kormany, hogy erdekeben alljon a haborunak legalabb valami szabalyzeruseget felvetni mint koztes megoldast. Amig oda humanitarius segitseg nem jut be, es az nem erkezik meg a rendeltetesi helyere, addig mindket fel annyira felelos ezert jogilag es emberileg mint a masik. A kulonbseg csupan az erofoleny.
Sodi - en nem szeretlek, de elismerem amit csinalsz. A te videoid azok, amik kozul 20-40% azt az erzest adja, hogy "tenyleg lattam a legfontosabbakat". Amig nem beszelsz, csak videozol meg rendes embernek is tunsz. Egy kurzust csinalhatnal, hogy technikailag is kepzd magad. Nem lenne hiabavalo.
2009. 01. 11. 17:37
sodika
"Amíg nem veszik szó szerint a régi hülyeségeket."
Igen? Tényleg?
Egy Afgán tinédzser súlyos állapotban került kórházba miután édesanyja és bátyja felvágták hasát, hogy eltávolítsanak onnan egy 5 hónapos magzatot, mely akkor fogant meg, amikor a lányt megerőszakolták.
A helyi kormányzó az AFP-nek elmondta, hogy a családtagok azért döntöttek a magzat eltávolítása mellett, hogy megvédjék a család becsületét. Az terhes lánynak megkötözték a lábát és kezét, hogy ne tudjon mozogni, majd felvágták egy pengével a hasát és kivették a magzatot.
A sebet egy olyan nagy tűvel varrták össze, mint amivel a liszteszsákokat szokták. A seb elfertőződött, vérezni kezdett, és a lány állapota egyre romlott.
Egy ilyen konzervatív társadalomban az, hogy valakit megerőszakoltak, az szégyent hoz az áldozatra, és a családjára is. Ezért „cselekedtek.”
Kövezés statdionban (több ezer "nézővel"), kislányok/nők megerőszakolása...nők elnyomása, megnyomorítása...hm. ezek a barátaid, mert a zsidók ellensége?
2009. 01. 11. 18:40
43 bögre: sötét emberek mindenhol vannak, most kiragadtál egy példát, ezt ne általánosítsuk egy népre. Mondok én is egyet: "A rabbi kalapáccsal tördelte 3 éves gyerekek csontját, késsel kínozta őket, és égette őket forró kövekkel. A gyerekek „növényszerű” állapotban élik majd le további életüket."
2009. 01. 11. 18:41
bögre: és ebből levontad, hogy a mind az 1,5 miilliárd arab ilyen...
2009. 01. 11. 19:03
Na, már itt is nyomul a netkommandó...
2009. 01. 11. 19:09
ugye, hogy ugye? hogy nem lehet általánosítani? bedobtam egy olyan (szégyenteljes ámbár szerintük igazhitű) dolgot a sok közül, amik ebben a percben is zajlanak...és nem, nem mások ellen, más elnyomók ellen, hanem saját maguk ellen.
mire "lehetnek képesek a hitetlen kutyák ellen"?
a világon elkövetett terrocselekmények vajon hány százalékát teszi ki az arabok, muszlim(?) vallásúak által elkövetett gyáva cselekmények? ugye.
rögtön pajtások lesznek, mert ők a zsidók ellensége.
én azért vigyáznék ezzel a "feltétlen" pajtáskodással, ha már igazán magyarkodunk.
2009. 01. 11. 19:28
"szerinted kik a filiszteusok a bibliaban? elarulom a palesztinok"
Nem, a filiszteusok indoeurópai nép voltak, a palesztinok meg arabok.
A nevük onnan ered, hogy a rómaiak Izraelt a filiszteusokról mint a zsidók legnagyobb ellenségéről Palesztinának nevezték el, hogy a zsidókat még jobban megalázzák. Ezután kurva sokáig nem volt Palesztina ennek a területnek a neve, csak miután angol gyarmat lett. Innen lett az itt élő arabok elnevezése palesztin.
Amúgy meg a filiszteus szó hébere eredetű, a jelentése betolakodó. Az meg hóttbiztos, hogy a filiszteusok magukat nem így nevezték, ergo ha a palesztinok a filiszteusok leszármazottjai lennének, akkor a saját ősi nevükön hívnák magukat.
2009. 01. 11. 19:44
"ugye, hogy ugye? hogy nem lehet általánosítani?"
Vallás/faj/nép esetében nem szerencsés általánosítani.Főleg nem egy másfél milliárdos embertömeg esetében. Általában minél kisebb, és minél összetartóbb, egységesebb egy nép,annál inkább megállja a helyét az általánosítás-igaz olyankor sem szerencsés, hisz pl. vannak anti-cionista zsidók is, akik kritizálják Izraelt,még ha elenyésző számban is.
"rögtön pajtások lesznek, mert ők a zsidók ellensége"
nem puszipajtáskodásról van szó,hanem szolidaritásról: én ugyanezt tettem volna anno pl. a bosnyákok mellett,amikor a szerbek öldösték őket (csak akkor még nem volt netem,meg írni se tudtam még:))
Mondjuk lehet hogy vannak olyanok,akik le se szarják mi történik a palesztinokkal,hanem csak egy alkalmat látnak egy zsidózásra, de egyrészt én nem tartotom közéjük, másrészt meg szerintem ők vannak kevesebben
2009. 01. 11. 19:52
bögre: Az afgánok nem palesztínok.
Vö.: Irán szemében egész Európában tilos a holokausztrevizionizmus, pedig például nálunk nem az.
2009. 01. 11. 19:59
Nem Endi, ők jobban szeretik a gyerekeiket...
2009. 01. 11. 20:00
Miért hullanak a bombák Gázára?
A palesztinhatóság felügyelete alatt álló Gázai övezet jelentős és eddig még nem kitermelt olaj és főleg földgáz készletekkel rendelkezik (forrás: http://www.oilandgasinvestingglossary.com/palestines_natural_gas_trouble...).
A palesztin földgáz készletek feltérképezését 2000-ben adta át a British Gas cég a Jasszer Arafat által vezetett palesztinhatóságnak. Ekkor olyan megállapodás jött létre a palesztinhatóság, a British Gas és egy arab energetikai mérnöki cég közt, amely szerint a palesztin földgáz kitermelésből keletkezett haszon 60% az angol céget, 30% az arab céget és 10% a palesztinhatóságot illeti (forrás: Haaretz, október 21/2007). Ez a földgáz gyakorlatilag a palesztin hatóság felügyelete alatt álló, Gázához tartozó, Mediterrán tengerparti sávban rejlik és a British Gas felbecslése szerint legalább 1.4 ezermilliárd (trillió) köblábról, de talán sokkal többről van szó.
A nemzetközi törvények szerint, a Gázai földgáz a palesztin nép tulajdona, de Ariel Sharon izraeli miniszterelnök egyértelműen kijelentette 2001-ben, hogy Izrael igényt tart rá. Ezt követően, a palesztin hatósággal létrehozott megegyezés ellenére a British Gas nem mert neki vágni a földgáz kitermelésének. Miközben egyre erősebbé vált a konfliktus az Arafat hatóság és a Sharon kormány közt, 2004 áprilisában Sharon kijelentette, hogy Arafat „potenciális célponttá” vált Izrael számára (forrás: http://www.taipeitimes.com/News/world/archives/2004/04/06/2003116876). Néhány hónappal később, 2004 decemberében, Arafat meg is halt vérmérgezésben...
2005 decemberében Sharon agyvérzést kapott és azóta is állítólag vegetatív állapotban van. Sharon után ismét volt remény, hogy a palesztin földgáz kitermelésre kerüljön a palesztin nép javára és 2006 tavaszán a British Gas már készült is aláírni egy szerződést Egyiptommal, aki ezt a földgázt felvásárolta volna (forrás: Times, május 23/2007). Az izraeli Ehud Olmert és az angol Tony Blair kormányok ezt a szerződést azonban megakadályozták. Ezt követően, az Olmert kormány elkezdett tárgyalni a British Gas céggel a Gázai földgáz ügyében, kizárva a palesztin hatóságot a tárgyalásból. 2007 decemberében a British Gas és az izraeli kormány közti tárgyalások eredménytelenül megszakadtak.
Az izraeli napilap Haaretz szerint, a jelenlegi izraeli támadást Gáza ellen már 2008 júniusában kezdte el tervezni a hadsereg (forrás: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=11521). Érdekes módon, szintén 2008 juniusában kereste fel újra az izraeli kormány a British Gas céget azzal, hogy tárgyaljanak meg egy olyan szerződést, amelyben a Gázai földgáz készleteket Izrael és az angol cég értékesítenék együtt, kizárva a palesztin hatóságot (forrás: Globes Online – Israel`s Business Arena, június 23/2008).
2008. december 27-én, az izraeli hadsereg elindított egy nagy erejű támadást a Gázai övezet ellen. E támadásnak ma (2009. január 11) már több mint 800 halálos áldozata és 3,500 sebesültje van a palesztin lakosságban. Az áldozatok fele civil, a harmada gyerek. 2009. január 10-én, az izraeli légierő elárasztotta Gáza egymillió hat százezer lakosát röplapokkal; ezek arra buzdítják a palesztinokat, hogy haladéktalanul hagyják el otthonaikat és tömörüljenek be a déli részen fekvő, Egyiptommal határos, 80 ezer lakosú Rafah városba.
Vajon miért hullanak a bombák Gázára? Miért kell szörnyet halni a palesztin gyerekeknek és miért vállalja a cionista állam a világ szégyenfoltja szerepét? Azért, mert el akar számolni néhány száz rosszul felfegyverzett Hamasz "terroristával" vagy talán azért, mert Gáza valóban egy olyan olaj és földgáz Eldorádó, amiről a zsidó állam nem képes lemondani?
Ajánlott olvasmány (angolul):
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=CHO20090...
viharlámpa
barikád.hu
2009. 01. 11. 20:04
A gázai háború valódi oka:
http://barikad.hu/node/22341
2009. 01. 11. 20:11
Hááát...akkor 5 éve nem vonult volna ki Izrael Gázából, ha ez így lenne.
2009. 01. 11. 20:11
Akármit fröcsögtök itt mocskos zsidók. A palesztin nép szenvedését, az ártatlan gyermekek és asszonyok legyilkolását, megnyomorítását nem lehet érvekkel megmagyarázni. Ezen az alapon az általatok semmihez sem fogható holocaustra is van magyarázat.
A gázai képek láttán minden civilizált és jóérzésű ember elszörnyed és nemhogy menti a történteket, hanem felháborodik rajtuk. Na ennek az egészséges felháborodásnak a természetes következménye az antiszemitizmus. És majd ajvékolhattok megint.
Ami az előzményeket illeti:
1. 1947-ig a palesztinok éltek azon a területen, miután ezer évvel korábban a zsidók gyáván megfutamodtak;
2. Izrael államot azzal a feltétellel hozták létre, hogy egy független Palesztin állam is létrejön ott;
3. A zsidók államukat egy kis népirtással erősítették meg: terrorista módon palesztin falvak lakóit irtották ki, üldözték el földjeikről;
4. A zsidó állam alapja ugyanis a zsidó vallás, ami maga a rasszizmus vallási köntösbe bújtatott megjelenése és ami 1947 után Izrael állami szintre emelt polikája. A zsidók magukat Isten kiválasztott népének tartják, akik más népekkel bármit megtehetnek. Ez a hamis mítosz a jelenlegi gázai öldöklés és a kimagyarázására irányuló törekvések magyarázata.
Ezzel szemben KIVÁLASZTOTT NÉP NINCS, csak népek vannak. Ezért ezen az elven irtani más népeket nem lehet,
5. A cionista Izrael-lobbi irányítása alatt álló USA tömi Izraelt mindenféle modern fegyverzettel. Ezzel szemben a palesztinok haditechnikája elavult. A kasszam rakétákat nem lehet az izraeli haditechnikával összehasonítani, mint ahogyan az almát a körtével sem.
6. A jelenlegi háború közvetlen előzménye, hogy Izrael törvénytelen falat emelt a palesztin területek közé, majd Gázát hermetikusan elszigetelte, humanitárius katasztrófát előidézve ezzel. A Hamasz, mint a parlamenti választások győztese, erre válaszul lőtt ki rakétákat Izraelre, amelyek minimális veszteségeket okoztak.
7. Izrael végül elindította a jelenlegi vérfürdőt, majd az ENSZ BT 1860. számú tűzszünetre felhívó határozatát megsértve növelte a gázai mészárlásokat.
Mivel Izrael egyetlen ENSZ határozatot sem tartott be, kimondhatjuk: TERORRISTA ÁLLAM, maga az állami szintre emelt terrorizmus. Amelynek elítélése a civilizált világ egyetemes felelőssége. Ha pedig nem teszi ... Nos, akkor látható, kik irányítják a mai nyugati államokat és micsoda kettős mércét alkalmaznak.
HAJRÁ PALESZTINA!!!!
AIzrae
2009. 01. 11. 20:11
Annyira ostobaság itt felhozakodni hogy az arabok így zsidók meg úgy, meg jönni a koránnal meg a talmuddal...
basszátok meg a helyzet egyértelmű: izrael elképesztően aránytalanul válaszult a homemade rockets-es gázaiakra, ez az én szememben embertelenség, ezért vagyok szolidáris a palesztinokkal! ha fordított lenne a helyzet, akkor az izraeliekkel lennék az. ennyi.
2009. 01. 11. 20:14
53. Egy nemzetközi jog szerint a palesztin nép tulajdonában lévő gázmező megőrzésének céljával szerintem nem lett volna indokolható a Gázában maradás.
2009. 01. 11. 20:22
Ha a hírek távoli országokról, ismeretlen városokról szólnak, hajlamosak vagyunk úgy hinni, hogy a tévében látható bomba felvillanása egy vörös folt, a felszálló füst pedig egy felhő. Ellenség van, a következő pillanatban meghal, és majd kihirdetik a győztest. Próbáljuk elképzelni, milyen az, ha mindez itt és most történik. Ha a mi városaink, házaink, ismerőseink és rokonaink az áldozatok.
A televízió vörös és sárga villanásaiban emberi végtagok szakadnak le, lezuhanó épületek törnek össze testet, fejet, nőt, gyereket. Vérző és percekig, órákig haláltusájukat vívó emberek maradnak az egyetlen gombnyomással kilőtt rakéták nyomán.
A Gázai háborút nem hadsereg vívja hadsereg ellen, hanem a világ egyik legmodernebb hadereje áll szemben a palesztin polgári lakossággal. Az a hadsereg követi el a borzalmas mértékű terrort, amit az USA polgáraitól ellopott pénzeken fejlesztenek. Hagyjuk a süketelést arról, hogy nincs zsidó összeesküvés. Akkor ugyan mi készteti Amerikát Izrael folyamatos pénzzel tömésére? Mi készteti arra, hogy az emberi jogok nagy védelmezője egyetlen egyszer sem emeli fel a hangját, ha Izrael követ el mészárlást és emberiség elleni bűntettet?
A világon tüntető százezrekből úgy tűnik, elég sokan látják már az igazságot. Lehetséges-e béke olyan világban, ahogy egy nép, vagy vallás önmagát kiválasztottnak, a többiek felett állónak hiszi, és a hatalma is megvan, hogy ennek érvényt szerezzen?
"Kiválasztott nép". Nézz Palesztinára! Ne csak a füstöt nézd, merülj el azokban a képekben, videókban, ami közelről mutatja a pusztításotokat. Soha többé nincs jogotok a Holocaustra mutogatni!
2009. 01. 11. 20:22
"1. 1947-ig a palesztinok éltek azon a területen, miután ezer évvel korábban a zsidók gyáván megfutamodtak;"
Maradtak belőlük, ha mondjuk tanulmányozod a keresztes hadjáratokat, akkor is éltek ott.
"2. Izrael államot azzal a feltétellel hozták létre, hogy egy független Palesztin állam is létrejön ott;"
Ami nem ismerte el Izraelt és rögtön meg is támadta. első arab-izraeli háború.
"3. A zsidók államukat egy kis népirtással erősítették meg: terrorista módon palesztin falvak lakóit irtották ki, üldözték el földjeikről;"
Volt ilyen, tagadhatatlan, ahogy a fordítottja is.
"4. A zsidó állam alapja ugyanis a zsidó vallás, ami maga a rasszizmus vallási köntösbe bújtatott megjelenése és ami 1947 után Izrael állami szintre emelt polikája. A zsidók magukat Isten kiválasztott népének tartják, akik más népekkel bármit megtehetnek."
Ahogy a legtöbb vallásalkotó nép is...
"5. A cionista Izrael-lobbi irányítása alatt álló USA tömi Izraelt mindenféle modern fegyverzettel. Ezzel szemben a palesztinok haditechnikája elavult. A kasszam rakétákat nem lehet az izraeli haditechnikával összehasonítani, mint ahogyan az almát a körtével sem."
Már nem támogatják őket az oroszok, igen.
"6. A jelenlegi háború közvetlen előzménye, hogy Izrael törvénytelen falat emelt a palesztin területek közé, majd Gázát hermetikusan elszigetelte, humanitárius katasztrófát előidézve ezzel."
Hát igen, nem szeretik az öngyilkos robbantókat meg a határon átszivárgó hamaszosokat.
"7. Izrael végül elindította a jelenlegi vérfürdőt, majd az ENSZ BT 1860. számú tűzszünetre felhívó határozatát megsértve növelte a gázai mészárlásokat."
Ezt a határozatot a Hamasz is elutasította.
2009. 01. 11. 20:24
"Egy nemzetközi jog szerint a palesztin nép tulajdonában lévő gázmező megőrzésének céljával szerintem nem lett volna indokolható a Gázában maradás."
Találtak volna rá ürügyet, nyugi...
2009. 01. 11. 20:27
off, gyorshír:
Bácskai János nyerte az első fordulót Ferencvárosban
Nem hivatalos eredmények szerint a szavazatok közel 60 százalékával megnyerte az első fordulót Bácskai János, a Fidesz-KDNP jelöltje a budapesti 12-es egyéni választókerületben. A körzetben második fordulót kell tartani, mivel 50 százalék alatti volt a részvétel.
Bácskai János közel 60 százaléknyi voksot szerzett, Bánsághi Tamás, az MSZP jelöltje 23, Szegedi Csanád a Jobbik jelöltje 7, míg John Emese, az SZDSZ képviselő-jelöltje 5 százalék körüli eredménnyel végzett a nem hivatalos eredmények szerint.
(MNO)
2009. 01. 11. 20:29
"izrael elképesztően aránytalanul válaszult a homemade rockets-es gázaiakra"
Ha a homemade rockets a te házadat, vagy családtagodat robbantaná szét akkor is aránytalannak tartanád?
Árpádvére!
Ne spannold már magad annyira. Sok hülye fanatikus halomra áldozza fel a gyerekeit hogy mint belőled is a látvány ezt váltsa ki!!
És teljesen hülyeség évszámokkal jönni, mert MINDIG AZ ERŐSEBB KUTYA BASZIK!!!
Régen magyarország is nagy volt! VOLT!
Ha tehetnéd te is ott bombáznád szarrá a románokat meg a szlovákokat ahol tudnád!! Nem?
De mivel lószart rúgdosni sincs erőnk így kussolunk és örülünk hogy Slotáék nem jönnek be a dunáig.....
Zsidózhatsz össze vissza akkor is nyugodtabban alszok és nem azt kell várnom hogy egy elmebeteg fanatikus arab vezér egy reggel bal lábbal kelve éppen a szent korán nevében egy interkontinentális rakétát lő ki.....
Mint már említettem, védjed csak őket és a lányod majd pár év múlva csadorba járhat és a Mátyás templom tetejéről majd az allah akbart hallgathatod.....
2009. 01. 11. 20:33
59: ebben valószínű igazad van. A kivonulás azonban lehetett egy meggondolatlan döntés is valamelyik vezető részéről, logikai szempontból szerintem nem zárja ki 100%-osan a kivonulás ténye a barikád.hu által feltárt indokot. Véleményem szerint ezzel nem is magyarázható teljes mértékben a háború, nyilván sok más tényező is szerepet játszott.
2009. 01. 11. 20:45
"Ha a homemade rockets a te házadat, vagy családtagodat robbantaná szét akkor is aránytalannak tartanád?"
Ha anyádat megerőszakolná majd megölné 10 cigány, aránytalannak tartanád az összes cigány kiírtását? Szerintem nem. Ettől függetlenül nem az lenne a megoldás.
"Találtak volna rá ürügyet, nyugi..."
Hát pontosan erről van szó! Izrael mindig talál valami ürügyet.
"Mint már említettem, védjed csak őket és a lányod majd pár év múlva csadorba járhat és a Mátyás templom tetejéről majd az allah akbart hallgathatod.....
"MINDIG AZ ERŐSEBB KUTYA BASZIK!!!"
csak akkor ne kezdjünk erkölcsi meg jogalapot gyártani izraelnek....
a negyvenes évek elején a náci Németország volt az erősebb... akkor ezentúl minden holokausztmegemlékezésen legyen csak annyi,hogy "hölgyeim és uraim, akkor a német volt az erősebbik kutya, megszívtuk,ilyen az élet"
2009. 01. 11. 20:46
62: Az nem zavar, hogy a zsidók már itt vannak és elnökük szavaival annyi pénzt loptak össze, hogy "felvásárolják egész Magyarországot"? Nem az araboktól kell félni, hanem a cionista zsidóktól, akik most éppen az arabokat irtják. Nálunk meg kormányon vannak és kezükben az egész államigazgatás és gazdaság.
Egyébként ha fordítva az arabok ölnék halomra modern fegyverzettel az izraeli civileket, mellettük állnék.
De most más a helyzet, és ezért vállalok szolidaritást a palesztin néppe.
2009. 01. 11. 20:48
"Mint már említettem, védjed csak őket és a lányod majd pár év múlva csadorba járhat és a Mátyás templom tetejéről majd az allah akbart hallgathatod....."
ezt nem szeretném megélni, ettől függetlenül sajnálom a Palesztinokat, az izraeli vezetést meg cinikus gazemberek gyülekezetének tartom-és kurvára nem azért mert zsidók, hanem mert undorító férgek
2009. 01. 11. 20:55
Rüsszencs: a kommented egy ízig vérig SZÉLSŐSÉGES megnyílvánulás volt... azonkívül végtelenül aljas és cinikus... és még a Jobbikot meritek szélsőségesezni ??? Ideje lenne kikukkantani a "fejlett nyugat" irányába, és látni mit is írkálnak izraelről olyan lapokban mint a Guardian vagy az Independent, meg hogyan vélekednek az akciójukról a full balos meg liberális értelmiségiek
2009. 01. 11. 21:13
Nemzeti Bulvár rovat:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/01/11/Nemzeti_Bulvar/
:-))
2009. 01. 11. 21:43
Árpádvére: félreérthető volt amit írtam, én is a palesztinok pártján vagyok (lásd pl. 3.,4.,8.,28. kommenteket). A zsidó felvásárlás témájáról meg annyit, hogy a youtube-profilomban nekem is megvan a Simon Pereszes videó. A 62. kommentembe beleláthattad valóban, hogy nem a palesztinokat védem, a többin azonban látszik hogy nincs így.
2009. 01. 13. 14:21
Selam kardesler sok dologban igazatok van, de sok dologban
elfogultak is vagytok én török származású ,de magyar állampolgár vagyok és ISZLÁM vallású, beszélek arabul és törökül is most készülök középfokú arab nyelvvizsgára, és mégis
ha kitörne egy hábotú, a hodzsát kérdeztem a dzsámiban, és
Ő azt mondta A CSALÁDODAT ÉS A HAZÁDAT KELL megvédened még ha egy iszlám állam támadná is meg magyarországot Ugyanis A KORÁN leirja hogy csak védekezésként fogad el háborút. amit Dzsihadnak is irnak,ha egy muszlim országot agreszió ér akkor hirdethet Dzsihádot
de ha ő az agresszorn Akkor az nem a tiszta iszlám alapelveit vallja, És bizony ki kéne állnom saját testvéreim ellen, mert Az Iszlám ezt irja elő.
A Palesztínokra visszatérve Igen is melletük állok mert ártatlan gyerekek és nők legyilkolása, lett légyen az bármilyen nemzet emberiségellenes és büntett. Egy másikhelyen a Korán ezt is Írja aki megöl egy ártatlan embert az egész emberiséget öli meg
aki megment egy embert az egész emberiséget menti meg,
Egyébként ezt a zsidó talmudban is olvastam már és ha jól emlékszem a Schindler listája című filmben is említik,
A háború háborút szül a gyülölet csak gyülöletet, DE az igaz Iszlám a BÉKE vallása ALLAHU AKBAR.
sallam aleykum va rahmatullah va barakatuhú.
Fellah
2009. 01. 15. 14:58
Thürmer elvtárs jó elvtárs, nem úgy mint Gyurcsány elvtárs:XD
Ő legalább már 20 éve ugyanazt mondja, ellenben Gyurcsány elvtárssal aki azt mondja ami épp az aktuális helyzetben érdeke:)
2009. 01. 15. 16:06
Mire jó Thürmer? Azért mert egy dologban egyetértett a radikálisokkal már jó? Addig lehet hogy szimpatikus amíg az ember meg nem kérdezi tőle, mit gondol 56-ról meg Kádárról. Thürmerre ugyanolyan elhülyült vén komcsik szavaznak, mint Gyurcsányra.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.