Morvai Krisztina SoDI-ról
Az áldást sodika küldte 2009. június 3., szerda - 3:05-korCímkék: blog gaudi nagy gonda krisztina morvai sodi szupernagyi
56 komment
Tudom, hogy egy egoista fasz vagyok,
de hát engem így szerettek. :)))))))))
Ha nem indul, kattints ide!
A fenti felvételt egyébként a Szupernagyiként elhíresült Kondáné Bartal Piroska jogerős felmentése után rögzítettem. Ide kattintva megtekinthető a teljes beszélgetés, melyben Krisztina kifejti, hogy össze kell tartanunk, mert így tudjuk a legjobban kivédeni a koncepciós eljárásokat. Emellett elmondja az ügyről a véleményét Piroska, Dr. Gaudi-Nagy Tamás, valamint néhány szóban Gonda László is.
Krisztinán látszik, hogy őszinte emberbaráti szeretet sugárzik belőle, és hogy valóban arra tette fel az életét, hogy az elesett, meghurcolt embereket vegye a védelmébe.
Persze azt, hogy néhány alkoholbeteggel összeházasodó asszony szélsőséges és elszigetelt példájából egy időben olyasmit vezetett le, miszerint a nők lennének a társadalom leginkább kiszolgáltatott rétegei, én, aki már bölcsődés korom óta folyamatosan egyenrangú felekből álló koedukált csoportokban mozogtam, és olyan határozott asszonyokat láttam magam körül, mint az aktív korában óvodavezetőként dolgozó apai nagyanyám, az APEH jogelődjében személyzeti osztályvezetőként tevékenykedő anyai nagyanyám, vagy az ügyvéd édesanyám, illetve női tanárok tömkelege általános iskolától kezdve egészen az egyetemig, igen furcsának találom, de ezzel lehet, hogy csak én vagyok így. Valahogy nem láttam az életemben sehol alárendelt, gyenge, védelemre szoruló nőket. A XXI. században élünk; szerintem ma már egy nőt nem kell külön óvni, és védelmezni, elvégre megvalósult az emancipáció, aki tehát ilyesmiért küzd, az csupán az energiáit pazarolja, nyitott kapukat dönget.
A magam részéről fel nem tudom fogni, hogy miért lenne szükség bárhol is külön nők képviseletére, és miért szükséges hangsúlyozni, hogy a Jobbik listáján milyen előkelő helyen vannak az úgymond erős asszonyok. Ha van egy hazafi, aki egyben jó szakember is, akkor nyilván a megfelelő poszton a helye, de ki nem szarja le nagyon magasról, hogy ezzel együtt mellékesen melyik nemhez tartozik? Ez legalább akkora hülyeség, mintha arról beszélgetnénk, hogy valakinek barna, vagy zöld-e a szeme. :)
Hát nem?
By SoDI





Eddig 56 komment érkezett (
)
2009. 06. 03. 5:09
Ne használd azt a szót, hogy tömkeleg, mert azt jelenti, hogy labirintus.
2009. 06. 03. 8:51
A reklámoddal arra buzdítasz, hogy szavazzak az szdsz-re? Átálltál a zsidókhoz?
2009. 06. 03. 9:05
tex: Jéé, és tényleg. Most megtanulom, de azért ez most már így marad. :)
2-es: Éppen most tiltottam le a Google-nál az SZDSZ-t. Néhány óra, míg érvénybe lép.
2009. 06. 03. 9:18
http://www.partiantisioniste.com/images/stories/images/elections_affiche.png
Mit szólsz ehhez, sodi? Egy nigger vezeti a francia anticionista párt EP-listáját. Beszarás, gyerekek, beszarás!
2009. 06. 03. 9:33
3: ezt már tegnap is írtad. És miért nem tudtad ezt megtenni 1 hónapja, amikor először felmerült a téma? Akkor azt hazudtad, hogy nem tudod befolyásolni a dolgot. Most meg hirtelen le tudod tiltani? 2 sportszelet áráért akár le is mondhattál volna a kampány idejére a hirdetésekről. Vagy nem ért meg 2 sportszeletet, hogy az olvasóidnak ne kelljen az mszp-szdsz reklámjait látni? És mitől most a pálfordulás? Pár hete még érvek sorát soroltad, hogy miért legyen mégis maszp-hirdetés az oldaladon. Mi változott azóta? Ideszóltak kurucék, és összehúztad magad? Feltettem 6 kínos kérdést, fogadni mernék, hogy a felére sem fogsz válaszolni, hanem fehércigány módjára elsunnyogod.
2009. 06. 03. 9:42
5-ös: Az MSZP már vagy egy hete le van tiltva.
2009. 06. 03. 10:13
Olyan rem buta ez a no :(
Rossz nezni, ahogy beszel. Az a tipikus karrierista feminista ribanc-alkat.
Sodi te mit tettel a nemzetert? Azon kivul, hogy mas adofizetok penzet nyeled be?
2009. 06. 03. 10:49
7: Majomember
Annyira buta az a nő, hogy jogász diplomája van, bírói szakvizsgája és PhD tudományos fokozata. Úgyhogy nem érzem korrektnek, hogy egy hozzád hasonló aluliskolázott, tanulatlan, analfabéta proli szar tesz megjegyzést Morvai értelmi képességeire. Szavazz az SZDSZ-re, amelyben az "értelmiségi" Gusztos a menő az érettségi bizonyítványával.
2009. 06. 03. 10:59
Mindketten tudjuk, hogy a jogi diplomahoz nem kell olyan sok esz, csak kitartas, es sok seggeles, mint minden mas magolos diplomahoz. Az ugyvedi munkahoz kell esz, hogy valaki azt a felhalmozott tudast tudja kamatoztatni, es lam-lam ugyvedi munkaja nem igazan van Krisztikenek.
2009. 06. 03. 11:00
Te zoral (cigányul ez a szó azt jelenti erős, gondolom a nyelvhasználat nem véletlen), a jogász diplomától, a PhD -től meg a szakvizsgától pont az aluliskolázott, tanulatlan, analfabéta proli szarok szoktak hasraesni. Aki már legalábbis megfordult jogi egyetem környékén, az tudja, hogy az ilyenek a saját szakterületükön kívül hülyék mindenhez. Morvai sem kivétel...
2009. 06. 03. 11:03
9: ebben nagyot tévedsz, mert Morvainak ügyvédként is sok munkája akadt különböző jogvédő szervezetekben,
10: kösz a felvilágosítást, nem tudtam, mit jelent, épp ezt a zenekart hallgatom, azért a névválasztás, de gondolom, te cigány vagy, ha már ilyen jól képben vagy a cigány nyelvvel kapcsolatban. Biztos igazad van, Morvai az ELTÉn tanít, erre bárki alkalmas lehet, csak a prolik esnek hasra tőle.
2009. 06. 03. 11:05
Ja es kedves Zorall: Van egy BME-s mernoki es egy Kozgazos kozgazdasz diplomam (bar PHD-m valoban nincs), ettol fuggetlenul nem tartom magam alanyi jogon ertelmiseginek, mint Sodi.
Egy erettsegivel is lehet valaki 50x okosabb, mint egy diplomas/egyetemista. Nem a papir teszi az embert, az inkabb csak azt bizonyitja, hogy kicsit nagyobb az esely arra, hogy ertelmes emberrel allunk szemben, de ez sajnos megdolni latszik mostanaban, hogy megint Sodi-t emlitsem.
2009. 06. 03. 11:16
PhD-ja meg doktori diplomája Tornóczky Anitának is van :p
Meg nyitott szíve, combjai, ambíciói, világmegváltó ötletei, hirtelenjött konzervatív értékei...
Mindene meg van, ami ennek a Morvai luvnyának.
Csak őt ráadásul még dugnám is.
2009. 06. 03. 11:18
Zoral, Morvai mint ügyvéd? Szakvizsga nélkül? Azért ez egy kicsit erős...
Ha meg cigány lennék, akkor az neked duplán szégyen, ha egy cigány hasból mond olyat, amire te köpni-nyelni képtelen vagy...
Jah, tudod mit mondanak az ilyen Morvai-féle tanárokról? Aki tudja, csinálja, aki nem tudja, tanítja...
2009. 06. 03. 11:24
14:
"ha egy cigány hasból mond olyat, amire te köpni-nyelni képtelen vagy..."
Mármint, hogy mit jelent a zoral szó cigányul? Ez valóban nagy információ volt a részedről, büszke is lehetsz rá
2009. 06. 03. 11:26
Sodi: "Tudom, hogy egy egoista fasz vagyok,"
Legalább őszinte:))))
2009. 06. 03. 11:29
Beszarás, hogy itt az interneten mindenkinek húszféle diplomája van, kezdek büszke lenni Magyarországra
2009. 06. 03. 11:33
Zoral: Leszarom, hogy elhiszed-e vagy sem. Nekem nem azert kellett a diploma, hogy ezzel elismerest szerezzek magamnak, ha az eletben egy nulla vagyok, mint Sodi. Nem is erzem a diplatol magam tobbnek, csak arra reagaltam miszerint en egy "aluliskolázott, tanulatlan, analfabéta proli szar" lennek. Persze a legutolso jelzo meg igaz is lehet, de az elso negy sajnos megdolni latszik :P
2009. 06. 03. 11:35
Tegyük fel, hogy elhiszem, de interneten bárki mondhat bárkit.
2009. 06. 03. 13:11
Zoral, látom a lényeglátás tekintetében elég cigányosan nyomod, úgyhogy a nickválasztás nem igazán lehet véletlen...
2009. 06. 03. 13:19
Szia Sodi,
sajnos nem vagy tisztában a nők helyzetével a világban, különösen arról nem sokat tudhatsz a leírásod alapján, hogy mi az a családon belüli erőszak, mi a poszttraumás distressz zavar, és hogy viszonyul a társadalom a megerőszakolt nőkhöz. :) De nincs ezzel semmi baj, ahogy a szegény vagy munkás emberekről se sokat tudsz (azért néha SZOKOL ám hajléktalanokkal beszélgetni, haha), csak nem értem, mire fel csinálsz úgy, mint aki teljesen rendben van a közélet minden területén. Szerintem ha visszavennél az arcodból (amit a sajtóigazolványod és a HVG dokumentált - valaki majd linkeli mindkettőt, ha nem emlékeznél), sokkal "szimpatikusabb" lennél mindenkinek.
Egyébként mióta lett Krisztina neked a Morvai néni?
2009. 06. 03. 13:42
Vona Gábor élete melléfogása volt Morvait megtenni listavezetőnek. Ez a nő buta, mint a tök, idegesítően túlartikuláltan beszél, ráadásul olyan hangon, aminél jobban már csak Lendvai Sipánka és Csisztu Zsuzsa orgánuma sérti jobban a fülemet. Borzalom. Bár Bombagyártányt mélyen megvetem, abban tökéletesen igaza volt, hogy a Morvai Krisztina név mögött nincs semmi tartalom. Aki - mint Morvai - állandóan a végzettségével és azzal jön elő, hogy egyetemi oktató, annak nincs semmi értéke. Sem emberi, sem szakmai. Ez kb. olyan, mint mikor középiskolában egy helyes megoldásomat áthúzták, s a nálam kb. nyolc évvel idősebb tanárpicsának az volt az egyetlen "érve" velem szemben, hogy két diplomája van, tehát ő nem baszhat el semmit. No comment.
2009. 06. 03. 13:44
21-es: Miért nénizzem? :)
A családon belüli erőszak az, amikor az alkoholista házastárs megveri a másikat.
Olvasd el ezt: http://www.bombagyar.hu/index.php?post=1652
---"poszttraumás distressz zavar"
Ez a feleségek által terrorizált férfiaknál nem jelentkezhet?
---"hogy viszonyul a társadalom a megerőszakolt nőkhöz."
Szerintem mindenképpen jobban, mint a megerőszakolt férfiakhoz. Ilyen is van ugyanis. Nemrég az MSZP ifjúsági szervezetében fordult elő.
http://belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/114583/1
2009. 06. 03. 14:15
Beloopoltad százszor egymás után, mikor hisztike azt mondja sodi, és azóta erre vered, ne is tagadd.
2009. 06. 03. 14:25
Most néztem meg Morvai interjúját a Napkeltében. Elhiszem, hogy a joghoz ért, de hogy a gazdasághoz, az országvezetéshez és a mezőgazdasághoz holt hülye, az biztos. Ráadásul olyan kőkommunista szélsőbalos nézetei vannak, hogy hozzá képest sztálin a megtestesült kapitalizmus. Kicsit nyissa már ki a szemét...
2009. 06. 03. 14:30
25: mármint azért hülye, mert meg akarja akadályozni, hogy a magyarországi föld külföldiek kezére jusson?
2009. 06. 03. 14:38
26: Nem tudom, hogy érdemes-e belemennem egy ilyen vitába, de igen, azért hülye.
2009. 06. 03. 14:40
Remek érvek. Ha a földet meg a vizet is eladnák, Magyarország tényleg megszűnne létezni.
2009. 06. 03. 14:49
28: Látom jól beszoptad a jó kis demagóg komcsi szöveget, hogy a szegény magyar munkás-paraszt osztályt meg kell védeni a hájas bankároktól, akik el akarják venni a vagyonukat. Lenin idejében ezt az elméletet szajkózni még menő volt, mára azonban már kicsit gáz. A piacgazdaság egy mesés dolog, ha kicsit gondolkozol rá jösz arra is, hogy a földtulajdonosoknak még jó is lenne ha bárki vehetne földet.
Plusz ingatlant már régóta vehet külföldi, mégsincs idegen kézben Budapest, sem német kézben a Balaton.
2009. 06. 03. 15:09
Meggyőztél. Megyek is az SZDSZ-re szavazni
2009. 06. 03. 15:14
30: Gratulálok, sikerült még a Jobbiknál is szarabb pártot találni :)
No meg az is látszik, hogy a balos komcsi gondolkozásmódhoz mindenképp ragaszkodsz.
Ezután már csak az lenne a szebb ha az LMP-re vagy az MSZP-re szavaznál ;) :D
2009. 06. 03. 15:20
Tehát akkor Fideszes vagy, ha jól sejtem. Csakhogy a Fidesz is balos gazdaságpolitikát folytat, míg te az előbb a neoliberalizmust istenítetted.
2009. 06. 03. 15:23
Arról nem is beszélve, hogy szalámitaktikával szétszedték a többi jobboldali pártot, mint a Rákosi-éra előtt a komcsik. A Fidesz az igazi kommunista párt, de mi a bajod az MSZP-vel meg az SZDSZ-szel, ha egyszer ők azok, akik az általad nagyra becsült neoliberális gazdpolt nyomatják?
2009. 06. 03. 15:25
32: Az én eszményem a libertariánus gazdaságpolitika :) Habár jó messze áll ettől a fidesz is, még mindig ők állnak hozzá a legközelebb. De ezt kár magyaráznom, a legtöbb ember úgy dobálódzik ezekkel a szavakkal, hogy neoliberális, baloldal, jobboldal, hogy fogalmuk sincsen róla, hogy mit jelent.
2009. 06. 03. 15:26
Ez gyönyörű! IsmeretlenJoAkaro egy fideszes, egyetért a magyar föld idegen kézbe kerülésével! Több nyílvánosságot a hozzá hasonlóknak!
2009. 06. 03. 15:29
34: Hogyne lenne fogalmam róla, hozzád nem a Fidesz, hanem az SZDSZ vagy az MSZP áll a legközelebb, ők nyomatják az általad kedvelt gazdaságpolitikát, szavazz rájuk,
2009. 06. 03. 15:33
36: Az az MSZP ami lépten-nyomon bevezeti az állami szabályozást? Amelyik folyamatosan arról beszél, hogy a gazdagoknak és ajobban keresőknek t9bbet kell vállalniuk a közterhekből? Az az MSZP, akik miatt mára gyakorlatilag visszasüllyedt az ország a tervgazdálkodásba? Folytassam még vagy elhiszed, hogy az MSZP a leheető legbalosabb, legbolsevikebb gazdaságpolitikát folytatja?
Ne haragudj, de szerintem neked fogalmad sincsen, hogy mi az a baloldali és a jobboldali gazdaságpolitika.
35: Azzal értek egyet, hogy az idióta állami szabályozásokat kell megszűntetni. Plusz ha akarsz, te is vehess földet Erdélyben.
2009. 06. 03. 15:42
Szerintem meg neked nincs fogalmad, mert faszságokat beszélsz. A baloldali gazdaságpolitika inkább kollektivista, a jobboldali pedig neoliberális. Az MSZP a multikat támogatja a kis- és középvállalkozókkal szemben, emellett a szegényeket, a közszolgákat, nyugdíjasokat szopatja a megszorító reformjaival. Ez szerinted baloldali? Gratulálok a hozzáértésedhez
2009. 06. 03. 15:43
birkanyíró, most ha jobban belegondolsz, nem tök midegy, kié pár hektár föld a határban???amugy az egész államot azért találtak ki, hogy a prolikat megfogják vele az uralkodó osztályok, normális ember szar az álamra (mint én):....
én radikál jobbot is csak azért bírom, mert ez a legszórakoztatóbb a sok köcsögség közül......
2009. 06. 03. 15:50
38: Akkor tévedtem, valóban tudod mi az, csak a magyar valóságban nem vagy tisztában. Bevetted a Jobbik kisemmizett proletárokról szóló bolsevik propagandáját. Ezzel szemben az a helyzet, hogy Magyarországon az adók 90%-át a legjobban kereső 7% (!) fizeti. Most akkor ki is van kisemmizve? Nem a közszolgák, a nyugdíjasok és a szegények, hanem a dolgozó, előretörő emberek. Ráadásul mindenki azt várja, hogy ezek az emberek tartsák el őket.
Az meg hogy az MSZP a multikat támogatja, pont nem piacorientált gondolkozásmód, hanem a tipikus kádárista tervgazdálkodás része. "Alapítunk egy gyárat Győrben, ide hívjuk az Audit".
Ez szerinted nem baloldali?
Gratulálok a hozzáértésedhez.
2009. 06. 03. 15:53
40
Az MSZP a privatizálás mellett teszi le a voksát. Ez baloldali lenne? Épp ellenkezőleg. Az előbb írt példáddal nem a lényegbe, hanem a kivitelezésbe kötöttél bele, ezért ha nem haragszol, az az érv nem valami meggyőző. Ha az MSZP tényleg baloldali lenne, akkor nem privatizálná el a nemzeti vagyont
2009. 06. 03. 15:56
Azt már nem is említem, hogy vizitdíjat, napidíjat, meg tandíjat akartak. Ez mind baloldali lenne?
2009. 06. 03. 16:04
A privatizáció Magyarországon sajnos a lopást jelenti, a privatizáció néven elhíresült folyamat gyakorlatilag nem volt más mint mindenkinek gyorsan minél többet a zsebébe tenni.
Ettől még a szocialista tervgazdálkodás és az állami mindenbe beavatkozó szemlélet megmaradt. Például elvileg magán gáztársaságok vannak, mégis a kormány határozza meg a gáz árát. Ez szerinted egy normális piacgazdaságban lehetséges lenne?
Vagy tipikus példa amikor be akarták vezetni a több egészségbiztosítót, akkor sem piaci, hanem területi alapon osztották volna szét úgy, hogy egy területen monopol legyen egy biztosító.
---
Az előbbi példám pedig tökéletesen illusztrálja amit mondani akartam, mégpedig azt, hogy az állam akarja megtervezni, hogyan működjön a gazdaság. Ehhez nem szükséges, hogy maga a cég állami kézben legyen, itt a szemlélet az, ami eldönti milyen oldali gazdaságpolitika van.
2009. 06. 03. 16:07
42: Igen, kényszerből elmozdultak a jó irányba egyszer, de aztán a vége annak is az lett, hogy elég nyögvenyelős lett a konkrét kidolgozása az elméletnek, majd a többségében autoriter baloldali magyarság azt is leszavazta.
(És mielőtt szólsz, igen, a Fidesz ellenük kampányolt, nem is értettem ebben egyet velük, attól még hogy most rájuk szavaznék, nem szopom lépten-nyomon Viktor faszát.)
2009. 06. 03. 16:10
A magyar föld eladását csak oláhok, rácok, tótok és zsidók részére kell feltétlenül megakadályozni. Persze a legjobb lenne, ha maradna a mienk. Morvai nem azért buta, mert ezt hirdeti, hanem (többek között) azért, mert - büntetőjogász létére(!) - halálbüntetés-ellenes.
http://molnargoreny.blog.hu/2007/08/31/a_halalbuntetesrol
2009. 06. 03. 16:26
Ez a halálbüntetés-ellenesség valóban nagy baromság. Visszaeső bűnözőket mind fel kéne akasztani, semmi hasznot nem hoznak az országnak. A börtönbe lévőket meg mind kényszermunkára küldeni, olyan gulágos típusúra gondoltam.
2009. 06. 03. 17:14
A magyar föld idegen kézbe jutása most is egyszerűen kivédhető. Kezdve ott, hogy termőföldet Magyarországon csak magánszemély birtokolhat. Nos. Elő kell írni azt, hogy aki termőföldet akar birtokolni, annak egy mezőgazdasági vizsgát kelljen letennie magyar nyelven. Na ezt abszolválja egy külföldi.
Az egészben az a legszebb, hogy az EU nem tehet semmit, ugyanis ezt több EU tagállamban gyakorlat, az ingatlanspekulációk megelőzése érdekében...
2009. 06. 03. 17:18
47. baszod Banshee, egyetértek. Ilyen még nem volt.
2009. 06. 03. 18:20
Sodi
az a legnagyobb bajod, hogy azt hiszed, mindenki ugyanolyan retard, mint te.
A poszttraumás distressz kapcsán: pszichológus vagyok, tényleg csak röhögni járok ide.
Szabó Bálint pedig egészen véletlenül személyes ismerősöm, és csak röhögök rajta, hogy te hogy beszopod a hülyeségeket.
Morvait meg mióta Krisztinázod? Vedd már észre, hogy csak magadat csapod be. Nem mindenki sodipók. :)
2009. 06. 03. 21:38
Anyukád meg azt mondta elmebeteg vagy. Erről miért nem teszel fel videót?
2009. 06. 03. 21:40
Pengető: Én igazából azt nem értem, hogy ha még engem sem érdekel, hogy Rudi haverom mit telefonálgat édesanyámmal, akkor miből gondolja, hogy a nagyközönséget érdekli? :))
2009. 06. 03. 21:55
Akkor miből gondolod, hogy a nagyközönséget érdekli az, hogy Morvai Hisztina mit mond rólad?
2009. 06. 03. 22:14
Nem tudom.
Erre szolgál a statisztika :)
2009. 06. 03. 22:27
Kis hazugság, nagy hazugság...
2009. 06. 03. 23:37
Ó, hát a nagyközönséget azért érdekli, mert anyukád rólad alkotott véleménye úgy néz ki egyre nagyobb szeletekben esik egybe a nagyközönség általános véleményével RÓLAD. És ez azért érdekes, finoman szólva.
Na most, hogy téged ez (ti. anyukád bármienmű véleménye) nem érdekel, az nem a nagyközönség szegénységi bizonyítványa, és nem is anyukádé, hanem....
__________________________________
Egyébként meg még mindig várjuk a videót arról, hogy mit szól Morvai ahhoz, hogy te nagylelkűen megbocsátod neki, hogy feminista, illetve mit szól ahhoz, hogy saját magadhoz hasonlítottad. :DD
2009. 06. 04. 22:42
mint az aktív korában óvodavezetőként dolgozó apai nagyanyám, az APEH jogelődjében személyzeti osztályvezetőként tevékenykedő apai nagyanyám
bammeg, hány apai nagyanyád volt neked? kettő? szerintem inkább fogalmad sincs arról, mi mindent hazudoztál már össze
a hisztikével való ismeretséged meg nyilván abból az időből való, amikor buzikat védett, mi?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.