KAMPÁNYCSEND! :)
Az áldást sodika küldte 2009. június 6., szombat - 0:00-korCímkék: csaj kepek meztelen
100 komment
Vasárnap este 7-ig nincs politizálás. :)
By SoDI
Bognár Tibi bácsi: Saját képek Gyurcsány Ferencről a Zuschlag-perben
Papi Gergely főhadnagy rágalmazás miatt feljelentette Hermán Pétert
Havrilla István: FRISS: A bíróságon megfegyelmezett ÁVÓS története
Szinte ingyen. Hány gyerek ebédelhetne belőle egy évig? (Rebisz adatközlés - október 23)
Hermán Péter: Az ÁVH nak ki kell adni a videófelvételeket július 4-ről
Gőbl Gyuri levele az ÁVH-nak okt. 23-ról
Hermán Péter: Kupleráj az ÁVH-nál - 8 hónap nem elég március 15 kivizsgálásához
| « Kampánycsend: 15 perc | Lehet kampányolni! » |
Vasárnap este 7-ig nincs politizálás. :)
By SoDI
Eddig 100 komment érkezett (
)
2009. 06. 06. 0:09
Szavazzatok a Jobbikra!
Hehe én lettem az ország első kampánycsendsértője:)
2009. 06. 06. 0:16
"No, megvan az érettségik eredménye. Játsszunk tinibloggereset vagy játsszunk blogadminosat? Természetesen utóbbi, olvassátok, nevessünk együtt! Nem fogjátok elhinni.
Eleve érdekesen indult az egész. Nem fogom a régi bejegyzéseket linkelni: az Belső link érettségi kategóriában láthatod, hogy mi volt a véleményem a dolgozatokról (most csak tizenegy bejegyzés).
Szóval én abba az iskolába mentem, amelyben az emeltet írtam. Igen, tudom, hogy átküldik abba az intézménybe, amellyel jogviszonyban állok, de nekem azt mondták, hogy ide kell menni. Na, ott is készséges volt a portás: elküldött valahová, ahol viszont nem volt meg a dolgozatom, így elküldtek az igazgatóhoz. Aki viszont fél órát váratott, mire megkérdeztem, hol is lehet följelenteni egy iskolát, mert megtagadják a dolgozat megmutatását. Érdekes: egyből előkerült az igazgatóhelyettes, aki még tíz percig kereste a dolgozatot, mire eszébe jutott, hogy azt átküldték az iskolámba.
– De akkor miért rendeltek ide? – érdeklődtem kedvesen.
– Nem rendeltük – vigyorgott rám foghíjasan.
– Ne haragudjon, ketten állunk itt – folytattam már azt fontolgatva, hogy a közfeladatot ellátó személy elleni erőszakot meg lehet-e úszni. – Egy munkatársa mondta múltkor.
– Nem.
Ez ellen miképpen érveljek? Emelt szintű feladat volna.
Végül átmentem az én iskolámba, ahol azzal fogadtak, hogy a biológia érettségiget elveszítették. Igen. Ennyi. Nincs tovább: azok nincsenek meg. Szerencsére én olyat nem írtam, mert a biológiatanárom nem ismerte az anyagot. Ő volt az, akit már fenyegettem (szó szerint!), mert meg akart buktatni, amiért kioktattam, ha rosszat mondott órán vagy megmondtam neki, hogy olyat húzott alá dolgozatban, amit ő tanított két órával előtte. Egyébként ma találkoztam is vele, bejött valamit szöszölni, mire kifakadtam (rosszul leszek tőle, nem tudod, hogy milyen katasztrófa volt, hogy ő majdnem megbuktatott, amikor nem is volt igaza, ezt mindenki tudta):
– Á, drága tantónéni – erre úgy tett, mintha nem hallaná. – Múltkor láttam a buszon, majdnem fölálltam és fölpofoztam.
A teremben döbbent csönd, a tanárok majdnem fölnyársaltak a szemükkel, a diákok pedig elismerően bólogattak.
– Most fogd vissza magad – szólt oda az egyik tanárom. – Még érettségizel.
– De nem nála – ezzel el is hagytam a termet, mert majdnem gutaütést kaptam. Már rég eltörettem volna a lábát, ha nem lenne közelebb a halálhoz, mint a hetvenhez.
De beszéljünk az eredményekről, mert ebből derül ki (mi másból), hogy valóban értelmes gyerek vagyok-e, ahogyan egyesek gondolják. Nem a százalékokat fogom mondani, ugyanis egyszerűen nem írtam föl őket. Nem is ellenőrzitem a középszinten írt szarokat, csak aláírtam, hogy elfogadom, mert nem érdekel ez sem, ahogyan szinte semmi sem. Ezért elnézést, de tőletek. Informatikából azt mondták, hogy a legjobb, így is négyes szintűt írtam. Olyanokat szúrtam el, hogy például két centiméterre kellett behúzni, mire én behúztam a tabulátort 1,96 centiméterre, majd rögzítettem. Pontosan így, nem szemmértékre. Hát, igen. A szépérzékem nem engedte a két centit. Angolból kiderült, hogy mégis tudok valamennyire ezen a nyelven, mert egy jobb négyes szintjét írtam, bár még latinból is letenném az emlékeim alapján, olyan buta feladatokat adnak (amúgy a tanár azért vont le sok pontot, mert – úgymond – nem válaszoltam a feladatra). Matematikából 57% lett (éppen emlékszem), 60-tól lenne négyes. Ahhoz képest jó, hogy az elmúlt nyolc évben négyben (!) meg akart buktatni év végén, beleértve ezt is. A történelem ötös szintű lett, de írtam is: ezt egy vadlúd is megírja, semmilyen történelmi ismeret nem kellett hozzá. (Történelemből év végén kettest kaptam, azt is szánalomból. Értjük, ugye?)
Az irodalom emelt viszont! Hát ez a lényeg! Szívecskéim, drága olvasóim, életem értelmei, szerelmeim! Most derül ki, hogy nyelvtanból mennyire vagyok fölkészülve (és a nagyképűen mondott publikációkat felejtsük el, itt a lényeg), itt derül ki, hogy hol az a nagy műveltség, amelyet bélyegként a homlokomra nyomnak sokan! Most, itt! Nektek!...
...Ta-damm. Ta-damm... tumm... tum... TUMM!
44%. Ennyi. 100-ból, a gyöngébbek kedvéért.
Kérdés? Ja, hogy miképpen? Na, ez egy érdekes történet lesz, holnapra írom össze a föllebbezés miatt. Maradjunk annyiban, hogy nem tudom: olyan dolgokba javított bele ez a drága Farkas Mónika, ahol nem tudom, hogy miért. A lehetséges tizenötből tíz pontot vont le a helyesírás miatt (ez a pontszámozás szerint tizenkilenc-húsz hibát jelent!), illetve áthúzott olyan irodalomtörténeti megjegyzéseket, amelyeket most ellenőriztem, és valóban lexikon hozza. Ő áthúzta, szerinte nem igaz.
Egyelőre azonban erről ne beszéljünk, majd egy külön bejegyzésben csemegézhetnek azok, akiket érdekel, hogy egy emelt szintet javító tanár mennyire nincsen tisztában az anyaggal. De azt is ígérem, hogy vicces hibáimat, mondjuk ki: szánalmas balfogásaimat sem fogom elhallgatni. Itt sem makulátlan minden. De tényleg 44%-ra szaros? Nevetünk még."
2009. 06. 06. 0:32
EP listavezetők vitája:
http://www.dunatv.hu/musor/videotar?vid=560935&pid=656970
2009. 06. 06. 0:38
Na ez viszont érdekel :)
2009. 06. 06. 0:45
Elkezdtem nézni, aszondja a zsidó: "a szabad demokratákra leadott szavazat, egy nagyon erős szavazat". Aztakurva...
2009. 06. 06. 1:35
Végignéztem. Morvai Krisztinával csak az a baj, hogy többször elmondja ugyanazt, de jól helyre tette őket. Az LMP-s picsa nem tudom mit ugrál, biztos nem kapta meg a napi kolbász adagját... Thürmer is hasonlókat mondott, mint Krisztina. A többi szánalmas féreg pedig hozta a szokásos formáját.. Bokros pedig nagyobb féreg, mint gondoltam, pedig eddig se kedveltem túlságosan.
2009. 06. 06. 1:48
Köszönet Góliátnak a vidiért.
Morvai Krisztina messze felülmúlta nem csak emócionálisan, de tartalmilag is szocionista ellenfeleit. Azzal hogy senki nem volt hajlandó melléülni ugyan azt a hatást érték el, mint az "árpádsávosokat" mocskoló plakátjaikkal: Megerősítették abbéli meggyőzödésemet, hogy a Jobbik a legjobb választás.
Hanem azt mozdonyszőke bolemiás leszbikus LMP-s ribancot most láttam először, de remélem is, hogy utoljára.
2009. 06. 06. 9:10
http://kurucinfoblog.blogspot.com/2009/05/gabi-ba-politizal.html
:XD
2009. 06. 06. 10:00
sodika mivel nagyon gyorsan legördült az a post így itt is felteszem az apolitikai kérdésemet:
"sodika:
2009. 06. 05. 18:23
C: Általában magamnál sikeresebb emberek társaságát keresem. :)"
Te miben vagy sikeres? Csak hogy tudjam, hol van az a sikerességi határvonal :)
2009. 06. 06. 10:15
Az új erő EP-kampányfilmje - Győzzön a Jobbik!
You Tube Text Comments 3869.
,, HungarianVeritas (9 hours ago)
A Fidesz Ifjúsági Tagozatának vezetője egy csillagot adott erre a videóra. Nézzétek meg az accountjában:
user/dloppert
Ennyit róluk... Hajrá Jobbik!!! "
Hé HungarianVeritas mire számítottál? A cionistákkal hentergő ifjú Fidesz prostituált sem különb mint az MSZP-s vagy az MDF-s öreg bárcás kurva.
Mindannyian az SZDSZ feliratú pénztárcát lobogtató cionisták farkincáját szopják oda - vissza buja odaadással, amíg a Jobbik ki nem heréli az egész kuplerájt és nem dobja őket mindenestől a szemétdombra ahova valók.
2009. 06. 06. 10:33
http://www.youtube.com/watch?v=hvz6QbwMGcw
Grey ezúttal elég igénytelen videót csinált, ráadásul pont a Jobbik kampányfilm alá... Bár állítása szerint ez csak "technikai érdekesség". :)
SoDI: neked meg úgy kell, ha ilyen gáz dolgokat teszel fel magadról...
2009. 06. 06. 10:55
dugnám
2009. 06. 06. 11:45
Ha Sodi lenne a Jobbik EP listavezetője kénytelen lennék az LMP-re szavazni:((((
Nagyon örülök, hogy ez nem így van.
2009. 06. 06. 12:47
fúúúúúúj puhos!!!!!!!!!
2009. 06. 06. 13:50
k0zi: ---"Te miben vagy sikeres? "
Mi az a siker?
2009. 06. 06. 13:57
hunfia: Miért, mi lenne a baj velem? :)
2009. 06. 06. 13:59
"Általában magamnál sikeresebb emberek társaságát keresem. :)"
"Mi az a siker?"
2009. 06. 06. 14:10
Ond: Na jó... Sikeresebb, és / vagy okosabb emberek társaságát. AZÉRT, mert az ember csak így tud fejlődni. Csajból is csak egyetemistát, vagy diplomást rakok meg :))
---
Egyébként a listavezetők vitájáról... Szerencse, hogy ez a vita kevés emberhez jut el. Az SZDSZ-es csóka pártjához képest túl jól beszél, és az általa is felhozott "fontos, hogy minden frakcióban üljön magyar képviselő" kijelentés is túlságosan jó érv.
2009. 06. 06. 14:14
sodika: lehet terelni, te használtad először ezt a kifejezést, szóval úgy is feltehetem a kérdést, hogy "ki az aki nálad sikertelenebb és miért?"
Egyébként számomra a siker az, amikor kitűzöl egy célt és azt pozitív eredménnyel el is éred. A siker fokát pedig a célfeladat nehézsége adja meg.
2009. 06. 06. 14:17
"Csajból is csak egyetemistát, vagy diplomást rakok meg :))"
Ebben nem egyezünk. Én szeretem a friss husit :D
2009. 06. 06. 14:18
Ja hogy úgy.
Egy nagy célom van. A világ legnagyobb ingatlanhirdetési rendszerét létrehozni. De ebben egyhamar nagy sikert nem lehet várni, mivel ez saját magam szerint is egy sokéves folyamat lesz.
A részletkérdések pedig nem számítanak.
Apró dolgokkal nem törődök, ilyeneket nem tűzök ki célként, ezért ezekben viszonylag gyér a sikereim listája, igen.
2009. 06. 06. 14:19
"Egyébként számomra a siker az, amikor kitűzöl egy célt és azt pozitív eredménnyel el is éred. A siker fokát pedig a célfeladat nehézsége adja meg."
Kb. nekem is ilyen fogalmaim vannak róla. Hozzátéve még azt, hogy általában mások ítélik meg sikeresnek a sikeres embert, tehát ez nem önjelöltség kérdése.
2009. 06. 06. 14:21
"Csajból is csak egyetemistát, vagy diplomást rakok meg :))"
A keresztény erkölcs gyöngyszemei :) Én köcsög ateista, materialista meg úgy vagyok vele, hogy az emberi kapcsolatokat nem befolyásolja, hogy kinek milyen végzettsége van. Például diplomásból is van segghülye, ellenben rengeteg diploma nélküli zseni is van. De persze nem nézel le senkit, csak predesztinálsz :) (btw kiváncsi leszek te mikor leszel diplomás, mert egyetemista BÁRKI lehet, akárhány szakon)
2009. 06. 06. 14:25
Lehet, hogy jövőre tartok egy egész éves szünetet az összes szakomon nyelvtanulás céljából. Még elválik.
Anélkül amúgy sincs diploma.
2009. 06. 06. 14:26
"Egy nagy célom van. (...) A részletkérdések pedig nem számítanak.
Apró dolgokkal nem törődök, ilyeneket nem tűzök ki célként, ezért ezekben viszonylag gyér a sikereim listája, igen."
Ez egy komoly probléma pedig. Kell az embernek a sikerélmény, érdemes rövidtávú viszonylag könnyen elérhetőeket is állítani, amelyek csak neked okoznak örömet, de a külvilág számára nem mérhetők. Ezek viszik előbbre az életedet, hogy végül elérd a végső nagyobb célodat.
"Ja hogy úgy."
Te hogy fogalmazod meg a sikert, amiben te is sikeres vagy, és ahol nálad vannak sikeresebbek és sikertelenebbek is?
2009. 06. 06. 14:28
Létezik ám egy ilyen dolog hogy: célhierarchia. Rövid-, közép- és hosszútávú, személyes, szakmai, közösségi, stb. célok bonyolult, többé-kevésbé egymásra épülő rendszere...
2009. 06. 06. 14:30
Rövid távú cél mondjuk pert nyerni a zsidó lakásmaffia ellen (ez küszöbön van), a 2006. október 23-án engem elhurcolt BRFK ellen (ez nagyon esélyes), illetve esetleg Tomcat ellen (amiért azt állította, hogy én minden ellenkező ígéretemmel szemben feljelentettem őt).
Tessék ez rögtön három cél. :)
2009. 06. 06. 14:32
Na, azért :) Olyan nincs, hogy valakinek csak hosszú távú céljai legyenek.
2009. 06. 06. 14:34
▲
▲ ▲
Éljen a kampánycsend.... legalább mindenki kussol !
2009. 06. 06. 14:35
"Lehet, hogy jövőre tartok egy egész éves szünetet az összes szakomon nyelvtanulás céljából. Még elválik.
Anélkül amúgy sincs diploma."
Ahhoz nem kell 1 év és ugye azt ráér diplomázás után is letenni :)
2009. 06. 06. 14:40
Szerintem inkább nyaranta kéne zúzni az angolt :)
2009. 06. 06. 14:44
k0zi: ---"Ahhoz nem kell 1 év"
Hát, nem tudom. Nekem általános iskolában, gimnáziumban, és még egyetemen is voltak angol óráim, mégsem tudok angolul.
Nagyon nincs nyelvérzékem.
2009. 06. 06. 14:50
Hát igen, nyelvet azt tanulni is kellett volna, nem csak bejárni melegedni az órákra...
2009. 06. 06. 14:51
Egyébként arra felhívnám mindenkinek a figyelmét, hogy a saját teljesítményemről azért tartok értelmetlennek minden szócséplést, mert én nem magamat, hanem az általam kigondolt rendszereket és szolgáltatásokat kívánom értékesíteni, hosszú távon ebből kívánok megélni, márpedig egy ilyen rendszerben az én személyes szerepem abszolút mellékes.
2009. 06. 06. 14:59
"saját teljesítményemről azért tartok értelmetlennek minden szócséplést"
Én meg azért nem tartom értelmetlennek, mert naponta olvasom, ahogy más emberekhez viszonyulsz, az egyszerű munkásokhoz, a lakótelepen élőkhöz, a diplomával nem rendelkezőkhöz, stb.
2009. 06. 06. 15:03
Az alapvető polgári igényesség nem személyes teljesítmény kérdése.
2009. 06. 06. 15:13
Azért igényességről fura tőled olvasni, amikor csak a blogod felső részére nézek és látom az összecsúszó igénytelenül feldobált komponenseket.
Egyébként az hogy előre beskatulyázol embereket még nem jelenti azt, hogy igényes leszel.
2009. 06. 06. 15:14
1."Egy nagy célom van. A világ legnagyobb ingatlanhirdetési rendszerét létrehozni"
Igen ehhez pontosan elég egy évet nyelvet tanulni,lehetőleg angol,olasz vagy spanyol és valamelyik szláv -te fasz:)))
2."Tomcat ellen (amiért azt állította, hogy én minden ellenkező ígéretemmel szemben feljelentettem őt"
Soha senki ellen nem inditok és inditottam pert by sodi - te fasz:)))
3."Lehet, hogy jövőre tartok egy egész éves szünetet az összes szakomon"
Csak kibújik a szög a zsákból sodi,már párszor említették,sorban ki lettél rugva,most eszkábálsz egy hivatkozási alapot,miért is nem lesz diplomád -te fasz:)))
4."Csajból is csak egyetemistát, vagy diplomást rakok meg :))"
Aha értem, második kérdése a mi a neved után az,hogy van-e diplomád,mert különben nem duglak meg,mert én válogathatok a púpommal a sneci képemmel és a büdös hónaljszagommal. Az meg már csak hab a tortán ,hogy diploma mellé még aids-t is kapsz bónusként te fasz:)))
Jobb ha ma már nem folytatod sodi,ma is beégsz:))
2009. 06. 06. 15:15
Jó, a grafikai átalakítás már tényleg ráfér a fejlécre.
Majd ha lesz rá időm...
2009. 06. 06. 15:21
16.
A kuruc.info!
2009. 06. 06. 15:23
38: ---"ehhez pontosan elég egy évet nyelvet tanulni"
Vagy mondjuk nem is kell, mert a web2 korában fel lehet használni a fordításhoz a közösség erejét.
---"Soha senki ellen nem inditok és inditottam pert by sodi"
Nem ezt mondtam.
Azt mondtam, soha senkit nem _jelentettem fel_ a jobboldalon. Ez igaz is. A polgári per az más.
---"párszor említették,sorban ki lettél rugva"
Ez nem igaz.
Én legalábbis nem tudok róla, hogy bármelyik egyetem bármelyik szakjáról ki lennék rúgva. Ha te tudsz ilyen határozatról, akkor sokkal többet tudsz, mint én. :))
----"diploma mellé még aids-t is kapsz bónusként te fasz:)))"
A védekezésre minden normális ember ügyel. :)
2009. 06. 06. 15:23
Kozi
Sodi sikerességi határvonala a partizáninfó és a kuruc.info között jobbszélen található.
2009. 06. 06. 15:27
hunfia: Neked most tényleg...
Mi bajod is van velem? :)
Nem értem...
Mi az, hogy a "kuruc.info" a baj velem? Nem értem.
2009. 06. 06. 15:37
hunfiánál beakadt a magnószalag, mindenhová ezt köpi ki kommentbe:
SoDInak nincsenek önálló gondolatai, csak a kurucot szajkózza
2009. 06. 06. 15:43
Aha.
Ehhez képest nézzük csak meg, tényleg mindig egyetértek-e a Kuruccal.
Egy apró válogatás.
---
SoDI: A Kuruc nagyon igazságtalan volt Neo-val, újságíróhoz méltatlanul viselkedtek.
http://href.hu/x/97kb
SoDI: A Kuruc téved, Répássy nem hazaáruló.
http://href.hu/x/97ke
SoDI: A Kuruc téved, Bencsik nem hazudozik, legfeljebb csúsztat.
http://href.hu/x/97kf
SoDI: A Kuruc.info szcientológus agymosodát reklámoz! :)
http://href.hu/x/97kg
---
Erről ennyit.
2009. 06. 06. 15:49
http://www.kuruc.info/r/6/41681/
Na gyerünk nincs is neked kampánycsend.
Győzzön a Jobbik.
2009. 06. 06. 15:52
sneci az alap tényeket nem tudod megvátoztatni. egy sikertelen fasz vagy aki szeretne többnek tűnni mint aki a valóságban.soha az életben nem lesz egy a világban elfogadott diplomád! próbálsz kötődni még akár pinán keresztül is a diplomához. gnom alakodat es testszagodat ismerve nem nehéz elképzelni milyen kategóriájú nő az aki megengedi hoz hozzáérj:))
álmodik a nyomor sodi,ha tizenévesen nem tanultál meg nyelvet ,már nem is fogsz! egy csődtömeg vagy sneci:))
2009. 06. 06. 16:06
Saber: Jé, TÉNYLEG! :)))
---
47-es: Lehet, hogy a valódi, hosszú távú terveim nem is követelik meg a nyelvtudást.
---"ha tizenévesen nem tanultál meg nyelvet"
Tizenévesen ki tanul meg rendesen más nyelvet?
Szinte senki.
2009. 06. 06. 16:12
"Tizenévesen ki tanul meg rendesen más nyelvet?
Szinte senki."
Te tényleg ekkora fasz vagy, vagy csak csinálod???Már Magyarországon is a tizenévesek általános iskolában nyelvet tanulnak és a középiskolában még egy másikat hozzávesznek. (tagozatok)
sodi anyád mit szól.hogy egy ilyen selejtes sneci fia lett?De tényleg???
2009. 06. 06. 16:23
49-es: IDIÓTA!
Én is tanultam már általános iskolában nyelveket.
Ezután gimiben egyszerre voltak angol és német óráim. Elvileg nyelv-tagozatos volt a középiskolai osztályom, emelt számú nyelvórákkal. Szüleim éppen ezért írattak pont oda. Úgy gondolták, érettségiig megtanulok egy nyelvet.
Ezután német nyelvből érettségiztem.
Legvégül egyetemen is jártam angolra.
De mindez kurvára nem számít semmit.
Mert mindezek ellenére nem beszélek nyelveket.
Más tanulni, és más valóban elsajátítani valamit.
2009. 06. 06. 16:30
"Más tanulni, és más valóban elsajátítani valamit."
Igen ez tökéletesen illik rád sodi,te még tetézed azzal,hogy nem is tanulsz:)) Szegény anyád ,Ő tudja mi a helyzet veled és lehajtott fejjel beszél a "kisfiáról,mikor megkérdezik Tőle -na Endike hanyadik diplomáját csinálja,hogy még mindig tanul. Sajnálom szegény asszonyt a selejt fia miatt!!
Sodi nagy tétben tudok fogadni,hogy soha a büdös életben nem lesz nyelvvizsgád,eáltal diplomád sem........
2009. 06. 06. 16:33
Tökmindegy, hány éves vagyok.
Az életkor nem erény, és nem hátrány. Sem lenézést, sem pedig tiszteletet nem tesz indokolttá. Csupán egy állapot.
A lényeg, hogy nem a napot lopom, hanem suliba járok.
2009. 06. 06. 16:41
Igen sodi majd akkor is ezt mondod amikor édesanyád (aki pontosan ellentétje neked,hála Istennek) már nyudíjas lesz és nem tud támogatni,majd elveszed tőle mint a cigányok?Vagy pálmarcival közös kecóba költözől?Nem a korod miatt nézlek le a 2 diplomámmal sodi, hanem azért mert egy semmirekellő haszontalan, ezáltal értéktelen ember vagy és te próbálsz másokat értékelni. sodi addig ameddig egy "szar gimnáziumi érettségid van" (by sodi) addig egy nulla vagy,legyél 20 vagy akár 60 éves - tőled kölcsönöztem.
2009. 06. 06. 16:54
Nem tudom ki nézte meg ezt az EP jelöltek vitáját, amit fentebb linkelt valaki, én csak most tudtam sort keríteni rá. Eddig is tudtam, hogy mély sötétség jellemzi a magyar politikai gondolkodást, élen Morvai Krisztinával, de ezt megtekintve komolyan aggódni kezdtem az országért. Bokros Lajos az egyetlen fénylő pont a sötét éjszakában, ő az egyetlen, aki értelmes dolgokat tud mondani, pl elmagyarázza azt is, amit múltok az a q nevű nyomorék nem fogott fel, hogy pl az SZDSZ gazdaságpolitikája miért NEM liberális.
Nézzétek meg, főleg Birkakúrónak meg sofikának ajánlanám.
2009. 06. 06. 17:06
IsmeretlenJoAkaro: megnéztem a vitát, egy kalap szar volt. A legkomolyabb érvelési fegyver a "populista demagógia" ill. a "szélsőségesség" vádja volt.
Morvai Krisztina gyakorlatilag nem mondott semmi újat, a szokásos szövegeket mondta.
Számomra külön röhej volt az LMP-s lápiboszorka, úgy kezdi, hogy egyetért az szdsz-essel, utána meg érdekes módon majdnem ugyanazokat a dolgokat sorolja fel mint Morvai meg Thürmer. Érdekes módon őt nem populista demagógozták le.
Bokros meg egy fasz. Fogalmam sincs miért veszik bele a magyar gazdaság teljesítményébe a multicégek profitját, amikor az nem a magyart, hanem a nemzetközi nagytőkést gazdagítja. A multicég nem szeretetszolgálat, nem azért jön ide hogy nekünk jó legyen, ha a Bokroshoz hasonló hazug kalmárok még rátesznek egy lapáttal, akkor érthető hogy miért tartunk most itt.
2009. 06. 06. 17:14
Birkanyíró: azért mert a multicégek a magyar embereknek adnak fizetést illetve itthon fizetnek adót és járulékot (igen kapnak kedvezményeket is). A dolgozók a fizetésüket itthon költik el a legtöbb esetben. Nem csak Tesco szintű multicégek vannak ám Magyarországon, van itt IBM, HP, Ericsson, amik igen komoly termelőmunkát folytatnak. Azt pedig nagyon sokan elfelejtik, hogy amikor mondjuk egy hipermarket adómentességet kap az önkormányzattól, akkor lehet ott az a megállapodás, hogy x km utat felújít, vagy megépít. Így mind a két fél jól jár.
2009. 06. 06. 17:18
Azon meg külön jót röhögtem amikor a fasz Bokros kifejtette hogy Románia (nem Erdélyt mondott!!!) az övé is.
A "Magyarország a magyaroké" szlogen meg egyáltalán nem kirekesztő, az a magyar, aki ezt a földet tartja hazájának.
2009. 06. 06. 17:23
53: Aki 6 éves kora óta folyamatosan, szünet nélkül tanul, arra furcsa azt mondani, hogy tanulatlan.
---
Birkanyíró: ---"Fogalmam sincs miért veszik bele a magyar gazdaság teljesítményébe a multicégek profitját, amikor az nem a magyart, hanem a nemzetközi nagytőkést gazdagítja"
:)))
Azért, mert a világon MINDENHOL így számolják a GDP-t. :)) Bokros nem fasz, csak szakszerű. :)
Pontosabban fasz, de nem emiatt.
2009. 06. 06. 17:31
kOzi, lényeg a pénz EREDŐ ÁRAMLÁSI IRÁNYA. Ha nem tudnák az országból kifelé áramoltatni a pénzt (tehát exportra kerül a multi itteni üzemében készült termék, külföldi eladásából a kedvezmények miatt mégis a multi gazdagodik), akkor szerinted ittmaradnának ezek a cégek? Arról nem is beszélve, hogy ezek a cégek pl. Coca-Cola adott időközönként tulajdonost váltanak, átszerveződnek stb..., hogy újrainduljon a kedvezmények futamideje... A X. kerületi Hangár utcában lévő nagy elektronikai OEM szerelőüzem pl. Natsteel-ként kezdte, utána lett Solectron, most meg Flexxtronics. Mindez alig több, mint 10 éven belül.
2009. 06. 06. 17:39
Különben annyi igaz Morvai Krisztinával kapcsolatban, hogy már annyiszor elmondta ugyanazt, hogy simán ki tud állni bármelyikünk, és helyettesíteni tudja őt. :)))))
Szerintem már kívülről megtanultuk a kulcsmondatait.
2009. 06. 06. 18:30
"tehát exportra kerül a multi itteni üzemében készült termék, külföldi eladásából a kedvezmények miatt mégis a multi gazdagodik"
1. amikor itt legyártunk valamit, azért a dolgozókat kifizetik, az adót és járulékot befizetik. Az hogy utána mi történik a termékkel az már részletkérdés (ugye a hazai mezőgazdaság egyes termékeit is külföldön adják el)
2. ha a multinak nem adsz kedvezményt, akkor elmegy más országba ahol esetleg kedvezőbbek az adóviszonyok. Ezen változtatni kell, viszont nem az a megoldás, hogy akkor majd a multik befizetik az adót, mert lehet akkor azt mondják: "Köszi, akkor megyek Szlovákiába, Lengyelországba, Csehországba".
3. nálunk azért magasak az adók, mert lehet hogy itt magasak az adók, azonban ezt sem fizetik be. Amikor szolidaritásról beszélünk, akkor ahhoz oda kell tenni, hogy ez adóforintokba kerül, tehát nekünk kell megtermelni azt a pénzt, amit utána odaadunk azoknak az embereknek akik erre rászorulnak. Hogy a TB-t nem csak magamért kell befizetni, hanem még 3-4 ember miatt is, akik nem fizetik. Ezt sokan nem akarják megérteni.
4. teljesen természetes, hogy egy cég profitjából a tulajdonos gazdagodik.
2009. 06. 06. 18:51
"Aki 6 éves kora óta folyamatosan, szünet nélkül tanul..."
A tanul (pláne tud) és a van tanulói jogviszonya között érdemes különbséget tenni.
Magyarázhatod Sodi, de egyelőre nulla vagy. A többi mese. Habbal.
2009. 06. 06. 19:02
k0zi: ---"a dolgozókat kifizetik, az adót és járulékot befizetik"
Az adót sokszor nem kell befizetniük.
---"ha a multinak nem adsz kedvezményt, akkor elmegy más országba"
NA ÉS?
Hogy Morvait idézzem:
"összekacsintottak a globális nagytőkével s úgy állították be, hogy Magyarország fő komparatív előnye, összehasonlító előnye az olcsó, igénytelen, szervezetlen munkaerő. A magyar állam segédkezet nyújtott a munkavállalói érdekvédelem, a szakszervezetek megsemmisítéséhez"
EBBŐL ELÉG!
---"ezt sem fizetik be"
BAROMSÁG!
A világon mindenhol olyan az adómorál, hogy annyit fizetnek be, amennyit az adóhatóság behajt.
---
Pengető: ---"egyelőre nulla vagy"
Iskolai évei alatt a legtöbb ember nulla.
Ez teljesen normális. :)
2009. 06. 06. 19:23
Igen, csak a legtöbb ember, amikor a kerek számok közül már a harminchoz van a legközelebb, addigra már tanult ember, nem pedig arra veri magát, hogy de hát ő szorgalmasan be van iratkozva.
Azért iratkoztál be, hogy anyádéknál hivatkozhass erre, és eltartsanak. Tanulatlan vagy és buta.
A többi mese. Habbal.
2009. 06. 06. 19:38
63: erre mondjak a sotetseg serege!
NA ES? mondjuk az a par milliard forint amitol elesik az orszag, nehany ezer munkavallalo aki nem tudja etetni a gyereket, AZ ES bazmeg.
Mit naesezel bazmeg mikor azt se tudok melyik vegen kell megnezni a munkat? (ja persze majd jon erre a frappans valasz az operativ tevekenysegedrol. Nem szokasom kommentelni rohogni jarok ide hogy asod el magad minden postal jobban es jobban meg hogy oltanak de ez kiverte a biztositekot. A mai magyar politikai palettabol a jobboldal meg mindig szimpatikusabb mint a bal de ez a felelmetes szuklatokoruseg ez mindennek a vege. Majd ha tenyleg jol kivonulnak akkor morvai meg a brigadja legeltethei a szurkemarhakat a Bp-en. Meg amikor majd a Bp-i panelparaszt rajon hogy a betont nem lehet megenni...
en meg mindig azt mondom szamodra az lenne a legnagyobb buntetes ha a kommentelok 100%-a egyszeruen csak nem latogatna tovabb, kommentelne etc. persze senki nem tudja megallni... ekkora baromsagok mellett nem lehet elmenni szo nelkul. Igaz a te felelmetes ervelesi technikad ellen minden eselytelen :D betonfal effektus..
2009. 06. 06. 19:49
"segédkezet nyújtott a munkavállalói érdekvédelem, a szakszervezetek megsemmisítéséhez"
Na most elmondom neked a szakszervezettel mi a baj. Tegyük fel van egy kis cég ahol dolgozik 10 ember, csinálnak egy érdekvédelmi egyesületet és béreket követelnek sztrájkolással. Egy idő után a cég nem fogja bírni, mert csődbe megy. El kéne dönteni, hogy a kisvállalatok érdekeit képviseljük, vagy a munkásosztályt. A kettőt együtt nem lehet.
"Magyarország fő komparatív előnye, összehasonlító előnye az olcsó, igénytelen, szervezetlen munkaerő"
Amíg az egyetemi képzésre szánt keretösszegeket semmirekellőkre költjük el, addig sajnos ez az ország nem lesz képes másra. Persze rossz dolog, hogy itt csak összeszerelő üzemek vannak, azonban a fejlett ipar nem épül ki pár év alatt, ahhoz évtizedek kellenek. A multikat viszont 1-2 év alatt simán el lehet kergetni. Te persze könnyen beszélsz, hiszen egzisztenciádat nem érinti, de nagyon sokan ezekből élnek, és máshoz NEM ÉRTENEK.
"A világon mindenhol olyan az adómorál, hogy annyit fizetnek be, amennyit az adóhatóság behajt."
Tényleg? Akkor miért van az, hogy míg máshol az emberek megbecsülik a köztulajdont, addig nálunk rongálják meg szétlopják? Miért van az, hogy nálunk büszkén csal adót mindenki, mert ez polgári ellenállás és szemét APEH (lásd pl Lang Györgyi), addig egyes nyugati országokban ez hatalmas bűnnek tekintik. Svédeknél és dánoknál nézd meg milyen adók vannak.
"Ez teljesen normális. :)"
Igen, úgy 20-24 éves koráig talán még normálisnak is tekinthető, és nagyon sokan tanulmányaik mellett is dolgoznak. De nagyon sokan már 18 éves korukban munkába állnak :)
2009. 06. 06. 20:05
rdgcc: Összeszerelő üzemek nem kellenek ide. Mást csicskáztassanak. Magyarországra innovatív vállalkozások kellenek. Olyanok, mint a Kürt Kft.
Ha az összeszerelő üzemek elhúznak, azt egyéni szinten lehet hogy az érintettek tragédiaként élik meg, de a nemzet előre haladása szempontjából pozitív jelenség.
k0zi: ---"El kéne dönteni, hogy a kisvállalatok érdekeit képviseljük, vagy a munkásosztályt"
Kompromisszum-készen kéne mindkettőt.
---"a fejlett ipar nem épül ki pár év alatt, ahhoz évtizedek kellenek"
Ugyan már!
EGY KUTATÓINTÉZET VAGY GYÁR FELÉPÍTÉSE MAJDNEM UGYANANNYI IDŐ, MINT EGY ÖSSZESZERELŐ ÜZEMÉ!
---"nagyon sokan ezekből élnek, és máshoz NEM ÉRTENEK"
Na és?
Innovatív cégekben is szükség van kiszolgáló személyzetre.
---"miért van az, hogy nálunk büszkén csal adót mindenki, mert ez polgári ellenállás és szemét APEH"
AZÉRT, MERT A KÖZSZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGE NÁLUNK A LEGINKÁBB ARÁNYTALAN A BESZEDETT ADÓKHOZ KÉPEST.
---"úgy 20-24 éves koráig talán még normálisnak is tekinthető"
Nálam kiesett 3 év, amíg egyetem előtt más sulikba jártam. Szóval nincs itt semmi gond, benne vagyok ebben az időben, ha így vesszük.
2009. 06. 06. 20:14
Sodika, megint akkora baromságokat beszélsz, hogy legszívesebben felpofoználak.
A szakszervezetek a munkapiacon gyakorlatilag a cégek közti kartellezés mintáját testesítik meg. A lehető legkártékonyabb formációk. Maximum jogi és munkakörülményi segítséget kellene nyújtaniuk, de inkább azt se. Tóta W.-nek volt erről egy jó cikke nem rég.
---
Másrészről már dugjad fel a lopós, csalós, hazudós mentalitásodat a seggedbe. A közszolgáltatás valóban szar és drága, de ettől függetlenül ha egy civilizáltabb országban valaki adót csal/bliccel/stb, azzal nem henceg és dicsekszik egy asztaltársaságban ellenben itthonnal, amikor rendszeresen fültanúja vagyok ilyeneknek. Ha drágállod a BKV-t, akkor menj inkább gyalog. Ha viszont jegy nélkül utazol, akkor lopsz. Ez tény. Kő kemény tény. Hogy téged idézzelek.
2009. 06. 06. 20:58
IsmeretlenJoAkaro: A libatolvajnak nem is fizet a rendes ember. Még mit nem. Lófaszt.
2009. 06. 06. 21:00
"EGY KUTATÓINTÉZET VAGY GYÁR FELÉPÍTÉSE MAJDNEM UGYANANNYI IDŐ, MINT EGY ÖSSZESZERELŐ ÜZEMÉ!"
Istenem de sötét vagy... és ki a fityfene fog dolgozni egy kutatóintézetben? Jaaa hogy oda munkaerő kell, amiből már most is hiányvan? A hi-tech ipar nem úgy épül ki, hogy aki most a gyártósor mellett összeszerel, az utána kutatni fog. Ehhez évtizedek kellenek, akkor is, ha bekapcsolod a caps lockot.
"Innovatív cégekben is szükség van kiszolgáló személyzetre."
Hány ilyen innovatív céget ismersz? Tudod te hogy milyen arányban van a kiszolgáló személyzet és a tényleges munkaerő egy hi-tech cégnél illetve egy mostani összeszerelő üzemben. Ugye érzed már hogy megint elérkeztünk a munkaerő probléma kérdéséhez?
"AZÉRT, MERT A KÖZSZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGE NÁLUNK A LEGINKÁBB ARÁNYTALAN A BESZEDETT ADÓKHOZ KÉPEST."
Mert pazarlóan költünk felesleges dolgokra, mert olyan mentalitással kezelik a közpénzeket, mint a Kádár rendszerben.
2009. 06. 06. 21:06
Nem a libatolvajnak fizeted te szerencsétlen nyolc karú balfasz, hanem mi fizetjük az olyan semmirekellő léhűtő naplopóknak mint te magad, szoctám és egyetemi normatíva formájában.
2009. 06. 06. 21:07
"A libatolvajnak nem is fizet a rendes ember."
Csak nem a libatolvajtól veszik el a pénzt, hanem az utakból, kórházakból, vasútból, köztisztaságból stb. Az adó ugyanis a mi pénzünk, a kormányzó pártot csak felhatalmaztuk rá, hogy a lehető legjobb módon elköltse (nálunk ez nem megy nekik).
2009. 06. 06. 21:08
k0zi: ---"és ki a fityfene fog dolgozni egy kutatóintézetben?"
Minden egyetem tele van kutató szakokkal.
---"Tudod te hogy milyen arányban van a kiszolgáló személyzet és a tényleges munkaerő egy hi-tech cégnél illetve egy mostani összeszerelő üzemben"
Oké.
Ha munkaerőként feleslegesek azok az emberek, akkor vállalkozási támogatást kell nekik adni.
2009. 06. 06. 21:19
"Összeszerelő üzemek nem kellenek ide. Mást csicskáztassanak. Magyarországra innovatív vállalkozások kellenek. Olyanok, mint a Kürt Kft.
Ha az összeszerelő üzemek elhúznak, azt egyéni szinten lehet hogy az érintettek tragédiaként élik meg, de a nemzet előre haladása szempontjából pozitív jelenség."
aha. pozitiv. vazee ha valaki csak ahhoz ert hogy a szalag mellett osszeszereljen annak mennyi eselye lenne egy kutato, innovativ dolgozni? Isten barma te. ha fel tudnal sorolni meg 20 ceget a Kurt mellett .. Ha esetleg a Jobbik hatalomra kerulne es valoban elhajtana a multikat es par ezer ember tombolna a parlament elott hogy "hova basztatok el a munkahelyunket" tudod mit csinalna a Jobbik? Kivezenyelne a rendoroket szetverni a tomeget. en nem is tudom miert buszke a magyar a magyarsagara. az egesz tortenelmunk masrol se szol mint szethuzasrol, egymas hatbaszurasarol arulasrol. Komolyan. Ezzel huzassal bizony elarulnak a sajat nepuket. Mondjuk ugyse fog megtortenni mert amint hatalomra kerulnenek bekussolnanak es szep csendben elkezdenek tomni a zsebuket mint mindegyik. En ezert nem szavazok hosszu ideje senkire, ertelmetlen "same shit".
2009. 06. 06. 21:23
"Ha munkaerőként feleslegesek azok az emberek, akkor vállalkozási támogatást kell nekik adni." - mibol a be nem fizetett adobol? es naluk kik dolgoznak majd? mi van ha a kurva buszke nagy nemzet fiai nem akarnak "osszeszerelni, csicskanak lenni" ? ki?
2009. 06. 06. 21:23
"Minden egyetem tele van kutató szakokkal."
*sóhaj* Hány kétkezi, gyári összeszerelő munkás van ma Magyarországon, és hány kutatót képzünk ki évente?
"Ha munkaerőként feleslegesek azok az emberek, akkor vállalkozási támogatást kell nekik adni."
Nem mindenki tud vállalkozni. Valaki csak arra képes, hogy megmutatják neki, hogy kell összeszerelni és ő összeszerel.
2009. 06. 06. 21:48
Hát, Sodi, politikai babérokra inkább ne törj. Ennyi mélyen rögzült, meggyőződéses tévképzet biztosan hatalmas elkúrásokhoz vezetne.
2009. 06. 06. 21:58
rdgcc: Senki se akarja elhajtani a multikat, csak - miként azt Bokros Lajos megfogalmazta - egyenlő feltételeket szeretnénk teremteni nekik.
Másrészt kiszolgáló személyzetre MINDENHOL szükség van, tevékenységi körtől függetlenül. Egy egyetemen is dolgoznak karbantartók, adminisztrátorok, és takarítók.
---"mibol a be nem fizetett adobol? es naluk kik dolgoznak majd?"
Létezik távmunka is.
Avagy otthoni bedolgozás.
Bedolgozás a magyar kisvállalkozóknak.
---
k0zi: ---"Hány kétkezi, gyári összeszerelő munkás van ma Magyarországon, és hány kutatót képzünk ki évente?"
SOKAK SZERINT TÚL SOKAT.
Azt mondják rengetegen, túl sok az egyetemi hely.
Akkor most mi az igazság? :))
---"Nem mindenki tud vállalkozni."
Dehogynem.
Létezik felnőttképzés is.
---
Ond: Ezek nem tévhitek. Ez szemlélet kérdése.
2009. 06. 06. 22:13
"SOKAK SZERINT TÚL SOKAT.
Azt mondják rengetegen, túl sok az egyetemi hely.
Akkor most mi az igazság? :))"
*sóhaj* *sóhaj*
Egyetemeken túl sok olyan embert képezünk ki, akiknél nyilvánvaló, hogy nem fognak tudni érvényesülni a munkaerőpiacon és érdemi kutatómunkára is képtelenek. Sorolhatnám a különböző kommunikációs és tanári szakokat, de fölösleges.
A másik gond ott van, hogy ide nagyon sok pénz elfolyik, emiatt nincs normális kutató egyetem se Magyarországon, de pont neked egy ELTE-snek kell ezt elmesélni?
2009. 06. 06. 22:31
Oké.
Abban, hogy Magyarországon nincs egyetlen európai értelemben vett valódi egyetem se, egyetértünk. :)))
2009. 06. 06. 22:41
No, akkor ennyit a hi-tech iparról. Majd visszatérünk rá akkor, ha az előfeltételei meglesznek.
2009. 06. 06. 23:01
Szia Sodi,
az ELTE hallgatója vagyok, és szerencsére látom, hogy mennyire komoly kutatások folynak mifelénk. Az ELTE teljes mértékben európai egyetem mindenki számára, aki hajlandó minimális szinten embernek tekinteni magát, megmosni a hónalját, és részt venni a képzésben, aktuálisan folyó kutatásokban. Az ELTE egy nagyon jó egyetem, tudatosan választottam ezt, hivatásból, és már így is többet értem el, mint korábban reméltem volna! Úgyhogy csak ne fikkants, ülj be egy előadásra, és figyelj az okosabbakra! Lehet, hogy melletted ülnek.
2009. 06. 06. 23:18
ELTE-s hallgató: hát, azért hallottam egy s mást az ELTE-ről, a matek szak világszínvonalú szerencsére, de sajnos ez nem fedi az egész egyetemet.
2009. 06. 06. 23:20
82-es: Nem kimondottan az ELTE-t fikáztam, hanem úgy ahogy van az összes hazai egyetemet. :)
Magyarországon nincs valódi egyetem.
Az 500 legjobb egyetem listáján csak a Miskolci Egyetem van rajta, és a 100 legjobb európain egy magyar sincs, ha jól tudom.
Erről ennyit. :)
2009. 06. 06. 23:34
k0zi: én pedig hosszas utánajárás és belekukkantás után választottam egy kutatószakot az ELTE-n. Egyébként minden közvéleménykutatás szerint problémák vannak az ELTE-vel. Meg is mondom, miért: mert aki az ELTE-re megy, általában eleve magasra teszi a lécet, és kritikus alkat. Aztán persze azok is fikázzák, akiknek nem való. Ilyet is ismerünk. ;)
sodika: Mit tudsz te a hazai egyetemekről? Olvasták róluk valamit a neten? Mi az, hogy erről ennyit? Mi közöm van nekem egy burundi vagy párizsi egyetemhez? Ehelyett inkább itt hozom ki magamból és a lehetőségeimből a maximumot, egy igenis európai szintű egyetemen. Az ELTE-n. Nem az egyetem hibája, hogy te nem tudod értékelni.
2009. 06. 06. 23:34
sodika: sajnos tévedsz, 2 egyetem szerepel a rangsorban (world top500), az ELTE és a Szegedi Tudományegyetem. (2008-as rangsor). Valamint korábbi években azt hiszem benne volt a BME. Szóval majdnem...
2009. 06. 06. 23:42
Arról nem is beszélve, hogy ha Sodinak nem jó a tré magyar egyetem, akkor miért nem mutatta meg kimagasló képességeit már a középiskolában, és miért nem érettségizett a Fazekasban vagy a Révaiban? Győrben vagy hol lakott, ott rengeteg erős gimi van.
2009. 06. 06. 23:47
ELTE-s hallgató: azért nem ám csúcs egyetem az ELTE, és azt hogy Magyarországon nincs egyetlen kutató egyetem se, azt a BME rektora mondta.
2009. 06. 06. 23:52
85: ---"Mi közöm van nekem egy burundi vagy párizsi egyetemhez?"
Vazz.
AZ, HOGY A GLOBÁLISAN AZ OTT VÉGZETTEKKEL KELL VERSENYEZNED.
Attól még, hogy személyeskedsz, nem lesz igazad. :)
---"Győrben vagy hol lakott"
???
Almásfüzitő.
De csak általános iskolás koromban.
Ott csak 4 évig.
2. osztálytól 6. osztályig.
Egyébként Pesten.
2009. 06. 07. 0:00
K0zi:
ad 1: képes vagyok reálisan értékelni a környezetem. Nagyjából látom, mire megyek az ELTE-vel. Nem állítom, hogy csúcs egyetem, de nagyjából megfelel ahhoz, hogy megalapozza a hivatásomat.
ad 2: hogy a BME rektora mit mond, az irreleváns. Saját magam is vettem részt nemrég egy épp folyó kutatásban (kutatóként, ha lehetek egy kicsit nagyképű).
sodika:
Miért kéne globálisan versenyeznem, buta vagy? Nem bírod elképzelni, hogy olyan szakma is létezik, ahol reális célokért kell küzdeni reális keretek között? Az is jó, amit te csinálsz vagy nem csinálsz. (Kunc-kunc) Személyeskedem? Ez a személyes blogod, itt rólad van szó. Próbálnék értelmes témához hozzászólni... Elébb talán mutasd be, hogy képes vagy feszegetni egy egyetem kereteit, és akkor joggal fikázhatod. Különben könnyen úgy tűnhet, hogy egy kishal vergődése közben még odakiabál a többieknek valamit, amit épp kivet magából az idegrendszere.
2009. 06. 07. 0:07
Ahogy hallom, kitiltották a Baló Gyurit a holnapi választási műsorból. Dübörög a jogállamiság...
2009. 06. 07. 0:55
90-es: Mondom még egyszer, hogy én nem konkrétan az ELTÉ-ről beszélek, de neked aztán magyarázhatja az ember...
2009. 06. 07. 1:01
Sodika, jaj, jaj. Te szereted hülyének nézni a környezeted, igazam van-e? Ha azt mondod, hogy "Nem kimondottan az ELTE-t fikáztam, hanem úgy ahogy van az összes hazai egyetemet" ez bizony halmazelméleti szempontból azt jelenti, hogy az ELTE-t is. Ezen nem változtat, hogy nem konkrétan azt. Csinálhatsz úgy, mintha rajtad kívül mindenki hülye lenne, aki itt megnyilvánul. Hogy is van a mondás a lólábbal?
De nyilván neked nem szokásod jelzőkkel sem dobálózni, ahogy a puhos szart sem biztos, hogy Tomcatre értetted, hiszen nem írtad le a nevét. Gerinc az van, látom. Na megyek aludni, ma is jót csodálkoztam rajtad.
2009. 06. 07. 1:30
ELTE-s hallgató: azért a BME rektora nem teljesen irreleváns, kár hogy nincs meg már a cikk. Azért mert te kutatást végeztél, még nem lesz világszínvonalú kutatóegyetem.
"A statisztikai arányokat figyelembe véve (az Egyesült Államokat az európai, nagyjából azonos méretű felsőoktatási rendszerrel állítva párhuzamba), úgy tűnik, hogy egy-két magyar egyetemnek lehet esélye arra, hogy európai jelentőségű kutatási-fejlesztési intézménnyé fejlődjék.
Ezt a pozíciót csak erős szelekciót érvényesítő kormányzati politika támogatásával érheti el egy még oly agilis, erős szakmai támogatottságú és társadalmi hátterű intézményi menedzsment is. Véleményem szerint az ezért a státusért versenybe szálló egyetemeknek - a Carnegie Alapítvány mutatóit és a hazai kutatási stílust elegyítve - a következő minimális ismérveknek kellene már ma eleget tenniük:
• évente százötven feletti számú, európai színvonalú PhD fokozatot ítéljen oda legalább tizenöt tudományágban,
• oktatói-kutatói közalkalmazottainak legalább fele PhD fokozattal rendelkezzék,
• intézményi költségvetésének legalább egyharmadát kutatási-fejlesztési bevételei és ráfordításai adják, felhasználásukat önálló tudományos tanács felügyeli. (...)
Remélem, a magyar kutatóegyetemek halmaza 2010-re nem bizonyul üresnek."
Igaz a cikk 2003-as, de sajnos csak ezt találtam:
http://epa.oszk.hu/00700/00775/00057/2003_08_14.html
2009. 06. 07. 10:20
k0zi: jó, nem tagadom, hogy ez így van. Nem ez a lényeg, hanem hogy sodika milyen jogon fikázza a magyar egyetemeket. Persze lehet róla véleménye, csak kicsit mégis furcsán néz ki, hogy éppen ő. Aki állítólag a szoctámot azért felvette ezektől a nem európai értelemben vett egyetemektől, és szívesen hivatkozik rájuk, mint hasznos tevékenységre. :)
2009. 06. 07. 10:57
ELTE-s hallgató: nos sodika sokmindent kritizál, amihez nem sok jogalapja van :)
2009. 06. 07. 11:06
95-ös: Ez megint személyeskedés.
2009. 06. 07. 11:57
Az, hogy neked tevékenységed, életutad, hozzáállásaid miatt a szavaidnak mekkora lepkefingnyi a súlya, az nem személyeskedés, hanem a sodi-féle gondolatnak álcázott baromságok megértéséhez elkerülhetetlenül szükségesen feltérképezendő tényanyag, kökemény alap, melyre megvas gondolatesszenciáidat a pontos megértés, és értő feldolgozás érdekében precízen felépíthetjük.
Látjátok feleim, én is tudok terjengősen fogalmazni, miközben azon kívül, hogy "sík hülye vagy sodika", nem mondtam semmit. Most már én is közíró vagyok. Hurrá.
2009. 06. 07. 16:26
Sodi, amit te személyeskedésnek nevezel ELTE-s hallgató esetében, az - ahogy Pengető is mondja - nem más, mint szerény és remegő kísérlettétel arra, hogy megértsük az organizmust, megértsük, vajon hogy jutottál idáig, milyen katasztrófák sorozata vezetett el addig, hogy végül most irkálod ezt a blogot. Ráadásul úgy, ahogy. Egyetlen elhanyagolható darabka sincs, a legapróbb történés is kulcsszerepet játszhat abban, hogy kiderüljön végre, mi vezetett idáig. Sajnos az idő szorításával is harcolnunk kell, nekünk, olvasóidnak, akik közösen próbálunk a végére járni ennek a dolognak. Igen, sietnünk kell, hiszen az organizmus változik: nem is olyan rég még büszke voltál a négy egyetemi szakodra, ma pedig az egyéves szünetet fontolgatod. Nem is olyan rég még felvetted a szoctámot, és szegénynek tituláltad magad, ma pedig állítólag már vállalod, hogy nincs szükséges szoctámra. Ezekben sem lehetünk biztosak, értsd meg.
2009. 06. 07. 16:31
Azt se hagyjuk ki, hogy eredetileg a szocik és a szadesz fizetett politikai hirdetését a blogján szorgalmazta, hogy a zsidók zsebéből ott kell a pénzt kiszedni, ahol csak lehet, később meg már letiltotta ezen reklámokat.
Zsodrák egy szélkakas...
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.