Maffia, nem rendőrség!
Az áldást sodika küldte 2009. július 6., hétfő - 13:19-korCímkék: avo garda magyar garda rendorallam
42 komment
Ez a hazug bűnszervezet szemérmetlenül hazudik. Indokolatlanul hurcol meg olyan embereket, akik még az Ítélőtábla jogerős ítélete szerint is csupán a véleménynyilvánítási szabadságukkal élnek a gárdista egyenruha viselésével.
Ez a rendvédelmi szervnek, és hatóságnak álcázott ócska maffia eme nyílt jogtiprásával végérvényesen a jogi kereteken kívül helyezte magát, éppen ezért a továbbiakban nekünk sincs a leghalványabb okunk sem arra, hogy a jogszabályi rendelkezések által hagyjuk determinálódni a vele szembeni lépéseinket.
A köztörvényes bűnözők ellen minden tisztességes polgárnak kötelessége küzdeni!
HAZAFIAK, ELLENÁLLÁS!
„Arra is helyesen hivatkozik az alperes, hogy a vélemény-nyilvánítás joga a bíróság álláspontja szerint magában foglalja az egyenruha használatának a jogát is, még akkor is, ha az adott szimbólum egy olyan rendszerhez kötődő, amelynek felidézése másokban visszatetszést, kellemetlen érzéseket kelt, ugyanis ezek az ellenérzések önmagukban reális félelemként nem definiálhatók. Ezt a Vajnai-Magyarország című ügyben teljesen egyértelműen kifejtette a Bíróság.”
/ forrás /
By SoDI
Kapcsolódó:
- Tömény rendőri erőszak
(SoDI videója)





Eddig 42 komment érkezett (
)
2009. 07. 06. 13:28
"jewplayer"??? Kollaborálsz?
2009. 07. 06. 13:32
"A bűnözőkkel szemben minden tisztességes polgárnak kötelessége szembeszállni! "
Magyarul ha őrjöngtök az utcán vagy jogellenesen tüntettek, bárki szétbaszhatja a fejeteket!!!
A rendőrség annál inkább.
Súlyos ellentmondásokba keveredsz Sodi úr!
LAssan mondom hogy megértsd!
Engedély nélkül jogellenes tüntetést a rendőrség feloszlatja.
Sőt a tisztességes állampolgárok, és a túristák nyugalma miatt ezt el is várjuk!!!!
2009. 07. 06. 13:34
2-es: Magyarországon NEM KELL engedély a tüntetéshez. Ez egy nagyon durva félreértés.
Hallgasd csak meg erről Morvai Krisztinát.
http://kuruc.info/r/34/43195/
2009. 07. 06. 13:47
JA bejelentési kötelezettség az viszont van, és a rendőrség xy okkal betilthatja!!!
Olvassa morvait a hóhér akasztás előtt.......
A kurucon ma megjelent előre megírt hazugságbeszéde felülmúl sok mindent.
Ennyi szemenszedett hazugságot, mocskos ferdítést rég láthattunk.
Mosdatja a bűnözőket és átveri az embereket a törvények hazug félremagyarázásával.
De te sodi csak verjed rá a farkad mert lehet nem sokára vagy egy cigány cellatárs babája leszel vagy kasztrált udvari bolond......
2009. 07. 06. 13:50
Bejelentési kötelezettség csak és kizárólag akkor van, ha az esemény, ami ellen tüntetnek, 72 órán belül esett meg. Nézz utána, mert nagyon le vagy maradva.
Békés tüntetés önmagában a bejelentés elmaradása miatt feloszlathatatlan. Mondom, hallgasd meg még egyszer Morvai Krisztina mai szavait!
2009. 07. 06. 14:02
4. "Olvassa morvait a hóhér akasztás előtt......."
Készülj 4eske! Hamarosan felolvasást tartanak neked!
2009. 07. 06. 14:10
Jogállami módon gyülekezni tehát békésen - a résztvevők nem jelenhetnek meg fegyveresen, illetve felfegyverkezve -, a bejelentési kötelezettségnek eleget téve és a törvények tiszteletben tartásával lehet. Ha ettől eltérően tartanak gyűléseket a közterületen, a rendőrség köteles azokat feloszlatni.
1 db üveg eldobása, egy kurvaanyázás agresszív fellépés, mások nyugalmának megzavarása is megtöri a békés jelleget. Ez tegnap kb:10000x lett megszegve.
Sodi fiam ülj le egyes......
Morvai meg köpje le magát ha úgy érzi jogász.....mert hazudik,hazudik, hazudik.
Rohadt pénzhajhász trógerek ezek......nem nemzetmentők.
Vona a röhejes előre kitalált "beülök a nép közé hogy elvigyenek" szerepéért egy aranyzsiráfot biztos érdemel mert így az anyabaszó morvai visítozhat a sajtónak hogy egy 15%-os párt elnökét megbilincselték......Ami persze hazugság mind a 15% mind a mártírsága mert direkt csinálta.
Baszd szájba a kurvaanyád a kettősmércéddel sodika, a mocskos csőcseléked által fejbe dobott újságíróról semmit nem írsz......
De sebaj vadászat leszen hamarosan....:)
MAgyarország nem a csőcselék és a felforgató, antiszemita neonáci csürhe országa!!!
HA nem tetszik sodika el lehet menni!!!
Bár más országban 1 napig sem tűrik az ingyenélőket.....
2009. 07. 06. 14:18
7-es: ---"a bejelentési kötelezettségnek eleget téve"
Kurva nehéz a felfogásod.
Ha friss, váratlan esemény ellen tüntetünk, akkor nem kötelező bejelenteni. Ezt nemrég az Alkotmánybíróság is kimondta.
---"egy kurvaanyázás agresszív fellépés"
Tévedés. Egyetlen ember helytelen viselkedése még nem ok a feloszlatásra, az ugyanis a többiek gyülekezési jogát nem teszi semmissé. Olvass ennek is utána.
---"Ez tegnap kb:10000x lett megszegve."
Csak MIUTÁN a rendőrség ránk támadt.
Ok és okozat ugye.
---"köpje le magát ha úgy érzi jogász"
Az ELTE jogi karának tanáráról beszélünk, te segg. :)
---"a mocskos csőcseléked által fejbe dobott újságíróról semmit nem írsz..."
Sajnálatos, de akkor is csak egy apró járulékos veszteség.
---"HA nem tetszik sodika el lehet menni!!!"
Ti fogtok elhúzni Izraelbe, de kurva sürgősen. :)
Azért vagy ideges és frusztrált, mert te is érzed, hogy ez lesz.
2009. 07. 06. 14:41
Így kell üzletelni a niggerekkel: http://www.youtube.com/watch?v=OBDl3Q0ExGM
2009. 07. 06. 14:50
HEHE :)))
Ez jó.
2009. 07. 06. 14:53
Miért kellene nekem elmenni az országomból?
NEM VAGYOK ZSIDÓ!!!!! TEHÁT HA MENNÉK IS MÁSHOVA MENNÉK NEM IZRAELBE.
A rendőrök folyamatos kurvaanyázása, dobálása, inzultálása igen is agresszív fellépés. És ez már hol békés? Hol békés az a tüntetés ahová gázálarcba mennek meg vascsővel a hátizsákban.
A törvénnyel ,demokráciával takaróztok de folyamatosan megszegitek tehát semmilyen alapod nincs reklamálni.
2009. 07. 06. 15:01
11: pofa be zsidó
2009. 07. 06. 15:05
11-es: Ha idegenszívű vagy, mellékes a származásod. Ugyanígy akkor is, ha hazafi vagy (lásd a zsidó Reiner Péter esetét, aki kiváló magyar hazafi).
---"A rendőrök folyamatos kurvaanyázása, dobálása, inzultálása igen is agresszív fellépés."
ŐK JÖTTEK ODA SZÉTVERNI A BÉKÉS GYÜLEKEZÉST, TE FASZ.
"Hol békés az a tüntetés ahová gázálarcba mennek"
Mindenhol. Egy maihoz hasonló féldiktatúrában nagyon is indokolt az elővigyázatosság. Okkal tartanak az emberek attól, hogy a hatalom erőszakszervezete szétveri a békés és törvényes gyülekezéseket is, éppen ezért okos, és helyénvaló dolog, ha önvédelmi megfontolásból gázálarcot tartanak maguknál a résztvevők.
---"meg vascsővel a hátizsákban."
Miféle vascsövekről hadoválsz te itt, te szerencsétlen?
2009. 07. 06. 15:27
SoDI: http://www.youtube.com/watch?v=FIIlyZCJt2c&feature=channel_page
Használható szerinted?
2009. 07. 06. 15:40
hááát...
szerintem 2 perc alatt kihúznák az emberek kezét a csőből.
2009. 07. 06. 15:40
sodika, elgurult a gyógyszer, amikor ontod magadból az ilyen posztokat?
vedd fel a szoctámot, és fogd rá, hogy az a legkeményebb ellenállás!
2009. 07. 06. 15:41
De van amikor lánccal kombinálják a csövet.
2009. 07. 06. 15:44
bajnai, hiller, kóka, fulladjatok tóba!!!!!!!!!!!!!!
2009. 07. 06. 15:45
Annál a résznél látszik amikor egyesek le is fekszenek a kereszteződésben, csatornacsövekbe van fűzve a lánc.
2009. 07. 06. 15:46
Le kellett volna géppuskázni szombaton az összes magyar gecit, és akkor most nem lenne rinyálás. Halál az összes magyarra!
2009. 07. 06. 15:48
Addig provokáljátok a rendőrséget, amig tényleg nem lesz nagyobb baj figyeld meg...
megéri nektek, hogy szétverik a gárdistákat, öreget, nőt, gyereket? mint tegnap előtt?
Jah persze mert ezek csak járulékos veszteségek mi?
2009. 07. 06. 15:53
Na egy pillanatra látszik. A kezükre olyan lánc van rakva, melynek a végén hegymászó karabiner van, amiket a cső belsejében kapcsolnak össze. Na ezt szedje szét valaki...
http://www.youtube.com/watch?v=FIIlyZCJt2c&feature=channel_page
2009. 07. 06. 15:58
Elvárom a Rendőrségtől, hogy ha az én adómból tartja fenn magát, akkor sokkal keményebben lépjen fel az ilyen esetekben. Így sose lesz rend, ha nem csapnak oda.
Ja, igen... Azt is elvárom, hogy a fémtolvajoknak odacsapjanak. Akinek nincs takargatni valója, annak nem kell félni, de a bűnösöknek verjék be a fejét rendesen. Szerintem.
2009. 07. 06. 16:02
23: Milyen esetekben, te értelmi fogyatékos? Keményebben csapjon oda, ha ülőtüntetést rendeznek? sőt, még a családjaikat is irtsák ki, nem? a kurva anyádat
2009. 07. 06. 16:04
Ezt a tüntetést nem betiltották. Ez be volt jelentve, és nem engedélyezték. Miért említed meg a 72 órás szabályt? Ha szervezik előre, akkor hogy lehet spontán?
2009. 07. 06. 16:05
Miert nem jutott meg senkinek az eszebe ezeknek a rendoroknek kikeresni es felterkepezni a barati, csaladi kapcsolatait?
2-4 even belul kirugathannak oket, megalazhatnank oket, mint ahogy most ok minket... amikor 2010-ben a Fityusz nem "akar majd retorziot" attol meg elkezdhetnenk lerugdalni az anyukat a lepcson meg kiteregetni a koztorvenyes buncselekmenyeiket.
Artani nem artana.
2009. 07. 06. 16:10
Birkanyíró: ---"De van amikor lánccal kombinálják a csövet."
Na, az már móka. :)
hihetetlen...: ---"Addig provokáljátok a rendőrséget, amig tényleg nem lesz nagyobb baj"
ŐK PROVOKÁLNAK MINKET!
hehehe ---"Ezt a tüntetést nem betiltották."
Szerintem sem.
---"Ez be volt jelentve"
Szerintem is.
---"és nem engedélyezték"
FOGD MÁR FEL, TE ÉRTELMI FOGYATÉKOS, HOGY MAGYARORSZÁGON NEM KELL ENGEDÉLYT KÉRNI EGY TÜNTETÉSRE. :-)))
Te tényleg ennyire ostoba vagy?
zsido: ---"Miert nem jutott meg senkinek az eszebe ezeknek a rendoroknek kikeresni es felterkepezni a barati, csaladi kapcsolatait?"
A KURUC már ideje csinálja. :)
2009. 07. 06. 16:19
26-osnak jár a pirospont....!!!!!!!!!!! ha valaki kirugdossa a rendőrök feleségének a fogait, akkor mi van, legalább nem fogaznak szopáskor!!!)))))))))))
2009. 07. 06. 16:19
Én nem személyeskedtem veled, te se tedd. Kettőnk közül te nézel ki úgy, mint egy értelmi fogyatékos, veleszületett testi rendelenességekkel.:-)
Csak a részigazságot ismétled, és így hazudsz. A spontán tüntetés szabad, nem terheli bejelentési kötelezettség és nem oszlatható fel, amíg békés. VISZONT, a már meghirdetett rendezvényt, amit betiltottak törvényesen feloszlatható, megfelelő indokkal. Ezt a rendezvényt már több napja szervezték.
Most tekintsünk el attól, hogy kinek megfelelő az indok, és kinek nem.
2009. 07. 06. 16:22
hehehe: ---"Ezt a rendezvényt már több napja szervezték."
HAZUGSÁG!
A Szabadság téri rendezvényt szervezték több napja. A Szent István térit viszont aznap délelőtt kezdték el csupán szervezni, spontán tiltakozásul a Szabadság téri rendezvény betiltása miatt.
2009. 07. 06. 16:33
Persze, vitatkozhatunk azon, hogy a helyszín változtatással mennyire lenne spontán a tüntetés, kíváncsi lennék, hogy mi lenne erre az ítélet. A szervezés nem túl spontán dolog.:-)
Ha bejelentik, és nem engedélyezik, akkor betiltható és feloszlatható .De fejlődsz, már nem az hajtogatod, hogy:
"FOGD MÁR FEL, TE ÉRTELMI FOGYATÉKOS, HOGY MAGYARORSZÁGON NEM KELL ENGEDÉLYT KÉRNI EGY TÜNTETÉSRE.":-)
2009. 07. 06. 16:40
hehehe: ---"A szervezés nem túl spontán dolog.:-)"
Az Erzsébet térre senki nem szervezett semmit.
2009. 07. 06. 16:57
Na, kezdünk jó fele menni. Látod, hogy milyen szépen elterelgettelek az eredeti hülyeségedtől?:-) Most már nem ott vagyunk, hogy nem lehet feloszlatni egy békés rendezvényt, mert van eset, mikor fel lehet.:-) Tekintsünk el, hogy morálisan jogos-e.
Mindig is bírtam, mikor elkezdted kiírni, hogy HAZUGSÁG, aztán szépen visszakoztál. Emlékszel párszor még a postjaidba is belejavítottál.:-)
"Az Erzsébet térre senki nem szervezett semmit."=> "Persze, vitatkozhatunk azon, hogy a helyszín változtatással mennyire lenne spontán a tüntetés"
Tény, hogy eredetileg Budaházy miatt szerveztek tüntetést. Képzeld el, ha valamit betiltanak, akkor csak simán átmennek valahova, vagy áthajtják őket, és máris új tüntetés van?:-) Kicsit hülyeség, nem?
Most mutatok neked valami hazugságot tőled:
"A Szent István térit viszont aznap délelőtt kezdték el csupán szervezni,"
http://magyargarda.hu/node/4170
"a budapesti Szent István térre"
Nem tudtak oda menni ezért mentek az Erzsébetre. Érted már? Nagyon necces spontán tüntetésnek hívni.:-)
2009. 07. 06. 17:09
C-zár alias hehehe: ---"Most már nem ott vagyunk, hogy nem lehet feloszlatni egy békés rendezvényt, mert van eset, mikor fel lehet.:-)"
NANÁ. Ha bejelentik, 48 órán betiltják, és a tiltás ellenére rendezik meg. AKKOR és CSAK AKKOR fel lehet oszlatni.
---"Emlékszel párszor még a postjaidba is belejavítottál.:-)"
Most ilyesmi nem szükséges.
---"csak simán átmennek valahova, vagy áthajtják őket, és máris új tüntetés van?:-) "
PONTOSAN.
---"Kicsit hülyeség, nem?"
Nem.
---"Nem tudtak oda menni ezért mentek az Erzsébetre."
Az Erzsébet téri már egy HARMADIK tüntetés volt.
Semmi köze nem volt az előző kettőhöz (Szabadság, illetve Szent István téri), amit betiltottak.
2009. 07. 06. 18:37
Ha 10 cm-rel odébbb mennek akkor már új tüntetés van, mi?:-D Ha a rendőrök elkezdik hajtani őket egyik utcából a másikba (csak pár méter) és ott megáll a tömeg, akkor is új spontán tüntetés, igaz?:-D Csak egy utcával kell odébb menni, és azért tiltakozni, hogy elhajtották őket az eredeti helyről és máris spontán tüntetés van új céllal, tehát nem lehet feloszlatni.:-D
Az egyik fél azt fogja mondani, hogy nem ugyanaz, a másik meg azt, hogy ugyanaz. És valaki tegyen igazságot köztük, mi? Ennyire azért nem fogják rugalmasan kezelni a törvényeket.
De azért átsiklottál felette:
"HAZUGSÁG!
A Szabadság téri rendezvényt szervezték több napja. A Szent István térit viszont aznap délelőtt kezdték el csupán szervezni"
A Szent István térre tervezettet nem aznap délelőtt kezdték el "szervezni". Ahogy a link is mutatja.:-)
2009. 07. 06. 18:51
C-zár. ---"Ha 10 cm-rel odébbb mennek akkor már új tüntetés van, mi?"
NEM.
De a Szabadság térről, vagy a Szent István térről senkit nem hajtott el senkit. Innentől pedig értelmezhetetlen, amit írsz. Ezek az emberek ugyanis eleve az Erzsébet térre mentek, és nem is érintették sem a Szabadság teret, sem pedig a Szent István teret.
2009. 07. 06. 18:53
A Szent István térrel kapcsolatban pedig ajánlom figyelmedbe, hogy mi áll a rendőrség közleményében:
" 2009. július 4-én 10 óra 30 perckor bejelentés érkezett a Budapesti Rendőr-főkapitányságra egy magánszemélytől a 64 Vármegye Ifjúsági Mozgalom nevében, miszerint demonstrációt kíván tartani a Budapest V., Szent István téren a Bazilikánál 17 óra 5 perctől."
EZ AZ IGAZSÁG TEHÁT.
Úgyhogy ne hazudozz.
2009. 07. 06. 19:29
Azt írtad, hogy:
"A Szent István térit viszont aznap délelőtt kezdték el csupán szervezn"
Én meg belinkeltem ide, hogy valójában már 2-án is szervezték, ott a link, http://magyargarda.hu/node/4170.
A link engem támaszta lá és téged cáfol meg. Már megint írod, hogy ne hazudozzak, pedig ilyenről szó sincs. Viszont megint kiderült, hogy te nem mondasz igazat.
Mondtam valamit, alátámasztottam, kettőnk közül ki hazudik?
Te kis hamis ne keverd a bejelentést, meg a szervezést. Ugye tudod mi a kettő között a különbség?:-)
2009. 07. 06. 19:55
A július 2 akkor sincs 72 órán túl.
Márpedig bejelenteni csak a 72 órán túli rendezvényeket kötelező. Minden más spontán.
2009. 07. 06. 20:33
Már megint nem arra reagálsz, amit én írtam.
Még egyszer hátha lassan megérted:
"HAZUGSÁG!
A Szabadság téri rendezvényt szervezték több napja. A Szent István térit viszont aznap délelőtt kezdték el csupán szervezni"
Nem igaz amit mondtál, nem aznap kezdték el szervezni. Anélkül, hogy belemennénk, hogy beleesik-e vagy sem, spontán volt-e vagy sem. Az elején nem mondtad jól. ÉRTED MÁR SOOOOOOOOOOODIIIIIII VAGY ÍRJAM LE M:ÉG 5X?:-D
neked a hazugás a kedvenc szavad, igaz?:-D
2009. 07. 06. 20:50
A tények relevanciája a fontos.
2009. 07. 07. 11:43
Ez érdekes. Ha valaki szervez egy tüntetést, és azt betiltják, akkor a tüntetés napján azt mondja, hogy jóvan, nem az eredeti helyszínre kell menni, hanem máshova, de minden marad ugyanaz, a tüntetés célja, az időtartam, satöbbi, akkor az spontán? Ezt milyen jogszabályra alapozod, zsodaj? Be tudnád ide linkelni?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.