Buzi -és zsidóhatalom?
Az áldást sodika küldte 2009. augusztus 29., szombat - 21:07-korCímkék: munka zsido
51 komment
Néhány balliberális hazugság mára annyira beitta magát az emberek köztudatába, hogy a legtöbben meg sem kísérelnek elgondolkodni azon, valóban állnak-e ezek mögött tapasztalati tények. Pedig néha érdemes lenne kielemezni egynémely, alapigazságként elfogadott cionista dogmát, mert rájöhetnénk, hogy egyáltalán nincs semmi valóságalapjuk.
Amikor az emberek megtudják, hogy mivel foglalkozom, általában első kérdésük az, hogy nincs-e bennem a blogolás és a megvívott jogi csaták közben egzisztenciális félelem. Hisz aki van olyan bátor, hogy szembeszálljon a magyarság megnyomorításán ügyködő erőkkel, az nagyon hamar azt tapasztalhatja, hogy egy életre ellehetetlenítik.
Nos. az igazság az, hogy aki így gondolkodik, annak a pártállami örökség torzítja el a tisztánlátását. Ugyanis akárki akármit mond, engem eddig az égvilágon semmilyen anyagi hátrány nem ért a közírói tevékenységem miatt.
A Szetey-montázs idején a legdurvább dolog az volt, hogy az egyik szervezetnél, amelyiknek a weblapját karbantartottam, megkértek, hogy a polgári nevemet lehetőleg vegyem ki az impresszumból. De még onnan sem rúgtak ki; az eset után még jó két évig szoros együttműködésben dolgoztam velük.
Ezzel szemben kellemes csalódás annál több ért.
Egy fővárosi kemping tulajdonosa számára fejlesztettem akkoriban egy komplex informatikai rendszert. Amikor szóba hozta a montázst, azt hittem, ki akar rúgni, de ehelyett mosolyogva közölte, hogy ezek után még szimpatikusabb vagyok a számára, és nagyon örül, hogy egy hozzám hasonló emberrel dolgozhat együtt.
Ugyanígy nem éreztem semmilyen hátrányát az erélyes politikai véleményemnek akkor sem, amikor a ferencvárosi időközi választás idején az egyik párt kampányát menedzseltem. És most sem érzek semmi ilyesmit, amikor éppen egy alapítványi iskola elektronikus naplóját programozgatom a szeptemberi indulásra.
Az emberek tehát a valóságban jócskán alábecsülik a magyarellenes erők hatalmát. Előfordulhat persze, hogy a befolyásos emberek között sok zsidó és buzi van, azonban míg előbbiek között szerencsére elegendően sok Reiner Péterhez hasonló, asszimilálódott hazafi akad, addig vélhetően az utóbbiakból is csupán az az értelmesebb felső réteg jut döntési helyzetbe, amelyik képes világosan átlátni, hogy a szélsőliberális propaganda elleni küzdelem közel sem ellene szól.
Vélhetően ezek az emberek is felismerik, hogy a hazafias célokért küzdő zsidókkal, és a négy fal között csendben buzuló buzikkal még a hazafiak többsége szerint sincs semmi gond.
Ez viszont nem jelentékteleníti, hanem épp ellenkezőleg: még inkább fontossá teszi a talmudi gyűlöletirodalmat szó szerint alkalmazó újkori cionizmus, és a keresztényi értékek ellen törő libertarianizmus elleni harcot.
By SoDI





Eddig 51 komment érkezett (
)
2009. 08. 29. 21:15
IGAZ!
Sodi tegyél már ki a blogodra egy magyar nemzeti címert jól látható helyre zsidrákriasztónak.
Tudtommal a vámpírokat a fokhagymakoszorú és a magyar nemzeti címer készteti rettegésre és menekülésre.
2009. 08. 29. 21:17
:)))
Az olvasottabb hazafiak közül senki sem plakátolja ki a blogját jelképekkel. Sem TorSalqvistnál, sem Tomcatnél nem láthatsz ilyesmit.
És nekem sem ez a stílusom.
2009. 08. 29. 21:21
Tolvaj sodiköcsög.
Paródia rovat :)
2009. 08. 29. 21:21
Tomcat, mint hazafi? Ne röhögtess már...
Ha kipára meg maceszra lenne vevőköre, azokat árulná nagy lelkesen, nem a milyen hatmilliós pólókat.
2009. 08. 29. 21:22
"eddig az égvilágon semmilyen anyagi hátrány nem ért a közírói tevékenységem miatt."
Mégis hogyan lehetne egzisztenciálisan ellehetetleníteni valakit, akinek nincs egzisztenciája?
"Az olvasottabb hazafiak közül senki sem plakátolja ki a blogját jelképekkel. Sem TorSalqvistnál, sem Tomcatnél nem láthatsz ilyesmit."
Most akkor Tomcat mégis hazafi?
2009. 08. 29. 21:23
4-es: ---"Tomcat, mint hazafi? Ne röhögtess már..."
Igazad van.
Jogos.
Megkövetlek.
Elnézést. :)
2009. 08. 29. 21:24
Ond: ---"hogyan lehetne egzisztenciálisan ellehetetleníteni valakit, akinek nincs egzisztenciája?"
A kispolgári félelem beszél belőled.
Na látod, EZÉRT van szarban az ország.
Mert SENKI sem mer SEMMIT tenni az igazságtalanságok ellen.
---"Most akkor Tomcat mégis hazafi?"
Elnézést, természetesen nem, csak elgépeltem. xD
2009. 08. 29. 21:27
2.Ez hülyeség Sodi, ezt magad is tudod.
Téged azért olvasnak sokan mert nem vagy olyan mint a többiek.
Időnként nem árt beújítani imitt amott, és én csak egy picike címert kértem mert az jó a magyar szemnek, a magyargyűlölőkre pedig ráhozza az idegbajt.
2009. 08. 29. 21:31
6: Semmi gond Sodi.
Viszont jössz még eggyel: Tor Salqvistál ott a nagy magyar zászló, meg kerecsensólyom, meg az árpádsávos, meg miegymás. Ha kicsit lejjebb görgetsz.
2009. 08. 29. 21:31
Jó, majd elgondolkodom azon, hogyan fér el a dizájnban úgy, hogy ne legyen giccses.
2009. 08. 29. 21:32
9-es: Ja, alul már igen.
Oké, alul majd lehet, hogy én is pakolgatok. :)
2009. 08. 29. 21:33
ezt figyeljétek:
Kat von D ( a tetoválóművésznő) üzenete a zsidóknak:
http://i26.tinypic.com/2cf44qr.jpg
2009. 08. 29. 21:42
Sodi légyszives nézz már utána, hogy mit jelent a libertarianizmus, a liberalizmus és a balliberalizmus. Nem ugyanaz mind a három. És a libertarianizmus nem a keresztény értékek tagadásáról szól, olyannyira, hogy rengeteg keresztény libertariánus van a világon:
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_libertarianism
2009. 08. 29. 21:45
IsmeretlenJoAkaro: Magyarországon klasszikus liberálisok nem léteznek. Amit itthon annak neveznek, az libertarianizmus. És nyugati példák sem érdekelnek, itthon ugyanis főként a zsidók a szélsőliberálisok.
2009. 08. 29. 21:49
Első mondatod igaz, itthon nincsenek klasszikus liberálisok. Amit itthon annak neveznek, az viszont kurvára nem libertarianizmus. Köze nincs hozzá. A liberterianizmus az állami beavatkozás ellen és az állami szerep minimalizálása mellett szól. Ehhez képest a magyar "liberálisok" Kóka doktorral az élen olyan szinten állami beleszólást vittek a gazdaságba, hogy azt csak a vak nem veszi észre. Abba a kórházba mehetsz, amibe ők mondják, az lesz a gáz ára, amit ők mondanak, úgy támogatják a nekik tetsző multikat és haveri vállalkozásokat az adóforintjaidból, hogy nem is tudod. Ez hol libertarianizmus?
2009. 08. 29. 21:58
Ott, hogy az államot kivonultatták mindenhonnan, ahonnan csak tehették.
2009. 08. 29. 22:15
Bár így tették volna! Most mondtam 3 példát, amiben pont hogy megerősítették az állami beavatkozást. És van még egy tonna. Az, hogy eladtak (elloptak) egymás haverjainak egy csomó állami céget, még nem azt jelenti, hogy arról a piacról kivonult volna az állam. Mint pl a gáz árát is az állam határozza meg, nem a piac.
2009. 08. 29. 22:17
Eladtak mindent amit lehet, bazmeg. A többi csak lózung. Eladtak, eladtak, mindent eladtak. Baromi mindegy most már, hogy egyébként mennyire avatkoztak be állami eszközökkel (sokkal jobban kellett volna, de lófaszt se csináltak), de a lényeg az, hogy mostmár ha akarnának se tudnának mit csinálni, mert a stratégiai ágazatok közül már szinte semmi nem a miénk. Persze, lehet törvényeket hozni, hogy mondjuk romlott árut nem lehet piacra dobni, és ezt még talán be is tartják a multik, de egyébként a magyar államnak semmi beleszólása nincs már a folyamatokba. Annyi embert rúgnak ki amennyit akarnak, azt csinálnak a megvett infrastruktúrával, amit akarnak.
Ha lesz egyszer egy nemzeti kormány, annak se lesz más választása, mint hogy vagy visszavásárolja a stratégiai ágazatokat, vagy egyszerűen erővel visszaállamosítja őket, mert a multiktól itt dögölhetünk meg.
2009. 08. 29. 22:17
De a kommunikált ideológiájuk akkor is libertariánus.
2009. 08. 29. 22:31
Vesd már ösze kicsit a programjukat mondjuk Friedman vagy Ron Paul mondandóival. Vagy akár Reaganével. Köze nincs a kommunikációjuknak a libertarianizmushoz. Balliberálisnak lehet mondani. Neoliberálisnak nem, pedig a sok sötét ember azt a fogalmat is szereti használni.
18: Az a jó, amikor nincs beleszólása. De itt gyakorlatilag az eladás címén két dolog egyike történt: Vagy kitalálták, hogy ők megtervezik a gazdaságot, idehívtak valami külföldit vagy fogtak egy havert, eladták neki potom pénzért a céget, hogy nesze öreg, termelj, közben zsebre vágtak valamenyit, aztán persze a működésképtelen exállami vállalattal a vállalkozók nem tudtak kezdeni semmit, vagy fogtak egy értelmes, működő állami céget, majd kihirdették, hogy aki többet tejel nekik zsebbe, az kapja meg potom pénzért. Vagy szimplán ellopták maguknak.
Sodi amúgy te példálódzol mindig a közgazdasági tanulmányaiddal, tudhatnád, hogy az állam az rossz gazda. Szóval remélem nem támogatod azokat a törekvéseket, hogy a "nemzeti" kormány vegyen vissza majd állami kézbe mindent.
2009. 08. 29. 22:34
Sodi nem először keveredik gondba a fogalmakkal.
Ugyanis halvány lila gőze nincs róluk, csak dobálja őket. Hangzatos lúzungok halmaza ez a blog.
"keresztény értkek ellen törő libertarianizmus elleni harc" - elmebeteg vagy Endre.
_
"-"hogyan lehetne egzisztenciálisan ellehetetleníteni valakit, akinek nincs egzisztenciája?"
A kispolgári félelem beszél belőled."
Kicsit félreértetted. Annyit írt, hogy mégis milyen anyagi hátrány ért volna téged, ha egyszer csak egy élősködő, kitartott szardarab vagy. :DD
_
Ezen a harc meg bátorság dumán nagyon röhögök. Te kizárólag a saját torzult elméddel vívsz harcot, és egyébként meg az életben remegsz mint a nyárfalevél. :DD
_
"Ferencvárosi időközi választás idején az egyik párt kampányát menedzseltem"
Hát nem létező kampánytól én sem fosnék be. Vagy az az általad készített két kisiskolás hobbivideó volt a kampánymenedzselés? :DD
Te, barom te.
Ja, és ma mennyit loptál?
_
Ja, és tényleg még mindig programozod a naplót a két nap múlva esedékes tanévkezdésre?? LOL. A munka hőse. :DD
2009. 08. 29. 22:43
"Pedig néha érdemes lenne kielemezni egynémely, alapigazságként elfogadott cionista dogmát, mert rájöhetnénk, hogy egyáltalán nincs semmi valóságalapjuk."
De ez, hogy a "magyargyűlölő erők kiszigerelnek és rádszállnak" nem cionista dogma, hanem az ilyen zsidóktól rettegő, hős harcot vívó elmebeteg pszichopaták dogmája, tehát ennek a mondatnak sincs értelme. Összevissza hablatyoltál. Megint.
2009. 08. 29. 22:51
IsmeretlenJoAkaro: ---"tudhatnád, hogy az állam az rossz gazda"
Ez egy közgazdasági iskolai álláspont.
Több iskola van.
---
Pengető. ---"még mindig programozod a naplót a két nap múlva esedékes tanévkezdésre??"
Ebben a suliban 7-én kezdődik a tanítás.
Ha jövő hét szerda-csütörtök körül viszem nekik a kész anyagot, az bőven jó.
---"Hangzatos lúzungok halmaza ez a blog."
Materialista vagy, ezért nem ÉRZED át a valódi értékeket.
2009. 08. 29. 22:59
"Ebben a suliban 7-én kezdődik a tanítás.
Ha jövő hét szerda-csütörtök körül viszem nekik a kész anyagot, az bőven jó."
Hát magabiztos vagy, az biztos...
Bug javításra, apró change requestekre és betanulásra nem hagysz időt?
"Ez egy közgazdasági iskolai álláspont.
Több iskola van."
Igaz, van még például az észak-koreai iskola is, hogy legyen minden a koreai népé az államon keresztül. Sikeres ország is.
2009. 08. 29. 23:01
IsmeretlenJoAkaro:
Írok hozzá doksit, valamint vállaltam hozzá a menet közben kiderült hibák javítását. Nem tesztelem agyon, annyit nem fizetnek. Legyen teszt az éles használat.
2009. 08. 29. 23:03
az összes alapítványi iskola ZSIDÓ!
2009. 08. 29. 23:03
"Materialista vagy, ezért nem ÉRZED át a valódi értékeket."
Nem igaz. Ez a blog valódi értékektől mentes. Ezt a hülye is látja.
Másrészt pedig (csak) a téves fogalmi tudásból eredő faszságokra, értelmetlen mondatokra gondoltam most, tehát: megint bedobtál egy üres lózungot. Köszi.
2009. 08. 29. 23:04
26-os: Nem, ez egy nemzeti párt prominensének üzemeltetésében lévő iskola. Innen van a meló.
2009. 08. 29. 23:05
"nemzeti párt"
Zöldek? Muhahaha.
2009. 08. 29. 23:06
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_gay_jews
2009. 08. 29. 23:08
JÓLVAN SODI NEHOGY ZSIDÓNAK DOLGOZZÁL
2009. 08. 29. 23:10
Pengető: ---"Zöldek?"
Nem mondtam.
Dolgoztam én már Bánk Attila és Szeremley Huba pártjának is.
2009. 08. 29. 23:11
IsmeretlenJoAkaro: Az egy, az emberek agyába égett tévhit (ha úgy tetszik: hazugság), hogy az állam rossz tulajdonos. (Lásd: Kanada és Kína)
2009. 08. 29. 23:23
Milyen rossz gazda az állam, te szerencsétlen "ismeretlenjóakaró"?! Az állam azért van, hogy a nemzetet, ami létrehozta, megvédje a lehetőségei szerint. Különben államra sem lenne szükség, nemde ? Legjobb példája, hogy Kossuth, aki egyébként a mai kor történészei szerint is liberális volt a kor szelleméhez képest, masszívan érvelt a védővámok mellett. A magyarok csak a saját államuktól várhatják, hogy esetleg törődjön velük, senki mástól!
2009. 08. 29. 23:26
Majd ha Magyarországon is annyi lesz az átlagbér, mint egyébként az Európai Unióban, akkor lehet ilyen zsidó marhaságokkal jönni, hogy szabadpiac, meg kevesebb állami beavatkozást... Addig ez csak arra vezet, hogy a sok gazdag külföldi felvásárolja a magyar földet meg állami vállalatot, amit a magyar tulajdonos azért kénytelen eladni, hogy ne dögöljön éhen!
2009. 08. 29. 23:27
33: Kanada rossz példa, a Wall Street Journal és a Heritage foundation szerint a világ hetedik legszabadabb gazdasága (http://href.hu/x/9xnh). Aaz a sikeres gazdasága pont a szabadpiaci modell sikerét bizonyítja.
Kínában meg ha megnézed, akkor pont a nagyvárosok a sikeresek, ahol a (jórészt külföldi pénzből épült, alias "gonosz multik") szabad vállalkozások tudtak érvényesülni.
2009. 08. 29. 23:30
35: Leírtam már korábban is, de megismétlem: Magyarországon eddig egyszer volt aszabad a gazdaság, a kiegyezés és az első világháború között. Ha megnézed, az elején a külföldiek valóban felvásárolták kb az ország 75%-át, de a végére ez az arány megfordult, ugyanis a magyar vezető réteg megvagyonosodott, a küldöldi befektetőknek hála a know-how és az innováció meggyökerezett. Ekkor jött létre a szabad piac szárnya alatt számos olyan magya nagyvállalat mint a Ganz vagy a Pick és sokan mások, amiket aztán a kommunizmus sikeresen tönkretett.
2009. 08. 29. 23:33
Hallod lopótök, amit az iskola fizet, azt nem hajtja be rajtad a bkv?
2009. 08. 30. 0:01
C: ---"amit az iskola fizet, azt nem hajtja be rajtad a bkv?"
Nem ismered a bírósági végrehajtás szabályait.
A bírósági végrehajtó kizárólag három dolgot tud.
1) van-e autód
2) van-e ingatlanod
3) van-e bejelentett munkahelyed
Magától semmilyen más közhiteles nyilvántartáshoz, vagy jövedelmedhez kapcsolatos adathoz nem fér hozzá.
EGYÉBKÉNT MEG SZOCIÁLIS SEGÉLYBŐL LETILTÁS?!!!! TE TELJESEN MEG VAGY BOLONDULVA?!
2009. 08. 30. 0:26
36: Az lehet, hogy Kanada ún. szabad gazdaság, de az állam költségvetési mérlege harminc éve pozitív, tehát ami a kezében van, azt jól tulajdonolja. És ha ez így van, képes lenne ugyanolyan jó gazdája lenni mindannak is, ami magánkézben van. Úgyhogy hülyeség, hogy rossz tulajdonos lenne. Az meg röhejes, hogy Magyarországon a szadeszosok azt harsogták, hogy az állam rossz tulajdonos, miközben ők (is) irányították az államot, azaz ők a rossz tulajdonosok. Persze állításuk szerint magántulajdonban (az övékben, természetesen) jól menne az a cég, amit állami vezetőként nem tudnak nyereségessé tenni. Kissé groteszk, nem?
37: A Ganz illetve a Pick melyike magyar? A Weisz Manfrédról nem is beszélve...
2009. 08. 30. 0:33
"EGYÉBKÉNT MEG SZOCIÁLIS SEGÉLYBŐL LETILTÁS?!!!! TE TELJESEN MEG VAGY BOLONDULVA?!"
Nem, ez csak rendpártiság. A cigányok is pont így vinnyogtak a szociális kártya miatt. Ha nem tetszik, hogy a segélyből is le lehet tiltani bizonyos összeget, akkor tessék nem bűnözni, vagy - segély híján - felfordulni.
2009. 08. 30. 0:33
Tolvajt nem etetünk.
2009. 08. 30. 0:37
G: :)))
Oké, de ez EGYETEMI segély. :)
És nem naplopóknak, hanem TANULÓKNAK van. :))
2009. 08. 30. 0:43
40: Az, hogy szufficites a költségvetése, semmilyen rálátást nem biztosít arra nézve, hogy hogy bánik a kezében lévő vállalkozásokkal. Egyszerűen csak annyit mutat, hogy kevesebbet költ összességében mint amenyit beszed. Ugyanakkor a privatizáció ott is folyamatosan zajlik, számos szektorban, ahol korábban az állam monopol volt, kifejezetten támogatják, hogy verseny alakuljon ki. Amúgymeg tökéletesen rátapintottál a szadeszosok hülyeségére, azzal egyet értek.
Szerinted milyen nemzetiségű a Pick?
2009. 08. 30. 1:04
Itt van az eredménye annak, amit propagálsz. Úgy szokták nevezni, hogy gazdasági világválság. Én meg úgy nevezem, hogy a zsidók túl nagyra fújták a lufit, és kipukkadt.
Mennyi rohadt világválság, és azt követő világháború kell még, hogy megértse mindenki, hogy érték csak termelésből keletkezik ? Ha papíron van húszezer autóm, mert a tőzsdén ennyit írtak be, csak mikor szállítanom kell, akkor csak egyet tudok szállítani, mert annyim van, akkor vajon nem fog egy rohadt csalónak tartani az üzleti partnerem ? És az üzleti partneremet az ő üzleti partnere, akinek a partnerem már elígérte az én húszezer autómat ?
Mocskos zsidók, bazze... Ennél még a kommunizmus is jobb volt. Hogy rohadna meg mind a kurva elméleteivel.
2009. 08. 30. 1:48
A mostani válságnak pont hogy az állam jórészben az oka, és az állam miatt mélyül el egyre jobban. Ha nem hozza létre az amerikai állam a Fannie Mae-t és a Freddie Macet, hogy segítsék a szegény lakásvásárlókat akkor nincs ekora hatása a subprime válságnak, ami ugye magával rántott mindent.
2009. 08. 30. 9:52
szerintem a mostani válság okai a zsidók.
csak és kizárólagosan
2009. 08. 30. 12:26
"Ha jövő hét szerda-csütörtök körül viszem nekik a kész anyagot, az bőven jó."
És mi van ha pénteken elhasal a UAT-n? Akkor foghatod a fejed :)
"Materialista vagy, ezért nem ÉRZED át a valódi értékeket."
Mondja ezt az az ember, aki inkább magát veretné össze, hogy a kameráját védje. Vagy aki a neki járó pénzért szétperelné a saját édesanyját is és még lehetne sorolni. Egyébként kicsit ironikus tőled olyanokat olvasni, hogy valódi érték, amikor pár kommentben kibukott, hogy milyen ember is vagy te.
IsmeretlenJoAkaro: nem rossz gazda az állam, sőt bizonyos cégeket állami tulajdonban kell tartani. A baj ott van, hogy a Kádár rendszer túl nagy kényelmet biztosított, így az állam a rendszerváltás után is a jólétet próbálta megőrizni, az állami cégek elherdálásán lezüllesztésén keresztül. Az embereket az állami érdek és a hosszútávú célok elé helyezte a magyar állam. A másik nagy probléma meg az, hogy ma egy állami céget nem szakemberek irányítanak, hanem ilyen uram-bátyám viszonyban lévő emberek (nepotizmus). Sajnos ez a szélsőjobbnál is jelen van, ezért nagyon nehéz kiírtani a társadalomból. Jó dolog a szabad piac, csak az államnak felügyelnie kell rá, mert különben visszaélések lesznek. Lásd intel vs amd.
2009. 08. 30. 14:59
Azért szerintem te nem csináltál olyan nagy dolgokat hogy ellehetetlenítsék az életed, mint mondjuk Tomcatnek, vagy Budaházinak.
2009. 08. 30. 15:43
"EGYÉBKÉNT MEG SZOCIÁLIS SEGÉLYBŐL LETILTÁS?!!!! TE TELJESEN MEG VAGY BOLONDULVA?!"
Esküszöm, mintha valami retkes munkakerülő írta volna. Ja, hát persze, hiszen erről van szó.
"Oké, de ez EGYETEMI segély. :)
És nem naplopóknak, hanem TANULÓKNAK van."
Hát ez az, hogy tanulók elől lopod ezt is, te naplopó.
Különben én nem adnék soha egy büdös fillért se olyannak, akinek a blogján az szerepel, hogy szándékosan a magyar államot károsítja. Az ilyennek inkább golyó járna a fejébe, nem szoctám.
2009. 08. 30. 16:07
bocs az előbb elhibáztam
minden válság okai a zsidók.
csak és kizárólagosan
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.