| Generator: | freeblog.hu |
| Docs: | http://www.rssboard.org/rss-specification |
Egyes számú jelöltként, Morvai BIZTOSAN bejut.
Aminek 99% a valószínűsége, arról lehet beszélni már előre is. Persze, sokaknak nem tetszik a dolog, hogy erősödik a Jobbik. De hát, ki nem szarja le.
Orbánék is el fognak picsázni, Banshee. Át lesz vizsgálva a rendőrség összes brutális fellépése visszamenőleg
k0zi : normálisabb országokban már TILOS az offshore cégek tevékenysége. Vagy adózol rendesen, vagy elmész onnét.
A bankárok meg nem szorulnak rá, hogy a "befektetéseiket" egy k0zi védje, egy blog kommentjei közt. XD
"Egy szélsőséges párt politikusa."
Magyarországon egy IGAZÁN szélsőséges párt van, az SZDSZ, illetve Gyurcsány hatalomátvétele óta az MSZP is nagyobbrészt (a tagság nagyobb része talán nem azonosul teljesen a neoliberális eszmékkel, sőt, valszeg ellenzik is, csak gyengék/gyávák az ellenálláshoz, esetleg féltik a jól fizető helyüket)
"Felsorolnád ezeket az alapvető jogokat?"
A biztonsághoz való jog, a tisztes megélhetéshez való jog, a hazai termelők/gazdák jogainak védelme, a tulajdonjog védelme, a vásárlók/fogyasztók jogainak védelme (Morvai bojkottfelhívása az Auchan ellen, például-mondjuk ezt lehet hogy magánemberként tette,de a párttól sem áll távol ez a szemlélet) stb.
"Nem. Amikor kibaszták az ENSZ bizottságból."
Én 2006 októbere után véltem őt felfedezni "jobboldali" (ezek az oldalbesorolás is ökörség, monduk úgy hogy MAGUNKFAJTA :) körökben.
Amúgy meg az izraeli lobbi magyarországi erőteljes jelenlétét szerintem pont az ENSZ bizottságából való magyar kormány általi visszahívása bizonyította számára (is) a leg egyértelműbben, ti. egy Izraelt az emberi jogok tiprásáért/palesztinokkal szembeni bánásmódjáért ítélték el Morvaiék a jogász társaival, és ez nem tetszett nekik.
"Most már nem, korábban igen"
Félreérthetően fogalmaztam: nem szimpatizál a balliberális mondottam volt, minek után AZOK nem balliberális eszmerendszerek, hanem az alapvető emberi jogok rendszerébe tartoznak.
Érdemes megnézni, az Echo TV-n beszél a "liberalizmusról" (is)
http://www.youtube.com/watch?v=K3v-zYN-0e0
"Na ezt vezesd le."
Egy liberálisnál ugye alapvető, hogy nemet mond az olyan brutális rendőri akciókra, amik 2006. okt. 23.-án történtek - ez magától értetődő. Érdemes továbbá kitekinteni kis hazánkból az oly sokat emlegetett nyugat felé, és megnézni ott kik bírálják a leghangosabban Izraelt a fasiszta módszereiért (na ha ezt is számonkéred hogy bizonyítsam a fasiszta módszereket, akkor vagy végtelenül tájékozatlan, vagy pedig elfogult vagy): a bal(!) oldaliak, és igen, a liberálisok. Januárban a londoni Izrael-ellenes tüntetésen olyan közismerten liberális szellemiségű hírességek léptek fel , mint pl. Annie Lennox vagy Brian Eno. Ma egy igazi liberális pont úgy áll hozzá Izraelhez, mint anno Dél-Afrikához.
Hogyan kerülnek a "Morvai" és "hazafi" szavak egy mondatba? Megzavarodtál, Sodi?
Nem, most nem emberi jogokkal foglalkozó jogász, hanem (au ELTE szégyenére) egy egyetemi tanár és politikus. Egy szélsőséges párt politikusa.
"Jobbik az a politikai erő, amelyik a legerőteljesebben küzd a magyarok alapvető (emberi-, és egyéb) jogaiért."
Felsorolnád ezeket az alapvető jogokat?
"Morvai a 2006 okt. 23.-i vérlázítóan gyalázatos események után került a jobboldalra."
Nem. Amikor kibaszták az ENSZ bizottságból.
"Nem szimpatizál a balliberális eszmerendszerrel."
Most már nem, korábban igen. Ezt oda is írtam, csak nem idézted.
"Egy idézetet mondj tőle, amikor valakit a származása miatt akar száműzni Izraelbe"
Alapvetően jól érzi magát a zsidózók körében, ami arra utal, hogy az eszméikkel is azonosul.
"Nincsenek a korábban magáénak vallottakkal homlokegyenest ellentétes nézetei. A rendőrterror elleni fellépései? A fasisztoid Izrael bírálata ? Ezek egy liberálistól ... alapvető dolgok!"
Na ezt vezesd le.
"Magyarország abszurdisztáni helyzetét mi sem jelzi jobban, mint hogy a magyar emberek jogainak védelmét egy radikális jobboldali párttól lehet a leginkább remélni..."
Hááát nem igazán...sőt, ezt az emberek túlnyomó többsége nem így látja.
http://allegegenalle.freeblog.hu/archives/2009/03/18/LEVEL_EGY_BAJOS_HOLGYHOZ/
G.Banshee: "Morvai Krisztinában az az érdekes, hogy ő eredetileg egy emberi jogokkal foglalkozó jogász"
Miért, most nem emberi jogokkal foglalkozó jogász ??? Vagy szerinted ha valaki a 2006. okt. 23.-án bántalmazottak emberi jogaival foglalkozik, az onnantól kezdve - a jó kis SZDSZ-es kettős mércés liberalizmus alapján - már nem emberi jogokkal foglalkozó jogász, hanem egy szélsőséges náci ???
Kezdjük ott, hogy NAGYON mást jelentett a 90-es évek elején "liberálisnak" lenni, mint 2009-ben. Az alapvető, klasszikus liberális értékeket (úgy mint szólás-, vallás, stb. szabadság, hátrányos megkülönböztetés ellenzése csoporthoz való tartozás alapján, stb.)én személy szerint NAGYON tisztelem, de ma Magyarországon az SZDSZ és holdudvara által képviselt "liberalizmus" már régen nem az, inkább liberálfasizmusnak lehetne nevezni. Morvai a 2006 okt. 23.-i vérlázítóan gyalázatos események után került a jobboldalra. Szerintem ő ma is magáénak vallja azokat a liberális értékeket, amelyeket régen.
Ma egy igazi liberálisnak minden erejével küzdenie kell a jelenlegi hatalommal szemben, ugyanis 100%-ig szembe mennek mindennnel, ami egy IGAZI liberálisnak alapvető érték.
Szóval én nem látok túl nagy ellentmondást abban, hogy Morvai a Jobbik EP listavezetője lett, ugyanis a Jobbik az a politikai erő, amelyik a legerőteljesebben küzd a magyarok alapvető (emberi-, és egyéb) jogaiért.
Az SZDSZ-nek hála a "liberális" jelző szitokszóvá degradálódott az utóbbi időben, de gondoljunk csak bele: Kossuth Lajos vagy Kölcsey Ferenc is liberálisak voltak, és ha ma feltámadnának, minden bizonnyal a jelenlegi hatalom elkergetését tekintenék a legfontosabb feladatuknak.
"balliberális eszmerendszerrel szimpatizáló"
Nem szimpatizál a balliberális eszmerendszerrel. Azokkal az álatal fontosnak tartott értékekkel szimpatizál, amiket korábban fontosnak tartott, azokat ma sem tagadja meg. Ezek nem politikai oldal-függő alapértékek, főként hogy a magyar ballibe tábor se nem baloldali, se nem liberális.
"Izraelbe akar száműzni"
Egy idézetet mondj tőle, amikor valakit a származása miatt akar száműzni Izraelbe
"előzővel homlokegyenest ellenkező nézetek"
Nincsenek a korábban magáénak vallottakkal homlokegyenest ellentétes nézetei. A rendőrterror elleni fellépései? A fasisztoid Izrael bírálata ? Ezek egy liberálistól (nem SZDSZ-estől!) alapvető dolgok! Amúgy meg Morvai jogvédő volt mindig is,nem "liberális", max. klasszikus liberális értékeket is fontosnak tartott, ahogy minden bizonnyal tart ma is, viszont jelen helyzetben a magyarok alapvető jogainak védelme a liberálfasisztákkal szemben mindennél fontosabb. A jogvédelmet meg a hazug média a ballibesekhez vonatkoztatja, pedig azok csak egy kettős mércés "jogvédelmet" (értsd: minden ami ártalmas, rossz, szélsőségesen degenerált, ember-, magyar-, és keresztényellenes, azt támogatják, amúgy meg nagy ívben szarnak az emberi jogokra) alkalmaznak.
Nem látok nagy ellentmondást a családon belüli erőszak áldozatainak segítése, és a 2006 okt. 23.-án bántalmazott emberek jogainak védelme vagy Izrael állam gázai akciójának bírálata között. Egy normális országban ezek közötti ellentmondás fel sem merülne, ez csak az SZDSZ nevű szélsőséges terrorszervezet hathatós ténykedése miatt van így.
Magyarország abszurdisztáni helyzetét mi sem jelzi jobban, mint hogy a magyar emberek jogainak védelmét egy radikális jobboldali párttól lehet a leginkább remélni...
Valamint még Pál Marci sem volt még nővel, bizonyára tanácsokat ad Sodinak, hogy hogy viselje a szüzesség terhét.
"(Mellesleg Pál Márton a maga 37 évével üzeni neked, hogy "a kurva anyád".)"
Rotflol, hát ezért is lett ekkora haverod!!! Kb 10 évvel idősebb nálad és még mindig naplopó semmirekellő???
Példakép!!! :DD
Nah, most nekem is lesz egy hosszú. Morvai Krisztinában az az érdekes, hogy ő eredetileg egy emberi jogokkal foglalkozó jogász és főként egy jól fizetett tévés felesége, három gyerekkel. Fő témája a feleségbántalmazás volt.
Akkor kattant be, amikor a magyar kormány nem hosszabbította meg a zsíros ENSZ-megbizatását.
* A sértettek támogatása a büntetőeljárásban. Rendészeti Szemle. 1991/2.
* Emberi jogok, jogállamiság és a „visszamenőleges” igazságszolgáltatás. Jogtudományi Közlöny. 1992/2. 62-71.
* Continuity and Discontinuity in the Legal System: What it Means for Women. UCLA Women’s Law Journal. 1994/1.
* Gender Discrimination – Related Cases Before the European Commission and Court of Human Rights. = Promoting Human Rights and Civil Society in Central and Eastern Europe. 1995.
* What is Missing the Rhetoric of Choice? UCLA Women’s Law Journal. 1995.
* A nemek közötti esélyegyenlőség – a diszkrimináció tilalma. = Egyenlő esélyek és jogharmonizáció. A nemek közötti megkülönböztetés tilalma a nemzetközi kötelezettségek tükrében. Szerk.: Gyulavári Tamás. Budapest, Munkaügyi Minisztérium Egyenlő Esélyek Titkársága – Integrációs Stratégiai Munkacsoport, 1997.
* Magánügy-e a feleségbántalmazás? Belügyi Szemle. 1998/3. 55-71.
* Terror a családban. A feleségbántalmazás és a jog. Budapest, Kossuth Kiadó, 1998.
* Család, állam, előítélet. Fundamentum.1999/4. 109-112.
* A „gyermekekkel szembeni rossz bánásmód” (erőszak, elhanyagolás, visszaélés) Magyarországon az ezredfordulón – büntetőbírósági ítéletek tükrében. Collega. 2002/3. 13-20.
* KITTI Rettegés és erőszak – otthon Rejtjel Kiadó – ISBN 9637255095
* Magunkfajták - Morvai Krisztinával beszélget Kovács Zsolt - Kairosz Kiadó, 2008
Akkor tehát itt és most arról van szó, hogy egy korábban a balliberális eszmerendszerrel szimpatizáló jogásznő /akinek a férje is valószínűleg olyan származású, mint akiket legújabban egytől-egyik Izraelbe akar száműzni/, pipa lett az őt ért sérelmek miatt és bosszút esküdött az azelőtt még szimpatikus baloldal ellen.
Bosszújához a Jobbik kiváló terep. Nagy kár viszont, hogy olyan emberről/??/ beszélünk, aki ezen tények ismeretében nyilvánvalóan hobbiból, divatból vált az előzővel homlokegyenest ellenkező nézetek képviselőjévé, nem pedig egy több évtizedes ellenzéki, ellenálló mozgalmár tevékenység megkoronázásaképpen.
Várom értékes hozzászólásait azoknak, akik a tények ellenére bebizonyítják, hogy Krisztina asszony már a bölcsőben atillába volt öltözve, óriási kokárdát viselt és pár hónaposan az első megtanult szavai a "magunkfajták" és a "magukfajták" voltak.
Az igazság általában fájdalmas és szar.
Most is.
Morvai EP képviselőjelölt mivoltáról.
Csak a linket teszem be, nem vagyok én SF...
http://reakcio.blog.hu/2009/03/18/morvai_krisztina_az_onjelolt_kepviselojelolt
"Az államadósságról azonnal tárgyalásokat kell indítani, meg kell vizsgálni, hogy mely tételeknél lehet elérni az elengedést, a többi visszafizetésére haladékot kell kérni, az IMF hitel jóvátételét pedig egyszerűen meg kell tagadni."
És akkor leesik a forint értéke, megszűnik az import, gazdaságunk összeomlik. Az hogy ennek milyen hatásai lesznek a társadalomra azt jobb nem is ecsetelni :)
"Mi mást javaslunk. Kopasszuk meg inkább mi az eddigi megnyúzóinkat. Az elmúlt időszak privatizációs ügyleteinek kivizsgálására egy statáriális bíróságot kell létesíteni, amely gyors, igazságos és kőkemény ítéletek révén milliárdokat venne vissza a politikai bűnözőktől. Másodsorban meg kell adóztatni a multikat."
Miután összeomlott a gazdaság, a forint elértéktelenedett és az import megszünt, akkor el lehet gondolkozni rajta, hogy milyen multit is akarunk megnyúzni? Azokat amelyek kivonulnak? A politikai bűnözőktől visszavett milliárdokkal mit kezdünk amikor már semmit nem ér? Hozzáteszem egy ilyen helyzetben azok hagynák el először az országot, akik kilopták az állam vagyont, elmennének valami trópusi szigetre, amellyel nincs kiadatási egyezményünk és kiröhögnek.
SF-nek meg sodinak hiába próbálsz jogi fogalmakat magyarázni, sütétek hozzá, hogy megértsék. Egybites a zagyuk, lázadni jó, az ezt megakadályozó rendőr meg jogsértő. Ez a droid-algoritmus van a fejükben, ha ezt valami meghaladja, automatikusan visszatérnek az egyes ponthoz.
100. SF, ez egy hazug hír, pont arra jó, hogy a hozzád hasonló droidokban tartsa a lelket. Nem győzhettek, kevesen vagytok, a nép is után benneteket, nem állnak mellétek.
Én vagyok a világ leggonoszabb zsidókurvája, hozzám képest a Mohácsi Viktória egy kalkuttai Teréz anya! :DDD
SF: Jogorvoslatról beszéltem, nem pedig a jogsérelem azonnali elhárításáról, ami a polgári jogban a jogos önhatalmat jelenti, a büntetőjogban pedig a jogos védelmet. Te tényleg nem érted, hogy mit magyarázok? Ennyire buta lennél, vagy a fejedben lévő ostobaságok akadályoznak a megértésben?
Már megint butuska vagy, kis. A jogállam hiányát akkor pedzegethetnéd a vasárnapi eseményekkel kapcsolatban, ha a jogsérelmet szenvedettek nem fordulhatnának jogorvoslatért. Nehéz felfogni a jogállam fogalmát? Pedig magyarul van. Amúgy meg nem félsz tőlem, kis? Tudod mit fogok csinálni a közeljövőben? Megnézem az órarendedet, adok 10 rugót 2 cigónak, vagy 2 nagyobb testű hajléktalannak, hogy kicsit beszéljék meg veled a nevemben ezeket a szidalmakat vmelyik órád után. Pál Marci egy még náladnál is jelentéktelenebb figura. Inkább húzza meg magát, mert még esetleg elő fog kerülni néhány tanú, akiknek elévülési időn belül drogot adott el vmelyik goapartin, vagy a szigeten. És akkor gyorsan elillan majd a jóhíre a csőcselék körében.
"GONDOLJUNK MINDIG ARRA, HOGY HA ÍRORSZÁGBAN PRÓBÁLNÁK MEG UGYANEZT, MÁR RÉG A LÁNGOLÓ PÁNCÉLJAIKBAN ÜVÖLTENÉNEK!"
Így van SoDi, teljesen egyetértek!
Példát kéne vennünk róluk
Ha ők voltak Yeats szerint a "Hungary of the West", akkor most legyünk mi az "Ireland of the East"!
Az adósságról pedig: nem tőzsdében kell gondollkodni hanem életben.
A parlamenti garnitúra látszatvitája nem más, mint hogy a nemzetközi tőkének lábat csókoljunk-e vagy csak kezet. A Jobbik viszont gazdasági szabadságharcot hirdet!
A magyar gazdaság helyzetének legnagyobb rákfenéje az az adósságteher, amelyet mindenki adottságnak tekint, és a jelenlegi vitában senki sem érinti. Pedig a hihetetlen méretűre duzzadt államadósság kamatainak törlesztése előbb-utóbb egy kedvezőbb gazdasági környezetben is megfojtotta volna az országot. Az államadósságról azonnal tárgyalásokat kell indítani, meg kell vizsgálni, hogy mely tételeknél lehet elérni az elengedést, a többi visszafizetésére haladékot kell kérni, az IMF hitel jóvátételét pedig egyszerűen meg kell tagadni. Persze erre felszisszen a neoliberális közgazdász, mondván: mi lesz hazánk megítélésével? Én erre csak annyit jegyeznék meg, hogy az bizonyára nagyon fontos, de ha belepusztulunk a hitelrabszolgaságba, akkor teljesen mindegy a megítélésünk. Nekem fontosabb a magyar emberek megmaradása, mint a nemzetközi intézetek véleménye.
Az ország gazdaságának felpörgetéséhez minél hamarabb pénzre van szükség, ebben mindenki egyetért, mint ahogy abban is, hogy ez az, ami most hiányzik. A parlamenti garnitúra azon gondolkodik, hogy az emberektől milyen módon lehetne begyűjteni a szükséges forrásokat. Van, aki drasztikusan nyúzna meg bennünket, van, aki újabb hitelek formájában észrevétlenül. Mi mást javaslunk. Kopasszuk meg inkább mi az eddigi megnyúzóinkat. Az elmúlt időszak privatizációs ügyleteinek kivizsgálására egy statáriális bíróságot kell létesíteni, amely gyors, igazságos és kőkemény ítéletek révén milliárdokat venne vissza a politikai bűnözőktől. Másodsorban meg kell adóztatni a multikat. Szintén adót kellene kivetni a reklámokra, különösen az országos sugárzású kereskedelmi tévéknél. Ezzel két legyet ütünk egy csapásra, egyrészt bevételhez jutunk, másrészt a kereskedelmi csatornák számára is egyértelművé tesszük, hogy ez itt Magyarország, és nekik is vannak kötelezettségeik. Az adórendszer átalakítása már egy hosszabb folyamat, amelyet három-öt év alatt lehet csak kivitelezni, de az irányt már most le kell fektetni. Ennek lényege, hogy a jövedelemadózás terheit a minimumra kell csökkenteni, párhuzamosan a fogyasztás megadóztatásával, természetesen ügyelve annak progresszivitására, vagyis az alapvető fogyasztási cikkek tehermentesítésére.
"a jogsérelem orvoslása értelemszerűen csak a sérelem bekövetkezése után lehetséges"
Akkor, ha teszem azt toborzok egy kis bandát, és megtámadunk, neked nincs jogod megvédeni magad. :-)))))
Te egy jogász vagy? donrikárdó??? :))))
jogegyenlőség: Te nyomorék ávós patkány. Amit mondasz, ez legfeljebb olyan környezetben lehet érvényes, ahol maradéktalanul megvalósulnak a jogállami garanciák. A vasárnap tapasztalatai viszont azt mutatták, hogy EZEK még a saját kifacsart, alkotmányellenes törvényeiket sem tartják be, éppen ezért velük szemben AKÁR A HELYSZÍNEN IS EGY ERKÖLCSILEG TISZTA DOLOG LEHET A HATHATÓS ELLENÁLLÁS, még ha esetlegesen a jogi háttér más képet is mutat.
Pusztulj meg, te köcsög.
(Mellesleg Pál Márton a maga 37 évével üzeni neked, hogy "a kurva anyád".)
SF: a jogsérelem orvoslása értelemszerűen csak a sérelem bekövetkezése után lehetséges, ez az intézmény természetéből adódik. A jogállam nem arról szól, hogy mindenki betartja a jogszabályokat, hanem arról, hogy aki jogsérelmet szenved, az garantáltan jogorvoslathoz juthat. Tudom, hogy nehéz ezt felfogni, de minden jogállamban vannak diszfunkcionális jelenségek, mindenütt van hatósági visszaélés a polgár kárára. De ha majd eljön Hunnia, akkor majd eljön az az állapot is, hogy senki nem sérti meg a másik jogát, hiszen a magyarok nem olyanok....Muhahaha.:)) Nektek amúgy, akik rendőrállamot, diktatúrát kiáltotok minden egyes hatósági jogsértésnél, meg kellene tapasztalnotok azt az állapotot, hogy megver a rendőr az utcán, mert olyan kedve van, aztán nem mehetsz ezért picsogni a bíróságra, nem követelhetsz kártérítést az államtól, nem mehetsz az európai emberi jogi bírósághoz perelni az államot, és ha sokat ugrálsz, akkor a rendőrök megerőszakolják az anyádat, meg a húgodat, de ha úgy döntenek, akkor le is lőnek, mint 1 kutyát. Meg kellene tapasztalnotok a jogállam tényleges hiányát, és a tényleges diktatúrát, hogy érezzétek a szavak súlyát.
Hát ezeket a hiteleket mi már nem fogjuk kifizetni. Talán az unokáink. Vagy az ő unokáik. Mármint ha addig nem következik be valami nagyobb változás.
SF: most ott tartunk, ahol a Bokros csomag előtt, sőt talán azt is meg fogják haladni a hitelek. Itt komoly megszorításokra lesz szükség ahhoz, hogy a hiteleket fogcsikorgatva kifizessük és utána eldöntsük merre is menjünk tovább. Persze be lehet jelenteni azt is, hogy nem fizetjük vissza a hiteleket, csak az nagyobb szopás lesz, mintha visszafizetnénk.
A valóság : magas adók, kevés állami juttatás, mert az adósságunk kamatokra megy el a pénz
"Nem mindenki olyan tehetetlen, hogy a törvényben biztosított jogait nem tudja érvényesíteni,"
AHA, DE CSAK UTÓLAG. Gaudi is ott volt a Bazilikánál egyébként, ő pedig JOGÁSZ.
Nem vagytok ti olyan mindenhatóak, Banshee. http://www.l88.hu/about3590.html
Pár ember is képes csúfot űnzi belőletek. Én pedig azt a lehetőséget vázoltam, ha maga a NÉP indul meg ellenetek. Hidd el, jobban jársz, ha rám hallgatsz, és semmi népellenes dolgot nem követsz el ilyen helyzetben. De végülis a te bőrödről van szó, nem az enyémről...
Há meg nincs egészséges magyar szíved bazmeg! :-DDD
"Te hülye barom, te annak örülsz, ha verik a magyart az utcán a nemzeti ünnepen?"....Erre pedig az a válaszom, hogy ugyanúgy (szenvtelenül) viszonyulok hozzá, ha vmi távoli országban érnek jogtalanságok embereket, és ha itt. Ember és ember között nem látok lényeges különbséget, úgyhogy ez a "verik a magyart" eléggé hatástalan nálam. Ilyenkor azt szoktam mindenkinek mondani: ha 1 kínai, 1 cigány és 1 magyar lóg a szakadék szélén, akkor nálam a magyarnak semmivel sincs nagyobb esélye a túlélésre, mint a kínainak és a cigánynak.
Persze, rendőrállam.:)) Nem mindenki olyan tehetetlen, hogy a törvényben biztosított jogait nem tudja érvényesíteni, ne magadból indulj ki. A korrupcióval meg azért nincs bajom, mert én is bármikor korrumpálok ha az kell a célom eléréséhez. Engem nem sújt ez a rendszer, mert én tudom hogyan működik, és hogyan tudom a működést a javamra fordítani. Amúgy ha leszámolásról beszélsz, akkor kérlek ne használd a törvényes szót, mert fogalmad sincs, hogy mi ennek a szónak a tartalma.
"Vagy nektek az a jó, ha egy totálisan korrupt rendszerben, egy rendőrállamban kell élnetek, ahol a legmagasabbak az adók egész Európában? Ahol ok nélkül leütnek a rendőrök az utcán, ha mész? Buta, buta, nagyon buta!!!!! XD"
Szerinted ez nekünk jó?
Tudod hazánk legnagyobb problémája, hogy nem tudunk dönteni a két irányvonal között:
A) kevés adó, kevés állami juttatás
B) magas adók, sok állami juttatás
Nálunk mindenki azt szeretné, hogy kevés adó és sok juttatás, ami sehol a világon nem működik (talán 1-2 olajban gazdag államot leszámítva, ahol bányászatból fedezik a jólétet).
Korrupció se kéne, de ha elolvasod Móricz Zsigmond - Rokonok (1932-es mű) című regényét és rájössz, hogy ebben az országban 77 éve nem változott semmi :(