Krisztina jól beszél!
Az áldást sodika küldte 2009. március 17., kedd - 15:33-korCímkék: krisztina morvai
125 komment
brutális rendőrtámadást intéztek ellenem
tonfával jöttek nekem és megkíséreltek földre vinni
egyértelmű, hogy a rendőrök felsőbb utasításra, politikai megrendelésre cselekedtek
Az én megtámadásomra, egy európai parlamenti képviselőjelölt nyilvános rendőri bántalmazására azért volt szükség, hogy példát statuáljanak: így jár, aki kiáll az emberi jogok, a gyülekezési szabadság, a vélemény-nyilvánítási szabadság védelméért.
Azért kívánják írmagostul kiirtani a tiltakozáshoz, a fellázadáshoz való jogot, azaz a véleménynyilvánítási és gyülekezési szabadságot, hogy minden ellenállás és nehézség nélkül folytathassák a nemzeti vagyon megszerzését. Ezért kell randalírozó csőcseléknek beállítaniuk az utcára vonulókat, a tiltakozókat, az emberi jogaikkal élni kívánókat.
Morvai Krisztina
Morvai Krisztina minden szava példaértékű lehet az összes olyan tahó számára, aki a hazafiakat merészeli hibáztatni a magyargyűlölő rezsim vérlázító kegyetlenkedéséért!
Világosan kifejti, hogy az alkotmányos alapjogok gyakorlása nem lehet randalírozás, és hogy az alapvető szabadságok érvényesülésének természetes igényét nem lehet úgy minősíteni, hogy aki kiáll a jogaiért, az csupán fejjel megy a falnak!
Nem lehet az olyan bátor hősöket, mint Budaházy György vagy Toroczkai László felelőssé tenni a rendőrség eljárásáért.
Így is van! GONDOLJUNK MINDIG ARRA, HOGY HA ÍRORSZÁGBAN PRÓBÁLNÁK MEG UGYANEZT, MÁR RÉG A LÁNGOLÓ PÁNCÉLJAIKBAN ÜVÖLTENÉNEK! Többek között ezért haragudtam vasárnap nagyon Gőbl Gyurira, amikor azt javasolta, hogy a körbekerítésünk iránti tiltakozásként vonuljunk körbe-körbe, mint holmi birkák, természetesnek tekintve a hatalmi visszaéléseket. NEM, NEM, ÉS NEM! Az elnyomás ellen rendíthetetlen következetességgel kell küzdeni, és SOHA DE SOHA nem szabad beletörődni, sőt: a legapróbb jelét is kíméletlenül meg kell torolni. Nem feltétlenül erőszakkal, sőt: amennyiben lehetséges, mellőzni kell az erőszakot - ezzel még én is tökéletesen egyetértek.
De az erőszak mellőzése ilyen vonatkozásban azzal egyenlő, hogy nem válogatunk az erőszakmentes, és az eddigi tapasztalatok alapján törvényes eszközökben, és előbb halunk meg, mintsem hogy belenyugodjunk a szabadságjogaink legjelentéktelenebb megtépázásába is!
Alább Morvai Krisztina barikád.hu-n megjelent írása.
Március 15-én volt a Jobbik Magyarországért Mozgalom Európai Parlamenti választási kampánynyitója a budapesti Deák téren. Az eseményen listavezetőként én is beszédet mondtam, jelentős számú érdeklődő előtt. Ezt követően egy civil szervezet rendezvényén beszéltem, majd szokás szerint – a polgári és politikai szabadságjogok iránt elkötelezett jogászként - csatlakoztam a Nemzeti Jogvédő Szolgálat emberi jogi megfigyelő csoportjához, fellépve a városszerte tapasztalható rendőrségi jogsértésekkel szemben. Néhány órával a választási kampánynyitó rendezvény után brutális rendőrtámadást intéztek ellenem, amelynek során közvetlen közelről igen erős könnygázzal fújtak le, tonfával jöttek nekem és megkíséreltek földre vinni. Kizárólag azért nem szenvedtem komolyabb sérülést, mert a Jobbik velem lévő munkatársai illetve Gaudi-Nagy Tamás jogvédő kollégám megvédtek. Az események az ott készült amatőr videófelvételeken – pl. a www.barikad.hu oldalon - jól láthatóak. A történtek előzményeiből és összefüggéseiből egyértelmű, hogy a rendőrök felsőbb utasításra, politikai megrendelésre cselekedtek, pontosan tudva, hogy egy európai parlamenti képviselőjelöltet bántalmaznak. Az a vakmerőség, hogy mindezt a belvárosi utcán, kamerák jelenlétében merik megtenni, azt jelzi, hogy a Gyurcsány Ferenc vezette kormány Magyarországon nyílt, gátlástalan, totális diktatúrát folytat, nyilvánvalóan számos külföldi szövetségessel.
Az én megtámadásomra, egy európai parlamenti képviselőjelölt nyilvános rendőri bántalmazására azért volt szükség, hogy példát statuáljanak: így jár, aki kiáll az emberi jogok, a gyülekezési szabadság, a vélemény-nyilvánítási szabadság védelméért. Bizonyítani akarták, hogy semmitől nem riadnak vissza. Üzenem nekik, hogy nem sikerült megfélemlíteniük! Már néhány órával később ott voltam a Gyorskocsi utcában az általuk bebörtönzött politikai foglyoknál a Nemzeti Jogvédő Szolgálat munkatársaival. Akár európai parlamenti képviselőként, akár egyetemi oktatóként és civil jogvédőként mindig ki fogok állni az igazságért és a magyar emberek méltóságáért, emberi jogaiért. Gyalázatos és gyáva támadásuk nem megrémített vagy meggyengített, hanem megerősített. Természetesen büntetőfeljelentést teszek gyülekezési jog megsértése, valamint bántalmazás hivatalos eljárásban bűncselekmények miatt. Felbujtóként Draskovics Tibor rendészeti minisztert fogom megjelölni, hiszen miniszteri felhatalmazás nélkül e bűncselekményekre nem kerülhetett volna sor. Szintén felbujtói minőségben jelentem fel Gyurcsány Ferencet, mivel a diktatórikus rendőrséget végső soron mindenki számára nyilvánvalóan ez a fődiktátor irányítja. Levélben tájékoztatom az Európai Parlament elnökét arról, hogy képviselőjelölti minőségemben, az EP választási kampány nyitónapján a kézivezérelt rendőrség a nyílt utcán megtámadott. Csatolom a videofelvételt, amely önmagáért beszél. Megkérem Balog Zoltánt a Magyar Országgyűlés Emberi Jogi Bizottságának elnökét, hogy tegyen meg az üggyel kapcsolatban minden lehetséges és szükséges intézkedést, továbbá kérem tőle, hogy az Emberi Jogi Bizottság mostantól kezdve minden nemzeti ünnepen és jelentős utcai rendezvényen biztosítson (emberi jogi) megfigyelő szolgálatot. A magyar emberek méltóságának és jogainak védelme nem lehet kizárólag jószándékú civil szervezetek feladata. Az Országgyűlésnek, különösen az ellenzéki pártoknak a jelenleginél sokkal határozottabban, keményebben kell kiállniuk az emberi jogok védelméért, s világossá kell tenniük, hogy a gyülekezési jog, a vélemény-nyilvánítási szabadság gyakorlását a diktátorokkal ellentétben nem tartják „randalírozásnak”.
A nemzeti érzelmű pártoknak nem egymás gyalázásában kell vetélkedniük, hanem abban, hogy ki képviseli határozottabban az emberi jogok védelmét, ideértve a politikai és polgári szabadságjogokat, mint a gyülekezési vagy a szólásszabadság és a gazdasági, szociális, kulturális jogokat, mint a munkavállalói és szakszervezeti jogok, vagy a vállalkozás szabadságához való jog. A mai napon teljeskörű összefogást hirdetek minden jószándékú, szabadságszerető magyar embernek, párthovatartozásra tekintet nélkül, az emberi jogok és a demokrácia visszaállítására, a diktatúrával szemben.
Kérem minden jogász kollégámat, a sajtót, a politikai erőket és civil mozgalmakat, a nemzeti érzelmű művészeket a rock zenészektől a színészekig, hogy minden lehetséges eszközzel tiltakozzanak az emberi jogok sárba tiprása ellen, s ragaszkodjanak a gyülekezési jog és a vélemény-nyilvánítási szabadság visszaállításához Magyarországon. Szervezzenek nyilvános rendezvényeket, az emberi jogok jelentőségéről szóló tájékoztató programokat, aláírásgyűjtéseket, keressenek belföldi és külföldi szövetségeseket. Általános mozgósításra van szükség az emberi méltóság és az emberi jogok visszaállítására, ideértve a polgári és politikai szabadságjogokat és a gazdasági, szociális, kulturális jogokat is. Világosan kell látni, hogy ez a kormány és az őt támogató bel- és külföldi sajtó és „értelmiség” azt várja el a magyar emberektől, hogy „lehajtott fejjel menjünk a vágóhídra”, ne lázadjunk fel az ország gyarmati sorba taszítása, a magyar emberek kilátástalanságba, elszegényedésbe süllyesztése ellen. Azért kívánják írmagostul kiirtani a tiltakozáshoz, a fellázadáshoz való jogot, azaz a véleménynyilvánítási és gyülekezési szabadságot, hogy minden ellenállás és nehézség nélkül folytathassák a nemzeti vagyon megszerzését, piszkos korrupciós ügyeiket, s termőföldünk, vizünk, energiaforrásaink külföldi kézre adását. Ezért kell randalírozó csőcseléknek beállítaniuk az utcára vonulókat, a tiltakozókat, az emberi jogaikkal élni kívánókat.
Kérek minden politikai pártot, civil mozgalmat, sajtót és médiát, hogy ne legyen partnere a diktátoroknak az emberi jogok lejáratásában, veszedelmesnek beállításában! Ezzel szemben tegyenek meg mindent azért, hogy a magyar emberek világosan lássák a véleménynyilvánítási szabadság, a gyülekezési jog és más szabadságjogok jelentését és jelentőségét a valódi demokrácia visszaállításában.
barikad.hu
By SoDI





Eddig 125 komment érkezett (
)
2009. 03. 17. 15:50
Sodi! Most komolyan kérdezem: Te szerelmes vagy Krisztinába?
2009. 03. 17. 15:51
Nagyon egyértelműen nem. :))))
2009. 03. 17. 15:54
Milyen kegyetlenségről beszélsz? Amíg csak meglegyintenek gumibottal, lefújnak könnygázzal, és ezért elmehetsz a bíróságra picsogni? Majd ha kérdezés, figyelmeztetés nélkül lelőnek, mindenféle eljárás nélkül elhurcolnak kényszermunkatáborba, stb., akkor rinyáljál kegyetlenségről. Még hogy kegyetlenség...:) Nem ismered a szavak hétköznapi jelentését, kis?
2009. 03. 17. 15:54
Sodi Dobrev Klárába szerelmes, csak mivel gyúrcsány elszedte előre a ribancot ezért most haragszik ferire, és az egész rendszerére.
2009. 03. 17. 15:56
3-as: Ha egy nemzeti ünnepen, a szabadság ünnepén az alkotmányos jogokba gázolnak, az igenis kegyetlenség.
2009. 03. 17. 16:02
Morvai jó szokása szerint butaságot beszél, dehát ez ő közönsége igényeit főleg butaságokkal lehet kielégíteni, úgyhogy ez természetes. Azért nem tudja a rendőrség/hatalom írmagostul kiirtani a tiltakozáshoz, a fellázadáshoz való jogot, azaz a véleménynyilvánítási és gyülekezési szabadságot, mert ezek bírósági úton (tehát a végrehajtó hatalomtól függetlenül) kikényszeríthető jogok. Ha pedig sérülnek ezen jogok, akkor nincs olyan intézményes akadály, amely a sérelmet szenvedett polgárt megakadályozhatná, hogy bírósághoz fordulhasson. Ha a jogállam működésébe hiba csúszik, és azt rendeltetésszerű jogorvoslattal helyre lehet állítani, akkkor csak az olyan hülyék veszik be az ilyen típusú szövegeket, mint pl. kisendrefarkas.
2009. 03. 17. 16:02
SODI, egy nagyon őszinte választ szeretnék kapni.
Volt már olyan, hogy amikor éjszaka nekikészültél az arra a napra esedékes 25. recskázásnak, akkor a szokásos pedofil és állatos poreszoldalak helyett Morvai Krisztikéről készült jó minőségű képre, vagy videora verted ki a faszod?
Elképzelted, ahogy a Nemzeti Kávézóban kiszemel téged, behúz a klotyóba és leszopja a farkad?
Voltak ilyen képzelgéseid?
Ugye voltak?
2009. 03. 17. 16:03
Sodi dobrev klári képére recskázik.
2009. 03. 17. 16:09
Ilyen butaságokat én is tudok írni: pl. az, hogy te ilyen külsővel, amivel rendelkezel, kimész az utcára a többi ember közé, kegyetlenség. Veled még nem volt kegyetlen senki, talán ezért nem ismered ennek a szónak a jelentését, különösen fizikai erőszakra vonatkoztatva.
2009. 03. 17. 16:31
Példát vehetnétek arról a 2 fiatalemberről, akik elmentek az állami ünnepségre egy transzparenssel, azt kifeszítették teljesen csöndben és vártak. Ugyanúgy jogtiprás történt ott is, de arról valahogy nem beszél Morvai Krisztina, pedig szerintem sokkal súlyosabb dolog történt ott, ja hogy azt nem ők csinálták? Ja hogy annak nincs számukra politikai haszna?
2009. 03. 17. 16:33
k0zi: A Fideszeseket ért atrocitások ellen tiltakozzon a Fidesz.
2009. 03. 17. 16:33
http://kozeleti-sodi.blogspot.com/
korisme egy beteg emberrol(?)
2009. 03. 17. 16:37
Azt nem tartod kegyetlenségnek a nemzettel szemben, hogy a nemzeti ünnepet különböző színű politikai kurvák arra használják, hogy nyilvános párt-kampányrendezvényt tartsanak? Merthogy a morvai nevű politikai kurva is éppen ezt tette, és ha nem is ezért kapta a pofájába a gázt, a nemzettel szembeni bűne miatt feltétlenül megérdemelte.
2009. 03. 17. 16:40
Jah, miért is mondta akkor a Morvai a videón, hogy valami fasz nekiment a rendőröknek? Gondolom odament ennek a fasznak segíteni, hogy ne bántsák, mert a nemzet hőse, erre ő is kapott a gázból. Így járt.
2009. 03. 17. 16:41
na, néhány gázkamraszökevény holokausztúlélő mán megint itt fröccsög........
2009. 03. 17. 16:44
A rák ássen beléd Banshee, nem szöksz el, te csináltá teherbe engemet!
2009. 03. 17. 16:53
Jajj, a mártírasszonynak ez úgy kellett, mint egy falat kenyér.
2009. 03. 17. 16:56
sodika: igen valahogy erről beszéltem, nektek nem az a fontos, hogy jogtiprás történt, hanem az hogy kivel és ez kinek hoz hasznot. Nincs több kérdésem.
2009. 03. 17. 17:02
Na, kiraktam a sajtótájékoztatót is.
13-as: Egyrészt a rühes anyád a kurva, másrészt pedig a Jobbik rendezvényére éppen ezért nem is mentem el. Szerintem se jó ötlet pont akkor kampányolni.
2009. 03. 17. 17:10
Ma: [Morvai] Elmondta, több tucatnyi tanúja is van arra, hogy tomfákkal mentek neki a rendőrök, és a "legerősebb könnygázzal" fújták le, "nyilvánvalóan politikai utasításra".
Tegnap: "Minthogy a Jobbik EP-listáját vezetem, rám két jobbikos "testőr" vigyázott, tehát engem csak taszigáltak és könnygázt kaptam a szemembe..." + Gery-videón... a "hülye fasz megy neki a rendőrőknek" - és ezért történik mindez.... Mondja Gaudi és Morvai is.
Jó a dumája a nőnek. "Politikai utasítás". De azért kellett neki egy nap, hogy bekattanjon, hogy ebből a mártír-szerepből hasznot lehet kovácsolni....
2009. 03. 17. 17:16
Evelinke, bocs, de nem tudtam, hogy a broni fiam előtte rárejszolt arra a gumicsizmára, amivel picsánrúgtalak...ergo a gyereked nekem nem a fiam, hanem az unokám.
2009. 03. 17. 17:17
Vannak jobbikos zsaruk is. Szóval nem lennék meglepve, ha az derülne ki, hogy ez egy megrendezett dolog volt. Morvai kapott egy kevés könnygázt egy jobbikbarát zsarutól meg esetleg meglegyintették, hogy valamiből politikai tőkét tudjon kovácsolni.
2009. 03. 17. 17:32
Pengető: Senki sem állította, hogy nem volt joga a rendőröknek könnygázt fújni arra az EGYETLEN EGY emberre, aki ESETLEGESEN rájuk támadt.
Amit Morvai vitat, az a mérték. Azt mondja, hogy a rendőrök SZÁNDÉKOSAN használták ki az alkalmat arra, hogy rárontsanak.
Miért olyan nehéz felfogni ezt?
2009. 03. 17. 17:32
Egyébként a fent lévő videókon egy kumma jelenet sincs se gumibotról, se földre vitelből...gyanús itt valami, nagyon gyanús.
2009. 03. 17. 17:34
"Azt mondja, hogy a rendőrök SZÁNDÉKOSAN használták ki az alkalmat arra, hogy rárontsanak.
Miért olyan nehéz felfogni ezt?"
Mondjuk ha ez igaz (tudjuk, hogy nem igaz., de tegyük fel), akkor hol van itt a logikai összefüggés Drazséhoz meg Gyurcsányhoz meg a politikai utasításhoz?
2009. 03. 17. 17:39
G.Banshee: Tartsd a kamerát egyenesen egy roham közepén. Hogy te mekkora egy fasz vagy. :-)
A politikai utasítás különben ott volt, hogy nyilvánvaló. :)
2009. 03. 17. 17:50
Igen Endi, ha már annak kell lenni, akkor legyen az ember egy kemény, álló fasz és ne egy olyan petyhüdt kis fütyike, mint te, aki még egy kamerát sem bír el.
Akkor még egyszer: milyen bizonyítékok vannak Morvai gumibotos vagy pusztakezes bántalmazásáról? Videó? Nincs. Orvosi látlelet? Nincs. Van esetleg pár tanúvallomás, ami minimum kétséges.
Nyilvánvaló? :-DDD Te SF -el és Pál Marcival, meg Zénóval, az állatkerti zebracsődörrel élsz nemi életet, ez nyilvánvaló.
2009. 03. 17. 17:56
"A politikai utasítás különben ott volt, hogy nyilvánvaló."
Kedvenc kérdésetek, kinek az érdeke. Természetesen a politikai "elit"-nek a legkevésbé sem érdeke, hogy bármelyik alternatív politikai irányzat vezető enyénisége úgy ülhessen bele a mártír szerepébe, mint a kandalló melletti hintaszékbe.
Na ez a nyilvánvaló.
(Sodika ez a könnygázt fújni egy emberre egy tömegben... Szép gondolat, na menj a hülyeségeddel a p*csába. Hát látszik a videón, hogy a saját pofájukba is jutott a rendőröknek... Egy emberre, na LOL. :DD )
2009. 03. 17. 17:59
G.Banshee: Miután nincs sérülés, nincs látlelet sem.
Nem mindenki sérül meg azok közül, akiket megüt a rendőr. Példának okáért én sem tudtam volna a nyakamról látleletet vetetni, mert bár éreztem, de szerintem nem volt olyan erős, hogy nyoma maradt volna.
2009. 03. 17. 18:00
"rárontsanak"
Tegnap még nem rontottak rá, csak kapott a könnygázból, ma meg már "rárontottak". Na menjetek a rendőrökkel picsába ti is.
2009. 03. 17. 18:01
"Amit Morvai vitat, az a mérték. Azt mondja, hogy a rendőrök SZÁNDÉKOSAN használták ki az alkalmat arra, hogy rárontsanak.
Miért olyan nehéz felfogni ezt?"
Az még mindig nem derül ki, hogy lesz a taszigálásból tonfás ütlegelés :)
Egyébként nem tudom mi ez a státusz Morvainál, hogy Európai Parlamenti képviselő jelölt. Szóval ahhoz először hivatalosan össze kell szedni 20000 ajánlószelvényt, hogy a párt hivatalosan listát állíthasson. Addig úgy tudom a listán szereplő emberek ugyanolyan személyek mint bárki más (gyk nincs mentelmi joguk). Bár lehet én tudom rosszul és már kellett ajánlani pártlistát csak lemaradtam róla :)
2009. 03. 17. 18:05
Érdekes hogy ferdít a "csintalankodó" Hír tévé:
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=262671
Mi az, hogy Morvai Krisztina SZERINT megtámadták?
Pedig a videóból jól kivehető a hír tévés mikrofon.
2009. 03. 17. 18:12
A Petőfi-szobornál előállított lyánnyal mi lett?
2009. 03. 17. 18:15
Endi, ha nincs sérülés, akkor nem lehet bántalmazás, ha meg nincs bántalmazás, akkor nincs bűncselekmény sem. Érted?
A "bántalmazás hivatalos eljárásban" bűncselekménynek legalább 8 napon belül gyógyuló sérülést kell okoznia.
2009. 03. 17. 18:19
Aztamindenit :D
Videóban: "megpróbálták földre vinni", "politikai merényletet hajtott végre a rendőrség", "minden ok nélkül támadtak a békés tüntetőkre". Érdekes módon én még azt a videót is láttam, ahol elhangzik, hogy nem voltak olyan békés minden tüntető, de hát ugye a politikusok már csak ilyenek, rugalmasan kezelik az igazságot :)
2009. 03. 17. 18:28
Még azért annyit hozzátennék, hogy ez után, ha van még valaki aki kételkedik abban, hogy Gyurcsány Ferencet és Draskovics Tibort jogosan lőnénk a Dunába azt utánalőjük!
2009. 03. 17. 18:32
Jogosan mennének a Dunába, csak nem ezért.
De a tüntetők közül még egy pár követhetné őket.
2009. 03. 17. 19:19
Te KOSZI, te aljas kis féreg, még nyolcvanéves öregasszonyt is ütöttek az ávósok, most megy a Kibeszélőn az echo tv-n
Meg a veréssekl egybekötött testüregvizsgálat, csak mert egy TÁBLÁT tartott az arc a magasban "Felelős kormányt Budapesten"
Téged ki küld ide hogy a hazugságaidat írogasd?
Banshee, ha itt forradalom tör ki, jobb, ha meghúzzátok magatokat. Ha 1 millió ember lenne az utcán, és ti közétük lőnétek, nem érnétek meg a másnapot. Mondjuk lenne, aki ezt is érdemelné...
2009. 03. 17. 19:20
Rárontottak, te pengidióta, csak a társai körülállták, azért nem esett komoylabb baja.
2009. 03. 17. 19:22
Amúgy állok elébe, hogy ha pártucat ember benneteket vesz körül, páncélban, könnygázzal, gumibottal, és rátok támadnak, akkor nem hazudoznátok azt, hogy ez "NEM BRUTALITÁS"
Nemhogy hazafinak, de EMBERNEK sem vagytok elegek. Idióták, azt gúnyoljátok, aki a legtöbbet teszi azért, hogy ne lehessen MÉG ENNÉL IS DURVÁBB rendőrterror a hazánkban!!!!!!!!!!!
2009. 03. 17. 19:27
Milyen érdekes, hogy 2006 előtt nem verték az embereket a rendőrök az utcán, se a nemzeti ünnepeken, sem pedig utána.
Ez az apró kis összefüggés azért nem merül fel a pengi meg k0zi félékben, mert direkt hazudni, és a kormányt mosdatni járnak ide.
Aki ezt a buzi, elvont okoskodást nyomatja, amikor már nyakunkon a diktatúra, az megfelelési kényszerben szenvedő, idegenszívű CSŐCSELÉK
2009. 03. 17. 19:30
SF: a 80 éves öregasszonynak ugyanolyan jogai és kötelességei vannak, mint a 20 éves bőrfejűnek, ezt hívják jogegyenlőségnek. Ha pedig bárkinek is sérültek a jogai a rendőrség eljárása miatt, az jogorvoslattal élhet emiatt. Nem mindennapi eset ez. 1 millió birka itt nem fog kimenni az utcára, mert még bőven van mit zabálniuk. Amúgy nem kell mindent elhinni amit a tv-ben mondanak. Az echo-tv sem kivétel ez alól.
2009. 03. 17. 19:31
Nesztek, zsindexből "tájékozódó" majomagyúak : a FIDESZNEK IS ELEGE VAN A NEMZETI ÜNNEPEKEN (IS) RENDSZERESSÉ VÁLT RENDŐRTERRORBÓL
Valami elkezdődött? Az ombudsman és a Fidesz is vizsgálatot követel a rendőri túlkapások miatt
2009-03-17 09:49 barikád.hu
Vizsgálatot indított az állampolgári jogok országgyűlési biztosa, hogy megállapítsa, az állami szervek, főként a rendőrség miként biztosította a szabad véleménynyilvánításhoz való jogot és a sajtó szabadságát március 15-én. Szabó Máté közleményében tudatta: a gyülekezési és a személyes szabadsághoz való joggal, a véleménynyilvánítási és a sajtószabadsággal, valamint a hátrányos megkülönböztetés tilalmával összefüggő visszásságok gyanúja miatt vizsgálatot indított. Az ombudsman tájékoztatása szerint a vizsgálat tárgya lesz az is, hogy megfelelt-e a jogszerűség, a szakszerűség és az arányosság követelményének a kényszerítő eszközök alkalmazása, illetve azok indokolatlanul érintettek-e olyan embereket, akik nem vettek részt rendbontásban.
Az állampolgári jogok biztosa vizsgálja továbbá, hogyan hatottak a közelmúltban hatályba lépett jogszabályok az alapvető jogok gyakorlására és biztosítására. Szabó Máté közleményében emlékezetett, hogy az elmúlt évben munkatársaival csaknem valamennyi nagyobb budapesti közterületi rendezvényt a helyszínen nyomon követte, és az összegyűjtött tapasztalatok alapján elkészíti "gyülekezési jogi projektét".
A nemzeti ünnepen a rendőrség harminchét embert állított elő. Négy embert őrizetbe vett a nyomozó ügyészség, és további tizenegy ellen tett feljelentést a rendőrség, amiért a nemzeti ünnepen hivatalos személy elleni erőszakot és előkészületét, valamint a hatóság eljárásának megzavarása bűncselekményét követték el - összegezte a vasárnapi eseményeket a BRFK hétfőn közleményben.
A rendőrség megállapította, hogy az a két férfi, akit délelőtt a Kossuth téren "intézkedés alá vontak" amiatt, mert transzparenseket tartottak maguknál, nem követett el szabálysértést.
Balog Zoltán, fideszes képviselő is levelet írt Bencze József országos rendőrkapitánynak, amelyben kérdőre vonja a főrendőrt, miért minősül szabálysértésnek a "Sztálin élete" című könyv és egy üres tojástartó birtoklása.
Balog nehezményezi továbbá, hogy az állami rendezvények biztosítását ismét magán őrző-védő (In-kal Security) kft.-k végezték, noha ezek jelenlétét már Szabó Máté ombudsman is kifogásolta tavalyi állásfoglalásában.
Balog Zoltán tájékoztatást vár a Fővárosi Önkormányzat ünnepségéről elhurcoltakkal (köztük volt Budaházy György is) szemben való eljárásról is. "Várom Országos Főkapitány Úr tájékoztatását, hogy milyen szempontok alapján történt meg a kényszerintézkedés foganatosítása, és ha az ünnepség megzavarása volt az indok, akkor miért nem intézkedtek korábban az eseményt biztosító rendőrök. Meg kívánom jegyezni, hogy az arc maszkkal történő eltakarása jelenleg nem minősül szabálysértésnek." - fogalmaz a képviselő.
Levele hetedik pontjában Balog Zoltán kitér az esti brutális tömegoszlatásra is: "Március 15-én, este a Szent István téren néhány tucat személy demonstrációt tartott. A rendőrség felszólította őket a terület elhagyására, amit néhány perc elteltével – közvetítő igénybevételét követően – meg is tettek. Ugyanakkor az elvonulásra kijelölt területet szintén lezárták, így az elvonuló személyek a rendőri utasításnak nem tudtak eleget tenni, amelynek eredményeképpen tömegoszlatásra került sor. A jelenlévő újságírók szerint a tömegoszlatást végző rendőrök rendkívül brutálisan léptek fel, amelynek eredményeképp a két tűz közé került személyek közül sokan sérüléseket szenvedtek. Tisztelettel kérem Országos Rendőrfőkapitány Úr tájékoztatását, hogyan kerülhetett arra sor, hogy a rendőrség által elvonulásra kijelölt területet a rendőrség lezárja, és ezáltal esélyt sem ad a rendőri utasítás végrehajtására. Várom Tábornok Úr tájékoztatását azt illetően is, hogy milyen vizsgálatot indít az eseménnyel kapcsolatos vezetői felelősség megállapítására, illetve az indokolatlan és aránytalan rendőri intézkedéseket brutálisan foganatosítók személyének megállapítására."
Ideje volt a megszólalásnak.
2009. 03. 17. 19:35
Egyszer nézd meg a palacsintalant, aztán meg a Pörzsét, és érteni fogod, mi a különbség.
Jó még az "'utca hagja" vagy hasonló címűá műsoruk is.
Nyilván nem lehet CSAK egy helyről tájékozódni, ezért van ilyesmi, mint pl. az http://althir.org de ez igaz az internetre is, de a tendenciákat azt lehet látni, éppen úgy, hogy sokféle véleményt megismerünk, és mindezek alapján bizony az a konklúzió, hogy EL VELÜK, mármint az ávó vezetőivel...
2009. 03. 17. 19:36
Aha, csakhogy a 80 éves öregasszony SEMMIT sem tett, ami megindokolta volna ezt a brutális "intézkedést"
Ti azt is helyeseltétek volna 89-ben, amikor a securitate a tömegbe lövetett a bukaresti utcán?
HÜLYÉK !!!! SE SZÍVETEK, SE ESZETEK
2009. 03. 17. 19:37
"NYÍLT, GÁTLÁSTALAN, TOTÁLIS DIKTATÚRÁT FOLYTAT, SZÁMOS KÜLFÖLDI SZÖVETSÉGESSEL"
2009. 03. 17. 19:38
Az a baj, SF, hogy buta vagy, mint a föld.
A rendőri fellépést én pl aránytalannak és feleslegesnek tartom, a kormányt meg szarnak.
Na és?
Ettől még kedvemre röhöghetek azon, hogy az újdonsült politikusasszony hogy módosítgatja a történtek elmesélését kedve, érdeke szerint, hogyan hagyja figyelmen kívül az általa ajánlott videó néhány apró részletét.
"Milyen érdekes, hogy 2006 előtt nem verték az embereket a rendőrök az utcán, se a nemzeti ünnepeken, sem pedig utána."
Mondjuk a várost és a tv székházat sem kúrták szét előtte önjelölt, magukat forradalmárnak gondoló faszok.
Buta vagy mint a föld, kizárólag egyetlen dimenzió mentén tudod - nem is gondolkodni, hanem - jártatni a pofádat.
2009. 03. 17. 19:39
Politikai célú herevizsgálat
2009.03.17. 08:01 sasika61
Ha azt mondanám, hogy minden rendőrben van egyfajta rejtett hajlam a szadizmusra, valószínűleg éppoly igazságtalan lennék, mintha a tanárokat vádolnám látens pedofíliával. Ennek ellenére elgondolkodtató, honnan veszik a bátorságot egyes rendőrök az állampolgárok megalázására. Aki valamilyen bűnt, vétséget követ el, azzal szemben járjanak el a kellő szigorral, de még a legelvetemültebb bűnözőnek is kijár az emberi méltóságának tiszteletben tartása. Az pedig, hogy nevetséges indokokkal („szájzártörvény”) bevitt személyt megalázzanak, nem pusztán felháborító, hanem ha én lennék a rendészeti miniszter, azonnal kivágnám a „hatósági közeget”a testületből, s eljárást indítanék ellene.
Rosdy Tamás ügyvéd vasárnap a Parlament előtt követelte ordibálva Gyurcsány távozását. A hatóságok bevitték (miután lelkes nyuggerek kicsit sem agresszíven megpróbálták már a helyszínen betömni a száját – őket persze nem vitték be…), bent, az őrszobán „egy „nagydarab, gumikesztyűt viselő smasszer” utasította, vegye le minden ruháját, majd más mellett felemeltette vele herezacskóját, hogy nemi szervét megvizsgálhassa.” (MNO)
Hereverés nem volt, egyelőre, de ha mindez így folytatódik, talán attól sem állunk távol.
Ha az esetnek semmi következménye nem lesz, akkor azt kell gondolnom: mindez nem egyszeri ballépés (ilyet 2006 ősze óta egyébként is aligha lehetne gondolni), hanem tudatos hatósági akció volt. (A hatóságokba beleértve a rendőrséget éppúgy, mint a politikai vezetést.) Célja pedig nem lehetett más, mint a megfélemlítés: így jár mindenki, aki nem hagyja békésen pihenni rendőreinket; így jár mindenki, aki hangos szóval követelni meri annak távozását, akinek egyébként már rég el kellett volna tűnnie a színről, örökre.
Mivel én még sosem voltam őrszobán, nem voltam még „intézkedés alá vonva”, nem tudom, meddig lehet elmenni ilyenkor az ellenállásban. Lehet-e azt mondani egy kihallgatás alkalmából, hogy nem. Ne haragudjon, biztos úr, de nem vetkőzöm, nem engedem, hogy testüregi motozásnak vessenek alá (nem példa nélküli eset: Berkecz Mária!), nem engedem, hogy megalázzanak! Mi lenne az ellenállásnak következménye? Mit mond ilyen esetekben a jog? Vagy a jog kevés, ha beindul a tanúk nélkül dolgozó pokol?
Bent nem biztos, hogy ilyen nagylegény lennék, mivel azonban egyelőre „kint” vagyok, nem mondhatok mást: ha már elővetettétek, akkor kapjátok be! Ezt érdemlitek!
2009. 03. 17. 19:40
Persze, NEKTEK az a "B U T A" aki LÁT
Undorodom tőletek, zsidók! Minden bűnötökért meg fogtok fizetni!
2009. 03. 17. 19:42
49. Leszarom, hogy mit látsz, de ahogy itt összefüggéstelenül, dühösen vagdalkozol olyan dolgokról, amikről szó nem volt, kicsit szánalmat ébresztesz bennem.
Nyugika sf.
2009. 03. 17. 19:43
Van egy rossz hírem számodra Pengető, az EP-választáson nem lehet a Kadimára szavazni.
2009. 03. 17. 19:44
SF már itt is leírta ezen a blogon, a kommentek között, hogy úgy működik, mint én.
Őt a harag inspirálja teljesítményre.
Ha nincs miért haragudni, akkor blogot sem lehet írni erről. :)))
Egyébiránt tökéletesen igaza van, igaz magyar szív híján nem is vagytok igazi magyarok, ezért fulladjatok meg. :)
2009. 03. 17. 19:44
51. Honnan tudod? Még összegyűjthetik a megfelelő számú kopogtatócédulát.
Hülye barom.
2009. 03. 17. 19:46
Ezt az "érvelést" amúgy ismerem. Az buta, aki nem úgy látja a világot, mint a demokrata gyf. Az nem tanult elég történelmet a cionista zsidó tanáraitól, meg az egyéb zsidókhoz köthető információforrásokból. :))))))
És az ember természetes igazságérzete parancsolja azt, hogy ezen a nemzeti radikális oldalon van a magyarok igazsága. Persze, aki zsidó, annak ezt hiába magyarázom.
Szóval, kárbaveszett erőfeszítés elemezgetni a "szélsőjobboldal" előretörésének okait - mert mindig azokat a kliséket halljuk, hogy a sikertelen emberek választják ezt az oldalt.
Pedig, egy fenét. Aki sikeres, az attól még gondolkodhat az ő kis személyes világán túl. Az egy kádárista alapvetés, hogy az ember ne vegyen részt a közéletben, ne menjen tüntetni, inkább menjen a trabanttal a hétvégi telekre kapálni.
Mert tőletek is gyakran elhangzik ilyesmi, hogy "minek ment oda" kuncze is ezt mondta 20061023 után "mi értelme" "inkább nőzzél" és hasonló sületlenségek.
2009. 03. 17. 19:47
52. Nem tudtam, hogy az "igaz magyar szív" arra jó, hogy terepet adjon a politikai érdekbúl elkövetett csúsztatásoknak, politikai manipulácóiknak.
Lásd Morvai nyilatkozatainak részlet- és hangulatváltozásait......
Hát igen, Morvai asszony bizonyos szempontból hasonult a jelenlegi elithez.....
Menjetek a p*csába, de én azért nem haragszom. :DD
2009. 03. 17. 19:48
"Ezt az "érvelést" amúgy ismerem. Az buta, aki nem úgy látja a világot, mint a demokrata gyf."
Hát te tényleg beteg vagy. Én tisztán leírtam, hogy miért butáztalak le. A többi a te kitalációd.
2009. 03. 17. 19:48
Harag? Először TÖRTÉNIK valami olyan, ami DÜHÍTŐ, és csak utána van a harag.
Ok nélkül semmi sincs, elvégre azt gyűlölik, aki gyűlöleteset cselekszik. Kisközösségben ez a természetes önvédelmi mechanizmus elég is volt az antiszociális elemek marginalizálásához.
2009. 03. 17. 19:52
Egyébként én megmondom őszintén, nekem semmi gondom nem lenne ezekkel a módszerekkel, amiket most használ a hatalom, vót már keményebb is. Ami zavar, hogy mindezt az emberi jogok, meg demokrácia és egyéb faszságok nevében teszik. Ha legalább kijelentenék, hogy az van amit mi mondunk, a többiek véleményét meg leszarjuk, oszt őket meg megveretjük, és nem azt, hogy a nemzetnek össze kell fogni, meg hogy nem rossz az, ha valaki más, meg hogy itt a nép irányít, ők a nép nevében tevékenykednek, akkor talán nem lennének még olyan hülyék, hogy azt higyjék, hogy az utóbbiak igazak, és akkor nem lepődnének meg ha ilyenek történnek, mint vasárnap, oszt akkor már legalább arra készülnének az emberek.
2009. 03. 17. 19:53
Kukcipengető, azért Európa Parlament, mert Európában van, csak úniós országok pártjai vehetnek rajta részt. Izrael pedig ugyebár nem Európa hanem Ázsia, akármennyire is szeretnéd te meg az Eurovíziós Dalfesztivál rendezői. De felőlem adhatod a Kadimának is a kopogtatódat....
2009. 03. 17. 19:56
Fél tizenegykor ismétlik az ECHO tv-n az interjút. Orbán megmondta, hogy egészen a szakaszparancsnokokig és beosztottjaikig lefele tudomásuk van arról, kik vettek részt a 15-ei rendőrségi "akciókban"
Igen, sokféle média felület van - és van az az ember is, aki néz, nemcsak lát. Ez az embertípus nem tesz fel szándékosan hülye, és amúgy értelmetlen kérdéseket, hoyg azon szórakozzon, hanem ha nem ért valamit, szép csendben utánanéz. XD
Szóval, annak, aki kék rohamruhában vesz részt a nemzeti ünnepeken, már erre a kis időre nem érdemes izmozni, hacsak nem direkt a foglalkozástól való eltitlás miatti leszerelés a cél. :-D
2009. 03. 17. 19:57
59. Tényleg? Na bassz. Te tényleg idióta vagy. Értem, én hogy zsidózni próbálsz, csak leszarom.
Mondjuk nem értem miért... Ettől még a tény, (ti., h Morvai ügyesen manipulál) tény marad.
2009. 03. 17. 19:58
60. Te kibaszottul naív vagy.
2009. 03. 17. 20:02
Nem Morvai manipulál ügyesen hanem a hatalom balfasz.
2009. 03. 17. 20:06
" 80 éves öregasszony SEMMIT sem tett, ami megindokolta volna "......Te ott voltál? Én nem. Úgyhogy nem hiszek sem neked, sem a tv-nek, de még az öregasszonynak sem. Majd a bíróság ítéletének hiszek, mert az közokirat.
2009. 03. 17. 20:09
63. Ja, hogy ez ilyen kizárólagos választás kérdése.
Értem én, hogy kínos meglátni, de teljesen szembeötlő, hogyan változott meg tegnapról mára Morvai emlékezete, és hangulata..... ez ténykérdés, de csámcsoghattok rajta tőlem.
2009. 03. 17. 20:12
Ki nem szar le téged Pengető? Már megállapítottuk többször, hogy tök feleselegesen pofázol itt, nem neked lesz igazad....
2009. 03. 17. 20:13
64: hülye vagy.
2009. 03. 17. 20:16
66. Hát pl. te.... Vagy minek téped akkor a szádat?
Igazam meg nem itt lesz valóban, itt a hülyeség tobzódik, meg a zsebnácik, elvagyok én azzal, ha máshol van igazam, köszi. Ne aggódj te értem.
2009. 03. 17. 20:16
Igen. És? Te gondolom okosnak hiszed magad, és látod, nem mentél vele semmire. Vagy még jobb: meséld el, hogy mire mentél a rengeteg eszeddel, hadd röhögjek...:))
2009. 03. 17. 20:17
Röff-röff
2009. 03. 17. 20:18
Pengető: a szaráshoz inger is kell...
2009. 03. 17. 20:20
71. Ó de szellemes srác vagy. lol.
2009. 03. 17. 20:22
69: Termesztettem paradicsomot a kertben. Maga a folyamat nem igényelt különösebb szellemi tevékenységet, de legalább finom vót.
2009. 03. 17. 20:26
Pengető, én kiállok melletted :D
2009. 03. 17. 20:29
SF, Birkakúró, szar dolog a harag hatalom nélkül, mi? :-DDD
2009. 03. 17. 20:29
SF: előbb olvasd el a kommenteket mielőtt reagálsz, tudom nagy kérés. (gondolom ez a "Te KOSZI" nekem szólt). Az a baj, hogy nem ésszel próbálsz meg érvelni. Nem mosdatom a kormányt, ami 15-én történt az undorító volt, de bizonyára a 10-es 18-as kommentem elkerülte a figyelmedet, azzal nem tudtál mit kezdeni ugye? Attól már rögtön kormánypárti leszek, hogyha észreveszem, hogy Morvai és a Jobbik is manipulálja a szavazóit? :)
Birkanyíró: sajnos manipulál, és pontosan azért teszi, hogy fenntartsa a saját szavazóbázisát. Ő is csak politikus, és pontosan tudja, hogyha nem kerül be a médiába, akkor nem sok esélye marad. Amióta a nagy pártok is elkezdtek beszélni a cigánybűnözésről, meg bekerült a TV-be is, azóta a Jobbik nem nagyon tud ütőképessel előállni, Századvég szerint is 2%-on áll a biztos választók körében, ez pedig kevés a parlamenthez.
2009. 03. 17. 20:31
Hát ez óriási eredmény.:)) Ezt 1 magamfajta hülye is meg tudja csinálni. Látod, mondtam, hogy nem mentél sokra a rengeteg eszeddel. Majd ha tervezel mondjuk 1 atomerőművet, akkor térjünk vissza arra, hogy ki az okos, és ki a hülye.
2009. 03. 17. 20:33
Oszt minek tennék ilyet?
2009. 03. 17. 20:35
Banshee, szar dolog, ha egy forradalmi helyzetben, pl. egy tömegbelövetés után a tömeg meglincsel, és egy olyan helyzetben nem lehet ám szellemeskedő dumával kivágni magad. Egyenruhában vagy, ennyi elég is lesz.
2009. 03. 17. 20:36
A hideg ész önmagában nem képes a valóság megfelelő modelljének felállítására. Az is a valésóg része, hogy az embereknek érzelmeik vannak.
Pedig már a félig liberális heti válaszban is erről írnak.
Botrány a 15-i vetkőztetések kapcsán
Rosdy Tamás, az egyik előállított, majd később levetkőztetett személy nem más, mint az ORTT Panaszbizottságának egyik tagja.
Gribek Dániel, k, 2009/03/17 - 20:12
A háromgyermekes fiatalember, Rosdy Tamás, kit 15-én előállítottak, majd levetkőztettek a hatalom emberei, tavaly óta az Országos Rádió- és Televíziótestület (ORTT) Panaszbizottságának tagja.
Nem jutott nyugvópontra a március 15-én őrizetbe vett, majd megalázó módon meztelenre vetkőztetett két fiatalember ügye, sőt egyre több, a rendőrségre nézve kínos adat kerül napvilágra az incidensről. Rosdy Tamás és Hernády Zsolt ezért ma, kedden délután egy órakor sajtótájékoztatót tartott Budapesten a Gyorskocsi utcai büntetés-végrehajtási intézet előtt, mely alkalommal további részleteket hoztak nyilvánosságra az ellenük folytatott eljárásról.
A Heti Válasz Online időközben kiderítette, hogy Rosdy Tamás jogász személyében nem akárki került az ünnepség után hosszú órákra rács mögé. A háromgyermekes fiatalember ugyanis tavaly óta az Országos Rádió- és Televíziótestület (ORTT) Panaszbizottságának tagja. Barátjával nyilván nem e minőségében, hanem magánemberként érkeztek vasárnap a Kossuth térre, hogy ott a nemzeti lobogó felvonásakor hangos szóval követeljék Gyurcsány Ferenc távozását.
A Gyorskocsi utcai fogházba való szállításukat követően meztelenre vetkőztették őket, s, amint egyre inkább körvonalazódni látszik, a jogszabályoknak nem megfelelően jártak el velük szemben. Az előírások ellenére ugyanis nem értesíthették rokonaikat előállításukról, és a hatóság nem biztosított számukra ügyvédet. Rosdy Tamás elmondása szerint „egy nagydarab, gumikesztyűs smasszer" utasítására le kellett vetkőzniük, s az előállításokkor nem megszokott módon vizsgálták át őket. Meztelenül kellett leguggolniuk, s szájüregüket valamint végbélnyílásukat is átvizsgálták.
„Ha a rendőrségen szabálysértés esetén a jövőben ez lesz a gyakorlat, akkor mindenki, aki akár csak tilosban parkol, arra számíthat, hogy ugyanilyen megalázó módon meztelenre vetkőztetik, és a helyzethez cseppet sem illő módon egzecíroztatják" - mondta Rosdy és Hernády. Ezek után töviről hegyire beszámoltak az ellenük folytatott eljárásról. Mint mondták, a Gyorskocsi utcai fogházba való szállításukat követően a jogszabályoknak nem megfelelően jártak el velük szemben.
Az orvosi vizsgálatot követően egy másik szobába vitték őket kihallgatásra, melyen ismét meztelenre vetkőztették őket, ruháikat egyenként átvizsgálták. Meztelenül, terpeszállásban a fal felé fordította őket a mögöttük álló „nagydarab, gumikesztyűs smasszer", s guggolgatniuk kellett, hogy így vizsgálják meg a végbélnyílásukat. A sértettek a sajtótájékoztatón elmondták, amikor az ember ilyen helyzetben van, eszébe nem jut ellenkezni. A guggolásokat követően herezacskójukat kellett felemelniük, fülüket előre hajtaniuk, hajukat „átborzolniuk" s szájukat kinyitni, nyelvüket felemelni.
(Heti Válasz)
2009. 03. 17. 20:38
Jah, csakhogy itt nem lesz ilyen, bármennyire is készíted a kötelet. Aki arra a kötélre fel lesz akasztva SF, az te leszel, magadat fogod felkötni bánatodban, mert újfent nem az NS berendezkedés alatt fog működni az ország.
2009. 03. 17. 20:39
64 : A bíróság sem volt ott, az ávoósoknak pedig bevett szokásuk hamisan tanúzni egymás védelmében.
Amúgy pedig, most NINCS jogállam, tessék már észrevenni. Önkényes, és sokszor alkotmányellenes módon működik a törvényhozás IS, és a törvények alkalmazása IS.
2009. 03. 17. 20:41
Mert te előre látod a jövőt. Akkor miért nem parafenoménként dolgozol, az amúgy is sokkal jobban fizet.
Az volt a lényege a mondanivalómnak, hogy ha egy erőszakszervezet ennyire csak a saját népe ellen van tartva, akkor egy ilyen helyzetben a nép nem felejt.
2009. 03. 17. 20:42
"SF, Birkakúró, szar dolog a harag hatalom nélkül, mi? :-DDD" .....Bevallom nagyon jókat röhögök, amikor nyomják a "Minden bűnötökért meg fogtok fizetni!
" típusú általános fenyegető szövegeket. Még a pöcsüket sem találnák meg ha eljönne a lehetőség számukra. Dehát egyelőre nem jön, ez a nagy büdös helyzet, és ezért marad a toporzékolás, vicsorgás.:))
2009. 03. 17. 20:44
84 : Te hülye barom, te annak örülsz, ha verik a magyart az utcán a nemzeti ünnepen?
Te korlátolt barom
http://barikad.hu/node/25985
2009. 03. 17. 20:44
Verjék szét a te pofádat, lőjék ki a te szemedet, és akkor majd megtudod, mi is ezzel a baj.
2009. 03. 17. 20:46
56-ban megtalálták, és végig is járták a címeket. Többek közt a kis kedvenc ratyi-zsidótok (tóta-tetű) kommunista nagyapját is elkapták.
2009. 03. 17. 20:47
"A hideg ész önmagában nem képes a valóság megfelelő modelljének felállítására. Az is a valésóg része, hogy az embereknek érzelmeik vannak."
De arra azért jó, hogy elvolvassuk mit írt a másik és nem kezdünk el hülyeségeket írkálni.
Egyébként megnézném amikor érzelmek alapján modellezed le a részecskefizikát, esetleg a ciklonok mozgását, vagy mondjuk a bolygók pályáját, de ezek bizonyára csak a neoliberálisok találmányai is nem is léteznek igazából :)
2009. 03. 17. 20:49
A leszámoláshoz szükséges információk pedig, most sokkal könynebben elérhetőek
ÉS ez vonatkozik a jogszerű, TÖRVÉNYES leszámolásra is, ami pedig BIZTOS, hogy lesz.
Vagy nektek az a jó, ha egy totálisan korrupt rendszerben, egy rendőrállamban kell élnetek, ahol a legmagasabbak az adók egész Európában? Ahol ok nélkül leütnek a rendőrök az utcán, ha mész? Buta, buta, nagyon buta!!!!! XD
2009. 03. 17. 20:50
A társadalom működési elve az nem matematikai, se nem fizikai alapú, és azért nem megfelelő
2009. 03. 17. 20:50
Igen, a nép nem felejt.
Nem felejti el, hogy kik voltak azok, akik megakadályozták, hogy a fél város fel legyen gyújtva meg le legyen rombolva.
2009. 03. 17. 20:52
Igen SF, ahogy elkapták a nyilas keretlegényeket is. Már akik nem léptek be a kommunisták közé...
2009. 03. 17. 20:52
SF: Persze, a bíróság sem volt ott, ahogy te sem. Viszont a bíróság garanciális szabályokat követ amikor megállapítja a tényállást, és ítéletet hoz. Te meg csak a fejedben lévő szubjektív ostobaságokat követed amikor ítéletet alkotsz.....Ha nincs jogállam, akkor magyarázd el, hogy ennek ellenére miért tudod gyakorolni a jogállamiságból fakadó jogaidat? Miért tudsz perelni, feljelenteni, miért tudsz fellebbezni, stb.stb.stb.? Nem a működési hibák jelentik a jogállam hiányát, hanem a jogállamiságot megalapozó szabályok hiánya, ill. a kikényszeríthetőségük hiánya. Van jeleleg olyan ítéleted az állam ellen, amit nem tudsz végrehajtani bírósági végrehajtás útján? Talán fel kellene keresned 1 ügyvédet, aki jó pénzért megmutatja számodra, hogy hogyan kell érvényesíteni a jogaidat.
2009. 03. 17. 20:53
"ÉS ez vonatkozik a jogszerű, TÖRVÉNYES leszámolásra is, ami pedig BIZTOS, hogy lesz."
Mikor, kincsem, mikor? A Fidesz éráben nem, a Fidesz is tudja, hogy Butaháziék akkor sem állnak le, ha ők győznek. Örömmel fogja rájuk szabadítani a törvényes viperával és izraeli gumilövedékkel felszerelt rohamrendőröket. Faszulás lesz, de durván!!!
2009. 03. 17. 20:55
Sf -nek hiába magyarázol. Láthatóan képtelen felfogni azt, amiről beszélsz meg a mondanivalód amúgy is szétfeszíti a droid-algoritmus kereteit.
2009. 03. 17. 20:57
"Vagy nektek az a jó, ha egy totálisan korrupt rendszerben, egy rendőrállamban kell élnetek, ahol a legmagasabbak az adók egész Európában? Ahol ok nélkül leütnek a rendőrök az utcán, ha mész? Buta, buta, nagyon buta!!!!! XD"
Szerinted ez nekünk jó?
Tudod hazánk legnagyobb problémája, hogy nem tudunk dönteni a két irányvonal között:
A) kevés adó, kevés állami juttatás
B) magas adók, sok állami juttatás
Nálunk mindenki azt szeretné, hogy kevés adó és sok juttatás, ami sehol a világon nem működik (talán 1-2 olajban gazdag államot leszámítva, ahol bányászatból fedezik a jólétet).
Korrupció se kéne, de ha elolvasod Móricz Zsigmond - Rokonok (1932-es mű) című regényét és rájössz, hogy ebben az országban 77 éve nem változott semmi :(
2009. 03. 17. 21:05
Persze, rendőrállam.:)) Nem mindenki olyan tehetetlen, hogy a törvényben biztosított jogait nem tudja érvényesíteni, ne magadból indulj ki. A korrupcióval meg azért nincs bajom, mert én is bármikor korrumpálok ha az kell a célom eléréséhez. Engem nem sújt ez a rendszer, mert én tudom hogyan működik, és hogyan tudom a működést a javamra fordítani. Amúgy ha leszámolásról beszélsz, akkor kérlek ne használd a törvényes szót, mert fogalmad sincs, hogy mi ennek a szónak a tartalma.
2009. 03. 17. 21:11
"Te hülye barom, te annak örülsz, ha verik a magyart az utcán a nemzeti ünnepen?"....Erre pedig az a válaszom, hogy ugyanúgy (szenvtelenül) viszonyulok hozzá, ha vmi távoli országban érnek jogtalanságok embereket, és ha itt. Ember és ember között nem látok lényeges különbséget, úgyhogy ez a "verik a magyart" eléggé hatástalan nálam. Ilyenkor azt szoktam mindenkinek mondani: ha 1 kínai, 1 cigány és 1 magyar lóg a szakadék szélén, akkor nálam a magyarnak semmivel sincs nagyobb esélye a túlélésre, mint a kínainak és a cigánynak.
2009. 03. 17. 21:17
Há meg nincs egészséges magyar szíved bazmeg! :-DDD
2009. 03. 17. 22:08
"Nem mindenki olyan tehetetlen, hogy a törvényben biztosított jogait nem tudja érvényesíteni,"
AHA, DE CSAK UTÓLAG. Gaudi is ott volt a Bazilikánál egyébként, ő pedig JOGÁSZ.
Nem vagytok ti olyan mindenhatóak, Banshee. http://www.l88.hu/about3590.html
Pár ember is képes csúfot űnzi belőletek. Én pedig azt a lehetőséget vázoltam, ha maga a NÉP indul meg ellenetek. Hidd el, jobban jársz, ha rám hallgatsz, és semmi népellenes dolgot nem követsz el ilyen helyzetben. De végülis a te bőrödről van szó, nem az enyémről...
2009. 03. 17. 22:09
A valóság : magas adók, kevés állami juttatás, mert az adósságunk kamatokra megy el a pénz
2009. 03. 17. 22:37
SF: most ott tartunk, ahol a Bokros csomag előtt, sőt talán azt is meg fogják haladni a hitelek. Itt komoly megszorításokra lesz szükség ahhoz, hogy a hiteleket fogcsikorgatva kifizessük és utána eldöntsük merre is menjünk tovább. Persze be lehet jelenteni azt is, hogy nem fizetjük vissza a hiteleket, csak az nagyobb szopás lesz, mintha visszafizetnénk.
2009. 03. 17. 22:44
Hát ezeket a hiteleket mi már nem fogjuk kifizetni. Talán az unokáink. Vagy az ő unokáik. Mármint ha addig nem következik be valami nagyobb változás.
2009. 03. 17. 22:50
SF: a jogsérelem orvoslása értelemszerűen csak a sérelem bekövetkezése után lehetséges, ez az intézmény természetéből adódik. A jogállam nem arról szól, hogy mindenki betartja a jogszabályokat, hanem arról, hogy aki jogsérelmet szenved, az garantáltan jogorvoslathoz juthat. Tudom, hogy nehéz ezt felfogni, de minden jogállamban vannak diszfunkcionális jelenségek, mindenütt van hatósági visszaélés a polgár kárára. De ha majd eljön Hunnia, akkor majd eljön az az állapot is, hogy senki nem sérti meg a másik jogát, hiszen a magyarok nem olyanok....Muhahaha.:)) Nektek amúgy, akik rendőrállamot, diktatúrát kiáltotok minden egyes hatósági jogsértésnél, meg kellene tapasztalnotok azt az állapotot, hogy megver a rendőr az utcán, mert olyan kedve van, aztán nem mehetsz ezért picsogni a bíróságra, nem követelhetsz kártérítést az államtól, nem mehetsz az európai emberi jogi bírósághoz perelni az államot, és ha sokat ugrálsz, akkor a rendőrök megerőszakolják az anyádat, meg a húgodat, de ha úgy döntenek, akkor le is lőnek, mint 1 kutyát. Meg kellene tapasztalnotok a jogállam tényleges hiányát, és a tényleges diktatúrát, hogy érezzétek a szavak súlyát.
2009. 03. 17. 23:20
jogegyenlőség: Te nyomorék ávós patkány. Amit mondasz, ez legfeljebb olyan környezetben lehet érvényes, ahol maradéktalanul megvalósulnak a jogállami garanciák. A vasárnap tapasztalatai viszont azt mutatták, hogy EZEK még a saját kifacsart, alkotmányellenes törvényeiket sem tartják be, éppen ezért velük szemben AKÁR A HELYSZÍNEN IS EGY ERKÖLCSILEG TISZTA DOLOG LEHET A HATHATÓS ELLENÁLLÁS, még ha esetlegesen a jogi háttér más képet is mutat.
Pusztulj meg, te köcsög.
(Mellesleg Pál Márton a maga 37 évével üzeni neked, hogy "a kurva anyád".)
2009. 03. 18. 0:49
"a jogsérelem orvoslása értelemszerűen csak a sérelem bekövetkezése után lehetséges"
Akkor, ha teszem azt toborzok egy kis bandát, és megtámadunk, neked nincs jogod megvédeni magad. :-)))))
Te egy jogász vagy? donrikárdó??? :))))
2009. 03. 18. 0:52
Az adósságról pedig: nem tőzsdében kell gondollkodni hanem életben.
http://barikad.hu/node/24589
A parlamenti garnitúra látszatvitája nem más, mint hogy a nemzetközi tőkének lábat csókoljunk-e vagy csak kezet. A Jobbik viszont gazdasági szabadságharcot hirdet!
A magyar gazdaság helyzetének legnagyobb rákfenéje az az adósságteher, amelyet mindenki adottságnak tekint, és a jelenlegi vitában senki sem érinti. Pedig a hihetetlen méretűre duzzadt államadósság kamatainak törlesztése előbb-utóbb egy kedvezőbb gazdasági környezetben is megfojtotta volna az országot. Az államadósságról azonnal tárgyalásokat kell indítani, meg kell vizsgálni, hogy mely tételeknél lehet elérni az elengedést, a többi visszafizetésére haladékot kell kérni, az IMF hitel jóvátételét pedig egyszerűen meg kell tagadni. Persze erre felszisszen a neoliberális közgazdász, mondván: mi lesz hazánk megítélésével? Én erre csak annyit jegyeznék meg, hogy az bizonyára nagyon fontos, de ha belepusztulunk a hitelrabszolgaságba, akkor teljesen mindegy a megítélésünk. Nekem fontosabb a magyar emberek megmaradása, mint a nemzetközi intézetek véleménye.
Az ország gazdaságának felpörgetéséhez minél hamarabb pénzre van szükség, ebben mindenki egyetért, mint ahogy abban is, hogy ez az, ami most hiányzik. A parlamenti garnitúra azon gondolkodik, hogy az emberektől milyen módon lehetne begyűjteni a szükséges forrásokat. Van, aki drasztikusan nyúzna meg bennünket, van, aki újabb hitelek formájában észrevétlenül. Mi mást javaslunk. Kopasszuk meg inkább mi az eddigi megnyúzóinkat. Az elmúlt időszak privatizációs ügyleteinek kivizsgálására egy statáriális bíróságot kell létesíteni, amely gyors, igazságos és kőkemény ítéletek révén milliárdokat venne vissza a politikai bűnözőktől. Másodsorban meg kell adóztatni a multikat. Szintén adót kellene kivetni a reklámokra, különösen az országos sugárzású kereskedelmi tévéknél. Ezzel két legyet ütünk egy csapásra, egyrészt bevételhez jutunk, másrészt a kereskedelmi csatornák számára is egyértelművé tesszük, hogy ez itt Magyarország, és nekik is vannak kötelezettségeik. Az adórendszer átalakítása már egy hosszabb folyamat, amelyet három-öt év alatt lehet csak kivitelezni, de az irányt már most le kell fektetni. Ennek lényege, hogy a jövedelemadózás terheit a minimumra kell csökkenteni, párhuzamosan a fogyasztás megadóztatásával, természetesen ügyelve annak progresszivitására, vagyis az alapvető fogyasztási cikkek tehermentesítésére.
2009. 03. 18. 3:55
"GONDOLJUNK MINDIG ARRA, HOGY HA ÍRORSZÁGBAN PRÓBÁLNÁK MEG UGYANEZT, MÁR RÉG A LÁNGOLÓ PÁNCÉLJAIKBAN ÜVÖLTENÉNEK!"
Így van SoDi, teljesen egyetértek!
Példát kéne vennünk róluk
Ha ők voltak Yeats szerint a "Hungary of the West", akkor most legyünk mi az "Ireland of the East"!
2009. 03. 18. 6:41
Már megint butuska vagy, kis. A jogállam hiányát akkor pedzegethetnéd a vasárnapi eseményekkel kapcsolatban, ha a jogsérelmet szenvedettek nem fordulhatnának jogorvoslatért. Nehéz felfogni a jogállam fogalmát? Pedig magyarul van. Amúgy meg nem félsz tőlem, kis? Tudod mit fogok csinálni a közeljövőben? Megnézem az órarendedet, adok 10 rugót 2 cigónak, vagy 2 nagyobb testű hajléktalannak, hogy kicsit beszéljék meg veled a nevemben ezeket a szidalmakat vmelyik órád után. Pál Marci egy még náladnál is jelentéktelenebb figura. Inkább húzza meg magát, mert még esetleg elő fog kerülni néhány tanú, akiknek elévülési időn belül drogot adott el vmelyik goapartin, vagy a szigeten. És akkor gyorsan elillan majd a jóhíre a csőcselék körében.
2009. 03. 18. 6:49
SF: Jogorvoslatról beszéltem, nem pedig a jogsérelem azonnali elhárításáról, ami a polgári jogban a jogos önhatalmat jelenti, a büntetőjogban pedig a jogos védelmet. Te tényleg nem érted, hogy mit magyarázok? Ennyire buta lennél, vagy a fejedben lévő ostobaságok akadályoznak a megértésben?
2009. 03. 18. 7:25
Én vagyok a világ leggonoszabb zsidókurvája, hozzám képest a Mohácsi Viktória egy kalkuttai Teréz anya! :DDD
2009. 03. 18. 7:27
100. SF, ez egy hazug hír, pont arra jó, hogy a hozzád hasonló droidokban tartsa a lelket. Nem győzhettek, kevesen vagytok, a nép is után benneteket, nem állnak mellétek.
2009. 03. 18. 7:30
SF-nek meg sodinak hiába próbálsz jogi fogalmakat magyarázni, sütétek hozzá, hogy megértsék. Egybites a zagyuk, lázadni jó, az ezt megakadályozó rendőr meg jogsértő. Ez a droid-algoritmus van a fejükben, ha ezt valami meghaladja, automatikusan visszatérnek az egyes ponthoz.
2009. 03. 18. 7:53
"Az államadósságról azonnal tárgyalásokat kell indítani, meg kell vizsgálni, hogy mely tételeknél lehet elérni az elengedést, a többi visszafizetésére haladékot kell kérni, az IMF hitel jóvátételét pedig egyszerűen meg kell tagadni."
És akkor leesik a forint értéke, megszűnik az import, gazdaságunk összeomlik. Az hogy ennek milyen hatásai lesznek a társadalomra azt jobb nem is ecsetelni :)
"Mi mást javaslunk. Kopasszuk meg inkább mi az eddigi megnyúzóinkat. Az elmúlt időszak privatizációs ügyleteinek kivizsgálására egy statáriális bíróságot kell létesíteni, amely gyors, igazságos és kőkemény ítéletek révén milliárdokat venne vissza a politikai bűnözőktől. Másodsorban meg kell adóztatni a multikat."
Miután összeomlott a gazdaság, a forint elértéktelenedett és az import megszünt, akkor el lehet gondolkozni rajta, hogy milyen multit is akarunk megnyúzni? Azokat amelyek kivonulnak? A politikai bűnözőktől visszavett milliárdokkal mit kezdünk amikor már semmit nem ér? Hozzáteszem egy ilyen helyzetben azok hagynák el először az országot, akik kilopták az állam vagyont, elmennének valami trópusi szigetre, amellyel nincs kiadatási egyezményünk és kiröhögnek.
2009. 03. 18. 9:39
Morvai EP képviselőjelölt mivoltáról.
Csak a linket teszem be, nem vagyok én SF...
http://reakcio.blog.hu/2009/03/18/morvai_krisztina_az_onjelolt_kepviselojelolt
2009. 03. 18. 11:38
Nah, most nekem is lesz egy hosszú. Morvai Krisztinában az az érdekes, hogy ő eredetileg egy emberi jogokkal foglalkozó jogász és főként egy jól fizetett tévés felesége, három gyerekkel. Fő témája a feleségbántalmazás volt.
Akkor kattant be, amikor a magyar kormány nem hosszabbította meg a zsíros ENSZ-megbizatását.
* A sértettek támogatása a büntetőeljárásban. Rendészeti Szemle. 1991/2.
* Emberi jogok, jogállamiság és a „visszamenőleges” igazságszolgáltatás. Jogtudományi Közlöny. 1992/2. 62-71.
* Continuity and Discontinuity in the Legal System: What it Means for Women. UCLA Women’s Law Journal. 1994/1.
* Gender Discrimination – Related Cases Before the European Commission and Court of Human Rights. = Promoting Human Rights and Civil Society in Central and Eastern Europe. 1995.
* What is Missing the Rhetoric of Choice? UCLA Women’s Law Journal. 1995.
* A nemek közötti esélyegyenlőség – a diszkrimináció tilalma. = Egyenlő esélyek és jogharmonizáció. A nemek közötti megkülönböztetés tilalma a nemzetközi kötelezettségek tükrében. Szerk.: Gyulavári Tamás. Budapest, Munkaügyi Minisztérium Egyenlő Esélyek Titkársága – Integrációs Stratégiai Munkacsoport, 1997.
* Magánügy-e a feleségbántalmazás? Belügyi Szemle. 1998/3. 55-71.
* Terror a családban. A feleségbántalmazás és a jog. Budapest, Kossuth Kiadó, 1998.
* Család, állam, előítélet. Fundamentum.1999/4. 109-112.
* A „gyermekekkel szembeni rossz bánásmód” (erőszak, elhanyagolás, visszaélés) Magyarországon az ezredfordulón – büntetőbírósági ítéletek tükrében. Collega. 2002/3. 13-20.
* KITTI Rettegés és erőszak – otthon Rejtjel Kiadó – ISBN 9637255095
* Magunkfajták - Morvai Krisztinával beszélget Kovács Zsolt - Kairosz Kiadó, 2008
Akkor tehát itt és most arról van szó, hogy egy korábban a balliberális eszmerendszerrel szimpatizáló jogásznő /akinek a férje is valószínűleg olyan származású, mint akiket legújabban egytől-egyik Izraelbe akar száműzni/, pipa lett az őt ért sérelmek miatt és bosszút esküdött az azelőtt még szimpatikus baloldal ellen.
Bosszújához a Jobbik kiváló terep. Nagy kár viszont, hogy olyan emberről/??/ beszélünk, aki ezen tények ismeretében nyilvánvalóan hobbiból, divatból vált az előzővel homlokegyenest ellenkező nézetek képviselőjévé, nem pedig egy több évtizedes ellenzéki, ellenálló mozgalmár tevékenység megkoronázásaképpen.
Várom értékes hozzászólásait azoknak, akik a tények ellenére bebizonyítják, hogy Krisztina asszony már a bölcsőben atillába volt öltözve, óriási kokárdát viselt és pár hónaposan az első megtanult szavai a "magunkfajták" és a "magukfajták" voltak.
Az igazság általában fájdalmas és szar.
Most is.
2009. 03. 18. 14:40
"(Mellesleg Pál Márton a maga 37 évével üzeni neked, hogy "a kurva anyád".)"
Rotflol, hát ezért is lett ekkora haverod!!! Kb 10 évvel idősebb nálad és még mindig naplopó semmirekellő???
Példakép!!! :DD
2009. 03. 18. 15:04
Valamint még Pál Marci sem volt még nővel, bizonyára tanácsokat ad Sodinak, hogy hogy viselje a szüzesség terhét.
2009. 03. 18. 16:17
G.Banshee: "Morvai Krisztinában az az érdekes, hogy ő eredetileg egy emberi jogokkal foglalkozó jogász"
Miért, most nem emberi jogokkal foglalkozó jogász ??? Vagy szerinted ha valaki a 2006. okt. 23.-án bántalmazottak emberi jogaival foglalkozik, az onnantól kezdve - a jó kis SZDSZ-es kettős mércés liberalizmus alapján - már nem emberi jogokkal foglalkozó jogász, hanem egy szélsőséges náci ???
Kezdjük ott, hogy NAGYON mást jelentett a 90-es évek elején "liberálisnak" lenni, mint 2009-ben. Az alapvető, klasszikus liberális értékeket (úgy mint szólás-, vallás, stb. szabadság, hátrányos megkülönböztetés ellenzése csoporthoz való tartozás alapján, stb.)én személy szerint NAGYON tisztelem, de ma Magyarországon az SZDSZ és holdudvara által képviselt "liberalizmus" már régen nem az, inkább liberálfasizmusnak lehetne nevezni. Morvai a 2006 okt. 23.-i vérlázítóan gyalázatos események után került a jobboldalra. Szerintem ő ma is magáénak vallja azokat a liberális értékeket, amelyeket régen.
Ma egy igazi liberálisnak minden erejével küzdenie kell a jelenlegi hatalommal szemben, ugyanis 100%-ig szembe mennek mindennnel, ami egy IGAZI liberálisnak alapvető érték.
Szóval én nem látok túl nagy ellentmondást abban, hogy Morvai a Jobbik EP listavezetője lett, ugyanis a Jobbik az a politikai erő, amelyik a legerőteljesebben küzd a magyarok alapvető (emberi-, és egyéb) jogaiért.
Az SZDSZ-nek hála a "liberális" jelző szitokszóvá degradálódott az utóbbi időben, de gondoljunk csak bele: Kossuth Lajos vagy Kölcsey Ferenc is liberálisak voltak, és ha ma feltámadnának, minden bizonnyal a jelenlegi hatalom elkergetését tekintenék a legfontosabb feladatuknak.
"balliberális eszmerendszerrel szimpatizáló"
Nem szimpatizál a balliberális eszmerendszerrel. Azokkal az álatal fontosnak tartott értékekkel szimpatizál, amiket korábban fontosnak tartott, azokat ma sem tagadja meg. Ezek nem politikai oldal-függő alapértékek, főként hogy a magyar ballibe tábor se nem baloldali, se nem liberális.
"Izraelbe akar száműzni"
Egy idézetet mondj tőle, amikor valakit a származása miatt akar száműzni Izraelbe
"előzővel homlokegyenest ellenkező nézetek"
Nincsenek a korábban magáénak vallottakkal homlokegyenest ellentétes nézetei. A rendőrterror elleni fellépései? A fasisztoid Izrael bírálata ? Ezek egy liberálistól (nem SZDSZ-estől!) alapvető dolgok! Amúgy meg Morvai jogvédő volt mindig is,nem "liberális", max. klasszikus liberális értékeket is fontosnak tartott, ahogy minden bizonnyal tart ma is, viszont jelen helyzetben a magyarok alapvető jogainak védelme a liberálfasisztákkal szemben mindennél fontosabb. A jogvédelmet meg a hazug média a ballibesekhez vonatkoztatja, pedig azok csak egy kettős mércés "jogvédelmet" (értsd: minden ami ártalmas, rossz, szélsőségesen degenerált, ember-, magyar-, és keresztényellenes, azt támogatják, amúgy meg nagy ívben szarnak az emberi jogokra) alkalmaznak.
Nem látok nagy ellentmondást a családon belüli erőszak áldozatainak segítése, és a 2006 okt. 23.-án bántalmazott emberek jogainak védelme vagy Izrael állam gázai akciójának bírálata között. Egy normális országban ezek közötti ellentmondás fel sem merülne, ez csak az SZDSZ nevű szélsőséges terrorszervezet hathatós ténykedése miatt van így.
Magyarország abszurdisztáni helyzetét mi sem jelzi jobban, mint hogy a magyar emberek jogainak védelmét egy radikális jobboldali párttól lehet a leginkább remélni...
2009. 03. 18. 18:34
http://allegegenalle.freeblog.hu/archives/2009/03/18/LEVEL_EGY_BAJOS_HOLGYHOZ/
2009. 03. 18. 18:41
Nem, most nem emberi jogokkal foglalkozó jogász, hanem (au ELTE szégyenére) egy egyetemi tanár és politikus. Egy szélsőséges párt politikusa.
"Jobbik az a politikai erő, amelyik a legerőteljesebben küzd a magyarok alapvető (emberi-, és egyéb) jogaiért."
Felsorolnád ezeket az alapvető jogokat?
"Morvai a 2006 okt. 23.-i vérlázítóan gyalázatos események után került a jobboldalra."
Nem. Amikor kibaszták az ENSZ bizottságból.
"Nem szimpatizál a balliberális eszmerendszerrel."
Most már nem, korábban igen. Ezt oda is írtam, csak nem idézted.
"Egy idézetet mondj tőle, amikor valakit a származása miatt akar száműzni Izraelbe"
Alapvetően jól érzi magát a zsidózók körében, ami arra utal, hogy az eszméikkel is azonosul.
"Nincsenek a korábban magáénak vallottakkal homlokegyenest ellentétes nézetei. A rendőrterror elleni fellépései? A fasisztoid Izrael bírálata ? Ezek egy liberálistól ... alapvető dolgok!"
Na ezt vezesd le.
"Magyarország abszurdisztáni helyzetét mi sem jelzi jobban, mint hogy a magyar emberek jogainak védelmét egy radikális jobboldali párttól lehet a leginkább remélni..."
Hááát nem igazán...sőt, ezt az emberek túlnyomó többsége nem így látja.
2009. 03. 18. 21:07
Hogyan kerülnek a "Morvai" és "hazafi" szavak egy mondatba? Megzavarodtál, Sodi?
2009. 03. 18. 21:50
"Egy szélsőséges párt politikusa."
Magyarországon egy IGAZÁN szélsőséges párt van, az SZDSZ, illetve Gyurcsány hatalomátvétele óta az MSZP is nagyobbrészt (a tagság nagyobb része talán nem azonosul teljesen a neoliberális eszmékkel, sőt, valszeg ellenzik is, csak gyengék/gyávák az ellenálláshoz, esetleg féltik a jól fizető helyüket)
"Felsorolnád ezeket az alapvető jogokat?"
A biztonsághoz való jog, a tisztes megélhetéshez való jog, a hazai termelők/gazdák jogainak védelme, a tulajdonjog védelme, a vásárlók/fogyasztók jogainak védelme (Morvai bojkottfelhívása az Auchan ellen, például-mondjuk ezt lehet hogy magánemberként tette,de a párttól sem áll távol ez a szemlélet) stb.
"Nem. Amikor kibaszták az ENSZ bizottságból."
Én 2006 októbere után véltem őt felfedezni "jobboldali" (ezek az oldalbesorolás is ökörség, monduk úgy hogy MAGUNKFAJTA :) körökben.
Amúgy meg az izraeli lobbi magyarországi erőteljes jelenlétét szerintem pont az ENSZ bizottságából való magyar kormány általi visszahívása bizonyította számára (is) a leg egyértelműbben, ti. egy Izraelt az emberi jogok tiprásáért/palesztinokkal szembeni bánásmódjáért ítélték el Morvaiék a jogász társaival, és ez nem tetszett nekik.
"Most már nem, korábban igen"
Félreérthetően fogalmaztam: nem szimpatizál a balliberális mondottam volt, minek után AZOK nem balliberális eszmerendszerek, hanem az alapvető emberi jogok rendszerébe tartoznak.
Érdemes megnézni, az Echo TV-n beszél a "liberalizmusról" (is)
http://www.youtube.com/watch?v=K3v-zYN-0e0
"Na ezt vezesd le."
Egy liberálisnál ugye alapvető, hogy nemet mond az olyan brutális rendőri akciókra, amik 2006. okt. 23.-án történtek - ez magától értetődő. Érdemes továbbá kitekinteni kis hazánkból az oly sokat emlegetett nyugat felé, és megnézni ott kik bírálják a leghangosabban Izraelt a fasiszta módszereiért (na ha ezt is számonkéred hogy bizonyítsam a fasiszta módszereket, akkor vagy végtelenül tájékozatlan, vagy pedig elfogult vagy): a bal(!) oldaliak, és igen, a liberálisok. Januárban a londoni Izrael-ellenes tüntetésen olyan közismerten liberális szellemiségű hírességek léptek fel , mint pl. Annie Lennox vagy Brian Eno. Ma egy igazi liberális pont úgy áll hozzá Izraelhez, mint anno Dél-Afrikához.
2009. 03. 21. 0:16
Orbánék is el fognak picsázni, Banshee. Át lesz vizsgálva a rendőrség összes brutális fellépése visszamenőleg
k0zi : normálisabb országokban már TILOS az offshore cégek tevékenysége. Vagy adózol rendesen, vagy elmész onnét.
A bankárok meg nem szorulnak rá, hogy a "befektetéseiket" egy k0zi védje, egy blog kommentjei közt. XD
2009. 03. 21. 0:18
Egyes számú jelöltként, Morvai BIZTOSAN bejut.
Aminek 99% a valószínűsége, arról lehet beszélni már előre is. Persze, sokaknak nem tetszik a dolog, hogy erősödik a Jobbik. De hát, ki nem szarja le.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.