Rovat meg a vonat
Az áldást sodika küldte 2007. augusztus 14., kedd - 12:01-korCímkék: buzik
82 komment
Bognár Tibi bácsi: Saját képek Gyurcsány Ferencről a Zuschlag-perben
Papi Gergely főhadnagy rágalmazás miatt feljelentette Hermán Pétert
Havrilla István: FRISS: A bíróságon megfegyelmezett ÁVÓS története
Szinte ingyen. Hány gyerek ebédelhetne belőle egy évig? (Rebisz adatközlés - október 23)
Hermán Péter: Az ÁVH nak ki kell adni a videófelvételeket július 4-ről
Gőbl Gyuri levele az ÁVH-nak okt. 23-ról
Hermán Péter: Kupleráj az ÁVH-nál - 8 hónap nem elég március 15 kivizsgálásához
| « Lakásmaffia összefoglaló | A tökéletes marketing » |
Eddig 82 komment érkezett (
)
2007. 08. 14. 12:25
Buzi az anyád!
2007. 08. 14. 13:02
Milyen érdekes, hogy tegnap az egyik kajmán tv-ben bemutatták, hogy fetrengtek a szigetelők a sárban és milyen bulis volt meg milyen klassz, ezek a képek valahogy kimaradtak az adásból. Ki tudja miért? :)
2007. 08. 14. 13:06
Buzi: sihuhu-sihuhu...
2007. 08. 14. 13:12
tudtátok, hogy a látens buzik a homofóbok? nem mi?
2007. 08. 14. 13:16
Szóval az összes keresztény buzi.
Köszönjük a felvilágosítást.
2007. 08. 14. 13:19
szóval a fajtalankodó buzi perverz papok nem azok... de aki felvállalja az az. hmmm... érdekes szemlélet viva la esélyefyenlőség!
2007. 08. 14. 13:47
Egy elenyésző szélsőséggel példálózol.
Azok nem keresztények, hanem csak néhány beteg bűnöző.
2007. 08. 14. 14:04
Na. ugyanezt csináljátok ti, csak ellenkező előjellel...Néhány szélsőséges ténykedését ráhúzzátok a többségre.
De mindegy .Most kaptam én is egy roppan t férfias, egyenes, és jellemes fenyegetést a "JÓ" oldalról.
Na ilyenek azok, akik a ti eszméiteket vallják. És mert el akarnak hallgattatni, nem fogok elhallgatni. Nincs itt különben kereszténység.nagyon kevesen vannak akik a kereszténység alapeszméljét magukévá tették, és aszerint élnek. Ezt a keresztény egyházak 2000 éves "szereteten alapuló megnyilvánulása is mutatja. Na, most lehet copyzni, vagy leírni, hogyan öltem meg Krisztust. tessék.
2007. 08. 14. 14:15
abszólút egyetértek mishmeshel! Amúgy több pontatlanság felmerül a bejegyzésben, de mindegy. Fenntartom, hogy buzi vagy.
2007. 08. 14. 14:16
Én olyan jót röhögtem ezeken......nem szégyellik magukat az biztos, szánalmasak:D
Nem biztos hogy buzik....sztem csak simán be vannak löve...meg csont részegek.
2007. 08. 14. 14:35
Épp itt a lényeg, ti mindig kiforgatjátok a valóságot a saját ízlésetekre vagy a nem létező igazságotok igazolására. Ti néhány kivétellel (pedofil papok) példálózva akarjátok a többséget megítélni (megítéltetni), mi pedig a többség alapján ítélkezünk, igaz, néhány kivétel kárára is ezzel, de mindig a többség dönt, nem? a választások után sem érdekelt senkit, hogy az ország másik fele mit akar, azt mondták ezt a szart a többség akarta és kész ez így helyes. Akkor nem kukorékoltatok, hogy dehát mi lesz a többiekkel akik nem így gondolkodnak? Most akkor tessék ezt is elviselni, hogy véleményünk szerint a legtöbb zsidó egy magyarellenes, országpusztító, gyűlölködő és le van szarva aki nem ilyen és kivétel, mert a többség visz mindent.... (szerintetek ugye). De ez mindig csak akkor érvényes, ha nektek kedvez, egyébként meg hogy képzeljük !!! Ez az undorító bennetek....
2007. 08. 14. 14:59
A zsidók a legpofátlanabbak, nomeg a cionista libsik , a kettő sokszor fedi egymást. Buzzancs blogokban a buzzancsok is írnak mirólunk, ennél sokkal durvábbat és sértőbbet. :D
2007. 08. 14. 15:00
Ez a sotko a szcientológiáért van oda, mondom én hogy egy idióta buzi zsidó ez XD
2007. 08. 14. 15:04
Ezek a zsidók itt csak megerősítik a "légbőlkapott antiszemita sztereotípiákat" !!!!!
A zsidó ezt a szennyet, ezt a züllést szánja a magyar fiataloknak!
Kendermag egyesület zsidó és soros is zsidó, erről jut eszembe, a zsidók eleve ellenséget látnak a magyar fiatalokban, és ezért terjesztik ily buzgón az ellenkultúrát.
Nem copizok, hanem linkelem ahogy illik : Milyen lenne Magyarország zsidó nélkül - itt főleg a zsidajok mint kultúra romboló faj vannak kiemelve, azok is :
http://kitartas.nspage.com/about306.html
2007. 08. 14. 15:53
Mordaunt88: Nagyon jó a cikk! Azért azt is figyelembe kell venni, hogy Székelyföldön sosem voltak nagy számban zsidók. Úgy könnyű! Nálunk, ha csak megnézzük az iwiw-et, kb. a 80%-a zsidó. Több mint 1 millió felhasználója van... azt hiszem ez elmond mindent, itt él statisztikai kimutatás szerint is Európa legnagyobb zsidó közössége (nem lakosságarányosan, hanem abszolút értékben!), ezt békésen SOHA nem fogják feladni.
2007. 08. 14. 16:12
Basti, azt írtad, zsidó barátnőd volt. Bemutatott a családjának, tehát komoly lehetett. Már akkor is így gondolkodtál?Csak kihasználtad őt?
2007. 08. 14. 16:21
"Nálunk, ha csak megnézzük az iwiw-et, kb. a 80%-a zsidó. "
Ezt fülcimpa vagy orr alapján? Esetleg akinek nincs magyar és/vagy árpádsávos lobogó a képei között, az már az?
Baromság.
"Egy elenyésző szélsőséggel példálózol."
Igen sodika, ezt csinálta. Te is ezt teszed, nap mint nap zsidóügyben.
- Néhány barom a sárban fetreng = ez a sziget, ilyenek a szigetesek.
- Két meztelen csávó = buzik.
- Buzik, akkor nyilván zsidók is, különben is a szigeten vannak, szal tuti azok.
2007. 08. 14. 16:25
mishmesh: Akkor még naiv voltam és csak kizárólag az adott személyre koncentráltam, önnmagában akartam megítélni minden más körülményt figyelmen kívül hagyva. De ez sajnos tévedés, így nem lehet, mert mindenkit befolyásol a közvetlen környezete, őt is egyre jobban ellenem hangolták...
Egy korábbi meg egy idő után elkezdett egyre inkább a pénzemre utazni, egyre pofátlanabbul, volt, hogy vett magának ezt-azt (cipőt-ruhát, 40-50 ezrekért), előzetes bejelentés nélkül, aztán csak odatette elém a számlát az asztalra azzal a dumával, hogy "ezt vettem, ugye milyen jól áll?". Na akkor elegem volt.... a másik csak célozgatott rá, azért ilyen pofátlan nem volt. Érdekes a feleségemnek, aki magyar volt, ilyen soha eszébe sem jutott... Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy a magyarok között nem akad ilyen, de elenyésző az arcátlanok száma az én tapasztalataim szerint. Sajnos az is igaz, hogy ettől függetlenül a zsidó lányok többsége okos és intelligens, ami viszont a magyarokról nem mondható el. Ezért is mentem bele, mert nekem nagyon fontos egy intelligens partner... de sajnos az is önnmagában kevés, mint kiderült.
2007. 08. 14. 16:28
"Választások után" Az, hogy nem a jobboldal nyerte meg a választásokat, javarészt nektek köszönhető. Ennyi.
2007. 08. 14. 16:35
pff: Elég egyszerű a képlet: A nevek alapján (párosítva a képekkel) 90%-os biztonsággal meg tudom állapítani. Aztán csak a képek alapján (ez szülői ártelom, ők kilóméterekről megismerték mindig), továbbá az én ismerőseim statisztikája alapján (sokat ismerek, mert ahol pénz van, ott mindig nagy számban fordulnak elő, én meg olyasmivel foglalkozom, ritka kivételként, amiben lé van :)). Akinél bizonytalan vagyok, ott megnézem az ismerőseit és az iskolák (tipikus zsidó gimik, stb., Soros-alapítvány, stb) neveit, típusait, ez számomra mindig megadja a választ. Az a baj, hogy mivel a legtöbb ember pl. a TV-ben állandóan csak zsidókat lát, már meg sem tudja különböztetni őket a magyaroktól, azt hiszi így néz ki egy magyar. Raccsoló, pösze (ez feltétlenül kell a médiaszerepléshez nálunk), fröcsögő szájú, orrhangú, idegesítően gesztikuláló vagy nem így néz ki, de tudom, hogy az apja az, gülüszemű, kampós orrú és mindenki aki egy kicsit "furcsán" kreténül néz ki. Nézd meg a régi magyar ember ábrázolásait, hol látsz Te ilyen ufonautákat? Na elég világos?
2007. 08. 14. 16:39
" a zsidó lányok többsége okos és intelligens, ami viszont a magyarokról nem mondható el."
Hmm. ezt a magyar lányok, mint nőtársaim nevében kikérném magamnak.
Nem lehet hogy rossz körökben, (esetleg rossz módszerekkel )ismerkedsz?
2007. 08. 14. 16:41
Csak hogy egy másik példát is mondjak, a cigányokat sem a színükről lehet elsősorban megismerni, hanem a kicsit patkányszerű arc, a lapos ujjvégeken erősen lefelé görbülő köröm, furcsa szag, beszéd, stb... Nem tudom mi ebben a furcsa, két kutyafajtát is simán meg lehet különböztetni egymástól, azon nem csodálkozik senki, még a keverékről is meg lehet mondani milyen fajtákból jött össze, szerintem egyszerű, mint a pofon...
2007. 08. 14. 16:49
Tökéletes zagyvaság, már ne is haragudj. Ha annyi zsidó lenne, ahányba te külső alapján ezt belemagyarázod, rég nem aggódnék a zsidóság sorsáért.
A szüleid kilométerekről "beazonosították" a zsidókat?Nem ők sem. Viszont ez a mondatod magyarázatot ad mindenre.Így szocializálódtál. Aztán elég volt egy szikra..
A magyar lányok fikázását kérlek magyarázd el.
2007. 08. 14. 16:52
mishmesh: Eléggé átfogom ezt a vertikumot néhány évtizede és ez az "ÁLTALÁNOS" megállapításom, de mint tudjuk vannak kivételek, ilyen volt a feleségem is. Az viszont igaz, hogy azokban a körökben, ahol mozgok egyre kevesebb van belőlük, mert nem jutnak el idáig, nem engedik őket a húsos fazék közelébe, sokkal előbb "elvéreznek", ez valóban rontja a statisztikájukat. Az biztos, hogy a jó állással rendelkező, nyelveket beszélő, önálló lakással, kocsival rendelkező, világot járt lányok között elenyésző a magyar. Nekem viszont már elegem van abból, hogy állandóan eltartsak valakit vagy furikázzam naphosszat az olyan lányokat, akiknek semmijük sincs és egy szót nem tudnak szólni egy társaságban, mert fogalmuk sincs miről van szó, mert sosem volt pénzük arra, hogy szélesítsék a látókörüket vagy valamit sportoljanak, hogy ne legyenek úgy szétesve 30 éves korukra, mint egy 50 éves. Sajnos ez nagy baj, ennyit tesz a pénz, ezen kell változtatni, fel kell őket emelni, nem azt mondom, hogy a lehetősége sincs meg bennük, hogy normális "mai" nővé váljanak. A jobboldaliság nem szittyakürtöt jelent, meg elzárkózást a világtól, ezt teljesen félreérted.
2007. 08. 14. 17:01
Pedig így van, hidd el, a korábbi kimutatások alapján 600000 zsidó élt Magyarországon (ez már háború utáni adat, amikor még lehetett erről beszélni) ez mára simán felmehetett 800000-re, hiszen csak az én zsidó ismerőseim között is a legtöbbnek legalább 3 gyereke van. Ezek viszik be az SZDSZ-t mindig a parlamentbe, nincs magyar ember aki rájuk szavazna egyébként (ráadásul nem érdekes, mindig Judapest viszi őket be?). Nyugodj meg, nem kell aggódnod a zsidóság miatt Magyarországon, ez már régen elrendeltetett, minden ami itt történik az zsidó döntés eredménye... De azért hőbörögnünk csak szabad?? Ennyi legyen már a mienk legalább, hogy ha tudunk borsot törünk az orruk alá....
2007. 08. 14. 17:05
Lófaszt nekünk köszönhető, hanem a zsidómédiának, ami démonizálja a jobboldalt, 1990 óta!!! A sok buta meg blikkből, retek klubból tájékozódik, és elhisz minden zsidó hazugságot.
A zsidó lételeme a hazugság.
2007. 08. 14. 17:10
Annyit még adalékként, hogy a magyar lány ismerőseim közül elenyésző számban vannak, akiknek legalább internetje vagy kábeltévéje van, mert azt sem tudják fizetni. Sokszor engem kérnek meg, hogy adjak kölcsön egy gépet, amin megírhatják a szakdolgozatukat, aztán én küldöm el a neten vagy keresek meg nekik valamit. Nemhogy az iwiw-en lennének fel. Jó ha már valakitől hallottak róla. Ezért vagyunk ilyen kevesen felháborodottak az ellen ami itt folyik, mert a "valódi" magyar társadalom totális információhiányban szenved. Ha valaki nem tudná az információ pénzbe kerül! Az meg nincs, a legtöbb, hogy szobaantennával fogják az m1, RTL, TV2 adásait, na az aztán kinyitja a szemüket, borzasztó....
2007. 08. 14. 17:14
Azon már csak nevettem, hogy az egyik lány ismerősöm azt mondta, hogy az összes információforrása az a Néphazugság, amit a szomszédja kiolvasás után odatesz "rendességből" a lábtörlőjére, mert egyébként se internetje, de még tévéje sincs, pedig itt lakik Budapesten, nem valami tanyán, de annyi a számla, hogy még újságra sem futja...
2007. 08. 14. 17:15
Amit a magyar lányokról mondasz. Nem érnek fel a te köreidbe, mert nem engedik őket, elvéreznek.Tehát nem kellenek, mert semmjük nincs,ingyen kéne őket furikázni, eltartani.. Nincs pénzük, hogy karbantartsák magukat, tehát nem kellenek.Azt hogy nem okosak és műveltek, még mindig nem cáfoltad meg, tehát le is nézed őket. Akinek van pénze,karbantartja magát(mind külsőség)és a Te pénzeden akar öltözködni, hogy megfeleljen a Te elvárásaidnak,az pofátlan.
Nekem mindebből az jön le, hogy a te istened a pénz. SEmmi más.
A jobboldaliságról nem mondtam hogy szittyakürt, stb. Azt mondtam, hogy nagyrészt miattatok nem nyert.
Leírnám neked pl a fideszhez való viszonyomat:
Vérmérsékletem és értékrendszerem alapján jobboldali lennék.
Sokminden tetszik , egyetértek stb..Pl a gazdaságpolitika, a konzervatív értékek tisztelete, a dolgozó , több gyereket nevelő családok "helyzetbe" hozása.
NNa most. ez olyan, mint amikor éhes vagy, és előtted van egy gyönyörűen megterített asztal, csupa finomsággal,amit szeretsz.
meghívnak, hogy ülj le, és fogyassz.Légy része az asztaltársaságnak. De ahogy közelebb érsz, észreveszel valamit.
Egészen az asztal sarkán, pici virágos porcelántányérkán ott van egy egészen kicsi darab szar. ....
Van kedved ezután az ebédhez?
Igen, a szélsőjobbra gondoltam.És nem most, hanem anno, mikor bent voltak a parlamentben.
2007. 08. 14. 17:17
Na most szünet estig, mert megyek "gyúrni", hogy meg tudjam magam védeni az AVH-tól, meg a cionista főnökeiktől, hogy rohadjanak meg mind egy szálig....
2007. 08. 14. 17:23
Igen, nekem is három gyerekem van. Nem azért, hogy ne fogyjanak el a zsidók. Az embernek belső késztetése hogy több gyermeke legyen.De ez feltételez egy értékrendszert,biztos alapot.Mivel az általad ismert zsidók többségének is három gyereke van, ez a család szeretére mutat. Ami nem értem, miért baj.
2007. 08. 14. 17:41
Én nem nagyon rajongok a buzikért, nekem mind1 hogy zsidó-e, vagy bármi. Pár évvel ezelött egy hosszabb uatzáson voltam ismerősőmmel vonattal, egy csatlakozásra több órát kellt várnunk igy gondoltunk addig beülünk egy bárba meginni valamit. Ittuk a sört amikor egyszercsak odajön hozzánk 5-6 homokos, és szó nélkül leültek mellénk. Nyomatták a hülyeségüket....inkább röhejesek voltak mint félemetesek. Miután tudtukra adtuk, hogy mi nem vagyunk buzik, azt mondták hogy nem baj:D Egy ideig jol mulattam azon hogy egymást női neveken szólotották, meg hogy mondták hogy felváltva szoktak "apuka" meg "anyuka" lenni. Addig nem is zavart a dolog amig el nem kezdtek ránk nyomulni, már nem csak szoba, hanm igy közelebb ült meg ilyenek, meg megfogta a lábam.....szal ott azér kicsit ledobta az agyam az ékszijat..mondom nem kéne......de akkor már agresszivabban viselkedtek, és mivel mi ketten voltunk ők meg hatan, ez eddig röhejes helyzet kezdett átmenni inkább félelmetesbe....mer a kutya nem volt éjjel akkor ott, csak mi meg ők....szal hát nem szégyellem kicsit megijedtem amikor agresszivabbak lettek. Ekkor jött egy csaj, aki kicsit oldotta a hangulatot, de aztán kiderült hogy leszbikus volt. Így már teljes a kör gondoltam. A buzik már tul sokáig mentek, és egyre agresszivabban nyomultak amikor, hirtelen megjött a rendőrség!!! Megálltak melletünk, egyből kiszálttak és igazoltatták az összes buzit, minket nem, velünk teljesen normálisak voltak, még csak személyit se kért semmit. Viszont a buziknak, megmondta rendesen, hogy tünnyenek el innen, és szó szerint idézem: "ne itt szopokodjátok egymás f@szát mer beviszlek titeket". Ezzel a buzik el is mentek onnan.....nekünk pedig illedelmesen jo estét kivántak a rendőrők és elmentek.
Szal én azóta nem dijazom a buzikat.
2007. 08. 14. 18:37
Alapvetően azért vállalnak többet mert gazdagabbak, és máris lehet folytatni, annak okainak elemzését,miért.
2007. 08. 14. 18:48
Az általam ismert zsidóknak vagy 2 gyerekük van, vagy egy sem ! (és mivel öregek, nem is lesz nekik már)
2007. 08. 14. 19:07
Basti, az iwiw és egyéb közösségi bizbasz fölhasználója nagyrészt a mai magyarországi fiatalság, ha abból egymillió zsidó lenne, akkor ezt az országot már régen Izraelnek hívnák.........
A zsidóság egyre inkább pusztul, épp úgy haldokló nép, mint a magyar vagy az európai népek általában, egyre inkább asszimilálódnak azon ország anyanemzetébe, ahol élnek. Tudom sz@r ügy, mert így nem lesz kit szidni/szidnotok, de ez van. Én személy szerint jobbszeretnék saját megoldást keresni a magyarság problémáira, és nem mindenre ráfogni, hogy "azsidóktehetnekróla", mert tudod, ez azt jelentené, hogy mint nemzet gyenge vagyunk, aki folyton mást okol a saját gondjaiért (például a népességfogyás), az egy önvallomás arról, hogy igen, hülyék, ügyetlenek, gyengék vagyunk, de nem is változhatnánk, mert a..... (ide kell behelyettesíteni az épp aktuális bűnbakot, ez neked a zsidóság) nem engedi, nem akarja, mert...........(ide meg a nyakatekert indoklás jön pl. a népességfogyásra az, hogy a zsidóknak kell a hely, ami egy akkora ökörség, hogy szinte fizikai fájdalmat élek át, mikor valahol valaki leírja, ilyenkor ráadásul tényleg elkezdem hinni, hogy nekünk befellegzet, ennyi hát, alulműveltel.....)
Ha libsi lennék azt mondanám, hogy "felőlem, ha neked így a jó", hidd azt, hogy "azsidók...." de nem vagyok az, szóval verd ki a fejedből ezt a sok marhaságot és ne csak a más (nép/személy) szemében keresd a szálkát. Hanem a sajátodban/sajátunkban is.
2007. 08. 14. 19:24
Na igen, de a zsidókról fennálló összes negatív dolog valós alapú és emiatt : sose bízz egy zsidóban !!!
2007. 08. 14. 19:25
Fenét szar ügy, öröm!!! Így nem lesz a gonosz cionistánkak kiket felhasználniuk önnön utánpótlásuk céljára!!! :))
2007. 08. 14. 20:03
Nézd SF, én sem fogok sirdogálni, ha a zsidóság eltűnik (ellenben a bulgárokat sajnálom, ők messze nagyobb gondban vannak a népességcsökkenéssel, mint mi.) de a mai cionizmus és neoliberalizmus inkább egy üzleti és gazdasági kör által irányított folyamat, igaz ebben a zsidó üzletemberek jócskán bennevannak. De ők épp úgy szarnak az átlagzsidókra, mint ránk, csak eszközként, pajzsként maguk elé tartják őket, aztán lehet antiszemitázni, meg, hogy a rohadt magyarok ki akarják irtani az egyszerű zsidó néniket, bácsikat ésatöbbi....
Rashid, épp az a baj, ha így állsz hozzájuk, mert akkor zárják a sort. Épp azt kellene elérni, hogy a zsidóság többsége ne vállaljon közösséget Izrael tetteivel és az aljas zsidó pénzemberekkel. Képzeld el, hogy valaki (mondjuk egy szerb) szapulja a mocskos magyarokat. Egy magyar tettei alapján, ítélve meg őket. Ezek után függetlenül attól, hogy lehet a magyar tényleg ronda dolgot tett te valszeg. őt támogatnád, mert hát mégiscsak magyar, meg a szerbek úgyis sok magyart öltek meg (zsidóknál ugyanezt képzeld el a holo témával, a magyar zsidót ölt, lehet, hogy most nekik van igazuk, de akkor is a zsidó támogatjuk, mert haragszunk a magyarokra). Ezzel kész is, a sorok zártak. Ha egy ember vagy egy embercsoport tettei alapján ítélünk meg egy népet, akkor annek ellenére, hogy nem akarjuk az azonos nemzethez tartozók szolidárisak lesznek egymással. Pont ezt kellene elkerülni, ugye a rómaiak a "didive et impera" dologgal nem mondtak ám hülyeséget.
2007. 08. 14. 20:14
Természetesen divide et impera, és nem didive :-DDDD
2007. 08. 14. 20:31
Ezért van állandóan emlegetve a holo is és ezért az állandü nácifasisztázás. Hogy zárják soraikat.
De van akinek enélkül is megy a "sorzárás", mint egy ösztönösen. Igen, ezek főleg ballib poiltikusok, meg pénzemberek de van néhány jobbos is : pl. rogán is zsidó :))
2007. 08. 14. 20:34
A második Magyaroroszágot akkor is létre kell hozni : és abban a magyar elem kell hogy vezető pozícióban legyen.
2007. 08. 14. 22:21
Ha egy magyar férfi nem tartja magához méltónak a magyar lányokat.Hogy is akartok ti itt nemzetet? ,
Basti kommentjeire céloztam.
2007. 08. 14. 22:47
jogos
2007. 08. 14. 23:00
Pedig bizony igazam van, a fiatalok között egyre több a zsidó (az iwiw-en egyébként kb 55 éves korig vannak fent, igaz felfelé egyre csökkenő arányban), ez az említett min. 3 gyerek modellre is visszavezethető, másodsorban a pénzre. Olyan módon mi tehetünk róla, hogy miért nincs több gyerekünk, csakhogy épp itt van a kutya elásva, a zsidó cégtulajdonos, felveszi a zsidó HR-est és attól kezdve esélye sincs magyarnak bekerülni. Ezt éppen nemrég éltem meg egy multicégnél (a jól menő, tehát többet fizetni tudó magyar cégeknél is ugyanez van), egy év után már csak zsidók dolgoztak körülöttem, mert ők voltak kint ösztöndíjjal külföldön (Soros alapítvány), ezért ők beszéltek jobban idegen nyelveket, tehát még az indok is megvolt. egészen egyszerűen szervezetten kitúrnak minket a jól fizető állásokból, a magyarnak csak a tesco pénztárosi meg raktárosi állás jut minimálbérért, meg egy kis lopkodási lehetőségért, na abból senki nem fog több gyereket vállalni, aztán meg még taníttatni. Nem azt mondtam különben sem, hogy a magyar lányok genetikailag buták, hanem borzasztóan alulképzettek, ez még tovább eszkalálja azt, hogy nem kapnak rendes állást, stb.... Ezt kell megállítani és akkor elindulhat a nemzet a felemelkedés útján, nem véletlenül erről szólt az első és második zsidó törvény is, mert már akkor felismerték ezt a veszélyt. Aztán jöttek a kommunisták és kútba esett az egész....
2007. 08. 15. 9:27
okoska! VAgyis mi a lényeg? Tanulni kell! Nem arra hivatkozni, hogy "árja vagyon, nekem kijár minden" Ezt hívják úgy: szabadverseny.
2007. 08. 15. 10:08
Lófaszt szabadverseny! A jobb körök NAGYrésze full zsidó, ott egy gojra mindenképp úgy tekintenek mint egy idegenre. Sokkal nehezebb dolga lesz.
Nem is szólva arról hogy a zsidó szdsz neoliberális, mindent elpiacosító rombolása miatt, CSAK AZ TUD TANULNI AKI MEG TUDJA FIZETNI.
Judapestről könnyen pofázol, laknál mondjuk Nyírségben, megtudnád mi a gond ezzel.
Esélyegyenlőség : van aki repülővel megy, van akinek zsákba kötve ugrálva kell megtenni az utat. Ennyit is ér, jól hangzó ám semmitmondó undorító zsidó hazugság, célja : az emberek ne ismerjék fel nyomorúságuk valódi okát, a zsidók TÚLhatalmát.
2007. 08. 15. 10:10
Így van, zsidó hr-es SEHOL NEM KÉRNEK FÉNYKÉPET CSAK NÁLUNK!
Eleve hátránnyal indulunk, a saját hazánkban! Ez undorító, és akármit hazudtok, nem hiszem el, mert haza beszéltek , hisz ti is zsidók vagyiok.
2007. 08. 15. 10:20
seggfejkém, sajna elárultad magad... meglátásom szerint egy állásinterjún sem voltál. Ha jelentkezel egy céghez elöbb el kell küldeni egy önéletrajzot... nos nem egy fogalmazványt, hanem egy europass szabvány fényképes önéletrajzot... az egész világon bárhova mész. Sajna ha ennyire nem vagy képes ne is álmodj munkáról... amúgy az esélyegyenlőség jó dolog, de magyarországon semmi nemesebb dolgot nem lehet csinálni, mert ti faszok mindenhol összeesküvéselméletet láttok.
2007. 08. 15. 10:23
Seggfej zsidókám, lófaszt nem jelent az önéletrajz, a pofádat nézik meg, mondjuk ilyen mózesi majomfejjel mint neked van, nem lesz gond :D
2007. 08. 15. 10:26
Örülök is. Sajnos menthetetlen vagy, nem kell élni a lehetőségekkel... főleg, ha egy büdös tetü zsidó kínálja!
2007. 08. 15. 10:28
"szervezetten kitúrnak minket a jól fizető állásokból" IGAZ
soros alapítvány zsidó
És így hogy elpiacosítják az oktatást, még inkább így lesz.
Nagyon meg fogjátok még ezt bánni zsidók, hogy elraboltátok a hazánkat, hogy mocskoltok minket. A magyar nép szabadságszerető, ezért gyűlöli a zsarnok, megszálló idegenszívű talmudista sötétséget hordozó zsidókat.
2007. 08. 15. 10:30
és ezért imádja áhitattal a fasizmust... hmm... nem vitás értelmi fogyatékos vagy. Amúgy én egy új oktatási rendszeren dolgozom... egin és még zsidó is vagyok. Köztetek sosem lesz összetartás!
2007. 08. 15. 10:31
A sorosék olyan feltételrendszerrel dolgoznak, amivel vele jár a liberális hazugságok átvétele : magyarul : az az iskola, az a cég, az az ember kap akármit is, aki vagy zsidó, vagy zsidóbérenc, azaz vadliberális. Beleszólnak a működésbe, és EZ a program igazi célja.
Arról nem is beszélve, hogy kedvenc spekuláns zsidajod tönkretette a távolkeleti tőzsdéket, gazdaságot 99-ben, és az orosz válságért is nagy mértékban ő, és a zsidók a felelősek.
Nem véletlenül bassza börtönbe, illetve utasítja ki vagyonelkobzás mellett a zsidó oligarchákat Putyin.
Nem okosabbak a zsidó, csak gátlástalanabbakk és vastagabb bőr van a pofájukon.
2007. 08. 15. 10:32
Mert ott nektek nem jut hely, és azért! :)
2007. 08. 15. 10:33
Az összetartás : fascio = összefont rőzseköteg.
Összetartás, az egyetlen fegyver a zsidó ellen. Ellenzsidó, sok sok ellenzsidó, ha úgy tetszik XD
2007. 08. 15. 10:38
azt feltételez rólam, hogy nem tudom a történelmet? ez sértő! amúgy nyilván minden alapítványnak az a célja, hogy az általuk támogatott szervezetek átvegyék az irányelveket te szerencsétlen... az enyémnek is az.
2007. 08. 15. 10:41
29 mismesh : a hungaristák NEM fideszesek, sőt nem is Jobbikosok, a hungaristák azok hungaristák.
És nem az a hungarizmus, aminek a zsidómédia hazudja!
" Úgy tudom zsidókat lõttek a Dunába, de azok korántsem meggyõzõdéses nyilasok voltak, inkább csak valamiféle fanatikus -ha úgy tetszik- csõcselék, akik nem is annyira a párthoz, inkább az asszociális réteghez tartoztak. Ilyenek minden mozgalomban vannak és ami szõrnyûbb, hogy általában többségben.
De Szálasinak a duna parti kivégzésekhez semmi köze sem volt, annyi biztos.
" (...) Eljáró rendõrtisztnek arra a kérdésére, hogy a zsidók elleni atrocitásokat miért a nyilaskeresztes párt tagjainak rétegébõl követték el, azt felelem, hogy errõl elsõsorban nem tudok és ebben nem hiszek, mert én is szeretném magam az indítóokokat tudni és így nem is tudok felelni. Feltevésem az, hogy a nyilaskeresztes párttagok közé beszüremlettek más szélsõséges elemek, és més olyan elemek, akik a zûrzavart egyéni haszonlesés szempontjából ki akarták használni. Mindezeket pedig véleményem szerint a németek befolyásolhatták. (…) Azokról a tényekrõl, amelyeket eljáró rendõrtiszt elémbe tárt, miszerint az egyes pártszervezeteimbõl, mint Szent István krt. 2., Petneházy utca, Rökk Szilárd u., Városház u 14., Molnár u. stb zsidókat vittek volna le a Dunához, vagy egyébként köztereken vagy utcákon kivégeztek, vagy esetleg a pártszervezetben megkínoztak, nincsen tudomásom. (…) Meg vagyok arról gyõzõdve, hogy amennyire a magyar nép velem együtt megnyugvással vette tudomásul azokat az intézkedéseket, amelyeket a zsidótörvények végrehajtása során hoztak, annyira megdöbbenti és elítéli a magyar nép velem együtt ezeket a kilengéseket, amelyek a zsidókérdés végrehajtása során tényként megállapíthatók. (...) " -Szálasi Ferenc vallomása
2007. 08. 15. 13:05
"tudtátok, hogy a látens buzik a homofóbok? nem mi?"
- A rasszizmus ellen a négerek kárognak
- Az antiszemitizmus ellen a zsidók
- A magyarellenesség ellen a magyarok
- A homofóbia ellen a buzik.
Tehát ez a megállapítás olyan, mint:
- Aki rasszista az néger, csak nem meri önmagának bevallani
- Aki antiszemita az zsidó, csak nem meri önmagának bevallani
- Aki magyargyűlölő az valójában magyar
- Aki a mazsolát utálja tudat alatt attól fél, hogy ő is mazsola valójában
satöbbi.
Nevetségesek vagytok ezzel a hülye érvvel.
Aki homofób az a normalitást védelmezi.
A buzik csinálhatnak otthon akármit, de nyílt utcán ugyanaz társadalom elleni provokáció.
2007. 08. 15. 13:17
http://www.jewwatch.com/jew-leaders-stalin.html
Bizony, az igazi Zsidófigyelő az ez az oldal : a jewwatch. :)
Komoly munkásság eredménye, és a kunbéláról is vannak fenn cikkek :D
2007. 08. 15. 13:20
A sotkó a fő homofóbozó bunkó zsidó, mondom én hogy a zsidó minden mocskot ránkzúdít
2007. 08. 15. 13:29
http://l88.hu/about2328.html
Miért nem volt nálunk igazi rendszerváltás? Érdemes elolvasni.
2007. 08. 15. 13:31
VT.
"A buzik csinálhatnak otthon akármit,de a nyílt utcán ez tésadalom elleni provokáció"
Ebben egyetértünk.Én nem foglalkozom velük, mert annyira nem érdekelnek,tehát nem vagyok homofób.
Viszont a mazsolát azt úúútálom.Főleg ha valamibe belesütik.
Vagy fagyiban,amikor elázik és megduzzad.
lehet hogy mazsola vagyok csak nem akarom elfogadni..Jááj
2007. 08. 15. 13:41
A pofánkba tolják a hatalmon lévő cionisták ezt a mocskot is, a kendermaghoz hasonlóan.
2007. 08. 15. 13:51
A kormányt ti választottátok. vagy nyugdíjas hozzátartozóitok
(hozzátartozóink.) És attól tartok, megint el fogjátok intézni hogy ők nyerjenek, mert betojasztjátok a háromnegyed országot.
És alapot adtok azoknak is, akik ezt a félelmet ki fogják használni.
2007. 08. 15. 14:05
Fenét választottuk, kékcédulás választás vot ez, összevissza csaltak. A csaló és a zsidó szinoníma az angol nyelvben, talán nem véletlenül XD
2007. 08. 15. 14:07
A b'nai b'rith adott technikai és pénzügyi segítséget a ballib zsidó választási kampányhoz, + a csaláshoz, és a szervezett szállítások lebonyolításához.
2007. 08. 15. 14:27
Ez a csalás duma elég lejárt lemez. Bizonyítékok?
De hát ti az összeesküvések hívei vagytok, nyomjátok csak.
"A buzik csinálhatnak otthon akármit,de a nyílt utcán ez tésadalom elleni provokáció"
Így van ez a szélsőjobbal is. Gondolhattok amit akartok, csinálhattok otthon amit akartok, de mikor kimentek randalírozni az utcára, ésvagy szétbasszátok a tévét, akkor az bizony a társadalom elleni provokáció. Pont annyit értek, mint a seggriszálók, csak ti nem kaptok tojást, mert a tunya baloldal tolerálja a ti szemeteteket is. Szar ügy.
2007. 08. 15. 15:03
Na pff, te szaros hazug zsidó, pontosan miattad és a fajtád miatt igaz minden antiszemita klisé, mivel mindnek van valós, reális, tapasztalati tényeken nyugvó alapja.
Magyarul : hazudsz mocskos zsidó :))
2007. 08. 15. 15:05
Igen, és a hajléktalanok, cigányok, akiket buszokkal hordtak szavazni városról városra! Mert egy ember több helyen is szavazhatott, a lamperth mónika zsidó féle joghézag szerint.
A bizonyítékok pedig a Demokrácia központban vannak.
Sehol sem darálják le hetek múlva a szavazócédulákat, CSAK nálunk. Úgy mint a kulcsár ügy jegyzőkönyveit, azt is ledarálták a komcsik.
pff, te tetves zsidó féreg hazudsz mint az egész kibaszott zsidó fajtád !
2007. 08. 15. 15:05
pff nem zsidó. de én már ehhez tényleg fáradt vagyok. aki nem ért veletek egyet,az zsidó. Matyira is ezt mondtátok.
Ez aannyira szánalmas.
2007. 08. 15. 15:09
Honnan tudod? szerintem az. Aki nácizik meg a buzikat ajnározza az már eleve gyanús.
2007. 08. 15. 15:10
Mert Matyinak nincs meg a magához való esze, arra utalva ezzel, hogy gyanútlan és naiv. Majd meglesz neki is a személyes rossz tapasztalata a zsidókkal... :)
2007. 08. 15. 15:12
Azokra a hősökre emlékeztün meg, te zsidó féreg, akik hősi halált haltak a budai Várból való kitöréskor, te műveletlen tudatlan barom.
2007. 08. 15. 17:41
A csalásra jóformán csak visszakérdeztem, de gondolom már ez is a haugság kategória.
A másik felére nem reagáltál, gondolom nem tudsz mit, ergó hazudtam, más nem maradt.
Attól az apróságtól pedig nyugodtan tekints el, hogy eszem ágában nem volt ajnározni a buzikat és nem is tettem. ("annyit értek mint a seggriszálók" - szted ez ajnározás volt? Akkor téged is ajnároztalak?) [más források szerint egyébként ez a 2 idióta hetero de ez tényleg lényegtelen]
De ne törődj ezzel, nem fontos mit mondok, hiszen ez nem vita, mert "te zsidó vagy" érvekkel felesleges vitázni, így az írásom is felesleges. Mellesleg a te szájtépésed is.
Na és igen, ezért tartunk ott, ahol. Nem vagyok zsidó. De így konkrétan egyáltalán nem. De leszarom. Nem így látom a világot, hogy zsidó meg nem zsidó. Te viszont úgy látod, hogy aki egyetért veled, az magyar, aki nem, az zsidó. Ebből van elegem. (És sokaknak. Magyaroknak!!! Nem liberálisoknak is. Jobboldaliaknak is.)
Todo tudod nem az a baj, hogy náci vagy (és mindezt két zsidózás között kikéred magadnak), hanem, hogy primitív és ostoba.
2007. 08. 15. 18:01
Ostoba te vagy, mert nem fogod fe a cionista veszély mértékét.
Nem VELEM hanem az igazsággal kelene egyetértened.
2007. 08. 15. 18:06
A zsidók csak színleg jobboldaliak. Hogy adott pillanatban átállhassanak.
2007. 08. 15. 22:34
Az a legjobb ebben az egészben, hogy sodika a kuruczinfón megnéz pár képet két baromról, és mivel ott az van írva, hogy ezek melegek, hát sodika elkezd alkotni. Mivel mint tudjuk, átvenni, csak tökéletest lehet, ezért ő újraalkotja ugyanazt. Két mondattal és egy linkkel letudhatná, de hát neámhogyasztá'!
Sorban...
Előkapja a pohotoshoppot, de az is lehet, hogy paintbe' megoldja mindezt.
Előkap egy képet egy jó kis kapuról. Ez a kép már egy csipetnyi zsidózást is tartalmaz ugye, szóval ippen megfelelő.
A sinek közé helyezi az egyik csávót, a létező legbénább módon, szánalmas, komolyan. Hogy néz ki?
Negyedik lépésként kreál egy melegeknek járó rózsaszín háromszöget. Még bmeg "fénytörést" is tesz rá, hogy tetszen azoknak, akik pontosan úgy gondolkodnak, ahogy ő.
Na most ugye, a kattints felirat dukál, mert hát azért mégiscsak linkelünk, és ha nem írja oda, mégis ki klikkelne rá egy buzira ebben a keresztény országban, kérem.
Hatodik lépés: Kéne valami felirat. Nem hosszú, hiszen csak kép, de azért ütős. És akkor látjátok feleim szümtükkel!!!! sodika agyából előpattan a szóviccek szóvicce! Rovat - vonat!!! Mekkora! Attól most eltekinthetünk, hogy eddig ilyen rovat nem volt, kell a rím a vonatra, elgázoljuk a deziróval vagy a szilivel a mocskos buzikat, így van ez rendjén.
Végezetül pedig emberünk, minderre büszke.
Gyönyörű, gratulálunk. Megérte dolgozni vele.
2007. 08. 15. 22:49
Aztamindenit hogy ki lettem elemezve, hűűű...
2007. 08. 16. 11:41
Bizony. Lassan egy szakembert (pszicholóhus, vagy legyen egyből pszichiáter) is megkérhetnél egy részletesebb elemzésre.
2007. 08. 16. 15:07
A zsidajbloggereket basztasd inkább te kakukk pff XD
2007. 08. 16. 15:08
Szili = A MÁV V43,1 sorozatú univerzális villanymozdonya
2007. 08. 16. 15:09
mijaz hogy meleg? XD
Olyxant tudok hogy homokos meg hogy buzi, ratyi, köcsög, homár! :)))
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.