Gonda a király! :-)
Az áldást sodika küldte 2007. augusztus 27., hétfő - 22:14-korCímkék: antifasiszta garda gonda laszlo magyar tomcat
140 komment
"Egy pont után, teljesen az a véleményem, hogy fegyvert kell fogni. Még nem jött el, de el fog jönni."
Gonda László
Nem semmi ez a fazon, főleg az alapján sem, amit augusztus 20-án reggel vágott le a Kossuth téren. Erre az emberre nagyon oda kell figyelni, ezért holnap majd kaptok egy szép kimerítő saját videót is róla. Megérdemli a figyelmet, és a fáradtságot, hogy terjedjenek a gondolatai.
Egyébként azért is érdemes megnézi az Index anyagát, mert világosan kiderül belőle, hogy amikor valaki a Tomcat-féle, karakán véleményt megfogalmazó, de a valódi rasszista szélsőségektől magát távol tartó embert (akik közé magam is sorolom) egyes magyarellenes elemek lefasisztáznak, akkor az a legrohadtabb nemezellenes hazugság, amit csak el lehet képzelni.
Viszont a saját rögzített anyagom ezzel használhatatlanná lett, mert ennél jobb cuccot én nem tudok összevágni a rendezvényről.
Na mindegy...
Annyi azért megjegyezhető, hogy amikor Tomcat egyenesen antifasisztának vallja magát, azt viszont már az ellenező irányba tett túlontúl erős, és tökéletesen felesleges gesztusnak tartom. Ez a kijelentés, amennyiben a valódi, egyes problémákat faji, illetve a kulturális felsőbbrendűség oldaláról megközelítő csoportoktól való elhatárolódást jelenti, tökéletesen érthető, ugyanakkor nem hallgathatjuk el, hogy ezzel együtt nem hordozza magában annak az esélyét, hogy a közeljövőben az adott korszak gazdasági vívmányairól, és kevésbé ismert kulturális értékeiről elfogulatlanul, pusztán szakmai alapon lehessen egy tényszerű társadalmi párbeszédet lefolytatni. Egy ilyesféle művi szellemi bilincs pedig, tekintve, hogy a Horthy-rendszer utáni néhány hónap olyan, a demográfiai szempontból ma is megszívlelendő gazdasági tervek születésének időszaka volt, mint amilyen például a gyermekszülések formájában törleszthető állami hitelek rendszere, szerintem óriási gyarapodási potenciáltól fosztja meg a nemzetet.
By SoDI





Eddig 140 komment érkezett (
)
2007. 08. 27. 23:11
végignézném, de tgm -en nem lehet ugorni...faszom se érdekli az öreg szekus, bár, meg kell hagyni, nagyon okos csóka. ezért végül is tisztelem, valami szinten, a sokbüdösbolsibunkó szoci bérenc közt...
2007. 08. 27. 23:19
bronislaw kaminski: Ha már le van töltve az egész, lehet ugorni.
2007. 08. 27. 23:59
na, megnéztem, hát, én a szigeten hasonló tartalmú társalgást folytattam a metal színpadnál hajnalban, valamelyik sörsátoránál, amit akár gonda, akár a többi uriember előadott...és egyetértés megvolt, baszki...kossuth térieket miért akarták elzavarni a gárdás rendezők??? még elég kevesen vagyun, és még így is széthuzunk...spanyolok odabasztak a komcsiknak, 36-ban, mert összefogtak..heil franco!!!!
2007. 08. 28. 0:20
Én nem szeretném ha erőszakká fajulna a dolog... néhány fizetett szemétláda megint ártatlan vérek kiontásába hajszolná a magyar társadalmat, hogy ez aztán okot adjon a gyülekezési és egyéb törvények újrafoglalmazára és hasonló szigorítások bevezetésére, továbbá egy kalap alatt akár önkényuralmi jelképpé is nyilváníthatnak egy nagyon fontos történelmi jelképünket, az árpádsávos lobogót. Félek, hogy csúnya véget szántak ennek az általuk kezdeményezett gárda dolognak...igen általuk! Mert ne higyjétek, hogy a gárda allulról jövő kezdeményezés eredménye.
2007. 08. 28. 0:28
olyan ember kellenének, mint gavrilo princip volt, töki.pofázni mindenki tud, te is, én is.....)))))))" elég egy szikra, hogy az országot lángtenger borítsa" kárpátia-ki lesz a szikra????
2007. 08. 28. 0:39
Gavrilo Princip csak nem az, akira azt mondják, hogy miatta robbant ki az első világháború? Mert ha igen, akkor gratulálok, azon emberek "termékével" példálózól, akiknek a jelenlegi rossz helyzet is köszönhető. Mert ugye nem csak a szegényedés öröklődik, hanem az emberiség ellenes büntettek is.
2007. 08. 28. 0:48
miatta??hát nem.....csak meggyorsította a folyamatot....amugy már az ókorban is elismerték a "zsarnokölés" jogát....aki nagyon odabasz a népnek, hát oda kell neki is baszni...bocs a vulgaritásért, de festettem, a lakást, most meg sörözök))))pótolni kell amit kiizadtam...)))
2007. 08. 28. 2:43
azért voltam rohadt csalódott, , hogy sinead nem énekelte a szigeten a "foggy dew"-ot-, pedig a legszebb ír nacionalista dal....
2007. 08. 28. 3:06
ja, meghogy nem tépett szét pápa képeket....semjén zsola bekaphatja....
2007. 08. 28. 3:11
heil mithras!!!!!sápadt zsido jo helyen van a kereszten)))))))))))))))
2007. 08. 28. 4:18
Sodi, szerintem ezt a kis imbecil szerencsétlent kellene kimoderálnod, nem a partizáninfós hülyét, akinek az adatait továbbra is várjuk.
2007. 08. 28. 5:59
hapták koma!
Itt nincs moderáció-
Amúgy meg......
Csúmya világ lex ittt nem gyúrcsányi elzavarás.Sajnos.
2007. 08. 28. 6:32
Mussolini unokája, nő, ma is Olasz politikus. :-)
2007. 08. 28. 6:37
Nahát, éppen ő itt az egyik kedvencem, nehogy má'' :))
Mithras, a fáklyás és fejszés hős, iráni napisten, a római katonánk és gladiátorok közt volt elterjedt a Mithrász-kultusz.
2007. 08. 28. 8:36
4. Zsul: Általában egyetértek a hozzászólásaiddal, most viszont azt hiszem, hogy besétálsz a Fidesz (és mások) "Cui prodest?" utcájába, amivel hitelteleníteni próbál minden olyan kezdeményezést, aminek nem tudta a vitorlájából kifogni a szelet, vagy nem tudott az élére állni.
Amíg a Gárda nem bizonyítja az ellenkezőjét, addig nem feltételezem a rossz szándékot.
Éles helyzetben le fog hullani a lepel róluk is (ha van lepel, ami lehulljon), ahogy tavaly ősszel sok mindenkiről a "mainstream" jobboldalon.
2007. 08. 28. 8:47
Bibó István Szakkollégium (ELTE-ÁJK) és a Rajk László Szakkollégium (Közgáz)
Innen valók a fideszes vezető politikusok is, és ez bizony pontosan pénzgazdaság ; VILÁGBANKI képzések voltak ezek!!!!!!!
"szakértői" kormány : tudjuk, kiknek szakártenek :-)
Hanyatló Kádár-rendszer, 1979-1989
A Szoborparkban a Magyar Népköztársaság idején az államvezetés által nagyra becsült személyek, fogalmak, események szobrai vannak összegyűjtveA gazdasági problémák fokozódásával (eladósodás, növekvő nyugati importfüggőség) nőtt a kommunista vezetés bizonytalanság-érzése, mert az 1956-os forradalom nagy tanulságának azt tartották, hogy nem szabad az életszínvonalat csökkenteni. 1982-re államcsőd-közeli helyzetbe sodródott az ország, melyből a kiutat a Nemzetközi Valutaalap és a Világbank kölcsönei jelentették, melyhez azonban Magyaroszágnak be kellett lépnie a világ két legnagyobb tőkével rendelkező kapitalista szervezetébe, ennek megfelelően 1982-ben IMF, 1983-ban IBRD (a Világbank elődje) tag lett.
A kormány továbbra is a pártnak volt alárendelve, a parlament egészen az első szabad választásokig csupán formalitás volt. 1979 után megjelentek az elős ellenzéki csoportok, és a párton belül is reformkezdeményezések indultak. Lassan kibontakozott a demokratikus ellenzék, és annak két nagy ága, a népi (vidék-centrikus) és az urbánus (városias, liberális). 1981-ben megalakult az ellenzéki sajtó, a Beszélő c. újság képében. Ezt később számos újabb lap követte (1984 Hírmondó, 1986 Demokrata, 1989 Hitel)
Gorbacsov új szovjet pártfőtitkár politikája 1985-től megnyitotta az utat a békés rendszerváltás felé.
A magyar kormány és a Világbank 1988. július 1-jén írta alá az "Ipari szerkezetátalakítási kölcsön" (ISAL) szerződést, melynek keretében megszületett többek között a társasági törvény és a hozzá kapcsolódó egyéb törvények, illetve azok elfogadásra kerültek. Így lehetővé vált az állami vállalatok részvénytársasággá alakulása, természetes személyeknek szavazati jogú részvényvásárlása, valamint természetes személyeknek kft. és rt. alapítása. Átalakult a vállalati jövedelemadózás, a vasipar és a szénbányászat, a termelői és fogyasztói ártámogatások összege jelentősen (bár nem a vállalt 10%-kal) csökkent.
1987-ben Lakiteleken megalakult az első ellenzéki párt, az MDF melyet bár a rendszer nem üldözött az ellenzéki kerekasztal tárgyalások előtt legitimált, hogy tövényes tárgyalópartner lehessen az állampárttal. 1988-ra megjelent az ún. szakkollégiumi értelmiség, mely a Bibó István Szakkollégium (ELTE-ÁJK) és a Rajk László Szakkollégium (Közgáz) hallgatóit (pl: Orbán Viktor, Fodor Gábor, Urbán László) és tanárait (pl: Stumpf István) jelölte. Többségük máig a politikai élet jelentős, meghatározó alakja.
A folyamat végén, 1989. október 23-án Szűrös Mátyás kikiáltotta a Magyar Köztársaságot, ezzel a korábbi államberendezkedés végleg megszűnt.
2007. 08. 28. 8:50
Gonda mondandójához: Nem feltétlen szimpatikus, hogy ő fogalmazza meg és így, de akad közöttünk bárki is, aki elhiszi, hogy békés úton el lehet takarítani a közéletből az állampárti tetveket és utódaikat? Pont az elszabotált rendszerváltás az, ami figyelmeztet. Antall: "Tetszettek volna forradalmat csinálni!"
2007. 08. 28. 9:14
A Világbank köpönyege alól bújt elő a fideszes-mdfes áljobboldal is, épp ezért kopiztam be a wikis szöveget :)
2007. 08. 28. 10:28
Zsul: "Én nem szeretném ha erőszakká fajulna a dolog..."
Én se szeretném.
Senki se szeretné.
Ugyanakkor Gondában erősen tisztelendő, hogy nem nyom semmiféle hazug, és álságos békanyálat, vagy provokátorozást.
2007. 08. 28. 10:33
Ezek a cionista megszállók olyan szemtelenek mint a piaci légy, úgyhogy békés erőszak nélkül - azaz erélyes kényszerítés nélkül - úgyse szabadulunk meg tőlük.
2007. 08. 28. 10:37
Mesélj nekem a Békés Erőszakról.
"Remélem a családodból csak a kutya marad meg"
Valami ilyesmire gondoltál Todo/SF? Vagy lámpavas a porontyoknak, hiszen kinek lenne szíve családokat szétszakítani?
2007. 08. 28. 11:07
Te folyton hazudsz, megértem Misit is, hogy utál téged
Aki a partizán - in - fost jónak tartja, attól eleve elhatárolódom-
schlechtsgebrächte judenhure
2007. 08. 28. 11:08
Blokád, és numerus clausus. Főbűnösöknek statárium, és teljes vagyonelkobzás.
2007. 08. 28. 11:10
Akkor szálljatok le a hazánkról, cionista megszállók, és takarodjatok izraelbe, persze a szajré nélkül, az marad.
Mint a soproni zsidókapu című regényben, ahol a zsidók minden aranyukat EL akarták vinni az ostrom elől. Nagyon helyesen, mindenüket lefoglalták a huszárok.
A zsidó semmi sorsközösséget nem vállal a magyarokkal, de más népekkel sem, bezzeg ami jó, ami kell nekik, azt elveszik. Ez így nem fog működni, hiába hazudoztok, egyre többen átlátnak a szitán.
2007. 08. 28. 11:11
A buzi barátod rossz hatással van rád.
2007. 08. 28. 11:11
Romantikus Erőszakról még senki se hallott??? XD
2007. 08. 28. 11:13
Idegen megszállók ellen kötelesség és dicsőség bármit is tenni, embertelenségeket pedig a zsidók követnek el hazánkban, napjainkban, a horváth ágnes zsidó, de a zsidó maffia követte el a robbantások nagyrészét is a 90es években, továbbá az a sok merényletgyanús rendőr/katona/határőr "öngyilkosság" is a zsidó olajmaffia műve.
A zsidók továbbá embertelen módon bánnak minden nem zsidóval izraelben, faji alapon népirtásokat követnek el folyamatosan.
2007. 08. 28. 11:15
Egy zsidónak semmit sem szabad elhinni. Mindenki ismeri azt a részt az Egri Csillagok-ból hogy gyaurnak tett eskü nem kötelez???
Gojnak tett eskü SEM!!!!!
2007. 08. 28. 11:17
Pénzen vett szaremberek hazudozása SEM lenne, ha nem lennének megbízóik. Nem lenne hazug média és a "kommunikáció" és a szóvivőség sem lenne negatív dolog.
Mert most az : ők védik a védhetetlent, magyarázzák ki a gazemberséget, lopásokat, fenyegetőzést, erőszakot, sikkasztást, rendőrterrort stb.
Ezek mind nem lennének ha nem lenne cionista megszállás alatt az ország.
2007. 08. 28. 11:18
Éppen az a baj a jobboldalla is hogy sok a tégla. Ezek nagyrésze "önként, kéjjel" azaz anyagi előnyökért lett azzá, ami.
Ide tartozik : schmidt mária zsidó, pokorni zoltán zsidó, rogán antal zsidó.
2007. 08. 28. 11:20
Ja, kálmán olga zsidó. Gondolom ő is elég jó példa, szemtelen hazudozásra és alaptalan rágalmazásra, kötözködésre.
2007. 08. 28. 11:21
Az a baj a kis zsidókkal hogy a cionista zsidók minden gazságai ellenére velük húznak, pedig ezzel magukat is besározzák.
2007. 08. 28. 11:24
Te vagy rám roszz hatással.És buzi is te vagy. És szállj le te a hazánkról. Békés erőszak.Jah.Sodi meg arra használ téged, hogy kimondd helyette amit ő ravasz módon nem.Csak még mindig nem fogod fel. Lúzer múlt, lúzer jelen, és ha így haladunk lúzer jövő.Önsorsrontás.Pedi ebből a menekülési útvonal más is lehet.
Igazán meg lehetne élni a magyar öntudatot. Igen itt van volt lesz tehetség, ész, és spiritusz.Álmok álmodói, világraszóló magyarok.hungarian pride.Ezt mondom. Csak ez lehet hogy egy kicsit több erőfeszítést kíván, mint másra kenni az összes bajt, megalázottság-érzést.
2007. 08. 28. 11:26
Ti aláztok meg minket nap mint nap, te meg egy hazug csúszómászó módjára mellébeszélsz állandóan.
Ti vendégek vagytok itt. Az emberi együttélés elemi szabályait sem tartjátok be. Lúzerek a cionisták, mert semmi esélyük megvalósítani a vérgőzös baromságaikat, a népek már ébrednek.
2007. 08. 28. 11:27
SF. Nincs olyan hogy kis-zsidó,vagy kisember, vagy egyszerú átlagmagyar.Ezek rossz kategóriák.
2007. 08. 28. 11:29
Minden deviáns kisebbséget feltápoltok a többségi nemzet, és annak erkölcsei, morálja, stb. ellen. A drogliberalizáció és a buzi valamint a sziongli életmódot is ti népszerűsítitek a zsidó tulajdonú médiában, sőt személyesen is ahogy a zsidó gusztos péter és a zsidó john emese a drogot (cinikus hazudozó volt a ribanc iskolabezárás ügyben is)
Vagy ahogy a zsidó soros mindezt anyagliag támogatja.
A zsidó minden mocskot ránkzúdít.
A zsidók bomlasztják és gyengítik az őket befogadó nemzeteket.
2007. 08. 28. 11:31
A fehéret feketének hazudjátok a bűnöző cionisták védelmében.
Nem vagytok honképes nép. Nem kötődtök a hazához, vagy csak annyira amennyire a parazita a gazdatesthez.
Kik vezették a kettős állampolgárságról népszavazáson a NEM kampányt ?
Zsidók és a zsidómédia, zsidó mszp szdsz képviselők.
2007. 08. 28. 11:32
erre is csak azt tudom mondani, hogy te beszélsz mellé állandóan.Vagy a talmudot, vagy Libanont tolod a képembe ha már nem tudsz válaszolni.Csakhogy ehhez nem sok közöm van.
Nem tartom magam vendégnek itt,hanem inkább állam-alkotó, adófizető,együttélés szabályait betartó polgárnak.Te nem látsz engem vendégül. (pedig én még a házamba is meghívtalak.)
2007. 08. 28. 11:32
A Magyar Gárdát törölték az iwiw-ről, ennyit a demokráciáról !!
2007. 08. 28. 11:33
A magyar-zsidó családregényt tárgyaló írás elején Alexa idéz egy kijelentést, anélkül, hogy megmondaná, kitől származik. „aki nem zsidó kimondja azt a szót, hogy zsidó, az antiszemita… Aki ezt a szimpla szamárságnak mutatkozó galádságot állította, persze majdnem biztosan nem templomba járó, nem ünnepeket tartó, nem a saját családi és mélyebb-szélesebb zsidó tradícióit ápolgató valaki”. Az első kérdés, ami felmerül: mindez – ha így van, ha nincs így – hogyan befolyásolja e kijelentés státuszát? Magyarán: hogy jön ez ide? Vegyük komolyan a kérdést: a zsidónak autentikus, igazi zsidónak kell lennie, a jó zsidó kaftánban jár, szakállas, sok gyermeke van, akiket nagyon szeret, még ősi, igazi, autentikus. Az újfent nem jut eszébe Alexának, hogy hőseinek döntő többsége nem ilyen zsidó volt, nem is erről a zsidó közegről beszélt, legfeljebb nosztalgikus idegenkedéssel. A szerző által magasztalt polgárosodás pedig ama boldog békeidőkben éppen nem az ilyen zsidókat szerette. A „majdnem” szó elárulja, hogy a titokzatos ellenről nem tudni, mit tesz s mit nem, Alexa következtetése egy sztereotípián alapul, azon, hogy ilyen paranoid kijelentést csak identitásavesztett, gyökértelen zsidó mond, bomlasztó asszimiláns. Az identitás a problémátlan, ősi, egy tömbből faragott, kérdés nélküli önazonosság Alexa szerint. Hát ha a polgáriságnak van valami köze a mobilitáshoz, akkor újabb találkozást regisztrálhatunk a bornírtság és a citoyen éthosz között a szürrealista boncasztalon.
2007. 08. 28. 11:34
Az iwiw üzemeltetője a t-online, németországi zsidók tulajdona.
Ez a zsidó viszonya a szólásszabadsághoz : neki lehet hazudni, gyűlölködni, rágalmazni, nekünk meg szájkosár.
2007. 08. 28. 11:36
Mert hiába nem élsz izraelben és hiába nem olvasol zsidó vallási könyveket, más zsidók megteszik, és te ezekkel szinte egy családként definiálod magad, nyilván így is szocializálódtál.
Elég ha hitelt adsz egy vagy több olyan zsidó szavának, aki cionista/talmudista. Ilyen már sokszor lehetett, és nincs senkire kiírva hogy cionista/talmudista e.
2007. 08. 28. 11:38
Mit zavar az téged ha más zsidókat osztanak, az nem te vagy.
Épp erről beszélek, a zsidóség egy klánszerű valami, ami nemzetek felett álló, és így a létező, bejegyzett lobbijaik, cégeik is valóban faji alapon összműködnek, tehát igenis létezik a nemzetközi zsidó összeesküvés.
2007. 08. 28. 11:39
Lila komcsiknak hívják a t online zsidó céget, nyilván ilyen és ehhez hasonló okokból.
2007. 08. 28. 11:45
A hatalmi ágakat magának lefoglaló, és ahhoz végsőkig ragaszkodó cionisták alól való felszabadításhoz nem elég egy kormányváltás.
2007. 08. 28. 11:47
Tehát eszed ágában sincs a magyarság pozitívumaira koncentrálni. Segítek. Sorolj fel 10. olyan dolgot, amire magyarként büszkék lehetünk.Menni fog.Apropó Múlt szerdán a meccs közben érezetem magam büszke magyarnak pl.a párom még most is a meccsről szóló cikkeket olvassa.ez kis dolog, de valahol ez lenne a lényeg. Aj ót keresni, és büszkének lenni rá.nem?Vagy valami igazán kreatívat alkotni.
2007. 08. 28. 11:48
Jé, a mélymagyarozás szokása innen eredhet :
Pelle János
Kertész Imre és a "mélyzsidó" irodalmi hagyomány
Az Elysiumtól a Sorstalanságig
(ez csak egy részlet)
" Az utóbbiakra világított rá Szabolcsi Miklós 1996 januárjában, a magyar zsidó irodalomról rendezett konferencián, feltéve a kérdést: "nem szellemi öngyilkosság-e ma ismét magyar zsidó irodalomról beszélni?" Majd megállapította: "A nyugati és keleti zsidóság határán álló, sajátos módon alakult magyar zsidóságtól nem lehet számon kérni azokat a 'mélyzsidó', például miszti26 kus értékeket, melyeket egészen más körülmények között élő környezetben, illetve annak emlékeként születtek. "
2007. 08. 28. 11:49
Figyelem az ellenséget, arra koncentrálok. Igazán jól úgyis csak kevés dologra lehet koncentrálni.
2007. 08. 28. 11:54
A kommunizmus, cionizmus, bolsevizmus, marxizmus éppen ugyanarról a tőről fakad, amelyet annak idején szépen nemzetközi zsidónak neveztek, és amely miatt a rendes zsidók pironkodni vagy félni kényszerülnek.
Nekik is hazudnak ezek a hitükből már régen kitért, talán származásilag sem zsidó zsidók. Ők megszervezve a világ legnagyobb hatalomgépezetét most erősebbek, mint valaha, én pedig ezekért a szavakért egy lenézett és szemét antiszemita vagyok. :-)))
2007. 08. 28. 12:02
Hazánk tönkretevői a zsidók, nélkülük egy boldog, jómódú ország lehetnénk. A háborút nem mi kezdtük, a fene se hívta őket, mégis bejöttek ide az országba, minden főbb hatalmi pozíciót lefoglaltak maguknak.
Radikális azaz gyökeres, gyökerénél fogva kell kihúzni a gyomot.
Mint ahogy szívesen látnám a partizaninfo készítőit azok gyűrűjében, akiket rágalmaz, akiknek visszaéltek személyes adataikkal. Ezek a tetves cionista zsidók, akik ávósokat hősnek mernek nevezni, meg Wittnert rágalmazzák.
2007. 08. 28. 12:03
Mellesleg, a személyes adatokkal való visszaélés BŰNCSELEKMÉNY, és hivatalból üldözendő.
2007. 08. 28. 12:07
De a párbajra is elég okot adnak. Ha nem gyáva patkányok volnának, már kiálltak volna nyilvánosan, a való életben, így csak anonim mocskolódók.
2007. 08. 28. 12:19
Aki velük egyetért, maga is egy közülük, és akként kezelendő.
2007. 08. 28. 12:19
Mármint a partizanin fosokkal XD
2007. 08. 28. 12:20
A buzik nagyon szeretik azt az oldalt. A buzik, mondom :-))
2007. 08. 28. 12:45
"SF:
2007. 08. 28. 11:26
[...]
Ti vendégek vagytok itt."
Vendég a te jó édes vérgőzös szittya nemződ! A dédanyám is itt született, s majd pont te mondod meg, ki itt a vendég?
Vegyétek észre magatokat, és ébredjetek fel, hogy senki nem tud nektek annyit ártani, mint ti magatok ti magatoknak.
2007. 08. 28. 12:46
A jó édes zsidaj vérgőzös kurva anyád, zsidó
2007. 08. 28. 12:48
Észreveszünk majd titeket helyette inkább, kurva anyád zsidó,
Majd ha ti nem lesztek a nyakunkon, akkor pofázhatsz ilyet, de nem a mi hazánkban. A többi nemzetiséggel nekünk nincs bajunk, és én se "szittya" vagyok hanem sváb, és jász, valamint lenygel őseim vannak.
Kurva anyád, zsidó. XD
2007. 08. 28. 12:48
Vendég aki nem tud viselkedni, vendég aki kitúr a házadból.
2007. 08. 28. 12:49
Vendég aki hitünket, hagyományunkat, Istenünket, hazánkat mocskolja, nap mint nap.
2007. 08. 28. 12:49
Ó értem. Téged személy szerint ki túr ki a házadból?
2007. 08. 28. 12:49
Nem most jöttem le a falvédőről, ismerem a zsidó médiaszemélyiségek és politikusok viszonyát a magyar néphez.
Vendég. Aki nem tiszteli a vendéglátóját.
2007. 08. 28. 12:50
A Lakásmaffia zsidó, de engem nem túrt ki, viszont Sodit majdnem igen.
2007. 08. 28. 12:50
Akkor neked a vendégekkel van bajod, nem a zsidókkal, miért zsidózól hát folyton?
2007. 08. 28. 12:51
Ismered a zsidó médiaszemélyiségeket? Nahát, akkor nyílván tele vagy névjegykártyával, nemdebár?
2007. 08. 28. 12:52
És ha egy másik magyart bántanak ki kell érte állni, ez az egy amit csodálok a zsidókban hogy a fajtájuk legkártékonyabb bűnözőit sem ítélik el, és nem határolódnak el tőlük nap mint nap.
Legfeljebb hallgatnak róluk.
Ilyen tom lantosokra meg regös péterekre is lehet itt gondolni, példaként.
2007. 08. 28. 12:53
Szaknévsor, vazze, szaknévsor. Van több is, most ezt kapod :
Balliberális közéleti zsidók :
http://href.hu/x/3dp4
http://href.hu/x/3dp6
2007. 08. 28. 12:55
Aki nem asszimilálódott az igenis vendég. Nem a vérség a lényeg, hanem a viselkedés, magatartás, és legfőképpen a gyökerek azaz az identitás. Görög zsidók nem ilyenek mint ti vagytok, azok oda kötődtek.
2007. 08. 28. 12:57
A heti tetvesben csak zsidók vannak, és az is jó példa arra, mennyire NEM azonosulnak velünk magyarokkal.
Vagy az állandó hülyemagyarozás, mélymagyarozás, szittyázás.
Aki azokat mantrázza, MAGYAROZIK!
Azt lehet, kispofáim? Zsidók több magyart öltek, ölettek meg a 20. században, ideértve a 7 MILLIÓ abortuszt is, amit a zsidó szocialista kormányok hozzájárulása nélkül nem végezhettek volna el.
2007. 08. 28. 12:58
"emlékezz" "mondd el fiaidnak" mi meg minden bűnötöket felejtsük el? Hát NEM!
2007. 08. 28. 12:59
Gyökerek? Gondolkozzál már el a viselt dolgaitokon. A hozzátok hasonló ész nélküli gyűlölködők miatt fordul a "nem vendég" is vissza a gyökerekhez. Ti nem tudtok együtt élni másokkal.
2007. 08. 28. 12:59
Zsidónak azt sem hiszem el amit kérdez. A legmegátalkodottabb gyűlölködők a világon. Néha szándékaikat elrejtik, ravaszságból, de törekvéseik emberiségellenesek és soviniszták.
2007. 08. 28. 13:01
Ész nélkül az él aki a zsidómédiának hisz vakon, és a zsidók által írt, íratott tankönyveknek meg a cionista iskolákból kikerülő tanároknak hisz csak.
A hivatalos hazugság fogalma sem létezne zsidók nélkül.
Gondolok itt a holokausztra, amiről a magyar gyerek többet hall mint bármilyen más történelmi eseményről, pedig valójában egész más történt.
2007. 08. 28. 13:02
Mindjárt viszafordulok a sváb gyökereimhez, és valami nagyon csúnát mondok XD
2007. 08. 28. 13:02
Ha jól tudom az abortálás a kedves, MAGYAR anya döntése volt, senki nem tartott fegyvert a homlokához, hogy "kapartass vagy meghalsz". Tessék számonkérni a tisztelt ősöket, hogy ugyan már, mégis, árulja már el, miért volt olyan szíves elpusztítani az élő embert ott a méhében?
2007. 08. 28. 13:03
A nem HIVATÁSOS politikai, közéleti, gazdasági, kulturális zsidók, akik ezen területeket kizárólagosan, másokat onnan kirekesztve maguknak lefoglalják, nem kell hogy megvédjék a cionista bűnözőket, nem kell hogy bűnpártolók legyenek
2007. 08. 28. 13:06
Mert azt amikor tilos volt, a zsidó orvosok és kontárok végezték elsősorban, valamint a zsidó liberálisok engedélyezik, a művi meddővé tételt is ide értve. A fiatalok nevelése pedig a különféle zsidó eredetű hatásokra van bízva, más arcokat nem is látnak szinte.
És a szegénységről, ami mindezt okozza, a hatalom-zsidók tehetnek.
2007. 08. 28. 13:07
A carpe diem életvitel, a szingliség progagálói, a feministák között nagyon sok zsidó van. Az abortusz gyilkosság.
Akár te is abortálódhattál volna, no úgy kell azt nézni hogy valakitől elvették az esélyt hogy megszülessen. Nem lehet kimagyarázni, gyilkosság.
2007. 08. 28. 13:08
Ha mindenről a zsidók tehetnek, akkor arról is, hogy TE élsz. Vigyázz, nézz a hátad mögé, és tudd meg, miért akarták a zsidók, hogy megszüless.
2007. 08. 28. 13:11
http://www.grain.hu/ - életvédő honlap, és mellesleg anticionista is.
2007. 08. 28. 13:14
Egy nő ezt írta a témáról :
"Mióta eszemet tudom és tisztában vagyok ezen dolgokkal, abortusz ellen vagyok. A mai világban számtalan dolog létezik, amivel magakadályozható egy terhesség. Nem értek egyet azzal, hogy azért vetetik el , mert nincs pénz, vagy kialakulóban van egy állás. Ezek mind olyan problémák, amikkel előtte is tisztába kell lenni. Egyetlen formáját fogadom el az abortusznak- ha bűncselekmény áldozata a nő. De a szomorú az, hogy ezeket a borzalmas képeket, a felelőtlenség miatt kel ma látnunk. Minden "anyukával" végig nézetném ezeket a videókat, még a nagy tettük előtt, és utánna a mellkasára tenném a maradványokat. Lehet, hogy sokakat bántok ezzel, de életemben nem tettem ilyet, mégis évek óta küzdök egy gyerekért. Más pedig: Megöli!!"
2007. 08. 28. 13:15
Ha itt polgárháború lesz az egyenes út ahhoz, hogy Magyarország eltünjön a süllyesztőben (teljes gazdasági összeomlás, az emberek egy része elmenekül, egy része meghal, aki meg ittmarad az meg már nagyon kevés lesz az újjáépítéshez.
2007. 08. 28. 13:16
Midnenről nem, csak arról amire hatást gyakorolnak.
Lényegesen szűkebb lenne a mozgásterük, ha nem volna övék, azaz a rotschildoké az amerikai jegybank. Pénzt állítanak elő a semmiből, fedezet nélkül, és kiadják hitelbe.
A legtöbb ország nekik van eladósodva, és kamatrabszolgák. Mi is. A sok pénzen aztán lehet médiát vásárolni, szervezkedni, stb.
2007. 08. 28. 13:17
Lehet hogy lesz, bár nem tudom megjósolni. Amit sokan mondanak az se biztos hogy igaz lesz, lehet hogy forradalom lesz, de háborúban nem hiszek.
2007. 08. 28. 13:22
Háborúban nem hiszel, de azért addig takarodjon minden zsidó, amíg szépen kéritek? Érdekes.
2007. 08. 28. 13:22
A pro choice szervezetek komoly támogatást kapnak rockefelleréktől, és ők voltak a túlnépesedés-propaganda a huszas évek óta. A jegybankot a tizes évek elején szerezték meg a zsidók.
Akár a világháborúkat is elkerülhettük volna, vagy azok csak helyi háborúk lettek volna : gazdasági érdekek mentén háborúztak az angolok, akiknek országából a szabadkőművesség elindult : és ott volt a legerősebb, pontosan a zsidók irányította ország.
Ma a b'nai b'rith azaz az angol cionista páholy a balliberális azaz hiszteroballib média egyik legfőbb pénzelője.
Konkrátan a vásárhelyi mária féle bandára, és az "antiszemita közbeszéd" sorozatra kell itt gondolni.
2007. 08. 28. 13:23
Nem mind, sőt a legfőbb bűnösök nem mennek sehova, szépen felelősségre lesznek vonva, törvényesen.
De aki a belső ellenség soraihoz tartozik, az jobb ha elmegy.
2007. 08. 28. 13:25
Felelősségre vonás, ó, igen, elképzelem: Hoffman, a maga neve zsidós, tehát bűnös, választhat: kötél vagy Duna?
2007. 08. 28. 13:54
Ja és hogy szándékozod megállapítani, hogy ki a zsidó. Név alapján, külső alapján? Vagy egyszerűen az a zsidó, akire SFnácika rámondja, mert nem tetszik neki? Ezredszer mondom, hogy akiket zsidóknak nevezel, azok 80%-a nem az.
Paranoiás vagy és beteg. Ha meg annyira aggast a nemzet sorsa, csinálj gyereket, és tartsd el. Mindjárt nem lesz időd a szervezkedésre.Fotel-náci
2007. 08. 28. 14:04
Te meg zsidó kurva azaz Judenhure azaz mistkerl vagy : mindegyiket mondtam neked én is, mások is, rádillik.
Mindamellett droid is vagy, hogy iszod a beteg barátod szavait, hogy mindenben igazat adsz neki.
Hogy őt idézzem "egy fasz üsse ki a szemedet" - nem ÉN találtam ki ezt a fajta káromkodást sem XD
2007. 08. 28. 14:05
Hoffman, amennyiben nem cionista, kutya baja, amúgy a hodorkovszkijnak sem kötél meg duna hanem tárgyalás és börtön, nyilván ezeknek is, hisz ezek is oligarchák.
2007. 08. 28. 14:06
A heti hetes szereplői azok zsidók. Egyenként is utána nézhetsz...
2007. 08. 28. 14:23
SF: én attól félek, hogy sok tehetségtelen szegény ember (forradalom és polgárháború fő humánerőforrása) egy ilyen össznépi eseménynél úgy döntene: "te nem vagy Magyar Nemzet előfizető, te is zsidó vagy" vagy egyszerűen csak a Kossuth téren is többször elhangzott adu: "tisztességes munkával nem lehet ennyi pénzt keresni" (ez lehet egyszerűen picivel magasabb életszínvonal mint a hazai átlag). Ehhez nem kell sok minden, csak egyszerű emberi irigység. Ez a forradalmi hevületü igazságszolgáltatás nagyon sok tisztességes embert is elkaszálhat és sokan ezt felejtik el.
Szemléltetés egy egyszerű példával: kimegyek Angliába mondjuk 5 évre informatikusként dolgozni. Havonta keresek 1,2 milliót Ft-ban, ebből félrerakok spórolással havi 400000Ft-ot. Ez hazajövetelkor: 24 millió forint. Egy sima mezei állampolgár, 0 szakképesítéssel keres mondjuk havi 100000Ft-ot. Ha minden egyes fillért félrerak, akkor is 20 év alatt tud annyit félrerakni amennyit én 5 év alatt. Számára elképzelhetetlen, hogy van ennyi pénzem tisztességes munkával (nem tudja hogy külföldön dolgoztam).
2007. 08. 28. 14:39
Azért kell a leendő forradalom élére nemzeti értelmiség ;-))
Elvégre nem vagyunk bolsevikok, ott volt ez amit te mondasz.
Konzervatív forradalomra még nem volt példa ellenben
2007. 08. 28. 14:41
Azért tehetségtelen, mert szegény, és a szülei is azok voltak, elkallódott, vagyis nem képezhette, fejleszthette magát mert dolgoznia kellett, szüksége volt a pénzre.
Plebejus :D
2007. 08. 28. 14:51
SF, most már nem zavar ha sértegetsz, semmit sem számít a véleményed,mert már én sem tekintelek semminek.Inkább szórakoztat. Most már. Az elején még komolyan vettem a dolgot. Nyúlj csak vissza a gyökereidhez, imádom ha németül zsidózol.:)
Ja, az igazi cionisták sem írják ki magukra, hogy cionista. Tehát, marad az, hogy ha valaki bassza a csőröd, akkor az cionista. Vagy csak zsidó. vagy még kurva is .Mi alapján is lesz kurva valaki szerinted?
2007. 08. 28. 15:13
SF: Jaja. Ha valaki vesztesek génjeit örökli, ugye. :DD
2007. 08. 28. 15:21
Na jó, tanárjelöltként nekem nem szabad ilyet mondanom. :))))
2007. 08. 28. 15:22
Na, gyerekek, kértek ma estére Gonda bácsis videót? :)
2007. 08. 28. 15:57
Azt Liszenkó állította hogy a szerzett tulajdonságok megváltoztatják a géneket, és így tovább örökíthetők :))))
Sztálinista baromság volt természetesen.
2007. 08. 28. 15:59
Azért főleg a közéletben, és a médiában, felismerhetők a cionisták, éppen a tetteikről, nyilatkozataikról.
Pl. a vadidegen, először hallott nevű honti vilmost is oda soroltam, és utólag is látom, nem tévedtem.
2007. 08. 28. 16:21
Jó fej ez a Gonda, remélem igaza lesz. Nem lesz itt nagy vérfürdő, azt a 4000-5000 embert hamar összeszedik aki rontja itt a levegőt, és utána hamar visszaáll a rend és végre épülhet az ország. A "kis-zsidók" gyávák, otthon fognak ülni, nem fognak beavatkozni, nem is lesz semmi bajuk. Csak utána majd szerényen fogják "előadni" magukat a következő évtizedekben, normális életet fognak élni, nem fognak fröcsögni, mert tudják majd, hogy egy "szittyázás" - egy pofon, meg "véletlenül" kirúgják a munkahelyről, ahogy velünk teszik most a zsidózásért....
2007. 08. 28. 16:30
Az is milyen érdekes, ha egy magyarral beszélek, az most rossz kedvű, állandóan szitkozódik, stb... ha egy itteni zsidóval, az állandóan áradozik, milyen klassz ez az ország, legfőképp, hogy imádja Budapestet és imád itt élni, állandóan jókedvű, stb... hogy hányingert kapok. Hát persze, hogy jól érzi magát, hiszen neki van állása (ha nincs gyorsan "szereznek" neki), neki van minden kialakítva, kitalálva, buzulhat, drogozhat, üthet kokárdás gyereket, mindehova felveszik, ösztöndíjat kap (külföldit is), kockáztathat vállalkozóként, mert ha nem sikerül, a szülök ki tudják segíteni, mert nekik is van miből, mindezek által van pénze bulizni, utazni, nyaralni, stb.... Ez olyan, mintha elmennék Észak-Koreába és ott mint a diktátor "rokona" kinyalnák a seggem, mindenre lehetőségem lenne, ha bűnöznék, mindig elsimítanák, hát én is azt mondanám de klassz az az ország, imádom! Kit érdekelne, hogy az ország döntő többsége nyomorog és elnyomatásban él. Hányok ezektől!
2007. 08. 28. 16:46
Tehát SF, mitől lesz valaki kurva? hmm?Idióta barom.(amúgy senkinek nem "iszom a szavait" valamiben egyetértünk valamiben nem.És?Attól még jóban lehetünk.
(megsúgok valamit: nem mindenki cionista aki utálja SF-Todot)
Basti .neked is jó egzisztenciád van.Várjunk csak.Mit is írtál az alulfizetett magyar lányokról?
Hogy azt meg unod hogy nincs pénzük, kocsijuk,meg külön lakásuk,és neked kell őket furikázni,pénzelni....
Csak a pénzt, vagy pénzen megvásárolható dolgokat értékelsz egy nőben.És még te hánysz ? Te is tele vagy pénzzel,és még jókedvű sem vagy.Budapest meg tényleg csodás. Meg a meccs is jó volt szerdán.
2007. 08. 28. 16:52
A "döntő többségről" beszéltem, attól még lehetnek kivételek. Éppen azt szeretném többek között, hogy a magyar lányoknak ne kelljen a bárpultnál "bepasizni" azért, hogy egy italra meghívják és ezért persze ellenszolgáltatást várnak a bibsik... Nyugat-Európában az elképzelhetetlen, hogy egy csaj megalázza magát egy italért, mivel simán ki tudja fizetni...
2007. 08. 28. 17:00
Tovább erősítetted a gyanúmat. Rossz körökben szórakozol.:)
A lányok közt képzeld olyan is van , aki nem is iszik. És nem is jár olyan helyekre. Sok rossz kapcsolatba futhattál bele. Sajnálom. Sokszor csak nyitott szem , és szív kell hozzá, hogy megtalálja az ember az igazit. És meg kell választani az ismerkedés helyszínét.
2007. 08. 28. 17:11
Attól hogy pontosan ugyanúgy hazudsz mint a többi rossz zsidó.
Nekem is jó egzisztenciám van, és az aki szélsőséges zsidókat menteget, meg velük ért egyet, az ilyen fokozó-jelzőket érdemel.
Schlechtgebrächte judenhure :)
2007. 08. 28. 17:13
Barátpdal aki a tilos rádiót meg a szardsz-t élteti, és minden klisé ráillik, amit a liberális médiazsidókra mondanak, talán csak a keckség és a ravaszság az aminek híján van.
2007. 08. 28. 17:13
Barátoddal, elírás :)
2007. 08. 28. 17:14
Igen, ezt mondta egy zsidó 91-ben utána nézek, ki volt : van itt az országban 5000 zsidó származású értelmiségi akinek a véleményével nem lehet szembemenni, sem politikában, sem közéletben. Ezek szoktak fasisztázni.
2007. 08. 28. 17:17
Anyád az. : ) Bár szegény nem is tudja valszeg. h. te mit művelsz.
Őszintén szólva jobban mutattál volna egy küret-kanálon mint a neten.
Tudok én is primitív lenni ha akarok. Nyugodtan moderálj Sodi.
2007. 08. 28. 19:02
Minek, legalább látszik milyen szélsőséges gyűlölködő vagy XD
2007. 08. 28. 19:03
mistkerl
2007. 08. 28. 19:17
Nem vagyok gyűlölködő. csak kézenfekvő tényeket állapítok meg.
Az a gyűlölködő, aki ezt mondta:
"remélem a családodból csak a kutya marad meg" (te írtad kedves keresztény felebarátom)
2007. 08. 28. 19:19
Na, nekikezdek a saját Gondás videómnak.
Legkésőbb éjfélig megkapjátok.
2007. 08. 28. 20:15
Helyette inkább a honlapodat tedd felhasználó barátabbá, mert nonszensz, hogy linuxon több mint egy perc míg bejön, s közben lefoglalja a böngészőt, így a többi lapot sem lehet nézni, közben gőzerővel visít a ventilátor, mert a processzorterhelés 100%-on van.
2007. 08. 28. 20:17
Melyik lapról beszélsz?
2007. 08. 28. 20:19
Nemtom, én a saját 13,5 megabites kapcsolatomból, és 3800+ procimból indulok ki, ezzel pedig nincs gond egyik weblappal se. :)
No de viccen kívül, melyik lappal van gondod?
2007. 08. 28. 20:29
Tényleg, mikor hallunk a cionizmusról, végre én is szeretném tudni, mi is légyen az. Bár a te értelmezésed biztos kissé eltér az enyémtől.Azt tudom, hogy van olyan, hogy Magyar Cionista Szövetség, és hogy 425 ismerőse van a wiwen. Ennyi.
2007. 08. 28. 20:30
Melyikre is írok jelenleg?
(Bocs, ez csak Intel server alaplap P4 630-al. Persze az egész Internettel nem csinálja ezt, nyílván ők, a Net, a hülyék.)
2007. 08. 28. 20:56
15. Serp
"Amíg a Gárda nem bizonyítja az ellenkezőjét, addig nem feltételezem a rossz szándékot."
Én nem azt nézem, hogy adott ügy, intézmény, jelenség hogyan bizonyít, hanem azt, hogy van egy struktúrális elrendezés ami alapján történnek a dolgok. Ezeket úgy is nevezhetnénk, hogy a játékszabályok. S ezen játékszabályok nem rúgodtak fel a Gárda születésénél. Ez a pénz egydimenziós világa! Ennyi... Ezt a törvényszerűséget semmi nem írhatja fellül, hogy bizonyos mennyiségű pénz mozgatása szükséges bizonyos szintű embereket foglalkoztató cselekvés, ügy intézmény beindításához. De ez a mennyiség nem allulról építkezve jött össze, mint ahogy a kezdeményezés is olyan intézménytől (párt) van, amely egy bizonyos szűk kör pénzének köszönheti létét. Ezen szabályok nem változtak meg, így nyilvánvaló, hogy a Gárdát nagyobb eséllyel hozták létre azért, hogy a többségi társadalomnak valamilyne formában áttételesen ártson, mintsemhogy azt higyjem, azt feltételezzem, hogy allulról jövő kezdeményezésről van szó, s minden nemes és minden tiszta körülötte. Remélem érthetők az indokaim. Ebben megint semmilyen eszmei és filozófikus nincs... ez puszta rendszeranalízis alapján meghozott következtetés halmaz.
2007. 08. 28. 21:25
hoffman: Más is jelezte már, hogy gondok vannak, szóval asszem lecsökkentem a felére majd az egyszerre megjelenő postot számát,
2007. 08. 28. 21:26
Különben ahogy most visszanéztem, ütős lesz a saját Gondás anyagom is, mert az én kamerámba is mondott hasonlóan érdekeseket. :)
2007. 08. 28. 21:47
Javarészt, szerény számítástechnikai ismereteim szerint a sok videó ami megfekteti. Ha elfogadsz egy tanácsot egy magamfajta zsidótól, tégy úgy, hogy külön fülön elérhetővé teszed a videókat (havonkénti/hetenkénti bontásban), és a posthoz csak linkeled az adott videót, amit mindenki meg tud nyitni külön a főoldaltól is. Tényleg bocs, nem szeretném késöbb visszahallani, hogy a zsidók megkezdék a beavatkozást a honlapodba. :)
2007. 08. 28. 23:39
Na átállítottam.
Mostantól csak az elmúlt 7 nap bejegyzései jelennek meg a főoldalon.
Az eddigi 20 helyett.
2007. 08. 28. 23:39
Különben kész a Gondás videó, már töltöm fel.
2007. 08. 28. 23:42
A kuityásat Misi írta, de alapvetően ő őszinte és szókimondó ember, egy rossz kívánságtól meg nem kell úgy idegelődni.
Német juhásszal mi lett?
2007. 08. 28. 23:53
Jobban van, csak néha mintha összeakadna a lába. Már eszik, és ugat. De nagyon lefogyott . Mindemn nap szurit kap.
2007. 08. 28. 23:53
Nahát, az iwiwen tilos politizálni, cionistákat tehát bannolni kell onnét! XD
2007. 08. 28. 23:54
Az enyémen 999 bejegyzés jelenik meg egyszerre de még most az a kb. kilencven hamar bejön. :))
2007. 08. 29. 0:55
Azért meg kell hagyni, elég bénán, sőt hülyén nyilatkoztak a várban levők, majdnemhogy méltó ellenpárjuk voltak a TGM féléknek, ez a véleményem.
Lehet, a indexes riporter tudatosan zürősebb, akciónyugdíjasabb kinézetűeket interjúvolt meg, vagy vágta az anyagot, de nagyon gáz volt ez a hözőngés.
A naiv, bizonytalan nézőket elriasztja a Gárdától, bármilyen radikális jobboldali gondolkodástól.
Az meg szánalmas, egy bácsi lefasisztázza a 2006. Szept 18-ei MTV-s tüntetőket. Aha, persze, 56 táblák lengetéséből állt, mi? Max Bp-en...(sem egyébként).
Szomorú, mennyire birka ez a nép, ilyen jelképes faszságokra futja, elhiszi a szólamokat.
Ehh, szerintem fél éven belül feloszlik a gárda, tavalyihoz hasonló tüntetésre 10 évig nem lesz pl, mert a fiatalok legalább feje buta, ostoba, igénytelen, plázatöltelék, az értelmesebb meg gyáva, azonnal szöke külföldre a hazai problémákkal való szembenézés helyett.
Pál úrnak az apja távoli családi ismerős, be kéne épülnöm...csak ezek a bevágott idézetek nagyon szalonképtelenek, kocsmakulturálisak voltak.
Bocs, pedig "veletek" vagyok.
2007. 08. 29. 0:57
hb.p: Á, ahhoz képest, hogy az Index-esek milyen ügyesek szoktak lenni az elmebetegek kiszúrásában, most minden erölködésük ellenése is csak viszonylag normális embereket tudtak felvenni.
Szerintem.
2007. 08. 29. 1:00
Ez a TGM meg szánalmas.
Nem volt szekus, tényleg átmenekült Erdélyből, akkor egyetemista lányokat az ELTEről körbekérdezték, ki menne hozzá férjül, ugyanis így kaphatott állampolgárságot.
fura. Ellenálló, rendszerkritikus SZDSZ-es, közben meg mégis kiszolgál egy elnyomó erőt.
Szánalmasak a magyarellenes nyilatkozatai, és van aki ezt megtapsolja.
Tomcat meg...honlapomon fenn van tőle pár összegyűjtött írása, azok korrektek, egyébként meg állandóan ellentmond magának, ezt nem ismeri be.
Azért nagyon durva a 2004-ben írott 1956-os emlékezése...mintha egy marxista propaganda tanulmányt olvasnék, féligazságokkal...szomorú...
2007. 08. 29. 1:05
sodi: megnéztem mégegyszer. na jó, türhető, a felindultságuk érthető.
Az a Gárda tagjainak zseniális huzása volt, hogy nem nyilatkoztak a sajtónak! Úgyis a zsidó média - igen, az - kiforgatja - mint itt is - a szavakat.
mint a volt csoporttársam, aki egy korábbi levélben manipulál...
itt se kellett volna nyilatkozni külsősöknek.
2007. 08. 29. 1:08
hb.p: Különben ha érdekel az ilyesmi (főleg a Gonda), éppen most töltöttem fel egy hasonló videót, még augusztus 20-áról:
http://href.hu/x/3e56
2007. 08. 29. 1:20
Köszi, meg watcholom!
2007. 08. 29. 8:56
121. Zsul
OK, el tudom fogadni az érveidet, mint egy álláspontot. Sőt, azt kell mondjam, hogy jelenlegi formájában a Gárda megalakítását és létét teljesen értelmetlennek látom, mert erőtlen, mert külsőséges... DE: a nemzeti radikálisoknak szerintem az NBH és társai mellett önmaguk ártották a legtöbbet az állandó összeesküvés elméletek kreálásával és azzal, hogy állandóan a saját soraik között keresték az ellenséget, a megbuvó "ügynököket". ("Ügynökök" persze voltak-vannak és "dolgoznak", ezt az évenként megjelenő NBH évkönyv releváns fejezetei bizonyítják.)
Ez az állandó "Cui prodest?" kérdés lebegtetése is egy ilyen demoralizáló tényező, amivel arra ösztönzik a nemzeti elkötelezettségű embereket, hogy a saját soraikban keressék az ellenséget, így saját magukat "szalámizzák" fel.
Ezért az a véleményem, hogy amíg nem bizonyítja az ellenkezőjét, addig mindenkinek bizalmat szavazok, legyen az bármilyen nemzeti érzelmű szerveződés-csoport, aminek a céljaival azonosulni tudok.
Az ellenfeleink is mindig összezárnak. Náluk valahogy ez a "Kinek áll érdekében?" kérdés soha fel sem merül, és még a legostobább, leghangosabb szélsőségeseiket sem vetik ki maguk közül. Azon az oldalon nincs vita, hogy hogy fér meg a maoista és liberális szemlélet egy asztalon az izraleri appartheid rezsimmel.
2007. 08. 29. 10:11
A zsidóság egyetlen tömb, klán és család. Nincs olyan hogy elhatárolódunk ettől meg attól, sőt, a magyar kiszsidó is tagadja a nemzetközi zsidó lobbi létét, és izrael háborús bűneit. De ha a hamis gázkamrás meséről van szó, azonnal cirkuszolnak, pedg akik meghaltak, nem gázkamrákban haltak meg. Hanem a háború miatt.
2007. 08. 29. 10:16
Nosza, tatrsunk mi nemzsidók is ugyanúgy össze, de ez nehéz. Wass Albert is próbálta megszervezni a magyar lobbit, Amerikában, trianoni revizió érdekében, persze hosszútávon. Éppen izraelből kiindulva amit 2000 év után hoztak újra létre.
Nem sok sikerrel : az usa-beli magyarok asszililálódtakk usa-ba és nem törődtek a hazaiakkal.
2007. 08. 30. 1:08
Serp:
Én ezen érvrendszeredet tökéletesen megértem, de jó lenne már a rendszerváltás után 17 évvel fix ismeretekkel ellátni úgymond a "mi tömbünket". Ez talán segíthet abban is, hogy kevésbé legyen szalámizás: ha mindenki felismerné, hogy a pártokratikus rendszer alapja az a magánpénz, melyet a helytartói eliten keresztül csepegtetnek a pártokba, így teljesen fellülről vezérelt a látszólag spontán politikai élet, akkor ugye az emberek jobban tájékozottabbak lennének.
A másik pedig: könnyű a "másik tömböt" nézni összetartás céljából, ugyanis ott nincsen közösségi cél, nincs az, hogy "mi közösség élhessünk ezen a helyen jól, ott csak magáncélok vannak, hogy én, egyénileg xy jól éljek, ezért másik xy-nak aki biztos szilntén jól akar élni megteszem a szivességet, kérést, munka-utasítást. Könnyű tehát így összezárni, hogy ez nekik csak egy munka, legyenek akár a bal oldalon, vagy épp a jobb oldalon, mert ilyenekből van sok jobb oldalon is. Szerintem nem lenne rossz valamiféle alapismerettel ellátni a társadalmunkat arra nézve, hogy milyen rendszert is vezettek be itt minálunk. Pl. a sok "titok" közül egy újabb: hányan tudják, hogy az Eurót már bevezették 1996-ban? És, hogy amit majd "euróbevezetésnek" neveznek pofátlanul az valójában - mivel már be van vezetve - forint kivezetés lesz csak. Ez nem csupán "játék a szavakkal", hanem egy nagyon komoly csúsztatás, amiről nem beszélnek. De végső soron én is olyan álláspontra helyezkedem, mint Sorp olyan szempontból, hogy ha személyes érintettségem lenne pl., emberekhez, formációkhoz, akkor azoktól nem zárkóznék el, mondván, biztos NBH-s tisztek játáka az. Sodika pártja máris szimpatikus, pedig, tudomásom szerint még meg sem született.:)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.