Partizáninfó link
Az áldást sodika küldte 2007. augusztus 27., hétfő - 17:40-korCímkék: igazkuruc labanc p
34 komment
Miután P elvtárs nem akar nyugodni, és az előző bejegyzésemmel kapcsolatban mindenképpen az olvasók figyelmébe akart ajánlani egy linket, hát legyen.
A történet annyi, hogy néhány hete a Partizáninfó írt rólam több gyűlölködő írást, amiből az egyik, a legszemetebb itt olvasható.
Ezzel kapcsolatban szükségesnek tartom megjegyezni, hogy az alábbi válaszok születtek az ottani mocskolódásokra. (A teljes kép érdekében kérem ezeket is mind elolvasni).
Válasz a labancoknak (április 13) Felszólított labancok (április 17) Nem jelentek fel (árpilis 19) 72 órájuk van (június 2)
Valamint születni fog ma este még egy összefoglaló írás, ahol rendbe teszem ezt az ügyet.
By SoDI





Eddig 34 komment érkezett (
)
2007. 08. 27. 17:43
Újra lehet kommentelni.
Csak addig zártam le, amíg meg nem írom ezt a bejegyzést.
Remélem, P elvtárs, elégedettnek tetszik lenni.
(A nénikédet, te tahó!)
2007. 08. 27. 17:45
Na, nem tisztességesebb így?
Nem kell szégyelned magad, megteszik ezt a szüleid.
Azért elég érdekes, hogy cenzúráztál, mint a vörös korszakban. :)
2007. 08. 27. 17:50
pusztulj meg
2007. 08. 27. 17:54
Ez aztán a kúltúra...
Erre már nem tudtál mit nyögni nagyarcú kicsifiú.
Felnőhetnél végre. Csak a korod több mint 20, de a gondolkodásod max 4 éves korra utal.
2007. 08. 27. 17:54
Az elöbb nagyon jol szorakoztam.....ahogy az F5-öt nyomogatva láttam az agressziv kommentelést. Először P került fölénybe majd sodi gyorsan moderálta. Erre P mégtöbbször kommnetelet, és sodi nem győzte már törölni. Végül kommentek letiltása.
Azt kell hogy mondjam hogy P győzelmével ért véget a háború hisz mégiscsak elérte célját. Sőt külön posztot kapott a linkje. Lehet ha nem moderálod akkor ott marad az a link elolvassa pár ember azt kész, mer a kommenteket sokan nem olvassák. De igy tuti sokkal többen fogják elolvasni.
2007. 08. 27. 17:58
Ezt a csatát csak azért vesztettem el, mert ez a nyomorék Freeblog nincs normálisan megírva, és így kifejezés, vagy IP cím alapján nem lehet benne kommentelőket letiltani.
Én biztos, hogy úgy írtam volna meg, hogy fel legyen vértezve ezekkel a képességekkel, de nem én írtam.
Na, ezért jobb saját tárhelyen blogolni...
Sőt, saját magad írt blogmotor alól.
Asszem, meggondolom a váltást.
2007. 08. 27. 17:58
Akkor már ketten szórakoztunk egy jót :)
Félre a tréfát, egyszerűen zsidózik, komcsizik, cenzúrázik. Ilyen a nagy igaz ?MAGYAR? ember?!
(és tanár lesz belőle, ez a vég...)
2007. 08. 27. 18:04
A komcsizást vállalom (megjegyezve, hogy nálam az sem öncélú), a "zsidózás" pedig túlontúl leegyszerűsített, demagóg kifejezés, mint semhogy érdemben reagálni lehessen rá.
2007. 08. 27. 18:08
Sodi és P.
Látom szivből szeretitek egymást.
This is begining of beautiful friendship.:D:D:D
2007. 08. 27. 18:11
Én egy végletekig békés, és pacifista ember vagyok, de ha most egy szobában lettem volna ezzel a mocsokkal, bizony megütöttem volna.
2007. 08. 27. 18:16
Leegyszerűsített?
2007. 08. 27. 18:17
Mindannyian pontosan tudjuk, hogy mit képvisel ez az oldal. Csak a radikálisok szépen megtanultak magyarázkodni. Ennyi. Attól mi még tudjuk.
2007. 08. 27. 18:20
Pacifista?? :D
Nevetnem kell, boxos.
:)))
2007. 08. 27. 18:24
Mindannyian pontosan tudjuk, hogy mit képvisel a másik oldal. Csak a liberálisok szépen megtanultak reflexszből nácizni-antiszemitázni. Ennyi. Attól mi még tudjuk.
2007. 08. 27. 18:25
*reflexszből=reflexből
2007. 08. 27. 18:36
Flat: "Leegyszerűsített?"
Persze, mert olyan, mint az a szó, hogy "magyarkodás".
Elvégre, ahogy a „magyarkodás” kifejezés összemossa a hazaszeretetet a nacionalista sovinizmussal, úgy a "zsidózás" kifejezés is összemossa az antiszemitákat az anticionistákkal, ez pedig hatalmas nagy tévedés, lévén ez utóbbi mindenfajta fajgyűlölet, és kulturális felsőbbrendűségen alapuló szélsőséges eszme behatásától mentes politikai kategória.
2007. 08. 27. 18:39
Rábasztál, nem vagyok liberális. A józan eszemre hallgatva döntök, nem reflexből. Te viszont megint nem gondolkodtál, mielőtt írtál, különben valami érdemi válaszra is futotta volna.
2007. 08. 27. 18:39
zhorog: "Attól mi még tudjuk."
Hehe. Tisztára úgy, beszélsz, mint a TGM.
"AZÉRT, mert én azt mondom, és KÉSZ!".
http://href.hu/x/3du5
Gratulálok hozzá! :))
2007. 08. 27. 18:52
Szerintem ez egy nagyon kifejező mondat volt. Te is tudod, meg én is tudom, meg mindenki tudja, hogy ez itt miről szól. Csak szépen becsomagolod ezeket a dolgokat, pont annyira, hogy ne sitteljenek le érte. Sajnálom, ez az igazság.
2007. 08. 27. 18:54
"pont annyira, hogy ne sitteljenek le érte"
Miért sittelnének le bárkit is? Hülye vagy? :)
2007. 08. 27. 18:55
Igen, értem én, hogy vélsz érteni, de ez is jelzi, hogy mindent félreértesz. :-)))
2007. 08. 27. 18:57
Igen, a magadfajtának (csomagoljátok magatokat bármilyen patetikus izmusba) nem lehet érdemi válaszokat adni, mert alapvető dolgokban nem értünk egyet. A magadfajták nem értik, hogy miért háborodunk fel, ha egy palesztin asszonyt látunk a lelőtt gyermekével a karjaiban. Nem értitek, hogy miért kívánjuk az ÁVH-s gazemberek felelősségrevonását, miközben Wiesenthal utódjai még mindig elagott nácikat kergetnek. Nem értitek, hogy miért szorul össze a szívünk, ha a határon túl ütik a magyart. Nem akarjátok érteni.
Milyen közös témánk lehet? Milyen érdemi választ tudsz/tudtok elfogadni?
2007. 08. 27. 19:04
Na nézzük csak:
"miért szorul össze a szívünk, ha a határon túl ütik a magyart" (serpha)
"bizony megütöttem volna." (boxos sodoku)
Szóval itthon lehet ütni a magyart?! Na ez a probléma. :)
2007. 08. 27. 19:06
Veled ez személyes.
2007. 08. 27. 20:56
Hát, asszem ez az írás inkább csak holnap fog megszületni.
Ma már nincs kedvem blogolni.
2007. 08. 27. 23:19
Kedves P!
Ha a józanaszedre hallgatsz, ahogy írod, akkor mindentől függetlenül csak is azt nézd, hogy kiket lopnak meg ebben az országban, tömegesen... hogy ki dolgozik kinek. És a "ki" alatt, nem kell azokat érteni, akiket ezen a lapon olvasól, inkább tényeket nézz...
Pl. itt van mindjárt egy:
A jelenlegi változásokat Gyurcsány Ferenc ugyan szépen becsomagolta "Új Magyarország Tervbe" és hasonlókba, de ezek az EU és a Nemzektözi Valutaalap ajánlásai alapján készültek. Továbbá ha józanész mentén szeretnél maradni vizsgálódj a pénzrendszer tekintetében, elvégre ha meg akarod fejteni a világ működését ahoz előbb a világot mozgató jelenséggel kell megismerkedni. Ott is elég a tényekgől kiindulni, amit a közgazdaságtannak nevezett tudomány nagyjai írnak le. Ha véletlenül összegyűjtöd a pénzről szóló alap dogmákat és egymás mellé helyezet őket, s utáne ellentmondásba ütközől, akkor az nem a véletlen műve, s nem is Te értelmezel rosszúl valamit: ez csak annyit jelent, hogy ez az igazi probléma! De ezzel senki nem hajlandó foglalkozni... mert ez unalmas és száraz. Inkább élvezzük egymás baszogatását? Lehet, de el kell ismernie mindenkinek, hogy a társadalom nagyobb része bár panaszkodik valójában élvezi a felelősség nélküli életet... elvégre mi nem tehetünk semmiről csak a politikusok a rosszak... akkor miért is akarna bárki változást? Inkább mennyek én is mondjjuk zsidózni egy jót? Mert az olyan egyszerűbb volna nem, ha azt írnám kurva zsidó bankárok... akkor ugye nem írnék semmi különlegeset... erre jönnie kell valakinek aki azt írja, hogy ne utáld a zsidókat... stb. stb. és a dolog folytatódik amíg el nem pusztul a Föld. Hajlandó lenne mindenki a valódi problémákkal foglalkozni, vagy jó így tovább?
2007. 08. 27. 23:26
Zsul: A problémákat jól látod, de én nagyon úgy veszem észre, hogy a magyar közélet olyannyira lövészárkokból áll, hogy ezt már-már kénytelenek vagyunk egyfajta adottságként elfogadni. Tetszik, nem tetszik.
Abban tökéletesen igazad van, hogy ez az egész figyelemelterelésről szól, de ha valami ilyen helyzetben veszi a fáradtságot arra, hogy gazdasági, és konkrét társadalmi problémákat elemezzen, akkor szinte esélye sincs arra, hogy meghallgassák. :(
Legalábbis én nem tudom, hogyan lehetne akkor, amikor minden a Gárdáról szól, a valódi problémákra terelni a figyelmet. De persze, ha van ötleted, szívesen olvassuk... :(
2007. 08. 27. 23:32
Amiket leírtál, azokkal nagyjából egyetértek. De ha valaki magának jót akar, akkor ne azt nézze, hogy bezzeg a másik, ..., annak már helikoptere is van, stb....
Tenni kell az előre jutásért, és nem másokban keresni a hibát.
A következő választást az ellenzék nem egy ilyen bloggal (de 1000-rel sem) fogja megnyerni. Nekem sem szimpatikus a jelenlegi kormány munkája, sőt az ott ülő emberek sem azok, de nem az a megoldás, hogy elkezdjük uszítani a népet mindenféle trágársággal. Nem hiszem, hogy a mocskolódás eme formája előre vinné az Országot.
Miért nem lehet végre egy blog hasonló érzelmekkel, de szélsőségek nélkül.
(nem utolsó sorban az is zavar, hogy ha nem is sok, de egy kevés sansz van arra, hogy majd az ilyen ELTE-s egyetemisták miatt engem is megítélhetnek)
2007. 08. 27. 23:49
"majd az ilyen ELTE-s egyetemisták miatt engem is megítélhetnek"
Annyira senki nem hülye.
Bár tény, hogy én Bácsfi óta tartok a filozófushallgatóktól :DDDDDD
2007. 08. 28. 0:24
P.
Nos hát akkor nincs más hátra, minthogy átadjak neked egy linket, ha az itteni durva megfogalmazásokkal nem tudsz egyetérteni:
http://zsuzsilany.freeblog.hu/
Ha ez sem felel meg az izlésednek, akkor én kérek elnézést.
2007. 08. 28. 0:31
Sodika mivel kikérted a konkrét ötletemet, ezért elárulom:) Kénytelenek vagyunk nem elfeletkezni azokról a plusz információkról amiket mi tudunk. Ellentétben másokkal én nem szégyellem, hogy te bizonyos egyetemek hallgatója vagy. Sőt örülök neki, hogy végre egy látó hallgató. Lát, mert látja a problémát, a többi számomra mellékes tényező! Tehát nincs más dolgod, mint ezt a középpontba helyezni. Hiszen mindent úgy kell tálalni, hogy a legfontosabb, mindíg a középpontban maradjon. Ez annyit tesz, hogy minden hírt úgy kell tálalni, a gárda hírét is, hogy közben figyelmeztetni kell az olvasót arra, hogy az események milyen szerkezeti struktúrában mennek végbe. Ez nem több egy, másfél sornál. Sajnos muszáj, hiszen ha pl. én nem ismerném a közgazdaságtant, s ezáltal az ellentmondásokat, akkor mindíg úgy élnék, mint szerinte máltalában mások, hogy: "nah talán ez az új esemény ez fordulatot hoz... nah telán ez... nem nem ez... Gárda! Na talán akkor ez, ez majd fordulatot hoz!" Muszáj, neked is tehát, aki birtokában van az információnak, informálni az olvasót, hogy sajnos olyan, hogy allulról építkezett kezdeményezés, a magánpénzrendszerben nem létezik, mert egyszerű matek, a kis pénzűnél a nagyobb pénzű nagyobb érdekérvényesítéssel rendelkezeik, a végtelen pénzel rendelkezőkről már nem is beszélve.:)
2007. 08. 28. 6:54
A világon nincsen neoliberálisokat védő álpartizán, csak itt nálunk XD
Leleplező film a korlátlan privatizációról
2007-08-27. 16:31:46
A nagy kiárusítás címmel játsszák a nyár eleje óta Ausztria és Németország filmszínházai egy fiatal német rendező, Florian Opitz alkotását. A korlátlan privatizációt pellengérre állító dokumentumfilm megrendítő módon mutatja be a neoliberális gazdaságpolitikának a különböző társadalmak csoportjaira gyakorolt megnyomorító hatását egy brit mozdonyvezető, egy Fülöp-szigeteki anya, egy dél-afrikai polgárjogi harcos és egy bolíviai város lakóinak küzdelmében.
Szakértők szerint a magyarországi filmforgalmazókon óriási a felelősség, hogy a német dokumentumfilmet mihamarabb a hazai közönség elé tárják, mert a magyar társadalom nem kap kellő és hiteles információt a maradék közvagyon kiárusításának katasztrofális következményeiről. Ismerve a hazai moziipar szíintisztán faji alapú összetételét, a filmet jó eséllyel csak német, vagy angol szinkronnal tekinthetjük meg a különböző fájlmegosztó programok segítségével.
A korrupt szocionista hatalmi elit állami megbízásokkal lekenyerezett értelmiségi holdudvara és az őket kiszolgáló magyarországi kajmánmédia már régóta ellenérdekelt ugyanis a korlátlan magánosítás bemutatásában.
2007. 08. 28. 6:57
A jancsó miklós zsidó ede megevé ebédem filmjére súlyos milliókat kapott, színleges pályáztatás után.
Itt kizárólag a származás és a kapcsolatok dönt arról, ki mire viszi. Szél ellen is lehet, persze, de az ezerszer nehezebb...
2007. 08. 28. 6:58
A filmiparra gondoltam konkrétan, az előbb. :)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.