Így nem megy!
Az áldást sodika küldte 2008. január 5., szombat - 23:57-korCímkék: eroszak forradalom
37 komment
"'Ideális lenne, de ez nem így működik.'
Több ezer ember sztrájkolt demonstrált, fejezte ki ellenérzését. Eredmény: a kormánypárti képviselők egyemberként szavazták meg a törvényt mindenféle lelkiismeretfurdalás nélkül. Ez nem mehet tovább! Bassza meg a Fidesz! Basszák meg a népszavazást! Bassza meg Csintalan meg a többi szélsőségestkiáltó! Most már cselekedni kell!"
Feltőltői kommentár, YouTube
Ami az alábbi videót illeti, én minden egyes szavával tökéletesen egyetértek! Ébresztő, birkák!
By SoDI





Eddig 37 komment érkezett (
)
2008. 01. 06. 2:09
Szomorú! Ebben én is egyetértek veled. Hiába a tüntetés, sztrájk ha ezek mind a zsebük szerint szavaznak…
2008. 01. 06. 2:27
A világoskék háttérrel szereplő szövegrészt nem én írtam.
Azt csak idézem a YouTube-ról :)
2008. 01. 06. 2:37
Zsoldos hadsereg, amit a cionisták toboroznak, bezzeg az nem illegális, a REBASZ meg az in kal.
Lehet hogy ZOG ellenes milíciákat kéne itt is mint az USA-ban.
2008. 01. 06. 2:53
Bombagyáron van egy cikk most hasonló témában, amúgy szerintem államosítani is lehetne kártalanítás nélkül : semmissé lehet tenni, bármi ami az ország területén van, államosítható. Hogyan? Karhatalommal. Az állam területén az államnak hatalma van államosítani. Persze lehet hogy néhány törvénybe ütközne, de az élet néha felülírja a (amúgy is a nagytőke nyomására hozott) törvényeket...
2008. 01. 06. 3:20
Ebben mondjuk teljesen igaza van Molnárgörénynek:
"[A]z Országgyűlés oszlassa fel magát. (...) [T]öbbet (...) azért nem szabad követelni, mert akkor a többletkövetelésekben óhatatlanul megoszlanak a nézetek."
Lásd Államrend Megdöntése Projekt, hogy kevés öniróniát is gyakoroljak. ;P
2008. 01. 06. 4:13
Vajon miért pont a spanyol youtube oldalról linkelték ki a zsidók a tótawés videómat amit a youtube.COM-ra fellőttem? :D
Spanyol kommunisták szerkesztik a partizáninfót???
2008. 01. 06. 4:15
MG meg velem is bunkózott, valami Srí nevű csávó blogján. Nem tudom miért utálnak ezek így minket...
2008. 01. 06. 4:25
A célzott erőszak mint olyan eszköz amit az emberek MINDIG IS HASZNÁLTAK céljaik elérésére. Az állam is ezt használja amikor rohamrendőröket uszít a kormányellenes tüntetőkre, blokádolókra.
Mondjuk akik megszavazták az eü priv törvényt, meg is érdemelnének valami szankciót amolyan Ludas Matyi félét...
:))
2008. 01. 06. 4:27
A jog az erőben rejlik, úgy tartják a cionisták. Épp ezért nem lehet lagymatag tüntetésekkel hatni a szándékaikra. "úgyis hazamennek"
2008. 01. 06. 4:31
Én egyszer még egy rendőrségi vallomásban is hosszasan ecseteltem, hogy miért nem szeretem a bombagyáros Blogint. (Ez a tényállás fontos része volt, és így a bünügyi nyomozati anyagai közé szánt jegyzőkönybe is bekerült :-))
Holnap megmutatom, hogy pontosan miről is van szó. :))
2008. 01. 06. 5:06
Tehát nem vagy "elég szélsőséges" nekik. Érdekes. MG pedig szélsőségesnek tart engem és azért nem kedvel XD
2008. 01. 06. 5:24
Na majd valamikor a napokban kirakom ide azt is, hogy miről beszélgettek Tomcaték, amikor a Bombagyárban rólam volt szó.
Azért vicces különben, amikor egy olyan Molnárgörény szélsőségesez le például temelletted engem is, aki (velem szemben, én ugyanis az ilyesmitől mindig elhatárolódom) sok mindent elsősorban születési, ETNIKAI okokra vezet vissza a kulturális különbözőségek vizsgálata helyett.
Lehet jó jogász és tapasztalt orvos, de akkor is szánalmas, hogy még annyi szociológiai ismerete sincs, mint amennyit belém sima pedagógushallgatóként vertek az ELTÉ-n.
Csak hogy egy példát mondjak. Nem igaz az, hogy a cigányság körében nincsenek "értékek". Még a legutolsó rablógyilkosnak is vannak szellemi értékei. Lehetnek ezek káros, visszataszító, szociopata, és antiszociális, bűnözői értékek, de akkor is értékek, ez ugyanis helyes használatban egy merőben SZUBJEKTÍV fogalom.
2008. 01. 06. 7:11
Például a fejlett faji öntudat és összetartás is egy ilyen érték? :)
2008. 01. 06. 7:32
Neem, az NÁLUNK, európai fehéreknél pozitív érték. :))))
2008. 01. 06. 8:08
Az az érték hogy ha a buckalakók (így is szokták nevezni őket) nem lövik ki a repülő rabomobilt Episode 1-ben akkor a főszereplő jófiú nem tudna megszökni. XD
2008. 01. 06. 8:21
Foglaljuk ossze. Vona penzt ker. Tomcat penzt ker. Sodi nem ker, de diszkreten kiteszi a szamlaszamat, hatha cseppen valami. Mindekozben ha jogilag nem is, de erkolcsileg mindenkeppen tamadhato penzbevetelekbol tengetik kicsiny eletuket. Sodi ugy vesz fel segelyeket, hogy kozben meglennenek azok a forrasok, ami okan erkolcsos emberkent nem venne fel oket, es nem koltene luxuscikkekre. Tomcat offshore ceget vezet, a szamlaadas nem jellemzo, es ugy profital mindebbol, hogy a segget allandoan taxival cipeli mindenhova. Hat nem vagytok ti masok, mint ciganyok. Bar finomabb az illatotok, de megis, ugyan az a kullancs tarsasag.
2008. 01. 06. 8:30
sh_d0w: A globalizáció, az internacionalizmus, a modern pénzügyi megoldások, és a pazarló állami finanszírozás mind olyan dolog, ami ellen ádáz harcot vívunk, ám addig is, míg a győzelem nem kerül testközelbe, az összes olyan vívmánynak kihasználjuk valamennyi előnyét, melyet az út végére megsemmisíteni igyekszünk.
2008. 01. 06. 8:48
Akkor ezt most beismeresnek vehetjuk? Na ezert utal titeket mindenki. Vagyunk ebben a varosban 2 millionyian, es a plafon, amit tuntetesre osszehoztatok az max 20 ezer ember volt. Es ez csak Budapest. Olyan a jobboldal, meg ez az egesz nemzeti erzelmu tarsasag, mint az SZDSZ. Nagy pofa, mogotte meg a tarsadalmi semmi. Kozben meg van pofatok kritizalni, mikozben ugyan az a kisstilu, maga hasznat kereso, alszent senkihazi cigany tarsasag vagytok, mint akik most az orszagot vezetik. Resze vagytok a nemzeti szegyenvagyonnak, mert az bizony nem csokken.
2008. 01. 06. 9:04
Semmiből nem lesz semmi. A kapitalisták egyébként valóban maguk szállítják a kötelet amire felakasztják őket. :))
Azért nem mennek tüntetni, mert megfélelmítették őket a sorozatos rendőri brutalitásokkal + kemény ellenpropagandája van a tüntetési mozgósításoknak is.
2008. 01. 06. 9:08
Azért az a része érdekelne a dolognak, hogy az Uljanov család miért volt ekkora hatással Oroszország történelmére : Lenin bátyja is megölt egy cárt, Lenin pedig tudjuk milyen hatásos volt mint mozgalmár. Túlságosan is hatásos.
Nekik hátterük is volt : a zsidóság.
A nemzeti radikalizmusnak hol van ilyen összetartó, és gazdag háttere? Szerintem minden fillérre szükségük van.
2008. 01. 06. 9:10
Vagy vegyük azt hogy junkerek, tisztviselők, katonák, munkanélküliek, világválság, versaillesi szerződés, kifizethetetlen hadisarcok? XD
Az az akkori helyzetben elég volt a hatalomba kerüléshez.
2008. 01. 06. 9:13
sh_d0w: Miféle beismerésről beszélsz? Kenyéren és vízen élve, meg turkálós rongyokban járkálva kellene megvívnunk a nemzeti harcunkat? És mindezt csak azért, hogy a hozzád hasonló demagógok szemében is meglegyen az erkölcsi legitimációnk?
Ugyan minek? Az ilyen zsidók szempontjait úgy egészséges, ha pont leszarjuk...
Na, különben SF mesteri plasztikussággal foglalta össze a gondolatomat :) "A kapitalisták (...) maguk szállítják a kötelet amire felakasztják őket" :DDD
Bizony-bizony! :)
2008. 01. 06. 9:16
Ezt asszem legelőször Blogin vetette fel, de azóta egyfajta szállóigévé vált nemzeti radikális körökben, mert annyira húsbavágóan igaz:
Az állítólagosan "nagyon magyar" gazdag vállalkozók valahogy mindig elfelejtenek adakozni, amikor valóban alkalmuk lenne bizonyítani nemzeti elkötelezettségüket...
2008. 01. 06. 9:34
SF: "Azért nem mennek tüntetni, mert megfélelmítették őket a sorozatos rendőri brutalitásokkal + kemény ellenpropagandája van a tüntetési mozgósításoknak is." Szerintem ne hitegesd magadat. Egyszeruen szarnak ratok.
Sodi: Becsulettel, erkolcsosen, peldat mutatva kene a nemzeti harcot megvivni. Sajnos egyik kriteriumnak sem feleltek meg.
En vagyok demagog? Ritkan mosolygok, de most fulig er a szam. Ezt en atgondolnam a helyedben Sodi, de meg elhatarolodnod sem keso, bar az csak egy cinikus alaszuras nalad, mikor valamit nem mersz felvallalni, mert gyava vagy.
Nem vagyok zsido, kar hogy errol nem foglak tudni meggyozni.
2008. 01. 06. 9:51
Remélem marxista sem vagy :)
A Papolczy Gizella féléket azért külön kell tudni választani a tisztességesektől, az meg hogy miért fordulnak el a politikától az emberek, a tehetetlenségérzés és az ebből eredő passzivitás miatt is lehet.
Amúgy volt itt valahol egy post arról, hová lesz a jótékony célra adományozott pénz, de az nem ezekre a személyekre vonatkozott akik számlaszáma itt kinnt van... XD
2008. 01. 06. 9:58
sh_d0w: Mivel a szememben az erkölcstelenség elsősorban a szélsőliberalizmussal, és a hozzá kapcsolódó életvitellel egyenlő (pl. drogozás), így a magam részéről a legfontosabb erkölcsi követelménynek, úgy érzem, makulátlanul megfelelek.
A becsület pedig - az én fogalmaim szerint - a megtartott ígéretekkel egyenlő, és ez is igaz rám, elvégre nagyon ügyelek arra, hogy úriemberként jelenjek meg minden üzleti jellegű kapcsolatban, és így soha senki ne mondhassa rám, hogy megpróbáltam átbaszni a fejét.
2008. 01. 06. 10:34
SF:
"MG meg velem is bunkózott, valami Srí nevű csávó blogján. Nem tudom miért utálnak ezek így minket..."
1:Srí nem csávó.
2:Nem tudod miért utálnak titeket.. (gondolkozzál egy kicsit, hátha rájössz.)
3: Én nem láttam mit írtál oda, de állítólag nekem szóltál ott be.
Valamint mindenki szerint: nem túl szélsőséges vagy, hanem "félhülye fasiszta.) :)
No ezentúl pedig szépen békén hagyunk egymásnak, vagy ha valami problémád van velem, azt ne Srínél tárgyald ki, hanem nálam, ha mered. (én még ki sem moderállak)
2008. 01. 06. 12:13
Az érvelésedben hibák vannak. Szerinted, ha a kormány bejelentené, hogy atomerőművet kell épteni hazánkban, hányan tiltakoznának? Szerintem kb ugyanennyien mint az EÜ reform ellen. Lennének akik hozzáláncolnák magukat fákhoz, munkagépek elé feküdnének stb stb. Pedig minden normális ember belátja, hogy hazánknak bizony még 1 atomerőműre van szüksége (így csökkenhetnének a villanyárak, és önellátóak lennénk elektromos áramból).
Szóval egy ilyen "reform" ellen nem azzal kell érvelni, hogy "ennyien meg ennyien ellenzik", hanem meg kell mondani miért rossz, szakmailag kéne támadni, de ilyet nem nagyon hallottam...
2008. 01. 06. 13:59
Az Athicat bt. mióta off-shore. Túl kis halak Tomcaték az APEH-nak. Azért tudnak még létezni.
Simicska már keményebb lesz velük :))
2008. 01. 06. 14:46
Srácok, a kukaborogatással még nem változik semmi sem meg. Talán le kéne mennetek bevásárolni némi tűzerőt Szerbiába.
Szerintem.
2008. 01. 06. 16:24
reakciós: Tomcat egyik cége dominikában van.
Itt írok erről részletesebben (nagyon régi bejegyzés):
http://href.hu/x/2ij2
2008. 01. 06. 16:25
én aruba bocsátom a testem, csak tudjak adakozni!!!!!16-20 év közti csinos, széparcú hölgyek bármit kérhetnek tőlem, 1 óra 25 ezer forint!!!!!
2008. 01. 06. 19:27
Elég volt a sodi-féle kirekesztő Svábbűnözőkből! Magyarok vagyunk, nem svábok! ELÉG VOLT, SVÁBOK,SODIK: TAKARODÓ! Magyarországon nem tűrünk tovább titeket, kavarjátok a szart máshol! http://svabbunozes.blogspot.com
2008. 01. 06. 19:43
Még egy Partizáninfó?
Hű de jó... Nem tudtuk már mi hiányzik ide... :-[
2008. 01. 06. 21:17
sodika: az csak egy terv volt, amibe volt aki adott pénzt, volt aki nem... de csak terv maradt
2008. 01. 06. 21:48
Szerintem MG egy hulye fasz, amit a ciganyokrol o maga ir, az SOKKAL DURVABB
Csak o nem vallja magat 45 elotti iranyyatok kovetojenek, de ez ENM JELENT SEMMIT
2008. 01. 06. 23:36
Mellesleg dorka valóban egy kígyó vagy, láttam miket mocskolódtál a srí blogján. Srí egy szegény naiv idealista akit megtéveszt a zsidós alakoskodásod.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.